Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V letní přípravě Slavie silní soupeři

Slavia se v letní přípravě utká se silnými soupeři, čekají ji týmy z Premier Ligue, Ligue 1, mistr Skotska a Slovenska a z domácích mužstev Viktoria Žižkov a České Budějovice. 

Příprava začne 19. června, tým se bude připravovat v domácích podmínkách až do 5. července, kdy odcestuje na týdenní soustředění do rakouského Pöllaubergu. V Rakousku sehraje utkání s West Bromwich Albion a Krasnodarem a po návratu už bude Slavii čekat generálka v Edenu s OGC Nice. Do 3. předkola LM vstoupí Slavia 25. nebo 26. července a první ligové kolo je na programu 29. - 30. července.

Na zápas se skotským mistrem Celticem Glasgow je v plánu pojmenování jedné z tribun po legendě obou klubů, J. W. Maddenovi. Jak na zápas se Celticem, tak na utkání s Nice, budou v prodeji výhodné balíčky vstupenek i lístky na jednotlivé zápasy.

Rozpis zápasů:

24. 6. SK Slavia Praha – FK Viktoria Žižkov
28. 6. SK Slavia Praha – SK Dynamo České Budějovice, Benešov, 17 hodin
1. 7. SK Slavia Praha – MŠK Žilina
4. 7. SK Slavia Praha – Celtic Glasgow FC, Eden, 18 hodin
8. 7. Krasnodar – SK Slavia Praha, Rohrbach an der Lafnitz, 17 hodin
12. 7. West Bromwich Albion – SK Slavia Praha, Kumberg, 17 hodin
16. 7. SK Slavia Praha – OGC Nice, Eden, 19 hodin

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    lassiter     před 7 lety 09.06.2017 12:39 |  
    6 0

    To je všechno opravdu hezké, ale já se stejně nejvíc těšil na Konpljanku v Čelákovicích...

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 12:40 |  
      3 0

      to je zrejme passe, S04 meni trenera....

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      schnaubi     před 7 lety 09.06.2017 13:28 |  
      4 0

      I kdyby nepřišel tak mě dělá velkou radost, že s hráčem takového kalibru jsme vedli jednání a pokud to neklapne věřím, že klapne jinný velký přestup

  2. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    Robinator     před 7 lety 09.06.2017 12:45 |  
    4 3

    Konečně je změna i v tomto.. V minulosti byli soupeři v přípravě občas komedie,..tohle je paráda :)

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Tomski     před 7 lety 09.06.2017 13:02 |  
      3 1

      můžeš uvést nějaké příklady ? letos to bude zase o něco lepší, ale zrovna na soupeře v přípravách si moc stěžovat dlouhodobě nemůžeme...

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Robinator     před 7 lety 09.06.2017 13:19 |  
        3 6

        Můžu, třeba rok 2016 - generálka byla s hajdukem, Nice to je daleko kvalitnější klub, který hrál skoro celou sezonu o špičku francouzské ligy. + před soustředěním jsme hráli s Ružomberokem ( naprosto průměrný SK klub) a se Slovanem Bratislava. Teď hrajeme se suverénním vítězem SK ligy Žilinou ( na tu konfrontaci se hodně těším) a se Skotským mistrem, Celticem.. To je myslím velký rozdíl a to je dobře

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Novi.sks     před 7 lety 09.06.2017 13:33 |  
          6 0

          Ono asi taky hraje roli, jestli tým shání soupeře pro přípravu z pozice mistra ligy, nebo jako pátý celek... O rocích předtím snad ani nemá cenu se bavit. Musí se to brát i z pohledu těch soupeřů, ne jen z našeho... :)

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            Robinator     před 7 lety 09.06.2017 13:38 |  
            0 0

            to je taky pravda :) Nicméně Celtic a Nice to bude pecka...Jsem zvědavý, jak se popereme s francouzským fotbalem

            • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

              Novi.sks     před 7 lety 09.06.2017 14:03 |  
              0 0

              Upřímně, já jsem na ty zápasy nažhavenej už teď :)

              • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

                Robinator     před 7 lety 09.06.2017 14:42 |  
                0 0

                já taky, strašně :) Škoda jen, že ten West Ham je v Rakousku, ale budu tam možná na chatě..tak si možná zajedu :)

                • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

                  steev (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 21:04 |  
                  2 0

                  Tak to budeš dost překvapenej :)

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Tomski     před 7 lety 12.06.2017 09:38 |  
          0 0

          tak to, že nás teď čekají lepší soupeři je pravda, ale že bych Hajduk a Slovan považoval za komedie...zase trošku pokory...

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Sracken     před 7 lety 09.06.2017 14:52 |  
        2 0

        Jednou bylo soustřední, kde bylo slíbeno Lazio a několik dalších věhlasných soupeřů a nic z toho se neuskutečnilo. Bylo to naprosté zoufalství, myslím před Tiraspolem, nebo rok potom, katastrofální příprava. Myslím, že to organizoval Lafek, nebo někdo podobný. Byla to ostuda jako hrom.

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Tomski     před 7 lety 12.06.2017 09:37 |  
          0 0

          tak to je ale hodně fousatý :-)

  3. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    VincentVega     před 7 lety 09.06.2017 13:15 |  
    0 0

    Neví někdo jaký je termín superpoharu?

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      schnaubi     před 7 lety 09.06.2017 13:25 |  
      4 0

      Na idnesu jsem četl 23.6. a hrajou spolu vítězové slovenského a českého poháru

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 13:56 |  
      2 0

      Pokud myslíš mistr ligy vs. mistr národního poháru, tak to bylo zrušeno.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 22:07 |  
        1 0

        Až udělá titul Sparta (počítám tak za 10 let), tak to opět promptně zavedou.

  4. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    KezbaCZ     před 7 lety 09.06.2017 13:31 |  
    0 0

    Nevíte, jestli ti co mají permici jdou zadara? Asi ne, když budou prodávat balíčky, že?!

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 13:55 |  
      2 0

      Půjdou zadarmo, protože tak to bylo psáno.

  5. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    padre     před 7 lety 09.06.2017 13:43 |  
    1 4

    Docela by mne zajímalo, jak se Slavii podařilo přesvědčit OGC Nice, aby se vydalo směrem na "divoký" východ. Počítám, že takový tým nebude mít soustředění v Českém ráji nebo Senohrabech.
    Není to doufám tak, že koupí Simona / MNN a k tomu nám jako bonus dali ještě zápas? Jako kdyby dali 1 mil. za Simona a k tomu 299 mil. za MNN, tak by se o tom snad dalo uvažovat ... ale raději až v zimě.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 13:53 |  
      2 5

      Soupeře vyhledává nějaká agentura. Nahlásí se termín, čas výkopu a dle toho se ti nějaký soupeř ''přiřadí''. Určitě má k tomu každý klub své podmínky.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Kenny     před 7 lety 09.06.2017 14:43 |  
        6 4

        Větší blbost jsem neslyšel.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        honzah (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 10:01 |  
        0 0

        To si pleteš s mojí oblíbenou onlinovkou :-) Anebo ne?

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 10:05 |  
          0 0

          Jakou?
          Vždycky jsem žil v domění, že klub neobvolává cizí kluby, jestli náhodou nemají soustředění ve Španělsku a jestli nemají náhodou čas v pátek odpoledne. :-)

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Sracken     před 7 lety 09.06.2017 14:55 |  
      3 0

      Tak soupeřů z Top 15 lig, kteří budou v plné přípravě na generálku v té době tolik nebude, pro Nice ideální soupeř, protože mohou dostat Plzeň v LM a budou v podobné fázi přípravy jako Slavia.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        padre     před 7 lety 09.06.2017 15:21 |  
        0 0

        Ok, zní to logicky. Jen jsem si vzpomněl na zápas v Manchesteru při transferu Poboráka ... ale že jsem paranoidní neznamená, že po Simonovi nejdou ...

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          honzah (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 10:00 |  
          0 0

          Občas to funguje tak, že prostě zaujmeš soupeře. Šuškavčevič z Nového Sadu k nám, Klepiš brzy po MS 2010 do Ruska, Poborský nakonec zakotvil v Portugalsku, Lustrinelli zaujal Spartu jako hráč Thunu, atd.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 15:32 |  
      1 0

      nějaké konspirační teorie bych v tom nehledal. ;) Prostě nám pogratulovali k titulu (stejně tak i Celtic) a kluby se následně dohodly na vzájemném zápase. Osobně mi to udělalo velkou radost, protože oba kluby (především Celtic) mám v oblibě.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        padre     před 7 lety 09.06.2017 16:01 |  
        1 0

        Ano, a gratulanty z Mnichova, Londýna a Madridu jsme zdvořile ignorovali :-)

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 23:04 |  
          0 0

          Tak s těmi se potkáme až za rok v Superpoháru, to bude po přípravě a dalším titulu, že :) Ale v jarní fázi EL to budou tými typu Nice, tak musíme potrénovat ;)

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 15:14 |  
          0 0

          tak to já nevím, kdo všechno nám gratuloval k titulu .. Každopádně v tom článku na oficiálkách jsou zmínění jen Celtic, Hajduk a OGC Nice a otevřený dopis od zástupce číské fotbalové asociace

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            padre     před 7 lety 12.06.2017 16:27 |  
            1 0

            Moje chyba, o článku jsem nevěděl. Sorry jako.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 09:56 |  
      0 0

      Když se nároďák chystá na kvalifikaci proti Litvě, obvykle si objedná na přátelák Lotyše nebo Estonce. Přípravou na Chorvaty je BaH nebo Srbsko. OGC Nice má šanci asi 25%, že letos během předkol LM potká Plzeň, tak si objednalo Slavii.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 09:58 |  
      0 0

      Matně si pamatuji, jak jsme kdysi (druholigovou) OGC Nice vyřadili v PVP 2:2 venku a 1:1 doma, postupové vyrovnání zařídil Labant, jestli se nepletu.

  6. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:05 |  
    2 29

    OT: Dneska mě zaujal rozhovor s Voráčkem, který řekl zajímavý výrok... Kdo v hokeji něco dokázal má právo na kritiku.. Mnoho lidí by si z toho zde mohlo vzít příklad ..

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 14:09 |  
      17 1

      Takže až ti lékařka nediagnostikuje rozjíždějící se schizofrenii nebo rakovinu, tak ji za to nebudeš kritizovat, protože jsi v medicíně nic nedokázal?

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 14:19 |  
        9 1

        A nebo by mohli trénovat jen vítězové Zlatého míče :-)

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Láryfáry     před 7 lety 09.06.2017 14:21 |  
        7 1

        Anebo: "jako sorry, ale piskal si někdy zápas? Držel si někdy praporek? Tak co kritizujes rozhodčího. Az dokážeš to co on, tak si kritizuj ofsajdy.."

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:45 |  
        1 12

        Nevím proč se motáš medicínu.. sám víš o co jde

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      M@rvin     před 7 lety 09.06.2017 14:25 |  
      16 1

      To je samozřejmě kravina. Nemusím být špičkovým sportovcem, abych mohl z pozice fanouška kritizovat jiný sportovní výkon. Stejně tak nemusím být sám úspěšným spisovatelem, abych z pozice čtenáře mohl kritizovat knihu, která je podle mě špatná. Nemusím být politikem, abych mohl z pozice voliče kritizovat např. vládní návrh zákona. Pokračovat se dá do nekonečna...
      Každopádně to sem nepatří.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:46 |  
        3 17

        Nepřijde Ti povrchní kritizovat něco nebo někoho, když si se v životě tomu danému ani z parníku nepřiblížil ?

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          M@rvin     před 7 lety 09.06.2017 14:53 |  
          6 0

          Ani v nejmenším. Je to přesně tak, jak píše níže stromovous.

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          PetCC     před 7 lety 09.06.2017 15:03 |  
          8 0

          Ani v nejmenším. Pokud je kritika věcná a opírá se o fakta, tak je potřebná.

          Urážky a zesměšňování kritikou nejsou.

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 15:14 |  
          5 1

          Ad absurdum: Tak třeba takový Holoubek ze sparty by podle této teorie měl říct před zápasem: "Kluci, nikdy jsem pořádně nehrál, trénoval jsem jen kluky. Hrajte si jak uznáte za vhodné, vy to stejně víte líp než já". Po zápase, kdy hráli tužku a prohráli: "Hráli jste všichni výborně, vždyť hrajete za spartu. Měli jste asi smůlu" - ne, že by to tak někdy nevypadalo :-D

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 15:15 |  
            1 9

            Snad nemyslíš vážně srovnávat sebe s Holoubkem :D

            • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 15:27 |  
              6 1

              Já se s Holoubkem nesrovnávám :-) Jak jsi na to přišel? Od jaké soutěže smí být člověk pouze kritický (nemluvím o tom, že by měl být trenérem pražských "S")? Od té, kterou hrál Holoubek? Asi ne. Dost možná měli stejný názor jako ty nebo Voráček i "hvězdy" sparty. Zatímco mladí kluci si od něj nechali poradit a v pohárech hráli slušně, pak se začaly uzdravovat starší hráči, kteří si možná řekli, co nás tady má co kritizovat člověk, který nikdy fotbal pořádně nehrál, A pak hráli, jak hráli.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Kenny     před 7 lety 09.06.2017 14:40 |  
      3 9

      Soudě podle množství mínusu má zdejší odborná veřejnost jiný názor. Ale něco na tom je, hospodských chytráku má tento národ spousty.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:44 |  
        3 9

        Jsem rád, že to aspoň někdo trošku pochopil.. Beru každého názor na cokoliv to je úplně v pohodě, ale neustálá kritika některých je k zamyšlení.. ono největší kritici bývají lidi co mají nějaký komplex ze svého života a snaží se být jinak chytří.

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Kenny     před 7 lety 09.06.2017 17:12 |  
          3 0

          Tak tak. Já klidně zkousnu rozumnou kririku, každýmu se někdy nedaří a když to ten kritik takhle bere tak OK. Ale co mě štve, když se hned ozývá něco ve smyslu "ten nemá na Slávii" "toho staví trenér z protekce" "ten neumí na tři metry přihrát" apod. Chybí mi trocha soudnosti směrem k hráčům.

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            iwanowicz     před 7 lety 10.06.2017 10:51 |  
            1 0

            Ale tak zase chce to klid. Je to jen internetova diskuze, fanouskovsky plkani na foru :)

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        M@rvin     před 7 lety 09.06.2017 14:49 |  
        11 0

        A co takový Láďa Vízek? To je ukázkový hospodský chytrák, ale zároveň něco dokázal. Jak budeme přistupovat k takovým anomáliím?:-)

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Kenny     před 7 lety 09.06.2017 17:08 |  
          0 0

          :-)) Pravda. No když mluví o hře, tak to má něco do sebe. Ale když začne řešit funkcionáře, tak si vždycky vzpomenu co vyváděl jako delegát a myslím si svoje.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Robinator     před 7 lety 09.06.2017 14:44 |  
      2 1

      Mourinho taky nikdy nehrál fotbal na bůhví jaké úrovní a je jeden z top trenérů

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:47 |  
        2 5

        Ale k těm jeho schopnostem a zkušenostem se musel nějak dopracovat ne? Já tím hlavně mířil na domácí povaleče a hospodaky co si leči komplexy..

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Robinator     před 7 lety 09.06.2017 14:55 |  
          1 0

          však v pohodě, je to taky tvůj názor,.. já to beru

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          PetCC     před 7 lety 09.06.2017 15:05 |  
          6 3

          Tímhle komentářem dopředu urážíš a odsuzuješ ostatní, o kterých nic jinak nevíš.

          Klasický příklad povyšování se.

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 15:16 |  
            2 2

            Povyšuju se nad někým od koho mi vadí kritika na lidi co dokázali víc než on sám ? :D

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          T(r)enky     před 7 lety 09.06.2017 16:58 |  
          2 1

          V tom případě neskutečně generalizujes a mícháš oprávněnou kritiku dohromady s "motorickou buzerací" a děláš stejnou chybu jako druhá strana, když bude tvrdit že "hráč XY s nezaslouží být v týmu a nikdy nezahrál dobře". Já například tvůj postoj beru velice osobně, protože nemám problém někoho kritizovat ačkoliv jsem ve fotbale ničeho velkého nedosáhl, nadruhou stranu nemám problém kritiku přijmout je-li konstruktivní.
          Neuráží se prosím, ale jak jsi na tom sám s přijímáním kritiky? Obvykle totiž takto "militantní" postoj mají lidé, kteří nejsou schopni sami přijmout kritiku

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        Kenny     před 7 lety 09.06.2017 17:21 |  
        0 0

        Však taky trénovaní a hraní je něco trochu jiného.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      stromovous (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 14:46 |  
      20 1

      Právo na kritiku má každý.

      To, zda kritizující v oboru něco dokázal nebo nikoliv, nemá v žádném případě vliv na "právo kritizovat", ale je to jeden z faktorů (vedle zvolené formy kritiky, erudice kritika, konstruktivity kritiky,...), který určuje to, jakou váhu a vypovídající hodnotu tato kritika má.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        PetCC     před 7 lety 09.06.2017 15:06 |  
        2 1

        Právo na kritikiu má opravdu každý. Ale to neznamená, že to kritizovaného má vůbec zajímat.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        knawi     před 7 lety 09.06.2017 16:46 |  
        1 0

        Má to svoje meze a souvislosti. Sám vymezuješ potřebu znalostí a kreativity kritika, PetCC zase správně připomíná kritiku na nic a její zbytečnost. Lze upírat právo na kritiku pouličnímu metaři, který si opře bradu o koště a s pohledem na novostavbu prohlásí, že je to hrůza hrůz? Určitě nelze, ale takové právo možná uspokojuje jenom metaře, objektivně je k hovnu.

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          T(r)enky     před 7 lety 09.06.2017 17:02 |  
          3 1

          Stejně k ničemu je samozřejmě ale i tvůj příspěvek.
          Nikdo asi nečeká, že řekněme Hušby je při večeři den po zápase nalepen na SN, sjíždí tady hodnocení zápasu a dumá, jak se zlepšit na základě toho, co tu kdo píše. Taková kritika má za úkol spíše rozjet diskuzi, zda s tím ostatní souhlasí či nikoliv. (Úroveň následné diskuze samozřejmě často klesne v přímé úměrnosti k tématu, terči kritiky a vášnivosti místních diskutérů)

          • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

            knawi     před 7 lety 09.06.2017 17:45 |  
            1 0

            Nevybíravě se tady kritizovalo kdeco a kdekdo, ale příčinou nebyly - od Plzně, až na jednu výjimku - porážky, jen nerozhodné výsledky a snad hra. Rozhodně nebyl velký důvod k bědování, přesto se tu nadávalo. A mýlíš se, většina kritiků má ambice spoléhající na to, že je čtou hráči, klubově odpovědní lidé a novináři. Doufám, že pravdu máš ty, protože ty kritiky motivující naprosto nebyly. Nebo pokud ano, motivovaly víc k tomu se na všechno vykašlat.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Jarinho     před 7 lety 09.06.2017 14:50 |  
      3 0

      Celkově jsem chtěl dát jen najevo, že i přes skvělé jaro tu padlo až mnoho kritiky na hráče i trenéra, která ušla v zapomnění a vyjde ven s první nevydařeným utkáním.. prostě tohle se mi nelíbí na lidech...

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        iwanowicz     před 7 lety 10.06.2017 10:48 |  
        1 0

        Ono je to dost o tom, jak jsou lide zivotne naladeni. Ti vecni kritici nejsou vetsinou moc positivne naladeni lide. Smysluplna kritika je v pohode, chce to ale nadhled videt veci i z pohledu opacne strany a pak si casto clovek uvedomi, ze veci nejsou tak cernobile, jak si treba myslel.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Jachym     před 7 lety 09.06.2017 15:39 |  
      7 0

      Já určitě patřím k těm, kteří spíše vidí pozitiva, protože myslím, že vím, co je umění možného. Ale pokud bych se měl držet striktně tvého přístupu, tak výkony Messiho by mohli kritizovat jedině takoví jako Ronaldo, Pelé nebo Maradona:-D

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 16:23 |  
      12 0

      A kdo neudělá aspoň tři žongly tak nemá vůbec právo dýchat!

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        bongor     před 7 lety 09.06.2017 23:33 |  
        0 0

        Já už je trénuju bubube

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      jarmik     před 7 lety 10.06.2017 13:24 |  
      1 1

      Je něco jiného říct, že 1) kritizovat by měl jen ten, kdo věci rozumí, a že 2) kritizovat by měl jen ten, kdo v daném oboru něco dokázal. Na prvním něco je, druhé je nesmysl.

  7. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    Fačín     před 7 lety 09.06.2017 14:54 |  
    0 1

    Celtic a Nice super soupeři, na to se těším, doufám, že přijde hodně lidí aby byla důstojná atmosféra.. Ideální předkrm před předkoly LM.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      PetCC     před 7 lety 09.06.2017 15:07 |  
      6 2

      Mě je to jedno, já vždycky chodím na Slavii.

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 18:50 |  
      0 21

      Nechápu proč to tu spamuješ tématy které se netýkají Slávie ani soustředění.

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.06.2017 18:52 |  
        12 2

        Take it easy..

  8. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    mpik     před 7 lety 09.06.2017 22:18 |  
    0 0

    Super soupeři, jen nostalgie kdesi uvnitř hlavy nevidí v rozpisu tradiční Celakovice...

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 09:15 |  
      0 0

      A turnaj v Nové Včelnici (neboli v Etynku).
      I když tohle už je dlouhodobější záležitost. Škoda, fanouškovské zázemí tady v okolí je velké.

  9. rozhovor se Simanem

    iwanowicz     před 7 lety 10.06.2017 11:04 |  
    3 0

    Tak tohle se cte hodne dobre: "Zkráceně: moje vize byla Ajax Amsterdam (klub známý výchovou svých talentů, které následně se ziskem prodá − pozn. red.) a vize CEFC Manchester City (klub utrácející za hráče ročně miliardy korun). Obě varianty jsou legitimní, nelze jednoznačně říci, která je lepší. Musíte se ale rozhodnout. Čínská strana je nedočkavá a chce mít úspěch hned, což ovšem není vůbec nic negativního." V kontextu tohodle neni Konopljanka zadne sci-fi.. Jsem nedockavej, jaky posily teda prijdou..

  10. lehký OT

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 15:09 |  
    4 0

    Neví někdo, jak se vyvinula situace kolem kamerunského obránce Kinguého? Vím, že odehrál nějaké zápasy za béčko a trenér Řehák si ho docela pochvaloval, zůstane tu?

  11. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    1rytir     před 7 lety 10.06.2017 19:00 |  
    0 5

    Tedy jen tak ze zvědavosti jsem se podíval kam to má Slavia namířeno na soustředění. Dělám to tak už léta a mohu říct, že jsem, jak to jen říct, překvapen. Onen Pollauberg je až neskutečná díra. Doslova jen pár domů, hotýlek na náměstíčku kam by se celý tým Slavie ani nevešel a k tomu jeden a půl (skutečně půl) hřiště v docela nevalném stavu. Prostě se mi nechce věřit, že Slavia míří právě tam. Do míst zápasů je to z této "vesničky střediskové" 30 a 60 minut jízdy. V těch místech jsou rovněž hřiště skoro jako v "okresním přeboru". Ale možná je to jen omyl a hledání z nudy mne zavedlo jinam :-(

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      Khadgar     před 7 lety 10.06.2017 22:30 |  
      2 0

      To, co je pro tebe díra a vesnička středisková je ve skutečnosti naprosto ideální místo na přípravu. Fotbalisté opravdu na soustředění nepotřebují kavárničky, bary nebo obchody :)

      • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

        1rytir     před 7 lety 10.06.2017 22:47 |  
        0 1

        No to si nejsem tak jistý. Jen fotbalem žít nemohou. Na kafe si při soustředěních vždycky měli kam vyjít. Ale třeba máš pravdu a ponorková nemoc je mine :-)

        • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

          Khadgar     před 7 lety 10.06.2017 23:24 |  
          4 0

          Ale mohou žít jen fotbalem a musí, protože to jsou profesionálové na soustředění. V Číně kromě jednodenního výletu pobývali jen v hotelu a přežili to. Zas z nich nedělej chudáčky...

    • Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

      no-nick     před 7 lety 11.06.2017 10:15 |  
      5 0

      Do téhle díry jezdí i Arsenal;)

  12. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 10.06.2017 21:34 |  
    0 0

    Další zraněnej, snad to nebude se Zmrhalem nic většího. Jinak se Součkem to doufam nedopadne tak jak s Gebrem, Váchou a Dočkalem, ale zůstane náš a bude za nás hrát a ne tradičně za Liberec nebo za Sraltu

  13. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    qwertz0099     před 7 lety 11.06.2017 22:19 |  
    1 0

    Do Zlína jde nějaký Argentinec ze Slovenska. Už jsem se lekl a vzpomněl na Aldu Baéze, naštěstí tam nejde on :)

  14. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    zeleznik2     před 7 lety 12.06.2017 11:48 |  
    1 1

    No hlavně na úvod máme dva velice silné soupeře. A hlavně kdo nastoupí?Barák s Lüftnerem jsou pryč. Deli asi také, zájem je o Zmrhala a Pavlenku. Přišel zatím jen Jugas a vrátí se Souček. Zatím nejsme v příchodech příliš aktivní...

  15. Re: V letní přípravě Slavie silní soupeři

    Fačín     před 7 lety 08.07.2017 16:29 |  
    0 1

    Neví někdo zda se dá sledovat dnešní zápas s Krasnodarem? Nemůžu to najít jestli to bude aspoň na slavia tv.