Fortuna liga

Slavii čeká zápas na Julisce

Liga se chýlí do svého absolutního vrcholu, když nás čekají již jen tři dějství. To první bude zápas na stadionu se snad nejlepším výhledem v lize, totiž na Julisce s domácí Duklou. Zápas nabízí O2 TV Sport.

Slavia po rozpačitých výsledcích a zápasech bez šancí proti soupeřům, kde se čekalo něco trochu jiného, konečně trochu šlápla na plyn a přinesla nám radost v předchozích dvou zápasech. Díky tomu se jí podařilo jednak odrazit možný útok Olomouce v boji o druhou příčku, vyhrát trofej v domácím poháru, ale zejména zasadit sémě naděje i mezi ty fanoušky, kteří již trochu přestávali věřit nastolené "liberecké" cestě. Důvěra ve fotbale je však věcí velmi vrtkavou, což se již několikrát ukázalo, a tudíž je nutné, aby v těchto výkonech bylo ideálně pokračováno. A to i zítra, proti Dukle. Tedy na stadiónu, kde Slavia po novodobém návratu Dukly do nejvyšší soutěže, ještě v lize neprohrála.

Dukla letos prožívá jednu z nejhorších posledních sezón. Určitý čas to dokonce vypadalo, že by mohla bojovat i o záchranu. Díky povedeným výsledkům v posledních čtyřech kolech (až na jednu výjimku) byla tato hrozba zřejmě již definitivně zažehnána a z Dukly se nám tak na závěr ligy stal takový ten typický tým, který již sezónu spíše dohraje. Na mysl by se samozřejmě u většiny týmu vkrádalo, že se alespoň navíc pokusí potěšit své fanoušky, ale víme, jak zrovna toto hledisko u Dukly funguje... Co bude mít Dukla ale již jistě nejhorší (pokud se nestane nějaký zázrak), to bude skóre, jehož rozdíl je v současné chvíli -16.  Pravdou je, že je to způsobené ale zejména zápasy venku, když naopak doma je armádní klub v plusových hodnotách (+6).

Jak jsem řekl, Dukle se povedlo několik posledních zápasů. Jmenovitě hovoříme o výhrách nad Libercem, Brnem a v Karviné. Krom těchto výsledků má armádní klub lemované jaro ale takřka již jen samými porážkami, včetně třeba prohry od Jihlavy doma na Julisce.

Prohry pro Duklu přicházely i v posledních dvou utkáních, ve kterých se utkala na tomto stadiónu se Slavií. Ani tyto dvě výhry, ani tedy zatím poslední vzájemné střetnutí (výhra Slavie 5:0 na podzim) prozatím však nedokázaly prolomit skutečnost, že nejčastějším výsledkem mezi těmito dvěma týmy po návratu Dukly je remíza. Ti s lepší pamětí si jistě vzpomenou, že hned čtyři první zápasy skončily dokonce remízou bezbrankovou.

To by zítra snad hrozit nemuselo, v zápasech Dukly totiž padá nejvíce branek z celé ligy, pro zajímavost zatím dokonce o 18 branek více než třeba v zápasech Slavie. Pro Slavii je dobrou zprávou, že soupeři bude chybět nejlepší střelec, sedmibrankový Holenda, který bude pykat za karetní trest.

Vzhledem k výhře Sigmy je třeba, aby slávisté navázali na zápas s Plzní a připsali si tříbodový zisk. Již jen pro uchování našich nervů. Pomoci by k tomu mohl i uzdravený Jakub Hromada. Dá se dle mého však spíše čekat, že uvidíme sestavu jako v týdnu s Jabloncem.

Tip na sestavu: Kolář - Frydrych, Jugas, Ngadeu, Bořil - Stoch, Sýkora, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Tecl

28. kolo - Pondělí 14. 05. 2018 18:00

HET liga, 2017/2018
0 - 2
0 - 1
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

11. Jan Sýkora
90. Miroslav Stoch

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Sestava

    Mike     před 6 lety 13.05.2018 18:28 |  
    1 14

    Meli bychom hrat na 2 utocniky, proc to nevyzkouset ? Asi bych nechal na stridacce Sykoru a v utoku by meli hrat Tecl a Skoda.

    • Re: Sestava

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 18:53 |  
      18 1

      Ja bych teda Sykoru na stridacce vubec nenechaval.. naopak na podhrotu je nejplatnejsi a myslim si,ze posledni dva vysledky jsou z velke casti zpusobene jeho pritomnosti na hristi. Konkretne jeho rychlost a tlak na obranu..

    • Re: Sestava

      Veta (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 19:17 |  
      20 1

      Poslední 2 zápasy jsme hráli na 3-4 útočníky. Nevím, proč ustupovat z útočného fotbalu a hrát jen na 2?! ;)

      Tyhle donekonečna se opakující nesmysly o tom, že když rozestavení na papíře konci -2, že to znamená hrát na víc útočníků.....

    • Re: Sestava

      Chali     před 6 lety 13.05.2018 21:12 |  
      2 1

      Protože bychom přišli o jednoho hráče do kombinace ve středu a reálně by hrozilo, že nás přehraje i Slovácko? :D

    • Re: Sestava

      Travinho     před 6 lety 14.05.2018 09:45 |  
      1 0

      Možná protože momentálně funguje hra na jednoho...

      • Re: Sestava

        Chali     před 6 lety 14.05.2018 13:13 |  
        1 1

        Víc útočníků přece MUSÍ znamenat víc gólů! Nechápu, proč nevyzkoušíme hru třeba na 8 útočníků, to by teprve bylo!

  2. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 19:16 |  
    1 22

    Pánové a dámy, teď vás asi po dlouhé době všechny na...., ale chci porazit Duklu, pak to kvůli rudochům pustit jabkám, no a nakonec vyhrát v Teplicích. Je to blbé? Co vy na to?

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      padre     před 6 lety 13.05.2018 19:27 |  
      18 0

      Něco někomu pouštět se zásadně neslučuje s principem fair-play, který Slavia vždy ctila. A čest máš jen jednu. Nepřichází to do úvahy. Vůbec. Nikdy. Nikomu.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 22:16 |  
        0 0

        Je to celé nesmysl, my hrajeme korektně na rozdíl od jiných (např. dnes tři hráči Teplic viděli žlutou a všichni mají stopku na zápas v Plzni).

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Pakoll     před 6 lety 13.05.2018 19:30 |  
      10 0

      Ani sralta ani peltonec 3 bude olmik a to bez naší pomoci

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      eye     před 6 lety 13.05.2018 19:34 |  
      9 0

      Kromě toho: Kdyby Plzeň v příštím kole prohrála, pořád bys to považoval za dobrý nápad?

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:02 |  
        1 3

        Nepovažoval, ale oni vyhrajou.

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Max1     před 6 lety 14.05.2018 14:32 |  
          1 0

          nevyhrajou...plíseň nevyhraje do konce sezony nic....

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Jachym     před 6 lety 13.05.2018 19:39 |  
      14 0

      Sparta je mi u řitního otvoru, ale nevím proč bychom měli cokoli pouštět Peltovi a koneckonců komukoli jinému. Tři zápasy = devět bodů. Nic jiného pro mě nepřipadá v úvahu.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        bongor     před 6 lety 13.05.2018 20:05 |  
        9 0

        sralta a peltonec jsou dvě strany jedné mince.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:52 |  
        0 0

        Ty Jachyme, ve které hospodě v budějkách se sejdem?

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Jachym     před 6 lety 13.05.2018 20:55 |  
          0 0

          Masné krámy, jak jinak. Přijď se podívat na půlmaratón 2. června, určitě mě poznáš :-)

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      TSeguinTS     před 6 lety 13.05.2018 19:55 |  
      3 0

      Proč po dlouhé době? Vůbec ne.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:04 |  
        0 0

        Dobrý, ja tohle čekal.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:51 |  
      1 1

      Tak ty mas dost...

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Travinho     před 6 lety 14.05.2018 09:46 |  
      0 0

      A co kdybychom pak rupli v Teplicích? To je řádný nesmysl. Ještě Jablonci, který je svým způsobem pomalu odpornější než Sparta.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 10:25 |  
        0 0

        To je tedy podivné srovnání... Něco jako tvrdit, že lejno vepřové je svým způsobem pomalu odpornější než lejno hovězí. ;)

  3. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Virgil1956     před 6 lety 13.05.2018 19:35 |  
    3 1

    Koukám, Teplice bez motivace už zase v závěru ligy prodávají zápasy, doufám, že v Plzni příští kolo to odehrají fair play.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      TSeguinTS     před 6 lety 13.05.2018 19:56 |  
      9 0

      A Bohemians to zase jen odchodili... přitom na tu spartu se vždy vyhecují na 150% :-)))) #šural #pláč

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      bongor     před 6 lety 13.05.2018 20:06 |  
      1 2

      Tomu ale nevěříš že ne?

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        bongor     před 6 lety 13.05.2018 20:07 |  
        1 2

        To bylo na virgila.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Virgil1956     před 6 lety 13.05.2018 21:48 |  
        2 2

        Nevím, jestli myslíš, že nevěřím tomu, že to odehrají teplice v Plzni fair play nebo tomu, že prohráli se zcela neškodným Brnem 1:4, což je prostě možné jen tak, že ten zápas prodali :)

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 12:42 |  
          1 1

          Takže nám to Plzeň prodala když sme ji po jejich titulu porazili 5-0?

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            kjandourek (admin)     před 6 lety 14.05.2018 12:55 |  
            0 0

            To je trochu rozdíl - nám ta výhra nad Plzní byla k ničemu, my už jsme měli páté místo jisté, zatímco pro Brno má výhra v Teplicích cenu naděje na záchranu...

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            Virgil1956     před 6 lety 14.05.2018 12:57 |  
            4 1

            To přece netvrdím, ale existuje vždycky určité procento pravděpodobnosti, a to, že doslova zoufalé Brno, které není schopné na jaře dát vůbec gól, vyhraje v Teplicích 4:1, to moc pravděpodobné není, zvlášť když Teplicím už vůbec o nic nejde. Nejsem fanouškem bláznivých konspirací, ale tady si myslím, že si prostě pár hráčů Teplic vsadilo v opravdu hezkém kurzu na Brno :)

            • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

              Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 20:58 |  
              0 0

              Jasně.ja tomu rozumím.dava to logiku.ale stávají se i šílenější veci i bez zákulisních hrátek.

  4. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 19:57 |  
    2 0

    Jablonec – Karviná 2-1 znamená, že je Dukla na 100% zachráněná. Dukla má dvě kola před koncem na Karvinou náskok 6 bodů a lepší vzájemné zápasy (3-2, 3-1).

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Betynka58     před 6 lety 13.05.2018 20:22 |  
      0 0

      A navíc mají ještě Karviná s Baníkem vzájemný zápas, takže jeden z nich jistě 32 bodů nedosáhne.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 21:10 |  
        1 0

        O sestup je to ještě hodně zamotané a těch vzájemných zápasů je tam celkem pět, za týden (Karviná – Ostrava, Brno – Jihlava, Slovácko – Zlín) a v posledním kole (Jihlava – Karviná, Ostrava – Brno). A sranda je, že tím se Brno ještě může zachránit, samozřejmě když dvakrát vyhraje a zároveň skončí zápas Karviná – Ostrava nerozhodně a zároveň nesmí Jihlava prohrát s Karvinou.

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 21:37 |  
          0 0

          Tak malá oprava, na zápase Jihlava - Karviná nezáleží, protože Brno by mělo lepší vzájemné zápasy s Jihlavou. Tzn. jediná podmínka je remíza v zápase Karviná - Ostrava, plus dvě výhry Brno (doma Jihlava a venku v Ostravě) a Brno je zachráněné.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:53 |  
      0 1

      Popravde nevim, co je lepsi: hrat proti tymu ve stresu ze zachrany nebo proti uvolnenemu tymu,co ma jistou zachranu.. uvidime zitra ;-)

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      rak (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 20:54 |  
      3 0

      Já si myslím, že zítra by do toho nemuseli tak šlapat. Potřebují si také odpočinout před zápasem s Plzní.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Travinho     před 6 lety 14.05.2018 09:48 |  
      0 2

      To byla i před tím zápasem...

  5. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Ondráš     před 6 lety 13.05.2018 20:53 |  
    9 0

    Tady k těm některým teoriím "pustit to Jablonci": možná by bylo dobrý si uvědomit, že v případě výhry Jablonce za náma bude Pelta o 3 body s lepšími vzájemnými zápasy (a to ještě za předpokladu, že vyhrajeme na Dukle). Pak je čeká poslední sranda zápas doma, zatímco my jedeme do Teplic. Jinými slovy, jestli nás Jablonec porazí, je dost velká šance, že skončí před náma na 2 místě. Jabka jsou teď náš hlavní konkurent (ne Sigma, nebo Rumun), navíc budou mít po poháru kurva motivaci. Vám říkám, bude to s nima ještě pořádná honička..hlavně to chce dát Duklu, jinak to bude špatný..

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      rak (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 21:01 |  
      4 0

      Tak po středě bude jasno, jak to bude s předkoly LM. Optimální pro nás tedy druhé místo a třetí předkolo.
      Když by to vypadalo na druhé předkolo, tak stejně myslím, že se musíme snažit urvat druhé místo v lize. Na druhé straně, kdyby náhodou nevyšlo, tak úplně brečet nebudu. Ta jistá skupina EL bez zrádných předkol není až tak špatnou alternativou. Soupeři pro druhé předkolo tedy Ajax, Basilej a asi PAOK, pro třetí ještě možná Dynamo Kyjev a Benfica Lisabon. Vypadnout po létu z Evropy a nehrát nic by mě dost štvalo.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        TSeguinTS     před 6 lety 13.05.2018 21:11 |  
        0 0

        Pokud vyhraje EL Marseille a půjdeme do 2. předkola, měl by nás čekat soupeř z tria Basilej, Ajax, PAOK.

        Pokud vyhraje EL Atlético a půjdeme do 3. předkola, soupeře dostaneme ze čtveřice Benfika, Basilej, Dynamo Kyjev, Ajax.

        Ještě je možnost, že EL vyhraje Marseille a půjdeme do 3. předkola, tam bychom losovali z čtveřice Benfika, Basilej, Dynamo Kyjev a Monako.

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          rak (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 21:19 |  
          0 0

          Ano. Špatné je jen druhé předkolo. I když nikde není řečeno, že nemůžeme někoho z těch tří vyřadit.

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            TSeguinTS     před 6 lety 13.05.2018 21:28 |  
            3 0

            No, teoreticky 2 ze 3 vyřadíme 100% při losu :-)

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 13.05.2018 21:01 |  
      0 1

      Ondraši. zase nedivoč. Stačí porazit Duklu a Teplice.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Ondráš     před 6 lety 13.05.2018 21:02 |  
        2 0

        A že v Teplicích vyhráváme jak na běžícím pásu..

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          TSeguinTS     před 6 lety 13.05.2018 21:12 |  
          2 3

          Věřím, že Mingazov by na běžícím pásu vyhrál cokoliv :-)

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            pilatj     před 6 lety 14.05.2018 13:40 |  
            0 0

            A co teprve takovy James Dens ;)

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      smely (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 09:32 |  
      1 0

      myslim , ze Cap ma moc dobre spocitany, ze je pro nej altualne nevyhodnejsi skoncit treti a my druhy ( jista zakl. sk. EL pro Jablonec ) ....tim nerikam, ze s tim mame neco spolecnyho, to absolutne odmitam, ale Jabka budou hrat na treti flek, druhy misto je pro ne ekonomickej nesmysl....

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Ondráš     před 6 lety 14.05.2018 09:44 |  
        0 0

        To věřím, že by chtěli 3 flek, ale když nevyhrajou v Edenu, dostane se přes ně Sigma, nebo Rumun..takže ono se těžko "hraje na 3 flek". Navíc i to druhý místo může znamenat jistotu pohárů..

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          smely (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 09:48 |  
          0 0

          jasny, moje blbost, blbe sem to spocital, jabka potrebujou 6 b. .....hm, tak to maj asi smulu, pac my je smaznem :-)))

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        TSeguinTS     před 6 lety 14.05.2018 10:25 |  
        0 0

        Čáp si ale taky jistě spočítal (a bude to vědět od středy na jisto), že druhé místo by pro něj žádný eko nesmysl nebyl. Naopak.

        Naštěstí pohledy a kalkulace týmů na 3.-5. místě řešit nemusíme, dnes musíme jen přehrát Duklu.

  6. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Fačín     před 6 lety 13.05.2018 21:41 |  
    0 9

    Tak doufám, že jsou již kluci plně připraveni a koncentrováni po oslavách zisku poháru, nejsou uspokojeni a budou dál šlapat na maximum, protože liga ještě neskončila. Očekávám jasné vítězství, Dukle již o nic nejde a my toho musíme využít. Prostředí by mohlo být skoro domácké, přeci jen to není daleko (i když komfortu Edenu Juliska samozřejmě nedosahuje). Doufám zároveň v návrat kapitána Škody do základní sestavy, kam bezpochyby patří.

    Jen pro autora Tolsimira - Dukla není armádním klubem již dlouhou dobu.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Ondráš     před 6 lety 13.05.2018 21:47 |  
      6 0

      Vysoké vítězství teda fakt neočekávám (jako zatím v žádném ligovém zápase), ale snad to za 3 body nějak urveme, jinak budeme v problémech..tohle kolo nám výsledkově nenahrálo.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Fačín     před 6 lety 13.05.2018 21:52 |  
        1 6

        Právě proto, že nám to výsledkově nenahrálo, potřebujeme hrát opět na 100% a v tu chvíli bychom měli jasně vyhrát, protože kádr máme o tři třídy lepší. Jen se trochu bojím, jestli kluci moc neoslavovali a dokážou být zkoncentrovaní. Ale jsou to profíci, tak snad jsou případné obavy zbytečné.

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Ondráš     před 6 lety 13.05.2018 21:58 |  
          7 0

          O tři třídy říkáš:) A co takovej kádr Rumunů versus Jihlava a jak to na hřišti vypadalo..já budu spokojenej klidně s podobnou haluzí jako Rumun, hlavně za 3 body..o nic jinýho ke konci ligy nejde.

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            Edenjejenjeden     před 6 lety 14.05.2018 07:04 |  
            1 0

            Rozhodčí Berka to dobře jistil

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            japoko     před 6 lety 14.05.2018 10:22 |  
            1 2

            ...at hrajou hovno, hlavne 3 body -lehka dysfunlce! A na takovy holomajzny ma jeste chodit nejmene 20 tisic, vid?

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Edenjejenjeden     před 6 lety 14.05.2018 07:03 |  
      3 0

      Vidíš,já zas doufám v Tecla.Ale jasné vítězství to asi nebude do Dukly snad má vstoupit nový investor,oni si nebudou moci dovolit ten zápas odchodit,jako včera Teplice.Jinak snad v Teplicích dostanou od sponzorů klubu a vedení céres a příští zápas budou bojovat na 120%

  7. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    mpik     před 6 lety 14.05.2018 09:35 |  
    1 0

    Tak zaplaťpánbůh, že je Dukla zachráněná. Když máte Slavii v srdci a syna v Dukle, to se těžko volí. Naštěstí je Dukla již zachráněna (kdyby se tak nestalo, asi by přišly finančně krušné časy) a tak dnes mohu v klidu fandit Slavii. Akorát syn si mezi spoluhráči bude muset dávat velkej pozor, kdy křičet radostí!!! :-)
    A třeba ještě všichni Slávisté, kdo budeme v Praze, přijdeme fandit na Julisku Dukle v posledním kole...

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      Travinho     před 6 lety 14.05.2018 09:53 |  
      0 3

      Co tě vede k tomu, mít syna zrovna na Dukle?

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        smely (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 10:03 |  
        2 0

        a co je na to nenormalniho, kdyz bydli v Dejvicich ?

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          Travinho     před 6 lety 14.05.2018 11:51 |  
          0 1

          Jenom jsem se zeptal. Nic víc v tom nehledej.

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            smely (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 12:01 |  
            2 0

            nehledam :-)))) , sam jsem hral za Duklu od pripravky az do mladsiho dorostu, prtotoze proste 10 min pesky je 10 min pesky ..... pak se presunulo treninkovy centrum pro dorost do Karlina, taxem prestoupil do TJ Brevnov ( stejne jsem uz spis jen stridal ) a nakonec stejne skoncil jako druha meta v juniorsky baseballovy U21 repre :-)))))

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        mpik     před 6 lety 14.05.2018 10:30 |  
        4 0

        Syn hrál řadu let ve Slavii. A tam to je tak, že skoro každý týden tam je na tréninku nějaký nový hráč "na zkoušku". A pokud kádr čítá cca 15 kluků, tak prostě už i na něj po letech došlo... No, když odcházel, nepatřil mezi nejhorší, ale pro mladého kluka lepší být tahoun Dukly než sedět na lavičce ve Slavii, ne? :-)

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 11:49 |  
        1 0

        Co vím, tak Dukla měla vždy dobrou mládež...

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          mpik     před 6 lety 14.05.2018 13:51 |  
          2 0

          Přesně tak a pokud jdete ze Slavie, tak je to asi nejlepší volba spolu s Bohemkou.

  8. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    zeleznik2     před 6 lety 14.05.2018 09:59 |  
    0 2

    100% neprohrajeme, ale pro nás musí, existovat jedině výhra, Plzeň ztratila, Jablka, Rumuni i Olmík vyhráli, takže tři bodíky potřebujeme jako sůl. Navíc Dukle už o nic nejde. My jsme posílení výhrou v poháru a nad Plzní. Navíc na Julisce jsme dva poslední zápasy vyhráli, jeden z nich navíc poměrem 5:0, což navádí k velkému optimismu. Ale pozor utkání začíná za stavu 0:0 a zápasy v nedávné době byly spíše bojovné a končili remízou..

  9. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 10:30 |  
    2 0

    Už se moc těším. Na jednu stranu mi rozum podsouvá takové negativní myšlenky typu "jak moc ovlivní zápas oslavy po MOL cupu, "nepodceníme soupeře", apod. Ale nějak vnitřně cítím, že hráči jsou 100% koncentrování, ví o co jde. Navíc jsou v laufu a vlítnem na ně a bude to dobré. Tak snad to tak bude.

  10. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Obr     před 6 lety 14.05.2018 13:37 |  
    3 1

    Ja bych chtel videt zalohu s Hromadou stejne jako proti Plzni. Suka bych nechal odpocnout

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      bongor     před 6 lety 14.05.2018 14:40 |  
      1 1

      Ondra Čelůstka do sralty,Coufal coubá taky do sralty.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        celtix     před 6 lety 14.05.2018 15:27 |  
        1 1

        Čelůstky je škoda, ale Coufala ať si vezmou aspoň nepřijde k nám.

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        mudrc     před 6 lety 14.05.2018 17:13 |  
        1 1

        Bongi, zdroj? Tvůj oblíbený Sport?

        • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

          bongor     před 6 lety 14.05.2018 17:18 |  
          0 0

          Ahoj,dneska jsem to někde čet a končí to jejich oblíbeným,pokračování je placeným obsahem.Zaskočil jsi mě,asi to skutečně napsali moji oblíbenci.Mě tam trochu vytočil ten Ondra,ten si určitě zaslouží lepší osud ,než hrát u těch nekopů.

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            mudrc     před 6 lety 14.05.2018 17:29 |  
            1 1

            Uf, tak to jsem v klidu. Na tom nebude řádek pravdy. Čelůstka by mě mrzel.

          • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

            bongor     před 6 lety 14.05.2018 17:32 |  
            0 0

            No opravdu mudrci,je to isport.Ještě ohlašují Tetteha,někoho z Bayernu,Švéda Larssona a levýho beka z Panathinaikosu.Zkrátka nakoupěj jako za zmrzliny a hrát budou zrovna takový kulový,jako jsme u nich léta zvyklí.

  11. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    slamacek (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 13:43 |  
    2 1

    Dneska proste musime vyhrat! sice by pripadny pad na treti, ci ctvrte misto v tabulce nebyla tragedie, ale je velika sance rvat se o LM a soucane mit jisty podzim v poharech. ta sance se musi vyuzit. navic jeste stale nikde neni receno, ze Plzen ten jeden potrebny zapas vyhraje.

    • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

      malan (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 16:07 |  
      1 1

      Teplice vcera vsem ukazaly jak do toho budou pristi tejden slapat:D Tady neni o cem..

      • Re: Slavii čeká zápas na Julisce

        bongor     před 6 lety 14.05.2018 17:20 |  
        0 0

        Že se tam vždycky fest pařilo,to vím ze svého působení v teplickém Céčku.Ale že by prodávali svoje duše,to je u nich celkem novinka.

  12. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 14.05.2018 17:25 |  
    1 0

    Tvl, já tu mám normálně závratě, já chci dom... :))

    Sestava jako ve středu, to půjde. ;)

  13. Re: Slavii čeká zápas na Julisce

    Harvey     před 6 lety 14.05.2018 18:04 |  
    0 1

    Má někdo prosím stream? Tipsport mi ze zahraničí nefunguje.