Fortuna liga

První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

Slavia před kamerami O2 TV Sport odehraje druhé ligové kolo, první domácí, proti Karviné.

Slavia má za sebou povedenou ligovou premiéru, když jasně zvítězila na hřišti ambiciózní Olomouce v poměru 3:0. V dalším kole ji však čeká soupeř zcela odlišný, totiž Karviná, jejíž hlavní ambicí je především záchrana v nejvyšší soutěži. I vzhledem k tomu, že bude na rozdíl od předchozího zápasu Slavia v pozici domácího týmu, můžeme čekat zcela odlišné střetnutí.

Karviná se loni jen taktak zachránila a vzhledem k tomu, že se její kádr v zásadě vůbec neobměnil nelze čekat, že bychom se od ní dočkali v téhle sezóně výrazněji jiného působení. To nám ostatně naznačilo již iúvodní kolo, které karvinští již pod taktovkou nového trenéra Nádvorníka sehráli v Liberci. V tomto utkání se v zásadě po celou dobu jen bránili a přestože to již vypadalo, že by se mohli dočkat vytoužené bezbrankové remízy, v 85. minutě jim tuto ambici nadobro sebral svým gólem Pázler.

Přesto, jistě si velmi dobře pamatujete, jaké problémy měla Slavia s Karvinou loni na jaře. Byť tedy sešívaní zvítězili, nejednalo se zdaleka o nic jednoznačného, když v nastaveném čase druhého poločasu asi všichni v prostorách Edenu toužebně tlačili ručičky na hodinkách k čase, kdy mělo nastavení skončit, rozhodčí zapískat a stvrdit výhru Slavie 3:2.

Na Slavii tak zítra čeká další výzva spočívající v ukázce toho, že se přeci jen od tohoto dubnového zápasu zase o kousek posunula k tomu, kde by chtěla být.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Stoch, Hušbauer, Souček, Sýkora, Zmrhal - Škoda

2. - Sobota 28. 07. 2018 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Milan Škoda (pen)
32. Milan Škoda
66. Josef Hušbauer
81. Alexandru Baluta

MFK Karviná
MFK Karviná

Komentáře (166)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 02:12 |  
    14 0

    Taky čekám tuto sestavu s jedinou změnou, a to že doma proti zaparkovanýmu autobusu dostane přednost Škoďák... jsem zvědav na tu hru do plných, a doufám, že si s tím poradíme...

    A od zítřejšího zápasu se bude v Edenu točit Lobkowitz...

    Jinak po včerejším zápase v Bolce, má to naše vítězství nad Olomoucí ještě daleko větší váhu... kouč Veber zatím v obou zápasech ignoroval našeho Chaluše, tak snad mu těch 7 fíků ve dvou zápasech otevře oči, vyhodí ze stopera ty nýmandy, a zas bude hrát pravidelně náš Matěj...

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 08:29 |  
      2 1

      Sestava bude nejspíš stejná jako proti nabité Olomouci, protože ta vítězná se nemění. Ale pro Škoďáka bych byl taky, Karviná zaparkuje autobus a bude potřeba síla. Téma Chaluš jste mi vzal z pusy, přesně tohle mě napadlo, když jsem viděl sestavu MB, bez našeho stopera a pak i inkasovat gól za gólem... Skore 2-7, bez Chaluše hovoří za vše. Snad se Jožka probere.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:39 |  
      2 0

      Lobkowitz Premium 12 je vyborne pivo.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 12:20 |  
        1 0

        V Karlových Varech nám jej po promítání "Spolu jsme silnější" čepovali v jejich stanu, proběhla tam se sládkem pivovaru řízená degustace. Bylo to zajímavé a pivo bylo fakt dobré. Problém je ten, že v Edenu čepovat pivo neumí, ať je jakékoliv.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 12:29 |  
          1 0

          To víš, velká návštěvnost. Musí to rychle natočit, žádnou pěnovou čepičku neudělá. Já tomu rozumím, nemám jim to za zlé. Hlavně, když to padá do brány hostů! Kurňa, já se dnes tak těším! :-)

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 13:58 |  
            4 0

            A viděli jste to video ze zimaku Jihlavy, kde mají automat na točení 10piv zařazení?obsluha jen nasklada sklo do stojanu a ten si po spuštění všechno natočí posune otočí krygly...pivo vypadalo natočené slušně.a rozhodně takovou obsluhu zvládne i novic.narozdil od umění výborně natočit pivo.przoze tohle umění udělá i z mne jinak neoblíbené značky pochoutku i naopak.

              • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

                Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 16:49 |  
                0 0

                Přesně toto sem měl na mysli.odpadnou nervózní brigadnice co provádí pivní onanii,která navíc trvá Uherský rok. Ten automat má to tempo čepování úžasné.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:50 |  
        2 0

        To je, ale v Edenu bude jen Lobkowicz desítka...

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        bongor     před 6 lety 28.07.2018 13:29 |  
        0 3

        Včera jsem byl v Roudnici a procházel jsem kolem zámeckého vinařství Lobkovitz.Paní mě varovala,že se tam nesmí chodit,že padá omítka.Asi jim kšeft moc nevynáší.

  2. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    davidovky1     před 6 lety 28.07.2018 06:18 |  
    7 17

    Já bych nejratši udělal víc změn ale asi to není realný.Olayinku a Balaluta na plac a na lávku Zmrhyho a Hušbauera.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 08:18 |  
      5 9

      V prvním zápase podle čísel patřili k nejslabším hráčům no.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Harvey     před 6 lety 28.07.2018 08:25 |  
      16 10

      Hušbauer je svými schopnostmi a dlouhodobě stabilní formou nejdůležitější hráč ze současného kádru.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        davidovky1     před 6 lety 28.07.2018 08:52 |  
        9 14

        Myslíš že to jeho stahování na pravýho beka a pak nákop do předu je něco zázrčnýho,nebo za zápas nejmín 5x na zemi a je to bojovnost?Hráč který leží nehraje to je pravidlo.Nebo čekat až dá za zápas jednu kolmici za obranu a pak Zmrhal pořádně ani z toho stejnak neocentruje.Lepší proti takovím soupeřům by tam byl Sýkora a bylo by to ohromě rychlí aspon.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Harvey     před 6 lety 28.07.2018 09:37 |  
          16 6

          Takže tvrdíš, že stahování na pravého beka je poziční chyba Hušbauera, nikoliv pokyn trenérů? To jako Šilhavému a Trpimu běhá střední halv na pravém bekovi a oni si toho nevšimli? A nesbíhal tam náhodou, jelikož jsme na pravém bekovi měli Frydrycha, který se vysouval dopředu na dlouhý míč a hlavu? Je úsměvné, že někdo dokáže sebrat taktický pokyn trenéra a zamaskovat ho jako neschopnost hráče :D
          ...
          Jako chápu, že ty si představuješ, že si Hušby tělem odstaví soupeře a půjde na kasu, ale prostě takový hráč on není. Hráči soupeře do něj jdou tvrdě, aby neměl čas na rozehrávku, kterou má se Stochem nejlepší v týmu a Hušby ví, jak toho využít a rozhodčí ty zákroky pískají, takže to asi simulace úplně nebudou. Zrovna Tebou zmiňovaný Sýkora je největši simulant v celém kádru po odchodu Mingyho, ale o tom, už to nezmíníš. Krásný dvojí metr.
          Apropo já nemám nic proti, aby byli hráči jako Syky na place, ale rozhodně ne místo Hušbyho, který umí dát dobrý pas, který právě hráči jako Syky potřebují.
          ...
          Nevím proč do diskuze se mnou taháš Zmrhala, na toho já mám neutrální názor a ani jsem ho nezmiňoval.
          ...
          Taky nasekám hrubky, ale napsat "rychlí" je teda hustý.

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            Boss82     před 6 lety 28.07.2018 10:34 |  
            3 3

            Tesat Tvá slova do kamene!

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            domácí     před 6 lety 28.07.2018 10:57 |  
            1 0

            rychlí, nebo rychlé z toho se nestřílí

            • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

              bongor     před 6 lety 28.07.2018 13:33 |  
              1 1

              Rychlík je taky s měkkým,kdežto osobák ne.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 14:51 |  
        2 1

        Abychom uvedli věci na pravou míru, tak v zápase s Olomoucí tebou zmiňovaný hráč s nejlepší formou naběhal o 2 a půl kilometru míň než Sýkora, o víc jak kilometr a půl míň než Souček. Měl za celý zápas pouze 20 úspěšných přihrávek, což je na středního záložníka málo. S úspěšností přihrávek 62,5 % - špatné číslo. Podle Instat indexu měl pro hru Slavie nejmenší přínos ze všech.
        Takže mantra hráče s nejlepší a nejstabilnější formou se tu občas opakuje, ale už to víc než rok není pravda.
        Tento zápas bych ho v základu ještě nechal, ale pokud se nezlepší, měl by ho nahradit někdo lepší.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 08:32 |  
      4 0

      Olayinku nám dnes snad Trpi na chvíli představí. Čekám jeho nástup do hry v cca 70. mimutě (na křídlo), za rozhodnutého stavu.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 08:38 |  
      6 6

      To néé, kolego. Nerotovat, nerotovat! :-) To tady bylo loni... Ustálit, sehrát, dělat jen kosmetické změny.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        afro     před 6 lety 28.07.2018 09:37 |  
        2 0

        Jedna, dve, max. snad i tri zmeny by asi byly celkem prospesne, ale stale mam v zive pameti lonsky prvni domaci zapas s Teplicemi, kdy JSVCD rotoval, jak vzteklej a ktery jsme vyhrali tak trochu omylem.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 09:42 |  
          1 1

          No právě :-) Ustálit sestavu, pak to půjde nahoru každým zápasem.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:17 |  
      4 5

      V prvním zápase to fungovalo a proto to rozesereme a pošleme tam borce, který je s týmem několik dní a týpka, který stále dohání kondici. Geniální!

  3. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 08:23 |  
    10 14

    Já bych rozhodně nestavěl Zmrhala. Máme na ten post lepší varianty, které nepřišly sedět na lavičce.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 08:47 |  
      2 0

      Hlavně je nepodcenit, ale věřím, že to v našem případě nehrozí! Hráči, stejně jako fans, jsou nažhavení na Eden a výhra o 3 góly na půdě megasilné Olomouce je motivuje. Dnes výhra 2-0 (oba góly až ve druhé půli), 15 000 diváků, úžasná atmoška. Jo a Miňo dá zase gól. Bude to ok :-)

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      TSeguinTS     před 6 lety 28.07.2018 08:56 |  
      5 0

      Sedět nepřišly, ale Baluta to bude mít hodně těžké vzhledem ke kondici a Olayinka je s týmem od úterý tuším. Tudíž neočekávám zásah do vítězné sestavy, maximálně výměnu Tecla za Škoďáka vzhledem k předpokládanému vývoji utkání. Ale Olayinku bych rád viděl minimálně 20 minut.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 09:33 |  
        5 3

        Baluta i Olayinka musí hrát, proti komu je už nasadit když ne proti Karviné, aby se sehráli s týmem před blížícími se poháry?

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 09:46 |  
          3 8

          Přesně, jestli je chceme využít už proti Dynamu, tak kdy jindy se mají sehrát, než proti slaboučká Karviné?

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            iwanowicz     před 6 lety 28.07.2018 11:13 |  
            1 0

            Trener jasne rekl, ze nechce ztracet doma body, ze chce z Edenu nedobytnou tvrz, tak si myslim, ze zadny experimenty nebudou, budou hrat ti nejlepsi. Tipuju stejnou sestavu jako Tolsimir, Baluta, Olayianka max. stridani..

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          TSeguinTS     před 6 lety 28.07.2018 12:27 |  
          1 0

          Je zcela dobře možné, že je Olayinka lepší hráč než Zmrhal či Tecl. To však neznamená, že s ním v sestavě budeme silnější. Jak již tu někdo správně zmínil, nejsme sparta, aby u nás každá posila skočila z letadla do základu.

          Osobně a fanouškovsky bych si strašně přál, aby to tam Pítr větral od prvních minut, ale očekávám jeho rozumné začlenění (tj. 20-30 minut). Zároveň se může stát cokoliv a třeba tam půjde v poločase, protože karviná dá náhodný gól a my budeme nervózně kazit.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 09:45 |  
        12 3

        Pokud přišel fyzicky zanedbaný, je to pouze jeho "paštika". Zmrhy celé léto dřel a měl jedny z nejlepších výsledků. Musí makat vojáček z Rumunska, tady nejsme na toaLetný, aby drahý hráč měl sestavu jistou. Proto jsme taky už několik sezon nad nima.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:20 |  
          1 0

          Krásně řečeno...

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:19 |  
      13 2

      Ale to my přece víme, že ty bys nestavěl Zmrhala... Chápu, že opakování je matka moudrosti, ale čeho je moc, toho je příliš.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:45 |  
        1 1

        Nemám rád tuhle připokaděnost, nejedná se o žádné juniory, kteří by neuměli zpracovat míč a nakukovali do týmu po minutách, jedná se o reprezentanty, kteří si musí rychle zvyknout na ostatní kluky, aby začaly fungovat návyky a posily se staly stejně rychle základními kameny týmu stejně jako Coufal...

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Travinho     před 6 lety 28.07.2018 12:01 |  
          5 1

          Asi to patří jinam. Nicméně to, že Baluta dohání kondiční manko je známá věc. Takový hráč do základní sestavy nepatří. Ať si takové borce nasazuje Sparta, my chceme hrát trošku náročnější fotbal než oni v Subotici. Vždyť on Balutův čas přijde.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        bongor     před 6 lety 28.07.2018 13:38 |  
        3 0

        Naštěstí náš trenér se nejmenuje JS,ale JiT.Tak staví podle schopností hráčů.

  4. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    navzdyslavia     před 6 lety 28.07.2018 08:32 |  
    12 0

    Tak dneska to musí být za 3 body. Věřím, že Baluta a Olayinka nastoupí aspoň na 20 minut i když bych chtěl vidět Olayinku už v základu, ale uvidíme, jak to JiT postaví. Každopádně bych rád dneska viděl v Edenu nad 15 tis slavistů. Je to první domácí zápas a bylo by to dobré i pro přivítání nejen nových posil. Nikdy mi nevyšel tip na výsledek,ale přesto ho dám : 5:0.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Hlavis     před 6 lety 28.07.2018 09:41 |  
      2 2

      Já tak nějak očekávám změnu na stoperu místo Deliho, ktery se bude šetřit a nastoupí až na Opavu před Kyjevem a bude hrát Kudela. Naopak si myslim ze přednost dostane opět Tecl.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 10:25 |  
        3 0

        S Delim to vidím obráceně. Dnes jo, na Opavu ne. Není důvod kohokoliv šetřit dneska, další zápas je za týden.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:22 |  
        1 0

        Zase ta jejich souhra s Michaelem není úplně ideální, každý zápas navíc, který odehrají spolu se může před Kyjevem hodit.

  5. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    davidovky1     před 6 lety 28.07.2018 08:37 |  
    3 4

    Hlavně naše hra by se ohromně zrychla a proti Karviný stačí ubránit v záloze sám Souček a dva stopeři.

  6. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    PetCC     před 6 lety 28.07.2018 09:04 |  
    5 0

    No žádná sranda to asi nebude, Karviná bude dobře připravená, bude v klidu, protože nemůže nic ztratit, takž e to bude těžký dobývání.
    Záviset to bude na tom, jestli dáme svojí první nebo druhou gólovku. Když ne, tak se sami dostaneme pod tlak.

  7. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    p!erreCORE     před 6 lety 28.07.2018 09:23 |  
    1 0

    No já po Olomouci vsadil pod návalem emocí,že: VYHRAJEME OBA POLOČASY, BUDEM VÉST DO 15 MINUT A DÁME MINIMÁLNĚ 3 GÓLY :)
    A v tipovačce mám 5:1

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Sedrousek     před 6 lety 28.07.2018 12:11 |  
      0 0

      Oprav si to vzadu bude nula jinak souhlas.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Sedrousek     před 6 lety 28.07.2018 12:12 |  
        1 0

        I kdyz ja se budu drzet pri zdi.
        3:0

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Solimken     před 6 lety 28.07.2018 15:04 |  
          0 0

          A tak to já zase klukům věřím, 4:0. :-)

  8. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 09:48 |  
    3 8

    Dnes neočekávám nijak velkou návštěvu. Spousta lidí je na dovolených, navíc víkend. Já jsem také v Praze spíše náhodou. Je to vidět i na prodaných lístcích, navíc myslím, že řada permic nebude využitých. Jdu tam tedy po prvním kole docela namlsaný. Zápas bude ale úplně jiný. Myslím, že by tam měli dnes naskočit jak Baluta tak i Olayinka. Brejkoví hráči by si mohli spíše odpočinout.
    Důležité bude vyprodat Kyjev. Vzhledem k nastaveným podmínkám by to neměl být problém. Můžeme ale také očekávat dost Ukrajinců.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 09:50 |  
      0 5

      Baluta i Olayinka jsou brejkoví háči.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 09:51 |  
        0 0

        *hráči

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          donford     před 6 lety 28.07.2018 11:20 |  
          9 3

          Dnes ráno jsem na benzince v jižních Čechách kupoval noviny a zaujal mi ve Sportu nadpis na přední straně: Slavia nasadí ZABIJÁKA. Podtitulek - V čem je klenot Olayinka výjimečný? Tak jsem ze zvědavosti zakoupil a dočetl se jeho rozboru na dvě stránky novin od Hynka z Dukly, jeho očima - témata:
          První setkání: pracovitost, horší kondice
          Střední útočník i křídlo
          Pozornost a očekávání? Prosadí se
          Rozený střelec, ale ne hamoun
          Mentalita parťáka
          Hodí se do Trpišovského Slavie? (ANO!)
          Tréninky bere jako zápas
          Volný výběh, soupeřova smrt - a každé téma Hynkem rozpracované.
          Rozbor mi velmi zaujal a naplnil mé očekávání. Bylo to konečně to, po čem jsem na SN volal. Škoda, že si naše redakce sama nepospíšila. Nejdražší přestup v historii Slavie a tady pořád hrobové ticho. Už víc než týden. A Olayinka mluví francouzsky a anglicky. Takže domluva by byla možná. Bylo mi zde kolegy vysvětleno, že jsou prázdniny a že to redaktoři dělají ve volných chvílích. Jo, nenamítám. Nic proti poučení. Ale byl jsem opravdu nedočkavý. Třeba Ronaldem žilo celé Juve a město a spíš Itálie ještě dřív než vůbec přišel. V tom jsme dle mého jaksi bohorovní. I hapání Hapala se rozebíralo na našich stránkách víc. Jen Olayinka nic.
          Teď jen aby byl dnes Olayinka na lávce a nastoupil třeba jen na posledních 20 minut za rozhodnutého stavu.

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 12:20 |  
            0 0

            Volný "výběh" - soupeřova smrt. Vždyť jsem psal, že je brejkový, za což jsem schytal -4 palce. :-)

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:06 |  
        1 2

        No Baluta zcela jistě ne. Myslím, že jsem ho brali právě proto, že má nadstandardní práci s míčem a je schopen přejít přes hráče. Přesně to bude dnes třeba.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      jelen91     před 6 lety 28.07.2018 10:05 |  
      2 2

      "Navíc víkend" - O víkendu se hraje většinou ne? Je super, že i mimopražští fanoušci můžou dojet!
      "Spousta lidí je na dovolených" - To je ale celé léto ne? Venku je hezky, kdy jindy jít na fotbal!
      "Je to vidět i na prodaných lístcích" - Sever je téměř vyprodán, nejvíce lístků se prodává před zápasem.

      Dneska návštěva 15k, výhra 3:0

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 10:59 |  
        1 2

        Když bude přes 10, budu příjemně překvapen. Karviná není nijak přitažlivý soupeř, tak láká výhradně naše mužstvo a naděje, že předvede dobrý fotbal. Dá se ale čekat hlavně dobývání. Na jaře často, když jsem se podíval na lístky na východ, tak tam skoro nic volného nebylo a stejně kolem mně bylo hodně volných míst, protože všichni permanentkáři prakticky nikdy nepřijdou. A to pravidelně kromě zápasu s Plzní. Mělo by být snadné pro permanentkáře uvolnit místo na konkrétní zápas, pokud vědí, že nemohou přijít.
        Víkend je samozřejmě super pro mimopražské.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        bongor     před 6 lety 28.07.2018 13:45 |  
        0 0

        Tipuju 9657 a výsledek 2-0.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 10:19 |  
      12 0

      ..."navíc víkend" :-) To jo, taky bych šel radši na fotbal v úterý, ale co naděláš...?

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:01 |  
        2 3

        Vycházím třeba z toho, že prakticky nikdo z mých známých teď v Praze není.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 11:09 |  
          7 1

          Praha má 1 300 000 obyvatel. Já tam mám dceru, neznáš jí? Ňáká Homolková? :-) Nic ve zlém.

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:40 |  
            3 1

            Tuhle jsem potkal nedávno na Národní :).

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:23 |  
      2 0

      Podmínky jsou nastavené výborně, protože pravděpodobně nic nepůjde do volného prodeje, kde by bylo největší riziko toho, že to vykoupí Ukrajinci.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:17 |  
      2 1

      S tou navstevou mam taky obavy. Je to neatraktivni souper, spousta lidi je na dovolenych (treba takova Praha je v techto dnech fantasticky prujezdna), uprostred vikendu to pro mnoho lidi taky muze byt problem. Na druhou stranu prvni domaci zapas, souper kde bychom mohli dat hodne golu, neni to v CT, atd. Ja osobne se moc tesim a uz se nemuzu dockat, ale navstevu vidim jen lehce pres 10 tis. lidi, coz je skoda. Kazdopadne kazdy Slavista, ktery dnes dorazit muze-by dorazit mel!!!

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:26 |  
        1 3

        S tou fantastickou průjezdností to trochu přeháníš, ne? :D Nedávno jsem stál v zácpě na magistrále v půl dvanáctý v noci! A ve všední den se např. nedá dostat z Pankráce do Letňan ani skrz tunely, ani skrz magistrálu, ani skrz Jižní spojku, ani přes Karlín a Libeň... Všude zavřeno a zacpáno.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          TSeguinTS     před 6 lety 28.07.2018 12:29 |  
          3 0

          Bylo to ve stejném významu, jako kdybys ty napsal, že je ''Zmrhal výborně technicky vybavený'' ;-)

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:31 |  
            2 3

            Aha, hmm, hmm, nějak mi ta ironie unikla... Shame on me.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 13:09 |  
          0 0

          Ale ne, ja to myslel vazne. Jezdim ve vychodni casti Prahy a tam zadne zasadni uzavirky nejsou a bezny provoz je minimalni. To co normalne jezdim do prace za hodinu, ted jedu 40 min.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Sedrousek     před 6 lety 28.07.2018 14:08 |  
          0 0

          Metrem ses tam cca za 25 minut.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        jufoun (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:55 |  
        0 0

        O2 to dává myslím zase zdarma na webu.
        Myslím, že kolem 13. 000 bude.

    • Re: Soupeř

      Borec09 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 10:17 |  
      2 2

      On nás píská Ardeleanu, tak to potěš koště.

      • Re: Soupeř

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 10:27 |  
        4 2

        A který rozhodčí není potěš koště? Já si nemyslím, že by nás v zápase s Karvinou mohl poškodit rozhodčí.

        • Re: Soupeř

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 10:42 |  
          1 5

          Máš recht. Ono je to ve finále jedno, kdo píská. Já se těším, že pokřik "p*ča Damková, p*ča Damková" nahradí "čů*ák Chovanec, čů*ák Chovanec". Rád se přidám :-)

        • Re: Soupeř

          rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:02 |  
          1 2

          Abychom se nedivili.

        • Re: Soupeř

          Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:27 |  
          6 2

          Nejde o Karvinou, ale o to, že jsme soupeř Plzně a pokud je někdo nejvíce proplzeňský sudí, tak je to právě Ardeleánu.

        • Re: Soupeř

          Borec09 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:45 |  
          3 0

          Jak píše kokega Travinho, je to kovanej Plzeňák. Třeba Příhoda je mi sympatický stylem vedení zápasů.

          • Re: Soupeř

            o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 13:23 |  
            1 3

            Vůbec mě nezajímá, kdo píská.

  9. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    první rytíř     před 6 lety 28.07.2018 10:41 |  
    2 1

    Těším se a věřím, že zaparkovaný autobus "roztrháme". Podle JiT Olayinku alespoň na chvíli uvidíme a tak se ptám jazykových znalců, jak jeho příjmení správně vyslovovat. Co kdyby dal gól, že ? :-))

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 10:43 |  
      1 3

      Pítr Olajinka, proč se ptáš?

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        jelen91     před 6 lety 28.07.2018 10:44 |  
        12 1

        Ptá se, protože ho zajímá, jak vyslovovat jeho jméno.

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Novasinho     před 6 lety 28.07.2018 10:52 |  
          1 1

          Ano, je to tak :-))) rozesmál si mi :-))

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 10:58 |  
          2 3

          Tak jasně :-) Nevěděl jsem, že je na jeho jménu něco něčitelného. Místo "y" dáš "j". Opravdu šok. :-)

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 10:54 |  
        1 5

        Tyvado, Ty dneska jedeš... :D

  10. Jaroslav Tvrdík

    o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 10:54 |  
    31 0

    Proběhla tady spousta příspěvků o vedení Slavie a konkrétně panu Tvrdíkovi. Musím reagovat, hlavně kvůli "plkům" sparťanů a fans Plzně, kteří si na soc. sítích JT často berou do úst a přitom je v každém jejich komentáři cítit obrovská závist. Tak stručně - Pan Tvrdík, coby šéf nejslavnějšího českého klubu má nepopiratelné výsledky (i díky vynikajícím kolegům ve vedení, které si sám správně vybral). 2 kommpletní sezony, 2 postupy do zákl. skupiny evropských pohárů, 2 trofeje, plný stadion fanoušků a nejvetší zastoupení našich hráčů v Národním týmu. Tady není co dodat, to jsou fakta! Tečka.

  11. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    DF007     před 6 lety 28.07.2018 11:02 |  
    6 0

    Už se těším. Očekávám úplně jiný zápas, než jsme odehráli v Olomouci. Karviná zaleze a bude to o dobývání brány s Martinem Berkovcem. A ačkoliv mu nepřeji nic zlého, tak doufám, že první branka padne brzy.
    Dále očekávám, že nám budou ukázány posily Baluta a Olyanka.
    Nic jiného než výhra mě dnes neuspokojí. Ale neocekavam demolici, rád se budu mýlit.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:12 |  
      7 7

      Máme novou posilu? To jsem nějak prospal. A na jaké pozici hraje? Kdyby to byl útočník, mohli bychom pak třeba postavit zajímavej útok - Olayinka, Olyanka. :-))

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 11:14 |  
        1 1

        Ale no táák.. :-)

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:19 |  
          6 4

          Já nevím, ale podle mě to zas až tak složití jméno není. Neřeknu, kdyby se jmenoval Keihanaikukauakahihuliheekahaunaeleo, to bych snad komolil taky, ale Olajnka? :-)

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 12:26 |  
            0 2

            Já vím, vždyť to píšu o dva příspěvky výše. :-)

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            spravnej_jezedak     před 6 lety 28.07.2018 13:05 |  
            1 0

            Ale tak se nikdo nejmenuje, nebo jo?:-)... Kazdopadne zkousim si predstavit, jak by pred zapasem Strasak vyvolaval po slabikach jeho jmeno:-D

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Kzlo     před 6 lety 28.07.2018 12:02 |  
        1 7

        Že tě baví každý den x lidí napomenout že holt spatne napíši jméno

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:06 |  
          10 1

          Nebaví. Ale taky mě nebaví neustále číst Olyanka, když už je to pár dní náš hráč. To za chvíli bude třeba někdo psát Slávyje...

          • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

            Sedrousek     před 6 lety 28.07.2018 12:26 |  
            2 1

            No ono se to lip vyslovuje. A az da v 88. minute gol tak ti urcite nebude vadit ze budu z vychodu odpovidat Olyjanka! ......! .......! .......!

            • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

              o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 12:39 |  
              4 0

              S tím zase na Wulfa nechoď, ten zná jen "východní gauč" :-)

              • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:44 |  
                1 0

                Je to tak, no. :-))

            • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:44 |  
              2 1

              Ale tak mně to vadit nebude (budu tou dobou na Visacím Zámku), ale vážně mi to už přijde trošku neuctivé vůči němu. Třeba si tu ty diskuze pročítá, myslí si, že fanoušci z něj mají radost a pak zjistí, že si nejsou schopni ani zapamatovat jeho nepříliš složité jméno. (To třeba Ngadeu-Ngadjui mi přijde složitější). ;-)

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        DF007     před 6 lety 29.07.2018 11:22 |  
        0 0

        To mě moc mrzí, prznit někomu jméno je hnus. Tímto bych se rád Peterovi omluvil. Pro příště budu pozornější. Olayinka olé

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      PetCC     před 6 lety 28.07.2018 13:41 |  
      0 0

      Já s tím uspokováním nebudu čekat na zápas.
      To pak vždycky vidím hodně lidí kolem sebe, kteří přišli na zápas neuspokojení a pak jen jebou Spartu, což je to poslední, co bych kdy jebal :-)

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      bongor     před 6 lety 28.07.2018 13:55 |  
      0 0

      Myslím,že se Berki mýlí a že proti nám chytal jednou za Bohemku.

  12. ...

    Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:17 |  
    2 19

    V prvním zápase to fungovalo a proto to rozesereme a pošleme tam borce, který je s týmem několik dní a týpka, který stále dohání kondici. Geniální!

    • Re: ...

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:20 |  
      2 0

      Na posledních třeba 20 minut, až povedeme 6:0.

      • Re: ...

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:30 |  
        0 0

        Omlouvám se, to mělo být pod příspěvek nahoře. Nevím, proč to spadlo sem.

        • Re: ...

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:34 |  
          0 0

          Mně to nevadí, já jsem pochopil, kam to patří. :-)

          • Re: ...

            Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:38 |  
            4 1

            Jo, jako já bych je taky nasadil jako žolíky - pokud se pochopitelně někdo nezraní. Škoda, Olayinka, Baluta mi přijdou jako optimální střídání.

      • Re: ...

        donford     před 6 lety 28.07.2018 11:46 |  
        0 0

        Aby si i noví kluci vychutnali po vyhraném zápase kontakt s TS. Třeba se jim zježí chlupy.

    • Re: ...

      rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:38 |  
      6 0

      To, co fungovalo v Olomouci, vůbec nemusí fungovat proti Karviné. Je to zcela jiný soupeř. On to ale Trpiš vyřeší, jak uzná za vhodné a důležitý bude výsledek. V tomto mu docela věřím, že je schopen analyzovat soupeře a určit podle toho taktiku i sestavu. To je docela zásadní. V minulosti jsme po pár úspěších začali být pro soupeře velmi čitelní (Uhrin, nakonec trochu i Šilhavý). Myslím, že Trpišovský se bude snažit o variabilitu i během zápasu (podle informací, co se trénuje). Pokud se to bude dařit, tak by to bylo super. Když soupeř moc neví, co čekat.

      • Re: ...

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:43 |  
        0 5

        To je jasné, ale na druhou stranu, zrovna v lize bychom se měli snažit hrát hlavně svoji hru. Nehledě na to, že v tuto chvíli v ofenzivě zase tolik alternativ pro základní sestavu nemáme.

        • Re: ...

          Rooney     před 6 lety 28.07.2018 12:27 |  
          0 0

          Nase hra je zalozena na rychlem prechodu do utoku, ale to se hraje tezko, kdyz souper zaleze pred vapno. Pak holt musime dobyvat misto toho, abychom hrali svoji hru. Ale obcas si pomuzeme tim, ze se stahneme, vylakame soupere a pak muzem tvrde uderit z brejku

    • Re: ...

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:42 |  
      1 1

      No dnešní zápas bude úplně o něčem jiném, zabetonovaná obrana se asi da očekávati,klidně bych zarotoval,podle mě stejně budou asi potřeba dvě sestavy jedna na to když se hraje do plných a druhá dejme tomu na venkovní zápasy,navíc nás čeká hodně zápasů a obavám, že třeba Deli bude brzo mimo pokud by měl hrát pořád.

      • Re: ...

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 11:59 |  
        0 5

        A kým chceš zarotovat? Maximálně Škoda - Tecl, ale Standa byl minule znatelně lepší, případně Deli - Kúdela. Jinou rotaci si moc nedovedu představit.

        • Re: ...

          o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 12:41 |  
          2 2

          Škoda - Tecl, kvalita za kvalitu. Deli - Kúdela? Jau...!

          • Re: ...

            Travinho     před 6 lety 28.07.2018 13:34 |  
            0 0

            Tak proti Karviné by to Kúdela snad dozadu zvládl v pohodě a navíc má lepší rozehrávku, otázkou je, jak je na tom Simon zdravotně. Spíš bych se toho bál směrem k Evropě.

            • Re: ...

              o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 14:35 |  
              5 2

              Asi zvládl, ale já chci vidět každý zápas Simona, na něho chodím, to je naše perla. Od dob Krajčíka první obránce, jenž je v Edenu za Boha. Promiň, Hube :-)

              • Re: ...

                Travinho     před 6 lety 28.07.2018 15:32 |  
                1 1

                Já chodím na Slavii...

                • Re: ...

                  donford     před 6 lety 28.07.2018 16:05 |  
                  2 0

                  OT - objevují se spekulace, že by tu bandu sviní odnaproti mohl převzít Jarda Šilhavý. Pod charakterovými supersviněmi Kotalíkem a Ščasným. Půl roku by si s ním vytírali zadky, a pak odhodili do odpadkového koše. Jen to ne! Věřím, že čest a rozum pana JŠ jim nepodlehne!

                  • Re: ...

                    bongor     před 6 lety 28.07.2018 16:12 |  
                    2 0

                    Taky pevně doufám.Jardo,nelez do toho svinčíku!

                  • Re: ...

                    Travinho     před 6 lety 28.07.2018 18:30 |  
                    0 0

                    Nemyslím si, že Jarda by pro ně byl vhodná volba. Potřebují nějakého rasa...

        • Re: ...

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 13:38 |  
          2 0

          Abych pravdu řekl od toho tam máme trenéra, aby pro určenou taktiku na ten daný zápas našel ideální sestavu.Rotace i když to je ted nepopulární slovo bude minimálně na podzim stoprocentně potřeba at se ti to líbí nebo ne.No můžeme tomu říkat obměna sestavy.

          • Re: ...

            Travinho     před 6 lety 28.07.2018 15:35 |  
            0 0

            A psal jsem snad něco jiného? Potřeba bude, ale teď potřebujeme kluky v ideálním tempu na předkola a je nesmysl rotovat, pokud nás další mač čeká za týden. Zvážil bych to jen u hráčů, kteří mají nějaké jemné bolístky.

  13. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:38 |  
    8 0

    Očekávám úplně jiné utkání než v Olomouci, ale nic jiného než 3 body vůbec nepřichází v úvahu. Sestavu bych nechal, možná jen Škoďáka místo Tecla. Olayinku ani Balutu v základu neočekávám, ale po 20-30 minutách by dostat podle mě měli.

    Těším se moc, po víc než 2 měsících opět mistrák v Edenu. Tip 3:0

  14. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Kzlo     před 6 lety 28.07.2018 12:00 |  
    2 4

    Dlouho jsem se netěšil na fotbal jako dneska. Navíc doufám že Olejník bude v základu na levém křídle.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Travinho     před 6 lety 28.07.2018 12:05 |  
      3 2

      Hlavně aby v jiném případě netrval na opakování ceremoniálu...

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      no-nick     před 6 lety 28.07.2018 12:39 |  
      1 5

      To těžko, tam bude Zmrhy;)

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:55 |  
      1 0

      Tak těším se také, ale vůbec nejvíc na Kyjev. Tam se také ukáže, jak na tom jsme.

  15. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    ve_em     před 6 lety 28.07.2018 13:11 |  
    0 0

    Bohuzel se dnes do Edenu nedostanu, jsem na dovolene na Sumave, ale chtel bych od kluku k dnesnimu svatku i k dnesnim narozkam tri body a suverenni vykon zavrsenej Pepikovym hattrickem:)))

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Komix     před 6 lety 28.07.2018 14:32 |  
      1 0

      Přeju všechno nejlepší k dnešnímu ''dvojáku''! Doufám, že ti Slávinka dá dnes ten nejkrásnější dárek! :))

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        ve_em     před 6 lety 28.07.2018 17:33 |  
        0 0

        Diky moc:) spoleham na kluky, ze na hristi Karvinou smaznou a zavrsej tim ten krasnej den:))

  16. sks

    fazona     před 6 lety 28.07.2018 13:22 |  
    1 0

    4:0 - Góly: Hušbauer, Stoch, Tecl, Baluta.

  17. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Fačín     před 6 lety 28.07.2018 13:38 |  
    2 2

    Těším se na večer, po letní pauze do Edenu. Počasí je skvělé, snad nebude při zápase bouřka. Doufám, že předvedeme dobrý fotbal se správným výsledkem. Rád bych viděl v akci Balutu a Olayinku, tentokrát na snad na víc než jen 5 minut. Včera jsem se náhodou potkal se dvěma dánskými turisty, kteří se dnes chystají na Slavii, tak si doufám odnesou kvalitní zážitek, aby mohli šířit naší slávu i po Evropě.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      lassiter     před 6 lety 28.07.2018 14:07 |  
      5 2

      Co je na tomhle počasí skvělé?

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Fačín     před 6 lety 28.07.2018 14:12 |  
        3 6

        Nemáš rád teplo? Já docela jo, obzvlášť v létě, to by navíc nemělo ani překvapit, že je v létě hezky.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        rak (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 15:40 |  
        0 0

        Taky to vedro moc nemusím. Tuším, že většina hráčů také ne. Musí v tom, narozdíl od nás, makat. Dost pravděpodobně dnes přijdou i bouřky, což nakonec může být i příjemné, pokud to nebude s kroupami. Ideální pro mě tak třeba 15-25 stupňů. Chodím na fotbal ale i v tomto a nebo zase i pod minus 5 (takže to nynější natažení ligy před Vánoce mne nevadí, horší z hlediska počasí bývá únor). Jen se pak musí člověk na to patřičně připravit.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      jfunion     před 6 lety 28.07.2018 18:35 |  
      0 1

      Díky, tomu říkám užitečný příspěvek!!! Jsem na na neschopence z Krkonoš moc rád si příjemně užiju zápas, 3 : 0 Ať žije SLÁVIE

  18. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    edenian     před 6 lety 28.07.2018 14:09 |  
    0 0

    Neumim si moc predstavit, jak se v tomhle vedru bude hrat. Doufam, ze jsou kluci par hodin na kapackach, aby byli dobre zavodneny :-) Snad budou mit trochu vyhodu prckove, kterych mame dost. Dnes akceptuji pomaly prechod do utoku a hospodareni se silami, ja se zavodnuju a setrim taky.

  19. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    urs (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 14:44 |  
    1 0

    Můj tip je čtyři k nule, kdy v první půli dáme tři branky. Karviná je fajn song, ale fotbalově na nás zkrátka nemají. Budu na tribuně Franty Pláničky, tak doufám, že vyhrajem los a uvidím hezky pěkně ty tři fíky z blízka. Vedro, stejně jako povrch či jinej technickej zádrhel, mi nevadí. Je to pro všechny stejné, výmluvy ale nebudou na místě. To je realita :D

  20. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 15:00 |  
    6 0

    Pánové v podstatě tu hýříte optimismem,ja samozřejmě nic jiného než výhru neočekávám,jen jsme vlastně žádný ostrý zápas proti autobusu nehráli,jen aby to nebyla holomajzna s nervama a budem rádi za jedna nula.Takových zápasů na začátku sezony jsem zažil spoustu.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      urs (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 15:25 |  
      0 0

      Já se právě domnívám, že období holomajzny již definitivně skončilo. Ale nechval dne před večerem - s tím samosebou tak trochu také počítám, to bych snad ani nebyl léty prověřený, nezdolně odolný slávista! Btw. S o to větší vervou si užívám zmar loňského pátého celku HET-ligy, čirá radost!

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 15:47 |  
        1 0

        Nechci tě zlobit,ale fotbal nemá logiku a já tomu pevně věřím,podívej se na olmik včera :-)

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          urs (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 17:50 |  
          0 0

          Zlobíš, ale: Jinej soupeř = jinej zápas. Pokud to chápu dobře, tak trenéři nastavují nejvhodnější taktiku a sestavu dle soupeře. Minule to bylo nějak a nyní, proti Karviné, to bude zase nějak. Jestli dobře, to zanedlouho poznáme. Ještě dodám jednu esenciální a ezoterickou domněnku a sice, že pokud budeme jako slávisti neustále pochybovat, poté se ta nervozita přenese i na náš tým. Cha! :)

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      o5aradecek     před 6 lety 28.07.2018 15:29 |  
      2 0

      Je to tak, vlku. Taky čekám trápení se sladkým koncem.

  21. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Obr     před 6 lety 28.07.2018 15:40 |  
    1 2

    Ocekavam Skodaka na hrotu a sypacku centru do vapna ze stran. Kdyz to pujde, tak stelba Miňo, Zmrhy, Hušby a spol.

  22. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    juras72     před 6 lety 28.07.2018 17:33 |  
    6 0

    Tak dnes prvni ligovy gol pro Kuchtu!

  23. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Arya     před 6 lety 28.07.2018 17:34 |  
    0 0

    Ty jo, dneska se nějak červená...nejdřív Opava a teď Bohemka

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      bongor     před 6 lety 28.07.2018 18:11 |  
      0 2

      Třetí budeme my.Ardeleanu.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 18:18 |  
        1 1

        Toho se taky obavam. Andreleau je jeden z nejvetsich Berbrovo-plzenskych rezniku. Zase kdyz uz ho musime mit, tak na domacim zapase se slabsim souperem a videorozhodcim. Tak snad nemuze napachat tolik skody.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Arya     před 6 lety 28.07.2018 18:42 |  
        2 0

        Právě dostal ČK další hráč Bohemky,co to tam hrajou?

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          JS (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 18:43 |  
          0 3

          Starka jede.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        Boss82     před 6 lety 28.07.2018 20:03 |  
        1 2

        Tak určitě, pane teoretiku...

  24. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    visitor23 (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 17:35 |  
    0 0

    Tak dnes asi bez Olayinky, ted se foti s fanousky pred fanshopem

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      Nascimento     před 6 lety 28.07.2018 17:55 |  
      0 0

      Třeba to ještě stihne. :D

  25. OT: Matoušek

    Nascimento     před 6 lety 28.07.2018 17:54 |  
    0 0

    Za Příbram dal gol Matoušek o kterém se spekuluje.

    • Re: OT: Matoušek

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 18:21 |  
      1 0

      A teď hodně mazácky druhý..

  26. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Arya     před 6 lety 28.07.2018 18:03 |  
    0 0

    Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Stoch, Souček, Sýkora, Hušbauer, Zmrhal - Škoda.

    Olayinka má údajně lehčí zdavotní problém...

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      edenian     před 6 lety 28.07.2018 18:06 |  
      1 0

      Blackwall :-)

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      bongor     před 6 lety 28.07.2018 18:13 |  
      0 0

      To se stává často,když někdo přijde k nám.Poleká se šance,až z toho omarodí.

      • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

        bongor     před 6 lety 28.07.2018 18:22 |  
        4 0

        Trpiši,okamžitě kupte Matouška,než nám ho někdo přebere.Teď dal druhýho góla.Sám mezi dvěma stoperama,v klidu zamířil a trefil to k tyči.Druhej Barák

        • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

          Hlavis     před 6 lety 28.07.2018 18:54 |  
          1 0

          Roman Květ asi taky nebude uplne marný.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      TSeguinTS     před 6 lety 28.07.2018 18:14 |  
      2 2

      Znal českou ligu, věděl do čeho jde.... že přes Zmrhala se na hřiště jen tak nedostane :-)

  27. Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 18:16 |  
    0 0

    Ty jo. V Edenu je tedy zatim docela malo lidi. Doufam, ze lidi jedou na posledni chvili. Jinak 3/4 tribun je ve stinu, takze pohoda. Jen na velkou cast vychodu zatim sviti, ale pocitam, ze brzy se schova za hlavni a bude to taky OK.

    • Re: První domácí zápas v nové sezóně bude proti Karviné

      bongor     před 6 lety 28.07.2018 18:25 |  
      0 2

      Bohužel asi vyjde můj tip,pod 10 tisíc.