Domácí pohár

V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

Páteční los MOL cupu rozhodl, že Slavia v osmifinále narazí na druholigovou Chrudim, zápas se odehraje doma v Edenu.

Slavia byla při losu mezi osmi nasazenými mužstvy, soupeřem jí mohlo být sedm prvoligových týmů a právě druholigová MFK Chrudim. Slavia Chrudim vyřadila ve 3. kole v sezoně 2016/2017 po venkovní výhře 3:1 a v sezoně 2014/2015 ve 2. kole po výhře 3:1 opět na hřišti Chrudimi. Nejlepším umístěním Chrudimi v poháru je osmifinále z ročníku 1997/1998.

Oficiálním termínem zápasů osmifinále je středa 31. 10., nicméně vzhledem k tomu, že Slavia hraje v pondělí 29. 10. s Duklou, tak termín utkání bude během příštího týdne upřesněn.

Slavia letos začala svou cestu jakožto obhájce poháru ve 3. kole, kdy vyřadila doma v Edenu druholigové Ústí nad Labem po výhře 2:0, kdy góly dali Mešanovič a Vejvar.

Chrudim v 1. kole vyřadila FK Přepeře po výhře 4:2, ve 2. kole si poradila se Sokolem Brozany 2:1 a ve 3. kole přešla přes favorizovanou Mladou Boleslav po domácí výhře 2:0.

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    puchy     před 6 lety 19.10.2018 13:03 |  
    2 3

    Vyřadit a jedeme až do kuchyně!!!

  2. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 13:58 |  
    3 1

    Jiří Vrba
    ‏ @VRonskiJ1892

    Zápas 4.kola @MOL_Cup budeme nakonec hrát v Edenu, tak jak bylo vylosováno, termín bude určen zřejmě v průběhu příštího týdne.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Mejla29     před 6 lety 19.10.2018 15:11 |  
      0 2

      Koukal jsem na začátek losu a tam říkali, že Chrudim má jediná jistotu domácího zápasu a najednou hraje ona u nás, mohu se zeptat, nevít někdo proč? (ne, že by mi to vadilo:-))

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        PetCC     před 6 lety 19.10.2018 15:19 |  
        2 2

        Co vím, tak výhodu domova mají neprofesionální kluby.

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          Mejla29     před 6 lety 19.10.2018 15:21 |  
          0 2

          Jojo, to také vím, ale na začátku přenosu říkali, že Chrudim má jako jediná jistotu domácího prostředí, dál už jsem nekoukal a najednou čtu, že hrajeme doma, tak mě jen zajímá proč tomu tak je nebo jestli chybně mluvili v přenosu o výhodě pro Chrudim

          • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

            kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 15:42 |  
            0 3

            Kdyby jenom na začátku... tam bylo jasně řečeno, že Chrudim, jako jediný účastník nižší soutěže, bude hrát doma... a dokonce se to zdůrazňovalo při losování každé dvojice: že doma by měl hrát ten a ten (pokud tím druhým nebude Chrudim)... a bude to opravdu tak, protože tím druhý je..
            A nakonec jsme zbyli jako poslední dvojice, tak už to ani nechtěli losovat, že je všechno dáno... ale tak splníme povinnost... a ten frajer: "Tak jsem to vytáhnul obráceně, jako první SK Slavia - fotbal ... a bude hrát v Chrudimi"

            Docela by mě zajímalo, co nakonec vedlo ke změně... Jestli to celé zvrtal moderátor, který pořád omílal jedno a to samé a někdo na chybu upozornil... nebo jestli jsme protestovali my.... nebo naopak si Chrudim chtěla zahrát v Edenu

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              Mejla29     před 6 lety 19.10.2018 15:46 |  
              0 2

              Díky za odpověď, takže nikdo neví proč to nakonec dopadlo takhle, nikdo neví, proč furt podle nich měla hrát Chrudim doma, ale hrajeme doma my a hotovo:-)
              Že se tady (myslím tím v našem fotbale) ještě něčemu divím...:-):-):-)

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              pethead (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 15:47 |  
              0 1

              Na twitteru MOL Cupu teď napsali:

              ZMĚNA: Osmifinálové utkání @slaviaofficial - MFK Chrudim se odehraje v pražském Edenu tak, jak bylo původně vylosováno. Vinou nepřesnosti losovací komise došlo původně k obrácení pořadatelství.

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                pethead (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 15:49 |  
                0 1

                ... tudíž světlo do toho kluci stále nevnesli. ;))

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 15:53 |  
                0 2

                No evidentně to ten moderátor měl nějaké pomotané... Když se nad tím tak zamýšlím, tak už chápu, proč tu poslední dvojici ani nechtěli losovat... a hlavně chápu tu skleslou poznámku losujícího, že to vytáhl obráceně - ten asi tušil, že ve finále budou za blbce :-)

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              Mejla29     před 6 lety 19.10.2018 15:48 |  
              1 1

              Mol Cup - jedeme na Slávii

              Dle losu Mol Cupu a televiznímu vysílání jsme byli taženi jako poslední ve dvojici s pražskou Slávií.

              Jelikož Slavia Praha byla tažena z koše jako první je zároveň i organizátorem utkání. Nic to nemění na tom, že moderátor vysílání pasoval chrudimské jako tým pořadatelský.

              Dle RMS ŘKČ

              Článek 17 – Rozpis Poháru FAČR - MOL Cup 2018/2019

              Odstavec 7. Organizátor utkání MOL Cup

              d) Ve 4. kole losuje Řídící orgán Poháru herní dvojice s tím, že kluby jsou rozděleny do dvou košů podle úrovně soutěže v probíhajícím ročníku a umístění v mistrovských soutěžích v předcházejícím ročníku na „nasazené“ a „nenasazené“. Organizátorem utkání je prvně vylosovaný klub bez ohledu na úroveň soutěže, nebo skutečnost, zda se jedná o klub licenční, nebo nelicenční.

              A tohle píšou na stránkách AFK Chrudim, tak už víme:-)

  3. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 14:11 |  
    1 1

    Pokud by měl někdo stop pro žluté, nebo červenou kartu, parádně by si to odseděl před derby. Jestli změní termín, tak o tu výhodu přijdeme.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 14:23 |  
      2 2

      Na to bacha.... je to trochu nelogické, ale tresty za žluté karty si můžeš odsedět pouze v té soutěži, kde jsi je nasbíral...

      Zatímco s trestem za červenou je to jiné, tam se počítají všechny zápasy pořádané ČMFS

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 14:28 |  
        1 2

        To je fakt nelogické. Dík za info, to jsem nevěděl.

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 14:53 |  
          2 2

          Já si to nějak pamatuju, protože jsme na to ošklivě "dojeli" v sezóně 1990/91...

          na podzim dostal Siegl za červenou stopku na dva zápasy... tak si rudá bída přeložila nejbližší zápas poháru na další týden, aby stál v lize jenom jedno kolo... a pak se blížilo jarní derby... a dva tehdy klíčoví hráči měli tři žluté... tak dostali nápad, že by si to taky odestáli v poháru, který se měl hrát v týdnu před derby... Faktor a Pěnička si tedy nechali dát žlutou v zápase, kdy jsme doma přejeli Baník 4:1 - Pěnička v 89.minutě, kdy jsme dali čtvrtý gól a soupeř si nachystal rozehrávku do středového kruhu jim ten balón odkopl... a pak se ukázalo, jak to vlastně je - že trest za žluté karty se v poháru odestát nedá... každé noviny přinášely vysvětlení, proč si rudý střelec stopku v poháru odestát mohl a naši borci ne...

          Každopádně jsme tenkrát šli do derby na stoperu s Pavlem Řehákem... tam si taky svůj jediný start za Slavii připsal střídající Pavel Veniger .... jako jeden z těch, kteří mají jediný ligový start v derby :-)

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          PetCC     před 6 lety 19.10.2018 15:24 |  
          2 1

          Protože za červené je disciplinární trest a ten je vynášen celosvazovou komisí. Na rozdíl od žlutých, za které je trest daný soutěžními pravidly,

          Ovšem znova bych tu upozornil, že podle mě bude v prodloužené sezóně problém se současným trestem za žluté.
          A proto bych byl radši, kdyby se seděl jeden zápas po 3 žlutých, aby se dvouzápasové tresty nehromadili na konci ligy.

  4. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    PetCC     před 6 lety 19.10.2018 15:25 |  
    1 2

    Jinak teda nevím, kdo to losuje, ale my jsme od té změny snad všechno hráli doma :-)

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Tadeáš_Janků     před 6 lety 20.10.2018 23:31 |  
      0 0

      Venku jsme hráli dva zápasy, v Jihlavě a právě v Chrudimi.

  5. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    PetCC     před 6 lety 19.10.2018 15:26 |  
    1 2

    K termínu, navíc hrajou holky odvetu v Edenu 1.11. ne?

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Edenjejenjeden     před 6 lety 19.10.2018 15:55 |  
      1 2

      Ty naděláš,tak budeme mít koedukovaný sestavy no:-)

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        PetCC     před 6 lety 19.10.2018 21:33 |  
        1 1

        Já nic nedělám, jen že to asi trávník blbě snese :-)

  6. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 16:40 |  
    2 32

    Kdyby se tohle stávalo rudejm nebo Plísini, tak už bych si dokázal představit tu vlnu pohrdlivejch řečí ne jejich adresu.

    Více co - já se vám už na vys... Do Edenu prostě nepůjdu. Zima, tma, Eden z 75-80% prázdný.

    Myslim to zcela vážně - tady by měl klub udělat gesto a nabídnout vzdání se pořadatelství ve prospěch týmu z nižší soutěže (navíc loni ještě ČFL, navíc je na spodku FNL).

    A i technická věc - co trávník - Liga (až do půlky prosince), EL, LM žen, LN CZE - SVK.... a do toho zcela zbytečnej zápas poháru, kterej do Edenu zkrátka nepatří.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Edenjejenjeden     před 6 lety 19.10.2018 16:55 |  
      2 2

      A nemůže to třeba být tím,že by Chrudim nebyla schopna garantovat třeba kvalitu hrací plochy?Kdoví,kdy ten zápas se bude hrát.....A pohár rozhodně zbytečná věc není...

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 17:16 |  
      17 4

      Nepůjdeš do Edenu? Tak víš kam jed? Jeď do Pelhřimova.... A nebo víš co, Sašo?

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        Edenjejenjeden     před 6 lety 19.10.2018 17:23 |  
        8 2

        Taky jen zírám,co se tady člověk někdy dozví:-/

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Boss82     před 6 lety 19.10.2018 17:58 |  
      7 4

      Ty si zase nějak přebral, viď?

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 19:11 |  
        6 16

        Njn, já vim, tady je to taková ta pokrytecká partička, který razí myšlenku, že (morálně) správné je to, co je dobré pro Slavii.

        Opravdu jsem bytostně přesvědčen o tom, že být Tvrdík sparťan, tak by tu bylo permanentní utvrzování v tom, jak se sepětím s čínskými komunisty a komunistickým prezidentem konečně ukázalo, že je to "odpornej bolševickej klub".

        Ale to je jedno. Prostě ten systém poháru je debilní - tým z nižší soutěze má hrát doma a to min. po osmifinále, přičemž my už v tom máme pozici protektčního fracka, kterej hraje pořád doma. Snad je to jen blbá náhoda, i tak je mi ale už z toho trapně. Litoměřicko, Třinec, Ústí, Chrudim od října 2016....

        Tak prostě by asi bylo třeba udělat nějaký osobní stanovisko vůči pořadateli poháru a potažmo i klubu, že není schopen ukázat velkorysost.

        Prostě pohár je o tom, že přední kluby vyrazí někam do nějakých exotičtějších lokalit, a ten malý klub tam bude mít "návštěvu pětiletky". A tahle tradice je nyní ubíjena.

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 19:34 |  
          15 2

          Jasně, že to je náhoda.. viděl jsi to losování? Prostě vhodíš dva balóny do prostřední "vázy" (nebo co to je), zamícháš je a jeden vytáhneš jako první ...

          A nenapadlo tě, že to může být i obráceně? Že pro ten menší klub, který se nikdy nepodívá do nejvyšší soutěže je svátek zahrát si v Edenu?

          A myslíš, že jejich pořadatelé jsou nějak nadšení z představy, že by jim jejich stánek pro tisíc lidí bez vstupních turniketů, oblehli frajeři, zvyklí na ježdění do světě a na kdejaká bezpečnostní opatření?.. Sice by měli jednou za čas vyprodáno, případně by narychlo stavěli novou, montovanou tribunu ... ale vydání na bezpečnost, policii a podobné věci by jim vstupné ani zdaleka nenahradilo?

          Navíc jsme v Chrudimi hráli už dvakrát, takže zase tak odvázaní z toho, že bychom jim tam přijeli, nebudou, zatímco oni si v Edenu zahrajou poprvé...

          • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

            mudrc     před 6 lety 19.10.2018 20:26 |  
            4 12

            Já to vidím jinak Kjandourku. A raději nežobecně "A myslíš, že jejich pořadatelé jsou nějak nadšení z představ..." se bavme konkrétně. Zavolej v pondělí panu Skočdopole na obecní úřad do Polné a pak nám tady pověz, zda byl v obci někdo nešťastný, že kvůli Spartě montovali tribunu ve "stánku, kde nemají turnikety". PS. V Polné jsou skutečně lidí kolem fotbalu z domácího zápasu nadšení.

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 20:52 |  
              5 4

              V Polné možná... viděl jsem dokument o tom, jak si oddechli místní v Blšanech, když tam konečně krachl klub a obyvatelům malé vesnice odpadly jednou za dva tydny nájezdy hord hostujících fanoušků

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 21:03 |  
                3 8

                No jasně... hord. Přijela horda rudejch, chachará, nás a opaváků. Možná ještě Bohemka.

                • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 21:30 |  
                  7 3

                  No tak zkus pochopit, že mají 980 obyvatel.... to není město připravené absorbovat stovku lidí... tam stačilo deset lidí, co to po cestě přehnalo s alkoholem... A už se našli tací, co byli spokojeni podobně, jako kdyby Ti za barákem začala dvoudenní technopárty...

                  • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                    Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 22:11 |  
                    1 8

                    No, tak spíš mohl bejt problém, že se tam sjížděli "vidláci" z okolí - Žatec, Podbořany, možná i Rakovník. V širym okolí se nikdy žádnej lepší fotbal nehrál.

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                mudrc     před 6 lety 20.10.2018 08:40 |  
                1 6

                S tebou diskuze příliš nemá slyml, ty máš pravděpodobně nějaký vlastní svět, přesto ti ještě nabídnu jeden příklad, že ne všichni pořadatelé z menších obcí jsou neštěstím nakřivo, když přijede ligysta a s ním ony "hordy"
                Zde Tweet pana Zlámala.
                "Já si myslím, že pohár s Chrudim - Slavia by se měl hrát v Chrudimi. Byl by to zážitek, o kterém by se tam mluvilo třeba deset let. V Líšni třeba na to, když přijela Slavia, budou vzpomínat třeba padesát let, pořádají vzpomínková utkání a tak."

                • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 10:40 |  
                  6 2

                  Vždyť jsme tam hráli na podzim 2016... Tak to ještě osm let mají o čem mluvit, ne? Teď zase mohou deset let mluvit o tom, jak si přijeli zahrát do Edenu..

          • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

            Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 20:55 |  
            2 13

            Fotbal se hraje pro lidi. V totmo případě pro ty místní. Jo, třeba někdo do Edenu přijede, ale bude to jen třeba 50 lidí. (Záměrně nepíšu "jeden autobus", kvůli vlakovýmu spojení.)

            Ok, tak se přiznám - těšil jsem se, že si udělám vejlet. Nikdy jsem v Chrudimi nebyl a zároveň to neni zas tak zajímavý město, abych se tam vydal jenom kvůli němu samotnýmu.

            Pak se dozvim, že kvůli neexistenci pravdila o tom, že tým z nižší ligy hraje doma, jsou plány na vejlet v tahu a místo toho supernezáživnej zápas v prázdnym Edenu ve tmě a chladu (to je další věc - obecně v zásadě nemám rád zápasy od října do půlky dubna, zejména ty večerní)

            Když se hrálo s Ústim, tak jsem si tam odskočil z hokeje na prvních 5 minut 2. poločasu a ani kotel nefandil. Skutečně jsem nenabyl dojmu, že bych o něco přišel.

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 21:37 |  
              8 4

              V posledních letech jsme tam hráli už dvakrát, tak proč jsi tam nejel třeba na podzim 2016?

              Pro lidi... co myslíš, těší se hráči Plzně víc na to, jak budou hrát na poloprázdném Santiago Bernabeu, nebo na to, že kvůli Realu přijde plný dům?

              Ano, fandové se těší na Real doma, ale ti hráči, ti jsou nadšení z toho, že si zahrají v Madridu...

              A to nemluvím o tom, že Chrudim je jediný celek, který je v osmifinále a nehraje první ligu... Takže proč pořád omílat, že by tým z nižší souteze musel hrát doma, kdyz by se to stejně tykalo jenom jednoho zápasu?

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 22:14 |  
                1 7

                Mne jde o fanoušky, ne o hráče.

                • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 19.10.2018 22:45 |  
                  6 2

                  A co myslíš - ti fanoušci, kteří s Plzní pojedou do Madridu... budou víc vzpomínat na to, jak fandili tam, nebo jak přivítali Real doma?

                  Pokud se budeme bavit jenom o lidech, tak stadion v Chrudimi má kapacitu 1500 lidí.... Když se přimhouří oko a diváci se rozestaví okolo platu ve více řadách, tak se tam vejdou dva tisíce.... Může to být pohoda, když se v zápase nestane nic výbušného (nespravedlivá penalta, nějaké sporné vyloučení, zranění, nedejbože po nějakém úmyslném zákroku a tak podobně), ale když se stane, tak to taky může skončit nějakým průserem...

                  To v Edenu přijdou tři tisíce... Ano, asi se sem nedostane tolik Chrudimských, ale zase třeba já klidně vezmu i tátu.. Už mu je přes sedmdesát a ligové zápasy ve svém věku odmítá - nelíbí se mu ta nenávistná atmosféra směrem k soupeři ... zápasy jako Litoměřicko, Třinec, nebo Ústí jsou přesně pro něj...
                  A takových lidí může být víc... Na ty nemyslíš?
                  Proč by si nemohli užít komfortu nejlepšího stadionu v zemi? Dát si bez fronty klobásu a pivko... a užít si zápas, který bychom měli vyhrát i bez hanlivých pokřiků na gólmana soupeře... :-)

                  • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                    Petr9608     před 6 lety 20.10.2018 00:14 |  
                    1 6

                    Tak předloni přišlo v Chrudimi 3450....

                    V zápasech s týmama jako Karviná, Jablonec, Příbram si nemyslim, že je nějaká nebezpečná/nenávistná atmosféra.

                    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 00:33 |  
                      9 2

                      Tak to je přesně ono... stadion Za vodojemem v Chrudimi má ofiko kapacitu 1.500 diváků... jak si myslíš, že je bezpečné, když se tam narve více než dvojnásobek? Já vím - ještě se nikdy nic nestalo... tak proč na to upozorňovat...

                      Co si myslíš Ty, nebo já je v této otázce celkem jedno.... prostě na tátu, kterej má svůj věk a svoje vrtochy tam bylo moc lidí, moc hluku, zbytečně moc pískání na gólmana, kdy vykopává, na každý (ne)odpískaný zákrok a tak podobně.... S tím už nic nenadělám, prostě starý pán, nejspokojenější byl na letním přáteláku s Viktorkou...
                      Ale když mi bylo deset,. tak mě vzal právě na Slavii a já jsem mu za to vděčnej...
                      Teď mi zrovna nedávno říkal, abych mu zase řekl, až se bude hrát nějaký zápas, ideálně v týdnu, kdy tam nebude moc lidí - třeba pohár.... Tak proč nebýt vděčný za to, že přijede Chrudim?

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 20:39 |  
          2 1

          Já bych se ještě zastavil u té Tvojí "myšlenky", že bychom tu natírali Tvrdíka, kdyby vstoupil do Sparty...

          Na to jsi proboha přišel jak? Rudá bída má v současné době svého majitele, takže kdybychom tu takové sklony, které nám přisuzuješ měli, věř tomu, že bychom také dokázali ledacos najít a posmívat se....

          Ale proč? Tohle jsou slávistické stránky a řešíme tu Slavii..

          Tady zase "podle sebe soudíš druhé", že?

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      carevitchando     před 6 lety 19.10.2018 19:18 |  
      1 2

      V Anglii úplně normální věc, v Německu od 2.kola taky.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      VanDel     před 6 lety 19.10.2018 20:20 |  
      9 3

      Čéče ty jsi nejakej chabrus na nervy, ne ? Měl by sis podle spisku páně Babtisty omévat přirození vlažnó vodó, aby ses alespoň krapét uklidnil.....

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      VaSsa     před 6 lety 19.10.2018 21:05 |  
      11 1

      Protože pro tým, který má plný program, je lepší v týdnu někam cestovat. Nejlépe se regeneruje při 3 hodinové cestě busem. Tyhle kecy vážně nechápu.

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 21:27 |  
        1 9

        Jakože co? Že bychom na jeden ze dvou podzimních zápasů domácího poháru nemohli vyjet 130 km daleko?

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 23:26 |  
          8 0

          ne, nemohli... při tom náročným podzimu, kdy hrajeme skoro pořád anglický týdny, a při našem fyzicky nářočným stylu hry, je hodně velkej rozdíl, když hráči přijedou jen do Edenu, jak na trénink, za hoďku a půl smáznou Chrudim, a zas jedou regenerovat a odpočinout si na další důležitej zápas... než trávit celej den cestováním a sezením v autobuse...

          • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

            Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 23:39 |  
            0 18

            Hm. Tak kdybychom dostali Baník nebo Zlín venku, tak bychom tam ani nejeli a 3:0 kontumace.

            My můžem hrát jenom doma s Chrudímí. A možná repete s Příbrami bychom ještě taky dali.

            • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 00:04 |  
              13 1

              jenomže my jsme nedostali Baník, ani Zlín venku... My jsme dostali regulérně nalosovanou Chrudim doma... tak nevidím jediný důvod proč tu dělat gesta a žádat o přeložení na stadion soupeře...

              • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                Petr9608     před 6 lety 20.10.2018 00:10 |  
                0 12

                Protože trávník musí regenerovat :o)

                • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 00:19 |  
                  9 1

                  Hráči Jablonce ať si dělají, co uznají za vhodné...

                  Každopádně náš trávník je vyhřívaný a splňuje parametry i pro soutěže mezinárodní... pochybuji o tom, že něco podobného mají v Chrudimi

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Ragnarok     před 6 lety 19.10.2018 22:25 |  
      16 0

      To je argument jak Brno. Určitě bude v zimě lepší hrát v Chrudimi, zvláště s naším kalendářem a marodkou. Ty seš regulérní šílenec. Jako gesto jeď do Chrudimi v době utkání, vem to přes Pardubice a podaruj tamní celebrity vajnosem a kapičkama. Čekaj na tebe.

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        Petr9608     před 6 lety 19.10.2018 23:40 |  
        0 12

        Tak v Chrudimi by se hrálo za světla. Což je příjemnější. A na opticky plnym stadionu.

        • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 00:02 |  
          11 2

          Takže od tří? Já myslel, že jde o lidi... Tam by se jich asi dostalo hodně ...

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Agbik     před 6 lety 20.10.2018 14:03 |  
      0 10

      napsal si to moc pěkně. nechápu tak rozčilené reakce

  7. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    rak (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 23:02 |  
    8 0

    Máme v posledních dvou letech neuvěřitelné štěstí na los, že hrajeme skoro vše doma. Chtělo by to tedy dotáhnout až do konce jako loni. Úvahy, že by se to mělo hrát automaticky v Chrudimi mně přijdou úplně mimo. Chápu, když je to na hřišti divizního týmu, ale druhá liga není až tak velký rozdíl, jak jsme se přesvědčili třeba v Ústí. Buďme za ten los rádi. Pokud mně to čas utkání jen trochu dovolí, rád půjdu i se podívám třeba na hráče, kteří tolik nenastupují.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      rak (přítel SN)     před 6 lety 19.10.2018 23:05 |  
      3 2

      Ještě oprava. Myslel jsem letos, tedy vítězství v poháru. Jinak si myslím, že se neměli rušit ty odvety, které před časem byly. Termíny by se ještě našly.

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Petr9608     před 6 lety 20.10.2018 00:09 |  
      2 12

      Tak ona je druhá liga a druhá liga. Je rozdíl Brno, Budějky, Jihlava, Hradec a pak Chrudim, která ještě loni hrála ĆFL.

      • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

        kjandourek (admin)     před 6 lety 20.10.2018 00:17 |  
        11 2

        A pokračuj.... takže má stadion, který stačil loni na ČFL a letos tedy na druhou ligu... my tu máme nějaké standardy, projekt stadiony 2000.. do ligy nesmí postoupit tým, který na to sice sportovně má, ale nemá vyhřívaný trávník...

        A potom pošleme pohárového zástupce hrát v listopadu na stadion, který nesplňuje parametry?

        něco jiného jsou zápasy v září a v první půlce října, kdy bývají ještě relativně slušné terény...
        ¨
        To by zase bylo keců, až by si tam dva hráči základu přivodili zranění kotníku, co?

  8. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    tomblesk     před 6 lety 20.10.2018 01:25 |  
    5 1

    V té Chrudimi jsem byl /2016/ hezký stadiónek - za hřbitovem … Tribunka hezká, okolo hřiště postavili z lešení tribuny a bylo tam fajn. Tyhle zápasy mají význam, ale pro menší kluby. Vzpomínám na zápas ve Vysokém Mýtě, kde o poločase přišel mezi místní pokladník a hlásil: máme pokrytý rozpočet na celý rok a navíc od slávistů vybraly holky do papundeklové krabice přes 40 tisíc na mládež, takže můžeme jim nakoupit dresy, míče i na trenéry něco zbyde … To nyní na Chrudim neplatí, i když to nepodceňuji, ale ten zápas s námi je musel stát majlant /za dopravu, pronájem a postavení tribun z lešení - při nynějších cenách to vstupné nepokryje … /
    Snad by vedení klubu mohlo nabídnout participaci na podílu ze vstupného v Edenu ...

  9. Liga

    Mike     před 6 lety 20.10.2018 08:07 |  
    8 2

    Tady se resi kapacita stadionku v Chrudimi a ani radka o tom, ze nas uhlavni rival, co se tyka bodu, ztratil pro me dost necekane body na Bohemce. A obrana Plzně i pres plne personalni obsazeni pustila Bohemku do 5 tutovych sanci. Jen tak dale, hosi plzensky.

    • Re: Liga

      Snivec     před 6 lety 20.10.2018 08:59 |  
      6 0

      Neco bude v off-topic. Tohle ja clanek o zapasu s Chrudimi, tak se tady resi zapas Slavie s Chrudimi, ktery je pro nas dulezitejsi nez zapas nejakeho klubu regionalniho vyznamu. Jinak ja jsem to ocekaval, plisen nema takovou kvalitu, aby prehrala behavou bohemku. :) A to meli jeste stesti, kdyby nesrovnali tak brzy vlastnakem, tak prohrali. :)

    • Re: Liga

      JaymzBond     před 6 lety 20.10.2018 09:53 |  
      1 0

      Pro mě tedy bylo spíš nečekané, že vikinka uklohnila plichtu, čekal jsem výhru Klokanů. Jejich vysokorychlostní fotbal je přesně to, co dědouškům nevoní.

  10. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    Fačín     před 6 lety 20.10.2018 12:26 |  
    1 2

    Nutno uznat, že v poslední době máme docela kliku na los.

  11. Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

    Fallen (přítel SN)     před 6 lety 20.10.2018 16:44 |  
    7 0

    Já myslim, že hlavní průšvih je, když ten komisař nezná regule vlastní soutěže. Jen to dokresluje kvalitu v českém fotbalu...

    • Re: V osmifinále MOL cupu s Chrudimí

      Tadeáš_Janků     před 6 lety 20.10.2018 23:42 |  
      1 0

      Já bych řekl, že je zná. Jen mu nedošlo, že Chrudim už nehraje ČFL, ale FNL, tudíž už je profesionální tým, což znamená, že pro ní už neplatí výhoda automatického domácího hřiště.