Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 16

Postup Slavie do čtvrtfinále Evropské ligy přes Sevillu, to je přirozeně hlavním tématem dalšího dílu podcastu SN Mezi námi fanoušky. quelhar, Ragnar a Veta hodnotí nejen samotný zápas, ale také celkové působení Slavie v Evropské lize. Na závěr se krátce dostane i na domácí ligu, MOL Cup a ženskou Ligu mistryň.

Tento díl podcastu jsme opravdu nemohli začít ničím jiným než srovnáním největších úspěchů Slavie po sametové revoluci a diskuzí o tom, co mělo největší emoční a sportovní hodnotu. Při hodnocení samotného zápasu jsme se nemohli vyhnout mimo jiné odvážné volbě rozestavení ze strany trenéra Trpišovského a dostalo se také na diskuzi o hejtu Tribuny Sever směrem k brankáři Sevilly Vaclíkovi. V druhé části podcastu jsme probírali Evropskou ligu z obecnějšího hlediska a soupeře, které Slavia v Evropě potkala. Padnul i možná překvapivý názor ohledně toho, kde se vlastně zrodil klíčový impuls pro postup přes Genk a nasednutí na vlnu, na které se Slavia veze až doteď. Diskutovali jsme rovněž nad rolí Josefa Hušbauera, který v posledních třech zápasech v Evropské lize chyběl. Může Slavia postoupit přes Chelsea ještě dál a využít toho, že soupeř není v optimální pohodě? Na závěr jsme krátce probrali ligovou tabulku, nadcházející zápas čtvrtfinále MOL Cupu proti Karviné a remízu žen Slavie s Bayernem v Lize mistryň.

Obsah:

00:00 Slavia - Sevilla 4:3 v prodloužení
35:00 Slavia v Evropské lize, čtvrtfinále proti Chelsea.
1:02:15 Liga, MOL Cup, Liga mistryň

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (138)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    HUSAR (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 07:27 |  
    5 0

    Díky!

  2. Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Thane (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 08:15 |  
    2 0

    Diky uz jsem byl trochu nervozni :)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 10:40 |  
    5 0

    Díky za ty dary, Honza Vetyška se dobře poslouchá.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Ravik     před 5 lety 22.03.2019 11:23 |  
      5 0

      Jj souhlas. Pamatuji si ho ještě z Hanspaulky a byl to celkem psychopat, ale v dobrým :-) Prostě srdcař

      Srovnávat úspěchy 1996 a nyní moc nejde. Dobrým vodítkem jsou emoce a prožitek. Gól Vávry a třeba i Vlčáka mám tak niterně prožité, že je do smrti nezapomenu. Tohle se k tomu přidá.

      Ale dnes, se dostat do této fáze evropských pohárů je myslím těžší. Tenkrát ještě nebylo v platnosti tzv. Bosmanovo pravidlo a za týmy mohli hrát jen 3 cizinci. I Slavie měla komplet český tým, kromě Ondreje Krištofíka myslím.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Borec09 (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 10:53 |  
    16 1

    Zdravim slavisti, nejprve chci podekovat za dalsi super podcast. Vzdy si je velmi rad poslechnu. Chtel jsem se vyjadrit k jedne veci a to proc jsme z meho pohledu chteli hrat prodlouzeni. Verim, ze nas realizacni tym vedel o nasi lepsi fyzicke kondici v porovnani s hraci FC Sevilla. Chteli je utahat a dat nas treti gol prave v prodlouzeni. To, ze budem nakonec potrebovat 2 bylo nad plan :-). I to se ovsem povedlo a bylo to nemalou merou prave lepsi fyzickou a samozrejme sebevedomim - tim, ze uz nemame co ztratit. Ondra

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Veta (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 11:06 |  
      10 1

      Dobrý poznatek. Souhlas a díky.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Gillan     před 5 lety 22.03.2019 14:09 |  
      4 18

      Šest plusů za tohle?Já vím, že tady je vše jiné, ale tohle je na mě moc:))Ještě kdybys napsal, že DOUFALI, že se už nikdo nikam nepožene a můžeme vyhrát na penalty, tak OK, ale plánovat, jak vyřachneme Sevillu díky lepší fyzičce v prodloužení, to už je sci-fi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        o5aradecek     před 5 lety 22.03.2019 14:43 |  
        10 2

        Proč sci-fi? Už ve Španělsku bylo vidět, jak Sevilla v závěru nemůže a i když byl remízový stav, vůbec nepřišel její závěrečný a očekávaný nápor. Neměla sílu. A v Edenu se to potvrdilo, v prodloužení, kromě jednoho využitého útoku, kdy dala gól, se jenom bránila. Tak jaké sci-fi? Slavia je regulérně utahala. Doma i venku. A určitě se kalkulovalo s tím, že v prodloužení budou španělé "vykrvení".

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Gillan     před 5 lety 22.03.2019 15:32 |  
          4 16

          Tys asi nikdy žádný sport nedělal, viď?Takový kalkulace neexistujou.Nevím, co bylo vidět ve Španělsku, já viděl jejich jasnou dominanci a naše dva šťastné góly.Každý zápas je jiný.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            o5aradecek     před 5 lety 22.03.2019 17:48 |  
            3 2

            Hrál jsem fotbal, až do ml. dorostu na prvoligové úrovni. A věř mi, že takové kalkulace existují a jsou i velice časté! A na všech úrovních.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 16:24 |  
        10 2

        Člověče, nezáviď mu ty plusy. Vždyť i ty můžeš napsat něco rozumného a ne jen ty tvé zapšklé zasmrádlé blbiny...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Max1     před 5 lety 22.03.2019 11:20 |  
    4 4

    Opět skvělej poslech, opět dávám palec nahoru a opět bych se rád zmínil že bych se v budoucnu rád zúčastnil :D. Jen pár postřehů. Vaclík - i já na severu jsem si s chutí na něj zakřičel, i když vím, že pořád patří mezi ten inteligentnější materiál co ve spartě byl. Koneckonců hodně ukazuje o něm i to že byl po zápase v kabině poblahopřát osobně "face to face". Ale přece jen je to zcela normální ukázka určité formy rivality, takze bych z toho nedělal kovbojku.

    Co se týče zápasu se sevillou a chuť hrát prodloužení, souhlasím s kolegou Borcem, fyzicky jsme na tom byli i v prvním zápase mnohem líp, takze je uběhat a pak jim dat KO. Osobně jsem jim věřil uz pred prvním zápasem. Sevilla je za me přeceňovaná, body hraje hlavně v EL a chelsea a Arsenal jsou o třídu jinde. Pred odvetou jsem šel na zápas s tim že postoupíme. V losu jsem taky chtěl Frankfurt, ale tak si musím počkat ba semifinále....jako vzdy a jako věcný optimista věřím že chelsea dame na penalty :)

    Nikdo nemohl čekat že Pribram sfoukneme jak svíčku a dame jim bůra. Po 120 minutách proti Seville by jakákoliv výhra byla zlata. Co se Pepka týká, na Evropu uz nemá, ale stále patri mezi ty nejlepsi v lize a osobně jsem přesvědčen že derby rozhodne prave on.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Ondráš     před 5 lety 22.03.2019 11:32 |  
    3 13

    Já teda jediný s čím mám pravidelně problém je ta disko znělka:) To je prostě hrozný a k fotbalu se to nehodí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Ravik     před 5 lety 22.03.2019 11:40 |  
      7 1

      Mně přijde super.

      Ale třeba Quelhar časem vymyslí jinou. Mně by se třeba líbilo udělat nějaký mix s highlighty Slavie od komentátorů.

      Např "Stanislav Vlček posílá Slavii do ligy mistrů"

      ""Stadion byl pokřtěn tím nejlepším možným způsobem"

      Gól Vávry v Římě, derby góly atd.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Ondráš     před 5 lety 22.03.2019 11:59 |  
        1 6

        Já si tam dokážu představit skoro cokoliv - nějakou říznou hudbu, řev fanoušků, fotbalové chorály..jenom tohle mi tam fakt nesedí. Ale tak to je jen můj subjektivní názor.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        ve_em     před 5 lety 22.03.2019 15:23 |  
        0 0

        Po Seville nezapomínat na "Zázraky se dějí!"...:)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Rhu-rhu     před 5 lety 22.03.2019 16:51 |  
      1 0

      Je výborná :)

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Steevee     před 5 lety 22.03.2019 12:33 |  
    16 2

    Nechci reagovat na dílčí komentáře, tak to napíšu samostatně. Kde se nabrala ta legenda o "přeceňované" Seville? Řeči o tom, že body se nahonila vlastně "jenom" díky vítězstvím v EL. Naposledy loni v LM v pohodě prošla ze skupiny, postoupila přes ManU a s Bayernem prohrála kumulovaným skóre 1:2. To nevypadá úplně na přeceňované mužstvo...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Veta (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 12:40 |  
      3 1

      To se asi motá několik věcí dohromady. ManU je v tom žebříčku mraky míst za Sevillou. Ostatně ona je i před Chelsea nebo LIverpoolem (finalista LM), AS Roma (semifinalista). Takže přeceňovanost v tom smyslu onoho žebříčku, že místo 6-7 mají být o pár míst níže. ;)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Steevee     před 5 lety 22.03.2019 13:09 |  
        3 0

        To chápu, ale nemyslím si, že je směrodatné, jestli je 6., nebo 12. Je to nějaká řekněme statistika. Ta je přesným součtem nepřesných čísel:-) To bychom potom museli rozebírat každý jednotlivý klub zvlášť.
        Plzeň že je v koeficientu kolem 40.místa? Vždyť jenom v Anglii a Španělsku je 30 lepších mužstev. Ne-li víc. Jenom se holt do těch pohárů díky konkurenci v domácí lize ani nedostanou. Ale v dlouhodobé soutěži by slabší nebyli. Takže ano, Sevillu by asi byl schopný vyřadit Liverpool, City, nebo PSG, kteří jsou pod ní, ale zaprvé to žádná tutovka ve dvojzápase není, naproti tomu nikde není napsané, že by Sevilla nepřešla přes nikoho, kdo je nad ní.
        Suma sumárum je asi o něco výš, než je její reáná síla, ale rozhodně to není v pravém slova smyslu přeceňované mužstvo. Je to prostě nejvyšší možný level, hned za "první ligou" Barcelona, Real, Bayern, Juventus, PSG, City, Liverpool...a i tihle by se Sevillou ve dvojzápase hodně nadřeli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        tomblesk     před 5 lety 23.03.2019 18:37 |  
        1 0

        Obecně k "ošidnosti" těchto a podobných žebříčků. Vše začíná u fetišizaci statistik jako důsledku neumění komentovat a publikovat fotbal samotný. je tu jistý fakt: ty žebříčky nevyžadují nijak sofistikovanou statistiku / například relace či korelace nebo odvozené a podobné metody, což se rovná nutné vzdělání v oboru, které interpreti statistik - až na výjimky - nemají !!!/
        Takže: jestli něco tyto a podobné "statistické" či spíše evidenční metody NEVYSTIHUJÍ je aktuální forma. Pokud někdo vymyslí žebříček dle aktuální formy, tak má šanci na nobelovku za fotbal !!!
        Problém je v pracnosti a nutné erudici pro práci s daty, pak dochází k nekorektnosti použití pro víceméně a rádoby senzační "odhalení" a závěry …. např. k práci trenérů, k politice přestupů. I tady je vidět zoufalost byznysu či agentů vecpat se za málo práce do kapely hrající kvalitní muziku. Obávám se, že tady invaze nekončí a ještě nás bude prudit hodně dlouho. Navíc to svádí "kecat do všeho", k čemuž je fotbal ideální příležitost.
        Tyto a podobné podcasty mají jednu nutnou podmínku k dobré kvalitě: úroveň a předpoklady debatérů / viz hojně probíraná účast expertů ve studiích televizí / Za mně: je dobře, když to dělá někdo znalý poměrů a prostředí, jinak hrozí plky s vlky a dokola než si někdo ukousne jazyk …. Za sebe dík - jde o něco, co se dá poslouchat a snad to nikoho ne**re. Taky dobře, že zatím se tam necpou reklamy, i když ač nerad se domnívám, že je to otázka času. Když to půjde na užitečné účely a ne jen na pivo diskutujících - to by výsledku asi moc nepomohlo ...Ale zatím dobrý - dnes obzvláště - díky !!!

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Ravik     před 5 lety 22.03.2019 13:14 |  
    10 9

    Zajímalo by mě jestli Vety má svoji kritiku Hušbyho a zejména jeho fyzicky přínos pro tým, podpořenou znalostí statistik. Kolik naběhá, kolik naběhá v rychlosti, kolik ve sprintu, souboje, klíčové nahrávky, předfinální nahrávky atd. Že by byl zrovna líný na krok mi nepřijde, naopak. Jeho neduhy vidím jinde. Zejména v rychlosti realizace dobré myšlenky. Zrovna on mi přijde, že roste výkonově, když se kolem něj pohybují hráči s dodatečnou nabídkou. Je mnohem citlivější na nejbližší spoluhráče, než jiní. S některými si prostě nikdy fotbalově nesedne

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 13:26 |  
      11 5

      Já to vidím podobně... být na místě, asi bych hlasitě nesouhlasil :-)

      Ono se stačí podívat na gól v Příbrami: když dostal Zmrhal míč od Krále, Hušbauer byl ještě nějakých třicet metrů od branky a nabízel se na zpětnou přihrávku na vápno - následoval rychlý oční kontakt se Zmrhalem, změna směru a za nějaké dvě tři vteřiny tenhle pomalý hráč hlavičkuje z necelých deseti metrů... Takže během krátké chvilky musel vyvinout rychlost, které dosahují nejlepší sprinteři...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Snivec     před 5 lety 22.03.2019 13:34 |  
        5 7

        pokud umi vyvinout rychlost, kterou dosahuji nejlepsi sprinteri, pak by mohl jet na letni olympijske hry ;)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 14:16 |  
          6 3

          Nějak jsem si nevšiml, že by na letních olympijských hrách byly na programu sprinty na dvacet, či třicet metrů...

          oni ti nejlepší sprinteři umí rychlost nejenom vyvinout, ale dokáží jí i udržet... Fotbalista nepotřebuje v kuse sprint na 100 metrů....

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Snivec     před 5 lety 22.03.2019 14:34 |  
            1 5

            ja take netvrdil, ze ji udrzi celych 100 metru, ale jestli ji umi vyvinout na necelych 30 metru a ma tam tu dynamiku, tak by ji poctivym treninkem mohl udrzet dele a treba by mohl slavit uspechy i na sprinterskem poli ;)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

              kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 14:38 |  
              3 1

              Na dvacet metrů - ze třiceti (plus mínus) startoval, z deseti zakončoval...

              Ale upřímně řečeno, proč by to dělal? Běh na jakoukoliv vzdálenost je velice nudná věc - většinou jenom rovně, na delší vzdálenost dokola...

              Oproti tomu fotbal je kreativní věc, zábava, kdy neustále řešíš různé situace a rychlost je jenom jedna z vlastností, které v těchto situacích můžeš použít :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Veta (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 13:44 |  
        7 9

        Vezmu vás oba najednou. ;)

        Ano, hodně statistik jsem sledoval poté, co jsem s tou kritikou přišel poprvé a byl jsem v názoru dost osamocen. Teď na jaře už to fakt nesleduji. Každopádně na začátku sezóny delal třeba v km cca 80 % vzdálenosti než ostatní hráči na stejných pozicích v těchto zápasech. Rovnou rikam, že si nemyslím, že to je nejlepší statistika a bez kontextu je k ničemu, ale vodítkem lenosti to je.

        Jasně gól v Příbrami super a dopředu mu to běhá, on rychlost vyvinout umí, když chce. Ale zeptám se te stejně jako Ragnara: Co dal? A prihodim otázku, jestli jsi viděl ten gól v Plzni?

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 14:14 |  
          14 7

          jako na potvoru zrovna Plzeň jsem neviděl - byl jsem na horách, Praha 5-10 měla prázdniny... Genk už jsem viděl, ten šel na veřejnoprávní TV

          Odpovím stejně jako jsem odpovídal minulý týden: Máme tu hráče, který v lize nastoupil v základu do všech zápasů s výjimkou jednoho a to měl stopku pro karty... a připomínám, že ligu vedeme s náskokem devíti bodů... On sám má bilanci sedm branek osm finálních přihrávek..... takže jeden z nejlepších v celé soutěži...

          A my si tu hrajeme na to, že takového hráče nepotřebujeme? Bráním se tomu, že tenhle názpr mi přijde mi velice hloupý... snad nestandardní...

          Každý hráč má své silné stránky a slabší stránky, trenér je jako šachista, který tyhle hráče po šachovnici posunuje... Ano, třikrát přišel s tahem, kdy tuhle figuru vynechal... ale to přece neznamená, že ji jindy nepoužije...

          Za prvé jsme vždy reagovali na hru soupeře... Trenér vyhodnotil, kde má nejsilnější stránky Genk, kde Sevilla a podle toho skládal sestavu... Na podzim s Kodaní Bordeaux i Petrohradem vždycky Hušbauer hrál - tedy nehrál proti Kodani a tam setsakra jeho kreativita chyběla

          Dále bych poukázal na to, že ve zmíněných zápasech v Genku v Seville a doma se Sevillou jsme nikdy nebyli v situaci, že bychom něco honili - do Genku se jelo za stavu 0:0, v Seville to byl první zápas a doma by nás výsledek 0:0 posouval dál.... Takže prioritou nebylo že musíme dát nějaké góly... proto se sestava stavěla do obrany...

          Takže otázku otočíme: s Hušbauerem v sestavě jsem přehrávali doma Bordeaux, Petrohrad doma i venku... To nejsou evropské týmy? Abychom si dovolili tvrdit, že Hušby na Evropu nemá....

          Podle mého názoru proti Chelsea Hušbauer v prvním zápase nenastoupí... a ve druhém podle výsledku prvního utkání - pokud bychom prohrávali tak nastoupí, pokud tam pojedeme třeba s plichtou 0:0 tak ne... a není to nic proti ničemu - až budeme na podzim po prvním zápase v předkole LM ztrácet gól, či dva, tak podle mého názoru hrát bude, protože tu bude předpoklad, že soupeř zaleze a bude bránit... a nebude ho nutné celý zápas nahánět...

          A nemohu si pomoci: Zdůraznil jsi, že TO TAK NENÍ.... takže si právě proto myslím, že to tak je: Kdyby Hušbauer neprošel Spartou, tak se tady tohle téma vůbec neobjeví....

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Gillan     před 5 lety 22.03.2019 14:23 |  
            9 14

            Naprostej souhlas.Mě je tu nadáváno za to, že nesnáším Škodu, ale na kritiky Hušbyho, Koláře a Zmrhala nemám.Hušby je jeden z našich nejplatnějších hráčů.Nejen dopředu, ale on umí i dozadu.Dokáže měnit rytmus hry, podržet balon, nebo naopaknskvěle založit akci i zakončit.A to, jak je každý zápas pokopán a kolk se píská na něj faulů..Pro mě nepostradatelný hráč.Jeho minulost mě nezajímá, nenávist přenechàm jiným.Fans se jebou a fotbalistibobou S spolu choděj na pivo...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Boss82     před 5 lety 22.03.2019 14:21 |  
          9 9

          Na podobné téma jsme se bavili, když si byl v podcastu minule. A v tehdejší diskuzi ti nakonec tak nějak došly argumenty:-).

          Každopádně by mě teď zajímalo, jak si přišel na to, že Hušbauer naběhá 80 % vzdálenosti, jako ostatní hráči na stejných pozicích. Já totiž tyhle data sleduji pravidelně a Hušbauer má téměř každý zápas naběháno mezi 11 500 - 12 000 metry, čímž je v porovnání s ostatními v mírném nadprůměru. Btw. třeba v zápase s Baníkem byl třetím nejběhavějším hráčem na hřišti ze všech (včetně hráčů Baníku). Naši nejběhavější hráči (obvykle to jsou Souček a Coufal) mají obvykle mezi 12 500 a 13 500 metry. Tak i když vezmu Hušbauerovo minimum (11 500 m) proti Součkovu maximu (13 500 m), tak mi vychází, že Hušbauer naběhal přes 85 % toho, co naběhal Souček.

          Nicméně zdůrazňuji, že rozdíl 2 km mezi nimi není téměř nikdy, Hušbauer obykle naběhá cca 90 % toho, co Souček. A nutno říct, že Tomáš je v tomhle fakt extrém, takže v porovnání s ním bys mohl říct téměř o každém hráči, že je líný.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 15:49 |  
          9 6

          Tak hlavně Trpišovský o něm říkal, že jeho problém je, že neběhá rychle častěji. A to je vidět snadno na hřišti pouhým okem, aniž bych musel vidět nějaká data.
          Jsem také přesvědčen o tom, že nejlepší zápasy hrajeme bez něj. Má sice nějaké statistiky (které byly a jsou trochu zkreslené kopáním rohů a standardek), ale je to pro tým nejdůležitější? Co když bez něj ty statistiky celého týmu budou lepší? A i v lize ten jeden zápas bez něj jsme hráli pěkný rychlý kombinační fotbal po zemi. Já si myslím, že i v Přibrami bychom hráli lépe bez něj. Má v tom zápase gól, ale pak dvě předfinální přihrávky a jednu přihrávku do gólové situace. Nějak si ty přihrávky všechny nevybavuju.
          Já se pod tvá slova podepíšu. Na část zápasů v lize ano, s těžkými týmy určitě ne. To už ale vědí i trenéři. Není důvod, aby hrál proti Chelsea, i když jsme přišli v prvním zápase o Součka. Jedině kdy bych ho postavil, by byl druhý zápas, kdy bychom už neměli proti Chelsea šanci postoupit. Zasloužil by si pak hrát, protože i jeho zásluhou mohou hrát jiní takové skvělé zápasy.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Boss82     před 5 lety 22.03.2019 15:54 |  
            6 9

            Je to marný, je to marný, je to marný:-D!!!

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

              belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 15:59 |  
              4 4

              Já vím :-) Když já v tý naší záloze vážně radši vidím hráče jako Souček, Traore, Král a Ševčík (o tom si myslím, že v hierarchii výrazně stoupne. Ale kdybych si třeba mohl vybrat jen třeba mezi Hušbauerem a Trávníkem, asi bych volil Hušbauera :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 16:11 |  
                8 7

                V tom případě doporučuji podívat se na video... a potom brankám na 2:2 a 3:2 pro nás zamávat... protože si nejsem jist jestli by tyhle situace dokázali Ševčík, či Traoré vyřešit stejně jako Hušbauer...

                http://www.fortunaliga.cz/zapas/6122-opa-sla

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                  belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 16:21 |  
                  2 5

                  Ale o to Karle přece snad nejde. Góly jedince krásné, ale Dycky tým! Za rok 2017 byly navrženi za nejhezčí gól roku tito hráči: Petr Hronek, Kamso Mara, Jan Rezek, Martin Sladký, Jaroslav Diviš, Daniel Kolář, Daniel Holzer, Ladislav Krejčí, Josef Hušbauer. Co kdybychom je kromě Hušbauera všechny koupili? :-))

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                    kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 17:19 |  
                    6 4

                    Ale tady přece nejde o krásu.. jde o účelné a přesně provedené řešení, které vede ke gólům....

                    Základem gólu na 3:2 byl na milimetr přesně zahraný balón - být o metr kratší, nebo delší, tak ho nahrávající nemůže vzít z voleje a celá akce by gólem neskončila... a takovýhle branek už jsme dali více, takže nejde o náhodu... Není to roh, který tak rád používáš, abys tu asistenci nějak shodil... a jenom tak mimochodem, ani se za něj Hušbauerovi nepočítá asistence...

                    Podle mě je naprosto zásadní právě to, že při postupném útoku máme v záloze zastoupené všechny typy hráčů - nejenom rychlé borce, nejenom dribléry, které tam chceš vidět Ty, ale i hráče, který má přehled a rychlým přenesením hry dokáže obranu soupeře zaskočit...

                    V tom je naše síla - a Hušbauerova přidaná hodnota...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                      belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 17:49 |  
                      4 4

                      Víš, že o jeho pasech nediskutuju, že si stejně jako ty myslím, že jsou nejlepší v lize. Jen si na rozdíl od tebe myslím, že ani jeho přesné pasy nedají týmu to, co ostatní naši záložníci na střed. Mně se líbí smršť a ještě silnější Slavia jako v Genku nebo se Sevillou. Pak je tu sice zápas v Opavě, kde má Hušbauer dva skvělé pasy, ale ještě v 72. minutě za nerozhodného zápasu jsme rádi, že jim vyloučil rozhodčí hráče, že to trefil jeden Opavák do břevna a jeden ten míč trefil ve vyložené šanci vedle. Se Součkem, Traorem a Králem se mi zdá Slavia silnější. Jako kdyby celá přeřadila na vyšší rychlostní stupeň. A je mi jedno, kdo ty góly nebo přihrávky ve finále dá.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 19:07 |  
                        8 3

                        Jenomže s Traorém, Součkem a Králem jsme schopni uběhat zálohu silnějšího týmu... týmu, který počítá s tím, že nás přehraje....

                        Nikde není psáno, že by ta samá trojice dokázala rozebrat soupeře, který se soustředí na obranu...

                        A to nemluvím jenom o lize... Petrohradu, Bordeaux i Kodaň, ti s námi hráli jinak než Genk, nebo Sevilla a tam byl hráč typu Hušbauera potřeba...

                        Jsem přesvědčen, ze bez Hušbauera bychom v Opavě prohráli 1:2, protože Opavské góly padly z brejků, nikoliv že soustavneho tlaku, který dokáže eliminovat trojice S+T+K... A naopak naše góly byly z dílny kreativnějšího Hušbyho...

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                          belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 19:50 |  
                          2 6

                          Pohárové zápasy s Hušbauerem v sestavě - minimum gólů. Poslední 4 bez něj 10 gólů. Fakt mi přijde, že jsme s ostatními našimi záložníky o poznání rychlejší.
                          V rychlých zápasech mám jasno, na ligu se slabšími si udělám názor až po několika zápasech, kdy budeme hrát bez něj. V Příbrami krásná rychlá superakce Král-Coufal-Baluta-Olayinka - také nenaznačuje, že bychom góly bez něj nedokázali dávat. A to nemluvím o mezihře, kde bychom byli silnější. V přípravě jsme byli také produktivnější s někým jiným v záloze. Uznávám, příprava moc neřekne, ale jiné srovnání nemáme, uvidíme myslím ještě v této sezóně.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                            kjandourek (admin)     před 5 lety 22.03.2019 20:05 |  
                            4 3

                            Ale to bylo proto, že soupeři hráli ofenzivně... nastoupili s tím, že nás přehrají a Trpišovský to dobře přečetl, ano, nasadil běhavější střed a díky tomu jsme soupeře, který chtěl hrát dopředu, eliminovali

                            Já si zase z podzimu pamatuji domácí zápas s Kodaní... To byl přesně ten zápas, kde kvalitní soupeř přijede s tím, že doma prohrál, tak u nás bude opatrnější.... zaleze dopředu a nepotřebuješ běžce, který by naběhal 16 km a eliminoval dva jejich tvůrce hry ... protože jim hru tvoří maximálně jeden, ostatní mají defenzivní úkoly... Nestačí vybojovat balón a upalovat na branku, protože soupeř útočí v menším počtu lidí a za balónem má pořád velké množství lidí... Naopak potřebuješ někoho, kdo na tu urputnou hru něco vymyslí...

                            Hušbauer měl karty, takže hrál střed Souček Traoré, před nimi Stoch, Sýkora a Zmrhal.... a byl z toho zápas bez šancí na obou stranách, kde nakonec jediná možnost vyplynula z vymodleného trestného kopu....

                            To byl přesně ten evropský zápas, kde Hušbauer chyběl...

                            A to nemluvím o tom, že z těch čtyř vstřelených branek na podzim dvě připravil finální přihrávkou...

                            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                              belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 20:17 |  
                              2 4

                              Právě, že nechyběl, jelikož týden nebo dva před tím, mu zápas ani trochu nevyšel v Kodani. Byl to přesně ten soupeř, proti kterému se on nemá šanci prosadit. Kodaň je nepříjemný napadající soupeř. Uvidíme i v těch ligových zápasech. Nebudu si hrát na chytráka, proti slabším týmům bude možná i přínosnější než třeba Traore. Ale zatím nemáme v těchto zápasech téměř srovnání.

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                            Boss82     před 5 lety 22.03.2019 20:42 |  
                            5 4

                            Tvoje argumentace je stejná jako vždycky - samé subjektivní dojmy, polopravdy, žádná fakta. V mailu ode mě máš mraky argumentů, které kompletně vyvrací všechna tvá tvrzení, a zatím si mi neodpověděl ani na jeden.

                            Házet tu nízkou produktivitu v základní skupině EL na Hušbauera, když nahrál na polovinu branek, co jsme tam vyprodukovali, je dost zvláštní. On vážně nemůže za to, že ostatní hráči zahazovali často nemožné.

                            Argumentace, že s ním na hřišti je naše hra pomalá, a že si vytváříme málo šancí, je tvůj typický argumentační faul. Nebo ty si neviděl zápasy s Petrohradem a Bordeaux, kde jsme hráli parádní moderní rychlý kombinační fotbal a oba mnohem bohatší soupeře výrazně přehrávali? A nebo si neviděl nudný zápas s Kodaní, kde Hušbauer nehrál, a který skončil absolutně bez šancí 0:0?

                            No a pak tu máme ligu, kterou vedeme o parník, dáváme v ní tolik gólů, že je v ohrožení historický rekord v této statistice, Hušbauer zde vynechal jediný zápas kvůli kartám, je třetím nejproduktivnějším hráčem ligy, a ty přesto zpochybňuješ jeho přínos, přičemž vytahuješ naprosto neuvěřitelné argumenty, které nemají nic společného s realitou na hřišti?

                            Co bys vlastně ještě chtěl? Abychom projeli ligu bez ztráty bodu a na konci měli skóre 100:0? Fakt ti nerozumím, Milane...

                            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                              belmis (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 22:17 |  
                              9 4

                              Nerozčiluj se, Petře. Co je na tom, že se mi víc líbí fotbal s Králem, Součkem a Traorém? Přijde mi s nimi Slavia rychlejší a silnější. Já to otočím. Co proti nim máš? Koho z nich chceš vyhodit? Součka? Asi ne. Krále? Ten kluk jezdí jak motorová myš, teď v Příbrami založil obě gólové akce, je ho plné hřiště. Když střídal v prvním zápase s Genkem právě Hušbauera, začali jsme hrát konečně parádní fotbal. Traore? Největší překvapení jara. Hraje ty nejtěžší zápasy možná nejlíp ze všech. Tak koho??
                              Prostě teď, když přišel trenér, který si dovolil Hušbauera posadit, se zjistilo, že máme i lepší záložníky.
                              Proč si tady někteří myslíte, že nemají Souček, Král a Traore šanci a že musí hrát Hušbauer? Vůbec to nechápu. Oni se snad narodili jako náhradníci nebo vás pár proti Genku a Seville nepřesvědčili?? Za zásluhy se nehraje, lepší na jaře než ti tři není a fotbal se hraje v jedenácti, ne v sedmnácti.

                              Mluvíš o tisíci argumentech. Nevidím jeden jediný racionální argument, proč by měl nahradit v sestavě kohokoliv z nich.

                              Nejsou snad větší argumenty než vidět zmíněnou trojici záložníků v akci proti tak silným celkům.

                              Tady je totiž jedno, jestli on sám dal o dvě přihrávky víc nebo míň než ten druhý a jestli to byla přihrávka z rohu nebo ne. Tady jde o to, že jsme s těmito třemi záložníky vyřadili nejlepší belgický tým a Sevillu, hezky se na to koukalo a ještě jsme jim dali ve třech! zápasech 10 gólů! Co by ještě ti kluci měli předvést, aby jste i vy uznali, že prostě lepší nemáme?
                              Prostě by si měl počkat, až se někdo zraní nebo ztratí formu a pak dostane zase šanci. Máme nabitý kádr. Takový Traore čekal měsíce a šanci využil dokonale.

                              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                                Boss82     před 5 lety 23.03.2019 12:08 |  
                                8 3

                                Nemůžu se nerozčilovat. A to není vůbec o tom, jestli mám nebo nemám rád Hušbauera. To je o tom, že ten hráč nás objektivně už 3 roky úspěšně táhne, ale přesto tu neustále existuje skupinka několika lidí (které ty jsi součástí), která čeká na každé jeho zaváhání (chybu v zápase, pokles formy), aby do něj mohla hned zase začít kopat a posílat ho na lavičku. A to nemluvím o tom, že redaktor SN Tolsimir rozjede tady i na Twitteru diskuzi na téma "Jak se zbavit Hušbauera", což už považuju za regulérní hnus! Kde je nějaká úcta k hráči za to, co tady odkopal a k jakým úspěchům nám pomohl? Jak se ten hráč asi musí cítit, když se k němu donese, jak o něm vlastní fanoušci smýšlejí? Pomůže to tomu hráči v něčem, nebo spíše uškodí? Jsem přesvědčen, že uškodí, takže fanoušci tohoto typu v podstatě škodí Slavii jako takové.

                                Ptáš se mě, co mám proti Součkovi, Královi nebo Traorému. Vůbec nic! Já se tu zastával Součka v době, kdy z něj jiní dělali kopyto patřící do druhé ligy. Já se neúčastnil hejtu vůči Královi, když od nás před třemi lety odcházel a neměl jsem žádné skeptické předsudky, když se k nám teď v zimě vracel. A já byl jeden z mála, kdo neposílal Traorého zpátky do Zlína po několika slabších podzimních výkonech.

                                Nicméně si nemyslím, že je ideální, aby pravidelně nastupovali všichni 3 současně v základní setavě. Všichni 3 jsou typologicky dost podobní hráči, a ani jeden z nich není klasický tvůrce hry nebo podhrotový hráč. Ano, ve dvojzápase se Sevillou zahráli výborně (nepočítám sem výkon Součka v Seville, ten byl špatný), Traoré dokonce fantasticky. Ale zase si přiznejme, že při nás několikrát stálo štěstí, Sevilla hlavně v prvním zápase zahodila obrovské šance a velká část našich branek byla dílem velké náhody (Králův gól v Seville, Traorého postupová branka, i další branky padaly po tečích a tak...). A dále je potřeba vidět fakt, že do zápasu, kde potřebuješ hlavně rozbíjet soupeřovu hru, přičemž sám spoléháš maximálně na standardky nebo rychlé brejky, se samozřejmě Hušbauer nehodí, na to je lepší tato trojice typologicky si podobných hráčů, kteří jsou silní v osobních soubojích a zároveň maratónci.

                                Ale zápas se Sevillou byl atypický v tom, že jsme po dlouhé době narazili na soupeře, který nás přehrával a byl silnější na míči - byl to on, kdo musel tvořit a vymyslet, jak překonat naši obrannou hru. Ale pak tu máš zbylých 90 % zápasů v sezoně, kde jsme my tím lepším celkem, kde my musíme tvořit, a kde my musíme vymýšlet, jak překonat urputně se bránícího soupeře. A to jsou přesně ty zápasy, kam se zmíněná trojice hráčů nehodí (myšleno tak, že není ideální, aby hráli všichni současně), naopak se tam hodí Hušbauerova kreativita, síla na míči, překvapivá předfinální nebo finální přihrávka a výborná střela.

                                Nejde o to, jestli je Hušbauer lepší než Král nebo Traoré. Jde o to, že každý je typologicky jiný, a JiT jakožto skvělý stratég dobře ví, koho má do jakého zápasu postavit. Píšeš, že je ve výsledku jedno, kdo ty finální přihrávky dal a kolik jich dal. To je sice pravda, ale schopnost tu finální přihrávku dát má jen pár hráčů v lize. A Hušbauer je v tom dlouhodobě jeden z nejlepších. Nebo vážně chceš, aby nám proti urputně se bránícím celkům tvořil hru Traoré, který dal v lize za 62 zápasů pouhé 2 góly a nahrál na 7? Ibra je skvělý v mnoha ohledech, ale tvorba hry a střílení branek to prostě není a nikdy nebude.

                                A když už tu básníš o A. Královi, tak škoda, že zase zmiňuješ jen to, co se ti hodí. Ano, v Příbrami měl podíl na gólových akcích, ale jeho ztráty v nebezpečných prostorech nás dostávali pod tlak, a celkově se mu zápas moc nepovedl.

                                Pokud jde o souboj s Genkem, tak jsme hráli parádní fotbal v celém dvojzápase, včetně té většiny prvního zápasu, kdy byl Hušbauer na hřišti, tak jeho přínos na postupu nesnižuj.

                                Dalo by se pokračovat, ale musel bych sepsat diplomku, abych ti vysvětlil, proč je Hušbauer pro náš tým důležitý. Píšeš, že vůbec nechápeš, proč si myslíme, že stále musí hrát Hušbauer na úkor někoho z trojice Souček, Traoré, Král. Zároveň se netajíš svým obdivem ke kvalitám JiT, a že se nebál Hušbauera posadit. Tak se tě zeptám - nepřijde ti divné, že tento i tebou uznávaný trenér, který se očividně nebojí Hušbauera posadit, si také myslí to, co si myslím já - tedy že ve většině zápasů je pro nás Hušbauer nepostradatelný? Ostatně proto ho stále staví, ať už na úkor Krále, Traorého nebo kohokoliv jiného...

                                A na závěr dotaz trochu bokem, ale s problematikou souvisí. Proč si myslíš, že v lize většinou sedí na lavičce Deli? Myslíš si, že to je proto, že na ligu nebo na Slavii nemá? Pochybuji. Nebude to třeba tím, že trenér má určité taktické záměry, a podle nich do různých zápasů staví různé hráče? A to je případ jak Deliho, tak třeba právě Hušbauera...

                                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                                  belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 12:49 |  
                                  3 4

                                  Myslím, že právě JiT provedl první krok k tomu Slavii zrychlit a zesílit. Nejdřív to udělal v pohárech, litoval toho, že to neudělal už v Plzni.
                                  Podle mě dalším krokem bude postupné nahrazování Hušbauera těmito hráči v čím dál větším počtu ligových zápasů.
                                  Hušbauera ani jiného našeho hráče vyhazovat z kádru nebudu, ani to nebudu podporovat, pokud nějaký hráč nebude vystupovat proti trenérovi nebo na to v zápasech nebude kašlat, což se neděje.
                                  Nechávám vše na Trpišovským, protože je to přesně trenér, kterého jsem si přál. Jen píšu svůj názor a myslím si, že není vzdálený právě našemu trenérovi. Podle mě on, stejně jako Klopp klasického špílmachra v jeho systému vůbec nepotřebuje. Jeho rukopis charakterizuje taková akce, jako byla první branka v Příbrami. A proto si myslím, že právě oni tři spolu můžou hrát úplně skvěle, abychom mohli být ještě silnější a ještě produktivnější. Když to dokázali na hřišti nejlepšího belgického týmu, kde vážně nebořili, ale hráli krásný rychlý kombinační fotbal, tak doma proti supersilné Seville, půjde jim to i proti slabším.
                                  Spíš si myslím, že kdyby tu změnu udělal už v Plzni, máme dnes možná už o dalších šest bodů na Plzeň k dobru a už mohlo být vymalováno.
                                  Ale jak říkáš, nechme to na JiT.

                                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                                    Boss82     před 5 lety 23.03.2019 13:52 |  
                                    3 3

                                    Vsadím se s tebou, že na tvá slova nedojde, Hušbauer nahrazován nebude, a až se mu zase vrátí jeho standardní forma, bude hrát i ty nejtěžší zápasy. Bez něj jsme totiž ve většině zápasů slabší a měli bychom o hodně bodů méně, pravděpodobně bychom ani nevedli ligu, pokud by nehrál.

                                    V Plzni Trpišovský nelitoval, že nasadil Hušbauera, ale litoval, že nestáhl Ševčíka dříve, tak to tu nepřekrucuj (opět argumentační faul z tvojí strany).

                                    Klasického špílmachra Trpišovský samozřejmě potřebuje, sám o tom párkrát mluvil.

                                    Ovšemže jsme v Genku hlavně bořili, celá sestava byla přizpůsobená hlavně k eliminaci Pozuela, Malinovskiho a Trossarda. Genk měl o dost vyšší držení míče, vyšší množství přihrávek, zatímco my jsme měli akorát MNOHEM více faulů. A naše góly byly 2x po velkých chybách brankáře a stopera a 2x po standardce. O žádném krásném kombinačním fotbale to z naší strany (až na pár pasáží) vážně nebylo.

                                    Jistě, nechme to na JiT. Tak tu věčně nekopej do Hušbauera, kdykoliv máš příležitost, já tu na něj také nepíšu oslavné ódy, kdykoliv se mu něco povede nebo zahraje dobře. Všechny moje komenty jsou pouze reakce na neadekvátní kritiku tohoto hráče.

                                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                                      belmis (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 17:47 |  
                                      3 4

                                      Jediným slovem jsem v tomto komentáři do Hušbauera nekopal. Jen jsem přesvědčený o tu om, že s těmi ostatními v sestavě budeme silnější. Nechme to vážně na JiT, za půl roku si o tom popovídáme v klidu

                                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                                        Boss82     před 5 lety 23.03.2019 21:57 |  
                                        0 2

                                        V tomto komentáři ne, ale v mnoha jiných ano.

                                        No a já jsem přesvědčený, že bez něj na hřišti budeme naopak slabší.

                                        Ok, za půl roku hodnoťme.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                      p!erreCORE     před 5 lety 23.03.2019 11:18 |  
                      1 0

                      tyvago! ty ho tady obhajujes jak divej a ja tehda za jednu basnicku o tom jak je Pepa dobrej dostal kartu,ze prej tu spamuju..ale uz je to dlouho,mozna,ze se mi to pomotalo a bylo to trochu jinak :)

                      prekvapilo me,ze z rohu se nepocitaji asistence,to sem nevedel,diky za pouceni!

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                        kjandourek (admin)     před 5 lety 23.03.2019 11:32 |  
                        4 0

                        Ofiko se počítají... jenom někdo je u nej nebere... :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                        Boss82     před 5 lety 23.03.2019 12:14 |  
                        1 3

                        Asistence z rohů se samozřejmě počítají, akorát Belmis je neuznává. Ale nepočítají se druhé asistence (respektive počítají se jako předfinální přihrávky, ale ne jako asistence), na kterou Kjandourek upozorňoval v zápase s Opavou - skvělý Hušbauerův míč na Bořila, Bořilův centr z první před bránu a Součkův gól.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                Boss82     před 5 lety 22.03.2019 17:26 |  
                2 9

                Na to máš samozřejmě právo. Ale prosím nepoužívej na podporu svého názoru podobně demagogické a zavádějící úvahy, jako v předchozím příspěvku.

                Doufám, že se domluvíme na společné návštěvě Edenu, jak jsme se bavili. Tam tě totiž konečně přesvědčím, že tu Hušbymu celé ty roky značně křivdíš.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                  tomblesk     před 5 lety 23.03.2019 19:16 |  
                  2 1

                  Bez urážky: tahle debata, byť opepřená údaji, kvantifikacemi všeho, co se hodí a kvantifikovat dá … je cesta do pekel.
                  Součástí jakékoliv taktické přípravy na zápas není jen soupiska k dispozici, ale i odhad typologie soupeře …. A tohle, si myslím, začíná ve Slavii konečně fungovat a jde i příkladem.
                  je jen otázka času debaty o šířce a typologii kádru - to nás v brzké době určitě čeká …. Diskuse O užitečnosti Hušbyho je na nekonečno: jednou jo, párkrát ne /hodně záleží na výsledku/ hodnocení přínosu: ano góly, přihrávky plus další asistence, někdy rychlost běhu. Dodám ještě jednu /statisticky neměřitelnou !!!/: spolu se Součkem jsou v tomhle nepřekonatelní. Shrnul bych to pojmu: "bejt tam, kde má bejt a nebejt tam, kde nemá bejt". To je něco, co jsem za celý život nedokázal manželce ani vysvětlit, natož ji k tomu přimět ...Važme si toho, ať už to někdo nazývá periferní vidění či co /smysl pro hru - tzv. "vyhovět si" ... … Je to dar od boha, řekne někdo jiný. A pak když vypadne jen jeden, je to cítit / viz Suk v Příbrami a už to zaskřípe - občas, ale zaskřípe ...Tohle řešit není nic jiného než dohady o tom, kdo ho má většího ...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                    Boss82     před 5 lety 23.03.2019 22:01 |  
                    0 2

                    Jo, máš pravdu. Však tu v podstatě o tom samém pořád hovořím, ale někteří to nechtějí chápat.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Sedrousek     před 5 lety 24.03.2019 08:48 |  
          5 3

          Ja mam v zive pameti pamatny zapas na letny (3:3). Za stavu 3:2 na konci zapasu a chvilicku po neodpiskanem faulu na Tecla se ritili rudi na nasi polovinu, tak jeden z mala upalujicich hracu zpatky na svou polovinu byl Pepa!! Tak o jake lenosti na krok se to bavime?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Boss82     před 5 lety 22.03.2019 14:26 |  
        9 7

        Loni mu v jednom zápase naměřili maximálku 32 km/h, obvykle mívá kolem 30 km/h. Určitě máme v týmu rychlejší hráče, nicméně si myslím, že takováto rychlost je pro středního záložníka zcela dostačující. Viz třeba gól v Příbrami, který si hezky popsal.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    japhy     před 5 lety 22.03.2019 13:34 |  
    5 1

    Zrovna jsem u Veta x Hušbauer :) Je pěkně rozjetej, to se musí nechat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Boss82     před 5 lety 22.03.2019 15:12 |  
      9 9

      On má Veta některé názory fajn a docela rád ho čtu/poslouchám, ale někdy mi připadá, že chce být tak trochu kontroverzní/zajímavý:-) za každou cenu, čímž pak vznikají některé jeho názorové ústřely. Hušbauer je jedno takové téma.

      Ale dalším je třeba dvojice J. Trpišovský - J. Nezmar. Těm dlouho nemohl přijít na jméno a za žádnou cenu nechtěl slyšet, že na jejich hodnocení je po pár měsících ještě brzo - viz tato diskuze: https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/11399-Mezi-nami-fanousky-17-18-15#komentar-400246

      Komu dal čas nakonec za pravdu snad nemusím zdůrazňovat:-).

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Veta (přítel SN)     před 5 lety 22.03.2019 15:51 |  
        10 10

        Zrovna u JiT dává vše za pravdu mým názorům z předešlého podcastu, který linkuješ. Říkal jsem, že se učí za pochodu. A zatímco predtim když nebyly výsledky to byl důvod ke kritice, nyní je to důvod k pochvale. Ale rikam konzistentně to samé. Což se ukázalo třeba i teď v Plzni. Nebo ve změně takticky s rozehravkou do domácího zápasu se Sevillou atd.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 08:38 |  
          4 2

          Já vím, že zas budu za rejpala, ale nešlo by Olayinkovi říkat "Olajnka" a ne "Olijanka"? Pokud jsem se spletl a nebyls to ty, tak se omlouvám. Jinak samozřejmě hezký povídání i s tou kritikou Hušbíka, kterou ti jistě brzy sám vyvrátí. ;-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Veta (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 11:14 |  
            2 6

            Možná jsem to byl já. Hele jsem fanoušek, ne novinář. U toho Genku už mi to přišlo blbý, tak jsem to zmínil, ale sám nevím, co je správně. Peterovi říkám normálně Oli, stejně jako hráči. Nebo Olej, jak jsme ho překřtili už před příchodem, jestli jsem použil jméno, tak bezmyšlenkovitě.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

              Yh     před 5 lety 23.03.2019 18:03 |  
              3 0

              Olayinka je prostě Olayinka, na výslovnosti jeho jména nic těžkého není. "Y" se čte jako "J", takže je to OLAJINKA. U Genku to je těžší, třeba Angličané to vyslovují jako Dženk, ale správně se to G čte jako znělé Ch. https://en.wikipedia.org/wiki/File:Voiced_velar_fricative.ogg To v češtině není, takže to Češi můžou klidně vyslovovat Chenk nebo Genk. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Boss82     před 5 lety 23.03.2019 10:41 |  
          5 1

          Ale jo, jak jsem říkal - často máš dobré postřehy a je vidět, že nad fotbalem přemýšlíš. Pokud jde o JiT, tak už si přesně nepamatuji, co si o něm říkal v podcastu, nicméně v komentářích si na něm a hlavně na J. Nezmarovi nenechal nit suchou. A to mi dost vadilo, protože hodnotit kvality a schopnosti trenéra a sportovního manažera po tak krátké době mi přišlo značně nefér.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Veta (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 11:12 |  
            6 11

            Bossi - co se týče Hušbauera, tak to už nemusíme rozebírat, ostatně sám JiT mi dává za pravdu, když ho nestaví do nejtěžších zápasů. Co se týče té loňské kritiky, kterou jsi tedy teď připomněl. U trenéra jsem to podle mě řekl i psal jasně, vše se potvrdilo a nabralo to dobrý směr (i díky tomu, co jsem chválil v podcastu a to je podpora vedení. Pořád se uči za pochodu viz Sevilla venku a doma, ale teď to vychází, je ochoten se učit a je ochoten reagovat. Zatímco loni jsme neměli výsledky, byl to jeden z argumentů ke kritice. Teď sice by mu člověk mohl vyčítat některé věci (nezapracování Baluty) nebo některé zápasy (Ostrava, Jablonec, Bordeaux venku, Plzeň), ale není důvod, neb bodů máme dost a Plzeň vykoupena postupem v EL. Nemluvě o tom, že pořád u každé chyby vidím v dalším zápase snahu ji neopakovat a to je super.

            Co se týče Nezmara, je ten příběh jinej, na něm jsem loni nenechal nit suchou, teď ho prakticky nekomentuji, ale když jsi to otevřel: Moje loňská kritika byla dokonce před propadákem s Trezeguetem. Třeba letos v zimě přivedl Masopusta (za ty prachy z Jablonce by to dokázal každej), Ševčíka (toho přesvědčil plat, že utekl Spartě) a Krále (šlo by to bez Kisela s Latkou?), takže za mě žádné překvapivé, impozantní nebo unikátní přestupy či objevení nějakých talentů apod.. Ale hrajeme skvěle, posily zapadly, tak není důvod ke kritice. Asi vše běží, jak má. Asi je vše tak, jak to má být, aby Slavia byla úspěšná. Možná by nám nějaké impozantní přestupy akorát uškodily. Nevidím důvod do toho tématu jít, jen ti odpovídám ze slušnosti a víc to asi nemusíme rozmazávat (můžeš mi to za rok zase nalinkovat :)).

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

              Boss82     před 5 lety 23.03.2019 14:15 |  
              9 5

              Co se týče Hušbauera, tak je to naopak - jeho úspěšné 3leté působení u nás dává za pravdu mně. To, že teď nehrál EL, bylo dáno typologií zápasů a jeho dočasným poklesem formy.

              Nechci tě chytat za slovo, ale některé tvé komentáře na adresu JiT vyzněly tak, že vůbec nevěříš, že by mohl mít ve Slavii nějaký úspěch. Já si snad ten podcast pustím znovu a vypíšu ti sem ty tvé výroky:-).

              K Nezmarovi - Trezeguet přece nebyla jeho vina. Co se týče Krále, Masopusta a Ševčíka, tak podle tebe se nejedná o žádný objev talentů nebo unikátní přestup? Tak já nevím, ale kolik z nás věřilo, že z Krále bude takováto super posila? Myslím, že skoro nikdo, ale Nezmar očividně věděl, koho přivádí. Jestli tohle není objev talentu, tak už nevím co. Masopust - další posila, ze které se tu radostí moc neskákalo, ale hraje jednoznačně nad očekávání. A kolik stál přesně nevíme. No a Ševčík sice nezačal moc dobře a pak se zranil, ale ten nám ještě ukáže, o tom jsem přesvědčen. A to nemluvím třeba o Traorém, kterého by ve Slavii ještě před rokem chtěl málokdo. Je dost nefér, že Nezmarovi zásluhy na těchto povedených příchodech snižuje. Obecně nám výběr posil a systém budování kádru pod Nezmarem funguje výtečně.

              Já bych do tohoto tématu nešel, šel si do něj ty cca rok zpátky brutální kritikou Nezmara.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

                Boss82     před 5 lety 23.03.2019 22:07 |  
                0 1

                Ježiš... Drobná korekce: Je dost nefér, že Nezmarovy zásluhy na těchto povedených příchodech snižuješ.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

              Mimoň     před 5 lety 24.03.2019 12:00 |  
              0 1

              Jak kdyby třeba v Ostravě mohl trenér za to že hráči nejsou schopni trefit prázdnou bránu, mimochode zrovna Baluta byl jedním z nich, nebo že Škoda nepromění pentli proti Jablonci...nebo že sykora netrefí prázdnou bránu s Bordeaux...

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 01:11 |  
    4 0

    Aktualne z Edenu. Je ctvrt na dve. Je tady asi 500 lidi. Listky uz prodavaji. Kdo tady jeste neni, tak uz asi nema smysl ani vyjizdet...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      DKNL     před 5 lety 23.03.2019 03:09 |  
      0 1

      ?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 04:23 |  
        3 0

        Tak mam. Lidi sem do Edenu zacali prichazet uz kolem 19 hod. Ve 23 hod. tady bylo asi 400 lidi. Tak to operativne otevreli a zacali prodabat. Klobouk dolu. Po 4 hidinach mam. Do prodeje slo 1400 listku, doted se prodalo 800. Dalsich cca 100 lidi tady jeste ted stoji. Takze jeste cca 500 listku pro ranni prichozi... Dobrou noc

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 04:33 |  
          7 0

          Samozrejme mluvim o prodeji listku do Londyna. Velky respekt Slavii, ze tady nenechali lidi cekat a dva chlapi tady uz 5 hodin bez prestavky prodavaji a dalsi hodiny prodavat budou. Rano prichozim usetrili cca 4 hodiny cekani ve fronte. Diky moc. Respekt.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 04:34 |  
      1 0

      Tak to nakonec nebylo tak zhave. Ted v pul pate zbyva jeste cca 500 listku a ten hlavni napor uz byl v noci.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      mabr     před 5 lety 23.03.2019 07:28 |  
      0 3

      To je, doufam, jen vtip? Zrovna se tam chystám.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

        mabr     před 5 lety 23.03.2019 09:35 |  
        2 8

        Tak to vtip nebyl. Jsem nasranej jak mraky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

          marp (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 08:53 |  
          11 1

          A jak by ti pomohlo, kdyby tam ty lidi, co přišli před tebou, stáli celou noc? Stejně by si ty lístky koupili před tebou.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 09:37 |  
            1 0

            marp, mabr... kluci, nejste bráchové? :-D

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

            mabr     před 5 lety 26.03.2019 08:09 |  
            1 0

            Už jsem to rozdejchal, to jsou ty prvotní emoce, no :) Upřímně jsem nečekal, že tam budou lidé stát už v pátek po práci. Myslel jsem, že tam budou od rána třeba od pěti, ale rozhodně ne celou noc. Ale tak co, i tak jsem si letos výjezdy po Evropě užil a na Stamford Bridge se podívám příští rok, až tam budeme hrát semifinále Ligy Mistrů ;)

  11. Anglie

    Mike     před 5 lety 23.03.2019 06:55 |  
    28 2

    Takova hypoteticka uvaha. Myslite si, ze pokud by Silhavy nas jeste trenoval, ze by v Genku a proti Seville zvolil take tu silenou taktiku zaparkovaneho autobusu, jako vcera proti Anglii ? I kdyz asi srovnavam nesrovnatelne / kvalifikacni skupina x vyrazovaci dvojzapas, jina kvalita muzstev, narodni tymy x klubove tymy /, ale myslim, ze ano, protoze to odpovida jeho trenerske filozofii. To neni nic proti nemu, obrovsky ho uznavam za ten titul, ale uz bychom se asi pod nim herne neposunuli. Otazkou je, zda Slavia nyni nedisponuje lepsim muzstvem, nez narodni tym. Dovolim si tvrdit, ze na postech stoperu urcite. Ale pokud zase budu spekulovat, tak hraci jako Coufal, Boril, Masopust, Kral a Zmrhal jeste nevystrcili nos z nasi ligy, ale oproti hracum, kteri vcera podali naprosto priserne a ustrasene vykony, a pravidelne hraji zapadoevropske a jine souteze, tak jejich fotbalovy projev byl podle me lepsi. Mozna nemam pravdu, ale jako trener je Trpis co se tyka herniho projevu, filozofie hry a zabavy ze hry o level vyse nez Silhavy, a jsem si jisty, ze stejny debakl by se Slavii proti Anglii neschytal. Asi dostanu hodne minusu, ze porovnavam neporovnatelne, ale myslim, ze my slaviste mame pravo se podivat touto optikou na nase posledni 2 trenery.

    • Re: Anglie

      DKNL     před 5 lety 23.03.2019 07:21 |  
      1 1

      Toť otázka. Myslím, že aspoň trochu napoví náš souboj proti Chelsea.

      • Re: Anglie

        JaraK     před 5 lety 23.03.2019 09:01 |  
        7 0

        To mne během zápasu napadlo také. Hra Slavie je z podstaty věci organizovanější, v repre se za těch pár srazů nejde nikdy tak dokonale sehrát. A jak trefně někdo v jiné diskusi poznamenal, zažitým systémem lze eliminovat technické rozdíly, které byly včera velké. Ta sehranost ale platí i pro Chelsea, navíc mají E. Hazarda, který je z mého pohledu hráč ze světové Top5.
        Bude to zajímavé, počítám, že nás teď Chelsea podcení ještě více. Po losu se radovali a teď navíc viděli, jak dopadl nároďák (teoreticky ti nejlepší), což je dále utvrdí v prvotním názoru a třeba ještě více sníží jejich ostražitost:)

    • Re: Anglie

      ElBrody     před 5 lety 23.03.2019 07:40 |  
      8 0

      Trpiš by byl určitě odvážnější, ale druhá věc je rozdíl třeba mezi Kalasem a Simonem nebo rozehraným Miněm a nerozehraným Daridou.

    • Re: Anglie

      pehacko     před 5 lety 23.03.2019 07:40 |  
      11 1

      vidim to hodne podobne a jsem moc zpetne neskutecne rad za tu odvahu vedeni odlolat tehdy uspesneho silhaveho a nahradit ho nejakym jindrou z liberce...

    • Re: Anglie

      Kenny     před 5 lety 23.03.2019 08:01 |  
      4 1

      Už v průběhu toho zápasu jsem si kladl stejnou otázku a mám na to totožný názor. Po příchodu Masopusta mě potěšila jeho spolupráce se Sukem. Takže ode mne máš plus.

    • Re: Anglie

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 08:29 |  
      13 1

      Máš samozřejmě naprostou pravdu. Šilhavýho si vážím, nic proti němu nemám, ale jsem rád, že netrénuje Slavii.

    • Re: Anglie

      Matysek     před 5 lety 23.03.2019 08:49 |  
      3 0

      Podle me porovnavas neporovnatelne... kazdy hrac co prijde do Slavie ma cca pul roku na adaptaci... minimalne musi absolvovat celou pripravu... cest vyjimkam...furt se kouka na video, neco se nacvicuje. V narodaku se videj 1x za x mesicu na par dni... do toho foceni sponzori a pak nejaky vecirek. Musis vymyslet taktoku co ti budou vsichni umet a co jim trochu pujde...

      • Re: Anglie

        Rooney     před 5 lety 23.03.2019 10:37 |  
        3 0

        Je samozrejme pravda, ze v klubu je daleko vice casu na taktiku a souhru. Ale pokud si vcera videl, jak hrali anglani, tak tam byli k videni nacvicene akce a ten tym proste vedel, co a jak chce hrat (viz. treba prvni gol). S jejich hraci je to urcite snazsi, preci jen je ta kvalita jinde, ale je videt, ze i v repre se da takto pracovat...

        • Re: Anglie

          Hesmir (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 11:01 |  
          3 0

          Určitě jde, když máš 2+ hráče z Tottenhamu, další dvojičku či jak z ManC, kde Sterling vlastně hrál to své a na co je zvyklý i Tottenham (rychlé, ostré křídlo). My naproti tomu měli směs jednoho skoro zdravého z Herthy, další z Werderu, Hoffenhaim.. jako jo, je to BL, ale jedno na úrovni ni toho Tottenhamu nemluvě o týmové souhře. Naposled kdy Bílek něco hrál s repre to položil celé na ose z jednoho týmu. Vykašlal se na to, že třeba Gebre je o trochu lepší než Cuf/ Bóřa, ale vsadil na to, že se ti kluci najdou i poslepu. To samé stálo za úspěchy Löwa u N11 (Bayern), del Bosqueho u Španělů (Barca/ RM) a v hodně dávné minulosti i u CZ repre (naši kamarádi zpoza řeky).

          • Re: Anglie

            Rooney     před 5 lety 23.03.2019 12:29 |  
            3 0

            Souhra hracu z klubu je velike plus, ale uprimne, toho mohl Silhavy vyuzit taky... Napr. nasi kluci jsou vyborne sehrani, navic jsou zvykli praktikovat rychly prechod do utoku, ktery jsme vcera hrali. A ikdyz jich tam jelo asi 7, on nasadil jen Soucka. Misto vcera tragickeho Jankta (a to mam pro nej trochu slabost) mohl hrat v klidu Masopust ci Zmrhal, misto jednoho z trojce Gebre/Kaderabek/Novak mohl hrat Coufal apod.. Takze ano, je to vyhoda, kterou z nejakeho duvodu nas trener nechtel vyuzit.

            Navic ten gol Anglie sel po ose Kane-Sancho-Sterling a vsichni tri vedeli, co a jak chteji udelat. Ale je to dano i vysokou herni inteligenci tech hracu, o tom zadna.

    • Re: Anglie

      JS (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 09:06 |  
      14 10

      Ano, řešilo se to v OT a napíšu to i sem: Šilhavý není kouč pro moderní fotbal. Při jeho odchodu to viděl málokdo, teď už je ten názor většinový, protože když netrénuje Slavii, je jednodušší na to kouknout objektivněji.

      JŠ sice krásně stabilizoval kabinu (SKS i repre), ale to je asi tak všechno. Jede si to svoje Brucknerovské „stavím sestavu podle renomé“, „jak mají hrát jim neříkám, kluci to zvládnou ukopat.“ Navíc vůbec neumí reagovat na vývoj zápasu, ať už změnou taktiky či střídáním. A to nejdůležitější je přehnaný respekt k soupeřům. Anglie ten fakt nyní hezky podtrhuje, ale vzpomeňte si na to, jak jsme se posrali z APOELu a Astany s hodně podobným mužstvem, se kterým jsme o rok později udělali jízdu v EL.

      Titul byl Šilhavého majstrštyk, ale kolik okolností se k němu sešlo, (včetně neformy soupeřů, půlroční anabáze Lüftnera a roční Baráka s Pavlenkou)...

      • Re: Anglie

        Rooney     před 5 lety 23.03.2019 10:52 |  
        8 8

        Musim souhlasit, kdyz sem tu podobny nazor zastaval uz pri vymene treneru, malokdo semnou souhlasil... Drtiva vetsina lidi jeho odchod odsuzovalo, ikdyz bylo evidentni, ze jeho angazma melo sestupnou tendenci, jako temer u kazdeho jeho tymu. Silhavy umi stmelit a nakopnout uvadajici tym, kteremu naordinuje jednoduchou taktiku, ale jakmile ma ten tym zacit budovat a naucit hrat jinak, tak je problem.

        Jak rikas, titul byl v te dobe majstrstyk, ale byl i s velkou davkou stesti. Jsem rad, ze tu byl, protoze nas dokazal nakopnout a i diky titulu prisly dalsi investice do klubu, ktere nasi cestu ke slave urychlily, ale zaroven jsem rad za to, ze vedeni melo odvahu ho nahradit Trpisovskym, ktery ma svou vizi a umi si za ni jit.

        • Re: Anglie

          rak (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 12:01 |  
          5 2

          Ano, každý má své. Budu se opakovat, když napíšu, že Trpišovský je nejlepší náš trenér v historii, kterou pamatuji.
          Ta výměna byl správná. Kritizovat ale Šilhavého po tomto jednom zápase je přehnané. Jak napsáno výše, vidí hráče pár dní a ta práce je úplně jiná. Myslím třeba, že v této roli by Trpišovský mohl být i horší. Potřebuje s hráči systematicky pracovat a to tam vůbec nejde. Můžeme teď být rádi, že nám Šilhavý pošetřil hráče, kromě Součka.
          Já doufám, že se mu bude u repre dařit. Tento zápas vypadá hrozivě, nemohl jsem ho vidět, Anglie byla jistě dominantní, ale ze sestřihu je vidět, že to nemuselo být 5:0. Do skupiny se tam stejně s body nedalo moc počítat.
          Důležitější budou jiné zápasy.
          Jsem zvědav na Chelsea. Všichni ji hrozně chtěli. Tam se ale uvidí, jak na tom ve skutečnosti jsme.
          Podle mně je anglická reprezentace lepší než Chelsea, zatímco u nás bych skoro řekl, že je teď lepší Slavia.
          To ale neznamená, že také nemůžeme schytat debakl. To bych si samozřejmě přál ze všeho nejméně.
          Obecně si myslím, že pro mužstvo jsou nejpřínosnější zápasy se soupeři, kteří jsou fotbalově srovnatelní a nebo ještě lépe o něco lepší ( a to se nám poštěstilo). Zápas s mužstvem, které je o třídu a více lepší toho moc nedá, spíše frustraci (napadl by mě třeba teď takový Manchester City, kam patří Chelsea, poznáme brzy).

          • Re: Anglie

            kjandourek (admin)     před 5 lety 23.03.2019 12:25 |  
            12 1

            No tak hlavně Slavia má nějaký herní styl, který stále piluje.. respektive tedy více stylů: jinak hraje proti Slovácku a jinak proti Seville... a proti ní hraje jinak za stavu 0:0 a jinak, když potřebuje dát gól či dva...

            Jarda to včera zoufale prokoučoval - nasadil defenzivu bez souhry a bez nějakého stylu... čtyři beci, v záloze defenzivní hráči ... až na Jankta, který - jak jsem se dočetl ve sportu - propadal v defenzivě... To se pak není co divit, že jsme 90 minut pod tlakem, děláme chyby a padají nám do branky střely, které změní směr o bránící hráče...

            Neměl odvahu vsadit na hráče s formou, postavil raději Daridu, který letos odehrál jedinou minutu, Kalase z druhé anglické, který má akorát kecy, jak by ten jeho celek tady hrál o titul, Nováka, co je sice levonohým hráčem, ale plácá se v turecký lize...

            A přitom musí vidět, že Král je sehraný se Součkem, Masopust se Zmrhalem jsou schopni zaměstnávat kompletní obranu Sevilly, Bořil má životní formu vlevo...

            Za mě prokaučovaný zápas bez odvahy postavit to na sehranost hráčů z jednoho týmu, který je v laufu..

            Tohle dokázal Michal Bílek, když závěr kvaldy na Euro 2012 postavil na Plzeňácích ... i Vrba, který zase komplexně vytěžil Spartu a její postup do stejné fáze EL, jako máme letos my...

            • Re: Anglie

              Karel13     před 5 lety 24.03.2019 09:34 |  
              1 0

              No a za to mu můžeme jenom poděkovat a doufat, že slávistický základ nepostaví an i proti Brazílii ...

          • Re: Anglie

            JaraK     před 5 lety 23.03.2019 12:27 |  
            1 0

            Naprosto souhlasím s posledním odstavcem, jen s malou obměnou a to že místo "myslím" bych použil "z vlastní zkušenosti vím". Je to dlouholetá zkušenost z jiného sportu (házené), ale podstata je stejná - zápasy s o level a výš lepším soupeřem jsou spíše ke škodě, nikdo nikdy debakl nebral jako posilující, ale frustrující. Jediná "výhoda" byla, že jsme se po takovém zápase nepřeli, tak jako většinou, kdo může za prohru:) Samozřejmě věřím, že Chelsea patří do skupiny relativně srovnatelných soupeřů, uvidíme.

            • Re: Anglie

              kjandourek (admin)     před 5 lety 23.03.2019 12:35 |  
              5 0

              Samozřejmě, že debakl ještě nikdy nikoho moc neposílil... ale je tu ještě možnost, že místo debaklu zjistíš, že s kvalitativně lepším soupeřem dokážeš hrát vyrovnanou partii... Podobně, jako jsme to zjistili my se Sevillou...

              Ostatně v minulosti se mnohokrát stalo, že český klub místo debaklu překvapil a vždycky mu to pomohlo: rudoši své zlaté období nastartovali nečekaným vyřazením Realu Madrid v osmdesátých letech, v devadesátých zase ve skupinové fázi LM porazili Barcelonu... ano, občas schytali debakl, ale to můžeš dostat i s týmem, který nemá takové jméno (třeba Lyon)...

              My v téhle fázi EL mohli dostat kohokoliv a stejně by hrozil debakl, kdybychom ten zápas pojali špatně... a stejně tak můžeme kohokoliv potrápit, když se kousneme a budeme mít štěstí...

              A jenom tak mimochodem - zatím mi přijde, že ty nové dresy štísko docela nosí :-)

          • Re: Anglie

            Rooney     před 5 lety 23.03.2019 12:44 |  
            1 1

            Ja hodnotil hlavne jeho klubove angazma a sam verim, ze pro repre to muze byt idealni trener, ale chtelo by to asi vice odvahy. A jsem presvedcen, ze Trpis by byl u repre spatny, to proste neni pozice pro nej, on potrebuje byt s tymem kazdy den.

            Ja osobne teda nejsen rad, ze nam kluky posetril... Bud tam meli jet a hrat (nerikam, ze vsichni) a nebo meli zustat v klubu a v klidu regenrovat ci trenovat. Takhle nam akorat tretina tymu odjela do anglie, kde si vystrihli kratky trenink, posedeli si na lavicce a jedou zase zpatky...

            Ze jsme prohrali me nijak netrapi, s Anglii se to dalo cekat, ale prvni polocas byl hrozne ustraseny. Ve druhem uz si kluci alespon neco dovolili a meli jsme i sance, ale ta kvalita holt byla na jejich strane, na nasi zase byla smula...

          • Re: Anglie

            knl66 (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 20:55 |  
            1 2

            Člověče, neblbni... jestli napíšeš, že "Trpišovský je nejlepší náš trenér v historii, kterou pamatuji", tak si říkáš o hodnocení, že věkem jsi někde na pomezí maturity-vysoké školy a tu historii si zase tak moc nepamatuješ. :)
            A to Ti nevěřím :) Určitě toho pamatuješ více...
            Trpišovský sice zvládl postoupit do čtvrtfinále EL, ale to je asi tak všechno. Líbí se mi, jaký herní progres vidím na hřišti, držím mu pěsti, aby toho dokázal se Slavií mnohem, ale mnohem více... Ale objektivně se Slavií nemá ani jeden titul... Prostě nic, kromě bojů v Evropské lize.

            • Re: Anglie

              Ravik     před 5 lety 24.03.2019 12:03 |  
              2 0

              Za první rok má pohár. Asi zatím jediná trofej, kterou mohl objektivně přidat. Letos jede na titul, možná double. Kolosální úspěch v Evropě.

              Rozumím Ti, ale Trpiš dle mě čas moc neztrácí a co měl splnit tak splnil. Jen to derby zatím nevyhrál.

              Já u něj oceňují tři věci:

              1. Umí hráče naučit svoji představu o hře.
              2. Hráči se zlepšují a tím pádem zhodnocují. Sen každého majitele
              3. Umí kabinu. Základ všeho.

              • Re: Anglie

                knl66 (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 14:11 |  
                1 0

                Však jo, taky myslím, že momentálně máme nejlepšího trenéra v lize. Jen mě překvapil ten výraz "nejlepší náš trenér v historii, kterou pamatuji". Protože objektivně vzato: Trpišovský je tady teprve dva roky a to opravdu není moc co k zapsání do historických análů. Jeden český pohár, skupina EL, postup do čtvrtfinále... Úžasné, ale ve srovnání třeba s proklínaným Jarolímem pořád málo. Ale věřím, že hodnocení JiT bude třeba už na konci této sezóny (nebo kalendářního roku) úplně jiné a v historických záznamech mu bude patřit významné místo (v souvislosti se Slavií).

          • Re: Anglie

            Martin Platil     před 5 lety 25.03.2019 06:45 |  
            8 0

            Já osobně pamatuji Jarolíma, kterému v obraně kraloval Brabec se Suchým za zády s Vaniakem. A po křídlech lítali Švento, Krajčík, v záloze Tavares a Belaid na hrotu Vlček nebo Necid. V té době hrála Slavia nejlepší fotbal a přetavila to do svou titulů. Jak to dopadlo si pamatují asi všichni - Tavaréze pustíme do Německa, protože si to můžeme dovolit. A za půl roku nebylo na webovky. Tak si přeji, aby současná slávistická doba vydržela co nejdéle. A aby Trpiš vydržel déle než 2 roky a Slavia byla dominantní delší dobu. Aby to majitelé nezabalili, protožebez nich to také nejde.

        • Re: Anglie

          Gillan     před 5 lety 25.03.2019 13:59 |  
          2 11

          Ten titul jsme získali díky totálnímu kolapsu Plzně a Sparty, kterým se vůbec nepovedlo jaro.My jsme těch bodů poztráceli taky zbytečně hodně.Žádný oslnivý fotbal jsme nehráli.Nebýt žolíka Mešanoviče, který zařídil několik výher a remíz v posledních minutách, tak jsme titul nikdy neměli.Kdo tohle popírá, nerozumí fotbalu.

          • Re: Anglie

            Rooney     před 5 lety 25.03.2019 16:45 |  
            4 0

            Tak totalnim kolabsem bych to zase asi nenazval... Plzen mela za podzim 36 bodu, my 32 a Sparta 31, na jare pak Plzen 31, Sparta 28 a my 37. Takze se da rict, ze Slavia s Plzni si vymenili role a Sparta byla oproti podzimu o zapas horsi. Ano, Plzen na jare svoji roli nezvladla a kdyby chytla formu, tak by ten titul dala, ale to same se da rici o Slavii, ktera take nebyla ve sve kuzi. Souhlasim, ze hra byla na jare spatna, ale o tom jsem psal, ze to angazma Silhaveho melo sestupnou tendenci. Nejlepe jsme hrali na podzim, kdy jsme hrali vcelku jednuduse a hlavne rychle dopredu. Na jare uz se hra zacala zpomalovat a vyvrcholilo to nasledujici sezonou, kdy jsme hrali hazenkarskym stylem... Mesanovic mel rozhodne lvi podil na titulu, to mu nikdo nebere, ale byli tam i dalsi duleziti hraci, bez kterych by titul nebyl. A kdyz to reknu blbe, tak nebyt Skody v zakladu, tak Muris nemohl byt povestnym zolikem na zaver zapasu a titul by taky nebyl. Takhke se to neda brat...

            • Re: Anglie

              Qope     před 5 lety 25.03.2019 22:11 |  
              1 0

              Máš hodně velkou odvahu na toto téma polemizovat s Gillanem a navíc ještě zmiňovat v kladnem duchu Škodu :-)

              • Re: Anglie

                Rooney     před 5 lety 26.03.2019 09:27 |  
                3 0

                Tak ja neresim s kym, ale o cem polemizuju. A kdybych parafrazoval kolegu Gillana, tak bych rekl, ze kdo snizuje prinos Skody pro Slavii, ten nerozumi fotbalu :)

                • Re: Anglie

                  Qope     před 5 lety 26.03.2019 10:54 |  
                  1 0

                  Něco podobného řešíme s Gillanem už nějakou dobu - a zatím nerozumím, dle něj, fotbalu já ... Je možné, že má pravdu ale je zajímavé, kolik lidí se tu najde s podobnýma názorama, jako mám já :-) snad nenapíše, že hlupáků je vždy více, něž těch chytrých :-))

      • Re: Anglie

        Mimoň     před 5 lety 24.03.2019 11:49 |  
        5 1

        nedovedu si představit, že by Šilhavý třeba nasadil proti Seville nebo Genku Krále, nebo Masopusta dal na hrot tak jak to udělal Trpiš proti Seville...

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    JS (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 13:50 |  
    16 23

    Nabízí se zásadní otázka: Vystupuje na tomto fóru pod nickem Boss ve skutečnosti Hušbauer popř. nějaký rodinný příslušník?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Boss82     před 5 lety 23.03.2019 14:44 |  
      8 14

      Nesnaž se bejt vtipnej.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    HUSAR (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 15:19 |  
    3 10

    Co Ševčík jako náhrada Suka na chelski doma?

  14. kritika vsech

    Snivec     před 5 lety 23.03.2019 19:24 |  
    10 10

    chlapi a nechcete misto toho kritizovani, nekteri kritizuji uplne vsechny, zacit ten fotbal delat? Kdyz treba ctu prispecky Veta, ktery vi uplne vsechno nejlepe a presne vi, jak by se to melo delat, je hrozna skoda, ze neni trenerem nebo manazerem pripadne oboji nejakeho fotbaloveho klubu. ;)

    • Re: kritika vsech

      JS (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 20:10 |  
      8 6

      Děkujeme za hodnotný příspěvek do diskuse.. ;))

      • Re: kritika vsech

        Snivec     před 5 lety 23.03.2019 21:37 |  
        16 1

        To nebyl prispevek do diskuze, ale dobre minena rada. Nechat lezet ladem na diskuzi takove schopnosti, by byla vecna skoda. Jeste se vratim k J. Silhavemu. Jeho odchod ze Slavie byl spravny. Stagnace Slavie v jeho druhe sezone byla zrejma. Kazdopadne jakymkoliv zpusobem znevazovat jeho zasluhy na titulu je nehorazna drzost. Kdyz dostal repre, na jednu stranu jsem mu to pral, na druhou stranu jsem mel obavu. Hracsky material pro repre je nejhorsi za nekolik desitek let. Pohorel tam Jarolim, Vrba a v soucasnem stavu tam pohori dalsi. Trenovat repre neni jako trenovat klub, kde nahradis slabsi hracske schopnosti fungujicim systemem, ktery pilujes celou sezonu. Vzhledem k tomu, ze se ti hraci sejdou na deset dni a pak se ti rozutecou, je v repre takovy system nerealizovatelny. Nevim, jestli to jsou ti sami lide, ale rvat nejdrive, ze mame nejlepsiho trenera v repre a po prvnim neuspechu z neho delat diletanta, je vazne ubohy.

    • Re: kritika vsech

      Veta (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 20:27 |  
      16 7

      Hochu, ale ja jsem trenérem i členem vedení fotbaloveho klubu, tedy obojí, co po mně vyžaduješ. :)

      • Re: kritika vsech

        Snivec     před 5 lety 23.03.2019 21:39 |  
        5 5

        Super, takze se muzes i realizovat. Podle tvych prispevku odhaduji, ze budes i velmi uspesny, takze by byla i pripadna nahrada za JiT a JN, pokud by zklamali.

        • Re: kritika vsech

          Veta (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 21:44 |  
          4 7

          Zkus mi napsat neanonymně. ;)

          • Re: kritika vsech

            Snivec     před 5 lety 23.03.2019 22:24 |  
            5 2

            v pohode, poslal jsem ti soukromou pokud mozno neanonymni zpravu, pekny vecer ;)

            • Re: kritika vsech

              Veta (přítel SN)     před 5 lety 23.03.2019 22:31 |  
              1 5

              Fajn, mas tam odpověď.

              • Re: kritika vsech

                pehacko     před 5 lety 24.03.2019 11:06 |  
                3 2

                bude nejaky sraz na bohdalci? ze bych vypsal sazky...

                • Re: kritika vsech

                  carevitchando     před 5 lety 25.03.2019 15:38 |  
                  1 1

                  :-D Tady je to samej fight!

  15. Hartman blog

    Mike     před 5 lety 24.03.2019 11:48 |  
    5 2

    Hartman jede- https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-pavel-hartman/360918/reci-o-smule-a-stesti-jsou-jen-kecy-za-petkou-z-anglie-je-zacykleni-v-praveku.html. Samozrejme, ze ma pravdu, ale kdo znáte jeho kriticke blogy a vyjadreni ve studiich Dohrano plus. Vzdy zduraznuje, ze kvalita se musi uznat az pri uspesne konfrontaci s Evropou. S tim kazdy rozumny musi souhlasit. Ale uz nikdy nenapise pochvalny blog, pokud opravdu ta konfrontace dopadne uspesne, asi se mu ti jako vecnemu kritikovi nehodi do jeho filozofie kritizovat vzdy a všude. Copak na pochvalu a pozitivni blok neni 7 uhranych bodu a postup Plzne do jarnich boju z tezke skupiny Ligy mistru /ted proste odhodme nenavistne bryle/ a nas postup z nelehke skupiny, suverenni vyrazeni suverena belgicke ligy / uspechy Belgicanu nam Hartman casto serviroval jako vzor pro nas fotbal/ a vyrazeni španělského tymu, kdyz mu nasypeme ve dvojzapasu 6 branek ? Asi by chudacek musel priznat, ze obcas je ve svych nazorech trochu mimo a realita je nekde jinde.

    • Re: Hartman blog

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 16:10 |  
      1 0

      Podle mě občas blábolí a plete se jako každý :-)

  16. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    knl66 (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 14:10 |  
    1 3

    Však jo, taky myslím, že momentálně máme nejlepšího trenéra v lize. Jen mě překvapil ten výraz "nejlepší náš trenér v historii, kterou pamatuji". Protože objektivně vzato: Trpišovský je tady teprve dva roky a to opravdu není moc co k zapsání do historických análů. Jeden český pohár, skupina EL, postup do čtvrtfinále... Úžasné, ale ve srovnání třeba s proklínaným Jarolímem pořád málo. Ale věřím, že hodnocení JiT bude třeba už na konci této sezóny (nebo kalendářního roku) úplně jiné a v historických záznamech mu bude patřit významné místo (v souvislosti se Slavií).

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 14:12 |  
      0 0

      Pardon, pardon, jakýsi digitální šotek zaúřadoval, příspěvky nějak přeposkládal... :(

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

      Dr. Fe1     před 5 lety 25.03.2019 01:42 |  
      3 4

      Trpišovský je tady teprve rok a čtvrt, dva roky zdaleka ještě ne.

  17. lístky na chelsea

    pan_Filuta     před 5 lety 24.03.2019 14:58 |  
    0 0

    Zdravíčku,

    trošku mimo témat, ale zajímalo by mě, kde kupujete venkovní lístky na chelsea a jestli máte taky u každý manipulační poplatek 39 liber. díkec

    • Re: lístky na chelsea

      sTizz (přítel SN)     před 5 lety 24.03.2019 16:02 |  
      0 0

      Zprostredkovane od permanentkaru Chelsea na netu:) Od nekoho,kdo je zna nebo bydli v Londyne,me to vyslo na neco pres 2 tisice,ta sluzba,o ktery mluvis ty,je o neco drazsi.. Zkus napsat na fb do skupiny Fotbalove zazitky..

    • Re: Co myslíte?

      carevitchando     před 5 lety 25.03.2019 17:50 |  
      8 0

      Ani náhodou, když pominu zdravotní stav a rozehranost, tak si myslím, že to je typ plejera, který tady 3x zakopne o balón, dá z toho 3 góly a hned zase bude pokukovat po zahraničí, aby si plnil sny...

  18. Po nejtěžšim zápase + jedním ze dvou volných kol

    Petr9608     před 5 lety 26.03.2019 00:45 |  
    1 0

    ...ztrácíme dva body na postupové místo. Taky to mohlo být šest (nebo aspoň čtyři), pokud by se Bulhaři více chytili.

    Každopádně ta situace je taková, že možnost nepostupu se stává čím dál více blamážní.

    • Re: Po nejtěžšim zápase + jedním ze dvou volných kol

      Rhu-rhu     před 5 lety 26.03.2019 15:40 |  
      0 0

      Když jsme zatím odehráli jenom jeden zápas??? Navíc ještě s favoritem skupiny… Takže nechápu, o co ti jde.

      • Re: Po nejtěžšim zápase + jedním ze dvou volných kol

        kjandourek (admin)     před 5 lety 26.03.2019 15:45 |  
        8 0

        Klid - myslí to přesně tak jako Ty: Máme za sebou jenom jeden zápas a to ještě ten nejtěžší, zatímco naši konkurenti v boji o druhé místo odehráli už dva.... a přesto na to druhé místo ztrácíme jenom dva body - z téhle skupiny se prostě postoupit musí...

        • Re: Po nejtěžšim zápase + jedním ze dvou volných kol

          Rhu-rhu     před 5 lety 26.03.2019 15:53 |  
          0 0

          Tak to jo, to jsem tedy nepochopil. A nemyslel jsem to nijak zle, i když to tak asi trochu vypadá :)

    • Re: Aby to nezapadlo

      JS (přítel SN)     před 5 lety 28.03.2019 14:18 |  
      0 0

      Proč to sdílí brazilský účet "Český fotbal"??

  19. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 16

    smely (přítel SN)     před 5 lety 28.03.2019 14:45 |  
    0 0

    zajimava otazka...nevim :-)