Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Slavia odehrála typický zápas na neoblíbené půdě Baníku. Spousta faulů a karet, málo fotbalu a ztráta bodů.

Byl to bohužel další klasický zápas ve Vítkovicích. Baník zalezlý a srdnatě bojující i za cenu mnoha faulů a karet. Slavia se s tím opět nedokázala vyrovnat, naopak se nechala strhnout k vzájemnému okopávání (pokolikáté už v podobně vedeném zápase?) a soupeři v tomto směru nezůstala příliš dlužna. Hlavně v první půli to bylo z naší strany neuvěřitelně statické, čemuž nepomohla ani netrefená základní sestava. V podstatě všechny změny oproti utkání s Plzní se minuly účinkem. Chápu, že Holeš asi potřeboval pauzu kvůli zdravotnímu stavu, ale Traoré nebyl dobrá volba. Je to hráč, který pomůže získat převahu a držení míče nad soupeřem, který chce hrát otevřeně. Při dobývání autobusu ale hodně zpomaluje hru a z hlediska nebezpečí pro soupeřovu bránu je v podstatě nulový. Takács by byl lepší volba, už jen kvůli tomu, že je to náš nejlepší hlavičkář a standardky se nakonec ukázaly jako klíčové. V podcastu jsem chválil Hellebranda, že je to výborný technik a že si v dohledné době šanci určitě zaslouží. Zápas s Baníkem byl ale vyloženě nevhodný. Fyzicky nevyspělého technika baníkovci doslova rozkopali a Patrik v podstatě jen ztrácel míče. A při statickém pojetí, které negenerovalo šance byl na hřišti pochopitelně zbytečný i Musa, který není typologicky náběhový útočník a při hře zády k bráně je dosud vyloženě průměrný.

Druhá půle už byla lepší, minimálně po stránce pohybu a nasazení. To přineslo drtivou převahu a Baník se v podstatě nedostal za půlku. Převaha to ale byla naprosto jalová, ostatně čísla mluví za vše. Je naprosto tristní bilance vyprodukovat jedinou střelu na branku v nastaveném čase při 81% držení míče. Navíc kolem Laštůvkovy branky nelétaly ani zajímavé projektily o kousek vedle. Šanci si Slavia vytvořila v podstatě jedinou, kterou hned v zárodku zkazil Tecl, takže z ní nebylo nic. Opět se potvrdilo, že v kombinaci proti kompaktní obraně dlouhodobě nejsme zdaleka tak silní jako Plzeň.

I tak jsme ale zápas mohli zvládnout. Kiksem nám dal dárek Laštůvka a v samotném závěru se parádně trefil Masopust. Slavia však pokaždé vedením trestuhodně pohrdla a během tří minut si nechala dvakrát vyrovnat z rohu. Ostatně o našem velmi nízkém výškovém průměru jsem skepticky hovořil v posledním podcastu. Ale nečekal jsem, že odezva na hřišti bude tak rychlá a drtivá. Chybějící centimetry se v dlouhodobém horizontu nemohou neprojevit. Ostatně už teď se v podstatě neprosazujeme z centrů útočných standardek. Chápu, že trenér má svou vizi ohledně hry týmu a že se mu na ni hodí vytrvalostní hráči, což nebudou dvoumetroví habáni. Čekal bych ale, že ruku v ruce s tím jako kompenzaci přidáme právě na technice a kobinaci, což se neděje. Každopádně co se týče branky Baníku v poslední vteřině, tak samotný roh byl až poslední chybou. Bylo až neuvěřitelné, jaký řetězec chyb v závěru dokázal udělat tak silný tým, jakým bychom měli být.

V závěrečném resumé se zkusme vrátit na trochu pozitivnější notu. Zápas ve Vítkovicích nám nevyšel a závěr vyzněl zdrcujícím dojmem, když jsme si naprosto naivně nechali proklouznout vítězství mezi prsty. Na druhou stranu ale výsledek není až takovou tragédií a překvapením. Venku se nám s Ostravou nehraje dobře a ztráta byla reálná. Náš náskok na čele tabulky je však stále komfortní. Ze šesti zápasů, ze kterých čtyři hrajeme doma, si stále můžeme dovolit dva prohrát. Není tedy třeba panikařit nebo oplakávat hloupou ztrátu ze závěru, vše máme ve svých rukou. Když udržíme zlepšenou výkonnost po pauze nebo ji ještě lépe posuneme kupředu, tak vše zvládneme.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Zápas se mu nevyvedl, ale kritizován byl podle mě až příliš. U první branky se otočil hlavou, což určitě není správný brankářský reflex. Na druhou stranu za větší chybu považuji podskočení centru obrany a neobsazení Svozila. U situace ze závěru zápasu mu byl vyčítán zákrok proti střele, která by šla do boční sítě, nebo by šla o tyč do zámezí. Podle mě je to ale v takové situaci zcela rutinní zákrok brankářů a myslím, že v alespoň 90 % takových případů gólman prostě zasahuje a neriskuje, že se v odhadu spletl o pár decimetrů. Co se týče rohů, tak Kolář moc týmu vybíháním nepomáhá a v tomto směru je určitě slabší než býval Pavlenka.

Vladimír Coufal - 5 - Zápas odmakal, ale podobně jako celému týmu mu chyběla větší kvalita ve finální fázi.

Ondřej Kúdela - 4 - Další stálice, které se zápas nevydařil. Kúdela chyboval u první branky, když neodhadl centr a podskočil míč, který pak našel na zadní tyči volného Svozila. Ani u druhé inkasované branky si nepočínal nejjistěji, když se zdá, že bránil Laštůvku, který měl ale v souboji spíše navrch. Navíc kousek za ním byl hlavičkující Stronati, kterého těžko měl bránit Ševčík.

David Zima - 5 - Herně se mi líbil! Je vidět, že Zimovi stouplo sebevědomí a na Baníku hrál o dost odvážněji než třeba v Boleslavi. Několikrát vyvezl míč a obecně hrál velmi moderně a aktivně. Zmatky při standardkách jdou ale i na jeho vrub. Já vím, že je těžké být lídrem, ale v této činnosti to tak asi bude muset být, protože David byl náš nejvyšší hráč na hřišti.

Jan Bořil - 5 - Jestli si to vybavuji dobře, tak to byl právě Bořil, kdo celkem zbytečně daroval Baníku roh před první brankou. Ale i pokud by to tak bylo, tak nejde říct, že by šlo o nějak zásadní chybu. Tou bylo až naše (ne)bránění při standardce. Jinak Honza podal typicky bojovný, srdnatý a snaživý výkon. Těžko ale čekat, že při hře do plné obrany bude on rozdílovým hráčem z hlediska kombinační kvality.

Patrik Hellebrand - 4 - Jak už jsem psal v úvodu, tak nasazení Hellebranda do základní sestavy v tomhle zápase se nepovedlo. Patrik není hráč do války a do soubojového fotbalu. Na hřišti tak dostal nakopáno a v podstatě jen ztrácel míče. To ho navíc vedlo k tomu, že se to snažil vykompenzovat snahou o těžké průnikové přihrávky, které mu však nevycházely a dále tak odevzdávaly míče soupeři. Alespoň v závěru poločasu si připsal jednu velmi dobrou akci, po níž střílel Stanciu a Jánoš míč kontroverzně srazil rukou.

Ibrahim Traoré - 4 - Nedobrý výkon. Traoré byl na hřišti z hlediska typologie spíše zbytečný. Zápas sice standardně odmakal, ale proti "autobusu" neměl vůbec co nabídnout a hru spíše zdržoval, takže se Baník zvládal bez problémů přesouvat.

Petr Ševčík - 5 - Patřil k menší části našich hráčů, kteří snesli měřítko v oblasti kreativity. I tak to ale od něj bylo jen průměrné a čekal bych mnohem víc přihrávek do šancí, do dobrých prostorů či větší snahu o zakončení.

Nicolae Stanciu - 6 - Náš nejkreativnější hráč, i tak ale v tomto směru zůstal za očekáváním a normálně předvádí víc. Vykompenzoval to však velmi překvapivě řešeným přímým kopem, po němž za přispění chybujícího Laštůvky padla první branka zápasu.

Lukáš Provod - 5 - Výkon na hranici 4 a 5. Odbojované, ale bohužel bez zakončení nebo větší útočné kvality. Na druhou stranu byl ale lepší než "brzda" Traoré či Hellebrand s Musou, kteří se do hry nedostali skoro vůbec, tak dávám průměrnou známku s minusem.

Petar Musa - 4 - V zápase se neprosadil, byť měl v první půli velmi těžko úlohu, když ho mužstvo podporovalo jen špatně. Baník hrál na tři stopery a proti nim se Petar prosazoval jen velmi obtížně, i když občas balón zvládl sklepnout a podržet. Jeho hlavní síla je ale ve vápně, do kterého se ale Slavia skoro nedostávala.

Lukáš Masopust - 7 - Povedené střídání! Masopust naši hru znatelně rozhýbal, byť v předfinálním řešení jako obvykle nijak neexceloval. Excelentní však bylo jeho zakončení z nastaveného času, kdy z nelehké pozice vymetl šibenici. Krásná rána! Jaká škoda, že nebyla vítězná...

Stanislav Tecl - 4 - Rozporuplné hodnocení. Hru sice rozhýbal a pohybově byl velmi dobrý, jedinou šanci Slavie ale zadrbal špatným řešením/zpracováním. V závěru pak vyloženě hloupým zkratem dostal červenou kartu a rozjel spirálu chyb vedoucí k vyrovnání.

Tomáš Holeš, Júsuf Hilál a Michal Frydrych nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

 

29. kolo - Středa 10. 06. 2020 18:00

Fortuna liga, 2019/2020
2 - 2
1 - 1
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

17. Svozil
90.+7. Stronati

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Nicolae Stanciu
90. Lukáš Masopust

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 11:39 |  
    7 1

    Já se musím zastavit u Júsufa. Samozřejmě nevím, s jakými pokyny se dostává na závěr zápasu na hřiště, ale očekával bych, že prostě bude čekat u vápna soupeře a vyhrávat souboje. Kdežto on se pohybuje někde na podhrotu zády k bráně, kde je naprosto zbytečný a maximálně vrací nahrávky zpět dozadu.

    Stálo nás to 2 body na Interu, stálo nás to dva body v neděli.

    Jinak Standa je samozřejmě co se zakončení týče dřevák, ale svoji roli na plní, soupeře unaví, připraví hodně šancí a tímto složením kádru musí on začínat od začátku, protože když se nedaří, tak Musa do tlaku je optimální volbou. Vlastně nechápu, proč tam nenechal ve druhé půli oba.

    Zbytečná komplikace, nicméně titul se zase o kousek přiblížil, tak hlavně ŽÁDNOU PANIKU.

    Jinak kdyby to někoho zajímalo, jeden kamarád, co chodil do školy s Paclíkem a I. Langerem mi kdysi rekl, kdykoli hraje Olomouc s Plzni a Plzni jde o body vice, nez Olomouci, tak vsad balik na Plzen, protoze jejich vztahy jsou vice, nez pratelske. Zatim to vzdy fungovalo. Jen nyni neumim zhodnotit, jak moc jde o body Olomouci. Prostredni skupina je podle me pro ne ztracena, ale v barazi o zachranu muze rozhodovat kazdy bod..

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      DF007     před 4 lety 12.06.2020 12:32 |  
      3 1

      To, co říkáš o Standovi je fakt, ale pak asi budeme muset hrát na dva útočníky, protože fotbal se hraje na góly a nám góloví hráči brutálně chybí. Ze současného kádru, byť plného talentu, není nikdo vyloženě šutér. Za rok nám odešlo hrozně moc hladových hráčů po gólu a zatím se do této role nikdo vyloženě neposadil, byť Petar a Nico k tomu směřují. Góly Škoďáka, Suka, Hušbauera, Stocha, ale i dalších jako třeba Micka a Zmrhala prostě zatím nikdo nenahradil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 14:49 |  
      1 0

      K té Olomouci - o těchto vazbách jsem taky slyšel. Plzeň v Olomouci určitě vyhraje i z jiných důvodů. Olomouc velmi pravděpodobně taky nasadí Béčko. Už ji o nic nejde. Boleslav si ten bod v Karviné asi pohlídá, takže do druhé skupiny se Olomouc nedostane. A v té spodní má 11 bodů náskok na sestupujícího, což při 15 bodech v nadstavbě není reálné promrhat. Navíc hraje ve středu semifinále poháru s Libercem, což je pro ní jasná priorita. Plzeň v Olomouci určitě neztratí.

  2. Styl hry

    Marcelo10     před 4 lety 12.06.2020 11:49 |  
    8 2

    Já se ještě musím vrátit k našemu stylu. Chceme hodně útočit, to kvituji..ALE. Nepříjde Vám, že je škoda, že už u zrodu akce stojí naši krajní beci tak strašně vysoko? Třeba Coufal je fantastickej útočnej bek. Druhej Krajčík. Ale drtivou většinu míčů dostává do stoje. Chybí tam to, co zdobilo Plzen pod Vrbou, nebo nás pod Jarolíme..aby dostal bek míč do náběhu. Narážečka, tandem, průnikovka(tak jako to udělali se Ševčíkem a Balutou loni proti Spartě) - to byl moderní prvek. Ale těch je šíleně málo. Nalezeme v 11 lidech na polovinu soupeře a tam e vůbec nehýbeme. A ke křídlům..tohle celý je přesně to, proč Olayinka s Masm v LM excelují, ale u nás v lize je to takové "nic moc". To jsou náběhový hráči. Potřebují dostat míč do pohybu a zahrát je jednodušše, al to nejde. Bořil s Cufem jim vezmou prostor svým postavením, a oni jsou najednou ve středu a mají něco vymýšlet, ze stoje - jeden na jednoho. Ne, to jim prostě nemůže jít. Furt o tom přemýšlím, jak je možné, že Jindra s tímto bodem nic nedělá.

    • Re: Styl hry

      DF007     před 4 lety 12.06.2020 12:37 |  
      8 0

      Tohle bych úplně jako problém neviděl, ten vidím jinde. Podle mého názoru hrajeme spíše házenou, kdy obléháme velké vápno, ale uvnitř pokutového území máme velmi málo hráčů, tudíž tam nejde dát průniková přihrávka. A co mě vyloženě štve, to jsou naše centry, které nejenom, že jsou nepřesné, tak jsou hlavně vysoké a pomalé. Při uvážení, že v útoku navíc máme Standu, který není úplně vyložený hlavičkář a zbytek týmu jsou spíše prcci, tak je jasné, že moc gólů z toho dávat nebudeme. A přitom by stačilo, kdyby přihrávky z kraje šly polovysoké nebo přízemní mezi bránu a obranu a naši útočící hráči byli v náběhu.

      • Re: Styl hry

        Marcelo10     před 4 lety 12.06.2020 12:48 |  
        5 1

        Ale to uzce souvisi s tim, co jsem popsal. Vapno oblehame i kvuli tomu, jaky fotbal hrajeme. Problem je ten, ze hraci UZ stoji v miste, do ktereho by meli teprve dobihat. Vse nam tak strasne trva, oblehani pokutovyho uzemi je neefektivni (ano, hazena) a je to celkove bez pohybu, ono taky neni kam, ze. A dokonce i s tim souvisi ty polovysoky centry. Ty by museli dat do kapsy, mezi golmana a beky. Ale jak, kdyz takovej Cuf ma balon vestoje a obranci staci jen to, ze mu nedovoli odcentrovat. Chybi tam moment prekvapeni. Tymy ktery umi odemcit autobus se vyznacuji nahravkami z prvni, zmenou pozici, narazeckou a prunikovkou. To musi byt nacviceny veci..prijde mi ale, zy ty mi asi necvicime. Hrajeme furt stejnej fotbal a cekame na jednotlivce, kestli nekdo neco nevymysli.

        • Re: Styl hry

          JS (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 16:45 |  
          5 6

          Stále si myslím, že Slavia hrála svůj nejlepší porevoluční fotbal v sezonách 2006/07 a 2007/08 pod Jarolímem. Škoda, že pak jeho přístup naprosto zdemoloval tu progresivní rychlou hru.

    • Re: Styl hry

      tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 09:16 |  
      1 1

      Souhlas, máš recht, ale nakonec to ukázal Maso při gólu, který byl parádní /ze stoje/ i když ve výsledku na prd. Ale beru, že to je nejen oříšek, ale přímo ořech. Mně taky nebavilo bušit "do plných" je to k nas***í, ale co naděláš, soupeř sice vůl a hajzl či prase v jednom, ale taky chce body a ty musíš domů ještě k tomu s hlavou vztyčenou, pokud možno nepokopaný, abys hrál příště. Prostě: nezávidím a beru to jak to je. A kluci makají, a né, že né!! A navíc, nejvíc to je asi "o hlavě".

  3. Kolář

    Boo_SKS     před 4 lety 12.06.2020 11:52 |  
    17 3

    Podle mě jsi na Ondru hodně, ale opravdu hodně mírný.

    Jasně, doposud byl letos takřka bezchybný je naše velká opora, ale prostě tenhle zápas mu absolutně nevyšel (což mu ale nikdo nezazlívá, to se prostě stává) a zasloužil by si nižší známku.

    Ze 3 střel dostal dva góly a ani v jednom nemá čisté svědomí.

    U první předvedl docela komický nezákrok, kdy se spíš snažil, aby ho míč netrefil, u druhého sice hrál na jistotu, ale když byl přímo u své tyče a ten míč šel metr od něj, tak bylo jasné, že jde pryč, ale nechtěl riskovat, beru. Jenže potom zůstal stát v situaci, když šel míč do malého vápna a soupeř tam měl přesilu. To je prostě průšvih. Byl bych radši, kdyby tam vletěl a promáchnul to, protože takhle sice zůstal na čáře a "neriskoval" promáchnutí, ale pak bylo jasné, že pokud to baníkovec trefí a nenápálí to vyložene do stojícího Koláře, tak to nemá šanci chytnout.

    Já bych mu dal dvojku, protože vždy, když jsme od něj potřebovali pomoci a uklidnit situaci, tak selhal.

    To ale samozřejmě neznamená, že je stále jedním z našich nejlepších hráčů, pouze se mu vůbec nepovedl jeden zápas.

    • Re: Kolář

      DF007     před 4 lety 12.06.2020 12:24 |  
      5 1

      Dobré poledne,
      částečně souhlasím s tímto názorem. Problém ale u našich inkasovaných branek není primárně u Ondry, on byl jen vrcholem ledovce. První branka začala chybou Bořila, který zahrál v jednoduché situaci na roh, při kterém pak dva hráči mohli odvrátit centrovaný míč, ale zázrakem ho netrefili a samozřejmě Petar, který měl bránícího hráče na osobku, ale skončil u druhé tyče. Zákrok byl prapodivný, ale to u těchto šancí z bezprostřední vzdálenosti je celkem častý jev, protože jde víceméně o intuici. A druhý gól, to je krásná ukázka, jak jsme se připo... a zalezli do vlastního vápna, místo toho, abychom sebevědomě hráli na soupeřově polovině. Začnu tím, že máme míč a napálíme ho na Standu, který na míč čeká a nejde si pro něj. Poté ho mohl klidně odkopnout někam na tribunu. Dále jsme udělali další chybu, která jde částečně za Trpišem, protože vystřídal Nica, který hlídal prostor ve středu hřiště a poslal Frýďu, který se zasunul samozřejmě do vápna. Místo Nica tam tak nebyl nikdo, tím jsme umožnili se soupeři úplně bez kontaktu se posunout k našemu vápnu a teprve pak přišli chyby Ondry a to jsem nezmínil, že i hráči v poli mohli oba centry odvrátit. No nic. Prohráli jsme, na dvojku to od Ondry nebylo, byť připouštím, že zákroky mohl a měl udělat jinak, ale 4 je odpovídající.

      • Re: Kolář

        Boo_SKS     před 4 lety 12.06.2020 14:24 |  
        2 1

        Ahoj, to fakt neni nic proti Ondrovi a jeden spatny vykon nic neznamena, ale moc nerozumim tomu, proc bys mu dal "az" 4 z 10, tj. jen lehce podprumernou znamku. Kdyz to beru tak, ze v zapase, kdy na nej nic nejde, nema praci a "jenom" rozehrava (byt tim nam hrozne pomaha) dostava od Alanora sestku. Kdyz nema moc prace, rozehravka se mu nijak zvlast nedari, ale nic nezkazi, tak dostava prumernou petku, tak ted by mel mit ctyrku, kdyz po velmi krute remize 2:2 jde jeden gol jasne za nim a druhy castecne take? A vetsine golu predchazi retez chyb, takze jasne, chybovali nejprve hraci v poli, ale to nemlouva fakt, ze po nich take chyboval i Ondra.

        Ctyrku bych mu dal, kdyby mel aspon 1-2 pekne zakroky, kterymi by to vykompenzoval nebo kdyby pustil pouze ten druhy gol, ale kdyz je golman bez prace, nema zadny zakrok a oba goly jdou vice ci mene za nim, tak to prece neni jen mirne podprumerny vykon.

        A to byl muj point, nic vic.

        V pristich zapasech nas zase podrzi.

        • Re: Kolář

          DF007     před 4 lety 12.06.2020 14:29 |  
          3 0

          Já s tebou nesouhlasím v tom, že obdržené góly nejdou za ním. U prvního to je střela ze dvou metrů. Udělal zákrok, který nebyl úplně pohledný, ale mohl tam skočit a stejně to nechytil. Ten gól prostě nejde za ním. A druhý gól. Vyčítáme mu, že vyrazil střelu, která šla vedle? A co když si nebyl jistý, že to jde do brány. Udělal zákrok. Za to bych ho nehanil vůbec. Můžeme mu vyčítat, že nešel po centrovaném míči. Ale tam bylo hráčů, že by se k tomu nemusel dostat. Ale budiž, tuto výtku bych pochopil, byť s ní nesouhlasím.
          Rozhodně nepatřím mezi velké Ondrovi fanoušky, ale vyčítat mu, že jsme kvůli němu nevyhráli v Ostravě je absurdní.

          • Re: Kolář

            Boo_SKS     před 4 lety 12.06.2020 19:17 |  
            0 0

            Ja mu nevycitam, ze jsme kvuli nemu nevyhrali v Ostrave. To jsme samozrejme primarne nevyhrali kvuli hracum v poli, kteri nebyli dostatecne dobri do ofenzivy a zaroven dvakrat dopustili uplny slendrian v defenzive.

            Jedine, co Ondrovi muzu trosku vycitat je to, ze proste dostal 2 goly, ktere by uplne spickovy golman asi dostat nemel. U toho prvniho golu mi treba vadi to, ze zustal stat na brankove care (mozna dokonce i trosku za ni), diky cemuz byla nahle hrozna cast branky odkryta. Kdyby zareagoval o trosku lepe/rychleji a ihned vybehl proti hraci a zmensil mu strelecky uhel, tak by zabral vetsinu mista a Svozil by ho asi trefil. A kdyby to proslo, tak by to proslo treba pod rukou, mezi nohama nebo nad hlavou a nikdo by to neresil, ale takhle mi prislo, ze to tomu Svozilovi vubec neztizil, nic vic. To, ze mel nejaky reflex a uhnul hlavou bych neresil, to se stane, ale to nevybehnuti mi pripada jako velka chyba.

            Snad uz si rozumime.

            Navic kdyz jsem videl opakovany zaber, tak mozna tu nepresnou malou domu od Borila mohl stihnout sebrat, kdyby trosku popobehl, ale to je fakt uz jenom spekulace.

      • Re: Kolář

        donford     před 4 lety 12.06.2020 14:38 |  
        1 0

        Myslím, že jsme neprohráli DF007, byla to plichta, i když i tu asi někteří berou jako prohru. Spíš ale myslím, že mnozí se cítí být v tomto zápase tak nějak morálně okradeni a zklamáni. Úplně nečekaně jsme v 94. minutě dali branku na vítězství a jistě jsme všichni snad na 100 % věřili, že tato branka, vlastně zázračná a nečekaná, nám zajistila vítězství. Pak přišla ona 97. minuta .... Jsem si skoro jist, že se stavem 1:1 už jsme byli smířeni, a asi by nedošlo tak velkému nářku jako po 2:2. Protože nejdřív skoro vítězství spadlé z nebe, no a potom ono "okradení", ta "nespravedlnost". Ale pořád můžeme vše napravit!

    • Re: Kolář

      zeleznik2     před 4 lety 12.06.2020 15:05 |  
      1 3

      Tak, tak když už si konečně řeknu, máme oporu o kterou se můžeme opřít, Ondra udělá zkrat. 3:2 na střely v náš neprospěch, oba brankáři, teda hodně děraví, stát se to pochopitelně může, všichni máme den blbec,:ale u Ondry to bohužel není poprvé. Ale zklamalo celé mužstvo. Udržet vedení proti soupeři, který snad 40 minut druhého poločasu, nepřešel půlící čáru, je trestuhodné.

    • Re: Kolář

      tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 09:33 |  
      1 1

      Inu i na Ondru došlo, bohužel v nejblbější dobu. Na jeho omluvu vysvětluji, ale neomlouvám. Asi byla blbá domluva při prvním gólu chachara, protože se mu do cesty postavil jak dřevák Stronati?? či někdo jiný a Ondra ho obíhal, aby se tam vůbec dostal, byť už ne ve správné brankářské pozici a postavení. Čuměl jsem na to zpomaleně snad 3x než mi to začal rozum brát a Ondra na to neměl ani snad vteřinu/sekundu či co!! Já bych toho Stronatiho kopnul do kulí, aby si dal bacha a příště si nic nedovolil. Jenže je otázka, co by bylo pak, že??
      Pravda druhý flastr jde za Ondrou víc, jakoby se bál jít pro balon!! A taky tam byl chumel jiných, co to rovněž pos***li!! Bohužel je známá poučka o chování gólmana vštěpovaná už od žáčků … Nesrat se tam, kde to řeší jiní a kde bych to mohl jen podělat a překážet. To platí pravda hlavně pro vybíhání, což byl bohužel i tento případ. A nevím, co se teď klukům v bráně říká … Inu den blbec pro Ondru. Snad má už vybraný příděl … a nebude repete. Držím palce. A taky, myslím, že jeho to štve určitě nejvíc!!! A nakonec věřím, že je učenlivý a má pamatováka - tohle dlouho nezapomene, i když bude muset … aby byla palice zase čistá. Dobře se to u klávesnice radí, že??


      Komentář byl uživatelem upraven (13.06.2020 09:37) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    w8888     před 4 lety 12.06.2020 12:42 |  
    8 12

    Bývaly doby, ještě za Šilhavého, kdy Slavia měla navrch nad ostatními fyzicky. Výškou dokázala přetavit standardky v góly. Už před rokem a půl jsem tady v diskuzích upozorňoval na nebezpečnou trpaslizaci červenobílé sestavy. Začalo to Stochem, Sýkorou, Balutou. Pak přišli Stanciu, Hovorka (přestože je výborný stoper, furt měří jen 179 cm), Ševčík, Hellebrand. Coufal s Bořilem by taky basket hrát nemohli. Výsledek? Sice všichni běhají jak Etiopané, technika také slušná, ale parta havířů je za dohledu slabého rozhodčího zašlape do země. To se musí změnit! Měli bychom jako posilu brát jen hráče max. do 27 let a vyšší než 180 cm. Zatím se pro příští sezonu ví jen o zájmu Slavie o sprintera Malinského, který se čtyři roky adaptuje na styl Liberce. Brzy mu bude 29 let a měří 170 cm. A za takového dát deset milionů? Proč? Je to jen další bojovník se vzrostlou trávou. Kdy se poučíme?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      DF007     před 4 lety 12.06.2020 13:07 |  
      5 2

      Kritéria pro posily, jak jsou popsány jsou nesmysl. Do týmu jsou potřeba různé typy. Souhlasím s tím, že jsme se zmenšili, a to výrazně. Pořád ale mám v kádru hráče, kteří výšku mají - Musa, Takács, Zima, Olayinka, Jusúf a jsou tam i další.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 13:23 |  
      10 5

      Správně, prcky pryč a brát jen kolohnáty! Stanciu ven! A Stoch? Ten byl tak malej, že už jsem na něj a ty jeho krásný góly dávno zapomněl.
      Jo, a jeden z nejlepších fotbalistů historie, jméno už si samozřejmě nevybavím, ale byl z Argentiny, měřil 165 cm.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        wimpy     před 4 lety 12.06.2020 13:30 |  
        11 0

        Naštěstí máme Jusufa, díky jehož skvělým parametrům spolehlivě vyhráváme většinu hlavičkových soubojů před oběma brankami. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 13:38 |  
          2 0

          Figuru má dobrou, to jo. Víc takových!!! :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            wymaz     před 4 lety 12.06.2020 22:15 |  
            0 0

            :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 09:46 |  
          1 0

          Dodávám: kromě chachara … bohužel, stává se!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        w8888     před 4 lety 12.06.2020 13:32 |  
        0 3

        Nejde stavět tým ze samých Messiů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 13:35 |  
          4 0

          Messiho jsem nemyslel... :-) Ne, to nejde, ale ze samých Crouchů taky ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          wimpy     před 4 lety 12.06.2020 13:37 |  
          9 0

          Tady si dovolím podotknout, že když Barcelona asi před deseti lety válcovala Evropu, jejich výškový průměr připomínal družstvo žokejů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 13:39 |  
            4 0

            Správně, i Puyol byl prcek, dokonce ještě menší než Hovorka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Fačín     před 4 lety 12.06.2020 13:54 |  
      6 3

      :)) Tak 2 velké plusy, jeden za "trpaslizaci" a druhý za "bojovníka se vzrostlou trávou" :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Leksel     před 4 lety 12.06.2020 15:15 |  
      3 0

      Píšu si do svého slovníku novotvarů sympatické slovo "trpaslizace". S použitím jedné kolokace ze slovníku prohlašuji, že těch novotvarů je už "bez mála hodně". :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 09:44 |  
      1 1

      Beru, že na té trpaslizaci něco je .. I Trpiš to zmiňoval. A k tomu Malinskému - podobného správného "blázna" potřebujeme a jeho zkušenosti plus vztah k RB - nejde o blbost, za mně o realitu dnešních dnů. Holt ligu budeme hrát ještě i za rok … a taky ti druzí jsou někdy trochu "vlažní". Nic proti tomu, ale i mix naturelů je chemie - nejen výška vs. trpaslíci !!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    vršek     před 4 lety 12.06.2020 12:50 |  
    13 2

    Z vaším hodnocením zápasu i výkonů víceméně souhlasím.
    S čím však zásadně nesouhlasím je Váš popis nedovolené hry obou týmů a hlavně to, že píšete, jak se náš tým "zapojil"
    do "okopávané" Baníku. Není to pravda! Byly snad karty udělené v druhé půli soupeři neodůvodněné? A naše fauly měli podobnou intenzitu? Určitě ne! No, byly potrestány žlutou a je to fotbal...
    Pokud narážíte na cca tři fauly, které předvedl v první půli Musa na půli soupeře, pak nešlo o nijak brutální fauly, a z hlediska narušení hry soupeře jsou tyto zákroky v současném fotbale běžné ve hře útočníků při důrazném pressování.
    Naproti tomu jsem žádný brutální či odvetný faul našich hráčů nezaznamenal a jediným ostřejším faulem byl ten nepochopitelný a hloupý faul Tecla v nastavení. První žlutou kartu dostal Tecl za držení hráče jdoucího do protiútoku. Zima dostal žlutou za stejný prohřešek. A faul Hilála se vůbec nekonal.
    Kde je Vámi popisovaná "okopávaná" našich hráčů? Naopak si v tomto směru myslím, že Smola a Fillo měli být potrestáni žlutými kartami již před první žlutou pro Stronatiho v 19.minutě - a tyto fauly s našimi zákroky opravdu srovnatelné nebyly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 09:54 |  
      2 1

      Souhlasím s Vrškem a dodávám ještě "na index "psa a prase v jednom" - tedy Potočného … jen za 1. půli předvedl asi 3 zákroky a to dost rychle za sebou a za podobné šel Tecl hned ven!!! Doufám, že "bdělá" disciplína bude mít bystré oko a chladný rozum - kéž by!!!

  6. Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Akuls     před 4 lety 12.06.2020 14:25 |  
    1 5

    S hodnocením hráčů více méně souhlas. Při standardkách už nám holt chybí černoušci i Souček a tak bude muset Kolář při vysokých centrech obráncům začít konečně pomáhat. Takový Břéťa Dolejší v blahé pamětí, by ve středu v Ostravě při druhém gólu před sebou všechno zboural a balón by minimálně vyboxoval až někam na půlku. Před prvním gólem zase Kúdela balón na přední tyči asi trošku štrejchnul a to pak balón skoro vždycky propadne a smrdí to gólem.
    Děkuji za hodnocení Hellebranda, když jsem tady četl příspěvky JS, tak jsem myslel, že jsem koukal na jiný zápas. Nejhorší na tom ale bylo, že na slaboučký výkon "5tideka" Hellebranda doplatil v prvním poločase Coufal, který musel bránit Holzera s Potočným, po ztrátách Hellebranda sám a tak se do ofenzívy správně raději moc nepouštěl. Jak jsem viděl Oscara v zápase s Béčkem Plzně, tak by byl v Ostravě určitě platnější. Těžko říct proč ho JiT tak dusí, zdál se mi docela ve formě.
    Ševčík také není soubojový hráč, na jeho výkonu to bylo vidět, ale alespoň přihrál na náš druhý gól. V záloze jsme tak měli vlastně jen jediného kreativního fotbalistu a našeho nejlepšího hráče v tomto zápase, Stancia, kterému bych dal 7ku. Naopak Masopust sice hru rozhýbal, ale jeho hra k ničemu nevedla. Vstřelil sice krásný gól, ale byla to spíš náhoda, střela z kroku, skoro z velkého vápna k úspěchu většinou nevede.
    Souhlasím i s hodnocením Musy, je jen škoda, že tam nezůstal ještě alespoň pár minut v druhém poločase, kdy už by měl snad šanci ve vápně něco předvést. Bohužel herní praxi sbírá po minutkách a tak jeho forma a sebevědomí získané v Liberci se asi pomalu vytrácí. Nicméně takhle odříznutý a proti urostlému Stronatimu, by to měl těžké i Lewandowski s Džekem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      donford     před 4 lety 12.06.2020 14:50 |  
      2 0

      Dle mého historického poznání považuji Břéťu Dolejšího za nejlepšího brankáře, jehož jsem kdy na našich trávnících viděl. Při nejlepší (a opravdu nezaslepené) vůli, nemohu Koláře s ním dost dobře srovnávat. I když ve hře nohami je určitě Kolář lepší. Za dob Břéti se hra nohou příliš nenosila, protože přílišná hra domů od obránců se brala jako potupa a zneuctění fotbalu a byla vypískávána. Dnes je to naopak součástí taktiky především obranných řad. Fotbal je dnes obecně rychlejší, ale hra obran je často několikrát pomalejší a v rozehrávce dost nudná a stereotypní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Akuls     před 4 lety 12.06.2020 15:08 |  
        1 4

        Souhlasím, neviděl jsem nikdy zachytat žádného gólmana lépe než Břéťu Dolejšího, koncem 50tých let minulého století, v zápasech proti R.H. Bratislava (3:0) a Spartaku Praha Sokolovo (4:1). Hlavně to byl brankář, který při centrech dokázal ovládnout celé velké vápno. Nechoval se alibisticky, na centrované balóny chodil vždy ven a nepamatuji se, že by nějaký balón podběhl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Martin 58     před 4 lety 12.06.2020 20:44 |  
          3 0

          Myslím, že je ovšem potřeba brát výrazně v potaz, že dnešní balóny jsou ùplně jinší a lėtají při stejné intenzivním nákopu, bohužel pro brankáře, mnohem rychleji....

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          tomblesk     před 4 lety 13.06.2020 10:04 |  
          2 1

          Souhlas ohledně Dolejšího, ale to byl ATYP jako/spíše větší než BRNO!! A jeho hra nohou … kapitola sama od sebe. Pokud mi paměť neklame, tak to byl tehdy jediný gólman, co dal z výkopu z ruky gól přes celé hřiště - snad dokonce Schroiffovi???. Znalci nechť potvrdí, či vyvrátí omyl, který z mé strany nevylučuji … Ale jinak dobrý! Na Břéťu nevzpomínám sám, aspoň to potěší, díky!! A byl můj VZOR, to přiznávám!!


          Komentář byl uživatelem upraven (13.06.2020 10:05) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            donford     před 4 lety 13.06.2020 13:28 |  
            0 0

            Nedal ten gol přes celé hřiště nějakému anglickému brankáři? Proti Burnley? Nebo tak nějak? Ale přece jen už to je kolem 60 let nazpět, tak ta paměť selhává.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Akuls     před 4 lety 13.06.2020 17:40 |  
            2 0

            Pro nás pamětníky i pro Vás mladé si dovolím něco málo odcitovat z Dobiho nekrologu, který napsal na web Odboru přátel u příložitosti úmrtí tohoto našeho skvělého brankáře, o kterém se vzhledem k jeho emigraci do USA u nás nesmělo do listopadu 1989 psát.
            Odchovanec pardubického fotbalu spojoval počátek své fotbalové kariéry s pražským armádním ÚDA (pozdější Duklou), aby pak nejslavnější léta své kariéry strávil mezi tyčemi slávistické branky, do níž nastoupil poprvé na jaře 1957 a pak i díky němu se Slavia (vlastně Dynamo) pohybovala koncem 50.let v čelní skupině nejvyšší soutěže a on potvrzoval, že po většinu historie se Slavia mohla pyšnit vynikajícími brankáři. Byl vládcem velkého i malého vápna, věřil si i bez rukavic, věděl, jak zmenšit pravděpodobnost stoprocentní výhody penalty! Vyběhnutí, výskok, vyražení či naopak chycení balonu – to byly jeho domény!
            S jeho jménem v reprezentační brance (18 startů) jsou spojeny dva významné okamžiky. V roce 1956 byl obrovskou oporou při senzačním vítězství Československa na brazilské Maracaná, kdy dokonce chytil i Djalmovi Santosovi penaltu – jistě i díky tomu byl prvním Čechem, který zabodoval v anketě o Zlatý míč France Footballu kdy skončil jedenadvacátý! Penaltu chytil i Pepi Bicanovi!
            Druhým momentem pak byla účast na MS 1958 ve Švédsku, kde byl nepřekonatelnou překážkou i pro hráče obhájců titulu, mužstva SRN. Co nedokázali němečtí hráči, to zařídil anglický sudí Ellis, který tehdy jako branku uznal případ, kdy Břeťa i přes faul útočícího hráče zachytil míč snad půl metru před brankovou čarou. Němci pak vyrovnali na 2.2 a mužstvo Československa, které senzačně rozdrtilo i Argentinu 6:1, tím přesto bylo odsouzeno k opakovanému utkání se Severním Irskem, s nímž prohrálo nejen zápas ve skupině, ale i tehdy nařízenou baráž a z mistrovství tak odjížděli Češi a Slováci s oprávněným pocitem křivdy.
            Stál v brance se lvíčkem na prsou i při památné výhře 4:2 v roce 1956 na budapešťském Népstadiónu, kdy čelil náporům tehdy nepřekonatelného maďarského mužstva (Puskás, Kocsis, Hidegkuti..), které se žel krátce nato po nezdařeném povstání a následném vpádu Rusů do země Balatonu, papriky, čabajek, uheráku a vynikajících vín zcela rozprchlo.. Zapsal se i mezi střelce branek ze hry. Jeho výkopy bývaly pověstné a především je zaznamenán jeho výkop při přáteláčku na anglickém Sunderlandu, kdy vstřelil vyrovnávací branku, kterou do té doby v hrdém Albionu nikdo neviděl…. A kdo že to byl sudím tohoto duelu? No přece nepřítel našeho fotbalu č.1 (Itale Collino, promiň!), sudí Ellis, který „upravil“ i debakl Argentiny na MS ve Švédsku vymyšlenou penaltou na „pouhých“ 1:6. I Ellis zřejmě uznával ono chamberlainovské „Malá, neznámá země“, ale gól v Sunderlandu uznat musel…
            Já si ještě dovolím doplnit, že ačkoliv se všude uvádí, že Břéťa Dolejší dal gól z výkopu v zápase proti Sundelandu F.C. tak v Muzeu Slavia mne pan kustod Václav Petrák vyvedl z omylu a ukázal mi výstřižek z novin, kde je krátký referát z přátelského zápasu Grimsby Town F.C. vs. Dynamo Praha, a kde je zmiňována i tato kuriozní událost.
            Ještě pro úplnost si dovolím zavzpomínat v souvislosti s Břetislavem Dolejším na další kuriozní gól a to v ligovém zápase doma v Edenu s Duklou, kdy Dolejší vykopl balón někam za středovou čáru a záložník Dukly Milan Dvořák mu ho vrátil, snad ze 70 metrů, přímo z voleje do jeho branky. Byl to jediný gól, který v tomto zápase padl, takže Dynamo Praha prohrálo 0:1.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Taky     před 4 lety 12.06.2020 14:25 |  
    7 1

    U Koláře bych si skoro po všech zápasech představoval vyšší známku, než tady dostává, ale tentokrát jsem mu naopak dal nižší než Alanor.
    Hrával jsem házenou, takže pro uhýbání před míčem, protože mi letí na obličej, nemám žádné pochopení. Ani oba naši brankáři na Hanspaulce by nikdy neuhnuli, hlava nehlava, kule nekule !!! A to zadarmo a druhej den jsme šli do práce. Místo masáží jenom pivní lázeň :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      DF007     před 4 lety 12.06.2020 14:31 |  
      2 0

      i v házené se říká, že dobrý brankář uhne. Proto tolik střel tam letí na hlavu. A věř mi, že vím o čem mluvím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      iwanowicz     před 4 lety 12.06.2020 15:30 |  
      4 0

      Vypadalo to podivne nebrankarsky, ale pri zaberu zezadu bylo videt, ze se hnul na druhou stranu a pak dobihal k tyci 2/3 vzdalenosti branky a asi ho prekvapilo, ze je tam i tak sam pred nim, nebo proste stret myslenek, to se stane. A ta druha situace, ze sahl na mic, co sel na tyc, to muze kritizovat jen cvok, to je beznej zakrok, co by asi se rikalo, kdyby mu to na te blizsi tyci proslo do brany? Jinak celej zapas hral neskutecne nohama, naprosto presny prihravky i vzduchem, takze abych to shrnul, znamka sedi. :) On i ten prvni gol jde vic za hracema co nechali uplne volnyho hrace na zadni tyci.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 12.06.2020 15:00 |  
    3 9

    Myslím, že 4 u Ondry a Standy je velice mírná, u Kúdely asi v pořádku, ikdyž si měl jako šéf obran pohlídat ten roh, k němu však vůbec nemuselo, dojít, kdyby Kolář hloupě netečoval tu střelu.Ondra chyboval i při prvním gólu. Standa za mě 1, jakkoliv dobrý výkon maže ta červená karta, tak zkušený hráč, tohle prostě nemůže, udělat. 1 zápas stop, tak Petar se může předvést, kdo však k němu?


    Komentář byl uživatelem upraven (12.06.2020 15:09) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Ostrava

    zeleznik2     před 4 lety 12.06.2020 15:08 |  
    13 0

    Já bych jim tak přál, aby spadli na sedmé místo, po vyrovnání se radovali, jako kdyby vyhráli nejméně titul. Ale na druhou stranu, konečně je porazit a pak rozdrtit doma Plíseň, by byl za středu balzám.

    • Re: Ostrava

      bongor     před 4 lety 13.06.2020 12:26 |  
      2 2

      Já jsem dlouho Baňýku docela fandil a to proto,že extremně nemuseli bídu.Teď mě to ale přešlo a mám nový názor, tohle mužstvo do ligy nepatří.Kdyby takhle hrála všechna slabá mužstva,tak by za chvíli lidi přestali na fotbal chodit.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Cross     před 4 lety 12.06.2020 17:51 |  
    9 6

    To jsou standardní fotbalové závody ve zbrojení. Kozel shlédl svůj mančaft, viděl nekopy a hydrant, na nic si nehrál a do vápna postavil autobus. My jsme se tam nedostali. Kreativní hráči prodáni, anebo na hostování, zbyl oblíbený Tecl, nepředělaténý lenoch Hilál, několik nadějných teenagerů a házená 25 metrů od brány.
    Problém je, že nás má přečtené už každý. Až bude nadstavba, postaví tam autobus i Kotal a Gula. Budeme běhat a hrát hru “Pešek běží okolo”. A to mě teď i do podzimu znervózňuje víc, než zrovna tahle remíza.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Marek3     před 4 lety 12.06.2020 18:44 |  
      7 7

      100% souhlas, nechapu vsechny ty stiznosti na rozhodci, Ostravu, Kozla, O2 atd. Mimo zapasu s Plzni hrajeme spatne a tim to konci. Chybi rychlost a presnost kombinace, hra jeden na jednoho, kvalita standartek, produktivita. Nahradili jsme Soucka defenzivne ale nevidim jakoukoliv systemovou zmenu a snahu nahradit jeho goly a goly Husbauera. Tecl dobry herne ale zadna produktivita a nedostatek vstrelenych golu musi jit logicky do znacne miry za nim. Znacna cast kadru neni v optimalni forme (Traore, Sevcik, Masopust, Bora) a novy hraci nepresvedcili (Oskar, Provod, Takac, Tijany, Hilal, Hellebrant). Bohuzel mame prilis hracu kteri proste nejsou velkym prinosem. Diky bohu ze Musa nekolikrat skoroval, jinak naskok 3-4 bodu by rozhodne ted nebyl komfortni. Asi se musime pokusit hrat na dva hroty.
      Masopust - Holes- Stanciu - Sevcik
      Musa - Tecl


      Komentář byl uživatelem upraven (12.06.2020 22:08) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 12.06.2020 19:12 |  
    5 3

    Dobrý podvečer přeji.
    Asi bych měl začít tím, že se ani trenérům úplně nepovedla první sestava.
    Pokud jdeme proti tvrdé a zhuštěné obraně, tak asi měl jít místo Traorého Takács a tady s Alanorem a jeho vysvětlením souhlasím.
    Asi měl jít do strany k Coufalovi Ševčík a tak by hrál Hellebrand víc do středu víc k Nicovi. Holzer i Potočný na Hellebranda dost u lajny tlačili a Smola zajížděl do Coufala. Tam by určitě Ševčík pomohl Coufalovi víc.
    Proti třem stoperům se Musa vůbec nemohl uplatnit a že nastoupí všichni tři, to JiT také věděl.
    Pak byla celá naše záloha proti v podstatě 7 protihráčům jalová. A takto probíhal celý první poločas.
    Po prostřídání se uplatnil hlavně Masopust a hned se zvedl i Ševčík. Nico byl asi ten, kdo držel vlajku a snažil se.
    Lukáš Provod obíhal velký prostor, ale Fillo s Jánošem si ho půjčovali a tak to bylo dost jalové.
    Pokud nemohl jít do boje Holeš, tak byla možnost tam dát Oscara. Tady trochu nevím, co se stalo, ale je škoda, že nehraje. Podle mých informací byl za rezervu nejlepším hráčem na hřišti.
    Tak to bych chtěl říci asi k sestavě.
    Tentokrát jsou známky asi odpovídající.
    Ztratili jsme výhru po svých chybách.
    Obě standardky příšerné a vlastně nikdo nikoho nebránil.
    A také souhlasím s tím, že pokud nám chybí vysocí stopeři, tak se musí Ondra naučit tam do toho vletět a rozsekat to tam na maděru. Oba centry šly okolo malého vápna a to je asi zatím Ondrova slabina.
    Jen bych se pozastavil u Vládi Coufala a dal bych mu o stupeň známku výš.
    Smola ho natíral už od začátku a vyloženě ho chtěl dostat k oplácení a vyžlutit Vláďu. On se nenechal, ale byl okopávaný jak brambora (Smola ŽK nedostal). Potočný ho tam nabral taky docela solidně, ale opět to Vláďa ustál.
    Jinak asi známky odpovídají tomu, co naši kluci předvedli. Jo a Zima byl taky dobrej......
    Tak jsem byl po zápase kluci moc zklamaný a mrzelo mě to.
    Kluky určitě taky, protože to u naší střídačky bylo jak po funusu.
    Stalo se.
    Je potřeba, aby se přestalo občas až moc chytračit o všem možném.
    JiT určitě opět vezme rozum do hrsti a bude spoléhat na své znalosti a zápas se Zlínem bude zase lepší.
    A hlavně je třeba se úplně vyprdnout na všechny ty "chlimty" okolo Slávie. Jen ať o nás píšou co nejhůř.
    Jak říkal Emanuel Habásko - "Jen houšť a větší kapky".
    Kluci už něco odehráli a bojovat určitě nezapomněli. A to je naše cesta !!
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (12.06.2020 19:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Leksel     před 4 lety 12.06.2020 23:02 |  
      5 6

      Zdravím, jen poznámečka k Jánošovi, ten mi svým výbušným a konfliktním spíš jižanským emotivním temperamentem i svým zjevem dost připomínal naše "(ne)potřebné" snědé spoluobčany. Což ještě dokreslil svými tvrdými zákroky. Víc se k tomu ale nechci s ohledem k pietě a respektu k jeho otci vyjadřovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.06.2020 23:02) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Betynka58     před 4 lety 12.06.2020 23:37 |  
        5 6

        A tím jsi jako chtěl říci co? Nezlob se na mne, ale tohle je dost zbytečný a hloupý komentář.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 13.06.2020 00:00 |  
          3 4

          Nesmysl, Leksel je chytrý kluk, a tak nemůže mít hloupé komentáře. Zbytečné, to jo, to jsou všechny (skoro), ale hloupé jsou jen ty jeho politické.
          Leksiku, právě jsem se tě zastal a spoléhám na oplátku na tvou pomoc, až bude někdo bít mě!

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Leksel     před 4 lety 13.06.2020 00:24 |  
            0 1

            Si piš!

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Leksel     před 4 lety 13.06.2020 00:23 |  
          1 3

          Asi jsem to mohl napsat jednodušeji, pointou komentáře byla poznámka, že sám nešetřil dost tvrdými zákroky často za hranou a následně se někdy až teatrálně emotivně ohrazoval, byl-li napomenut. Toto jeho chování mi připomnělo bouřlivý emotivní jižanský temperament, který byl navíc dotvořen i jeho výrazem podobným k oné menšině. Nikoho jsem neurazil, neřekl jsem o něm, že je cikán, ptz to není pravda, jen jsem si všimnul jeho výrazu v tomto zápase a jeho emocí a temperamentu. Příště tam dám několik smajlíků, aby bylo pro tebe a případné další zřejmé, že to není urážka, ale nadsázka. Kdybych s ním mluvil, tak mu to v dobrém a s úsměvem bez obav řeknu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Dobi     před 4 lety 13.06.2020 14:09 |  
          1 1

          Přiložím si malé polínko k Jánošovi. Já jsem zažil jeho první zápas za Slavii, v roce 1968. Béčko hrálo první zápas podzimu u nováčka divize (tehdy), v Blšanech. Vedoucí mužstva př. Biskup mi nabídl, zda nechci jet s nimi, když to na Severu znám... Já jsem souhlasil a pak se i dohadoval s řidičem, který nás hnal do vesnice Blšany u Loun, tyto Blšany, městečko, byly také v okrese Louny, ale u Podbořan. Hrálo se na jakési zatravněné ploše snad po chmelnici a skončilo to 0:0 (jaký pak tam vyrostl stadiónek - škoda ho, byla to rarita). Zdeněk se nám líbil a pak se chytil v áčku!!! Nic proti nikomu a ničemu - jen vzpomínka, kterou jsem si nemohl nechat pro sebe...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Karel13     před 4 lety 13.06.2020 15:04 |  
            2 1

            Nějak si ty Jánoše pleteš ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          o5aradecek     před 4 lety 13.06.2020 14:20 |  
          2 0

          Řekl bych, že chtěl říct, že mu Jánoš připomíná cigány. :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    gazza     před 4 lety 12.06.2020 20:13 |  
    1 1

    tak Malinsky k nam?Dalsi Liberecak ?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Akuls     před 4 lety 12.06.2020 22:18 |  
    0 0

    Delegace rozhodčích na nedělní utkání Slavia vs. Zlín:
    Hlavní rozhodčí: Petr Ardeleanu
    První asistent: Jiří Moláček
    Druhý asistent: Jan Hurych
    Čtvrtý rozhodčí: Jiří Houdek
    Delegát utkání: Emil Ubias
    Delegát svazový: Libor Zeman
    VAR: Pavel Orel
    AVAR: Jiří Adam

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mudrc     před 4 lety 12.06.2020 23:24 |  
      2 3

      Casto zde kritizuji kolegy za ubrecenost, ale u delegace kolegy Molacka zdviham oboci i ja!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    mudrc     před 4 lety 12.06.2020 23:21 |  
    0 4

    Poodhledneme-li od bodovani tady, ci jinde, neni to uplne wurst, co ma ktery hrac za cislovku? Neni to jen dalsi bod svaru nesmyslneho dohadovani mezi fanousky?

  15. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 13.06.2020 08:54 |  
    1 3

    střídmé a věcné hodnocení, i když já jsem dal kolářovi 3 a nicovi 7.
    jinak ten konec, tohle se musí zvládnout, i když a možná právě proto, když běží 8 minuta pětiminutového nastavení. (tohle nikdy nepochopím, jak je možné, pamatuji si jeden zápas, kdy šel hráč sám na bránu, uběhlo tříminutové nastavení a na vteřinu přesně to rozhodčí odfoukal).

    Osobně nejsem příznivcem stahování hráčů o půli, je to pro ně dost velká rána do psychiky a v dalších zápasech se budou bát i to víc neudělat chybu, tohle bych JiT vyčetl, střídat v 55 min je ok a mnohem líp to vyzní, pro ty hráče.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.06.2020 08:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 13.06.2020 09:44 |  
      1 0

      To bude tím pravidlem, že střídáním o poločase si nevyčerpáš možnost dalších dvou střídání - řekl bych zkušenost z Bolky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 13.06.2020 09:53 |  
        0 0

        Tří střídání

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Boo_SKS     před 4 lety 13.06.2020 10:04 |  
      5 3

      S Nicem souhlasim, ten kluk je individualni kvalitou uplne nez ostatni a v kazdem zapase minimalne 2 zablesky geniality. K jeho smule je hodne casto "vyplytva" na Standu Tecla, ktery je spolehlivy zabijak sanci, a tak jsem moc rad, ze se mu konecne povedl skvely primak.

      A k tomu nastaveni - myslim, ze tohle je opravdu breceni. Zkus se na to podivat alespon castecne objektivne - na zacatku nastaveneho casu se tam Baros valel a simuloval, coz minimalne pul minutku az minutku potom. Potom jsme dali gol a v euforii na hraci plochu pribehla cela lavicka. Slaveni zabralo minimalni dalsi pul minutu, potom diskuze s rozhodcim, napominani Housteckeho, dale cervena karta Teclovi, jeho odchod do kabin a stridani Frydrycha, coz proste celkem par minut zabralo, takze tech 8 minut bylo uplne OK.

      A ze se melo zapiskat pred rozehranim rohoveho kopu? Ale no tak. Vzijme se do jejich situace. Kdybychom prohravali, meli zaverecny tlak, dostali sanci na posledni standardku a sudi piskl konec, tak tady nadavame a stezujeme si, jak to bylo necitlive.

      Povoleni rozehravky rohu bylo taky zcela spravne. Kdybychom ten zaver uplne neposrali, tak nenechame Fleismana uplne volneho prejit s micem 40 metru, ale prinutime ho nacentrovat z jejich pulky, ten dlouhy a v porovnani s tim, co prislo, nijak nebezpecny mic odpalime do autu a piskl se konec. Ten zaver nejde ani omylem za sudim, ale pouze za nami.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        gazza     před 4 lety 13.06.2020 20:16 |  
        2 1

        Je to tak .To nastaveni bylo uplne v poradku .Za oslavu golu ci ruzne prodlevy jako cervena Teclovi ,nebo domluva Housteckemu se normalne nastavuje .Staci se podivat na premier league .Vyhru jsme si ztratili sami .

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          wimpy     před 4 lety 13.06.2020 20:27 |  
          2 0

          Přesně. Jestli bylo na nastavení něco překvapivého, tak že nám dal Berka pět minut.

  16. Zacatek nadstavby

    Mike     před 4 lety 13.06.2020 11:02 |  
    1 3

    Tak nejlepsi variantou pro zacatek nadstavby by pro nas byla vyhra chacharu v Liberci, kde bychom zacinali. Vzhledem k tomu, ze Liberec hraje jeste ve stredu Pohar v Olomouci a nemohli by hrat hraci od nas na hostovani, tak by to byl na uvod prijemny souper. Jenze ono to dopadne tak, ze zacneme v chacharstanu.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    fps     před 4 lety 13.06.2020 19:45 |  
    1 6

    dle mě jsme dominovali celí zápas, vůbec jsem nezahráli tak špatně jak skoro všude píši, jediný komu to moc nevyšlo byl Hellebrand, Baník jsme vůbec do ničeho nepustili, akorát jsme nezvládly dva rohy, ale vzhledem k tomu jaké jsme měly oproti Baníku na hřišti nízké mužstvo, tak se bohužel dalo čekat že Baník může dát gól jedině ze standardky
    dle mě byla chyba že jsme na Baník který hrál s tak vysokými hráči šli z tak nízkou sestavou, nechápu proč nešel na hřiště jako střídající hráč za Traoréo Takács místo Holeše, už tak nízké mužstvo jsme ještě vice snížili, si to JT v po zápasovém rozhovoru i uvědomil že to byla zbytečná chyba, hold ani JT není neomylný