Fortuna liga

Slavia - Teplice 5:1

V posledním ligovém zápase před klíčovým utkáním proti Midtjyllandu porazila Slavia Teplice jasně 5:1 brankami Olayinky, Stancia, Musy, Holeše a Takácse. Hosté hráli po přísném vyloučení Heidenreicha 70 minut v deseti hráčích.

Trenér Trpišovský obměnil základní sestavu, indisponovaného Hovorku nahradil naopak uzdravený David Zima, do středu zálohy se vrátil Tomáš Holeš a na hrot útoku se poprvé v základní sestavě v nové sezóně představil Petar Musa. Na křídlech pak hráli Peter Olayinka a Lukáš Provod. Hosté postavili do základní sestavy exslávistu Vukadina Vukadinoviče, chyběl jim naopak Tomáš Kučera, který ve čtvrtek navštívil rapový koncert a porušil tak interní pravidla teplického klubu. Sešívaní vstoupili do zápasu skvěle, v první útočné akci předal Provod do vápna Olayinkovi, ten vystřelil, jeho pokus tečoval Heidenreich mimo dosah Grigara - 1:0! Hostům se po deseti minutách zranili hned dva hráči, Nazarov a Řezníček, než ale stihli vystřídat, Coufal poslal za vápno míč Stanciovi a ten rozvlnil síť - 2:0! V 18. minutě sklepl Musa Ševčíkovi, jeho pumelice skončila nad bránou. A špatných zpráv pro Teplice nebylo dost, ve 20. minutě Musa přesprintoval Heidenreicha, ten jej stáhl za dres k zemi a sudí Marek tasil překvapivě přímo červenou kartu. Nařídil také přímý kop těsně za hranicí vápna. Jeho rozhodnutí posvětilo i video, z přímého kopu Stanciu trefil jen zeď. Další tutovku spálil Holeš, kterému připravil ideálně míč Bořil, Holeš podobně jako předtím Ševčík poslal míč nad bránu. Jak vypadá zápas blbec dokumentoval také hostující Mareček. Ten v rozehrávce dával na slepo brankáři Grigarovi, který ale stál stranou, k míči se dostal dříve napadající Musa a lehce poslal míč do sítě - 3:0. Po pěkné kombinaci ve středu pole zkusil štěstí z dálky opět Stanciu, Grigar tentokrát míč kryl. V 37. minutě chyboval v rozehrávce Kolář, Trubač jej ale nepotrestal a po zásahu obrany vlastně ani nevystřelil. Do konce poločasu to zkusil ještě Olayinka z úhlu a Holeš z dálky, nebyly to však příliš nebezpečné situace.

Po návratu z kabin vyzkoušel pozornost Grigara jako první Stanciu, střela šla jen doprostřed brány. Pak Vukadinovič ošklivě prošlápl Olayinku, chvíli to vypadalo, že slávistické křídlo bude muset střídat, nakonec to však Olayinka rozběhal a zůstal na hřišti až do konce utkání. V 52. minutě po přihrávce Coufala dostal mnoho prostoru Holeš a z 22 metrů poslal míč krásně do šibenice - 4:0. Zápas tak byl definitivně rozhodnutý a realizační tým sáhl k trojnásobnému střídání, ze hřiště odešly opory Stanciu, Ševčík a Bořil, na hřiště se dostali Takács, Lingr a ke své premiéře v sešívaném dresu Ondřej Karafiát. A právě on hned poslal hlavou míč z rohu mimo bránu. V nové sestavě se slávisté měli problém dohodnout na defenzivní práci, přišel míč do rozhozené obrany na Trubače, toho při pokusu vypíchnout míč zfauloval ve vápně Coufal a kopala se penalta, kterou proměnil Mareš - 4:1. I v dalším průběhu druhého poločasu se hosté dostávali nepříjemně často do brejků, další branku už ale nepřidali. Naopak v 68. minutě Lingr našel Olayinku, ten prošel s míčem až k brankové čáře, ze které posadil míč na hlavu Takácse, který měl velmi snadnou úlohu - 5:1. Na hřiště se pak v sešívaném dresu dostali ještě Kuchta s Teclem, prvně jmenovaný podobně jako Karafiát ke své obnovené premiéře v sešívaném. A právě Kuchta měl největší šanci ještě posunout skóre, dostal krásný míč od Tecla, šel sám na Grigara, ale ztroskotal na něm. V poslední desetiminutovce se pak neujaly střely Provoda nebo Lingra a v nastaveném čase Kúdela dal vyniknout Grigarovi a posléze Takács hlavičkoval těsně mimo. Zápas tak skončil jasným vítězstvím Slavie 5:1, Teplice ale zvlášť dnes měly dost smůly na průběh zápasu a nebyly soupeřem, který by Slavii nějak významněji prověřil.

4. - Pátek 18. 09. 2020 20:00

Fortuna liga, 2020/2021
5 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
FK Teplice
FK Teplice

61. Mareš (pen.)

Komentáře (189)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice

    Borgetti     před 4 lety 18.09.2020 19:02 |  
    1 3

    Musa! Musa! Musa! Joooooooooo!!!

  2. Re: Slavia - Teplice

    zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:03 |  
    2 6

    Tak nás trenér vyslyšel.
    Sestava: Kolář – Coufal, Kúdela, Zima, Bořil – Holeš – Provod, Stanciu, Ševčík, Olayinka – Musa
    Lavička: Kovář, Karafiát, Tecl, Kuchta, Takács, Masopust, Lingr


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2020 19:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Teplice

      kjandourek (admin)     před 4 lety 18.09.2020 19:04 |  
      7 2

      To je hodně hloupé- Hovorka a Traoré jsou zraněni...

      • Re: Slavia - Teplice

        zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:19 |  
        1 4

        Psal jsem v rychlosti sestavy, o Hovim jsem četl až potom.

        • Re: Slavia - Teplice

          Obr     před 4 lety 18.09.2020 19:39 |  
          0 1

          Co je Hovimu?

          • Re: Slavia - Teplice

            zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:54 |  
            0 0

            Dle oficiálek: Trenéru Jindřichu Trpišovskému nebyli při volbě sestavy k dispozici Ibrahim Traoré a David Hovorka, kteří jsou zranění

          • Re: Slavia - Teplice

            zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:59 |  
            0 0

            Slavia hlásí změny v sestavě, z nichž se dá vyčíst, že některé opory se šetří na důležitý příští týden. V útoku nehraje Tecl, místo kterého dostává šanci Musa, a v nominaci není ani Hovorka. Na stoperu nastupují Zima a Kúdela.

      • Re: Slavia - Teplice

        jfunion     před 4 lety 20.09.2020 10:46 |  
        0 1

        To tady není nikdo kdo by vyhodnotil tipovačku???

  3. Re: Slavia - Teplice

    hajnej     před 4 lety 18.09.2020 19:03 |  
    4 0

    Do nich!!!

    • Re: Slavia - Teplice

      Obr     před 4 lety 18.09.2020 19:54 |  
      1 0

      8 k nule

      • Re: Slavia - Teplice

        jose01     před 4 lety 18.09.2020 19:57 |  
        0 3

        já tipoval 9:1, skoro jsem to trefil

  4. Re: Slavia - Teplice

    mart     před 4 lety 18.09.2020 19:25 |  
    4 3

    kde je Oscar ?
    :-(

    • Re: Slavia - Teplice

      zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:52 |  
      1 5

      Na hanbě asi zlobil!! stejně jako Malinský. Nebo si oba vytáhli dva Černé Petry.

  5. Re: Slavia - Teplice

    Faltič     před 4 lety 18.09.2020 19:53 |  
    5 1

    Co ten Rosa se Svěceným vyvádějí ve studiu?

  6. Re: Slavia - Teplice

    damade     před 4 lety 18.09.2020 20:02 |  
    3 1

    Olie !!!

  7. Re: Slavia - Teplice

    zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 20:03 |  
    2 0

    Gól!!!!!!

  8. Re: Slavia - Teplice

    Nosorozec     před 4 lety 18.09.2020 20:04 |  
    4 0

    Parádně, ty naše vlasatá kometo! :)

  9. hmm

    ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:07 |  
    1 2

    zatim dost nepresnosti, po repre pauze mi prijde, ze souhra vazne .... ale jeste je cas na tom zapracovat ....

    • Re: hmm

      ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:15 |  
      1 2

      ale jo, pokud budou davat goly, tak souhra byt nemusi :-D ....

  10. Re: Slavia - Teplice

    damade     před 4 lety 18.09.2020 20:13 |  
    5 1

    Nicooooo !!!

  11. Re: Slavia - Teplice

    Arya     před 4 lety 18.09.2020 20:14 |  
    4 0

    Dneska si zlepšíme náladu (:

  12. O2.komentář

    tobro     před 4 lety 18.09.2020 20:15 |  
    3 0

    To je prostě šílený...

  13. Re: Slavia - Teplice

    gazza     před 4 lety 18.09.2020 20:18 |  
    6 2

    Chytrý gól od Stancia .Tak konečně se trefil .Možná mu to tam začne padat .Jen tak dál

  14. Re: Slavia - Teplice

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 18.09.2020 20:21 |  
    4 4

    Trošku přísná červená, ale to je fuk. Bude masakr!!!

  15. Re: Slavia - Teplice

    gazza     před 4 lety 18.09.2020 20:21 |  
    1 3

    Redka

  16. Re: Slavia - Teplice

    Faltič     před 4 lety 18.09.2020 20:21 |  
    3 6

    Za mě hodně přísná červená, vedle byl l Vondráček.

    • Re: Slavia - Teplice

      jose01     před 4 lety 18.09.2020 20:22 |  
      4 7

      max žlutá

  17. Re: Slavia - Teplice

    kexholm     před 4 lety 18.09.2020 20:22 |  
    11 6

    Za tohle červená ani náhodou.....

    • Re: Slavia - Teplice

      ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:23 |  
      5 1

      jako na konci uz ne, ale mozna ji daval za ten faul jeste nekde okolo pulky, kdy by Musa fakt sel sam na branku ... jinak souhlas, ze CK ne ...

  18. Re: Slavia - Teplice

    slavanda     před 4 lety 18.09.2020 20:22 |  
    5 5

    velmi přísné

  19. Re: Slavia - Teplice

    damade     před 4 lety 18.09.2020 20:26 |  
    4 1

    Teď jim musíme dát těch 7:0 a vše bude vyřešeno !

  20. Re: Slavia - Teplice

    Novi.sks     před 4 lety 18.09.2020 20:26 |  
    3 0

    Tvl pomsta je tady!!!

  21. no jo, Musa ...

    ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:27 |  
    5 5

    Musa tyhle sance promenuje ... narozdil od jinych, ze :-)

  22. Petttáááááááááárrrrrrrrrrrrr

    tobro     před 4 lety 18.09.2020 20:27 |  
    2 1

    Petttáááááááááárrrrrrrrrrrrr

  23. Re: Slavia - Teplice

    Nosorozec     před 4 lety 18.09.2020 20:28 |  
    2 1

    Dnes nastal čas vrátit jim tu potupnou sedmičku z roku 2013

  24. 7:0

    pehacko     před 4 lety 18.09.2020 20:28 |  
    0 2

    Dneska to vidim, ze mi tech 7:0 nebude stacit...

    • Re: 7:0

      Kontrapunkt     před 4 lety 18.09.2020 20:30 |  
      1 1

      Před zápasem jsem si říkal: 1 gól = 1 pivo... po půlhodině hry nestíhám.

  25. Re: Slavia - Teplice

    gazza     před 4 lety 18.09.2020 20:29 |  
    2 5

    Náladu si zlepšíme ,ale Teplice jsou hrozně slabé .

  26. Re: Slavia - Teplice

    MIKr.8     před 4 lety 18.09.2020 20:29 |  
    1 0

    Já mam v tipovačce 6:0, ale dal jsem 2:0 po poločase. Nicméně, když hrajem první půli proti TS, tak by se to mělo počítat opačně, ne? :)

    Musa, Tecl, Provod, Stanciu, Ševčík, Bořil

    • Re: Slavia - Teplice

      Pepino44     před 4 lety 19.09.2020 00:04 |  
      2 1

      Tak kdyby to skončilo o půlce, byl bych v tipovačce jednička, uhádl jsem vše. Takhle mi to pokazit, že se nestydí pacholci.

  27. Re: Slavia - Teplice

    zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 20:31 |  
    1 0

    Dnes to bude asi za búra dva nejdůležitější hráči Teplic zranění, červená karta a vedení 3:0 po 26 minutě dobrá rozcvička.

    • Re: Slavia - Teplice

      novimex     před 4 lety 18.09.2020 20:34 |  
      1 8

      Hlavně maratónci (Staník a Maso) na lavičce

  28. Re: Slavia - Teplice

    fleder     před 4 lety 18.09.2020 20:32 |  
    10 3

    Koukám a poslouchám, komentátoři to hodně špatně snáší :-)))

    • Re: Slavia - Teplice

      Pepino44     před 4 lety 19.09.2020 00:01 |  
      4 0

      Nejenom špatně snáší, oni přímo kolabují a musí pro ně jet sanitka.

  29. Re: Slavia - Teplice

    Boo_SKS     před 4 lety 18.09.2020 20:33 |  
    1 0

    Skvělý, teď se už hlavne nezranit, dat co nejvíc gólů, ať si pred LM zvedneme sebevědomí a protože jsme v presile, tak určitě i trošku posetrime síly.

  30. jo jo

    ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:44 |  
    2 0

    Ted Peter O. udelal jeslemi hrace u lajny a strilel na branu .... Komentatori - Klicka ktera nevysla a to mel asi byt centr. :-)

  31. jo jo

    ehad     před 4 lety 18.09.2020 20:44 |  
    8 0

    Ted Peter O. udelal jeslemi hrace u lajny a strilel na branu .... Komentatori - Klicka ktera nevysla a to mel asi byt centr. :-)

  32. Re: Slavia - Teplice

    Nosorozec     před 4 lety 18.09.2020 22:53 |  
    11 3

    Admini, nemůžete prosím udělat už konečně něco s tím, jak při většině zápasů stránky přestanou fungovat?

    • Re: Slavia - Teplice

      pipe1980     před 4 lety 19.09.2020 02:46 |  
      2 8

      Není problém, zafinancuješ to?

    • Re: Slavia - Teplice

      Jiri v UK     před 4 lety 19.09.2020 08:41 |  
      0 0

      Slavisticky reddit je na tohle dobry- nespadne

  33. Re: Slavia - Teplice

    Leksel     před 4 lety 18.09.2020 22:53 |  
    6 0

    Pohodovej zápas, dneska byly ideální podmínky jim vrátit tu „sedmičku“, ale hlavně, že se nikdo nezranil a 3 body zůstavají doma. Osobně mě ta redka překvapila, působilo to na mě jako oboustranně tvrdej souboj tělo na tělo, pokud bych měl dát kartu, tak žlutou, ale nejsem rozhodčí. Trochu mě vylekaly ty naše nevynucený ztráty, po kterých šly Teplice hned ve třech do brejku, bylo by zbytečný si rozhodnutej zápas takhle pokazit. Taky mě mrzí ta žlutá pro Cufa, byť byl poslední instance k zastavení protihráče, ale v zápase, kdy hrajeme už od 20. minuty proti 10, bysme tyhle nebezpečný situace neměli dopustit. Kolář mi opět zatřás‘ s nervama, když poslal míč od branky přesně do prostoru, kde operoval hráč soupeře, ale naštěstí to nedopadlo. Vždycky, když si Koli „hraje“ s míčem ve vápně a hledá, kam poslat míč, tak se mi zvyšuje tep. Klidnej jsem vždy při klasickým odkopu anebo jeho dlouhatananánským výhozu. Taky jsem rád, že konečně hrál Petar od začátku. Takže nálada po Pardubkách spravena a hurá na Dány!

  34. Re: Slavia - Teplice

    ColinSKS     před 4 lety 18.09.2020 22:58 |  
    5 8

    vysledek krásný, ale ve hře stále spousta nepřesností. snad to bude na mitland stačit. vadí mi, jak olimu stále odskakují balony od nohy. ševčíkovi to taky dneska moc nešlo, ale zato se mi líbil provod. holešova rána byla do vitríny, na takový gol jsem čekal hodně dlouho. petar nedostal moc balonů, tak si to všechno vybojoval sám, i když čk po faulu na něj to nebyla ani náhodou, nechápu, nač tam sedí adámková za monitorem..... skoro jsem věřil, že pro toho stopera skočí do sprch, ať se jde zas oblíknout. jinak jsem byl línej na krok, tak jsem to dal na parkiště vedle vchodu 2 ... to si dělají prdel, za 3 kila ???

    • Re: Slavia - Teplice

      Pepino44     před 4 lety 18.09.2020 23:53 |  
      8 0

      No tak pokud tepličák fauloval jako poslední Před Petarem nikdo nebyl) a protože jsem to měl přímo v pohledu, tak se mi zdálo, že to mohl být i faul zezadu. Musa již byl před obráncem. Podle mého mohl sudí klidně písknout i pentli, bylo to opravdu na hraně-

    • Re: Slavia - Teplice

      Sherudan     před 4 lety 19.09.2020 08:48 |  
      1 0

      Nebo ho poslala do sprchy, aby tam mohla za ním :-)

  35. Re: Slavia - Teplice

    buran     před 4 lety 18.09.2020 23:08 |  
    11 1

    Výsledek pěkný ,ale mám dojem že to vzadu proti tomu jak jsme zvyklí docela chvilkami hořelo!! Jinak Olí paráda ,dál gól ,nabízel se, vytvářel šance ,ten zákrok na něj auvej ,snad na LM bude O.k.!!

    • Re: Slavia - Teplice

      pcitron     před 4 lety 18.09.2020 23:45 |  
      2 4

      Olejníček se vrací do bývalé formy, avšak klička ze stoje, bez předchozího pohybu, se mu skutečně povede opravdu jen výjimečně...

  36. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Ondráš     před 4 lety 18.09.2020 23:09 |  
    16 2

    Výsledek super. Ale jsem jedinej, komu přišlo, že máme v obraně okna jako prase? Tohle doufám před Dány poladíme, to bude trochu jiná písnička.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      JS (přítel SN)     před 4 lety 18.09.2020 23:14 |  
      10 5

      Jo, v druhym poločase po prostřídání jedinej, kdo dozadu fungoval, byl Cuf.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        pipe1980     před 4 lety 19.09.2020 02:45 |  
        7 1

        Cuf má formu na to hrát o poháry v premier league

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      pcitron     před 4 lety 18.09.2020 23:43 |  
      8 5

      Nejsi rozhodně jediný, nechci být samozřejmě malomyslný, ale z tribuny byla vidět dost velká nesouhra v zadních řadách. S jistou nadsázkou, to by za Míši a Simona v jejich poslední sezóně v SKS nestalo:-)

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Marek3     před 4 lety 18.09.2020 23:52 |  
      5 5

      Vysledek super ale obrana tak trochu 'Jablonecka'... A i prechod do utoku daleko od idealu. Snad se to zlepsi proti lepsi tymum. Prijemne prekvaoeni co predvadeli Teplice na sve pomery a s 10 hraci.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Leksel     před 4 lety 19.09.2020 00:20 |  
        4 4

        Jo, Teplice to nezabalily, snažily se a předváděly to, co jsme jim dovolili. Kdyby to byl silnější soupeř, tak budeme mít problémy.

  37. Re: Slavia - Teplice 5:1

    gazza     před 4 lety 19.09.2020 00:08 |  
    7 6

    Lepší mužstva by nás trestala .Obrana to byl průchoďák .Doufám ,že to byla vyjímka.Jako jinak výsledek dobrý.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      gazza     před 4 lety 19.09.2020 00:21 |  
      8 3

      Jinak Olayinka dnes dobrý .Lítal tam jak čert.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        kedul     před 4 lety 19.09.2020 02:44 |  
        5 5

        Což o to, Olayinka se snažil a lítal, ale taky působil, jakoby hrál na náhodu. Dost mu to vycházelo, možná i díky soupeřově slabší obratnosti. Na druhé straně někteří naši hráči v soubojích jeden na jednoho ztráceli víc, než se pro slávisty sluší. Ovšem současné Teplice nejsou měřitkem.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 02:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          gazza     před 4 lety 20.09.2020 04:42 |  
          0 1

          Je to tak .U neho je to hodne o nahode kdyz prejde jeden na jednoho .Rozhodne to neni o jeho technicke dovednosti .Ja jsem psal jen ,ze se snazil a lital tam ,ale to by mela byt samozrejmost .

  38. Re: Slavia - Teplice 5:1

    tobro     před 4 lety 19.09.2020 00:22 |  
    6 7

    Napsal jsem mnoho pěkných příspěvků a všechny jsou fuč.. ;-/

    Dneska jsem (schválně) nevypnul zvuk a naplno si užil torturu těch dvou arogantních tupců na 02; to je něco neuvěřitelnýho!

  39. Tepláci

    Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 00:47 |  
    8 11

    Hoší děkujeme ! Tentokrát pohodový 3 body, tak to má být. Teď se jen modlit, abychom zůstali zdraví a přes Dány postoupili. Snad nám drží palce všichni slávisti, včetně těch co se "z nebe dívají, jak Slávie válí". aby to vyšlo.

  40. Až na ty občasné minely

    Slávista 51     před 4 lety 19.09.2020 06:29 |  
    0 1

    v obraně, by měli takhle hrát a střílet o postup v LM.

  41. Re: Slavia - Teplice 5:1

    pehacko     před 4 lety 19.09.2020 06:58 |  
    1 3

    Vcerejsi fotbal jsem videl tak trosku rozharane, protoze jsem se u nej staral o dve nemocne deticky... Teplice v obrane zoufale, ale my bohuzel taky... tech kixu bylo silene. Na druhou stranu vse bylo ze snahy hrat maximalne útočné na silene riziko s vědomím toho, ze teplice jsou uplne bezzube...


    Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 06:58) . Zobrazit původní komentář

  42. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Faltič     před 4 lety 19.09.2020 07:34 |  
    5 0

    Škoda tipovačky :D měl jsem v půli 4:0 a konec 8:0, ve 30. minutě jsem fakt věřil, že by to mohlo vyjít. Super výkon v 1. pulce, ale druhá půlka dost bohorovnej a obrana hořela, jak Jablonci v DACu.

    Klobouk dolů před Teplicemi, snažili se hrát fotbal, ne betonovat a zdržovat za každou cenu.

    Červená neměla být , ale nechápu jak nemohl dostat Vukadinovic červenou za ten šlapák na kotnik Olayinky, za takovýhle zákroky, kde se prohne noha se dává po celým světě červená, ale jen u nás to nezkoumá ani Var. Snad bude Peter v pořádku.

  43. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Qope     před 4 lety 19.09.2020 07:53 |  
    10 0

    Pokud mel byt výsledek malá omluva za Pardubice, tak ok, beru :-). Pravdou je, ze to mohlo skončit i jiným skóre, my v zadu tu a tam okna, ale na druhou stranu - taky tech šancí, co jsme nedali. Libil se mi ten hlad po dalších golech. Viz. situace v 87. minutě. Teplice zahravaji roh za stavu 5:1 pro nás. Kolář ho pohodlně chytá do rukavic a ne ze by nikam nespěchal, okamžitě kope dopředu a zakládá nebezpečnou akci. Takový přístup velice moc kvituji. Presne jak říká trenér, chce aby fotbal se divákovi líbil. A naše góly? Lahoda. Zvláště ten Holeše. No kluci děkujeme, zápas me osobně bavil.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 08:25) . Zobrazit původní komentář

  44. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Dennis     před 4 lety 19.09.2020 08:49 |  
    7 1

    Škoda těch spálených šancí. Ševčíkovu střelu brankář vytáhl konečky prstů, to, co měli Kuchta, Zima nebo na konci Takács, by se fakt mělo dávat. Mohli jsme klidně dát 9 nebo 10 gólů.

    Na druhou stranu v obraně jsme měli určitá okénka, která by silnější soupeř potrestal. To musíme na úterní zápas zlepšit.

    Coufal, jak se říkalo, že loni neměl čísla, tak včera 2 asistence. Kraje obrany máme fakt silný, nepamatuju v našem dresu dva takhle silný a dominantní beky.

    Hodně se mi za tu chvíli líbil Karafiát. Ten kluk ještě ukáže, co v něm je. Má skvělý přehled o hře a výbornou kopací techniku.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 08:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      donford     před 4 lety 19.09.2020 09:43 |  
      2 2

      Půjdu trošiček proti proudu. Dle mého to byla smůla, tedy nikoliv chyba, rozhodně ne naše, že musel střídat Nazarov a že byl vyloučen Heidenreich. Přece jen bychom hráli do konsolidovanější obrany, kde bychom, nikoliv tedy proti deseti, neprocházeli tak snadno jako nůž máslem. Naši si zahráli, zastříleli, zatrénovali proti skutečně hodně improvizované obraně. Vím, že je výsledek neukolébá, ale obrana Dánů bude přece jen "jinší kafe". Tam si onu včerejší bohorovnost v obraně (Kolář místy až na půli, výlety Kúdely či Zimy do vápna soupeře), dovolit nemůžeme. I tak si také myslím, že vyloučení Heidenreicha bylo velmi přísné, protože navíc Petra křižoval Vondrášek. A sympatické, že Teplice ani tak nezaparkovali proti nám totální autobus.
      Olayinka dřel, běhal, dal gól, ale i tak mi přišel jeho výkon zmatečný, spoléhající se na náhodu. Protože nehrál Masopust, ani nestřídal Olayinku po jeho zranění, tak si myslím, že proti Dánům bude na křídlech on a Provod. A vzadu Hovorka. Za včerejšek hráčům děkuji, hezky se na kolotoč proti velmi slabému soupeři koukalo, snad jsme si i nějaké góly schovali na úterý. Na zápas, v kterém bude soupeř o nějakou tu úroveň výš. Na zápas, kde nám půjde tzv. o všechno. Na zápas před prázdnými tribunami.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 13:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Boo_SKS     před 4 lety 19.09.2020 09:59 |  
        10 1

        Ja si myslim, ze v utery stoprocentne nastoupi Olayinka s Masopustem. O Masovi se vubec nemusime bavit, ten je jasny, ale Peter ma nejlepsi presing a nejucinnejsi napadani z celeho kadru, diky cemuz je predevsim v Evrope nepostradatelny. A taky jako jeden z mala si casto dovoli jit 1 na 1, diky cemuz (plus tomu, co jsem popsal drive) byl v kazdem zapase LM jednim z nejlepsich hracu. Jeho prednosti by mohly na Midjtylland platit, a proto si myslim, ze by byla velka skoda, kdyby nezacal v zakladu.

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Dennis     před 4 lety 19.09.2020 12:14 |  
          3 0

          Přesně tak to vidím taky. Sestava je podle mě naprosto jasná a očekávatelná.

          Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Masopust, Holeš, Ševčík, Stanciu, Olayinka - Tecl.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 16:58 |  
      1 7

      Škoda že Kuchta nedal gól, ale jenu se to zakončení bohužel moc nedaří. Bylo na něm jasně vidět co chce udělat a Grigar mu to taky zkušeně vystihnul.

  45. Re: Slavia - Teplice 5:1

    zeleznik2     před 4 lety 19.09.2020 10:22 |  
    3 6

    Tleskám vysoké výhře, ofenzivnímu výkonu a dobré přípravě před úterním předkole LM. Nesouhlasím s názorem, že Teplice nic nepředvedli, mají můj obdiv, nezabalili zápas ani za stavu 0:3. Bohužel opět naše chyby v obraně( Kúdela), Ondrův super kiks při rozehrávce a spousta ztracených míčů(Peter). Penalta darovaná, nepřesný rozhodčí na obě strany. Rozdíl mezi zápasem s Pardubicemi byl ten, že Teplice chtěli hrát fotbal. Produktivní Nico 1+2, dále za mě nejlepší náš stoper David Zima, oba DZ, Peter směrem dopředu a střelec Petar. Provod o 1000% lepší na křídle než ve středu. Střídající hráči taky ok. Asi nejslabší výkony Coufy a Kúdela, ale tak za známku 5. Tradiční výkon O2 komentátorů..na zabití.

  46. Re: Slavia - Teplice 5:1

    ColinSKS     před 4 lety 19.09.2020 10:25 |  
    3 8

    mne na zápase nejvíce pobavil grigar s marečkem. grigar si pravděpodobně kráčel odskočit za reklamní banner, protože jak si vysvětlit, že se potuloval někde vlevo mimo osu hry. a mareček, co se ani nerozhlídne. škoda, že nedal prudší, možná by se to dokoulelo samo do kasy. petar velice pohotový, sledovat hru je základ.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      sadlos (přítel SN)     před 4 lety 19.09.2020 11:03 |  
      11 0

      Tak už v žácích nám trenér řikal, ať brankáři přihráváme tak, aby balon nikdy nešel na bránu. Přecijen, přeskočit nohu ti to může vždycky. Toho se drží často i brankáři, jde prostě do míst, kde je prostor, nemůže nic zkazit. To, že Mareček nekouká tam, kam přihrává je už jen jeho chyba. Grigar v tom prsty neměl a udělal vše správně.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        obiwan     před 4 lety 19.09.2020 12:59 |  
        3 0

        O tom není pochyb, Grigar šel správně stranou a to i proto, aby roztáhl tu vzdálenost a ztížil to tak případnému napadajícímu hráči...

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 20.09.2020 22:47 |  
        0 0

        no, asi to neučí v Eredivisie :D Zápas PSV x Emmen, padl jediný gol hostů po malé domů, kdy míč přeskočil nárt golmana a zapadl k zadní tyči :P

  47. Re: Slavia - Teplice 5:1

    belmis (přítel SN)     před 4 lety 19.09.2020 10:54 |  
    10 0

    Ruďoši jsou poté, co vyhrají po hrozném druhém poločase v Brně 4-1, nazýváni nadlidmi. My tu po zápase, který mohl skončit třeba 8-2, prostřídalo se 5 hráčů ve druhém poločase, kdy jsme chtěli dát co nejvíce gólů, naši defenzivní záložníci dali po gólu, Kúdela střílel z hranice vápna, brbláme, jaký máme v obraně průchoďák...

    Mohlo nám taky stačit 3 až 4 nula a Teplice by nevystřelili na bránu tak, jak v prvním poločase.

    Já jsem radši za to, že kluci chtěli sobě i nám spravit chuť po Pardubicích a mohli si zahrát i další kluci kádru, kteří nebudou hrát pohár a ještě tam jsou jiní, kteří se nevešli ani na lavičku.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Boo_SKS     před 4 lety 19.09.2020 11:32 |  
      4 2

      Castecne souhlas s tim, ze my jsme asi az moc namlsani a zvykli na tak vysoky standard, ze vzdy uz ocekavame skoro bezchybny vykon, nicmene by byla chyba pod vlivem jednoznacneho vysledku (nad slabym a jeste vyrazne oslabenym souperem) bagatelizovat fakt, ze jsme nekolikrat nepresnou rozehravkou a ztratou v nebezpecnem prostoru souperi doslova darovali velmi nebezpecne brejky, kdy se na nas razem valili 3 na 1 nebo 4 na 2.

      Kvalitnejsi tym by takove situaci urcite vyresil jinak. Proto si myslim, ze je zcela na miste poukazovat na tyto nedostatky, i kdyz nas nestaly body, jelikoz pokud bychom udelali stejne chyby v utery, tak by nas to klidne mohlo stat cely dvojzapas.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 19.09.2020 11:38 |  
        8 0

        Jasně, že to ve druhém poločase bylo, ale píšu to. Chtěli jsme dát co nejvíc gólů, útočili i hráči, co mají za úkol především defenzivu. A navíc jsme měli ve 2. poločase 5 nových hráčů.

        První poločas Teplice nevystřelili na bránu.

  48. Re: Slavia - Teplice 5:1

    mudrc     před 4 lety 19.09.2020 10:57 |  
    7 10

    Chtel bych, ab to nezapadlo, ponevadz vcera nas necekalo nic jednoducheho!
    Jinak jsem hrozne zvedav na zapis pana Marka k te CK, stat se toto u konkurence, tak tady kvicimr do utery, ze Berbr a Svoboda, ja tu kartu nechapu.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Boo_SKS     před 4 lety 19.09.2020 11:24 |  
      9 1

      Pripojuju se k narozum, ze to (nevim, jak to pravidlove, ale minimalne pocitove) cervena byt nemela a byl bych velmi nerad, kdyby se v podobnych situacich vylucovalo, nicmene u nas aspon to sporne rozhodnuti nemelo na vyvoj a vysledek zapasu zadny zasadni vliv, protoze prislo za stavu 2:0, kdy uz bylo de facto hotovo.

      Jasne, ted se do nas budou zase nejakou dobu poustet media, fanousci i podcastovi experti s tim, jak nam jdou rozhodci na ruku, jenze ten zasadni rozdil mezi nami a Plzni (ci Spartou) je ten, ze v Plzni by se neco takoveho stalo (a taky ze stalo) napriklad pred koncem polocasu za stavu 0:1, kdy Plzen byla v peknych problemech a zacinala byt bezradna. A Sparte treba ve finale poharu, kdy by za stavu 0:1 nebo 1:1 mohlo vylouceni znamenat konec nadeji vyhru, ale i tam mel kontroverzni vyrok sudiho zcela zasadni vliv na vysledek.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        dalislavista     před 4 lety 19.09.2020 12:53 |  
        10 3

        Možná právě o to jde. U nás jsme už vedli 2:0, tak už by to sudí stejně proti nám nezachránil. Tak písknou něco sporného pro nás, a už se nebude mluvit jen o Plzni... A příště, až nám o něco půjde, písknou proti nám!
        Já bych redku taky nedal, dokonce jsem čekal a chtěl, aby ji VAR odvolal.
        Tohle se naopak bude hodit těm, kterým se pomáhá za nerozhodného stavu, když to nejde...

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Joe-L     před 4 lety 19.09.2020 13:29 |  
          11 2

          Přesně to jsem si taky říkala - když už Slavia bude mít vítězství v kapse, písknou něco pro ni, aby se pak mohlo říkat, že se připískává všem z TOP 3. Akorát holt chátře a plísni připísknou ve chvíli, kdy to bude fakt potřebovat a ne jak u nás. Ještě mě napadlo se podívat, proti komu příště Tepláky hrajou, protože ten Heidenreich je šikovnej, tak jestli ho nechtěli odstranit na příští zápase - to hrajou s Baníkem, tak to tak asi nebude. Jen mě to napadlo v souvislosti s tím, že Vukadinovič nedostal ani žlutou za tu prasárnu na Olího.

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            mudrc     před 4 lety 19.09.2020 14:16 |  
            3 12

            Tak tohle uz je fakt diagnoza, ale verim, zes nas chtel jen pobavit a nemyslis to vazne :-)

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Joe-L     před 4 lety 19.09.2020 14:44 |  
              10 1

              Co jako nemám myslet vážně? Tu stopku na příští zápas pro Heidenreicha nebo to, že rudoši, plíseň, odborníci a novináři ten kňučej, jak se Slavii připískává?
              Jako já jsem si hned říkala, ať mu ji nedává, bála jsem se, že se Teplice zatáhnou, budou betonovat a bude po pěkným zápasu. Naštěstí to neudělali. Ale i tak si myslím, že mohla bejt jen žlutá a na druhou stranu měla bejt žlutá pro Vuka.
              Jinak Teplice jsou dlouhodobě u vedení fotbalu v nemilosti a rozhodčí jak můžou, tak je seknou. Což na druhou stranu neomlouvá jejich celkovou nekvalitu.

              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 00:01 |  
                0 11

                Mudrc vám napíše, že je to diagnóza (podle mě tedy už docela urážlivě), ale odpovídáte mu normálně. Zatímco já napíšu jen, že je to podle mě od vás teorie spiknutí, tedy něco nesrovnatelně měkčího a vy křičíte, že je to ode mě urážlivá reakce .......... Vy proti mě vůbec nejste zaujatá, že ? :-)


                Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 00:03) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slavia - Teplice 5:1

                  Joe-L     před 4 lety 20.09.2020 11:01 |  
                  6 0

                  Tak od Mudrce to byl asi první reakce na můj příspěvek (jestli si to správně pamatuju) a jedno rejpnutí může být jen o nepochopení, takže jsem si to s ním chtěla vysvětlit.
                  Od vás to bylo už asi třetí, co si tak pamatuju, do teď jsem to velkoryse přecházela, ale to neznamená, že jsem si toho nevšimla. Hele pojďme se domluvit - nerejpejte do mě a já nebudu rejpat do vás - hoďme to za hlavu, co bylo, to bylo, buď se bavme normálně a nebo na sebe nereagujme. Ale tyhle diskuze jsou o ničem a k ničemu.

                  • Re: Slavia - Teplice 5:1

                    Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 22:15 |  
                    0 8

                    Opět vaše falešné výmluvy a lži. Kde máte jaké předchozí rejpnutí ? Nikde. Stále marně čekám, že ukážete kde jsem do vás údajně rejpal. Ale zjevně nic nemáte. Nic takového neexistuje . Je to váš výmysl, abyste mě mohla očernit.

                    Ani tohle není žádné rejpnutí a je to formulováno mnohem měkčeji než od ostatních. Jestliže hlásáte jak se proti nám všichni spikli, tak je to prostě teorie spiknutí, to není žádné rejpání.

                    Naopak se delší dobu snažíte rejpat vy do mě. Reagujete zbytečně útočně na cokoliv co napíšu. Takže začněte u sebe a nepřisuzujte to co děláte vy vůči mě, že dělám já vůči vám. Není to pravda. To si jen něco namlouváte, zřejmě abyste si obhájila vlastní agresi. Přišla jste sem z chráněnky nebo odkud, abyste si mohla do mě kopnout, a zalíbila se davu. Ale přerostlo vám to přes hlavu. A ještě jste tak drzá, že to obracíte a mě přisuzujete to co děláte sama .....

                    Takže s tím dejte pokoj, Bavte se normálně. A ne s tou agresí, s tou snahou vyvolat konflikt, jako dosud. Začněte u sebe - tohle je jednoznačně z vaší strany. Vidíte, že s jinými lidmi co jsou v pohodě se bavím úplně pohodově. Tak to zkuste taky,

                    • Re: Slavia - Teplice 5:1

                      Joe-L     před 4 lety 20.09.2020 23:44 |  
                      8 1

                      Ty příspěvky, které mi od vás přišly rejpavý jsem nedohledávala a dohledávat nebudu, na takový blbosti nemám čas a za to my fakt nestojíte.
                      "Přišla jste sem z chráněnky nebo odkud, abyste si mohla do mě kopnout, a zalíbila se davu. " A tohle jako myslíte vážně? Že jsem sem na tyhle stránky přišla kvůli tomu, abych do vás mohla kopnout? Sorry, vy musíte mít velký ego, když si myslíte, že se celej svět točí okolo vás. Já jsem si sem přišla povídat o Slavii a to, že existujete, jsem vůbec netušila.
                      No nic, jestli se chcete hádat, tak s někým jiným. Já na to nemám čas ani chuť. A jestli mi zas napíšete nějakej takovejhle příspěvek, tak už na vás nebudu reagovat. Jak jsem ale psala, normální neagresivní diskuzi se nebráním. ;-)

                      • Re: Slavia - Teplice 5:1

                        Dr. Fe1     před 4 lety 21.09.2020 06:13 |  
                        0 9

                        Hádáte se vy se mnou a ne já s vámi. Od vás jde ta agrese. Já zaujímám jen pozici obrannou. Tak to neobracejte. Takže žádné velké ego, ale pouhý popis faktů. Já narozdíl od vás nestojím o žádné hádání, ale když si se mnou povídá někdo normálně, tak si normálně povídám i já s ním. Akorát si nenechám všechno líbit a proto jsem se taky stal terčem té vaší chráněnky. To že o hádání nestojím dokazuje i to, že jsem si drtivou věrtšinu těch chudáků co se realizují agresí zablokoval a nebavím se s nima. Bavím se s těma, kteří se baví normálně se mnou.

                        Takže kdybyste se do té minulosti podívala,tak byste si uvědomila, že jde ta agrese od vás a ne ode mě - Já třeba napíšu, že se mi nelíbí hráči na hostování - vy přijdete s atakem vůči mě. Pak napíšu, že nechci aby naši hráči hráli proti nám - další agresivní reakce od vás. Pak napíšu například příspěvek že dánové nevypadají jako Dánové - opět vaše agrese .....atd.

                        Uvědomujete si to, že to jde od vás a ne ode mě ?

                        Uvědomte si, že to co přisuzujete mě, děláte vy sama. Na cokoliv reagujete zbytečně útočně. Můj dojem je, že se tak chováte protože jste ovlivněná těmi lynčujícími hrdiny z chráněnky, protože jinak si neumím vysvětlit, proč se zrovna do mě navážíte.


                        Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2020 06:16) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 16:46 |  
            3 12

            Slušná teorie spiknutí. Tohle je už beze śrandy na pováženou, jestli to myslíte vážně.

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Joe-L     před 4 lety 19.09.2020 18:21 |  
              6 2

              Nebudu na vás reagovat, protože tohle už je několikátá vaše urážlivá reakce na můj příspěvek!

              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 20:02 |  
                1 10

                Zajímavé, že na Ondráše reagujete a přitom napsal taky jen to co já - tedy že jde podle vás o spiknutí :-) Takže ode mě je to podle vás urážlivé a od něj ne ? :-) Nemluvě o tom, že nebyly ani žádné jiné urážlivé moje reakce, to je také výplod vaší mysli.

                Na mojí reakci není nic urážlivého, narozdíl od vás nikoho neposílám na psychiatrii, jen píšu, že podléhat teorii spiknutí není dobré.

                • Re: Slavia - Teplice 5:1

                  Joe-L     před 4 lety 19.09.2020 20:41 |  
                  5 3

                  Ondráš se zeptal, vy jste rejpal. A takových rejpavých reakcí na moje příspěvky jste napsal víc, ne jen tenhle. Tak nelžete a netvrďte, že ne. Voláte po slušnosti a sám se nevyhýbáte tomu, že jiným diskutérům "vrazíte loket do žeber." A pak ještě nadáváte, když se ten dotyčný v reakci "po vás ožene."

                  • Re: Slavia - Teplice 5:1

                    Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 23:08 |  
                    1 9

                    Na tom, že napíšu po pravdě, že tohle je teorie spiknutí jak vyšitá, není nic rejpavého a žádné bodání do žeber. Co jiného než spiknutí to podle vás je ? Když prezentujete názor, jak jsou všichni proti nám ? To je prostě spiknutí - tomu se tak běžně česky říká.

                    A kde máte ty další "závadné" reakce ? Nikde. Ty existují jen ve vaší hlavě. Jen jako falešné alibi, abyste mě mohla označit za toho zlého.

                    Podobně trapné je i to, že od Ondráše to byla podle vás jen otázka, zatímco ode mě tvrzení. Fakticky je to přitom totéž. To je jako kdyby vám někdo napsal "Nejste vy hloupá ?" Taky to asi nebudete považovat za pouhou nevinnou otázku, že ? :-) Takže měřte rovně a nevymýšlejte si záminky, jak se vůči mě vymezit.


                    Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 23:09) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Slavia - Teplice 5:1

                      dalislavista     před 4 lety 20.09.2020 09:51 |  
                      1 1

                      Celý rozhodování a ovlivňování rozhodčích Berbrem je spiknutí. Tomu, že ovlivňuje rozhodčí ve prospěch Plzně a Sparty, věříš nebo ne?

                      • Re: Slavia - Teplice 5:1

                        Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 22:20 |  
                        1 7

                        Bohužel má Berbr zjevně vliv na rozhodování ve prospěch Plzně. Ale zase to neznamená, že rozhodčí dá naschvál červenou našemu soupeři, aby nás později mohl poškodit. To už je příliš velký fantas, velká spekulativní konstrukce. Tomu se mi tedy věřit nechce.

                        • Re: Slavia - Teplice 5:1

                          dalislavista     před 4 lety 21.09.2020 09:09 |  
                          2 1

                          To není o plánovaném spiknutí. Oni se dost často snaží nám to ztížit, nedat nám deko a když to jde obrat o nějaké body. Ale když je to jasné, že už s tím nic neudělají- protože třeba vedeme o dost, nebo soupeř je zoufalý, opravdu si myslím, že je plán "b" poškodit jinak. U veřejnosti. Už jsem několikrát při jasných zápasech toto zažil, ale vše si samozřejmě nepamatuju... Ale tak od těch 80. let už těch zápasů taky bylo, kdo si to má pamatovat, pamatuju si spíš už jen megazářezy jako Pavlína v derby, nebo Královec v Olomouci, či Šedivý s Libercem na Strahově.

                          • Re: Slavia - Teplice 5:1

                            Boss82     před 4 lety 21.09.2020 09:45 |  
                            0 4

                            A jak do této tvé teorie zapadá třeba extrémně sporná penalta po faulu na Mingazova v poslední minutě derby před třemi a půl lety (rozhodčí Franěk), dvě penalty v náš prospěch proti Plzni během 60 sekund a navíc ČK pro Hubníka před dvěma lety v Edenu (rozhodčí Ardeleánu), nevyloučení Bořila v derby v Edenu cca 3 roky zpět, který mohl jít ven hned dvakrát, ale zápas dohrál (teď nevím, kdo tenkrát pískal), nebo náš zápas s Plzní v nadstavbě 2019 (výhra 3:1), kdy nám nejprve prošel sporný zákrok na Brabce ve vápně a chvíli na to se pískala penalta po ruce Limberského (rozhodčí Zelinka)? A takto bych mohl pokračovat...

                            Nebavme se o zářezech z 90. let, o těch není sporu, bavme se o posledních cca pěti letech.

                            • Re: Slavia - Teplice 5:1

                              dalislavista     před 4 lety 21.09.2020 11:44 |  
                              1 0

                              Nevím, možná Nezmar měl opravdu celkem dobré vztahy, uvidíme teď. Každopádně třeba v porovnání s Plzní ( té se vše sporné vyhodnotí jako pro ně) rozhodně některé zápasy nám i škodí, někdy trochu pomůže, ale rozhodně pomoc nepřevažuje, jako u té dvojky Sparta, odložená Sparta.

                              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                                Boss82     před 4 lety 21.09.2020 12:44 |  
                                0 4

                                No právě jsem ti uvedl několik příkladů, kdy nebylo vše sporné vyhodnoceno pro Plzeň. A to dokonce v zápase s námi, tedy s hlavními konkurenty v boji o titul, kde by tu pomoc potřebovala Plzeň nejvíc. A ty zápasy, které jsem uvedl, byly velmi klíčové v boji o čelo tabulky, takže rozhodně ne nějaké "někdy nám rozhodčí trochu pomůže", jak píšeš. Vyjmenuj mi tu alespoň 3 zápasy za posledních 5 let, kdy nám rozhodčí výrazně uškodili a stálo nás to body. Podle mě ani ty 3 zápasy dohromady nedáš. Mě napadá snad jenom derby z jara 2019, kdy místo penalty na Hušbauera dostal Hušby nesmyslnou ŽK za údajnou simulaci. Zato zápasů, kdy nám verdikty rozhodčích pomohly, bych ti tu mohl vysypat z rukávu spousty.

                            • Re: Slavia - Teplice 5:1

                              Dr. Fe1     před 4 lety 22.09.2020 12:26 |  
                              1 7

                              Dodal bych penaltu na Ngadeua ve finále poháru s Ostravou, která byla hodně přísná. Neuznání prvního gólu Tetteha v derby se Spartou v minulé sezoně v Edenu, kde ten faul na Takacse byl také sporný ...... Prostě není to tak černobílé, když se na to člověk podívá i z druhé strany.

                              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                                Boss82     před 4 lety 23.09.2020 10:52 |  
                                1 3

                                Jj, bylo toho více. Chce to trochu objektivity a nadhledu - obojí ovšem drtivé většině fanoušků všech táborů chybí. Ale na druhou stranu je to i pochopitelné, protože fotbal je o emocích a souznění s klubem za všech okolností, to pak jde objektivita samozřejmě stranou. Když jsem býval mladší, tak jsem nebyl jiný:-).

                                • Re: Slavia - Teplice 5:1

                                  Dr. Fe1     před 4 lety 23.09.2020 19:41 |  
                                  1 7

                                  Souhlas. Nicméně, různé ublíženecké teorie Slávii oslabují. Sice jsou zejména z dob komunismu a z devadesátých let hodně založeny na pravdě, a i dnes se najde připískávání Plzni a podobně,, tedy že se opravdu nadržovalo soupeřům, ale tohle babrání se v tom nás vždy spíš oslabovalo.

                                  Naštěstí to ale Slavia už dnes vůbec takhle nebere - tedy hráči, trenéři, vedení - a už to zůstalo částečně jen mezi námi fanoušky. Díky tomu vyhráváme tituly, že už se v tomhle nebabráme.

                                  • Re: Slavia - Teplice 5:1

                                    Boss82     před 4 lety 23.09.2020 22:14 |  
                                    1 3

                                    V zásadě souhlasím.

                  • Re: Slavia - Teplice 5:1

                    Leksel     před 4 lety 19.09.2020 23:52 |  
                    6 2

                    Proč ta agrese a urážky, ten pán je vzorem přátelské a slušné diskuse a ostatní by si z něj měli vzít příklad a ty na něj zcela bezdůvodně nevybíravě útočíš. To si léčíš nějáký svý mindráčky anebo se chceš zalíbit místnímu lynčovacímu komandu?! Je to smutný, že se to děje mezi fanoušky jednoho týmu, ale někdo prostě slušně diskutovat neumí a ani vlastně nechce. Abys neřekla, že jsem zase nějákej necita bez srdce, tak ti dám ještě jednu šanci a pokud budeš v tom nahánění dál pokračovat, tak půjdeš jednoduše k tý partičce taky do blokace, paninko.

                    • Re: Slavia - Teplice 5:1

                      Joe-L     před 4 lety 20.09.2020 10:46 |  
                      4 2

                      :-D :-D :-D Jasně, Leksíku.

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            Ondráš     před 4 lety 19.09.2020 17:34 |  
            3 10

            Takže spiknutí?

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Joe-L     před 4 lety 19.09.2020 18:20 |  
              7 4

              Já bych to nenazývala spiknutí. Ale rozhodčí tlačený Berbrem a ispart tlačenej Křéťou nám za naše úspěchy většinou netleskaj. Obraz, jaký média vytváří, podle mě neodpovídají realitě.

              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                Leksel     před 4 lety 20.09.2020 00:13 |  
                4 1

                Taky jsem na to chtěl upozornit, spiknutí je výraz pro nějakej plán jednorázový akce, ale Berbrovo ovlivňování rozhodčích je dlouhodobá systematická akce, která tady je už roky.

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 16:49 |  
          3 9

          Prosím vás, to je fakt absurdní takhle uvažovat, jakože rozhodčí čeká a naschvál pískne něco spornýho pro SLávii aby pak naopak jindy mohli jít proti nám. .... Jak si nedělám o rozhodčích iluze, tak tohle už je hodně přehnaná představa

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            dalislavista     před 4 lety 20.09.2020 09:47 |  
            5 1

            Absurdní? A myslíš, že se třeba může stát, že někdo je před důležitým zápasem vyžlucen? Nebo je to taky absurdní?
            Věřím tomu, že berbrovci by za nerozhodného stavu pískali tak, aby Slavia mohla ztratit. A kolikrát se ani nepíská, co by se mělo, ale určitě se jí nepíská něco, co by pomohlo. Ale za stavu 2:0 po pár minutách a po zranění 2 klíčových hráčů neměly Teplice se Slavií šanci. To by ani Královec nedal. Tak se to udělá alespoň tak, aby nás to poškodilo jinak.
            Ta červená nám nic neřešila. Ale vsaď se, že bude největším tématem tohoto kola rozebíraným v médiích jako pomoc a bude vydáno komuniké, že to bylo špatně... A pak nás můžou v klidu jinde šmiknout a blbec řekne, jednou pomohli, jednou poškodili...
            Ono se blbě obhajuje, když se pomáhá pořád jen Plzni a Spartě někdy, potřebuju do toho zatáhnout i nás, ale ne pomáhat k bodům. Tohle je pro ně ideální, k bodům nepomohli, ale bude se mluvit o Slavii negativně, i když jsme dali búra...


            Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 09:58) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 22:24 |  
              0 7

              Úmyslné vyžlucení se v minulosti dělo a obávám se, že i dnes se to dít může, ale už si na to taky dávají mnohem větší pozor. Ale tohle o čem mluvíme (tedy naschvál červená v náš prospěch, aby nám později uškodil) je zase ještě další úroveň, které už se mi věřit nechce. Ale vyloučeno v našem fotbale není nic,. Ovšem zase není příliš zdravé vidět ve všem levárnu , včetně rozhodnutí v náš prospěch.

              • Re: Slavia - Teplice 5:1

                dalislavista     před 4 lety 20.09.2020 23:04 |  
                3 1

                Viděl jsi dneska zápas na Spartě? To byla pomoc. A za 3 body. A jinde už argumentují na mé reakce o "podezřelých" situacích vedoucích k jejich slavné výhře tím, jestli prý ta červená v 20. min u nás byla jako v pořádku...
                Jo, jo pomohlo se dnes "trošičku" Spartě, ale i v pátek taky Slavii. Takže už se to někomu hodí používat.

                • Re: Slavia - Teplice 5:1

                  Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 23:13 |  
                  0 7

                  Neviděl, jen slyšel. To že takhle následně někdo argumentuje v diskuzi, ale neznamená, že to ten rozhodčí na Slávii udělal naschvál, aby Slávii poškodil.
                  Jak jsem už psal - to že pomůže Spartě nebo Plzni napřímo je jeden "level" ale tohle by byl ještě další. Připadá mi, že se to zhoršuje, takže to vyloučit nelze, ale jestli to tak opravdu je, tak už je to opravdu hodně špatný.

                  • Re: Slavia - Teplice 5:1

                    dalislavista     před 4 lety 20.09.2020 23:48 |  
                    3 1

                    Já to vidím tak, jako u zaplacenýho zápasu. To se třeba píská jako trochu pro toho, koho na konci zaříznu. A ono to vypadá jako rovina, prostě něco pískl pro toho a něco pro toho druhého. Ale poznat se to dá. Jednoduše - komu to prospělo. Stejně se pozná, když někomu se píská občas něco na půlce ,ale za půlkou nic a druhému se pískají trestňáky kolem vápna nebo pentle. Taky se musí trochu vyrovnat počty faulů, aby to tak nebylo do očí. Ale pozná se stejně, kam je nakloněno...


                    Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 23:52) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Slavia - Teplice 5:1

                      Dr. Fe1     před 4 lety 21.09.2020 06:02 |  
                      1 6

                      To že zkušenej rozhodčí-gauner dělá ty prasárny, tak jak popisujete, to je pravda. Nevím jestli se to vztahuje i na tenhle případ samozřejmě nevím, spíš bych řekl že ne, ale možný je všechno. Bohužel. Fotbal je u nás stále ostrůvkem toho nejhoršího z komunistický minulosti.- - tedy mám na mysli funcionáře ze svazu, pochopitelně.

                      • Re: Slavia - Teplice 5:1

                        dalislavista     před 4 lety 21.09.2020 08:59 |  
                        0 2

                        Klidně mi tykej

                    • Re: Slavia - Teplice 5:1

                      Boss82     před 4 lety 21.09.2020 09:57 |  
                      0 4

                      Zvláštní je, že když po nás Berbr, Svoboda, Chovanec a další už roky jdou, zatímco Plzni a Spartě pomáhají, že pořád získáváme tituly jenom my. Čím to asi tak bude... Buď jsou Berbr, Svoboda a Chovanec zoufale neschopní a jejich zákulisní vliv se tady přeceňuje, nebo po nás ve skutečnosti nikdo nejde, to jen pár slávistů, jako třeba ty, trpí přehnanou paranoiou, že tomu tak je...

                      Tím netvrdím, že bych nebyl rád, kdyby Berbr a jeho chátra z vedení fotbalu vypadli. Ale vytvářet tady komplikované teorie o tom, že ČK pro soupeře v našem zápase je vlastně jenom další ze způsobů, jak poškodit v konečném důsledku Slavii, je vážně poněkud postavené na hlavu.

                      • Re: Slavia - Teplice 5:1

                        dalislavista     před 4 lety 21.09.2020 11:38 |  
                        2 1

                        A nebo jsme o tolik lepší, že i přes tu snahu jsme tituly dělali. Ale že Plzni a Spartě když potřebují pomáhají asi nerozporuješ nebo ano? On taky tady byl JN, kterýho až tolik neřezali, uvidíme teď... Jsem si jistý, že gól Pardubic by s Plzní nebo Spartou pro faul neplatil. Buď rovnou v reálu, nebo s VAR.

                        • Re: Slavia - Teplice 5:1

                          Boss82     před 4 lety 21.09.2020 13:11 |  
                          2 3

                          Kdyby to bylo tak, jak si někteří představujete (že po nás jde Berbr, Svoboda, Chovanec, všichni rozhodčí, všechna média atd...), tak by nám nepomohlo nic, ani mít k dispozici kádr Realu Madrid, a neměli bychom šanci. V jiném příspěvku jsem ti uvedl několik zásadních zápasů, kdy nám výroky rozhodčích naopak pomohly.

                          Je mi jasné, že zase schytám miliardu mínusů, ale i ta pomoc Plzni nebo Spartě se tu neskutečně přeceňuje. A to z prostého důvodu - přirozené fanouškovské neobjektivity, kterou trpí asi všechny fanouškovské tábory na světě. Já se často do krve hádám s různými sparťany ve svém okolí, kteří jsou přesvědčeni o tom, že rozhodčí zápas co zápas tlačí Slavii a pomáhají jí k titulům. Ti sparťané samozřejmě nemají pravdu, ale jsou zaslepeni úplně stejnou fanouškovskou neobjektivitou, jako hodně z nás slávistů.

                          Co se tady řešilo v poslední době... Tak třeba Hejdův gól proti Boleslavi z údajného ofsajdu. Kdybychom stejný gól dali my, tak se tady určitě dočtu, že situace byla hraniční, nebylo snadné ji posoudit, a že i kdyby to několikacentimetrový ofsajd byl, tak takové situace se mají pouštět. Ale protože takový gól dala Plzeň, tak si tu samozřejmě všichni notují, že to je zářez, protože Berbr.

                          Nebo včerejší zápas Sparty a Zlína. Jawo Krejčímu zajel do kotníků, a i když předtím trefil míč, tak takové situace se dávno pískají. ŽK to byla přísná, ale dát se dala, což bych se tady také určitě dočetl, kdyby šlo o náš zápas. Ale jelikož šlo o zápas Sparty, tak samozřejmě podle slávistů o ŽK nemohlo jít v žádném případě. A penalta na Krejčího? Procházka zezadu ve skluzu kopnul Krejčího do lýtka, který v důsledku toho upadl a zrakvil brankáře. Na opakovaných záběrech je to dobře vidět. Podle mě jasný faul od Procházky, ale chápu, že tady to nikdo neuzná, protože jde o Spartu.

                          Tady sestřih:
                          https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/384497/sestrih-sparta-zlin-3-1-penalta-v-zaveru-rozhodl-jirackuv-vlastenec.html

                          Na druhou stranu bych tu mohl najít i dost zápasů, kdy byla Sparta verdikty rozhodčích poškozena a celkem oprávněně si na jaře 2020 na jejich verdikty stěžovala, čímž se dostala překvapivě do sporu i s Chovancem. Viz:

                          https://www.ruik.cz/nikdo-mi-do-prace-nezasahuje-fotbal-je-cisty-sparta-si-uz-dlouho-stezuje-na-vsechno-tvrdi-jozef-chovanec/

                          Takže asi tak. Prostě nic není černobílé a žádné spiknutí proti Slavii se nekoná, o tom jsem přesvědčen.

          • Takže Spartě nepomohli, nám ano...

            dalislavista     před 4 lety 22.09.2020 20:03 |  
            2 0

            Sudí Emanuel Marek v páteční předehrávce 4. kola první fotbalové ligy na Slavii poškodil hostující Teplice. V 19. minutě chybně vyloučil hostujícího Davida Heidenreicha, který podle komuniké komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR nezmařil zjevnou brankovou možnost. Naopak v nedělním duelu mezi Spartou a Zlínem sudí nechybovali, uvedla komise.

            Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/disciplinarka-slavia-vs-teplice.A200922_184417_fotbal_ald

            • Re: Takže Spartě nepomohli, nám ano...

              Dr. Fe1     před 4 lety 23.09.2020 04:08 |  
              0 6

              Uznávám, že tyhle naprosto šílený verdikty nahrávají tomu co tvrdíte vy. Připadá mi, že se to tuhle sezonu rapidně zhoršilo. Hlavně, že Sparta si zaplatila zvláštní zacházení. Plzeň ta tradičně jede ve stejných kolejích, kdy se jí připískává .....

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Leksel     před 4 lety 19.09.2020 11:51 |  
      1 5

      Ta karta mě překvapila a trošku mi kazí radost z výhry, osobně jsem čekal 3 možnosti posouzení:
      1) pustil by to s tím, že se jednalo o vzájemně tvrdý souboj tělo na tělo "anglického" stylu,
      2) žlutá karta a trestňák z hranice šestnáctky,
      3) žlutá a penalta, ptz to posouzení začátku souboje je věcí rozhodčího, takže pokud se kopalo z místa pár centimetrů před šestnáctou, tak by se nikdo nemohl divit, kdyby místo faulu rozhodčí označil o pár čísel dál už ve vápně
      Samozřejmě, že zápas jsme měli pod kontrolou, ale rád bych se vyhnul takovým hodně přísným diskutabilním rozhodnutím. Pro mě je to zbytečná kaňka na jasným zápase.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        tobro     před 4 lety 19.09.2020 14:40 |  
        0 0

        No, já bych to fotbalově-pocitově-fanouškovsky řešil 2), ale pokud rozhodčí funguje jako rozhodčí, musí reagovat a protože Petar si dal šikovně balón a byl o něco rychlejší než obránce, nezbývalo obránci než několik posledních metrů souboje ho chytit za dres(!) a tedy faulovat, což bylo následně řešeno a ohodnoceno. VAR také věc nezkoumal nijak dlouho... Pokud bychom se například my dopustili něčeho podobného v LM, půjde náš hráč ven taky, a bez řečí, bacha na to!

        Frustrovaný Vukadinovič a arogantní boreček Marešů měli dostat žlutky!
        To, co si verbálně dovolil Mareš vůči rozhodčímu, bylo donebevolající!

        Tady je dobrej.sestřih: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/384441/co-ukazal-zapas-slavie-povzbuzeni-na-dany-holes-a-olayinka-si-rekli-o-misto.html?kapitola=627810


        Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 22:56) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Leksel     před 4 lety 19.09.2020 14:59 |  
          1 2

          To máš pravdu, to zatažení za dres byl jasnej faul, takže žlutá by na to sedla. Možná tu červenou vykompenzoval tím, že ten dvěma teplickejm magorům pak nedal žlutou.

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            DF007     před 4 lety 19.09.2020 21:32 |  
            3 0

            Tím, že bránící hráč, držící Musu, byl poslední, tak rozhodčí neměl, dle pravidel, jinou možnost. Červenou dát musel. Sice to vypadá přísně, ale plně dle pravidel.

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              tobro     před 4 lety 19.09.2020 22:57 |  
              1 0

              Je to tak.

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Leksel     před 4 lety 19.09.2020 23:23 |  
              1 2

              Ano, to máš úplnou pravdu, já si jen nebyl úplně jistej, jestli tam napravo nebyl ještě "kus" jednoho Tepličáka. :-)

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Fačín     před 4 lety 20.09.2020 10:43 |  
              0 1

              Pokud to ovšem vůbec byl faul. Z opakovaných záběrů tam avizované držení za dres nevidím, ale možná má isport málo relevantních záběrů.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Ondráš     před 4 lety 19.09.2020 12:12 |  
      5 6

      Nechápu, jak tu redku mohl posvětit i VAR.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        PetCC     před 4 lety 19.09.2020 13:52 |  
        3 0

        Jak už jsem napsal níž, není to tak dávno, co v lize prakticky stejnou situaci posoudili taky na červenou.

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Ondráš     před 4 lety 19.09.2020 17:33 |  
          3 4

          Tak ji posoudili stejně chybně.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      obiwan     před 4 lety 19.09.2020 13:08 |  
      5 3

      No fouknout to rb nebo plísni, tak tady hodně řveme...na druhou stranu myslím, že tady nenajdeš nikoho, kdo by tu červenou obhajoval. Mě to teda žere hodně, protože to fakt je proti duchu hry a kvalitu zápasu to dost ovlivnilo:-(

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 16:53 |  
        1 11

        Mudrc tím zjevně chce upozornit, že tady řada lidí tohle bere jako teorii spiknutí, což se výše potvrzuje. Jakmile je to proti Slávii (pro Plzeň, pro Spartu v jiném zápase)i, tak to berou jako jasný důkaz spiknutí. A teď dokonce i když je to pro Slávii , tak je to důkaz spiknutí taky !!! , protože to prej udělali naschvál za stavu 2:0, kdy už Teplice stejně neměly šanci, aby pak mohli písknout něco proti Slávii v jiném zápase, kdy to bude pro Slávii znamenat ztrátu bodů .... :-) Mě to tedy přijde už hodně šílený takhle uvažovat. Cokoliv se stane, tak je to spiknutí proti Slávii :-) Dokonce i červená pro soupeře je spiknutí proti Slávii :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 16:55) . Zobrazit původní komentář

  49. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Whip1     před 4 lety 19.09.2020 12:10 |  
    7 2

    Ta redka za mě byla chyba rozhodčího, žlutá max. Ale dostat ji měl Vukadinovic, ať už úmyslně nebo ne, takhle někomu prošlápnout nohu je na kriminál. Teď dát všechno do úterka, za mě beru cokoliv bez inkasovaného gólu.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      PetCC     před 4 lety 19.09.2020 13:50 |  
      5 0

      Úplně stejná situace byla myslím nedávno v nějakém zápase Sparty a VAR to uznal jako červenou. Takže já to tak beru jako danou věc.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      DF007     před 4 lety 19.09.2020 21:29 |  
      2 0

      Už jsem o tom dnes diskutoval na několika sítích. Za mě sice tvrdá, ale rozhodčí jinou možnost neměl. Pokud situaci posoudil jako faul, což asi posoudil správně, tak udělení červené karty bylo jedinou cestou. Musa byl v samostatném úniku. To, že v závěru akce byl již Vondrášek blízko na posouzení nic nemění. Ale souhlasím, že v takovém případě, byla červená přísná. Nicméně, z pohledu pravidel, posouzeno rozhodčím správně.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Dennis     před 4 lety 20.09.2020 21:48 |  
        3 0

        Vondrášek byl blízko i z toho důvodu, že Musa byl přidržen v tom souboji s Heidenreichem, ztratil tam trochu rychlost a to rozhodlo, že se Vondrášek "stihl" vrátit. Kdyby Musa běžel bez faulu, tak to Vondrášek nestihl a Musa by zakončil. Proto podle mě také červená. Musa šel prostě sám na bránu. Nehledě na to, že jak tady už někdo psal, v LM by nás za tohle vyndali hned.

  50. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Marek3     před 4 lety 19.09.2020 12:32 |  
    8 3

    Musa podle mne splnil to Co se od utocnika ocekaval: gol (je mi fakt jedno jak ho dal), krasne vytvoril prostor Pro Olayinku pred prvnim golem, vyhral spoustu souboju a krasne srazil mic Sevcikovo do skvele pozice. Ma slusnou prihravku, ikdyz je pravda ze pohyb a jeden na jednoho neni top ale nemuze mit vsechno. Lingr mne prislo ze mel dobre okamziky stejne jako Kafa ale potrebuji hrat aby se vyhrali. Holes asi OK na utery, ale Kudela mi prisel celkem spatny coz ve spojeni s vykonem Hovorka me trochu strasi pred uterkem.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 12:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      fps     před 4 lety 19.09.2020 13:41 |  
      0 11

      - celkem souhlas, až na toho Holeše, dozadu to celkově od nás nebylo moc dobré, a jeden z důvodů byl Holeš na DZ, hrát proti někomu lepšímu, tak by jsme dostaly víc gólů než jenom jeden
      - jestli Holeš nastoupí i proti Midtjyllandu na DZ, tak mám vekou obavu z toho, že nás ve středu zálohy přetlačí, a bude to, to rozhodující, Midtjylland by měl ve středu zálohy značně vyšší a robustnější hráče
      - Midtjylland je ve standardkách opravdu hodně dobrý, minulou sezonu dali polovičku gólů ze standartek, takže i kuli tomuto potřebujeme dát do sestavy vyššího a robustnějšího hráče na DZ
      - možnosti na DZ máme dost, Traoré, Květ, Zima, Takács

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Marek3     před 4 lety 19.09.2020 14:17 |  
        3 3

        Hele Holes Je fyzicky nadupanej a silovej (urcite vice nez Traore) ale jak rikas hlavy je vec jina. Podle mne Traore nema formu ale je mozne ze se trener pokusi resit jejich dobre standartni situace protoze hlavickaru tam moc nemame (Zima a Musa asi hrat nebudou) mozna Takacem na DZ ale to mi prijde nepravdepodobne protoze ted vubec nedostaval sanci. Mozna se to spis budeme snazit resit tymove nez individualne. Podle mne asi Holes nebo Traore 50:50 sance. Ale asi budes souhlasit ze zadny znich neni idealni. Holes uz jen proto ze dlouho nehral.

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          donford     před 4 lety 19.09.2020 15:42 |  
          4 0

          Holeš za nároďák byl velmi dobrý, ale to hrál na svém místě, na beku. Fyzičkou to na DZ utáhne, včera tam zahrál dobře, netvrdím, že nadprůměrně, ale předtím v jarní lize byl na DZ docela spolehlivý. Jinak souhlasím, že mužstvo hlavičkáře v záloze nemá. (Stanciu, Ševčík, Lingr ...)

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        dalislavista     před 4 lety 20.09.2020 10:43 |  
        0 0

        Jestli Květem myslíš Karafiáta, tak ten se nevešel na soupisku play-off CHL

  51. Re: Slavia - Teplice 5:1

    první rytíř     před 4 lety 19.09.2020 15:24 |  
    15 0

    K včerejšímu večeru v Edenu ještě malou poznámku (pokud to již nezaznělo). Moc se mi líbilo, jak během utkání Eden vyvolával jméno Michala Frydrycha. To bylo od fandů super!

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      sauvignon     před 4 lety 19.09.2020 16:13 |  
      10 0

      A podobně bylo super, jak se Provod přiznal k autu. Slavia hraje fair!

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

        Leksel     před 4 lety 19.09.2020 23:29 |  
        2 2

        Jo, to se mi taky moc líbilo, ukázal všem, že čestná hra je pro něj prioritou a samozřejmostí. Je vidět, že má sešívaný srdce.

  52. Diváci

    Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 16:43 |  
    23 11

    K celkově kladnému zážitku ze včerejška i něco málo kritického - k nám fanouškům. V Edenu byla tentokrát velká opatření proti Covidu, aby se minimalizovala rizika přenosu a naopak byla co největší šance, že nám diváky nezakážou nebo alespoň jestli zakážou, tak ne úplně. Slavia mimo jiné požádala diváky, ať si vezmou roušku a mají jí v koridoru nebo prostě když vstanu ze svého místa. Výsledek je ten, že tak třetina až polovina roušku neměla, což je škoda. Zbytečná bezohlednost jak k ostatním fanouškům, tak ke Slávii.
    Další věc je, že se najdou bezohlední závisláci co kouří během zápasu. Takhle mi tam dva na střídačku smrděli pod nos. To je zase specialita horních řad a horního ochozu, že tam se někteří domnívají, že tam kouřit můžou nebo že to tamtak nevadí. Vadí. Je to hloupá bezohledniost to nevydržet ani ty dvě hodiny a smrdět ostatním pod nos.

    • Re: Diváci

      Eluin (přítel SN)     před 4 lety 19.09.2020 21:33 |  
      6 4

      Bohužel je to tak. Někteří lidé jsou dost bezohlední a dokáží k tomu v atmosféře vyhrocených emocí strhnout ostatní.

      • Re: Diváci

        Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 23:01 |  
        7 10

        A řada z nich se ještě tváří div ne jako disidenti a odpůrci režimu, že hrdinně prskají na ostatní bez roušky. To je taková pubertální trapná vzdorovitost nedůstojná dospělýho člověka.
        Doufám, že někteří ty roušky neměli , protože o tom třeba nevěděli, ale i tak jich bylo bohužel hodně, těch co neudělají ani tohle málo pro společnou věc ...

        • Re: Diváci

          Eluin (přítel SN)     před 4 lety 20.09.2020 06:49 |  
          1 0

          V angličtině bývá takové přísloví, "je dobré vzít si v zimě na hlavu čepici i když to říká také tvá máma."

        • Re: Diváci

          Fačín     před 4 lety 20.09.2020 10:47 |  
          2 6

          Pokud konzumuješ, roušku si musíš sundat. Já jsem konzumoval neustále. A řekl bych, že i ostatní.

          • Re: Diváci

            sasky     před 4 lety 21.09.2020 07:34 |  
            1 0

            Hele u tebe mě to vlastně ani nepřekvapuje. Viz příspěvěk doktora, na který reaguješ... Připadáš si zřejmě jako velký hrdina, bořitel režimu a mezi kamarády jsi zřejmě děsně cool. No, vyvedu tě z omylu. Nejsi...

            • Re: Diváci

              Fačín     před 4 lety 21.09.2020 10:44 |  
              0 1

              Klasicky jsi to vůbec nepochopil a děláš zbrklý soudy na základě svých nesprávných úvah o povaze jednotlivých lidí.

        • Re: Diváci

          sasky     před 4 lety 21.09.2020 07:33 |  
          0 0

          To je přesně ten typ lidí, co všude vykřikuje, jaké jsou všichni ostatní ovce a připadají si jako děsní hrdinové a jak píšeš - disidenti.

    • Re: Diváci

      PetCC     před 4 lety 20.09.2020 18:48 |  
      2 0

      To buď rád, že jsi nebyl na Bohemce proti Pardubicím.
      Tam jeden blb stál celou dobu s jednou nohou na vršku sedačky před sebou, takže přes něj nebylo vidět ani ve stoje. Když jsem se lehce ohradil, tak se tvářil jako pán světa. A jeho kámoš sice seděl, ale hulil celej zápas.

  53. Re: Slavia - Teplice 5:1

        před 4 lety 19.09.2020 20:29 |  
    5 30

    Zase si jdu pro minusy, ale vubec mi to nevadi, za pravdu se lidi zlobi. Chtel bych vyzdvihnout individualni vykony: Stanciu, Provod a Coufal. A ted proc ty minusy? Ten kdo hraje CFL a mel tu moznost si zahrat proti Slavii B, kdyz tam pusobil Holes, mi da za pravdu, ze to byl nejhorsi hrac ve 3. lize. Tech posklebku co Holes v CFL schytal bylo az usmevne a hlavne nehodne Slavie! Uplne tragicky hrac, ktery neni fotbalista! Vcera jako obvykle jsem se na nej zameril, ze mu prilisne krivdim. Ano gol dal nadherny, vsechna cest. Ale!!! Snad 3x si dal balon daleko od nohy uplne nefotbalove a Teplice mohli jit do jasne golovky. Snad 2x to vyresil skluzem kde bylo 50 na 50 zda dostane redku nebo se z toho vymani. Nastesti se z toho dostal a jednou mu tam snad nekdo pomohl ze stoperu. Dale nema absolutne fotbalove mysleni a prostorove videni. Casto hraje do strany, ktera je plna, protoze se spatne rozhodne. Holes neni hoden Slavie! Ps.: jedine pro nej je, ze ani Soucek na zacatku nevypadal Buh vi jak.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Ondráš     před 4 lety 19.09.2020 20:33 |  
      6 3

      Nemohu souhlasit.

      • Re: Slavia - Teplice 5:1

            před 4 lety 19.09.2020 20:35 |  
        3 3

        Diky Bohu za svobodne vyjadrovani a diskuzi :-)

        • Re: Slavia - Teplice 5:1

          Dobi     před 4 lety 19.09.2020 20:43 |  
          2 1

          Staří latiníci říkávali PANTA REI - vše plyne... Vše se mění. K lepšímu i hrěímu - jak kdo, jak kdy. Třeba ten Holeš bud svým způdobem následovat Součka... Ale kdo ví, nejsme vědmy...

          • Re: Slavia - Teplice 5:1

            tobro     před 4 lety 19.09.2020 21:14 |  
            1 3

            Vše plyne, všechno je v pohybu, všechno pomíjí (Ἡράκλειτος ὁ Ἐφέσιος)

            Oblíbení rčení stoiků. .. ;-)


            Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 16:04) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.09.2020 14:48 |  
              2 2

              "Quas dederis solas semper habebis opes" - Martialis (Epigramy)
              Bohatství jež daruješ, Ti jako jediné zůstane navždy.
              Sokrates55


              Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 14:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Teplice 5:1

              tobro     před 4 lety 20.09.2020 16:08 |  
              0 1

              Oprava: Oblíbené rčení stoiků. .. ;-)

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Boss82     před 4 lety 19.09.2020 23:00 |  
      8 5

      Holeš není mým vysněným DZ, mnohem raději bych ho viděl na kraji obrany, kde patřil k nejlepším hráčům v lize, ale přes Coufala s Bořilem to má prostě extrémně těžké. Nicméně to, cos tady vyplodil, je šílený blábol. Nejhorší hráč ČFL?!!! Tragický nefotbalista? Vážně sledujeme stejného hráče? A vážně máš tak nízké mínění o Trpišovi, že tohoto hráče chtěl do týmu a poslední dobou ho často staví do základní sestavy? Co se tady člověk nedočte...

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Dr. Fe1     před 4 lety 19.09.2020 23:55 |  
      6 10

      Já jednotlivé hráče až tak detailně nesleduju a ani nejsem odborník, takže nemůžu soudit nakolik je váš názor správný nebo nesprávný. Ale možná by bylo lepší ubrat na těch extrémních hodnoceních typu "nejhorší ve 3. lize" nebo "Uplne tragicky hrac, ktery neni fotbalista!" a podobně. Tím pak zbytečně shazujete třebas i částečně relevantní názor. Pak to lidi neberou vážně.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 23:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Harvey     před 4 lety 19.09.2020 23:59 |  
      7 1

      Noo...nikdo ti za pravdu nedal :)
      ...a body jsme začali na konci minulé sezóny sbírat až s Holešem na DZ. Proti Pardubicím chyběl a viděli jsme jak vypadala naše hra ve středu pole.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Pepino44     před 4 lety 20.09.2020 10:17 |  
      12 0

      No, ještě,že sem nepřispíváš častěji. Tvoje pindy jsou doslova skvost. Co Ti Holeš udělal, že jej tak nenávidíš? To přeci není normální. Svěř se, bude Ti lépe.

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.09.2020 14:56 |  
      5 2

      Vážený příteli.
      Někdy se pravda poslouchá a nebo vnímá možná těžko, hlavně pokud je nepříjemná.
      Zde se však zdáti být nepříjemná Tvá nepravda a neobjektivita.
      Holeš odebral balón soupeři 12x, 8x přihrál do další postupné akce, 9x naběhl do prostoru za vápnem a jeho pohyb vyplňoval prostory za našimi středními halvy, Ševčík tak mohl jít více dopředu a Holeš se točil se Stanciuem. Fotbalové myšlení prokázal při nábězích na centry a právě odebíráním míčů soupeři.
      Tak asi tak.
      S úctou
      Sokrates55


      Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2020 18:04) . Zobrazit původní komentář

  54. Re: Slavia - Teplice 5:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.09.2020 08:20 |  
    10 1

    Dobré ráno z nedělní Šumavy a u dobré kávy :-)).
    Páteční zápas našich kluků asi splnil hlavně přání vyhrát, dát nějaký gól, spravit si náladu a nezranit se. Také prověřit nějaké nové herní varianty a dostat do hry další hráče.
    Myslím si, že se to vcelku podařilo.
    To co bylo nepovedené, to naši trenéři určitě ví a s kluky si to rozeberou.
    Jde mi především o nepřesnosti a chyby v obraně a zmatky při rozehrávce i od Ondry Koláře.
    Na to je třeba dát pozor. Je to s podivem, ale lepší ze stoperské dvojice byl kupodivu Zima.
    Kúdela na mě až moc nepřesností v rozehrávce při průnikové přihrávce přes teplickou zálohu. Několikrát to zachytili a hrozili protiútokem.
    Ale je dobře, že se to ukázalo a mají na čem pracovat.
    Je pravda, že Dánové budou daleko těžším soupeřem než Teplice.
    První dvě rychlé branky byly ukázkou rychlé souhry a fotbalovosti našich kluků.
    Červená karta byla opravdu přísná a rozhodčí to vůbec posuzoval "nějak divně".
    Naopak faul na "Olího", to byl doslova brutál a to bylo bez karty? Přitom ten pomezní to vidí dva metry od sebe:-(( a nic?
    Teplice i o deseti hráli docela dobře a přinutili nás k chybám. Je pravda, že jsme také prostřídali. A líbilo se mi, jak Laca Takácse mrzela ta jeho chyba při penaltě a snad ho uklidnila ta branka, co dal.
    Vyzdvihl bych několik momentů ze zápasu.
    Chuť do hry a daleko lepší pohyb celé zálohy.
    Dobrý výkon Holeše.
    Citlivé naše přerušení hry při zranění teplického hráče Nazarova a Řezníčka.
    Dále se mi líbilo přiznání míče soupeři od Bořila a Provoda.
    Nepochopil jsem tvrdou hru Jakuba Mareše. Kdyby se mu v jednu chvilku neuhnul Vláďa Coufal, tak v úterý nehrál. A Mareš mu ještě nadává..... :-((
    Ale jinak díky za výhru a 3 body.
    Jak je vidět, budeme se zase o titul prát až do konce. Alespoň to bude napínavé a já pevně věřím, že se nám to povede.
    Za důležitější v tuto chvíli považuji postup do LM. Budu držet klukům palce a snad při losování LM budeme u toho :-)).
    Jan Cimbura si také věřil a uspěl.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Leksel     před 4 lety 20.09.2020 17:10 |  
      0 1

      Příspěvek po obsahové i stylistické stránce splňuje požadavky editora a je uvolněn do tisku. Oceňuje nejen hodnocení samotného zápasu, ale i zmínku o úternímu důležitém duelu s Dány ve smyslu, že nesmíme usnout na vavřínech a zůstat "opiti" jasným vítězstvím nad Teplicemi, ale poučit se z chyb v zápasu a zodpovědně a důsledně se na veledůležitý "evropský" zápas připravit. Neodmyslitelná vůně dobré kávy jen potencovala čtivost a celkový příjemný zážitek z autorova hodnocení a komplexního pohledu.
      P.S.: Dodatečně se ještě omlouvám za minulou nechtěnou chybu ve jménu Sokrates, kdy jsem místo písmene k užil anglické c.

  55. Re: Slavia - Teplice 5:1

    PetCC     před 4 lety 20.09.2020 18:51 |  
    6 0

    Docela mě zaujalo, že se v prvních 4 kolech dostali do hry všichni hráči ze soupisky do pole.
    A aby toho nebylo málo, tak všichni hráči alespoň jednou vystřelili!

    • Re: Slavia - Teplice 5:1

      Dr. Fe1     před 4 lety 21.09.2020 06:30 |  
      0 8

      Zajímavý postřeh, díky.

  56. DERBY

    Slávista 51     před 4 lety 20.09.2020 21:42 |  
    3 1

    Jak tak koukám, na derby by to chtělo zahraniční rozhodčí.