Fortuna liga

307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

Česko čeká největší sportovní událost, kterou zná – již potřetí během jednoho měsíce. Derby pražských „S“ se opět odehraje na Letné a opět bude mimořádně důležité. Jeho výsledek může hodně předurčit výsledek boje o ligový titul. 

Trumfy v rukou drží Sparta – nad svým odvěkým rivalem z Vršovic má stále dvoubodový náskok a případná výhra by ji před závěrem nadstavby výrazně přiblížila titulu. Letenské by ale nejspíš uspokojila i remíza, která by jim zajistila udržení současného náskoku. Slavia však v posledních letech zažívá v zápasech na Letné mimořádně úspěšné období. Z předchozích deseti zápasu na půdě rivala prohráli sešívaní pouze jediný. Jen těžko bychom ale hledali v této sérii zápas s podobnou důležitostí a sešívaní, byť jdou do utkání jako mírný favorit, nesmějí nic podcenit. Varováním jim může být úctyhodná domácí bilance, kterou si Sparta připsala v probíhající sezóně. Z dosavadních patnácti zápasů prohráli svěřenci trenéra Priskeho jediný, čtyřikrát odešli ze hřiště s remízou. Jedinou jarní ztrátu doma pak Sparta zaznamenala právě v zápase se Slavií. Tajemství sparťanského úspěchu se skrývá ve stabilizované sestavě. Většinu této jedenáctky bude mít trenér Priske k dispozici nejspíš i tentokrát. Chybět určitě bude pouze Čvančara, lehký otazník se vznáší i nad dvojicí stoperů Sorensen a Vitík. 

S absencemi se pochopitelně potýká i Slavia – scházet budou Masopust s Olayinkou, pouze na část zápasu budou nejspíš připraveni Zafeiris a Ševčík. K dispozici pravděpodobně nebudou ani Hronek a Ewerton. Trenér Trpišovský má ale i tak při skládání sestavy z čeho vybírat. Skvělou formu v posledních týdnech nabral Jurečka, do sestavy se může vrátit i produktivní Lingr. Lehký otazník visí ve středu pole. Start Oscara se zdá být jistotou. Ale kdo k němu? Zafeiris dost možná do zápasu podobně jako v pohárovém finále naskočí spíše v roli žolíka. V zápase s Bohemians se osvědčilo nasazení Hromady, šanci v posledních týdnech dostává i uzdravený Provod. Vyloučit pak nelze ani překvapení v podobě veterána Traorého. Ať nastoupí jakákoliv sestava , pro Slavii je mimořádně důležité, aby byla vítězná. Pomoci k tomu mohou i fanoušci na tribunách, kteří se, podobně jako diváci O2TV sport, dočkají startu zápasu zítra v 18 hodin. Liga jde do finále, Slavia hraje o všechno. 

**** ******! 

Tip na sestavu: Kolář – Holeš, Ogbu, D. Jurásek – Douděra, Oscar, Hromada, Schranz – Jurečka, van Buren, Lingr 

Kurzy: 2,88 – 3,5 – 2,45

32. - Sobota 13. 05. 2023 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2022/2023
3 - 2
1 - 1
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

30. Haraslín
63. Sörensen
90.+7. Krejčí (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. Ivan Schranz
85. Stanislav Tecl

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    pcitron     před rokem 12.05.2023 22:41 |  
    10 5

    Pojďte sešívaní bojovníci
    a zákona jeho,
    prostež od Bohyně Slavie pomoci
    a úfajte v ní,
    že opět s ní svítězíte.

    Titul vám za škody stojí,
    stokrát viec slibuje,
    pakli kto proni život složí,
    věčný mieti bude.

  2. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    mario63     před rokem 12.05.2023 22:43 |  
    11 1

    Pojďme do nich, vybojujme si titul !

  3. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    Slávista 51     před rokem 12.05.2023 22:46 |  
    14 0

    Tak kluci, předveďte, že na Spartu umíte a " rozneste je na kopytech " - mají nos moc nahoru !

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 05:09 |  
      5 0

      Třeba i Kolář z penalty/kterýkoliv hráč na hřišti - hlavně vyhrát.

  4. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    navzdyslavia     před rokem 13.05.2023 01:48 |  
    11 0

    Jakýmkoliv šmudlou nebo hezkým gólem z dálky. Je to jedno. Hlavně vyhrát a dostat se zpět na první místo. Bude to těžký zápas, ale věříme vám. Jsem zvědav na sestavu a kdo se ze zraněných vrátí.

  5. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    Steevee     před rokem 13.05.2023 06:10 |  
    14 0

    Co mám asi tři rudý kamarády, tak všichni mi celej týden říkají to samý.

    Je to něco jako "Tvl jako mohlo by být po sobotě hotovo, ale vůbec tomu nevěřím. Jste na tom líp a vyhrajete tady".

    Což mě na tom hrozně baví:-) Jak si do teďka všichni hráli na pány světa, ale reálně pořád ví, že pokud všichni předvedou 100% schopností, Sparta je prostě druhá.

    Hrozně chci věřit, že to dneska zvládneme. Sice možná pět minut po dvanácté, ale už jenom za Jindrovo prozření se složením útočné "formace" titul musí být náš.

    Naložte jim, co se do nich vejde a dovezte do Edenu tři body. Ať nemáme minimálně na měsíc všichni zkurvenej život:-)

  6. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    kostelnivlajka     před rokem 13.05.2023 06:52 |  
    3 7

    Určitě je porazime, můj tip nula ke třem. To, že pak vše vyhrajem to nevěřím, takže titul...??

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 10:11 |  
      2 0

      ?

      • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

        MIKr.8     před rokem 13.05.2023 17:07 |  
        0 0

        Tahleta hororová varianta mě bohužel taky napadla a skoro se mi nechce vyslovovat, ale je klidně možný, že porazíme rudý i plíseň a slovácko, ale v případě remízy v Olomouci můžou mít titul rudý kokoti. Pak by to byl snad historickej unikát, protože včetně poháru a nadstavby bychom měli bilanci proti s*artě 3-1-0, proti plísni 2-0-1, Bohemce 4-0-0 a slovácku 2-1-0 a stejně bychom byli druzí. Stejně se na ten závěr ligy těším. Když se daří, umí vyhrávat každej.

  7. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    Ragnarok     před rokem 13.05.2023 07:09 |  
    6 14

    Tipuju brzkou kontroverzni cervenou a penaltu proti nam. Zarez od Cerneho VARu.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      brťas74     před rokem 13.05.2023 08:14 |  
      2 11

      Bohužel asi tak nějak:((

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 10:10 |  
      4 0

      Že by až tak ?
      No i kdyby - EP budeme, takže tam to může Slavia dohnat.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Ragnarok     před rokem 13.05.2023 12:17 |  
      6 1

      Mě při tom derby, kde dostal Aiaham redku zaujalo, že experti po něm se shodli, že Slavia v druhém poločasu byla slabá do útoku a měla malé držení míc oproti běžným zvyklostem.
      Pro suchý hajzl je to ideální průběh. Dokonale to řešil Hocek při našem zápasu v Plzni. V kapse na papírku vysvětlení: obrovská intenzita zákroku Santose a totální nezájem hrát míč a pískal to ještě dřív, než k tomu došlo.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Monarchie     před rokem 13.05.2023 12:42 |  
      5 2

      Osobně také Černému nevěřím, dnes ve Slezsku co předvedla Adámková pro Spartu B, ukázala 4 minuty, hrálo se dokud nevstřelí branku, 2 červené..

      Příhoda vsadil na jednu kartu.

      Jindra je borec, budeme hrát chytře!!

  8. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    SKEP     před rokem 13.05.2023 07:22 |  
    7 2

    Tento víkend nás čekají 2 mimořádně důležitá utkání. Sobotní na Letné hodně napoví o mistru ligy, nedělní v Hornoporno zase o sestupujících z FNL.
    Proto jsou nezbytné dvě věci - aby nebe bylo blankytné a oba zápasy jsme vyhráli.
    Slávistický Inžaghi, Václav Jurečka, v poslední době disponuje mimořádným střeleckým apetitem. Jeho neskutečnou fazonu musí trenéři využít v obou soubojích. Dnes vystřílí titul, zítra FNL!
    Když Třinec v boji o udržení upustil od výběru vstupného, my do téhož boje nasadíme snajpra s vysokoškolským diplomem. Třinecké Go West! musíme zvládnout na Go Down!


    Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2023 07:32) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    SKSKali     před rokem 13.05.2023 08:21 |  
    14 2

    Situace se obrátila. Před 4 týdny většina věřila Spartě, zvláště s naší tehdejší marodkou a její celkem dobrou formou v útoku. Nyní zas většina favorizuje nás.
    Je fakt, že Sparta za poslední měsíc nepředvedla skoro nic a nebýt kontroverzních situací v její prospěch, byla by za náma. Ale na to se vymlouvat nechci. Nebejt našich ztrát venku, nemuseli bychom žádnou Spartu řešit. Ztratit se může, nejsme žádný válcovací stroj. Ale když máme pomálu celé jaro problém vyhrát venku, horkotěžko pak můžeme s čistou hlavou přemyšlet o titulu.
    No nic, dnešek ať rozhodne. SKS

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      kostelnivlajka     před rokem 13.05.2023 08:50 |  
      4 3

      Souhlas, někdo už začíná bulet, aniž by mu někdo okopal kotníky, viz níže, to je banda ufnukancu..

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 10:07 |  
      7 0

      V Y H R A J E M E
      !

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      mig52     před rokem 13.05.2023 12:27 |  
      4 3

      Já věřil ve výhru, teď jsem na rozpacích. Vízek se nechal slyšet, že vsadil dvojku a on nikdy dopředu prozrazený výsledek netrefil. Bože dej, aby výjimka potvrdila pravidlo a on shrábne tučnou výhru.

  10. Derby

    Pedro50     před rokem 13.05.2023 11:15 |  
    5 1

    Já myslím, že to zvladnou kluci za tři body a i kdyby za jeden tak nevěřím že RB proti Plzni a Slovácku neztratí...

    • Re: Derby

      kondorr     před rokem 13.05.2023 11:23 |  
      8 1

      Jediná cesta k titulu vede přes dnešní výhru sparta v lize neprohrává jestli klopítne tak vždycky za remízu a to jí stačí k titulu.

      • Re: Derby

        obiwan     před rokem 13.05.2023 12:08 |  
        4 1

        Souhlasím...tedy až na to klopýtnutí...

    • Re: Derby

      rak (přítel SN)     před rokem 13.05.2023 12:26 |  
      7 1

      Ještě mají Bohemku. To, že jim dali oni i my šestku, ještě neznamená, že to mají v kapse. Motivaci klokani mají slušnou. Jsou trochu nevyzpytatelní.

  11. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    slavanda     před rokem 13.05.2023 11:44 |  
    11 0

    Tak jsem dneska taky nějakej malověrnej, doufám, že se pletu. Tuším nějakou "nešťastnou náhodu". Ale já se ve fotbale velmi často mýlím ;)


    Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2023 11:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      kondorr     před rokem 13.05.2023 12:24 |  
      10 1

      Bylo by super jít na fotbal a bát se jenom soupeře že se jim povede utkání bohužel u nás v lize se nejvíc bojíme rozhodčích a podvodníků jako je Příhoda, Křéta a řadu dalších zmetků tady asi nebude fotbal nikdy čistej.

      • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

        slavanda     před rokem 13.05.2023 14:34 |  
        2 0

        Přesně, po tom co hrajou poslední dobou za haluz se nebojím jejich sportovní formy. Současnou Bubeneč porazíme ve čtyřech z pěti zápasů pokud půjde jenom o sport. Pokud to bude do kopce, jsou to dvě výhry, dvě plichty a jedna prohra z pěti. Když nás říznou sportovně, OK, beru a budeme si nadávat za ztráty s Hradcem a Teplicema. Jenom nechci, aby tam byla nějaká pachuť. Alespoň v tomhle vzájemném zápase.

  12. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    donford     před rokem 13.05.2023 12:26 |  
    9 0

    Počítám, že Sparta vyhecovaná diváky a samozřejmě medii, nezačne opatrně, ale tentokrát pěkně zostra. Že nebude hrát na remízu. Tohle musíme eliminovat, pak hrát naší hru. Sestava od Aloise, při počáteční neúčasti Zafeirise špatná není, toho bych tam také viděl až po zastavení prvotního náporu, (i tak je možné, že RB vezmeme vítr z plachet a uragán začneme my) jen nevím, zda Lingr není lepší spíš napravo, ale tam by se zase možná pletl před hodně nabíhajícím Douděrou.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      rakusan     před rokem 13.05.2023 12:32 |  
      5 0

      Já si myslím, že v uvedené sestavě by byl Linži v záloze (jako na podzim slavná záloha Oski-Hromada-Linži) a hrálo by se 3:5:2, vepředu Mick a Jurda. Nebo klasika 4:3:3 s Ivanem na levém křídle a Jurdou na pravém.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2023 13:05) . Zobrazit původní komentář

  13. 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    Myšák     před rokem 13.05.2023 12:40 |  
    14 0

    Myslete si o mě co chcete. 0 : 3, Jurečka, Jurečka, Buren. A bude vymalováno!!!

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      rakusan     před rokem 13.05.2023 13:04 |  
      6 0

      To by bylo krásné...

      • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

        Myšák     před rokem 13.05.2023 13:08 |  
        7 0

        To bude krásné!!!

  14. Kretenskeho prihoda

    pehacko     před rokem 13.05.2023 12:42 |  
    14 9

    Kdyby se fanousek mohl jen tesit na fotbal, bez tech vsech svinstev kolem… ze se vic nez soupere bojis sudich, jak te po vzoru Pavlína jirku zarizne, jak podsvince za souhlasneho hykani zmrdu z o2, honibrku ispartu a idesu. To by bylo krasne a vyhral by proste ten fotbalove lepsi co dal vic golu… tak to by bylo nadherne. Bohuzel zijeme v dobe, kdy jedna strana ovládla uplne vse a jde skrz mrtvoly.

    • Re: Kretenskeho prihoda

      Myšák     před rokem 13.05.2023 13:10 |  
      7 1

      Nebreč, pravda zvítězí!!!

    • Re: Kretenskeho prihoda

      donford     před rokem 13.05.2023 13:32 |  
      5 0

      Tak zase oni v posledních zápasech skrz či přes naše "mrtvoly" nešli, nezdařilo se jim to, neuměli to, snad jim to nevyjde ani dnes. Fakt je, že zase hrají doma a diváci jsou nejméně 12. hráčem, jen doufám a dost se na to spoléhám, že rozhodčí nebude tím třináctým. I když jen jedno špatné či alibistické rozhodnutí, jak víme a známe, právě u tebou připomínaného darebáka Pavlína Jirků (a tehdy se zdaleka nejednalo u něj o jediné, u svině mizerné!) může ve vhodnou dobu a ve vhodné situaci odpískané zcela otočit zápas.

  15. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    martynko     před rokem 13.05.2023 13:19 |  
    10 3

    RB chybí Cvancara, Haraslin v poslední době trochu v utlumu, nejistá účast Sorensena. Tohle by se mělo na hřišti opět projevit. Uvidíme, jestli Priske pod tlakem posledních nezdarů v derby nevymyslí nějakou kulišárnu typu RB se zatáhne a tím nás donutí překulovat a čelit jejich brejkům. Protože jinak je v prostřední třetině hřiště zase přetlačíme.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 14:27 |  
      4 0

      A ty dva jejich sasínky, by se hodilo zesměšnit - nejlépe na červeno !

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Ragnarok     před rokem 13.05.2023 16:10 |  
      2 4

      Priske na nás chystá neuvěřitelné kulišárničky. Zejména bych si tipnul, že s doktorem Křetínským návštěvu kabiny rozhodčích a tým, který bude nabuzený stejně jako makléři z Wall Street v pátek večer po šichtě.

  16. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    záplata     před rokem 13.05.2023 14:03 |  
    1 7

    Přijďte se dnes večer podívat do Edenu, před hradbami budou, nabodnuty na kopích, vystaveny hlavy našich nepřátel, v případě zrady zde mohou být také hlavy Černého a Příhody, dnes budeme plenit a loupit jako staří Barbaři v Římě.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Slávista 51     před rokem 13.05.2023 14:14 |  
      12 1

      ZAKLADATELÉ
      Slavie, ani nikdo z jejich nástupců/pokračovatelů, nebyli barbaři.
      Takže ani z nás - nebudou !

      • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

        záplata     před rokem 13.05.2023 14:40 |  
        0 7

        Jo aha a jsi si tím svým tvrzením jistý?

        • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

          Slávista 51     před rokem 13.05.2023 15:53 |  
          5 0

          JO !

          • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

            záplata     před rokem 13.05.2023 16:18 |  
            1 3

            No tak dobře, ale ty hlavy, tak ty tam budou, na tom si trvám.

  17. Derby

    coogee     před rokem 13.05.2023 16:24 |  
    3 0

    Já sice úplně tak nesdílím zdejší optimismus některých přispivatelů, ale říkám si, že nemají na to nás porazit.
    Tím myslím na hřišti, v přímém a férovém souboji. Budou to nervy, ale věřím, že vyhrajeme!

  18. NEŠKODILO BY,

    Slávista 51     před rokem 13.05.2023 16:42 |  
    1 0

    vzít si dnes mustr od Olomouce - zatím

    Plzeň : Olomouc
    1 : 3

  19. Re: tip

    zeleznik2     před rokem 13.05.2023 16:47 |  
    3 0

    Jsou jen tři cesty:
    Úspěch, výhra a průběžné 1.místo
    Remíza, -2 body
    Prohra, - 5 bodů a zřejmě konec nadějí na titul..

    Pokud předvedme výkon podobný tomu ve finále poháru, nemám strach a 2:0. výhra bude naše.

  20. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    Hlavis     před rokem 13.05.2023 16:49 |  
    0 5

    Dneska to bude sakra těžké, že by bída po 4 prohrála nevěřím…. Ještě bez Holeše… dneska max remíza….

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      bububu (přítel SN)     před rokem 13.05.2023 16:54 |  
      3 0

      Bude bohatě stačit, když prohraje potřetí ;)

  21. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    bububu (přítel SN)     před rokem 13.05.2023 16:53 |  
    4 2

    Jsem v klidu, slávistická pravda a láska dnes zvítězí nad sparťanskou lží a nenávistí!

    Pravda leží na hřišti a jasně se dnes ukáže, že jsme lepší. Rudá bublina dnes mohutně splaskne.

    Praha jeeee
    nejhezčí město na světě
    my jí vládneme
    my jsme Slavie
    Sparta kurva jeee!

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      SKEP     před rokem 13.05.2023 17:02 |  
      0 0

      Bohužel ve fotbale to někdy chodí tak, že i když seš lepší, tak nevyhraješ. A tím nemyslím pouze rozhodčí.

    • Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 13.05.2023 17:15 |  
      4 0

      Přesně. Dnes nejde o fotbal. Dneska je to čistě souboj dobra a zla...

  22. Re: 307. derby pražských "S" jako přímý souboj o titul

    slavanda     před rokem 13.05.2023 17:35 |  
    0 0

    Takže Bubeneč bude betonovat...