Fortuna liga

Pardubice - Slavia 0:1

Slavia zvítězila v Pardubicích nejtěsnějším rozdílem, když jedinou branku vstřelil z penalty Jurečka. Mnoho dalších šancí zůstalo neproměněno, ty největší měli Tijani, Wallem a hned dvakrát Jurečka.

I po reprezentační přestávce zůstal v bráně Slavie Aleš Mandous. Trenéři tentokrát zvolili rozestavení 4-2-3-1, na becích hráli Douděra s Provodem. Ve středu zálohy nastoupil místo Zafeirise s Oscarem Ševčík. Na křídlech hráli Jurásek s Wallemem, v útoku Tijani a pod hrotem Jurečka. Domácí postavili několik posil, které přivedli v závěru přestupního období, konkrétně záložníka Daňka a stopera Ortize, který nahradil Halinského. Ten kvůli dohodě klubů proti Slavii hrát nemohl. První střelu zápasu si připsal pardubický Helešic poté, co Ogbu nepřesně rozehrál na polovině hřiště. Střela však mířila daleko mimo. Za Slavii to poprvé zkusil zpoza vápna Jurásek, střílel asi metr vedle, nicméně brankář Budínský i tak míč vyrazil na roh. Pak v těžké pozici z první zakončoval Tijani mimo bránu. Po rychlé akci to ve 12. minutě zkusil Jurásek, ale při střele podklouzl a výsledkem byl pomalý míč směřující do náruče brankáře. Pak se nečekaná šance naskytla Jurečkovi poté, co Budínský vyboxoval centr mimo vápno. Jurečka zkusil hlavou míč vrátit do odkryté brány, tu ale netrefil. Když už se dostával do dobré pozice ve vápně Wallem, šel příliš ochotně k zemi, na penaltu to ale bylo málo. Vyloženou šanci spálil po centru Douděry Tijani, když hlavičkoval nikým neatakován vedle brány. Uběhla jen minuta a Jurečka střílel z úhlu mimo. Další Jurečkův pokus pak byl zablokován. Z rohu vápna vystřelil i Douděra, Budínský vyrazil. Když Wallem prostrčil míč na Provoda, levý obránce Slavie se dostal za obránce Surzyna a postupoval na bránu. Surzyn mu zezadu zavadil o nohu, Provod spadl a pískala se penalta. K té se postavil Jurečka a skóroval do protipohybu brankáře - 0:1! Jurečka to brzy poté zkusil z dálky, Budínský vyrazil do strany. Následná střela Ševčíka z voleje mířila daleko mimo. Tijani v dobré pozici za vápnem poslal míč úplně mimo stadion. Po Ševčíkově průniku podél brankové čáry střílel z otočky Tijani, ale trefil jen hradbu těl před sebou. Sešívaní hráli dobře, ale domácí zkoušeli rychlé protiakce a čekali na polevení slávistů v koncentraci. Dvě takové situace opravdu nastaly, hráči Pardubic ale ani jednou nedokázali nadějné situace dovést k zakončení. V poslední akci první půle ještě ve výborné pozici na hranici vápna střílel Jurásek jen doprostřed brány, poločasový výsledek tak byl 0:1.

Do druhé půle domácí vyměnili hrotového útočníka, místo veterána Černého nastoupil exslávista Krobot.Ve 49. minutě spálil naprostou tutovku Conrad Wallem, když spolu s Tijanim vybojovali míč na rozehrávajícím Kukučkovi. Wallem byl úplně sám před Budínským, ale nechal jen vyniknout domácího brankáře. Pardubice ale začaly také více útočit a Provod musel hned dvakrát zasahovat ve vlastním pokutovém území. Po rohu domácích pak šla hlavička vysoko nad bránu. Po deseti minutách poločasu stáhl trenér Trpišovský ze hřiště Douděru s Juráskem a místo nich poslal do hry Masopusta a Schranze. Prudkou střelu Jurečky z úhlu vyrazil brankář Budínský. Ještě před šedesátou minutou střídali dvakrát i domácí, na hřiště se dostala také další jejich pozdní letní posila Mukwelle. Obrovskou šanci pak spálil Jurečka po hlavičce Provoda, jenže před Budínským usměrnil míč místo do sítě nad bránu. Další výbornou pozici nezužitkoval Provod po přihrávce Schranze, vystřelil však mimo. Po centru Ševčíka hlavičkoval nad bránu Tijani, kterému v zakončení ještě trochu překážel Wallem. V 67. minutě Jurečka spálil další vyloženou šanci po centru Oscara, opět hlavičkoval mimo. Po rohovém kopu Masopusta zabránil ve vyložené šanci Ogbuovi spoluhráč Holeš. Delší dobu nepřišlo žádné zakončení, až v 79. minutě střílel Chytil z dálky hodně mimo. V 87. minutě mohly slávisty neproměněné šance mrzet, Mandous naštěstí skvěle vyrazil hlavičku Mukwelleho po rohovém kopu. Do další šance slávisté soupeře už nepustili a mohli se tak radovat z vítězství, které ale mělo být mnohem vyšší.

8 - Sobota 16. 09. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 1
0 - 1
FK Pardubice
FK Pardubice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Václav Jurečka (pen)

Komentáře (187)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pardubice - Slavia

    hajnej     před 8 měsíci 16.09.2023 17:00 |  
    5 3

    Do nich!!!

  2. Re: Pardubice - Slavia

    MarekL     před 8 měsíci 16.09.2023 17:02 |  
    2 1

    Ze zdravotních důvodů chybí dlouhodobě zranění David Pech a Sheriff Sinyan, na marodce je také Jakub Hromada. Ondřej Kolář dostal osobní volno po narození potomka. Z rodinných důvodů nenastoupí Jan Bořil.

    SESTAVA: Mandous – Douděra, Holeš, Ogbu, Provod - Ševčík, Oscar - Jurásek, Jurečka, Wallem - Tijani

    LAVIČKA: Sirotník - Masopust, Zafeiris, Tecl, Chytil, van Buren, Dumitrescu, Schranz, Vlček, Tomič

    • Re: Pardubice - Slavia

      Mesiaš     před 8 měsíci 16.09.2023 17:22 |  
      13 19

      Kolář by mohl zůstat na mateřské

      • Re: Pardubice - Slavia

        Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 17:53 |  
        5 6

        Tak jest !

  3. Re: Pardubice - Slavia

    PrahaSlavia     před 8 měsíci 16.09.2023 17:42 |  
    3 0

    Pardubice vyjma zapasu s rudejma moc golu nedostavaji, tak jim pojdme dat bura!!

  4. Re: Pardubice - Slavia

    jfunion     před 8 měsíci 16.09.2023 17:49 |  
    3 1

    Hoďte někdo stream prosím....:-)

  5. Re: Pardubice - Slavia

    fero2     před 8 měsíci 16.09.2023 17:55 |  
    1 0

    I já poděkuji!!!

  6. Re: Pardubice - Slavia

    hiker42     před 8 měsíci 16.09.2023 18:08 |  
    3 5

    Je to strašně na náhodu, kluci jsou daleko od sebe, nedělají trojičky, čtverce, takhle jestli budeme hrát, tak z toho bude akorát holomajzna.

  7. TO V TĚCHTO DRESECH

    Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 18:09 |  
    6 13

    vošklivejch, bude hrát Slavia celou sezónu !
    Zrušit smlouvu s PUMOU, nebo vyházet ty bafuňáře, kteří je schválili.

    • Re: TO V TĚCHTO DRESECH

      koudys2 (přítel SN)     před 8 měsíci 18.09.2023 09:33 |  
      0 1

      Vidiš .. a mně třeba přijdou naprosto skvělý :)

  8. Re: Pardubice - Slavia

    Hlavis     před 8 měsíci 16.09.2023 18:14 |  
    2 6

    To zase bude holomajzna

  9. Re: Pardubice - Slavia

    ezechiel     před 8 měsíci 16.09.2023 18:15 |  
    3 0

    já nevidím čísla dresů, to mám znát podle vlasů, kdo je kdo?

    • Re: Pardubice - Slavia

      Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 18:52 |  
      4 3

      Proto jsem to před chvílí psal.
      A už dostávám " za uši " - vod " slávistů " !

      • Re: Pardubice - Slavia

        rudahvjezda     před 8 měsíci 16.09.2023 20:18 |  
        1 2

        Mně se ty dresy líbí. Ale asi jsem na rozdíl od Tebe jen “slávista”

  10. Re: Pardubice - Slavia

    ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 18:24 |  
    5 0

    ach jo, Tijani, tohle musi dat aspon na branu, kdyz uz to neni gol ...

  11. Už by tam mělo

    Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 18:26 |  
    1 1

    spadnout.
    Nebo budou zase hrát " házenou " !

  12. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 18:28 |  
    2 0

    Tak se snad začínají kluci probouzet.

  13. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 18:28 |  
    2 1

    Da- nedá?

  14. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 18:30 |  
    3 0

    Joo...díky inženýre!

  15. super

    ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 18:30 |  
    3 4

    zakrok na Provoda jasna penalta, Jurecka promenil ... hura! tak pridat jeste goly .... jinak ten zakrok na Wallema ve vapne, to mohla bejt taky penalta podle meho ... takhle to je ale lepsi, takhle byla bez jakychkoliv pochybnosti ...

    • Re: super

      Vlcoun     před 8 měsíci 16.09.2023 18:50 |  
      4 9

      Takovou pencli raději ne. Kdyby ji pískli Spartě, tak by se nám taky nezdála.

      • Re: super

        ezechiel     před 8 měsíci 16.09.2023 18:51 |  
        8 0

        na Provoda 100%

          • Re: super

            ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:02 |  
            2 0

            za me spis taky ne, ale obrance tam jde skluzem, mic nema ani nahodou a s hracem tam kontakt je ... jak v LM by to proti nam piskli a nikdo by se nedivil ... ale jsem radsi, ze pisknul az tu druhou ... hlavne aby takovehle posuzovani bylo ve vsech zapasech ...

        • Re: super

          Maty22     před 8 měsíci 16.09.2023 21:55 |  
          1 0

          Já vám nevím, mě přišlo, že zahodil nohy jak Lafata.

    • Re: super

      Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 18:50 |  
      1 2

      A to zase bude řečí.

  16. Re: Pardubice - Slavia

    yuta_watase01     před 8 měsíci 16.09.2023 18:32 |  
    10 2

    Provod s Wallemem si hodně rozumí na place, oba velmi aktivní a hlavně fotbaloví. Tohle chci vidět )))

  17. Re: Pardubice - Slavia

    Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 18:51 |  
    3 2

    Že by to bylo nějak extra zábavný, to není, ale vedeme a to je, oč tu běží.

    • Re: Pardubice - Slavia

      cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 18:54 |  
      1 0

      To je ale pravda.

  18. Re: Pardubice - Slavia

    zeleznik2     před 8 měsíci 16.09.2023 18:55 |  
    3 2

    Být to po poločase 0:2 jsem klidnější a bylo by to i objektivnější, bohužel opět děláme z Budinského brankáře kola.
    No chce to hlavně rychle zvýšit, Pardubice zatím dost marné. Možná bude i nějaká redka pro ně.

  19. Re: Pardubice - Slavia

    postovni (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 18:57 |  
    3 0

    Je to takový zabržděný, jako vždycky po repre. Důležitý, že jsme dali góla. Věřím, že v druhý půlce se trochu rozjedem a nějakej přidáme. V tipovačce mám 2:0 (1:0), ale nezlobil bych se, kdybysme jim jim tam nasypali nějakej větší příděl.

  20. Re: Pardubice - Slavia

    lassiter     před 8 měsíci 16.09.2023 18:59 |  
    3 2

    Hrajeme moc dobře, skvěle získáváme míče, škoda toho zakončení, třeba teď Jurásek na konci kdyby to dal trochu k tyči, tak je hotovo.

  21. Chybí

    Sherudan     před 8 měsíci 16.09.2023 19:02 |  
    2 1

    mi na soupisce Ten, jehož jméno neumíme vyslovit. Čekal bych (a uvítal) ho tam spíše než Tecla.

  22. hmm

    ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:10 |  
    4 0

    2-3 hraci sami pred brankarem, a nic z toho ... ach jo ...

  23. Re: Pardubice - Slavia

    Taky     před 8 měsíci 16.09.2023 19:11 |  
    1 0

    Co ta pentle, byla jasná? Já to dnes mám pouze z rádia...

    • Re: Pardubice - Slavia

      ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:11 |  
      9 0

      uplne pruzracna, tam nemohlo byt nic jineho nez penalta ...

  24. Re: Pardubice - Slavia

    wotlemburg     před 8 měsíci 16.09.2023 19:22 |  
    9 2

    To jsou dvě 100% zahozené šance. Tohle smrdí plichtou.

    • Re: Pardubice - Slavia

      ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:28 |  
      4 0

      a dalsi golovka, Jurecka hlavou na malem vapne pres branu ... uz tam dejte dalsi gol, sakra!

  25. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:27 |  
    5 5

    Já nevím. Mě se tohle prostě nelíbí. Ty kluci jedou na třetinu plynu. Jako snaha tam je, ale víme moc dobře jak to pak dopadá.

  26. Re: Pardubice - Slavia

    PrahaSlavia     před 8 měsíci 16.09.2023 19:30 |  
    12 0

    To jak se nadreme na gol je neskutecny. Jestli to takhle pujde i v Evrope, kde tech sanci bude max 50% co mame ted....a hlavne souperi nas proveri v obrane (brane),mame se na co tesit.

  27. Re: Pardubice - Slavia

    yuta_watase01     před 8 měsíci 16.09.2023 19:30 |  
    9 3

    Velmi dobrý výkon, ale opět ta naše největší letošní bolest. Koncovka a finální fáze.

    Mělo to být minimálně 0:3 .../
    Tak z toho můžou být ještě nervy

  28. Jurečka

    kit     před 8 měsíci 16.09.2023 19:31 |  
    12 0

    Mám pana inženýra rád, ale letos mu to tam prostě nepadá. Pálí ty šance jako Tecl v dobách své největší slávy ;-)

  29. Pardubice

    Hlavis     před 8 měsíci 16.09.2023 19:31 |  
    3 6

    Pardubice sympatický klub, který ale začíná nechutně rudnout. Moc gólů nedostávají pouze od Sparty, kdy to duo Kováč-Klíma ošéfovali.

    • Re: Pardubice

      Ivan     před 8 měsíci 16.09.2023 19:36 |  
      0 1

      přesně, úplně to vypadá jako kdyby jim nacpal do hlavy ať se snaží nedostat moc gólů.

  30. TAK NĚJAK CHTĚJ ASI

    Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 19:37 |  
    1 4

    dostat góla, místo aby nějakýho dali - hergot !

  31. Re: Pardubice - Slavia

    wotlemburg     před 8 měsíci 16.09.2023 19:40 |  
    4 1

    Ten Hlavatý by se hodil do Sparty. Co dotek, to válení.

  32. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:42 |  
    5 1

    Tohle smrdi

    • Re: Pardubice - Slavia

      cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:44 |  
      4 1

      Je to rozjebany. Chci tři body!

  33. chytil

    ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:46 |  
    4 3

    Chytil dneska neni povedeny stridani, bohuzel.

  34. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:46 |  
    7 1

    Kurvaaaa co to je?!

    • Re: Pardubice - Slavia

      cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:47 |  
      8 2

      Se mám bát?! Sme úplně mimo!

  35. Re: Pardubice - Slavia

    Fallen (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 19:47 |  
    6 3

    Nudnej fotbal v chůzi. Jako skoro vždycky venku po repre nebo pohárech. Snoozefest

  36. Re: Pardubice - Slavia

    wotlemburg     před 8 měsíci 16.09.2023 19:48 |  
    8 0

    Tohle je přesně to čeho se bojím. Jedna střela za poločas.

  37. Re: Pardubice - Slavia

    pcitron     před 8 měsíci 16.09.2023 19:48 |  
    18 0

    Aleš super, ale produktivita je děsná.....

  38. Re: Pardubice - Slavia

    mirda     před 8 měsíci 16.09.2023 19:49 |  
    13 10

    Naprosto zoufalá podívaná. Takhle impotentní mužstvo snad ani nejde sestavit.

  39. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:52 |  
    4 2

    My branime výsledek. Pískej konec!!!!!!!!!

  40. Re: Pardubice - Slavia

    Arya     před 8 měsíci 16.09.2023 19:53 |  
    9 4

    Ten druhej poločas je ale hrozná holomajzna

  41. Re: Pardubice - Slavia

    hiker42     před 8 měsíci 16.09.2023 19:53 |  
    28 4

    Za ty rohy alibistiky u praporku kolem 90. min. by Ševčík zasloužil profackovat. Už když k tomu jde, vím přesně, jak to posere. Vždycky.

    • Re: Pardubice - Slavia

      pcitron     před 8 měsíci 16.09.2023 20:03 |  
      3 1

      Jednou tento způsob rozehrávání rohů dopadne jako v Plzni, když se plejeři u rohového praporku rozhodli "zlikvidovat" Pivarníka:-)

      • Re: Pardubice - Slavia

        hiker42     před 8 měsíci 16.09.2023 20:49 |  
        1 0

        Nemáš nějaký odkaz na youtube? Vůbec netuším, o čem píšeš :-)

        • Re: Pardubice - Slavia

          pcitron     před 8 měsíci 16.09.2023 22:42 |  
          2 0

          Zápas Plzeň Teplice, vyrovnávací gól Teplic po saskarne dvou plzeňaku u rohového praporku. Po tomto zápasu Plzeň odvolala Pivarnika. Pamatuji si to, protože to byla velká komedie.

  42. Re: Pardubice - Slavia

    Scrat     před 8 měsíci 16.09.2023 19:53 |  
    3 0

    tak aspoň že Béčko umí dávat góly :)

  43. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:54 |  
    3 2

    Pískej konec!!!! Prosím!!!!!!

    • Re: Pardubice - Slavia

      cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:54 |  
      11 13

      Na to se nedá koukat. Promiňte mi.

      • Re: Pardubice - Slavia

        japoko     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
        11 9

        Hrozná sračka!

      • Re: Pardubice - Slavia

        necich     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
        5 6

        A je to snad povinnost?

        • Re: Pardubice - Slavia

          cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:59 |  
          5 6

          Pro mě je to povinnost. A tobě se to jako líbilo?! Nikdy nepicujes ? Sou zápasy kdy to prostě dám, ale ne s tímhle soupeřem.

          • Re: Pardubice - Slavia

            necich     před 8 měsíci 16.09.2023 20:09 |  
            2 3

            Asi takhle, tři body z venkova, z Budínského jsme udělali nejspíše golmana kola, řada neproměněných tutovek. U mne dobrý.. Ani v Národním nejsem ze všeho nadšenej..

            • Re: Pardubice - Slavia

              cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 20:28 |  
              4 1

              Ale to sem psal, že sem rád za tři body. Jinak to stálo za hovno

  44. Re: Pardubice - Slavia

    cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:55 |  
    3 1

    No sláva!

    • Re: Pardubice - Slavia

      cheero     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
      7 9

      Bída, děs, zoufalost. Díky za tři body kluci.

  45. Re: Pardubice - Slavia

    Arya     před 8 měsíci 16.09.2023 19:55 |  
    7 1

    Uf!

    • Re: Pardubice - Slavia

      Sherudan     před 8 měsíci 16.09.2023 19:59 |  
      1 1

      UFO!!!

  46. zaplať pánbůh za 3 body!!!

    jenusp     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
    11 0

    zaplať pánbůh za 3 body!!! - víc říct nemůžu, ta produktivita musí být lepší - HLAVNĚ INŽENÝR!

    • Re: zaplať pánbůh za 3 body!!!

      marvan5     před 8 měsíci 16.09.2023 19:58 |  
      15 1

      Ta naše neproduktivita je děsivá, a to jsme posílili o útočné, prý dokonce gólové hráče

  47. Re: Pardubice - Slavia

    lassiter     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
    5 3

    Myslím že si ty góly necháváme na derby.

    • Re: Pardubice - Slavia

      Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 20:00 |  
      1 1

      Nejenom na to, ale i na předchozí zápas !

  48. Tak jsme

    Sherudan     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
    6 7

    utrpěli vítězství... No, ale i to se počítá.

    • Re: Tak jsme

      Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 19:59 |  
      3 0

      JO !

  49. uff

    ehad     před 8 měsíci 16.09.2023 19:56 |  
    13 0

    3 body mame, prezili jsme jednu golovku soupere ... na drzeni mice vyrazne lepsi v zapase venku ... beru, a uz se tesim na ctvrtek, kde teda doufam v lepsi produktivitu ;-)

  50. ...

    Wulfstan (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 19:57 |  
    14 11

    Utrpěli jsme 3 body, to je hlavní, ale jinak nuda, nuda, šeď, šeď.

  51. 3BODY JSOU, ALE

    Slávista 51     před 8 měsíci 16.09.2023 19:59 |  
    14 0

    ta produktivita při té převaze - katastrofa.
    Tak snad se střelci předvedou v následujících dvou zápasech !

  52. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    mig52     před 8 měsíci 16.09.2023 19:59 |  
    12 3

    Uff, i po těch šancích beru všemi deseti. Zatím pokrok proti minulé sezóně, vedení o gól dokážeme udržet!

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Leksel     před 8 měsíci 16.09.2023 20:38 |  
      4 2

      Ale se štěstím a Mandousem v bráně.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        necich     před 8 měsíci 16.09.2023 21:56 |  
        4 1

        Stejně tak by se mohlo napsat, že Pardubice se štěstím jen 0:1. Nemám rád tohle sebemrskačství.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Leksel     před 8 měsíci 16.09.2023 22:19 |  
          4 0

          No tak přesvědčivý a klidný vítězství to nebylo a v závěru u nás stáli všichni svatý a Mandous.

  53. Re: Pardubice - Slavia

    WarszawskiMuranow     před 8 měsíci 16.09.2023 20:01 |  
    28 1

    Já moc nechápu proč:
    1)Občas góly padnou dost z ničeho nebo kuriózně. Pak z rohu dneska to mohl dát ten okulele (díky Mandy).
    2) proč proboha proč mi hrajete tak na nervy? Z takovými nemrdami je skandál hrát do poslední minuty s hnědými trenkami.
    3) hrál jsem fotbal na okresní úrovni ale jak přišel brejk 2-3 na jednoho zpravidla padl gól. U nás je neoddiskutovatelné že čím větší máme šanci tím je větší pravděpodobnost že to někdo posere.

  54. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 20:01 |  
    12 0

    Těch šancí bylo zase spoustu. Ta produktivita je tristní. Tohle by nás mohlo mrzet. Nakonec tři body skvělý.

  55. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    buran     před 8 měsíci 16.09.2023 20:04 |  
    7 1

    Jo tři body.. Kopeme roh a soupeř z toho má aut,je to možné???

  56. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    donford     před 8 měsíci 16.09.2023 20:06 |  
    12 39

    Nečetl jsem zatím ani jeden příspěvek tady od kolegů a píši toto jen za sebe. Dle mého, tento zápas byla naše nebetyčná ostuda a nezasloužili jsme ho vyhrát, byť jen z pokutového kopu.Ta ležérnost, ta hraničila až se zoufalstvím a nemohoucností. A nebýt zákroku Mandouse, tak to byla plichta, zasloužená pro obě strany. Upřímně, ani jsem v 2. půli s vítězstvím nepočítal. Tak mají doma příště co napravovat.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      lassiter     před 8 měsíci 16.09.2023 20:10 |  
      15 3

      to je strašná hloupost

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      sicilianbrno     před 8 měsíci 16.09.2023 20:12 |  
      16 3

      Zasloužená plichta? To myslíš skrz proměnování šancí nebo skrz uzemní převahu? Protože na oboje sme samozřejmě vyhrali, kdybysme proměnily polovinu šancí, tak je to 0:4, 1:5 a mluvil by si jinak? Asi sem viděl jine utkání než ty...

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      necich     před 8 měsíci 16.09.2023 20:13 |  
      11 5

      Nesmysl a blábol, omluvám se.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        donford     před 8 měsíci 16.09.2023 22:02 |  
        8 0

        No, já mám spíš vztek. Kluci hráli docela dobře v útoku za nároďák proti Maďarům a potom nedokážou dát gól za 90 minut ze hry Pardubicím, když už za ně nemohl nastoupit ani náš Halinský. Jejich obrana se proti nám tvořila znovu. Měli jsme děsnou převahu, a pak jen dík zákroku Mandouse to neskončilo plichtou. Nemůže Jurečka zahazovat takové šance. Opravdu proti Spartě nebo v Evropské lize by takováto neproměnění šancí byla na zpětné potrestání od soupeře. A přitom jsme mohli vyhrát 3 nebo 4:0.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          necich     před 8 měsíci 17.09.2023 06:57 |  
          2 0

          S tím souhalsím..

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      SKSKali     před 8 měsíci 16.09.2023 20:20 |  
      22 0

      Zasloužená remíza fakt ne. Herně jsme byli jasně lepší. Byla by to pro Pardubice snová remíza a my bychom byli za idioty a kašpary.

  57. Re: Pardubice - Slavia

    SKSKali     před 8 měsíci 16.09.2023 20:06 |  
    12 7

    Dneska jediné pozitivum je, že konečně ta hra i venku nějak vypadala. Ale ta koncovka je šílená. Jurečka je v zakončení prostě otřesnej, alespoň tu pencli dal. Na Evropu tohle stačit ale nebude.
    Jinak hra Wallena se mi líbí zatím víc než Christose (myšleno Christose z poslední doby), protože mi přijde, že Chris trochu uvadá. Conrad mi přijde víc přímočařejší, Christos hodně kličkuje až to někdy vyloženě zadrbe. Tím neříkám, že Chris hraje špatně, ale na to co se od něj očekává, to zatím ten rozdílový hráč zatím není.

  58. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    sicilianbrno     před 8 měsíci 16.09.2023 20:09 |  
    17 1

    V zahazování šanci, pološanci a tutovek, sme suvereně nejlepší v lize. Od nějaké 70min sem tušil, že nic už neproměníme a naopak realně sem se obával, že z jedne nahodne pardubicke šance dostanem gol. Kdyby to skončilo opět 0:4 tak by nikdo neřekl ani půl slova.
    Ale výhru bereme, nulu taky, už ted se těším za týden na špíl, poprvé uvidim jako brnák derby, věřím, že s kladným vysledkem :-).

  59. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Matěj51     před 8 měsíci 16.09.2023 20:10 |  
    11 13

    Dělám to poprvé, že píšu hned po zápase. Ano vyhráli jsme, ale co si vlastně trenér myslí, když tam vrchního zahazovače nechá celý zápas. Mám mysli Jurečku. Nejde o to, co sám zahodil, když už byl ve vyložené šanci, ale o to, jak špatně řešil předfinální fázi. To nebyla hra v deseti, ale hra, kdy se občas podařilo Jurečku z kombinace vynechat a pak z toho byly tak čtyři gólovky jiných. Já jsem sledování skončil mírně řečeno "rozzlobený" na trenéra. Kdyby tam od 60 minuty, jak bývalo jeho zvykem, Jurečka vystřídal, tak jsme určitě dali alespoň jeden další gól.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      mig52     před 8 měsíci 16.09.2023 20:12 |  
      7 8

      A přitom v béčku řádí takový bombarďák.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Martin 58     před 8 měsíci 17.09.2023 07:53 |  
      2 0

      Venca má předfinální fázi vynikající, protože právě v ní si dokáže najít tolikrát za zápas ideální prostor pro vstřelení branky, že jiní na to potřebují půl sezóny. Zatím selhává ve fázi finální, při úplném zakončení.

  60. Rozpaky

    Lantenac     před 8 měsíci 16.09.2023 20:13 |  
    22 9

    Výhra fajn. Provod, Wallem velmi dobrý. Ale taková ta naše ležérnost u brány soupeře mě pěkně s...e. Ze Ševčíka a Masopusta (díky chlapi za všechny pěkný momenty) mám aktuálně dojem, že si jdou tak nějak zakopat na žízeň. Chybí mi tam větší hlad, touha nastřílet soupeři co nejvíc gólů. Možná mentalita Olayinky nebo Linžiho. Místo toho hrajem většinu zápasu kontrolovaně, pěkně na jistotu, aby nás stejně v závěru z průseru vytahoval Mandy. Mimochodem ten mi přijde jistý a doufám, že zůstane i na další zápasy v bráně.

    • Re: Rozpaky

      Harvey     před 8 měsíci 16.09.2023 20:50 |  
      22 4

      Trpisovsky: Sevcik podal jeden z nejlepsich svych vykonu v teto sezone.

      Jako takhle, já netvrdím, že má Ševa formu. Ale zrovna dneska ho jebat za výkon a říkat, že si jde zakopat na žízeň je na virtuální facku pro autora výroku. Neviděl jsem ho vypustit souboj, hasil obětavě spoustu míčů za spoluhráče a když Pardubice začali hrát vabank, tak se s jejich agresivitou dokázal popasovat mnohem lépe než Oscar, který vyklidil pole a měl tam i nebezpečné ztráty přímo před naším pokutovým územím. Ale chápu, že favoritismus je součástí fanouškovství a Oscar si svými výkony v téhle sezóně vysloužil velkou míru protekce. Ale mluvme o faktech v druhém poločase tak, jak opravdu jsou. Tohle neoprávněné posouvání sentimentu fanoušků v neprospěch nějakého hráče falešným tvrzením opravdu nemám rád.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.09.2023 21:01) . Zobrazit původní komentář

  61. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    hajnej     před 8 měsíci 16.09.2023 20:21 |  
    15 1

    Výhra po reprepauze venku, nedostali jsme gól, nikdo se snad nezranil před pohárama, to beru. Mohlo to být ve větším klidu, ale co už. Ty góly holt napadají někomu jinému. Slavia olé!

  62. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    carevitchando     před 8 měsíci 16.09.2023 20:22 |  
    16 1

    Tři body do tabulky, toť vše. Konec hlášení!

  63. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Leksel     před 8 měsíci 16.09.2023 20:31 |  
    5 3

    Zaplaťpánbůh za 3 body zvenku, ale byly to nervy až do konce, naštěstí Mandous nás podržel. Každopádně se mi hodně líbil Wallem, třeba to prostrčení míče na Provoda před penaltou. Když jsem na ní viděl Jurečku s rozběhem cca 2 m, tak jsem klidnej nebyl, naštěstí zbytečně, ale góly ze hry mu pořád nejdou. Ještě k těm venkovním dresům, který se mi nelíbí, tak nerozumím tomu, proč byla na světle zeleným dresu zvolena pro čísla bílá barva, takže z dálky to splývá. Tam to chtělo pro čísla zvolit transparentní barvu, třeba černou. Mimochodem velice podobný mám pyžamo koupený v Lidlu, akorát bez štulpen. Výhra dobrý, ale chtělo to pojistit ještě aspoň druhým gólem, v závěru jsme mohli o 3 body přijít.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      záplata     před 8 měsíci 16.09.2023 23:03 |  
      2 1

      Tak dres se ti nelíbí a pyžamo jo, když si seženeš štulpny tak už ho nevezmeš na sebe :-) S těma číslama máš pravdu, asi je to trendy.

  64. Holomajzna

    hiker42     před 8 měsíci 16.09.2023 20:33 |  
    11 14

    Jak jsem psal po 5 minutách, byla to nakonec holomajzna. Ale za 3 body. Pokud budeme hrát venku takhle, je jen otázka času, kdy přijdou remizy.

    Jinak musím říct, že se mi líbil ten levý stoper PCE - Pablo Ortiz, 23, hostovačka z Midtjy. Byl to jeho první zápas, tím spíš bych řekl, že se vyplatí ho sledovat.

    • Re: Holomajzna

      sicilianbrno     před 8 měsíci 17.09.2023 07:26 |  
      6 1

      Kdybysme proměnili alespon polovinu šanci do kterych sme se svou šikovnosti dokazali dostat (0:4, 1:5), nazval bys naš vykon pořad holomajznou?

      • Re: Holomajzna

        hiker42     před 8 měsíci 17.09.2023 08:26 |  
        6 4

        Podle mě jsme za 90 minut měli 2 gólové šance - Wallem (nikoli naší šikovností, ale chybou Pardubic) a Jurečkova hlava (ikdyž ten centr Oskara letěl dlouho a Jurečka už byl v pohybu k zemi). Před tím ta Jurečkova akrobacie byla z sice z nebezpečného prostoru, ale šlo o těžký kop a gólovka to nebyla. Tou podle mě nebyla ani Tijaniho hlava, bylo to po centru na náhodu. Takže řekněme za celý zápas proti slabému soupeři 2 jasné gólovky a 2 šance. K tomu bezpočet střel z dálky (což beru jako pozitivum, ale šance byla možbá ta střela z úhlu).

        Bylo to upracované, upachtěné, akcím chybělo překvapení, naší hře větší kontrola míče. A posledních 10 minut jsme se strachovali o výsledek, myslím, že tam Pce měly 3 rohy, z toho 2 nebezpečný, 1 mohl skončit gólem a byla z toho remíza.

        Ano, dominanci proti slabému týmu, kde na stoperovi hrál kluk, který s nima stihnul 1 trénink, a chyběli jim 2 naši hráči, kteří se u nás nevešli mezi 30, si představuju jinak. A jak se tady s oblibou omlouvá náš nedobrý výkon frází (na kterou jsem alergickej), že jsme z gólmana soupeře udělali brankáře kola, tak tak jsem to rozhodně neviděl. Naopak si myslím, že pokud nebudeme mít při venkovních zápasech jasnou převahu ve středu pole, tak ty loňské remízy přijdou. Co beru jako pozitivum zápasu, kromě 3 bodů, je, že jsme začali střílet kolem vápna..

        • Re: Holomajzna

          belmis (přítel SN)     před 8 měsíci 17.09.2023 11:50 |  
          1 0

          Tijaniho hlava byla jasná gólovka, Jurečka měl ještě jednu, kterou nedal. Podle mě gól a čtyři gólovky venku jasné zlepšení proti minulé sezóně.

  65. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Pedro50     před 8 měsíci 16.09.2023 20:41 |  
    26 2

    Tři body z venku, dobrý, ale začíná mě strašit ta naše šílená neschopnost vstřelit gól ze hry. Pardubicím.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      necich     před 8 měsíci 16.09.2023 21:51 |  
      12 3

      Pokud máš tutovku, je jedno zda je to proti Realu Madrid nebo Pardubicícm.. Ano zahazujeme i nemožné, ale je možná důležitější se do šancí dostávat. Pak je to o klidu a způsobu řešení což přijde..

  66. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 20:57 |  
    10 0

    Řekl bych klasicky venkovní zápas poslední doby, hra ne úplně nádherná a neproměněné šance, takže nakonec dobré tři body z venku. Škoda neproměněné pecky Venci v jabkách.

  67. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Ados     před 8 měsíci 16.09.2023 21:05 |  
    20 1

    Herně se mi to dnes narozdíl od Jablonce líbilo. Bohužel co my nedáme za šance je fakt k zamyšlení. S tímhle bychom mohli mít následující utkání dost problémy. Už se to opakuje dost dlouho a zlepšení nikde.

  68. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    mudrc     před 8 měsíci 16.09.2023 21:21 |  
    4 8

    Zafrazuju si pro pobaveni:
    “Xy rozhodne nejsou zadni nazdarci”
    “dneska nas necekalo nic jednoducheho”
    “Dneska je mi jedno jak, hlavne chci 3 body”

    Kdybyste nekdo vedel, kdo jsou ti tak casto zminovani nazdarci, budu vdecny za osvetu.
    Diky

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 22:32 |  
      3 1

      No bohužel prakticky všichni naši soupeři, když hrají na domácím hřišti...

  69. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Ross     před 8 měsíci 16.09.2023 21:51 |  
    22 18

    Nepřipadá vám to přilišné lpění na Jurečkovi aby hrál podobné jako bylo dřiv na Teclovi? Všichni vidíme že se mu nedaří ale trenér ho pořád dává do základní sestavy,nechává ho tam klidně celý zápas,prostě to nechápu.Dnes zase zazdil spoustu šancí a ta pentle taky nebyla na jistotu k tyči kdyby brankář zvolil druhou stranu měl by ji.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.09.2023 21:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      necich     před 8 měsíci 16.09.2023 21:52 |  
      9 13

      Kdyby měla bába koule....:)

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      mig52     před 8 měsíci 16.09.2023 22:13 |  
      1 11

      Dobré, až na to kdyby.....

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        mig52     před 8 měsíci 17.09.2023 07:25 |  
        0 7

        Se tu ukdybujete, ....:)))). A do mne, nemůžu se dočkat. Kdyby, tvl.?!

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      MCD_Slavia     před 8 měsíci 16.09.2023 22:24 |  
      10 6

      Souhlasím já bych ho na chvíli posadil, aby se uklidnil a přešel ten tlak na něj. Penalta hrozná. Prostě typl stranu a doufal, vůbec nekoukal na gólmana prostě se rozhodl a naštěstí brankář skočil na druhou. Skočit na správnou stranu tak to má.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 22:35 |  
      12 12

      Souhlas. Ta penalta byla kopnutá velice špatně. Stačilo, aby brankář zvolil druhou stranu a měl ji.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Harvey     před 8 měsíci 16.09.2023 23:27 |  
        7 5

        Nesouhlas. To záleží na technice kopu. Pokud si Václav vybral předem stranu, pak ano, byla špatně kopnutá a skóroval díky štěstí. Pokud však Václav periferně sledoval, na kterou stranu jde golman, tak byla naopak zahraná naprosto parádně, bez rizika, že to půjde mimo.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 23:33 |  
          8 4

          No upřímně - nevěřím, že čekal.na pohyb brankáře...

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            Harvey     před 8 měsíci 16.09.2023 23:46 |  
            6 5

            Ani nemusel. Golman šel do strany už v okamžiku nápřahu ke střele, to je vidět na záznamu. Neměl důvod tlačit to víc k tyči.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Myšák     před 8 měsíci 17.09.2023 08:25 |  
          1 0

          Tak teď nevím, co je lepší, kopnout ji dobře a nedat, anebo kopnout ji špatně a dát!?

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 23:36 |  
        2 0

        Budínský brzo ukázal, kam bude skákat... Jurečka teprve napřahoval nohu a Budínský už stál na své levé noze.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          záplata     před 8 měsíci 16.09.2023 23:40 |  
          7 0

          Jurečka v pozápasovém rozhovoru řekl, že si předem vybral stranu kam bude kopat.

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            Radek097 (přítel SN)     před 8 měsíci 16.09.2023 23:54 |  
            6 5

            Pozápasový rozhovor jsem neslyšel. No tak to měl kliku... jinak by to Budinský chytil, kdyby si vybral správnou stranu. Kopal to stejně jako v Jablonci. Jen dnes mi přišlo, že se řídil pohybem brankáře, proto to kopal na jistotu a nesnažil se to dávat k tyči. Ale evidentně jsem se mýlil.
            Je ale smutné, že se ligový útočník rozhodne pro stranu a kopne to takhle. Kdyby to zkusil pod břevno a trefil břevno/přestřelil. To dokážu pochopit, jde pak o centimetry, což se třeba stalo nedávno krejčímu ze sparty... ale když to kopneš ''na Jurečku'', tak to je dost málo a dáváš osud do rukou brankáře. Na takovém gólu si sebevědomí Jurečka těžko zvedne.
            Stejně jako proti Karviné mi přišlo, že o penaltu měl zájem i Tijani. Tak třeba si ji kopne proti spartě.

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              bongor     před 8 měsíci 17.09.2023 07:10 |  
              7 3

              Kdyby čekal na pencli proti bídě,tak by mezitím zešedivěl.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 05:56 |  
        5 8

        NO, KDYBY BYLA PENALTA ŠPATNĚ KOPNUTÁ,
        tak by Slavia nevedla 0:1. že !

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Kontrapunkt     před 8 měsíci 16.09.2023 22:50 |  
      1 3

      Jsem zvědav, kdy nastoupí v základu odpočatej Standa.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        mig52     před 8 měsíci 17.09.2023 07:21 |  
        3 4

        :), nemaluj čerty....

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        sicilianbrno     před 8 měsíci 17.09.2023 07:21 |  
        2 1

        Ten už max tak za B tym a nebo v 80min když povedeme nad sraltou 4:0...

  70. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    záplata     před 8 měsíci 16.09.2023 22:37 |  
    13 20

    Jediné pozitivum jsou 3 body, naše hra ve mně nevyvolává žádné kladné emoce, nudí, kde jsou ty časy, kdy jsem každejch 5 minut vyskakoval ze židle, teď mám pocit, že se na hřišti nic neděje, nekonečné nezáživné překulování míče před vlastním vápnem zakončené neomylně nepřesným nákopem se opakuje stále dokola, čitelné, až naivní přihry nebo příhry na obsazeného spoluhráče navíc v nevýhodném postavení a další vylomeniny jsou podle mého hlavní rysy naší hry. Pardubice při vší úctě byly doslova jalové a my sterilní.
    Trpišovský naznačil, že se zajímáme o Hlavatého, já ho nasledovaného nemám ale zaujal dnes někoho z vás, mimo toho, že se pořád válel po zemi, místo koho by podle vás měl u nás hrát? Já doufám, že nepřijde, v to ostatně doufám vždy u všech uvažovaných českých hráčů ale oni nakonec vždycky nějaký přijdou.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Lunaris     před 8 měsíci 17.09.2023 00:09 |  
      5 2

      To, co popisuješ, tam bylo 20 minut, pak šla hra celého týmu nahoru.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      mig52     před 8 měsíci 17.09.2023 07:20 |  
      2 2

      Hrál by asi místo těch, kteří třeba odejdou. Jak vidíš, dovést hráče zvenku je pořádná fuška.

  71. ano- ale- a

    Bicanovský7     před 8 měsíci 16.09.2023 23:19 |  
    13 0

    Ano, v poslední době neproměňujeme ani ty nejjasnější šance...
    Ale chci věřit, že v příštím týdnu se kluci střelecky probudí!
    A smázneme Servette i Bídu!

    SKS!!!

    p.s. Js rád, že chytá Mandous...

    • Re: ano- ale- a

      záplata     před 8 měsíci 17.09.2023 00:04 |  
      16 3

      Kolikrát já už tady četl ,, příště už ........." Je to jako v jedný písničce od Katapultu.

      • Re: ano- ale- a

        Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 05:53 |  
        1 1

        Všechno bude, My nebudem.

  72. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    jiras     před 8 měsíci 16.09.2023 23:47 |  
    22 8

    Trpišovský: „Koli dostal osobní volno kvůli narození dítěte. Ale Mandy by chytal tak jako tak. Dneska se mně moc líbil... V pondělí se Ondra Kolář vrátí do tréninku. Uvidíme, co bude dál.“

    Mandous se mu líbí, Kolář dlouhodobě tragickej, ale uvidíme, co bude dál. O čem se sakra chce bavit? Otázka gólmana by teď vůbec neměla být téma, Kolář ani omylem a energie se musí věnovat produktivitě.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      mig52     před 8 měsíci 17.09.2023 07:17 |  
      11 3

      Toto bych mu nevyčítal. Musí být diplomat. Bohužel.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Merlinus (přítel SN)     před 8 měsíci 17.09.2023 13:35 |  
        0 0

        Snad Bohudík. Nemůže pokaždé hráče odepsat. Za pár týdnů to může být úplně obráceně.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          mig52     před 8 měsíci 17.09.2023 14:47 |  
          0 2

          Je to jako s tou flaškou. Franta řekne, že je poloprázdná, Pepa bude tvrdit, že poloplná.:))))

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        jiras     před 8 měsíci 17.09.2023 15:15 |  
        1 1

        Diplomat vůči Kolářovi, ale zároveň to nezní moc jako důvěra vůči Mandousovi. Místo toho "uvidíme co bude dál" stačilo říct, že si každý musí místo zasloužit výkony na hřišti.

  73. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Lunaris     před 8 měsíci 17.09.2023 00:45 |  
    9 1

    Jako nebylo to zlé, 20 minut se kluci seznamovali po repre srazech, pak Ševčík dal několik přesných balónů v rozehrávce, Ogbu několikrát našel hezky pravého křídelníka, dali jsme gól, uklidnili to, k ničemu domácí nepustili. Po střídání Wallema a Tijaniho jsme trochu upustili od aktivní hry a začali víc kontrolovat výsledek, což nakonec vyšlo. Osobně bych si představoval větší tlak celého týmu do vápna, v tom jsou rezervy. Provod a Wallem do toho v 1. poločase celkem šlapali, ale celkově je to málo. Ve 4-2-3-1 by ty kraje měly být ještě výraznější, pokud chceme dohrávat zápasy v klidu. Oba pivoti, hlavně Ševčík, si odehráli svoje, byli v prostorech, Ševčík výborně posouval míče nahoru, ale celkově máme v útočné fázi dost kompromisů a nesehranosti, v tomhle rozestavení je hodně znát absence Olayinky a nakonec i Juráska, byť se Provod snažil. Jsem zvědavý na toho Dumitresca, jestli to nějak nakopne.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 05:51 |  
      4 1

      NAKOPNOUT TO
      musí především útočníci i z dálky a ne to pořád šudlat až do branky.

  74. Trpišovský piplá talent

    Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 08:06 |  
    1 0

    seznamzpravy.cz

  75. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Ferguss     před 8 měsíci 17.09.2023 08:06 |  
    13 6

    Musím říct, že mě ten náš nový pragmaticky styl moc nebaví. A ukazuje se jak moc chybí rváči Oli a Lingr.

  76. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Droosy     před 8 měsíci 17.09.2023 08:18 |  
    12 27

    Letos hrajeme pod Jindrou asi nejhorší fotbal za jeho působení. Nemluvím o sbírání bodů, ale o způsobu hry. Letos snad nebyl jediný zápas, kdy by si fanoušek mohl říct, že kluci zahráli fakt dobře. Je to tím, že jsme zatím narazili jenom na slabé soupeře, na které stačí pouze profesorský výkon a to nejlepší si schováváme na silnější týmy? Doufám, protože výhry o gól nad týmy z konce tabulky náročného fanouška, který byl zvyklý, že Slavia v lize fotbalově dominovala, nemůžou uspokojit

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      lassiter     před 8 měsíci 17.09.2023 08:44 |  
      14 1

      Ale Slavia včera fotbalově dominovala, střely 25-4, šancí spousta, soupeře pustila do jediné ze standardky, to se může stát v každém zápase.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      obiwan     před 8 měsíci 17.09.2023 14:18 |  
      5 1

      Díval se na stejný zápas jako my ostatní???

  77. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    o5aradecek     před 8 měsíci 17.09.2023 08:27 |  
    8 0

    Gólů mělo být víc, ale díky Bohu za tři body. Vítězné venkovní zápasy vyhrávají titul. Provod má parádní formu.

  78. Pardubice Slavia

    Srdcar114     před 8 měsíci 17.09.2023 08:31 |  
    4 2

    Je pravda,že dáváme málo golů. Začátek sezony je ale dobrý.V lize jsme jen jednou remizovali,ostatní zápasy jsme vyhráli.Dostali jsme se do Evropské ligy,což je dobré.Uvidíme,jak to bude dál.Budeme hrát se silnějšími soupeři.V předkole Evropské ligy bylo dobré,že jsme hráli s týmy z Ukrajiny.Ukrajinci v současné době nemohou hrát doma.

  79. Trpišovský pochválil Mandouse

    Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 09:53 |  
    1 0

    sport.cz

  80. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Sníža     před 8 měsíci 17.09.2023 09:55 |  
    9 4

    Za mě jsou super tři body a dominantní výkon, ale bohužel nám chybí fotbalovost a kreativita. Pořád mi připadá, že nejsme sehraní a to hlavně v útočné fázi. Hromada centrů co jde do vápna nikoho nenachází, protože tam špatně nabíháme a o koncovce se nebudu ani bavit. Venca je momentálně z formy a to v základních věcech jako je zpracování, přihrávka a střela. Pozitivní je práce obrany a přínos Mandyho, který dodává klid a pohodu. Tak doufám, že příští týden najdeme střeleckou formu a pohodu a začneme střílet góly, protože se zbytečně na výhru nadřeme . Zatím je ale vstup do sezóny výborný a to je nejdůležitější.

  81. Výkon posun

    Mike     před 8 měsíci 17.09.2023 10:22 |  
    26 1

    Pokud tedy srovnám náše výkony v Jablonci a v jarních zápasech venku a včera, tak je tam výrazný posun. Nedá se srovnávat, včera prakticky v celém utkání dominantní výkon, v poli pěkné kombinace, dobrá předfinální část, koncovka teda hrozná, to jediný bych hráčům vyčítal. Ale herně fakt dobrý. Soupeř jediná šance ze standartky, což je samozřejmé, že ligové mužstvo si doma něco vytvoří a bylo by divné, kdyby ne. Jinak ze hry nic neměli. Předtím doma proti Jablonci, Bohemce a Slovácku měli šancí mraky. Od nás žádný ospalý výkon to nebyl, hlavně když bylo po repre pauze. Měli jsme asi 7 tutovek, v Jablonci si jich na moc nevzpomínám. Dokonce si myslím, že jsme jich měli více, než doma s Karvinou, kde jsme dali 5 gólů. Mandous je jistý, pěkný zákrok, ale myslím si, že střela do brány nešla, ale pro jeho sebevědomí skvělý zákrok, že tam doskočil a pro mužstvo taky, že ví, že se na gólmana může spolehnout.

    • Re: Výkon posun

      necich     před 8 měsíci 17.09.2023 17:25 |  
      4 1

      Já souhlasím a to pro někoho byla naše hra holomajzna pro druhé mrdokvas a pro další se na to nedalo dívat.. :) Jak rozdílné je oko fanouška..

    • Re: Výkon posun

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 17.09.2023 19:42 |  
      3 4

      Někdy (vlastně skoro vždycky) to tady vypadá vypadá jako by neproměněné šance bylo něco skvělého a znamenalo krásný výkon. Ve skutečnosti je to selhání ve finálovém okamžiku celého fotbalového snažení! A to opakovaně! Psát o v takovém případě o posunu je pro mě totální nerozumění fotbalu i kdyby tomu dalo palce nahoru 100 svěřenců Klárova ústavu. Sebevětší holomajzna je zde vždy za nadšeného potlesku někým oslavena. Nemůžu za to, ale na tento postoj musím reagovat.
      Příští dva zápasy ukáží kdo se totálně mýlí( dost se obou obávám). Moc si upřímně přeji, abych se mýlil já!

      • Re: Výkon posun

        necich     před 8 měsíci 18.09.2023 06:45 |  
        1 0

        Je pravda, že brankdy jsou kořením fotbalu, ale...
        Vzpomínám na zápas v LM s Dortmundem. Několik jasných tutovek z naší strany neproměněno což nás stálo minimálně remízu.. Jak se říká zápas jako řemen, skvělá atmosféra, fanoušci nadšeni i po prohře. Dle tebe a mnohých zde to byla z naší strany tedy holomajzna?

        • Re: Výkon posun

          SLAVIESTA     před 8 měsíci 18.09.2023 14:01 |  
          3 1

          Nechci se s Tebou přít. Ale vybral jsi mimořádný zápas se silnějším soupeřem a všechno co popisuješ, platí. Ale zápasy o které jde teď tady, kromě zahozených šancí už s tím Tebou uvedeným zápasem nemají společného už nic. Soupeři mnohonásobně slabší a výkony Slávie také.
          Jednou bych to překousl bez keců, ale ze zápasů venku se slabými soupeři na mě čiší (aspoň zatím) opakovaně bezradnost trenérů s tou holomajznou něco udělat. To co říká trenér po zápase nejvíce připomíná popis utkání pro lidi, kteří zápas neviděli.

      • Re: Výkon posun

        dejvidovic     před 8 měsíci 18.09.2023 07:15 |  
        2 1

        Je to jako sex bez ejakulace. Řekněme si to na rovinu

        • Re: Výkon posun

          SLAVIESTA     před 8 měsíci 18.09.2023 14:06 |  
          1 1

          Vtipné přirovnání(vtipu tu moc není). Horší je, že mnohým tady takovýto nudný sex k té ejakulaci pohodlně stačí.

  82. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    coogee     před 8 měsíci 17.09.2023 11:42 |  
    4 1

    Tak chlapi si evidentně pošetřili góly na čtvrtek, což od nich považuju za velmi rafinované! Nevím, kdy jsme měli naposledy tolik šancí, a neproměnili žádnou.

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 18.09.2023 14:07 |  
      1 2

      Hlavně aby si je ve čtvrtek nešetřili na neděli. Stalo se. Za hrubku se omlouvám a děkuji za upozornění.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2023 19:10) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        coogee     před 8 měsíci 19.09.2023 12:24 |  
        1 0

        Ony tam budou hrát ženy? :-)

  83. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    Joeker44     před 8 měsíci 17.09.2023 18:18 |  
    10 6

    když člověk vidí ten fotbal Sparty... jak je extrémně efektivní... jak si vytvoří sanci z ničeho... jak promění vše důležité... V porovnání s námi zvládají ty "lehké/zbytečné" zápasy... obávám se, že nám nemusí stačit ani to, když chátru s Plzní rozložíme ve dvojzápasech na molekuly

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      coogee     před 8 měsíci 17.09.2023 18:41 |  
      6 5

      Tak já na fotbal sparty nekoukám, takže ho nevidím a ani vidět nechci. Natož abych se nad ním zamýšlel.

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        marvan5     před 8 měsíci 17.09.2023 18:48 |  
        5 3

        Tak já doufám, že trenér se se svým týmem na rozdíl od vás na fotbal Sparty dívá.

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          coogee     před 8 měsíci 17.09.2023 18:54 |  
          2 0

          Určitě, je to trenér, a ne ledajaký, já jenom "normální", aspoň doufám, fanda Slavie. :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2023 19:11) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 18:58 |  
          0 11

          A PROČ BY TO DĚLALI, co ?

          • Re: Pardubice - Slavia 0:1

            Tacit     před 8 měsíci 17.09.2023 19:33 |  
            5 1

            Protože i naši trenéři studovat hru příštího protivníka MUSÍ. Aby se na něj mohli připravit. Proto.

            • Re: Pardubice - Slavia 0:1

              Tacit     před 8 měsíci 17.09.2023 19:46 |  
              4 0

              A po dnešním výprasku Slovácka od Sparty to rozhodování našim trenérům nezávidím.

              • Re: Pardubice - Slavia 0:1

                Slávista 51     před 8 měsíci 17.09.2023 19:51 |  
                0 3

                KAZIT SI NEDĚLI ?
                Stačí přece zítra !

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        houston (přítel SN)     před 8 měsíci 17.09.2023 18:51 |  
        8 2

        I já je mám rád jak osinu v zadku, ale co bychom za to dali, vystřelit osmkrát za půli a dát tři góly. Naši kluci měli včera v první půlce bezmála dvakrát tolik střel a jedinej gól byl z penalty. A druhá polovina - 10 ran a nic...

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      necich     před 8 měsíci 18.09.2023 06:36 |  
      4 1

      Vloni jsme atakovali vstřelení 100 branek, když jsme potřebovali dát jeden tak jsme ho nedali.. Letos zatím pravý opak.. Tři body jsou za 1:0 stejně jako za 5:0.. Myslím, že v tomto ročníku budou rozhodovat právě vzájemné zápasy..

  84. Re: Pardubice - Slavia 0:1

    donford     před 8 měsíci 17.09.2023 18:59 |  
    11 0

    Kéž už by se naši útočníci konečně probudili a začali se strefovat. Máme útok pro nároďák, ale v lize se trápíme. Úžasná převaha v poli fakt není brankově zúročená. Nechci brát moc jako měřítko 1:7 dnes Plzeň v rezignovaném Zlíně o 10 v poli a naši výhru 0:1 v Pardubicích z penalty, ale jak píšu, už bychom se měli začít strefovat. Kvalitu na to máme. Čekám, že v Ženevě a proti Spartě doma se kluci ukážou. U Sparty musíme eliminovat především jejich rychlá křídla. A také střelbu z pole. Bude toho dost. Ale věřím!

    • Re: Pardubice - Slavia 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.09.2023 10:08 |  
      8 2

      Zdravím Vás všechny u dobré kávy.
      Věřím, že Tě příteli Donforde Tvé rozhořčení už trochu přešlo:-)).
      Někdy to tak prostě je, že moc a moc chceme a ono to zrovna jako na potvoru nejde podle představ.
      Ano, moc nám ta koncovka nejde. Kluci se do šancí dostávají, v poli máme navrch, ale zakončení bohužel nevychází a to opakovaně. To je jen o hlavách.
      Jsem rád za to, že Mandous to vzal za správný konec a byl jistotou.
      Pardubice se zkusily neotevírat a bránit s tím, že pokud bude zápas na skóre pro ně dobrý, tak v koncovce zápasu to zkusí. To se také stalo a díky Mandousovi jsme to udrželi. Takhle proti nám budou hrát všichni.
      My teď zřejmě hledáme a pokud jsem dobře poslouchal trenéra Trpišovského, tak asi jiné modely hry podle toho, jakou chceme postavit sestavu. Aby to pasovalo na hráče, kteří budou na jednotlivých postech hrát.
      Pouštěl jsem si znovu ten zápas a třeba oproti Jablonci to bylo daleko lepší. Překvapil mě svou aktivitou Ševčík, který s Oscarem pokryli jejich zálohu a o Daňkovi jsem tak celý poločas neslyšel. Velmi dobře zahrál Provod a Tijany svým presinkem byl také hodně platný. Wallem si zvyká na intenzitu naší ligy a doma je asi lepší než venku.
      Holeš a Ogbu jsou asi nejvíce sehraní. Přesto bych rád zkusil i variantu Ogbu a Vlček s tím, že by Holeš byl před nimi. Tím by se pro Zafeirise a Oscara otevřela větší možnost do ofenzivy, protože teď mám pocit, že Zafeiris hraje spíš roli jakéhosi osobního strážce nebo tak něco.
      Pojďme být trpěliví a zkusme kluky i tady podpořit.
      Něco Vám povím a i proto jsem své příspěvky omezil.
      Přestávám trochu rozumět některým přispívajícím a i hodnotitelům.
      Například otázky pro Quelhara:
      Jak můžeš napsat, že Surzyn "zavadil" o nohu Provoda před penaltovým zákrokem? Dívalo ses pozorně?
      Byl to od Surzyna naprosto cílené a Provod dle Tebe upadl? Neupadl, ale byl podražen!!!! A to už si se vůbec nezabýval tím, že tento zákrok vyložené šance ve vápně nebyl potrestán ani žlutou kartou!!! Takhle technokraticky způsobem se fotbal hodnotit prostě nedá.
      Pak jsem nerozuměl hodnocení některých z Vás, jakým způsobem dal Jurečka gól z penalty.
      Takže my už jsme se dostali tak daleko, že kritizujeme proměněnou penaltu, kterou bezpečně proměnil Jurečka, nějak jako co kdyby náhodou jejich gólman skočil na druhou stranu. To už je opravdu na "palici".
      A k Vaškovi Jurečkovi ještě tolik, že ten Vašek naběhá spoustu kilometrů (měří se teď kde co, ale kilometry se přestaly sledovat???), ale ne bezúčelně, nabízí se neustále do volného prostoru a důležitý je pro mě fakt, že se do šancí dostává. Že to nepromění, to mě mrzí, ale věřím mu, že se to vylepší.
      Respektuji názory disputujících, ale některým prostě nerozumím.
      Pochopím nějakou míru nespokojenosti a třeba i kritiky, Sám tady také kritizuji. Musí to mít alespoň trochu úroveň. Tady je to občas na hranici "chráněnky" :-(((.
      Snad se nám utkání v Ženevě povede zvládnout a budu klukům držet palce.
      S úctou k Vám
      Sokrates55

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        Karel13     před 8 měsíci 19.09.2023 11:58 |  
        3 0

        Milý příteli obávám se, že kdybychom v Ženevě vyhráli třeba 5:0, tak se zde ozvou hlasy, že je to málo, doma že stejně maximálně remizujeme a vůbec, Sparta že hraje líp ...

      • Re: Pardubice - Slavia 0:1

        ctute     před 8 měsíci 19.09.2023 13:59 |  
        3 6

        Milý Sokrate, obávám se že zas já nerozumím tobě..sice hezký sloh..ale..fotbal je přeci hlavně o golech a když reprezentační útočník - střelec..nedává goly , mužstvu nepomáhá, co je ti platné že naběhá stohy km a nabízí se..dostává do šancí, když pak v mezihře hru brzdí, míč ho neposlouchá a v uttoku je jalový..pak tím sráží celý mančaft..který mu tu šanci vytvořil, že jsme neproduktivní v útoku komplet .. stačí porovnat míru držení míče, střely na bránu a pak goly..s Plzní a Spartou, vítěz je vždy jen jeden (pokud neberu remizu) a to ten co dá víc golů, a nebo i z minima vytěží maximum..což Slavia v současné podobě není a neuděláli s tím něco, těžko může pomýšlet na ligový titul

        • Re: Pardubice - Slavia 0:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 19.09.2023 14:13 |  
          6 1

          Proč nerozumíš je nasnadě.
          Jestliže povazuješ Jurečku za hráče, který sráží celý tým, nezpracuje přihrávku a nedává góly, pak mi opravdu těžko můžeš rozumět. Ale to je v pořádku, je to disputace.
          S úctou
          Sokrates55