Fortuna liga

310. derby pražských "S" zítra na Letné

Ligu čeká jeden z jejích vrcholů. Derby pražských „S“ s pořadovým číslem 310 může hodně napovědět o šancích sešívaných na zisk ligového titulu. Případná výhra je přiblíží na rozdíl jediného bodu od jejich odvěkého rivala, porážka a sedmibodová ztráta by naopak možnost zisku prvního titulu od roku 2021 hodně vzdálila. Zápas začne zítra v 18 hodin, přímým přenosem ho odvysílá stanice O2 TV Sport a hlavním rozhodčím zápasu bude Ondřej Pechanec.  

V lepším rozpoložení půjde do zápasu Sparta – s výhrou ve středečním pohárovém zápase a také stoprocentní domácí bilancí v této sezóně v zádech. Sparťané doma odehráli 11 zápasů, všechny vyhráli a zapsali při tom úctyhodné skóre 32:6. Velkou zásluhu na tom mají dva nejproduktivnější hráči ligy Birmančevič a Haraslín. Kromě toho se sparťané mohou těšit i z téměř prázdné marodky – chybět by jim měli pouze zranění Pešek a Pavelka a vykartovaný Zelený.

Slávisté ale nemají důvod k poraženeckým náladám. Středeční zápas, stejně jako několik předchozích ukázal, že se Spartě dokáží herně minimálně vyrovnat. Musí se ale vyvarovat zbytečných chyb v obraně. Ty stály Slavii vítězství ve čtyřech z posledních pěti derby. Na jaře 2023 připravil červenobílé o výhru vlastní gól Ousoua v posledních vteřinách. O měsíc později sice sešívaní dokázali na Letné zvítězit v rámci pohárového finále, za dalších deset dní ale na tom samém stadionu prohráli vinou zbytečné penalty v posledních vteřinách zápasu. Stejným způsobem pak Slavia ztratila výhru v domácím derby ze září minulého roku. Poslední zápas – středeční pohárové čtvrtfinále – mají všichni slávisté jistě v živé paměti. Naposledy Slavia vyhrála ligový zápas na Letné v prosinci 2020, kdy svěřenci trenéra Trpišovského vyhráli suverénně 3:0. Dokáží to zopakovat i zítra?

Trumfem by mohl být návrat kanonýra Václava Jurečky, který už si odpykal třízápasový distanc za červenou kartu ve Zlíně. Chybět naopak opět budou zranění Jurásek, Pech, Zafeiris a pravděpodobně i Staněk. I když návrat posledně jmenovaného se pomalu blíží a kdo ví – třeba bude jeho start v zápase jedním z překvapení derby. A jak bude vypadat zbytek základní jedenáctky? V pohárovém derby sice opět chyboval Igoh Ogbu, ale kiksům se nevyhnuli ani ostatní stopeři a dá se očekávat, že trenéři nebudou chtít před tak důležitým zápasem překopávat celou obranu. Do sestavy by možná mohl proklouznout jedině Tomáš Vlček, který se zatím na jaře jeví v dobrém světle. Změny by se mohly odehrát i na krajích hřiště. Diouf sice na levém wingbeku rozhodně nezklamal, ale odehrál téměř celý zápas i prodloužení a trenéři by tak mohli dát přednost například válečníkovi Janu Bořilovi. Napravo by se pak mohl objevit podobně zkušený Lukáš Masopust, který nejspíš místo uprostřed hřiště uvolní Petru Ševčíkovi.

Ať to bude jakkoliv, všichni slávisté na hřišti i na tribunách musí dát do zápasu všechno. Je na čase ukončit sérii nepovedených derby! Takže: zítra v 18 hodin na Letné nebo na stanici O2 TV Sport.

Ať žije Slavie!

Tip na sestavu: Mandous – Holeš, Ogbu, Zima – Masopust, Ševčík, Oscar, Bořil – Provod – Jurečka, Chytil

Kurzy: 2,3 – 3,55 – 3,1

23 - Neděle 03. 03. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 0
0 - 0
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (167)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    jj     před 2 měsíci 02.03.2024 18:26 |  
    4 1

    Kdyby někdo prodával lístek do sektoru hostů, tak mi prosím napište

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      mabr     před 2 měsíci 02.03.2024 19:01 |  
      4 0

      ...taky jdu s prosíkem :)

  2. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Matěj51     před 2 měsíci 02.03.2024 18:38 |  
    3 2

    Pro zítřek jsem střízlivý optimista a věřím, že vyhrajeme.

  3. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    bububu (přítel SN)     před 2 měsíci 02.03.2024 18:55 |  
    16 3

    Pojďme si nalít čistého vína: je to už hodně dlouho, kdy jsme naposledy šli do derby v roli outsidera. Upřímně, po středě bych na nás nevsadil ani zlámanou grešli. Sparta je tentokrát velký favorit a my můžeme v zásadě jenom překvapit. A v tom by právě mohla zítra být naše síla. Sparťané můžou být po středě ukolíbaní a nezdravě sebevědomí a odvěká poučka praví, že derby nezná favorita.

    Doufám, že JiT opráší něco ze své geniality a umíchá překvapivý a hlavně vítězný koktejl. Cesta k úspěchu ovšem povede jen přes maximalistický výkon, srovnatelný s domácím zápasem s AS Řím. Obávám se, že cokoliv méně bude rezultovat v naše zklamání.

    Nadto, bude to opět souboj JiT s Priskem, kteří zatím mají vyrovnanou bilanci z derby 2-2-2. Zítra se jednoznačně ukáže, kdo je lepší trenér a kdo si letos zaslouží titul.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      slavanda     před 2 měsíci 02.03.2024 19:04 |  
      10 0

      Priske nás nepodcení, na rozdíl od jejich fans viděl, jak se zápas vyvíjel. Rozhodně nebudou lítat s hlavou v oblacích. Navíc budou hrát vysloveně na remízu, nikam se nepoženou, nevylezou, půjdou na brejky. My budeme hrát čím dál větší riziko. Ale možná taky pojedeme na remízu. Asi nakonec proč ne.
      Aby nakonec nehráli zanďoura oba ;)

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Miklos     před 2 měsíci 02.03.2024 19:12 |  
        12 2

        My na remizu hrát nemůžem. Sparta + VAR už by si ten náskok 4b vzít nenechala. Ale nemůžeme hrát ani na roziko. Prostě je třeba je přejet. Hrát na 200%. Makat a proměňovat šance.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Slávista 51     před 2 měsíci 02.03.2024 19:23 |  
        9 2

        Při poháru se ukázalo, že na Spartu máme, po všech stránkách.
        Jo, staly se chyby a byla z toho prohra - stává se.
        Furt při nich to štěstí i rozhodčí stát nemůžou.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          dalislavista     před 2 měsíci 02.03.2024 20:57 |  
          7 1

          Petřík na VAR není náhoda.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Dennis     před 2 měsíci 02.03.2024 20:21 |  
        12 1

        Možná taky pojedeme na remízu? A pak zase budeme doufat, že bída někde ztratí body? To nemá logiku. Teď s nimi hrajeme a o body je musíme obrat my. Nelze pořád spoléhat na někoho třetího. Remíza pro nás vůbec nic neřeší, musíme prostě vyhrát. Podle toho k tomu musíme přistoupit. Jestli budeme hrát na remízu, tak už fakt ničemu nerozumím.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          ElvisPresley     před 2 měsíci 03.03.2024 06:32 |  
          4 2

          Přesně tak. Navíc ve skutečnosti neztrácíme 4b, ale 5b, neboť těžko po zákl. části budeme mít více bodů, než rudí. Po dnešní remíze se však najdou optimisté, kteří budou pořád psát, že Sparta ve 34.kole prohraje a ve 35.kole remizuje a my o bod ligu vyhrajeme…


          Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 07:28) . Zobrazit původní komentář

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            necich     před 2 měsíci 03.03.2024 07:31 |  
            2 1

            Být optimistou je krásná povahová vlastnost.. :)

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      ElvisPresley     před 2 měsíci 02.03.2024 21:43 |  
      2 0

      V roli favorita jsme rozhodně nešli do loňského březnového derby..

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Steevee     před 2 měsíci 03.03.2024 07:57 |  
      7 3

      Že je Sparta "velký favorit", to je nesmyslná, nevím, jaké slovo bych k tomu přidal. Prostě blbost. Sparta nás ještě ani jednou v poli nepřehrála. Ten rozdíl mezi náma i ní se smrskl na minimum (jestli vůbec nějaký je), ale rozhodně Sparta není velký favorit. Dejme tomu, že domácí prostředí z ní dělá favorita mírného.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      milovnik_fotbalu     před 2 měsíci 03.03.2024 12:01 |  
      2 2

      Sparta bude v roli jen malého favorita a to kvůli domácímu prostředí. Jinak jsou si oba týmy vyrovnané. Nevím, proč by sis po středě na nás nevsadil zlámanou grešli, když jsme byli vyrovnaní a řekl bych, že i o trochu lepší, než soupeř.

  4. Přeji Slavii výhru

    Slávista 51     před 2 měsíci 02.03.2024 19:19 |  
    2 2

    alespoň o 2góly, když to bude o víc, nebudu se zlobit.
    Já vím - přej a bude ti přáno.

  5. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Ragnarok     před 2 měsíci 02.03.2024 19:21 |  
    22 3

    Jako vždy doufám a věřím, že uspějeme, takže prohra nebo remíza pro mne bude zklamáním. Asi je jedno i to, kdo nastoupí a jaké bude rozestaven. Je to derby a může to dopadnout skoro jakkoli.
    Tradičně čekám, že po prvních brutálních zákrocích a nadávkách rozhodčímu se bude “dávat šance” a díky tomu se z toho stane totální bramboračka se strkanicemi.
    Ještě, že má Sparta na lavičce gentlemana.
    VAR bude řešit jen vybrané momenty, to je takřka jistota. Například zlomený nos loktem není důvodem pro intervenci, a dle školení před sezónou je ruka održená od vlastního těla rukou je v určitých vybraných a velmi specifických případech.
    Doufám, že bude teplo. Haraslín, Olatunji a Preciado budou totiž často ležet na trávníku ve velkých bolestech, aby v případě útočné akce okamžitě vstali a vzali to sprintem rovnou do vápna.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Slávista 51     před 2 měsíci 02.03.2024 19:25 |  
      3 0

      Doufám, že na straně domácích, se konečně bude červenat !

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Papol     před 2 měsíci 02.03.2024 19:34 |  
      5 2

      Hlavně, aby u varu nebyl Starý či Adámková, to je pak v háji. Nevím, zda to jde vetovat, ale bukvici, která je na varu a píská či rozhoduje na varu erbéčka, tak to je v rozporu a komise rozhodčích nejsou břídilové, ale dělají to záměrně....

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Ragnarok     před 2 měsíci 02.03.2024 19:40 |  
        12 2

        Budou tam spolu a pískat bude Krula. Všichni tři v dresu Sparty, jen Krula si vezme 3. kombinaci, aby se to nepletlo.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          Ragnarok     před 2 měsíci 02.03.2024 19:41 |  
          18 2

          Jestli ze zjištění kolem starého nevyvodí komise rozhodčích jasné důsledky a okamžitě ho neodvolá z listiny, tak je liga naprosto skandální a neregulérní soutěží.

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            coogee     před 2 měsíci 02.03.2024 20:32 |  
            6 1

            Nevyvodí! Na to vem jed, už nechtějí další návštěvy kabeláče v kabině rozhodčích.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 02.03.2024 19:54 |  
        7 2

        Zápas je "pojištěn" jedním z "nejlepších" současných rozhodčích - VAR Petřík bohatě postačí k "dohledu"!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      ElvisPresley     před 2 měsíci 02.03.2024 21:42 |  
      2 1

      A Láďa (slovy Pavla Kuky) bude vést debatu na úrovni s rozhodčími a bude je oslovovat pane a prosîm apod..

  6. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Louluk (admin)     před 2 měsíci 02.03.2024 20:02 |  
    22 4

    Nevím, já bych tam toho Bořila radši nedával. Minule to bylo fakt už trochu moc co předvedl. Brzká červená by zápas totálně poškodila. Chápu, že má zkušenosti a může týmu i něco přinést....Ale je to rebel....

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      rakusan     před 2 měsíci 02.03.2024 20:05 |  
      8 0

      Podle mne bude nalevo Zmrzka, Béřa určitě hrát nebude.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      milovnik_fotbalu     před 2 měsíci 03.03.2024 12:03 |  
      5 2

      Souhlas, Bořil proti Spartě je zcela jistá červená pro nás.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Myšák     před 2 měsíci 03.03.2024 13:44 |  
      1 1

      Tři zbil, dva zhmoždil, jednoho zesměšnil, je to rebel!!! Rebelové jsou někdy také potřeba.

  7. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Betynka58     před 2 měsíci 02.03.2024 20:25 |  
    7 1

    Přiznám se, že včerejšího zápasu se hodně bojím - ale to je vlastně pozitivní. Vždy, když jsem měl před derby podobný nepříjemný pocit, tak to nakonec dobře dopadlo. Tak uvidíme...

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      coogee     před 2 měsíci 02.03.2024 20:36 |  
      18 0

      A s tím zítřejším jsi v pohodě? :-)

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Betynka58     před 2 měsíci 02.03.2024 21:35 |  
        5 0

        Ajo, já jsem trdlo, samozřejmě myšleno zítřejší zápas, omlouvám se.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          coogee     před 2 měsíci 02.03.2024 22:31 |  
          3 0

          Ale nejsi, omlouvat se nemusíš, to se přece stane. Ale můžeš to upravit! :-)

  8. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    MUDRa     před 2 měsíci 02.03.2024 20:50 |  
    8 5

    Trochu se zatahnem, rudosi budou na koni a z brejku je v klidu budeme trestat cekam 3:1. Vykartuje se jim kuchta a dalsi zrata prijde v plzni a za dve kola budeme prvni.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      coogee     před 2 měsíci 02.03.2024 20:57 |  
      8 2

      Ještě tu o Bajajovi, ta je taky humorná! :-)

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 02.03.2024 21:19 |  
        5 0

        No, zřejmě to nevyjde, avšak byla by to nádherná pohádka....

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          coogee     před 2 měsíci 02.03.2024 21:27 |  
          6 0

          Taková klasika, kdy dobro zvítězí nad zlem.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      ElvisPresley     před 2 měsíci 02.03.2024 21:39 |  
      8 0

      Jo a VAR nám přiřkne 2 penalty..

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 02.03.2024 21:57 |  
        13 1

        A v nedělním Dohránu a pondělním Sportu budou Pechanec a Petřík oslavováni za výtečný výkon, jak na hřišti, tak u videa, jak si zjednali hned v úvodu respekt hráčů - snad jen s dvěma chybičkami, že nebyl po urážkách rozhodčích napomínán Laďa s Kuchtou a že i ta třetí penalta pro Slavii se dala pískat..... a Křetínský se omluví Slavii za předešlé přešlapy ve prospěch sparty a nabídne sehrání opakovaného zápasu v poháru.....

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          ElvisPresley     před 2 měsíci 02.03.2024 22:08 |  
          3 1

          …. který odpíská rozhodčí Krondl (s kterým vedu nyní spor, kdy oba zastupujeme před soudem klienty) a foukne tam v 93.min. pencli z devadesátek…

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          Myšák     před 2 měsíci 03.03.2024 13:50 |  
          1 1

          Vršku, vršku, nepřehánět.

  9. Rouček v derby obstál - Seznam Medium

    vršek     před 2 měsíci 02.03.2024 21:15 |  
    19 6

    Pro Vás všechny, kteří neustále opakujete, že se nemáme "plakat a být neustále ukřivdění" zde předkládám "výtah" z článku na Seznam Medium - Rouček v derby obstál. Stále je však co zlepšovat. Autor Žongl
    Tři neskutečné prasečiny dalšího pana objektivního v našem mediálním prostoru....

    1/"První minely se Roušek dopustil už v prvním poločase, kdy udělil žlutou Preciádovi za došlápnutí na soupeře. Nadskočil aby netrefil soupeře, který mu skluzem ZAJEL pod nohy. Ve výskoku a snaze se střetu vyhnout dopadl na slávistického beka a hned uviděl "žlutou"..... no, jednoznačná chyba rozhodčího, který však derby zvládl.....

    2/"Holeš dostal loktem do obličeje v šestnátce sparty. Sudí Rouček na situaci nereflektoval a hra pokračovala. Stejná situace se opakovala v prodloužení na druhé straně, kdy byl do obličeje zasažen Olatunji, Opět bez povšimnutí hlavního, ale pokud Rouček neodpískal první zákrok je pochopitelné, že v principu rovného přístupu nedošlo k odpískání ani druhého"....no, to že při odpískání faulu prvního by k druhému faulu nemohlo dojít po vyloučení Olatunjiho za první o cca 15 minut (včetně nastavení) předcházejícímu druhému faulu panu Žonglovi jaksi v zájmu objektivity nedošlo, pak se ani nemusíme vlastně pozastavovat nad časem kdy se situace staly...

    3/ Vrchol objektivity a návod jak obhájit výkon rozhodčích je pak popis poslední žluté situace v závěru prodloužení.
    Po penaltě pro spartu - "Není překvapením, že hráčem, který neunesl tíhu rozhodnutí (myšlena penalta), byl Jan Bořil. Hned po rozehrání VYTVOŔIL faul, ZA KTERÝ uviděl žlutou kartu." a pokračuje : "Zatím v pořádku. Po obdržení karty, ale Bořil vystartoval na Roučka takovým způsobem, že každý zkušenější rozhodčí by neváhal a udělil druhou žlutou a tím, i červenou, A ta skutečně přijít měla"..! .... no, že tím faulujícím byl Karabec.......? no, a co.... a že podobné výlevy sparťanům procházejí opakovaně při náhlé ztrátě zraku a sluchu našich rozhodčích....

    A tak se starejme jen o sebe, neřešme rozhodčí, kteří za naši prohru přece nemohou a neodpovídají, neřešme spartu, a neřešme a nereagujme ani na to co se píše - vždyť my nejsme ubrečenci jak se tvrdí....
    Co je tedy vlastně popsáno v tomto článku či názoru nebo jak to nazvat... Rozhodčí nepoškodil Slavii, ve výsledku po tomto popisu vlastně postiženým drobnými chybami Roučka byla přece sparta....
    Vy kteří zde horujete za to, aby jsme si to "rozdali" se spartou čestně na hřišti a bez nářků a hledání viníků okolo sebe - ani tato sprostota s opakovaným a překrouceným popisem toho co se odehrálo na hřišti - v týdnu před derby ve Sportu jistý Fejgl popsal jak v posledním derby začal to "maso" hned na začátku Bořil, který srazil Kuchtu a nyní opět ten, po Řehákovi a Houšteckém, v současnosti největší magor českého fotbalu - Bořil svým odporným chováním ukončil i derby poslední a bez trestu... Vás to nechává v klidu a Rudá špína a lež na pokračování Vám nevadí a není potřeba o tom mluvit???
    Už se těším na p. Petříka u VARu zítra.....

    A prosím, nesnažte se se mnou řešit onu červenou pro Bořila...uznávám, že červená mohla přijít... Já se Bořilovi opravdu nedivím a naopak na rozdíl od mnohých zde si nadále vážím toho co pro Slavii vykonal, zcela chápu jeho rozhořčení v obou derby a opravdu se za něj nestydím.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2024 21:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Rouček v derby obstál - Seznam Medium

      Steevee     před 2 měsíci 03.03.2024 07:16 |  
      8 2

      Já jsem dlouhodobým Bořilovým zastáncem. Jak po stránce výkonnostní, tak emoční. Dlouhodobě štvavá antiBořil kampaň je za mě jedna z nejodpornějších, kterou kdy čeští novináři vytvořili. Ať se dneska semele COKOLIV za účasti Bořila, viník je vždycky "psychopat Bořil". To, co se na jeho adresu psalo po podzimním derby, z toho jsem tenkrát ohryzával notebook a telefon tři dny a potom jsem to prostě musel zahodit. Bořil si šel pro Krejčího! Bořil to udělal cíleně! Bořil chtěl červenou pro Krejčího! Trpišovský to chtěl a proto hrál Bořil!

      To se ve mně vařila krev jako nikdy. Našel se jeden jedinej člověk, kterej sebral koule a řekl "hele hoši...pusťte si to ještě dvakrát a uvidíte, že Bořila vůbec nezajímal Krejčí, šel jenom odtáhnout kokota Wiesnera...jako první startoval Krejčí a to hned co Bóřu uviděl". A to byl tenkrát někde v tom vymrdaným rudým Zajíci Folprecht.

      Bořil vděčí Slavii za úplně všechno, dneska pro něho představuje "život" a naprosto vždycky (!) se podle toho choval.

  10. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    IJS     před 2 měsíci 02.03.2024 21:24 |  
    12 3

    Bude se bezesporu jednat o klíčový zápas sezóny. Všichni vědí, že porážka prakticky znamená konec šancí na titul! A bohužel Slavia se v těchto chvílích nachází v pozici, že fakt nevím čím bychom Spartu měli rozhodit a shodit z její vítězné vlny! Hraje dobře, věří si a hlavně ví, že "šedá zóny naši ligy" stojí za ní. V podstatě jí asi žádný rozhodčí neublíží a kdyby byl problém, tak to jistí VAR. Hodně těžký úkol...
    Jestli vidím někde šanci, tak je to faktor X v podobě intuice Jindry Trpišovského a snad vymyslí něco, s čím by Spartu překvapil.
    Očekávám taktickou bitvu, hodně opatrný fotbal, Sparta se dopředu hnát nemusí a nebude a bude spoléhat na kolmé nahrávky na jejích rychlé útočníky a krajní halvy. Jako naprosté selhání manažerského týmu vidím, že do středu zálohy máme, při zranění Zafiho, jen Ševčíka. Bezesporu výborného hráče, ale měkkého a už pomalejšího na takovýto zápas. Dále nevidím na hřišti žádného lídra jako Škoda a Souček. Ale to se sem teď nehodí, uvidíme po zápase! Snad to dobře dopadne a Sparta už přestane mít "štěstí" při řešení sporných situací!!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      vršek     před 2 měsíci 02.03.2024 21:33 |  
      2 2

      Ale my výborného halva máme, jen musí nastoupit na svém postu ve středu a s úkoly, které plnil před svým zraněním . Tím hráčem je Provod. Je pak jen otázkou kdo by měl dvojici Provod , Oscar ve středu doplnit do trojice.
      Se středovou dvojicí máme ve středu hřiště zbytečné problémy jak do defenzivy tak při útočení.
      No, nějak se ta "muška zlatá" v podání výborných sudích drží barvy rudé....


      Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2024 21:36) . Zobrazit původní komentář

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Pedro50     před 2 měsíci 02.03.2024 22:52 |  
        1 7

        My potřebujeme kreativní záložníky a to Přívod a i Oscar nejsou a Ševčík se Zafeirisem občas.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Eskaes     před 2 měsíci 03.03.2024 08:46 |  
      3 1

      Sice se dopředu hnát nemusí, ale budou. Fanatismus rudochů v ochozech toaletné je teď hodně vybuzený. Takže ať jim zmrdeček Priske řekne před výkopem cokoliv, chátra s pěnou u huby je vybudí. :)

  11. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    ElvisPresley     před 2 měsíci 02.03.2024 21:34 |  
    4 1

    Čekám beton a zdržování Sparty, stejně jako tomu bylo loni v nadstavbě s výsledkem 1:1.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2024 21:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Pedro50     před 2 měsíci 02.03.2024 22:50 |  
      4 2

      To už bohužel dělat nemusí...

  12. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    lemonade     před 2 měsíci 02.03.2024 21:38 |  
    22 1

    Kdyz bylo loni par spornych rozhodnuti proti sparte, tak se ihned ohradilo nase vedeni (za me obrovska, nestastna, zbytecna chyba) a prispelo svym dilem k naslednemu tlaku na rozhodci, jehoz vysledky se tahnou doted. Kdyz tu mame serii tesnych zakroku ve vetsine spis proti Slavii, tak to dopada tak, ze se mezi sebou sami dohadujeme a chyby rozhodcich bagatelizujeme, aby ve vysledku zadny tlak nebyl a komise rozhodcich jela vesele dal. Jestli neco derby zapasy z poslednich 2 let ukazaly, tak ze proti sobe stoji vyrovnane tymy, kde vsak rozhodne nejsme horsi a rozhoduji detaily a strasidelne chyby jednotlivcu. Z 6 zapasu jsme mohli vyhrat vsech 6, vyhrali jsme jen 2, ale rozhodne nas souper nedrti, staci se podivat na obraz hry a statistiky. Bilance je 2-2-2. Pojdme se semknout a vsichni prispet k tomu, ze je tentokrat opet sekneme, mame to v silach!!

  13. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    bububu (přítel SN)     před 2 měsíci 02.03.2024 22:06 |  
    12 0

    A ještě jeden zajímavý údaj: kdykoliv v historii samostatné české ligy Slavia vyhrála derby na Letné, slavila na konci sezony titul! Bez vítězství v tomto zápase se povedlo vyhrát titul pouze v sezoně 1995/96.

    Zítra nás čeká nejdůležitější zápas (minimálně ligové) sezony, kdy jakýkoliv jiný výsledek než vítězství nás od titulu velmi vzdálí.

  14. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    brťas74     před 2 měsíci 02.03.2024 22:29 |  
    3 5

    Přátelé,nemyslím si že by nedělní derby ještě stoprocentně rozhodlo o titulu, kupříkladu bída tuším ještě jede do Plzně.Ale tím spíše by to chtělo 3 bodíky.Po poháru věřím že se v kabině trochu pročistíl vzduch .Kluci nepůjdou na plac v roli favorita ale věřím že do toho dají všechno.Jedině výkon na hranici sebeobětování nám přinese úspěch.Osobně si nemyslím že by nás rudí během týdne dvakrát obrali o body.Na to nehrají kdovíjaký fotbal.Hlavně naše zadní řady musí hrát s větší zodpovědností než ve středu.Naše plus je návrat Venci Jurečky.Bude vyšponovanej odčinit stopku.Můj tip 1:2.SKS Forever.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      vikik_vikik     před 2 měsíci 02.03.2024 22:45 |  
      11 4

      Hoši odpustím i porážku s kvalitním soupeřem na jejch dvorku, , ale chci vidět jak se s těma rudýma zmetkama
      rvete "na krev" celých 90 minut.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Slávista 51     před 2 měsíci 02.03.2024 22:59 |  
        3 1

        TAK JEST !

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Ajvn     před 2 měsíci 02.03.2024 23:04 |  
        4 2

        Tato slova se mi líbí!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 09:38 |  
      8 3

      O titulu bylo už rozhodnuto v jiných utkáních, a nejen těch našich! Dnes se to jenom potvrdí. Bohužel.

  15. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Leksel     před 2 měsíci 02.03.2024 23:29 |  
    16 1

    Ještě chci připomenout, že rozhodčí Dominik Starý, který ve středu seděl u VARu a upozornil hlavního Roučka na ruku Vlčka, ze které byla zápas rozhodující penalta je nadšený sparťan a bez obalu se tím veřejně chlubí na sociálních sítích. Copak to KR nevadí? Kde je objektivní a férové řízení zápasu?
    https://www.facebook.com/share/Jc67DXc1keu1bpbN/?mibextid=WC7FNe

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 02.03.2024 23:41 |  
      7 0

      No, možná vadí. Zveřejnění této fotky.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      ElvisPresley     před 2 měsíci 03.03.2024 06:13 |  
      5 4

      Také se mně to nelíbí. Nicméně hlavní slovo má v rámci doporučení VAR ještě pořád hlavní rozhodčí, ne?

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 06:41 |  
        2 0

        NO,
        měl by mít !

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 11:11 |  
        9 1

        V současné době, alespoň u nás, platí, že pokud VAR přivolá rozhodčího - hlavní rozhodčí jeho připomenutí respektuje - viz, včerejší vyloučení Halinského v 2. minutě zápasu, červená pro Daníčka před zápasem se spartou...
        A VAR Starý - faul na Holeše bez zapískání hlavního - nic a ticho!! A v 86. minutě by to zřejmě bylo přehnané a derby by to výrazně ovlivnilo!!! Tak kdo má hlavní slovo? A je v naší lize rozhodčí, který se nebude bát pískat v zápasech sparty rovinu???


        Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 11:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 13:57 |  
        3 0

        Jenže VAR může selektivně “vidět” jen některé zákroky.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 09:52 |  
      5 0

      Znovu se zeptám: Čemu se divíte?

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 13:53 |  
        3 0

        Že to NIKOHO nezajímá včetně těch kompetentních, tedy KR a Fotbalový svaz.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:30 |  
      14 4

      Když si přečtu diskusi slávistů pod onou naprosto nechutnou fotografií, která dokumentuje "Rudou totalitu" je mi smutno. Jak je možné, že že píšete dokola o našich chybách, které rozhodly zápas, o tom, že na hřišti rozhoduje hlavní - ne VAR, a jak je možné, že v podstatě nikdo z diskutujících neřekne to nejpodstatnější - po chybách našich hráčů před góly Olatunjiho jsme měli v 86. minutě kopat jednoznačnou penaltu, Olatunji měl být vyloučen???? Pokud by jsme penaltu proměnili nikde by se nemusel řešit faul na Olatunjiho v minutě 99. a ani penalta po nastřelené ruce by se nekonala. Zelený by nebyl vyloučen..... a my bychom se zde nedohadovali o bídě naší obrany a o našich ubrečencích, ke kterým se hlásím....
      Takže opět "nedělejme sobě a Slavii ostudu" a "nebrečte ani po zcela ovlivněném dalším zápase pro spartu" a vždyť "každý rozhodčí někomu fandí" ...... Co se ještě musí stát, aby jsme se konečně přestali bát nazývat věci pravými jmény??? Bez FALEŠNÉ OBJEKTIVITY, které jen a jen pomáhá svinstva konat a Slavii nazývat ubrečenou.

      Tohle derby bylo naprosto neskutečně ovlivněno - nejvíce, z těch která se v posledních letech odehrála!!!
      Slepota všech rozhodčích a čas - 86. minuta, kdy byl jednoznačně faulován Holeš a nevyloučen Olatunji jsou oním nezpochybnitelným zářezem Slavie v derby! Do té doby, 86. minuty, se v zápase žádná tak zásadní chyba nestala. To, že Olatunji by dnes nemohl hrát Vás pánové objektivisté také nechává v klidu? Další špína a hlavně významné ovlivnění zápasu, který ještě čeká na úvodní hvizd......
      Nasazení rudého rozhodčího k VAR "jeho" týmu je nehoráznost nejvyššího kalibru! Jeho nasazení k Var v derby je už absolutním dokladem totality a arogance moci!!!!
      Znovu opakuji - prosím zdejší objektivisty - když už nechcete poukázat na chyby v náš neprospěch - neřešte ani naše pochybení.... znám dost sparťanů, ale ještě jsem ani jednou od žádného z nich neslyšel, že by o něčem podobném mluvili, jen ticho, a ticho a při argumentaci následuje - "zase brečíte".....
      Blábolení o tom, jak pískal mladý rozhodčí dobře a chyby rozdělil spravedlivě na obě strany jsou absolutní zkreslení skutečnosti a vědomá lež - podstatný je čas, kdy se odehrál faul na Holeše ve vápně sparty!!!!!!!

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 13:50 |  
        2 0

        Je jasný, že rozhodčí je taky člověk a má svůj oblíbený tým, ale neměl by to dávat OKATĚ VEŘEJNĚ najevo, čímž svá rozhodnutí na hřišti jednoznačně znevěrohodňuje. To je stejné, jako by se soudce vyfotil se souzených v hospodě u piva a dal to třeba na FB.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Myšák     před 2 měsíci 03.03.2024 14:10 |  
        3 0

        Myslíš si, že by mohl existovat sparťan, který by pískal rovinu???

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Altona     před 2 měsíci 03.03.2024 11:26 |  
      9 0

      V soudnictví se tomu říká podjatost. Soudce který má blízký vztah k některému z aktérů projednávané věci je povinen to ohlásit a zpravidla je z věci vyloučen. Pokud to neudělá, jde do kárného řízení i kdyby věc rozhodl úplně správně a v neprospěch osoby, ke které blízký vztah má.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      pinochet     před 2 měsíci 03.03.2024 13:32 |  
      3 0

      A co myslíte, vědí tohle ti, kteří rozhodčí pro utkání nasazují?

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 14:00 |  
        3 0

        Kdepak! Určitě ne". To by byla jen konspirace....Tohle je úplná novinka! Kdyby to na komisi rozhodčích věděli určitě, ale zcela určitě by k VARu "usadili" na derby někoho jednoznačně nestranného!
        Myslím si, že není moc profesních prostředí jako ve vrcholovém sportu, zvláště ve sportech kolektivních, kde by většina nevěděla kdo je kdo.....


        Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 14:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 14:00 |  
        2 0

        Předpokládám, že se to k nim odkudsi donést muselo.

  16. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    madharry     před 2 měsíci 03.03.2024 00:23 |  
    2 0

    Šance, že překvapíme Spartu Staňkem, jako v listopadu Plzeň nás, kdy byl zraněný a byl to klíčový faktor jejich vítězství? Případně znovuzrození Koláře?

  17. ...

    Steevee     před 2 měsíci 03.03.2024 07:34 |  
    9 3

    Samozřejmě si taky přeju dnešní vítězství. Zároveň ale nedává smysl, abychom hypoteticky při remíze někdy 80+ hráli na totální riziko. Dnešní prohra a potenciálních -7, za stavu, kdy rudoši prostě neztrácí a my nejsme konzistentní, to by skoro znamenalo konec. Remíza je pro nás dneska málo, ale ne tak, abychom se hroutili. Sparta v Plzni mezi zápasy s Poolem prostě nevyhraje. A hned příští týden bychom byli v bodovém dosahu, který pokrývá vzájemný zápas v nadstavbě.

    Může se zdát, že ten los potom máme my o poznání těžší, čeká nás venku Slovácko a Plzeň. Ale ona ani Sparta nemá do konce základní části před sebou nějakou procházku. Bolka, Baník, zápasy na Bohemce nebo Sigmě. Samozřejmě pokud to má být ze strany rozhodčích takové, jako poslední rok, tak můžou hrát rudoši 20x v Plzni a uhrajou to. Ale já pořád věřím, že chybně neuděleným redkám, absurdním penaltám a všem těmhle sračkám, musí někdy přijít konec.

    • Re: ...

      Sherudan     před 2 měsíci 03.03.2024 09:09 |  
      7 2

      Nepřijde.

      • Re: ...

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:35 |  
        6 2

        Pokud se nezačneme bránit nepřijde, snad nepodepsaný zápis z derby je začátkem toho, že i vedení Slavie dospělo konečně do fáze - "pohár přetekl"!

        • Re: ...

          Steevee     před 2 měsíci 03.03.2024 11:04 |  
          3 6

          Nepodepsaný zápis o utkání na základě domnění, že Kuchta měl být vyloučen, když být vyloučen neměl? To teda budu doufat, že na boj proti Spartě/rozhodčím budeme mít příště nabito teda víc...

  18. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    polpik     před 2 měsíci 03.03.2024 07:38 |  
    4 0

    Z důvodu nemoci nabízím dva lístky.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      jj     před 2 měsíci 03.03.2024 09:20 |  
      2 0

      Napsal jsem vám do soukromé zprávy. Pokud jsou do sektoru hostů, tak mám o jeden zájem a zaplatím klidně o něco více, než byla nákupka.

  19. STAČIT NÁM BUDE VÝHRA - 1 : 0, ale

    Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 07:54 |  
    4 1

    deklasování domácích o 3góly, by velmi potěšilo a " srazilo jim hřebínek ", že !

  20. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Eskaes     před 2 měsíci 03.03.2024 08:39 |  
    19 1

    Nejsme favorit, což JiT umí.

    Hrajeme proti 12+1 - plná králíkárna fanaticky nadržených rudochů, co budou ovlivňovat rozhodčího (jako by to potřeboval, že) a hnát svoje kopyta na zteč.

    Úspěch bych viděl v trpělivém vyčkávání, hrát to na remízu, ale nebát se udeřit. Žádné bláznění. A proboha žádné přihrávky pod tlakem vysokého presinku u naší brány! Tohle se stávalo ve středu až moc často.

    Jinak to jejich rudé prase Priske je čím dál agresivnější a v případě nepříznivého stavu, bude stoprocentně vyvádět. I to by se mělo zakomponovat do taktického plánu. Projít se kolem něj s míčem při vhazování z autu atd...

    Disciplína je náš klíč k úspěchu!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:40 |  
      13 1

      jsem rád, že někdo další si všiml toho, jak přes předsezonní prohlášení, že se budou trestat "výlevy zloby" na lavičkách a je třeba je z českého fotbalu odstranit, se v podstatě stále více celá sparťanská lavička snaží ovlivňovat sudí...


      Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 11:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 14:32 |  
      4 0

      Ta rozehrávka od Mandouse a ťukec mezi obránci a zase Mandousem, když tam jsou presující hráči, je pro mě očistec.

  21. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    pcitron     před 2 měsíci 03.03.2024 09:31 |  
    10 1

    Kluci se dnes v mordoru musí držet hesla pana Pivoňky z jedné Hrabalovy povídky: za voko voči obě a za zub celou sanici!
    Derby je naše!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 09:35 |  
      2 0

      JO, ALE
      červenat se musí jenom u domácích !

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:41 |  
        3 1

        Myslím si, že sparťané se červenat nebudou ani po rozhodnutí sudích ani studem ve tváři!

  22. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Ragnarok     před 2 měsíci 03.03.2024 09:34 |  
    14 4

    Být sparťan, bylo by mi do breku z fantastické motivační řeši pana Priskeho, dojtý je koneckonců pan Folprecht, pan Fejgl, pan Špryňař i další odborníci.
    Za poplatek, možná i bez něj na chatu GPT se lze takovou řeč naučit: This is fucking important. They”re our fucking rival. We need to satisfy our fucking fans. The stands are fucking full, the crowd is fucking excited. We need to fucking deliver what they expect. We are fucking great bunch or fucking gays. Sorry, fucking guys, i didnt noticed the fucking camera is here. The ref is fucking and is fucking with us. Lets fucking go. Letna is fucking. Sparta is fucking. Kretinsky is fucking. Lets go. We are all fucking. (Several kicks to door, litter bin or anything else).
    Špryňař, Fejgl, Černík fucking simultaneously ejaculated on their screen. Yeeeeeeaaaaaaah. This was fucking good.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Kuba1782     před 2 měsíci 03.03.2024 10:39 |  
      6 0

      Tvl, ja brečim smíchy!

  23. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    navzdyslavia     před 2 měsíci 03.03.2024 09:43 |  
    5 2

    Tak dneska je den s velkým D. Jsem hodně zvědavej na zákl.sestavu a připravené střídání. Dnes asi nebudou gólové hody, proto věřím v naší výhru 1:0 : gól Jurečka nebo Chytil

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 09:55 |  
      2 0

      Slastnější by však byly !

  24. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Kontrapunkt     před 2 měsíci 03.03.2024 09:55 |  
    3 0

    Ogungbay dnes za "B', stejně tak Škoda, zatímco Tecl ani na lávce. JTVCD.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Tučňák     před 2 měsíci 03.03.2024 10:12 |  
      2 0

      Furt, ale muze do derby. Snad dva a nebo tri hraci muzou pak do acka a maji vyjimku a nebo aspon to tak par let zpatky bylo.

  25. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Vulturesman (přítel SN)     před 2 měsíci 03.03.2024 09:56 |  
    19 1

    Herně si nevybavím derby, kde bychom v poslední době vyloženě propadli. Naopak mi přijde taktická příprava Trpiše víc než dobrá (na derby). Proč se opakují individuální chyby, toť otázka jiná.
    Všichni tak nějak cítí, že to dnes bude proti Spartě zlomové utkání. Jsem přesvědčený, že realizák i hráči odevzdají maximum. Pokud neuděláme hloupé chyby (opět), věřím ve vítězství a zajímavému náboji do konci sezony.

    ... sundat toaletnou vč. "nejslušnějšího, nejlepšího (a další sračky)" Priskeho i přes další penaltu rudochů by bylo skvělý!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:52 |  
      5 2

      Já jsem přesvědčen o tom, že individuální chyby jsou důsledkem neustále otevřené hry na riziko a všechny chyby se napravit nedají.
      Když se podíváte na první gól sparty ve středu - to nebyl jen Ogbu, byť on chyboval fatálně a nepochopitelně. Avšak všimněte si zcela netaktického a nesmyslného pohybu Zimy on byl ten, který prostor otevřel.
      A druhý gól - bohužel Diouf nemá zřejmě dostatečné obranné návyky, byl to "jeho hráč", který zcela osamocen centruje na malé vápno! (Trochu mimo mísu - obranné návyky, bohužel stejně jako Douděra)

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Vulturesman (přítel SN)     před 2 měsíci 03.03.2024 12:39 |  
        10 3

        Možná zcela mimo mísu a odbočím… ale neustále točíme sestavu. Každý zápas hraje někdo jiný a hlavně na jiných postech. Já se tak ani moc nedivím, že hráči nemají “návyky” obecně.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          dauby     před 2 měsíci 03.03.2024 15:18 |  
          5 2

          To není mimo mísu, prostě jsme nakoupili spoustu hráčů, ale Trpišovský pokaždé postaví někoho jiného. Třeba stavět na stopera Masopusta, to fakt nepochopím. Nebo cpát pořád do sestavy místo Vlčka Holeše, který ke úplně z formy. Vzít Sinyana, který byl a je pořád zraněný, to je taky terno...

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        japoko     před 2 měsíci 03.03.2024 13:12 |  
        6 6

        Tak Zima zatím slušnej provar, je to spíš hrůza!

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        MKCZ83     před 2 měsíci 03.03.2024 14:28 |  
        7 0

        Diouf za nic nemůže. Dobře provedená nahrávka mezi krajního obránce a stopera a dobře načasovaný náběh krajního hráče za obranou linii nejde bránit v situaci, kdy je to 1 na 1. Bránící hráč musí být otočený čelem k míči, nabíhající zády, proto má výhodu a pokud dostane dobrou nahrávku, neubrání to nikdo.

        Řešit se to dá jedině systémově - nenechat nahrávat, mít hráče navíc v obranné linii (ale potom chybí jinde), nebo musí hrát wingback blíž ke stoperovi (potom ale zase vznikne díra u lajny - ačkoli tahle situace je o něco méně nebezpečná, než cutback od nabíhajícího hráče), případně vystavením do ofsajdu, ale to je asi nejhorší varianta k řešení.

        Takže za nezachycení těchto náběhů nemůže ani Diouf, ani Wallem proti Jablonci, ale nedůsledný presink, anebo šikovnost soupeře, který se dokázal uvolnit a má technickou vyspělost a součinnost poslat nahrávku do správného prostoru.

        A s tím souvisí i fakt, že my tyto situace skoro nemíváme, protože je neumíme a spíš se uchylujeme k centrům od lajny, než o průnikové přihrávky za obranu (protože nechceme hrát na riziko).

  26. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 10:03 |  
    16 2

    Čekám, kdy náš skvělý mediální partner Seznam rozcupuje Dominika Starého na své titulní stránce!
    Jako se to před derby dělo Slavii, kdy přišel často s nějakou dehonestující zprávou.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Ragnarok     před 2 měsíci 03.03.2024 10:17 |  
      26 1

      Na tom je vidět, za koho média kopou. Být Starý v dresu Slavie, tak titulka Sportu jede shit storm. Teď to obtloustlý Fejgl možná zmíní jako srandu. Kvasnica vystříkne z toho, že byl v Berlíně na fotbalu (ou, to je neskutečný, to nikdo nebyl, na zápasu dvou kandidátů sestupu 2. Ligÿ), Špryňař a Nenadál vytečou na gentlemanem Priskem, protože jim někdo řekl, že mají říkat, že je Priske gentleman, Bartoloměj Černík přinese původní reportáž o šílených neshodách v kabině Slavie.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 16:05 |  
        1 0

        Snad jim alespoň na Letné nepřetopíme kabinu na 50°C...

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 10:56 |  
        15 1

        No, znovu upozorňuji na p. ŽONGLA na Seznam Média - jeho adorace sparty a zkreslování dění na hřišti to je opravdu radostné čtení. Česká mediální žumpa má dalšího hrdinu v dresu rudém....musím doplnit na SEznam Medium zastupuje p. ŽONGL Bohemians - no, cirkus a klokan v rudém dresu.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 11:39) . Zobrazit původní komentář

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          Hepi     před 2 měsíci 03.03.2024 11:01 |  
          4 0

          Ještě mě na tom jako trochu mrzí, že je to jaksi dopoledne před derby, že.

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 11:28 |  
            7 0

            :-) A kdy jindy by měla přijít "podpora" od našeho medpartnera?

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 16:03 |  
            2 0

            To víš, co máš napsat, když Latka zrovna nemlátí ženu...

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 11:09 |  
        16 2

        Může mi někdo vysvětlit, co je náplní činnosti našeho hlavního mediálního partnera? Zatím to vypadá na vychvalování soupeře před vzájemným utkáním!
        To raději žádného než takového partnera!!!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 11:35 |  
      3 17

      A když nás píská Zelinka, tak taky očekáváš pokaždé článek o tom že je Slávista?
      Tohle bulení je fakt směšný

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Ragnarok     před 2 měsíci 03.03.2024 11:45 |  
        16 3

        Zelinka je Slávista asi jako Hovorka.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 12:20 |  
          3 10

          Rozhodčí Zelinka je Slávista. Stejně jako jeho tatínek, jsou to slušní lidé. A na jeho řízení našich zápasů to bylo poznat.

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 16:01 |  
            1 0

            Protože pískal rovinu, že?

            • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

              pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 17:13 |  
              1 3

              Přesně tak. Pískal rovinu. Ale pískal rovinu v tom smyslu, že nám odpouštěl věci, které by nám jiní rozhodčí neodpustili. Ne že by nám přímo pomáhal, ale ochránil nám řekněme Stancia a Ševčíka, nedovolil soupeřům prasit a nám naopak přimhouřil oči nad tím když Deli třeba bránil bodyčekem. Takže pískal totální rovinu a můžeme spekulovat o tom, jestli ta rovina byla nastavená tak aby vyhovovala nám (což by tak určitě viděla většina soupeřů), nebo jestli pískal rovnou neutrální rovinu což nám bohatě stačilo. Ale když by sis udělal statistiku našich zápasů které Zelinka pískal, jsem si jistý, že ti vyjde, že jsme rádi když nás píská.

              • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

                dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 20:29 |  
                1 0

                Ano, jsme rádi, ale ne proto, že pro nás něco vymyslí, když je potřeba.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 11:58 |  
        15 2

        Náš zápas vloni v Liberci se mu evidentně vydařil, Velká nechuť neodpískat penaltu na Olayinku a nevyloučit Varfolomějeva....doklad slávistického srdce!!!

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 12:15 |  
          3 10

          A nebo spíše důkaz o tom, že tvrzení že nás rozhodčí řežou proto, že jsou spartani je naprostej nesmysl. Rozhodčí pomáhají spartě kvůli prachům, nebo kvůli kariernímu postupu, což je podobné. Ne kvůli tomu komu doma fandí.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 12:20) . Zobrazit původní komentář

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            vršek     před 2 měsíci 03.03.2024 14:04 |  
            2 0

            Pokud jsou Zelinkovi slávisté, je velké štěstí že nemají miliardový majetek....

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 12:30 |  
        6 0

        Asi každý vidíme bulení v něčem jiným, ale jsem rád, že ses zasmál.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        1zippo1     před 2 měsíci 03.03.2024 13:13 |  
        9 0

        No tak Zelinku jsem neviděl promenádovat se ve slavistickém triku. Můžeme po tomto věřit, že Starý povýší profesionalitu nad klubovou příslušnost??? Já tedy ne a teď vidím pravou chvíli na to, aby se Tvrdík ozval a aby byl Starý vyřazen z rozhodování všech ligových zápasů. A věz, nebrečím, prostě je to pro mě nepřijatelné a nevkusné.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 13:54 |  
          2 8

          Podle mě je to od něj hloupé, ale to je tak všechno.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 15:59 |  
        4 0

        Enže Zelinka pískal to svoje, akorát nás neřezal. Nepomáhal. A byly i doby, kdy nám nedával ani rovinu ( pamatuju zápas v Teplicích ( faul ve vápně na Stanciua a snad i na Lingra).
        Ale neměl jsem nikdy pocit, že by nás tlačil, víceméně jsem se ale nebál zářezu.
        To porovnávat se Starým a jeho "vztahu" ke Spartě tedy fakt nejde.

  27. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    mudrc     před 2 měsíci 03.03.2024 11:07 |  
    11 6

    Bude to dobre. Dnes je to nase!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 11:31 |  
      5 8

      Jo, taky už mě přešlo zoufalství ze středy a už zase věřím

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 11:41 |  
        15 2

        V penaltu pro spartu nebo redku pro Slavii anebo v obojí? :-)

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          necich     před 2 měsíci 03.03.2024 12:03 |  
          6 4

          Dneska je dáme i kdybychom dohrávali v 7 a kopali proti nám dvě penalty.. Hvězdy nelžou...

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            pipe1980     před 2 měsíci 03.03.2024 12:13 |  
            11 2

            konjunkce Jupiteru se Saturnem, jest příznivá tomu abychom si otevřeně řekli, že sparta je buzerantů parta

            • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

              dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 15:55 |  
              2 0

              Tak to každopádně i bez té konjunkce.

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            Ragnarok     před 2 měsíci 03.03.2024 13:15 |  
            1 1

            Že Necih jede hvězdopravectví svědčí o tom, že situace je vážná. Od těchhle nesmyslů jsem tu já. Stanley Bradley a i Vlastík Plamínek nejsou téhož názoru. Bach na to.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          carevitchando     před 2 měsíci 03.03.2024 12:07 |  
          5 4

          Vůbec se na to netěším.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          mig52     před 2 měsíci 03.03.2024 14:11 |  
          2 2

          :-)))

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 16:23 |  
          0 0

          Já věřím v crazy derby, v penaktu(y) pro Slavii a redku(y) pro Krejčího (příp. slepici).

  28. Schranz

    pinochet     před 2 měsíci 03.03.2024 11:32 |  
    12 0

    Doufám, že Ivan nebude v sestavě chybět, je to KAT Sparty...

  29. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Carlos1     před 2 měsíci 03.03.2024 11:45 |  
    3 6

    Myslim,ze nam pozice lehkeho ,,outsidera” bude sedet, Sparta se podle me bude snazit tvorit hru, ale budou nervozni, budou chybovat, pokud se mam povede dat rychly gol a pak nedelat stupidni chyby v obrane, mame chatru na dostrel a sebevedomi do dalsich kol k tomu, dneska nam verim!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Snivec     před 2 měsíci 03.03.2024 12:24 |  
      6 3

      to je nesmysl
      v horsi pozici jsme bohuzel my
      my potrebujeme stahnout 4 bodove manko, kdyz remizujeme, tak jsme promarnili sanci primeho souboje o 3 body
      z pohledu sparty remiza je prijatelnejsi, porad to ma o 4 body a ma lepsi skore, takze remiza spartu nebude tolik bolet jako nas

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Ross     před 2 měsíci 03.03.2024 13:36 |  
        4 1

        Já si teda myslim že bude jestě hodně kol+nádstavba,hned v dalším kole jede Sparta do Plzně po zápase s Liverpoolem,tak se uvidi,ty 4body naskoku moc nejsou,ale nesmime prohrát.

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          Snivec     před 2 měsíci 03.03.2024 14:11 |  
          5 0

          kazde kolo cekat na zavahani, je fakt hrozny
          kolik sparta ztratila do 22. kola?
          my take jedeme do plzne a jeste jedeme na slovacko
          4 body je docela dost, pokud sparta dvakrat remizuje a my vse vyhrajeme a na to bych si nevsadil, tak stejne budeme druzi, protoze mame horsi skore
          chtel jsem pouze rici, ze my na tom nejsme rozhodne lepe, my musime vice vyhrat nez sparta, takze sparta urcite nebude vice nervozni oproti nam
          ale muze nas to treba nakopnout a podame vykon nad nase moznosti
          trochu pro nas mluvi to, ze jsme minule prohrali, dvakrat za sebou spise neprohrajeme

  30. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Hlavis     před 2 měsíci 03.03.2024 11:50 |  
    3 7

    Staněk – Holeš, Ogbu, Vlček – Masopust, Ševčík, Oscar, Wallem – Provod – Schranz, Chytil

    Postavil bych to takhle, Staněk spis jako přání…
    Vynechal bych Zimu a dal Vlčka, na levého wingbacka bych dal Wallema. Hrát by měl i Schranz, kterého potom nahradí Jurečka- nebo naopak.

    Všichni věříme ve výhru, ale reálně budeme asi rádi za plichtu…

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Morb     před 2 měsíci 03.03.2024 15:11 |  
      2 2

      Staněk - Vlček, Ogbu, Zima - Holeš, Oscar - Schranz, Ševčík, Wallem, - Chytil

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Martin 58     před 2 měsíci 03.03.2024 16:08 |  
        2 0

        Kdo byl preventivně vyloučen už před zápasem?

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 16:47 |  
        0 0

        Hrajeme o deseti? To je to překvápko? :-)

  31. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    záplata     před 2 měsíci 03.03.2024 12:45 |  
    11 0

    Dnes má fotbalový bůh šanci mě přesvědčit, že existuje.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      coogee     před 2 měsíci 03.03.2024 14:14 |  
      5 0

      Snad mu to připadne jako dobrý nápad! :-)

  32. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Novas     před 2 měsíci 03.03.2024 12:51 |  
    3 0

    Kdyby měl někdo na poslední chvíli ještě 2 lístky, tak mi prosím napište. Moc děkuju.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Ragnarok     před 2 měsíci 03.03.2024 12:56 |  
      8 0

      Jedno je jisté. Derby přinese červenou kartu a kontroverze, o kterých bude Deník Sport mlčet.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Fery1     před 2 měsíci 03.03.2024 13:13 |  
        9 0

        No pokud by byla nějaká malá kontroverze nějakým omylem pro nás,tak mají čtenáři toho deníku týden co dělat!

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 13:13 |  
        4 0

        NO, NEJENOM ON.

  33. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    p!erreCORE     před 2 měsíci 03.03.2024 13:03 |  
    5 3

    Pokud nedostaneme rychlý gól, neprohrajem. A pokud dáme první gól, tak vyhrajeme.

  34. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    mig52     před 2 měsíci 03.03.2024 14:07 |  
    7 2

    Tak prý si chystáme na dnešek Staňka!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      mudrc     před 2 měsíci 03.03.2024 14:45 |  
      8 1

      Ano.

  35. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Leksel     před 2 měsíci 03.03.2024 14:16 |  
    15 8

    Pro větší klid bych asi raději nechal tradičního 12.hráče rudých Ogbua na lavičce.

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      mudrc     před 2 měsíci 03.03.2024 14:45 |  
      2 2

      Tak to se ti pro me bohuzel splni. Tech prekvapeni tam je vic… nechapu.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        Papol     před 2 měsíci 03.03.2024 15:07 |  
        2 3

        Hlavně ne Standa v útoku :-). Taky bych si přál, abychom hráli v našich červenobílých dresech!!!!

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          dalislavista     před 2 měsíci 03.03.2024 15:51 |  
          2 0

          Tak to tam hrajeme vždy, oni u nás taky vždy.

      • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

        rakusan     před 2 měsíci 03.03.2024 15:37 |  
        3 0

        Tak povídej ...

        • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

          mudrc     před 2 měsíci 03.03.2024 15:44 |  
          0 4

          Kdyz okopiruji sestavu pritele daubyho:
          Ideálně: Mandous - Masopust , Vlček, Zima. Diouf - Ševčík, Oskar - Douděra, Jurečka, Provod - Chytil tak
          ne-ne,ne-ne-ne-ok

          • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

            Hlavis     před 2 měsíci 03.03.2024 16:06 |  
            1 1

            Zima ne? Vlček ne? Ogbu prý taky ne? Vždyť to jsou jediní stoperi…

            • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

              mudrc     před 2 měsíci 03.03.2024 17:17 |  
              1 1

              Sestavu driv nez klub napsat nemuzu, to jiste chapes.
              Kdyz naznacim tak po radach ne (Stanek) - ne Ogbu, Diuf - ne Provod, Sevcik.
              Dalo se to rozklicovat myslims :-)

  36. Trpišovského poslední šance

    dauby     před 2 měsíci 03.03.2024 15:09 |  
    7 16

    Doufám, že na trávník vyběhne to nejlepší, co máme k dispozici.

    Ideálně: Mandous - Masopust , Vlček, Zima. Diouf - Ševčík, Oskar - Douděra, Jurečka, Provod - Chytil.

    Nevím proč hrajeme na tři stopery, když nám to dlouhodobě nejde. Takže ve čtyřech vzadu. Ogbua bych posadil, protože zazdil snad každé derby, ve kterém nastoupil. A Holeš je z formy. Další důvody, proč hrát na dva stopery a ne na tři. Bořil se ve středu choval jako blázen, proto by hrát neměl. A v útoku musí hrát Chytil i Jurečka, protože Tijani je kopyto.

    Pokud prohrajeme, bude o titulu rozhodnuto. A ani remíza není moc příznivá. Musíme prostě vyhrát. V případě prohry by měl Trpišovský okamžitě skončit. Měl skončit už před dvěma roky, ale tři roky bez titulu už by bylo trochu moc. Trpišovský je za zenitem a sestavy, které staví v poslední době, prostě nechápu.

    Ale třeba se zadaří a Spartu rozebereme na prvočinitele. Po středeční blamáži o tom však mám vážné pochybnosti.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 15:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Trpišovského poslední šance

      MKCZ83     před 2 měsíci 03.03.2024 15:22 |  
      10 0

      Naopak, hrát na 4 vzadu nám nejde. Ukázka byl zápas ve Zlíně. Na 4 vzadu nemáme vhodné defenzivní záložníky a dostatečné dobře bránící krajní obránce. Současně nám to kvůli horší technické vyspělosti stoperů hodně zpomaluje rozehrávku.

      Na 3 vzadu máme poskládaný kádr, jenom tu formaci musí JiT umět využívat, což v řadě zápasů nedělá. V situaci, kdy stopery ve trojce hrají hráči jako Masopust, tak to smysl dávat nebude. Stejně tak musí být mezi třemi stopery minimálně jeden, spíš dva, kteří umí rozehrávat pod tlakem, Máme jenom jednoho (Vlček), další to jakž takž zvládá, když hraje po noze (Holeš) a pak ostatní, co jsou nepřesní anebo dělají pod tlakem chyby.

      Jediná naše slabina tří obráncového systému je levý krajní stoper. Podle mě by ho měl začít hrát Zmrzlý (Dioufovi úplně na tomto postu nevěřím) a jestli to zvládne v hlavě, budeme mít s ním vlevo, Igohem ve středu a Vlčkem vpravo ideálně vyváženou trojku, která má rychlé útočné kraje s klidnou a kvalitní rozehrávkou a ve středu soubojového bijce s výbornou hlavou.

      • Re: Trpišovského poslední šance

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 03.03.2024 16:28 |  
        1 3

        Nechci polemizovat, jestli máme tým poskládaný na tři, nebo čtyři obránce. co mě ale pobavilo, že by něco zpomalilo naší rozehrávku. To snad ani teoreticky není možný.

  37. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    fogi     před 2 měsíci 03.03.2024 16:14 |  
    2 1

    Rudé noky porazíme 3 : 1, góly Jurečka (penalta), Ševčík a Schranz .
    Sestava: Mandous - Vlček, Zima , Zmrzlý - Masopust, Ševčík, Oskar, Diouf - Provod - Schranz, Jurečka

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 16:16 |  
      2 0

      TEN VÝSLEDEK BERU
      a kdo dá góly Slavie - ti nejšťastnější.

  38. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    wymaz     před 2 měsíci 03.03.2024 16:20 |  
    7 1

    Nevím proč, ale mám tušení že dnes vyhrajeme!

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Slávista 51     před 2 měsíci 03.03.2024 16:38 |  
      5 0

      JO,
      je to velice potřebné a to nejenom pro ty 3body.
      Mnohým zavřít hu bu !

  39. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    Arminius     před 2 měsíci 03.03.2024 16:37 |  
    9 1

    Za chvíli vyrážím do plechový smradlavý boudy. Je jasné, že se musíme vyvarovat individuálních chyb, bez toho nemůžeme dnes uspět. A snad Jindřich vymyslí něco, čím překvapí ty rudý dánský vocasy. Tak ať je v cca 19:55 Praha červenobílá!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 16:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

      Myšák     před 2 měsíci 03.03.2024 17:00 |  
      1 0

      TAK JEST!!!

  40. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    1zippo1     před 2 měsíci 03.03.2024 16:48 |  
    5 1

    Moc moc držím palce a doufám, že na stoperu nastoupí stopeři, Jurečka odčiní blikanec dvěma góly (aspoň) a Tijany přidá po vystřídání třetí či lépe čtvrtý a Mojma podrží své skvělé výkony a prostě to celé bude po středě balzám na srdce i duši. Takže do niiiiiiich...!!!-)))

  41. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    George (přítel SN)     před 2 měsíci 03.03.2024 16:55 |  
    4 0

    Tak hrrr na ty buzny, dneska věřím, že vyhrajeme...Jindra běžný vychyta..Mojma 2 branky...


    Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2024 16:55) . Zobrazit původní komentář

  42. Re: 310. derby pražských "S" zítra na Letné

    obiwan     před 2 měsíci 03.03.2024 17:11 |  
    1 0

    Já teda optimismem netrpím, rudoši jsou na koni herně a bohužel i v zákulisí...Pro mě je velkým otazníkem i Staněk...nechytal dlouho, navíc svalový zranění je mrcha...fakt se dneška bojím:-(