Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Anketa Slávista jara 2014

Spouštíme pro vás nový ročník ankety Slávista jara 2014. Po tomto špatném jaru asi nebude jednoduché vybrat pět nejlepších slávistů.

Hlasovat můžete opět přes formulář google na hlavní stránce SN. Připomínám, je třeba vyplnit všech pět hráčů a nesmí se opakovat. Dále je nutné vyplnit přezdívku a email. Chybné hlasy budou odstraněny.

Vybírat můžete z celkem 16 hráčů, kteří odehráli alespoň 100 minut na jaře v lize.
Brankáři: Kamil Čontofalský, Radek Černý
Obránci: Keegan Ritchie, Milan Nitrianský, Milan Škoda, Michal Smejkal, Fernando Neves, Martin Dostál
Záložníci: Robert Hrubý, Jaromír Zmrhal, Martin Juhar, Damien Boudjemaa, Marcel Gecov, Jan Vošahlík, Karel Piták
Útočníci: Tomáš Necid

Tak správně vyberte toho nejlepšího, hlasování probíhá týden do 20. června. Poté zveřejníme výsledky.

Komentáře (223)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 15:03 |  
    0 0

    Odhlasováno. O vítězství Damiena asi není pochyb.
    Snad nám příští sezóna přinese pozitivnější starosti.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Philliip     před 10 lety 12.06.2014 15:11 |  
      0 0

      Já měl poměrně jasno na prvních 3 místech (Boudjemaa, Gecov, Hrubý) pak to opravdu bylo zvláštní rozhodování.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Navyseals     před 10 lety 12.06.2014 15:27 |  
        0 0

        Juhar a Černý

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 12.06.2014 15:32 |  
      0 0

      No já nevím, půlku jara nehrál a poslední zápasy měl taky příšerné...

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Kornovo     před 10 lety 12.06.2014 19:35 |  
        0 0

        Skoda, Cerny, Gecov, Hruby, Neves

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          slaviator     před 10 lety 12.06.2014 23:17 |  
          0 0

          Pochopím, že někdo Damiena nedá jako nejlepšího hráče jara. Ale že není ani v první pětce?

  2. Re: Anketa Slávista jara 2014

    rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 15:13 |  
    0 0

    Pro jarní část se to skoro mohlo omezit na volbu prvních tří, měl jsem nemalé problémy najít pět jmen :)

    Nicméně volil jsem takto:
    1. Boudjemaa - byť výkon v Ostravě nebyl vůbec dobrý, tak pokud hrál a byl zdravý, tak to bylo osvěžující ho pozorovat.
    2. Hrubý - za to jak neohroženě vletěl do dospělého fotbalu, obzvlášť ze začátku hrál opravdu dobře.
    3. Gecov - za to, že to byl pořádně jediný hráč do pole, o kterém se dá říct, že se rval, a že mu výsledek sezony nebyl lhostejný.
    ____________________________________
    4. Necid - byť obecně kritizovaný, nakonec jeho branky znamenaly klíčových 6 bodů (Dukla, Bohemians), bez nichž bychom tu ligu neudrželi.
    5. Piták - asi za góly proti Znojmu a výkon proti Příbrami jestli se teď nepletu, kdy hrál dobře.
    Smutné na tom je, že tak málo Neckovi a Karlovi stačilo na to, aby se dostali do mé pětice.

  3. Re: Anketa Slávista jara 2014

    PetCC     před 10 lety 12.06.2014 15:15 |  
    0 0

    Znovu hlasovat nebudu, protože bych musel dát na první místo jedině sebe :-)

  4. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Nosorozec     před 10 lety 12.06.2014 15:29 |  
    0 0

    Na první místo jsem dal bez jakéhokoli váhání Boudjemau a pak jsem se zarazil a nevěděl jak dál. Po tomhle děsnym jaru prostě nebyl na druhý až pátý místo skoro kdo dát. Nakonec jsem to udělal takhle:
    1. Boudjemaa - Jedinej hráč, na kterýho byla radost koukat. Hlavně ze začátku jara podával výborný výkony, ke konci ho trošku svazoval strach, aby ho nesejmul nějakej cvok jako to udělal Matula, ale přesto se jedná o našeho suveréně nejlepšího hráče.
    2. Hrubý - Talent, kterej při svých prvních startech v lize dokázal, že se s nim rozhodně dá do budoucna počítat. Ke konci sezony se sice na hřišti trošku ztrácel, ale stejně se v našem kádru nenašel nikdo, kdo by ho v tu dobu výrazně převyšoval.
    3. Gecov - Oceňuju u něj předevšim snahu. Jezdil po zadku i v zápasech, kdy na to ostatní srali. Snahu měli sice i hráči jako Dostál a Neves, ale Gecov mi přišel přece jenom o level přínosnější než oni.
    4. Černý - Jeho výkopy jsou sice strašlivý, ale několikrát tým na jaře podržel. Velezkušený gólman, u kterýho jsem se nebál, že provede nějakou blbost, jaký prováděl letos občas Čonto.
    5. Juhar - Některý situace sice řeší hroznym způsobem, ale je nutný si uvědomit jednu věc; nebejt Juhara, tak máme na jaře víc než jen jeden zápas, v kterym jsme nevystřelili ani jednou na bránu.

    Za očekáváním tak zůstali především Tomáš Necid, od kterýho jsem si sliboval mnohem víc (zároveň byl ale v těžký situaci, že po zranění se rozehrával v týmu, v kterym nic neklapalo) a Karel Piták, kterýmu se na jaře povedli bohužel pouze 2 zápasy v kterých exceloval, ale jindy byl skoro neviditelnej.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 12.06.2014 15:34 |  
      0 0

      Pokud má hráč strach, že se mu obnoví zranění kvůli kterému marodil týden, tak nemá na hřišti co dělat...

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Nosorozec     před 10 lety 12.06.2014 15:59 |  
        0 0

        To, že marodil jenom týden bylo neskutečný štěstí. Po tom Matulově zákroku mohl mít Damien klidně přetržený vazy.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          slaviator     před 10 lety 12.06.2014 23:19 |  
          0 0

          ...nebo konec kariéry... Mezitím jak dopadl Naumov a jak Boudjemaa je rozdíl jen v tom, že Riste měl obrovskou smůlu a Damien z prdele kliku...

  5. Re: Anketa Slávista jara 2014

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 15:39 |  
    0 0

    1. Černý !
    2. Gecov
    3. Hrubý

    Boudjemaa je fajn hrac, ale byl dlouho zraneny a po zraneni nijak zasadne nepomohl.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 16:39 |  
      0 0

      Přesně tak. Dobře zahrál v zápase kde to bylo 5:1 a pak následně přihrál na gól. Od té doby prostě nic. Vrchol byl v Ostravě, kde zkazil snad pět nadějných útoků za sebou. Pak to vypadalo, že ani nechceme útočit.

      Poslední dobou se zde vždy vybere nějaký hráč, ať už za dobrého či špatného, a pak se po něm až to není hezké.

      Dobře na jaře nehrál nikdo, vyloženě špatně také nikdo.

      Anketa o nejlepšího slávistu jara zní jako legrace.. s Radkem ale souhlasím.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        lassiter     před 10 lety 12.06.2014 17:19 |  
        0 0

        Od té doby prostě nic? V Olomouci zahrál dobře a dal gól, v následujícím zápase doma přihrál na dva góly, v Teplicích odehrál nejlepší zápas za Slavii a bohužel dopadl, jak dopadl. Poté i přes zranění přihrál se Znojmem na rozhodující gól a byl opět nejlepší na hřišti. Pak kvůli zranění pár zápasů vynechal, solidně (v té bídě) zahrál na Spartě, s Plzní se zranil, zbytek sezony pak buď střídal, nebo to opravdu bylo slabší, jakkoliv i tam měl hezké momenty (třeba šance pro Gecova se Slováckem).

        Já s Radkem nesouhlasím. Sparta a Plzeň jeho góly, obecně špatná hra mimo lajnu a tragická hra nohou. Na druhé straně samozřejmě několik důležitých zákroků (Příbram).

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 17:37 |  
          0 0

          Asi máte pravdu, zapomínám, vždy mi ale přijde, že hodnotíme jednu šanci na x zkažených.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            lassiter     před 10 lety 12.06.2014 17:47 |  
            0 0

            Má občas tendenci držet míč déle, než je vhodné, což se projevovalo hlavně v druhé půlce sezony. Nevím, čím to bylo, možná tím, že prokoukl kvalitu svých spoluhráčů :-)

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 19:28 |  
              0 0

              Každý zajímavý hráč co přijde zahraje první zápasy dobře, pak se zraní a následuje období tápání. Pro některé konečná v klubu, ale někteří se oklepou a hrají dobře.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        subHuman     před 10 lety 12.06.2014 20:31 |  
        0 0

        Vylozene spatne (nehodno jmena Slavia hrali vsichni).

  6. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Dresco     před 10 lety 12.06.2014 15:41 |  
    0 0

    Hodil jsem tam Damiána a pak jsem do toho nejakou dobu cumel jak puk...ale nakonec to nejak slo :-)

    1. Damien
    2. Hruby
    3. Gecov
    4. Cerny
    5. Necid

  7. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Oja     před 10 lety 12.06.2014 15:42 |  
    0 0

    1. Boudjemaa
    2. Hrubý
    3. Černý
    Dál jsem si prostě nevybral, každý ze zbylých hráčů mě v průbehu jara dokázal vytočit a těžko porovnávat, který méně a který více:)

  8. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Woltaire     před 10 lety 12.06.2014 18:20 |  
    0 0

    1. Jirka Vrba
    2. Pavel Řehák
    3. Mára Suchý
    4. Martin Vaniak
    5. Martin Latka

    Řebíček ven, Míra Beránek dovnitř a PPFko ty už to kup!

  9. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Travinho     před 10 lety 12.06.2014 18:23 |  
    0 0

    Pokusím se to seřadit komplet
    1. Gecov - V každém zápase makal, když bylo třeba pomoci na stoperovi odvedl tam dobré výkony, hlavně v druhé půlce jara hrál fakt dobře, nelze obvinit ani z toho, že by něco vypustil.
    2. Neves - Další z bojovníků, kraj obrany mu poměrně svědčil a z obrany byl podle mě nejjistější.
    3. Juhar - Několikrát předvedl fakt špatný výkon, ale je nutno podotknout, že v utkáních, kdy jsme nepředvedli vůbec nic, byl jediným hráčem, který byl pro soupeřovu branku nebezpečný.
    4. Boudjemaa - Kdyby toho odehrál víc, tak je asi výše, ale po zranění patřil k slabšímu průměru.
    5. Hrubý - Střídal dobré výkony se slabšími, hlavně branka proti Příbrami byla klíčová.
    6. Černý - Zde úplně nesouhlasím s tím, že má vyloženě špatnou kopací techniku. Mnohokrát nás podržel, ale ligový golman by měl být pánem nejen ve svém malém vápně a Radek mnohdy nebyl ani tam.
    7. Nitrianský - V obraně katastrofální (už nikdy více), v záloze solidní. Má fotbalové myšlení a rychlost, což je u řady našich hráčů věc neznámá, ale měl by přidat na důrazu a bojovnosti.
    8. Piták - Některé jeho výkony byly vysloveně hrozné, ale pořád je to hráč, který je poměrně efektivní. Neubráním se dojmu, že má nadváhu.
    9. Škoda - Někdy dobrý, někdy horší, určitě to není lídr obrany a nemyslím si, že by spolu se Smejkalem tvořili bůhvíjak sehranou dvojici.
    10. Smejkal - Dal důležitý gól dukle, ale hlavně ke konci jara to od něj nebylo optimální.
    11. Zmrhal - Na kraji zálohy odehrál i dobré zápasy (Boleslav, Teplice), uprostřed se trápil. Výkon proti Olomouci byl slaboučký.
    12. Necid - Je sice hezké, že dal tři branky, ale šancí měl víc. Na hrotového útočníka, který hraje skoro plný počet minut je to strašně málo. Absolutně nezapadal do stylu hry, který jsme chtěli hrát. Nicméně neustálé problémy se zpracováním míče mě výrazně iritovaly. Je ovšem pravda, že je rozdíl jestli ho z kraje obrany zásobuje centry Krajčík nebo Dostál.
    13. Čontofalský - Několikrát podržel, nicméně jeho chyby při rozehrávce nás stály hodně bodů.
    14. Dostál - Jednou nebo dvakrát zahrál dobře. Jinak bohužel, je to bojovník, ale hráč s takovouhle rychlostí nemůže hrát v ligovém mančaftu na kraji obrany.
    15. Vošahlík - Docela se mu vedlo proti Bohemce, kde se pak zranil, jinak byl většinou spíše neviditelný. Dostal zbytečnou červenou.
    16. Ritchie - Slabší hráč podle mě za slavii nikdy nehrál...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 21:20 |  
      0 0

      ad Ritchie. Tos asi nezažil mnoho.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Travinho     před 10 lety 13.06.2014 06:09 |  
          0 0

          Tak Zoltán byl oproti Ritchiemu ještě neskutečný kanón. Cissého jsem taky viděl zahrát, na třetí ligu by stačil v pohodě. Ritchie podle mě ne....

  10. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Borris     před 10 lety 12.06.2014 18:53 |  
    0 0

    První místo bez váhání, pak to bylo už dost těžké.

    1. Boudjemaa - netřeba se rozepisovat, nikdo z našeho kádru se mu na jaře nedokázal ani přiblížit

    2. Smejkal - ke konci jara už se sice svezl s mizérií celého týmu, ale jinak většinu jara odehrál spolehlivě a jako jeden z mála, si většinou na hřišti odvedl své a dal i nějaké góly.

    3. Černý - v některých zápasech nebýt jeho, sestup by nás nejspíš neminul a udržel čisté konto v klíčovém zápase na Bohemce.

    4. Juhar - ať je jaký je a ať se tady na něj nadává sebevíc, tak jako jeden z mála našich útočných hráčů znamenal pro obrany soupeřů aspoň nějaké nebezpečí.

    5. Piták - je to dost s podivem že se u mě vešel na páté místo, protože pro mě byl Karel spíše zklamáním a sliboval jsem si od něho daleko víc. Jenže prostě krom té první čtveřice, jsem na jaře nikoho lepšího nenašel. A přecejen jeho dva góly Znojmu byly pro záchranu dost důležité.

  11. Re: Anketa Slávista jara 2014

    1rytir     před 10 lety 12.06.2014 19:15 |  
    0 0

    Teď koukám na zprávy na ČT1, povídání o dnešním zahájení MS a do toho reportáž, kterak budou domácím fandit i 2 Brazilci v Čechách a oba chlapíci se k tomu vyjadřují s balonem ve slavistických dresech a doplňuje je Šmíca v civilu. Ví někdo o co jde?

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      travel (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 19:25 |  
      0 0

      Ti brazilci hrají ,jestli se nepletu,za Hanáckou Slavii Kroměříž.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 19:30 |  
        0 0

        Presne tak.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          1rytir     před 10 lety 12.06.2014 19:34 |  
          0 0

          Dík :-) Člověk je už z toho všeho zblblý natolik, že doufal ve zoušku nějakých možných posil :-))

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            bongor     před 10 lety 12.06.2014 19:52 |  
            0 0

            Prosím Tě,co bysme dělali s Brazilcema,máme vlastní líheň.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              travel (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 20:12 |  
              0 0

              A Šmíca byl na golfu.

  12. Re: Anketa Slávista jara 2014

    subHuman     před 10 lety 12.06.2014 20:26 |  
    0 0

    Bude uznan muj hlas, kdyz jsem na vsech 5 pozic dal jedineho Fotbalistu, Damiena? :-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 12.06.2014 21:09 |  
      0 0

      Bude za nás Damien hrát i příští sezónu? :)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      japhy     před 10 lety 12.06.2014 21:12 |  
      0 0

      ..... Připomínám, je třeba vyplnit všech pět hráčů a nesmí se opakovat.....

      Tak určitě :)

  13. Re: Anketa Slávista jara 2014

    mudrc     před 10 lety 12.06.2014 21:34 |  
    0 0

    Omlouvám se, že sem můj příspěvek nepatří, ale jen se chci ujistit, jestli nejsem sám, koho iritují stále stejní hosté ve studiu ČT, tedy Vízek a Karoch. Alespoň na zahájení by se hodilo pozvat někoho, kdo ví o Brazílii víc, než že odtud pochází Pelé a mají žluté dresy. Ve spojení se Slavií mě napadne třeba Jindra Skácel, který by se o Brazílii mohl rozpovídat, nebo Jan Říčka. Místo toho se zase dozvíme koho tipuje ten či onen na vítěze turnaje atd.. Jestli jsem někoho nas*al offtopicem, tak se ještě omlouvám.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 12.06.2014 21:41 |  
      0 0

      Ne, naopak jsem rád za postřehy. ;)

      Já na MS nekoukám, protože pokud tam není Česko, tak nemám komu fandit. A kdyby tam naše repre byla, tak jí stejně díky Peltovi fandit nebudu, takže to vyjde nastejno. :D

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        janko (přítel SN)     před 10 lety 12.06.2014 21:53 |  
        0 0

        muze fandit treba Belgii:) je to muj kun

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Pepino44     před 10 lety 12.06.2014 22:23 |  
          0 0

          Tak voslíka zase tak ten fotbal moc nezajímá,přečte si to v Blesku,pár komentářů a může zasvěceně diskutovat. Přece nebude ztrácet čas sledováním zápasu Brazilie-Chorvatsko. A že je zatím na co koukat.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            mudrc     před 10 lety 12.06.2014 22:35 |  
            0 0

            Taky si myslím.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        smely (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:11 |  
        0 0

        ty si jeliman, stejne...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Philliip     před 10 lety 12.06.2014 22:40 |  
      0 0

      S tím docela souhlasím. A týká se to nejen hostů ve studiu, ale také komentátorů/spolukomentátorů. Velký rozdíl vidím v hokeji, kde byť jsou také stále stejní lidé, tak je to mnohem zajímavější a má to i vyšší úroveň. Jinak fotbal zatím zajímavý, čekal jsem, že to bude pro Brazíli těžký zápas. Tipuji, že rozhodne standartka pro "domácí".

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      slaviator     před 10 lety 12.06.2014 23:29 |  
      0 0

      souhlas... a jinak pro Brazílii tlačenka už v prvním zápase, TOTO není penalta ani náhodou

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        dArtagnan     před 10 lety 12.06.2014 23:42 |  
        0 0

        jj, naivně jsem se těšil, že konečně v klidu kouknu na pěkný fotbal, a místo toho jsem zas vzteklej, jak šikmoočko tlačí simulantům káru. To je hnus :-(

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          slaviator     před 10 lety 12.06.2014 23:58 |  
          0 0

          Hlavně když si to člověk dá do souvislosti s tím, že Slavii nebyla penalta písknuta přes 60 zápasů a pak se pískají takovéhle penalty pro Brazílii, pro Příbram apod...

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            dArtagnan     před 10 lety 13.06.2014 00:11 |  
            0 0

            A naši experti? "Sporný okamžik. Ta byla přísná. Domácí týmy jsou vždycky chráněny." Co taky čekat od dvou lampasáků a dvou bolševiků, že. Ach jo.

  14. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Borris     před 10 lety 13.06.2014 02:25 |  
    0 0

    Tak se taky podělím o své dojmy ze zahajovacího zápasu MS. Musím říct že to byla pěkná podívaná, góly také nechyběly a i přesto že jsem přál Chorvatům ( vždycky přeju evropským týmům, teda kromě Španělska, praktikujícího hnusnou barcelonskou házenou ) tak s fotbalem spokojenost. Ale to co předvedl rozhodčí, to byla trapná komedie. Neuznaný gól Chorvatů by se ještě dal nějakým způsobem obhájit, i když asi regulérní byl. Ale ta penalta to byl hotový skandál. A to jak Fred ještě po té šaškárně zdvihl ruce k nebi, to byla ubohost. Nejednalo se o penaltu ani při té nejlepší vůli. Žlutá za simulování jak vyšitá. Chorvatů je mi dost líto, protože vůbec nehráli špatně, nemají se za co stydět a takhle hnusný zářez si nezasloužili. Naopak budu víc než rád, když se tohle Brazílii nějakým způsobem během turnaje vrátí. Může někdo třeba říkat že to je diskriminace, ale já bych na těchto velkých turnajích nechal pískat jen sudí z opravdu vyspělých fotbalových zemí jako Anglie, Itálie, Španělsko, Francie, Německo atd. Samozřejmě také můžou chybovat, ale určitě podle mě v menším množství. Co si tak vybavuju zářezy z nějakých MS, většinou o sudí z né moc vyspělých fotbalových zemí. Teď mi třeba naskočil snad největší zážez co jsem kdy na MS viděl a zažil. A to bylo v roce 2002, kdy sudí nechutně zařízl Itálii v osmifinále proti Korejcům. Neuznal Italům dva naprosto regulérní góly, vyloučil nesmyslně Tomassiho a pak Tottimu dal druhou žlutou za simulování, kdy byl naprosto jasně v prodloužení faulován ve vápně a měla následovat penalta. Jo a abych nezapomněl, pískal to EKVÁDOREC Moreno. Korejcům pak bylo připískáváno i následně ve čtvrtfinále proti Španělům, kdy nebyl Španělům uznán naprosto regulérní gól. Pískal EGYPŤAN..... Takže nad kvalitou sudích na MS by se měl někdo už pořádně zamyslet.

    Jinak mi ještě nedá, abych nezmínil jednu věc která mě nesmírně zaujala a jsem zvědav jestli si toho někdo také všiml. A to je, že Neymar ale i Alves nerozjížděli svoje pověstné barcelonské simulace a snažili se vše ustát. Obzvlášť u Neymara to opravdu až mlátilo do očí. Hlavně okamžik z první půle, kdy se ve vápně u brankové čáry doslova prosmýkl kolem Rakitiče, by v dresu Barcelony tutově zakončil skácením se na zem. Ale tady souboj ustál a snažil se skvěle najít před bránou někoho ze spoluhráčů. A to samé Alves. Vynechal své tradiční výlevy z Barcelony a opravdu se věnoval jen hře. A hned se na oba mnohem lépe koukalo. Asi je to tím, že když hrají za svou zemi, hrají mnohem více srdcem, protože hrají za celý národ. A ostatně rozhodně je to i tím, že v Barceloně jsou k divadlu přímo naváděni. Asi každý si vybavuje video z tréninku Barcy, které uniklo na veřejnost a ve kterém hráči Barcy simulování a důvěryhodné padání přímo trénují. Takže Neymarovi a Alvesovi patří za toto moje pochvala.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 13.06.2014 06:12 |  
      0 0

      Chorvatský gól nebyl regulérní ani náhodou. Pokud jde hráč do výskoku, musí chtít hrát míč a ne jít pouze do těla hráče, který ten míč hraje, nedejbože golmana v malém vápně. Nicméně penalta mě pěkně nasrala!

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        klimi     před 10 lety 13.06.2014 07:08 |  
        0 0

        Přesně tak, ten zákrok Chorvata na brankáře Brazílie by byl faul i kdyby místo brankáře byl hráč.

        Nicméně penalta byla směšná, není třeba nic víc dodat.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 07:39 |  
          0 0

          Asi každý z nás viděl někdy pískat i menší fauly na gólmana, stejně tak nepískat větší. To je prostě ten malér, že si to rozhodčí mohou vyložit po svém. Za mě faul ani omylem a penalta velmi legrační. A líbí se mi, jak Borris posílá pochvalu Neymarovi a Alvésovi za to, že nesimulují. :-) Zaslouží si pochvalu lidé jenom za to, že nekradou? :-)

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            afro     před 10 lety 13.06.2014 07:56 |  
            0 0

            :-) To je podobný jako když já chválím některý hráče Slavie, že se snaží...

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Borris     před 10 lety 13.06.2014 10:21 |  
            0 0

            Tak nesrovnával bych simulování zrovna s trestným činem jako je kradení:-) nicméně dnes se ve fotbale a kor v Barce tak moc simuluje, že když notorický simulanti jako jsou tyhle dva, souboj ustojí, tak už je to fakt na pochvalu:-)

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 07:12 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji Vám všem.
        Vzpomínám si na uvodní zápas ligy ročníku 2009/10, kdy jsme jako mistři zahajovali zápas Bolkou doma v Edenu, který ještě svítil novotou. Vedli jsme 1:0, hráli jsem celkem dobrý fotbal a asi 3 minuty před koncem jsme dostali gol z vysokého centru, kdy do Martina Vaniaka ve výskoku doslova vrazil stoper MB Rolko. Všichni jsme v tu chvíli viděli faul, pouze rozhodčí Paták viděl, že je vše v pořádku. Pak se to rozebíralo na komisi rozhodčích a všichni naši "experti" se shodli, že to bylo v souladu s pravidly. Pokud to srovnám se střetem Oliče s brankářem ve včerejším zápase, byl to naprosto čistý souboj a brankář tam byl doslova "brkoun". Proto si pane Travinho myslím, alespoň za sebe, že ten souboj byl čistý a Olič šel do souboje o míč a neremploval brankáře.... Ale je to pryč a já Vás mám rád.... :-).
        Ta pentle včera byl jasný zářez, ale u nás v lize jsem viděl ještě lepší...
        Jinak co se týče ankety, tak pokud budu vycházet z kvality podané hry, souhlasím s Lassiterem a Damien je pro mne asi jednička. To, že ho sprasil ten teplický duševní chudák a Damien pak nemohl hrát 4 zápasy, to není jeho vina. Kvalitou je jasně o "štok vejš" než naši další hráči.
        Jinak Pavel Hapal je asi už "udělaný" a to by muselo "něco rupnout", aby nepřišel. Teď jen, aby se rozhoupal AŘ. Má na to tento týden.
        Tak Vám všem přeji hezké zážitky z dobrého fotbalu a uklidnění našich smutných slávistických duší.
        A ještě pro Bongora a další muzikanty, prý se snad LED ZEPPELIN sejdou příští rok na turné i Robertem Plantem. Hovořil o tom Jimmy Page a syn Johna Bonhama bude zase sedět za "drums". Kéž by to byla pravda.
        Sokrates55

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 08:05 |  
          0 0

          Sokrates,mám dotaz,píšete,že má AŘ na rozhoupání tento týden.Asi jste myslel příští,když tento týden je už pátek.
          A k redakci mám taky dotaz.Proč jsme v konečné tabulce za Bohemkou,když máme stejně bodů a obě utkání jsme s nimi vyhráli?Skore snad je až na druhém místě.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            spino     před 10 lety 13.06.2014 08:40 |  
            0 0

            Řekl bych, že i vmédiích bylo napsáno, že tento týden je poslední. Ale jelikož se Aleš nejspíš rozhodne na poslední chvíli, tak při optimistické variantě čekám tiskovku až příští týden.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Betynka58     před 10 lety 13.06.2014 11:22 |  
            0 0

            Taky mě ta tabulka překvapila, ale vzpomínám si, že svého času rozhodovaly vzájemné zápasy jen na klíčových pozicích (titul, poháry, sestup), o umístění na dalších příčkách rozhodovalo skóre. Tak snad tohle přetrvává.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Travinho     před 10 lety 13.06.2014 16:23 |  
          0 0

          Pokud jde hráč do souboje jako druhý a nejeví snahu hrát míč, ale pouze odstavit protihráče, tak není co řešit. Naší pravidlovou komisí bych se zrovna moc neobhajoval. Zákrok si pamatuji a faul to byl zcela jednoznačný. Tohle se v drtivé většině píská i v Anglii!

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          bongor     před 10 lety 13.06.2014 23:56 |  
          0 0

          Ahoj Soki,dík za informaci o Zeppelinech,i když já zrovna nejsem jejich velký fanda.Každopádně každá kapela z toho období,když se
          znovu objeví na podiu,tak je to důvod k velké radosti.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 07:14 |  
      0 0

      Mě hlavě vždycky zaujme, když hráči honem děkují bohu za to, že dokázali něco vytěžit z nějaké sviňárny. To mě přijde naprosto směšné.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 07:38 |  
        0 0

        Dobrý den přeji i Vám pane Fallene.
        Taky jste z toho v údivu............ Já taky a už dlouho :-)
        Někde jsem zaslechl, že Bůh stvořil pouze člověka. Všechno ostatní už pochází z Číny......... :-)).
        Sokrates55

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          eomer (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 07:45 |  
          0 0

          Tedy to nebyl Japonec, ale Číňan, protože člověk by to nepískl :-)

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 07:51 |  
          0 0

          Taktéž Vás zdravím, Sokrate. Někde jsem četl, že Bůh má být spravedlivý. Nepopřel včera Fred existenci Boha? :D

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:49 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Vám všem.
            Máte pravdu pane Fallene. Bůh by měl být spravedlivý, navíc se domnívám, že jakákoliv filosofie nebo náboženství (a při vší úctě k hráči Fredovi váhám, zda je tento hráč schopen něco takového posoudit natož pak i popřít) se ve svých základech sama potýká s otázkou existence či neexistence Boha ve všech jeho podobách.
            K otázce jednání AŘ jsem se opravdu sám spletl. Je to opravdu až na příští týden, protože nejdříve se bude řešit trenér Hapal. A ten by měl být na pořadu během víkendu. Ale prosím Vás, je to bez záruky, protože AŘ je jen jeden a s ním je spojen Eden :-).
            Sokrates55

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              spino     před 10 lety 13.06.2014 10:05 |  
              0 0

              A schválil Pavla Hapala i Kornějev? A by ho za 14 dní (i s Karolkem) neodvolal.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Aloha     před 10 lety 13.06.2014 10:51 |  
              0 0

              Já teda nevím, ale kdybych byl potenciální nový investor, tak bych nechtěl, aby mi tam AŘ přivedl trenéra týden předtím, než to koupím. Pokud to tedy není s mým případným souhlasem

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      SKSdubstep (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:38 |  
      0 0

      Simulování je dnes bohužel nedílnou součástí fotbalu. Opravdu to není jenom otázka Barcelony, ale i u nás má většina (jestli ne všechny) ligových týmů minimálně jeden trénink v týdnu zaměřený na tzv. "věrohodné pády".

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:54 |  
      0 0

      Myslim ze radost z fotbalu kali to, ze fotbal se opet predvedl jako spor, ktery nezna fair play. Rozhodci podlehl tlaku, vymyslel penaltu silnejsimu. Fotbal ma neuveritelnou kliku, jak rozsireny a popularni sport je. Bohuzel lidi, co ho delaji, bohuzel casto postradaji uroven a smysl pro fair play.

      Zacatek je tedy spinavy a lze ocekavat, ze neferovost se bude pokracovat.. kdyz se piskaj takovyhle penalty, pribude simulantu, slabych rozhodcich, bafunaru vytvarejicich nefer tlak, rozumbradu tvrdicich, jak pravidla neexistuji, protoze je to "na posouzeni rozhodciho" a podobny kraviny.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      klimi     před 10 lety 13.06.2014 08:04 |  
      0 0

      Tak tohle už znám delší dobu ne?

  15. Re: Anketa Slávista jara 2014

    afro     před 10 lety 13.06.2014 08:11 |  
    0 0

    1. Gecov - sice z jeho přihrávek a pletení se míče pod nohama někdy rostu, ale když šlo do Tuhýho (mor na něj! :-)) tak se snažil strhnout spoluhráče a hlavně v zápasu s Bohemkou hrál opravdu dobře

    2. Neves - parametry moderního beka nemá ani náhodou, ale pokud zrovna nehrál na stoperovi, byl celkem jistota

    3. Boudjemaa - škoda, že se zranil, jinak asi jasně nejlepší slávista

    4. Hrubý - kdyby tým trochu šlapal, tak by i on hrál ještě lépe; takhle v tom marastu je to pro mladý kluky strašně těžký

    5. Necid - kdyby měl k sobě Damiena ve formě z úvodu jara, tak by se jeho kvalita jistě více projevila

  16. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Gino     před 10 lety 13.06.2014 09:11 |  
    0 0

    Damien
    Nando
    Hrubý
    Černý
    Gecov

  17. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:13 |  
    0 0

    Nepřijde vám zvrácené hledat nejlepšího hráče tohoto jara? :-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:34 |  
      0 0

      trochu, ale už to být dlouhodobým fanouškem Slavie je trochu zvráceně masochistické.

  18. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:22 |  
    0 0

    Mimochodem tohle je pěkné (nebo spíš děsivé), stručné a pravdivé shrnutí situace kolem Slavie:

    http://byznys.lidovky.cz/milion-za-smir-rebicek-muze-prodat-slavii-f1s-/firmy-trhy.aspx?c=A140612_220824_firmy-trhy_ttr#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-hlavnizpravyAsloupec.clanky.clicks

    Kdo se chce zorientovat a nemá důvěru ve mně, je to dobrá příležitost. A je tam i můj oblíbený termín "finanční výbušnina" (já používal mina ;-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 09:44 |  
      0 0

      Promiň Navare,ale cca v 8:01 sem tal tentýž odkaz Eluin.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 13.06.2014 09:54 |  
      0 0

      V tom článku je víceméně shrnuto to, co již před několika týdny bylo na České pozici, nyní doplněno o "Navarův výzkum". :)

      V souvislosti s těmi finančními výbušninami jsem se vás chtěl pane Navare zeptat: Ty průtahy kolem prodeje Slavie jsou skutečně kvůli Řebíčkovi, nebo za ně můžou i ty zmíněné "výbušniny" z minulosti, které se při transakci musí vyřešit?

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:16 |  
        0 0

        Zdravím Vás a přeji dobrý den.
        Před nedávnem jsem tu kritizoval i konkrétně osobu Mgr. Doležela, který byl v té době ve vedení Slávie. On měl na starosti i právní záležitosti týkající se majetku Slávie a rozhodně za sebou , jak sami vidíte, nenechal čistý stůl. AŘ skutečně transparetně nalil do Slávie peníze cca v té deklarované výši 600 mil. Kč. Já nevím a proto nesoudím, zda byly všechny ty korunky čisté (pokud nemám důkazy - nesoudím - In dubio pro reo). Je však jasné, že tam ty peníze dal. A teď je tu situace, kdy už by mohl prodat, ale zase se nechce Slávie úplně zbavit, protože je to Slávista. Tak mu jde o to, aby jeho minoritní podíl nebyl úplně bezvýznamný. A tomu já také rozumím..... Toť vše.
        Sokrates55

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          spino     před 10 lety 13.06.2014 10:20 |  
          0 0

          Děkuji za vysvětlení, Sokrate.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 09:57 |  
      0 0

      Mi tam chybí něco konkrétního, závazky za stadionem jsou zřejmé, ale jakého charakteru jsou závazky za klubem? A není těch 800 mil trochu ústřel? A pak proč ty miny už nevybouchly? A pokud je v klubu nějaký další vnitřní dluh, proč se nejedná s věřiteli o jeho restrukturalizaci, nemůže mít přeci zájem na tom, aby nakonec zajel celý klub i s dluhem pod hladinu?

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:14 |  
        0 0

        Mě celkově zaráží,že Sokrates píše,že AŘ nabídku koupě Slavie dostal a v příštím týdnu se musí rozhodnout.Zatímco v tomto článku se píše o finančních minách (u stadionu),a proto že si Slavii za této situace těžko někdo koupí.Doufám,že má pravdu Sokrates.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:16 |  
          0 0

          Takže Sokrates a Navar sem svými příspěvky přispěli.A co Ty piero,víš něco nového?

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:23 |  
            0 0

            Dobrý den přeji pane Travele.
            Nejde o to, jestli Navar nebo já (a tím zdravím i Navara), máme nějaké relevantní informace a zda máme pravdu. Co když třeba pravdu mít nebudu. Já sám nevím, co se může všechno přihodit během těchto dnů. Tak i mé střípky do mozaiky berte s rezervou, protože i s ohledem na zdroje nemohu na stůl dát všechno. A proto chápu i Navara, který je na tom asi podobně.
            Doufám, že nebudu ukamenován... :-)
            Sokrates55

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 10:32 |  
              0 0

              "Nechť hodí kamanem, kdo jest bez viny", takže bych byl Sokrate v klidu ;-) Díky za info, nám v podstatě stačí, že víme, že jednání ještě probíhají. Asi by se skutečně mělo něco významně rozhodnout v nadcházejících dnech, nezbyde nám, než se obrnit dodatečnou trpělivostí a čekat. Ještě že nás z neklidu vytrhne probíhající mistrovství světa, kde jistě uvidíme nezapomenutelné zápasy a na okamžik přeneseme svou pozornost.

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 10:34 |  
                0 0

                Článek jsem přelouskal nepozorně, skryté pohledávky činí 800 mil, no má úcta. A i přesto jsme získali licenci? Chtěl bych tomu rozumnět, ale nedaří se...

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  Aloha     před 10 lety 13.06.2014 10:47 |  
                  0 0

                  Já si myslím, že v těch 800 milionech se bere hodnota Slávie, kdy se nesmyslně navýšila o pojistky hráčů a v té době bylo základní jmění kolem 600mega a na tu částku byly akcie Slavie v konkurzu a o to se hrálo. To by podle mě mělo být teď tím vyrovnáním smazáno, takže na ty ostatní dluhy bych viděl 200-300mega a o této částce se mluvilo už když k nám Rasputin vstupoval. Ale to je jen můj názor

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 11:05 |  
              0 0

              Taky přeji pěkný den Sokrate.Já jsem Vám,stejně tak Navarovi a pierovi ,vděčný za každou důvěryhodnou informaci.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            piero (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 11:09 |  
            0 0

            Zdravím travela, Sokrata i Navara a musím přiznat, že sice nějaké informace mám, ale je těžké se zde podrobněji vyjadřovat. Situace s novým vlastníkem je od samého počátku úmyslně mlžena a pouštěny záměrně jen kusé útržky jakým směrem se jednání ubírají. Já jsem byl už vícekrát ubezpečen, že je vše pod kontrolou, ale nic se nesmí uspěchat protože a zde použiji již citované klišé, že je to vše velice výbušné, ale myslím, že to bylo myšleno jinak, než zde zaznělo. Já sám tomu věřím, že se dočkáme vlastníka klubu i stadionu, ale je možné, že právě z důvodu výbušnosti nebude chtít tuto skutečnost zveřejnit.
            Piero

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              spino     před 10 lety 13.06.2014 11:20 |  
              0 0

              Dík za informace piero.

              Myslím, že pro fanoušky není podstatné, jestli nás bude vlastnit Petr, Roman nebo Tomáš, ale aby se změna vlastnictví nějak promítla do sportovních výsledků. ;)

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 11:47 |  
                0 0

                Zdravím piera a děkuji za informaci.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 12:29 |  
              0 0

              Diky, piero.. no, treba to nejak vytusime, kdyz to nebude zverejneno..:)

  19. Re: Anketa Slávista jara 2014

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:43 |  
    0 0

    Do přípravy A týmu @slaviaofficial z mistrovských U21 a U19 nastoupí J. Jankto, M. Kodr, N. Salašovič a O. Bejbl. #prestupy

    Bejbl? To jako vážně?

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Alanor (admin)     před 10 lety 13.06.2014 10:47 |  
      0 0

      No jestli je to konečný výčet, tak jsem dosti zaražen. Bejbl ano a Verner ne?!

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        spino     před 10 lety 13.06.2014 10:49 |  
        0 0

        Celkem by mě zajímalo, kdo o tom rozhodl, když trenéra nemáme.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Markus     před 10 lety 13.06.2014 11:09 |  
          0 0

          To je přece snadné, peníze rozhodly ...

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Alanor (admin)     před 10 lety 13.06.2014 10:52 |  
        0 0

        Jak o tom tak přemýšlím, tak to asi konečný výčet bude. K tomu připočtěme Součka, Sodomu a možná Červenku, kteří už s áčkem byli a jsme na těch 6-7 hráčích.

        Nerad bych sýčkoval, sám jsem ty hráče naživo letos neviděl. Ale z informací o jejich výkonnosti, které mám, mi nepřijde, že by bylo rozhodnuto čistě na základě sportovní kvality... Tím nemám na mysli všechny, ale divím se, že šanci nedostali Čepelák s Vernerem a dostal ji Bejbl, který před rokem nestačil ani na dorost.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:55 |  
          0 0

          Ani bych se těm hráčům (Čepelák, Verner) nedivil, kdyby chtěli odejít, po povedené sezóně zůstanou za odměnu další rok v juniorce...

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Alanor (admin)     před 10 lety 13.06.2014 10:57 |  
            0 0

            Chápal bych to jen v případě, že by pro Vernera s Čepelákem už měli dohodnuté hostování ve druhé lize.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 10:59 |  
              0 0

              Sokolov? Za Šmejkalem, to by bylo asi nejlepší, když je dobře zná. Navíc oba už mají věk na to, aby hráli dospělý fotbal. Juniorka jim nic nedá.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 11:09 |  
              0 0

              A zatím to tak vypadá, že budeme mít v přípravě hodně mladý tým, 2x96 (Jankto, Kodr), 2x95 (Sodoma, Souček), 4x94 (Salašovič, Hrubý, Bejbl, Mensah??), 5x93 (Bazal, Prošek, Zmrhal, Hurka??, Hrubeš??), 3x92 (Červenka??, Tusjak, Mikula)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Borris     před 10 lety 13.06.2014 10:54 |  
      0 0

      No zařazení Bejbla do přípravy mě také docela zaráží, vzhledem k tomu že si pamatuju, že všichni zde přítomní co chodí velmi často na juiorku a mají přehled jako třeba klimi, na Bejbla vždy unisono nadávali.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Pepino44     před 10 lety 13.06.2014 11:12 |  
        0 0

        Tak já pravidelně sleduji juniorku a musím říci,že Bejbl se oproti loňsku o poznání zlepšil (již to není takové kopyto),ale na zařazení do přípravy Ačka, i když je to jenom zařazení do přípravy (která jistě prospěje každému) v juniorce vidím jiné adepty. Po té,co Čepelák přestal hrát v juniorce stopera a byl zařazen na pravého beka jsem si myslel,že je to příprava na jeho vyzkoušení v Ačku (alespoň v přípravě),ale nyní jsem zklamán. Je možné,že přichází v úvahu hostování. Že by výměna s Mikulou?

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        klimi     před 10 lety 13.06.2014 11:35 |  
        0 0

        Bejbl je úplně mimo, však uvidíte v přípravě sami...když jsem se smál tahu se Zmrhalem, tak teď se přímo válím smíchy. Upřímně ten kluk patřil k tomu nejslabšímu, kdo v juniorce hrál. Práce s míčem žádná, odhad na míč žádný, rychlost záporná. Snahu sice má, ale je mnohem horší než Dostál.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          klimi     před 10 lety 13.06.2014 11:41 |  
          0 0

          Co se týče Vernera s Čepelákem, tak doufám, že si je bere Šmejkal s sebou do Baníku. Věřím tomu, že by oba pod Danem dostali dost šancí.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 11:49 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Klimi a vcelku s Vámi souhlasím.
            Dokonce by se mi chtělo povědět a odpovědět tak i na pochyby Alanora, že za touto expanzí mladých kluků do přípravy "Áčka" bude něco, co teď nedokážu odhadnout jako nějaký záměr či co. Protože pokud by měla být brána v potaz opravdu kvalita, tak právě Verner a Čepelák jsou u mne skoro nejvýš. Čepelák je na tom rozhodně fotbalově líp, než třeba Dostál nebo Ritchie. A Bejbl je zatím opravdu asi jen do počtu, ale u něho je kvalita opravdu velmi slabá......
            Sokrates55

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Tomski     před 10 lety 13.06.2014 13:03 |  
              0 0

              třeba tím někomu (agent, R. Bejbl) chtějí ukázat, že to prostě na profifotbal není...moje spekulace...

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          subHuman     před 10 lety 13.06.2014 12:10 |  
          0 0

          To přirovnání s Dostálem vystihuje vše. Souhlasím.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        subHuman     před 10 lety 13.06.2014 11:53 |  
        0 0

        Já jsem na něj třeba nikdy nenadával.... Já jsem váhal, zda se smát, nebo brečet :-)

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Navyseals     před 10 lety 13.06.2014 11:55 |  
          0 0

          Tak u něj je jasný, že je tam pro jméno. A nejen v áčku, ale v celý Slávii.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 12:14 |  
          0 0

          Pěkný den přeji a zdravím pana subHumana.
          Pamatuji si Váš velmi dobrý příspěvek tuším z minulého roku, kde jste velmi profesionálně a kvalitně popsal celou naší Juniorku a to včetně Bejbla, a nešlo než souhlasit.
          A jak je vidět, měl jste pravdu, takže palec nahoru.
          Sokrates55

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            subHuman     před 10 lety 13.06.2014 13:01 |  
            0 0

            Nemohu sem pustit vše co se ke mě včera dostalo, nicméně jen naznačím...

            Rozhodnutí o vstupu investora se odkládá, jasno by mělo být do začátku sezony. Do té doby low cost režim.

            Uvažovalo se o výměně sportovního ředitele a agenti nabízeli taková jména, že jsem málem padal ze židle...

            Radek Černý odmítl nabídku Fulhamu dělat 3. brankáře a bude trénovat gólmany mladšího dorostu.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Tomski     před 10 lety 13.06.2014 13:04 |  
              0 0

              mohl by si nahodit kromě tréňi i někoho jiného ? ať máme představu...

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Aloha     před 10 lety 13.06.2014 13:11 |  
              0 0

              No tak to bude low cost režim minimálně do půlky sezóny tak do té doby snad nebudeme jasný kandidát na padáka

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              spino     před 10 lety 13.06.2014 13:18 |  
              0 0

              Můžete prosím ta jména prozradit? Jinak, že naše sportovní ředitele vybírají permanentně agenti, to přesně zapadá do Řebíčkovy Slavie.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              indy14     před 10 lety 13.06.2014 13:22 |  
              0 0

              To nezní moc optimisticky.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              klimi     před 10 lety 13.06.2014 13:29 |  
              0 0

              Aha, tak tím to "Bejblovo angažmá" v Áčku naprosto chápu.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 13:59 |  
              0 0

              Já nějak nechápu, co si do toho nechává Řebíček kecat od hráčksých agentů.

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                AlesJa     před 10 lety 13.06.2014 14:22 |  
                0 0

                on nezná prostředí a nerozumí tomu, takže potřebuje různé poradce. Před trenérským angažmá chodil pro rady např. ke Strakovi

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  spino     před 10 lety 13.06.2014 15:05 |  
                  0 0

                  Jeho hlavním poradcem byl Ivan Horník.

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 15:13 |  
                  0 0

                  A mnohem horší je, že to takhle funguje i v politice.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 14:50 |  
              0 0

              I Vám děkuji subHuman za informaci.Na jednu stranu chápu potencionálního investora,že nechce vstupovat ,pokud existují stále " finanční miny",ale na druhou stranu,čím později vstoupí,tím udělat v klubu a mužstvu pořádek a nasměrovat vše správným směrem ,bude o to těžší a půl sezony může být v háji.Samozřejmě je otázka,zda vůbec vstoupí.Věřím,že ano,protože jinak by s tím už zřejmě praštil stejně jako Sadílek.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 12:47 |  
      0 0

      No tak mozna prave proto k nam nemuze jit trenovat Beranek, mohlo by mu vadit par veci..

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 13:20 |  
        0 0

        Dobrý den přeji, subHumane, prý snad zaznělo i jméno Chovanec, akorát nevím který..... To už by bylo na ránu.
        Sokrates55

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        subHuman     před 10 lety 13.06.2014 13:34 |  
        0 0

        Beránek své angažmá podmiňoval vstupem investora a výrazným posílením kádru, což v tuto chvíli není zřejmě možné...

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Navyseals     před 10 lety 13.06.2014 13:38 |  
          0 0

          Hapal si zase v Senici stěžoval, že má slabej kádr. To si moc teda nepomůže.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 13:38 |  
          0 0

          I když vím, že situace se na bojišti mění každým okamžikem, ono rozhodnutí do začátku sezony je procetně více ve prospěch pro vstup investora, nebo je spíše šance už jen mizivá?

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 13.06.2014 17:17 |  
      0 0

      Za sebe tedy doufám, že to není konečný výčet a ještě se tam objeví Verner, Čepelák, Zámečník a možná i Prosek...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 13.06.2014 17:17 |  
      0 0

      Za sebe tedy doufám, že to není konečný výčet a ještě se tam objeví Verner, Čepelák, Zámečník a možná i Prosek...

  20. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Viking     před 10 lety 13.06.2014 13:21 |  
    0 0

    Jestli někdo vůbec uvažuje mít v kádru na becích jména jako Dostál nebo Bejbl, tak to abych se připravil na Jirny za dva roky. To není lowcost režim, to je nocost režim.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 13:36 |  
      0 0

      "No cost" je dobrý, sice černý humor, ale výstižný. Bejbla nechci zatracovat, ale ten se potřebuje nejprve adaptovat na juniorku, do jejiž úrovně zatím nedorostl. Dát jej do ačka je fakt facka všem Vernerům, Čepelákům a Zámečníkům. Dyť i toho kluka to může slušně semlít, jak zjistí, jaká brutální propast zeje mezi jeho levelem a úrovní ligistů. Až si jej v tréninku povodí s dvojitými houslemi i takový Martin Dostál, ten kluk se sbalí a odjede si čistit hlavu do Tibetu...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      judy     před 10 lety 13.06.2014 13:40 |  
      0 0

      Prosim vás neblázněte jde o přípravu, pro hráče je to zkušenost obrovská a může si tak ozkoušet svoji výkonost s dospělím fotbalem, předsi nikdo netrvrdí že bude nastupovat v základu :D
      Vzpomeňme na to jak každý rok je někdo v přípravě ale kolik se jich skutečně prosadí ? všemi opěvovaný Šimeček ( jehož se nechci dotknout protože ho mam rád ) byl v řípravě již tolikrát a co z toho ? Třeba se stane zázrak a z hráče který je tam a tam na prd to najednou vezme za správný konec a za rok - dva může klidně bojovat o místo v A týmu.. O to jde.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        klimi     před 10 lety 13.06.2014 13:43 |  
        0 0

        Tak to je dobrý, tak příští sezónu nebudeme brát z juniorky a dorostu to nejlepší, ale naopak vezmeme to nejhorší, třeba se v těch borcích něco probudí...

        Děkuji za pobavení :D

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          judy     před 10 lety 13.06.2014 13:44 |  
          0 0

          A vy znáte konečný list kdo je nominován na soustředení ?

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            klimi     před 10 lety 13.06.2014 13:46 |  
            0 0

            Díky bohu se ho dozvídáme jen postupně, jinak by mě asi trefilo :))

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              judy     před 10 lety 13.06.2014 13:50 |  
              0 0

              To je možný ale jede se na Slovensko a nominovaných může být hodně tak nevěsit hlavu kvůli pár hráčům kterým chybí to či ono... Pokud si to Bejbl zaplatil jako zkušenost tak proč ne pokud tím nevezme místo někomu jinému, nevidím v tom nic špatného , třeba ho právě toto nastartuje k lepším zítřkům a třeba je to právě hlavní důvod proč je nominovám že chtějí vědět jak na tom ten kluk skutečně je .. Nevím jen hádám ale nikoho bych nikdy rozhodně nezatracoval, stačí se podívat po lize kolik zatracených synů slavie hraje dobře a spíše více než dobře...

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                AlesJa     před 10 lety 13.06.2014 14:20 |  
                0 0

                lidi co blbnete, zaplatil si zkušenost v Áčku ....Není znám přesný seznam lidí a vy už tu obviňujete z nějakého kupování míst. Pamatuje si někdo z vás otce Radka, jaký to byl hráč, když šel poprvé do áčka? Řeknu vám dnes by jste ho obvinili, že mu to jeho otec zaplatil a koupil, že nedosahoval kvalit jiných které přeskočil. A kam to dotáhl on a kam ti jiní. Neznáte charaktery těch kluků,nevíte jak se chovají v kolektivu a na tréninku, jestli třeba nepůjdou hostovat, ale již máte jasno. Nejlepší borec, pokud nemá respekt k trenérovi a není do kolektivu nakonec moc parády neudělá to by musel být opravdu výjmečný a takový tam opravdu nikdo není

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  vavicek     před 10 lety 13.06.2014 15:47 |  
                  0 0

                  A které R. Bejbl přeskočil? Přišel do Slavie z A týmu MB. Jak mohl někoho přeskočit?

                  Co se týče jeho syna. Nechápu proč to dává někdo do souvislost s Vernerem a jinými. Ty přeci hrají na jiných postech, ne? Bejbl hrál v juniorce levého obránce, kde tlačí Slavii bota. Porovnávejte ho tedy s jinými krajními obránci.

                  • Re: Anketa Slávista jara 2014

                    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 16:48 |  
                    0 0

                    Přesně tak, to jsem chtěl taky napsat.

                  • Re: Anketa Slávista jara 2014

                    AlesJa     před 10 lety 14.06.2014 11:28 |  
                    0 0

                    ano, ale tehdy se to mnoha lidem nelíbilo, reagovali úplně stejně, že na to nemá, že je tu plno hráčů kteří jsou lepší a již jsou slavie, špatně jsem to napsal, jinak souhlas, že jde i o to, že potřeba mít kádr na všech postech a né mít v kádru 16 záložníků

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              naplavnik     před 10 lety 13.06.2014 14:05 |  
              0 0

              :D

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      jane (admin)     před 10 lety 13.06.2014 16:28 |  
      0 0

      Bejbli nebude sedet v koute!

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 19:14 |  
        0 0

        :D to se povedlo:-)

  21. Re: Anketa Slávista jara 2014

    1rytir     před 10 lety 13.06.2014 17:13 |  
    0 0

    Přečetl jsem si kousek výš příspěvek subHumana o posledním vývoji kolem prodeje klubu. Pokud je na tom alespoň něco málo pravdy, pak si myslím, že o TAKOVÉHO potenciálního kupce není co stát! Kvůli tomu, že při jednáních jdou absolutně stranou sportovní otázky by to ukazovalo zase na nějakého podnikatelského šíbra, jemuž jsou očekávání fandů, věřících ve znovuzrození Atýmu úplně ukradená. Ničím jiným si totiž nedovedu vysvětlit, že by v situaci, kdy do zahájení nového ročníku chybí pár týdnů, tým nemá tenéra a kádr se výrazně v úsporném režimu posílit logicky nemůže, odsouval svůj vstup o další týdny. Takže bude lepší když těmto a podobným informacím prostě nebudu věřit. Lítá jich totiž Prahou tolik, jako například, že konečnými kupci by měli být lidé z Kataru přes ruské prostředníky, že najít reálie v tom informačním šumu je prostě nemožné!

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 13.06.2014 17:35 |  
      0 0

      Otázkou je, jestli transakci brzdí kupující, nebo prodejce. ;)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      travel (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 17:38 |  
      0 0

      Výše jsem taky na tu informaci od subhumana reagoval a samozřejmě mě nepotěšila.Na druhou stranu,pokud chce nový potenciální majitel koupit i stadion a jsou tam stále tzv. finanční miny,těžko se můžeme divit,že se to stále odkládá.Doufám,že se to průběžně řeší,ale jak moc se to může do začátku ligy (25.7.) posunout,tak to nemám nejmenší tušení.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Navyseals     před 10 lety 13.06.2014 17:41 |  
        0 0

        zřejmě chce mít čistej stůl a ne se přít s nějakejma dalšíma šmejdama

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      sasky     před 10 lety 14.06.2014 14:35 |  
      0 0

      Myslíš, že investor, který má vytáhnout na klub plus stadion řekněme miliardu bude spěchat kvůli nějakému termínu začátku ligy? Být jím tak jdu taky radši do rizika, že odepíšu pár mil. v jedné špatné sezóně a ne že přijdu o stovky mil. kvůli tomu, že jsem spěchal a neměl jasno o závazcích klubu a stadionu.

  22. Re: Anketa Slávista jara 2014

    spino     před 10 lety 13.06.2014 17:50 |  
    0 0

    Zdravím. Měl bych dotaz na obyvatele Prahy 10.

    Na facebooku se mi v reklamě soustavně zobrazují příspěvky jakéhosi Bohumila Zoufalíka - starosty Prahy 10. Můžete mi prosím někdo v kostce shrnout, co to je za člověka a zda-li se mu dá/nedá důvěřovat?

    Abych řekl pravdu, tak z něho nemám vůbec dobrý pocit. Připadá mi jako typický moderní politik, který exhibuje na sociálních sítích, jak je to v Praze 10 (díky němu) krásné, jak svítí sluníčko, tráva je zelená atd., ale ruku k dílu nepřiloží.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 13.06.2014 18:11 |  
      0 0

      Od studenta politologie bych očekával, že si informace o politicích dokáže sehnat jinde než na diskuzních fóech sportovních serverů...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 19:30 |  
      0 0

      Co já vím, tak je to bývalý ODSák a místostarosta, Nyní nezávislý, který naposled co si pamatuju podporoval Bobo Suverenitu. V současnostii je to starosta vzešlý z toho slepence ve kterém jsou na desítce snad všichni mimo komunistů a TOP09.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 20:22 |  
      0 0

      Je to hrozný člověk. Nadával mé babičce..
      :-))))

      To si vážně děláš názory na základě úplně cizích lidí na netu?

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 13.06.2014 20:28 |  
      0 0

      Za sebe můžu říct jenom to, že když jsme dneska měli sportovní den Prahy 10, tak jsme s dětmi museli čekat půl hodiny na vyhlášení, jen kvůli tomu, že starosta nebyl schopen dorazit včas. Což o to, ono se to stane, ale proč by měl být on tou osobou na níž se má čekat? To se to bez něj nemůže konat? Kvůli němu to vyhlášení přece nebylo a nám to dost výrazně nabouralo časový plán. Ještě ta pompa s kterou ho tam vyhlašovali. Moc dobrý pocit jsem z něj tedy neměl, ale třeba se pletu...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Markus     před 10 lety 13.06.2014 20:28 |  
      0 0

      Kandidoval za hnutí Hlavu vzhůru, což je dostatečnou diagnózou. Je to šedá myš ODS, nitky vedou k Borisovi Šťastnému i Hrdličkovi. Kšeftíčky a odměny, ostatně patří mezi ty "Štastné", kteří pro sebe dokáží koupit v Praze pozemky pod 1000Kč za m2 ... Praha 10 je prokletá a vybřednout z toho nebude jen tak. Není náhou, že třeba místní podnikatelé tu své místní politiky velmi dobře znají ...

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 20:39 |  
        0 0

        REDAKCE , dala by se smazat ta politická debata? Nebo to tady budou další Otázky Václava Moravce? Nebo Otázky Jana Vocela?

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          kobo (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 20:57 |  
          0 0

          Spinovi tady zakázali zakládat vlákna s hokejovou tématikou, tak tu otravuje s politikou.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Pepino44     před 10 lety 13.06.2014 21:03 |  
            0 0

            Ale chlapci,nechte oslíka být,v diskusi o fotbale moc neuspěje,protože tomu nerozumí a je všem za troubu,tak to zkouší na jiném písečku,protože si myslí,že někoho zaujme. Nechápe,že nás takové blbosti nezajímají.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              judy     před 10 lety 13.06.2014 21:19 |  
              0 0

              Nezlobte se ale zajímají jinak byste totiž na nic podobného nereagoval...

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 21:31 |  
                0 0

                Nevím sice, co jsi tím chtěl říct, ale tyhle si stránky byly vždy důsledně apolitické a já doufám, že takové i zůstanou.

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  judy     před 10 lety 13.06.2014 21:42 |  
                  0 0

                  To to není zřejmé ?
                  Pokud mě něco nezajémá tak na to jednoduše vůbec nereaguji.. Pokud by na něj nikdo nereagoval tak už ho to dávno přestane bavit.

                  • Re: Anketa Slávista jara 2014

                    Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 21:51 |  
                    0 0

                    Tak to není zřejmé, neboť já jsem vyzval redakci, nikoliv Vocela a Pepino reagoval na mě, nikoliv na Vocela.

                    • Re: Anketa Slávista jara 2014

                      judy     před 10 lety 13.06.2014 21:56 |  
                      0 0

                      Nech to být ...

                    • Re: Anketa Slávista jara 2014

                      judy     před 10 lety 13.06.2014 21:57 |  
                      0 0

                      btw. na tebe jsem vůbec nereagoval když už se chceš hrabat v takovejhle věcech... ale pro mě debata dnes končí , mám lepší věci než se tu s váma dohadovat jak pětileté děti....

                    • Re: Anketa Slávista jara 2014

                      judy     před 10 lety 13.06.2014 21:57 |  
                      0 0

                      btw. na tebe jsem vůbec nereagoval když už se chceš hrabat v takovejhle věcech... ale pro mě debata dnes končí , mám lepší věci než se tu s váma dohadovat jak pětileté děti....

                      • Re: Anketa Slávista jara 2014

                        Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 22:00 |  
                        0 0

                        Ale já se přece vůbec nechci dohadovat, já chci,aby se zrušila politická debata, která tady nemá co dělat! To ty máš potřebu něco řešit...

                        • Re: Anketa Slávista jara 2014

                          judy     před 10 lety 13.06.2014 22:04 |  
                          0 0

                          Mě to ale vůbec nezajímá, nechápete zřejmé a to je problém, řekl jsem že pokud mě něco nezajímá tak na to nepíšu TEČKA. nic víc nic míň...
                          Reagoval jsem na "pepina" abych mu poradil a třeba pro přístě ulehčil jeho nervům aby nemusel znovu řešit Spina apod.. už je to jasné ?

                          • Re: Anketa Slávista jara 2014

                            Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 22:08 |  
                            0 0

                            Koukám, že jsi opravdu skončil s debatou...:-) Hele, vstoupil jsi do diskuze, abys nám sdělil, že tě ta diskuze nezajímá. Teď nevíš, jak se z toho vykecat, takže toho nech, jdi si lehnou, nebo založ nové vlákno a budeš mít klid.

                            • Re: Anketa Slávista jara 2014

                              Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 22:13 |  
                              0 0

                              Spino se normálně zeptal, podle mě by spíš redakci měly vadit tvoje příspěvky.

                              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                                Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 22:17 |  
                                0 0

                                Karlssone opakuji, tyto stránky byly vždy důsledně apolitické a já doufám, že takové i zůstanou. Vocel ať si chodí s podobnými náměty na jiné, k tomu určené servery. A nechápu, co by redakci mělo vadit na tom, co píšu já.

                  • Re: Anketa Slávista jara 2014

                    Pepino44     před 10 lety 14.06.2014 11:23 |  
                    0 0

                    Judy,tak to nemáš pravdu,podívej se na ofiko stránky,kde spino píše pod nickem "profion",jak mu to tam dávají sežrat, a stejně nepřestane. Tento web je ( nebo býval) čistě fotbalový i když nějaká ta srandička občas nevadí,ale politiku opravdu ne. Pokud to někoho zajímá,ať navštěvuje weby k tomu příslušné,kde se může vybavovat do aleluja. Tady prosím ne. Děkuji.

                    • Re: Anketa Slávista jara 2014

                      spino     před 10 lety 14.06.2014 11:54 |  
                      0 0

                      Srovnání zdejší diskuze s ofiko žumpou, kde se řeší nutrie, black metal a další jobovky je opravdu směšné.

                      Mimochodem, já jsem jeden z mála, který tam řeší Slavii.

                      • Re: Anketa Slávista jara 2014

                        Barra     před 10 lety 14.06.2014 12:59 |  
                        0 0

                        Mam spis pocit ze jsi strasne domyslivy.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        spino     před 10 lety 13.06.2014 23:23 |  
        0 0

        Děkuji všem za poskytnuté informace. Moje informace přesně sedí na Markusův popis, jen jsem si to chtěl ověřit. ;)

        Jinak k té jeho kampani. Trochu mi připadá, jako by se snažil vypálit rybník Desítce, ale těžko říct, kolik lidí mu na to skočí. Praha 10 není zase tak velká, aby si lidé nemohli zjistit, co je zač.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          bongor     před 10 lety 14.06.2014 00:08 |  
          0 0

          Jak říká Edward,jdi už s tou politikou někam.Víš kam.

  23. Re: Anketa Slávista jara 2014

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 21:21 |  
    0 0

    Mě by stejně zajímalo, jak probíhá to vyjednávání s trenérem, to si volaj jednou za den,že to tak trvá? Kisel vybral hráče, co půjdou do přípravy s áčkem a teď vrcholově vede all stars cup, posil se nedočkáme, i když vlastně nemáme útok. Osobně mám strach, že trenér dorazí až na první trenink, bude to poustka,protože se vlastně žádnej trenér nepovede přivést

  24. Re: Anketa Slávista jara 2014

    1rytir     před 10 lety 13.06.2014 21:49 |  
    0 0

    Koukám na MS a po včerejšku mi u komentování Bosáka začíná vadit, že zvuk k nám z Brazílie jde o fous rychleji než obraz a tak od Bosáka vím, že je to gól a přitom míč ještě pořád letí do sítě...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      wymaz     před 10 lety 13.06.2014 21:54 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 21:56 |  
      0 0

      Taky mi to vadí. Kdysi to vysvětlovali tím, že obraz udělá dva skoky na družici a zvuk jenom jeden a dělat se s tím prý nic nedá. Asi to tak je.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 22:05 |  
        0 0

        Nerozumím tomu, ale mnohdy byl zvuk napřed a v průběhu přenosu to zkoordinovali. Nebo to nejde, když je přenos z druhé poloviny světa?

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        quelhar (admin)     před 10 lety 13.06.2014 23:05 |  
        0 0

        Nevím, co dělá jaké skoky, ale jsem v Itálii a tady jsou komentátoři v naprostém souladu s obrazem. Podle mě to je problém výhradně ČT.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 14.06.2014 00:58 |  
          0 0

          Stejně tak ve Finsku

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 22:03 |  
      0 0

      Buď rád, že nemusíš ladit radio, jak Načeradec z Vídně :)

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Edwardtheiron     před 10 lety 13.06.2014 22:04 |  
        0 0

        Tam by se aspoň ten zvuk nepředcházel... :-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 14.06.2014 08:37 |  
      0 0

      V současné době jde zvuk jakkoli posouvat, jsou to oddělené stopy. Se zvukem jsou na ČT sport dlouhodobě problémy. Na Ms v hokeji dva roky za sebou nebyl zvukař schopný včas pouštět mikrofony, takže jsme nikdy neslyšeli první slovo ze studia. A to je jen malý příklad.

  25. Re: Anketa Slávista jara 2014

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 22:29 |  
    0 0

    já myslim, že Saša měl dostat víc času, když koukám na holanďany. Středem to táhne Zmrhal, prochází mezi dvěma hráči, pošle to na křídlo Dostálovi, ten posílá milimetrový centr na hlavu Vošáhlíka. :D :D

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 22:38 |  
      0 0

      ty kráso, to je frajer. Arjen Roben!!!!!!

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Barra     před 10 lety 13.06.2014 23:13 |  
      0 0

      Nezlob se, ale mluvime o uplne jine kategorii trenera. Van Gaal byl podprumerny fotbalista, ale jako trener svetova spicka. 7x nasobny vitez holandske, nemecke a spanelske ligy, vitez narodnich poharu stejne jak evropskych. Ze Spotakova a Zelezny byli top v hazeni pstepu, nedela proto z kazde Cecha mistra v teto discipline.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 23:16 |  
        0 0

        to bylo pro odlehčení. To co říkáš je mi jasný. Byl to jen pokus o žert a měl jsem dojem, že můj vyběr hráčů pro popis naší akce to demonstrovalo dost. :D :D

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          Barra     před 10 lety 13.06.2014 23:38 |  
          0 0

          Ja blb, fokusoval jsem se spis na prvni vetu, a nevenoval pozornst zmince o Zmrhalovi...

          Ze holandsky fotbal mam rad je znamo, s Louis Van Gaalem jsem se pred 40 lety pravidelne frekventoval. Vidim ho dodnes jak dochazi jako mlady hubenour s ridkym knirkem pod nosem na trenink Antwerp FC. Kdo by tehdy mohl vedet jK daleko to dotahne. Tesim se na jeho pobyt v Premier League, a co dokaze s Man Ubited.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            mike-k (přítel SN)     před 10 lety 13.06.2014 23:43 |  
            0 0

            jo, uvidíme co udělá s MU. Doufám, že mu to půjde, hodně záleží jak si doplní kádr.

            • Re: Anketa Slávista jara 2014

              bongor     před 10 lety 14.06.2014 00:10 |  
              0 0

              Dostál by tam možná šel.

              • Re: Anketa Slávista jara 2014

                Barra     před 10 lety 14.06.2014 07:26 |  
                0 0

                A jsem si jisty ze by Louis z neho udelal jeste lepsiho fotbalistu. V kazdem veku se da pilovat na technice.

                • Re: Anketa Slávista jara 2014

                  Travinho     před 10 lety 14.06.2014 09:19 |  
                  0 0

                  Na technice možná ano, ale hlavní Martinův nedostatek, tedy rychlost, by zlepšit nedokázal ani on...

                  • Re: Anketa Slávista jara 2014

                    Barra     před 10 lety 14.06.2014 19:12 |  
                    0 0

                    I na rychlosti se ale dá pracovat. Lepší technika běhání = méně síly, která se musí využít = což vede k zvýšení rychlosti. Více námahy při běhání stojí naopak energii, a vede k větší únavě a tedy k zmenšené rychlosti, navíc také k zranění.

                    Když je trup při běhání rovný, zvýší se plícní kapacita. Musí se správně držet ramena, a tím ruce a zápěstí, jinak nastane rotace těla a ztráta rychlosti, musí se správně držet boky, dopad na kotníky je důležitý a moc jiných věcí. Jmenuji jen věci, které si u nás pamatuji.

                    U nás se hráči posílali do sportovní laboratoře na testy, kde se natáčely z různých úhlů jejich pohyby a způsob běhání. Následovala analýza na počítači a pracovalo se opakovaně na zlepšení techniky běhání. Bylo tak jak u mládeže, tak u hráčů z A-čka, a určitě u těch, kteří nově přibyli v klubu. Pilovalo se na pohybu, někdy stačila jen speciální vložka do kopaček, aby se rychlost zásadně zlepšila.

                    Zajímal se někdo v klubu vůbec, proč měl Dávid Škutka problémy se stabilitou? U nás by následovala v zájmu hráče ortopedické vyšetření páteře a noh. Jak často mají hráči jednu nohu o nějaký milimetr kratší, bez toho že by o tom vůbec věděli, což naopak má velké následky na jejich pohyb.

                    U Ajaxu trénuje mládež pravidelně v speciálním hřišti-stanu, kde desítek kamer snímá každý pohyb hráče jak s míčem, tak bez. Záznamy se pečlivě analyzují a slouží jako materiál k vylepšení pohybu těla, techniky s míčem. Piluje se na tom opakovaně a opakovaně. A to právě dělá z Ajaxu tak velký klub a ´továrnu´ na mladé hráče, která je vzorem pro ostatní kluby. A investice při tom nemusí ani být tak vysoká.

          • Re: Anketa Slávista jara 2014

            Pepino44     před 10 lety 14.06.2014 11:38 |  
            0 0

            Tak Van Gaalema nesmírně obdivuji. Přejít měsíc před MS na jiný systém hry,to je setsakra obrovský kus odvahy. Líbí se mi na tom,že on uzpůsobí systém hry aby to vyhovovalo hráčskému materiálu který má. U nás je to ve většině případů naopak. Nejvíce se mi líbila jeho odpověď na otázku proč na tento systém přešel. Odpověděl ve smyslu - nemáme levého obránce,tak budeme hrát na tři obránce. Takováto pružnost se mi moc líbí,ale u nás bohužel praktikovat nejde. Bez obrany hrát nelze.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Travinho     před 10 lety 14.06.2014 09:18 |  
      0 0

      Já tedy nevím o čem to mluvíš. Jediné společné mají, že jsou Holanďany. Navíc my jsme snad hráli 5-1-3-1?

  26. Re: Anketa Slávista jara 2014

    janko (přítel SN)     před 10 lety 14.06.2014 09:41 |  
    0 0

    pan vrba ma do zari o cem premyslet

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      bongor     před 10 lety 14.06.2014 10:49 |  
      0 0

      asi nic nevymyslí.Mám dojem,že je zcela ve vlku kabely.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        bongor     před 10 lety 14.06.2014 13:28 |  
        0 0

        ve vleku,ne ve vlku.

        • Re: Anketa Slávista jara 2014

          punx     před 10 lety 14.06.2014 14:25 |  
          0 0

          Ne, ne. Původní popis stavu věcí seděl víc. Prostě leze kabele do p.dele a hledá tam vlka. :o)

  27. Re: Anketa Slávista jara 2014

    barabas     před 10 lety 15.06.2014 10:46 |  
    0 0

    Tak prý chceme Filla a Jugase z Příbrami.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 15.06.2014 10:54 |  
      0 0

      PROBOHA!

      Fillo - Další výpitka bez ambicí a charakteru. To nemůže Slavia přivést alespoň jednou nějaké progresivní charakterové hráče? Ale ti by totiž nikdy do Slavie nepřišli. Mimochodem, o Filla jsme měli zájem už v roce 2011, kdy tu seděl jiný ředitel i jiný trenér, takže to opět vypadá na rozkaz nějakého agenta, který je faktickým sportovním ředitelem Slavie.

      Jugas - krajního obránce potřebujeme, ale nemáme těch mladých (odchovanců) dost? Nebylo by lepší přivést hotového hráče?

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Markus     před 10 lety 15.06.2014 11:14 |  
        0 0

        Místní smrádeček, ze kterého nejsme schopní vybřednout, samozřejmě že v tom zase budou kšeftíky hráčských agentů. Tyhle kšeftíky nás v minulosti hodně ublížily, přesto v tom asi budeme pokračovat i nadále. Krátkodobě to pomoci může, dlouhodobě to zpravidla nefunguje. Nicméně tato jména mě zas tolik nevyděsila, oba by pro současný kádr byli velkou posilou, pokud přijdou a budou bez zranění, vidím je oba szabilně v základní sestavě.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Tomski     před 10 lety 15.06.2014 14:56 |  
        0 0

        hlavně, že máme charakterní fanoušky, ty ufone !!! Jugas dopředu horší než Nitrianský, ale dozadu lepší...

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Borris     před 10 lety 15.06.2014 12:00 |  
      0 0

      Fillo nevím jak na tom je takže těžko hodnotit. Ale Jugas by byl skvělou posilou. Urostlý krajní bek, který má ofenzívní i defenzívní kvality a i přes mladý věk už má v lize něco odehráno. Doporučoval jsem ho už dřív, takže pokud ho opravdu chceme, tak jsem rád.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Alanor (admin)     před 10 lety 15.06.2014 14:28 |  
      0 0

      Já Jugase až tak detailně neznám, ale na svůj věk má odehráno slušné množství zápasů v GL, hrál za mládežnické repre... To se na druhou stranu dá říci i o Nitrianském, ale doufám, že tentokrát to takový úlet mimo nebude... Krajního beka potřebujeme zoufale, a to hlavně napravo.

  28. Re: Anketa Slávista jara 2014

    Barra     před 10 lety 15.06.2014 11:28 |  
    0 0

    OT: Dle agenta bratru Koeman miri oba do Southamptonu. Ronald jako trener, Erwin jako jeho asistent. Myslim, ze se bude jednat o unikat.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 15.06.2014 12:10 |  
      0 0

      Kdyby byl Řebíček rozhodnější, třeba by koučovali u nás. :(

      Osobně se mi líbí myšlenka zahraničního trenéra, ale musel by mít u sebe jako asistenta kvalitního českého odborníka (nikoliv Poustku) s detailní znalostí zdejších poměrů - Kozla.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 15.06.2014 14:59 |  
        0 0

        Proč by někdo upřednostňoval 14. tým české ligy před 8. týmem anglické??? :D :D

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        Barra     před 10 lety 15.06.2014 16:03 |  
        0 0

        Oba Koemani neprodlouzili svoji smlouvu v Feyenoordu, resp. Waalwijk protoze chteji vys. Myslim ze konecne musime pochopit, ze zajem ruskeho investora neni/nebyl vybudovat tady velkoklub s neomezenymi financnimi moznosti ktery by miril na spici Evopy, ale spis pracovat s low costem. Do toho nezapada zadny Koeman.

        Jinak si myslim ze mozny zahranicni trener by svoji praci tady zvladnul bez ceskeho asistenta, ze spis Cesi nejsou dostatecne kosmopoliti, a ze plati "co neni ceske neni hezke". Ceske prostredi neni tak vyjimecne jak si Cesi radi namlouvaji. A s prominutim, byt Kozlem bych vrele podekoval za to, delat nekomu u Slavie asistenta. Kdyby dostal nabidku aby se stal asistent v Premier League nebo v Bundeslize, prosim, ale na u nas.

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        wymaz     před 10 lety 15.06.2014 20:12 |  
        0 0

        Z lásky???

  29. Re: Anketa Slávista jara 2014

    mart01     před 10 lety 15.06.2014 11:41 |  
    0 0

    Tak zítra přivítáme Hapala. Příprava začíná za 3 dny a nemáme ani jednu posilu. Bůh ví, jestli s někým vůbec jednají. To mě straší ve snech.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 15.06.2014 12:17 |  
      0 0

      Jen aby se na to nevykašlal i ten Hapal a nakonec nebyli bez trenéra. To by bylo ještě horší.

  30. Re: Anketa Slávista jara 2014

    wymaz     před 10 lety 15.06.2014 20:26 |  
    0 0

    Dobrý večer všem,
    když opominu ono blouznění za posilami a snahu vyhodit téměř všechny hráče, permanentní přesvědčení, že v dorostu (eventuelně v juniorce) běhá 5 nových superhráčů, nemůžu si nevšimnout až nenormálních a hlavně naivní představ, jak to v v klubech chodí. Žádný klub nedokáže nic pokud nemá peníze a spousta klubu nedokáže nic, i když je má.
    Slavia nemá peníze, nemá sponzory, nemá koncepci (já vím, ale musel jsem to napsat), nemá slušné (schopné) sportovní vedení. Má jen spoustu chytrých (hlavně mě), fanoušků, co nejlépe ví, co a jak. A tak nic, nic pokud se něco zásadního nezmění nebude.

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      Barra     před 10 lety 15.06.2014 21:17 |  
      0 0

      :-))

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 15.06.2014 21:47 |  
      0 0

      Pěkné shrnutí. :-)

    • Re: Anketa Slávista jara 2014

      spino     před 10 lety 15.06.2014 22:16 |  
      0 0

      Zapojení (samozřejmě těch chytrých) fanoušků do některých procesů v klubu prosazuji dlouhodobě. ;)

      • Re: Anketa Slávista jara 2014

        no-nick     před 10 lety 16.06.2014 01:01 |  
        0 0

        1. O tom řekl bych ten příspěvek rozhodne nebyl.
        2. Doufám, ze bys jedním z těch chytrých nechtěl byt ty...??

  31. Re: Anketa Slávista jara 2014

    zeleznik2     před 10 lety 16.06.2014 16:06 |  
    0 0

    Ano těžký výběr, zvláště po těch hrozivých výkonech.

    1/ Damien Boudjemaa, jasně nejlepší náš hráč před zraněním v Teplicích, po té už tak dobrý nebyl, ale třeba proti Slovácku se mi líbíl,
    2/ Marcel Gecov, hlavně za bojovnost, škoda neproměných šancí proti Slovácku, ale na jaře hrál opravdu dobře
    3/ Robert Hrubý, talentovaný mladík, který ve své první sezoně v A-týmu nastoupil ve dvanácti utkání, zpočátku patřil k těm nejlepším poté trošku útlum, možná už toho na něj bylo moc, ale v první pětce po zásluze nesmí chybět
    4/ Karel Piták, zde jsem váhal mezi ním a Necidem, ale Karel mi přišel o chlup lepší hlavně za ty dva góly proti Znojmu a slušný zápas proti Slovácku, než se zranil
    5/ Radek Černý, mne osobně nezklamal, ikdyž tam měl slabší chvilky, tým několikrát podržel

  32. Re: Anketa Slávista jara 2014

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 17.06.2014 14:19 |  
    0 0

    1. Smejkal, 2. Boudjemaa, 3. Hrubý, 4. Necid, 5. Juhar

  33. Re: Anketa Slávista jara 2014

    ZahadnaNeznama     před 10 lety 21.06.2014 09:18 |  
    0 0

    1) Fenin
    2) Juhar
    3) Necid

    radost vybírat :-P