Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

Se svolením autora - Tomáše Kafky z Libiše - zveřejňujeme osobité hodnocení hráčů, kteří nastupovali v uplynulé sezóně v červenobílém dresu, původně zveřejněné skrz Twitter.

Martin Dostál

Dámy a pánové, Martin Dostál je nový David Hubáček. Velký srdcař, držák, kterému se vyhýbají zranění a hlavně, vždy si odehraje to svoje. Martinovou předností je jeho vynikající fyzický fond, když nastoupí v základu, většinou odehraje celé utkání (střídán byl v celém ročníku GL všehovšudy třikrát). Má na kontě nejvíce přihrávek z celého týmu (1 133), což značí jeho nepostradatelnost při vedení útoků a vůbec pro celou hru Slavie. Ale kromě přihrávek ho zdobí i obranná činnost - v týmové statistice odebraných míčů je na druhém místě hned za Gecovem.

Milan Nitrianský

Z Milana roste pan fotbalista. Do Slavie přicházel jako člen reprezentace U21 a také jako náhrada za Ondřeje Čelůstku. "Doufám, že Ondru Čelůstku nahradím. Kam odsud budu přestupovat, na to teď nemyslím, jsem rád, že jsem se do Slavie dostal. Jak se mi bude dařit, to bude záležet jen na mně," řekl tehdy při svém příchodu na tiskové konferenci po boku tehdejšího generálního ředitele Miroslava Platila. Že svůj potenciál Milan naplňuje můžeme vidět na statistice gólových asistencí. Stále teprve třiadvacetiletý rodák z Prachatic jich v tomto ročníku nastřádal úctyhodných osm. Předčil tak takové hráče, jako jsou Pavel Horváth, Pavel Zavadil, Haris Harba, Marek Matějovský či Milan Petržela. Dokonce i slavný a veřejností opěvovaný reprezentant Krejčí jich v porovnání s Milanem posbíral jen trapných pět.

Fernando Neves

Fernando je velký bojovník, který nesnáší porážky a na hřišti vždy nechá naprosto vše. Těžil ze svých zkušeností a v mnoha situacích tak dokázal zachovat chladnou hlavu. Zápas, ve kterém by Fernando neudělal alespoň pár skluzů a nepokusil se o nůžky, by prostě nebyl zápasem Slavie. Při zápase s Jabloncem byl po úderu do hlavy tento bývalý kapverdský reprezentant odnášen přímo do sanitky, pak se ale stalo něco nečekaného, Fernando seskočil z nosítek a pokračoval v zápase. Inkriminovaný zápas skončil remízou. A jak víme, kdyby Slavia získala o jediný bod méně, z Gambrinus ligy by sestoupila. Možná to byl právě tento bod, který nás udržel naší nejvyšší soutěži. I díky Fernandovu přispění a nezlomnosti.

Milan Škoda

Kdo z sešívaných podstoupil nejvíce soubojů? Milan Škoda! Kdo byl nejvíce faulován? Milan Škoda. Slavia potřebuje hráče, kteří se nebojí chodit do soubojů. Milan také přesně zná návyky útočníků a tak neskočí na žádnou lacinou kličku. Je jistý ve vzduchu i při hře po zemi. Nezapomínejme, že odchovanec ČAFC do Slavie přišel jako volný hráč a tento příchod se tedy jen a jen vyplácí.

Michal Smejkal

Podobně jako Milan Škoda další přeškolený útočník na stopera. Zimní posila z Mladé Boleslavi se osvědčila. Hlavně gólově. Na jaře vstřelila Slavia 14 branek a 194 centimetrů vysoký stoper k tomu přispěl dvěma brankami. Zařídil tak celých čtrnáct procent jarních vstřelených branek Slavie. Když chtěl, dokázal za cenu sebeobětování zmařit vyloženou šanci soupeře. Kterou předtím svou minelou sám vytvořil, ale to už je detail.

Tomáš Necid

Byl to ten "zabiják", kterého všichni známe. Potvrdil to, co se od něj očekávalo. Co že se to od něj očekávalo? No přece, že bude dávat góly. A to se potvrdilo. Na jaře byl nejlepším střelcem Slavie, když dokázal celkem třikrát rozvlnit síť za soupeřovým brankářem. Ještě vícekrát rozvlnil boční síť branky a tak si někteří fanoušci mohli zakřičet gól i cvičně. Dokázal si pokrýt míč, obejít protihráče i tvrdě vypálit. Protihráči si s ním často nevěděli rady, což jasně dokumentoval nejlepší cizinec ligy, sparťan Costa, který Necida v derby na Letné zastavil jen za cenu penalty. Která se ale bohužel nepískla a jak po zápase řekl trenér Pastoor, tento moment byl klíčový a zásadně ovlivnil celé derby. Za své výkony si dokonce od trenéra Vrby vysloužil pozvánku do reprezentace.

Karol Kisel

Mgr. Karolko byl na podzim nejlepším slávistickým hráčem. Na podzim skóroval třikrát, sám se tedy podílel na rovných třiceti procentech vstřelených branek Slavie (Slavia na podzim vstřelila 10 branek). Při jeho loučení s kariérou mu tleskal celý stadión ve stoje. Hecíř, který jde do všeho na 100 %. Nikdy mančaft nenechal ve štychu, tedy až na zbytečné dvě červené karty.

Martin Juhar

Bývalý sparťan si rychle získal místo v srdcích a hlavách všech slávistů. Místo jeho minulosti v rudém dresu se řeší jeho dovednosti. Celkem šestkrát v sezóně si fanoušci mohli zakřičet jeho jméno, když dosáhl branky. Nejlepší střelec Slavie si připsal také nejvíce střel ze všech sešívaných (v této statistice je dokonce třetí v celé GL). Levonohý rychlík zasáhl do 27 zápasů a patří tak ke kostře týmu. Fanoušci už nemusejí vzývat návrat Dušana Šventa.

Marcel Gecov

Po návratu ze zahraničí "Geci" upřednostnil nabídku Slavie - a dobře udělal. Ryšavý záložník ve Slavii výkonnostně pookřál. Odebral vůbec nejvíce míčů ze všech slávistů. Když nestál kvůli kartám, měl jisté místo v základní sestavě, častokrát s kapitánskou páskou na ruce. Kromě "černé" práce občas prokáže i tvůrčí schopnosti. Rozdal celkem 1 041 přihrávek, což je druhý nejvyšší počet z celého týmu. Marcel se snaží vždy zůstat pozitivní, před posledním kolem na Bazalech se nechal slyšet "Proč bychom se cestou do Ostravy měli klepat? Stejně rozhodne to, co předvedeme na hřišti. Myslím jen na to, že tam vyhrajeme.". Člen stříbrné "20" z Kanady ještě neřekl poslední slovo.

Jaromír Zmrhal

Obrovský talent a klenot Slavie. Již v minulé sezóně, v pouhých 19 letech, odehrál 28 ligových zápasů, přičemž ještě stihl posbírat 4 asistence a vstřelit jednu branku. Letos odehrál ještě o jeden zápas více. Na defenzivního záložníka umí hrát také velmi čistě, za celý ročník dostal pouze jedinou žlutou kartu. A to není všechno, Jaromír je i velmi rychlý, ve 28. kole se dokonce stal sprinterem kola, když dokázal vyvinout rychlost 32,81 km/h. V lize si připsal 36 střel, více se v tomto ohledu činil ze spoluhráčů už jen Juhar. Počet jeho přihrávek se přehoupl přes tisícovku, což Jaromíra, který se do áčka přesunul v létě 2012 pod trenérem Radou, vyneslo na třetí místo v týmové statistice.

Robert Hrubý

Říká se mu "slávistický Rosický". V osmnácti byl na stáži v italském Udine, ale Slavia ho dokázala udržet. Na ligovou scénu se poprvé podíval až letos. Šanci mu dal trenér Pastoor a on už ji nepustil. Od 19. kola byl nepřetržitě až do konce ligy v základní sestavě. Ve 22. kole naběhal druhý nejvyšší počet metrů ze všech (13 289 m). Proti Příbrami vstřelil nádherný gól. Robertovým klíčovým pozitivním aspektem bylo, že se zápas od zápasu zlepšoval a nebyl jediný zápas, ve kterém by výkonnostně stagnoval. Byl nominován dokonce na Objev sezóny (nakonec skončil třetí). Spolu se Zmrhalem jsou členy reprezentace do 21 let. Nedávno prodloužil smlouvu až do roku 2018.

Karel Piták

Návrat velkého srdcaře. Přišel s cílem zachránit Slavii v lize a svůj cíl splnil. Lehce ho přibrzdilo zranění a tak stihl odehrát jen 9 utkání. S jeho příchodem se ale hra neskutečně zvedla. Bez Pitáka v sestavě získala Slavia na jaře na jediný bod!!! To je kapitán! Ukažte mi v lize rozdílovějšího hráče. S ním v sestavě dosáhl tým na 13 z bodů z 27 možných. V devíti zápasech v sešívaném dresu si připsal dva góly a dvě asistence. S přehledem ovládl týmový Chance index.

Jan Vošahlík

V létě ještě rozdával fotbalovou radost na jablonecké Střelnici, kde s místním klubem vyhrál Superpohár a gólem pomohl k vyřazení k Stromgodsetu v předkole EL. V zimě přišel rodák z českého Palerma rozdávat radost do Edenu. Svou rychlostí často zatápěl soupeřovým obranám. U lajny často potáhl balón dopředu, udělal jednu dvě kličky a dával míč do vápna. V klíčovém zápase - ve vršovickém derby proti Bohemians - vykouzlil gólovou přihrávku a přispěl tak důležitým třem bodům. Přišel jako náhrada za zraněného Mičolu. Mičolovo jméno se ve fanouškovských předpokládaných sestavách pro sezónu 2014/15 moc neobjevuje, takže se dá říct, že Vošahlíkova mise byla úspěšná a na bývalého baníkovce dal plně zapomenout. Vošahlíkovi je stále jen 25 let a Slavia má jeho služby pojištěny až do roku 2016, smlouva navíc obsahuje případnou roční opci.

Damien Boudjemaa

Do ligy vlétl jako uragán. V prvních čtyřech zápasech vstřelil jeden gól a na další tři nahrál. Ač odehrál jen jarní část sezóny, má na svém kontě nejvíce driblinků z celého týmu (47; druhý Juhar 46). Ve statistice asistencí je druhý hned za Nitrianským a v Chance indexu je pro změnu opět druhý, tentokrát za Karlem Pitákem. Ve Slavii má platný kontrakt ještě na dva roky s následnou opcí, stihne zastínit nejslavnějšího Francouze ve Slavii Mickaëla Tavarese?

Radek Černý

Radek byl tou jistotou v brance, jakou známe. Navázal na své výborné výkony z let minulých a dokázal, proč si zachytal za slavný Tottenham nebo bohaté QPR. Mezi Radkovy přednosti patří především likvidování přímých kopů (i letos dokázal zneškodnit pokusy mnoha vyhlášených ranařů) a vybíhání - jeho výlety z brankové čáry byly nejen časté a jisté, ale především uchránily Slavii od mnoha obdržených branek. Ač odchytal pouze 15 ligových utkání, dokázal vychytat například o celé dvě nuly více než jablonecký Michal Špit, který letos vstoupil do Klubu ligových brankářů - pro vstup je nutno udržet 100 čistých kont. Radkovi do této mety ještě pár nul chybí a to je zřejmě důvod, proč bude ve své bohaté kariéře pokračovat. Stejně nul jako Radek vychytal také Přemysl Kovář z Liberce. Kovář letos chytal Evropskou ligu, čili Radek je svou výkonností minimálně někde na úrovni Evropské ligy, ne-li výše (Špit si zachytal EL taky).

Kamil Čontofalský

Slavia měla dva zkušené brankáře a mohla z toho těžit celou sezónu. Čtyřiatřicetinásobného slovenského reprezentanta, vítěze Poháru UEFA či evropského Superpoháru ale přibrzdilo zranění a tak zasáhl jen do šesti utkání. Absenci jediné vychytané nuly dokázal vyvážit fakt, že když nastoupil, dostala Slavia maximálně tři branky, což je v sezóně slávistických debaklů obdivuhodný počin. Jak u Radka tak u Kamila bych chtěl ještě zmínit jejich vstřícnost vůči slávistickým fanouškům. Byli to právě oni dva, kdo dokázal nejlépe ocenit slávistické povzbuzování a to jak verbálně tak neverbálně.

Komentáře (89)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Oja     před 10 lety 14.06.2014 22:06 |  
    0 0

    Já bych to neviděl až tak černě!

  2. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 14.06.2014 22:12 |  
    0 0

    Prostě exciting ;)

  3. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 14.06.2014 23:28 |  
    0 0

    OT: Někde se tady psalo, že by se měla rušit U18 (Slavia jí má jako jediná), jak by se potom řešil posun hráčů z U17 výš? Do U19 by se letos měli posunout ti z U18, kam by potom šli ti z U17?

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      spino     před 10 lety 15.06.2014 01:14 |  
      0 0

      Prý se nakonec neruší.

  4. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 15.06.2014 08:46 |  
    0 0

    Zde je jasně vidět, že statistiky v rukou nepovolaného dávají značně odlišné výsledky od reality.. Obhájíte cokoli. Krásný článek, Děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      spino     před 10 lety 15.06.2014 09:39 |  
      0 0

      Snad je takhle budou obhajovat při prodeji.

      Jinak nejvíc jsem se zasmál u Dostála a Nitrianského. :DDD

  5. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 15.06.2014 10:42 |  
    0 0

    :-) Ha Ha, děkuji za zlepšení nedělního rána.

  6. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Pepino44     před 10 lety 15.06.2014 11:29 |  
    0 0

    Tak já jsem to ani nedočetl,již v polovině článku jsem měl pocit,že jsem asi zaspal konec GL. Prostě po polovině jmen jsme byli jasně na prvním místě. Když se podívám na tabulku,tak prostě musím konstatovat,že nám někdo ty body ukradl.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      mats     před 10 lety 15.06.2014 12:56 |  
      0 0

      ...takhle holt asi vypadá pohled nenapravitelnýho optimisty... :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Jakubisko     před 10 lety 15.06.2014 11:53 |  
    0 0

    Zajímalo by mě kde Tomáš Kafka nakupuje drogy, takovej matroš bych si taky dal říct.

  8. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Borris     před 10 lety 15.06.2014 12:06 |  
    0 0

    Co blbnete, vždyť si ten kořen dělá normálně srandu, neberte to hned tak vážně:-)

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      jarodo57     před 10 lety 15.06.2014 16:01 |  
      0 0

      Nediv se . tady už je to taky samý anglický výraz(schválně píšu nespisovně) a tak ten pravý český humor čím dál víc (opět schválně nespisovně) lidí nechápe.Doba se změnila.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      bongor     před 10 lety 15.06.2014 20:19 |  
      0 0

      To je přece jasnej recesista.

  9. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    afro     před 10 lety 15.06.2014 13:11 |  
    0 0

    Krásný, pobavilo... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.06.2014 16:49 |  
      0 0

      Přesně tak, ohromně pobavilo.
      I když v první chvíli jsem zalapal po dechu. Tady je vidět, jak si lze pohrát se slovy i s čísly... :)

  10. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Dobi     před 10 lety 15.06.2014 15:51 |  
    0 0

    Zpočátku jsem si myslel, že ten člověk je nějak zaujatý či lépe zamilovaný do některých hráčů. Ale jako člověk již věku vyššího, kterého (naštěstí) minulost naučila číst mezi řádky, jsem brzy pochopil tu jemnou ironii a velkou nadsázku. Až se bude v listopadu hodnotit čtvrtstoletí od pádu Jakeše a spol., jistě dojde na klady a zápory... Každý z jiného úhlu... Ale jednu věc nám - aspoň podle mne - Listopad vzal: Ten jemný český humor, kdy ještě třeba v Ostře sledovaných vlacích slávisty B.Hrabala říká (myslím, že) rada Zednicek (dříve Zedníček) - Češi jsou smějící se bestie! A k tomu dodám, že nymburští studenti odmítli pojmenování svého gymnázia po Hrabalovi, že jej neznají... Nova jej asi nevysílá, Blesk necituje... Takže - autorovi patří můj dík za malý návrat češství!

  11. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    Alanor (admin)     před 10 lety 15.06.2014 16:38 |  
    0 0

    Díky za povedený článek! :) Jak už zaznělo výše, tak dobře odpovídá na argumenty jistých diskutérů.

  12. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    naplavnik     před 10 lety 15.06.2014 18:48 |  
    0 0

    Koukam na Svicary s Ekvadorem,ktere komontuje Csaplar. Oblibil si svou novou matru "lehke ztraty" se dost jiste projevi i v oduvodneni,proc za tohle dostane jen polovicni honorar. To zacina byt stejne komicky jako povestny projev z Cerveneho hradku.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      naplavnik     před 10 lety 15.06.2014 18:50 |  
      0 0

      * svycary,boze,do ceho si to dusi dal...

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        bongor     před 10 lety 15.06.2014 20:22 |  
        0 0

        To nic nevadí naplavníku,jakej je v tom rozdíl?Jsou to jen dva pohledy na jednu věc.Jednou je měkkej,podruhý zas tvrdej.

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          jarodo57     před 10 lety 15.06.2014 20:57 |  
          0 0

          No oni i švýcaři jsou některý s měkkým a některý s tvrdým že jo?

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            naplavnik     před 10 lety 16.06.2014 09:26 |  
            0 0

            Z toho tak vyplývá úsudek v duchu Occamovy břitvy: když to má být tvrdé, má to být tvrdé, když to má být měkké, má to být měkké.

  13. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    edenian     před 10 lety 15.06.2014 20:54 |  
    0 0

    Exklusivne sofisticke. Do ucebnice.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      bongor     před 10 lety 15.06.2014 22:22 |  
      0 0

      Co nám taky v naší situaci zbejvá?/myslím nám,starším slávistům/.
      To jen potraviny a léky stojej pořád víc.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        edenian     před 10 lety 15.06.2014 23:41 |  
        0 0

        Bongore, hlavu vzhuru, to pujde, jeste se toho dozijem :-)

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          bongor     před 10 lety 16.06.2014 06:50 |  
          0 0

          Koukám že je z toho speciální vlákno.No pořád lepší než politika.

  14. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    spino     před 10 lety 16.06.2014 09:50 |  
    0 0

    Tak na Chramostu můžeme zapomenout. Míří na hostování do Plzně. :(

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 10:02 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      Alanor (admin)     před 10 lety 16.06.2014 10:03 |  
      0 0

      Nesmyslný obchod od Boleslavi. Původně se mluvilo, že s Ďurišem půjde ještě Wágner... Když už tak měli Chramostu vyměnit aspoň za toho Wágnera.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        Alanor (admin)     před 10 lety 16.06.2014 10:04 |  
        0 0

        Ledaže by tam byly výrazně rozdílné ceny opce na přestup.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 10:20 |  
        0 0

        tomuhle trejdu taky moc nerozumím. Ďuriš je rychlé křídlo, ke konci sezony se solidní formou. Proč ho měnit za kdysi rychlého útočníka, který se zatím nechytil po těžkém zranění?

        No uvidíme, třeba je Plzeň lepší v oživování padlých talentů...

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          Alanor (admin)     před 10 lety 16.06.2014 10:23 |  
          0 0

          Já to vidím naopak. :) Ďuriš žádné velké terno není, na naši ligu je to jen nadprůměrný hráč, žádná hvězda, navíc je o dva roky starší.

          U Chramosty je jediným problém to zranění, jinak to je jeden z nejtalentovanějších mladých hráčů u nás. Padlý talent na něj podle mě vůbec nesedí.

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 10:52 |  
            0 0

            podle mě je Chramosta děsný palič, když občas vidím, co nedá.. Ale myslím si, že v Plzni by mu to mohlo jít. Jen se musí přestat bát chodit do soubojů, to je na něm pořád trošku vidět.

            Obecně na tom mírně vydělá Plzeň, myslím si. Ale ani Ďuriš, není špatný hráč, jen potřebuje prostor.

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 10:25 |  
          0 0

          protože KJVCD a Chramosta si nesedli osobně, a MB chce rychlé křídlo, které umí zakončit. Souhlasím s tebou, že nechápu co z toho bude mít Plzeń, ale to je zase Uhrin, podobná nátura jako KJ, a Chramosta byl jeho oblíbenec,

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      naplavnik     před 10 lety 16.06.2014 10:10 |  
      0 0

      Wágner je tedy stále volný, toho bych k nám bral. Otázka je, zda je vůbec na trhu...

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        birkin     před 10 lety 16.06.2014 10:18 |  
        0 0

        bohuzel pro hrace typu Wagner jsme ted prilis neatraktivni adresou s nasim low cost rezimem obzvlast

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 10:22 |  
          0 0

          přesně, nad takovými jmény nemůžeme ani přemýšlet. Počítám, že přijde někdo koho zná Hapal.

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          Viking     před 10 lety 16.06.2014 10:22 |  
          0 0

          My bereme do přípravy Bejbla, počítáme dál s Dostálem a budeme kupovat Chramosty, Wágnery??? Ta doba už je dávno v prdeli, budeme rádi, když nám průměrný klub GL pustí nějakého třetího útočníka...

          Sundejte růžový brýle.

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 10:26 |  
            0 0

            přesně tak, budeme rádi za útočníka ze slovenska a někoho z 2.ligy

            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

              klimi     před 10 lety 16.06.2014 10:32 |  
              0 0

              Budeme rádi, jestli vůbec někdo přijde a nebudeme hrát s útočníky Liškou, Červenkou a nedej bože Juharem. Škoda, že je mimo Vyhnal...

            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

              naplavnik     před 10 lety 16.06.2014 10:34 |  
              0 0

              Já si naopak myslím, že pokud nechceme zase hrát o záchranu (a to si myslím nikdo ani v managementu nepřeje), sehnat kvalitního útočníka je prostě nutnost. Kromě ještě stopera nejsme stavu produktivního útočníka z vlastních zdrojů pořešit.

              • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                klimi     před 10 lety 16.06.2014 10:35 |  
                0 0

                Tak to snad vidí každý fanda sešívaných, jen je problém, že Aleš na to asi moc peněz nedá.

                • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                  spino     před 10 lety 16.06.2014 10:47 |  
                  0 0

                  Jestli bude Aleš dál oddalovat prodej, tak to dopadne tak, že přijde jen Martin Latka a hra bude vypadat tak, že budeme v deseti bránit, po zisku míče přeneseme po křídlech hru do rohu soupeřovy poloviny, tam budeme držet míč do té doby, než Martin Latka přiběhne před bránu a pak mu to nacentrujeme. Následně zase všichni do obrany, získat míč, počkat na Latyho, nacentrovat a zase zpátky. :D

                  • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                    naplavnik     před 10 lety 16.06.2014 10:55 |  
                    0 0

                    Osobně s Latkou moc nepočítám, ideální věk na stopera, rozkulačený klub jakým jsme taky asi moc někoho, kdo hraje venku nenaláká. Ale rád budu překvapen i kdyby to mělo být postavené na taktice, jakou popisuješ ;-) Snad by to kluk jedna ušatá uběhal...

                    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                      spino     před 10 lety 16.06.2014 10:58 |  
                      0 0

                      Aspoň by byl v záloze prostor pro naše mladíky, protože bychom mohli hrát bez útočníka. Latka by tam s Škodou přebíhali z obrany. :D

                  • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                    AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 10:58 |  
                    0 0

                    Latka bude vyčkávat, bude s námi trénovat a když neuvidí, že se něco pozitivního děje, tak nám také zamává. Do tohoto stavu ani tito největší srdcaři nepůjdou

                    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                      spino     před 10 lety 16.06.2014 11:03 |  
                      0 0

                      Podle mě to doapdne dobře a Aleš to prodá. Přece musí vědět, že krom kádru, který je tragický za ním nejdou ani sponzoři, takže by to musel dále platit ze svého, a nemá ani fungující managment a těžko by k nám někdo schopný přišel.

              • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 12:07 |  
                0 0

                Já si myslim, že situace je taková, že o záchranu budeme hrát od 1. kola. Musíme se smířit s tím, že takhle to holt ještě pár let bude.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      klimi     před 10 lety 16.06.2014 10:28 |  
      0 0

      A to sis jako myslel, že by Chramosta šel k nám? :D

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 11:03 |  
      0 0

      Zapomenout.. ledaze nekdo z nas na nej myslel..:). Ale nevim, esli udelali v plzni dobry obchod, Duris je vcelku dobry stridajici hrac, kdyz ti lepsi nemaji formu, uhraje si svy. Wagnera bych si tipoval, ze plzen neda. Take vyborny hrac do stridani.

  15. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 11:06 |  
    0 0

    Takze jak to melo dopadnout s tim trenerem, o vikendu nebo zavatkem tydne? :) Je to jeste napinavy nebo uz ne? :)

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      birkin     před 10 lety 16.06.2014 11:09 |  
      0 0

      byl bych hodne prekvapeny, kdyby to byl nekdo jiny nez Hapal...dokonce si umim predstavit i prvni rozhovor s nim:-)

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        spino     před 10 lety 16.06.2014 11:19 |  
        0 0

        Vůbec bych se nedivil, kdyby i ten Hapal vycouval. Trénovat tým, kde se zítra může změnit majitel, který vám dá padáka, to chce odvahu.

  16. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    spino     před 10 lety 16.06.2014 11:50 |  
    0 1

    Slavia se zajímala o Štajnera. To je zase koncepce! Už vidím ten dynamický střed zálohy Piták-Štajner. To opravdu nemůžeme přivést pár mladých rychlých a ambiciózních hráčů? Nebo sáhnout do juniorky, když už najíždíme na low-cost režim?

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      lassiter     před 10 lety 16.06.2014 11:58 |  
      0 0

      Nahoře se píše, že z juniorky jde do přípravy asi sedm hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 12:14 |  
      0 0

      ona je i důležitá věta agenta "chce tě Slavia, to je fajn, ale nevědí co tam bude " A čekat někdo kdo trochu něco umí nebude. Jediná možnost je že by nový investor jednal s agenty již nyní a byl připraven i kdyby ten vstup byl v polovině přípravy.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        spino     před 10 lety 16.06.2014 12:27 |  
        0 0

        Každopádně ty průtahy jsou velice škodlivé a ten, kdo je inicioval, tomu rozhodně nejde o Slavii. :(

        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

          Barra     před 10 lety 16.06.2014 12:39 |  
          0 0

          Ne? Jak to muzes vedet? Ty vis jake umysly kandidat kupec ma? Prozatim vime jen to, ze nikdo vedle AR posledni leta neinvestoval do Slavie, ze ten se jako jediny staral o zivotoschopnost klubu. A hlavne nehraj na chytreho, co vsechno spatne udelal a jak bys to v jeho pripade delal lepe.

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            spino     před 10 lety 16.06.2014 12:55 |  
            0 0

            Zkuste přemýšlet, proč nikdo vedle Aleše Řebíčka do Slavie neinvestoval...

            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

              Barra     před 10 lety 16.06.2014 13:05 |  
              0 0

              Krasne, jak se opet snazis odvest pozornost. Mluvime o necim jinym. Jestli jednani jeste bude trvat jak tady od zasvecenych zaznelo, budiz. A klub musi byt i zivotoschopny se snizenym rozpoctem, az na Plzen-MB a Spartu se pohybuji vsichni konkurenti hluboko pod hranici 100 mil kc. Mit Nevese a Smejkala na zacatku minule sezony, uhrali bychom klidny stred tabulky. Snit jako ty delas o evropske spicce neni ted zadne tema, ceka nas trpeliva a poctiva prace. A konecne bys mel pochopit ze nema smysl myslet na nejakeho Chramostu. Jestli ale chces, klidne rozbij prasatko a prispej na transfer takovych hracu, stejne jak na jejich plat.

              • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                spino     před 10 lety 16.06.2014 13:23 |  
                0 0

                A vy byste měl pochopit, že ve Slavii pod Řebíčkem slovo "trpělivá a poctivá práce" neexistuje. Manažeři a trenéři si tady podávají dveře, tým je naprosto špatně poskládán, obsahuje naprosto vyčpělé a neperspektivní hráče a do toho všeho tady sportovní úsek řídí defakto agenti. Jak se v takovém prostředí dá trpělivě a koncepčně pracovat? Můžeme mít rozpočet klidně 50 mega a pohybovat se po dobu stabilizace v horní polovině tabulky jako třeba Dukla, ale to bychom museli pracovat jinak.

                • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                  Barra     před 10 lety 16.06.2014 13:40 |  
                  0 0

                  Nezlob se, urcite neni AR dokonaly, ani ty ne, i kdyz si to jak se zda myslis. Urcite ale nejednal AR umyslne tak, aby ztracel penize.

                  U niceho si nebyl pritomny, rad debatujes o vecech o kterych nic konkretne nevis. Snaz se napred neco sam v zivote dokazat, nez budes poucovat a soudit jine lidi o tom, co udelali s svymi penezi podle tebe spatne a/nebo meli delat jinak.

                  Tym je spatne poskladany, ma neperspektivni hrace? Ale jdi. A hlavne si napred osvez tve prispevky z konce sezony 2012-13, nez se pustis opet do kritizovani a poucovani.

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            1rytir     před 10 lety 16.06.2014 12:59 |  
            0 0

            Podle toho, co píšete je za prodlužujícím prodejem Řebíček. Může být. Je jisté, že chod klubu asi už dlouho financuje z vlastní kapsy. Díky za to. Myslím to bez ironie. Na druhou stranu odchod sponzorů je spojen rovněž s jeho jménem a těmi nekončícími průtahy. A to je jen střípek všeho, co se odráží na sportovní výkonnosti A týmu. Také samozřejmě netuším, jaké úmysly má potenciální kupec, zdá se, že mu na srdci sportovní kvalita ležet přímo nemusí.To je špatně. Nechápu ovšem proč by někdo mínil spojovat svoje jméno nebo jméno firmy s něčím úpadkovým. A Slavia stále padá a nám fanouškům z toho dobře není. Proto chodíme na tento server, proto sem přispíváme často možná i hloupě. Je to ale proto, že nám na osudu našeho klubu dost záleží a nic víc pro něj tváří tvář různým šíbrům, agentům, zákulisním hráčům, fotbalistům, jimž je dres Slavie k smíchu a dalším dělat nemůžeme. Tak se na nás Barro nezlob :-)

            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

              Barra     před 10 lety 16.06.2014 13:20 |  
              0 0

              Zdravim Rytiri. Ja naopak vubec netvrdim, ze AR muze za to, ze se prodej jeste neuskutecnil, to je myslenka Spina.

              Jestlize se napred musi vyjasnit veskere majetkove klubka, tak chapu az moc dobre, ze prodej se nemuze uskutecnit jen dohodou o cene a placnuti rukou. Jak se tady psalo, veskere naslapne miny se musi napred zlikvidovat, veskere kostry musi vypadnout ze skrine.

              Jsem si jisty ze AR se chce Slavie zbavit, ze by navic do toho nesel pred 3 lety, kdyby vedel co ho ceka. Myslim ze rada lidi, Spinem v prvni rade, ani netusi co obnasi chod klubu jako Slavie, kde mesicne musi byt pres 9 mil kc k dispozici k uhrazeni veskerych zavazku. Ja jsem trpelivy, i kdyz jednani jeste nejaky cas bude trvat (Falkonida rozsudek je ani ne 3 tydny stary), a mezitim se musi hraci a sportovni usek dat dohromady, stmelit. Dnes jsem si jeste precetl prognozu Slavistu pred zacatkem minule sezony, kde vseobecne hyril velky optimismus. Ti, kteri ted nejvice krici, tehdy verili ze Slavie se umisti kolem 4, 5 mista. Nejsme slabsi nez pred rokem, naopak. Sezonu mame zpackanou, presto i s snzenym rozpoctem a stavajicim muzstvem mame na vic, jestli posilime o utocnika(y).

            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

              Pepino44     před 10 lety 16.06.2014 13:35 |  
              0 0

              Tak já Barrovi rozumím,pokouší se vysvětlit,že ten vzestup nebude tak snadný,jak si myslí (nebo myslelo ) mnoho zdejších kolegů. Vždyť si vzpomeň co bylo výkřiků na počátku sezony - jdeme na poháry,budeme opět v lize mistrů,evropská liga by bylo málo a pod. Já jsem se pokoušel tyto vášně tlumit,ale takových nás bylo málo. Vím,že každý opět čeká na nějaký úspěch,já ostatně také,ale bude to běh na dlouhou trať. Buďme rozumní a spokojme se s přáním hrát (zatím ) klidný střed tabulky a mužstvo postupně vylepšovat. Ať nás koupí kdokoliv okamžitý úspěch se nedostaví. To by nás musel koupit Abramovič aby nakoupil nejlepší hráče z celého světa a to se bohužel nestane. Jsou zde pochyby aby nás nekoupil někdo,komu na Slávii nezáleží. Ale vždyť je to jedno. I když nás koupí někdo,kdo zde bude chtít jenom zhodnocovat hráče,tak hráče zhodnotí pouze tehdy,když mužstvo bude mít výkonnost. Je přeci blbost,aby koupil hráče ze třetí ligy a zhodnotil jej tak aby mohl hrát ligu druhou. Bude se snažit prodávat do zahraničí a lepších klubů a tito hráči už musí něco umět. Každý hráč,u kterého je naděje,že by mohl být prodán do zahraničí Slávii za tu dobu co tady bude určitě pomůže. Bude to však potřebovat trpělivost.

              • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                birkin     před 10 lety 16.06.2014 13:50 |  
                0 0

                ja s tim tedy nesouhlasim...Slavie je vykladni skrin ceskeho fotbalu, nebo aspon by mela byt....vzdy to tu bylo - a jsem presvedceny, ze i bude - o Sparte a Sllavii a semtam nekdo zasviti jako prave ted Plzen nebo predtim Liberec ci Ostrava...a proc hned mluvit o extremech? proc Abramovice a nejlepsi fotbalisty z celeho sveta? "staci posbirat" nejlepsi hrace z ligy a doplnit to pripadne cizinci typu Boudjemaa...opravdu nemyslim, ze bychom se meli spokojit s mistem Slavie nekde v klidnem stredu tabulky, tam zkratka a dobre Slavie nepatri

                • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                  Barra     před 10 lety 16.06.2014 13:56 |  
                  0 0

                  Birkin, jasne ze staci posbirat nejlepsi hrace z ligy a doplnit je nejakym Boudjemaayou - i kdyz, ani to neni zaruka, ze bychom uspeli, tak jednoduche zas neni z individualit vytvorit muzstvo.

                  Hlavni otazka ale je, kde na to vzit. Jestli prijde investor, ktery vyplati AR a dodatecne jeste utrati za hrace 100+ milionu korun, prosim. Ale vazne si nekdy tady mysli, ze tim smerem Slavie pujde a ze investor bude mit zajem koupit ty nejlepsi hrace, kteri jsou k dispozici? Ja tedy o tom pochybuji, a vidim spis cestu v Keeganovi a spol.

                  • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                    Barra     před 10 lety 16.06.2014 13:58 |  
                    0 0

                    BirkinE, samozrejme, to 'e' mi odpadlo.

                  • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                    birkin     před 10 lety 16.06.2014 14:15 |  
                    0 0

                    mozna je to naivni predstava, ale myslim si (verim v to a doufam), ze by se mohl najit dostatecne solventni majitel, pro ktereho bude prestizni zalezitosti (mozna i zdrojem vydelku)vlastnit jeden ze dvou nejtradicnejsich ceskych klubu s ohromnou (na pomery CR) fanouskovskou zakladnou, s hromadou legendarnich hracu v historii s nejmodernejsim stadionem, s sirokou mladeznickou zakladnou...skutecne by se takto definovany klub mel pohybovat na urovni Slovacka, Jihlavy nebo Pribrami?

                    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                      spino     před 10 lety 16.06.2014 14:21 |  
                      0 0

                      Samozřejmě, že ne. Mnozí fanoušci jako Barra se po těch letech spokojí už s málem. Já bych tady taky samozřejmě mohl dupat, že chci rozpočet Sparty a pravidelné umístění do 2. místa, ale už to nedělám, protože jsem v souvislosti s Řebíčkem napadán, ať ty peníze vytáhnu sám. Prozatím mi teda stačí jen koncepce a kvalitní řízení, což je víceméně bezplatné, ale toho se Řebíček nikdy nevzdá, protože je na tohle řízení zvyklý už z politiky.

                      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                        Barra     před 10 lety 16.06.2014 14:43 |  
                        0 0

                        Premyslim na rozdil od tebe pragmaticky. Ten, kdo si mysli ze do roka a dne budeme hrat evropsky, vidi veci velmi simplisticky. Budovani muzstva trva nejaky cas, ale podstatne je, ze vubec nemame tuseni, co kandidat kupec ma za umysl s Slavii. Ja si myslim, ze mu nepujde o bohatou minulost Slavie, ale o investici. Neocekavam jmena ktere ty tady na bezicim pase podavas, ale posily, ktere k nam v zime prisly ze zahranici, s cyjimkou Boudjemaaye. Kdyz uz se tady pouziva terminologie low cost co se tyka naseho budgetu, tak myslim ze budou chodit i low cost posily. Nic proti tomu, uvedl jsem tady priklady z Latinske Ameriky a Afriky, ktere se Beerschotu takhle vyplatily. Nebyly to ale (planovane) posily, ktere ani u svych klubu v JAR nemeli pevne misto, natoz panikarske upsani hracu typu Eschmann.

                        A Spino, nez napises blbosti jako ze 'mnozi fanousci jako Barra se po tech letech spokoji s malem', mel by ses alespon trochu snazit premyslet.

                        • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 14:56 |  
                          0 0

                          Nevím co je pragmatického na poučování Spina, co si má nebo nemá myslet a co má nebo nemá psát. A ještě lépe, co má dělat, když se mu jednání Řebíčka nelíbí.

                          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                            Tomski     před 10 lety 16.06.2014 15:03 |  
                            0 0

                            ty se jmenuješ taky vocel ?

                            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                              Heretic (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 16:14 |  
                              0 0

                              A ty Barra?

                          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                            Barra     před 10 lety 16.06.2014 15:20 |  
                            0 0

                            Hereticu, mel jsem na mysli prvni vetu Spina, ktery sam odpovidal na myslenku Birkina. Myslel jsem, ze je to z kontextu celkem jasne. Ja Spina nepoucuji, co ma myslet, dej Buh. Jinak jsem Spina take ´nepoucoval o tom, co ma delat kdyz se mu jednani Rebicka nelibi´. Tvoji reakci moc dobre nachapu, musim se priznat.

                            • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                              spino     před 10 lety 16.06.2014 15:35 |  
                              0 0

                              Vy jste mě ale nepochopil a trošku tu mojí větu překrucujete. To, že se my všichni spokojíme s málem (akorát trošku jinak v tom, co aktuálně požadujeme) jsem myslel v širším významu a je to prostě dané. To je nezpochybnitelný fakt.

                              Já například bych ještě před pár lety nesnesl, aby klub měli koupit Rusáci, tím spíše lidé napojení na pražské podsvětí. Ale jelikož se v dnešní kritické situaci spokojím s málem, tak si nyní přeju, ať to koupí, protože horší, než s Řebíčkem to být nemůže a pokud ano, bude to znamenat krátkodobou epizodu v podobě sestupu a jejich následného odchodu, protože druholigový klub by Rusákům k jakýmkoliv úmyslům (zpeněžení hráčů, praní špinavých peněz) k ničemu nebyl.

                              • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                                Barra     před 10 lety 16.06.2014 22:56 |  
                                0 0

                                Mel bys uz konecne nechat ty opakovane poznamky o tom, ze jsem te nepochopil. Naopak, pochopil jsem te az moc dobre. A jestli si myslis, ze nic nemuze byt horsi nez posledni 3 sezony pod AR, tak ma, obavu ze se krute pletes. Mluvim z vlastni zkusenosti. V sezone 2012-13 jsme v Belgii byli jeste prvoligovy klub, v 2013-14 jsme nastupovali o 4 tridy niz jako amateri.

                                Nejde vubec o to, ze bych se s malem spokojil. Neziju ale s hlavou v oblacich, snazim se byt realista.

                    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                      AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 14:25 |  
                      0 0

                      promiň s nejmodernějším stadionem ??? To je další dlouhá cesta která může trvat i jednu dvě sezony. Ano Slavia patří jinam, ale opravdu za jednu sezonu i kdyby přišel ten vysněný majitel, tak se ten kádr a vlastně i celý klub nemůže stabilizovat. Když budeme tuto sezonu na úrovni Slovácka, čili bojovat o 6 flek tak to bude paráda

                    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

                      martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 14:35 |  
                      0 0

                      nemyslim si, ze sypani penez do klubu je nejspravnejsi cesta.. nestaci jen zkoupit ligovou spicku a doplnit cizinci.. jak se presvedcil Kretinsky, je treba dobre sportovni vedeni, trener, firma musi fungovat, aby se tam penize neutopily.. fungujici firmu s dobrym sportovnim vedenim lze budovat i bez velkych investic..

          • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

            bongor     před 10 lety 16.06.2014 15:02 |  
            0 0

            Ahoj Barro,copak nevíš,že zatím co my ani netušíme,kdo nás koupí,a jestli nás vůbec někdo koupí,tak spino už zná i jeho úmysly.Jsme proti němu žabaři,to bychom už konečně měli pochopit a přiznat si to.

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 14:24 |  
      0 0

      mně přijde spíše hodně hardcore tato pasáž:

      Agent mi říkal o Slavii, ovšem s tím, že neví, jak to tam bude dál vypadat. Čekat bych musel i v Liberci, kde jednají o nových trenérech. A čekat kvůli jednomu roku... Řekl jsem si, kašlu na to, stejně bych to příští rok zabalil stoprocentně," přiznal bezelstně.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 14:35 |  
        0 0

        ano psal jsem o tom výše, i kdyby někdo k nám chtěl tato nejistota ho nakonec odradí

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      Woltaire     před 10 lety 16.06.2014 15:41 |  
      0 1

      To by mohlo (ale nemuselo) znamenat i vstup investora, protože nevěřím, že by šel Míra k Aldovi..

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      afro     před 10 lety 16.06.2014 15:42 |  
      0 1

      Už je to i na ofic. webu. Snad je to blýskání na lepší časy.

      • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

        janko (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 15:44 |  
        0 1

        To je ale nečekané. Bral jsem Hapala jako hotovku. takže "volejte sláva a tři dny se radujte"

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 16.06.2014 15:46 |  
      0 1

      Parada! :) to jsou zvraty..:).

  17. Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

    AlesJa     před 10 lety 16.06.2014 15:42 |  
    0 0

    Takže Míra BERÁNEK :-)

    • Re: Hodnocení slávistů v sezóně 2013/14

      naplavnik     před 10 lety 16.06.2014 15:53 |  
      0 0

      Omlouvám se za to, ale NO TY VOLE! SKVĚLÝ!