Fortuna liga

Po sedmi letech do Zlína

V sobotu čeká Slavii náročný zápas na hřišti dosavadního překvapení soutěže Zlína. Ligový nováček totiž i po šesti kolech drží třetí příčku a doma je zatím stoprocentní.

Na zlínskou Letnou se Slavia v rámci ligy vydá po dlouhých sedmi letech. 22.9.2008 to byla šťastná cesta, když sešívaní zvítězili 3:0 po dvou brankách Belaida a jedné Toleskiho. Zajímavostí je, že za Slavii tehdy hrál David Hubáček, který zítra může nastoupit na druhé straně barikády. Na jaře 2009 pak červenobílí porazili v Edenu tehdy ještě Tescomu Zlín 1:0 brankou Pekharta. Hubáček tentokrát nehrál, ale za Zlín nastoupili Čelůstka (ten hrál i v podzimním vzájemném souboji) a Trubila, kteří později oblékali i náš dres. Sezóna tehdy dopadla z pohledu obou týmů diametrálně odlišně, v Edenu se slavila obhajoba titulu, zatímco Zlín sestoupil z 15. místa navzdory závěrečné spanilé jízdě pod současným sportovním ředitelem Sigmy Olomouc Ladislavem Minářem.

Ve druhé lize se moravský tým potácel dlouhých šest sezón a není to tak dávno, kdy dokonce zápasil o udržení na jejím chvostu. Vzestup týmu tehdy odstartoval trenér Pulpit, který na přelomu tohoto roku musel nedobrovolně přepustit místo Bohumilu Páníkovi. Šlo ale o dobrou volbu, protože jaro se Fastavu Zlín, jak zní nynější název klubu, nadmíru povedlo a po přepuštění šance na postup od Varnsdorfu se klub nečekaně vrátil mezi tuzemskou elitu. A aktuální sezónu Synot ligy rozehráli zlínští nadmíru dobře. Navzdory tomu, že byl bookmakery označen za největšího outsidera, drží po pětině ligy Zlín bronzovou pozici, když podlehl jen venku Spartě a Mladé Boleslavi. V nepříliš známém kádru září hlavně střelec Lukáš Železník, naopak už začala poněkud pohasínat hvězda obrovitého brankáře Holého, který se uvedl několika nulami, ovšem v poslední době předvedl i pár chyb. Kromě dlouholetého hráče sešívaných Davida Hubáčka nalezneme v kádru Zlína ještě Štěpána Koreše, který je u našeho soupeře na ročním hostování ze Slavie, a Vukadina Vukadinoviče, kterého si jistě všichni naši fanoušci pamatují z minulé sezóny, kdy oblékal ten nejhezčí dres.

Čeká nás tedy tým, jehož kádr není nabitý velkými jmény, ale na druhou stranu jehož hráči hrají ve formě a pohodě a jsou navíc hnáni euforií svých fanoušků, kteří si po dlouhých letech užívají ligové boje. Jak je na tom Slavia? Po změně majitelů již přišel obránce Frydrych, který už by měl být na zápas připraven, jestli nastoupí od začátku je však otázkou. S otazníkem je i start Švece se Zmrhalem, jejichž zdravotní stav se ale naštěstí v posledních dnech zlepšil. Naopak jistě nenastoupí Štohanzl, který se minulý týden zranil při výpomoci farmě na Žižkově, problémy s bakteriální infekcí měl v týdnu Hrubý. Dobrou zprávou pro všechny slávisty je, že se dává dohromady Levan Kenia a mohl by být připraven již na zítřejší zápas. Držíme palce trenéru Uhrinovi při skládání základní sestavy. Podle sázkových kanceláří půjde o těžký zápas bez jasného favorita a tři body z něj by nás přiblížily cílům, které si kouč vytyčil.

Tip na sestavu: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Mikula - Bazal, Souček, Kenia, Černý - Voltr, Škoda

Kurzy Fortuna: 2,83 - 3,25 - 2,55

7.kolo - Sobota 19. 09. 2015 17:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 2
0 - 0
FC Zlín
FC Zlín

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

48. Levan Kenia
62. Tomáš Souček

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Po sedmi letech do Zlína

    afro     před 9 lety 18.09.2015 15:20 |  
    0 0

    Frydrych, Latka, Deli, Souček, Škoda - netvrďte mi, že nedáme nějakej fík z rohu/standardky, Jestli se tedy k nějakému dostaneme...

  2. Re: Po sedmi letech do Zlína

        před 9 lety 18.09.2015 15:26 |  
    0 0

    že by se Bazal dostal do základní sestavy?

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Alanor (admin)     před 9 lety 18.09.2015 15:27 |  
      0 0

      To je čistě můj tip. Ideálně bych ještě vyměnil Černého za Zmrhala, ale to se asi nedá čekat po tom zranění.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

            před 9 lety 18.09.2015 15:30 |  
        0 0

        pro mnohé bude překvapením Kenia, pokud tedy nastoupí :-)

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

            před 9 lety 19.09.2015 20:59 |  
        0 0

        Kenia nám vyšel :-) Bazal někdy příště. Čekal jsem Pitáka v základu

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Mahony10     před 9 lety 18.09.2015 15:42 |  
      0 0

      Já bych rád takto: Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Mikula - Štohanzl, Souček, Kenia, Bazal, - Voltr, Škoda

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Jachym     před 9 lety 18.09.2015 15:53 |  
        0 0

        Vcelku souhlas. Stoperskou dvojici bych měnil nerad, ta funguje celkem obstojně. Záloha, ať ji složíme jakkoli, je naší největší slabinou a je pro první ligu málo konkurenceschopná...

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Alanor (admin)     před 9 lety 18.09.2015 15:55 |  
        0 0

        Štohanzl je zraněný a téměř určitě hrát nebude, viz článek.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Jachym     před 9 lety 18.09.2015 16:01 |  
          0 0

          To jsme prostě my. Všechno dopředu víme, články nečteme pozorně a hned diskutujeme:-) Uhrin to tady naštěstí stejně nečte, takže nebude zmatený z našich doporučení :-)

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          birkin     před 9 lety 18.09.2015 16:07 |  
          0 0

          na oficialkach nic takove neni, cituji: "„V tuto chvíli se domnívám, že by všichni mohli být v pořádku. Švec už začal trénovat, Kenia už je také v pořádku a pevně věřím, že už se nikdo nezraní,“ dodává trenér."

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            Jachym     před 9 lety 18.09.2015 17:15 |  
            0 0

            Teď jsem zhlédl "preview" iDnes k příštímu kolu a tam v předpokládané sestavě je Štohy uvedený v základu. To neznamená, že bych bral automaticky pisálky z Babiš Heute za bernou minci...

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            quelhar (admin)     před 9 lety 18.09.2015 18:28 |  
            0 0

            To je nová móda teď, že jsou před zápasem všichni zdraví a v den zápasu najednou čtyři hráči nejsou k dispozici. Tak si zkusme nalít čistého vína - Štohanzl, Hrubý a nejspíš i Zmrhal a Švec prostě nebudou.

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.09.2015 21:15 |  
              0 0

              Proč móda, to je otázka taktiky, proč soupeři odkrývat "karty" dopředu (tedy sestavu).

  3. Re: Po sedmi letech do Zlína

    birkin     před 9 lety 18.09.2015 15:44 |  
    0 0

    neverim tomu, ze Kenia pujde hned do zakladu, i kdyz jsem na nej hoodne zvedavy

  4. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Plos     před 9 lety 18.09.2015 16:04 |  
    0 0

    Též bohužel nevěřím tomu, že bude v základu Kenia, a ani Frydrych si myslím, že nezačne...oba tipuji na lavici.

    Můj tip: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Bazal, Hrubý, Souček, Černý - Voltr, Škoda

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Plos     před 9 lety 18.09.2015 22:22 |  
      0 0

      Ok dle infa výše upravuji:

      Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Bazal, Piták, Souček, Černý - Voltr, Škoda

      aneb jak klasicky neudělat žádnou nevynucenou změnu :D

  5. Re: Po sedmi letech do Zlína

    PetCC     před 9 lety 18.09.2015 16:06 |  
    0 0

    Základ hry Zlína je obrana a dlouhé přesné přihrávky do protiútoků. Vzhledem k naší hře, ten kdo bude míň držet míč, ten vyhraje :-)

  6. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Betynka58     před 9 lety 18.09.2015 16:38 |  
    0 0

    Pokud vyjde Alanorův tip na sestavu, bude to ideální. Jinak jsem se chtěl zeptat, bude moci proti nám nastoupit Koreš?

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Tealc     před 9 lety 18.09.2015 17:05 |  
      0 0

      Též bych byl s touto základní sestavou spokojený!
      Možná by ještě mohl hrát na levém beku Švec a Mikula místo Černého..

  7. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 18.09.2015 17:09 |  
    0 0

    Zlín jede ve velké euforii, ale troufám si říci, že na nás to stačit nebude. Soupeř také nedává moc branek.
    Tipuji, že - jako už skoro tradičně - rozhodnou naše standartky :) a také doufám v představení Levana, když už takového hráče u nás v týmu máme, tak ať se činí :).

  8. Re: Po sedmi letech do Zlína

    zeleznik2     před 9 lety 18.09.2015 17:50 |  
    0 0

    Kenia s Frydrychem hned v základu?po pár trénincích hned z čista do vody, Frydrych tedy asi ano, ale místo Kenii bych tipoval spíše Štohanzla, pokud tedy bude fit.

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Mikula - Bazal, Souček, Štohanzl, Černý - Voltr, Škoda

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      bongor     před 9 lety 18.09.2015 21:04 |  
      0 0

      Něco mimo:Trenér rumuna běduje,že se jim celá země směje,jak je řežou v Evropě.
      Zapomíná ale dodat,proč se jim smějeme a proč jim to tak přejeme.Čím kdo zachází,tím i schází-konec citátu.Omlouvám se,nedalo mi to.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 18.09.2015 22:20 |  
        0 0

        Tipuju tuhle naši sestavu na ševce:

        Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Štohanzl, Hrubý (Černý) , Souček, Bazal - Voltr, Škoda

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 18.09.2015 22:28 |  
          0 0

          Stohanzl zraněnej, Hrubý nějaká viróza bo tak něco

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        WarszawskiMuranow     před 9 lety 18.09.2015 22:39 |  
        0 0

        Alanore ty tu Spartu fakt nesnášíš do morku kostí:-D. Mě jsou ty tragédi naprosto ukradený. Ale takové bulení z bolševik arény potěší i mě:-)

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Alanor (admin)     před 9 lety 18.09.2015 22:48 |  
          0 0

          To psal bongor, známý sparťanobijec, ne já. ;)

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            no-nick     před 9 lety 18.09.2015 23:02 |  
            0 0

            Ale pravdu má, předseda:)

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Barra     před 9 lety 18.09.2015 23:58 |  
          0 0

          Verim ze jsi tuto poznamkou, i kdyz sis spletl jeho identitu, Bongora nesmirne potesil -:)

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            Dobi     před 9 lety 19.09.2015 07:59 |  
            0 0

            To není bijec, to je jen analytik smutné skutečnosti. A to i v souvislosti s Limberským. Dvojí metr u nás a pak zděšení a bulení, když v cizině sudí udělá chybičku nebo jen nepíská podle jejich not...

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

          před 9 lety 19.09.2015 09:45 |  
      0 0

      Kenia prý na tréninku perlí

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        lukas8 (admin)     před 9 lety 19.09.2015 11:46 |  
        0 0

        Jak to myslíte?

  9. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 01:06 |  
    0 0

    Disciplinární komise projednala podnět na Davida Limberského z FC Viktoria Plzeň, týkající se jeho projevu po vstřelení branky v utkání v Příbrami.
    „Komise se podnětem zabývala, dospěla k závěru, že takovéto jednání nelze podřadit pod žádný disciplinární přečin, pro který může disciplinární komise zahájit sama disciplinární řízení. Komise konstatuje, že pokud by v takovém jednání bylo spatřováno znevážení jména fotbalu, mohla by disciplinární komise zahájit řízení pouze na návrh výkonného výboru FAČR, paragraf 76, odstavec 1,“ vysvětlil předseda DK Richard Baček.

    https://facr.fotbal.cz/komunike-ze-zasedani-disciplinarni-komise-facr-ze-17-9-2015/a1339

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Dobi     před 9 lety 19.09.2015 07:55 |  
      0 0

      Za to by se nemusel stydět ani legendární Šalamoun, to snad není pravda. Co takhle hledání souvislostí, soudruzi? Když budu já kroutit symbolickým volantem a přitom jsem nikdy neměl řidičák (což je pravda), tak mě nechají zavřít do Beřkovic, Dobřan či Bohnic... Ale tady?

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        pinochet     před 9 lety 19.09.2015 08:36 |  
        0 0

        Fotbal je také divadlo. Limberský pobavil a diváci to určitě přivítali. Že ho za to budou popotahovat na disciplinárce, svědčí především o hloubi moci/vlivu naší mediokracie, před níž se Cinklé jaro krapet přisral.....

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Dobi     před 9 lety 19.09.2015 08:42 |  
          0 0

          Já bych s Tebou tentokrát nesouhlasil. Protože trestný čin, ve který může být ta "bouračka" kvalifikována, se neoslavuje ani na divadle, možná šmírou. To přece nebylo žádné hrdinství, i když jsou zde protichůdná vysvětlení - na jedné straně policajti, na druhé Limberský. Ale jen představa, že bych tam šel já nebo Ty nebo nedejbože dítě, když se ten ožran řítil, mě jímá hrůza. To není divadlo a nebylo by to, ani kdyby se to stalo nějakému herci!

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            pinochet     před 9 lety 19.09.2015 08:54 |  
            0 0

            Předpokládám, že kdyby se někomu něco stalo, tak by Limberský nejen takto netradičně gól neslavil, ale ani nehrál.

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              WarszawskiMuranow     před 9 lety 19.09.2015 09:27 |  
              0 0

              Pánové nepřijde vám, nějak příčinné že největší exoti, hrají ligu za dva nejneoblíbenější kluby? Vácha-sparta, Limberský-viktorka? A mohl bych pokračovat. Za mě matějovský, Petržela atd. Jaký klub takový s/hráči. Omlouvám se za výrazivo

              • Re: Po sedmi letech do Zlína

                Eluin (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 11:58 |  
                0 0

                Inu, někdy trochu ano. Ale třeba je to dáno naší slávistickou zaujatostí na jiné hráče :). I u nás hrály dost "exotické" osoby... - Fenin, apod.

                • Re: Po sedmi letech do Zlína

                  Barra     před 9 lety 19.09.2015 13:12 |  
                  0 0

                  -:)

  10. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Petr9608     před 9 lety 19.09.2015 04:09 |  
    0 0

    Ve Zlíně jsme si naposledy zahráli o půl roku později. Na jaře 2009 jsme tam hráli první ČF poháru 0:0....

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Falk     před 9 lety 19.09.2015 07:25 |  
      0 0

      Vzhledem ke zraněním Štohanzl ,po zranění Zmrhal,tak ta sestava je reálná ,když bude hrát Kenia ,Bazal,mohli bychom začít hrát koukatelný technický fotbal

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Alanor (admin)     před 9 lety 19.09.2015 08:33 |  
      0 0

      Aha, vidíš, to mě vůbec nenapadlo. Doplním do článku, že to bylo před sedmi lety naposledy v rámci ligy.

  11. Re: Po sedmi letech do Zlína

    pinochet     před 9 lety 19.09.2015 08:38 |  
    0 0

    Po neděli končí přestupní období. Tvrdík sliboval, že ještě někdo přijde. Ví o tom někdo něco?

  12. Re: Po sedmi letech do Zlína

    jipeslav (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 08:46 |  
    0 0

    Jednoduché to nebude, ale máme na to ve Zlíně vyhrát. Zlín se sice chytl a během prvních šesti kol nasbíral dost bodů, ale na druhou stranu měl zatím spíše lehčí los:

    Bohemku, Jihlavu, Spartu, Ostravu, Boleslav a Brno. Body získávali zejména doma s týmy ze chvostu tabulky. Papírově bychom pro ně na jejich domácím hřišti měli být zatím nejsilnějším soupeřem. Tak doufám, že to potvrdíme.

    Jinak zdravím všechny slávisty, na delší čas jsem se na Slávistických novinách odmlčel, ale nové změny ve Slavii mi dodaly chuť se o dění v našem milovaném klubu více zajímat. Občas jsem zde četl články a diskuze, ale příliš jsem sem sám nepřispíval. Děkuji tedy tímto Navarovi, za to, že nám průběžně dodával naději na lepší budoucnost. Ta nyní přichází.

  13. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 08:47 |  
    0 0

    Berkovec - Mikula, Frydrych, Látka, Bílek - Deli, Zmrhal - Stohanzl, Kenia, Voltr - Skoda

  14. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 08:47 |  
    0 0

    Berkovec - Mikula, Frydrych, Látka, Bílek - Deli, Zmrhal - Stohanzl, Kenia, Voltr - Skoda

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 08:49 |  
      0 0

      Doufám, že tohle si Uhrin precte:)

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 09:03 |  
        0 0

        Střídani - (Zmrhal-Souček, Stohanzl-Bazal)

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 09:09 |  
        0 0

        doufam že ne :)

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Pepino44     před 9 lety 19.09.2015 09:46 |  
      0 0

      Problém vidím v tom,že jak Frydrych,tak Latka hrají zprava . Jeden z nich by musel hrát zleva - Latka vůbec ne a Frydrych ? No nevím.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 10:12 |  
        0 0

        Když je Frydrych kovanej stoper, tak by měl hrát na svém poste a ne aby někde alternoval a neco zaplatoval...navíc když Mikula hraje pravého beka v pohodě...a Bílek svou kvalitou by mohl levého beka zvládnout, hlavně nasadit Keniu s Frydrychem a nejsilnější sestavu, aby se sehráli do derby, hlavne zadna priposranost.

    • Re: Slavia Praha - záležitost srdce

      sasky     před 9 lety 19.09.2015 15:12 |  
      0 0

      To je skvělý video. Doufám, že těch radostných okamžiků bude zase co nejvíc :)

  15. Re: Po sedmi letech do Zlína

    janko (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 09:07 |  
    0 0

    Dnesni spekulace deniku Spart. Vandas jako sef skautingu. Ostatni je jen souhrn toho co vykecal Tvrdik:)))

  16. Re: Po sedmi letech do Zlína

    janko (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 09:07 |  
    0 0

    Dnesni spekulace deniku Spart. Vandas jako sef skautingu. Ostatni je jen souhrn toho co vykecal Tvrdik:)))

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      naplavnik     před 9 lety 19.09.2015 09:27 |  
      0 0

      Jen doplním, neb nevím zda to tu zaznělo, Láďa Šmicer supervizorem nad sportovním úsekem a zástupcem klubu pro zahraničí. Spekulace ohledně příchozího hráče, mohlo by se jednat o Marka Hanouska. Slušný kopáč, proč ne, ale představoval jsem si pokrytí jiných postů. Snad tedy páni direktóři vědí, co dělají.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        mirecek1111     před 9 lety 19.09.2015 09:38 |  
        0 0

        No určitě by jeho případný přestup k nám základní sestavě pomohl víc než přestup Frydrycha. Post Hrubého je větší problém než post Mikuly.

        Potřebovat ale budeme 15-16 kvalitních borců a Frydrych jím určitě je, takže jsem rád i za něj. Ale levý bek a levá záloha je opravdu katastrofa a už to tak vypadá, že to bude chtít Uhrin řešit až v zimě.

        Jinak Hanousek je myslím také dost vysoký, další "věž" do sestavy :)

        No snad to dopadne, přestupy končí snad v úterý v noci.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          naplavnik     před 9 lety 19.09.2015 09:55 |  
          0 0

          Hrubý si zde schytává stejný hate, jako v předchozích sezónách Zmrhal. Ale na křídlo se necpe sám, to by měl vysvětlit spíše Uhrin. Ve středu si to docela odkope slušně, jasně, má slabší a silnější zápasy, potřebuje se vyhrát stejně jako Zmrhal. Osobně by jej viděl na pozici Kenii nebo Pitáka, ale je to jen můj asi pocit. Vemte si, že i Darida v Plzni potřeboval hostování a pak dvě tři matné sezóny, než se z něj stal výborný hráč. Ale s tou levou stranou naprostý souhlas, osobně bych si dokázal představit na levém křídle Bazala nebo i Radka Voltra.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 10:16 |  
            0 0

            Mě Hrubý zdaleka nepřijde jako nejslabší článek sestavy, taky souhlasim, že je důležité aby se vyhrál, nikdo se nestane tahounem po 30 zápasech. Potenciál si myslim, že má velkej.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            Fallen (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 10:55 |  
            0 0

            Neschytával by to, kdyby byl schopnej přejít 1 na 1 a neztrácel míč při prvním kontaktu s protihráčem. A to není skill, který by se dal dělit podle postu.

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              naplavnik     před 9 lety 19.09.2015 11:02 |  
              0 0

              Rosickému říkali v Dortmundu "Schnitzel", protože taky byl slabý a nesoubojový, ale tam se natolik otrkal, že to nakonec uhrával i v anglické lize.Souhlasím, že Hrubý musí zesílit a být více agresivní v soubojích.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

            před 9 lety 19.09.2015 09:47 |  
        0 0

        je snad jasný, že se klub snaží o posily ne o posilu. To že se spekuluje jen o jednom jménu není směrodatné. Trenér rozhodně potřebu posílit na více postech má a už to několikrát zmínil už od soustředění v Rakousku.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 10:11 |  
          0 0

          S Vandasem to je snad vtip ne? Vždyť si přihřál polívčičku pokud vím i v tom insolvenčním řízení, ten snad za posledních 10 let neřekl o Slavii nic pozitivního, furt měl jen problémy a něco ze Slavie doloval.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            tantalos     před 9 lety 19.09.2015 13:06 |  
            0 0

            Vandas byl druhořadý agent a celkem solidní fotbalista spjatý hlavně se Slavií a Bohemkou, kterému ale věřili hlavně mladí hráči. Dokázal si jich hodně získat, neměl ale dost velký vliv, aby je uměl prodávat. Tehdy vládli Paska s Nehodou a ve Slavii Karel Jarolím, Rosen a Doležal.
            Se slavistickým vedením se dostával do konfliktu a netroufám si říct, na čí straně byla pravda, stoprocentní asi ani jedné. Bylo tam dost zlé krve a Vandas se cítil poškozen, což asi do určité míry byl. Nicméně kdyby mu zůstali hráči jako Suchý, asi by dnes hráli v druhé lize.
            .

  17. Re: Po sedmi letech do Zlína

    lukas8 (admin)     před 9 lety 19.09.2015 11:51 |  
    0 0

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Mikula - Souček - Bazal, Kenia, Zmrhal - Voltr, Škoda

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 12:34 |  
      0 0

      Toto je přesně moje sestava.

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Pepino44     před 9 lety 19.09.2015 13:11 |  
      0 0

      Tak to je asi to nejsilnější co papírově máme. Schválně píši papírově - jaká bude skutečnost?

  18. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Hubacek     před 9 lety 19.09.2015 13:08 |  
    0 0

    Ahoj všem,psal jsem ze již vkládat infa nebudu ale jeste jedno dam.Vsichni poptavali jestli dorazí posili ,tak jen naznacim a vypadá to ze dva hrací jeste přijdou .
    Jeden je z jednoho pražského celku a druhy je tmavé plati též z naši ligy. Mělo by to klapnout . Tot vse víc nemohu.

    Tak drzme palce a neptejte se o koho se jedna , víc nenapisi

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      bongor     před 9 lety 19.09.2015 13:12 |  
      0 0

      To sedí na duo Marek Hanousek a Delarge

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        mirecek1111     před 9 lety 19.09.2015 13:37 |  
        0 0

        tak rychle, seznam černochů z ligy :D

        to se mi ale moc nezdá, Uhrin má problém s přístupem Kenii, Boudjemaa, ten tady už ani není, a přivede si jiného problémového cizince z Liberce.

        Co spíš ze Sparty, mají tam toho Litsnigiho z Teplic nebo Konateho. Oba jsou to ofenzivní křídla. Toho Konateho bych bral.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Barlblog     před 9 lety 19.09.2015 13:40 |  
          0 0

          Konate, nebo Narh. To by bylo ideální.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            mirecek1111     před 9 lety 19.09.2015 13:47 |  
            0 0

            To bude Konaté, když to tak vezmete kolem a kolem, těch černochů v lize zase tolik není. Snad ještě kdyby chtěli toho útočníka z Dukly, kterého chtěl Pelta.

            Narh takový zázrak není, a Delarge to není.

            Vychází mi to na Konatého, Litsnigiho nebo toho útočníka z Dukly. Někdo z nich :-)

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              Barlblog     před 9 lety 19.09.2015 13:56 |  
              0 0

              Největší výhodou Narha je věk. Když se podíváš na to kde hraje, tak jsou jeho statistiky a i herní projev hodně slušný. Lidsky ho neznám, ale herně bude růst. Konatemu je přecejenom už 25 let a je dost zbrklý, ale má svoje kvality. Takový Petržela

              Pak tu je Jean-David Beaguel, to je čistý hrot, ale hodně do kombinace. Jeho příchod by byl terno, po obraně bychom vyřešili i útok.

              Já osobně za největší slabinu považuji zálohu, takže bych hledal posily spíš tam + křídla. Ale Jinoch s Uhrinem jsou znalostmi jinde, oni si poradí ku prospěchu věci. :-)

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 13:59 |  
              0 0

              Konaté prosím ne-e. Sice je šikovnej a rychlej s balonem, ale tu finální fázi má horší jak Vukadinovič, navíc je ve spartě už dlouho :(

              Někdo psal Luckassen, ten byl nebyl marnej, ročník 93, lepší než Konaté, v Liberci moc nehraje.

              Beaguel je asi nereálný, Litsingiho bych asi ani nechtěl a Delarge vs. Luckassen, to spíš ten Luckassen.

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Barlblog     před 9 lety 19.09.2015 13:20 |  
      0 0

      potřebujeme jedno křídlo a jednoho hráče do středu za Pitáka, kterého bych pomalu přesouval tam kam ho to táhne, k trénování mladých.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 13:26 |  
        0 0

        2 křídla, 2 krajní beky a záložníka

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          Barlblog     před 9 lety 19.09.2015 13:39 |  
          0 0

          neber to nijak zle, rád bych tu taky viděl slušné borce, ale tohle mamonářství nás přivedlo minule téměř k bankrotu.

          Já říkám, vhodně doplnit o rozdílové hráče, zbytek nechat na odchovancích a současném kádru. Klukům jako Švec, Černý a Jablonský bych nechal tuhle sezonu, aby se vidělo. Podobně bych to viděl u Dostála a Bílka. U Pitáka počítám s poslední sezonou. Nějakou větší obměnu bych tedy potencionálně nechal na léto.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            no-nick     před 9 lety 19.09.2015 13:51 |  
            0 0

            Obávám se, že už jsme od nich viděli vše, co jsou schopni nabídnout.

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              Barlblog     před 9 lety 19.09.2015 13:58 |  
              0 0

              V situaci, kdy nedostávají peníze a klub se prodával. Zkusme si odpovědět na otázku: Jak bych pracoval, kdyby mi zaměstnavatel neplatil mzdu a několik měsíců, či let se spekulovalo tu o bankrotu, tu o prodeji, tu o insolvenci?

              • Re: Po sedmi letech do Zlína

                no-nick     před 9 lety 19.09.2015 14:18 |  
                0 0

                To je přece nesmysl. Nepřesné přihrávky, špatný první dotek s míčem, to nemá s tímto nic společného. Navíc mi spojení neplatíš = nebudu makat nepřijde jako férové. Oni by peníze vymáhali v plné výši, ale ale za dobu, kdy hráli napůl?

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Hubacek     před 9 lety 19.09.2015 13:30 |  
      0 0

      Bongor ani jeden to není a tím uz končím

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Barra     před 9 lety 19.09.2015 13:41 |  
        0 0

        Tmave pleti? A neni to Dzon? Tak tim se okruh potencionalnich kandidatu peknu zuzuje. No nic, do utery bude jasno jestli vubec a kdo -:)

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        no-nick     před 9 lety 19.09.2015 13:52 |  
        0 0

        Nu to mrzi. O Hanouskovi se malinko mluvilo a považoval bych ho za super posilu.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          pinochet     před 9 lety 19.09.2015 14:02 |  
          0 0

          Pokusím-li se luštit tajenku, pak z pražského celku z hráčů, kteří mají určitou kvalitu, a přitom by je zřejmě klub uvolnil, mi vychází snad jedině Breznaník. Vyjdu-li z toho, že hráč tmavé pleti není z pražského celku, to by snad zadavatel tajenky uvedl, vychází mi asi opravdu Narh nebo teplický Kapolongo. Kdyby byl z pražského, tak Litsingi či Konaté by se mi líbili více.

          • Re: Po sedmi letech do Zlína

            Tochal (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 15:03 |  
            0 0

            "kteří mají určitou kvalitu, a přitom by je zřejmě klub uvolnil"

            Takhle už ale převe uvažovat nemusíme, doby, kdy se k nám chodil rozehrávat odpad ze Sparty, jsou snad pryč. Hráče za 20 milionů ještě nějaký čas asi kupovat nebudeme, nevidím ale důvod, proč bychom nemohli zaplatit kohokoliv ze základní sestavy Dukly i Bohemky.

            • Re: Po sedmi letech do Zlína

              MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 15:14 |  
              0 0

              Bohužel si myslím, že pár dní před koncem přestupového období nebude chtít žádný tým pouštět své klíčové hráče, i za Frydrycha jsme zaplatili + přidali dva hráče.

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Barra     před 9 lety 19.09.2015 13:32 |  
      0 0

      A odpovidalo by to touze Uhrina, aby ziskal 1 posilu do kazde rady. Dik za info, Hube, nechame se prekvapit!

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Alanor (admin)     před 9 lety 19.09.2015 13:56 |  
      0 0

      Podotýkám, že o tom hráči tmavé pleti žádné info nemám, ale můj tip je Luckassen. Napadl mě ještě Mosquera a Konaté.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        Mike     před 9 lety 19.09.2015 14:03 |  
        0 0

        Tak kdyby to byl Konaté, snad bychom ho zaplatili hned, a nebudeme ohýbat hřbet, že nesmí nastoupit v derby jako Balaj nebo Deli. Přece jenom si na Letný musí uvědomit, že v současné době s námi nebudou dále jednat jako se žebráky.

      • Re: Po sedmi letech do Zlína

        pinochet     před 9 lety 19.09.2015 14:05 |  
        0 0

        Doufám, že Luckassen či Mosquera ne, první hodně fauluje a není nic moc, druhý by snad ani posilou nebyl. Vypadá to, že máme peníze a chceme jít nahoru. Tahle dvě jména tomu neodpovídají.

        • Re: Po sedmi letech do Zlína

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 14:20 |  
          0 0

          Tak tomu neodpovídá ani tebou výše zmiňovaný Breznaník.

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 14:28 |  
      0 0

      Taky si dovolím zašpekulovat.

      Hráč tmavé pleti by mohl být třeba Robert Bartolomeu ze Zlína. Mladý hráč, gólový, ze začátku sezóny nehrál kvůli zranění, loni ve druhé lize ale Zlín táhl. Navíc je po matce Čech, takže by neměl mít problém s aklimatizací. Je to pravák, buď hraje typické pravé křídlo, nebo levé a sbíhá do středu na střely, které má i z dálky výborné. Dnes si ho ostatně budeme moci všichni prohlédnout.

      A z Prahy, hm, těžko říct, z každého týmu alespoň pár tipů.
      Dukla: Vrzal, Považanec, Berger
      Bohemians: Mosquera, Mikuš, Jindřišek
      Sparta: Konaté, Litsingi, Breznaník (fuj, možná tak Konaté, nikoho jiného bych tedy nechtěl)

  19. lístky na Spartu docela mizí

    tantalos     před 9 lety 19.09.2015 14:14 |  
    0 0

    Teď jsem se díval na ticketportal.cz. Vypadá to, že slávistické sektory budou skoro vyprodané, teď je jich tam něco přes tisíc míst volných. V těch nejlepších sektorech zbývá pár jednotlivých sedadel, v těch rohových je jich zatím dost, ale docela rychle mizí. TS je ale zřejmě už plná, Jih prodává Sparta. Takže kdo ze slávistů nemá místo, měl by si pospíšit.

    • Re: lístky na Spartu docela mizí

      zaba123     před 9 lety 19.09.2015 14:31 |  
      0 0

      To mi přijde divné, že by byl Sever vyprodaný. Podle mě ho spíš nedali do prodeje.

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 14:47 |  
        0 0

        Ale dali, včera jsem si tam lístek kupoval. Spíš se neuvolnily všechny lístky.

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 14:48 |  
        0 0

        Je vyprodanej ráno tam bylo asi 400-500 lístků ,kolem poledního žádnej.Co není v prodeji je sektor 111 tak to bylo i vloni a pak to bylo celkem prázdný,nechápu kterej inteligent to takhle řídí.Jinak kus jihu se vloni začal prodávat později.

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        WarszawskiMuranow     před 9 lety 19.09.2015 14:49 |  
        0 0

        Příteli a který jiný sektor by měl být vyprodaný, když ne Sever! AVE TS:-)

    • Re: lístky na Spartu docela mizí

      quelhar (admin)     před 9 lety 19.09.2015 14:50 |  
      0 0

      Takřka jistě to uvolňují postupně... Ještě ve čtvrtek říkal Jirka Vrba, že je prodáno o 50% méně než loni stejnou dobou...

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 15:33 |  
        0 0

        To se mi nějak nezdá. V loni jsem lístky kupoval až v otevřeném prodeji na ticketportal a měl jsem je super ve 114 a teď je 116,115,114 úplně pryč (návštěva pokladny se letos vyplatila).

        • Re: lístky na Spartu docela mizí

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 16:03 |  
          0 0

          možná prodávaj jen některé řady

          • Re: lístky na Spartu docela mizí

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 16:31 |  
            0 0

            To mě také napadlo, jenže proč by si schovávali vrchní a úplně spodní řady, ty ve čtvrtek ještě byly.

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        Ferguss     před 9 lety 19.09.2015 16:29 |  
        0 0

        Minule snad nebyl přednostní prodej pro permenentkáře, takže se logicky prodalo víc. Ale možná se pletu.

      • Re: lístky na Spartu docela mizí

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 16:45 |  
        0 0

        Nevím co říkal Jirka Vrba,ale týden před utkáním určitě TS vyprodaná nebyla, letos se TS vyprodala určitě rychleji,každý rok na derby kupuji asi 15 lístků tak, že mám celkem přehled.

  20. Re: Po sedmi letech do Zlína

    dalislavista     před 9 lety 19.09.2015 14:19 |  
    0 0

    Snad se konečně rozjede červenobílá mašina, za ty léta hnoje bychom si to už zasloužili...
    Dnes jsem narazil na zajímavý článek týkající se Pelty, tak se omlouvám za nesouvisející odkaz se Slavií, ale musím se podělit: http://goo.gl/lLuSnF

    • Re: Po sedmi letech do Zlína

      Pepino44     před 9 lety 19.09.2015 17:05 |  
      0 0

      Dost starý a známý.

  21. Re: Po sedmi letech do Zlína

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 19.09.2015 16:26 |  
    0 0

    Da se ten dnešní fotbal nekde vidět?