Fortuna liga

Slavia - Dukla 1:1

Slavia v dalším domácím zápase hostila Duklu, další derby bohužel naše není a skončilo zaslouženou remízou. Jedinou branku Slavie vstřelil Škoda.

Slavia - Dukla 1:1 (0:1)

Branky: 63. Škoda - 5. Krmenčík

Sestava Slavie: Berkovec - Mikula, Latka, Deli, Jablonský - Piták, Zmrhal - Bazal (46. Hrubý), Voltr (68. Vukadinovič), Černý (86. Diop) - Škoda

Lavička: Řehák, Bílek, Frydrych, Švec

Trenéru Dušanu Uhrinovi chyběl v základní sestavě vykartovaný Souček a zranění Kenia se Štohanzlem, naopak dohromady se dali Škoda, Voltr a Berkovec, nad jejichž startem v týdnu visel otazník. Premiérový start v základní sestavě si připsal Bazal.

Slavia nevstoupila do utkání vůbec dobře a dá se říct, že první půlhodina patřila hostům, kteří si vytvořili velký tlak a několik šancí, Slavii opravdu chyběl Tomáš Souček ve středu hřiště. V první příležitosti ve 4. minutě Hanousek jen těsně před bránou nedosáhnul na přízemní balón z levé strany. O minutu později už v Edenu zavládnul smutek, Přikryl prostrčil balón mezi Latkou a Zmrhalem a před bránu nabíhajícího Krmenčíka už nezvládnul Jablonský ubránit - 0:1. Ve 14. minutě Berger hlavičkoval, ale jen slabě. Do šance se dostala po 18 minutách hry konečně i Slavia, Škoda srazil míč na nabíhajícího Bazala, ten byl ale nepřesný. Ve 20. minutě tuhla divákům, kterých dorazilo přes deset tisíc, opět krev v žilách - Čajičův centr zamířil do pokutového území, kde ho s problémy odehrál Deli. Dukla táhla velkou část svých útoků po naší pravé straně, reakcí trenéra bylo prohození Černého a Bazala na krajích zálohy. Poslední čtvrthodinu se konečně Slavia z tlaku vymanila a začala si vytvářet náznaky šancí.Ve 34. minutě hlavičkoval Voltr, ale jen do středu brány, kde byl připravený Rada. Ve 41. minutě ještě po Jablonského rohu hlavičkoval Deli, ale balón mu nesedl a k dorážka Škody mířila do autu.

Do druhé půle už na hřiště nevyběhnul Bazal, kterého vystřídal Hrubý. Dukla zahrozila po osmi minutách, kdy Miloševič napálil břevno! Slavia se však postupně během druhého poločasu začala nadechovat k náporu, hráčům Dukly zřejmě začaly docházet síly. Gól měl na hlavě Latka v 61. minutě po centru, ale těsně minul bránu. V 63. minutě rozehrál Hrubý přímý volný kop, obrana Dukly nezvládla vystavit hráče Slavie do ofsajdu, protože fotbalisté přes fandění domácích diváků neslyšeli pokyny, a na vzdálenější tyči skluzem dotlačil do brány Škoda - 1:1. Domácí hráči byli v euforii, získali sebevědomí, Duklu přehrávali, za další brankou je hnali skvělí diváci. Slavia se dostávala před bránu Dukly, chybělo ale přesnější zakončení. Pět minut před koncem se snažil Dušan Uhrin podpořit ofenzívu střídáním Diopa za Černého, nicméně to k vítězné brance nevedlo. Slavia tak s Duklou uhrála spravedlivou remízu.  

"Chtěli jsme v Edenu uspět, měli jsme co napravovat. Bylo na nás vidět, že jsme do zápasu vstoupili velmi dobře, vstřelili jsme hned branku, prvních 25 až 30 minut jsme byli lepší, kdyby se nám podařilo vstřelit druhý gól, měla by to Slavie už o hodně těžší. Slavia ke konci první půle zvýšila důraz a agresivitu, nám to začalo dělat problém. Druhý poločas bylo prvních deset minut z naší strany docela dobrých. Celkově myslím, že Slavia si ze hry moc šancí nevytvořila, vyrovnala ze standardky, kde jsme nezvládli zahrát ofsajd systém. Ve druhé půli na nás byla znát únava, byli jsme nepřesní, Slavia nás díky tomu mohla dostat do tlaku. Možná jsme si mohli ze zápasu odvézt i víc bodů, ale vzhledem k průběhu zápasu je remíza asi spravedlivá," zhodnotil utkání trenér Dukly Luboš Kozel.

"Začali jsme utkání hrozně vlažně, nehráli jsme, co jsme si řekli. Roztáhli jsme hru přes celé hřiště, všude jsme byli pozdě. V sestavě jsme museli udělat tři nucené změny, to nám také nepomohlo. Jsem rád, že jsme se vzchopili a od 30. minuty jsme přitvrdili, chtěli jsme hrát fotbal, šli jsme dopředu. S druhou půlí jsem byl zcela spokojený, kdybychom dali šance, mohli jsme i vyhrát. Dukla si v první půli tři šance vytvořila, jsem rád, že zápas skončil remízou, je spravedlivá," řekl k utkání kouč Dušan Uhrin. Odpovídal i na dotaz, zda hráči nebyli po derby v euforii a nepramenil z ní slabý výkon v prvním poločase. "Euforii jsme zkrotili hned druhý den, spíš nám chyběli tři hráči v záloze, trvalo nám, než jsme se sehráli, druhá půle byla lepší." Tým nyní čeká reprezentační pauza, během které by se mohli hráči dát zdravotně do pořádku. "Štohanzl bude v pořádku, jen týden na zotavení byl pro něj málo, včera nedokončil trénink. Kenia bohužel vypadá hodně špatně, má problém s třikrát operovaným kotníkem, nejede ani na reprezentační sraz." Do Edenu zamířilo 10 547 diváků a náš trenér z toho měl velkou radost. "Jsem nadšený, že diváci si našli dnes do Edenu cestu, bez nich bychom asi dnes zápas nevyrovnali. tím jsou diváci, fandili pořád, i když se zrovna nedařilo."

9.kolo - Neděle 04. 10. 2015 14:30

Synot liga, 2015/2016
1 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

63. Milan Škoda

FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

5. Krmenčík

Komentáře (202)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Duklou

    zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 14:04 |  
    0 0

    Souček 4 žluté. Bazal, Štohanzl a Kenia zranění kolena prý nic vážného. Míňa a Karel Piták by měli zabojovat. Snad to zvládnou. Očekávám málo branek a tipnu výhru 1:0 hlavně eliminovat Bergera, pak to bude dobré.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 14:05 |  
      0 0

      Bazal samozřejmě poprvé v základu držím pěsti.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        miru     před 9 lety 04.10.2015 14:11 |  
        0 0

        Já bych dal místo pitaka hrubého, nic proti Karlovi, ale už na to nemá.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Betynka58     před 9 lety 04.10.2015 14:16 |  
          0 0

          Souhlasím, to je jediné místo v sestavě, které bych obsadil jinak. Raději než Karla bych tam viděl i Bílka, takhle budeme hrát bez defenzivního záložníka, což si nejsem jistý, jestli zrovna proti Dukle je ta správná taktika.

  2. Re: Slavia hraje s Duklou

    Wommi     před 9 lety 04.10.2015 14:27 |  
    0 0

    nemáte stream na zapas?

  3. Re: Slavia hraje s Duklou

    edenian     před 9 lety 04.10.2015 14:31 |  
    0 0

    Tak 4 tisice :-)))

  4. Re: Slavia hraje s Duklou

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 14:56 |  
    0 0

    Nj, tak to se dalo čekat, že to po derby bude stát za prd...

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:08 |  
      0 0

      Zase rychle zpátky na zem.

  5. Re: Slavia hraje s Duklou

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:09 |  
    0 0

    Opět a zase, nemáme zálohu.. Černý, Piták a dnes i Bazal otřes..

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:21 |  
      0 0

      Černý? to už je snad nemoc....

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Travinho     před 9 lety 04.10.2015 15:26 |  
        0 0

        Černého nemusím, ale dneska hraje dobře, dokonce bych řekl, že je z celého týmu nejlepší.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:31 |  
          0 0

          Běhá, ale je to naprosto neefektivní, žádná přihrávka do šance, žádný centr někomu na hlavu.

  6. Re: Slavia hraje s Duklou

    zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 15:12 |  
    0 0

    Zatím obrana hoří dnes velice těžké utkání body budou vysoko.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      bongor     před 9 lety 04.10.2015 16:26 |  
      0 0

      To víš ,každý týden nenarazíme na takové nazdárky jako minule.

  7. Re: Slavia hraje s Duklou

    postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:12 |  
    0 0

    Doufám, že je o pauze Uhrin trochu seřve a proberou se.

  8. Re: Slavia hraje s Duklou

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:15 |  
    0 0

    Prostě Piták bohužel, neviditelnej a nestíhá.

  9. Re: Slavia hraje s Duklou

    RaskarKapak     před 9 lety 04.10.2015 15:15 |  
    0 0

    O poločase bych udělal dvě změny, Hrubý za Pitáka a Diop za Bazala.

  10. Re: Slavia hraje s Duklou

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:17 |  
    0 0

    Žlutou za úmyslný udeření do obličeje?:D Ta liga je neuvěřitelná.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:21 |  
      0 0

      Ano. Ale ty tri fauly Pitaka tesne predtim take.

  11. Re: Slavia hraje s Duklou

    Betynka58     před 9 lety 04.10.2015 15:23 |  
    0 0

    První půle poločasu byla dost strašidelná, hodně ale pomohla výměna Černého s Bazalem (upřímně řečeno nevím, proč takhle nenastoupili od začátku. Musím říci, že od té doby, co hraje napravo, se mi Míňa dnes dost líbí.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:39 |  
      0 0

      Brání dobře, ale co předvedl za otřsnou přihrávku absolutně neatakován, to je pořád dokola. Škoda dneska otrávenej.

  12. Re: Slavia hraje s Duklou

    zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 15:24 |  
    0 0

    Pokud se nestane zázrak tak dnes Luboš Kozel poprvé uspěje Dukla dvě šance a jeden gól my krom šance Voltra jen náznaky Kenia a Souček hodně chybí o přestávce čekám zemětřesení v kabině bohužel na lavičce pouze defenzivní hráči a Diop. Bazal mne velice zklamal stejně jako Karel.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 16:25 |  
      0 0

      Asi se stal zázrak. :-)

  13. Re: Slavia hraje s Duklou

    Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:40 |  
    0 0

    Střela Pitáka a centr Černého... achjo

  14. Re: Slavia hraje s Duklou

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:44 |  
    0 0

    Opět velká bída z naší strany

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:45 |  
      0 0

      Černý teď pokazil 6 přihrávek za sebou, ale fakt otřesnym způsobem pokaždy

  15. Re: Slavia hraje s Duklou

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:49 |  
    0 0

    Ty lajnoví už jsou normální čuráci, tohle neni ani možný.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Betynka58     před 9 lety 04.10.2015 15:54 |  
      0 0

      Teda takovýhle odmávaný ofsajd jsem snad ještě neviděl, minimálně metr byl Škoda za posledním bránícím hráčem, navíc byl to byl prakticky jistý gól.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 16:51 |  
        0 0

        Klasika to už je snad normálka s rudochy 3 dnes opět, je to trapné, ale mávají nám to stále.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 17:31 |  
          0 0

          Dneska tam zase byly dva, které nebyly.

          • Re: Slavia hraje s Duklou

            Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 07:07 |  
            0 0

            S tím už by se melo něco dělat, tohle není náhoda ze nám ti StB prisluhovaci komunisty Berbra takhle škodi, to je zřejmý úmysl! Takhle slepá není ani patrona...

  16. Re: Slavia hraje s Duklou

    KrystofWalker (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 15:55 |  
    0 0

    Škoda dává letos zásadně góly po nahrávkách od Hrubýho!:-)

  17. Re: Slavia - Dukla 1:1

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 16:09 |  
    0 0

    Ještě prosím přehodit jména střelců gólů, Škoda není v dukle :)
    Jinak pomezní opět tragédie.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 16:22 |  
      0 0

      Ten pomezní je podle mě retardovanej.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        bongor     před 9 lety 04.10.2015 16:29 |  
        0 0

        Naopak,je pěkně vyčůranej.Bída,prádlo a cinklotým se složej a nebude škodnej.

  18. Re: Slavia - Dukla 1:1

    belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 16:36 |  
    0 0

    První poločas se mi líbil z našich jedinej hráč a to byl Zmrhal. Naopat Bazal a Piták tragédie. Bazal se nechával odstavit tělem jak dorostenec a na Pitáka je fotbal už moc rychlej. Deli na malém vápně chtěl snad dělat stahovačku...
    Černý vybojuje dost míčů, ale nahrát na gól je u něj snad náhoda.
    Druhej poločas Hrubý dobře, ale standardky mu vůbec nešly. 12 nebo 13 rohů a jedna šance Deliho, to bych nečekal.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 16:53 |  
      0 0

      Hrubý standartky neumí bohužel pokud nehraje Kenia není na hřišti nikdo kdo to umí.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 17:35 |  
        0 0

        Hrubý standardky umí, ale dneska mu nešly

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 23:40 |  
          0 0

          Jenom dneska?každý trestňák bez Kenii tragédie. Proti Bolce nu sekundoval Deli. jsou lepší už si připsal několik asistencí, ale trestňáky fakt ne.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 23:50 |  
            0 0

            Rohy jsou lepší jsem měl na mysli.

  19. Re: Slavia - Dukla 1:1

    mirecek1111     před 9 lety 04.10.2015 16:46 |  
    0 0

    Za mě bod dobrý. Ono se to dalo očekávat. Piták, Černý, to už nejsou hráči do základu Slavie. Už roky ne. Když hrajeme v plné síle, tak se to ještě ztratí, ale když to pak jsou oni, na kterých to leží, tak jsme pořád tam kde celé poslední roky.

    Jinak máme 15 bodů a do konce podzimu doma Olomouc, Bohemians a Příbram. Čistě matematicky, kdybychom zvládli za tři body domací zápasy a měli na konci podzimu 24 bodů, tak to bude slušný základ pro jaro. V zimě příjde potřebné posílení, a na jaře ty poháry urveme.

    Ale minimum 24 bodů po podzimu je nutnost. A jestli potom uděláme něco navíc venku (Jablonec, Slovácko, Liberec, Teplice), tak tím lépe. Ale ty zbylé domácí zápasy už musíme zvládnout!

    Jinak ten ofsajd otřesný. V derby se dalo polemizovat jestli by z toho byly branky ale dnes to byl na 99% gol. Myslím, že bychom měli začít ukazovat sílu i jinak a někdo by se měl pořádně ozvat (nějaká oficiální stížnost apod.). Vždyť to je už hrůza.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 16:58 |  
      0 0

      Stížnost nikdo s tím nic neudělá navíc hlavním Královec, který nás v minulosti zařízl několikrát přesto nás pískal dál nemám žádné iluze o potrestání.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Barra     před 9 lety 04.10.2015 17:18 |  
      0 0

      Ukazalo se ze nase zaloha nezvlada vypadek Soucka-Stohanzla-Keniji a ze posily budou nutne.

      Jinak uz 6 zapas bez prohry. Je tomu jiz od 2010-11 ze se nam takova serie podarila, tehdy dokonce 7 zapasu v rade. A kdyby nam Sparta neprerusila predchozi serii ve ktere jsme 5 zapasu v rade neprohrali, meli bychom cele jaro bez prohry. Ale i tak jsme v 12 zapasu z 13 bodovali. Jedna se o jaro 2011 kdy jsme stali pred zanikem, kdy trenoval Petrous.

      Podobna serie 7 zapasu bez prohry jsme meli take sezonu pred tim, ted v 2009-10, ale krasne casy byly v 2008-09, kdy jsme neprohrali celych 20 zapasu v rade. Tehdy jsme kralovali.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 17:23 |  
        0 0

        Myslím, že dnes byl největší rozdíl Kenija-Piták a Štohanzl-Bazal. Jinak Zmrhal zastoupil Součka velmi dobře. Jen možná chyběl při standardkách, jelikož by si Dukla musela hlídat o jednoho vysokého hráče více.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          zeleznik2     před 9 lety 05.10.2015 00:02 |  
          0 0

          No Zmrhal hrál se Součkem v derby takže ho nezastupoval na jeho pozici hrál Karel a jak to dopadlo jsme všichni viděli.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 23:49 |  
        0 0

        Ano bohužel je to tak nemůžeme hrát celý podzim s 11 hráči Kenia a spol chyběli a adekvátní náhrada momentálně není. Snad v Jablonci budou všichni k dispozici protože takhle v Jablonci by to byl debakl.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 17:31 |  
      0 0

      Já bych s tím 99% gólem trochu polemizoval. Už jsem viděl Karla po návratu v lepší situaci překopnout prázdnou bránu z malého vápna.

  20. Re: Slavia - Dukla 1:1

    zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 17:10 |  
    0 0

    Uf dneska díky Škoďakovi bod a spravedlivá remíza. Výsledek jsem tipnul, raději bych se mýlil, ale objektivně Dukla si bod zasloužila hlavně v prvním poločase hrála dobře. My předvedli dobrý výkon v druhé půli. Pohyb v kádru v ofenzívě je nutností konec Karla Pitáka se rovněž blíží.

  21. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Kaston     před 9 lety 04.10.2015 17:27 |  
    0 0

    Uhrinova slova o Keniovo zdraví vůbec nejsou veselá, snad repre pauza udělá svoje...

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 23:58 |  
      0 0

      Zase zranění?to už snad bude druhý Mičola?na webu psali že zranění jeho a Štohanzla nejsou vážné tak nevím.

  22. Re: Slavia - Dukla 1:1

    nobiczek (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 17:41 |  
    0 0

    Nemusíte se mnou souhlasit, ale podle mého názoru dnes nejvíc nechyběl Kenia ani Štohanzl, ale Souček.

    Jsem přesvědčený o tom, že kdyby Souček hrál, těch prvních, hororových, třicet minut by vypadalo úplně jinak. Je podle mě až neuvěřitelné, jak moc nám v záloze chyběl.

    Co se ostatních týče, nechci kritizovat jednotlivce, výjimku ovšem udělám u Karla Pitáka - ač je to můj oblíbený hráč a zbožňoval jsem ho, když jsem Slavií začínal sledovat, tohle prostě už nemá smysl. Měl by být jedním z nejzkušenějších, ne-li nejzkušenějším, umět uklidnit hru i povzbudit spoluhráče, ale on ztrácí míče, do soubojů chodí pozdě a spoluhráče kolikrát dostane pod tlak ne úplně dobrými přihrávkami. Tohle dál nejde.

    Jeden bod dobrý, 3:3 bývalo bylo reálné..

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Arutha     před 9 lety 04.10.2015 17:49 |  
      0 0

      Souček určitě chyběl, ale myslím, že Kenia se Štohanzlem chyběli víc. Největší dnešní problém bych viděl v nedostatku pohybu u záložníků, kdy si nikdo nenabíhal, nikdo si pohybem neřekl o přihrávku...

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Corfe     před 9 lety 04.10.2015 17:49 |  
      0 0

      V dobách jeho největší slávy byl Piták i můj oblíbenec, ale loni a letos už jsem na něj vysloveně alergický, na co sáhne, to zkazí. Je pomalý, nedůrazný, mizerný pozičně, co dneska zkazil jednoduchých přihrávek na menší vzdálenost. Kdokoliv by byl platnější než on. Nemá soudnost, kdy skončit, ale hlavně, ať už si to sakra uvědomí Uhrin, vždyť, co přestal hrát Piták v základu po Brnu, tak se nám začalo dařit, a když ho nasadil, tak jsme naopak hráli mizerně jako proti Boleslavi, Ústí a dneska! Piták ven!

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        mirecek1111     před 9 lety 04.10.2015 17:56 |  
        0 0

        nejsme Sparta a Piták není jen tak někdo, tak ta poslední věta byla přes čáru. Karel by měl zbytek podzimu už prosedět na lavičce a v zimě v poklidu skončit. Mohl by se jako velký slavista třeba zapojit u práce s mládeží. Na ligu už to skutečně nebylo před rokem, natož teď. Ale to už je spíš odpovědnost Uhrina že ho tam dnes dal.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          bongor     před 9 lety 04.10.2015 18:54 |  
          0 0

          Pravdu má mireček,tím slovem" ven" by se mělo šetřit a hlavně ho nepoužívat na hráče,kteří něco udělali pro Slavii .Prostě věk nezastavíš a že je v sestavě za to Karel nemůže,on se tam sám nepostavil.Nemůže za to ani Uhrin,neměl kam sáhnout.
          Je dobře,že jsme dnes viděli,že to chce posily a ne ledajaké.Kenija je na tom podle DU zdravotně špatně,to je velká škoda.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          zeleznik2     před 9 lety 04.10.2015 23:44 |  
          0 0

          A koho tam měl dát?krom Diopa jen defenzivní hráči. Dušan to s ním zkusil nešlo a tak už ho do základu nedá.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          Corfe     před 9 lety 05.10.2015 14:03 |  
          0 0

          Psal jsem, že dřív býval Piták můj i oblíbený hráč, ale loni a letos je vždycky na hřišti velkým oslabením. Nejde apriori o věk, starší než on dovedou hrát na trávníku prim Horváth, Vachoušek, Zavadil, v zahraničí Pirlo, Lampard, donedávna Xavi. Jde o to, že Karlovi je 35, ale hraje jako kdyby mu táhlo na 50. Vklad do naší hry ne nulový, ale záporný. Nesnáším, když někdo hraje jen za zásluhy, dělá to zlou krev v kabině, Milan Škoda po právu několikrát zpucoval Zmrhala nebo Hrubého za chyby a Karel přitom dělá chyby mnohem horším ovšem kvůli věku si mu je nikdo nedovolí vytknout na hřišti a obávám se, že ani v kabině. Jako jsem toužebně vyhlížel konec kariéry Lukáše Jarolíma, tak teď se děje to samé s Pitákem.

          A že tam nebylo koho dát? Defenzivního záložníka mohl hrát místo Součka Bílek nebo se tam mohl vysunout Deli a stopera hrát Bílek nebo Frydrych. Součka mohl nahradit i Švec, který na tom postu léta hrál. Nebo mohl hrát Hrubý a defenzivní úkoly si rozdělit se Zmrhalem.

          Stačí se podívat na statistiku zápasů z letošní sezony. Bez Pitáka v základu jsem 4x vyhráli a udělali 12 bodů ze 4 zápasů. S Pitákem v základu jsme 3x remizovali a 2x prohráli, 3 body z 5i zápasů. To podle mě vypovídá o jeho "přinosu" dost!

  23. Re: Slavia - Dukla 1:1

    mpik     před 9 lety 04.10.2015 17:58 |  
    0 0

    Dle mě nejvíc chyběl Štohanzl. Prohráli jsme s ním v sestavě někdy?

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Barra     před 9 lety 04.10.2015 18:13 |  
      0 0

      Mas pravdu. Tri zapasy, tri vyhry, 9 z 9 bodu.

  24. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 18:23 |  
    0 0

    Co na to? Za mě spokojenost, s výhrou jsem moc nepočítal, s těmi zraněními už vůbec. Ale zápas jako takový se mi líbil, atmosféra taky, proto jsem si tu permici koupil, abych strávil pěkné odpoledne na fotbalu a to se povedlo.
    Hráče hodnotit nechám povolanějším:-), k zápasu tři připomínky. 1) Krásná poločasová projekce na stadionu, krom reklam krásný sestřih z derby a pěkné představení Klubu přátel. Já třeba vůbec netušil, že Hrabal a další byly slávisti. Snad v tomto duchu projekce bude pokračovat. 2) velmi pěkné gesto od Deliho, když po zápase dal dres tomu špuntovi (3 roky) s transparentem Deli, dej mi prosím dres. Fakt dojemné. 3) negativní s frontami. Já nevím co se s tím dá dělat, jak to dělají v Anglii, Německu apod. Ale aby před zápasem stálo tisíc lidí u pokladen, to nechápu. Ani nemám názor na to, jestli je chyba těch lidí, o tom že budou fronty se psalo, ale chápu, že ne každý je schopen se zaregistrovat na Ticketportalu a lístek koupit. Nestálo by za to, aby tam byly tři prodejci s už vytisknutými lístky a jenom prodávali za hotové?
    Pěkná neděle, díky Slavie. V Jablonci neprohrajeme.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:37 |  
      0 0

      S těmi lístky se musí něco udělat, je to naprostá zoufalost. Měly by se udělat minimálně 2 rychlopokladny s předtisknutými lístky a dotyčný by akorát řekl, jestli chce na sever, východ, západ... A kdo si chce mermomocí vybrat přesně místo, tak by tak učinil na zbývajících pokladnách. Výrazně by to urychlilo prodej lístků, protože většině lidí je stejně jedno jakou má řadu a místo, protože krom derby si vždycky člověk sedne, kde chce.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 21:53 |  
      0 0

      Na Strahově bejvalo nějakejch 20 pokladen a chodilo 2000 diváků. Tady máme 5 pokladen a dneska přišlo diváků 10 000. Proto jsou takový fronty.

  25. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 18:24 |  
    0 0

    Bohužel velmi citelně se na našem výkonu podepsala absence Součka (ten člověk zastane mnoho tzv. černé práce), navíc ne každý den je velké derby se Spartou...

    V prvním poločase mi skutečně Dukla přišla lepší, ale zhruba od 35. minuty se utkání vyrovnávalo a i toho jinak velmi nebezpečně hrajícího Přikryla jsme zvládali přikrýt :). Koncem poločasu se herně zvedl také Míňa Černý.

    Druhá půle už byla z naší strany celkem slušná. Musíme si i tak uvědomit, že kádr sice špatný není, ale na úplnou špičku ligy to asi zatím nepůjde (zejména pokud přijdou nějaká zranění + karty).

    P. S. Ale důležité je si i uvědomit, že už jsme sakra dlouho bez porážky, to se nestalo ani nepamatuji (možná otázka na quelhara a jiné statistiky :)).

  26. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Ferguss     před 9 lety 04.10.2015 18:25 |  
    0 0

    Remíza spravedlivá, i když ke konci jsem doufal, že ho tam po těch x rozích nějak dorveme. Dneska bylo hrozně znát, že místo nejlepšího hráče (Kenia) hrál nejhorší (bohužel Karel Piták). Ten už na to vážně nemá, že je pomalý to se vědělo, ale alespoň bych od něj čekal nějakou kloudnou přihrávku, ale byl to otřes po všech stránkách. Další případ je Milan Černý, je mi to hrozně nepříjemný psát, protože se snaží, naběhá toho hodně, ale dopředu je to zoufale nefotbalové. Hrozně drbe, spoustu věcí řeší špatně, přihrávka mizerná. Abych mu nekřivdil, tak dozadu měl pár dobrých zákroků, ale od ofenzivního záložníka bych čekal nějakou tu ofenzivu.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      mpik     před 9 lety 04.10.2015 18:39 |  
      0 0

      Je to bohužel smutná pravda. Oba byli před lety naše opory, velcí hráči. Proto mě to mrzí. Čas ale nezastavíš. Oba jsou adepty na odchod.

      Slavia potřebuje nutně posílit dvěma konstruktivními záložníky. Kenia je sice výborný, ale zdraví mu neslouží. A když takový hráč vypadne ze sestavy, je zle. Nemáme hráče, který by uměl zahrát standardku, pořádně nacentrovat, vystřelit ze střední vzdálenosti. Prostě nemáme. A dnes to bylo hodně vidět. Rohové kopy otřesné centry častokrát na nikoho, přesněji daleko za hráče.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        pinochet     před 9 lety 04.10.2015 19:06 |  
        0 0

        V zimě při neustálých zdravotních patáliích Kenii posílit hlavně o špílmachra. U nás v lize přicházejí v úvahu max. 2 a oba hrají za Plzeň, Hrošovský a Hořava. Venku bych se spíše podíval na východ a jihovýchod.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Betynka58     před 9 lety 04.10.2015 19:19 |  
      0 0

      Zrovna Míňa Černý byl dnes dle mého jedním z těch lepších slávistů. Z celého mužstva snad vybojoval nejvíc míčů, v defenzivě byl prakticky bezchybný. Akorát ty přihrávky ve druhé půli se mu nějak nedařily, ale mám dojem, že někteří na to jen čekali, aby ho hned zase začali odepisovat. Myslím, že dnešní zápas jasně ukázal, proč ho Uhrin dosud upřednostňoval před Bazalem, ačkoli většina si tady přála opak.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 21:57 |  
      0 0

      Neřikám, že se mi v poslední době výkon Milana Černýho vždy líbil, ale dneska podle mě patřil na hřišti mezi ty lepší. Jeho dnešní výkon bych přirovnal k Vukadinovi Vukadinovičovi v minulý sezoně - průniky dobrý, přihrávky špatný.

  27. Re: Slavia - Dukla 1:1

    notrax     před 9 lety 04.10.2015 18:37 |  
    0 0

    Může nás konečně někdo naučit házet auty?

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      ve_em     před 9 lety 04.10.2015 18:51 |  
      0 0

      chudáci ti, co to hážou.. jim se tam nikdy nikdo nenabídne, to je taková slávistická klasika, bohužel.. na fotbal jsem dneska vzal tátu sparťana, abych mu ukázal, jak se hraje správnej fotbal.. horší zápas jsem si na to letos snad vybrat nemohl. kdyby za celej zápas naši hráči pořádně běhali a nabízeli se, tak bych rozhodčímu byl ochotnej vyčítat, že nám sebral gólovky, ale ta herní tragédie byla taková, že to ani nemá smysl.. bez pohybu to prostě nejde. záloha hrozná, snad se Kenija dá do kupy na další zápasy.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Azor     před 9 lety 04.10.2015 18:56 |  
        0 0

        nejlepší byl Piták, ten tam vždycky stál jak pako při těch autech a ani při jednom si za celý zápas nenaběhl. Už na něj začínám být docela alergickej

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          ve_em     před 9 lety 04.10.2015 19:18 |  
          0 0

          naprosto souhlasim.. zrovna u Pitáka je to stejný jak při autu, tak během hry. i když v dobách největší slávy jsem ho měl moc rád, na hřišti už ho vidět nechci, což ale neznamená, že ho neuznávám. když už jsem tu psal, že jsem dneska vzal taťku, tak můžu zmínit ještě přítelkyni.. ta má permici, na fotbal chodí moc ráda, ale dneska byla vyloženě (s prominutím) nasraná a měla chuť vběhnout na hřiště a nakopat hráčům zadky. ale tak co, zápas je za náma, tak teď pořádně potrénovat a vysvětlit hráčům, že běhat a bojovat se musí v každym zápase po celou dobu. remíza nakonec dobrá, ale kdyby jezdili od začátku, mohly bejt tři..

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Dobi     před 9 lety 04.10.2015 19:15 |  
        0 0

        Ta první půle byla stejná jako první půle při poháru v Ústí. Naštěstí jsme nedostali tři góly jako před 11 dny v Ausiku....

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      JS (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:38 |  
      0 0

      Tohle je fakt příšerná věc, která nám ale nešla už za Karla Jarolíma. Vždycky jsem se vztekal, že každý vhozený aut je prakticky ztracený míč. Nikdo si nenaběhne, a když soupeř trošku zapresuje (zvlášť poblíž naší branky), je z toho vždycky malér.
      Je tragédie, že se od roku 2007 nic nezměnilo, přestože v kádru je jen Latka a (znovu) Švec.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Virgil1956     před 9 lety 05.10.2015 07:33 |  
        0 0

        Pamatuju si jedinej zápas, kdy jsem byl z házení autů nadšený, a to když hrál Dobrotka výjimečně beka, házel je neskutečně daleko a přesně :)

  28. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 18:52 |  
    0 0

    10547 divaku.
    A pak, ze to nedokazeme!
    Dekuji vsem, byl to uzasny zazitek.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      bongor     před 9 lety 04.10.2015 18:59 |  
      0 0

      A hlavně to bylo zásluhou skvělého nápadu 1+1.Díky Slavie.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Richi (admin)     před 9 lety 04.10.2015 19:28 |  
      0 0

      Měl jsem z toho taky radost, paráda!

      A teď aspoň polovičku z této návštěvy ve středu při LM ;)

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:38 |  
      0 0

      Návštěva i atmosféra vyborná,pár kritických poznatků z hlediska diváka mám,ale dovolím si ti to poslat do mailu.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 20:27 |  
        0 0

        Jsem pripraven :-)

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Gino     před 9 lety 04.10.2015 20:52 |  
      0 0

      Kéž by akce 1+1 pokračovala :-) Z mého pohledu není co ztratit, ale kdo ví, nevyznám se v tom :-)

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 20:56 |  
      0 0

      Jen se velmi přimlouvám za to znovuotevření tribuny jih na Slavii. Je to fakt tristní pohled mít jednu celou tribunu zavřenou. Kromě toho, že je to ostuda, tak podle mě i hráčům se na tu prázdnou tribunu špatně hraje. Ta úspora pár pořadatelů nemůže ty obrovská negativa vyrovnat. Uzavření jižní tribuny jsem vždy považoval za jednu z nějvětších chyb Řebíčkovo éry.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Hrubas (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 10:19 |  
        0 0

        Taky se přimlouvám za otevření JIHu.

  29. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Kuliss9     před 9 lety 04.10.2015 19:26 |  
    0 0

    Dneska se nám krásně ukázalo kde nás nejvíce tlačí bota, vidím právě v tomto tu největší pozitivu dnešního zápasu.

    Ke Karlovi, prosím všechny kdo nadávají aby si to odpustili, nejsme Sparta abychom se takhle chovali k hráčům, kteří toho pro nás odvedli tolik a když jim věk postoupil tak se jich zbavovali v nenávisti!!!!
    Je nutné si s ním sednout, vymyslet mu krásnou rozlučku v Edenu během jara. Ten kluk si může jít v klidu zahra ještě někam do divize, kde si může se svým jménem stále přijít na pěkné peníze, fotbal je v divizi kvalitní a on jako Pan fotbalista si tam ještě užije krásných pár sezón své fotbalové kariéry a bude z toho mít hlavně radost, takhle to musí i sám cítit, že už nestíhá a nemůže ho to tolik naplňovat.

  30. Re: Slavia - Dukla 1:1

    koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:30 |  
    0 0

    Překvapilo mne, že nejlepším hráčem utkání byl vyhlášen M. Škoda. Ano, dal branku, ale jinak naprosto neviditelnej - neříkám, že jeho chybou. Osobně bych volil Deliho. Je neskutečné s jakým klidem dokáže rozehrát (ač někdy nepřesně). Dovolí si kličku, ve vzduchu neporazitelný a stěží přes něj někdo projde. Jednoduše řečeno, obránce jak víno. Naopak, kdo velice zklamal - K. Piták, dále Jarda Zmrhal a také tolik zde protěžovaný J. Bazal. Tedy záloha, která poztrácí kvalitu a je nutné zde posílit. Celkově, po konečných 90ti minutách bod spravedlivý.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:52 |  
      0 0

      Mně přijde zajímavé, že Deli je schopen zahrát velmi hezky a rozdávat přesné míče, ale první dvě přihrávky v zápase vždycky zkoní...

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:56 |  
      0 0

      Mně se naopak dnes Zmrhal v 1. poločase líbil nejvíc, naopak Deli po Pitákovi a Bazalovi nejméně. Ve druhém už hrál Deli dobře.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          jarodo57     před 9 lety 04.10.2015 21:48 |  
          0 0

          Já jsem se na Deliho soustředil .Vychází mi z mého úsudku, že je to hráč převyšující naší ligu. Jeho přehled,rozhled a řešení všech situací je obdivuhodné. Moc se líbí.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Travinho     před 9 lety 04.10.2015 22:12 |  
      0 0

      Dneska sice nic moc, ale když nedostane do vápna pořádný centr?

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 09:08 |  
        0 0

        Proto jsem napsal dodatek - neříkám, že jeho chybou. Několikrat během zápasu, zvláště ke konci, seřval spoluhráče, kteří nebyli schopni poslat do vápna kloudný centr. Zejména Hrubý a Zmrhal, to byla tragédie. Každopádně, když už na noze balón měl, tak mu docela překážel. Krásně to vystihuje situace v prvním poločase, kdy se o něj málem ´přerazil´.

  31. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Tealc     před 9 lety 04.10.2015 19:52 |  
    0 0

    Škoda, že jsme zaspali úvod 1. půle, jinak to bylo v prořídlé sestavě slušné. Ukázalo se, že máme úzký kádr, tři chybějící záložníci byli moc.. Alespoň už všichni, kdo viděli dnešní zápas, pochopili, proč trenér doposud nestavěl do základu Bazala, fyzicky na ligu nemá, prohrál všechny souboje jeden na jednoho, bohužel i Piták jej v tomto předčil..

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 19:53 |  
      0 0

      Horší než Hrubý proti Liberci nebyl a hodně se zlepšil, když si s Míňou vyměnili strany. Milan je zdá se rychlejší.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Betynka58     před 9 lety 04.10.2015 20:34 |  
        0 0

        Osobně jsem byl překvapený, když nastoupili Bazal vpravo a Černý vlevo, jsem přesvědčený, že kdyby hrál Míňa vpravo od začátku, tak jsme gól nedostali.

  32. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Aloha     před 9 lety 04.10.2015 20:01 |  
    0 0

    K hodnocení asi toto, když jsem Škodovo šlápnutí na balon na konci první půle, kdy ho nikdo neatakoval komentoval slovy, že je snad zkouřenej , tak moje manželka která fotbalu vůbec nerozumí prohlásila, že jsou snad zkouřený všichni a že dukláci jsou mnohem rychlejší a dynamičtější. To si myslím vypovídá o všem. Konec první ( po přehození Míni s Bazalem) a druhá už byli lepší. Bazal s Mikulou na začátku hořeli jak papír a Přikryl si s nima dělal co chtěl, Piták už je bohužel pomalej to je vidět zejména na častých skluzech. výborný Deli, Zmrhal se pak taky zvedl. Návštěva super, ale ty fronty před kasama jsou tragédie, ještě že jsem měl lístky předem.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 20:21 |  
      0 0

      Ovšem je to také tragedie lidí,byli jsem tam plus mínus hodku před zápasem a lístky jsem měl okamžitě,pak v klidu na pivo nebo žena do Tesca a uplná pohoda,jediná zato obrovská tragedie bylo občerstvení na stadioně a to jak kvalita tak rychlost.Z toho by se jeden poblil, kdybych byl prudič a nebylo to na Slavii bych jim to tam nacpal do huby.No a samozřejmě ztráta bodu taky nic moc,na druhou stranu aspoň,že ten jeden byl po tom výkonu.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        jarodo57     před 9 lety 04.10.2015 21:03 |  
        0 0

        bylo by potřeba něco udělat s tou obsluhou u občerstvení.To jsou samí mladí brigádníci ,kteří neumí natočit pivo , všechno tam trvá hrozně dlouho a kvalita je za tu cenu(40.-Kč) hrozná-je to teplý,malá míra atd..Zkrátka to neumí.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 21:35 |  
          0 0

          Jsou to lidi z o2 arény a tam to maj na tlačítko, proto to neumějí. Na začátku sezóny mi to jedna z těch brigádnic říkala.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            jarodo57     před 9 lety 04.10.2015 21:41 |  
            0 0

            Kazí to celkový dojem. Já jsem kliďas a tak vše beru s humorem , ale jsou jiní , kteří to komentovali úplně jinak.Škoda -40.- kč za pivo je celkem dost.

  33. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Petr9608     před 9 lety 04.10.2015 20:33 |  
    0 0

    Ještě minulou sobotu bychom 4 body po dvou derby zápasech brali. Místo očekáváné dvojnásobné spokojenosti (1. remíza s odvěkým rivalem 2. výhra nad "lampasáky") přišla euforie následovaná pocitem, že to mohlo / mělo být lepší.

    Pochopitelně - nemám z dnešního zápasu kdovíjakou náladu. Kor, když týmy z čela braly bez vyjímky po třech bodech, takže nám unikly. Měly sice vcelku příznivé losy, jenže to my taky. Dukla je náš oblíbený soupeř!

    Co se dá dělat. Přijde mi, že to bylo po tom gólu na 1:1 takové zbrklé. Pokud náš hráč je před brankou, má balón a neví úplně co s tim, tak celou útočnou akci pohřbí centrem nikomu nebo propagační střelou.

    Proč místo tohoto, proč radši nenahraje spoluhráči a tím nenechá útočnou akci při životě....?

    Obecně je to věc, co nám přliš nejde - otáčení domácích zápasů. Loni na podzim se něco podobného stalo v zápase proti Hradci, letos na jaře zas v zápase proti Teplicim.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Falk     před 9 lety 04.10.2015 20:47 |  
      0 0

      Pár poznámek k dnešku.Remíza asi spravedlivá .Dva postřehy- Bazal neměl svůj den,Černý - jeden z nejlepšich

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Dobi     před 9 lety 04.10.2015 20:54 |  
        0 0

        Jo, souhlas. A všimli jste si jedné věci? Ten zločinec Královec poškozoval střídavě obě mužstva, ale zásadně to, které mělo (i výsledkově) navrch. Asi měl nařízenou remízu.... Tak aspoň mínili moji sousedé. Já jsem se v první půli vrátil o 11 dní nazpět na ústecký Bukov... Přibližně tak zoufale to tam vypadalo, naštěstí pro ligu Dukla nevedla 3:0 jako Arma, ale "jen" 1:0.
        Jinak v hledišti praždádné excesy ani z jednoho kotle!

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 21:01 |  
          0 0

          Ty říkáš těm pěti a půl žoldákům kotel ?Jo pravda měli tam ještě buben :-)

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            Dobi     před 9 lety 04.10.2015 21:17 |  
            0 0

            Jak já jsem Duklu za režimu nesnášel, snad ještě více než sraltu. Vše jim prošlo, nátlaky na hráče, druhý rok vojny, pokud nepodepsal, tak do béčka nebo do Tábora či Žatce.... A poádné fandy, kromě lampasáckých synků žádné!
            Ale toto je jiná Dukla.. Její fandové - žádné Jude Slavia, žádné rachejtle. I když je jich málo... A i náš kotel (kromě oprávněných reakcí na tu rozhodcovskou bandu) podle mě taky bez problémů...Proto jsem napsal, co jsem napsal!

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 21:38 |  
              0 0

              Zřejmě jsi si nevšiml,že jsem to myslel ironicky,spíš bych tedy napsal kotlíček.

              • Re: Slavia - Dukla 1:1

                Dobi     před 9 lety 05.10.2015 08:06 |  
                0 0

                Kotlíček - to je příhodný výraz!

                • Re: Slavia - Dukla 1:1

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 09:07 |  
                  0 0

                  ja bych rek spis esus...

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              edenian     před 9 lety 04.10.2015 22:04 |  
              0 0

              Dukla je to porad stejna, co jako by na ni bylo jinyho. KSC je taky furt stejna.

              • Re: Slavia - Dukla 1:1

                Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 22:15 |  
                0 0

                Dukla to neni stejná. Dukla je v dnešní době Příbramí a to s čim jsme dneska hráli jsou technicky vzato Jakubčovice :)

                • Re: Slavia - Dukla 1:1

                  edenian     před 9 lety 04.10.2015 23:40 |  
                  0 0

                  :-)

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          bongor     před 9 lety 04.10.2015 21:09 |  
          0 0

          S tou remízou Dobi,to si myslím taky.Musej nás trochu brzdit,mají z nás bobky,protože až přes zimu pořádně posílíme tak uděláme na jaře nejmíň 40 bodů.
          A rázem by měli po žížalkách.Zase to nemůžou dělat nějak okatě,protože nevědí,jak dlouhé má Číňan prsty.Tak to řeší neexistujícími ofsajdy a podobnými ranami pod žebra.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            Barra     před 9 lety 04.10.2015 23:38 |  
            0 0

            Hm, na jare tedy zisk nejmin 40 bodu... Vzhledem k tomu, ze se na jare da ziskat maximalne 42 bodu, tak tedy ocekavas 13 viteztvi a 1 remizu. To byl ale jen vtip z tve strany, ze?!

            Stejne tak si myslim, ze vidis nektere veci az moc ruzove. Koupit Necka protoze pro nase majitele to "znamena jen drobne", jak pises? Vzhledem k obratu ktery maji mozna ano, ale investovat nejakych 100 mil kc nebo vice neni pro zadnou firmu drobne, o platu Necida nemluvne. Zustanme obema nohami pevne na zemi, prosim.

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              Dobi     před 9 lety 05.10.2015 10:06 |  
              0 0

              Hlavně, že nenapsal třeba 50 bodů. Stane se...
              Ale nechtěl bych být pradlenou rozhodcovských trenýrek, ta hrůza, kdyby Slavia vstřelila vítězný gól, to by se soudruh Berbr se svou konkubínou asi moc a moc zlobili...

  34. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Borris     před 9 lety 04.10.2015 20:51 |  
    0 0

    Dnešní zápas ukázal především to, co víme všichni celou dobu a co moc dobře ví i Uhrin. A to je, že v zimě prostě musíme rapidně posílit. Základní sestavu máme docela kvalitní, ale bohužel je vidět že na lavičce už adekvátní náhradu nemáme. A jakmile se někdo zraní nebo vykartuje, tak máme veliký problém. Rozpadla se nám téměř celá záloha z derby a hráči z lavičky prostě nebyli adekvátní náhradou. Pokud chceme o něco bojovat, tak holt prostě musíme posílit a mít kvalitně zdvojené posty, jinak se nehneme. Absence tria Kenia, Souček, Štohanzl byla hromsky znát!!! Potřebujeme posílit oba kraje zálohy, nezaškodí aspoň jeden krajní bek a hodil by se i jeden střední záložník. Na kraje zálohy bych přivedl Šventa a Bergera, případně by se mi líbil z Olomouce Navrátil. A na kraj obrany Bořila a na střed zálohy bych navrhoval buď Hanouska z Dukly a nebo z Bolky Ščuka. A možná by ještě neškodilo mít nějaký backup i za Škoďáka. Protože kdyby nedej bože vypadl on, tak jsme v čudu. Navrhoval bych třeba z Bolky Chramostu, kterého i docela čekám že by mohl Uhrin chtít. A nebo se mi docela líbí Železník ze Zlína. Sice o sobě někde psal, že v mládí fandil Rumunům, ale to bych zas tak neřešil. Ale víc by se mi líbil ten Chram.

    Jinak milé překvapení je návštěva. Nevěřil jsem že těch deset tisíc bude ale povedlo se. A věřím že velkou zásluhu na tom má ta akce 1+1. Takže velká pochvala vedení Slavie. Jinak výsledek jednoznačná ztráta bohužel. Pokud chceme o něco bojovat, tak vyhrávat doma je absolutní základ prostě. Bohužel hráči z lavičky si o šanci zrovna neřekli, tak bereme jen bod. Škoda, mohla být repre pauza ještě veselejší. Ale zase na druhou stránku, kdo by ještě měsíc zpátky čekal, že po devíti kolech budeme pátý se ztrátou pouhých pěti bodů na první flek. Takže ponechejme si pokoru. Přes repre pauzu se kvalitně potrénuje a pokud na podzim už doma vše vyhrajeme a něco třeba přivezeme i z venku a v zimě se vhodně posílí, tak věřím že poháry můžeme urvat. SKS FOREVER!!!!

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      LordEdmund     před 9 lety 04.10.2015 21:03 |  
      0 0

      Chramosta? Myslíš jako, aby se po Mičolovi měl kdo vozit na rotopedu? Chramosta měl velice dobré období, ale po operaci kolene je to normální skleněnka.
      Jestli se tedy bavíme o posilách s velkým "P" a ne o hráčích bez smlouvy, tak pro mě je nejžhavější adept na posílení ofenzívy Slavie Pepa Šural.
      Ščuk s Bořilem to by taky bylo slušný posílení. Hanousek je průměr a Berger mě dneska docela naštval, ale fotbalista je to kvalitní.
      Naprosto ,ale souhlasím, že posilování je v zimě nutné.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        JS (přítel SN)     před 9 lety 04.10.2015 21:12 |  
        0 0

        A já říkám Luka Jović (Crzvena Zvezda), Andrija Živković (Partizan) a Andrija Vukčević (Buducnost Podgorica). A máme vyřešený útok, křídlo i levý bek. Za dva roky se prodají na západ za sto mega.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          edenian     před 9 lety 04.10.2015 22:07 |  
          0 0

          Ja jsem pro. Kdyz je sampionat, tak taky fandim Chorvatum. A kdyz se tak zamyslim, mozna nejlepsi hraci ve Slavii / cizinci / byli balkanci.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      bongor     před 9 lety 04.10.2015 21:15 |  
      0 0

      Kdo by nebral Šventa.Berger by taky byl dobrej.Do útoku ke Škodovi by měl přijít Necka,už se po zranění rozehrál,dnes dal 3 góly.Levnej nebude ,ale pro naše majitele jsou to drobný.Chramostu bych klidně oželel.Ale ke Keniovi nějakýho hodně dobrýho playmakera by to rozhodně chtělo.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      jarodo57     před 9 lety 04.10.2015 21:25 |  
      0 0

      Ač tě Borrisi beru jako celkem dobrého odborníka nemohu s tebou souhlasit hned v několika věcech.Souhlasím, že musíme posílit.Ale ty jména co jsi ty napsal jsou podle mého absolutně k ničemu.Chramosta? proč?Co pořád na tom Chramostovi vidíde? Já myslím,že je to hráč ,který svou šanci už propásl a nikdy nebude dobrý. Navrátil? To je to ten samý případ jako Chramosta.Bořil? To je jen odezva, že jsme o něho měli zájem ,do té doby o něm zde nenapsal nikdo.Ščuk? Dobrý.Ale já z Bolky bych viděl úplně jiné hráče.Hlavně bych zapomněl na sparťanskou minulost Skaláka ,protože to je hráč pro moderní fotbal a ještě se mi tam líbí Čermák.Z Plzně bych bral slávistu Kovaříka nebo Vůcha a ještě se mi hrozně líbí ve Spartě Frýdek a v Liberci Šural.Nadějný je ve Slovácku Havlík.Prosím kluci ,pokud budeme mít peníze na přestupy ,jak se z tisku dozvídáme,tak v žádném případě nebrat průměr nebo jen tak hráče pro doplnění soupisky.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Borris     před 9 lety 04.10.2015 21:48 |  
        0 0

        V pohodě, co člověk to názor. A od toho tu jsme aby jsme diskutovaly. Tebou psaná jména by byly rozhodně kvalitní posily. Ale bohužel si myslím že většina z nich je nereálná. Pochybuju že rumuni a Liberec budou chtít posílat ke konkurenci hráče kteří jsou oporama. Frýdek respektive Šural k nám těžko půjdou. Skalák už vůbec ne, ten půjde rovnou ven. Kovařík jakbysmet, Plzeň nám ho nepustí je to u nich opora. Čermák by možná reálný byl, ale v Bolce je na hostování od rumunů a tak by jsme se musely dohodnout s nima. Nemluvě o tom že Bolka na něj má jistě opci. Vůch by asi mohl být reálný v Plzni nehraje pravidelně. Ale u něj bych se bál jeho povahy.

        Pokud jde o ty jména co jsem napsal já. Snažil jsem se vybrat kvalitní hráče a zároveň relativně dostupné. Jasně že teď máme peníze a můžeme si finančně dovolit i třeba hráče Sparty a Plzně. Ale oni nám je taky musí pustit na to nezapomeň. A těžko nám pustí svoje opory. Pokud jde o Bořila, toho jsem tu zmiňoval už asi před rokem, že by byl dobrou posilou. Chramosta kvality má o tom podle mě není sporu. Je pořád relativně mladý a ještě určitě šanci nepropásl. Navrátil velice slušné křídlo. Zájem o něho měla před půl rokem i Sparta. Olomouc už je pro něj málo a nám by se rychlostně a technicky vybavený hráč jako on náramně hodil. A Jasmin ten už by podle mě potřeboval změnu a nám by se velice hodil.

        Takže jak říkám snažil jsem se vybrat kvalitní a zároveň dostupné hráče. Tebou zmiňovaná jména, to je opravdu kvalita. Ale silně pochybuju že nám je jejich týmy pustí. Protože třeba Šural, Skalák či Kovařík, to už jsou hráči pro zahraničí.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          edenian     před 9 lety 04.10.2015 21:58 |  
          0 0

          Jasne ze ted mame penize :-)

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          jarodo57     před 9 lety 04.10.2015 22:01 |  
          0 0

          Já jsem ty jména napsal jen tak ,které bych si třeba já přál. Líbil by se mi i Berger.Ale je samozřejmě věcí možností a přání trenéra koho bude chtít. Ty hráče , které jsem uvedl jsou hráči, kteří se mi líbí a do Slávie bych je bral.Bude záležet na vedení kolik uvolní na přestupy. Pokud uvolní částku co byla napsaná ve sportu , tak si myslím, že až tak velký problém nebude koupit i některé z klíčových hráčů v různých týmech.jinak ve Slovenských týmech(Trenčín,Žilina) hraje spousta Brazilců a Afričanů, kteří jsou hodně dobří.Adauto taky tenkrát přišel ze Slovenska ne ?

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 22:17 |  
            0 0

            Adauto nepřišel ze Slovenska. Hrál tam až po odchodu ze Slavie.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Hektor     před 9 lety 04.10.2015 21:52 |  
        0 0

        Tak já si myslím, že průměr snad už chodit nebude. Z té sestavy co jsi sepsal vyjde asi Šural a líbil by se mi i ten Bořil nebo Skalák. Z Plzně bych bral Hořavu, Kovaříka nebo Pilaře, ale spíš nám nechají náhradníka Vůcha. Z ostatních jmen co tady padly bych bral Šventa a Bergra a hodím jeden asi překvapivý tip, v obou zápasech reprezentace s Kazachy se mi líbil Islamchan, hraje domácí ligu za tým Almaty.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          edenian     před 9 lety 04.10.2015 22:10 |  
          0 0

          Kdo tady z nas videl Sventa posledni dobou hrat? Nema to nahodou uz za sebou?

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            Virgil1956     před 9 lety 05.10.2015 14:22 |  
            0 0

            Šventa jsem viděl hrát na jaře, ale hrál levého beka. Výborně.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 22:10 |  
          0 0

          já bych bral do útoku Mahmutoviče. Je to gólovější hráč než Chramosta.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            spino     před 9 lety 04.10.2015 23:26 |  
            0 0

            Ale je hrozně náladový.

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              Nosorozec     před 9 lety 05.10.2015 00:07 |  
              0 0

              Tak mu vysvětlíme, že neni ženská a ono ho to přejde :D

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            bongor     před 9 lety 05.10.2015 06:41 |  
            0 0

            Já bych mamuta taky neodmítal.Že je náladový,Ty ho spino snad znáš?Každý člověk je v podstatě náladový.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        pinochet     před 9 lety 05.10.2015 10:27 |  
        0 0

        Mně by se líbil i Baroš. A ty jeho přihrávky byŠkoda moc potřeboval, stejně tak jako on Škodovo sklepávání míčů. Byl by zas jak s Kollerem. On se zatím pořád ještě dává do kupy, ale jeho čas ještě přijde. Stejně tak Mahmutovič by byl dobrý.

  35. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Nosorozec     před 9 lety 04.10.2015 22:13 |  
    0 0

    V dnešnim zápase nás Dukla přehrála převážně v záložní řadě. Hodně chyběl Kenia - hráč, kterej dokáže podržet míč a poslat přesnou načasovanou přihrávku dopředu. Většina přihrávek, co dávala naše záložní řada dnes, byla nepřesná a často ukvapená. Další problém byl, že jsme prohrávali ve středu hřiště většinu hlavičkových soubojů, což mělo za následek, že jsme se těžko zmocňovali míče a nedokázali dostat soupeře pod tlak.
    OT - nevíte někdo, co se stalo tomu divákovi, kterej byl na konci poločasu ošetřovanej pod východní tribunou? Když ho odnášeli do sanitky, tak vypadal, že byl v bezvědomí...

  36. Re: Slavia - Dukla 1:1

    japhy     před 9 lety 04.10.2015 22:14 |  
    0 0

    Čekal jsem tři body, ale po zveřejnění sestavy jsem toto rychle zrevidoval. Trojka, co nahradila ty momentálně hry neschopně byla o řád horší. O Karlovi bylo napsáno hodně, odmítám mu nadávat, ale všichni to vidíme. Jen ne trenér, byť dneska nebylo moc z čeho brát. Většinu zápasu jsme tak hráli o desíti - jak ti chybí v záloze pohyb a nenahradíš to brilantní technikou, jsi tam k ničemu. Pohybem naopak, opět, nešetřil Míňa, bohužel to, opět, bylo skoro nanic. Asi se už ty přihrávky nenaučí, speciálně ten krátký úsek ve druhý půli, kdy v řadě nedal několik přihrávek, byl kulervoucí. Velkým plusem je u něj ale to, že narozdíl od Bazal dokáže svou stranu pro soupeře slušně uzavřít.
    Na závěr si nechám toho KRETÉNA, co se mu omylem dostal praporek do pazour. Proti těmto situacím byly "ofsajdy" v derby opravu o fous, jestli někdo v tu chvíli kouknul z okna ISS, musel to vidět taky. I expert Henn z toho byl vyloženě zoufalej a nenacházel slova. Hlavní byl, stejně jako v derby, OK.

  37. Posily

    Mike     před 9 lety 05.10.2015 00:02 |  
    0 0

    Kolegové výše načali řešit posily, tak já budu prezentovat svůj názor. Všichni jsme dnes koukali, že nutně potřebujeme posílit zálohu, a to hlavně kraje. Šmicer prohlásil, že se v zimě budeme poptávat i u našich špičkových týmů. Takže od Buzíků asi budou všichni nedostupní, ale pokud položíme na stůl nějaký balík v rámci ligy, koupit můžeme asi každého. Vedení také určitě ví, kde nás pata tlačí. Pokud chceme hrát v budoucnu o poháry, musíme koupit hotové fotbalisty, nadějných mladíků máme dost v juniorce.
    Moje představa- pravé křídlo Šural nebo Vůch, levé křídlo nebo záložník Kovařík nebo Berger.
    Dále je nutný druhý gólový útočník ke Škodovi a klidně do základu vedle něj, přece nebudeme hrát naši kaprligu na jednoho útočníka.
    Napadá mě Chramosta a Tecl.
    Teď tady nebudu polemizovat, zda jsou tyto příchody reálné, nebo zda dotyčný hráč k nám chce jít, nebo by preferoval zahraničí.
    Prostě pokusit se přivézt alespoň 3 hotové hráče by přes zimu měl být úkol jasně daný pro managment.
    Ono ze sestavy např. Berkovec- Mikula, Latka, Deli, Jablonský- Šural, Souček, Kenia /Zmrhal/, Kovařík- Škoda, Tecl- by šel docela strach.
    Když průměr nestačí, tak tvrdě do transferů.
    Přece v současné situaci nebudeme přicmrdnávači na přestupovém poli nějakému Jablonci nebo Boleslavi.
    Berte to jako můj laický názor. Bez posil takového kalibru se naše hra neposune.

    • Re: Posily

      Philliip     před 9 lety 05.10.2015 00:36 |  
      0 0

      Zálohu budeme muset výrazně posílit.

      Černý - Srdcař a bojovník. Ale pro současnou Slávii je to málo. Potřebujeme kvalitnější a produktivnější hráče.

      Bazal - Ačkoliv ho tu mnozí hodně prosazují, ještě nedozrál v hráče, který by mohl být pro Slavii důležitým hráčem. Prospělo by mu hostování.

      Piták - Býval to vynikající hráč, bohužel už nestačí nejen na Slavii, ale ani na první ligu.

      Hrubý - Chybí mu síla, důraz i rychlost. Bez těchto parametrů v nadprůměrného hráče první ligy nevyroste.

      Kenia - Bezesporu kvalitní hráč, ale víc toho neodehrál než odehrál. A i on dokáže střídat dobré výkony s horšími.

      Štohanzl - V současnosti hráč do základu, ale nikdy to nebyl top fotbalista a víc už z něho nedostaneme.

      Vukadinovič - Bezpředmětné. Neprosazuje se pořádně ani na lavičku.

      Potenciál pro Slavii s heslem "průměr nestačí" vidím jen V Součkovi a Zmrhalovi. Plus Kenia, pokud bude zdravotně a fyzicky připraven.

      • Re: Posily

        bongor     před 9 lety 05.10.2015 06:50 |  
        0 0

        Bazal potřebuje podle mě přibrat na síle,bude dobrej až se nenechá tak odstrkovat.
        Jinak si myslím,že pokud je náš nový majitel finančně silný na úrovni Západu a to asi je a pokud bude ochoten investovat do hráčů a to si bude,každej v ČR nám rád prodá a určitě k nám budou kluci chtít.Slavia se stane vytouženou metou,protože kulisa k zápasům je skvělá a když budou kopáči zaplacený,není co řešit.Na co by třeba ten Tomáš zůstával v Turecku,když tady ho máme rádi a je to srdcem Slávista?

        • Re: Posily

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 08:02 |  
          0 0

          To samé platí pro Hrubého. Jak se někde dostane do souboje tělo na tělo, tak je konec.

  38. Re: Slavia - Dukla 1:1

    japoko     před 9 lety 05.10.2015 01:04 |  
    0 1

    Zásadní nefotbalové problémy v Edenu jsou zejména:

    - malá kapacita pokladen před zápasem, není možné aby při současné ceně lístku platící divák neviděl půlku poločasu. A kecy o tom, že má chodit nejméně hodinu před zápasem nebo vzít lítky přes INT jsou holý nesmysl, v tom to není.

    - tragická úroveň poskytovaného občerstvení. I tento faktor je součástí ceny vstupenky, ale od otevření stadionu se zásadně neřeší.
    Připomíná to situaci za Lešky, kdy na místech za starou tribunou vznikl ohromný VIP stan a bylo téměř nemožné, při větší návštěvě, projít a omezeny byly též běžné prodejní stánky tam dříve umístěné.

    Snad i tyto věci boudou nové vedení nějakým způsobem zajímat a budou uspokojivě vyřešeny.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      jane (admin)     před 9 lety 05.10.2015 07:55 |  
      0 0

      Ony tyto věci zajímají vedení jistě již delší dobu, ale vzhledem k tomu, že je má pod kontrolou majitel stadionu, tak není úplně jednoduché s tím něco udělat.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 09:22 |  
      0 0

      Nezlobte se všichni na mě, ale několikrát tu JASNĚ zaznělo, ať si každý koupí lístek přes ticketportal, neboť se čeká velká návštěva a může tedy dojít k frontám. Když jsem se ve středu rozhodl, že na Duklu půjdu, objednal jsem si lístky přes zmiňovaný portál, vyhledal si nejbližší místo, které mi kupříkladu cestou do práce nejvíce vyhovovalo a vyzvednul si je. Ke stadionu jsem dorazil 20min. před výkopem a za 5-10min. jsem seděl. V čem je tedy problém?

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Barra     před 9 lety 05.10.2015 09:28 |  
        0 0

        Mozna v tom, ze SN asi nemaji 5tis ctenaru, kteri by byli spolecne dobri pro 10tis listku.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 09:47 |  
          0 0

          Bylo to napsané i několikrát na twitteru. Krom toho má snad každý člověk logické myšlení a může mu tedy dojít, že při akci 1+1 vstupenka zdarma bude vyšší návštěvnost než obvykle. Tím pádem mohou vznikat i frotny.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            Barra     před 9 lety 05.10.2015 10:36 |  
            0 0

            Koudysi, nezlob se, ale ty jsi zrejme mlady clovek, kteremu jsou pojmy jako twitter samozrejme. Ja do nedavna ani nevedel co to je, na twitter Slavie vubec nechodim, jen se sem tam mrknu na Tvrdika jestli je neco noveho. Ja napriklad jsem si v zivote nekoupil listek pres nejaky portal abych si je nasledne nekde musel predem vyzvednout. Patrim k starsi generaci ktera je zvykla na klasiku 'pokladnu'. Myslim ze celkem dost letam, vzdy obdivuji jak cestujici se na letisti sami odbavuji a vytahnou letenku kterou si sami predem vytiskli. Nemer ostatni podle sebe. Ale vsechna cest tobe a tem, kteri si to umi takhle zaridit.

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 11:24 |  
              0 0

              Barro, já tu určitě nechci nikoho hanit, jsme Slávisti a držíme spolu. Jen mi ta kritika vůči kasám nepříjde tolik fér, když si myslím, že do jisté míry šlo tomu předejít.

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              dubas     před 9 lety 05.10.2015 11:34 |  
              0 0

              Barra, to je proto, že jsi těžká duchna, neznáš věci jako je twitter. Lidi jako ty nebo já, prostě v našem věku, by prostě měli naházet do propasti, když si neumíš koupit lístek přes nějaký portál:-) Koudys nezlob se, ale došlo 10 tisíc lidí a nastal kolaps, jak to dělají na Barce, Realu, Bayernu, kde chodí desetkrát tolik lidí.

              • Re: Slavia - Dukla 1:1

                honza_sl     před 9 lety 05.10.2015 11:52 |  
                0 0

                Propast je nehumánní, na to bych neměl srdce. Pojďme je nechat umrznout :-) "Poslyš Frišťo, nepůjčil bys mi na chvilku kalhoty?"

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              malan (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 11:53 |  
              0 0

              Promiňte Barro, ale to jsou výmluvy. Pokud se dokáže přihlásit a přispívat na tomto webu, dokážete si přes ticketportal koupit vstupenku a vytisknou si jí v zaměstnání či doma. Na Slavii jsou fronty před zápasy legendární(byly nechutné jak ve starém Edenu, na Strahově, v novém Edenu), to že pak v den zápasu nezvládají nápor lidí je pochopitelné, nikdy to nezvládali (obzvlášť pokud tam přijde pacient, který si pět minut vybírá místo kam si půjde sednou). Je na každém jak si vstupenku sežene a pokud to někdo nechá na poslední chvíli půl hodiny před výkopem, je to jeho hloupost.

              • Re: Slavia - Dukla 1:1

                Barra     před 9 lety 05.10.2015 13:59 |  
                0 0

                Ja jsem si ze zajimavosti najel na ticketportal a vubec mi tedy neni jasne jak na to. Jinak rad pouzivam platebni kartu, ale zasadne ne na nakupy na internetu, a v tom nebudu sam, predpokladam. Jak doma tak v praci mam tiskarnu, ale plati to pro kazdeho? Ale dobre, beru ze ten kdo si neumi poradit pres ticketportal musi za to platit 'dan'. Presto si myslim ze i to bude parketa pro Tomase Syrovatka a ze je prostor k zlepseni.

                • Re: Slavia - Dukla 1:1

                  jane (admin)     před 9 lety 05.10.2015 21:05 |  
                  0 0

                  Znovu - problem je i s majitelem stadionu, pod ktereho spada prodej vstupenek i turnikety, neni uplne jednoduche se domluvit, myslim, ze o tom uz bylo napsano dost. Jinak ja byla na stadionu hodinu pred vykopem a jestli bylo v hledisti odhadem 500 divaku, je to moc. Dvacet minut pred vykopem cca 2000 divaku. Vazne si nekdo mysli, ze behem 20 minut projde turnikety 8000 lidi? V Barcelone to delaji tak, ze si clovek koupi vstupenku pres internet a pak si ji vybere v listkomatu v Barcelone, jestli si spravne pamatuju. Ono taky pokud by vetsina navstevniku mela permici, tak fronty opadnou.

  39. Re: Slavia - Dukla 1:1

    rak (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 02:02 |  
    0 0

    Opět se mně doba zápasu maximálně nehodila, ale tentokrát jsem šel. Lidí přišlo hodně, takže jsem v této stížnosti (půlka víkendu, brzké odpoledne) asi spíše osamocen. První půlka z naší strany špatná, po přestávce se na to dalo dívat. Hodně se tady nadává na Pitáka, což mně nepřijde úplně fér. Ano, v té první půlce to bylo od něj většinou slabé, dost kazil, ale ve druhé už mně to ve srovnání s ostatními tak nepřišlo. No, ano, potřebujeme do středu tahouna. Obávám se, že s Keniou je to bohužel zdravotně špatné (viz trenér) a s jeho perspektivou to moc dobře nevypadá. Souček dnes chyběl dost.

    Ohledně front před zápasem. Je to opravdu neúnosné. Každý nemůže trávit na stadionu dlouhý čas před zápasem. Když už nemusí stát u pokladny, i tak zůstane viset u vchodu, kde je nedostatečný počet otevřených turniketů.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      bongor     před 9 lety 05.10.2015 07:03 |  
      0 0

      To jsou chyby dost zásadní.Když vidím třeba v supermarketu dlouhé fronty u kasy a polovinu pokladen zavřených,tak mám vztek.Když mají v hospodě teplé pivo,někdy ještě pod míru a ještě k tomu předražené,tak tam už nikdy nejdu.
      S tímhle se přece dá něco rychle udělat!

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        honza_sl     před 9 lety 05.10.2015 11:49 |  
        0 0

        Ahoj Bongore,


        není tohle všechno v kompetencích majitele stadionu? Pokud totiž ano, tak se obávám, že vzhledem k velmi napjatým vztahům (předpokládám alespoň, že twitter Jaroslava Tvrdíka, že ne každý mám radost ze změn, se týkal majitelů stadionu) s tím nelze ze strany Slavie rychle udělat fakticky nic...

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          bongor     před 9 lety 05.10.2015 20:11 |  
          0 0

          Ahoj honzo,nevím,jak to mají s majitelem stadionu s občerstvením,ale prodej lístků zcela určitě má v kompetenci Slavie.Takže aspoň jednu z těch věcí je zřejmě možné vyřešit okamžitě.Že si majitelé stadionu na nás brousili zuby,tomu věřím a že jsou nahraní,to vidí všichni a proto nemohou mít z toho současného vývoje žádnou radost.

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            honza_sl     před 9 lety 06.10.2015 13:04 |  
            0 0

            OK, s lístky máš určitě pravdu (i když teoreticky bych si v rámci nějakého naschválu dokázal představit, že provozovat např. neotevře dost pokladen). Ohledně stadionu to fakt moc dobře nevypadá, ale jestli půjdou vlastníci do války s Čiňany, tak jsou sebevrazi. Na případném odchodu SKS budou tratit především oni.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Falk     před 9 lety 05.10.2015 07:29 |  
      0 0

      Pořád přemýšlím o včerejším zápase .Ta remíza je určitě spravedlivá .Nevim ,kde hledat viníka ,ale naše hra je tak trošku nakopávaná.Tolik špatně koplich rohů,taky neni normální.Naší hře tak nějak chybí tvář .Každý se rychle zbavit míče a kopnout to před branku .Možná je to taky proto ,že jsme včera dotahovali a poté chtěli otočit výsledek .
      Co myslíte?
      Kenia bude hodně chybět

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 09:11 |  
        0 0

        Já tedy nerozumím Hrubému. On v zápase s Jihlavou posílal do šestnácky neuvěřitelné míče, ale co dokázal vymyslet včera?

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        AlesJa     před 9 lety 05.10.2015 13:43 |  
        0 0

        snaha vše na Škodu a dát odpovědnost jemu, jenže nyní již trochu z té jeho top formy ubral a je to hned znát

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      zaba123     před 9 lety 05.10.2015 14:07 |  
      0 0

      Ahoj,
      ohledně front mě zaráží jedna věc, proč tam stojí spoustu mladých lidí, kteří mají doma internet a tiskárnu a nekoupí si lístek přes internet a nevytisknou - určitě 90% z nich by to bez problému zvládlo. Pak tam nemusí stát a nadávat, když to jde vyřešit takto jednoduše a v klidu domova.
      Lístky se na netu prodávali i v den zápasu.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 08:23 |  
      0 0

      Snad ano, protože tentokrát jsme skutečně mohli vyhrát jen tím, že by se pískala rovina. A to i pře náš celkově slabý výkon.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Dobi     před 9 lety 05.10.2015 10:01 |  
        0 0

        Jak jsem psal už jinde, plzeňsko-sralťanské mafii vyhovovala remíza! Ale co už při druhém zápase vyváděli ti pomezní pod západní tribunou, to je snad až na lynč! A pan Kaliningrad/Královec??? (pro méně znalé - východopruské město Královec / Königsberg založil Přemysl Otakar II. a po 2.sv.v. připadl Rusku a stal se z něj Kaliningrad....)

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      PetCC     před 9 lety 05.10.2015 14:25 |  
      0 0

      No ono to bylo i na jaře, kdy třeba Piták byl několik metrů mimo ofsajd a přesto pomezní ofsajd zvednul, protože tam bylo několik nehrajících slávistů a on se v tom nevyznal. V tu chvíli mohl jít sám na bránu. A v televizi si toho ani nevšimli, protože z kamery uprostřed neměli tak široký záběr, aby to vůbec bylo vidět.

  40. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 08:02 |  
    0 0

    Jestli Kenia nejede se zraněním na repre sraz, tak je to asi vážný :)
    Jinak jsem byl asi na jiném zápase, včera byl Míňa po Zmrhalovi v té bídě náš druhý nejlepší záložník. Nic to ale nemění na tom, že potřebujeme posílit na obou křídlech. Bazal a Piták úplné zoufalství, Hrubý to občas zkusil zrychlit a chytře nahrát, ale povedla se mu vlastně jen jedna standardka (resp. Dukle se sakra nepovedla), jinak v soubojích klasicky odevzdával soupeři. A Voltr je bohužel z formy.
    A nelíbil se mi ani Škoda, jestli se něco takového smí napsat. On ani v derby nezářil, poslední dobrý zápas odehrál s Kazachstánem. I Karoch si už všimnul, že má chvíle, kdy se mu prostě nechce hrát, dostane jednu špatnou přihrávku nebo na něj rozhodčí nezapíská faul, začne vypouštět souboje a náběhy a jeho užitečnost pro tým je na 5-10 minut nulová. Vůbec pohyb byl pro nás včera velký problém. Nedařilo se tolik ani krajním bekům.
    Bod je dobrý. Tohle na poháry nebylo.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Dobi     před 9 lety 05.10.2015 09:55 |  
      0 0

      My jsme to se sousedy viděli někdy trochu jinak. Piták byl v první půli příšerný, ale ve druhé půli již měl výborné záblesky, zdálo se nám, že se v první půli šetřil. První půle, to byla kopie utkání v Ústí, naštěstí ne s hrozivým 0:3...Souhlasím s pozitivním pohledem na Míňu,podle mne to byl za poslední dobu jeho nejlepší zápas. Bazala mi je strašně líto. Je to talent a obrovsky poctivý kluk, zažil jsem jej na besedě v Žilově, ale trochu na něj asi padla deka zodpovědnosti. Snad zde pomůže trpělivost. Potřeboval by i přibrat...
      Kdo nám vlastně zranil Štohanzla při derby, včera mi tam moc chyběl. A to, co jsem řekl o Bazalovi, platí i o Keniovi. Pan fotbalista, ale žel s porcelánovýma nohama...

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        afro     před 9 lety 05.10.2015 10:35 |  
        0 0

        Štohanzl se zranil sám, když ho tam ve druhé půli "vykoupal" Frýdek..

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          PetCC     před 9 lety 05.10.2015 14:22 |  
          0 0

          No řekl bych, že ho vykoupal, protože v tu chvíli už byl zraněný.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        bongor     před 9 lety 05.10.2015 20:36 |  
        0 0

        To s tím Bazalem je i moje řeč,potřebuje přibrat.Já jsem byl ve dvaceti hubeňour,začal jsem cvičit weiderův system a během roku jsem přibral deset kilo.
        Asi by se to muselo pro fotbalistu trochu upravit,ale jinak to je skvělý způsob
        jak nabrat svaly a hlavně sebevědomí,to Bazalce asi taky chybí.Soupeři by se od něj
        odráželi jak pingpongové míčky.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      no-nick     před 9 lety 05.10.2015 13:29 |  
      0 0

      Se Skodou naprosto souhlasím. Moc se mu nechtělo. Kolikrát brankář držel míč u nohy a čekal, sbíral vteřiny, a Škodák na něj jen líně koukal. Nakonec tam musel běžet Voltr, který to měl dvakrát dál.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Barra     před 9 lety 05.10.2015 13:48 |  
        0 0

        Nesetril se kvuli zraneni, ktere mel v tydnu?

  41. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Barthezz     před 9 lety 05.10.2015 09:45 |  
    0 0

    Změny v záloze byly opravdu rozhodující. Forma skvěle hrajícího Součka, natěšenýho Štohanzla a super výkon Kenii z derby se Spartou se proti Pitákovi, Bazalovi a Míňovi nedal srovnat. Pitákovi se zápas absolutně nepovedl, ve středu na běhavý pozici, kterou měl zastávat, se opravdu projevilo stáří, je to strašně smutný, že nám nemohl pomoct dřív, když jsme museli jen závistivě koukat, jak hrával ve velkém stylu v Jablonci, asi určitě probíhá jeho poslední sezona v SKS. Bazal od začátku strašně nervózní, jako by na něj padla srašná deka. Jeho lehkost a drzý tah na bránu se proměnil v zoufalost. Mohl důrazněji vystartovat po výpíchnutém míči Milanem Škodou a zasunou do brány, ale místo toho nedůrazně prováhal slibnou pozici a kopnul do toho jak do h.... Celý zápas se to pak s nim táhlo v podobném stylu. Přišlo mi, že mu v jednom souboji dost naložili a pak se pořád skláněl a něco si upravoval, pokulhával. Možná nechtěl prováhat kvůli šrámu šanci v základu, ale u všeho byl pozdě, odstavit se nechal, schovával se za hráči a nechtěl zapojit do hry. Myslím, že i to rozhodlo, že šel potom o půli dolu. Voltr mě také hodně zklamal. Měl víc prostoru se ukázat, ale dobře hrající obrana hostí mu nedovolila čuchnout. Nutno dodat, že i Milan Škoda to měl se stopery Dukly fakt náročný, nepamatuju se, kdy prohrál tolik osobních soubojů. Nechápu, proč Uhrin nedal do základu novou posilu Frydrycha do základu a Deliho nevysunul na Součkovo místo. Každopádně, snad to kluci ještě dokopou s dobrýma výsledkama do konce podzimu a nutnost přivést špílmachra a krajní záložníky s útočníkem je nutnost. Co si budeme nalhávat, Skoďák by mohl jít po sezoně za vejdělkem do záhru a útočníka si připravit musíme.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Barra     před 9 lety 05.10.2015 10:43 |  
      0 0

      Myslim ze Frydrych ma herni manko. Posledni zapas za Banik hral pred 7 tydny, pak uz jen ten nestasny poharovy zapas proti Usti. Ja jsem tedy rad ze Deli zustal v obrane.

  42. Re: Slavia - Dukla 1:1

    rak (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 10:42 |  
    0 0

    Ještě obecně. Zdá se mně, že ta návštěva kromě akce je také odrazem určitých nadějí, které snad teď máme. A je to spojené ne ani tak se vstupem Číňanů, ale hlavně s angažovaností Šimáněho, tedy vlastníka, kterému zatím lze věřit, že nejen něco umí, ale také to není žádný podvodník. To je něco, co skoro slávisté nepamatují. Naopak, často jsme se museli stydět. A to i za duo Doležal - Rosen (kdo si pamatuje na některá jejich vystoupení). Takže toto je něco nového, co jsme potřebovali a doufám, že to vydrží.
    Mimochodem, v Ruzyni nelze přehlédnout řadu letadel Smart Wings (Travel Service).
    Tak mě napadlo, že by se tam trochu dala Slavia propagovat, tedy zadarmo. Když jsem letěl s Emirates, tak tam pořád běžely zápasy Paris St. Germain. Ale bylo by to samozřejmě dvojsečné pro domácí cestující z řad ostatních fandů.

  43. Re: Slavia - Dukla 1:1

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 11:37 |  
    0 0

    Remiza si dovolim trvdit je nasi ztratou a musim rict, ze jde tak trochu i na vrub pana Uhrina. Absolutne jsme nechytili zacatek zapasu a dostali i trochu stastny gol. Seslo se hned nekolik at uz chyb, neduslednosti, nebo stesti na strane dukly. naopak jsme nepromenili sance ktere jednoznacne po golu volali.
    Kdo mne zklamal byl Bazal. Nevim cim to bylo, ale byl do doby nez si misto prohodil s Milanem Cernym uplne marny. Jestli za to muze male herni vytizeni a touha se predvest nevim. v kazdem pripade zklamal. v zime musi jit na hostovacku. Hul na nim nelamu, ale ten kluk potrebuje hrat, hrat a hrat.
    Pitak zahral na sve pomery dobre. bojoval na hranici regulernosti, nekdy za ni a rozhodne po tom kdy nedal pokoj Bergrovi, mel jit Bergr za tu facku v obliceji ven. U Karla je bohuzel videt, ze uz to ma za sebou a ze roky se zastavit nedaji. dovedu si jej predstavit na place ke konci zapasu, ale na zaklad to uz neni.
    Mina Cerny napravo bojoval o poznani lepe nez na levo. Myslim ze to je hrac co je na hrane zakladni jedenactky. mozna by se mi ale vic libil podhrotem pokud nebude moct hrat Kenia na misto Voltra, ktery ac se snazil, tak se mu moc nevedlo. Toho bych posadil na lavicku, momentalne.
    Kdo se mi naopak velice libil byl Hruby. Ac se mu kolikrat nepovedla prihravka, tak v zaloze rozhodne byl citit, chodil do souboju a i je dokazal ustat, hodne pridal na durazu a dovolim si rict ze pro mne byl po Delim nasim nejlepsim hracem.

    Jeste bych rad zminil jedno jmeno a to je Jablonsky. musim rict, ze ac jsem mu neveril, tak v poslednich zapasech hraje velice slusne a velice mile mne prekvapuje.

    Rozhodci nas opet nezklamali. Neudelenou cervenou kartu uz jsem zminil. to ze dostal Bergr jen zlutou pochopit opravdu nelze. Chyba pomezniho je pak uz asi trdici poslednich kol. Zrovna zastavena situace v 58 min. nebyla tak neprehledna a tedy muzeme jen litovat.

    Navsteva byla super a doufam, ze to takto bude casteji, protoze si myslim, ze hodne z nas si zapas uzilo, ikdyz se nakonec nevyhralo. Ale fandilose slusne a bylo by fajn na to navazat a kluky zase priste podporit.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      klimi     před 9 lety 05.10.2015 11:57 |  
      0 0

      Černý je sice na balonu dobrý, ale jelikož má vždycky hlavu dole a kouká na míč, tak mi přijde, že někdy neví komu nahrát, protože prostě nekouká. Proto spousta akcí vyšumí...

      Jinak byl jsem dopoledne na juniorce a že by mě někdo mile překvapil, to opravdu ne, spíše naopak, snad jen Kocourek zahrál opět dobře, ale to už je u něj taková klasika, že lítá všude a chce hrát...Tak snad mě někteří kluci ještě někdy překvapí...:))

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        klimi     před 9 lety 05.10.2015 12:05 |  
        0 0

        Ještě jsem zapomněl na Vavrouše, který dal pěkný gól z dálky...:)

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Navyseals     před 9 lety 05.10.2015 12:47 |  
        0 0

        Při delší absenci Kenii a "formě" Pitáka s Hrubým bych klidně uvažoval o jeho povolání do áčka.

        • Re: Slavia - Dukla 1:1

          klimi     před 9 lety 05.10.2015 12:52 |  
          0 0

          Alespoň na tréninky proč ne, ale ten přechod z "divizní" JL do SL je fakt velký...

          • Re: Slavia - Dukla 1:1

            no-nick     před 9 lety 05.10.2015 13:25 |  
            0 0

            Koukal jsem, že Kuchta byl degradovan do 19, nevi se proč? Měl jsem za to, že v juniorce vynikal.

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              klimi     před 9 lety 05.10.2015 13:30 |  
              0 0

              Nebyl degradován, jen 19ka potřebovala konečně vyhrát...

              • Re: Slavia - Dukla 1:1

                no-nick     před 9 lety 05.10.2015 17:32 |  
                0 0

                Tak to je lepší možnost:)

            • Re: Slavia - Dukla 1:1

              nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 13:37 |  
              0 0

              Jestli to není spíše vynucená výpomoc trapné 19tce než-li nějaká degradace. Však za juniorku hrál též a dokonce dal gól.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      zeleznik2     před 9 lety 05.10.2015 16:59 |  
      0 0

      Určitě tam byla možnost poskládat tým jinak. Já bych třeba zkusil vedle Latky Frydrycha a Deliho se Švecem na DZ. Zmrhala na křídlo nebo napodhrotového hráče. Bazal zklamal asi všechny fandy, konečně se měl ukázat a nic, Karel Piták zahrál jako vždy, nezlobím se na něj, ale na základ už to dávno není, Hrubý jako střídající hráč dobrý, Jablonský zatím mile překvapuje, snad v Ústí stejně jako celé mužstvo zklamal, ale v obou derby a před tím s Jihlavou výborný. Nejvíce chybí adekvátní náhrada za Štohanzla a Keniu.

  44. Re: Slavia - Dukla 1:1

    el_moscardon     před 9 lety 05.10.2015 13:04 |  
    0 0

    Tak jsem projel statistiky Synot ligy a evidentně je naše umístění lepší, než předváděná hra. Podívejte hlavně na ofenzivní statistiky. Tam jsme v podstatě nejhorší z ligy. Jakmile přestane držet obrana, nebo když budeme o gol vzadu, budeme mít velký problém.
    http://www.synotliga.cz/statistiky.html?unit=2&status=¶meter=3&season=2016&club=&game_limit=&nationality=&age=&list_number=0&order=6&order_dir=2

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      AlesJa     před 9 lety 05.10.2015 13:32 |  
      0 0

      nj ukazuje to přesně, že naše goly jsou dost ze standardních situací, balon nedržíme, snaha hrát na brejky, ale bez driblinku a průniků.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        AlesJa     před 9 lety 05.10.2015 13:36 |  
        0 0

        zajímavé jsou i ty goly hráčů po střídání

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      PetCC     před 9 lety 05.10.2015 14:18 |  
      0 0

      Já ty statistiky procházím průběžně, takže žádný překvapení. Jenže se podívej na statistiky Sparty a dojde ti, že ty jednotlivé statistické údaje jsou dost zkreslující a musíš je porovnat s ostatníma. V derby bylo jasně vidět, že držení míče a nejvyšší úspěšnost v přihrávkách neznamená vůbec to, že jsi schopen dostat se do šance. Protože nemáš odvahu jít do souboje a hraješ všechno moc na jistotu.
      Zkrátka, naše výsledky stojí na obranné činnosti podpořené výborným brankářem. To že v tvorbě zálohy jsme za začátku, to je vcelku jasné. Třeba Dukla si sehrávala zálohu několik let, takže i s průměrnějšími hráči jsou schopni kvalitní hry, která samozřejmě svou součinností naší předčí.

  45. Re: Slavia - Dukla 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 14:04 |  
    0 0

    První poločas byl z naší strany hodně slabý, nejslabší byl Bazal, což pro mě bylo zklamání, dopředu nic nevymyslel, zahodil velkou šanci a dozadu nestíhal bránit. Na základ to ještě určitě není, fyzicky na ligu ještě nemá, ale jako střídající hráč proti unavené obraně soupeře, proč ne.

    Další věc, Dukla má hodně silné stopery, jak ve vzduchu, tak i v běžných osobních soubojích, dovolím si tvrdit, že jedny z nejsilnějších v lize. Škodu si dobře hlídali a ten to měl hodně těžké. Moc nám nefungovala hra po křídlech a kombinace celkově, s tím se ale potýkáme od začátku sezóny. Proto nakopávané míče na Škodu neměly moc smysl a spoustu osobních soubojů Milan proti přesile prohrál.

    Moc se mi líbila středová řada Dukly, Hanousek, Považanec, Čajič, každý z těchto hráčů by ve Slavii hrál bez debat v základní sestavě. Doufám, že se v zimě pokusíme získat Marka Hanouska, protože to je pan fotbalista, navíc odchovanec.

    Oproti tomu naše středová řada je tragédie, vypadne 20ti letý Souček, v Mladé Boleslavi nepotřebný Štohanzl a Kenia a my za ně nemáme náhradu. Piták na to už bohužel nemá a absolutně nestíhá, Zmrhal si odehraje své, ale nic víc hře nepřidá. Černý se snaží, vybojuje hodně míčů, pomáhá do obrany, ale je strašně neproduktivní, no a Hrubý je ten samý případ jako Bazal, má hrozně velké nedostatky po fyzické stránce.

  46. Re: Slavia - Dukla 1:1

    zeleznik2     před 9 lety 05.10.2015 16:54 |  
    0 0

    Pár statistik
    střely celkem: 12:10
    střely na bránu: 4:1
    držení míče: 52% oproti 48%

    mírně jsem byli lepší

    bohužel bez Kenii a Štohanzla zmar a zmar

    přes zimu nejméně dva hráče do ofenzívy a pokud odejde Škoďák tak i nového snipera.

    naši klíčoví hráči a jejich statistiky:

    Kenia odehrál z 9 zápasů pouze dva
    Štohanzl z 5 možných 3, všechny vítězné,
    Latka 6 z 9.
    Souček 8 z 9
    Berky, Škoďák, Deli a Voltr se objevili ve všech 9 zápasech, Radek Voltr ze začátku jako střídající hráč

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 18:03 |  
      0 0

      Dle livesport.cz:
      držení míč: 52%:48%
      střely celkem: 14:9
      střely na bránu: 5:3
      Jen bych rád doplnil rohové kopy 12:3. To je hrůza, že z 12 rohů nedáme ani jeden.

      • Re: Slavia - Dukla 1:1

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 18:03 |  
        0 0

        ... nedáme ani jeden gól.

  47. Re: Slavia - Dukla 1:1

    navzdyslavia     před 9 lety 05.10.2015 17:24 |  
    0 0

    Ahoj. Takze dlouho ocekavana tiskova konference bude tuto stredu od 10 30 hod.

  48. Re: Slavia - Dukla 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 20:31 |  
    0 0

    ODPOVĚĎ JUDr. ŠIMÁNĚ NA DOPIS ODBOČKY OP BRANDÝS NAD ORLICÍ.

    Vážení pánové,

    upřímně Vám děkuji za zaslaná přání mnoha úspěchů v souvislosti s mým akcionářským vstupem do Slavie. Chtěl bych Vás ujistit, že ke klubu přistupuji s velkou pokorou a že využiji všech svých znalostí, abych mu vrátil lesk, který si zaslouží.
    Současně bych Vám ale rád sdělil, že spoléhám i na Vaši pomoc. Slavia bude do budoucna tak silná, jak silné bude její zázemí, včetně fanouškovské základny. Velice si vážím Vaší dlouhodobé činnosti pro klub a věřím, že se bude ve vzájemné spolupráci nadále rozvíjet. Jsem přesvědčený, že společnými silami uspějeme.

    S úctou Jiří Šimáně

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 21:05 |  
      0 0

      Hezké, takové staroslávistické.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      Barra     před 9 lety 05.10.2015 21:16 |  
      0 0

      Krasne.

    • Re: Slavia - Dukla 1:1

      piero (přítel SN)     před 9 lety 05.10.2015 21:17 |  
      0 0

      Milý Ladislave, pokud jsi členem pobočky Odboru přátel z Brandýsa nad Orlicí, napiš mně prosím na email: snowvalley@seznam.cz
      Děkuji.