Fortuna liga

Slavia - Brno 2:0

V dlouho očekávaném prvním jarním soutěžním zápase porazila Slavia v Edenu Brno 2:0 brankami Mešanoviče a Bílka. Na stadion dorazil solidní počet více než 12 tisíc diváků.

Slavia - Brno 2:0 (2:0)
Branky:
 15. Mešanovič, 42. Bílek 

Slavia: Berkovec - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Vukadinovič (86. Štohanzl), Souček, Hušbauer, Zmrhal - Železník (88. Barák), Mešanovič (90. + 1. Mikula)
Lavička: Latka, Piták, Pavlenka, Frydrych

Trenér Dušan Uhrin poslal na hřiště očekávanou základní jedenáctku, tedy i s Jiřím Bílkem, který nastoupil v základu již v generálce proti Dynamu Kyjev. Na lavičce chyběl mimo známých zraněných také Jaroslav Mihalík a sešívaní tak neměli mezi náhradníky k dispozici žádného útočníka. Slávisté začali podle očekávání aktivně, po prvním přímém kopu ve třetí minutě ještě zakončení nepřišlo, v páté minutě střílel po odraženém míči z dálky nad Melichárkovu bránu Souček. Pak zahrozilo z rohového kopu Brno, míč ale proletěl vápnem bez kontaktu kteréhokoli z hráčů. V 15. minutě šli slávisté do vedení, přímý volný kop po faulu na Hušbauera, centr Jablonského do vápna brankář Melichárek v souboji s Delim jen vyrazil před sebe, kde se nacházel výborně hrající Mešanovič, který neměl problém dostat  míč do sítě - 1:0! Nádhernou akci předvedli slávisté v 25. minutě, Vukadinovič získal míč na své polovině, zakombinoval s Železníkem a prošel přes střed hřiště, předal míč Zmrhalovi, který nádherným centrem našel Železníka, který si naběhl do vápna. Útočník Slavie však poslal na bránu Melichárka jen slabě, ten tak stihl vyrazit míč na roh. Podobná akce se opakovala o chvíli později, centroval tentokrát Jablonský a Bořil usměrnil míč jen do rukavic Melichárka. V 38. minutě se připomněli opět hosté, červenobílí nedůrazně odvrátili standardní situaci Brna a na centrovaný míč se už natahoval jeden z volných nabíhajících hráčů, výtečně před ním zasáhl na poslední chvíli Bořil. O chvíli později zase podobně na poslední chvíli zasáhl na hranici vápna skluzem Bílek. Slávisté však odpověděli drtivě. V rychlé akci nejprve Zmrhal našel na hranici vápna Železníka, který střílel trochu na dlouhou nohu a těsně přestřelil. O chvíli později ale přišel centr z rohového kopu, po kterém míč do sítě dotlačil dnešní kapitán Bílek - 2:0! Do kabin se tak šlo za stavu, kterému jeden bývalý trenér Slavie říká "past".

Trenér Uhrin neměl o poločase důvod sestavu měnit a slávisté začali tam, kde skončili, tedy převahou nad svým soupeřem. Hned po pěti minutách se dostal ke střele z hranice vápna Souček, jeho střelu tečoval do sítě Železník, bohužel však stál v ofsajdu a branka tak neplatila. Na druhé straně střílel z přímého kopu skoro od brankové čáry přímo na bránu Zavadil, Berkovec jeho překvapivý pokus vyrazil a následovala protiakce. Ta začala Deliho ziskem míče a přesným pasem za obranu, tam si však Mešanovič nezpracoval míč ideálně, předal na Jablonského, jehož centr pak už zablokoval vracející se obránce. O chvíli později pak asistent rozhodčího zastavil Mešanoviče v úniku za obranou zvednutím praporku, z tribuny to však vypadalo, že útočník Slavie se v ofsajdové pozici nenacházel. Brno kontrovalo střelou Malíka z dobré pozice asi z 20 metrů, Berkovec však zasahovat nemusel, míč šel mimo. V 66. minutě zase na druhé straně střílel velmi dobře Zmrhal zpoza vápna, bránu minul jen těsně. O chvíli později opět Zmrhal parádně zaběhl za obranu, přihrávku před prázdnou bránu na poslední chvíli poslal jeden z bránících hráčů na roh. Slavia měla v tomto období výborný úsek hry, v druhé půli méně nápadný Vukadinovič si krásně zaběhl za obranu, výborně našel volného Mešanoviče, který v tutové šanci trefil jen Melichárka. Jablonský posléze z přímého kopu poslal míč daleko mimo. Brno se ale dostalo zpět před bránu Slavie a dokonce dopravilo míč do sítě, sudí Kocourek však viděl ve vápně nějaké porušení pravidel ze strany hostů a branka tak nebyla uznána. O chvíli později po dalším rohu střílel z hranice vápna Malík, zařízení těsně minul. Brno si vytvořilo v závěru zápasu převahu a slávisté se měli v obraně co ohánět, aby nepustili hosty k nebezpečnému zakončení. V poslední minutě Zavadil z přímého kopu minul Berkovcovu bránu a Slavia si tak připsala první jarní tři body do tabulky, skóre nezměnil ani z poslední akce střídající Mikula, kterému sklepl míč Zmrhal.

Trenér hostů Václav Kotal hodnotil porážku svého týmu takto: "Viděli jsme utkání dvou různých poločasů. My jsme do první půle vstoupili bázlivě, měli jsme velký počet ztrát. Z toho pak vyústilo špatné řešení standardních situací. U první branky se nedohodl brankář se stoperem, druhá branka jen završila náš zmar v první půli. Do druhého poločasu jsme vstoupili lépe, kdyby nám sudí uznal kontaktní gól, mohl být závěr zápasu jiný, takto si to Slavia už zkušeně pohlídala a do ničeho nás nepustila."

Dušan Uhrin mohl být se ziskem tří bodů spokojený. "Bylo to od začátku nervózní utkání. Noví hráči byli nervóznější než při přípravných zápasech. Přesto jsme Brno až na jednu standardní situaci prakticky k ničemu nepustili. Škoda, že jsme nedali gól ze hry, naštěstí jsme zase dali góly ze standardních situací, to se nám naopak v přípravě nedařilo. Hráči do toho dali vše, i když se nám místy nedařilo. Zbytečně jsme kazili přihrávky směrem dopředu. Pár míčů, které měly být finální nebo předfinální, jsme zkazili. Byly tam ty pokusy a to je důležité. I tak jsme si ale šance vytvářeli. Mešanovič hrál velice dobře, byl dominantní a obrana s ním měla problémy. Železník byl trochu víc nervózní. Chtěli jsme hrát vysoký presink, to se nám myslím dařilo, protože Brno jen nakopávalo do stran, tam se nám to celkem dařilo sbírat. Hušbauer ukázal už v přípravě, že by mohl být lídrem. Dnes taky nedal pár míčů přesně, ale já po něm chci, ať podobné míče zkouší. Je perfektní hrát před takovou kulisou, už v týdnu to vypadalo na dobrou návštěvu. Jinak se hraje před 12 tisíci diváků a jinak před třemi tisíci. Nesmíme nic podcenit, majitelé chtějí maximum, fanoušci chtějí vyhrávat, musíme do toho dát pokaždé vše. Na hráčích byla vidět obrovská soustředěnost a velké nasazení. Vstup do půlsezóny je vždy důležitý, jsme rádi, že jsme vyhráli, ale nechci to zase přeceňovat, čeká nás hodně kol, už se soustředíme na Jihlavu. Pro hráče byl ten tlak obrovský. S Bílkem jsme končili podzim a hrál velmi dobře. Teď v přípravě patřil mezi nejlepší hráče, kteří řídí mužstvo. Až na jednu pětiminutovku ve druhé půli jsme měli dobře stažené hřiště, Bílek tu defenzivu dobře řídit. Latka začal přípravu trochu později, byl nemocný, nechtěl jsem sahat do něčeho, co funguje. Milan Škoda by měl být na Jihlavu v pořádku, ale dnes byla ta noha ještě trochu zarudlá. Věřím našim lékařům a fyzioterapeutům, že pro to udělají maximum."

17.kolo - Sobota 13. 02. 2016 18:20

Synot liga, 2015/2016
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

15. Muris Mešanovič
42. Jiří Bílek

FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

Komentáře (167)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Lovver     před 8 lety 13.02.2016 17:15 |  
    0 0

    Podle oficiálek má Mešanovič dvacet čtyřku. Nevíte, proč nemá 30 jako v přípravě?

  2. Re: Slavia - Brno před zápasem

    naplavnik     před 8 lety 13.02.2016 17:40 |  
    0 0

    Kapitánem mi vychází Jirka Bílek,nebo že by nějaké překvapení? JZ8? :-)

  3. Re: Slavia - Brno před zápasem

    naplavnik     před 8 lety 13.02.2016 17:48 |  
    0 0

    Ivánek do toho šlápl hned od začátku,penalta,2xcervena,neznámý gól... #ivankukamarade

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      bongor     před 8 lety 13.02.2016 17:51 |  
      0 0

      Výborně Ivánku,kamaráde.A potom že to podruhé nepůjde.Půjde to!

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      sicilianbrno     před 8 lety 13.02.2016 18:04 |  
      0 0

      první červená zcela jasná, ta druhá nejspíš taky... podle záznamu...

      • Re: Slavia - Brno před zápasem

        naplavnik     před 8 lety 13.02.2016 18:07 |  
        0 0

        Jj,první jasná,druhá spíše úsměvná ;-)

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 18:56 |  
      0 0

      tak ono se to samo neudělá žejo...

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      Travinho     před 8 lety 14.02.2016 01:21 |  
      0 0

      Ivan, jak Ivan...spíš Daniel si musel dnes šáhnout hluboko do kapsy.

      • Re: Slavia - Brno před zápasem

        sTizz (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 12:32 |  
        0 0

        Prvni polocas je valcoval Zlin,ve druhem se to obratilo,ac znechucene,presto musim napsat,ze to bylo zaslouzene vitezstvi bez pomoci. Hranicni situace by mely byt pousteny.

  4. Re: Slavia - Brno před zápasem

    sicilianbrno     před 8 lety 13.02.2016 18:14 |  
    0 0

    Nevite jestli Levan je zranenej nebo jen nedostal duvěru?

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      dArtagnan     před 8 lety 13.02.2016 18:16 |  
      0 0

      Má disciplinární trest, vynechá 3 zápasy.

  5. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 13.02.2016 18:32 |  
    0 0

    Podle oficiálek Hušby ve středu, na ČT chybně uveden na křídle, škoda zranění Mihalíka, doufám, že to nebude druhý Mičola, nevíte někdo na jak dlouho vypadá jeho zranění?

    • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

      patras     před 8 lety 13.02.2016 18:47 |  
      0 0

      taky bych to rad vedel. Hodne mu verim a tesim se na nej! Snad nam nekdo poda info.

    • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 18:54 |  
      0 0

      Mihalík prý už trénuje, ale nehraje kvůli deficitu, který v tréninku má.

  6. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 19:01 |  
    0 0

    Já si nemůžu pomoct, ale ten Zmrhal má prostě formu :)

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      urs (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 19:12 |  
      0 0

      já jak na to koukam, tak formu maji všichni krom železa, kterej je nějakej zakřiklej (asi z té podpory od fans, bo to tutově ještě nezažil :D) velmi dobře se na to dívá!!
      :)

      • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 19:15 |  
        0 0

        Železo se rozkouká :) věřím tomu...

      • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

        Gino     před 8 lety 13.02.2016 19:18 |  
        0 0

        Železo je dobrej, maká a měl smůlu (dvě dobrý šance)... ale dře a bude dobrej! ;-)

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 19:13 |  
      0 0

      Parádně tam lítá a i s rozmyslem centruje, palec nahoru , neskutečně šel nahoru

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 19:20 |  
      0 0

      Jinak mi přijde, že snad nejvíc prospěla ta konkurence Vukymu, daleko víc se vrací, je důraznější...taky šel nahoru :)

  7. Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

    Kaston     před 8 lety 13.02.2016 19:14 |  
    0 0

    Jsem si říkal, jestli jsme náhodou nepřivedli na poslední chvíli novou posilu a on to byl ostříhaný Deli :-D

    • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

      Gino     před 8 lety 13.02.2016 19:18 |  
      0 0

      Přesně :D

  8. Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

    Gino     před 8 lety 13.02.2016 19:20 |  
    0 0

    Po poločase 2:0 na góly, 6:0 na střely a 61:39% držení míče.

    • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

      mart     před 8 lety 13.02.2016 20:46 |  
      0 0

      Ne, opravdu se nemuzu zlobit, .... zatim sem zapas nevidel, jen on-linena idnesu, s komentari Hazmuky a spol.
      Anebo by se tomu dalo neco vytknout?
      Je to jako Liverpool, 20 minut do konce , 16 k jedny na strely, pak udelaj par spatnejch prihravek a zacnou se klepat, .... pak trestnak, gol, pak druhej. Vymalovano.
      No a pak se clovek koukne na treba ten Leicester, 15 minut do konce, a voni se snazej dat 3ti a pak 4tej gol.....
      Co delame spatne.( u LFC je ta posranost pochopitelna.....)
      Hazmuka s Peroutkou se mohli ufandit v poslednich minutach ....
      Musime to souperum dovolit?
      Nemela ta stridani prijit driv?
      Ja nikoho nenavadim, ... jen otazky...

      • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

        Khadgar     před 8 lety 13.02.2016 21:55 |  
        0 0

        Protože Liverpool nemá lídra (ani navrátivší se Henderson jím není). Upřímně, čekal jsem od Kloppa víc, na druhou stranu, ten kádr opravdu není konkurenceschopný na té nejvyšší úrovni. Nemám tak podrobné informace jako ty a nejsem tak blízko dění, nicméně myslím, že Liverpool je ukázkovým příkladem toho, když trenér (Rodgers) neustojí jednu úspěšnou sezónu, kterou navíc z větší části zařídila životní forma dvou útočníků.
        Vlastně by to mohl být pro Slavii takový odstrašující příklad co se týče drahého doplnění kádru. Protože se tam také nakupovalo za vysoké částky a až na pár výjimek to dopadlo bídně.
        A po nástupu toho blázna (myšleno v dobrém, já ho žeru) to vzhledem k nulové aktivitě v tomhle přestupovém okně taky nevypadá moc nadějně. Když se k tomu přidá prodloužení smlouvy s Mignoletem, tak se zase začíná smrákat...

        Nicméně i tak je návštěva Anfield Road na mém zahraničním fotbalovém bucket listu na prvním místě :)

        • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

          mart     před 8 lety 14.02.2016 10:37 |  
          0 0

          Myslim, ze muzes mit pravdu. Klopp se mi taky libi, a to, ze neposiloval je dobre. Musi presne vedet, kdo z toho ansamblu bude pouzitelny do budoucna, a kdo by sel aspon zpenezit. Mignoleta nechapu, ... ale snad Klopp vi co dela.
          Vic me zajima Slavia. Chtel, sem vedet, jestli bylo nutne proti Brnu zaver branit, nebo ne.
          Jestli to kontrolovali, nebo ne. Ne jako Martinez, kterej nebrani, a ve trech zapasech v sezone ztrati body v poslednich vterinach se slabym tymem.
          Uz sem si sehnal zaznam, tak se kouknu.
          Jsem rad ze se vyhralo vic nez vo gol, a vzadu nula.
          mart

          • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

            Khadgar     před 8 lety 14.02.2016 11:14 |  
            0 0

            Já jsem si říkal, jestli už třeba FSG nedošly prachy nebo trpělivost... No, je to opravdu na dlouhou debatu a tady jsme na fóru Slavie, tak jen krátce - naději mám ve Firminha, z toho by mohl být nový Suaréz. Typově je velmi podobný, jen nemá jeho perfektní dynamiku. A dokud LFC nebude mít stopery světové extratřídy (což už nějakou dobu nemá), tak neuspěje.

          • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

            urs (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 11:49 |  
            0 0

            podle mýho už klucím v závěru docházely síly, nic převratného :)

          • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

            urs (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 11:49 |  
            0 0

            podle mýho už klucím v závěru docházely síly, nic převratného :)

            • Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

              mart     před 8 lety 14.02.2016 20:56 |  
              0 0

              To sem mel na mysli, ... ale pak by se preci nabizelo stridani trosku drive, ... ne na zdrzovacku. Ale jestli presovali, a na zacatkums trochou nervozity, to sily sebere. Napadlo me to taky. Diky Ursi

  9. Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

    Betynka58     před 8 lety 13.02.2016 19:22 |  
    0 0

    Zatím velká spokojenost, doufám, že ve druhé půli nedá Slavia Brnu ani čuchnout. Zatím mne nikdo nepřekvapil v negativním smyslu, moc se mi líbí ten presing, který, jak ukázala první půle, může být hodně účinný.

  10. Re: Slavia - Brno 2:0 po 1. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 13.02.2016 19:24 |  
    0 0

    Pěkný první poločas Brno mačkáme, šancí dost, dvě branky no byly se štěstíčkem, ale zasloužené, kluci makají, bojují, jen ty zbytečné nepřesnosti těch je potřeba se vyvarovat. Brno snad na jednu hrozbu zatím bezzubé. Vzhůru do druhé půle.

  11. Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 8 lety 13.02.2016 19:32 |  
    0 0

    Ten plešoun na lajně už mně ser... Nejméně druhý odmávány ofsajd, který nebyl.

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      hiker42     před 8 lety 13.02.2016 21:46 |  
      0 0

      souhlas ten byl strašidelnej. jeden gól nám vzal..

  12. Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

    Gino     před 8 lety 13.02.2016 19:47 |  
    0 0

    Mám pocit, že v TV je strašně slyšet megafon strašáka...

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 20:58 |  
      0 0

      až na to, že Strašák už dávno do megafonu nic neříká :)

      • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

        Gino     před 8 lety 13.02.2016 21:18 |  
        0 0

        Dobrý, získa jsi bludišťáka... ale pointu jsi přehlédl. Nejde o to, jestli je to strašák, nebo megafon, ale o to, co to teda je? :D

      • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 21:20 |  
        0 0

        Ale mohl to být megafón od Strašáka. ;-)

  13. Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

    Barra     před 8 lety 13.02.2016 20:08 |  
    0 0

    Ukol splneny na 100%.

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 20:13 |  
      0 0

      Já jsem nesmírně rád i za naší aktivitu, pressing. Vážně jsem rád, že jsme dokázali obraz naší hry z přípravy přenést do ligového zápasu, což se nám v minulosti ne vždy dařilo.
      Velkou radost mi udělala i útočná dvojka a Vuki :)

      • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

        bongor     před 8 lety 13.02.2016 20:18 |  
        0 0

        To presování platí na každého,zejména na silnější soupeře.Posledních dvacet minut bylo znát,jak to ale bere síly,brňáci celkem vyrovnali hru.

  14. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 8 lety 13.02.2016 20:26 |  
    0 0

    Berky 6 - boril 6, bilek 6, deli 6, jablon 6 - vuky 6, soucek 5, hus 6, zmrhal 6 - mesan 7, zelezo 5

    • Re: Hodnoceni

      Luckyduck (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 22:17 |  
      0 0

      Já bych byl v hodnocení štědřejší :)
      Berkovec 6 - Bořil 6, Bílek 8, Deli 7, Jablonský 7 - Vukadinovič 6, Souček 6, Hušbauer 6, Zmrhal 7 - Železník 6, Mešanovič 8

    • Re: Hodnoceni

      Travinho     před 8 lety 14.02.2016 01:44 |  
      0 0

      Bořil se dopředu moc nepředvedl, Muris někdy zbytečně předržoval míč naopak Zmrhal výborný.

      • Re: Hodnoceni

        jarmik     před 8 lety 14.02.2016 09:46 |  
        0 0

        Bořil byl ale excelentní vzadu, mnohokrát zklidnil hru, podržel balon, ale nejvíc mě potěšilo, jak snad 10x s přehledem zpracoval těžký míč. Pro mnohé ligové hráče je záhadou, jak toho docílit. :)

  15. Re: Slavia - Brno 2:0

    kerim1969     před 8 lety 13.02.2016 20:31 |  
    0 0

    Hoši děkujem,
    Zbrojovka byla marná, ale to spíš proto, že jsme byli aktivní
    ve všech činnostech.
    Jako třešničku na dortu jsem si přál ve druhém poločase ještě jeden gól.
    Také jsem čekal na střídání kolem 70 min.,ale Dušan to nechal až na závěr.
    Teď musíme zabodovat v Jihlavě (vedle Milana to vidím na Murise).
    Jinak paráda, jen tak dál.

  16. Re: Slavia - Brno 2:0

    pinochet     před 8 lety 13.02.2016 20:39 |  
    0 0

    Teda trenére, jestli to někdy tady čtete,máte nějaké vysvětlení pro fakt, že naší jedinou standartku přímo proti bráně kope ten, kdo z podobné situace nikdy gól nedal a nikoli ten, který jich již dal vícero a kterého jsme mimo jiné právě proto kupovali?

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Komix     před 8 lety 13.02.2016 20:50 |  
      0 0

      Jo!! Pojďme po dobrém výkonu kritizovat kvůli jednomu momentu, a to ještě člověka, který za to nemůže!

      Ne, doopravdy..Myslím, že to bylo na základě domluvy mezi hráči. To, že se to Jablonskému nepovedlo, je věc druhá. Rase krásně rozehrál standardku, z níž padl gól.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Komix     před 8 lety 13.02.2016 20:50 |  
        0 0

        *zase

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          pinochet     před 8 lety 13.02.2016 21:01 |  
          0 0

          Osobně jsem čekal o něco lepší výkon, ale beru, že si mužstvo ještě sedá. Nechá-li standartky trenér vždy na „domluvu hráčů" může je ten nejaktivnější, style „já, já, já" kopat do větráku pořád. Máme-li v týmu dobrého šutéra, a to teď díky Bohu a následně čínským penězům máme, má trenér jasně říct, že kopat bude on a žádný neumětel se mu do toho nebude motat.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 21:03 |  
            0 0

            Kopal i Hušbauer a celý to překop až do autu.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 21:05 |  
            0 0

            Vždy je dobré, když trenér určí minimálně dva hráče - a to praváka a leváka. To si myslím, že DU udělal. Pak už to je jen na domluvě hráčů. Oba mají velmi slušnou kopací techniku. To, že se to nyní Tomášovi nepovedlo je jedna věc. Každý se někdy ukopne.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Arutha     před 8 lety 13.02.2016 21:05 |  
            0 0

            Určitě je určených několik hráčů a záleží jak se dohodnou na hřišti, kdo bude kopat. Tohle navíc byla pozice pro leváka...

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              pinochet     před 8 lety 13.02.2016 21:12 |  
              0 0

              Už se to někdy Tomášovi povedlo?

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                SKSJohn     před 8 lety 13.02.2016 21:29 |  
                0 0

                cítím z tebe trochu osobní nesympatie vůči Tomovi...proto se tu musím k tomu výroku "neumětel" ozvat ! Beru to osobně, protože Tomáše velmi důvěrně znám. Vůbec se mi tvůj názor nelíbí a nesouhlasím s tebou ! Určitě jsi z mužstvem v denním kontaktu a víš, jak to kluci kopou na tréninku, v přípravách apod...určitě máš i přehled statistik, který se na Slavii vede, co se přesnosti, a procentuální úspěšnosti centrů, přihrávek vede...protože pak by teprve tvůj názor měl nějakou váhu... teď ti povím jednu z kuchyně, kde je dost dobře známo, že Jablonský v těchto číslech dominuje... a dnes zahrál velmi dobrý zápas, kde po dvou jeho standartkách padli oba goly... !!! A určitě jsi si všiml, že Tomáš dnes kopal z přímáku přímo na bránu úplně poprvé za celou sezonu.... a že mu to nevyšlo je fakt, s tím se z tebou nepřu...Hušby se na to necítil, mluvil jsem s ním dnes po zápase... zamysli se nad tím co říkáš, protože se mi zdáš vůči němu dost zaujatej... a na slovo neumětel se laskavě příště vys*r !

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Barra     před 8 lety 13.02.2016 21:45 |  
                  0 0

                  Johne, byl jsi rychlejsi nez ja, ale velke + 1 z me strany. Mas pravdu, Tomas dnes velmi dobry a zodpovedny zapas, na jeho asisty jsem zapomnel pri psani meho nazoru.

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  pinochet     před 8 lety 13.02.2016 21:55 |  
                  0 0

                  Proti Jablonskému určitě nejsem zaujatý, odehrál stejně jako celá obrana dobrý zápas. I centry mu celkem šly. Jenom jsem nepochopil, proč jedinou situaci, kdy lze napřímo ohrozit bránu, zahrával zrovna on, když statisticky je v mistrácích Hušbauer s efektivitou úplně jinde. Jsem na chvíle, kdy kope spíše ten, kdo „se na to cítí" citlivý. Jsou totiž fotbalisté, kteří se cítí vždy a efekt=0. Není-li to případ Jablonského, omlouvám se, neznám zákulisí. Můj názor byl jenom pohled fanouška zvenčí.

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Pepino44     před 8 lety 13.02.2016 22:14 |  
                  0 0

                  Prostě někdo chce být "znalec" tak něco vypustí a doufá,že se někdo přidá, ale dneska asi ne, Tomáš zahrál dobře. Někdo holt má mindráky, že nic nedokázal, tak si musí najít nějakou oběť na kterou si může zanadávat. Hub už tady není, Zmrhal hraje dobře, tak se ten umělec trefil do Tomáše, potažmo do trenéra.

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    bongor     před 8 lety 14.02.2016 04:30 |  
                    0 0

                    To máš Pepino naprostou pravdu.Hub bohužel nehrál ani proti bolševikovi,jinak by nemohli prohrát.No hráli proti nejmíň dvanácti/i podmezní nechal gól z ofsajdu/.
                    Škoda,zlíňáci byli pěkně nasraný/rozhovor s Korešem/.

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    pinochet     před 8 lety 14.02.2016 11:30 |  
                    0 0

                    Nezapomeň taky na výborný Milana Černýho, Pitáka, Hrubýho a Voltra. I ty sem často kritizoval.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Barra     před 8 lety 13.02.2016 21:40 |  
            0 0

            Nevidim zadny problem. Kopat ma ten, ktery se na to citi a ma sebeduveru. Vicekrat se oba pohybovali pri standartkach spolecne kolem mice, bez pochybu dle rozhodnuti DU. Kazdy cekal ze bude kopat Husbauer, Tomas Jablonsky mohl prekvapit. Nemyslim si ze by se DU mel zpovidat z toho, proc se nepokusil Husbauer. Jde o jeho rozhodnuti, stejne jako je na nem proc byl Latka po dlouhych letech jen na lavicce, proc hral Vukadinovic, kdo z dnesniho dua utocniku bude muset v Jihlave uvolnit misto Milanovi Skodovi, atd. Rozhodnuti trenera, ktery za to take nese jako jediny odpovednost - a nam neni zadne vysvetleni dluzny. Muzeme si sami hrat na amatery-trenera, ale tim to konci.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      kerim1969     před 8 lety 13.02.2016 22:10 |  
      0 0

      Děkuji

  17. Re: Slavia - Brno 2:0

    homerinho     před 8 lety 13.02.2016 21:30 |  
    0 0

    Dneska maximální spokojenost, přes 12k je na únor a televizní zápas super návštěva. Věřim tomu, že až bude tepleji Eden vyprodáme.
    Jinak jestli je pravda co tvrdí Koreš, tak ten Královec je pěknej šmejd. Nejde teď o to, jestli něco zapískal špatně, ale že pak poškozenej tým ještě provokuje a má takovýhle arogantní kecy to je neskutečný.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      bongor     před 8 lety 13.02.2016 22:16 |  
      0 0

      Korešovi naprosto věřím,Královec je přesně to,čím ho tituluješ.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Kenny     před 8 lety 14.02.2016 00:26 |  
        0 0

        Já se na to díval, sraltě odpustil dvě redky.

  18. Re: Slavia - Brno 2:0

    hiker42     před 8 lety 13.02.2016 21:54 |  
    0 0

    Mám radost, výhra, všichni noví hráči se ukázali, nejlepší podle mě JZ, Muris kousek za ním, Deli famózní. 12T hodně slušný, poslední 5 minutovka ve stoje "Bican,Puč a Plánička..", slzy na krajíčku:) Celkově: JSME ZPÁTKY!

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      tomcz     před 8 lety 14.02.2016 13:37 |  
      0 0

      Ta poslední pěti minutovka ve stoje byla fakt super! :)

  19. Re: Slavia - Brno 2:0

    Laduk     před 8 lety 13.02.2016 21:59 |  
    0 0

    Ještě to není ono, představoval bych si víc fotbalovosti. Kdyby Železník proměnil, to by byla úplně jiná káva

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 21:57 |  
      0 0

      Samozřejmě, že to občas vázne a kombinace je kostrbatá, standartní doba na kvalitní sehrání mužstva je 6 měsíců a naši noví hráči jsou tu jen dva měsíce, chce to čas. Mužstvo má sílu, charakter a velkou motivaci, oni to kluci ubojují, to bude v pohodě.

  20. Re: Slavia - Brno 2:0

    lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 22:05 |  
    0 0

    Jak již správně zmínil Barra výše: jsem zvědavý, kdo dostane v následujících utkáních šanci do tandemu s Milanem Škodou. D. Uhrinovi výběr vůbec nezávidím, ale na druhou stranu jsem nesmírně rád, že si může mezi natolik kvalitními útočníky vybrat.
    Pro Latyho bude návrat do základu o to těžší, když jsme dnes udrželi čisté konto a navíc obrana působila kompaktně.
    Jinak je vidět, jak je vše krásně relativní. Ještě před pár týdny si fanoušci jiných týmů (a i několik od nás) kladlo otázku, proč jsme přivedli tolik útočníků? A k dnešnímu zápasu byli schopni nastoupit jen dva z pěti...

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      lassiter     před 8 lety 13.02.2016 22:07 |  
      0 0

      Někteří novináři neváhali nazvat to megalomanstvim :-) Hrát bude myslim Mešanovič, byl výborný a výrazně lepsi než Zeleznik.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 22:19 |  
        0 0

        Taky bych řekl, že bude hrát Mešanovič. Železo se mi ale taky líbilo. Sice nedal gól a v zakončení se mu tolik nedařilo, ale podstoupil a hlavně vyhrál spoustu osobních soubojů :)

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Kenny     před 8 lety 14.02.2016 00:27 |  
          0 0

          +1

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          bongor     před 8 lety 14.02.2016 04:34 |  
          0 0

          Na Mešanovičovi je vidět úžasná zarputilost,pravej Bosňák.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 19:16 |  
          0 0

          Právě. Pohybem, napadáním... se mi Železo líbí hodně. Bohužel tomu chybí ta efektivita, ale zase z toho mohou těžit další hráči. Nevím, pořád bych spíš k Superbovi postal Lukáše. No a stím, jak hrajem fyzicky náročně bych v +-70´ střídal.

  21. Re: Slavia - Brno 2:0

    pinochet     před 8 lety 13.02.2016 22:08 |  
    0 0

    Nadšení bych krotil, kdo ví, jak by se zápas vyvíjel, kdyby susí uznal Brnu naprosto regulerní gól.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 22:17 |  
      0 0

      A kdo ví, jak by se vyvíjel, kdyby rozhodčí v první půli neodpískal neofsajd Mešanoviče a hlavně Železníka (?) po výborné přihrávce od Hušbauera ve druhé půli.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Boss82     před 8 lety 13.02.2016 23:54 |  
      0 0

      Kdo ví, jak by se zápas vyvíjel, kdybychom z našich 7 velkých šancí proměnili všechny?!

      Brno si nevytvořilo prakticky NIC! I ten jejich pologól byla velká náhoda.

      A jestli je podle Tebe "naprosto regulérní", když si útočící hráč podrží bránícího oběma rukama, pak máš zřejmě poněkud zmatek ve fotbalových pravidlech.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        bongor     před 8 lety 14.02.2016 04:32 |  
        0 0

        To jsou teď ty nový pravidla.Podržet je povoleno,ale jen před brankou.To je jenom aby se zvýšila atraktivita hry,převzalo se to z ragby.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 21:59 |  
          0 0

          Však on fotbal taky vznikl z rugby.

  22. Jihlava

    Mike     před 8 lety 13.02.2016 22:09 |  
    0 0

    Já jenom k dalšímu soupeři- rozhodčí v Jablonci vykartoval Jihlavě půlku obrany pod Ivánkovým dozorem.

    • Re: Jihlava

      kerim1969     před 8 lety 13.02.2016 22:18 |  
      0 0

      Kdyby nesměl proti nám nastoupit Voltr s Bazalem, tak to hrajou s juniorkou.

    • Re: Jihlava

      bongor     před 8 lety 13.02.2016 22:18 |  
      0 0

      Vždyť jsem už to řek,Ivánek je skvělej.

      • Re: Jihlava

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 11:11 |  
        0 0

        První červená 1000%, druhá asi taky. Spíš se pdoívejme, co předved č*rák Královec vve Zlíně, to jsem ještě neviděl. Brabec sundá hráče, kterej jde sám na bránu - ŽLUTÁ?! A pak Bartolomeu sundá hráče na křídle a ČERVENÁ? Hodně jsem zvědavej, jaks e tohle bude řešit, protože tohle je neskutečný!

        • Re: Jihlava

          bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:05 |  
          0 0

          To nikdo řešit nebude,před začátkem ligy už se z noha stran říkalo,že letos to má slíbený sralta a já tomu věřím.

          • Re: Jihlava

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 22:07 |  
            0 0

            Nic se řešit nebude, je to pořád stejná komedie. Navíc poté co CEFC začala sponzorovat repre a okamžitě nás přestali sudí řezat, museli snad i největší naivové pochopit, že rozhodčí pískají tak, jak jim diktují vlivní.

          • Re: Jihlava

            Boss82     před 8 lety 15.02.2016 03:13 |  
            0 0

            Vy jste se stále s tou Vaší nemocí, která se projevuje tím, že věříte každé kospirační teorii, kterou zaslechnete u vás v místní putyce IV. cenové kategorie, nenechal léčit???

            • Re: Jihlava

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2016 04:48 |  
              0 0

              No, říkat někomu, že je nemocnej jen proto, že má jiný názor než já, to je tedy něco. Boss82 přeji Vám jen vše dobré.

              • Re: Jihlava

                Boss82     před 8 lety 15.02.2016 09:36 |  
                0 0

                Aha, takže dle této logiky, pokud někdo vyjádří názor, že A. Hitler byl fajn chlapík, tak je potřeba to respektovat, protože je to přeci jeho názor???

                Názor je, Ladislave, úhlem pohledu. Je-li úhel pohledu nesmyslný, snad mají ostatní diskutující právo na to poukázat. O tom přeci diskuze je.

                A jelikož Bongor zde cca 70% svých příspěvků točí kolem těchto konspirací ze IV. cenové, došel jsem k závěru, že to nějaká forma nemoci (paranoi) být musí.

                • Re: Jihlava

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2016 13:45 |  
                  0 0

                  Takže když napíšu, že těsně před naším zápasem v Jablonci šel Pelta do kabiny rozhodčích a vydatně je přesvědčoval, aby pískali rovinu, tak to se asi taky nebude líbit, že ? Všechno je to o informacích, buď je člověk má nebo nemá, ale pokud si někdo myslí, že se dají sehnat jen a pouze v restauraci IV. cenové skupiny, tak to je potom těžký. A mimochodem, o bongora bych se vůbec neotítal, málo lidí má tak výbornej smysl pro humor jako on.

  23. Re: Slavia - Brno 2:0

    Pepino44     před 8 lety 13.02.2016 22:23 |  
    0 0

    Jinak pro ty, co nebyli na stadionu - takovou děkovačku jsem ještě nezažil. Brňáci, kteří byli ještě na stadionu mají určitě husí kůži ještě nyní. Byla to paráda a jak by ne, vždyť sever byl plný. Jenom mne mrzí,že jsem držel červený papír a nevím co to bylo za choreo. Myslím, že by nebylo od věci dát vždy choreo na obrazovku, abychom to viděli i z TS.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      lukas8 (admin)     před 8 lety 13.02.2016 22:25 |  
      0 0

      Jsem neskutečně hrdý na naše hráče i fanoušky :)
      Nevím, ale mám pocit, že dříve chorea bývala vidět na obrazovkách, leč si tím nejsem jistý.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 22:41 |  
      0 0

      No děkovačka fajn, ale ten megafonista co to předkřikoval by u toho neměl spát. Tohle bylo jak zpomalený film. Normálně se křičí daleko rychleji a lépe ty "sloky" navazují, málem jsem u toho usnul. Hrůza...

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        notrax     před 8 lety 13.02.2016 23:37 |  
        0 0

        Když tam nechá pauzu, tak se ten pokřik krásně rozplyne po celém stadionu a působí to 1000x lépe.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Pepino44     před 8 lety 13.02.2016 23:40 |  
        0 0

        Tak já neměl na mysli "technické provedení" ale tu sílu, jak to běželo po celém staďáku, tak hlasitě jsem to fakt neslyšel, až z toho mrazilo. O tu atmosféru pokřiků a děkovačky jsou diváci u televize ochuzeni.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        kjandourek (admin)     před 8 lety 13.02.2016 23:41 |  
        0 0

        Mě to naopak přišlo lepší s mezerama... protože pak nádherně vyzněla ozvěna ... :-)

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        quelhar (admin)     před 8 lety 14.02.2016 00:14 |  
        0 0

        I za sebe muzu rict - s mezerama paradni efekt, nejlepsi dekovacka za hodne dlouhou dobu...

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          steev (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 06:41 |  
          0 0

          Šel z toho mráz po zádech.Podle mě to bylo slyšet až do Brna.

  24. Re: Slavia - Brno 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 13.02.2016 22:35 |  
    0 0

    Celkem solidní fotbal, kterému jistě napomohla i má předzápasová rozcvička v První pivní tramvaji :).
    Do příštího zápasu bych jako slušné doplnění Škody v útoku viděl v Mešanovičovi, dnes se mi moc líbil. Spokojen jsem i s Hušbauerem, je vidět, že změnu klubu mu svědčí (pro Spartu jej stejně byla škoda :)).
    Ale hlavní věc, skutečně to vypadá, že jsme zpátky. Krásný pocit!

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      adams89 (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 00:02 |  
      0 0

      Rudochům se asi rozhovor moc líbit nebude. Je super, že se pro hráče opět stáváme vyhledávanou adresou.

  25. Slavia - Brno 2:0

    Ulquiorra     před 8 lety 13.02.2016 23:15 |  
    0 0

    Na dnesni zapas jsem premluvil pritelkyni. Cela tramvaj jela cca od poloviny trasy plna slavistu a zpivalo se uz tam. Atmosfera na stadionu skvela, vsude plno deti v dresech, vsude saly...

    Na stadionu okolo nas spousta lidi, kteri resili nove majitele a ve 100% pripadu projevovali jen a pouze radost s uctou. Zni to hrozne, ale to nadseni kolem nas a vlastne i v nas obou zpusobil vysledek az na druhem miste.

    Vdecni slaviste hrdi na to, ze slavisty jsou. Padesatnici pri konci zapasu se slzama v ocich ( skoro cela spodni rada pod nama oproti hlavni tribune ). Pokud by neco Navar, pan Tvrdik, pan Simane a CEFC meli videt, je to prave a tohle a ne premoudrele komenty nekterych idiotu na diskuznich forech.

    A posledni vec, navsteva jednoho zapasu me po vete pritelkyne "Proc jsi mi nerekl, ze to na fotbale vypada takhle, chodila bych celou dobu" vysla na : 2 listky, 2 klobasy, 4 piva...a posleze na 2 jarni pernamentky, 2 nove dresy, 2 "podprdelniky" a salu :D :D

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Barra     před 8 lety 13.02.2016 23:25 |  
      0 0

      Krasne cteni, dik.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Komix     před 8 lety 13.02.2016 23:33 |  
      0 0

      Paráda! :-)

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        sksboda     před 8 lety 14.02.2016 00:21 |  
        0 0

        Prave sem prijel z Edenu,procetl komentare a take svuj pridam....teseni,nadseni,euforie,radost..to vse citl a citi slavista po dnesnim zapase...kdyz si vzpomenu co clovek musel prozivat posledni roky kolikrat v edenu.....a nyni ....my opravdu hrali fotbal,byli fotbalovejsi,lepsi,bojovnejsi,proste kluci moc chteli....priznam se ze jsem na zapase,a asi to bylo tou atmosferou,ani vterinu nepochyboval ze dnes vyhrajeme a body zustanou doma....fandeni na severu supr,vazne jsem si to uzil jako uz dlouho ne....aaaa dekovacka???kdo nezazil nepochopi,jeste ted me mrazi!!!!kluci ktery tohle zazili poprve po zapase,muris,husby,boril,i ostatni...po dnesku uz musi byt slavisti!!!:-)fakt bomba
        A ted jeste mala pripominka.....listek koupeny tyden dopredu,prijezd na stadion o hodinu a pul dopredu,to ze je fronta na parkoviste vazne pochopim asi to nrjde rychleji ale ta fronta pred severem kdy clovek stoji od pul sesty do ctvrt na sedm na to aby se dostal na stadion.....to me fakt stvalo...a verte ze sem nebyl sam...jestli budou a ja verim ze budou lidi na slavii chodit stimhle se musi neco udelat!!!!!

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          lassiter     před 8 lety 14.02.2016 00:23 |  
          0 0

          Vchod u severu je nejfrekventovanější, u tesca bývá o půlku menší fronta, u trati je to v pohode

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Ulquiorra     před 8 lety 14.02.2016 00:33 |  
          0 0

          S frontou jsem mel podobny problem...ale asi jen deset minut, potom tam pribehli tri mladici v cervenych bundach nebo rozlisovacich ( netusim, co presne to bylo ) a zacli obchazet frontu s tim, ze vchod c.4 je poloprazdny.

          Za to taky pochvala, diky jim ( a tomu, kdo je poslal... ) stihla spousta lidi jak klobasku, tak vykop.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            sksboda     před 8 lety 14.02.2016 00:44 |  
            0 0

            No uvidime,uz se mi to parkrat stalo,snazim se fakt jezdit vcas nemam to zas takovy kousek abych chtel prijit o x minut zapasu kdyz uz jedu a ze jezdim pravidelne...byla to jen takova pripominka ze dnes tam tech nastvanych lidi bylo dost

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            AdJap     před 8 lety 14.02.2016 10:41 |  
            0 0

            Přesně tak. Mám podobnou zkušenost. Bylo nám od stewardů doporučeno jít k turniketům ke čtyřce a tam nebyla prakticky žádná fronta, během minuty jsme byli vevnitř. Bylo 20 minut do zápasu. Určitě za tohle pochvala.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          marp (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 04:08 |  
          0 0

          Stačí využít všechny vchody. Já přišel v 18:00, u severozápadního vchodu fronta jak blázen, tak jsem popošel k jihozápadu (u trati) a tam nikdo, nečekal jsem ani minutu. A vnitřkem v pohodě zpátky na severní tribunu. Celé dohromady maximálně 5 minut.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      bongor     před 8 lety 14.02.2016 04:49 |  
      0 0

      Napsal jsi to skvěle Ulqu.Doufám,že budeš psát i nadále,protože "přemoudřelí" potřebují protipól a to nadšené.A pozdravuj přítelkyni,musí to být výborná ženská.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        steev (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 07:05 |  
        0 0

        Jak nemám rád fronty ( tu včerejší jsem si taky vystál) tak z těhlech mám radost.Znamená to že je o Slavii opět zájem a že se vrací tam kam patří.A časem se i lidi jako já naučí chodit včas.Třeba čtení sestavy v podání Strašáka stojí za to. Jinak to včera byla paráda a na Ostravu bych prosil alespoň těch 15 tis.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2016 20:34 |  
          0 0

          Ulquiorre, skvěle se to čte, díky.

  26. Re: Slavia - Brno 2:0

    Majkl8     před 8 lety 14.02.2016 00:30 |  
    0 0

    Při rozcvičce i na začátku utkání jsem zaznamenal transparent vítající Hušbyho, ale během první půle "záhadně" záhadně zmizel. Že by ho strhli pořadatelé? To se mi nechce věřit..

  27. Re: Slavia - Brno 2:0

    Khadgar     před 8 lety 14.02.2016 00:45 |  
    0 0

    Atmosféra super, výsledek super, ALE... :) Trochu zbrzdím optimismus, myslím, že trenér bude mít nad čím přemýšlet. Přišlo mi, že nepřesností bylo víc, než by bylo zdrávo a měli jsme problémy ve vzdušných soubojích. Hušbauer na tahouna zálohy zatím také nevypadá a od Honzy Bořila jsem upřímně čekal mnohem větší aktivitu směrem dopředu - samozřejmě ale nevím, jestli to nebylo taktickými pokyny. Tradičně nezklamal Deli, jeho jako by laxní styl hry mě prostě baví.
    Nicméně do dalších kol jsem optimista, oproti minulým sezónám si totiž dokážeme sami vlastní snahou vytvořit šance, takže jde "jen" o to, zvýšit úspěšnost jejich proměňování. Až si to víc sedne, tak to bude lepší, navíc bude k dispozici Milan, který těch vysokých míčů jistě posbírá víc.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2016 10:18 |  
      0 0

      Naprosto s tebou nesouhlasím. Dle mého Pepík H. zahrál výborně. Troufám si tvrdit, že kdyby místo něj nastoupil stejně jako na podzim Karel, tak by jsme ve středu hřiště Brno nepřehrávali.

  28. Re: Slavia - Brno 2:0

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 03:50 |  
    0 0

    No neni pochyb o tom ze tohle je uplne jinej tym kterej se bude bude prezentovat uplne jinou hrou nez na podzim..a to jsem mel na zacatku trochu strach pri pohledu na lavicku
    Dobry veci a takovej prostor pro zlepseni?
    Libilo se mi to..
    Vypada to ze proti podzimu mame jeste jednu velkou posilu a tou je Vukadinovic. On na podzim a dnes to je nebe a dudy. Minimalne dvakrat vybojoval durazem a bojovnosti balon v obranne cinnosti coz je mnohem vic nez kolikrat na to na podzim byt jen pomyslel..inu konkurence dela divy..
    Velka spokojenost s Mesanovicem a Borilem Zmrhal skvelej. Nejzajimavesi mozna je ze se mi asi nejmin libil Deli :)
    Jestli me neco mrzi pak predevsim to ze jsem nakonec nemohl jit :(
    A pak jeste jedna vec. Cekal bych ze o fanzone se dozvim driv nez (den?) pred zapasem..Takovou veci bych se rozhodne chlubil vic :)
    Verim ze jste si to uzili..

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      ashley     před 8 lety 14.02.2016 09:57 |  
      0 0

      Mně taky, nechápu, proč se nechal tak hrozně ostříhat :))) Já bych vyzdvihl i Hušbauera, sice kazil přihrávky víc než by měl, ale snaha o ty předfinální pasy tam je jednoznačná a často se mu dařila...Jeho křivka bude mít vzestupnou tendenci. Je na něm vidět velká chuť a nasazení a navíc přináší do té zálohy klid, zvládne podržet míč, prostě to, co bez Kenii neexistovalo. Plus před prvním gólem vybojoval standardku. Musíme mu dát trochu čas, protože dlouho pořádně nehrál, ale až se dostane do plný pohody, tak to může být rozdílový hráč.

  29. Prvni jarni zapas

    Prochy     před 8 lety 14.02.2016 04:02 |  
    0 0

    Prvni jarni utkani jsem sledoval primo ze stadionu. Dle meho nazoru slo o peknou podivanou s neustalou snahou tlacit se dopredu. Me kratke hodnoceni jednotlivcu:
    Berkovec - predvedl dva vyborne zakroky, zejmena ten pri neprijemne palive strele Zavadila.
    Boril - suverenni vykon, v souvislosti s repre se neustale mluvi o Kaderabkovi (v Hoffenheimu predvadi zatim tristni vykony) ci o Selassiem (zachranujici se Bremy pravidelne inkasuji velky pocet branek), ale neco mi rika, ze casem by Honza mohl oba zminene v pohode preskocit. Praveho beka hraje bezchybne, neboji se zautocit, nacentrovat, zakombinovat, je duraznej v soubojich, myslim, ze celej slavistickej narod s nim musel byt maximalne spokojen! Skvela posila.
    Deli - opet prokazoval velky prehled, silu a duraz v osobnich soubojich, hral vyborne a ma velku zasluhu na golu Mesanovice. Pro me je momentalne stoperem Nr. 1.
    Bilek - mel hodne prace s neprijemnym a duraznym Reznickem, ale nic mu nedaroval, hral s klidem jemu vlastnim a jsem rad, ze vstrelil branku. Mnoho lidi mu neverilo, ale nelze mu nic vycist.
    Jablonsky - piloval lajnu, pokud se nepletu, tak mel prsty v obou golech. Co vic si u beka prat? Z tribuny mi prislo, ze hral s velkou chuti.
    Vukadinovic - neveril jsem, ze nastoupi, ale jsem moc rad, ze se tomu tak stalo. Patril k nejlepsim hracum, rychlostne skvele vybaveny hrac, u ktereho je s pribyvajicimi minutami videt velky progres. Hral opravdu moc dobre a pronikal neustale do vapna! Jen tak dal Vuku!
    Soucek - na podzim jsem mu zde parkrat neco vytykal, ale po dnesnim utkani to beru zpet! Suk patril k nasim nejlepsim hracum, vyhraval hlavy, perfektne rozehraval balony, pohyb o dost zlepsil, roste z nej velkej hrac a stejne jako Vuk ma v sobe jeste hodne nevyuziteho potencialu, ale je to jen a jen otazku par zapasu a bude zase uplne nekde jinde! Skvely cistic. Paradni vykon a jiste misto v zakladu!
    Husbauer - z tribuny byl nadherne videt jeho neustaly pohyb, chut a zapal, bojoval a take velkou vetsinu micu vybojoval. Zrejme nejcasteji skluzujici hrac, nespocet vydarenych pasu a prihravek. Chtel se ukazat a to se mu povedlo na jednicku. Jasne, obcas neco zkazil, ale z jeho pozice se musi pokouset i o ty narocnejsi veci, ktere se ne vzdy povedou. Za me super bojovnej vykon, jsem rad, ze je Pepa u nas a ze jsme ho prijali dobre. Bude velkym prinosem.
    Zmrhal - Jarda zahral bajecne. Takhle nejak bych si predstavoval jeho vykony. Jezdil po lajne, neustale se nabizel, tlacil se do strely. Dnes mu to hodne sedlo. Kdyz takhle bude hrat dal, tak ho ceka velice slibna budoucnost. Skoda, ze mu tam nespadla ta delovka.
    Zeleznik - vyborny vykon, jezdil po prdeli, drel, dostaval se do sanci a viril pohybem. Neustale aktivni. Velka spokojenost s jeho vykonem. Goly prijdou.
    Mesanovic - suveren! Bylo videt jak moc se chce ukazat fanouskum, makal naplno, vstrelil branku a nelze mu nic vycist. Snad jen spalena sance po vybornem pruniku Vuka.
    Dusan Uhrin - postavil nejlepsi moznou jedenactku. Potesilo me, ze ji postavil ferove na zaklade vykonnosti a z toho mam radost. Ja osobne mu vycitam jen prilis pozdni stridani. Ale to asi proto, ze Baraka a Stohanzla jsem tam chtel videt mnohem drive, i kdyz vsichni hrali dobre a nebyl duvod nekoho nahrazovat...
    Za nejslabsiho muze zapasu vybiram Jana Podrouzka z Deniku Sport. Doufam, ze si to Honzo ctes, protoze nechapu jak muzes tomuto zapasu udelit 5ku?!!! Dlouhodobe tve clanky a hodnoceni nemaji odpovidajici hodnotu a postradaji soudnost. Rikam si jak takovej clovek muze psat o sportu a fotbalu zvlast, kdyz pak pise to, co pise... Z toho je mi blivno. Doufam, ze si toho vsima i Jarda Tvrdik a trochu ho natre na twitteru :))
    Velkej dik Strasakovi pri cteni sestav, melo to koule!:)

    • Re: Prvni jarni zapas

      bongor     před 8 lety 14.02.2016 05:06 |  
      0 0

      Já bohužel jsem se do Prahy dnes nedostal,ale celou noc jsem nad zápasem přemýšlel,chtěl jsem si pro sebe oznámkovat hráče.Několikrát jsem přejel sestavu
      ale přes veškerou snahu se mi to nepodařilo.Tenhle zápas totiž hrál v červenobílých dresech Team Work,všichni hráli na hranicích možností,nikdo nic nevypustil,takže všichni bez výjimky si zaslouží tu nejvyšší známku.A s nimi hráli i naši skvělí fandové,především bezkonkurenční dvanáctý hráč Tribuna Sever.A nesmím zapomenout ani na DU.Parádně se vztekal,jakmile někdo udělal něco jinak,než chtěl on.Ale vztekal se v pozitivním smyslu slova.Vypadá to,že z něj roste pan Slávista.
      Všem děkuju!

      • Re: Prvni jarni zapas

        Falk     před 8 lety 14.02.2016 07:21 |  
        0 0

        Skvělá atmosféra,jednoznačné a zasloužené vítězství ,skvělý Mešanovič,ve hře ještě dost nepřesnosti ,ale byl to prvni zápas ,super,super,super

    • Re: Prvni jarni zapas

      Slawek     před 8 lety 14.02.2016 21:09 |  
      0 0

      Zajímavé hodnocení od Prochyho. Řekl bych až příliš pozitivní. Ne vždy se s ním dá totiž, při jisté míře objektivity, souhlasit. Nicméně závěr věnovaný redaktoru Podroužkovi podepisuji. Je to učedník a ještě dlouho bude.

  30. Re: Slavia - Brno 2:0

    Hubacek     před 8 lety 14.02.2016 07:26 |  
    0 0

    Tak jsem zvědavec na pondeli jestli dorazí Svento

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      petrjir     před 8 lety 14.02.2016 07:39 |  
      0 0

      Predbehl jsi me. Ted jsem to sem chtel napsat. Bylo by super, kdyz by prisel. Uz ted jsem ale premyslel nad letni pauzou, kde bude opet velky prestupovy kolotoc. Kdyz si vezmu, ze ze zakladu odejde Skoda, mozna Zmrhal. Vypada to i na konec Stohanzla, Kenii s pri techto vykonech Cerneho. Uvidi se jeste, zda uplatnime opci na Vukadinovice...

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        petrjir     před 8 lety 14.02.2016 07:50 |  
        0 0

        A to jsem jeste zapomnel na konec Pitaka v lete. Navic jsem zvedav, koho typologicky podobneho za Skodu. Jediny, kdo me napada, tak Papadopulos.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          luboslavia     před 8 lety 14.02.2016 09:05 |  
          0 0

          Tak tipologicky podobnej je asi nejblíž Tomáš Poznar ze Zlína a Tomáš Necid,ale ten je v Turecku poměrně úspěšnej,takže ten asi těžko.No asi ,když ne Poznara,tak se budem muset porozhlídnout v zahraničí.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Barra     před 8 lety 14.02.2016 09:39 |  
            0 0

            Jako nahradu za Milana potrebujeme strelce ktery je schopny dat 15 az 20 branek za sezonu. Myslim ze budeme spis lovit v cizine, v ceske lize nevidim nikoho kdo by Milana nahradil. Vzhledem k tomu ze Skoda ma stale jeste smlouvu, predpokladam ze Slavie za neho obdrzi velmi lukrativni sumu, kterou bude moci investovat pri hledani nahrady. Jsem si ale temer jisty, ze na tom se jiz ted pilne pracuje a ze Jinoch a spol uz maji nahradu na oku.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Barra     před 8 lety 14.02.2016 07:43 |  
      0 0

      Jaroslav Tvrdik se o to vsadil s Jozefem Jinochem, jestli jsem dobre pochopil!? V tom pripade jsem zvedavy jestli Dusan Svento vytlaci nekoho z dua Tomas Jablonsky - Jarda Zmrhal z muzstva. Mista ve Slavi budou velmi drahe. Uz ted je bezny kapitan na lavicce, pro Frydrycha neni misto, vpravo se rvou Vukadinovic s Stohanzlem a Mihalikem, Tonda Barak bude cihat na svoji sanci, Levan Kenia to nebude mit snadne, Lukase Zeleznika asi ceka lavicka, Mikula a Karel Pitak se na hriste podivaji jen na par minut, mlada puska jako Jan Kuchta se nevejde ani na lavicku. Dusan Uhrin si spolu s Martinem Latkou pochvalovali dobrou naladu v kabine, presto nebude lehky ukol aby vsichni zustali hladovi a pozitivni. Jaky luxus mame po jeste tak nedavne dvojici Cicman a Bortel v obrane...

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        petrjir     před 8 lety 14.02.2016 07:54 |  
        0 0

        Pokud by dorazil, tak podle me na beka. Zmrhal ma formu a navic pokud by nehral, tak by ztratil nemalou financni hodnotu. Podle me Kazan prihodi 1 mil eur a v lete odejde. A pak se muze Dusan presunout do zalohy.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Barra     před 8 lety 14.02.2016 07:58 |  
          0 0

          Jestli prijde a bude lepsi nez Jablonsky, ano. A to nebude jednoduche. DU uz ukazal, ze se nediva vubec na jmena ale ze hraje ten nejlepsi.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            bongor     před 8 lety 14.02.2016 09:22 |  
            0 0

            Jabko hrál včera perfektně,on je to takovej zcela nenápadnej človíček,ale fotbal,to on umí dobře

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              Barra     před 8 lety 14.02.2016 09:34 |  
              0 0

              Je podle me skromny, pracovity, nema velke kecy, k tomu vzdy usmevavy. A umi zpivat -;) Vcera 2 x asist, kdyz se podivame na grafiku kterou Quelhar umistil tyden pred Vanocemi tak ani jedna branka kterou jsme inkasovali nepadla primo z jeho prostoru. Duo Jablonsky - Boril nam muze kde kdo zavidet.

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 11:48 |  
                0 0

                Upřímně nechci, aby dorazil Dušan už teď. S celou levou stranou jsem teď nadmíru spokojen, není důvod něco měnit a když bude, tak máme náhradu v současném kádru.

                Na druhou stranu, pokud by přišel Dušan už teď, tak by Jarda mohl odejít už v tomto přestupním období. Ale to by byla podle mě škoda, protože má životní formu a je radost na něj pohledět.

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Barra     před 8 lety 14.02.2016 12:38 |  
                  0 0

                  Nepustili jsem Milana, podle me nepustime ani Jardu, i kdyby prisel Svento.

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Pepino44     před 8 lety 14.02.2016 12:45 |  
                  0 0

                  Tak s tímto nesouhlasím," S celou levou stranou jsem teď nadmíru spokojen, není důvod něco měnit " , pokud změna je k lepšímu, tak se má uskutečnit. Pokud chceme hrát na špici, tak se nemůžeme uspokojit s tím, že s dnešním stavem jsem spokojen, neboť je to lepší než v minulé sezoně. Mně se taky líbí jak kluci vlevo hrají, ale pokud by to měla být změna k lepšímu, tak je třeba ji uskutečnit.

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:14 |  
                    0 0

                    Ale viděl jsi včerejší situaci s útočníkama.Najednou jsme neměli vůbec nikoho na lávce.A to jsme mysleli ,kdoví jakej nemáme v útoku přetlak.S levou stranou je to lautr stejný,Duško může zastoupit oba leváky,myslím že přinejmenším rovnocenně.

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 19:05 |  
                    0 0

                    Za 1. nevíme v jaké je Dušan formě. Za 2. Ty bys chtěl, aby někdo z dvojice Švento-Zmrhal seděl na lavičce? Samozřejmě, Dušan může hrát beka, ale Jablonský hrál celej podzim velice dobře a teď na to navazuje, takže by to taky byla škoda.

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:09 |  
                0 0

                Umí i muziku a já to chci využít a nazpívat s ním jednu moji docela dobrou věc.Až pojedu do Prahy,tak ho zkontaktuju.

  31. Re: Slavia - Brno 2:0

    spravnej_jezedak     před 8 lety 14.02.2016 09:14 |  
    0 0

    Zdravim,
    nevite prosim, kde se da zapas znovu shlednout na internetu? Archiv CT mi pise, ze nemaji prava.
    Jinak musim podekovat hracum za vcerejsi vykon, ostatnim fandum za super podporu a poradatelum za bleskovou reakci, kdy chlapci ve vestach lifrovali divaky z fronty u vstupu pred severni tribunou na vstup u koleji.
    Usetrili mi tak 3-4 sedive vlasy ve fronte:-)

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Grobar     před 8 lety 14.02.2016 09:57 |  
      0 0

      isport.cz

  32. Re: Slavia - Brno 2:0

    Travinho     před 8 lety 14.02.2016 10:10 |  
    0 0

    Tak ke včerejšímu utkání. Celkově jsem relativně spokojen, výkon mohl být i lepší, ale myslím si, že jsme hráli dobře. Spokojenější bych byl s delším držením míče.
    Trochu mě znechutilo, že jsem si vzhledem k nachlazení a kouření snad celé řady pode mnou nemohl zazpívat chorály, ale proti větru nenachčiju. S tím, že i v našem kotli se vyskytují dementi, kteří nejsou schopni dodržovat pravidla se asi musím smířit.
    K jednotlivcům -
    Berkovec - Osobně jsem chtěl v brance spíše Pavlenku, ale Martin včera ukázal, že forma je. Velice kvalitní a spolehlivý výkon podpořený lepší rozehrávkou než obvykle.
    Bořil - Zde se přiznám, že úplně nadšený nejsem. Dozadu to bylo stoprocentní, ale podpora ofenzivy bylo výrazně slabší než v přípravě.
    Bílek - Velmi kvalitní výkon a spolu s Delim dle mého naši nejlepší borci na hřišti. Při gólu to neměl vůbec jednoduché, ale prosadil se hezky, ačkoliv u obou branek nám pomohl golman Brna.
    Deli - Dozadu také až na několik drobných chybiček bezchybný, navíc má lví podíl na první brance.
    Jablonský - Dozadu z obranné čtveřice nejhorší, ale také ucházející. Dopředu však výrazně lepší podíl, navíc výkon podpořený výborným zahráváním standardek.
    Vukadinovič - Z mého pohledu byl až na úvod zápasu spíš nevýrazný. Ale vybojoval nějaké balony a měl krásnou akci, která měla skončit brankou.
    Souček - Spíš průměrný výkon, vyhrál hodně soubojů, ale dost si svým držením koledoval o kartu. Velký podíl na gólu.
    Hušabauer - Přiznám se, že bych od něj čekal víc. Nehrál špatně, ale chtělo by to nějakou překvapivou přihrávku za obranu, hezkou střelu, nic nadstandardního v jeho hře nebylo.
    Zmrhal - Velice dobrý, líbil se mi a to ještě několikrát jeho slibný náběh zhatila špatná nebo pozdní přihrávka od spoluhráčů. Brňáci si s ním moc rady nevěděli.
    Mešanovič - Zde bych trošku krotil všeobecnou euforii. Hrál dobře, ale štvalo mě předržování míče v některých situacích + individuální řešení ve chvílích, kdy se dalo pěkně přihrát.
    Železník - Tu si naopak myslím, že dochází k místy neoprávněné kritice. Na Lukášovi byla patrná nervozita, ale dokázal založit několik akcí svou výbornou přihrávkou z první na volné spoluhráče, to právě Murisovi chybělo. Z mého pohledu nebyl horším z útočné dvojice.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Markus     před 8 lety 14.02.2016 10:44 |  
      0 0

      Asi jo. Já hodnotit vůbec neumím, jen si to užívám. Budu si muset hodně zvykat, tohle byl týmový výkon, který jsem ve Slavii už hodně dlouho neviděl. Jsem zvyklý dávat kontruktivní kritiku, ale na tyhle úvahy jsem teď zapomněl. Nepřesnosti, nenabízení se, pasivita, hádky s rozhodčím, zbytečné fauly, tak tohle jsem včera snad ani neviděl! Konečně hrajeme zase fotbal a kouká se na to pěkně. Oceňuji výběr posil, jeví se mi jako týmový hráči, ale přitom u každého vidím dostatečně silnou osobnost, aby se do budoucna výrazně profilovali, každý včera v něčem vyčníval. Závěrem ještě poznámka k Hušbauerovi, vzhledem k rudé minulosti jsem ho nikdy nijak nesledoval a tak pro mě byl včera jeho výkon o to příjemnějším překvapením. Držím palce, ať se nám nikdo nezraní a můžeme si tým užívat v plné síle!

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:22 |  
        0 0

        Mně Hušbova minulost vůbec nevadí.Nikdy se pokud vím nevyjadřoval proti Slavii.
        Mně by spíš vadilo,kdyby teď začal pomlouvat rumuny a dělat ze sebe červenobílého srdcaře,ve stylu přiblblo Vácha/v opačném gardu/.Mně spíš zatím přijde trochu zakřiknutý,jako kdyby čekal ,kdo mu začne tu jeho minulost předhazovat.Neboj Pepo,my jsme rádi,že jsi u nás a třeba se z Tebe stane přesvědčený Slávista až si
        porovnáš úrovně obou fanouškovských táborů.Tribuna Sever je unikát a jejich zápalu se divili i v Anglii ,při porážce v Londýně.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Travinho     před 8 lety 14.02.2016 11:33 |  
      0 0

      Ještě k Murisovi. Je škoda, že zahodil 2 vyložené šance. Po přihrávce Miljana to jako nějakou chybu neberu. Nebyla to lehká pozice. Ale předtím mohl jít z půlky sám na branku a neuvěřitelně si to zkonil prvním dotykem, za to se na něj trochu zlobím.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:24 |  
        0 0

        Ale nezlob se na něj,kdyby dával každou šanci,tak není u nás ,ale v Anglii,nebo Španělsku.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Travinho     před 8 lety 14.02.2016 14:16 |  
          0 0

          To je jasné, ale právě zpracování a první dotek s míčem jsou tolik důležité. Hodně lidem to uniklo, ale to je chyba skoro jako když si dal Deli vlastní branku.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Robinator     před 8 lety 14.02.2016 14:03 |  
      0 0

      me vcerejsi zapas utvrdil v tom,ze se nesmime zbavit Levana..doufam ze mu zdravi bude slouzit vice

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Travinho     před 8 lety 14.02.2016 14:16 |  
        0 0

        Přesně tak. Přeci jen dokáže vymyslet nějaké originální řešení. Včera jsme hráli slušně, ale příliš strojově, chyběla tomu trochu myšlenka.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Slawek     před 8 lety 14.02.2016 20:54 |  
      0 0

      Spíše nesouhlas. Na první zápas hodně kritiky a to i u hodně dobrých výkonů, jak ostatně zmiňuješ. Nikdo se Ti kromě Berkovce a Bílka, vlastně nijak zvlášť nelíbil. Je to tak Travinho?

  33. Re: Slavia - Brno 2:0

    Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 10:52 |  
    0 0

    Také si řeknu pár slov ke včerejšku. Na začátek jsem velmi spokojen, poslední minuty kdy stál celý stadion, to bylo prostě úžasné a nikdy bych nečekal, že mě bude mrazit z atmosféry na zápase typu Slavia - Brno.
    Celkově ale fandění trošku slabší než bych od vyprodané TS čekal. Je prostě škoda, že 3/4 zápasu nefandí ani celá polovina počtu lidí. Ten rozdíl je hodně slyšet a na tom je třeba zapracovat z naší fans strany.
    Hra byla na vyšší úrovni, než jsem byli zvyklí. Byla vidět chuť vyhrát a toho si asi každý fanoušek moc cení. Ano byly tam zbytečné nepřesnosti ale to se bude určitě zlepšovat tím jak si bude tým sedat. Je dobře, že máme na rozjezd týmy, kde to není rozhodující. A než přijde derby tak věřím, že hra bude někde jinde. A Plzeň v posledním kole prostě přejedeme :)
    Organizace zápasu a předzápasu. Výborně. Snad se to stane standartem do budoucna, ale to samozřejmě záleží i na nás fanoušcích, jaký projevýme zájem.

    A na konec se vrátím k prodeji lístků. Již jsme o tom deatovali s vlkem ale přemohli nás oba emoce, byť jsme se nakonec myslím shodli. Teď jsme si to mohli vyzkoušet. A jen se mi potvrdilo, že pokud není možnost lístky se slevami prodávat na netu, tak je potřeba to omezení přehonotit. Jestli je totiž systém nastaven tak, že se přesně 90 min před výkopem zablokuje na slevy, tak to není dobře. Moje zkušenost je taková, že v 16:53 prodavačka vyfakovala otce se synem s dětskou slevou, že přišli o 3 minuty později. Na ticketportálu si lístek koupit nemohli tak vyjeli dřív. Bohužel pár minut na cestě dlouhé 50km se ztratí lehce. Jestli tohle je systém, který má motivovat fanoušky přijít na stadion včas, tak takový systém dost lidí nasere. A když si na jejich místě představím, že je třeba kvůli jedné minutě vyfakován vlkův přítel, který se snažil přijít včas a nakonec tam bude 1,5 hodiny tvrdnou zbytečně...
    Takže znovu opakuji. Když nechcete slevy dávat na poslední chvíli. OK to je v pořádku a chápu to. Ale ten člověk musí mít možnost i jiné koupě než jet na zápas alespoň o 2 hodiny dřív aby měl jistotu, že ve frontě neprošvihne lhůtu. Nebo jel do Edenu dvakrát.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      bongor     před 8 lety 14.02.2016 13:32 |  
      0 0

      Bídu určitě dáme,vždyť bez silného připískávání neuměj nic a doufejme, že nám to nebude pískat Krávovec a spol.V tom Zlíně to musela být silná káva a o Jablonci ani nemluvím. Je vidět,že kdo si myslel,že je s kaprligou a ivánkovinama konec,byl naivka a šeredně se mýlil.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 14:29 |  
        0 0

        Vyloučení ve Zlíně a nevyloučení Brabce plus druhá červená pro Jihlavu nám dala hned od začátku jasně najevo, kde jsme...

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Slawek     před 8 lety 14.02.2016 20:47 |  
          0 0

          Costu nezmiňuješ, vždyť především to byl výsměch všem. A dokonce se na tom shodli i všichni tzv. experti.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Boss82     před 8 lety 15.02.2016 03:42 |  
            0 0

            A jéje, tradiční sešlost ubrečených slávistů. Pak se divte, že se o nás říká, že jsme ubrečený klub.

            Trochu soudnosti a objektivity, prosím.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Kenny     před 8 lety 14.02.2016 15:17 |  
        0 0

        Se Zlínem souhlas, ale z Jablonce jsem viděl ukázky a obě redky podle mě jasný.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Boss82     před 8 lety 14.02.2016 23:10 |  
        0 0

        Bongore, trochu soudnosti, prosím. Obě červené i penalta v Jablonci byly jasné.

        Na Spartu ve Zlíně se musím teprve podívat, jsem zvědav, co se tam dělo.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      jane (admin)     před 8 lety 14.02.2016 15:02 |  
      0 0

      No zrovna detsky listek jde koupit i na Ticketportalu (jako jediny se slevou), takze to neni uplne spravny priklad. Ja si ale myslim, ze se tezko nahraji databaze seznamu clenu OP, Fanklubu a dalsich skupin, protoze ty databaze nejsou jednotne v udajich, ktere o tech lidech shromazduji. Ale samozrejme nevim.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 15.02.2016 10:09 |  
        0 0

        Tak pravda je, že když jsem si to mohl ověřit já, tak už bylo po zápase. Je tedy možné, že blbě koukali. Na Baník jim s tím radši pomůžu :) Jako nikdo z toho tragedii nedělal. Zaplatilo se o pár pětek víc a nazdar. Hráči se pak na hřišti postarali o to, že z Edenu se šlo s úsměvy na rtech :) Ale hlavně mě to zarazilo obecně takhle nulová tolerance, vzhledem k tomu, že k širší veřejnosti se ty informace o omezení moc nedostaly. Ale píšu to jako feedback. Třeba do budoucna to může lidi dost odradit vůbec přijít, když uvidí, že to budou mít tipťop. Ty co slevy budou řešit tak se na to vykašlou uplně a ti co ne, tak přijdou tak jak byli zvyklý. A efekt na fronty vymizí. A jak říkám, představa, že je takhle odpálen někdo handicapovaný kvůli pár minutám se mi nelíbí.

        Co se týká možnosti slev online. Samozřejmě technicky to není problém a není třeba dělat databáze. Stačí se podívat jak to fungovalo při zápasech, kde byl lístek prodáván na OP. A jak to funguje například při kupování třeba do kina. Prostě zadám číslo průkazky, to se vytiskne na lístek a u vstupu zkontroluje. Organizačně to lze vyřešit separátním vchodem. Aby se nezdržovala běžná fronta na vstup. To by mohl být postup pro ZTP a případně členy FK, OP atp...
        Studenti můžou chodit klidně běžným vchodem, protože kouknout jestli ten člověk má v ruce ISIC a sem tam namátkově mrknout na platnost není problém.

        Samozřejmě vím, že to nemusí být otázka dní nebo jednotek týdnů. Nevím co všechno umí systém TP a jaké jsou s nimi smlouvy. Ale do budoucna bych se za podobnou cestu nezlobil. Čekání front je jedna z věcí, která lidi deptá a jsem rád, že to vedení řeší. Směr je správný (dostat co nejvíc lidí na online a nebo včas k pokladně) a ta cesta se vydláždí a bude to OK. :)

  34. Re: Slavia - Brno 2:0

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 12:42 |  
    0 0

    Atmosfera byla neobycejne zvlastni a silna. Jak skoro nikdo neodešel před dekovackou bylo úžasné. Predvedena hra byla take uplne neco jineho. Pri utoku i 6 hracu na urovni stoperů. Bomba. Slavisti začala nam nová éra!

  35. Hodnocení zápasu

    dropt     před 8 lety 14.02.2016 14:16 |  
    0 0

    Na stadionu jsem bohužel být nemohl, tak jsem alespoň teď shlédl zápas ze záznamu na isport.cz.

    Jsem šťastný za výhru. Atmosféra byla evidentně skvělá a nasazení hráčů tomu odpovídající. Dalším, co bych vyzdvihl, byla defenzivní činnost našich hráčů, která byla také velmi dobrá.

    Pokud bych měl hodnotit fotbal, tak už musím být více kritický. Nevím proč, ale zápasy s Brnem jsou vždycky holomajzna a dnešek se k nim přidal. Jestliže tady někdo kritizoval redaktora deníku Sport za známku utkání 5, tak já s ním bohužel musím souhlasit, fotbalovosti bylo v tomhle zápase poskrovnu.

    Pevně věřím, že za to mohla spíše nervozita z prvního jarního zápasu, jelikož v přípravných zápasech ve Španělsku jsme předváděli výrazně kvalitnější kombinaci. Bohužel bylo v zápase k vidění velmi mnoho situací, kdy si naši hráči neporozuměli, kdy míče nedali do volného prostoru nebo je tam naopak neočekávali. Zaregistroval jsem jen velmi málo narážeček a rychlých výměn míče v pohybu na malém prostoru vedoucích k přečíslení soupeře atd. Nutno podotknout, že mi dnes chyběli především klid a konstruktivní rozehrávka od našich obránců. Na můj vkus balón až příliš často létal vzduchem.

    Zkrátka máme co zlepšovat, ale já věřím, že kvalita na straně kluků je a s každým zápasem se budeme zlepšovat!

    • Re: Hodnocení zápasu

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 14.02.2016 19:08 |  
      0 0

      Perfektně napsané. Mám ze zápasu naprosto stejné dojmy...

    • Re: Hodnocení zápasu

      Robinator     před 8 lety 14.02.2016 22:17 |  
      0 0

      +1

  36. Re: Slavia - Brno 2:0

    Edudant     před 8 lety 14.02.2016 18:15 |  
    0 0

    Tři body dobrý, ale příliš mnoho nepřesností. Snad se to ještě zlepší.

  37. Re: Slavia - Brno 2:0

    pevek     před 8 lety 14.02.2016 19:20 |  
    0 0

    Jeste jak se tu vedly ruzne diskuze o TS. Tak tentokrat bych chtel velice pochvalit choreo s navratem do poharu, nic tak precizniho jsem dlouho nevidel!