Fortuna liga

Čeká nás zápas v Jihlavě

Druhé jarní kolo, druhý ne úplně oblíbený soupeř. Po Brnu čeká na slávisty Jihlava, která bodů sice moc zatím nenasbírala, přesto si připsala několik zajímavých výsledků. Zda překvapí i proti Slavii nebudete moci sledovat na žádném z televizních kanálů, alternativou tak je přenos na isport.cz nebo tipsportu.

Nová Slavia, jak se po vstupu nových majitelů a změně kádru v zimní přestávce nejstaršímu profesionálnímu klubu u nás přezdívá začala dobře. Zápas s brněnskou Zbrojovkou v sobě skýtal mnohá úskalí, slávisté se však i díky brzké vedoucí brance s nimi dokázali vyrovnat. Přesto však byly znát ještě mnohé rezervy, jak by také ne (pamatujete si na nějaký první jarní zápas, kde by to jak se říká šlapalo jak rolexky?). Je však příjemné sledovat, že když se Slavia dostane do vedení, spíše jí to uklidní a dodá na sebevědomí, namísto toho, aby se zatáhla a bojácně bránila výsledek, čehož jsme byli svědky v ještě ne tak dávné minulosti. 

Zítra Slavii čeká první jarní venkovní zápas. Venkovní zápasy, to byla na podzim možnost k odčinění zbytečných domácích ztrát. Především výkony v Teplicích a na Slovácku, které také oba přinesly tři body, stojí za vypíchnutí ještě dneska. Slavia si však dokázala poradit mimo tradičního klopýtnutí s Brnem i se soupeři, které se kvalitativně blíží tomu zítřejšímu, tedy s Baníkem a Zlínem. Na čem Slavia v těchto zápasech stavěla byla pevná obrana, úspěšné brejky. Je otázkou, zda se tato taktika po změnách kádru a v rozestavení lehce nezmění, ale ono si stačí vzpomenout na přípravné zápasy, třeba s Dynamem Kyjev, a člověk dospěje k názoru, že asi spíše ne. Alespoň v globálu. Bude však také záležet na tom, jak k zápasu přistoupí Jihlava.

Ta Jihlava, která při pohledu na soupeře nad sebou ví, že musí sbírat alespoň bod po bodíku stůj co stůj. Rozdíly jsou minimální, případná několikazápasová šňůra bez bodu by však z asi nejméně útulného stadiónu v lize rázem udělala stadión s puncem kvality zn. druhá liga. Snahu tomuto zabránit budou mít mimo jiné hostující slávisté Voltr s Bazalem, kteří mohou nastoupit i do zítřejšího zápasu. Tamější Vysočině však již nepomohou samozřejmě Mešanovič, který nastoupí (možná) na druhé straně barikády a také Jánoš, který se vrátil do Sparty. I s nimi však na podzim získali jihlavští na podzim jen 10 bodů z 8 utkání (méně nasbíral jen Baník). Přesto však je třeba upozornit na například domácí remízu se Spartou či Liberecem nebo výhru nad Jabloncem. Porážka pak přišla pouze od Plzně a Slovácka (v tomto zápase byla navíc Jihlava jasně lepší, svého soupeře 3x přestřílela).

Co se týče výsledků v přípravě, tak tam byla Vysočina podobně úspěšná jako Slavia. V prvním zápase sice přišla vysoká porážka s Bohemkou, následně však jen samé dobré výsledky, pravda se soupeři druhé garnitury. Nejzářivější je asi výhra 1:0 nad sedmým celkem maďarské ligy MTK Budapešť.

A co první jarní kolo našeho soupeře? Věřím, že jste ho dostatečně postřehli, premiéru Ivánka v Jablonci si nešlo alespoň telegraficky nechat ujít. Jihlavu srazila na kolena dvoje vyloučení (přičemž o tom druhém se myslím dá minimálně diskutovat), vynucené střídání brankáře Hanuše... Přesto i v deseti proti silnému soupeři dlouho odolávala, takřka hodinu hry, než přišel zlomový gól.

Při pohledu na statistiky není ale třeba mít z defenzívy zítřejšího soupeře přehnaný respekt. Na podzim totiž byli jihlavští brankáři nuceni, znovu krom Baníku, nejvíce lovit míče ze své sítě. Absence dvou stabilních členů obranné čtyřky, kteří budou pykat za obdržené červené karty taky moc nepřidá. Slavii to však v Jihlavě nejde, od jejího opětovného postupu do nejvyšší soutěže zde ještě nevyhrála, ba co víc, vždy prohrála (dohromady tedy 3x). Zda se po zlomení nepřiznivé bilance s Brnem dočkáme něco podobného i zítra, bude znovu záležet především na psychice sešívaných. Věřme, že úvodní jarní výhra je spolu s výsledky z přípravy dokázala dostatečně uklidnit a nabudit.

Tip na sestavu: Berkovec - Bořil, Deli, Bílek, Jablonský - Vukadinovič, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda, Mešanovič

kurzy Fortuna: 3.80 - 3.40 - 1.92

18.kolo - Pátek 19. 02. 2016 18:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 0
0 - 0
FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    malan (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 14:23 |  
    0 0

    Jsem optimista, tipuji výsledek 0-3 (Škoda, Mešanovič, Zmrhal)
    OT: Hraje se před začátkem domácích zápasů stará hymna "Naše věčná Slávie"? Chodím knop, takže to nikdy nepostřehnu.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      ph65     před 8 lety 18.02.2016 14:45 |  
      0 0

      Bohužel nehraje. Začala se pravidelně hrávat na počátku našeho současného působení v Edenu, a pak i v souvislosti s předáváním dárku k narozeninám Standovi Procházkovi. To trvalo ještě do sezony loňské. V současnosti jsou dispozice o hraných věcech před záapsem ale jiné a není kam ji zařadit.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        malan (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:02 |  
        0 0

        Díky za info. To je velká škoda, vždyť má pouze 2:07 minuty, to zase není tolik aby se nezařadila např. mezi čtení sestavy a vstupem hráčů na trávník (Navare?).

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      spino     před 8 lety 18.02.2016 15:36 |  
      0 0

      Asi bude můj názor ojedinělý. Hymna Standy Procházky je milá, zahřeje u srdce, ale není to písnička, která by vyburcovala před výkopem stadion.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        malan (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:47 |  
        0 0

        To si nemyslím, text je všeobecně známý. Je to jediná hymna kterou by byl ochoten někdo zpívat. Dokážu si představit sever se zvednutými šálami při zpěvu této skladby (i když je to dechovka jak z vlachovky). Žádná píseň nevyburcuje davy pokud samy nebudou chtít.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          kjandourek (admin)     před 8 lety 18.02.2016 16:16 |  
          0 0

          A tak Sever jí může spustit kdykoliv bude chtít - to není o tom, že by musela znít z amplionů....

          Ale co si budeme povídat: Pojďme do boje, sešívaný koně, slyším bubny znít na severní tribuně... To je přeci jenom poněkud údernější :-)

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            malan (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 16:41 |  
            0 0

            No máme na to jiný názor, já si myslím že by mohla znít z amplionů.
            Jde mi o to aby to zpívalo co nejvíce lidí po celém stadionu...Pojďme do boje, sešívaný koně se týká jen severu.

            • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

              Maeden (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 18:15 |  
              0 0

              Hrála se z amplionů až do Korbelovy éry. Tehdy ji stadion ignoroval. Kromě kotle, pro který její konec znamenal začátek pozbuzování.
              Dnes kotel zpívá první sloku a následuje skandování "Slavie" (+ 5x tlesknutí) - což bylo ke slyšení v osmdesátkách, až na to, že tu dechovku měly tehdejší vesměs metalové máničky na háku.
              Ono to bylo silně ovlivněno tím, že tenhle žánr vzešlý z C. a K. vojenských kapel byl tehdy všudepřítomným symbolem buranské kultury bolševické gerontokracie. Jak by to dopadlo dnes, těžko říct, třeba už by převážil pohled "OK, zní to sice jak z doby krále Klacka I., ale tradice je tradice" :)

              • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                Kurt77     před 8 lety 18.02.2016 20:15 |  
                0 0

                Hymna Barcy je dost podobný kafe, hrají ji před i po zápase. Asi si víc váží dlouhé tradice? Jen jí pouštějte.

                • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                  Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 20:38 |  
                  0 0

                  Přesně tak, dechovka k fotbalu patří a vážme si tradice...moderna, plastové skleničky a lžičky, televizní seriály a devastace národa sračkama, hlavně že to je cool a in, Barcelona je krásný příklad a jsou na to pyšní...

                  • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                    mogul     před 8 lety 18.02.2016 22:06 |  
                    0 0

                    Já osobně mám rád skoro všechny žánry hudby až na dechovku. ALE hymna od Standy Procházky je výjimka a je prostě skvělá, rád si ji zpívám a měla by hrát na každém domácím zápase. A když už jsme u těch hymen, tak mám taky rád Dej dej gól Slavie a nikomu by neublížilo kdyby ji tam zahráli alespoň o poločase, když už ne po gólu jako to bylo ve starém Edenu:-).

                    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                      golfer     před 8 lety 18.02.2016 23:58 |  
                      0 0

                      Dej dej goool Sláávie je pro mě a naší partu se kterou chodíme do Edenu ta nejoblíbenější. Za tu bychom se sakra přimlouvali.

                      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                        golfer     před 8 lety 19.02.2016 00:03 |  
                        0 0

                        Dokonce jeden náš kamarád, který již zemřel, si ji s předstihem přál hrát na pohřbu. Takže tam zněla mezi těmi ostatními smutnými písněmi jako z jiného světa, ale všichni se začali malounko usmívat, protože jsme věděli, že ji tam nahoře rád poslouchá s námi.

                        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                          Kurt77     před 8 lety 19.02.2016 12:43 |  
                          0 0

                          Rozdávala se na kazetách, z jedné strany s textem a na druhé jen to příšerné disco aranžmá. A na ploše ji učil Rosák s Vágnerem. To je pro mě otřesná vzpomínka... To víc mě bavila dixilandová kapela, co chodila dokola a v kruhu cupitaly mažoretky. Vlastně se k ní vážou vcelku hezký vzpomínky.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          Jachym     před 8 lety 19.02.2016 15:19 |  
          0 0

          Žádná píseň nepatří ke Slavii víc než tato nádherná klasika... Hlavně, a´t nezačne nějaký samozvaný marketingový odborník vymýšlet nějakou rockovou nebo hip-hopovou "vypalovačku"...

  2. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    JS (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 14:33 |  
    0 1

    Rád bych dal prostor Mihalíkovi. Když už jsme za něj dali tolik a když ho předchází taková pověst, měl by dostat šanci to potvrdit. Mě totiž Vukadinović, ač se zlepšil přes zimu, zase nijak moc neuchvátil s Brnem. Hodně ztrát a nepřesnotí především.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      arestei     před 8 lety 18.02.2016 15:20 |  
      0 0

      Kolik se za něj mělo dát? Nějakou částku jsem nezaznamenal.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:22 |  
        0 1

        cca 20 milionů Kč..

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          zeleznik2     před 8 lety 19.02.2016 14:39 |  
          0 0

          fakt pálka...když Šural byl za 13..

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            Jachym     před 8 lety 19.02.2016 15:22 |  
            0 0

            A za kolik jsme koupili tebe? :-)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:22 |  
        0 1

        cca 20 milionů Kč..

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          arestei     před 8 lety 18.02.2016 15:27 |  
          0 0

          To je dost...

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      kjandourek (admin)     před 8 lety 18.02.2016 15:31 |  
      0 0

      Nic ve zlém, ale kdokoliv z nás mu může dát prostor maximálně v nějaké fantasy lize - v sestavě Slavie mu musí dát důvěru Dušan Uhrin ... a ten nejenomže ví, kolik stál, ještě ho denně vidí na tréninku a určitě ví, jak je na tom s doháněním tréninkového manka... ;-)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        JS (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:48 |  
        0 1

        Já si to plně uvědomuji. :)

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 16:11 |  
      0 0

      V přípravě za Slavii odehrál pouze 45minut, opravdu si myslíš, že je rozumné ho stavět do základu? Proti Jihlavě více než 35minut hrát nebude...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        dropt     před 8 lety 18.02.2016 17:28 |  
        0 0

        Pokud vím odehrál dva poločasy a v obou případech byl u gólu. Poprvé po jeho střele dorážel Vuk, po druhé z jeho prostrčení za obranu skóroval Škoda. Následně byl v tom druhém zápase ještě na začátku akce, po které skóroval Zmrhal.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 18:08 |  
        0 0

        Taky bych se klonila k tomu ho spíš postavit na část 2. půle (a upřímně doufám, že DUVCD začne stířdat trochu dřív než v 85. minutě - to je jedna z věcí, co úplně nechytám).

  3. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Sedrousek     před 8 lety 18.02.2016 14:42 |  
    0 0

    Osobne ocekavam stejny vysledek jako v roce uz ani nevim kdy to bylo (0:2) jestli se nahodou pletu tak se omlouvam v ten samy moment si sraltani vytvorili sveho soupere v boji o titul na nekolik let kdyz odchodili na toaletny utkani s Plzni vedenou jednim telocvikarem a ktery se pak bil v prsa jak je dobry trener. Verim ze ted si jeste drbou hlavy. Kdyby tenkrat Plzen nezachranili kdovi kde by ted byly

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Alky (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:31 |  
      0 0

      Tenkrát to bylo 0:3. A stejně nám to nestačilo na tuším LM, protože Liberec prohrál doma s MB 3:4. Nebo to bylo naopak? Proti Spartě se pískaly 2 penalty! Řekl bych poprvé a naposled v historii.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        kjandourek (admin)     před 8 lety 18.02.2016 15:42 |  
        0 0

        nejenom dvě penalty, ještě šel Šimák ven :-)

        Liberec prohrál 2:3... taky se proti němu kopaly dvě penalty - hlavně ta druhá byla dárkem od rozhodčího: Matějovského vychytal brankář a on přes něj ještě šikovně přepadl... Obě proměnil Kulič a potom, co Libe vyrovnal na 2:2 dokonal ten lump hattrick v poslední minutě nastavení...
        To jsme tenkrát zase měli "kopec" štěstí...

        http://fotbal.idnes.cz/fotbal-online.aspx?online=7031802

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          malan (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 15:51 |  
          0 0

          Vzpomínám, to bylo ukázkové kaprkolo, takže žádné "štěstí". O to sladší byl potom výbuch MB proti Galatasaray.

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            kjandourek (admin)     před 8 lety 18.02.2016 16:12 |  
            0 0

            No kdyby to bylo jenom o kapřících, tak by to asi nenechali na poslední minutu.. Matějek dělal, co se dalo, věnoval Bolce dvougólový náskok, ale to bylo všechno - nevěřím tomu, že kdyby to bylo vysloveně vykapříkováno, tak že nechal Liberec jenom tak vyrovnat...

            • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

              dalislavista     před 8 lety 18.02.2016 18:05 |  
              0 0

              Liberec tenkrát postavil skoro béčko, takže asi v Liberci věděli, o co jde...
              Akorát ti náhradníci se hecli a zabojovali, což nikdo moc nečekal. Takto sudí Matějek ohlídal.
              Sparta nejenže prohrála po 2 penaltách, ale bylo to navíc doma na Letné a nikdo se nerozčiloval... Frantu Straku pozápase vyvolávaly tribuny- Sparta zachránila podvodem Plzeň v lize na úkor Jihlavy.
              Ironií osudu je, že jí Plzeň následující roky vyfoukla několik titulú...
              Kdyby jí tím podvodem nezachránili, byl by od Plzně normálně pokoj.

              Že to na Spartě bylo cinklé svědčí navíc reakce Plzně, která "zachránce" Straku po sezóně vyhodila!

              • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 18.02.2016 18:32 |  
                0 0

                Hlavně Liberec trénoval nějaký Lavička a jako taktiku zvolil útočný fotbal s velmi otevřenou obranou. Takže to samé co na Letný.

              • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                bongor     před 8 lety 18.02.2016 20:51 |  
                0 0

                Ale hoši,copak nevíte,že sralta nikdy nepodvádí?Potvrdila to tenkrát i policie a všechny odposlechy se jim ztratily.

  4. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    DavidM     před 8 lety 18.02.2016 15:22 |  
    0 0

    Sestavu bych nechal stejnou jako proti Brnu. Škodu bych raději šetřil a poslal až později při nepříznivém vývoji.

    Sestava tedy stejná, v průběhu hry poslat na více minut Škodu, Baráka, Mihalíka.

    Můj tip 0:2 ( Mešanovič, Zmrhal)

  5. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    PetCC     před 8 lety 18.02.2016 16:15 |  
    0 0

    Hele, pište ty stopery obráceně. Takhle se to dá v rychlosti přečíst jako jedno nevhodné slovo :-)

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Robinator     před 8 lety 18.02.2016 16:49 |  
      0 0

      :D

  6. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    smichov_1     před 8 lety 18.02.2016 16:32 |  
    0 0

    2:4 (2xŠkoda, 2xMešanovič)

  7. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Borgetti     před 8 lety 18.02.2016 16:53 |  
    0 0

    Prý krom sektoru hostů nepustí na stadion nikoho, kdo bude mít slávistické suvenýry! Mám to do Jihlavy asi 25 km, ale jedu tam jako slávista, ale nemůžu tam přijít jako slávista. Chápu, že posledně slávisti vyhnali permanentkáře z míst, ale tohle nařízení není normální. Kolik vidím sparťanů při derby na hlavní tribuně v Edenu a naopak na Toaletné.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      dalislavista     před 8 lety 18.02.2016 18:20 |  
      0 0

      Myslím, že toto neomluvitelné a vedení by mělo toto diplomatickou cestou (nebo pomocí právníků) řešit! Není to poprvé, kdy si to proti nám někdo vymyslel (namátkou si vybavuju Teplice)
      Přece každý, kdo má slávistickou čepici nebo šálu, nemusí chtít jít do sektoru vlajkonošů!
      To je prostě diskriminace, někdo má radši fotbal z hlavní tribuny, a když bude mít šálu, tak jako nemůže?
      Kdo by si tohle dovolil zakázat v Bundeslize???

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Nosorozec     před 8 lety 19.02.2016 13:08 |  
        0 0

        Nesouhlasim s tim, aby se to tak dělalo, ale neni tove světě ojedinělý. Např. na Chelsea tě taky nepustěj mimo sektor hostů pokud máš suvenýry soupeře.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 10:55 |  
      0 0

      Je to samozřejmě neuskutečný zákaz a má jediný cíl prudit a provokovat fanoušky Slavie. Já půjdu do kotle, protože jsem mladší, ale jinak bych se na ně zvysoka vybodnul a v klidu si tam sedl se šálou Slavie.

  8. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Travinho     před 8 lety 18.02.2016 17:47 |  
    0 0

    Možná půjdu proti většině, ale já si myslím, že umožnit Voltrovi s Bazalem hrát je chyba.
    1. Tím získáváme nevýhodu oproti Spartě či Plzně, které toto svým hráčům neumožňují.
    2. Hráči budou mít dvojnásobnou motivaci ukázat, že na slavii mají.
    3. Pepa i Milan budou vědět, jak vyzrát na naše obránce a z vlastní zkušenosti vím, že se mi lépe hraje na beky, které znám, než na neznámé.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Boo_SKS     před 8 lety 18.02.2016 18:00 |  
      0 0

      Jsem toho názoru, že skutečně velké kluby by neměly být připosrané z hráčů, kteří pro ně nebyli dost dobří. Jestli jsme opravdu udělali chybu, že jsme je pustili, tak jen ať se proti nám ukáží, alespoň na vlastní oči uvidíme, jaký mají potenciál a že jsme udělali chybu. A o to větší šance případně bude, že v létě ji už nezopakujeme. Tahle česká konzervativnost mi opravdu nevoní, poslali jsme hráče na hostování, aby se rozehráli, a teď jim v tom budeme bránit ? co jiného by případně pro trenéry, funkcionáře i nás fanoušky mělo být jako lepší porovnání, než porovnat výkony těchto hráčů, s výkony těch, kteří byli DU vyhodnoceni jako lepší. Pokud jsou opravdu horší než kluci, co zůstali v kádru, neměli by nás sami o sobě připravit o body, pokud tomu tak není, tak mají aspoň férovou šanci nám to dokázat. A pokud pomůžou Jihlavě nás porazit, tak ať, za chyby se přece platí :-)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 18:21 |  
        0 0

        Nesouhlasim. Tak nejsou treba ted dost dobripro Acko Slavie, ale muzou vyrazne posilit slabsiho soupere a to jde proti Slavii. Logicke je podle meho tyto hrace nestavet proti jejich materskemu klubu a nevidim na tom nic spatneho. I jom se musi hrat divne.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          bongor     před 8 lety 18.02.2016 20:57 |  
          0 0

          Logický by bylo stavět i proti mateřskému klubu.Ale když to nedělají profesionální vyčůránci z Letné a ze z Plzně,tak je to od nás tak trošku samohana.Dělat ze sebe haury budeme moci tak za dva roky,až budeme mít v lize deetibodový nákok.Ale teď je to chyba,i když to na veřejnosti vypadá sebelíp.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        afro     před 8 lety 18.02.2016 18:35 |  
        0 0

        No ja ten potencial videl u Bazala, kdyz nam tam loupnul fika v poharu se Zizkovem a vyradil nas tim loni z poharu a svete div se je na hostovani znovu. Nerad bych, aby se to treba opakovalo i ted v Jihlave. Nesmis brat hostovani jako nejakou devalvaci hrace, ale jako sanci se vyhrat. A nemusime tim nutne riskovat.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Malvin     před 8 lety 19.02.2016 08:43 |  
        0 0

        +1 tvůj názor se mi líbí. Za mně souhlas.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Jachym     před 8 lety 19.02.2016 15:24 |  
        0 0

        Ano, je to tak.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Boss82     před 8 lety 18.02.2016 18:15 |  
      0 0

      Souhlasím. Přijde mi nelogické, aby hráč nastoupil proti mateřskému klubu a svým výkonem přispěl třeba k jeho bodové ztrátě. Z principu mi to nepřijde správné.

      O věcech, jako je určitá výhoda hráče v tom, že hráče (a trenéra) druhého týmu zná, případně jeho větší motivace v takovém zápase, ani nemluvě.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 18:18 |  
      0 0

      Ja s vami souhlasim. Podle meho je to strasna hloupost a chyba. Uz jen to, jak se musi takovym hracum hrat? Mne by se proti Slavii ani hrat nechtelo. Ted si vemte, ze treba Voltr nam da gol, ztratime body a ty nam presne budou chybet na pohary... Podle meho je lepsi a rozumnejsi proste ve vzajemnem zapase tyhle hrace nestavet.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      starr     před 8 lety 18.02.2016 19:11 |  
      0 0

      Tohle je slozity tema, neni to jen o tom: kdyz nejsou dost dobri pro acko, proc je nenechat hrat. Kolikrat se ani samotnejm hracum moc nechce, ono vyradit nas golem z poharu (viz Bazal) nebude extra prijemny pro hrace. Na druhou stranu, jdou na hostovani, aby hrali. Tady nejde jen o jeden zapas, v kterym nehrajou, misto nich se muze chytit nekdo jinej a uz se do sestavy nemusej dostat.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 19:42 |  
      0 0

      Šli na hostování, aby hráli, tak ať hrají! Je jen na trenérovi jestli věří Voltrovi a Bazalovi, že odehrají zápas na 100% proti 'svému' klubu. Stavět je do základu přece nemusí. :-)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 09:53 |  
        0 0

        Myslim, že kdyby vynechali jeden zápas, nic se nestane.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Tomski     před 8 lety 18.02.2016 20:19 |  
      0 0

      vzal bych v potaz faktor Jinoch...Jihlava nám ho pustila, díky němu nás Jihlava upřednostila před Libercem u Mešanoviče...dá se říct, že s nimi máme dobré vztahy, takže to na jednu stranu chápu, ale když celá liga své hráče hrát nenechá, tak proč bychom měli my...nepředpokládám, že Vukadinovič a Štohanzl budou hrát proti Bolce...buď by se do přestupního řádu mělo dát, že hostující hráč nesmí hrát proti mateřskému týmu nebo se do smluv nesmí dávat finanční postih...je v tom bordel a liga ztrácí na regulérnosti...já bych byl pro to, že můžou hrát všichni proti všem, ale nynější stav nás znevýhodňuje...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        dalislavista     před 8 lety 18.02.2016 20:56 |  
        0 0

        Mělo by to být jednotné- buď všechny kluby budou blokovat start svých hráčů na hostování v zápase pro nim, a nebo ať je při hostování nemožné hráče na hostování omezovat v zápasech.
        Ale mělo by to být pro všechny stejné, aby nebyl zvýhodněn klub, co vyšle na hostování 20 hráčů a jejich blokací bude mít snažších x zápasů v sezoně.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 21:26 |  
          0 0

          Proč jednotné? Každý klub má nějakou strategii. Když jednotné, tak to by všechny týmy měli hrát se stejným rozestavením, se stejnou taktikou,... To je jako kdybys řekl, že když Slavia bude posílat trenéry a hráče do Hajduku a naopak, tak to samé by měla mít i Bohemka či Jihlava, vždyť by to "mělo být jednotné".

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 05:01 |  
            0 0

            Porovnavas jabka a hrusky.

            Je to mysleno tak,aby si v tomhle nemohl delat kazdy,co chtel.

            Porovnani spis sedi,jako kdyby hraci v evropskych poharech mohli hrat za dva kluby. Proste u neceho se musi dat mantinely,aby byli podninky pro vsechny stejne.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      witty13     před 8 lety 18.02.2016 21:55 |  
      0 1

      Tohle rozhodnuti je stary uz dva roky, tehdy s tim prisel Kisel ze nasi kluci budou hrat vzdycky ( kauza Berkovec) , a ja sem za to vdecny. Jsme v necem jini a zaroven lepsi, nechci byt jak sparta a plzen. Poustime hrace aby hral. Tak at hraje. Na jare je nejakych 14 zapasu to neni moc, nema smysl dalsi blokovat, kdyz kluci musi hrat co nejvic. A hlavne kazdy trener chce mit system a koncepci, proc by stavel nase kluky a pracoval s nimi kdyz by je nemohl postavit? Bude na jeden zapas vymslet jinou taktiku? Ne, da sanci svym radsi a nasi kluci budou chodit stridat.

      Nechapu ten ceskej system ze hrac nesmi hrat proti svemu klubu. Jak uz tu bylo psano, pokud nas porazi, budme za nej radi a tesme se. Bodu jsme na podzim poztraceli dost a dost a jestli v jihlave remizujem 1:1 po golu Voltra, a pridem o bod o pohary tak bude naivni rict ze nas Voltr pripravil o EL.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      winter (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 22:04 |  
      0 0

      Já si celkově myslím že na tom kritizovaným zakazování hraní vlastních hráčů na hostování je více zdravého rozumu než to někomu možná připadá. Můžou se stát 2 věci - buď soupeře i s nasazením našeho hráče porazíme a de facto se nic nestane, všichni budou spokojení, budou 3 body, náš hráč z hostování si připíše ligový start. Pokud ale nastane druhá varianta, že by se náš vlastní hráč přičinil o to že bychom přišli o body, bude to mrzet klub, fanoušky a možná i samotného hráče, pokud má v úmyslu se v budoucnosti prosadit zpět do týmu. Jak už někdo zmiňoval, můžou nám kvůli takové ztrátě nakonec utéct třeba poháry..

      Konkrétní příklad - kdyby před 2 lety nastoupil Berkovec v dresu Bohemky v Ďolíčku, podal fantastický výkon a vychytal pár jasných šancí, my tam nevyhráli a kvůli tomu pak sestoupili, tak by to byl hlavní průser samozřejmě hlavně pro Slavii, ale i Berkovce by muselo velice žrát, že i on sám přispěl k tomu, že klub kterýmu patří a kam se vrací bude hrát jen II.ligu..

      Tohle už by byl samozřejmě extrém, ale nekvalifikovat se o bod do pohárů by mohlo působit podobně.. Podle mě maximální možný užitek z nasazeních vlastních hráčů proti nám nestojí za riziko, protože následky mohou být dalekosáhlejší než případný zisk

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 22:39 |  
        0 0

        A nebo také může nastat opačná situace, že hráč, který by nastoupil místo našeho hráče dal dva góly (nebo odchytal perfektně utkání) a díky němu bychom se do EL nedostali. :-)

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          Malvin     před 8 lety 19.02.2016 08:48 |  
          0 0

          A ještě by našeho hráče připravil o místo v sestavě do konce sezony, takže jako by nehostoval.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          sasky     před 8 lety 19.02.2016 14:36 |  
          0 0

          Přesně tak. Místo hráče na hostování může hrát např. talentovaný nadšený junior a může to být to samé. Já jsem pro to, aby hráli. Přijde mi to fér. Prostě jsou teď v Jihlavě, tak ať hrajou. Jakoby tam byli na přestup.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Betynka58     před 8 lety 18.02.2016 23:43 |  
      0 0

      Za tohle já naopak vedení tleskám. Tu podmínku, že hostující hráč nesmí nastoupit proti mateřskému klubu, považuji za zvěrstvo a nevím, není to dokonce specialita českého fotbalu? (Ani bych se nedivil s ohledem na pověstnou českou vyčůranost). Barro, jakpak to je u vás v Belgii? A už vůbec bych se neohlížel na Spartu a Plzeň, to, že oni tuhle věc bezostyšně praktikují, je jejich problém a leccos to vypovídá o charakteru těchto klubů. A co mi je ještě sympatičtější, že na rozdíl od Kisela současné sportovní vedení halasně nevytrubovalo do světa, že bude Slavia v tomto průkopníkem, ale přešlo rovnou k činům.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Travinho     před 8 lety 19.02.2016 07:06 |  
        0 0

        Je to skoro všude ve světě, rozhodně to není jen naše specialita viz. případ Curtois...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Barra     před 8 lety 19.02.2016 09:13 |  
        0 0

        Ahoj Borrisi. Jak ktery klub - Anderlecht napriklad nedavno prohlasil "My jsme Anderlecht, a nebudeme zakazovat vlastnim hracum proti nam hrat". Standard ale tuto praktiku uplatnuje.

        Souhlasim ale s tebou - je to nesmysl. Dovolim si pripomenout ze v pripade Thibaut Courtois, ktery v 2014 od Chelsea nesmel pod hrozbou pokuty 5 mil liber nastoupit v semi-finale Champions legue za Atletico Madrid proti svemu materskemu klubu, Uefa jasne deklarovala ze kazde takove stanoveni ve smlouve je neplatne a ze klubu ktery by tento zakaz chtel vynutit hrozi postih ze strany Uefa. Jde podle Uefy o poruseni pravidla ze klub nesmi vyvinout tlak na jiny klub ohledne hracu, ktery ten bude stavet v zapase. Chelsea ustoupila. KNVB (holandska federace) si toto pravidlo peclive hlida, v interview s Louis Van Gaalem z minuleho roku, ktery je pro zakaz, jsem ale nasel jeho tvrzeni ze v Anglii se praxe ze 'hrac - zoldak' ktery je zapujceny jinemu klubu bezne pouziva.

        U nas asi nehrozi ze by Pelta a spol se jasne vyjadrili a se chovali dle reguli Uefy. Kdyby napriklad Liberec nahlas protestoval proti zakazu aby nestavili proti Sparte zapujcene hrace, tak by urcite uspel. Uz by ale do budoucnosti neziskal tak lehce hrace od Sparty, nebo jen za uplne jine podminky. Tak dlouho jak federace se jasne nevyjadri se nic nezmeni, a bude jen na klubu ahy si sam ulozil svoji latku co se tyka 'fair play' pravidel. Ja osobne jsem pro motto Anderlechtu. Tedy 'My jsme Slavie' a verime si.

        http://www.bbc.com/sport/football/26972498

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          Barra     před 8 lety 19.02.2016 11:57 |  
          0 0

          Betynko, co ja s "tim" Borrisem stale mam (sorry Borrisi, myslim to dobre, ty to vis). Proc opakovane se pletu v jmenu? Vidim velke 'B' a nejak se ihned vrhnu na prispevek, a pritom nejak mi unikne kdo to psal. . Asi potrebuji lepsi bryle na nos. Takze omluva jak tobe, tak Borrisovi. Slibuji ze se vice bude snazit -;)

  9. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 17:55 |  
    0 0

    Kdyby někdo chtěl tak mám lístek navíc.

  10. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    navzdyslavia     před 8 lety 18.02.2016 18:13 |  
    0 0

    Ja bych kluky hrat nechal. Proc se jich mame bat,kdyz chceme hrat pohary. Jsme silny v obrane i v utoku. Porazime je 3:0

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      kerim1969     před 8 lety 18.02.2016 18:59 |  
      0 0

      Být na jejich místě, tak dostanu virózu :)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 20:36 |  
        0 0

        Souhlasím s názorem, že zakazovat hrát, by se nikomu nemělo. Na druhou stranu by měl trenér zvážit, zda je do takového zápasu nasadit. Já osobně bych to neudělal, ale nejsem ligový trenér.....

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          fredydj (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 20:55 |  
          0 0

          Vubec nechapu co je za problem a co tu resite...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 21:56 |  
        0 0

        Alkohol bych sem netahal :-).

  11. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Petr9608     před 8 lety 18.02.2016 23:10 |  
    0 0

    Tak hoši od druhého břehu řeky se o posunuli o něčo blíž k osmifinále EL.

    Já bych jim v tom nebránil. Případná odveta by se hrála jen tři dny (byla by venku nebo doma?) před dnem D.

    Do toho ještě první zápas MOL Cupu s Libercem.....

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      bongor     před 8 lety 19.02.2016 06:30 |  
      0 0

      Tam je to jedno,jestli s někým před námi vyplýtvají mnoho sil,nebo ne.Stejně dostanou trojku,i kdyby se přetrhli.Včera jsem viděl jen tak deset minut druhého poločasu,zrovna jsem neměl co dělat.Ten trenér Krásnodaru je amatér,i když je asi dobře placenej.Vůbec proti nim nepresovali,nechali je po hřišti volně pobíhat ,podle hřebíkových čtverců.Kdyby na ně přimáčkli,tak si nekopli.Takhle jsou za jedničky,porazili "ruskou Barcelonu"/to asi vymyslel Nešťastný/.Jen ať si namlouvají
      jací jsou machři,pro ostatní jen dobře.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.02.2016 08:58 |  
        0 0

        To s tou Barcelonou vymyslel jejich bývalý hráč Podaný, který proti Krasnodaru hrál snad v létě v předkole za Slovan Bratislava, tak s ním dva dny před zápasem udělali rozhovor tuším že pro Idnes...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        urs (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 09:06 |  
        0 0

        jojo, mistři světa a sralťanskej válec (JEDNA k nule!) :D
        no mazanec teda, to zas bude počteníčko na sportovních "servrech"
        :)

        každopádně podle mého nepostoupí, ten krasnodar když chtěl, tak jim nedal čuchnout a kdyby náhodou jo, tak pro nás jen dobře - faktor fatigue :)

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      zeleznik2     před 8 lety 19.02.2016 14:29 |  
      0 0

      Ještě sice zbývá odveta, ale Krasnodar mne včera hodně zklamal, pouze jeden neuznaný gól, to rumuni daleko nebezpečnější... no v odvetě se budou muset hodně Krasnodar snažit...

  12. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 23:14 |  
    0 0

    Tak jsem se koukal na Krasnodar. ..

    Omlouvám se všem naším hráčům, protože ti jsou proti nim tryskomyši.

    Krasnodar mi přišel jak parta staré gardy, která se před zápasem večer hezky pobavila a pak si šla dát na hřiště pár tatíček.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 18.02.2016 23:16 |  
      0 0

      patiček

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Deba     před 8 lety 18.02.2016 23:25 |  
      0 0

      pravda, matne vzpominam, kdy jsem videl od nekoho horsi vykon...

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Borris     před 8 lety 19.02.2016 01:54 |  
      0 0

      Jo no, naprosto souhlasím. Tak tragický výkon jaký předvedl Krasnodar, jsem už dlouho neviděl. Nota Bene na evropské úrovni. Pro hráče kteří jsou na place každý den a berou za to peníze, to bylo fakt až ostudné. Drtivá většina z nich měla problémy s naprostýma základama fotbalu, jako zpracování balónu, přihrávka na dva až tři metry nebo nahrát si aspoň dvakrát až třikrát po sobě. A dostat se k první střele na bránu v 85 minutě, to je teda taky síla. S tímhle výkonem co předvedli, by jsme si na nich smlsli i my svého času pod Pastoorem. Člověk by čekal že aspoň budou bojovat, když už měl jejich výkon s fotbalem asi tolik společného, jako nějaká tlustice s modelingem. Jenže oni to ještě ke všemu odchodili. Jak tenhle soubor tragédů mohl porazit Dortmund to mi fakt hlava nebere. To museli hráči Dortmundu nastoupit s šátkama na očích. Neumím si představit, že by Krasnodar měl v odvetě předvést totálně odlišný výkon.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      bongor     před 8 lety 19.02.2016 06:37 |  
      0 0

      Máš pravdu,ty museli být ve středu ožralý jak carský důstojníci.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 07:26 |  
      0 0

      Rád bych vás upozornil, že ruská liga začíná až za 14 dní.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Borris     před 8 lety 19.02.2016 08:17 |  
        0 0

        Jenže to neomlouvá že nebyli schopní si přihrát po zemi na tři metry, zpracovat balón a aspoň bojovat, když už byla fotbalovost po bodem mrazu.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 08:28 |  
          0 0

          Nebyli si schopný přihrát proto, že sparta je výborně pressovala. Nicméně to nemění nic na tom, že to odchodili, u každýho balonu byli druhý, hráli jak starý páni. Jedinej, kdo mě od nich trošku zaujmul, byl ten Ari, ten si opravdu s míčem rozumí.

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            smely (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 11:39 |  
            0 0

            ja myslim, ze to dost podcenili a pak se uz nechytli, doma si to , podle me , pohlidaj...

  13. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Matysek     před 8 lety 18.02.2016 23:37 |  
    0 0

    Chtěl bych jen zmínit, že jak se tady řeší jak Slávia nechá hrát hostujíící v Jihlavě. Tak se v rozhovoru zmínil hráč baníku o tom jak se budou při zápase s námi muset nahrazovat slávisti.

    Celé je to podlě mě o vyjednávání a penězích. V Jihlavě se třeba podílej na platu z nějaké nezanebdatelné části a tak můžou hrát- nebo tam byly nějaké benfity s tim Mesanovičem.
    Ostrava je ráda, že za ní někdo bude hrát, Slávia platí vše a logicky si více diktuje podmínky.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      JirkaD     před 8 lety 19.02.2016 09:05 |  
      0 0

      Osobně jsem pro to, aby hráči na hostování hráli i proti svým týmům. Spíše bych měl obavy být na straně týmu, kde hráč hostuje, zda do takového zápasu nastoupí správně jak se dnes říká namotivovaný.

      1, může být moc a přežene nějaký zákrok a nechá se vyloučit

      2, nebude chtít potopit svůj mateřský tým a nedá do zápasu vše co má. Může zápas odchodit, nebo udělá fatální chybu v rozehrávce, drobnými fauly umožní tlak soupeře, možností je více.

      Je to zde o charakteru hráče a o charakteru i lidí kolem něj. Dokážu si představit, že kdyby zápas rozhodl hráč na hostování, tak např. pod Jarolímem by si již nikdy nezahrál.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        chosejn     před 8 lety 19.02.2016 09:27 |  
        0 0

        Já si pamatuju, jak nás málem Taborský připravil o ligu mistrů, ještě když hostoval v Budějovicích a asi to taky přispělo k tomu, že ho Jarolím prodal

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          starr     před 8 lety 19.02.2016 10:21 |  
          0 0

          To jsou spekulace, neni pravdepodobnejsi, ze byl prodan, protoze na to proste nemel?

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            adams89 (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 10:29 |  
            0 0

            Neměl na to jednoznačně.

  14. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 09:13 |  
    0 0

    Předpokládám spravne ze ten zápas na isportu je placenej?

  15. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    stromovous (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 09:27 |  
    0 0

    Přátelé, když si zaplatím přenos na iSportu / tipsportu, můžu se pak na zápas podívat i později nebo jenom "live"? Resp. jaká je nejlepší volba, když bych se chtěl podívat na zápas třeba v noci a nikoliv v těch šest hodin.
    Díky!

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      jarmik     před 8 lety 19.02.2016 09:45 |  
      0 0

      Pokud se na to chceš podívat až v noci na iSportu, tak už by nemělo být nutné za to platit. Akorát nevím, jak dlouho jim trvá, než tam ten záznam dají, ale mělo by to být brzy. :)

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 11:02 |  
      0 0

      podle mě je to nejlepší na tipáči, za měsic jenom musiš udělat sázku za 30 Kč to je všechno, na isportu bych neplatil ani halíř.

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        jarmik     před 8 lety 19.02.2016 12:37 |  
        0 0

        To je pravda, že na Tipáči stačí mít jen vsazeno, jenže tam není HD kvalita ani fullscreen, a já chci vidět zápas Slavie v kvalitě umožňující vychutnat si naše góly naplno. :)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 13:07 |  
        0 0

        Není to pravda. Změnili to. Teď to funguje tak, že abys mohl sledovat dnešní zápas, tak musíš DNESKA vsadit libovolnou částku (nejmenší sázka - 5 Kč). Ale to platí pokud se nepletu pouze na českou ligu, jinak ostatní přenosy (NHL, Italská liga, Španělská atd) můžeš sledovat, pokud dneska vsadíš za 30 Kč, tak můžeš koukat do 19. 3.

        • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

          jarmik     před 8 lety 19.02.2016 13:15 |  
          0 0

          To je úplně jedno, jestli za 10, 20, nebo 30 korun, podstatné je, že ten přenos na Tipsportu nestojí za nic.

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            fredydj (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 13:25 |  
            0 0

            já s tim nikdy problém neměl...

          • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 13:32 |  
            0 0

            Zvětšit úplně nejde (možná přes nějakej ten program). Ale já si to normálně zvětším. Držím ctrl a mačkám plus a přiblížím si to na 250 %. Pak F5 obnovím stránku a mám skoro přes celou obrazovku.

            • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

              jarmik     před 8 lety 19.02.2016 13:39 |  
              0 0

              Ale takhle to nebude mít zrovna nejlepší rozlišení. :)

              • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 13:41 |  
                0 0

                To ne, ale je to prostě o zvyku. Já už se takhle na ligu koukám dlouho a úplně v pohodě. :-)

  16. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    biggris (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 10:20 |  
    0 0

    Ten titulek u jedny z tech aktualit je prkne zavadejici. Jsem na to celej nedockavej kliknul a ono to bylo o Pliskovi...:-D

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      biggris (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 10:21 |  
      0 0

      Clovek by rek, ze je az bulvarni, protoze to zcela jiste zamer:-D

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      Mac     před 8 lety 19.02.2016 14:27 |  
      0 0

      Já taky a myslím, že takto uvažovala drtivá většina čtenářů. Ovšem vůči panu Plíškovi je to kruté, když je to takto podáno - místo pana Jiřího jen nějaký obyčejný Plíšek. :-)

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        biggris (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 14:37 |  
        0 0

        Jj, pritom setkani s pliskem je mnohem zajimavejsi nez s panem jiri:-)

  17. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    zeleznik2     před 8 lety 19.02.2016 14:37 |  
    0 0

    Těžký zápas, Jihlava hraje doma, je patnáctá, body potřebuje jako sůl, náš další z neoblíbených stadiónů, snad horšího soupeře jsme momentálně nemohli dostat. Kdy jsme naposledy v Jihlavě bodovali?po jejím návratu do první ligy ani jednou!!!je na čase to zlomit, věřím, že vyhraje o gól 2:1 Škoda a Mešanovič.

    • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

      smely (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 14:39 |  
      0 0

      chceme-li pomyslet na poharove umisteni, pak pro nas 15. jihlava bez 3 hracu zakladu nemuze byt souper...

      • Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

        kjandourek (admin)     před 8 lety 19.02.2016 17:14 |  
        0 0

        A tak soupeřem pro nás může být kdokoliv, kdo hraje stejnou soutěž, jako my... ale rozhodně bychom neměli bychom tvrdit, že horšího soupeře na rozjezd bychomsi nemohli přát...

  18. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 16:59 |  
    0 0

    Tip ti zase vyšel na 100%, příště doporučuji připsat i tvůj tipovaný výsledek, ať můžeme něco vyhrát. :-)

  19. Re: Čeká nás zápas v Jihlavě

    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 19.02.2016 19:59 |  
    0 0

    Tak jsem dokoukal tu holomajznu. 1. polocas jeste sel, byly sance, ale to co jsme predvedli ve 2. pulce proti odevzdane Jihlave je na parfacek. Vzdyt oni snad nechteli vyhrat. Nevidel jsem zadne zapaleni, prohravali souboje. Proste jsem nasranej. Jinak Skodak - dneska byl pouze stin toho Skody na ktereho jsme byli zvykly.