Fortuna liga

Dukla - Slavia 0:1

Slavia získala cenné tři body z Julisky, když porazila domácí Duklu 1:0 vlastní brankou Štětiny po akci Mihalíka.

Dukla - Slavia 0:1 (0:1)

Branka: 32. Štětina (vl.)

Sestava Slavie: Pavlenka - Mikula, Deli, Bílek, Bořil - Mihalík (74.Škoda), Souček, Barák (79. Štohanzl), Zmrhal, Vukadinovič - Mešanovič (87. Latka)

Dnešní základní sestava Slavie byla ve znamení čísla sedm - aneb sedm změn oproti poslednímu mistrovskému zápasu, důvody byla zranění, karetní trest a trenérova volba jiných hráčů. Fanoušci asi byli nejvíc zvědaví na premiérový start v základu Antonína Baráka, který hrál místo vykartovaného Hušbauera.

Natěšení fanoušci, kteří čekali, že hráči po dvoutýdenní pauze na Duklu vlítnou a přejedou ji, byli zklamáni, úvod zápasu byl vyrovnaný. První šanci si vytvořili domácí, v 7. minutě střílel Mareš vedle horního rohu Pavlenkovy brány. Ve 13. minutě pak Mihalík špatně vyhodnotil situaci, místo jednoduché nahrávky na nabíhajícího Mešanoviče zbrzdil hru, přihrál Barákovi, jehož nádhernou dělovku z dálky vyrazil Rada nad sebe na roh. Další šanci nabídnul Dukle v 17. minutě Deli, když nechal přes sebe přejít Považance, jeho centr vyrazil Pavlenka k Breznaníkovi a na poslední chvíli zblokoval na roh Mikula. Ve 32. minutě už se měnilo skóre, Mihalík centroval před bránu na Mešanoviče, kterého bránil natěsno Štětina a srazil si balón do vlastní sítě. V kontextu dnešního zápasu dodávám zaplaťpánbůh, protože slávističtí hráči by dnes snad gól nevstřelili, ani kdyby se hrálo tři hodiny. Navíc výkon nebyl přesvědčivý, viděli jsme hodně individuálních chyb i u hráčů, kteří jsou za normálních okolností oporami. Všem příznivcům červenobílých zatrnulo tři minuty po gólů, když se síť za Pavlenkou rozvlnila po standardní situaci, ale byl odpískán ofsajd.

Ve druhé půli jako by Slavia bránila těsný náskok, z předváděného fotbalu bolely oči, od 50. minuty už jsem hypnotizovala časomíru, aby byl konec. Slávisté si totiž zahrávali, ve 49. minutě při obranném odkopu Deli umístil prudkou střelu jen kousek vedle tyče. Mešanovič se vepředu příliš do zakončení nedostával, ono také není divu, když dostal několik přihrávek vzduchem, u kterých v následných hlavičkových soubojích tahal za kratší provaz. Hráči se snažili střílet ze střední vzdálenosti, v 53. minutě chytil Mihalíkův pokus Rada. V 59. minutě Dukla rozehrála rohový kop, balón na hranici vápna napálil Štětina z voleje na břevno! Kolem Pavlenkovy brány bylo nebezpečně živo, v 61. minutě Pavlenka nohou zlikvidoval Breznaníkův sólový pokus. Hlavu do dlaní na výraz zklamání dali diváci po spálené tutovce Vukadinoviče, který napálil centrovaný míč nad bránu. Hra se odehrávala spíše na slávistické polovině, Dukla se dostávala do nebezpečné vzdálenosti před Pavlenku, ale Beauguelovův i Marešův pokus nemířily mezi tyče. Nepříjemností bylo zranění Baráka, který zřejmě dostal koňara, byl střídán a nohu si po zbytek utkání ledoval. Stejně tak byl ošetřován Pavlenka, u kterého se zřejmě jednalo o krvácení z nosu po souboji. Do samotného závěru utkání naskočil místo Mešanoviče Latka, zřejmě kvůli výškové převaze při obranných standardních situacích. Na ty přibíhal k vápnu i brankář Rada. V 88. minutě ještě vyslal pěknou přihrávkou dopředu Štohanzl Zmrhala, ale jeho střelu Rada vykopnul. Závěrečný hvizd rozhodčího byl dnes poměrně vysvobozením, Slavia uhájila nejtěsnější vítězství, nicméně tři body jsou doma. Na hráčích bylo po utkání patrné vyčerpání a únava, je tedy otázka, jak moc se podařilo dostat pod kontrolu virózu, která v týmu řádila.

23.kolo - Neděle 03. 04. 2016 15:00

Synot liga, 2015/2016
0 - 1
0 - 0
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

33. vlastní branka

Komentáře (208)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Duklou

    Kornovo     před 8 lety 03.04.2016 14:22 |  
    0 0

    Milan je zraneny? sestava zajimava, jen doufam, ze to Mihalik zase neposere jako dosud vzdy

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 14:31 |  
      0 0

      Milan je na lavici náhradníku. Pokud se Mihalík bude vracet, tak už tuto sezónu na svůj post nikoho nepustí...

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 14:35 |  
      0 0

      Podle oficiálek měl problémy ze stehenním svalem, stihl jen dva tréninky. Úplně mimo jsou: Berkovec, Bořil, Źelezník no a Hušby za karty.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Kornovo     před 8 lety 03.04.2016 14:37 |  
        0 0

        diky za info. jinak na videu na FB jsem videl Borila v zakladu, takze se asi zranil pri rozcvicce. smola

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          goop     před 8 lety 03.04.2016 14:44 |  
          0 0

          Bořil je v základu

  2. Re: Slavia hraje s Duklou

    TSeguinTS     před 8 lety 03.04.2016 14:52 |  
    0 0

    Na Tondu Baráka se těším od 16. kola, moc mu přeju, aby se prosadil.

  3. Re: Slavia hraje s Duklou

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 14:54 |  
    0 0

    Ahoj nějaký funkční stream není? dík

  4. Re: Slavia hraje s Duklou

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 15:08 |  
    0 0

    Zase vůbec nedržíme míč :(

  5. Re: Slavia hraje s Duklou

    seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 15:21 |  
    0 0

    Ten Mikula je fakt strašnej, co dotyk s míčem, to míč soupeři...

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      slavistajiri     před 8 lety 03.04.2016 15:22 |  
      0 0

      zrovna jsem to chtěl napsat. Měl by tam raději poslat Frydricha. Ten Mikula smrdí průserem.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 15:26 |  
        0 0

        To prostě neni fotbalista. Zápas co zápas se kope za uši. Sem tam se mu něco povede, ale je toho málo a průměr nebo spíš podprůměr nestačí. Pokud se chceme někam posunout, je třeba tohle vyselektovat.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 15:27 |  
        0 0

        Obávám se,že s touto zalohou a Mikulou v obraně dnes nevyhrajem.

  6. Re: Slavia hraje s Duklou

    goofy38     před 8 lety 03.04.2016 15:32 |  
    0 0

    už je tam!

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 15:35 |  
      0 0

      Pokud se nepletu, tak Štětina je fanoušek Slavie. ;-)

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 17:26 |  
        0 0

        Díky za to, my gól prostě jinak nedáme. Koupili jsme hromadu hráčů a nejsme schopní dát víc než jednu branku za zápas krom tedy Brna nebo Ostravy.

  7. Re: Slavia hraje s Duklou

    judy     před 8 lety 03.04.2016 15:45 |  
    0 0

    Součka bych sundal, tomu to dneska opravdu nejde a stejně tak Mikulu ... dal bych Keniu a Frydrycha .

  8. Re: Slavia hraje s Duklou

    fanfaron     před 8 lety 03.04.2016 15:49 |  
    0 0

    tvl vy jste zase banda expertů tady. Vypinam a vratim se az tu uvidim stary provereny jmena.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 16:03 |  
      0 0

      Místo vypínání jsi mohl přidat svůj názor, pokud nějaký máš.

  9. Re: Slavia hraje s Duklou

    Sartorius     před 8 lety 03.04.2016 15:52 |  
    0 0

    Mihalík zatím nejlepší, ne jen proto, že de facto dal gól. Vrací, se maká a techniku má parádní.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Lovver     před 8 lety 03.04.2016 16:01 |  
      0 0

      S tím by se dalo souhlasit a ještě jedna věc. On a Barák si to dávají na střed na střelu, což nám hrozně chybělo. Jasně, gól jsme z toho ještě nedali, ale pár takovejhle střel a jednou to tam spadne. Horší jsou ty nepřesnosti, který tam má dneska Souček s Barákem. Jinak taky velmi dobrá podpora ofenzivy od Bořila zatím. Muri dneska není moc vidět, možná by byl proti tý relativně agresivní hře Dukly lepší Škoďák. Ale Murimu věřím, on se ještě ukáže.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 16:02 |  
        0 0

        Barák se mi líbí, takový moderní záložník, a střelu má fakt dobrou, jen škoda, že to šlo na golmana.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Lovver     před 8 lety 03.04.2016 16:03 |  
          0 0

          Jojo, mně taky, ale nepřesnosti v rozehrávce má. Ale tak to může být i nervozitou.

  10. Re: Slavia hraje s Duklou

    Fallen (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 16:20 |  
    0 0

    Je to zase strašně pasivní. Na balón se furt jen čeká, než dorazí až k noze, jen bráníme a ještě špatně...

  11. Re: Slavia hraje s Duklou

    Barra     před 8 lety 03.04.2016 16:54 |  
    0 0

    3 body jsou doma a mame celkem 39 bodu - to je to podstatne. A jinak strasne nervy na onlinu. Mame kupu prace pred sebou.

  12. Re: Slavia hraje s Duklou

    belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 16:54 |  
    0 0

    3 body dobrý, hra ve druhém poločase hrozný. Pozitivum Barák, Mihalík. S Keniou je co?? Doufám, že příště ho Uhrin znovu nezazdí a nepostaví místo něj Hušbauera.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 16:55 |  
      0 0

      mám na mysli Baráka

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        mirecek1111     před 8 lety 03.04.2016 17:28 |  
        0 0

        Hušbauera si Uhrin vybral úplně jako prvního, myslím, že ten má místo v základu předplacené. A pravděpodobně to v létě odnese odchodem Kenia.

        Myslím, že když už to tak je, ideální záloha by byla: Souček - Mihalík, Barák, Hušbauer, Zmrhal. Hlavně by se ale měla ustálit.

        Vukadinovič dal pěkný gól na Slovácku, má rád "hory"...všechno pěkné... ale už by asi měli hrát jiní.. Na Slavii, kterou tady chtějí budovat to nebude.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 17:40 |  
          0 0

          Máš pravdu, i když Kenia mi přijde lepší než Hušbauer. Ale Barák se mi dnes moc líbil

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 09:54 |  
          0 0

          Tato sestava by byla naprosto ideální.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Pepino44     před 8 lety 03.04.2016 17:25 |  
      0 0

      Tak podle mne příště Barák asi nebude (zranění) sice mu tam tahali nohu jako při křeči, ale obávám se, že by tam mohlo být ještě něco jiného. Vypadalo to na pěknýho koňara. Jinak se mi moc líbil, podle mne lepší Hušbyho, lepší pohyb, dvě pěkný pumelice z dálky a nádherná přihrávka Vukimu(bohužel Vuki to zahrál jako obvykle).

  13. Re: Slavia hraje s Duklou

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 17:12 |  
    0 0

    Pravděpodobnost do 4. místa se v tomto kole snížila na 20%, pravděpodobnost 5. místa vzrostla na 70%, pravděpodobnost 6. a horšího místa je 10%. Pravděpodobnost jablonecké výhry v poháru je 50%. Celkově máme 55% šanci na postup do pohárů.

    P = P4 + P5*(1-PJ) = 0,2 + 0,7*(1-0,5) = 0,2 + 0,7*0,5 = 0,2 + 0,35 = 0,55

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Lovver     před 8 lety 03.04.2016 17:16 |  
      0 0

      Pravděpodobnost jablonecké výhry v poháru je 50%? Vždyť tam jsou 4 týmy, tak pravděpodobnost výhry jednoho z nich je 25%, ne?

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        winter (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:54 |  
        0 0

        sparta semifinále vypustí a finále je padesát na padesát :)

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:35 |  
        0 0

        Semifinále Jablonec vyhraje na 80%, finále na 60% (bude-li tam). Pronásobeno dává 48%, zaokrouhlil jsem to na 50%.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Barra     před 8 lety 03.04.2016 17:20 |  
      0 0

      Nezbyva mi nez ti verit, rozumim tomu ale velky prd. Ale asi mas pravdu, jinak by Quelhar snad jiz opravil. Umis to stejne take predvest s lotto-cisly?

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:42 |  
        0 0

        Já jsem taky matfyzák, i když na rozdíl od Quelhara jen částečný. Teď učím matiku na střední :-)

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      wotlemburg     před 8 lety 03.04.2016 17:20 |  
      0 0

      Do pohárů snad radši zatím ani ne. Vždyť tohle je zápas co zápas na infarkt.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Mike     před 8 lety 03.04.2016 17:23 |  
      0 0

      Nejsem matematik, ale 20% na 4.místo se mi zdá málo. Musíme získat za 7 kol o 4 body více než Liberec, že by to byla šance jenom 1:5 se mi nezdá. Měla by se brát i spousta proměnných. Je fakt, že Liberec má docela snadný los, my ho také nemáme z nejtěžších.
      Třeba poslední kolo hrajeme s Plzní, která může být v lihu nebo v Limbu po předčasné oslavě titulu.
      Ještě méně rozumím 50% pravděpodobnosti před semifinále na výhru Jablonce v Poháru. Třeba si ovlivněn tím, že Ščasný prohlásil, že v Poháru postaví juniorku. Já si zase myslím, že po včerejší prohře na Slovácku se Spartě titul velmi vzdálil, takže určitě teď Pohár nevypustí s juniorkou, protože opět sezóna bez trofeje by zaváběla blamáží.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:40 |  
        0 0

        Liberec by měl zpackat o 2 ze 7 zápasů více než my, což je skoro 30% utkání, a to není málo.

        (Na Bohemce měl Slovan velkou haluz, ale naši na Dukle - to taky bylo se štěstím.)

        Semifinále Mol Cupu? Pokud vyřadí Sparta Villareal, tak je rozhodnuto, v opačném případě postaví tým ve ,,slovácké formě´´.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Robinator     před 8 lety 03.04.2016 21:23 |  
        0 0

        Liberec snadny los vůbec nemá..venku Sparta,Bolka,..něco takového nás třeba vůbec nečeká..

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 17:23 |  
      0 0

      Páté místo vidím zatím na 60% po Jabkách možná bude 70%. 4 místo Max 15% spíše 10% a zbytek 25 až 30% na šesté. Poháry letos ještě asi ne.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Barra     před 8 lety 03.04.2016 20:21 |  
        0 0

        Honzah ale predstavuje matematicky model, ty jen strilis od boku, rekl bych.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:43 |  
          0 0

          Matematický model na bázi fuzzy-logiky, takhle bych to asi řekl.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:44 |  
          0 0

          Jo ale do toho modelu dosazuje pravděpodobnosti vycucaný prstu. Aby to mělo nějakou vypovídací schopnost, chtělo by tam dát třeba pravděpodobnosti vypočítaný na základě sázkových kurzů (pokud jsou vypsaný)- Takhle je to jen matematicky zapsanej názor jednoho člověka.

          • Re: Slavia hraje s Duklou

            honzah (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:28 |  
            0 0

            Můžeš tam dosadit svoje pravěpodobnosti a budeme mít názor druhýho člověka :-)

            • Re: Slavia hraje s Duklou

              postovni (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 11:04 |  
              0 0

              V pohodě. Já jen odpovídal Barrovi, že taky střílíš od boku. Akorát si to sofistikovanějš napsal.

  14. Re: Slavia hraje s Duklou

    Max1     před 8 lety 03.04.2016 17:16 |  
    0 0

    Z nasi strany otresny fotbal a velká klika.....nechapu proc se nehraje ten vysoký presing a na dva hroty jako v přípravě. Kdyz dame gól, tak zalezeme a vše nakopavame do haje. S tímto at jde Uhrin do haje

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      1rytir     před 8 lety 03.04.2016 17:39 |  
      0 0

      A co když za to Uhrin nemůže, ale je to jen a jen v hlavách hráčů, kterým tam dokola zní vyhrát musíme, musíme vyhrát a je jedno jak...

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      honza_sl     před 8 lety 03.04.2016 21:08 |  
      0 0

      Protože nejsou sladění a když ten pressing neplní všichni a pak to celé propadá. Když se to stane poněkolikáté, tak se na to ti, co dosud pressovali vybodnou... DU s tím nemá nic společného.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        afro     před 8 lety 04.04.2016 07:52 |  
        0 0

        To máš sice pravdu, ale DU s tím má společného tolik, že by to měli mít hráči zažité. Neříkám, že to lze praktikovat celý zápas, ale alespoň v částech zápasů by to jít mělo.

  15. Re: Slavia hraje s Duklou

    zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 17:20 |  
    0 0

    Tři body a první jarní venkovní vítězství to je podstatné shrnutí zápasu. Jinak hra opět strašidelná, šancí sice dost, ale to zakončení!!Vukadinovič se zase vyznamenával. Mikula na to nemá a celkově obrana dneska nic moc, více jsem čekal od Murise. Dnes perfektní Pavelka vychytal nám to. Barák a Mihalík. 39 bodů snad dáme doma Peltu.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Mike     před 8 lety 03.04.2016 17:26 |  
      0 0

      Tak třeba záloha měla věkový průměr neskutečných 21,4 roku, hráli spolu poprvé, Dukla má stejné a sehranné mužstvo již několik let.
      S takhle mladou zálohou si vůbec nepamatuji, že bychom někdy hráli.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 17:35 |  
        0 0

        Při vší úctě Dukla je soupeř, kterého musíme porážet i s věkovým průměrem 21,4 let. Ono by to bylo jiné, kdyby šance neměl Vukadinovič. Každopádně do budoucna bych tu zálohu takhle viděl. Hušbyho před Baráka a Součka a na křídla Zmrhala a Mihalíka.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          sasky     před 8 lety 03.04.2016 17:51 |  
          0 0

          Z jakého důvodu "musíme porážet i s věkovým průměrem 21,4 let"? Nejsme Barcelona a juniorský a dospělý fotbal jsou dvě naprosto odlišné záležitosti. Až budeme pravidelně hrát LM nebo EL (základní skupiny), tak s tebou možná budu souhlasit, ale takhle je to nesmysl.

  16. Re: Slavia hraje s Duklou

    Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 17:23 |  
    0 0

    Az na par svetlejch okamziku to byl vcelku otresnej vykon.. Totalne "nervozni" zapas od vsech az na Pavlenku a Bilka.
    Uplne zmizela ta sebevedomost z pripravy. Z toho by se dalo usoudit,ze kluci nezvladaji hrat pod tlakem,ktery se na ne vytvoril vyhlasenim,ze chceme do evropy uz ted.
    Myslim,ze to obecne neni spravna cesta a naopak clovek se nauci hrat pod tlakem,kdyz si uvedomi,ze ma hrat uvolnene a nelamat s nejakejma cilema hlavu. K tomu se dopracuji nekteri hraci postupne zkusenostma. Mlady kluci jako ty nasi,si to sami jeste neuvedomi. A proto by tak podle me mel pusobit i trener,potazmo cely klub.
    Je pred nami jeste obrovskej kus prace,zvlast pokud budeme chtit sazet na mlade hrace.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      1rytir     před 8 lety 03.04.2016 17:40 |  
      0 0

      Dobře napsáno, souhlasím.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      PetCC     před 8 lety 03.04.2016 17:51 |  
      0 0

      Na stadionu mi to přišlo o dost lepší než proti Zlínu.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:50 |  
        0 0

        Zlin jsem bohuzel nevidel a asi bych tesa mel byt rad.
        Ja s tim vlastne nemam takovej problem. To muzstvo se tvori. Libi se mi deklarovana podpora od vedeni k trenerovi.
        Ale trosku nerozumim Dusanovemu hodnoceni. To bych si s nim jako majitel chtel asi promluvit jak to presne myslel..

  17. Re: Slavia hraje s Duklou

    Barra     před 8 lety 03.04.2016 17:24 |  
    0 0

    Jinak druha vychytana 0 pro Pavlenku v trech zapasech. Jsem pro neho rad, sebeduvera je pro brankare nejdulezitejsi.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      zeleznik2     před 8 lety 03.04.2016 17:29 |  
      0 0

      Pro mně nepochopitelné, že chytal jen ty tři. Berkovce jako náhradníka vidím raději.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:47 |  
        0 0

        Po dnešku bych Berkovce již nevracel.

  18. Záloha

    Mike     před 8 lety 03.04.2016 17:28 |  
    0 0

    Pokud do zálohy započítám i Vukadinoviče, tak její věkový průměr byl 21,4 roku.

  19. Re: Slavia hraje s Duklou

    Betynka58     před 8 lety 03.04.2016 17:53 |  
    0 0

    Já bych tentokrát hru neřešil. Po včerejších výsledcích byli hráči pod obrovským psychickým tlakem, kdy se v dnešním derby prakticky bralo jen vítězství. Proto je částečně chápu, že ve druhé půli často raději dlouhý odkop než nějaké fotbalové řešení před vlastní šestnáctkou. Ve druhé půli jim opravdu přálo štěstí, ale co by měl říkat Liberec, kterému klokani včera nastřelili dvě tyče a dvě břevna? Proto si myslím, že i když hra často drhla, je třeba hráčům poděkovat za vydřené a nesmírně důležité vítězství.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      DeanMoriarty     před 8 lety 03.04.2016 18:17 |  
      0 1

      Baví mě, jak tu hru někteří stále ještě dokáží hájit.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        SLAVIESTA     před 8 lety 03.04.2016 18:39 |  
        0 1

        Souhlasím, to není hra, to je hrůza! Dukla měla smůlu a my velké štěstí! Uhrin si s hrou evidentně neví rady. Z kotle se začíná ozývat Uhrin ven a tento hlas bude sílit. Základní sestavu dosud nevytvořil, každý zápas hrajeme v jiné sestavě. Mikula si vůbec nevěří, lepší okamžiky střídá s hrůzným neumětelstvím, prohráváme velké množství soubojů a vedeme-li, zoufale bráníme vedení a fandové v hledišti se do konce zápasu potí hrůzou jak to dopadne. Uznávám, že to chce trpělivost, ale je třeba ji přiživovat alespoň dílčím zlepšením. To jsem dnes na Dukle neviděl, naopak!

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          afro     před 8 lety 03.04.2016 19:31 |  
          0 0

          Já si nevšiml, že by zaznělo "Uhrin ven", ale hrůzou jsem se potil, to zase ano. ;-)

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 18:44 |  
        0 0

        Mě zase bavi ti co si myslí,že Slavie má hrát jak barča a to nejlépe hned a napořád.

  20. Re: Slavia hraje s Duklou

    sasky     před 8 lety 03.04.2016 17:56 |  
    0 0

    Asi budu v menšině, ale mě se to dneska líbilo. Samozřejmě to má mouchy (místy dost výrazné), ale viděl jsem potenciálně velmi dobrou zálohu - sebevědomý Mihalík a Barák, rychlonohá křídla Zmrhal a Vuk. Top den neměl Souček a trošku strašák je posledních několik zápasů Mikula. Škoda, že jsme ve středu pole nevyhráli moc hlav, bylo by to mnohem klidnější. Jinak se mi líbilo, že to nebylo získání míče a prásk dopředu, snažili se hrát po zemi, souhra samozřejmě místy vázla a dokázal bych si představit i klidnější rozehrávku a rychlejší návrat za míč, ale celkově to nebylo špatné. Bořila bychom potřebovali na obě strany a bude to super.

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      Betynka58     před 8 lety 03.04.2016 18:16 |  
      0 0

      Možná budu se svým názorem osamocen, ale mně se dnes Mikula celkem líbil, řekl bych, že na jaře odehrál svůj nejlepší zápas. Rozhodně to nebyl zdaleka takový průchoďák jako v některých minulých utkáních a naopak měl v obraně několik perfektních záktroků. A taky bych řekl, že ty hrůzné chyby při rozehrávce, po nichž šla Dukla do nebezpečných útoků, mají na svědomí spíše jiní hráči (namátkou, co si pamatují, Barák či Deli, asi i Souček).

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 18:20 |  
        0 0

        Souhlas, měl tam sice zbytečné ztráty a možná jeho taková neohrabanost to způsobuje, ale taky hodně pomohl při těch závarech takže nemůžeme tvrdit, že Mikula je nejhorší.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:04 |  
          0 0

          Z dlouhodobého hlediska bohužel nejhorší je.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        sasky     před 8 lety 03.04.2016 18:37 |  
        0 0

        Tak že hrál na jaře svůj nejlepší zápas je asi pravda. Dozadu opravdu zejména v druhé půli občas hasil, ale celkově je mi jeho hra prostě málo.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Taho     před 8 lety 03.04.2016 19:18 |  
          0 0

          Pokud ho beru jako náhradníka za Bořila, pak asi OK. V tom případě ale chybí náhradník za Jablonského.

          • Re: Slavia hraje s Duklou

            sasky     před 8 lety 03.04.2016 20:54 |  
            0 0

            Levá strana obrany je tradičně nejpalčivější místo. Pokud přijde ten Dušan, předpokládám, že to bude jeho post a před ním Zmrhal / Mihálik. A propos, dneska hrál Mihálik i dozadu, což je podle mě důležitý progres.

            • Re: Slavia hraje s Duklou

              Taho     před 8 lety 03.04.2016 21:03 |  
              0 0

              Mihaik me dneska mile prevapil.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          Dobi     před 8 lety 03.04.2016 19:26 |  
          0 0

          Tak - první příspěvek z tohoto odstavce bych spolupodepsal a přidal ještě pochvalu na Pavlenku. Co se týká Mikuly, asi je to spíše otázkou psychiky, na té my se mělo pracovat nejvíce. Ale ke konci párkrát úspěšně zachraňoval. Trochu mi i vadilo pozdní střídání, když už některým hrozilo pletení nohama. Ale Bohu díky za tři body!!!

          • Re: Slavia hraje s Duklou

            sasky     před 8 lety 03.04.2016 21:01 |  
            0 0

            Já proti Mikulovi nic nemám, jen si nejsem jistý, jestli se může na svém postu ještě nějak výrazně zlepšit. Není moc rychlý, do kombinace s křídlem jde málokdy. Dozadu na jaře (s výjimkou dneška) dělá dost děsivé chyby. Jestli je to pouze psychikou? To si nemyslím, i kdyby na ní zapracoval, tak rychlostní deficit podle mě neodstraní. Je to tedy jen můj dojem. I s tou alternací za Bořila je to podle mě složitý, pokud bude 10 zápasů na lávce, tak psychika nebude v pořádku a pak naskočí a co? Dost pravděpodobně propadne. No uvidíme, jak se s tím vedení popasuje. Bořil se mi hodně líbí, i když v derby mohl jít klidně asi v 15 minutě ven za ty jeho ruční neohrabané zákroky. Ale dneska dobrý.

  21. Re: Slavia hraje s Duklou

    Grobar     před 8 lety 03.04.2016 17:58 |  
    0 0

    Vypíchnu pozitiva
    +3 body na Dukle každý neuhraje
    +zůstali jsme na dohled čtvrtému místu
    +všichni hráči bojovali do posledních sil
    +snažili jsme se praktikovat presink
    +noví mladí hráči ukázali kvalitu i perspektivu do budoucna
    +zejména bych ocenil Pavlenku, Mihalíka a Baráka
    +nechybělo moc a vyprodali jsme Julisku

    Myslím že Hušbauer nám celkem chyběl, naší hře někdy chyběl klid a myšlenka, rád bych na hřišti viděl i Keniu, doufám že po sezoně neskončí na dlažbě.

    Slávisti trpělivost!!! Všechno bude zase krásné, ale chce to čas...

    • Re: Slavia hraje s Duklou

      SLAVIESTA     před 8 lety 03.04.2016 18:44 |  
      0 1

      Neměl bys tam ještě jedny růžové brýle, takhle lze nalézt klady i v té největší holomajzně! Tedy i v té dnešní!

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 18:47 |  
        0 0

        Zrovna tak jako se dají najít zápory i při té nejlepší hře.

        • Re: Slavia hraje s Duklou

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 18:56 |  
          0 0

          Přesně tak. Proto je dobré psát jak plusy, které vystihl Grobár dobře, ale také neopomenout chyby a ty záporné věci.

      • Re: Slavia hraje s Duklou

        Fulham     před 8 lety 03.04.2016 18:52 |  
        0 0

        Taky jedny mám - výborný Pavlenka, Tonda, oba stopeři. Speciálně bych se zastavil u Jara - krásně se na něj kouká, jeden na jednoho, varianty řešení při rozehrávce...s Tondou paráda. Jasně, má to mouchy, ale bez much by oba byli v Realu... Vidím pozitivně.

  22. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:05 |  
    0 0

    Krásné odpoledne to bylo. Z Julisky nádherný výhled na Prahu, pivo za 30, dobrá klobása, sluníčko a krásné holky:-). Mě se i ten fotbal líbil, ano nepřejeli jsme Duklu válcem, ale vítězství je naše, šance taky byly. Až se rozstřílí útočníci, tak to půjde.
    Pavlenka 8,
    Bílek 7
    Barák, Mihalík 6
    ostatní 5, možná Souček 4.
    Technický dotaz: chci si zápas zpětně pustit na O2 v TV, ale jak mají programy v multidimenzi, tak mi to nenabídne volbu spustit program od začátku, tudíž to nesustím. Nevíte někdo prosím? Na infolince úplně marní, vůbec netuší...díky za info, pokud máte

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      vojta     před 8 lety 03.04.2016 19:19 |  
      0 0

      pokud vim tak to zpetne prehrat multidimenzi neumi, ale naposledy jsem to zkousel nekdy pred pul rokem. mozna zkus projet uplne na konci nabidky programu ty jednotlivy kanaly pro multidimenzi co jsou tam jednotlive? ale bojim se ze budes muset pockat az to zreprizujou normalne bez multidimenze

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:31 |  
        0 0

        To jsem zkousel, taky to nejde. Ale dik za napad.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      afro     před 8 lety 03.04.2016 19:27 |  
      0 0

      Já si to taky celkem užil, když si odmyslím ten fotbal, resp. kopanou ;-)

      S tvým bodovým hodnocením souhlasím, vyjma Bílka 6; Souček a Mikula 4. Jsem rád, že dobře zachytal Pavlenka, potěšil mě Mihalík a Barák. Na tu zápasovou pauzu, kterou měli zahráli slušně. Ocenil bych i Vukadinoviče za velmi zodpovědné vracení se po našich ztrátách, fakt makal, i když ho jinak moc nemusím.

      Škoda, že jsme to nakonec nevyprodali, ale i tak pěkná návštěva.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Divizni (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:28 |  
      0 0

      Já na tom také skončil. Jinak tohle byl zápas, kdy mohli vyhrát oba. Zaplať Pán Bůh, že jsme to byli my.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:47 |  
      0 0

      To O2 mi taky nejde. Resp. je to nějaké divné. Přes mobil si to zpětně pustit můžu, ale na TV přes set-top box to nejde. A to jsem zkoušel nejen kanál O2 Sport, kde je signalizovaná multidimenze, ale i O2 Sport1, kde je v nabídce Dukla-Slavia: Hlavní mix a to samé O2 Sport HD. Když na to najedu, tak to zpětné přehrávání nenabídne. Zvláštní. Na mobilu jsem to ale rozchodil, tak nevím. Jestli nemají třeba nějaké omezení na zpětné přehrávání Synot ligy na TV, protože to není poprvé, co jsem si chtěl pustit Slavii zpětně a nefungovalo to.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Artur (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:15 |  
        0 0

        Taky mi to nejde. Ale treba derby bylo v pohode to jsem si prehraval. Myslim ze pak pujde spustit zpetne repriza.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:55 |  
      0 0

      INFO PRO MAJITELE O2: tak jsem se na to teď ptal na chatu O2 a po několika minutách, kdy se dívenka evidentně nechytala, jsem ji zdvořile poprosil "ať nevaří z vody" a přepojí mě na někoho, kdo tomu rozumí, tak mě přepojila na nějakého technika a tady je vysvětlení:

      "Dobrý večer, u většiny pořadů, které jsou na programu na O2 sport nelze dát zpětné shlédnutí. Je to dáno tzv. Multidimenzí. Vyřešeno je to tak, že daný pořad naleznete v TV archiv, kde si zvolíte O2 sport a zápas tam je."

      Vyzkoušeno. Funguje to. Ještě pro info: do TV archivu se dostanete přes červené tlačítko Menu na ovladači, pak O2 TV BOX a tam Tv archiv.

  23. Re: Dukla - Slavia 0:1

    TSeguinTS     před 8 lety 03.04.2016 19:18 |  
    0 0

    Tak jsem dorazil domu. Souhlasím s názorem, že to byla holomajzna a neumim si nás ted představit v evropě. Přidal bych ale další postřeh - dneska jsme vyhráli i po nepovedeném výkonu a takovéhle slepené výhry nám můžou na druhou stranu prospět. Hráči z toho snad vytěží nějaký základ na větší sebevědomí a další zápas (pevně věřím) to bude vypadat lépe. Tým se stále dává dohromady po chřipkách, na hřiště jde ten kdo prostě může, ne ten kdo má natrénováno a kdo je sehranej... rukopis trenéra je tatam, to ale rozhodně není podnět pro unáhlené volání po rezignaci DU. Slávisté, trpělivost!

  24. Re: Dukla - Slavia 0:1

    xavi     před 8 lety 03.04.2016 19:20 |  
    0 0

    Bořil i když hrál přes nohu tak nejméně o třídu lepší jak Mikula.Jinak Bílek tentokrát super výkon,spolu s Pavlenkou a Bořilem naši nejlepší hřáči,Tonda Barák taky slušný výkon,potřeboval by nastupovat pravidelně,aby se do toho dostal,ale určitě ne na úkor Hušbyho.To samé platí o Mihalíkovi,kteý je rychlý a na rozdíl od Vukadinoviče mu nepřekáží míč.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Romino     před 8 lety 03.04.2016 19:33 |  
      0 0

      Já myslím, že Hušby vůbec nechyběl, bez něho už by měl Barák mnohem více zápasů, což by se projevilo v budoucnu na jeho formě. Na něm se musí stavět, on je budoucnost.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        xavi     před 8 lety 03.04.2016 19:59 |  
        0 0

        Hušbauer je teď náš nejlepší střední záložník,dokáže zklidnit i zrychlit hru,když je třeba,to se musí ještě Barák učit a sbírat zkušenosti

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:43 |  
          0 0

          Nesouhlasím, Kenia se Součkem jsou lepší Hušbauera, a jak bylo řečeno, Barák je prototyp moderního středního záložníka s mnohem větším potenciálem do budoucna než Hušbauer. A kde jinde má Barák nasbírat tebou zmiňované zkušenosti než v lize? Juniorka mu nic nedá.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          afro     před 8 lety 04.04.2016 07:49 |  
          0 0

          Souhlasím, i když jsem od H. čekal víc, ale zase hraje celkem obětavě čímž mě příjemně překvapil. Kdyby hrál H. v pětičlenné záloze asi by podával lepší výkony.

          Co se týče potenciálu souhlasím s Orwelem_1892, ale to ty asi taky. ;-) I když bych připoměl, že H. je teprve 26...

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Orwell_1892 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 08:17 |  
            0 0

            Jak říkáš, pokud chceme využít přednosti J. Hušbauera, tak je třeba ho nasazovat do pětičlenné zálohy. Popravdě řečeno, když začalo vycházet najevo, že Dušan bude chtít hrát na 4 záložníky a že do takové zálohy počítá s Hušbauerem, tak jsem si říkal, že to nebude fungovat - a ono to taky nefunguje...

  25. Re: Dukla - Slavia 0:1

    lassiter     před 8 lety 03.04.2016 19:31 |  
    0 0

    I vzhledem k ostatním výsledkům je to velmi cenné vítězství. První poločas byl slušný, v druhém už celkem standardní ztráta aktivity. Z nějakého důvodu jsme tak od třicáté minuty úplně přestali zakládat útoky po zemi, co kop od brány, to dlouhý výkop, u kterého Mešanovič těžko mohl se Štetinou uspět. U řady výkopů si Bílek nebo Deli mohli seběhnout a vzít si míč a hrát FOTBAL, ale oba vždy těsně hlídali Beaugela. Myslel jsem, že takhle to hrát nechceme a že to trenér v půli nějak poupraví, ale zdá se, že je s tím takto spokojený. To je myslím škoda, protože se na to jednak obtížně kouká a druhak nás to vždy dostane pod tlak. Přitom když jsme se uprostřed dostali k míči, tak tam občas náznaky slušné kombinace byly.

    Jinak moc pěkné odpoledne, co se týče výhledu na město nemá Juliska konkurenci. Mimochodem větší návštěva než dnes byla naposledy na Dukle ještě ve federální lize v roce 1993... :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      edenian     před 8 lety 03.04.2016 19:59 |  
      0 0

      To jsme tam hrali my ?

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        lassiter     před 8 lety 03.04.2016 20:17 |  
        0 0

        Sparta

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          edenian     před 8 lety 03.04.2016 20:22 |  
          0 0

          Clovece ja si treba pamatuju jak hral na Dukle Slovan / takovej rok 77 mozna / a my tam sli z kotle asi 20 lidi fandit Slovanu. Hodne jsme s bratislavany parili :-), Slovan dokonce vedl 1:0, ale nakonec dostal asi ctyrku.
          Jakoby ten fotbal byl tehdy trochu vetsi sranda.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            edenian     před 8 lety 03.04.2016 20:28 |  
            0 0

            Vlastne to Slovan schytal asi daleko vic.

  26. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:35 |  
    0 0

    uplně nerozumím té adoraci Pavlenky. Co předvedl tak zázračného? Vyplácavál i cetntry, které by měl ligový brankář chytat. A při šanci Breznanika vyběhl pomalu a měl štěstí, že ho trefil. Kdyby zachoval chladnou hlavu tak ho bez problémů přelobuje. Jinak práci neměl, protože kluci dukelský netrefovali zařízení.
    Nebo už oslavujeme zápas, kde brankář neudělá hrubku? To už i kritizovaný Mikula byl pro udrženou nulu vzadu platnější.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      lassiter     před 8 lety 03.04.2016 19:45 |  
      0 0

      Chytil dva góly (ještě v první půli první šance) a podle mě nevyplácával nic, centry co měl chytit, chytil, co měl vyrazit, vyrazil.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 19:47 |  
      0 0

      To je fakt vtipny,takhle okomentovat brankarsky zakrok,kterym golman zneskodnil idealni samostatny "najezd". :D

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Lovver     před 8 lety 03.04.2016 19:59 |  
        0 0

        Kmotr +1

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:00 |  
        0 0

        Komentuji to z pozice člověka co něco "málo" odchytal.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:09 |  
          0 0

          Podíval jsem se na sestřihl. Ty dvě tutovky co chytil v první půli jim z toho asi vypadly, protože nic jsem tam neviděl.
          U sóla Breznanika beru zpět kritiku poziční, tam to vystál dobře. A i díky tomu Breznanik zakončil mizerně. Ale, že by mi tohle stačilo na hráče zápasu? To fakt ne. Jak říkám výkon OK stabilní. Dal bych 6. Ale na oslavování tam fakt nebylo co. U centrů jsem trnul a minimálně dva vyrazil úplně zbytečně a do míst kde byl jen soupeř.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:11 |  
            0 0

            Pokud je v tom místě pouze soupěř, tak je spíš chybá hráče, že je neobsazen ne?A ne chyba brankáře, že ve skrumáži nevyboxuje míč spoluhráčovi do protiútoku.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Lovver     před 8 lety 03.04.2016 20:18 |  
            0 0

            Kdybyste odchytal něco víc, tak byste věděl, že vyboxování je leckdy jistější než chytání míče. Když má brankář pod sebou tři soupeře, kteří ho atakují (jako to bývá u standardek), tak není chycení míče nejlepší volba, spoléhat se na to, že rozhodčí zapískají faul je nesmyslné. Jeho vyrážení míčů bylo většinou daleko za vápno, což je bezpečí, tam už by to mělo být pokryto. Poziční hra byla dobrá a chytil nájezd 1 na 1. Osm je vypovídající ohodnocení. Nic nepokazil, chytil něco navíc (ten nájezd). Na vyšší hodnocení by potřeboval víc střel, na kterejch by se ukázal a nebo dát gól. Na nižší by musel něco pokazit.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:10 |  
      0 0

      Mikula platnější? Tak to je výsměch, když po jeho neustálých lemplovských rozehrávkách kdy se několikrát ukopne do autu nebo někomu namaže a jsou z toho většinou závary.

      A hrát na kdyby, to je úplně mimo. Kdyby hrál Mikula jako Kadeřábek, tak už je taky jinde. Jenže je to jen kdyby.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:09 |  
      0 0

      To nemyslíš vážně, že ne? 2x na něj šli sami na bránu, jednou vykryl šanci ze standartky, která byla hodně nebezpečná. Hodně pomáhal při výbězích, na což u nás nejsem moc zvyklej. Dneska nás výrazně podržel a má velkou zásluhu na tom, že máme 3 body.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 21:31 |  
        0 0

        Přesně tak to vidím i já.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:24 |  
          0 0

          A taky to komentuji z pozice toho, co něco málo odchytal. :-)

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:53 |  
        0 0

        2x na něj šli sami? Bože vy jste na to všichni koukali asi nalitý. Pusť si sestřih. Chytil za celej zápas dvě střely. OK jeden nájezd, dobře pozičně aby ho hráč musel trefit. Určitě velmi dobrý výkon ale tvrdit, že díky němu máme 3 body? To fakt ne. 3 body máme hlavně protože na Dukle nebyl nikdo schopnej trefit se mezi 3 tyče. BTW 3b máme třeba díky tuším právě Mikulovi, který vychytal jednu dorážku v první půli a i přes svu tragičnost dopředu tak dozadu přes něj málokdy někdo prošel.

        Fakt to nebyl výkkon na to abych si z toho sedl na prdel a řekli si. Jooo to je borec. Ne je to to nadprůměrný brankář a takový výkon z dneška do Slavie patří a chyběl nám. To ano.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:38 |  
          0 0

          Právě proto, že takový výkon od brankáře nám chyběl, tak z něj máme radost, že nám brankář konečně vychytal vítězství. Nikdo tady netvrdí, že to byly úplně top zákroky, ale prostě byl jistej a vychytal 2 nebo 3 loženky a tím rozhodl zápas. Protože kdyby dala Dukla první gol, tak jsme pravděpodobně nevyhráli.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:10 |  
      0 0

      Čeho všeho já se tedy nedočkám.

  27. Re: Dukla - Slavia 0:1

    steev (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:24 |  
    0 0

    Derby je naše!!! Hanba všem kteří nepřišli!!!

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      donford     před 8 lety 03.04.2016 20:55 |  
      0 0

      Na zápase jsem byl. Návtěva přes 7 tisíc, což při necelé obvyklé tisícovky dukláků znamená, že nás tam slávistů bylo přes 6 tisíc. Počasí výborné. Mikula asi letos nejlepší výkon, ale nestačí to. Bílek rychlý, dobrý hlavou, dobrá rozehrávka. Myslím, že je teď lepší než Latka. Souček s Barákem velmi zajímavá dvojice, Hušbauer by se skutečně mohl posunout dopředu. Jeho golovky chybějí. Barák, pokud bude hrát, očividně poroste. Mihálik se opravdu vracel a na levé straně až se sehraje s obráncem, by to mohlo být zajímavé. Pan Tvrdík slibuje Šventa, nevím sice v jaké je formě, ale souhra s Mihálikem by mohla být zajímavá. Mešanovič podobně jako dřív Škoda, bojující, ale vepředu osamělý. Vukadinovič úžasně rychlý, ovšem střelecky zcela impotentní. Zmrhal dnes uprostřed dělal, co mohl, bojoval, ale když pak přišel na kraj, jevil se mi jako vhodnější. Pavlenkovi bych nezazlíval jeho boxovačky míče při výběhu. Vybíhal do skrumáže poměrně hluboko, a vždy míč odrazil daleko. Trochu mi vadilo, že jsme pozdě střídali, přece jen Škoda a Štohanzl pak hráli svěží dopředu a obraně ulevovali. Kluci mají v hlavách strašnou odpovědnost, nechtěli remizu, ale pak se pod tlakem a odpovědností stahovali, takže konec to byly docela nervy.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        bongor     před 8 lety 03.04.2016 21:25 |  
        0 0

        Tvůj názor se mi zdá donforde velmi vyvážený a rozumný a ztotožňuji se s ním.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        smely (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 09:54 |  
        0 0

        ja bych jeste vyzdvihl ty policejni manevry...clovek by pri pohledu na hlidkujici policeni vrtulnik, ktery visel 2 hodiny nad Kulatakem, vyzbrojenou kavalerii, pocet obrnenych aut doprovazejicich slavisty a sverepe pohledy chrabrych strazcu zakona mohl na chvilku nabyt dojmu, ze hraje minimalne Fenerbahce s Galatasaray...kdepak Milan, ten vi kde ma utahnout....

  28. Re: Dukla - Slavia 0:1

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:46 |  
    0 0

    Koukám, že mladá feministka Katka Kňapová ve tweetech spočetla průměrný věk týmu a zálohy. A zatím nenadává, že v mančaftu není ani jedna žena (diskriminace).

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 20:49 |  
      0 0

      Skutečně je podobný příspěvek nutný?

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:54 |  
      0 0

      Zato jsem se celkem aktivně účastnila podpory ženského klubu Slavie v LM. Jinak pokud vím, politika se tu zpravidla neřeší, takže jestli se mnou chcete debatovat, tak napiště na tom twitteru ;)

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 20:59 |  
        0 0

        Není nad to, když na zajímavou zprávu někdo reaguje tím, že sám nic nového nepřinese, Slavie se to vůbec netýká a jen chce dotyčnou osobu dehonestovat kvůli politickému přesvědčení.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:11 |  
          0 0

          Fakt, že Slavii může fandit živá feministka je viditelně šokující. No nic, pokud někdo chce debatovat o politice, nechť se za mnou odebere na ten twitter :)

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            honzah (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:22 |  
            0 0

            Poslední dobou jsem bral feministky jako osoby, které slovně bojují proti genderovým stereotypům, ale samy z nich nevybočují, takže milé překvapení :-)

            Sám se do většinových stereotypů nevejdu ani náhodou, ale život mě už naučil držet hubu a krok, tak trochu závidím tu volnost :-)

            Konec politiky, jako Kara píšeš na SN fakt docela dobře :-D Na utkání ženské LM jsem z časových důvodů nebyl, ale mrzí mě to, upřímně :-)

            Omluva níže, ať se Ti daří!

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Barra     před 8 lety 03.04.2016 23:17 |  
          0 0

          +1 Netusim jakou ma Kara politicke presvedceni, za to vim ze fotbalu rozumi daleko vice nez rada zdejsich 'chlapu'. Co se tyka mne, ma kriticky a rozumny pohled na svet, nikdy tady nezklamala. Ja za sebe rikam, rad bych mel vice Katek tady na webu!

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:26 |  
            0 0

            Já vím, jaké má Kara politické přesvědčení a ani v nejmenším se s tím neztožňuju, ale vůbec to netahá sem, takže ok. Ale musím uznat, že fotbalu rozumí opravdu víc, než řada místních diskutérů a sám jsem překvapenej, jak často s ní souhlasím. Nepamatuju si, že bych si u jejího příspěvky řekl, že to je úplně mimo.

            • Re: Dukla - Slavia 0:1

              Fulham     před 8 lety 04.04.2016 07:26 |  
              0 0

              A já bych přidal , že když už má někdo potřebu zveřejnit něčí jméno na anonymnim webu, tak by se také měl podepsat plným jménem. Je to zbytečný....

              • Re: Dukla - Slavia 0:1

                honzah (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:14 |  
                0 0

                Já jsem pouze citoval veřejný nadpis z Twitteru na pravé straně. (Stejně, jako když tady komentujeme Jaroslava Tvrdíka s jeho jménem.) Takže tohle obvinění je mimo mísu. Za nepatřičnou odbočku se omlouvám níže.

                • Re: Dukla - Slavia 0:1

                  Barra     před 8 lety 04.04.2016 10:30 |  
                  0 0

                  Az na to, ze p. Tvrdik primo zastupuje majoritniho majitele a je mistopredseda dozorcni rady Slavie, a tedy ma oficialni funkce v klubu. Nemuzes Karu porovnavat v Jaroslavem Tvrdikem.

              • Re: Dukla - Slavia 0:1

                EdCable     před 8 lety 04.04.2016 10:58 |  
                0 0

                Jenom bych dodal, ze honzah ma v diskuzi odkaz na sve stranky, kde je uvedeno jeho cele jmeno i pracoviste, takze tahle vytka miri mimo.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      smely (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 07:27 |  
      0 0

      honzahu, ty si vemeno...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Barra     před 8 lety 04.04.2016 07:54 |  
        0 0

        ... s poradnym macho komplexem. A myslim si ze omluva ze strany Honzika by byla na miste.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      afro     před 8 lety 04.04.2016 07:44 |  
      0 0

      Já být tebou, posypu si popel na hlavu a jedeme dál. Fakt zbytečný komentář.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:11 |  
        0 0

        OK, sypu si popel na hlavu a jedu dál - s počítáním do sta pro cokoliv citlivějšího. Pisatelce se omlouvám za jedovatý sarkasmus nemířící k fotbalu. A ostatním za narušení ryze fotbalové diskuse.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 10:37 |  
      0 0

      Omluvu Honzaha přijímám a díky za milé reakce, chlapi, fakt mě to potěšilo :)

  29. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:48 |  
    0 0

    Ano, také jsem po shlédnutí zápasů v přípravě měla větší očekávání a ano, také si nemyslím, že tohle je top hra, na kterou má náš tým. Na druhou stranu se pořád točí sestava, tým si sedá a nutno podotknout, že třeba dneska byl věkový průměr bez Bílka 22,9 let. Ráda bych rovněř připomněla známý, nicméně nikoliv zřejmý fakt - daří se nám bodovat a vyhrávat zápasy, takže jsme pohárům stále na dostřel. Takže bych se ráda připojila k těm, kteří volají po trpělivosti. Vážení - vždyť my jsme posledné sezóny hráli někdy skoro někdy zcela o sestup.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Fulham     před 8 lety 04.04.2016 06:20 |  
      0 0

      Tak...+1

  30. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:49 |  
    0 0

    Zlaté tři body, ono není umění vyhrávat, když je mužstvo v laufu a jede, to umí každý, ale naopak vyhrát, když se mužstvu nedaří, to je kumšt. Tyhle tři body jsme strašně moc potřebovali. A veliká poklona pro trenéra a jeho tým za dobrou taktiku a rozumné změny v rozestavení, které byly přínosem. Logické bylo posílení zálohy a tím eliminace kombinační hry Dukly, dále nasazení Tondy Baráka a také přesun Mira nalevo, kde v slovenské repre exceloval. Při vykartování Hušbyho měl Jarda Zmrhal víc obranných úkolů a byl vítanou pomocí pro Suka a také upřednostnění Murise bylo pro jeho rychlost určitě rozumné. Samozřejmě výkon nebyl bez chyb (ale to není nikdy), ale všichni makali a mužstvo se po té chřipkové anabázi určitě zvedá.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:47 |  
      0 0

      Upřímně zas takovou poklonu si DU nezaslouží za tento zápas. Osobně si myslím, že špatně střídal. V době, kdy nás DUkla ve 2. půli začala přehrávat, tak stáhnul Mihálika a dal místo něj Škodu a tím ještě víc oslabil zálohu. Když už Keniu nepostavil od začátku, tak měl jít on a ne Škoďák. Kenia umí podržet míč, rozehrát, potáhnout balon a to nám v tu dobu chybělo. Škoďák měl jít pak místo Murise, kvůli standartkám. Nasazení Latky ke konci utkání kvůli hlavičkám chápu, to byl celkem dobrej tah.
      Ale těší mě, že postavil Baráka, který nezklamal.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:38 |  
        0 0

        Jasně, Levana tam asi měl dát a ta pochvala byla myšlena za ty změny v rozestavení. Jinak Tonda je velkej talent, od Luboše Kubíka jsem takovej talent ve Slavii neviděl a jsou si i typologicky podobní, ale na bránění zatím moc není.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        afro     před 8 lety 04.04.2016 08:11 |  
        0 0

        To střídání Škoda-Mihalík jsem taky nepobral. Mešanovič se trochu stáhl, ale nemá potřebné návyky hrát dozadu.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          soudek82 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 09:59 |  
          0 0

          No hlavně chvíli potom co se Muris zatáhl tam udělal kiks ze kterýho jsme málem dostali gól, myslím, že dost kvůli návykům právě...

  31. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 20:54 |  
    0 0

    Mám jednu připomínku k našim "pyrotechnikům". Nemám nic proti světlicím. Naopak, na choreo i pyrotechniku běžně přispívám celkem slušnými částkami. Ale už méně chápu dýmovnice. Co ale totálně nepobírám, jsou dělobuchy. Dneska nějaký debil po gólu hodil dělobuch zezadu ze shora doprostřed kotle, přesně vedle mě, rána jako prase, kterou jsem totálně nečekal, stejně jako soused. Asi dvě minuty mi v uchu pískalo a vůbec jsem neslyšel. Ještě teď mě ucho pobolívá. Když už si ty dementní dělobuchy nemůžete odpustit (stokrát raději bych investoval tedy víc do světlic a rací), tak to neházejte mezi lidi.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:50 |  
      0 0

      Souhlasím s dělobuchama. To je naprostá demence a to ani já, jako milovník pyra nepochopím. Nemá to žádnej vizuální efekt a akorát to opravdu může někoho zranit. Dýmovnice má vizuální efekt velice dobrej a příjemně voní. :-))

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      afro     před 8 lety 04.04.2016 07:41 |  
      0 0

      Já tě naprosto chápu, ale tahle poznámka bude mít pouze ten efekt, že se ti uleví, protože pochybuju, že přispěvatelé/čtenáři SN hází dělobuchy, ale třeba se pletu...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 12:08 |  
        0 0

        Máš pravdu. Taky mě to po napsání hned napadlo. :-) Ale Facebook nepoužívám a na stránkách ultras se zase pro příspěvky musí přihlásit na nějaký diskuzní server a to aktivované nemám a dělat se mi to nechce...

  32. Re: Dukla - Slavia 0:1

    pinochet     před 8 lety 03.04.2016 21:16 |  
    0 0

    Právě jsem se vrátil ze zápasu. Strávil jsem 5 hodin na cestě a utratil cca 1 000Kč, ale dokavad se nezlepší výkony Slávie, tak už to neudělám. Vysloveně utrápené a snad i nezasloužené vítězství. I slabá Dukla byla herně, hlavně ve druhé půli, lepší. Kapitolou sama pro sebe je pak trenér Uhrin, už začínám chápat, proč ho vyčutli z Plzně. On nejen, že opakovaně staví neperspektivní hráče typu Vukadinovič, kteří prostě nemají ani na Slávii minulosti, o Slávii doufejme budoucí/europohárové ani nemluvě, horší je, že není schopen včas reagovat na změnu poměrů na hřišti. Na lavičce snad chrápe a střídá teprve, když je průšvih, nikoliv včas, aby průšvih odvrátil. Dnes tedy průšvih nebyl, ale pouze díky shodě náhod, výkonu Pavlenky a nemohoucnosti hráčů Dukly. Z hráčů jsem již zdrbal Vukadinoviče, který se ukazuje jako jasný omyl a vůbec nechápu, jak může hrát, když Kenia kysá na lávce. Pochybuji, že nějakou budoucnost ve Slávii má bohužel Mikula. Dopředu nic a dneska mi nepřišel nijak extra přínosný ani vzadu. Těšil jsem se na Baráka. Nezklamal, ale přednost před Hušbauerem bych mu tedy nedával. Dneska bylo až moc vidět, jak nám zimní posila z konkurenční Sparty chybí. Dozadu byl vcelku dobrý jako obvykle Souček, ale jakmile se dostával do kombinace, tak to byla jedna veliká havárie. Nároďák? Ani náhodou! Zazdil nejméně tři přihrávky na 5 metrů. Být to zápas se silnějším soupeřem, pak minimálně jednu potrestal gólem. Slabý byl dle mého i Zmrhal a ani Mešanovič přes snahu nic nepředvedl. Naopak se mi líbil Mihalík, zejména když spolupracoval s Barákem. Z tohoto dua by ještě neco mohlo být. Své si, myslím, odehráli i deli, i když jsem ho již viděl hrát i lépe, ale měl to s Beugelem těžké a Bořil, snad i Bílek, kterého jsem nijak neregistroval. Příště chci vidět o řád lepší výkon a vukadinoviče na lávce(ono to spolu souvisí), jinak může DU počítat s tím, že se může ozvat:„Uhrin ven".

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 21:24 |  
      0 0

      Mladší z Vukadinovičů, tehdy hrající za Táborsko, patřil ještě na konci předminulé sezóny k nejžádanějšímu zboží mezi mladými hráči. Uvažovala o něm Plzeň, nakonec ho získala Boleslav. Tam se sice neprosadil, ale pod KJ, který si x hráčů nabere, aby je pak hned odstřelil, to není úplně měřítko. Ve Slavii pak Miljan střídá výkony povedenější s těmi méně povedenými, ale o žádnou katastrofu nejde.

      Co se týče Kenii, tak to není hráč na pravou zálohu, když jste ho zmiňoval v souvislosti s Vukadinovičem. A hlavně má Vukadinovič na rozdíl od něj vůli se na zápasy připravovat.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 21:46 |  
        0 0

        Alanore, Kenia lempluje? To by bylo vysvětlení, proč ho Uhrin ignoruje.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 21:52 |  
          0 0

          Nevím, jestli bych použil výraz lempluje, ale mnoho toho neodtrénuje s tím, že se cítí být zraněný... Ale zápas by pak hrát chtěl.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:48 |  
            0 0

            tak to je škoda jak pro něj, tak pro Slavii

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 07:53 |  
            0 0

            "cítí být zraněný" - to je super formulace

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 12:09 |  
            0 0

            Doufám, že si toto přečtou všichni Keniou posedlí fanoušci.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        pinochet     před 8 lety 03.04.2016 21:46 |  
        0 0

        Nezlobte se, ale dle mého by myslím kritériem pro hráče ve Slávii neměla být snaha, bojovnost, či ochota se na utkání připravit, to jsou samozřejmosti, ale především herní kvalita a tu Vukadinovič stejně jako někteří další mnou kritizovaní prostě nemá a nevěřím, že kdy mít bude.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 21:53 |  
          0 0

          Souhlasím, že by to mělo být samozřejmostí. Ale v této souvislosti jsem mluvil o Keniovi, když jste nejdříve psal, že nechápete, jak může být na lavičce on a Vukadinovič v základu.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:58 |  
          0 0

          Přijde mi, že Vuk ztratil formu. V přípravě byl snad nejlepší ze všech. Jasně, technik to není a míč mu spíš vadí. Ale má velkou rychlost a jako hráč, který by byl na hraně lavičky a základu a hrál by převážně tehdy, když bychom hráli na brejky, by byl platnej. Byla by škoda neuplatnit opci.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Taho     před 8 lety 04.04.2016 07:36 |  
            0 0

            Ze zálohy odejde Piták, možná Černý a Kenia. Hostují Vuk a Stohanzl. To je pět lidí. Vuka i Stohanzla bychom měli přetáhnout uz kvuli kontinuitě.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          afro     před 8 lety 04.04.2016 07:37 |  
          0 0

          Já jsem taky v komentáři ocenil Vukadinoviče za to, že se poctivě vracel. No, jeden chce napsat alespoň nějaká pozitiva. Těším se na den, kdy to nebude potřeba.

  33. Tonda Barák

    Prochy     před 8 lety 03.04.2016 21:53 |  
    0 0

    Bohuzel jsem dnesni zapas nevidel, ale jsem moc rad, ze nastoupil Tonda Barák! Jak se mu vedlo? Doufam, ze si rekl o sestavu, videl jsem ho nedavno za repre a hral opravdu dobre!

    • Re: Tonda Barák

      Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 21:55 |  
      0 0

      Myslím, že si své odehrál a ukázal, že je rozhodně platnější než Piták. Měl momenty lepší i horší, obecně záloha moc nepodržela míč, hlavně ve druhé půli. Ale s tím se Slavia potýká dlouhodobě. Nejlepšími momenty Baráka byly dvě střely, když zvláště ta první byla dosti povedená.

      • Re: Tonda Barák

        Prochy     před 8 lety 03.04.2016 22:15 |  
        0 0

        Dekuju Alanore. Obe strely jsem prave videl na isportu v kratkem sestrihu. Uz bychom potrebovali nejakeho sutera ze stredni vzdalenosti. Jsem rad, ze nastoupil i Jirka Bílek. Dle meho nazoru zaslouzene.

  34. Re: Dukla - Slavia 0:1

    Robinator     před 8 lety 03.04.2016 21:57 |  
    0 0

    výhra super, ale mně, jako náročnějšímu, chcete li kritičtějšímu diváku se nelíbí to, že na té hře prostě nejde vidět žádný progres, rukopis trenéra, prostě je to tak trošku holomajzna..myslím, že za tu dobu už se tam nějak trenér podepsat měl, dle mého názoru se tak zatím moc neděje no..snad to přijde..

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Alanor (admin)     před 8 lety 03.04.2016 22:00 |  
      0 0

      Souhlas. Na druhou stranu je ale vidět, že jsou i objektivní důvody - máme spoustu zraněných. A když se jeden uzdraví, tak vypadne druhý. Ta rotace v kádru je kvůli tomu příliš velká a neslibuje nic dobrého co se týče zažití si nějakého herního systému.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 8 lety 03.04.2016 22:05 |  
        0 0

        Sedm povětšinou vynucených změn oproti předchozímu zápasu... Nikdy nehrajeme dva zápasy v řadě ve stejné sestavě. Neustále se to lepí, hráči jsou nakřáplí, kolikrát hrají nemocní. Jo, hra nevypadá poslední 4 zápasy příliš pohledně. To je pravda, proti tomu nelze příliš namítat. Ale vzhledem k situaci v kádru je 6 bodů z těch zápasů možná i víc, než v co se dalo doufat.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          JS (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:38 |  
          0 0

          Dle mého názoru to snad nemůžeme házet za vinu rotaci. Třeba KJ trénoval celý tým pro nějaký způsob hry, a bylo jedno, jestli ve středu pole zrovna hraje Jarolím nebo Belaid. Hráči měli určené úkoly a naučené herní situace podle postů. Střední záložníci věděli, že si s krajními beky mohou ťuknout míč tak a tak, atd. To pod Uhrinem absolutně není, tenhle herní systém.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            belmis (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:53 |  
            0 0

            to je pravda. I nyní Mladá Boleslav prošla obměnou a hrají stále kombinační fotbal.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            sasky     před 8 lety 04.04.2016 08:30 |  
            0 0

            V zimě se obměnilo 7 hráčů (nepočítám Linharta), je spousta zraněných, nemocných hráčů. To jsou objektivní fakta. Kluci (jinak se to říct nedá) jako Barák (půl roku dospělý fotbal), Mihalík (sry, ale SK liga je mnohem bídnější než CZ), Souček se prostě potřebují vyhrát. Já letošní sezónu beru jako kompletní přestavbu kádru a očekávám, že si to začne sedat příští sezónu. Ano, byla by škoda nepostoupit do pohárů, ale stejně tam dost pravděpodobně vyletíme ve 2. nebo 3. předkole, protože ta souhra na poháry zatím není.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Corfe     před 8 lety 04.04.2016 08:33 |  
            0 0

            To je sice pravda, ale jak dlouho si KJ celý kádr a jednotlivé hráče na tohle chystal a piloval? Tohle, co popisuješ fungovalo přibližně třetím rokem, kdy u nás KJ byl a měl už postavený kádr přesně podle svých představ a hráči měli dlouhodobě natrénované a zažité, co po nich chce.

            Až tu bude Uhrin třetím rokem, hráči spolu budou hrát a trénovat dýl než pár měsíců, pak bude na místě srovnávat! A věřím, že to srovnání vyzní pro Uhrina dobře!

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 22:45 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to jsou zlatý body, ale řekl bych, že všech 10 bodíků (jen na Brno jsme byli ok), protože jak DU naznačil před derby u rumunů, tak ta chřipkové patálie nás potkala už od Jihlavy a je jasný, že mužstvo bylo od té doby paralizované, takže buďme rádi za ty dary.

          • Re: Dukla - Slavia 0:1

            Robinator     před 8 lety 04.04.2016 09:17 |  
            0 0

            Dušan Uhrin tu je deset měsíců, dle mého zranění nezranění, mužstvo by mělo mít nějaké herní principy,nějakou vštěpenou herní tvář, kterou se bude více čí méně prezentovat, já tam nevidím ani náznaky. Aby jsme se hoši takhle nevymlouvali i na podzim : ))), Ale tak, VĚŘME, že ne :)

            • Re: Dukla - Slavia 0:1

              Ferguss     před 8 lety 04.04.2016 09:37 |  
              0 0

              Na jaře jsme hráli na co jsme měli hráče - pevná obrana a snaha o brejky. V zimní přípravě byla snaha o úplnou změnu herní taktiky, celoplošné napadání a kombinační fotbal. Základem k takovému hernímu pojetí je perfektní fyzička, protože to stojí hodně sil. Jenže pokud hrál ten kdo na tom byl nejméně blbě, tak to prostě hrát nemůžeš. Asi jsme měli mít plán B, ale co už. Tohle všechno, ve spojení s tlakem, který většina hráčů nezažila způsobilo, že hra vypadá jak vypadá. Za sebe říkám, dejme tomu čas a ještě jednu kompletní přípravu a pak buďme případně nespokojení. Doporučuji pustit si pár utkání z konce loňské sezóny, jen tak pro oživení paměti.

              • Re: Dukla - Slavia 0:1

                Robinator     před 8 lety 04.04.2016 12:35 |  
                0 0

                tak v létě předpokládám přijde nových 3 - 5 hráčů, tak aby pak nenastal opět problém se sehraností atd atd : ))

                • Re: Dukla - Slavia 0:1

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 13:31 |  
                  0 0

                  Tady není řeč o zranění, ale o chřipkové epidemii a jak napsal DU, v kabině se už měsíc točí tři druhy chřipky, které se nemůžeme zbavit. Pokud by tam víc lidí klátilo jednu babu, tak tím by se to potom vysvětlovalo.

  35. Re: Dukla - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:28 |  
    0 0

    Prvni pule byla docela dobra, ale ta druha byla z nasi strany velmi slaba. Je teda pravda, ze objektivnich pricin je dost, zas uplne jina sestava, vekovy prumer, k psychicky tezky zapas, kdy se muselo vyhrat. Moc nerozumim tomu, proc nehral Kenia, podle me by hodne pomohl. Prislo mi, ze zaloznici meli dost problem s pohybem, vcas nedoplnovali utok a propadali v obrane, jakoby nebyla fyzicka nebo vule behat. Soucek s Barakem propadali hodne, zvlast v prvni puli. Barak mel par hezkych momentu, umi vystrelit, kombinovat, ale start na mic nic moc a porad nekde nestihal a na konci mel krece, jakoby jezdil cely zapas po zadku. Mihalik se ukazal jako zajimavy hrac, skoda, ze vetsinu balonu nejdriv zpracovaval smerem dozadu. Slusne zahrali Zmrhal a cela obrana. Pavlenka muz zapasu, zatimco Mesanovic dnes nejhorsi na hristi, beci si s nim delali co chteli, nepovedlo se mu snad vubec nic. To i Vukadinovic mel aspon par svetlych chvil. Bylo mi jasne, ze se nejvetsi kritika zvedne na Mikulu, samozrejme tech par kiksu je nejvic videt.. koho ale zajima, kdo jezdil po zadku a nevypustil jedinej souboj, ten mohl jeho vykon ocenit. Bohuzel mi prislo, ze byl v ty bojovnosti sam, jinak mi celkove tym prisel hodne leklej a bez stavy.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:34 |  
      0 0

      Bojovali snad všichni. Už jen to, jak po hvizdu někteří hráči polehali vyčerpaně na zem, o tom svědčí. Pravděpodobně je na vině marodka a nemoci. Fyzická příprava přišla vlastně v niveč.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:44 |  
        0 0

        Mozny to je.. kazdopadne zvlast ve druhy puli tam pohyb chybel, z jakyho duvodu, to tezko rict.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 03.04.2016 23:50 |  
        0 0

        Já bych na Mešanoviče nebyl zas tak přísný, sám voják v útoku to má strašně těžký, navíc on není žádný "habán". Muris je rychlostní typ a potřebuje balony do běhu, v tom je jeho síla, ale někdo mu je tam taky musí za obranu poslat.

        • Re: Dukla - Slavia 0:1

          Travinho     před 8 lety 04.04.2016 07:05 |  
          0 0

          Navíc záloha jej vůbec nezvládla doplňovat, míče, které šly na něj dostával proti několikanásobné přesile.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 09:01 |  
      0 0

      Jestli zahrál Zmrhal slušně, tak jsme byli každý asi na jiném zápase. Opětovně se ukázalo, že jediné místo, kde může Jarda nastupovat, je výhradně na kraji zálohy, ve středu je naprosto zoufalý.

      Důležité jsou 3 body, vzhledem k předvedenému výkonu bych se nebál říct až zázračné. Vedle toho už byly pozitivní jen zárodky kombinace dua Mihalík - Barák, jistý výkon Deliho a Pavlenky, sluníčko a výhled na Prahu :)

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 12:27 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoci, ale Jarda se opět vrací ke svému cyklu: 1x dobrý zápas na 5 špatných.

  36. Re: Dukla - Slavia 0:1

    TSeguinTS     před 8 lety 04.04.2016 00:13 |  
    0 0

    Až ted jsem si všiml ze záznamu dohry momentu bergruv loket vs Bořil. berger naprosto prasácky a úmyslně zasáhl Honzu dost bolestivě do obličeje. Navíc poté zahodil míč hodně naštvaně a druhá žlutá by rozhodně byla oprávněným hodnocením jeho výstupu. Rozhodčí ho ale pouze vyzval k omluvě, Honza však nabídnutou pravici nepřijal a vůbec se mu nedivím, zachoval bych se v jeho situaci stejně. berger je zákeřné prase

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Travinho     před 8 lety 04.04.2016 07:04 |  
      0 0

      On celkově rozhodčí byl velmi, velmi slabý...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 12:28 |  
        0 0

        Velmi slabý! Divím se, že to tu nikdo neřeší. Červená byla více než jasná. Říkal to i Robert Henn a to už je co říc :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      afro     před 8 lety 04.04.2016 07:34 |  
      0 0

      Přesně tak, už na stadionu jsem kroutil hlavou, že nešel Berger po druhé žluté pod sprchy a záznam mě v tom utvrdil.

  37. Re: Dukla - Slavia 0:1

    malan (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 09:17 |  
    0 0

    Jak řekl Jarda, Dušan je neodvolatelný, takže nám tenhle fotbal bude muset stačit;-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Falk     před 8 lety 04.04.2016 10:00 |  
      0 0

      Taky pár postřehů.Vyhráli jsme a to je důležité .Uhrin se osmělil a udělal logické změny .Ještě místo Zmrhala tam měl být Kenia.Mešanovič potřebuje dát do běhu a nemá mu to kdo dát.Vitězná sestava se nemění ,tak jsem zvědavý co další zápas .Dukla byla fotbalovějši
      a nám pořad chybí střední rozehrávka .Tentokrát vůbec nesouhlasím s hodnocením sportu,že náš nejlepši Souček a Zmrhal

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Tomski     před 8 lety 04.04.2016 10:10 |  
        0 0

        Zmrhal nejhorší z našich...

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 12:30 |  
        0 0

        Koukali vůbec na správný zápas?

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      PetCC     před 8 lety 04.04.2016 10:08 |  
      0 0

      2/3 jsou dvě třetiny, to už by problém byl, ne? :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Borris     před 8 lety 04.04.2016 11:47 |  
      0 0

      Jo no taky jsem nad tím kroutil hlavou.... Trapná prohra na Slovácku se prostě na něco hodit musí.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 04.04.2016 14:26 |  
        0 0

        Pořád je to z jejich pohledu na titul hratelný, musí ovšem všechno vyhrát a nad Plzní aspoň o dva góly aby měli lepší vzájemné zápasy. Pak budou ztrácet tři body a stačí, aby Plzeň jednou prohrála nebo dvakrát remizovala, hraje v 28. kole v MB a 30. kole u nás v Edenu..

  38. Re: Dukla - Slavia 0:1

    PetCC     před 8 lety 04.04.2016 10:48 |  
    0 0

    Pro ty, kdo očekávají, že soupeře nepustíme za půlku, to byl samozřejmě špatný zápas.
    Ovšem pro vás mám špatnou zprávu. Toho se v nejbližší době a možná že vůbec nikdy nedočkáte. Takže máte volné pole na stěžování.
    Ale k zápasu. Tentokrát, co jsem se vrátil ze stadionu, jsem měl docela chuť se na zápas znova podívat. A rozhodně mě to nezklamalo.
    Hlavně v první půli měla naše hra dynamiku, dokázali jsme rychle přenášet hru z jedné strany hřiště na druhou, na dvě přihrávky do běhu se dostat přes celé hřiště k centru. Dokonce tam byla i nějaká slušná střela z dálky.
    V druhé půli Dukla hodně přidala a zatlačila nás víc do obrany. Přesto, jak na tom teď Dukla bodově je, tak v souhře a kombinaci jsou na tom daleko líp než my, takže ten jejich tlak nebyl překvapením.
    Ale i tak jsme měli docela dost pěkných akcí, kdy jsme daleko od gólu nebyli a druhý poločas byl tak zajímavej z obou stran.
    Navíc, vcelku objektivně, Dukle toho rozhodčí dost odpustil a i přes to jsme to zvládli vcelku v klidu.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      lassiter     před 8 lety 04.04.2016 11:00 |  
      0 0

      Já jsem tedy klidný vůbec nebyl :-)

    • Re: Dukla - Slavia 0:1

      Betynka58     před 8 lety 04.04.2016 11:15 |  
      0 0

      Ve druhé půli toho sudí duklákům odpustil opravdu hodně. Vedle té nepochopitelně neudělené žluté Bergrovi tam byly minimálně 2-3 úplně jasné neodpískané fauly, přičemž zvláště po tom jednom šla Dukla do nebezpečného protiútoku.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1

        donford     před 8 lety 04.04.2016 11:44 |  
        0 0

        Bořil sice ještě není v top formě, ale oproti Spartě už šel nahoru. Je to vidět. Výborný Bílek. Barák dřel a dřel. nedivím se, jestli měl na konci křeče a musel střídat Tenhle kluk potřebuje hrát a hrát. Určitě půjde nahoru. Myslím, že ještě moc překvapí. Zmrhal ve středu - snad jako podhrot, to není jeho parketa. Řekl bych, že na tuto roli je poněkud jednoduchý hráč. (myslím herně). Vlevo pak byl víc vidět. Mešanovič byl opravdu jako sám voják v poli. Moc přihrávek do běhu nedostal. To už v této roli byl vhodnější Škoda, dík své výškové převaze. Chceme li hrát na jednoho útočníka, musí mít pod sebou perfektního nahrávače. Asi Hušbauera? Souček a Barák jako defenzivní dvojice.
        Každopádně potřebujeme do obrany jednoho krajního obránce a jasně definovat obě křídla. Mihálik + ? Mihálik je rychlej, konečně se začal vracet s útočícím obráncem, ale už to tu kdosi správně poznamenal - při převzetí míče se často obrací, vrací, zabrzdí, než začne akcelerovat dopředu.
        Nejhorší je, že hráči nemají více sebevědomí. Mají stanoveny dost vysoké cíle a pak mají strach, když se vede a začnou usilovně bránit. Těch posledních asi 15 minut nás Dukla točila - asi jako my v deseti Bolku. Ukazuje to i nepoměr rohů pro Duklu.