Fortuna liga

V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

Slavia je po porážce s Hradcem Králové v nekomfortní situaci. Pokud se nechce spoléhat na zaváhání soupeřů, musí pro zisk titulu vyhrát všechny čtyři zbývající zápasy. Ten první a nejdůležitější sehraje v neděli od 19 hodin v Edenu s Plzní. Vyprodaný zápas vysílá O2 TV Sport.

Plzeň vyhrála v Edenu naposledy před více než osmi lety, na jaře sezóny 2013/14, kdy ještě v dresu hostí hrál Stanislav Tecl. Od té doby se v Edenu odehrálo deset ligových zápasů Slavie s Plzní a sešívaní zvítězili v devíti z nich, ten desátý na jaře 2020 skončil bezbrankovou remízou. Tehdy remíza hostům v boji o titul nijak nepomohla, protože Slavia měla osmibodový náskok, tentokrát je však situace zcela jiná. Případný nerozhodný výsledek udrží Plzeň na čele tabulky s dvoubodovým náskokem před Slavií, která by tak ztratila možnost získat titul bez spoléhání na ztrátu Plzně. Slavia tak jednoznačně musí hrát na vítězství. Poslední domácí zápas Slavie s Plzní skončil výhrou sešívaných 2:0, kterou zařídili Lingr s Krmenčíkem. Zápas "ozdobily" tři červené karty pro hráče hostů.

Plzeň má k dispozici všechny opory a deník Sport přinesl spekulaci, že trenéři Bílek s Horváthem mohou zkusit změnit rozestavení na 3-5-2. Právě hra na dva útočníky byla proti Slavii velmi účinná před týdnem, kdy Kubala s Vašulínem velmi trápili nejisté stopery Slavie. V takovém případě by na hrotu nastoupili Beauguel s Chorým. Výhodou pro Slavii naopak může být, že Plzeň nebude mít na lavičce na střídání žádného zkušeného hrotového útočníka a v závěru zápasu tak případně bude zřejmě muset měnit rozestavení nebo spoléhat na nezkušené hráče.

Slavia se nachází v nejtěžší situaci za dobu působení trenéra Trpišovského, v klíčové fázi sezóny musí vyhrát zápas, ve kterém porážka znamená prakticky konec nadějí na titul. Připomeňme, že pokud Slavia titul nezíská, bude v červenci a srpnu hrát pouze předkola Evropské konferenční ligy a bude muset projít třemi takovými předkoly, aby se dostala do základní skupiny. Realizační tým Slavie během týdne na několika trénincích postrádal některé důležité hráče, nejistý je start především Olayinky a Tecla. Na jiných místech stojí naopak před volbou z několika možností, to se týká především postu brankáře, obou stoperů nebo levého obránce. Správná volba trenérů a aktuální forma zvolených hráčů bude klíčovým faktorem v boji o titul. Velký a beznadějně vyprodaný zápas začíná v Edenu v neděli v 19 hodin.

Tip na sestavu: Kolář - Bah, Kúdela, Hovorka, Jurásek - Holeš, Provod - Schranz, Lingr, Olayinka - Tecl

Kurzy Fortuna: 1.65 - 3.75 - 6.20

N2 - Neděle 01. 05. 2022 19:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Ondřej Kúdela (pen)

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

90.+5. Beauguel (pen.)

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    p!erreCORE     před 2 lety 30.04.2022 13:08 |  
    1 1

    Snad úplně poprvé jsem nasadil stejnou jedenáctku jako autor.. snad konečně zítra udeří Holi bombou z dálky.. a čekám penaltu pro nás.

  2. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Slávista 51     před 2 lety 30.04.2022 13:14 |  
    1 1

    Rád bych viděl fotbal, snad k tomu přispějí ti polští rozhodčí.
    Spíše to však bude " boj " a beru - po plzeňsku / 1 : 0.

  3. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 30.04.2022 13:19 |  
    7 1

    Jurásek je obrovský talent, ale dozadu občas propadá a vázne mu souhra. Je tady krátce, chce to čas. Takže na levého beka spíš Oscar, musíme jít na jistotu. A do středu zálohy čekám jednoho defenzivního hráče (Hromada nebo Traoré ?).


    Komentář byl uživatelem upraven (30.04.2022 13:22) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    SKSVenca     před 2 lety 30.04.2022 13:54 |  
    11 0

    V základu čekám spíše Oscara, ačkoliv mám pro Juráska slabost, tak Oscar je zkušenější a s obranou sehranější. V neděli bylo vidět, že Juras je sice top do ofenzívy, ale dozadu to i kvůli nesehranosti s obránci úplně top není. Zároveň bych byl mnohem radši, kdyby Lingr naskočil z lavičky, protože v tom je skvělý. Když je v základu, tak se mi herně moc nelíbí. V základu očekávám Ibru Traorého nebo Makse kvůli výškové převaze plzně.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 30.04.2022 14:11 |  
      0 0

      Pravda, na Maxe jsem zapomněl, to je třetí defenzivní varianta do zálohy, navíc bychom si tím pořešili centry do našeho vápna ...


      Komentář byl uživatelem upraven (30.04.2022 14:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Bicanovský7     před 2 lety 30.04.2022 21:26 |  
      1 0

      SOUHLAS!

  5. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Martin 58     před 2 lety 30.04.2022 14:13 |  
    1 5

    Já si trochu zafantazíruju: Kolář - Bah, Ousou, Kačaraba, Oscar - Schranz, Holeš, Provod, Olayinka - Sor, Tecl. Potřebujeme Plzeň překvapit. V tom bych sázel na souhru hráčů, jednak v obranné linii, ale následně i na krajích (Bah/Schranz - Oscar/Olayinka), na rychlost a hru po zemi a nevypočitatelnost v útoku, proto bych nasadil dvojici pohyblivých útočníků a Oliho stáhnul do zálohy, protože umí zatáhnout do obrany a je schopný vyhrávat hlavičkové souboje (netahám sem některé dřívější obranné zmetky, které budou nejspíše zdůrazňovat jiní). Chorého, Hejdu a Beauguela ve vzduchu bych se pokusil eliminovat nasazením čtyřech vysokých hlavičkářů (stopeři, Provi a Oli) a jednoho pozičního (Holi). Bah se Schranzem musí absolutně vybrzdit Mosqueru. Záloha v tomto složení by měla být disciplinovaná a ve hře rychlá. Útok ve dvou takových hráčích, jakými jsou Sor a dnešní Tecl, na sebe může vázat skoro půlku Pzeňáků, takže by jim nemuseli zbývat síly a myšlenky na nějaké útočné výpady. A na závěr je potřeba se obrnit liverpoolskou trpělivostí a villarealskou disciplínou. Pak věřím, že se kýžený výsledek dostaví.

  6. Tak jistě bude možnost sledovat zápas i jinde,

    Slávista 51     před 2 lety 30.04.2022 14:39 |  
    3 2

    než na O2 !
    hesgoal. com
    mygoaltv.com
    Tipsport - nutná registrace + sázky

    • Re: Tak jistě bude možnost sledovat zápas i jinde,

      sicilianbrno     před 2 lety 01.05.2022 09:32 |  
      0 0

      Tipsport sazka staci jednou za čas, 10kc ( na českou ligu možna 30kc), najdes si kurz 1,02 at mas jistotu vyhry zpet a čučiš bez sekani ..

  7. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Ondráš     před 2 lety 30.04.2022 15:14 |  
    4 3

    Taky bych se přimlouval vzadu na dvojici Kúdela - Hovorka. I když Davidovi poslední zápas moc nevyšel, byl bych tak nějak klidnější, než aby vzadu zářila nějaká naše zahraniční star.

  8. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Jakubisko     před 2 lety 30.04.2022 15:42 |  
    2 0

    Zdar, kamarádi mě vypekli a tak mám na zítra 3 lístky navíc na Jih. Sektor 126, řada 2. Prodám za nákupní cenu, 420 Kč/lístek. Pište ideálně do SZ a preferuji je udat všechny najednou.

  9. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Marek3     před 2 lety 30.04.2022 17:05 |  
    1 2

    Normalne bych nevahal nasadit jistotu v podobe Kudela-Holes na stoperu a Hromada na 6. Kvuli tem jejich bidlum fakt ale nevim, asi Kudela- Ousou. Lingr zacit na lavice a potom rozhodne zapas. V utoku Standa nebo Sor, ale neco mi napovida ze nas trener prekvapi rozestavenim - 3-5-2 mozna?

  10. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    cheero     před 2 lety 30.04.2022 18:17 |  
    5 2

    Já se naleju u koule a pak všechno svoje sádlo přeleju do hlasivek. A chci věřit,že kluci budou jezdit od první minuty do konce a nebudou první půlku chrapat. Ať nastoupí kdo chce,tak musejí jezdit na 200% a udělat 3 body. Těším se na atmosku,na stadion,na fotbal. Tak Slavie do toho!

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Slávista 51     před 2 lety 30.04.2022 18:59 |  
      2 2

      Ano, v tomto zápase, 100% výkon je málo !

  11. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Leksel     před 2 lety 30.04.2022 20:24 |  
    1 2

    Ještě bych chtěl říct, že když kopal Hradec roh, tak Hovorka stál u hromotluka Vašulína a bylo to skoro jako táta se synem, Hovorka byl o hlavu menší, takže pokud nastoupí, tak si ho s těma dvěma věžema na hrotu nedokážu představit. Už aby to bylo za náma, bude to hlavně o psychice.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Slávista 51     před 2 lety 30.04.2022 21:02 |  
      1 1

      Hezké podívání, bylo na hradeckého brankáře.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      witty13     před 2 lety 30.04.2022 22:14 |  
      4 3

      Ja, kdyz de rekne Hovorka, vidim uskakaneho a uhlidaneho Lukakua. Proste David ma v sobe zarputilost a neuveritelnou silu, kterou bohuzel nedokaze vzdy 100% koncentrovat, ale kdyby to umel, hraje dnes Premier League. Uprimne si ale myslim ze zitra je to zapas pro nej. Za dulezitejsi ale i tak povazuji nasazeni Kudely. Dokonce si myslim, ze je vlastne jedno kdo z tech 3 (5?) zbylych vedle nej nastoupi, protoze treba i Kacharaba byl vedle Kudely vyborny. Tj proste ten typ stopera, ktery si to umi odridit. Do brany Kolar, a Hromadu do stredu vedle Holese. Provoda pred ne, a nechat Lingra na stridani. Jen me mrzi ze zitra nemuze byt Masopust, strasne nam ted chybi alternace na herne nevyrazneho Schranze. Mozna Sevcik ? V tuto chvili bych ho tam dal, i vzhledem k tomu ze Bah dokaze chodit hodne do kridla, a Seva by nemusel hrat ciste lajnu

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Leksel     před 2 lety 30.04.2022 23:06 |  
        3 0

        Jo, Kúdela to zklidní a dá tomu řád, z brankářů je mi to už jedno, kdo nastoupí, hlavně aby nebyly žádný kiksy. Masopusta je velká škoda, podělaný repre. Nevím, jestli je Ševčík už ready, je to dobrý tvůrce hry, ale bohužel dost skleněnka, i když je fakt, že je lákavým cílem na ty fauly. A Lingra bych taky vpustil až někdy v 2. poločase, to mu sedí líp než základ, kde není tak produktivní. Tecl má myslím taky nějaký šrámy, takže je možný, že nebude k dispozici. Nevadil by mi na hrotu i Schranz a pak ho vystřídat Sorem. Bah mi těmi výpady po lajně a často přesnými centry do vápna připomíná Coufala.

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Ragnarok     před 2 lety 01.05.2022 10:28 |  
        0 5

        Uskakaneho Lukaka.dobra legenda. Pust si to jeste jednou. Jednou ho predskocil na pulce.

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          bongor     před 2 lety 01.05.2022 10:35 |  
          2 1

          Vem si příklad z našich kamarádů buziků,ti by je rovnou přiskočili,to maj nacvičený ze šatny.

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          witty13     před 2 lety 01.05.2022 11:45 |  
          0 1

          Jenze tyhle legendy tvori sebevedomi, a zrovna Hovorka je krasny priklad hrace, ktery potrebuje 1-2 vyhrane souboje aby si veril, a pak je “neporazitelny”. Proste je to z velke casti o hlave, a i kdyz si to nebudu poustet, tak vim ze Hovorkuv vykon byl v tom zapase nadprumerny, a zaroven si pamatuju jak si Lukaku v odvete v Edenu delal z nasi obrany trhaci kalendar. Kolik procent vyhranych souboju to bylo v tech dvou pripadech vi dnes mozna jen datovy analytik, ale dojem, legenda, vzpominky, ty zustavaji a muzou tvorit to potrebne sebevedomi

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 12:04 |  
            1 1

            Nemusí být člověk datový analytik, aby nebyl schopen najít na veřejně dostupných zdrojích, jaká byla úspěšnost vyhraných soubojů.
            Paradoxně měl Lukaku horší úspěšnost vzdušných soubojů, když hrál v Edenu (30 %), než v domácím zápase (31 %). :-)
            Hovorka byl vidět především díky emocím, které předvedl po zákroku, i přesto Souček v utkání postoupil o 5 obranných vzdušných soubojů víc, než Hovorka. Který jich podstoupil jen tři. Celková úspěšnost byla u Hovorky 83 % a u Součka 82 %.
            Doma byl zase skálou vzadu Frydrych (78 %), který byl nejčastěji hlavičkujícím hráčem utkání, a Souček (83 %) tak nemusel podstupovat tolik vzdušných soubojů.
            https://www.whoscored.com/Matches/1426953/Live/Europe-Champions-League-2019-2020-Inter-Slavia-Prague
            https://www.whoscored.com/Matches/1426961/Live/Europe-Champions-League-2019-2020-Slavia-Prague-Inter

            • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

              witty13     před 2 lety 01.05.2022 15:21 |  
              1 1

              Dobre, cisla najit jde, to nerozporuju, ja mluvim o tom kdo ty cisla dnes vi, a jaky z tech zapasu zustal dojem a vzpominky. Ruku na srdce, ja si proste pamatuju nahecovaneho Gadziho, kterej v Milane podal podle me vyborny vykon, a doma si pamatuju Lukakua, ktery nam ukazal svetovou extratridu. Aspon takovy mam ja zoetne dojem, a myslim ze nas bude vic takovych. Schvalne jdu pohledat Alanorovo hodnoceni :)

              Edit: vkladam odkazy na hodnoceni, v Milane Hovorka 9! https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13016-Hodnoceni-slavistu-Inter-Milan-Slavia-1-1

              A doma hodnoceni takto:
              https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13181-Hodnoceni-slavistu-Slavia-Inter-1-3
              Frydrych za 1, protoze proste opticky proti Lukakuovi ( a dle reportu i Martinezovi - tady jsou videt diry v me pameti) horel. Tolik ke statistice a datum.


              Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2022 15:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 10:45 |  
        2 2

        Tehdy měli Kolář s Olayinkou na jednu z TOP5 lig, ale ta doba už je dávno pryč...

  12. věřím

    Bicanovský7     před 2 lety 30.04.2022 21:24 |  
    8 0

    VĚŘÍM, ŽE ZÍTRA ZVOLÍ TRPIŠÁK OPTIMÁLNÍ SESTAVU!!! TÝM VÁLEČNÍKŮ, kt předvedou max.nasazení i fotbalovou kvalitu!!! A ZVÍTĚZÍME!!! Hradec sebral body RUDÉ BÍDĚ (a to "RUDOCHŮM" ještě pomáhali páni rozhodčí...)- JEJICH ZTRÁTA potěší vždy! Koubek je inteligentní-přemýšlivý trenér a poctivý člověk, přeji mu úspěchy ("jen" vítězství proti nám si mohl/i odpustit...).

    • Re: věřím

      Leksel     před 2 lety 30.04.2022 23:21 |  
      7 0

      Ano, ta ztráta rudých přišla právě vhod pro zlepšení nálady před zítřkem, ofenzivní hra Hradce se mi moc líbí, Koubek je frajer.

  13. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    IJS     před 2 lety 30.04.2022 22:29 |  
    4 3

    Jak se na diskuzích píše, klíč k zítřejšímu zápasu bude trefit sestavu a je to fakt složité. Kdyby proti nám stál "normální" soupeř, tak bych viděl stoperskou dvojici Kudela - Hovorka, jenž zrovna Plzeň je atypická! Jedna věž nastoupí určitě a pravděpodobně i dvě! A na to potřebujeme stopery, kteří je alespoň trochu uskákají a to tito dva nejsou. Takže JiT bude muset sáhnout po Tarasovi a možná i po Aidamovi. Nechtěl bych být v jeho kůži... Rozhodně do zálohy Hromadu a Holeše a Provoda na "desítku". Levou stranu bych volil - na beka Oscar a brko Jurásek! Pravá tam je to jasné a musíme uhlídat toho Kolumbijce! Do centra asi Standu a připravit Yirku. Ještě bych chtěl napsat svůj takový nepříjemný pocit, který začal koncem podzimu, kdy Csaplár napsal, že Slavia ho nezajímá, že má vše pojištěné u rozhodčích. Hned na to následoval domácí pohár se Zlínem, kde rozhodčí zoufale chyboval a vždy ve prospěch Slavie! Media to rozmázla a jako by se něco zlomilo! Následoval podivný zápas v Ostravě kde jsme měli 2 vyloučené a 2 penalty proti. A potom to pokračovalo na jaře. Rozhodčí se úzkostlivě brání učinit rozhodnutí, které je sporné, ve prospěch Slavie! Je to vidět v každém zápase. Viz. neuznaná branka Standa do se Zlínem atd. Snad budou polští rozhodčí od těchto předsudků oproštěni! Na závěr musím napsat, že tentokrát budeme potřebovat i štěstí! Oni jsou skutečně dobří a jsou v laufu!

  14. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Chooze     před 2 lety 01.05.2022 00:48 |  
    7 18

    Hurra snad nebude hrát Olaiynka, tak ještě Kolar a Hovorka lavička a snad to bude vyrovnaný.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      japoko     před 2 lety 01.05.2022 07:44 |  
      2 7

      Ještě Talowjerov do brány, je nejvyšší!

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        novimex     před 2 lety 01.05.2022 08:54 |  
        4 10

        Ten tak max. do béčka

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          japoko     před 2 lety 01.05.2022 08:59 |  
          2 8

          Souhlas!

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Harvey     před 2 lety 01.05.2022 11:08 |  
            10 2

            A hele, schůze místních ortodoxních hlupáků.

            • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

              japoko     před 2 lety 01.05.2022 13:42 |  
              1 3

              Harvej, ty až jednou začneš myslet, napiš! Třeba i v noci!

  15. Já bych na 1.poločas postavil do útoku Krmenčíka,

    Slávista 51     před 2 lety 01.05.2022 06:45 |  
    2 2

    takže bychom v 2.poločase hráli možná i proti 9.

    • Re: Já bych na 1.poločas postavil do útoku Krmenčíka,

      rak (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 08:52 |  
      6 0

      Vyprovokovat Buchu. To se dá. Je vždycky extrémně motivovaný a mohl by jít zase ven. To samé Mosquera. Vytočit se nechá snadno. Poláci nebudou mít zábrany je vyhodit. Pokud ovšem mafián Šádek nemá příliš dlouhé prsty.
      Jinak před zápasem moc optimisticky naladěný nejsem. Doma je dáváme dobře už hodně dlouho a věčně to asi nepotrvá. Ale jinak samozřejmě doufám, že dnes to neskončí a vyrážíme tam.

      • Re: Já bych na 1.poločas postavil do útoku Krmenčíka,

        bongor     před 2 lety 01.05.2022 10:29 |  
        2 0

        Ten hajzlík bude zase prasit,to se dá řict najisto.A bezmoskera zase bude čekat,až ho někdo rasisticky urazí,nebo už si zase něco vymyslí,to pro něj není problém.

    • Re: Já bych na 1.poločas postavil do útoku Krmenčíka,

      Ondráš     před 2 lety 01.05.2022 09:01 |  
      1 3

      Což nám stejně nejde.
      Navíc Míša má teď v Dejvicích plnou hlavu se sundáváním obrazů..to je vysoká škola stěhování a není to pro každýho.

      • Re: Já bych na 1.poločas postavil do útoku Krmenčíka,

        butters     před 2 lety 01.05.2022 11:28 |  
        1 0

        Stěhovat se ani nemusí. Jestli v Bubenči nevyhodí Vrbu, tak se tam Krmenčík od léta hlásí.

  16. Překvapení od JINDRY...

    Bicanovský7     před 2 lety 01.05.2022 08:59 |  
    2 0

    Překvapí Jindra a spol. nasazením Krmelce (pokud je fit)??? Kéž je vykolejí jakýmkoliv překvapením!

    Vybavuji si, jak v 90kách proti nám (nečekaně= jako psycholog.tah) "rudá bída" nasadila Chovance...

    Do obrany bych zařadil (vždy zodpovědného) HOLEŠE!

    • Re: Překvapení od JINDRY...

      Nax     před 2 lety 01.05.2022 09:27 |  
      5 0

      Taky pamatuju. A zachranoval ho Velky Pavlin protoze nestihal.

      • Re: Překvapení od JINDRY...

        Edenjejenjeden     před 2 lety 01.05.2022 10:56 |  
        6 0

        Ano , to že ho nevyloučil za podražení Šmicra , který by šel sám na bránu nikdo tehdy nechápal . Dnes už to chápeme všichni :-(

      • Pavlín

        Bicanovský7     před 2 lety 01.05.2022 17:38 |  
        0 0

        Pavlín byl strašná "rudobídná" svi.n.ě... Kdysi vyprávěl ŠTÍSTKO, jak mu Pavlín těsně před derby řekl, aby se během zápasu zbytečně nerozčiloval... ŽE JE O VÝSLEDKU ROZHODNUTO...

    • Re: Překvapení od JINDRY...

      bongor     před 2 lety 01.05.2022 10:25 |  
      1 0

      My jsme taky jednou nasadili nějaký velký překvapení,ale to bylo už hodně dávno a bylo to proti ještě milovanější rudý bídě.Ale už si nevzpomenu kdo to tenkrát byl.Vzpomenete si někdo?Nápověda a ještě nejistá,byl to někdo o koho jsme se s těma myláškama přetahovali.

      • Re: Překvapení od JINDRY...

        Edenjejenjeden     před 2 lety 01.05.2022 10:53 |  
        3 0

        Asi máš na mysli Štefana Rusnáka , tenkrát nastoupil na Letný , spartani dost zuřili , byla to práce Václava Ježka (to zuřili ještě víc) . A tehdy jsme ten zápas v Mordoru tuším vyhráli 1:0 golem Jarolíma ....

        • Re: Překvapení od JINDRY...

          pcitron     před 2 lety 01.05.2022 11:55 |  
          3 0

          Přivezli ho do Prahy o půlnoci před zápasem...

          • Re: Překvapení od JINDRY...

            bongor     před 2 lety 01.05.2022 14:59 |  
            1 0

            Jo,to je ono.Tak jsme tenkrát s nima Jednou vyjebali,což byla odjakživa jejich silná disciplina.O to víc je to nasralo.Přece s někým vyjebávat,to jim vždycky šlo náramně,na rozdíl od fotbalu.Ale co by se honili,když věděli,že soudruzi z ÚV své mylášky nikdy neopustěj a že je s nima i všechen pracující lid!

  17. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 09:16 |  
    11 0

    Co dnes zbývá, jedině totální válka jak na hřišti tak v hledišti až do úplného zničení estébáků a proto smrk zkurvený Plzni. K tomu nám dopomahej fotbalový bůh :-)

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      hiker42     před 2 lety 01.05.2022 09:35 |  
      6 0

      Amen

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 13:04 |  
      1 0

      Přesně, dnes chci vidět totální fotbalovou válku, bez spekulací, bez šetření, bez slitování!!! Totálně je rozdrtit!!!

  18. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    sicilianbrno     před 2 lety 01.05.2022 09:30 |  
    1 0

    Bude to o trpělivém dobejvani toho plzenskeho autobusu...věřim, že uspešnem...tip 2:0, prvni gol až v druhé puli ..

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Mandan     před 2 lety 01.05.2022 09:36 |  
      1 0

      Chlape, kdybys měl pravdu, vůbec bych se nezlobil…

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      butters     před 2 lety 01.05.2022 11:31 |  
      3 0

      V zájmu (nejen) mého duševního zdraví bych ty góly preferoval v 1. a 4. minutě.

  19. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Snivec     před 2 lety 01.05.2022 09:37 |  
    10 0

    Je to jednoduche, kdyz vse vyhrajeme, budeme mistri. Mame na to? Ano, mame nejlepsi tym, nejlepsiho trenera, honime uz pouze jednoho zajice a mame ted pred 2 zapasy vzdy tyden volna, coz jsme pred tim nemeli. Dnes vyhrajeme a po derby ziskame titul.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Ferguss     před 2 lety 01.05.2022 11:18 |  
      7 0

      Pokud dneska vyhrajeme utečeme hrobníkovi z lopaty a bude to jen první krok. Plzeň takřka nechybuje s papírově slabšími soupeři, což se o nás říct nedá.

  20. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Tonda     před 2 lety 01.05.2022 10:06 |  
    2 1

    Dneska nastoupíme takto:
    Kolář - Bah, Kúdela, Kačaraba, Oscar - Holeš, Hromada - Ševčík, Provod, Jurásek - Tecl


    Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2022 10:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      hovnar     před 2 lety 01.05.2022 10:38 |  
      7 0

      Pro zápas takové důležitosti bych preferoval spíše Mandouse.

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Harvey     před 2 lety 01.05.2022 11:06 |  
        0 5

        Hlavní nebezpečí bude z protiútoků a standardek. Mandous je při vysokých míčích přikovanej k čáře a libero umí lépe Kolář, takže bude hrát skoro jistě Kolář.

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          Slávista 51     před 2 lety 01.05.2022 11:19 |  
          1 11

          Když se Kolář koukal na poslední 2zápasy Hradce, aby viděl, jak se má chovat brankář a bude se chtít vyrovnat, tak proč ne.
          Jenomže s tou jeho cejchou, sebou tak " mrskat " nebude.

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Harvey     před 2 lety 01.05.2022 11:26 |  
            5 2

            Ten brankář Vízek, který byl celou sezónu nejslabším článkem Hradce a nám v předminulém zápase daroval minelou body a do poločasu radši střídal? Skvělý předhazovat našim golmanům frajera, kterej chytl na tři zápasy životní formu a předtím rok podával výkony na úrovni druhé ligy.

            • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

              Slávista 51     před 2 lety 01.05.2022 12:58 |  
              1 4

              Na pochvalu však je, že se dokázal na ty 3zápasy minimálně, k takovým výkonům vyprovokovat.
              Takovou " lajnu " čekám dnes od našeho brankáře - jedno který nastoupí.

            • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

              spravnej_jezedak     před 2 lety 01.05.2022 13:50 |  
              0 0

              To si pleteš s Fendrichem, Vízek šel do brány za stavu 0:3… skvělý předhazovat jiným argumenty, který jsou blbosti..

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          Chooze     před 2 lety 01.05.2022 11:33 |  
          1 18

          Chlapi zcela upřímně my si ten titul letos nezasloužíme. Už jen kvůli tomu že nám dvakrát vzala body Karviná která bude sestupovat. A navíc nemůžeme v momentálním rozpoložení celého mancaftu a realizaku porazit Plíseň a Sraltu. Zas takový kouzelník Trpis není. Já sena to úplně bojím dívat a bojím debaklu ti naši hráči budou úplně dole a mimo. A hlavně nechci vidět vysmatyho Sysla s Bilkem. To nedávám.

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Ondráš     před 2 lety 01.05.2022 11:42 |  
            9 1

            Hele, když to nevyjde, tak to holt nevyjde. Jsme přeci klub inteligence, tak soupeři sportovně zatleskáme, poblahopřejem k titulu a jdeme od toho.

            • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

              pcitron     před 2 lety 01.05.2022 11:53 |  
              1 0

              Hezky napsáno

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 13:15 |  
            4 0

            Zcela upřímně - o tom, kdo si titul zaslouží a kdo ne rozhodne dnešní zápas a i ty zbývající.

  21. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Pedro50     před 2 lety 01.05.2022 11:35 |  
    3 0

    No já nevím Hovorka, neprohrál nám on ten zápas s Hradcem? A Olayinka v té jeho současné formě, měl bych z toho trochu obavy....

  22. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    coogee     před 2 lety 01.05.2022 11:41 |  
    8 0

    Dnes budeme hrát se soupeřem, který umí z minima vytěžit maximum. Další jeho vlastnost je ta, že umí sveřepě jít za svým cílem, což dokázal v sezóně, kdy mistr šel přímo do skupiny CHL.
    Ale na naší straně je přece jen větší fotbalovost, nespoléháme pouze na to, že nám tam v každém mači něco nějak spadne. Pak tohle, ale zejména domácí prostředí, budou, podle mého soudu, ty rozhodující faktory.
    Takže: pokud neuděláme nějaké fatální chyby, musíme v tomhle utkání vyhrát!

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Ondráš     před 2 lety 01.05.2022 11:48 |  
      2 0

      Sveřepí plzeňští šakali..

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        coogee     před 2 lety 01.05.2022 13:21 |  
        3 0

        ...po utkání v Edenu smutně a zavile vyli?

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 15:24 |  
          0 0

          Kéž by! A navrch by si ze samého smutku mohli vít věnce kolem vily.


          Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2022 15:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      patras     před 2 lety 01.05.2022 13:06 |  
      3 0

      Kez by to byla pravda? Ja se tak nejak obavam plichty... I ta nase serie nemuze pokracovat do nekonecna? Velkaaa skoda zapasu s hradcem, ten boli i ted.

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        coogee     před 2 lety 01.05.2022 13:16 |  
        4 0

        Hradec chtěl a hrál fotbal, měl i štěstí v podobě hry naší obrany. Ale Karviná, patrně už sestupující tým, a my s ní přišli o 5 bodů!!! V tom vidím velké mínus.


        Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2022 13:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 14:01 |  
      6 1

      Hlavně ať aspoň občas někdo vystřelí na bránu! Není ranky, není branky. Jestli to zase budeme překulovat před vápnem sem tam, tam sem až ke svému brankáři a jestli zase budeme mít po poločase držení míče 81:19 a střely na branku 0:0... tak to bude na velkej pendrek. :(

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Slávista 51     před 2 lety 01.05.2022 14:39 |  
        0 1

        TO PŘEDEVŠÍM !

  23. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    samyeto     před 2 lety 01.05.2022 12:01 |  
    0 0

    pokud by měl někdo zájem o lístek na jih za 380 kč tak odpovězte

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      hajnej     před 2 lety 01.05.2022 12:20 |  
      1 0

      Mě odřekli dva známí, mám taky 2 lístky na jih, sedmá řada vedle sebe. SMS 724316573

  24. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 13:04 |  
    10 2

    Do brány Mandous!
    Co u něj oceňuji na rozdíl od Koláře: snaží se chytit míč a pokud jen trochu může, klidně po něm skočí, i když ho nakonec nemá. To Kolář často jen stojí a pak se jen překvapeně ohlédne, jak to, že skončil v síti... S Mandousem v bráně bych byl dneska klidnější.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      Papol     před 2 lety 01.05.2022 14:30 |  
      3 0

      A místo Olyho Oskar a Ousou místo Hovorky. Nu, uvidíme, jakou sestavu namíchal Trpiš.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      bububu (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 14:32 |  
      4 0

      Jsem přesvědčen, že volba brankáře pro dnešní zápas bude nerozlučně spjata s volbou stoperské dvojice. Jestli se JiT rozhodne postavit Kúdelu s Hovorkou, pak podle mě sáhne po Kolářovi, přeci jen toho odehráli spolu hodně.

      Jestli ale půjdeme do zápasu se stoperskou dvojicí Ousou - Kačaraba, pak podle mě dostane v bráně přednost Mandous - tito tři jsou také sehraní.

      Za největší chybu (pokud to nebude vynuceno zdravotním stavem) bych považoval rozbití těchto trojic a nasazení nějaké nesehrané kombinace...

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 15:02 |  
        7 1

        Za posledních 15 měsíců se hrál jen jeden zápas, kdy nastoupilo trio Kolář - Hovorka, Kúdela. A to můžeme děkovat nekvalitnímu Zlínu, že nás vlastně nechali vyhrát, protože tolik chyb jsem od nás v zadních řadách dlouho neviděl.
        Sice předtím odehráli spolu ještě dalších 20 zápasů, ale od té doby se na ostatních pozicích protočilo spousta hráčů. Za mě jediná možnost je Mandous - Ousou, Kúdela.

        • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 15:27 |  
          3 0

          Přesně. A taky bych dneska nechtěl vidět Kačarabu, potom co předvedl třeba s Hradcem.

          • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

            Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 15:34 |  
            5 0

            Tak on Hovorka proti Hradci taky slušně hořel.

  25. chooze

    Chooze     před 2 lety 01.05.2022 16:00 |  
    6 17

    Jedná zajímavost a zároveň paradox z deníku sport. Víte 5 nejlépe placených hráčů Slavie? Dle pořadí Kolar, Olayinka, Krmencik, Plavcis, Boril. To je k neuvereni ale kromě Boří který nemůže za zranění nás nasazení těchto hráčů bude stát zřejmě titul. První nás vyřadil z LM a fatalne chybuje v lize, druhý si dává vlastní góly nebo na ně asistuje a dopředu skoro nic jen gestikulace s rozhodčím a spoluhráči, Plavsic žádná produktivita a vtezkych zápasech nás nepodrzi a selhává, tam je problém taky hlava, Krmelec když zjistil že to nepůjde tak se pragmaticky domluvil na zranění s čím jsme rádi souhlasili a něco ušetříme když neodehraje určitou část zápasu. Proto rychle prodat a nebos dekovnym dopisem darovat a ušetříme minimálně 5 Mega za měsíc. A kluci z Vlašimi a z hostování nemohou být horší. A ještě bych pribalil největší skleněnku v naší lize Ševčíka ten bere taky podobné. Přece se nedají takto vyha zovat peníze z okna. A všem ostatním snížit peníze na polovinu ať si uvědomí že hrají za Slavku!!! V době války a pandemie to je přece na místě. Tak do mě chalani!

    • Re: chooze

      PahaAhma     před 2 lety 01.05.2022 17:12 |  
      8 0

      "...no, tak řekněme, paní Zagorová. Je to milá holka, všechno, no, ale ona už tři roky po sobě bere šest set tisíc každý rok! A další...Jandové...Milion, dva miliony berou!"

    • Re: chooze

      damade     před 2 lety 01.05.2022 17:21 |  
      3 3

      Kolář dostal takhle vysokou smlouvu v době, kdy si jí zasloužil. Olayinka je tu dlouho, dává góly, hodně hraje, je jeden z kapitánů - za mě ok. Ale bohužel, ty vysoký smlouvy Krmelce a Plavšiče jsou plivnutí do ksichtu Provodovi, Holešovi, Bahovi, Ousouovi atd.

      • Re: chooze

        Cygnus     před 2 lety 01.05.2022 17:35 |  
        5 0

        Jasně, hráči, potažmo Slavie s ochotou předložili Sportu veškeré smlouvy. A co píše Sport přece musí být pravda.

  26. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    p!erreCORE     před 2 lety 01.05.2022 16:30 |  
    1 0

    Moje dnešní tipy:

    Slavia bude kopat penaltu - kurz 3,5 (doufám, že od začátku do konce se bude hrát v jejich vápně, takže čekám, že polák a var určitě nebudou váhat, faulů tam podle mně bude na pět nula, tak určitě něco vyberou)

    Tomáš Holeš dá gól - kurz 7 (v první půlce to má za 14, ale já se nemohl rozhodnout jestli to bude dalekonosná pumelice v prvních deseti minutách nebo arsenalovská hlavička na 2:0. V posledních zápasech se solidně zastřeloval, tak snad trénoval na dnešek)

    a jedna tutovka: Slavia vyhraje a vstřelí +1,5g - kurz 2,2 (protože, ruku na srdce, i když by jedna nula stačilo, věřím, že po rychlém vstřeleném gólu rozhodně nezalezem a prostě je přejedem)

    celkově jsou ty kurzy dost podstřelený, ono je to teda i tim, že se na nás hodně sází, to je jasný, ale i tak, před tejdnem byl kurz na naší výhru asi 1,88 a dnes 1,66 takže zas takový rozdíl to není. Na to, že hraje první s druhým a fuck off plzen je dokonce před náma mi to přijde zbytečně přestřelený, aby na plzen byl kurz okolo šesti. Ale snad sázkovky vědí, co dělají a bude to fičák :)
    Věřím, že dneska se zas ukáže, že rozdíl mezi námi a plzni je mnohem větší než ukazuje tabulka a my se vrátíme na první flek po zápase, kdy soupeře vymažeme a převálcujem. A dneska to nejsou ani namistrovaný kecy, jako že hradci dáme bůra.. ale prostě tomu fakt věřím. Myslím, že jsou pod mnohem větším tlakem než my a tak nějak prostě cítím, že dneska to bude príma první máj :*

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      damade     před 2 lety 01.05.2022 16:37 |  
      2 0

      Pokud tipuješ penaltu, tak bych doporučoval vsadit i na gól Kudyho. Tam bude slušnej kurz.

  27. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    navzdyslavia     před 2 lety 01.05.2022 16:47 |  
    4 0

    Nevíte někdo, který současný světový trenér získal nejvíce titulů v řadě v jednom teamu ?
    Jinak v dnešním zápase můj tip 2:0 a na straně Plzně minimálně červená karta.

  28. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    SKSVenca     před 2 lety 01.05.2022 17:33 |  
    1 4

    Z jednoho zdroje se ke mně dostala sestava, když mi ten zdroj poslal sestavu minule, tak byla celá správně. Z toho co mi poslal dnes jsem tedy méně optimistický, než jsem byl předtím než jsem tu sestavu viděl.

    • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

      SKSVenca     před 2 lety 01.05.2022 17:46 |  
      1 1

      Mandous - Bah, Kudela, Hovorka, Oscar - Hromada, Holes - Olayinka, Traore, Lingr - Tecl

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        fredydj (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 18:01 |  
        0 0

        Je to tak

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        coogee     před 2 lety 01.05.2022 18:03 |  
        0 0

        Co je s Provodem, něco mi uniklo?

      • Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

        Sherudan     před 2 lety 01.05.2022 18:33 |  
        0 0

        Divná sestava... Snad to ale klapne.

  29. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    Kmotr (přítel SN)     před 2 lety 01.05.2022 17:41 |  
    0 0

    Zdravim, mam jeden listek za 330. Ma nekdo zajem? Piste do sz. At zije Slavia!

  30. Re: V klíčovém souboji o naději na titul hostí Slavia Plzeň

    damade     před 2 lety 01.05.2022 22:08 |  
    3 0

    Jestli ten titul uděláme, tak pojedu do Plzně, a všem jim tam naplivu do ksichtu. Odpornej tým. Stokrát horší než Sparta.