Fortuna liga

Slavia se utká s nováčkem z Brna

Reprezentační pauza je u konce a většina slávistů už se asi těšila na restart domácí soutěže. Aby také ne, Slavii v příštích týdnech čeká několik mimořádně důležitých a atraktivních zápasů na domácí i mezinárodní půdě. Jako jakýsi „předkrm“ by mohlo posloužit utkání s ligovým nováčkem z Brna.

A jak už to tak u nováčků často bývá, je sezóna pro Brno od počátku spíše bojem o přežití. Zatím si tým z moravské metropole připsal pouhá tři vítězství, to poslední pak zapsal již před více než dvěma měsíci proti Opavě. Od té doby 4 ligové porážky a tři remízy. Přičteme-li k tomu ještě vypadnutí v domácím poháru s Teplice, je zcela zjevné, že Brňané zrovna zářivou formou neoplývají. Jistým varováním pro slávisty ale může být podzimní vzájemný zápas obou soupeřů, kdy sešívaní těsně před koncem přišli o všemi očekávané vítězství. Brno ve svém kádru ukrývá několik velmi nadějných mladých hráčů, ať už jde o záložníka Ondřeje Pachlopníka nebo útočníka Antonína Růska. Slávisty ale bude nejspíš mnohem více zajímat obsazení brankářského postu - během zimy totiž Moravany posílil bývalý slávista Martin Berkovec. Zatím za Zbrojovku nastoupil do třech zápasů, obdržel tři góly a drží si vyrovnanou bilanci jedné výhry, jedné remízy a jedné porážky. Mezi zkušené tahouny týmu pak můžeme zařadit plzeňského hosta Luďka Pernicu a dalšího bývalého hráče Viktorie Ondřeje Vaňka. Ten by ale k zápasu neměl být připraven.

 Z hráčů Slavie určitě nebude připraven dlouhodobě zraněný David Hovorka. K němu asi můžeme přidat i brankáře Ondřeje Koláře, který v Glasgow utrpěl hrůzostrašně vypadající poranění hlavy. Jeho absence snad ale nakonec bude kratší, než zněly původní předpoklady. Karetní trest pak nepustí do hry Oscara Dorleyho a Abdalláha Simu. Nadějnější je naopak situace u dvou dlouho zraněných středních záložníků Ibrahima Traorého a Petra Ševčíka. Minimálně druhý jmenovaný by podle slov trenéra měl být k dispozici. Do skládání sestavy určitě promluví náročný program některých hráčů během reprezentační přestávky, např. Lukáš Provod, Jan Bořil nebo Ondřej Kúdela odehráli v národním týmu v podstatě plný počet minut. Roli v uvažování trenéra může hrát i blížící se utkání s Arsenalem. Slávisté totiž dost možná opět budou skládat novou stoperskou dvojici. Zatímco v Glasgow chyběl vykartovaný David Zima, v Londýně nejspíš nebudeme moct počítat s Ondřejem Kúdelou – ať už bude důvodem možný trest od UEFA nebo obava o hráčovu bezpečnost. Nabízí se tak, aby trenéři podobně jako nedávno proti Mladé Boleslavi dali čas na sehrání nové stoperské dvojici. Jak se nakonec rozhodnou se dozvíme už zítra v 18:30, na kdy je naplánován výkop zápasu. Přímým přenosem ho vysílá stanice O2 TV Sport.

Tip na sestavu: Stejskal – Bah, Zima, Deli, Bořil – Holeš, Ševčík – Masopust, Stanciu, Olayinka – Kuchta

Kurzy: 9,50 – 5,40 – 1,35

25. - Neděle 04. 04. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 0
0 - 0
FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    fredydj (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 19:14 |  
    6 0

    Bořil by si měl taky odfrknout, ale nenapadá mě jak to bez něj poskládat

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      carevitchando     před 3 lety 03.04.2021 19:17 |  
      4 1

      Bořil liga, Oscar na Arsenalu, Bořil opět liga (derby) a pak se uvidí.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        luky21     před 3 lety 04.04.2021 00:47 |  
        0 5

        Oscar spíš nebude hrát na Emirates. Teda možná bude, ale ne na beku. Jednak má taktické nedostatky a jednak my je nebudeme přehrávat fotbalem..

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Sherudan     před 3 lety 03.04.2021 19:21 |  
      1 10

      Možná je to úplná blbost, ale napadlo mě: co stáhnout dozadu místo Bořila Olayinku (a před ním Lingr).

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        mig52     před 3 lety 04.04.2021 06:58 |  
        1 5

        A víš, že nemusí být? Přiznám, že mne by to tedy nenapadlo, ale kolik objevů vzniklo na základě náhody! No, přiznejme, čekal by někdo z nás, že po odchodu Suka bude jeho nejčastější alterntivou Holeš?? Mi to někdo tvrdit, tak ho opatrně pošlu na psycholéčbu do Kroměříže. Nikdy nevíš!!! A já nepochybuji o tom, že Oli by to, v případě potřeby pro tým, zvládl. Samozřejmě, dlouhodobě, (ani střednědobĕ :) ) bych ho tam netrápil.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      PetCC     před 3 lety 03.04.2021 20:28 |  
      0 4

      Taky bychom mohli hrát na tři obránce a to by Olayinka na křídle uhrál.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        chosejn     před 3 lety 03.04.2021 22:27 |  
        4 0

        Nevim jak je na tom Olayinka se zranenim,ale tipnul bych,ze ho bude Jindra setrit na Arsenal

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          PetCC     před 3 lety 04.04.2021 12:33 |  
          0 0

          Tady v článku v sestavě je, tak jsem bral, že je v pořádku.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      fps     před 3 lety 04.04.2021 11:02 |  
      0 1

      hlavně ne na tři beky, vpravo Masopus vlevo Bah

  2. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Akuls     před 3 lety 03.04.2021 21:23 |  
    2 1

    Delegace rozhodčích:
    Hlavní rozhodčí: Pavel Orel
    První asistent: Petr Blažej
    Druhý asistent: Zdeněk Dobrovolný
    Čtvrtý rozhodčí: Tomáš Batík
    Delegát utkání:
    Delegát svazový: Michal Beneš
    VAR: Zbyněk Proske
    AVAR: Radek Kotík

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Ragnarok     před 3 lety 03.04.2021 23:04 |  
      1 5

      Je ten delegát "ten Michal Beneš"? To by byla strašná ostuda. Celkem mne udivuje bezbřehé sebevědomí před Arsenalem. Ten tým je strašně kvalitní. Musíme být pokorní a dřít. Faktem je, že máme tak kvalitní hráče jako dlouho ne, na evropské úrovni, některé opravdu hodně mimo naši ligu. Ale zase se podívejme, kolik bylo reálně zaplaceno za Pepeho, Lacazetta, Aubameyanga, Tiernyho, Xhaku a skoro všechny další... Všichni dražší než současný nejlepší český hráč.

  3. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 21:43 |  
    4 2

    V největším vytížení byla trojice Bořil, Kúdela, Provod a plus ještě Stanciu, přesto si myslím, že Ondra Kúdela zítra v Brně nastoupí, protože nebude pak hrát na Arsenalu. Ono by to bylo i rozumnější, protože britská společnost má tou propagandou očividně vymyté mozky, což už prokázal Bale a bohužel v Londýně reálně hrozí, že se nějaký "geniální mozek" bude snažit Ondru odrovnat, aby dokázál, jaký je "frajer" a pak bude záležet na sudím ... Zítra mají sice stopku Sima a Oscar, ale zase Zima je odpočatý, Hromada hrál jen 60 minut, Masopust hrál jen závěry zápasů a pak je tady Kuchta, van Buren, Tecl, Beran a vrací se Šéva. Trpiš si poradí a vyhrajeme.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Harvey     před 3 lety 03.04.2021 22:13 |  
      10 2

      To je blbost. Ondra proti Arsenalu nastoupí, pokud nedostane stopku. Určitě bude chtít hrát a v 34 letech nevynechá zápas proti Arsenalu kvůli strachu ze surové hry.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 22:36 |  
        5 0

        Obávám se, že stopku bohužel dostane, protože přiznal sprostou urážku a to je prostě fakt.

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          JS (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:22 |  
          3 4

          Přesně tak, Kúdela dostane stopku 100%, takže může hrát v Brně.

          • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

            wimpy     před 3 lety 03.04.2021 23:26 |  
            2 2

            Určitě to není stoprocentní, můžou úplně klidně nechat žlutou jako dostatečný trest. Dokonce to považuji za pravděpodobné.

            • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

              JS (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:32 |  
              3 6

              Ne. Za hrubou urážku soupeře prostě bude flastr. A byl by, i kdyby nebyl na UEFu vyvíjený tak extrémní mediální tlak.

              • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                wimpy     před 3 lety 03.04.2021 23:36 |  
                7 1

                Kdyby si nezakryl tu pusu, řekl mu zřetelně hrubou urážku, po následné strkanici dostal žlutou, nikdo to nebude řešit. A tady jsme u těch precedentů, pokud UEFA řekne, že rasizmus nelze prokázat a dá mu flastr za urážku, která byla potrestána jen žlutou, každé video s vulgaritou bude podnět pro flastr. Takže si myslím, že to hrotíš zbytečně. Mýlit se samozřejmě mohu.

                • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                  Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:59 |  
                  0 0

                  U nás by trest za tohle dostal, ale je to UEFA, takže těžko říct ...

                • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                  lubi34     před 3 lety 04.04.2021 12:01 |  
                  1 1

                  Ale Ondra se při výslechu vyšetřovatele UEFY přiznal a za to může dostat až 10 zápasů natvrdo bohužel

                  • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                    wimpy     před 3 lety 04.04.2021 12:09 |  
                    1 0

                    Může a nemusí, záleží na UEFA. Já jen tvrdím, že to není stoprocentní, byl nějaký vývoj zápasu, který k tomu vedl, potrestán za to byl, vůbec to nemusej vyhodnotit tak, že je nutný dodatečný trest. Navíc bych řekl, že ta masírka, kterou vůči vyšetřováním udělali, jim bude spíš na škodu. UEFA potřebuje spíš ukázat, že je odolná vůči tlakům a nezávislá, než že bojuje proti rasizmu, neb o tom už nikdo nepochybuje.

                    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                      lubi34     před 3 lety 04.04.2021 12:56 |  
                      0 2

                      wimpy to je na dloooohou debatu uefa rasizmus kluby a ,,kluby" atd. Jsem optimista a věřím že to rozseknou trochu víc spravedlivě a r...... vopalkují

                      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                        wimpy     před 3 lety 04.04.2021 13:37 |  
                        1 0

                        Máš recht, já se hlavně ohradil proti tvrzení JS, že v tomto ohledu něco dopadne stoprocentně. Tady není jistého vůbec nic.

                        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                          JS (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 15:06 |  
                          0 2

                          Že penalizaci za hrubou urážku soupeře dostane, je prostě jisté. Ještě, když se sám přiznal vyšetřovateli. Tvl nevim, co jako čekáš :D

                          • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

                            wimpy     před 3 lety 04.04.2021 15:17 |  
                            1 0

                            Čekám, že potrestání od sudího žlutou kartou budou považovat za dostatečné. Červená je automaticky za urážku rozhodčího, nikoli protihráče. Ale netvrdím, že mu něco dát nemohou. Jen nepředpokládám, že to udělají.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      mig52     před 3 lety 04.04.2021 07:12 |  
      2 2

      Láďo, já bych hoooodnĕ zmapoval ty sudí !!! A pokud bude jistota,že si nenakálej do trenek, tak bych Kudyho postavil, tedy pokud mu nestihne dát uefa stopku. Anglie neni Skotsko, myslím, že je Skoťáci serou se snahou se trhnout, takže možná budou angláni bez problémů, už za tu děkovačku před časem, kdy nám dali sedmičku. A hlavně, před násilím se nesmíš posrat, jinak dopadneš ještě hůř. Jako když raději uhneš před soubojem! Následky jsou pak tragičtĕjší, než když jdeš do toho naplno. Pokud jsi hrál fotbal, víš, o čem mluvím. Byť si uvědomuji, že žádný příměr nesedí na 100%.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 18:32 |  
        0 0

        Vím o čem mluvíš a máš samozřejmě pravdu, jen jsem si říkal, že Kudy už má 34 a kdyby se mu náhodou něco vážného stalo, tak má asi po kariéře ...

  4. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Dobi     před 3 lety 03.04.2021 22:01 |  
    3 4

    Nevím, komu fandí Zdeněk Izer (zatím se nijak, ale určitě ne negativně) neprojevil. A jistě by nám poradil, abychom se té obydlené zatáčky se šalinou mezi Prahou a Bratislavou nebáli!!! Ty 3 body jsou moc potřeba!!! A čím nás přivítají potom ostrovní šovinisté??? Uvidíme!!!

  5. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    pajsano     před 3 lety 03.04.2021 22:32 |  
    11 1

    Liverpool dneska nabízí krásný návod jak na Arsenal. Bah to nacentruje jako Alexander-Arnold a Peter Olayinka zavěsí přesně jako Diogo Jota. No a pak Sima uteče jako Mo Solah a dá góla gólmanovi mezi nohy.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      gazza     před 3 lety 03.04.2021 23:24 |  
      1 15

      No co jsem viděl poslední zápasy Arsenalu i ten dnešní proti Liverpoolu tak v tom mužstvu nefunguje vůbec nic .Brankář díravej ,stejně jako jejich obrana ,záloha strašná a útočníci z formy.Nepostoupit přes tenhle Arsenal by byla ostuda.Jediný co je špatný ,že na big four můžou zapomenout a jediná šance pro ně je vítězství v EL .Věřím ,ale že přes tenhle Arsenal postoupíme.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Ragnarok     před 3 lety 03.04.2021 23:36 |  
        8 2

        Postoupit by bylo super. Ale nepostoupit by nebyla rozhodně ostuda. Je to čtvrtfinále. Vyřadili kvalitní týmy, mají kvalitní mužstvo s vynikajícími individualitami. Doufám v podcenění z jejich strany a od nás disciplinovaný výkon jako s Rangers (jediná nedisciplinovanost byl ten Kudyho nesmysl). Leno rozhodně není díra. A že to sedne našim ofenzivním hvězdám a prosadí se, Peter, Abdelah i Nico jsou špička.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        mig52     před 3 lety 04.04.2021 06:49 |  
        2 1

        Tak ostuda.... PL přece jen není pralesní liga.

  6. Liga vs Pohár a regenerace

    JS (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:32 |  
    12 8

    Přátelé, Arsenal je více než hratelný. Problém je, že celá Slavie cestovala po repre zápasech. A nejen, že hráči jako Bořil a Provod hráli 3 zápasy během týdne!, ale např. Oscar, Sima a Olayinka se tahali někde po Africe v podmínkách, které si ani nedovedeme představit. Myslíte, že stihli nějak regenerovat? Mně stačil pohled na Bořila ve Walesu, kde byl očividně utavený.

    Proto navrhuju postavit proti Brnu pouze hráče, kteří nebudou 100% hrát na Arsenalu. Bodový náskok máme, a měla by to být příležitost pro náhradníky a juniory ukázat, co v nich je. S veškerým riskem, že přijdeme o body. Pokud totiž porazíme slaboučký Arsenal venku, jsme jednou nohou v semíčku. To za obětované dva tři body v lize stojí. A teď, jak na to?

    Arsenal je fotbalový. Nehraje tvrdou hru. Měli bychom odpovědět stejně, samozřejmě v podobném stylu, jaký na Arsenal zkusil Liverpool (a roznesl je....). Určitě to chce rychlá ostrá křídla (Olayinka/Sima), Kuchtu v útoku a pozor!, podle mě fotbalového Oscara na levém beku, aby vytvořil s Olayinkou naprosto nebezpečnou nevyspytatelnou kvalitní dvojku. Kúdela dostane stopku, naopak bude hrát 100% Zima s Delim.

    Z toho se rýsuje sestava na Brno:

    Brankář – rozchytá se ten, kdo bude hrát na Emirates
    Krajní beci – Masopust a Bořil (na Arsenalu by měli hrát fotbalovější Bah s Oscarem)
    Stopeři – Kúdela a Kačaraba
    DZ – Ten, kdo nenastoupí na Emirates. Holeš?
    Střed zálohy – dva z trojice Lingr/Traoré/Ševčík
    Křídla – kdokoliv kromě Olayinky a Simy. Vychází Višinský, Lingr, Beran, van Buren
    Útok – Yusuf, Tecl

    Hlavně ať má základní 11 pro Arsenal oddych a regeneraci.

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      JS (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:38 |  
      2 4

      Podle mého by to tedy bylo:
      Stejskal – Masopust, Kúdela, Kačaraba, Bořil – Holeš – van Buren, Beran, Lingr – Yusuf

      A teď jde jen o to, kolik hráčů ze základu (Stanciu, Provod, atd...) je pro Trpiše natolik nepostradatelných, že je raději postaví i proti Brnu.

      • Re: Liga vs Pohár a regenerace

        JS (přítel SN)     před 3 lety 03.04.2021 23:39 |  
        3 6

        A ještě chci dodat, že čistě papírově by si i takováto „béčková“ sestava měla s Brnem poradit. Např. Mick by to měl brát jako nápravu těch předchozích dvou ligových vystoupení, který se mu dost nepovedly.

        • Re: Liga vs Pohár a regenerace

          pajsano     před 3 lety 04.04.2021 00:12 |  
          4 0

          Kuchta může klidně hrát. Naopak by se měl po dvou týdnech bez zápasu rozehrát, třeba 60 minut, aby se zase příliš naunavil. Mick, Maso a další určitě na plac. Zápas Bahrajnu s Kambodžou byl odložen, tak nevím jestli Jusuf zůstal v Praze nebo měli místo toho nějaký přípravný kemp, ale Jusuf většinou bývá po repre pauze unavený a z formy. Nasadil bych ho až v derby.

          • Re: Liga vs Pohár a regenerace

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 00:33 |  
            0 0

            Když to vezmu podle odehraných minut, tak Holeš má bilanci (11 – 90 – 53) a Hromada jen (0 – 0 – 61) a Lingr byl zase hodně vytížený (90 – 80 – 75). No, bude to zajímavé, jak se Jindra zítra rozhodne, ale je jasné, že bude přemýšlet už s ohledem na další zápasy (na rozdíl od Šilhavého).

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      Harvey     před 3 lety 04.04.2021 00:31 |  
      2 1

      Souhlasím, že Arsenal je priorita. Kdyby měli Saku a Tierneyho, tak bych to tak růžově neviděl, ale teď mají pryč nejlepšího hráče a nezacelenou díru na levém beku. A forma je na naší straně.
      U beků bych si nebyl jistý fotbalovějším Oscarem. My se Arsenal nebudeme snažit přehrát fotbalovostí. V tom mají pořád ještě navrch oni. Tipnul bych si, že Bořil bude na Emirates hrát a Oscar bude jako žolík. Kuchta podle mě dostane minimálně poločas, aby byl rozehraný.

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      Mikey     před 3 lety 04.04.2021 00:55 |  
      4 4

      Souhlasím s tebou jen částečně.
      Ano síly pošetřit, ale jen u hráčů, kteří měli hodně náročný program, jak před repre tak teď při srazu. Několik hráčů tu i zůstalu, navíc třeba Zima hrál jen pár minut, takže vlastně z skoro 2 týdny bez ostrého zápasu, kdybys vyndal takhle úplně všechny, tak by jim docela trvalo než by se do toho tempa dostali.
      Takže navrhuji, nechat odpočívat Kúdelu, Bořila, Provoda, Stancia (maximálně třeba na 30 minut ve 2. poločase).
      Brankář (kdo bude chytat i ve čtvrtek) - Masopust, Zima, Deli, Bah - Hromada (Holeš) - Mick, Ševčík (Traoré), Beran, Lingr - Kuchta.
      Nebo 3-5-2
      Brankář- Zima, Kacharaba, Deli - Masopust, Hromada (Holeš), Lingr, Ševčík (beran), Bah - Yusuf (Tecl), Kuchta.
      Potřebujeme, aby Zima s Delim hráli alespoň jeden zápas, ukázali si kdyžtak chyby. Provoda, Bořila bych nechal v Praze, ať si pořádně odpočinou. Na lavici Kúdela, Stanciu, Olayinka a ostatní kdyby se to vyvíjelo špatně.
      Sami trenéři určitě budou nejlépe vědět v jakém jsou ti hráči stavu, v tomhle jim 100% věřím. Jsou s hráči každý den, několik hodin denně, takže vymyslí nejlepší variantu i na nadcházející těžký program Arsenal, Sparta, Arsenal, Liberec...

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      rak (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 01:35 |  
      5 1

      Arsenal možná je hratelný, ale asi jak kdy. Jsou schopni jasně prohrát, stejně jako vysoko vyhrát. Dnes jsem viděl druhou půli a jasně propadali, první jsem ale neviděl. Špatně začali proti West Hamu a prohrávali 3:0. Pak se to ale zcela otočilo, dominovali a srovnali. Mají rychlé a šikovné hráče. Možná jako celek je to někdy slabší. Máme jim tedy zatraceně co vracet. Souhlasím, že na Brno je nutné nechat odpočinout nejvytíženější hráče, i za cenu risku ztráty. I když by nepříjemná byla. Ale snad máme širší kádr také na to, aby si z Brnem poradil.

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      mig52     před 3 lety 04.04.2021 06:42 |  
      1 2

      Příteli, to je dobrá otázka. Problém je v tom, že každý z nás je jiný a rehabilituje tudíž různě. Třeba o Masovi je známo, že mu to trvá déle, Cuf chtěl hrát i době nedělní mše:). A také záleží na výsledcích, při spokojenosti ten zápřah ze sebe smyješ dřív. Nejvíce o tomto problému ví náš realizák, tak mu věřme, že si s tím poradí. Je to ( a bude ještě) fakt nálož, ale , ogare JS, buďme za ni rádi!!! Je to odměna za to, co naši kluci v nejkrásnějších dresech dokázali. Co by za takové starosti dali jiní, třeba ti, co na druhé straně řeky nadosmrti nosí na zádech kabelu. Jistě, počítejme s tím, že zřejmě budou i ztráty. Je to přirozené, podív
      ejme se na včerejší výsledek Chelsea s WBA !!!! Stát se to Slavii, tak Karel nestačí aktualizovat vlákno! :). Proto právě v následujících týdnech musíme klukům vytvořit masívní podporu a to i v případech, kdy by nečekaně ztratili. Titul je fakt důležitý a líp se jim za ním půjde alespoň s "příspěvkovou" podporou, když už nemůže být ta pravá v hledišti. Měj voňavou neděli a zbytek velikonoc.

      • Re: Liga vs Pohár a regenerace

        kondorr     před 3 lety 04.04.2021 10:27 |  
        0 8

        Mám trošku strach že sme se dostali do situace kdy budem muset brát vážně bud EL nebo boj o titul a případnej postup přes Arsenál nás muže pěkně semlít.

        • Re: Liga vs Pohár a regenerace

          wimpy     před 3 lety 04.04.2021 10:29 |  
          9 0

          Ale s tím přece každý tým, který chce hrát poháry i na jaře musí počítat a proto má širokej kádr. Vzpomeň si, jak vždycky lamentujeme, proč kupujeme toho a toho, když na jeho pozici už máme dva hráče. :-)

        • Re: Liga vs Pohár a regenerace

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 10:37 |  
          0 0

          To už padlo od Houšteckého, myslím v Totální sezoně, že po případném postupu přes Chelsea bychom s největší pravděpodobností přišli o titul. Ale to bylo tehdy, dneska jsme dál, tým je úplně jiný a také zkušeností mnohem víc, takže by nic nemuselo být ztracené na žádné frontě.

        • Re: Liga vs Pohár a regenerace

          MKCZ83     před 3 lety 04.04.2021 14:22 |  
          2 0

          Stačí neprohrát se Spartou a je v podstatě hotovo. Nám by pak stačilo uhrát polovinu zbývajících 27 bodů nejvíc 17. A získat z 9 zápasů (včetně dneška) 17 bodů by fakt zvládlo i naše béčko. A to za předpokladu, že Sparta všechno do konce ligy (včetně dohrávky) vyhraje. Ale podle mě nějaké body ze zápasů s Jabloncem, Libercem, Plzní a Slováckem ztratí. No, a pokud vyhrajeme v derby, stačí nám pak uhrát 14 bodů z 9 zápasů (včetně dneška), pokud by Sparta žádné body neztratila.

          Takže derby je podle mě poslední šance Sparty na to, jak se ještě dostat aspoň trochu do boje o titul.

          • Re: Liga vs Pohár a regenerace

            kondorr     před 3 lety 04.04.2021 15:49 |  
            0 0

            Tak to asi jo když dneska vyhrajem a se spartou aspon remízujem tak už by měl bejt klid ale zatim je to jenom kdyby.

            • Re: Liga vs Pohár a regenerace

              MKCZ83     před 3 lety 04.04.2021 16:08 |  
              1 0

              To sice jo, ale i když dneska uhrajeme plichtu a se Spartou bychom nedejbože prohráli, tak pořád by platilo, že jednak bychom se museli dostat do slušný krize a oni by museli v podstatě všechno do konce ligy vyhrát. Ne, že by se to v historii český ligy nestalo, ale pravděpodobnost, že se to stane, je hodně malá. Navíc tím, jak máme širokej kádr, tak se do krize skoro ani dostat nemůžeme, protože když se přestane dařit dvěma hráčům, jsou na lavičce další tři, kteří formu chytnou.

              Jasně že dort ještě není upečenej, takže nemá smysl si na něm pochutnávat, ale je to jenom otázka času.

              Za mě ideální vývoj v lize takovej, že dneska vyhrát, vyhrát v derby, v dalším kole snad Sparta ztratí a pak už můžou hrát v lize a poháru spíš mlaďoši a hráči širšího kádru, ať se vykopou před přípravou a získají sebevědomí a návyky na příští sezonu, nebo alespoň na přípravný kemp.

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 08:35 |  
      2 6

      já zastávám názor že Arsenal je vyčpělé jméno a že Lestr je o mnoho lepší a to jsem to tady schytal :-D

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      Marek3     před 3 lety 04.04.2021 10:48 |  
      3 0

      Celkove souhlas JS, ja take doufam v postup prez Arsenal. Jak sem byl nervozni minuly rok tak ted jsem o nasem titulu 100% presvesceny; ten naskok uz je skutecne dostatecny a tak bych se tedy soustredil na Evropu. Trosku nesouhlasim s Oscarem. Chapu proc se ti libi a i ja jsem trochu zklaman ze nehraje v zakladu- jeho fotbalovost je obrovska. Ale na beku mi proste prijde nedurazny a casto propada v osobnich soubojich - myslim ze ve skupine EL mel v Nemecku obrovske problemy. Na druhou stranu Bora zahral posledni zapasy vyborne, tam podle mne neni co resit a je asi nemyslitelne ze by treneri posadili kapirana Boru pri tomto zapase.

      • Re: Liga vs Pohár a regenerace

        JS (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 15:11 |  
        1 2

        Myslím si, že Oscar je další z řady případů, kdy hraje v sestavě „zkušenost a jistota“ na úkor „progresivity a mládí“. Bořil hrál v posledních dvou zápasech super, ale jinak byl na podzim i začátkem jara dost mimo. S Olayinkou si nerozuměl a podpora útoku byla žalostná. Oscar právě na podzim v EL ukázal, jak moc dokáže udělat s Peterem na lajně, když si oba dokážou vyhovět technickou kvalitou i výjimečnými náběhy do narážeček atd. Myslím, že to bylo utkání s Nice, kdy vlevo úplně dominovali.

        Tím nechci hanit to, co nabízí Bořil. Prostě je to jen něco jiného, než Oscar. A já si myslím, že v Evropě proti technickým týmům, které jsou zvyklé hrát míč a ne tělo, a otvírají pro nás útočné prostory při vlastním přechodu do jejich útoku (a to Arsenal dělá), je lepší vsadit a fotbalovost než na brutalitu. Zvlášť, pokud chceme venku skórovat. A co si budeme, nám by se ten gól venku hodil jako sůl, i kdybychom měli remizovat.

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      fps     před 3 lety 04.04.2021 10:55 |  
      3 1

      nevím proč by měl odpočívat Bah a Kuchta, odpočívali čtrnáct dní, a na arsenalu hrajeme za čtyři dny po Brnu, takže žádný problém

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      PetCC     před 3 lety 04.04.2021 12:40 |  
      0 2

      Tak já zkusím rozepsat sestavu s tou kritizovano trojicí obránců, ať je sranda :-)
      Pokud může, tak v bráně Stejskal
      Zima - Kúdela - Kačaraba
      Olayinka - Hromada - Bah
      Lingr - Beran
      Kuchta - Van Buren

    • Re: Liga vs Pohár a regenerace

      lubi34     před 3 lety 04.04.2021 13:28 |  
      4 0

      Arsenal 100% není slaboučký to jsi ustřelil JS

      • Re: Liga vs Pohár a regenerace

        JS (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 15:03 |  
        0 1

        Je to nejslabší za poslední dobu od vyhození Wengera.

        • Re: Liga vs Pohár a regenerace

          lubi34     před 3 lety 04.04.2021 15:26 |  
          0 1

          Ano s tím jde souhlasit ale slyšel co odpověděl cuf při vyhlášení fot. roku na otázku jak by dopadla SKS v PL? Podle cufa cituji doufám že by NESESTOPILA neb PL je uplně někde jinde po VŠECH stránkách. Ale přesto věřím že postoupíme. Je to velká výzva.

  7. Slavia se utká s Brnem

    Slávista 51     před 3 lety 04.04.2021 06:12 |  
    2 2

    Špatné dny v lize, si snad už Slavia vybrala, takže 3body i s B sestavou, je povinnost.

    • Re: Slavia se utká s Brnem

      mig52     před 3 lety 04.04.2021 07:22 |  
      8 1

      Všiml sis výsledku Chelsea s WBA a jejich postavení v tabulce? Slavisto, nic není ve sportu jistotou. Tu najdeš na divadle. Romeo o Vávra ( probúh nemyslím toho našeho "poloboha":) ) zemrou vždycky!!! My můžeme zremizovat s Opavou, Příbramí, Brnem na podzim. A i proto je sport tak krásný. Byť občas hořký, v případě oddanosti náručí sladkůstek se ti ( nám) odmění mírou vrchovatou.

      • Re: Slavia se utká s Brnem

        Slávista 51     před 3 lety 04.04.2021 07:54 |  
        2 3

        Ano, jeden moudrý trenér řekl, že fotbal nemá logiku. Přesto 3body, mají být v tomto případě povinnost.

      • Re: Slavia se utká s Brnem

        hamlo1 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 11:55 |  
        1 1

        za tenhle realistický a zároveň i básnický příspěvek ti musím dát palec nahoru

  8. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Dennis     před 3 lety 04.04.2021 08:18 |  
    3 1

    Jelikož nám dnes chybí hodně krajních hráčů, asi by dávalo smysl postavit to 3-5-2, když stoperů a útočníků máme naopak dost. Z krajních hráčů nemůže hrát Sima a Oscar. Bořil by si potřeboval odpočinout. Olayinka byl zraněný, asi bych ho šetřil na Arsenal a derby. Provod může hrát i na kraji, ale měl by si taky odpočinout. Lingr může hrát na kraji, ale pokud chceme šetřit Provoda a Stanciua, tak ho budeme potřebovat spíš uprostřed. Ševčík taky může hrát z kraje, ale nechtěl bych, aby odkulhal jako že zápasu s Vary. Tu zátěž bych u něj rozložil. To je sedm hráčů, kteří mohou hrát kraj.

    Dal bych to tedy takto: Stejskal - Kačaraba, Deli, Zima - Bah, Hromada, Traoré, Lingr, Masopust - Kuchta, Tecl. Podle mě pořád dost silná sestava na to, abychom tam vyhráli. S případným Yusufem hodně silná na standardky.

    Ale stejně si myslím, že to Trpiš neudělá a postaví silnější sestavu v klasickém rozestavení. S Bořilem, Bahem, Masopustem a Burenem na krajích.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 08:33 |  
      1 9

      za mne JiT vsadí na pošetření klíčových hráčů. AlexeBaha, Kudyho, Boři, Nica, Lukaše a Kuchtiče. aspoň do první půle
      Moje sestava je tato :
      Vágner - Masopust Kačaraba Deli Oscar - Hromada - Lingr, Traoré, MvB, Višinský- Tecl

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Andre18     před 3 lety 04.04.2021 08:40 |  
        8 4

        S touto sestavou bychom 3:0 prohráli.

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          Karel13     před 3 lety 04.04.2021 09:00 |  
          7 0

          Zapomněl jsi dodat, že kontumačně - Oscar ...

          • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

            Andre18     před 3 lety 04.04.2021 09:38 |  
            5 2

            Přesně tak to bylo myšleno.Ziskavas zlatého bludišťáka.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2021 09:39) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Dennis     před 3 lety 04.04.2021 09:39 |  
        0 0

        Oscar hrát nemůže. Kuchta nehrál dva týdny zápas, není důvod ho šetřit. Poločas klidně odehrát může.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Mikey     před 3 lety 04.04.2021 10:27 |  
        3 0

        Bah nehrál 2 týdny ostrý zápas, dneska se hráči typu Stejskal, Zima, Bah, Masopust, Kuchta, Ševčík musí rozehrát.

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 11:13 |  
          1 1

          ježiš, taxe mi to nepovedlo no..... :)

  9. Experti ze Sportu

    Boo_SKS     před 3 lety 04.04.2021 08:44 |  
    19 1

    Tak dle expertu ze Sportu dneska nastoupi Oscar, ktery ma karetni trest. Tolik k jejich odbornosti. Klauni.

    • Re: Experti ze Sportu

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 11:11 |  
      4 2

      tak to jsem stejný klaun :)

      • Re: Experti ze Sportu

        pehacko     před 3 lety 04.04.2021 13:56 |  
        1 0

        Ale tobe ten klaunovsky nos slusi!

        • Re: Experti ze Sportu

          ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 13:58 |  
          1 2

          nebud na mne zlý pehy, jsme přeci virtuální kamarádi :)

          • Re: Experti ze Sportu

            pehacko     před 3 lety 04.04.2021 14:01 |  
            2 0

            Kdybych byl na tebe zly volim uplne jina slova! Snazil jsem se byt milý... to ze mi to nejde je druha vec! To je tak vzdycky, kdyz se pokusím o usmev a dobre slovo!

  10. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Ondráš     před 3 lety 04.04.2021 09:54 |  
    2 14

    Pokoru, kurva!

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Harvey     před 3 lety 04.04.2021 10:10 |  
      25 0

      Ty si pleteš pokoru s přizdisráčstvím. Stačí si vzpomenout, jak jsi po výsledku 1:1 hlásal, že je vymalováno, EL ztracená a musíme všechnu sílu soustředit na Boleslav. Ondráši nech si narůst koule, kurva.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        mudrc     před 3 lety 04.04.2021 11:54 |  
        5 3

        Ta sedla. Lepe bych to nenapsal.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      mudrc     před 3 lety 04.04.2021 11:54 |  
      3 3

      Uctu kurva a respekt kurva!

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      pehacko     před 3 lety 04.04.2021 11:55 |  
      8 0

      Pokorne si preji vyhru 8:0

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      JS (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 15:04 |  
      1 1

      Tričko Petra Ludwiga.

  11. Re: Brno

    zeleznik2     před 3 lety 04.04.2021 10:16 |  
    1 0

    Dnes beru jedině výhru, i když podzimní výsledek 1:1 v Edenu budiž varováním!!

  12. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    juras72     před 3 lety 04.04.2021 11:16 |  
    0 3

    Věřím že JT postaví tu nejlepší vhodnou sestavu, přesto za mě: Stejskal - Kačaraba, Deli, Zima - Bah, Hromada, Ševčík, Lingr, Masopust - Van Buren, Kuchta. pozdeji na plac Olayinka, Stanciu, Jusuf

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      donford     před 3 lety 04.04.2021 12:00 |  
      5 0

      Rozhodně dnes vůbec nechci vidět na hřišti Bořila, Provoda, Stanciua a Kúdelu s otazníkem zda bude či nebude proti Arsenalu hrát. Naopak by měl dle mého chytat brankář, se kterým se ve čtvrtek počítá. A také Kačaraba (ten dle mého, může hrát i na pravém beku), Zima, Buren, Lingr, Hromada, Kuchta, Bah. Ševčík, Traoré na rozehrání? Masopust, který hrál za reprezentaci relativně málo? To co mi tu jen tušíme a dohadujeme se, to ví Trpiš bohudík přesně. No, upřímně, asi by bylo dobré, aby si zahrála i dvojice stoperů pro Arsenál. Ale nikdo dnes nevíme, zda a jak to bude s případným trestem pro Kúdelu. Je to stejně zvláštní. Rasistickou nadávku mu nikdo nedokáže a jinak si hráči na hřišti nadávají fest. Tak za co by měl trest dostat?

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        lubi34     před 3 lety 04.04.2021 12:28 |  
        0 5

        Ondra se přiznal že řekl něco nevhodného ale ne rasistického no a za to může dostat až 10 zápasů bohužel

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          Dobi     před 3 lety 04.04.2021 13:46 |  
          4 2

          Uvědomme si, že pro západ jsme jen jacísi primitivové z východní Evropy, z MALÉ, NEZNÁMÉ ZEMĚ!!!!! Vůbec si po tom všem nedělám iluze a pokud to jen trochu jde, na západ od Aše se raději nedívám! Jen mám radost ze všech úspěšných Čechů a Slováků. Ale ne v hokeji - do NHL byli prodáni nebo jen tak mir nichts Dir nichts odešli??????

          • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

            fps     před 3 lety 04.04.2021 14:47 |  
            0 1

            celkem souhlas, akorát že takto nemyslí úplně celí západ, se to už celkem mění, také ty slováky bych z toho vypustil (nikdy nezapomenu na zápas se slovanem kde jsem byl osobně přítomný, bylo to 28.10.1991, takový zářez a nenávist vůči nám jsem ještě nezažil), takže ňáké nesmysli které rozpoutali šmejdi z británie nám už můžou těžko více ublížit

  13. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 12:53 |  
    4 1

    Teď nás opět čeká zápasové ratata na vrata. Tudíž výsledek je podružný hlavně aby to byl vítězný zápas. Flinta se samozřejmě hecne a bude hrát jako o život takže taky aby naši plejeři zůstali zdravý. Musím se přiznat že na příští týden nakupují dost alkoholu bude potřeba, letošní velikonoce jsou proto suché, jo a všem vám přeji veselé slavionoce jak s oblibou u nás říkáme :-)))

  14. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Mikey     před 3 lety 04.04.2021 13:09 |  
    4 5

    Upřímně nechápu lidi, kteří tady píšou, že by pošetřili úplně všechny hráče ze základu, kteří budou hrát ve čtvrtek...
    1. Bah, Kuchta, Masopust, Zima, Olayinka a další nehráli 2 týdny ostrý zápas, kdyby nehráli ani teď, tak ve čtvrtek by jim docela dlouho mohlo trvat než se dostanou do zápasu. Navíc třeba Hromada odehrál jen část 2 zápasů, to samé Holeš (navíc hráli v úterý). Navíc si může odpočinout a dotrénovat Sima s Oscarem.
    2. Hraje se až ve čtvrtek, to znamená úplný 3 dny volno a 4. den se hraje.

    Šetřil bych jen Provoda, Bořila (ani bych je nebral do Brna, dal bych jim volno), Kúdelu a Stancia (který by šel do zápasu, kdyby se špatně vyvíjel nebo na 20-30 minut se rozehrát. Ostatní hráče bych nechal hrát a třeba je kolem 55. minuty vystřídal.
    Také bych dal do základu Ševčíka (na 60 minut), teda pokud je 100% v pořádku, musí se, co nejdříve dostat do formy, budeme ho potřebovat. Olayinka to samé. Ale to ví sám trenér, kdo je 100% v pořádku, navíc to říkal i v preview, že budou hrát odpočatí hráči.
    Viděl bych to na:
    Stejskal - Masopust/Bah, Zima, Deli Masopust/Bah - Hromada - Mick, Ševčík, Lingr, Olayinka - Kuchta.
    S tím že ve 2. poločase stáhnout Kuchtu, Olayinku, Ševčíka, Hromadu a Baha nebo Deliho.
    Pokud Ševčík a Olayinka ještě nejsou ready, tak místo Ševčíka Beran, Lingra posunout doleva a místo Olayinky Traoré/Yusuf.
    A chci se zeptat třeba Damade nebo Navyseals, jak je na tom Kolář? Viděl jsem ho v záběrech v preview.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2021 13:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 13:15 |  
      1 3

      Masopust nastoupil do všech tří zápasů (Estonsko, Belgie, Wales).

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Mikey     před 3 lety 04.04.2021 13:22 |  
        2 0

        Ale vždy jen 20-30 minut, navíc ve čtvrtek bude také střídat.

        • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 13:52 |  
          1 2

          Ale v posledních dvou týdnech nastoupil do několika zápasů, ač nebyl v základu.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      ColinSKS     před 3 lety 04.04.2021 14:01 |  
      0 1

      ... pošetřit znamená vyhnout se zranění. chlapi trenují a že by zapomněli hrát fotbal za 2 týdny, to asi ne. to jen tak v rámci opomentury.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Andreas     před 3 lety 04.04.2021 16:01 |  
      3 0

      Lingr odehrál tři zápasy během týdne.

  15. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Sedrousek     před 3 lety 04.04.2021 14:39 |  
    2 16

    Je to sice predcasny ale me by dost zajimalo, kdo bude pri odvete v hledisti? Vcera povolili, ze na msi muze 10 procent kapacity kostela. Tak jak to bude za 14 dni na fotbale? Videt Slavii proti anglanum nazivo je taky svatek a dokonce se neopakuje kazdej rok narozdil od Velikonoc.
    Otazka na VEDENI SKS: dostanou se tam i normalni lidi co trpeli, kdyz si s nama vytreli prdel i Teplice a my chodili porad i kdyz se nedarilo? A nebo tam budou sedet zase jen Kvitova s Prymulou a jim podobny celebrity? Byt pri tomhle zapase v hledisti a to ani nemusim sedet ve VIP bych ja osobne povazoval za ODMENU ZA VERNOST! Mel jsem permici tenkrat a mam ji i na tuhle sezonu. Verim, ze takovych je nas vic.
    Pane Tvrdik: co Vy na to?


    Komentář byl uživatelem upraven (04.04.2021 14:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Sedrousek     před 3 lety 04.04.2021 15:16 |  
      1 14

      A


      Komentář byl uživatelem upraven (05.04.2021 10:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Ragnarok     před 3 lety 04.04.2021 15:25 |  
        8 2

        Nekecej kraviny. Nejsi nic unikátního. Ty pondělní zápasy na Strahově od 16:35 tam bylo ještě mini lidi a přesto si troufám tvrdit, že 90% z těch 2500 lidi má pořád permici. Já mám permici už přes tři různé stadiony. I na Bohemku jsem na nás chodil, když jsme tam byli doma. A nárokuji si jen to, aby po korone byl ticketing a výdej permic na lepší úrovni (moc šancí tomu ale nedávám) a třeba změna místa online, protože už chci místa, které lze mi stejná i na poháry a nemám možnost se v týdnu dostat do Edenu, protože jsem přes týden ve Vídni.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        Harvey     před 3 lety 04.04.2021 15:28 |  
        15 0

        Bohužel tímhle postojem ze sebe děláš debila. Já jsem dojížděl na Strahov na každý zápas od svých deseti let, sám, za našetřené peníze z víkendové brigády ze stavby, do Prahy jsem to měl hodinu a půl autobusem. Ale v životě by mě nenapadlo se tím povyšovat nad ostatní fanoušky. Dělal jsem to hlavně a především pro sebe, protože Slavii miluju. A jen bych chtěl poděkovat babi, že mi přispěla, abych se dostal i na Ajax, Arsenal, Steauu a Sevillu, protože ty ceny lístků byly v tu dobu fakt šílený, ale zas by mě hrozně mrzelo, kdybych tam nebyl.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 04.04.2021 17:12 |  
        2 0

        Klidně se zeptej já jsem na každé domácí lize od otevření nového stadionu.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Ragnarok     před 3 lety 04.04.2021 15:17 |  
      0 13

      Pokud nejsi významný akter jako pan Mynář a jeho choť, tak tě tam pan elastická páteř nepustí ani omylem.

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      MKCZ83     před 3 lety 04.04.2021 16:15 |  
      7 0

      Co ty seš za úlet... :-D na stadionu byla i spousta "normálů", který mají nějakej vztah ke klubu a asi i vedení, který je pozvalo. Už vidím, jak bys tu zvracel, kdyby Tě nevybrali z těch asi 8000 permanentkářů. By se tu asi muselo přeměřovat, kdo chodil na Strahov, nebo ještě do dřevěnýho Edenu, a pak kdo měl víc generací předků slávistů a já nevím co... Dyť je to směšný tohleto.

      To je tak, když je někdo závistivej a nenávistnej a žere bulvár a myslí si, že to je jediná realita a ještě ke všemu má potřebu to někde vyzvracet.

  16. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Miklos     před 3 lety 04.04.2021 16:02 |  
    0 0

    Tak hlavne at to kluci zvladnou bez zraneni a pripravi se na Arsenal i v hlave. Podle me kluci na postup mahi a bude treba podat vykon blizky 100%

  17. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    damade     před 3 lety 04.04.2021 16:18 |  
    1 2

    Stejskal - Bah, Kačaraba, Zima, Masopust - Holeš, Traore - Olayinka, Lingr, Višinský - Kuchta

    Čeká nás hrozně těžkej týden a je potřeba, aby si reprezentanti co nejvíc odpočinuli. A taky je důležitý, aby před Arsenalem a derby UEFA konečně vydala nějakej rozsudek a ukončila tím tu kauzu - abychom do těch zápasů mohli jít s čistou hlavou.

  18. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    Mikey     před 3 lety 04.04.2021 17:22 |  
    0 0

    Tak Stejskal ani na lavici...
    Kovář/Vágner bude chytat

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      MKCZ83     před 3 lety 04.04.2021 17:43 |  
      0 0

      Co idiot Bale... na hřišti se prostě nějak hraje, prasácký zákrok to byl, v PL by si to podle mě nedovolil. Podobných zákroků a soubojů je bohužel strašně moc. Spíš je ostudný, že to nechalo sudího klidnýho, a nedal za to jasnou červenou. Nevím, co chtějí rozhodčí dneska víc.

  19. Sestava

    MKCZ83     před 3 lety 04.04.2021 17:47 |  
    0 0

    Vágner - Masopust, Zima, Kačaraba, Bah - Holeš - Olayinka, Provod, Hromada, MvB - Kuchta

    Chudák Maso... po útoku, pravém bekovi, levém křídle docestoval na levýho beka. Už mu chybí v podstatě jen stoper, defenzivní záložník a brankář.

    Jinak těžko říct, proč nehraje Deli se Zimou kvůli Arsenalu, pokud je zdravý.

    A možná jsme mohli hrát i na tři beky a dva útočníky. Mít Hromadu a Holeše v záloze proti Brnu je asi trochu zbytečný defenzivní luxus, ale JiTVCD :-)

    • Re: Sestava

      pajsano     před 3 lety 04.04.2021 19:40 |  
      1 0

      Hráči jako Oscar nebo Maso, kteří dokáží zahrát na více postech jsou obrovsky cenní. A je to lepší i pro Masa. Takhle hrál v základu už několik zápasů v řadě, i když na vícero postech. Určitě si takhle zahraje víc, než kdyby jen střídal Simu. A sám si radši jde zahrát levého beka, než sedět na lavičce. Simon byl s reprezentací Pobřeží slonoviny. Hráli v Nigeru a doma s Eriopií. I když jenom střídal Baillyho proti Nigeru, tak se určitě dost nacestoval.

  20. Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

    SirCohen     před 3 lety 06.04.2021 09:47 |  
    0 3

    Jen se pozastavím nad titulkem, vím, že se to tak říká, ale přijde mi to divné. To Brno nikdy ligu nehrálo, že je v ní nováček?

    • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

      Dennis     před 3 lety 06.04.2021 10:13 |  
      1 0

      Tak stejně tak byly označovány jako nováček třeba České Budějovice nebo za rok bude možná Hradec Králové. Přestože ligu mnohokrát oba týmy hrály. Je to běžné.

      • Re: Slavia se utká s nováčkem z Brna

        SirCohen     před 3 lety 06.04.2021 10:38 |  
        0 3

        Já vím, že je to běžné, vždyť jsem to i psal. Jen mi to přijde divné. Je Simon Deli u nás nováček? To je podobné, byl u nás, pak v Bruggách, teď zas u nás.