Info o SN

Funkce nových Slávistických novin

Jak jste si asi všimli, spustili jsme nový web Slávistických novin. V článku najdete přehled nových funkcí, které můžete využívat.

Důvodů, proč jsme potřebovali web předělat, bylo víc. Tím hlavním byla zastaralost webu, ať už z pohledu bezpečnosti anebo z hlediska omezených funkcí pro uživatele a pro administrátory. Hlavní výhodou nového webu je vlastní redakční systém, který nám umožňuje do budoucna web rozšiřovat o nové funkce. Dále je jeho výhodou i lepší provázanost hráčských statistik, zápasů a tabulek, které už nemusíme aktualizovat ručně, ale aktualizace se budou provádět automaticky a statistiky u hráčů tak budou vždy aktuální.

Nový web vzniknul za přispění mnoha z vás, 283 čtenářů, celkem jste nám poslali neuvěřitelných 120 tisíc korun. Náklady na web jsou 55 tisíc korun, což nám nechává velký prostor pro financování dalších vylepšení. Ještě jednou bychom chtěli poděkovat všem, kteří přispěli, u vaší přezdívky najdete na SN ikonku diamantu a titulek „Přítel SN“. Máme pro vás přichystané malé dárky, které budeme distribuovat na domácích utkáních – těm, kteří se na zápasy nedostanou, je pošleme poštou. Naše díky patří i autorovi nového loga SN Zdenku Stankovi a nejlepšímu testerovi ocetnikovi, který nám pomohl vychytat hlavní chyby. Je jasné, že na webu budete i tak nacházet chyby, pokud na něco narazíte, prosíme o nahlášení na HELPDESK na emailové adrese help@slavistickenoviny.cz.

Snažili jsme se, aby struktura minimálně hlavní stránky zůstala podobná té, na kterou jste zvyklí, brali jsme do úvahy vaše připomínky, jak by web měl a neměl vypadat. Chtěli jsme ho zachovat ve verzi bez obrázků, i když není vyloučené, že občas se nějaký obrázek může na homepage objevit. Web je responzivní, takže ti, co na něj chodí hlavně přes mobil, snad budou spokojení. Chtěli jsme vylepšit hlavně orientaci v diskuzích a dát jim originální vychytávky, což se snad povedlo.

Nyní bude probíhat několik měsíců standardní provoz, během kterého budeme sledovat vaše připomínky a nápady, a poté se bude připravovat další verze. Počítáme v ní mimo jiné s tím, že na homepage by u článků bylo číslo počtu nových komentářů od poslední návštěvy webu, nové komentáře by pak pod článkem byly zvýrazněny.

Nové funkce                                                                          

Abyste mohli využívat všechny funkce SN, doporučujeme být vždy přihlášení. V pravém horním rohu najdete všechny informace o přihlášení a převedení vašeho účtu ze starého webu na nový.

Po přihlášení máte možnost si ve vašem účtu změnit heslo, upravit nastavení pro chat, spravovat vámi sledované články (články, které budou připnuté na homepage v bloku Mé sledované články), nastavit si zobrazování / skrytí panelů v pravém sloupci na hlavní stránce (přispěvovatel si může skrýt reklamu na hlavní stránce), zobrazit si všechny komentáře, které jste napsali, dostat se do soukromých zpráv anebo nám poslat článek. Zároveň se vám bude zobrazovat, kdy jste se registrovali na SN a váš poslední komentář, případně článek.

Novinkou jsou upozornění, která se vám budou zobrazovat vedle uživatelského jména po přihlášení – objeví se v momentě, kdy někdo v diskuzi reagoval přímo na váš komentář. Pokud tedy přidáte komentář u staršího článku, už se k němu nemusíte vracet, jestli na vás někdo reagoval, přijde vám upozornění. Zobrazí se vám maximálně 25 upozornění, že na vás někdo reagoval, po prokliknutí na komentář upozornění zmizí. Vedle upozornění na reagující komentáře najdete také upozornění na nové soukromé zprávy. V hlavním menu po přihlášení najdete také možnost dostat se do soukromých zpráv, ve kterých si můžete najít uživatele a poslat mu soukromou zprávu, případně si zobrazit uživatelův profil a zobrazit si všechny jeho komentáře a články.

Vedle svého uživatelského jména najdete také rychlé odkazy na Tipovačku a Chat – ani na jedno se už nemusíte zvlášť přihlašovat a můžete rovnou vkládat své tipy anebo jít na chat.

Na hlavní liště v menu najdete vedle odkazu na homepage i nejhledanější odkazy seřazené tématicky pod témata O Slavii, Kopaná žen, O SN a Rubriky. Pod odkazem O Slavii jsou informace o kontaktech na klub, vstupenkách, fanshopu a veškeré info, které potřebujete k návštěvě domácího zápasu Slavie. Pod odkazem Kopaná žen se můžete dozvědět víc o historii ženské kopané, náboru dívek a najdete zde opět kontaktní informace. V článcích pod odkazem O SN doporučujeme vaší pozornosti zejména Pravidla diskuze, vedle nich zde najdete i historii SN, kontakty a možnost poslat nám článek. Po kliknutí na Rubriky se zobrazí všechny rubriky článků, které na SN máme, se třemi posledními články v dané rubrice.

Hned pod hlavní lištou najdete odkazy na nejhledanější články a statistiky u tří týmů: A týmu, juniorky a žen. Najetím myši na konkrétní tým se rozbalí nabídka s odkazy na rozpis zápasů, soupisku, poslední články související s týmem, poslední a příští zápas a tabulku.

Snažili jsme se, aby nový web do určité míry kopíroval to, na co jste všichni zvyklí – opět zde naleznete nahoře box s aktualitami, kam mohou přihlášení uživatelé posílat své tipy na aktuality. Dále je možné k aktualitám přidávat i komentáře, po rozkliknutí aktualita vypadá jako normální článek.

V pravém sloupci standardně najdete (pokud si boxy neupravíte ve svém nastavení) přehled příštích zápasů u A týmu, juniorky a A týmu žen, nový box s důležitými články, ke kterým je dobré mít rychlý přístup – typicky plán letní přípravy. V důležitých článcích bude vždy umístěn i článek pro off-topic diskuzi, kdy každý měsíc bude nový článek, aby u něj nebyly tisíce komentářů. Do tohoto článku budeme přesouvat vlákna, která vyhodnotíme jako diskuzi mimo téma o fotbale a Slavii, v tomto článku si můžete diskutovat, o čem uznáte za vhodné. Další blok jsou vaše sledované články, které můžete odebírat i přes tento box. Následují boxy s odkazem na twitter SN, tabulka A týmu (v nastavení ve vašem účtu si můžete zvolit, zda ji chcete vídat ve zkrácené anebo plné podobě), video box, vyhledávání a odkaz na pět starších článků, které už se nezobrazují v hlavním sloupci.

U článků na hlavní stránce vidíte, kdy byl vydán, počet komentářů a počet přečtení, to se nemění. Po prokliknutí do článku bude největší změna u zápasových reportáží, kde bude na konci článku sestava v grafické podobě i s fotkami. Článek si zároveň můžete přidat do sledovaných článků.

Snažili jsme se udělat hodně vylepšení v diskuzi. Zvýraznili jsme komentáře, které byly vloženy v posledních dvou hodinách.

Dále jsme ke komentářům přidali i systém lajkování, kde můžete rychle vyjádřit váš názor, zda s komentářem souhlasíte nebo nikoliv. Samozřejmě není možné hodnotit své vlastní komentáře. Při kliknutí na tlačítko reagovat se dostanete do pole pro psaní komentáře a po odeslání komentáře vás systém automaticky přehodí na váš komentář.

Nový systém nám dává nové možnosti regulace diskuze. Nově můžeme přesouvat vlákna do jiných článků (ať už do off-topicového, tak i třeba do novějšího článku na téma příspěvků), ale také skrývat příspěvky (na stránce zůstane hláška o skrytí příspěvku) a mazat (nezůstane žádná hláška). Nejsme zastánci cenzury, ale to, v co se vyvinula diskuze na SN, nás nenechává klidnými a nebudeme nadále tolerovat to, čeho jsme svědky v posledních měsících – vzájemné napadání, nadávky, atd. Máme nový výstražný systém žlutých karet, kdy uživatel může obdržet ŽK za prohřešek proti pravidlům diskuze. S tímto karetním trestem může uživatel dál vkládat komentáře, ale při psaní nového komentáře se mu objeví upozornění, že už je v karetním ohrožení. Pokud na to nedbá, následuje udělení červené karty, kdy uživatel nemůže psát komentáře. Věříme, že tato opatření přispějí k návratu diskuze na úroveň, kde kdysi byla, i kdybychom měli pár uživatelů vyžlutit.

Na závěr si připomeňme výhody pro registrované a přihlášené uživatele:

  • Posílání komentářů s vaším jménem (přezdívkou)
  • Notifikace o reakci na váš komentář
  • Posílání článků ke zveřejnění s vašim jménem (přezdívkou)
  • Možnost ukládání oblíbených článků
  • Možnost zapojit se do tipovací soutěže
  • Využívání slávistického chatu
  • Psaní soukromých zpráv s ostatními uživateli
  • Vyhledávání ostatních uživatelů a zobrazení jejich profilu
  • Možnost vlastního nastavení bloků na hlavní stránce
  • Možnost hlasovat v anketě Slávista jara/podzimu

Věříme, že Slávistické noviny v novém kabátě se vám budou líbit, těšíme se na vaše ohlasy, připomínky, nápady na vylepšení.

Komentáře (290)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Artur (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:13 |  
    0 0

    Super :-) na mobilu se mi stranky moc libi. A statistika 781 komentaru za 8 let co jsem tu, me prekvapila. To ostatni jdou asi do tisicu :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:56 |  
      0 0

      Taky jsem na mobilu a vypadá to dobře.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      birkin   před 8 měsíci 08.07.2016 11:02 |  
      0 0

      ja jsem konzervativni, tak zmeny beru s respektem, ale tyhle se mi zatim libi:-) jinak moje bilance 357 prispevku za 6 let, a to si rikam, ze skoro neprispivam, ale ono to vychazi 60 za rok a 5 za mesic, takze je to vlastne pravda s tim neprispivanim

  2. Re: Funkce nových Slávistických novin

    marp (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:14 |  
    0 0

    Pěkné, jdu to prozkoumat :-) Nejvíc ze všeho jsem zvědavý, jak teď budou vypadat diskuse.

  3. Re: Funkce nových Slávistických novin

    jufoun (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:16 |  
    7 0

    Souhlas, vypadá to moc hezky, a ani jste nepoužili všechny mukiony :D

  4. Re: Funkce nových Slávistických novin

    alois_veliky (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:32 |  
    4 0

    nové funkce vypadají dobře, jsem na to zvědavý :) jen snad drobný podnět - stránky působí trochu nepřehledně, možná by pomohlo, kdyby byl zvýrazněn název článku a "odvýrazněn" název rubriky. ale jinak to zatím vypadá moc fajn :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:54 |  
      0 0

      Rubriky byly původně ještě víc výraznější, teď je to méně. Možná je to o zvyku, uvidíme po nějakém fungování, jak to lidi budou hodnotit, změnám se nebráníme a víme že se nezavděčíme všem :-)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Artur (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:15 |  
        0 0

        Po kazdem zavreni prohlizece na mobilu me to z SN odhlasi. Navic po novem prihlaseni mi to ukazuje u vsech prispevku stale Novy vcetne meho. (Po odhlaseni se neukazuji plusove a minusove hlasy, coz je skoda)

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Artur (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:17 |  
          0 0

          Novy ukazuje prispevky ve dvou hodinach...uz to vidim

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Capino (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:57 |  
          0 0

          Díky za zprávu. Můžeme se zeptat na jakém telefonu to bylo a v jakém prohlížeči? Prověříme zda to půjde řešit.
          Jinak lajky u komentářů se již budou zobrazovat i bez přihlášení (ale bez možnosti hlasovat), dobrý podmět :-)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Artur (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:02 |  
            1 0

            Android. Samsung s6. Chrome

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              nobiczek (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:39 |  
              0 0

              Pokud je to relevantní, stejný problém mám na Sony Xperia M4, také v chromu.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            creedby (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:52 |  
            0 0

            Android, honor 6, UC Browser

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Rudolfonc (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:54 |  
      1 0

      Musím souhlasit, že články nelákají vizuálně tak hodně jako dříve :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      slimak   před 8 měsíci 08.07.2016 12:16 |  
      1 0

      také souhlasím, ta rubrika (kterou jsem se třeba já nikdy neřídil a nefiltroval podle ní) je podle mě až moc výrazná a zapadá tak to nejpodstatnější - název samotného článku...

  5. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Yester   před 8 měsíci 08.07.2016 09:36 |  
    0 0

    Vypadá to velice pěkně, jen musím přivyknout vzhledu :-)

  6. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Lovver   před 8 měsíci 08.07.2016 09:44 |  
    0 0

    Asi to bude chtít si chvilku zvykat, ale vypadá to dobře. Jen přihodím pár detailů, kterých jsem si všiml, (1) v hlavičce nejsou úplně nejlépe oříznuti někteří hráči, jsou tam pak bílá místa, (2) odkazy na Twitter a Facebook jsou jiným fontem než zbytek webu a nevypadá to dobře a (3) Mingy je záložník a na soupisce je vedený jako útočník (nebo jste odkryli tajemství).

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 09:52 |  
      0 0

      1) pokud se někdo nabídne vytvořit lepší úvodní fotku, budeme rádi. Dělal jsem to sám a nejsem profík :-).
      2) díky za informaci.
      3) Mingazov už není útočník :-))

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Lovver   před 8 měsíci 08.07.2016 09:57 |  
        1 0

        Já taky ne, ale chvíli jsem s grafikou dělal. Když mi pošleš rozměry hlavičky, zkusil bych něco o volné chvíli udělat. :)

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Capino (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:08 |  
          0 0

          Pošlu vám pár informací do soukromé zprávy k tomu. :-) Děkujeme. Tomáš

  7. Re: Funkce nových Slávistických novin

    wymaz   před 8 měsíci 08.07.2016 09:57 |  
    0 0

    Děkuji, dobrá práce.

  8. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Robinator   před 8 měsíci 08.07.2016 10:00 |  
    0 0

    Vypadá to krásně a zrovna na moje třicetiny, až budu mít čas, pořádně to prozkoumám

  9. Re: Funkce nových Slávistických novin

    martyni (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:05 |  
    7 0

    Predstavuju si ten sok, az tu uvidim "Jiri1 (pritel SN) :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      JS (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:07 |  
      1 0

      Já doufám, že Jiří projde tou přeregistrací a všechno zvládne, a za chvíli už tu budeme číst litanii nad předraženým webem, který nás posouvá k horšímu. Bylo by smutné, kdyby ta jízda skončila.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Arutha   před 8 měsíci 08.07.2016 18:06 |  
      3 0

      Já furt čekám, že tam bude mít (nepřítel SN) :)

  10. Re: Funkce nových Slávistických novin

    asanin   před 8 měsíci 08.07.2016 10:11 |  
    1 0

    Jo pěkný... ty informace o datumu registrace a počtu příspěvků jsou super... Tak jsem zjistil, že už to tu čtu 10 let :-)

  11. Re: Funkce nových Slávistických novin

    axxoSKS   před 8 měsíci 08.07.2016 10:16 |  
    0 0

    Ahoj, vypadá to moc hezky. Bude mi ale chvíli trvat, než se s tím sžiju a zvyknu si na to :)

  12. Re: Funkce nových Slávistických novin

    bububu (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:24 |  
    1 0

    Vypadá to hezky, díky :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      bububu (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:26 |  
      0 0

      Akorát mě štve, že nejsem přítel SN, když jsem přispěl náležitou částkou...

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:28 |  
        0 0

        už jsi :-). Malá chybka u několika lidí, co si aktivovali účet

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Artur (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:40 |  
          0 0

          Stejny problem :-)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:45 |  
            0 0

            napraveno

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          winter (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:42 |  
          0 0

          já taky :-)

          Každopádně web super!!

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:45 |  
            0 0

            napraveno

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:52 |  
              0 0

              Já taky :-)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:53 |  
                0 0

                opraveno ;)

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                  martyni (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:39 |  
                  0 0

                  Richi, muzu tez poprosit o opravu? :) Diky!

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                    Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:05 |  
                    0 0

                    nastaveno :-)

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                      Maxb (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 13:17 |  
                      0 0

                      Ja tez :)

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                  Fallen (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:42 |  
                  0 0

                  Já se teda taky hlásim, aby měl Richi po probdělé noci co dělat... ;)

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                    Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:05 |  
                    0 0

                    nastaveno :-)

                    • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                      Fallen (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:14 |  
                      0 0

                      Díkes

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      jufoun (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:07 |  
      0 0

      Já taky.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Corwin (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:11 |  
        0 0

        I u mne stejný problém.

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          LordVoltmetr (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:25 |  
          0 0

          taky se hlásím k "přátelství" :)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Domek (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 16:16 |  
            0 0

            A já taky. I když já se zaregistroval až na novém webu asi budete mít problém se spárováním :-(

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:06 |  
              0 0

              Ano, mám problém se spárováním. Do soukromových zpráv prosím poslat nějaké podrobnosti, kdy jste přispíval, mail, jméno apod.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:20 |  
            1 0

            jufoun, Corwin, LordVoltmetr = všichni nastaveno

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              bedva (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 18:37 |  
              0 0

              U mě stejný problém. Předem díky.:)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 18:40 |  
                0 0

                hotovo

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                  axxoSKS   před 8 měsíci 08.07.2016 21:53 |  
                  0 0

                  já také

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                    jindra7 (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 03:54 |  
                    0 0

                    Ja také :)

  13. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Philliip   před 8 měsíci 08.07.2016 10:32 |  
    4 0

    Na hodnocení nového webu je příliš brzy, nejprve je potřeba ho pořádně prozkoumat a hlavně si zvyknout. Jsem rád, že se web drží svého základu a jednoduchosti. Stále to má být hlavně o psaném textu ve článcích a diskuzi. Na tu jsem nejvíce zvědavý. Drobné nedostatky se jistě najdou, ale web vypadá na první pohled příjemně. Co se mi příliš nelíbí a už to tu bylo psáno, tak je úvodní fotka v hlaviččce. Vyříznuté hlavy mi tam moc nesedí. Celá úvodní fotka by se dala nahradit přeci jen modernější a pestřejší slideshow, kde by se fotky měnili. Nemuseli by být přes celou šířku webu, ale v jejím středu. Slideshow by také mohla obsahovat krátké aktuální informace. Ale je to jen detail, který mi hned padl do oka. Podstatou webu jsou články a diskuze a ty se mi zatím na první pohled líbí.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:36 |  
      0 0

      i to můžeme změnit. Aktuálně by cílovým stavem mělo být, že každá rubrika bude mít vlastní obrázek, takže když třeba kliknete na článek o holkách, bude tam nahoře fotka holek ... vím že to není dokonalý, ale pokud se najde šikovný grafik, budeme rádi za pomoc. Není vždy jednoduché najít správné fotografie, ty hráče jsem dělal já a je to určitě lepší, než co tam bylo předtím :-D

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Karel13   před 7 měsíci 11.07.2016 17:27 |  
      0 0

      Mě zase přímo uhodilo do očí obrácení dresů u Deliho a Vlčka (zrcadlově, t.j. bílá polovina dresu s hvězdou na pravé straně, nikoliv na srdci.

  14. Re: Funkce nových Slávistických novin

    biggris (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:37 |  
    0 0

    Ja jen zkousim, jestli to funguje:-) Jinak na mobilu konecne pohodlne

  15. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Coudy_no1 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:46 |  
    1 0

    Ještě jsem to všechno neprozkoumal, ale vypadá to pěkně:) dobrá práce! :)

  16. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Rudolfonc (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:52 |  
    3 0

    Jak na mobilu tak na PC fungují a vypadají SN perfektně :-)

  17. Re: Funkce nových Slávistických novin

    postovni (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 10:53 |  
    0 0

    Vypadá to pěkně. Doufal jsem v tlačítko Ignore, ale snad pomůžou karty a přesouvání offtopicu.

  18. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Ferky   před 8 měsíci 08.07.2016 10:56 |  
    0 0

    Za sebe musím říct, že se mi nový web velmi líbí :) Kéž by takhle vypadal jednou i oficiální web. Bylo by super, kdyby oba weby graficky jednotné, nebo aspoň co nejvíce podobné. Ale to je asi utopie.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      jufoun (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:09 |  
      2 0

      Tak to si myslím že je utopie, když ho spravuje někdo jiný, sto lidí sto názorů.
      Ale rozhodně jsou SN o mnoho před ofiko stránkami, což je trochu úsměvné? :D

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Ferky   před 8 měsíci 08.07.2016 11:18 |  
        3 0

        Spravuje ho někdo jiný, ale udělat by ho třeba mohli stejní lidé ;)
        Že SN jsou před ofiko webem zde vědí všichni už dlouho :) A nepochybuji, že to tak zůstane i nadále

  19. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Kmotr (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:16 |  
    0 0

    Mám dotaz: nešlo by udělat aby byl barevně oddělen dvojřádek - Re: .... a kdo v kolik to poslal? Jako to bylo u těch starých. nemusí to být nijak výrazně jen aby to usnadnilo orientaci. Samozřejmě pokud s tím bude souhlasit většina..
    Díky

  20. První komentář na slávistických novinách

    spino   před 8 měsíci 08.07.2016 11:19 |  
    1 0

    Jen tak pro zajímavost, jaký byl váš první komentář na SN? :)

    Můj tenhle z 11. 10. 2011:

    Dobrý den pane Řebíček. Krátce poté co byla na jaře zveřejněna informace, že vlastníte přibližně třetinový podíl v klubu vám byla položena otázka jak jste se k tomuto podílu dostal. Prohlásil jste, že prostřednictvím svého kamaráda Tomáše Rosena.

    Chtěl bych se teda zeptat, jakou roli hrál Tomáš Rosen ve vašem příchodu do Slavie, když od 24. 2. 2011 neměl pan Rosen ve společnosti oficiálně žádné funkce ani nevlastnil žádný podíl v klubu. Děkuji.

  21. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:21 |  
    2 1

    Vypadá to pěkně, ale ještě s tím musím trošku sžít :-)

  22. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Rudolfonc (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:26 |  
    2 0

    Dva palce nahoru za možnost nastavení widgetů! ✌

  23. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Saul_Hudson (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:34 |  
    1 0

    Nechci zbytečně rejpat, ale myslím, že text článků by si zasloužil buď větší písmo, jiný pozadí nebo nějak jinak zvýraznit (grafici by asi věděli), takhle mi to připadá jako úřední text nebo oznámení. Ale jinak je nový web super, je vidět, že jste si na tom dali záležet :-)

  24. Re: Funkce nových Slávistických novin

    smileboy   před 8 měsíci 08.07.2016 11:36 |  
    0 0

    Jo, docela se mi to líbí, pravdou je, že si na to člověk musí chvíli zvykat, ale to se časem vsákne:) Co mi chybí:
    a) Na hlavní stránce byl vždycky pod články přímý link na diskuze, to jsem používal často, když jsem měl už článek přečtený a po nějaké době jsem se chtěl podívat jen na diskuzi.
    b) Neuvažujete i o klasické appce na google play?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Capino (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:46 |  
      0 0

      Díky za reakce
      1) přímo na komentáře se dá dostat kliknutím na "ikonu" s počtem komentářů. Přesune vás rovnou na ně.
      2) zatím máme v plánu ještě další vylepšení tady na webu. Zda poté i apka, uvidíme :) ale zatím se o ní neuvažovalo.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        smileboy   před 8 měsíci 08.07.2016 11:49 |  
        0 0

        Pravda, omlouvám se, přehlídnul jsem ten obláček, byl jsem zvyklej klikat pod článek:) Díky za odpověď a hlavně za nový web

  25. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Luckyduck (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:37 |  
    3 0

    Stránky a nové funkce vypadají skvěle, díky za dobře odvedenou práci tvůrcům a testerům! Teď bude ještě větší radost o Slavii číst a diskutovat. A snad naši fotbalisté nezůstanou pozadu a také nám budou v nadcházející sezóně dělat především radost :)

  26. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Borec09 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:37 |  
    0 0

    Na stranky zatim koukam na mobilu, az se dostanu dom, poradne nastuduji vsechny vychytavky.

  27. Aktuality

    Karlsson (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:44 |  
    2 0

    Nešlo by do přehledu aktualit vložit rovnou link, aby člověk nemusel rozklikávat článek? Dále se mi nelíbí černá na šedém pozadí, ale s tím asi nic neudělám. Jinak to zatím vypadá celkem pěkně :)

    • Re: Aktuality

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:48 |  
      0 0

      zařadil jsem si to jako téma k zamyšlení

  28. Re: Funkce nových Slávistických novin

    miraxinger   před 8 měsíci 08.07.2016 11:45 |  
    0 0

    Palec nahoru, tohle se fakt povedlo.

  29. Re: Funkce nových Slávistických novin

    mike-k (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:49 |  
    0 0

    jen to zkůšám. :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      mike-k (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 11:53 |  
      0 0

      našel jsem zásadní problém. :-( nejsem přítel, ikdyž jsem přispěl. :-)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:45 |  
        0 0

        opraveno :-)

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          stromovous (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:21 |  
          0 0

          Prosím taktéž o opravu, díky.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            sTizz (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:17 |  
            0 0

            ja tez :)

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:16 |  
              0 0

              nastaveno :-)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                sTizz (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:59 |  
                0 0

                Dekuji. Musim pochvalit optimalizaci pro mobilni zarizeni,snad nevzroste pocet prispevku z navstev restauracnich zarizenich mimo misu :)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:16 |  
            0 0

            nastaveno :-)

  30. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Jachym   před 8 měsíci 08.07.2016 11:58 |  
    0 0

    Možná že to bylo i v přechozí verzi a já si nevšiml, ale každopádně mě potěšil a pobavil pohled na pořadí ligové tabulky, Nejen na první, ale i na poslední místo... :-)) Někteří ohledně nového webu píší, co jim třeba chybí, tak já sdělím to, co mi vůbec nechybí: nabídka 187 smajlíků :-))) (sic!)

  31. Re: Funkce nových Slávistických novin

    lassiter   před 8 měsíci 08.07.2016 11:58 |  
    0 0

    Na mobilu paráda!

  32. Formátování písma

    dropt   před 8 měsíci 08.07.2016 12:09 |  
    2 0

    Jak je to s formátováním písma (tučně, kurzíva, atd.) v komentářích? Všiml jsem si, že u mých předchozích příspěvků zmizelo...

    • Re: Formátování písma

      ocetnik (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:51 |  
      1 0

      Budeš muset ty minuty označovat jinak

  33. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Kmotr (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:10 |  
    5 0

    A ještě jednu prosbu bych měl: nešlo by jako dřív, když dám reagovat na příspěvek, mít možnost ten příspěvek vidět nad oknem do kterého píšu? klidně aby byl "rozbalovací", takže kdo to nepotebuje nebude to vidět a kdo chce tak si ho rozbalí..
    Díky

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      JS (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:11 |  
      1 0

      To je dobrý postřeh, ty základní html značky by byly fajn. Anebo jen základní editor s tlačítky BIU :)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        JS (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:12 |  
        0 0

        Sorry, to bylo na dropta výše. :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:38 |  
      2 0

      Ano, mám stejný postřeh, zvlášť pokud reaguji na komentář a potřebuji se vyjádřit k více věcem. Píšu si ;)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Kmotr (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:40 |  
        0 0

        Přesně tak! :)

  34. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Makii   před 8 měsíci 08.07.2016 12:23 |  
    4 0

    Ahoj všem. Nový vzhled se mi moc líbí, i když mi bude asi déle trvat se zorientovat. Ale je to vážně super a musím všem vyseknout poklonu :) Dokonce mě to po letech donutilo se konečně zaregistrovat. Tak se možná odhodlám občas i k nějakému komentáři. Díky.

  35. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Paldi55   před 8 měsíci 08.07.2016 12:27 |  
    1 0

    Na mobilu fakt super!

  36. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Rottax (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 12:32 |  
    1 0

    Moc chválím nový web. Na mobilu oproti starému webu obrovský rozdíl. Paráda!!

  37. rss

    chrobak   před 8 měsíci 08.07.2016 12:45 |  
    0 0

    Funguje rss nebo to jen neumím zprovoznit?

    • Re: rss

      Besa   před 7 měsíci 11.07.2016 11:48 |  
      0 0

      Odpověď na tuhle otázku by mě taky zajímala. Prozradí nám webadmin prosím novou URL pro rss feed? Předem moc díky!

  38. Re: Funkce nových Slávistických novin

    tomcz   před 8 měsíci 08.07.2016 12:51 |  
    0 0

    Super, web se povedl :-) jen si musím zvyknout :-D

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      tomcz   před 8 měsíci 08.07.2016 12:53 |  
      1 0

      Možná bych v mobilní verzi vynechal fotku v záhlaví,nebo tam mít nějakou pro mobil, ne jen výřez

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Chowi   před 8 měsíci 08.07.2016 21:51 |  
      0 1

      du hast einen schönen Benutzername! Wie hast du es ausgedacht? :D

  39. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Corwin (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:08 |  
    0 0

    Díky, jak PC, tak mobilní verze skvělá.

  40. Re: Funkce nových Slávistických novin

    biggris (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:11 |  
    1 0

    Muj byl shodou okolnosti reakce na odkaz na tvuj blog "ryba smrdi od hlavy" na superslavii, ci tak nejak.
    Cituji:
    Pro Kristovi rány, může něco takovýho vyplodit zdravě uvažující člověk? A ještě se tím chlubit?

    :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      biggris (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:14 |  
      0 0

      To melo patrit pod spinuv komentar o prvnich prispevcich na SN.

  41. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Rudolfonc (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:22 |  
    0 0

    Jen takový námět na zamyšlení. Pokud člověk najede na menu "O SLAVII" tak je zde možnost "VISITING SLAVIA FOOTBALL MATCH", což mi příjde super. Jen mě tak ale napadlo, že pokud by to hledal někdo, kdo SN nezná a je z jiné země, tak se zrovna nemusí sem podívat (ani já jsem to zde samozřejmě nečekal). Lidé, pro které je to určené, budou samozřejmě nepřihlášení, tak by mi přišlo fajn, kdyby byl odkaz na stránku s těmito informacemi např. místo odkazu na tipovačku, ktery by se opět objevil po přihlášení.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      jane (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:35 |  
      0 0

      To je stránka zejména pro zahraniční návštěvníky zápasu a lidi se na ni dostanou hlavně přes vyhledávání, kde bych řekla, že to funguje docela dobře. To samé u vyhledávání u české verze. Aby si to návštěvník mohl rozkliknout, nemusí být zaregistrovaný ani přihlášený.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Rudolfonc (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:13 |  
        0 0

        OK, googlit jsem to nezkoušel, pokud funguje tak beru zpět ;-)

  42. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Tomas943 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 13:30 |  
    0 0

    Nový web super, pochvala redakci :-)

  43. Re: Funkce nových Slávistických novin

    pc115   před 8 měsíci 08.07.2016 13:34 |  
    3 0

    Celkem dobrý jen text je špatně vidět,chtělo by to trošku tmavší písmo

  44. Re: Funkce nových Slávistických novin

    sTizz (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:16 |  
    0 0

    Na prvni pohled pekne,diky:)

  45. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Heretic (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:29 |  
    1 0

    V prvních pár minutách jsem trošku zmaten, ale to je úplně normální. Jediné na co si musím opravdu zvyknout je barva pozadí (já ji vidím jako slabou růžovou) pod články. Ale celkově jste odvedli pěknou a citlivou(pro nás staromilce) práci.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Heretic (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:11 |  
      0 0

      Na mobilu úplně supr.

  46. Re: Funkce nových Slávistických novin

    koocze   před 8 měsíci 08.07.2016 14:33 |  
    0 0

    Skvělá práce, všechny palce nahoru :) Na PC i MT to vypadá perfektně. Díky!

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Dojo (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:58 |  
      0 0

      Zkouška spojení))

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Dojo (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:00 |  
        0 0

        No jo! Také prosím o zařazení mezi přátelé SN

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:10 |  
          0 0

          nastaveno :-)

  47. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Eluin (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:44 |  
    3 0

    Inu, hezké to je. Snad si na nový vzhled a funkce brzy zvyknu, ale zatím palec nahoru. Je vidět, že mukiony byly vynaloženy dobře :).

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Eluin (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:48 |  
      3 0

      .... a velmi kladně bych hodnotil i osobní přehled o sobě (jakožto uživateli) - jen pro zajímavost - registrace říjen 2005 a odesláno cca 2600 komentářů.

  48. Re: Funkce nových Slávistických novin

    bububu (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:45 |  
    0 0

    Jasně, stane se :) díky

  49. Re: Funkce nových Slávistických novin

    bububu (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 14:51 |  
    2 0

    Tak permice na novou sezonu koupená :) Neustále někdo chodil, bylo potěšující vidět, kolik se nás tam v pátek ve 2 sešlo.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      ocetnik (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:35 |  
      0 0

      Už jsou ty nové?

  50. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Kliki   před 8 měsíci 08.07.2016 14:52 |  
    0 0

    Budou dávat náš první zápas v EL někde v televizi?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:04 |  
      0 0

      ČT Sport

  51. Re: Funkce nových Slávistických novin

    goofy38   před 8 měsíci 08.07.2016 15:25 |  
    2 0

    Líbí se mi! Jak na mobilu tak na PC. :) Akorát bych uvítal na hlavní stránce, vedle počtu komentářů k článku, i číslo s počtem nových (nepřečtených) komentářů. ;)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:29 |  
      0 0

      To jsem právě očekával, že tady bude. (''počet nových (nepřečtených) komentářů'') Tak snad se dočkáme.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        ocetnik (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:34 |  
        2 0

        Má to být v další verzi.......

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:38 |  
          1 0

          Tak snad v SN 2.0.2 budou i nějaké mé postřehy. :-)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            ocetnik (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:38 |  
            1 0

            2.0.3. Příteli

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:08 |  
      0 0

      Ano bude to v další verzi, musí se upravit trochu více věcí, proto jsme to raději odložili a zatím sem dali funkci označení komentářů za poslední dvě hodiny.

  52. Re: Funkce nových Slávistických novin

    koudys2 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 15:53 |  
    0 0

    Moc pěkné :-)

  53. Re: Funkce nových Slávistických novin

    adams89 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 16:09 |  
    0 0

    Nové stránky se mi moc líbí, super práce! A snad se brzy k lepšímu změní i naše oficiálky...

  54. Re: Funkce nových Slávistických novin

    dauby   před 8 měsíci 08.07.2016 16:27 |  
    2 0

    Konecne jsem se po nekolika mesicich dockal a mohl se zaregistrovat. Tak bude, doufam, co komentovat :-)!

  55. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Tomassks   před 8 měsíci 08.07.2016 16:28 |  
    0 0

    Paráda :)

  56. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Marwek23 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 16:32 |  
    1 0

    velká paráda. Mám z nového webu velkou radost!

  57. Dobrá práce

    Travinho   před 8 měsíci 08.07.2016 16:45 |  
    0 1

    Dobrá práce i vzhled je velice příjemný.

  58. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Silgar (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:30 |  
    0 0

    Nemohl jsem se dočkat,zatím jsem to zkoukl na mobilu a super,moc pěkné☺

  59. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Steve2924 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 17:54 |  
    1 0

    Web perfektní. Stejně tak na mobilu.
    Jen nemůžu najít možnost řadit komentáře od nejnovějšího, jako tomu bylo u staré verze.
    A přikláním se k většímu kontrastu písmo/podklad.

  60. Re: Funkce nových Slávistických novin

    vlk30 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 18:04 |  
    0 0

    Zdá se mě to dobrý,jen se musím trochu zorientovat :-)

  61. Re: Funkce nových Slávistických novin

    bedva (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 18:33 |  
    1 0

    Nový web je opravdu super, díky za něj! Už to tu zaznělo dříve- asi by byl lepší výraznější text a o něco větší zvýraznění článků. Ale to jsou vcelku detaily a asi půjde i o zvyk. Každopádně ještě jednou pochvala.:)

  62. Re: Funkce nových Slávistických novin

    nobiczek (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:34 |  
    1 0

    Perfektní, jsem nadšený, pro mě osobně jsou stránky na mobilu krásně čitelné, což je přesně to, po čem jsem opravdu toužil, komentáře jsou přehledné, vážně naprosto super, za mě jen drobnosti - mně osobně by se hodilo podobné floating tlačítko jako je pro vrácení se nahoru, také pro sjezd dolů, vzhledem k tomu, že komentáře jsou řazeny od nejstarších. Co se mi líbí opravdu moc je nové logo, jednoduché, pěkné. Dále bych rád poděkoval Richimu za téměř okamžité vyřešení problémů s autorizačním mailem.. :)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:40 |  
      0 0

      Posuvník dolů - dobrý nápad, dávám si do námětů. A co se týče reakcí, snažili jsme se být první den po spuštění k dispozici, i když to bylo náročné po předchozí neprospalé noci :-)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Silgar (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:49 |  
        0 0

        Mám prosbu chtěl bych taky být přítel SN když jsem prispěl.Dík

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:51 |  
          0 0

          Chyběla mi tehdy registrace, nyní napraveno, takže přítel SN už jste :-)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Silgar (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:07 |  
            0 0

            Dík

  63. Re: Funkce nových Slávistických novin

    doctorex (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 19:53 |  
    0 0

    Super, za mě rozhodně změna k lepšímu! Perfektně odvedená práce!

  64. Re: Funkce nových Slávistických novin

    valkys   před 8 měsíci 08.07.2016 19:54 |  
    2 0

    Konečně nový web, to by mohlo donutit pravidelně přispívat i mě. :-) Celková struktura se mi moc líbí, jen některé detaily by podle mě potřebovaly ještě změnit.

    Stejně jako jednotlivé rubriky a články na hlavní stránce mají bílé pozadí, byl bych pro, aby i samotný článek byl v bílém obdélníku, protože to černé písmo na šedém pozadí mi stejně jako dalším přijde málo výrazné. Navíc si myslím, že i struktura by pak vypadala jednotnější, kdyby všechen obsah byl v bílých obdélnících.

    Dále mě už napadly jen detaily. U příštích zápasů bych označil Slavii červeně, v detailu hráče bych místo výšky 0 u některých hráčů radši nechal pole prázdné, v kategorii statistik ve Slavii jsou i zápasy za ostatní týmy, kolonka kariéra je nevyplněná a ještě mi někde chybí složení realizačního týmu áčka. :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      jane (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:15 |  
      0 0

      Statistiky u hracu se do ctvrtka dodelaji, s tim pocitam.

  65. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Tonda   před 8 měsíci 08.07.2016 20:11 |  
    0 0

    Stránky se mi líbí, krásná práce. A teď to hlavní, nemáte někdo nějaké zaručené zákulisní info? :)

  66. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Tonda   před 8 měsíci 08.07.2016 20:19 |  
    3 0

    Jen se ještě zeptám, jestli by nešlo od sebe oddělit jednotlivé vlákna, třeba střídáním podbarvení/pozadí, a taky jestli by jednotlivé příspěvky nešly orámovat nějakým tenčím ale zřetelným okrajem.Nevím ale pro mě byly z hlediska čitelnosti bývalé stránky perfektně čitelné, (myslím pro moje poloslepé oči) Když se teď dívám na diskuzi, tak jak mám unavené oči, motá se mi z toho trochu hlava. je to pro mně náročné na přečtení. Máte taky někdo s tímto problém?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:33 |  
      1 0

      Vše může být, ono to vhodně nastavit je prostě náročné :-). Ale sledujeme názory a ohlasy a budeme si s tím dál hrát a vylepšovat, aby spokojenost byla co největší

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Thorklaer (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 07:12 |  
        0 0

        Ahoj, podle mého bych měl mít taky status Přítel SN, podíval by ses na to, prosím? Díky!

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 09:02 |  
          0 0

          Hotovo :)

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Thorklaer (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 17:12 |  
            0 0

            Super, dík :-)

  67. Re: Funkce nových Slávistických novin

    vikingzlipy (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:29 |  
    0 0

    Moc pěkné, povedlo se, palec nahoru!

  68. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Hesmir (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 20:33 |  
    1 0

    Co se mi opravdu NELÍBÍ, tak je změna u odkazů na články z jiných webů!!!

    Dřív krásně jednoduché, přehledné, jeden klik a otevřel se v NOVÉ záložce. Žádné opuštění SN hlavní strany. Teď čučím na celý odstavec, který uživatel SN to adminům nahlásil a je tam uveden pomalu jako autor, což se mi nelíbí + je to zbytečný mezikrok, který mne osobně hodně znechucuje a tlačí opustit hlavní stranu. Tohle není zjednodušení a zpřehlednění ale přesný opak! :(((

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      tomcz   před 8 měsíci 08.07.2016 20:41 |  
      0 0

      možná by stálo za to tam zároveň ponechat jak to je (kvůli komentářům) a zároveň třeba na konec řádku přidat vždycky i přímý odkaz na ten článek

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        postovni (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 22:26 |  
        0 0

        Souhlasím. Ten mezikrok mi taky přijde navíc.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        valkys   před 8 měsíci 08.07.2016 23:21 |  
        0 0

        Mně se líbí, že se takhle můžou shromažďovat komentáře k aktualitám, ale ideální to asi není. Možná by bylo nejlepší, kdyby ten link vedl rovnou na ten konkrétní článek na jiném webu a jen při kliknutí na ikonu komentářů by se otevřel ten zvláštní článek k aktualitě s komentáři.

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          jane (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:17 |  
          1 0

          Souhlas, ze link by mel byt umisteny primo vedle textu aktuality. Pokud by byl prolinkovany primo text, nedalo by se nikdy dostat do aktuality a vkladat komentare ;) Taky si piseme na seznam vylepseni.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Hesmir (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 11:38 |  
            0 0

            Díky jane. Abych nebyl za morouse, web je LUXUSNÍ. Fakt velký dík. Ale jak jsem byl zvyklý na předchozí systém postupu činnosti na SN - rozklikat si všechny novinky, otevřít diskzi... tak najednou WTF? Nějaký vokno a další odkaz... k tomu pomalý připojení na chalupě a nespokojený příspěvek byl tu :D

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              jane (admin)   před 8 měsíci 10.07.2016 11:49 |  
              0 0

              Jasný, nemusíš se omlouvat, je to naprosto legitimní připomínka, na které se bude pracovat, aby to fungovalo ke spokojenosti všech :)

  69. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Hrubas (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 21:17 |  
    0 0

    Velká pochvala za nový web. Na mobilu super, což používám nejvíce. Moc díky a přeji mnoho zdaru do dalšího vylepšování.

  70. Re: Funkce nových Slávistických novin

    frostt   před 8 měsíci 08.07.2016 21:27 |  
    0 0

    Zdravím, jen bych se chtěl zeptat, jestli si lze na hlavní stránce aktivovat/zobrazit i Widget "Nejnovější komentáře na SN" jako je v Chatu nebo jen špatně koukám? ;) Děkuji

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 00:02 |  
      1 0

      Už jsem to psal Richimu do chatu a napsal, že je to dobrý nápad, takže se možná v SN 2.0.3 dočkáme.

  71. Re: Funkce nových Slávistických novin

    edenian   před 8 měsíci 08.07.2016 21:38 |  
    1 0

    Cau Richi, me se zda ten font aktualit na hlavni strane trochu moc nahusteny, alespon bych ho trochu roztahl. A to sede pismo obecne by podle me mohlo byt trochu tmavsi. Je to samozrejme designove elegantni, ale prece jen bych trochu ztmavil. Uz kdyz kouknes tady treba na cerny Re: Funkce novych... a pod tim sedy texty, proste prilis velky kontrast.
    Taky je otazka, jestli neztmavit i to sede pozadi kdyz je text na bilem.
    Zatim pekny, gratuluji :-)

  72. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Chowi   před 8 měsíci 08.07.2016 21:56 |  
    0 0

    Moc hezky udělané, možná úvodní foto působí trošku retro (v titulce). Oceňuji mobilní verzi webu.

    Jedna technická - dostane-li uživatel dvě žluté karty, jak dlouho "stojí", resp. jak dlouho nesmí přispívat? Dva články? Nebo dva dny?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      jane (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:19 |  
      1 0

      ZK jsou na 14 dnu a mesic. CK take na tuto dobu plus pripadne naporad.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        postovni (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 19:52 |  
        0 0

        Bude někde statistika, kdo nasbíral kolik karet? :-)

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          jane (admin)   před 8 měsíci 10.07.2016 10:34 |  
          0 0

          To asi ne, jako nehodláme tady pořád dávat někomu žluté karty za to, že někoho napadá. Udělá to jednou, dostane upozornění, udělá to podruhý, dostane ŽK, udělá to potřetí, dostane ČK. Je to několik jedinců, kterých se to týká, buď se naučí diskutovat slušně, anebo ať si jdou svojí frustraci léčit někam jinam.

  73. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Radovan62 (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 22:27 |  
    0 0

    Všechno nové je pro mne trochu složitější, ale jde jen o zvyk

  74. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Navar (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 22:34 |  
    3 0

    UŽIVATEL
    REGISTROVÁN
    PŘED 11 LETY
    11.06.2005
    POČET KOMENTÁŘŮ
    643

    Mazec :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      knl66 (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 02:14 |  
      0 0

      Zkouška, zda funguje přesun OT :)
      Nechystá se v Edenu před novou sezónou "zprovoznění" obrazovek?
      Ještě před pár lety na nich běžel normální přenos zápasu - člověk viděl opakovačky gólů i šancí nebo mohl sledovat fotbal, i když stál frontu na pivo. Na velkých TV je teď jen časomíra, obrazovky v koridorech jsou úplně vypnuté... Děkuji za odpověď.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Citrus (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 07:23 |  
        0 0

        Já teda na obrazovky moc nekoukám, ale minimálně na posledním kole opakovačky byly. Sledoval jsem takhle gól Mešanoviče, který jsem neviděl při uklízení chorea.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:51 |  
        0 0

        Presun castecneho vlakna zatim nefunguje, takze OT nepresuneme!!! :-)

  75. Re: Funkce nových Slávistických novin

    urs (přítel SN)   před 8 měsíci 08.07.2016 22:59 |  
    0 0

    ikonka vedle příkazového řádku - budete ji nějak měnit? mě se ta současná už dlouho přejídá, vadí mi ten čtvercový rámeček s useknutou levou horní špičkou :)
    je to ale prkotina, ale třebas se to chytne, co já vim :))

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 10:08 |  
      1 0

      Souhlasím. Mám totiž otevřenejch víc oken a podle té staré jsem hned věděl, které jsou SN. Teď musím chvíli hledat. :-) Ale je to fakt detail.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 10:11 |  
        1 0

        dobrá připomínka, píšu si

  76. Re: Funkce nových Slávistických novin

    valkys   před 8 měsíci 08.07.2016 23:28 |  
    0 0

    Ještě mě napadlo přidat řazení komentářů podle nejoblíbenějších nebo nejnovějších, ale to jsou jen takové prkotiny, které jestli vůbec budete řešit, tak asi až úplně na konci. :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      valkys   před 8 měsíci 08.07.2016 23:52 |  
      0 0

      Ještě mě napadlo, že by bylo fajn mít na výběr více widgetů (TOP články dle počtu zobrazení, poslední přidané komentáře atd.) a mít možnost měnit jejich pořadí. Navíc by to asi ani nebylo technicky moc náročné. :-)

      A měl bych ještě dotaz, uvažuje se o možnosti editovat komentáře? Že by se u komentáře zobrazilo, kdy byl naposledy editován a po rozkliknutí by bylo možné zobrazit původní text?

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:43 |  
        0 0

        Editovani komentaru jsme neuvazovali s ohledem na to, ze se pak na ne komentuje a mohl by nekdo zmenit cely obsah. Kazdy by mel byt za svuj nazor zodpovedny v momente odeslani

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:45 |  
      0 0

      Automaticke razeni podle oblibenosti by bylo zmatecne, dle meho. Ale moznost si s tim vice pohrat a aby to bylo na kazdem, proc asi ne. Napisu si ke zvazeni.

  77. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Tomassks   před 8 měsíci 08.07.2016 23:58 |  
    0 0

    Nevíte někdo kam šel Radek Voltr ?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Paldi55   před 8 měsíci 09.07.2016 02:05 |  
      0 0

      Je stále ve Slavii, ale očekává se jeho odchod. Kvalitou na Slavii prostě nemá...

  78. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Fasher   před 8 měsíci 09.07.2016 00:00 |  
    2 0

    Líbilo by se mi, kdyby byly odlišeny současné panely Aktuality a info k výjezdu do Tallinu od ostatních článků, které jsou dost "hluboko" a zapadlé. Jinak funkčnost webu chválím :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      valkys   před 8 měsíci 09.07.2016 00:35 |  
      0 0

      Souhlasím, to info k výjezdu by navíc mohlo být srolovací. Je to informace, která visí nezměněná delší dobu, tak je možná zbytečné přes ní pokaždé rolovat k článkům, když ji už mám přečtenou.

  79. Re: Funkce nových Slávistických novin

    jindra7 (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 03:49 |  
    0 0

    Nový web vypada moc hezky :)

  80. Re: Funkce nových Slávistických novin

    SvatyBojovnik (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 07:09 |  
    1 1

    Zdarec, za me pekne. Asi budu jediny komu se nove logo moc nezamlouva. Me se nelibi ta cervene pole napisu, ale dokazu s tim zit...

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      th   před 8 měsíci 09.07.2016 07:58 |  
      0 1

      Víc by se mi tam nahoře líbilo je "SN" v těch polích vedle hvězdy (a poměrem je zkrátit), v logu plný název být snad nemusí. Ale osobně problém nemám. Ale naopak bych možná vypustil ty obrázky pod tím. Teď to trvá týden, než na hlavní straně doscrolluji k nadpisu prvního článku samotných SN a zjistím, jestli je tu něco nového. Jinak super!

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:40 |  
        0 0

        Az zmizi info box o vyjezdech, tak se to cele posune a prvni clanek bude hned viditelny.

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          th   před 8 měsíci 09.07.2016 08:47 |  
          0 0

          Výborná zpráva!

          Jestli můžu mít dotaz, zkoušeli jste při testování i jiné barevné kombinace a pokud ano, jak jste je hodnotili? Třeba třetí slávistickou - modrou - místo černé.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Richi (admin)   před 8 měsíci 09.07.2016 08:59 |  
            0 0

            Modrou jsme nezkouseli. Zkouseli jsme to cele bile, ale to nam prislo zvlastni, proto trochu ta sediva. Ale souhlasim, ze text clanku by mel byt bily jako veskery text na webu.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              eomer (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 11:27 |  
              0 0

              Barvy jsou dobré, tu modrou (tmavě) bych možná zkusil pod logem SN a domečkem místo té černé.

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

                th   před 8 měsíci 09.07.2016 13:39 |  
                0 0

                Právě tak to bylo myšleno - kolem loga, domů, "další" na hlavní stránce u aktualit, tlačítko vložit komentář atd. :)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        SvatyBojovnik (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 11:46 |  
        0 1

        Jojo, lepší by bylo SN než to stávající... Připadá mi to taková grafika alá 90 léta, a klidně by pak mohlo být i větší, trochu vystupovat z lišty, ať je více viditelné. Ale jak říkám, je to drobnost se kterou dokážu žít. :)

  81. Re: Funkce nových Slávistických novin

    carfi-sks (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 07:59 |  
    0 0

    Mně se nový web líbí a jsem rád, že je vytvořen stejně jako starý s fukcema, články apod. akorát převeden do nového designu. A nové logo pěkné :)

  82. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Obr   před 8 měsíci 09.07.2016 08:20 |  
    0 0

    Hezky a prehledny web! Diky

  83. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Vulturesman (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 09:19 |  
    0 0

    Opravdu skvělá práce! Děkuji všem zúčastněným na tvorbě nového webu! :-)

  84. Re: Funkce nových Slávistických novin

    mike.99   před 8 měsíci 09.07.2016 09:27 |  
    1 0

    Mě se stejně nejvíc líbí ta tabulka. Slavia první a Sparta poslední. Jsem zvědavý, kolik kol to vydrží. :o))

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      edenian   před 8 měsíci 09.07.2016 13:10 |  
      0 0

      Koukam ze sis taky nastavil celou tabulku, jsem zvedavej kdy se vratime k nastaveni " pouze okolni tymy" :-)

  85. Re: Funkce nových Slávistických novin

    tomcz   před 8 měsíci 09.07.2016 10:00 |  
    1 0

    Ještě mě napadá, když mi víc lidí okomentuje příspěvek v diskuzi, jestli by to nešlo slučovat dohromady, takhle pak musím několikrát odklikávat to jsem už četl, nebo třeba přidat k tomu tlačítko "označit jako přečtené" (jako je u FB)

  86. Re: Funkce nových Slávistických novin

    ctute   před 8 měsíci 09.07.2016 10:10 |  
    1 0

    za mne oproti starsi verzi znacne neprehledne, chce to si zviknout, a spatne zvolene fonty (písmena) .. moc rozvlacné a nectivé..

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Paldi55   před 8 měsíci 09.07.2016 10:24 |  
      0 0

      Chce si to zvyknout, kámo. ;-)

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        ctute   před 8 měsíci 09.07.2016 10:55 |  
        1 0

        jasne hrubka jako hrom...stejne ale tanhle druh pismen na zadnem portalu neni ...

  87. Re: Funkce nových Slávistických novin

    eomer (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 11:22 |  
    0 0

    Ahoj, stránky se mi líbí, diky moc. Zaujala mě statistika jak dlouho už tu jsem a kolik jsem toho napsal při svých skromných příspěvcích do diskusí :-)

  88. Re: Funkce nových Slávistických novin

    tantalos   před 8 měsíci 09.07.2016 13:34 |  
    0 0

    Dříve mi stačilo jediné kliknutí, abych věděl, co se děje.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      edenian   před 8 měsíci 09.07.2016 16:22 |  
      0 0

      Nejaky cas nebude nic jednoduchy. Az zase po tom.

  89. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Fulham   před 8 měsíci 09.07.2016 17:18 |  
    0 0

    Dobrá práce lidi...

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Fulham   před 8 měsíci 09.07.2016 18:53 |  
      0 0

      Tak jsem to lustroval a přidávám se ke dvěma výše zmíněným návrhům-1)reakce na koment, ale není vidět na co reaguji 2) dříve šlo v nastavení komentářů začínat od posledních, nyní jsem to v menu nenašel... Ale to jsou fakt drobnosti.

  90. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 19:02 |  
    0 0

    Ještě jedna věc se mi na starých webovkách líbila. Když reagoval na delší komentáře místním diskutérů, tak se mi líbilo, že při psaní odpovědi jsem měl hned nad textem daný komentář. Teď furt musím jezdit a hledat to ve všech komentářích. Byl bych rád, kdyby se to dalo zařídit. :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 09.07.2016 23:57 |  
      0 0

      A ještě mě napadlo, jestli by šlo udělat zvukovej efekt, když jsem na chatu a někdo pošle adresovanou zprávu přímo mě.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 8 měsíci 10.07.2016 09:14 |  
      1 0

      zařídíme

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 09:26 |  
        0 0

        Díky.

  91. Přihlášení na mobilu

    Jikom33   před 8 měsíci 10.07.2016 09:46 |  
    0 0

    Jak vám jde přihlášení na mobilu? Já vyplním údaje a stejně mě to nepřihlásí. Vyplním jméno a heslo, stránka se aktualizuje a vyjede na mě znovu stránka, kde jsou políčka pro jméno a heslo nevyplněná, ačkoliv jsem je předtím zadal dobře. Na PC bez problému, ale na mobilu mi to takhle blbne. Asi to bude spíš mobilníma W10 :/

    • Re: Přihlášení na mobilu

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 10:02 |  
      0 0

      Mně to funguje bez problému.

  92. Re: Článek pro diskuzi off-topic

    koocze   před 8 měsíci 10.07.2016 11:03 |  
    2 0

    Měl bych přeci jen pár drobností:
    1) Možnost přihlásit se na trvalo. Po 48 hodinách jsem se musel znova logovat jak na PC tak na MT, cookie zřejmě vyexpirovala.
    2) Při přihlášení návrat na URI odkud bylo na "Přihlašte se zde" kliknuto.
    3) Nějakou hezkou favikonu :)

    Děkuji

  93. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Guly (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 13:23 |  
    1 0

    Ještě malý detail. Když jsem v chatu a někdo přidá nový komentář, tak se mi to vpravo zobrazí v nejnovějších komentářích na SN. A když dám přejít na komentář, tak mě to sice hodí do daného článku, ale už se mi nezobrazí daný komentář a pokud mám článek hodně komentářů, tak je to složitější najít.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      tomcz   před 8 měsíci 10.07.2016 13:34 |  
      0 0

      souhlas :) mohl by být i klikací ten komentář, s tím že by se narolovalo přímo na něj :)

  94. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Petr9608   před 8 měsíci 10.07.2016 14:10 |  
    0 5

    Zdravim. Jasně změna k horšímu. Ta diskuse off-topic je neuvěřitelnej zabiják, To to nemůžete přesouvat třeba až po 48 hodinách?

    Ještě, že jsem vám na to nedával žádný peníze. Ale přispěl bych na návrat zpět to ano.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 14:15 |  
      0 0

      Takže příspěvek, který sem nepatří, tak sem patří, ale po 48 hodinách ne? :-)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Steve2924 (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 15:41 |  
      0 0

      Tak necpi offtopic tam kde nemá co dělat!

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      postovni (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 22:47 |  
      0 0

      Neživíš, tak nepřepínej :-).

  95. prihlasovani pres iOS / safari

    edenian   před 8 měsíci 10.07.2016 14:33 |  
    0 0

    Kdyz zavru safari na iPhonu, tak se priste musim znova prihlasit. Na starym webu jsem zustaval prihlaseny. Je tady nekdo s iPhonem? Nebo by vedel webmaster? Dik

    • Re: prihlasovani pres iOS / safari

      Radek097 (přítel SN)   před 8 měsíci 10.07.2016 14:36 |  
      0 0

      Všichni mají stejný problém.

    • Re: prihlasovani pres iOS / safari

      postovni (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 22:46 |  
      0 0

      Já mám totéž i na PC. W10 a explorer11.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Grobar   před 7 měsíci 10.07.2016 16:41 |  
      0 0

      Asi náhrada za Škodu, nutno podotknout že adekvátní, pokud to bude pravda.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Lovver   před 7 měsíci 10.07.2016 17:17 |  
        0 0

        Bylo by to skvělý, ale údajně o něj je zájem z Belgie a Německa a nevím, jestli se můžeme jejich nabídkám vyrovnat. Po fotbalové stránce myslím. Zároveň jsem zmíňku o tom viděl pouze v tomto tweetu. Má někdo odkaz na nějaká jiná média?

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          tomcz   před 7 měsíci 10.07.2016 17:51 |  
          0 0

          zkoušel jsem trochu hledat a nenašel, takže tomu moc nevěřím...

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Radek097 (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 18:35 |  
            0 0

            Na stránkách AS Trenčína v diskuzním fóru (kam jinam se podívat než sem) psali, že na RTVS říkali, že Kessela chce Slavia.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              belmis (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 18:48 |  
              0 0

              Kéž by měl pravdu :)

            • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

              tomcz   před 7 měsíci 10.07.2016 18:52 |  
              0 0

              já zkoušel google :D s filtrem na poslední týden :D

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      carfi-sks (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 21:16 |  
      0 0

      Pokud se povede přivést Van Kessel, tak budu maximálně spokojen, smeknu klobouk vedení a opravdu začnu věřit v boj o titul!

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        ocetnik (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 22:45 |  
        0 0

        Jsou to občas nervy, co? :-)

  96. Re: Funkce nových Slávistických novin

    honzam   před 7 měsíci 10.07.2016 19:43 |  
    0 0

    Už si po těch pár dnech na nový web docela zvykám, je se chci zeptat ten Deli a Vlček na hlavní stránce jsou zrcadlově obráceni schválně :-) ?

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 17:42 |  
      0 0

      umyslne a moje chyba ze jsem si nevsiml dresu ... :(. Casem opravime

  97. Re: Funkce nových Slávistických novin

    tomcz   před 7 měsíci 10.07.2016 20:34 |  
    0 0

    Možná by odkazy v komentářích jinou barvou než červenou. Když takhle hledám červený značky "Nový" při rolování, tak se vždycky nachytám na odkazech :D Ale zase chápu, že je to kvůli designu :)

  98. Re: Funkce nových Slávistických novin

    slamacek (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 23:16 |  
    0 0

    je to zmena a jeden si zvyka a po delsim marnem hledani mam otazku. daji se prispevky v diskuzi nastavit, abych mel prvni ty nejnovejsi a ty nejstarsi dole a ne tak jak se mi zobrazuje, ze musim rolovat az na konec? diky.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      ocetnik (přítel SN)   před 7 měsíci 10.07.2016 23:40 |  
      0 0

      Nejde, musíš rolovat

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Thorklaer (přítel SN)   před 7 měsíci 11.07.2016 10:35 |  
        0 0

        také jsem zvyklý na řazení od nejaktuálnějších komentářů, nebaví mě se rolovat kilometrem starých komentářů.

        @Richi, Capino - plánuje se zavést? Alespoň nějaké elementární filtry/řazení by diskusi pomohly. Nebo nějaká "ikonka" na skok na konec diskuse.

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          Capino (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 11:38 |  
          1 0

          Ahoj, skok na nejnovější komentáře plánujeme. Ten bude myslím i velice pružně (možná to uděláme na styl "skok po nových komentářích ".
          Pak by měla následovat funkce na zvýrazňování jednotlivým uživatelem nepřečtených komentářů. A filtrování oblíbených / neoblíbených uživatelů. To jsou body schválené.
          Řazení máme v bodech k diskuzi, ale tím že to zde zaznívá celkem často, myslím že to bude určitě také a spíš to je jen o dohodě jaké možnosti řazení / filtru se udělají.
          T.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Thorklaer (přítel SN)   před 7 měsíci 12.07.2016 12:30 |  
            0 0

            Tak to zní super, už se těším. To by mi hodně pomohlo se v diskusi dobře orientovat :)

            Díky,

  99. Re: Funkce nových Slávistických novin

    mike.99   před 7 měsíci 11.07.2016 14:09 |  
    0 0

    Mám drobnou připomínku ke statistikám brankářů. Nebylo by zajímavější uvádět u nich místo počet vstřelených branek počet vychytaných nul? Pokud to tu již zaznělo, tak se omlouvám. Neměl jsem čas pročítat všechny komentáře. :o)

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 17:29 |  
      0 0

      diky za pripominku. Nad tim jsme nejak nepremysleli a premyslim, zda by to system dokazal, asi jo, jen by se to muselo nejak predelat. Asi to ted nebude priorita a dame to jako temamdo budoucnosti. Mame v planu dulezitejsi veci :)

      • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        mike.99   před 7 měsíci 13.07.2016 21:29 |  
        0 0

        To je jasné. Jde jen o kosmetickou úpravu, která nemá vliv na funkci. :o)

  100. Re: Funkce nových Slávistických novin

    popin   před 7 měsíci 11.07.2016 15:07 |  
    1 0

    Je to o zvyk, zatím se moc neorientuji.
    Vadí mi otočené dresy u Vlčka a Deliho, chybka se vloudí.........

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 17:25 |  
      0 0

      moje chybka. Jsem se soustredil na texty ze mi nedoslo, kdyz prevratim hrace, prevratim i dresy. Smysl byl aby koukali k sobe.

  101. fonty písmen

    ctute   před 7 měsíci 11.07.2016 15:33 |  
    0 1

    Za mně .... změnou stylu písma se staly Slávistické noviny dost nečtivé a nepřehledné..stačí se podívat do rubriky "Aktuality". Myslím že v současnosti vede v přehlednosti Slavia.cz nad zdejším. Nevím jestli to byl záměr, ale snaha za každou cenu být novým je v tomto případě kontraproduktivní. Stačí když si položíte vedle sebe staré a nové stránky, od nových bolí oči. Písmo je buď natěsnané na výšku a nebo rozvláčné a šedivé místo černé. Chtělo by to zapracovat na možnosti (jestli to vůbec jde) měnit si styl podle sebe.
    Další myslím že rubriky ..jako Aktuality, Juniorka, Evropská liga a pod by měly být někde na liště aby si čtenář mohl otevřít co potřebuje a co jej zajímá a ne takto pod sebou, kdy než se dostanu do svojí rubriky kterou bych chtěl číst, musím odrolovat další nacpané pod sebe i s textem bez ladu a skladu, značně to otravuje a zdržuje.

    • Re: fonty písmen

      jane (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 16:35 |  
      0 0

      Na fontu ještě zapracujeme. Ohledně řazení rubrik - články se řadí úplně stejně jako na starém webu, myslím, že článků není zase tolik, aby si člověk nesroloval o jeden nebo dva dolů. Na lištu by se všechny rubriky nevešly.

  102. Re: Funkce nových Slávistických novin

    dalislavista   před 7 měsíci 11.07.2016 16:40 |  
    0 0

    Všiml jsem si, že stránky chovají v mobilu jinak než na PC. Např. na mobilu v chromu dám rubriky- hráči na hostování- a otevře se mi dlouhý seznam zápasů začínající Tallin-Slavia, odvetou a pak zápasy všech mužstev- o jaké mužstvo jde tam není- Liberec- Sla, Sla- Litoměřice, Wolfsburg- Sla atd. Ale hráči na hostování ne.
    Uvítal bych možnost "zobrazit klasickou verzi".

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 17:22 |  
      0 0

      to je chyba ktere jsme si u mobilu nevsimli. Zaradime do opravy. Diky za upozorneni.

  103. Re: Funkce nových Slávistických novin

    slavistou50let   před 7 měsíci 11.07.2016 17:27 |  
    0 12

    Hnus velebnosti. Co funguje, tak zrušíme. Seru jako kovanej slávista na tyto stránky.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 17:31 |  
      7 0

      taky nazor. Stare SN byly pred rozpadnutim, neslo delat registrace a plno veci tam bylo nefunkcnich. Ale kazdy ma pravo sem nechodit. Vy sem chodite dobrovolne, my to delame dobrovolne. Pravo volby ma kazdy

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Boss82   před 7 měsíci 11.07.2016 21:33 |  
      1 0

      Hurá, myslím, že se díky tvému odchodu úroveň těchto stránek radikálně zvedne. Sbohem.

  104. zklamání

    Tonda   před 7 měsíci 11.07.2016 20:21 |  
    2 0

    Tyto stránky se pro mě staly značně nečitelné. Z té šedé barvy textu mě bolí oči už po půlminutě. Nešlo by to prosím trochu ztmavit, ideálně nechat text černou barvou?

    • Re: zklamání

      Richi (admin)   před 7 měsíci 11.07.2016 20:24 |  
      0 0

      pracuje se na vylepšení

      • nadšení :)

        Tonda   před 7 měsíci 11.07.2016 20:31 |  
        0 0

        moc děkuju za info

      • Re: zklamání

        PetCC   před 7 měsíci 13.07.2016 12:04 |  
        0 0

        Nejlepší by bylo udělat dvě volitelné verze. Tu druhou pro starší, co už tak dobře nevidí. Nebo co nemají na monitoru přebuzenej jas a kontrast :-)
        Vždyť já jsem doposud používal tu nejstarší verzi webu, protože to šlo a mě ten vzhled (zaměřený na text) vyhovoval.

  105. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Gino   před 7 měsíci 12.07.2016 08:58 |  
    0 0

    Dvě připomínky:

    1/ OT diskuze není vidět na mobilu - respektive nenašel jsem kudy do ní vlézt.
    2/ proč článek o spekulaci s GVK není mezi články a je jen schovaný pod aktualitami? Na minulých SN mi to přišlo přehlednější. Buď byla aktualita odkaz na externí článek, nebo byl článek na SN normálně mezi články.

    Díky za odpověď, případně opravu/nasměrování mé maličkosti.

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 12.07.2016 09:10 |  
      0 0

      1) diskuse neni videt? Nechapu?

      2) jelikoz GVK je spekulace a mame ruzne informace, tak jsme to nechali v aktualitach po diskusi v redakci. Nechteli jsme hned delat klasicky clanek.

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Lovver   před 7 měsíci 12.07.2016 09:19 |  
        0 0

        S tím OT jsem měl stejný problém. Jedná se o článek, který není zobrazen mezi normálními články, ale pouze v tom pravém panelu jako "Důležitý článek" a ten panel se na mobilu nezobrazuje. Také jsem tedy nepřišel na to, jak se k němu dostat z mobilu.
        Jinak spekulace o GvK v aktualitách mi přijde naprosto v pohodě.

        • Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          jane (admin)   před 7 měsíci 12.07.2016 10:38 |  
          0 0

          Panel se na mobilu zobrazuje, stejně jako panel s tabulkou, twitterem a spol. Jen je zařazen pod články na homepage.

          • Re: Re: Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

            Gino   před 7 měsíci 12.07.2016 11:55 |  
            0 0

            Díky za navedení.

  106. Re: Funkce nových Slávistických novin

    asanin   před 7 měsíci 12.07.2016 11:05 |  
    0 0

    Nevím jestli se to tu už neřešilo, takže pokud ano - tak mě omluvte... Nepřijde mi hezké, jak jsou na horním banneru fotky Deliho a Vlčka s bílým pruhem a hvězdou na pravé straně... Zřejmě nějaký zrcadlový efekt, ale náš dres bych takto nekazil.. Pokud by to šlo, tbylo by dobré fotky na banneru vyměnit..

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      ocetnik (přítel SN)   před 7 měsíci 12.07.2016 16:42 |  
      0 0

      Náhled by byl dobrý kdyby člověk mohl trochu formátovat text...

      • Re: Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Richi (admin)   před 7 měsíci 12.07.2016 18:14 |  
        0 0

        náhled + základní editor jsem si zapsal do poznámek do budoucího vývoje

    • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

      Richi (admin)   před 7 měsíci 12.07.2016 18:15 |  
      0 0

      bod 1 nechápu?

      • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

        Panda   před 7 měsíci 12.07.2016 19:00 |  
        0 0

        Zřejmě myslím, že když vleze do toho zmíněného článku, tak nahoře v liště prohlížeče není žádný název stránky nebo článku, ale pouze odkaz.
        (Hl. stránka má např. Home|Slávistické noviny)

        • Re: Re: Funkce nových Slávistických novin

          quimi (přítel SN)   před 7 měsíci 13.07.2016 07:32 |  
          0 0

          Přesně tak, díky :-)

  107. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Miki77 (přítel SN)   před 7 měsíci 13.07.2016 08:34 |  
    0 0

    Hodnocení po pěti dnech provozu 1*, musím velice pochválit a poděkovat redakci a hlavně zpracovatele nové webu za velice zdařilí upgrade s minimem chyb a rapidním zlepšení oproti původnímu systému. Bohužel, často jsem se setkal, že aktualizované weby byly horší než původní a mám velkou radost, že právě zde se podařilo vytvořit z mého pohledu velice příjemné prostředí se spoustou nových vychytávek, které si (i když jsem velmi konzervativní) hojně užívám.
    Příjemný den

  108. Re: Funkce nových Slávistických novin

    japhy   před 7 měsíci 13.07.2016 10:06 |  
    0 0

    Děje se to jenom mně nebo to nikomu nevadí? Např. reaguji na posl. příspěvek->celá stránka se odroluje nahoru na pole napsat komentář->příspěvek odešlu->celá stránka se odroluje na konec diskuze. Psát toho víc, asi mi hrábne...
    Jinak ale velká pochvala - i já, co má se změnami čehokoliv problém, jsem si zvykl prakticky hned.

  109. Re: Funkce nových Slávistických novin

    japoko   před 7 měsíci 13.07.2016 19:17 |  
    0 0

    Dobrý den, asi nejsem tak PCgramotný, ale nemohu najít nastavení řazení diskuze tak, aby nejnovějšípříspěvek byl nahoře! Můžete mi pomoci? Děkuji!

    • Re: Funkce nových Slávistických novin

      japhy   před 7 měsíci 13.07.2016 20:56 |  
      0 0

      Zatím prý nelze, ale je to v plánu.

  110. Přihlašování + psaní komentáře

    PetCC   před 7 měsíci 14.07.2016 11:18 |  
    1 0

    Docela mi vadí, že se musím denně přihlásit. Na předchozím webu mi to vydrželo několik týdnů. Pokud je nějaká možnost, jak to nastavit u mě, tak sem s ní.

    Zároveň jsem přišel na problém při psaní tohohle komentáře, Nemohl jsem to na stránce najít. Nemohlo by být psaní nových komentářů až dole?

    • Re: Přihlašování + psaní komentáře

      PetCC   před 7 měsíci 14.07.2016 11:20 |  
      1 0

      A koukám, to rolování po napsání se mi teda vůbec nelíbí.

  111. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Taho   před 7 měsíci 19.07.2016 19:20 |  
    0 0

    Nenašel jsem vodítko pro udělování žlutých a červených karet. Jestli jsem něco nepřehlédl, najednou přistane (bez vysvětlení) žlutá karta. Mohu jjen hádat, že žlutá karta "přiletěla za výraz "luftjarda" zatímco jinde prošel daleko trvdší výraz vůči diskutujícímu.

    • Re: Funkce nových Slávistických novin

      Taho   před 7 měsíci 19.07.2016 20:41 |  
      0 0

      Tak upřesnění od Jane (děkuji) : žlutá za urážlivé komolení jména našeho hráče.

  112. Re: Funkce nových Slávistických novin

    urs (přítel SN)   před 7 měsíci 22.07.2016 15:49 |  
    0 0

    u zvonečku s notifikacemi nových komentářů poprosím opravit slovo komentáře na komentář - momentálně je tam třeba toto: "urs reagoval na tvůj komentáře", což není pravopisně dobře a bije mi to do obličeje, že jo :)

  113. Re: Funkce nových Slávistických novin

    creedby (přítel SN)   před 7 měsíci 24.07.2016 09:17 |  
    0 0

    Ocenil bych, kdyby u komentaru, ktere byli pridany od posledniho prescteni (funkce bude teprve zavedena - nyni jsou zatim nove komentare za posledni 2 hodiny) bylo zobrazeno kolik je novych komentaru v clanku (dat tam treba dve cisla za sebou oddelene pomlckou).

    • Re: Funkce nových Slávistických novin

      creedby (přítel SN)   před 7 měsíci 24.07.2016 09:23 |  
      0 0

      Jeste me napadla funkce, ze by v rohu na strance mohla byt moznost si nastavit kolik hodin dozadu by se zviraznili nove komentare, napr. Zviraznit vsechny komentare za poslednich 7 hodin

  114. Re: Funkce nových Slávistických novin

    martyni (přítel SN)   před 7 měsíci 04.08.2016 10:33 |  
    3 0

    Jestli už to někdo psal, tak se omlouvam za opakovani, ale pokud se chystaji ještě upravy webu, primlouval bych se za to, aby se clovek nemusel po kazdem vstupu znovu prihlasovat a při prihlasovani nemusel pokazde rolovat nahoru, protože lista s moznosti prihlaseni je dostupna, jen, když je clovek nahore na strance. Trochu neprijemna je i práce s odklikavanim upozorneni na to, ze někdo reagoval na muj komentar. Pokud si to chce clovek odklikat, musí u každého komentare rolovat nahoru.

  115. Re: Funkce nových Slávistických novin

    YuckFou   před 7 měsíci 07.08.2016 17:26 |  
    0 0

    Mají SN nějaký RSS kanál?

  116. Re: Funkce nových Slávistických novin

    dalislavista   před 7 měsíci 08.08.2016 15:44 |  
    2 0

    Mám dotaz. Prohlížím si článek a nejsem přihlášený. Chci reagovat, tak se přihlásím, ale nejsem zpět na článku, ale nabízí mi to jít na hlavní stránku a musím znovu vyhledat ten článek a příspěvek, na který chci reagovat. Nešlo by to po přihlášení mít možnost skočit tam, kde jsem byl naposledy? Díky

  117. Re: Funkce nových Slávistických novin

    Vici   před 6 měsíci 09.08.2016 18:22 |  
    3 0

    Nove SN super. Jen jedna mala drobnost. Neslo by otocit prispevky od aktualnich po starsi? Zvlast ve vetsich diskusich kde je nad 100 prispevku je toho rolovani opravdu hodne a je to zbytecny. Snazim se to procitat. Ale kdyz nekde pribyde prispevek. Nezbyva mi nez rolovat znovu celou diskusi. Diky za info jestli je to mozny. Nebo aspon vysvetlit proc je to takhle protoze ja to moc nechapu. :)

  118. Re: Funkce nových Slávistických novin

    ocetnik (přítel SN)   před 6 měsíci 11.08.2016 16:49 |  
    0 0

    nějak postrádám místo kde psát postřehy z používání SN. Tak to zkusím tady.

    Jde udělat aby odkazy na poslední komentáře v Chatu odkazovali přímo na komentář a ne jen na článek?

    • Re: Funkce nových Slávistických novin

      dropt   před 6 měsíci 11.08.2016 16:52 |  
      1 0

      Nemluvím za redakci. Tento podnět jsem měl na Richieho ihned po spuštění SN. Snad to bude fungovat již v některém z nejbližších updatů.

  119. PSANÍ INTERNÍCH ZPRÁV

    Hesmir (přítel SN)   před 6 měsíci 24.08.2016 10:29 |  
    0 0

    Pokud chci napsat zprávu dalšímu uživateli SN, což na starém webu nešlo, nepošle se, či není k zobrazení celá, v případě že je obsáhlejší.
    Ocenil bych, aby tedy byla -
    1. délka omezená,
    a) následně se text zasekl a dál nešlo psát, jen po délku, kterou zpráva zobrazí příjemci.
    b) pod textovým polem bylo počítadlo znaků, které ukazuje kolik zanků zbývá, či kolik přesahuje,

    2. pokud bude možno psát do aleluja, aby ta kompletní zpráva i dosšla, buď se zobrazí rovnou celá, nebo aby v okně textu poslané zprávy šlo rollovat.

  120. Re: Funkce nových Slávistických novin

    ocetnik (přítel SN)   před 2 měsíci 18.12.2016 11:25 |  
    0 0

    Je možný převést Slavistické noviny ze starého HTTP na nové bezpečnější HTTPS? Navíc když se člověk přihlašuje heslem bylo by to velmi vhodné...

    • Re: Funkce nových Slávistických novin

      chrobak   před 3 dny 17.02.2017 10:52 |  
      1 0

      Já vidím https

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen