Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

V oku nepříliš lahodícím zápase podlehli slávisté smolně Plzni 0:1 a připsali si první porážku před vlastními diváky v sezoně. Odrazilo se to na známkách jednotlivých hráčů?

Ti, co v neděli večer čekali ofenzivní utkání, museli odcházet zklamáni. Slavia nepředvedla skoro nic a nevytvořila si ani jednu vyloženou gólovou příležitost, Plzeň pak na tom nebyla o mnoho lépe. Celé utkání tak rozhodla nešťastná hlavička Davida Hubáčka do vlastní sítě. Ve druhé půli se Slavia pokusila s výsledkem něco udělat, ale hra dopředu byla velice nepřesná a "na náhodu". Plzeň se tak prozdržovala k cenným třem bodům.

Co se týče sešívaných tak jsou  pryč ofenzivní hody z úvodu sezony a Slavia se řadí k nejnudnějším mančaftům v lize, neboť méně branek padlo už jen v zápasech Hradce. Opravdu je trenér Rada spokojenější s nudnou remízou 0:0 v Jablonci než s nervydrásající přestřelkou 3:3 s Jihlavou? Jako by se veškerá kvalita v útoku vytratila spolu s formou Karola Kisela. Fanoušci a zřejmě i generální manažer Kusý mají jinou představu o tom, jakou hru by měla Slavia předvádět. Uvidíme, jak si povedeme v nadcházejících 3 nesmírně důležitých zápasech proti papírově slabším celkům, které rozhodnou o tom, kam se červenobílí v tabulce zařadí. Jen připomenu, že v současné době máme stejně daleko k vrcholu i spodku tabulky.

Nyní již ale přistupme k ohodnocení hráčů. 10 je nejlepší známka, 1 nejhorší.

Kamil Čontofalský - 5 - Gól chytat nemohl, jinak moc práce neměl. Dobře polapil několik centrů i méně nebezpečných střel. Při vybíhání zaváhal jednou, když si při zákroku vykloubil prst a míč neudržel.

Milan Nitrianský - 6 - 35 minut odehrál kvalitně, pak musel pro zranění vystřídat. Jednou zabránil gólu, když pokryl nahrávku před prázdnou branku, v začátku utkání zase skvěle vysunul Koreše do naší největší šance.

Martin Latka - 5 - Tradičně dobrý výkon. V obraně se blýskl zejména odkopnutím míče v krkolomné pozici před nabíhajícím Bakošem. Škoda jen zbytečné žluté karty za řeči, ta jde ale i na vrub špatně pískajícího rozhodčího.

David Hubáček - 4 - Nešťastný "hrdina" zápasu. Vlastní branka je velkou chybou, je však třeba přiznat, že centr byl výtečně kopnutý a Hubáček ho těžko mohl pouštět za sebe. Jinak odehrál slušný zápas.

Matúš Čonka - 5 - Na začátku jednou zaváhal, poté už v obraně neměl větších problémů. Snažil se hrát i dopředu, bohužel bez kýžené efektivity. Celkově ale solidní výkon, zvláště když hrál celý zápas po delší době.

Štěpán Koreš - 3 - Slabý výkon. Podobně jako většina jeho kolegů ze zálohy neukázal žádnou myšlenku, navíc zahodil největší šanci Slavie, když váhal tak dlouho, až mu míč utekl do zámezí. Vynikající forma je po jeho vleklém zranění pryč a momentálně Štěpán hraje špatně.

Ondřej Petrák - 5 - "Bimbo" nezahrál tak dobře, jak je u něj zvykem. Pár míčů vybojoval, udělal ale i několik chyb. Dostal i zbytečnou žlutou kartu, když zaváhal a zvolil špatné řešení situace.

Jaromír Zmrhal - 4 - Nebyl příliš vidět. Ukázal se jen dobrou střelou z úvodu utkání a několika chybami v obranné fázi později. Poněkolikáté slabší výkon. Chybí sebevědomí nebo kvalita?

Lukáš Jarolím - 4 - Zahrál lépe než Zmrhal, přidal i několik překvapivých a dobrých přihrávek. Známku mu ale kazí tragické zahrávání standardních situací. Dobře kopl snad jediný roh, jaký to rozdíl oproti Horváthovi!

Tomáš Mičola - 4 - Spoustu chyb a nepřesností předvedl Mičola. Snaží se hrát, ale momentálně si s míčem nerozumí, takže jeho akce záhy končí. Připsal si zajímavý pokus po Škodově sklepnutí ve druhém poločase.

Milan Škoda - 5 - Jeden z jeho lepších výkonů ve Slavii. K zakončení se nedostal, centry do vápna prostě nepřišly. Vybojoval a kvalitně podržel několik míčů, pro Mičolu pak připravil naši asi největší šanci ve druhé půli.

Róbert Cicman - 5 - Těžkou úlohu měl střídající Cicman, který naskočil do rozehraného zápasu kvůli zranění Nitrianského. V obraně si svou práci odvedl, dopředu ale nepředvedl nic a po několikáté přihrávce dozadu na něj diváci pískali. Přesto dám vzhledem k okolnostem solidní známku, pokud ale nastoupí v Budějovicích, tak bude muset předvést více.

Luboš Tusjak - 5 - Po svém nástupu na hřiště hru lehce oživil, přesto výrazněji nezaujal. Každopádně ale podal lepší výkon než Koreš.

Karol Kisel není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    bongor     před 11 lety 06.11.2012 10:57 |  
    0 0

    ještě by stálo za to,abychom každý týden známkovali také aktéry
    pimprlové komedie s názvem"korupce v českém fotbale".O tom,že se
    korupce nikdy neukončila,pouze jsou rozhodčí opatrnější,jak na hřišti,tak v telefonním styku,víme všichni.Teprve když se to "někomu"přestane líbit,tak se to začne provětrávat s tím,že o fotbalu musí rozhodovat ti,kteří do něj dávají peníze a ne nějací strejcové,co z něj zase ty peníze vysávají.Je to skutečně zajímavá myšlenka.kdo dá hodně peněz,tak zřejmě bude i o výsledcích rozhodovat hodně a žádní Berbrové a spol.se mu do toho nebudou plést.
    Je to až moc průhledné soudruzi ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Slawek     před 11 lety 06.11.2012 15:12 |  
      0 0

      Tak Bílek nevypadal, že by si dával na něco pozor. Pískal vše diskutabilní pro Plzeň nebo to nechal být. Kdyby chtěl někdo hledat důkazy, tady to měl názorně předvedeno. Ale nikde ani řádka, takže je to asi tak jak to býti má.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bongor     před 11 lety 06.11.2012 15:23 |  
        0 0

        To máš pravdu,dokonce si toho všimli i na Primě,kde píší,že Plzeň vyhrála jen díky vlastenci obránce HORÁČKA,zanďouru ve 2.poločase
        a přízni rozhodčího Bílka.
        Taky se zajímavě pouštějí do diskuse okolo Kadlecova zranění
        a uvádějí,že se boleslavští pustili do sralty s mimořádnou tvrdostí,což už udělali i v zápase s Brnem,ale to holt nebyla sparta,tak si toho nikdo nevšímal.Výbornej postřeh!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 06.11.2012 11:01 |  
    0 0

    Jinak proti Budějovicím by měl určitě na místě pravého beka nastoupit Dostál, na kterého jdou z béčka vynikající reference. Pak bych také na place rád viděl Dobrotku místo Latky (na úkor Cicmana) a třeba i Hurku místo Koreše.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Kactus     před 11 lety 06.11.2012 15:57 |  
      0 0

      Dostal? neblbni, to je jeden z velkej omylu

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.11.2012 16:47 |  
        0 0

        Já jsem jeho výkony v sešívaném také kritizoval, ale dle infa od subHumana i quelhara hraje v juniorce opravdu dobře a to opakovaně. Navíc jiného pravého obránce nemáme a já tam radši uvidím Dostála než Cicmana.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 17:24 |  
          0 0

          stoprocentni souhlas.cicman ven!

  3. Jarolímovy standartky

    JS (přítel SN)     před 11 lety 06.11.2012 11:05 |  
    0 0

    Jsou stejně děsný jako v dobách KJe a před jeho odchodem do Sieny. Nechápu, že se nenajde někdo, kdo by řekl, ať už ty rohy a přímáky proboha nekope. Jsem rád, že občas roh kope Zmrhal a věřím, že třeba Juhar by to kopal líp. I když je pravda, že když je na hřišti Kisel, tak to obstarává on a asi stokrát líp :)

    • Re: Jarolímovy standartky

      jarodo57     před 11 lety 06.11.2012 16:41 |  
      0 0

      Ani Kisel neumí pořádný roh.Nejnebezbečnější rohy kope Horvát,ale bohužel i každý roh Sparty je nebezpečnější než ty naše obloučky.To by mělo být jedno z témat tréninků.Jedině nacvičený signál a nebo střílený roh má v dnešní době nejakou šanci. Ostatní je spíše šance pro soupeře k rychlému protiútoku.

      • Re: Jarolímovy standartky

        Markus     před 11 lety 07.11.2012 21:15 |  
        0 0

        Moc dobře si pamatuji, jak kopal Horváth ještě za nás, moc lidem se to nelíbilo a kritizovali ho právě pro obloučky a brankáři přímo do rukou ...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    1rytir     před 11 lety 06.11.2012 12:50 |  
    0 0

    S hodnocením nemám větší problém. Záloha si jako celek asi zasloužila ještě nižší známku a to kvůli nulové podpoře ofenzivy. Budu asi v menšině, ale dost dobře nechápu stále vysokou známku pro Petráka. Podle mého mu chybí odvaha a jeho přihrávky směrem dozadu, takříkajíc na jistotu, mě už docela zlobí. Naopak bych zvednul známku pro Tusjaka. Ten kluk ostatním ukázal, jak se rvát o míč a chtít s ním jít také dopředu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 06.11.2012 13:59 |  
      0 0

      Ondra Petrak jeste neni komplexni zaloznik. Ma vsak jiz vyborne zvladnutou defenzivni slozku sve hry a vysoke znamky sbira predevsim proto, ze diky jeho praci se souperi tezko dostavaji k nasi brane pres stred pole. Ano, chybi mu zatim sebevedomi a odvaha na to, aby se casteji poustel smerem dopredu a daleko vic podporoval ofenzivu (je taky otazka, jake ma v tomto smeru pokyny od trenera). Az se k tomu bude odvazovat casteji, tak taky nastane cas, kdy mu bude Slavia mala, protoze v tu chvili z nej bude hrac kvalitou vyrazne presahujici ceskou ligu. Co se tyce defenzivni prace, je podle me uz nyni na samotne spicce zalozniku hrajicich ceskou ligu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        PetCC     před 11 lety 06.11.2012 14:42 |  
        0 0

        No hlavně dokáže výborně pracovat tělem, takže tolik nehrozí faul a k míči se dostane čistě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          lassiter     před 11 lety 06.11.2012 15:00 |  
          0 0

          No a hlavně mu vůbec nepřekáží míč a má výbornej přehled, jako málokdo v tomhle věku. Věřim že ho jednou uvidíme v repre, pokud nezblbne a budou u ní nějaký normální lidi...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 14:01 |  
      0 0

      ja vim,ze ondra moc nerozehrava dopredu,ale asi mu to tak rekl trener.tusjaka tu vseci chvalite,ale vemte si ze jen behal po lajne tam a zpatky a dal mozna jeden dobry centr a jednu strelu.to je na hrace,co hral utocnika dost malo

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lassiter     před 11 lety 06.11.2012 15:11 |  
        0 0

        Tusjak asi bude chtít trošku víc času, ale má předpoklady, techniku, drzost a hlavně rychlost, zejména v prvních metrech. Nějak se mu až moc líbí u lajny, většinu akcí řeší právě u ní, což už začíná být dost čitelný. Centry nemá špatný, jen Škoda má nějak tendenci je k sobě nepřitahovat :-) Asi by to chtělo jít častěji dovnitř do hřiště, ale možná má slabší pravačku. Případně ho vyzkoušet vpravo přes nohu. No každopádně je na Radovi, aby z něj něco vybrousil, pač myslim, že brousit je z čeho :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          jane (admin)     před 11 lety 06.11.2012 21:50 |  
          0 0

          Podle mych informaci se Tusjak na pokyn Rady nema moc od lajny vzdalovat :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            kamaraddodeste     před 11 lety 07.11.2012 07:18 |  
            0 0

            A jaké pokyny má podle vás Koreš, asi budou podobné,ne?! Možná by mi mohl některý ze zdejších odborníků vysvětlit v čem je Koreš tak marný. Mičola i Tusjak běhají sice na hřišti jako splašený vysavač, ale spousta ztrát míčů, přihrávky bída, nákopy pro nikoho to nikdo nevidí? Nemluvě o nějaké fotbalové myšlence ta na zápase s Plzní nebyla vidět..celá hra je taková jalová v podstatě od všech.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      brotheus     před 11 lety 07.11.2012 08:14 |  
      0 0

      Přestože mám obavy, že si brzy vysloužím nálepku Petrákova fanatického obdivovatele, musím (opět) oponovat. Všichni tu dodnes se slzou v oku vzpomínají na Tavarese. Je to už nějaký čas, ale jedinou jím založenou akcí, kterou si vybavím, je vysunutí Standy Vlčka v památném zápase proti Ajaxu. Jinak hrál stejným způsobem jako Petrák: automaticky předával míč střednímu záložníkovi. Tím středním záložníkem navíc byl Tijani Belaid. Můžeme proti němu mít leccos, ale hrát se nikdy nebál. Zatímco Zmrhal v posledních zápasech dělá všechno pro to, aby mu nebylo možné přihrát. Schovává se za soupeře, nabízí se jen minimálně. O LJ ani nemluvě. Petrák je typický DZ a své povinnosti si plní vzorně, troufnu si dokonce říct, že na svém postu přestává mít v lize konkurenci. Je pravdou, že by se mohl častěji pokoušet zakládat útočné akce - mohl, ne měl. Několikrát už ukázal, že mu to myslí a umí poslat pěknou kolmici (kterou ovšem spoluhráč, nejčastěji Škoda, málokdy čeká). Jak ale správně píše quelhar, kdyby v tomhle směru Petrák začal být aktivnější, asi bychom mu záhy mohli dát sbohem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 07.11.2012 10:03 |  
        0 0

        Ja bych trosku oponoval s tim, ze by jen mohl casteji zakladat utocne akce. Z meho pohledu je defenzivni zaloznik typu soucasneho Petraka tak trosku prezita pozice. Myslim si, ze moderni fotbal klade na stredove hrace jeste vyssi naroky, meli by nejet dobre branit, coz Petrak zvlada vyborne, ale hrat fotbal po celem hristi, tedy vcetne zakladani utocnych akci a take castejsi podpory utoku. Prestoze z tech trech zalozniku hraje "posledniho", porad bych cekal, ze se bude daleko casteji dostavat alespon k hranici vapna soupere. Rekl bych, ze strelu ma Ondrej celkem solidni, bohuzel se k ni dostane jen cca dvakrat za mesic, coz je prilis malo.
        Ja bych mu moc pral, at se prosadi v zahranici v nejakem solidnim klubu. Ale aby po nem sahl nejaky aspon trosku zvucny klub, bude potreba ofenzivu zlepsit. Snad se tak stane jeste ve Slavii a neskonci driv nekde v prumernem tureckem klubu...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Betynka58     před 11 lety 06.11.2012 15:01 |  
    0 0

    Vím, že čtyřku pro Huba určitě ovlivnil ten vlastenec, jinak si podle mne určitě zasloužil vyšší známku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 15:08 |  
      0 0

      Ja bych teda u Jarolima asi sel vyrazne dolu s hodnocenim a to same Cicman , prave vzhledem k okolnostem. Jinak jen muj pocit , ale docela by stalo za to znamkovat vykon trenera, obcas mam pocit , ze nektera stridani, hlavne to slavne na Dukle mne budou probouzet jeste v pristim zivote.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.11.2012 15:21 |  
        0 0

        Známkování trenéra už tu někdo zmiňoval, ale zavádět ho nechci.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Betynka58     před 11 lety 06.11.2012 15:04 |  
    0 0

    Tak jsem čekal, jestli se Latka neobjeví v nominaci na repre a nestalo se... Což je asi pro Slavii v dané situaci dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 15:09 |  
      0 0

      Bilek se mel nekde vyjadrit , ze zpozdene vlaky se do repre beberou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 06.11.2012 15:18 |  
        0 0

        V tom případě je Bílek debil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          bongor     před 11 lety 06.11.2012 15:25 |  
          0 0

          No to j teda novinka Marko.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      jarodo57     před 11 lety 06.11.2012 16:44 |  
      0 0

      On sám může mluvit o nějakém zpožděném vlaku.On zůstal na nádraží od chvíle kdy naposledy kopl do balónu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 17:23 |  
      0 0

      vi nekdo,kdo protlacil do nominace krejciho?parkrat jsem ho videl a na reprezentaci nema.a pospisil to same,hral dobre tak 12 zapasu.to,ze tomas horava uz 3 roky tahne sigmu a je jeji jasne nejlepsi zaloznik nikdo nevidi.zvlastni

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 06.11.2012 17:37 |  
        0 0

        Podle Pesiceho je Horava defenzivni a ty si v narodaku udajne prehazuji vidlema, takze ho nepotrebuji. Potrebuji kreativni typy a tim je udajne Pospisil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bongor     před 11 lety 06.11.2012 18:30 |  
        0 0

        Rychle to smaž Kornovo ať to nevidí soudruzi z FAČR.Chceš se dostat do průšvihu?Koho už bys chtěl do repre,když ne raketu Krejčího,ten se vždycky při startu zapálí a potom buď hoří,nebo vybouchne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 19:43 |  
          0 0

          to abych rychle smazal profil.netusil jsem ze klika FACR dosahuje az sem

  7. Komentář Hattricku

    Mike     před 11 lety 06.11.2012 15:19 |  
    0 0

    I když šéfredaktor Hattricku Pavel Procházka je v prosparťansky zaměřen, což ve Sportu bylo skoro opačně a nemá rád Plzeň, tak to sem přeci jenom dám-

    Pokud jde o zápas Slavia – Plzeň (0:1), zaujaly dvě věci. Za prvé: tichý protest obou fanouškovských táborů proti až zběsilému tažení disciplinární komise FAČR proti pyrotechnice a ultras na českých stadionech. Kdyby s podobnou intenzitou šli Goldovi hoši po korupčních praktikách a nečekali, kdo jim co povolí nebo nepovolí vyšetřovat, udělali by asi líp. V úvodní čtvrthodině vládlo na stadionu v Edenu hrobové ticho, oba tábory se domluvily, že budou patnáct minut úplně zticha jako v kostele. Atmosféra byla děsivá a fotbal podle toho vypadal. „Takhle to opravdu představitelé českého fotbalu chtějí?“ ptají se nejen čeští ultras. Jakmile se začalo fandit, přišel do Edenu i fotbal.

    Plzeň byla v první půli lepší, útočnější a po zásluze vedla 1:0. Gólu však dosáhla velmi šťastně, Horváthův centrovaný volný přímý kop umístil hlavou za Čontofalského záda poprvé v životě slávista Hubáček.

    A pak Západočeši zalezli do obranné ulity a celý druhý poločas víceméně jen bránili a bránili hubené vedení. Úplně stejně jako v předešlé pondělní televizní dohrávce v Českých Budějovicích (také 1:0). Dosáhli sice cenných šesti bodů, posunuli se po čtyřech zápasech bez výhry v tabulce nahoru, ale kde je ten vychvalovaný progresivní Vrbův herní styl?! Co to je zase za českou „údržbu“? Účel světil prostředky, až se na to nedalo dívat. Jenže ve vyspělém mezinárodním fotbale tohle moc neplatí. V Madridu i silně kombinovaný tým Atlétika v Evropské lize za tuhle pasivní taktiku Plzeňské v poslední minutě tvrdě potrestal.

    A kdoví, jak by to dopadlo, kdyby v neděli v Edenu rozhodoval jiný sudí než Jaroslav Bílek? Po zásluze dostal od deníku Sport podprůměrnou známku 4. Je s podivem, když útočící tým dostane ve druhém dějství čtyři žluté karty (celkově sedm) a bránící jen dvě (celkově tři, a to ještě jednu brankář za zdržování). Přitom třeba držení za dres, které se na jedné straně trestalo, bylo na straně druhé velkoryse promíjeno (např. u Rajtorala). Bílek tak dokázal slávistům před pátečním utkáním v Českých Budějovicích vyžlutit Nitrianského i Latku a do kategorii ohrožených „tříkaretních“ posunul jedním vrzem Mičolu, Škodu, Hubáčka i Petráka. „Slušný“ výkon. Navíc červenobílé otáčením sporných soubojů kromě jedné šance do ničeho nepustil. Krátký, ale výstižný komentář byl k zaslechnutí na hlavní tribuně v Edenu: „Tady nestačí jedna Křetínského taška, už jim zase rychle otrnulo, to by chtělo aspoň tři lodní kufry!“

    • Re: Komentář Hattricku

      bongor     před 11 lety 06.11.2012 15:31 |  
      0 0

      proto jsem říkal,že by měl Řéba rychle pospíchat taky s tou svojí taškou,nebo s náma budou vyjebávat ze všech stran.Myslíte si někdo,že tady jde o čistotu fotbalu?Ani náhodou,tady jde o to ,kdo bude smět ovlivňovat a komu to bude zakázáno.O nic víc,o nic míň

      • Re: Komentář Hattricku

        Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 18:17 |  
        0 0

        Pockejte v teto chvili se zrejme hrajou deje , ktere by malokdo cekal , rekl bych to tak, neni dulezite byt u vseho.

    • Re: Komentář Hattricku

      lassiter     před 11 lety 06.11.2012 15:37 |  
      0 0

      Fakt nemyslim, že zrovna Procházka by byl prosparťansky zaměřen.

      • Re: Komentář Hattricku

        Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 18:14 |  
        0 0

        Tak uz jsem chtel skocit, ale na tuhle povedenou dedukci musim reagovat, mate pravdu L., Prochazka byl v deniku Sport hodne dlouho zastupcem sefredaktora , byl to on , kdo pri nadvlade jiste kliky psal materialy , ktere ty veci pojmenovavaly zcela presne , byl to on , kdo se zastaval naseho klubu, kdo pranyroval nektere rozhodnuti Kostala a spol., neni dulezite jestli si ho za to nekdo platil , nebo to delal z lasky k nasemu klubu, naopak je dulezite , ze byl v te dobe jediny , ktery opravdu do toho sel, za odmenu byl pak pod tlakem velmi vlivnych lidi odstaven a pozdeji odesel a dnes ho muzeme cist ve zminovanem periodiku. Nekteri znami tvrdi , ze je Slavistou a ze na nas klub velmi trpi , jini to vidi trochu jinak, ale Spartan opravdu nikdy nebyl , to spis dnes hvezda jisteho internetoveho deniku, ktereho dnes muzeme videt casto v televizi jako tzv. nezavisleho vykladace viry.

    • Re: Komentář Hattricku

      Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 18:15 |  
      0 0

      Taky pravda , docela by mne zajimalo, kdy naposled nas tym pouzil tzv. veta , ktere maji tymy k dispozici tzv, pripominky k delegaci rozhodciho.

    • Re: Komentář Hattricku

      bongor     před 11 lety 06.11.2012 18:33 |  
      0 0

      K tomuhle komentáři Procházky sedí jediné:Bližší košile než kabát.Alespoň je vidět,jak rumunovi leží Plzeň v žaludku,když proti ní dokonce hájí i Slavii.Ale asi se mu to psalo moc těžko.

      • Re: Komentář Hattricku

        bongor     před 11 lety 06.11.2012 18:36 |  
        0 0

        Ale Jirka říká,že je P. Slávista.Tak člověk už opravdu neví,třeba konvertoval?

        • Re: Komentář Hattricku

          Citrus (přítel SN)     před 11 lety 06.11.2012 18:44 |  
          0 0

          Já jsem ho teda taky měl vždycky za Slávistu. Byl i teď nedávno na akci Univerzita Slavia. Taky psal nejnovější část knihy Věčná Slavia. Je ale fakt, že kdybych tohle nevěděl, tak podle nedávných článků bych ho taky tipoval na druhý břeh. Ale třeba prostě jen nemá rád špínu a ta je teď objektivně nejvíc na straně Plzně. Ostatně nebyl to právě Procházka, o kterém Ivánek v odposleších psal, že když bude na zápase on, tak je to špatný, toho že nemá "zmáknutýho"?

          • Re: Komentář Hattricku

            Jiri1     před 11 lety 06.11.2012 18:48 |  
            0 0

            Ano, byl to ten , kteremu zapovedeli vstup na tiskove konference svazu, byl to ten , kterej mel k Leskovi pristup ve dne v noci, ale je temer jiste , ze do hlayy nikomu nevidite. A jeho role dnes, jedno je jiste , kontakty nikdy nemuzete zcela prerusit............

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.11.2012 15:49 |  
    0 0

    Pekne hodnoceni, Alanore.. vidim to podobne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 20:08 |  
      0 0

      jen je skoda,ze v utocne fazi fazi co hodnotit.jedna velka 0

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        janko (přítel SN)     před 11 lety 06.11.2012 22:02 |  
        0 0

        off topic, v patecni priloze deniku sport vyjde velky rozhovor s martinem latkou

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 22:06 |  
          0 0

          tento platek bohudik nectu

  9. OT: Pohár

    Petr9608     před 11 lety 06.11.2012 22:41 |  
    0 0

    Ústí - Jablonec 1:7

    no comment...

    • Re: OT: Pohár

      Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 22:47 |  
      0 0

      jeden maly koment: usti-sks 3:2

      • Re: OT: Pohár

        bongor     před 11 lety 06.11.2012 22:58 |  
        0 0

        další koment:Nejrozmazlenější mužstvo ligy zase podává protest proti výkonu rozhodčího a to pana Ardeleanu v Bolce.Prý boleslavští hráli moc tvrdě.
        Doposud se právě rudoši doslova vytahovali tím,jaké jsou tvrdé mužstvo.Teď brečej po každém zápase jako staré brécy.
        A další perličky.ten podplacený zápas byl Jablonec proti Plzni .To se dalo čekat.Teď ještě do toho namočej i Jabka a jsou to dvě mouchy jednou ranou.Aby si Olomouc nemyslela,že jí ta drzost dostat se před rumuna projde tak lehce,tak se dnes objevil článek,že v Olomouci jsou černé fondy,aby mohli podplácet Třetí moucha. Teď ještě něco na Liberec a cesta k dalšímu zaslouženému titulu je umetená.

        • Re: OT: Pohár

          Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 23:48 |  
          0 0

          u nas na valassku se rika: narvi si to do spic.to na tento protest krasne pasuje

        • Re: OT: Pohár

          Kornovo     před 11 lety 06.11.2012 23:49 |  
          0 0

          mimochodem bongore,kdes tyhle zpravy vyhrabal?ty se znas se sudim adamkem?

          • Re: OT: Pohár

            bongor     před 11 lety 07.11.2012 07:20 |  
            0 0

            S Adámkem se Kornovo naštěstí neznám Ale včera to bylo na netu,buď ve spartu,nebo idnes,nebo na jiném portálu,já to vždycky proletím všechno a určitě se někde něco zajímavého najde,co tedy projde cenzurou.Máš pravdu,příště budu uvádět i zdroje.

        • Re: OT: Pohár

          slaviator     před 11 lety 07.11.2012 02:29 |  
          0 0

          černé fondy jsou asi všude, proto v Jablonci hlásí tři tisíce diváků, i když jich je sedmset... apod... :-)

          • Re: OT: Pohár

            bongor     před 11 lety 07.11.2012 07:23 |  
            0 0

            Tak to bylo vždycky a všude.Ale pokud má "někdo"zazobaného sponzora a ten si zaplatí třeba několik detektivních agentur ,tak se to určitě nedá pojmenovat "černé zdroje".

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Joba     před 11 lety 07.11.2012 01:16 |  
    0 0

    Nechtěl bych se pouštět do rozsáhlých analýz, zápas jsme viděli. Nemůžu se zbavit dojmu, že "chyba" začíná už u trenéra. Podíváme-li se dlouhodobě na předváděnou hru, není prakticky žádná. Ani útočná, ani obranná, chybí mezihra. Strategie rychlých protiútoků, alespoň tak to na mě působí, zatím žádné oslnivé výkony nepřinesla. Průběžně se body sbírají, ale to je na Slavii podle mě málo. Kádr hvězdami nabitý sice nemáme, ale neřekl bych, že tam kvalita není, tedy ve srovnání v současnosti s předními celky GL. A pokud jde o hodnocení hráčů po utkáni s Plzní, v několika případech se výrazně neztotožňuji s hodnocením autora. Čímž samozřejmě nehodlám zpochybňovat dané hodnocení, zkrátka co člověk, to názor ;-)

    Milan Škoda: domnívám se, že jako člověk je fajn i že určitý potenciál v sobě ukrývá, ale za současného herního systému a aktuální formy své i týmové, je nepoužitelný a neužitečný. To, že pravidelně hraje mu spíš může psychicky ublížit... Ona nemoc posledních měsíců a let (nejen naše ;-) )"hra na jednoho útočníka", navíc, když není příliš tvořivá záloha, není dobrá volba. Další věc, když si útočník nevěří, je to velký problém. O hře 1 na 1 nemá vůbec cenu mluvit. Více mě trápí, že Škoda není schopný zpracovat míč! Za zápas s Plzní známka 3.

    Jaromír Zmrhal: mladý nadějný hráč, ale očividně jistota v sestavě mu nedělá příliš dobře. Na hřišti působí "bez zájmu". Dlouhodobě výkony nevýrazné. Nasazení hodně slaboučké a co mě trápí nejvíc je počet (tenisovou terminologií řečeno) nevynucených chyb. Patří do generace hráčů, kde mají ind. technické dovednosti osvojeni téměř všichni, ale pokud jde o dovednostní kategorii přihrávka, v současné době velmi zaostává za ligovým průměrem. Známka za utkání s Plzní 2.

    Štěpán Koreš: přikláním se k tvrzení, že po tom zranění někdejší formu hledá zatím marně. Poprosil bych o dovysvětlení (autora hodnocení) v čem byl jeho výkon proti Plzni slabší než např. Škodův či Zmrhalův? V mých očích v ničem! Naopak jako jeden z mála jevil snahu hrát, chtěl hrát, nebál se podržet balón a byl jedním z mnohých, kdo byl schopen prosazení se v situacích 1 na 1. I s chybami, kterých se dopustil, byl Koreš výrazně přínosnější než zmínění hráči nebo než Lukáš Jarolím. A nebál bych se ho vysunout na post útočníka. Známka za utkání s Plzní 5.

    Martin Latka: o tomto hráči není třeba příliš hovořit. Jeden z nejkvalitnějších obránců v lize a pro současnou Slavii nepostradatelný. S textem hodnocení se prakticky ztotožňuji, snad ještě s poznámkou, že byl nejlepším hráčem Slavie! Proč známka 5? Hodnotil bych známkou 7. Výkonnostní rozdíl mezi Latkou a například Zmrhalem byl několik tříd, tedy hodnocení 5 a 4 za objektivní nepovažuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      klimi     před 11 lety 07.11.2012 07:19 |  
      0 0

      Škoda: To je snad poprvé v životě, co jsem na Slávii řval proti nějakému našemu hráči, ale já jsem na něj vysloveně alergický.
      On se na hřišti pohybuje naprosto bez zájmu, jako by ho to nebavilo, neudělá krok navíc, stojí na patách, kroutí hlavou.V první půli tam někdo od nás pěkně vystřelil a on místo toho, aby odražený míč doběhl, tak stál a koukal. To samé při centrech ze strany, několikrát stačilo udělat 2-3 kroky a míč by měl, ale on jen stál a sledoval, co se bude dít. Červus z béčka by podle mě byl mnohem prospěšnější, aspoň by zápas odjezdil po prdeli.

      Zmrhal: Tak nějak souhlasím, ale já bych mu pořád věřil a pokud nahradit, tak jedině Šimečkem, nikdo jiný na něj zatím nemá. Možná Koreš?

      Koreš: Podle mě nemůže hrát křídlo, je hrozně pomalý. Jak jsem psal výše, možná by se hodil místo Zmrhala nebo na podhrot.

      Latka: Správně řečeno :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 07.11.2012 08:57 |  
        0 0

        Jo, jo - tu situaci s vyraženým balónem po střele si pamatuji úplně přesně.
        Když už hrajem na jednoho útočníka a chudák Škoda nedostává ty míče, které potřebuje (což tedy úplně přesně nevím, které to jsou...), tak tohle přesne je k...a ta chvíle, kdy ten jediný utopený útočník může prokázat týmu svoji užitečnost.
        Už od přípravky do nás trenéři vždycky vtloukali, že když někdo střílí zpoza vápna, tak nečekám jak to dopadne, ale běžím za míčem, protože co kdyby byl třeba gólman nemehlo, že jo... Ale pan Škoda ne - stojí jak zakořeněný a čumí a čumí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 07.11.2012 09:13 |  
      0 0

      Škoda: Proti Plzni zahrál slušně, dobře vytvořil šanci pro Mičolu. Ale v kontextu více zápasů se s Tvým hodnocením ztotožňuji.

      Zmrhal: Zahrál slabě, ale měl i světlé momenty, třeba ten náběh na aut a následná střela ze začátku zápasu. Je třeba si také uvědomit, že známka 2 je extrémně špatná, tedy že by hráč musel mít podíl na inkasované brance nebo velkými chybami zakládal nadějné šance soupeře či neproměnil několik vyložených příležitostí.

      Koreš: Přišel mi stejně špatný jako Mičola či Zmrhal s tím rozdílem, že trestuhodně prováhal naši největší šanci.

      Latka: U něj jsem se rozhodoval mezi známkami 5 a 6. Zahrál dobře, čemuž ta 5ka odpovídá, v obraně mnoho práce neměl a nic extra mimořádného nepředvedl. Jinak už jsem párkrát objasňoval, že když se člověk rozhoduje u jednoho hráče mezi 3 a 4 a u druhého mezi 5 a 6, tak se může stát, že tam je nakonec rozdíl jednoho bodu, ač byl ve skutečnosti větší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Betynka58     před 11 lety 07.11.2012 13:29 |  
        0 0

        U tří ze čtyř jmenovaných souhlasím, ale Latkovi bych dal také vyšší známku (7), jako dirigentu defenzivy, která fungovala dle mého velice dobře. A pak bych měl jiný náhled na největší šanci zápasu, kterou dle mého byla ta Mičolova. Ale chápu, že na to má každý trochu jiný pohled.

  11. Serious - Aféra

    Petr9608     před 11 lety 07.11.2012 13:07 |  
    0 0

    Co myslíte, jak je reálný to, že by někdo z horní čtyřky vyšel z ty aféry s bodovym odpočtem?

    • Re: Serious - Aféra

      Tonda     před 11 lety 07.11.2012 13:10 |  
      0 0

      to je doufám jisté

      • Re: Serious - Aféra

        Alanor (admin)     před 11 lety 07.11.2012 13:22 |  
        0 0

        Řekl bych, že Tondův názor je naivní. Předně se zdá, že nějaký odpočet může hrozit jen u Plzně a s trestem bych to viděl přinejlepším půl na půl.

        • Re: Serious - Aféra

          Betynka58     před 11 lety 07.11.2012 13:34 |  
          0 0

          Přiznám se, že z toho případného trestu Plzně bych snad ani neměl nějakou zvláštní radost. Sice ji rozhodně vůbec nemusím, ale znamenalo by to jediné - že rudoši zase dosáhli svého.

          • Re: Serious - Aféra

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 07.11.2012 14:00 |  
            0 0

            nesouhlasim! jestli v tom je Plzen namocena a bude to prokazatelne musi jit minimalne o soutez niz. lepe pak o dve. bez ohledu na to, kdo z toho bude tezit, jestli to bude rumun,ci nekdu jiny. hlavni bude, pokdu se fotbal ocisti od techto smejdu co si z fotbalu delaji valstni byznys.
            jsem sice naivni, ale proste CHCI verit tomu, ze by to nasemu fotbalu mohlo pomoct. jiste k nejakym podvodum muze dochazet, ale verim, ze to bude spojeno max. s tim, ze nekdo bude hazet aut, dostane kartu atd. to jsou veci ktere nijak zvlast vysledek ovlinovat nebudou a tim padem je sance, na ferovejsi celkovy dojem.

            • Re: Serious - Aféra

              Betynka58     před 11 lety 07.11.2012 16:24 |  
              0 0

              Jo, taky jsem pro to, aby se tahle špína nemilosrdně trestala, ale už teď mi je špatně při pomyšlení, že Plzeň bude (po právu) potrestána a Sparta vyvázne bez trestu a bude se smát.

        • Re: Serious - Aféra

          Tonda     před 11 lety 07.11.2012 13:46 |  
          0 0

          možná jsem naivní, ale myslím že tvrdý postih by měl padnout vždy a je jedno kdo je viník, kdybyse ukázalo že i Slavie něco kupovala, chtěl bych to samé i pro slavii.. uvidíme. přílů bych si tvrdé postihy a zákazy činnosti ve fotbale na doživotí, ale teď přiznávám že už jsem naivní

          • Re: Serious - Aféra

            Alanor (admin)     před 11 lety 07.11.2012 13:54 |  
            0 0

            Ano, tvrdý postih by padnout měl, ale já dost pochybuji, že se vůbec nějaká korupce podaří prokázat.

            • Re: Serious - Aféra

              Tonda     před 11 lety 07.11.2012 14:02 |  
              0 0

              Taky si myslím že to nebude jednoduché, v případě Olomouce s Kapr-Bohemkou se to táhlo snad přes rok. v dnešní době si nedělám iluze že padnou tresty. Ale přál bych si to

              • Re: Serious - Aféra

                slaviator     před 11 lety 07.11.2012 15:26 |  
                0 0

                Táhlo se to přes rok z jednoho prostého důvodu: Kapr si polovinu důkazů vymyslel/zničil, než je dones na policii či svaz. Nejlepší bylo, jak najednou "zazmatkoval" a těch třista tisíc co měl uloženo v depozivu u notáře, tak odnesl do banky a poslal je na účet svazu, místo aby je odnesl na policii jako důkaz (otisky). Jediný co doložil vlastně, tak byla obálka Sigmy s klubovým razítkem a výpis hovorů Zoubka. Ale jenom výpis. Řekni mi, kdo z hráčů nevolá před zápasem bývalému spoluhráči s nějakou hecovačkou?

          • Re: Serious - Aféra

            bongor     před 11 lety 07.11.2012 20:17 |  
            0 0

            Trošku jsi Toníku,ale i naivní Slávista je lepší než genius sparťan,/jestli ovšem něco takového existuje/.

    • Re: Serious - Aféra

      1rytir     před 11 lety 07.11.2012 18:59 |  
      0 0

      Myslím si, že v případě uplácení by byl jediný adekvátní trest přeřazení do nižší soutěže. Vše ostatní, jako například odpočet bodů, je pro kočku. Trochu si nedovedu představit, jak by se postupovalo, kdyby mělo jít o současnou Plzeň. Neznamená to ale, že by měl padnout mírnější trest. Mám za to, že kromě disciplinárky do toho budou hodně mluvit sponzoři. Podle všeho jsou už dost naštvaní a odmítají strkat peníze do neregulerní soutěže. na druhou stranu si ale nedokážu ani představit sponzora, který jásá nad tím, že klub, co podporuje, míří do suterénu.

    • Re: Serious - Aféra

      slaviator     před 11 lety 07.11.2012 20:08 |  
      0 0

      Ano, Plzeň. Jablonce se to nedotkne, tam je Pelta, kterému Sparta mnohé dluží. Sparty se to nedotkne, protože lidé z ní za tímhle vším stojí... A možná se to dotkne Sigmy, na kterou se něco vyhrabe. Ono kdyby se chtělo, tak se vyhrabe něco klidně i na nás, na Liberec, na všechny. Ale holt jde o to, že někdo mimo Spartu získal vliv, který se lidem ze Sparty nelíbí a tak celá tahle akce, hmm...

      • Re: Serious - Aféra

        slaviator     před 11 lety 07.11.2012 20:12 |  
        0 0

        Jinak, Jiří, co říkáte na Krulu? Jaká je pozice ve Spartě? Čemu se nyní věnuje 16 hodin denně?

        • Re: Serious - Aféra

          slaviator     před 11 lety 07.11.2012 21:52 |  
          0 0

          Každopádně zajímalo by mě, co mají na Adámka. Někde jsem čet na tn.cz nebo kde, že prej sázel v kasinu a zadlužil se. Což mi bylo dneska popřeno od zdroje jako velká blbost. Tak jestli mu nevyhrožoval někdo, že se třeba něco může stát jeho dítěti. Žádné děti nemá. Jeho manželka dělá na kriminálce... Tak se dokáže postarat sama o sebe. Tak co sakra na Adámka mají nebo mohou mít, že se nechá do něčeho takového uvrtat? Je totiž jasný, že on ani Paclík není svatej...

          • Re: Serious - Aféra

            bongor     před 11 lety 07.11.2012 22:52 |  
            0 0

            Podle mě Lukáši jde o uraženou ješitnost,to dělá divy.Adámek přes spoustu chyb si za dřívější disciplinárky vysloužil jen pár krátkodobých zarachů a byl to evidentně jejich kůň.Přišla Damková
            a ta mu to sečetla a vyrazili ho,aby šel pískat dorosty.To musí jednoho nasrat.Logicky si tvůrci tohoto "skandálu" řekli,že to je ten pravej pro jejich záměry.Adámek navíc potřeboval peníze,to je asi druhý důvod,proč se rozhodl prásknout sám sebe.A tak byl hrdina okamžiku na světě.

            • Re: Serious - Aféra

              slaviator     před 11 lety 07.11.2012 23:00 |  
              0 0

              Každopádně jsem rád, že se mi dneska potvrdilo to, co jsem si myslel, že za tím je - resp. potvrdilo se mi to, že je za tím ten, kdo jsem si myslel, že je.

              Muž s koženou brašnou nesmí projet.

              • Re: Serious - Aféra

                japhy     před 11 lety 08.11.2012 00:01 |  
                0 0

                Že ti Jiri1 dává soukromé hodiny Psaní v hádankách :)

                • Re: Serious - Aféra

                  slaviator     před 11 lety 08.11.2012 02:10 |  
                  0 0

                  Tak dosaď si, kdo od ledna dělá ve Spartě, kdo tam přišel s vazbama na určité rozhodčí, kterej na ně ví vše. Dosaď si, že Paclík s Berberem udělali ve fotbale změnu, která se určitým klubům nelíbila (včetně Slavie), kdy nechali odvolat Macelu a dosadili Damkovou. Tady nejde vůbec o to, že Plzeň má či nemá lepší kádr než Sparta a má či nemá lepší výsledky než ona. Tady jde o to, že Plzeň najednou získala větší vliv ve fotbale než Sparta. A to přesto, že Paclík předsedou asociace zvolen nebyl a byl jím zvolen Pelta, kterej vazby se Spartou tak úplně ještě nemá ukončené. Ale VV Sparta neovládá stejně jako neovládá nasazování rozhodčích. Narozdíl od Plzně. Spartu v tomto ohledu prostě nahradil jinej klub a proto za tichého souhlasu majitele Sparty spustil Krula akci, která má zdiskreditovat určitý klub. Vůbec nejde o nějakou korupci, to by letělo z ligy dvanáct týmů ze šestnácti...

                  Je to dostatečně jasné?

                  • Re: Serious - Aféra

                    slaviator     před 11 lety 08.11.2012 02:13 |  
                    0 0

                    Ale netuším, jak do toho spadnul Adámek. Mluvil jsem s rozhodčím, kterej mu dřív dlouho dělal v lize asistenta, něco naznačoval, ale...

                    • Re: Serious - Aféra

                      Betynka58     před 11 lety 08.11.2012 09:46 |  
                      0 0

                      Já jen doufám, že se podaří dokázat, že někdo ze Sparty podplatil Adámka, aby poslal ty dopisy (a že po tom plzeňská klika půjde jak pes po flusu, je jisté - přiznání po půl roce samo od sebe je dost podezřelé a v podstatě každému rozumně uvažujícímu člověku to musí být jasné) a že se tak všechno obrátí proti Křetínskému a spol. Docela by mě zajímalo, jaký tres by Sparta dostala, i kdyby se prokázalo, že ke korupci skutečně došlo. jak jsem někde četl, tohle je korupce na druhou a měla by být trestána úplně stejně.

                      • Re: Serious - Aféra

                        slaviator     před 11 lety 08.11.2012 09:55 |  
                        0 0

                        Ano, měla. Ale upřímně, myslíš, že by byl Krula tak hloupej, aby si to nepošéfoval?

                        • Re: Serious - Aféra

                          Betynka58     před 11 lety 08.11.2012 10:01 |  
                          0 0

                          Kdyby to byl jiný klub, tak bych to považoval za absolutně nereálné. Ale zrovna v případě Plzně, která, jak sám uvádíš, postupně převzala od Sparty zákulisní moc, si tím tak jistý nejsem. Sám jsem zvědav, kdo z dvojice Berbr - Krula má větší trumfy v rukávu.

                          • Re: Serious - Aféra

                            janko (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2012 10:20 |  
                            0 0

                            Je otázka, zda je to dlouho připravovaná akce, nebo něco čerstvého. Pokud by to bylo dlouhodobě připravované, tak je možné, že má Sparta schůzku a předání peněz Adámek-Svoboda zdokumentovanou.
                            Já si ale spíše myslím, že na Adámka zatlačili(zaplatili) v poslední době, neboť proč by čekaly přes půl roku, to nedává smysl... Všichni Svobodou počínaje budou zatloukat, a vůbec bych se nedivil, kdyby plzeňská klika vytáhla podobného rozhodčího, kterému nabízel úplatek někdo ze Sparty.
                            Já osobně být na místě plzeňáku, tak bych nařknul z uplácení nejen Spartu, ale i Jablonec, aby se to ještě víc zamotalo, a rozpoutala se pořádná válka.

                          • Re: Serious - Aféra

                            slaviator     před 11 lety 08.11.2012 11:04 |  
                            0 0

                            Tak vzhledem k tomu, že v zákulisí se mluví o tom, že mnozí rozhodčí Berbra fakt nemusí (ostatně spekuluje se, že to byl právě Berbr kdo nechal na ulici zmlátit Královce a Járu), tak těžko říct. Berbr i Krula jsou oboje svině, to se jinak říct nedá, a vítězství jednoho z nich - kohokoli - znamená porážku českého fotbalu. Obávám se, že když ale za Krulou stojí vzhledem ke Křetinskému větší finanční kapitálo, že ty větší trumfy v rukávu bude mít on.

                    • Re: Serious - Aféra

                      doors     před 11 lety 08.11.2012 10:53 |  
                      0 0

                      To mě taky vrtá hlavou, proč by tak se v něm hnulo svědomí.
                      Ale co když, hypoteticky, policie skutečně obdržela materiály, které sice nelze přijmout v trestním řízení, ale v discplinárním by to již stačilo ( Martinec mohl mlžit) + "skvěla" pověst. Adámkova manželka je kriminalistka, mohla mít info a tak se prostě třeba jen bál a udělal první krok.
                      A kdybych byl velmi odvážný v teoriích, co když to udělal ve spolupráci s policií,aby někoho vyprovokoval k jednání...
                      Blbost, že jo..

                      • Re: Serious - Aféra

                        slaviator     před 11 lety 08.11.2012 10:58 |  
                        0 0

                        To první je docela možné, ale osobně tomu nevěřím. To druhé je scifi.

                        • Re: Serious - Aféra

                          doors     před 11 lety 08.11.2012 11:04 |  
                          0 0

                          No jo, prostě mu někdo pomohl, aby se zastyděl a řekl pravdu..
                          Nejvíce mě na tom baví to, že autor si myslí, že jsou tady všichni pitomci a sežerou to. No jo, zřejmě podle sebe soudím tebe, jak se říká.
                          Jen mě zatáží, že Křetinský je přeci inteligentní, takovéto věci nedělá určitě prvně a přitom takto amatérsky???

                          • Re: Serious - Aféra

                            slaviator     před 11 lety 08.11.2012 11:13 |  
                            0 0

                            Možná do toho zatáhl poprvé emoce. A ty nepatří nejen do obchodu, a už vůbec ne do toho, když chceš na někoho najít nějakou špínu a zničit ho...

                            • Re: Serious - Aféra

                              Jiri1     před 11 lety 08.11.2012 12:08 |  
                              0 0

                              Poslyste Slaviatore , napred nic a pak vyrazite na ztec. Jak mam vedet cim se zabyva Krula, v zasade je jasne , ze jsde o mocensky boj, ze jde o pozice na svazu , ktere jsou dnes honorovany jako poslanecka mista , ale musim se zastat hlavne Kretinskeho, dost dlouho zrejme vedel o tech svinstvech a dost dlouho ty lidi upozornoval , jenze marne, vysledek bude zrejme tradicni najde se obetni beranek, kteremu se zaplati na 5 let dopredu a vse zhasne ,podle mne jak vedeni naseho klubu , tak i Spartani moc dobre vedi o sile svyho mancaftu a nedelaj si zadny iluze. Plzen to je jina kapitola ,to vite , ze bych si pral vic silnejsich tymu v Cesku, libi se mi jejich hra , ale zjeveni Paclika i te party zlatokopu v Plzni je pomerne prekvapiva vec.

                              • Re: Serious - Aféra

                                slaviator     před 11 lety 08.11.2012 13:29 |  
                                0 0

                                Žádná zteč, jen jsem dostal zaplaceno od Paclíka přece .. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      slaviator     před 11 lety 08.11.2012 10:59 |  
      0 0

      To jsem taky slyšel, že prej hraje automaty, sází v kasinu a tím se zadlužil, takže potřebuje splácet. Motiv proč vzít úplatek (nikdo ať ale netvrdí, že ho vzal jen jednou jedinkrát a zrovna od Plzně a od nikoho jinýho nikdy ne..) a pak "za co" s tím jít ven...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        slaviator     před 11 lety 08.11.2012 11:01 |  
        0 0

        Ostatně ten čtvrtej rozhodčí ze zápasu Jablonec - Plzeň (Býma) je ve vazbě, ve svý hospodě nalejval neokolkovanej alkohol a hrály se tam neohlášené hazardní hry (tím není myšlenej žádnej mariáš o pár drobnejch). Klidně je možné, že v tomto je nějakým způsobem taky namočen (kupříkladu že Adámek u něho prohrál nějakou velkou částku při hazardu - ale to je jen a jen spekulace)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bongor     před 11 lety 08.11.2012 18:14 |  
        0 0

        No tak je to jasný,v automatech prohrát 200 tisíc je otázkou 1 dne,spíše pár hodin.A teď co dál?Peníze nemám nemůžu hrát a tak udělám všechno pro to,abych svoji vášeň nějak nakrmil.A přiznal se.Kromě toho je tady ten motiv pomsty,na který jsem již upozornil výše.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      doors     před 11 lety 08.11.2012 11:08 |  
      0 0

      Mě to přijde až hysterická reakce. ( Romana alůe zná, je to čestný kluk)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Jiri1     před 11 lety 08.11.2012 12:10 |  
        0 0

        Pratele necerte vsemu , co se zde pise, mimochodem hraje nejen Adamek, ale podstatne alespon pro mne bude treba role Kocourka, tady se biudou zrejme lamat ledy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 08.11.2012 12:24 |  
          0 0

          Tak Kocourek platil za Peltova připískávače a vůbec za jednoho z nejpochybnějších rozhodčích.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            Jiri1     před 11 lety 08.11.2012 12:29 |  
            0 0

            Ano ,Ja si myslim, ze jde o urcitou slabinu 2 strany , on spis vzdy pripiskaval tam, kde mu to neco prineslo, z toho duvodu i proto, ze treba v Plzni ho nenavideli jsem docela zvedav , zda-li se v dalsim kole objecvi neco na nej.

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              bongor     před 11 lety 08.11.2012 18:16 |  
              0 0

              já můžu říct,že mám doma bílýho kocourka a ten vůbec neumí pískat.Dokonce ho podezírám,že ani nezná pravidla fotbalu.