Přípravná utkání

Slavia - Krasnodar 1:1

V prvním přípravném utkání na soustředění v Rakousku se Slavia utkala se silným ruským celkem Krasnodarem. Zápas skončil remízou, když v samotném závěru srovnal Deli.

Trenér Šilhavý postavil do základní sestavy všechny tři nejzářivější posily. V záloze tak vedle sebe nastoupili Altintop, Rotaň a poprvé ve Slavii naskočil i Danny.

První zajímavou možnost v zápase si připsal Mešanovič, když si našel dlouhý míč a pohotově zakončil do sítě. Bohužel ale jen z boční strany. Ve 21. minutě už míč v síti skončil. Ristić vypálil, Kovář míč nejistě vyrazil před sebe, odkud ho do branky uklidil Sulejmanov - 0:1. Těžký zákrok si musel brankář Adamov připsat paradoxně po střele od vlastního spoluhráče. Tecl dobře centroval, Žirov si míč srazil na branku, ve které ale pohotově zareagoval gólman. Slavia měla blízko k vyrovnání i z následující akce. Danny získal míč, přihrál Rotaňovi, který technicky pálil k tyči. Adamov ale předvedl další výborný zákrok. V závěru ještě hledal aktivní Tecl ve vápně Altintopa, tomu ale k zakončení chyběly jen centimetry. Do šaten se tak šlo za nejtěsnějšího nepříznivého stavu z pohledu Slavie.

Do druhé půle vyběhla z větší části obměněná sestava, když na hřišti zůstali jen Kovář, Deli a Souček. Slavia pokračovala v aktivním výkonu a brzy mohla být za svou snahu odměněna. Míč se ve vápně dostal k Frydrychovi, který tváří v tvář Adamovovi napálil jen boční síť. Hezký individuální průnik pak předvedl van Buren, který posléze našel Škodu. Tvrdá rána našeho kanonýra ale netrefila branku. V 62. minutě stálo při Slavii štěstí. Po faulu před vápnem Sulejmanovovi chyběly od druhé branky jen centimetry - napálil totiž břevno Kovářovy svatyně! Slavia se snažila o vyrovnání, Škoda dostal míč do vápna a přesně našel hlavu Mingazova, toho ale dalším dobrým zákrokem vychytal Adamov. Podruhé zvonila tyčka v 86. minutě a opět po akci Krasnodaru, tentokrát ji zblízka napálil Joaozinho. Ruský tým dostal míč do sítě v 89. minutě po hlavičce Ignatěva, gól však nemohl platit pro ofsajd. Regulérní gól ale nakonec padl v samotném závěru, kdy se po rohovém kopu prosadil Simon Deli, který tak pro Slavii zachránil remízu!

Sobota 08. 07. 2017 18:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
1 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Deli

FC Krasnodar
FC Krasnodar

21. Sulejmanov

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Kovář - Bořil, Jugas, Deli, Flo - Souček - Tecl, Rotaň, Altintop, Danny - Mešanovič 2. poločas: Kovář – Frydrych, Bílek, Deli, Švento – Souček – Van Buren, Hušbauer, Ščuk, Mingazov – Škoda

Sestava FC Krasnodar:
Adamov - Janbajev, Naldo, Žirov, Istić - Žiguljev (75. Golubev), Gricajenko, Utkin (84. Macukatov) - Sulejmanov, Joãozinho - Komličenko (46. Ignatěv)

Komentáře (325)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Krasnodar

    Ernie   před 13 dny 08.07.2017 17:32 |  
    2 3

    No trošku jsem se pousmál při pohledu na zálohu, jsem na Standu zvědavej :)

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Fačín   před 12 dny 09.07.2017 11:33 |  
      1 1

      Pan Šilhavý má smysl pro humor, rovnou všechny hvězdy do základu a k nim Standu, ať koukají, jak se to hraje ve Slavii:))

  2. Re: Slavia - Krasnodar

    Vici   před 13 dny 08.07.2017 17:36 |  
    1 0

    Kovar , - Flo,Deli,Jugas,Boril -Soucek -Danny, Altintop, Rotan, Tecl- Mešanovič. Zajímavá sestava. Libi se mi def , Do brány Laštuvka, někam nacpat Hušbyho a v útoku Škodák a základni sestava jak vyšitá. Snad se teda uzdravi brzy Zmrhal a Sýkora

    • Re: Slavia - Krasnodar

      vlk30 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 17:41 |  
      1 2

      Jen mě zajímá obraná činnost této zálohy.Sice asi bude hrát je poločas,ale i tak jak to hoši udýchají. :-)

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 17:43 |  
        2 0

        No rikam si pokud budou aspon plichtit v tyhle sestave tak jsou to páni fotbalisti. Protože tam bude jen ta fotbalová kvalita v tom pripade. O nějaký sehranosti vůbec nemůže být řeč.

  3. Re: Slavia - Krasnodar

    smichov_2   před 13 dny 08.07.2017 17:53 |  
    1 0

    Sestava je jednoznačná výzva nenakopávat to ale prosadit se kombinačně po zemi, hodně technický vybavená sestava. V druhém poločase asi pojedeme naší klasiku.

  4. Re: Slavia - Krasnodar

    japhy   před 13 dny 08.07.2017 17:54 |  
    2 2

    Je to příprava, takže experimentovat se musí. Říkal jsem si ale, že mít nalevo Floa a Dannyho bude vražedná kombinace, tak jsem zvědav.
    Čistě teoreticky by to měl být zcela jiný fotbal, než na jaký jsme si už tak nějak navykli, tzn. nakopávat není na koho, rychlé kontry asi tak rychlé nebudou :), pressing, no nevím...

  5. Re: Slavia - Krasnodar

    goop   před 13 dny 08.07.2017 17:55 |  
    1 0

    nemáte někdo funkční stream?

  6. Re: Slavia - Krasnodar

    lassiter   před 13 dny 08.07.2017 17:56 |  
    0 0

    Upřímně jsem na to velmi zvědav :-)

  7. Tecl

    JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:08 |  
    9 22

    Až potkám Šilhavého, první, na co se zeptám je, proč neustále staví to poleno Tecla do základu na pravé křídlo.

    • Re: Tecl

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:22 |  
      17 1

      Jak ty to děláš... Zápas ještě nezačal a ty už nadáváš.

      • Re: Tecl

        bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:07 |  
        5 0

        A potom,že je zbouraná dřevěnka.Asi ano,ale její duch ten žije.

    • Re: Tecl

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:23 |  
      12 1

      Jo a jinak doufám, že ti odpoví dotazem, kolik titulů z ligy máš, že mu chceš radit.

      • Re: Tecl

        JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:35 |  
        3 16

        Já mu radit nechci. Já se chci zeptat. Neumíš číst?

        • Re: Tecl

          sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:55 |  
          9 1

          Na to ti můžu odpovědět i já. Protože se jedná o přípravný zápas a trenér potřebuje zhodnotit, na který post si nechá které hráče. Dále pak přípravný zápas slouží částečně k souhře, nabrání herní praxe, vytváření automatismů atd. Nicméně gró přípravy je nalézt optimální herní styl, základní jedenáctku, hráče na střídání a hráče na přestup nebo hostování. Děkuji za pozornost.

          • Re: Tecl

            JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:57 |  
            3 13

            Vzhledem k tomu, že Tecl hraje od svého příchodu neustále to samé a nijak se dlouhodobě nezlepšuje, myslím, že by spíš stálo za to vyzkoušet něco nového – tzn. chci držet míč a hrát rychle po křídlech = nebudu stavět Tecla, protože už dlouho víme, že je to hrot a ne křídlo.

  8. Re: Slavia - Krasnodar

    Thomas33   před 13 dny 08.07.2017 18:10 |  
    1 1

    Sleduju na O2 TV. To zase bude komentář.

    • Re: Slavia - Krasnodar

      vlk30 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:13 |  
      1 1

      Už to začalo.že jsou vlastně všichni dědkové za zenitem.

  9. Re: Slavia - Krasnodar

    Jožin   před 13 dny 08.07.2017 18:10 |  
    1 0

    Pomožte Slávisti kde na to kouknout díky

    • Re: Slavia - Krasnodar

      vlk30 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:14 |  
      1 1

      o2 tv free normalně na tv

      • Re: Slavia - Krasnodar

        frostt   před 13 dny 08.07.2017 18:52 |  
        0 1

        super, hlavne ze jsem si zaplatil O2 na den, taky moh nekdo ze Slavie informovat, ze to bude i na Free.

        • Re: Slavia - Krasnodar

          frostt   před 13 dny 08.07.2017 18:56 |  
          0 0

          nebezi to nahodou na O2 free ze zaznamu, az od 20 h,

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:57 |  
          0 0

          Vždyť uklizečka to říkala každýmu koho potkala.

  10. Re: Slavia - Krasnodar

    Vici   před 13 dny 08.07.2017 18:21 |  
    3 1

    Ta’ danny a flo zatim lepsi nez bora a tecl.

    • Re: Slavia - Krasnodar

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:29 |  
      0 0

      Tak Flo hraje dopředu řekl bych vždycky dobře. Nicméně od beka čekám, že to hlavně nebude hořet vzadu a to je u něj většinou problém. V lize by nějaký občasný kiks asi vadit nemusel, ale v Evropě by to byl průšvih.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 19:11 |  
        1 1

        Souhlas. Nicméně dneska to daleko víc odkrýval v první půli Bořa a to tam neměl vepředu až tolik naběhů jak Flo

  11. Re: Slavia - Krasnodar

    Hofo78   před 13 dny 08.07.2017 18:23 |  
    3 3

    Zatím to Danny pěkně dává...Opravdu dědkové jsou o pár levelů výše než ostatní,nemají si to s kým dát.
    Místo Floa dát Dušana

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:24 |  
      5 0

      Flo se mi zatím taky líbí-ten centr na mešanoviče byl parádní...bohužel zatím Muris dvakrát nezpracoval/netrefil dobře balón (byť to měl těžké)

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Hofo78   před 13 dny 08.07.2017 18:26 |  
      1 0

      Perovi se omlouvám,myslel jsem zkusit dát Dušana napravo místo Bóři

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Vici   před 13 dny 08.07.2017 18:27 |  
      9 0

      Flo zatim podle mě slušně s Dannym na to že hrajou prvně. A dneska je Altintop uplně všude. Asi četl toho Pešiceho koment :)))

  12. Re: Slavia - Krasnodar

    michal80   před 13 dny 08.07.2017 18:26 |  
    0 0

    :-)) tak halil už to párkrát rozehrávál z pravého beka jak pepa, hehe..

  13. Re: Slavia - Krasnodar

    Yester   před 13 dny 08.07.2017 18:26 |  
    3 0

    Sice 15 minut, ale mně se to líbí :-)

  14. Re: Slavia - Krasnodar

    michal80   před 13 dny 08.07.2017 18:27 |  
    3 0

    jinak zatim hezky, po zemi, v klidu, suk dobry..

  15. Re: Slavia - Krasnodar

    smichov_2   před 13 dny 08.07.2017 18:27 |  
    6 0

    Zatím hodně kvalitní výkon, nepustili Rusy k ničemu, jen ve finální fázi to chce trochu víc sehrát se.

  16. Re: Slavia - Krasnodar

    MarcoDomi   před 13 dny 08.07.2017 18:27 |  
    2 26

    Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

    • Re: Slavia - Krasnodar

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:32 |  
      26 3

      Absolutně zbytečnej jseš tak akorát ty. Běžte s tím věčným nadáváním na někoho v kádru normálně už do hajzlu. Vloni touhle dobou se vyhazoval Souček, teď to je Tecl. Jste jak postižený.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        MDCCCXCII (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:00 |  
        5 5

        ještě bych zmínil Hušbyho, než těmhle zakomplexovanejm kecalům zavřel držky

      • Re: Slavia - Krasnodar

        MarcoDomi   před 13 dny 08.07.2017 19:33 |  
        1 10

        Hej já mu ale nenadávám. Jen říkám, že je úplně k ničemu,protože nic neumí! Mick mu to teď ve 2.pol. ukazuje jak se má hrát a doufám že i JŠ. Proč bych ho měl plácat po ramenou jen za to že je to náš hráč?

        • Re: Slavia - Krasnodar

          paweza (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:37 |  
          4 0

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

          • Re: Slavia - Krasnodar

            MarcoDomi   před 13 dny 08.07.2017 19:41 |  
            0 7

            Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

            • Re: Slavia - Krasnodar

              paweza (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:43 |  
              1 2

              Nemám potřebu urážet..

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:55 |  
          3 3

          Jo, Mick nám to ukázal hlavně asi 5 minut před koncem, když zbytečně ztratil balón v nebezpečným prostoru, vyflákl se na návrat a byla z toho tyč. Nebo těsně před koncem, kdy se po ztrátě na pravé straně on vlevo vracel chůzí a ani do záběru kamery se nedostal.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:12 |  
        3 0

        jak ?

  17. Re: Slavia - Krasnodar

    Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:30 |  
    6 0

    Tak teď to Kovář chytal jak horkej brambor :-(

    • Re: Slavia - Krasnodar

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:33 |  
      5 1

      2x za sebou. Ale to je jedno, protože teď je na paškále Tecl.

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:33 |  
      3 0

      a znova....dneska není zjevně jeho den...a to ani nejsou těžké střely, jenom špatné zákroky

    • Re: Slavia - Krasnodar

      japhy   před 13 dny 08.07.2017 18:33 |  
      1 0

      A znova. S ním to asi bude vždycky loterie :(

  18. Re: Slavia - Krasnodar

    qwertz0099   před 13 dny 08.07.2017 18:32 |  
    2 1

    Bohužel prohráváme. Branku nám vstřelili z dorážky. Nejsem si jistý, ale možná ta první rána šla chytit...

    • Re: Slavia - Krasnodar

      qwertz0099   před 13 dny 08.07.2017 18:34 |  
      3 0

      Šla chytit do náručí. P. Kovář asi tedˇ nemá nejčistší svědomí....

  19. Re: Slavia - Krasnodar

    Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 18:32 |  
    8 0

    Koukam na 02 tv a zatim byla Slavie lepsi... a pozor FLo hraje vyborne a je radost koukat na kazdy dotyk Danyho... Rotan zatim nic moc... a gol jasne Premka:-( a ted opet neudrzeni mice....

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Láryfáry   před 13 dny 08.07.2017 18:33 |  
      2 1

      Už podruhé. Je to maskot no..

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 18:36 |  
        1 1

        Fakt jen maskot:-(

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 18:43 |  
          0 0

          Jako ruska 5ka slusnyyyy

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Kmotr (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:58 |  
      1 5

      No tak v tom golu byl hodne namocenej i Rotan,kterej mel bliz k balonu ale podcenil to,o balon zbytecne prisel a z toho brejk z otevrene strany,to muze skoncit jakoliv,nase stesti bylo ze takhle vystrelil. Nestesti,ze to Premek nechytil.. ale hlavni vinna podle me pada na Rotane.
      Jinak prenos O2 si me ziskal vetou "meri 163 cm a ted to dokonce vypadalo,ze je mensi i nez rohovy praporek" :-)

  20. Re: Slavia - Krasnodar

    Dennis   před 13 dny 08.07.2017 18:33 |  
    2 1

    Tvrdím to pořád, že Kovář je dobrý do kabiny, ale na Slavii asi nemá... :-(

  21. Re: Slavia - Krasnodar

    Kzlo   před 13 dny 08.07.2017 18:34 |  
    2 17

    Nakoukam ale kdyz vidim sestavu tak prava zaloha bude v prvni puli zase nejslabsi

    • Re: Slavia - Krasnodar

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:37 |  
      16 1

      Nekoukáš, ale máš potřebu psát kraviny.

    • Re: Slavia - Krasnodar

      JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:39 |  
      5 25

      Já to nechápu. JŠ dá dohromady docela fotbalově technicky zdatnou sestavu a napravo běhá po křídle člověk, kterej kope do míče o polovinu hůř, než zbytek zálohy, je pomalej a nemá dynamický start na míč...Zajímalo by mě, proč má takovou protekci.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Kzlo   před 13 dny 08.07.2017 18:43 |  
        4 20

        Naprosty souhlas. Je pro mne nepochopitelne že je stale ve Slavie. Za mne i Kessel byl prinosnejsi. A argument ze dal Brnu dva goly mne nezajímá

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Hlavis   před 13 dny 08.07.2017 19:09 |  
          4 1

          Ty si nikdy neviděl asi Kessela hrát co?

          • Re: Slavia - Krasnodar

            Kzlo   před 13 dny 08.07.2017 19:13 |  
            2 9

            Myslim ze se ho videl stejnekrat jako většina lidi. A dal aspon par dulezitych golu a prihravek. Tecl nic az na zapas s brnem

            • Re: Slavia - Krasnodar

              sasky   před 13 dny 08.07.2017 19:38 |  
              6 1

              Tomu co prožíváš ty já říkám selektivní paměť. Prostě si pamatuješ jen to co se ti hodí.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:46 |  
        10 0

        Souček je taky pomalej a teď kopnul míč do autu, já myslim, že by ses měl Šilhavého zeptat i na Součka.

        • Re: Slavia - Krasnodar

          JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:56 |  
          0 27

          Souček je další adept na odchod ze základu, pokud chceme být konkurenceschopní v Evropě mezi týmy, jako Celtic nebo Olympiakos.

          • Re: Slavia - Krasnodar

            smely (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:00 |  
            19 1

            Jed uz někam na dovolenou. prosim.

            • Re: Slavia - Krasnodar

              JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:15 |  
              1 25

              Souček není typ moderního fotbalisty (rychlost, dynamika, univerzálnost), to je prostě fakt. Kolik top týmů v Evropě hraje s podobným čistě defenzivním fotbalistou na štítu?

              • Re: Slavia - Krasnodar

                foe   před 13 dny 08.07.2017 19:36 |  
                12 0

                Fakt hrůza, mít v záloze reprezentantačního záložníka, to by se top týmům v Evropě stát nemohlo...

                • Re: Slavia - Krasnodar

                  JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:52 |  
                  4 17

                  Česká repre není měřítko, se kterým bychom se měli porovnávat.

                  • Re: Slavia - Krasnodar

                    Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:48 |  
                    3 0

                    Já se obávám, že tyto stránky nevalné úrovně nejsou adekvátní tvému géniu. Neměl bys sem přispívat.

                  • Re: Slavia - Krasnodar

                    Boss82   před 13 dny 08.07.2017 23:16 |  
                    6 0

                    Rád bych připomněl, že Souček odehrál dobré utkání za dospělou repre proti Belgii a pak velmi slušně EURO 21. To je pro Tebe měřítko nebo nikoliv? Pokud ne, tak co tím adekvátním měřítkem je? Minimálně 3 Zlaté míče doma ve vitríně? Já jen abych věděl, jak moc reálné představy máš o tom, jací hráči by mohli nebo měli hrát za Slavii Praha.

              • Re: Slavia - Krasnodar

                sasky   před 13 dny 08.07.2017 19:40 |  
                7 0

                Viděls ho hrát na jaře v Liberci? Tam měl navlas stejnou roli jako měl Hušby ve Slavii a zvládal jí s přehledem. Odebíral i rozděloval míče, pozičně byl přesně tam, kde měl být. Já se stejně divím, že už netrénuješ minimálně ManU.

                • Re: Slavia - Krasnodar

                  JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:53 |  
                  0 14

                  A Liberec není top klub... pokud se zlepšil, supr, jsem rád. Ale jestli stačí na Evropu..?

                  • Re: Slavia - Krasnodar

                    sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:03 |  
                    20 1

                    Když hraje Souček dobře, proč by mělo záležet na tom, jestli je Liberec top klub? Můžeš si u někoho bejt 100% jistej, že stačí na Evropu? Myslíš, že Rotaň, Danny, Altintop, Hušby, MNN budou rychlostně stačit? Bude stačit Kovář (dnes dvě minely) s Laštůvkou (35 roků)? Bude stačit Ščuk pozičně? Bude stačit Van Buren, když ho Šilhavý nestavěl ani v lize? Bude stačit Tecl, který dal gól Man. City? Faktem je, že naprosto nemůžeš odhadnout, kdo na Evropu stačit bude a kdo ne. Takže bych se uklidnil, přestal bych hráče vyhazovat, nechal to na trenérech a je to. Když hráč udělá chybu a snese se na něj kritika, to beru, ale tohle vyhazování hráčů a nahrazování jinými (naprosto stejných kvalit - Tecl -> Van Buren) mi hlava prostě nebere. A co mi na tom vadí nejvíc je to, že jsou někteří (ne teda ty) schopní naše vlastní hráče urážet vulgárně a ještě je pomalu hrdinsky na odchod kopat do zadku. I když přistoupím na to, že by Tecl měl odejít, tak mu přece nebudu nadávat, ten kluk se snaží a tak nějak asi moc nemůže za to, že nedostal do vínku ještě víc talentu. Rozhodně to není grázl nebo flink.

                    • Re: Slavia - Krasnodar

                      bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:22 |  
                      9 0

                      Jediná situace,kdy připouštím,že bychom se měli strefovat do našich hráčů je,když na hřišti nemakají.Ale jinak jsou to naši kluci červenobílí,někdo je holt šikovnější,jiný méně.

                      • Re: Slavia - Krasnodar

                        sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:29 |  
                        3 1

                        Tak to je bez diskuse. Flákače taky nesnáším, ale to není Teclův případ. Já teda osobně ještě nesnáším simulanty, takže kdyby to bylo na mně, tak Mingy rozhodně nehraje.

                    • Re: Slavia - Krasnodar

                      Jarinho   před 12 dny 09.07.2017 15:37 |  
                      0 0

                      Sasky výborně !!! jsem rád, že to někdo vidí stejně... ono už tu padlo tolik kritických názorů a pak se jen přešli, ale dotyční budou přicházet znova a znova a kritizovat stále.. až vyhodí součka a tecla, přejde se na škoďáka jelikož není rychlej a dynamickej

              • Re: Slavia - Krasnodar

                Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:45 |  
                1 0

                Hele, že všichni ty trenéři co ho stavěj nemaj licenci???

          • Re: Slavia - Krasnodar

            sasky   před 13 dny 08.07.2017 19:26 |  
            4 0

            Jestli chceš v týmu jenom rychlíky, tak ti tam zůstane jen Mingazov, Sýkora a Zmrhal. Good luck.

            • Re: Slavia - Krasnodar

              Jachym   před 13 dny 08.07.2017 22:04 |  
              3 0

              Plus můžeme vzít na hostování z Dukly Praha Masláka...:-))

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:42 |  
        1 0

        Ber to tak, že není nutný abys všechno chápal.....( to srovnání s dnešním zbytkem zálohy ohledně rychlosti a dynamiky fakt sedí).

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Guly (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 23:27 |  
        6 8

        Tvůj názor zde není populární, ale já s Tebou v názoru na Tecla a Součka naprosto sdílím. U Součka se vytvořila bublina po zápase s Belgií, kdy trefil tyč a herně jakž takž obstál. Pokud chceme bejt konkurenceschopný v Evropě, tak tihle dva hráči tam prostě nemaj co pohledávat. Respektive určitě ne, na těch postech, na kterejch momentálně nastupujou. Tzn. Tecl když už, tak na hrot a Souček na stopera.

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Jarinho   před 12 dny 09.07.2017 15:39 |  
          2 0

          Vaše názory jsou podle velikosti jmen, měl byste kolego koukat i na předvedené věci na hřišti, protože souček je již půlroku ve veliké formě

          • Re: Slavia - Krasnodar

            Guly (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 23:20 |  
            1 2

            Já se rozhodně nenechám opít rohlíkem a nejdu s davem. Komentátoři proti Belgii zahlásej, že Souček obstál, toho se chytnou média, jak Souček hrál dobře a bublina je na světě. A přitom mě Souček ničím nezaujal, kromě tý střely do tyče. Prostě nelíbí se mi jeho pohyb, je takovej topornej a nemotornej, kopací technika je na mezinárodní úrpveň na středního záložníka špatná, na středního záložníka nemá fotbalový myšlení, velice často špatně vyhodnocuje situace a volí nejjednodušší řešení. Ale to se pořád opakuju, je to pořád dokola. Psal jsem to už předminulou sezonu celý jaro, 90 % lidí se do mě pouštělo, že mu křivdím a kdesi cosi, a jak šel čas, tak mi dávali ty stejný lidi za pravdu a po zápase v Jihlavě a po tom jeho neskutečným failu, tak ho vyhazovali ze Slavie, že na ní nemá, takže asi tak.

            • Re: Slavia - Krasnodar

              celtix   před 12 dny 09.07.2017 23:24 |  
              0 0

              Ano Souček byl poslední dobou trochu přeceňovaný, ale proti Krasnodaru hrál velmi dobře.

            • Re: Slavia - Krasnodar

              sasky   před 12 dny 10.07.2017 06:57 |  
              3 0

              Jasně, neběhá bůhví jak krásně, ale to je mi třeba úplně ukradený. Hlavně, když je na hřišti tam, kde má být. Nicméně s tvým hodnocením by se možná i dalo souhlasit, kdyby Suk byl střední záložník. Nicméně jeho primární úkol je fungovat jako MNN - zastavit všechno, co jde na naší kasu, vybojovat míč a posunout na střední záložníky. Případně si dojít pro míč mezi stopery a opět jenom posunout. Což dělá jak teď, tak na jaře v Liberci takřka bezchybně. Ono to pak vypadá, že volí nejjednodušší řešení, ale on to má přímo v popisu práce. Než po něm chtít něco, kde ty přednosti nemá (driblink, kolmice za obranu), je rozumnější využít jeho předností - skvělá poziční hra, zrychlení hry jedním dotekem, dobrá střela ze střední vzdálenosti, což si myslím, že se děje. A ještě něco. Sukovi je 22, za poslední 2 roky udělal fantastický progres (daleko větší než třeba Jarda Zmrhal atd.), pokud bude pokračovat takhle, tak nikde není psáno, že se nemůže zlepšovat dál. Jak už tady v diskusi zaznělo, bude to velký boj mezi Sukem a MNN.

  22. Re: Slavia - Krasnodar

    Marwek23 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:34 |  
    7 0

    Tak myslím, že postavení brankářů bude letos jasné : 1. Laštůvka, 2. Otáhal a 3. Kovář

    • Re: Slavia - Krasnodar

      bububu (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:54 |  
      2 0

      Co je vůbec s Berkovcem? Podle mě by mohl zabojovat o post dvojky.

      • Re: Slavia - Krasnodar

        schnaubi   před 13 dny 08.07.2017 18:58 |  
        1 1

        Boužel se s ním nepočítá

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Marwek23 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:01 |  
          1 0

          no hlavně on nechce dělat druhého/třetího gólmana...škoda

          • Re: Slavia - Krasnodar

            Radek097 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:04 |  
            0 3

            Možná bychom se mohli poptat o brankáře z Jihlavy... Hanuše, který podával velmi dobré výkony v bráně a rozhodně bych ho viděl na hřišti radši než Kováře.

            • Re: Slavia - Krasnodar

              bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:24 |  
              0 0

              Teď jsem dokoukal na devatenáctku.Ten brankář by stál za úvahu.

              • Re: Slavia - Krasnodar

                bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:33 |  
                0 0

                Jmenuje se Jedlička

                • Re: Slavia - Krasnodar

                  asanin   před 13 dny 08.07.2017 21:17 |  
                  1 0

                  Toho teď koupila Boleslav... Těžko by hned zase odcházel...

                  • Re: Slavia - Krasnodar

                    bongor   před 13 dny 08.07.2017 22:10 |  
                    1 0

                    No to udělali dobře

  23. Re: Slavia - Krasnodar

    Yester   před 13 dny 08.07.2017 18:37 |  
    2 0

    Krásná akce ted, škoda, škoda...

  24. Re: Slavia - Krasnodar

    Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:37 |  
    12 0

    škoda střely...ale Danny už po několikáté vystihl rozehrávku soupeře

  25. Re: Slavia - Krasnodar

    Marwek23 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:40 |  
    21 0

    vypadá to, že Danny bude velkou posilou, líbí se mi jeho přehled a pohyb. Rotaň už posilou je, snad bude i Halil

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Yester   před 13 dny 08.07.2017 18:43 |  
      17 0

      Je vidět, že ten Danny je uplně někde jinde. Velkej borec.

  26. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    sasky   před 13 dny 08.07.2017 18:46 |  
    4 0

    Souček je taky pomalej a teď kopnul míč do autu, já myslim, že by ses měl Šilhavého zeptat i na Součka.

  27. Re: Slavia - Krasnodar

    Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 18:52 |  
    7 9

    Tak Deny super fakt parada... ale ten Boril a Tecl to je strasny... Alti zkousel uz 3x fotbalove pres Borila a Tecla si to tuknout a ty 2 to vubec nechapou....ach jo

    • Re: Slavia - Krasnodar

      Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:54 |  
      9 0

      aby taky Tecla někdo pochválil-teď ten centr byl přesný, mezi beky a gólmana, škoda že nabíhající hráč nedosáhl...

      • Re: Slavia - Krasnodar

        Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 18:56 |  
        6 2

        Ale jo... centr nice... ale ta strana je proste slaba.... a treba Flo dnes vyborne.

        • Re: Slavia - Krasnodar

          Yester   před 13 dny 08.07.2017 18:58 |  
          3 0

          Flo se mi taky zdá dneska dobrý, evidentně ví, co se po něm chce, aby hrál.

        • Re: Slavia - Krasnodar

          sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:32 |  
          2 0

          Takhle, samozřejmě byla pravá strana slabší než levá. Ale zdálo se mi, že i obránci hráli víc přes levou stranu (celkem logicky přes Dannyho), takže pravá nebyla tolik ve hře. Ale kdybych porovnal jen situace s míčem, tak byli "leváci" určitě lepší praváků, to nemůžu popřít :)

  28. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 18:57 |  
    6 0

    Tak první poločas za námi...velmi slušná kombinační hra-Danny ukazuje svojí extratřídu...chyby pramení vesměs z toho, že se ještě tolik neznají-na první společný poločas ale super....gól jsme dát mohli, bohužel Muris to špatně trefil a bohužel jsme inkasovali pochybě brankáře, který je zatím náš nejhorší hráč.

  29. jsme lepší

    Yester   před 13 dny 08.07.2017 18:57 |  
    2 0

    Sice prohráváme, ale jsme lepší, Krasnodar hrozí z brejků. Snaha o kombinační hru, paráda. Nepřesnosti v útočné fázi přikládám nesehranosti, ale to půjde. Danny super, Deli suverén, Rotan jistota. Jugas mi přijde pořád takovej vyplašenej. Ale jo, jsem celkem spokojen.

    • Re: jsme lepší

      Marwek23 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 18:59 |  
      1 0

      Jugy musí zlepšit nákopy, ale jinak se mi dnes líbí. Myslím, že bude hodně platným hráčem :)

      • Re: jsme lepší

        Kenny   před 13 dny 08.07.2017 20:27 |  
        1 0

        Raději ať to nenakopává, kombinuje dobře.

    • Re: jsme lepší

      Virgil1956   před 13 dny 08.07.2017 19:00 |  
      6 0

      To je Jugasův styl hry, na to si musíme zvyknout :) Luftner byl až flegmatik, Jugas je akční typ, takže to vypadá, že se pohybuje zmateně, všiml jsem si toho už ve Zlíně. Ale nakonec je vždycky přesně tam, kde má být :)

  30. Hádanka

    Láryfáry   před 13 dny 08.07.2017 18:57 |  
    15 4

    Hádejte, kdo měl v první půli nejvíce hodně nebezpečných centrů před bránu (celkem 4)? Ano, Standa Tecl!

    • Re: Hádanka

      michal80   před 13 dny 08.07.2017 19:03 |  
      9 12

      no ale že by si ty situace vypracoval sám? to ne, vždy ho někdo hezky uvolnil. Krajní brko musí umět udělat z prdu 1na1 gólovku a to on neumí. Za mě to není křídlo pro slávii, bohužel.

      • Re: Hádanka

        Fulham   před 13 dny 08.07.2017 19:05 |  
        13 10

        Co to meleš? Jak sám - to si jako má vzít balón , narazit si ho dát si ho do běhu a odcentrovat??? Doprdele začněte už kurva trochu používat mozky některý....

        • Re: Hádanka

          michal80   před 13 dny 08.07.2017 19:09 |  
          8 3

          jako že třeba přejde 1na1 a odcentruje víš. Nechci se hádat, ale za mě prostě standa na křídle ne. Máme tam na to lepší hráče. Viděl jsi ho v utkání s celticem? pomalej, nevymyslel vůbec nic..

          • Re: Hádanka

            PetCC   před 13 dny 08.07.2017 19:16 |  
            2 1

            Viděl jsem Celtik a ten ukázal, že na křídlo může dát mnohem horšího hráče než Tecl, ale při správné kombinaci to vede k velkým šancím.

      • Re: Hádanka

        sasky   před 13 dny 08.07.2017 19:44 |  
        3 0

        Prosimtě a který z našich hráčů tohle umí? Mingazov se Zmrhalem - ti potřebují balón do tahu, jinak nevymyslejí nic ani kombinačně, ani individuálně, Van Buren rozhodně ne, to je bijec, ale není to iniesta, takže zbývá Sýkora. Tam bych souhlasil - a taky věřím, že to bude první volba na pravou zálohu. Vlevo bude první Danny, který rozhodně nebude tahové křídlo. Nehledě na to, že pokud budeme hrát postupný útok, tak ti jsou tahová křídla tak nějak k ničemu.

      • Re: Hádanka

        bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:38 |  
        3 0

        Určitě Standa není top,ale jako náhradník na brko,nebo případně na hrot není marnej.Tak s ním Jarda určitě počítá.A až shodí pět kilo,bude rychlejší.

  31. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    michal80   před 13 dny 08.07.2017 19:00 |  
    8 1

    slušnej poločas od nás.
    Kovář be seměl v pořadí prohodit s Otáhalem asi, děsí mě, že by se Laštůvka zranil.
    .
    Trochu by se měl zklidnit Jugas - potřebuje si zvyknout, že je ve slávii a že se hraje s euro soupeřema - jak je na něj trochu tlak, tak je zbrklej a smrdí to. Ale snad to dá do kupy a bude ok.
    Rotana pěkne umyl u tý lajny před gólem :)

    Tecl - dal pár dobrých centrů, ale jinak bída. Ale na krajní křídlo, že neumí 1na1 je strašidelný mínus... zlatej buren, nebo mingy.

    Danny, paráda, to jsme potřebovali.
    Suk v pohodě oproti loňsku, líbí se mi.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      Kenny   před 13 dny 08.07.2017 19:42 |  
      4 0

      Napadá mě jestli by nebylo lepší si nechat Berkovce. Jugy má asi takovej styl,ale za celej poločas mu nevyšly dvě přihrávky. Tecl tam v tomto složení musel být, kdo by makal dozadu?

  32. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    Arutha   před 13 dny 08.07.2017 19:04 |  
    12 2

    Celá sezona v háji, za všechno může Hubáček...

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:39 |  
      3 0

      Huba už bysme měli vyhodit,na Evropu nemá.

  33. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    Vici   před 13 dny 08.07.2017 19:06 |  
    16 0

    Tak za prvni polocas. Deli a Danny extratrida. Vyborně sekundujou Flo , Suk a Hali. Ruslan až na to zaváháni před golem vysokej standard. Vubec si po tyhle pulce nemyslim že by neměli stíhat. Hali zdá se možná trochu chybi rychlost ale vytrvalost bude výborná což tvrdil i Morávek v rozhovoru že měl většinou Hali nejvíc kilometrů. Navíc přehled atp super. Přesně takhle si představuju přípravnej zápas. Absolutně mi je jedno že prohravaji. Hrajou dobře. Dost akcím chyběla finální přihrávka. Je čas se sehrat a dopilovat to.

  34. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    celtix   před 13 dny 08.07.2017 19:12 |  
    21 1

    Danny super, ale nejvic se mi libil Souček. Hrát vedle takových borců jako je Danny, Altintop a Rotaň je pro naše mladý kluky velká škola a jejich výkony půjdou nahoru :)

  35. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    bububu (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:16 |  
    10 0

    Nechápu, proč chytá Kovář i druhý poločas...nebylo by vhodné sehrávat obranu s novou jedničkou Laštůvkou? Do ostrého startu už máme pouze dvě přípravná utkání.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 19:17 |  
      3 0

      aby měl nějakou herní praxi-nikdy nevíš, kdy ho bude třeba

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

        bububu (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:20 |  
        1 1

        To je asi pravda, ale nevím, jestli je to úplně namístě v situaci, když nás čekají už jen dva přáteláky a zatím nám nejvíc drhne před vrcholem sezony souhra...

        • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

          Kenny   před 13 dny 08.07.2017 19:28 |  
          4 1

          Drhne nám souhra brankáře s obranou?????? :-))))))))))

        • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

          PetCC   před 13 dny 08.07.2017 20:17 |  
          1 0

          Pro brankáře je lepší chytat celej zápas, to je snad jasný.

  36. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    ctute   před 13 dny 08.07.2017 19:17 |  
    1 4

    Tak můj názor, je potřeba schladit emoce, záloha technická, hezkej tukes,, ale určitě v tomhle složení hrát nemůže, příliš velká díra mezi zálohou a obranou, docela nás párkrát brejkli, trochu mancaft který tohle má nacvicene a nebo na to má hráče, si nás namaze. Ta rychlost zpátky..

  37. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    malan (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:21 |  
    3 0

    Mingi zkusene :D

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      michal80   před 13 dny 08.07.2017 19:28 |  
      9 0

      takovej barandov :-OO)) v přáteláku :) by se měl stydět !! a klečet na hrachu za to.
      Asi už to zase trénuje na rumuny...

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      PetCC   před 13 dny 08.07.2017 20:18 |  
      7 0

      Klička pěkná, ale ten skok vidět už nechci.

  38. 2 polocas

    Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 19:28 |  
    4 2

    Na 2 polocas 11cka co je sehranejsi ap zatim velice slusny.... zda se mne to a nebo ne, ale Pepicek asi vi, ze ma velikou konkurenci a on beha a docela rychle!!! Jinak Mingi s tim filmovanim me fakt stve... MvB zatim vyborny stejne jako Jasmin.... a libi se mne i Suk....

  39. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 19:31 |  
    20 1

    offtopic-Libor Holík dal právě gól gruzii na ME-gratulace :-)

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      Žďárečák   před 13 dny 08.07.2017 20:10 |  
      7 0

      Nádherný gól z voleje! Měl jsem puštěný oba zápasy ze streamu vedle sebe. Levý oko koukalo na devatenáctky a pravý na slavii ;-)

  40. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Hofo78   před 13 dny 08.07.2017 19:53 |  
    5 0

    02 komentář -Simon Delíí

  41. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Mirek15   před 13 dny 08.07.2017 19:53 |  
    1 1

    výborně jak Mick, tak Simon

  42. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

    MDCCCXCII (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 19:56 |  
    8 5

    nechápu přesun na o2. o2 nemám, streamy blbnou, kvalita na nic. na SlaviaTV na YT si muzu zápas vrátit a pustit znovu. všechno tohle padlo. pro fanoušky minus. Jardo?

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      smichov_2   před 13 dny 08.07.2017 20:06 |  
      2 1

      Tak, O2 nám asi pár milionů za to nasypala, tak to chodí.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

        MDCCCXCII (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 20:37 |  
        3 1

        myslis, ze to pro ne má trzni hodnotu v milionech? nevim no

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:46 |  
        4 1

        Tak tomu fakt neveř :)) miliony za přenos z rakouska :))

        • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

          sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:55 |  
          2 2

          V lepším případě nižší stovky tisíc. Nicméně spíš bych to odhadoval, že práva byla zdarma.

          • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

            smichov_2   před 13 dny 08.07.2017 21:10 |  
            2 0

            Zdarma? V dnešní době zdarma není nic.

            • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

              sasky   před 13 dny 08.07.2017 23:14 |  
              0 2

              V rozpočtu Slavie je cokoliv do milionu "zdarma" :)

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

      Jožin   před 13 dny 08.07.2017 20:08 |  
      1 0

      Máš pravdu mě taky štvou ale je možné si koupit za 69,- na den přenos pošleš jen sms a koukáš na o2

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

        PetCC   před 13 dny 08.07.2017 20:21 |  
        3 1

        To ovšem nemá se slušnou cenou nic společného, to je spíš vydírání.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:50 |  
        0 1

        Koupil jsem to. Nenechám si to ujít. Ale kvalita nic moc. A vůbec se mi to nelíbí. Si raději předplatím jinej sportovní kanál. Ale kdekoli né jen na o2tv. Fakt mínus. Kdyby to nechali sportu 1,2. Nebo nova sport 1,2 nereknu ani popel. To maji vsichni poskytovatele. Ale tahle exklusivita pro o2 me štve. Predplatitelu 200 tis a spolehaji na to ze ulovy lidi aspon na to predplatne na den. Bohuzel 69 je to v akci. Tusim ze normalni cena od zari je 99

        • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

          Jožin   před 13 dny 08.07.2017 20:56 |  
          1 0

          Já to koupil když už hráli a nikdo nedal žádný tip tak z nouze, chtěl jsem kluky vidět hráli slušně

          • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

            MDCCCXCII (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 20:59 |  
            0 0

            linky na stream tu byly. a některé funkční

            • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

              Jožin   před 13 dny 08.07.2017 21:02 |  
              0 0

              Jo a jsem za to rád ale mezi tím jsem našel odkaz denní o2 tak jsem po tom skočil

        • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 v 1. poločase

          future   před 13 dny 08.07.2017 22:05 |  
          5 0

          I já koupil přenos, ale jsem v Anglii a měl jsem smolíka. Peníze si odebrali, ale přenos do zahraničí nelze.
          Fakt od O2 prasárna.

  43. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    lordzach   před 13 dny 08.07.2017 19:58 |  
    1 9

    podle mně Tecl a Švento nejslabší

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:11 |  
      3 0

      První půlku Bořil a Muris, druhou jsem sledoval jedním okem, takže si netroufnu hodnotit.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:12 |  
      6 0

      Sorry a Přemek... Dva kiksy během 5 minut.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        lordzach   před 13 dny 08.07.2017 20:14 |  
        0 0

        souhlas

  44. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Saul_Hudson (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 20:06 |  
    13 0

    Mně se to utkání líbilo. Na to, že Krasnodar začíná za týden, tak jsme ho docela přehrávali. Dozadu to docela drhne, ale celkově solidní výkon. Hlavně ve druhé půli jsme měli asi pět gólovek. Líbili se mi Deli, Hušbauer, Danny, i Souček zahrál slušně. Altintop určitě lepší než proti Celticu. Celkově z toho mám dobrý pocit, mám radost, že jsme zaslouženě vyrovnali.

  45. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    ctute   před 13 dny 08.07.2017 20:08 |  
    1 9

    Tak 11 ka druhej poločas lepší prvního, ukázalo s že mateli v záloze 3 technicky vybaveny hráče, kteří však nestíhají bránit, hrozí to prusvihen, jedna jedna ok, oni myslím navíc dvě týče

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      lordzach   před 13 dny 08.07.2017 20:15 |  
      2 0

      ta chyba byla hlavně Přemka a ti tři to dávali dobře a ty tyčky to byla druhá půle

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:19 |  
      4 0

      Tak mam skoro opacnej nazor. Krasnodar v prvni puli nic moc. A dal gol. V druhy dal tyc a brevno a celkove se zlepsil. Nebo my trosku zhorsily. Druha pule my lepsi dopredu nez dozadu. Ze by prichod Skodaka?

  46. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Hofo78   před 13 dny 08.07.2017 20:10 |  
    21 0

    Na Ispartu-Šilhavý nasadil hvězdné posily,které se neprosadily,nebyla to žádná sláva.... bych blil

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:13 |  
      6 0

      Jo no, už jsem jim tam psal, ať se radši věnujou marodce sparty, že se jim začíná zase plnit. (Hovorka, Costa, Vácha, Janko, klasika Rosický...)

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:47 |  
      6 1

      Já bych blil,jak ten plátek vidím,ani ho nemusím číst.Zkrátka rudá bída,co bys čekal.

  47. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    smichov_2   před 13 dny 08.07.2017 20:10 |  
    4 0

    Deli hráč zápasu, kvalitou zářil při každém doteku míče. Toho jednou prodáme hodně draze do hodně velkého klubu.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      golfer   před 12 dny 09.07.2017 12:48 |  
      1 0

      Omyl. Simona nikdy neprodáme. Zůstane tu do konce kariéry jako Milan a bude nám po celou dobu rozdávat radost. Potom však bude dres č.19 navždy vyřazen ze sady.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      Travinho   před 12 dny 09.07.2017 12:53 |  
      0 4

      Tomu nevěř... Fotbalově je jistě super, ale hráče s jeho zdravotním stavem velký klub nekoupí...

  48. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    MarcoDomi   před 13 dny 08.07.2017 20:10 |  
    8 10

    Na hodnocení ještě brzo, ale až na výsledek se mi to líbilo. Nikdo až na Přemeta nijak nepropadl, ten byl fakt špatný. Koho bych dnes ale pochválil tak to je Staník Tecl. Ten kluk má úplně vše. Není potřeba vodit drahé posily když nám běhá po lajně tak skvěle rychlostně a technicky vybavené křídlo. No a ty centry. Prostě paráda!! Doufejme že se mu budou vyhýbat zranění. Snad se nám podaří ho udržet i pro příští sezónu i když to bude asi velice obtížné!!

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 23:15 |  
      5 0

      To bylo slabý

  49. Dnes super

    navzdyslavia   před 13 dny 08.07.2017 20:12 |  
    7 3

    Skoda ze se Teclovo centry neumi vyuzit. Tecl dnes super. Jinak se mi utkani libilo a je videt,ze se teprve sehravame.

    • Re: Dnes super

      Fačín   před 12 dny 09.07.2017 11:39 |  
      1 2

      Chybí ti tam smajlík, takhle to vypadá, že to myslíš vážně.

      • Re: Dnes super

        sasky   před 12 dny 09.07.2017 17:36 |  
        2 0

        V tom případě tobě doporučuju dát si smajlíka rovnou do nicku.

  50. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Jožin   před 13 dny 08.07.2017 20:12 |  
    2 0

    Saul Hudson to napsal a já to podepíšu souhlas není co dodat a spekulace co by jak jsou zbytečné ,

  51. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 20:15 |  
    3 3

    Tak resume mam asi takove, ze zapas se mne fakt libil a oba kluby zhruba na stejne urovni a mozna o chlup jsme lepsi a to je potesujici fakt hlavne s ohledem na to, ze priprava je tak v pulce a nove posily u nas kratce. Asi TOP hrac zapasu Deli. Dale vyborne zahrali Suk,MVB,Danny, Husby.... dobre Rotan, Anti, Frida, Mesi, Skoda,Jasmin,Mingi,Jugas,Bilek.... slabe vykony Tecl,Svento,Boril a nejhorsi asi Premek:-(

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      knawi   před 13 dny 08.07.2017 20:21 |  
      7 0

      Dobře zahrál i Flo, dopředu určitě, vzadu dnes větší chybu neudělal.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 20:26 |  
        6 0

        Pardon na FLOA jsem zapomenul v sekci vyborne, ale psal jsem to uz o polocase, ze zahral vyborne... 2x precetl skvele hru a sel do mice.... neudelal chybu dozadu a i centry mel dobre smerem pred branu. DANNY je na prvni dobrou rozdilovej hrac na nasi ligu urcite!

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:43 |  
        4 0

        Taky mi přišlo že mu to s Dannym před sebou sedlo. Třeba se chtěl vytáhnout :)

  52. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Miky44   před 13 dny 08.07.2017 20:20 |  
    5 3

    Vyřešit nejisté beky by mohl pomoci také Holík. Na ME U19 mi přijde docela suverénní, tří zápasy - dvě asistence, dnes navíc pěkný gól Gruzii a hlavně ve všech zápasech byl herně dobrý. Nevím, jestli bych ho pouštěl na další hostování.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:36 |  
      2 0

      Minulou pripravu byl taky celkem dobrej. Ale obavam se ze to chce jeste čas. Mě přijde na jeho místo Frydrych jako novodobej Hub. :)))) kde kdo by ho rád vyměnil ale on stejně vždy ukáźe že se umí o to místo poprat :)))

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        Slawek   před 12 dny 09.07.2017 13:46 |  
        0 0

        Minulou přípravu odehrál Holík většinu zápasů a dobře. Potom zahrálo celé mužstvo hodně bídně v Talinu a odnesl to Holík. Tak šel na hostování do Karviné, kde hrál a asi dobře, když ho Weber stavěl.

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      sasky   před 13 dny 08.07.2017 20:38 |  
      11 0

      Zas on je ve věku, kdy potřebuje hrát. Že by posadil Bořka nebo Frýďu si nemyslím, takže lepší, když ještě na rok půjde ven hostovat.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        bongor   před 13 dny 08.07.2017 20:54 |  
        3 0

        O nic nepřijde,je to ještě dítě.Dneska jsem ho sledoval,ještě se musí zlepšovat ,aby se mohl stát oporou stálého účastníka ligy mistrů.Pár špatných přihrávek se tam našlo a asi dvakrát mu gruzíňáci utíkali.Jinak ten gól teda exluzivní.

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        Miky44   před 13 dny 08.07.2017 20:56 |  
        0 0

        Je pravda, že by to měl těžší z ohledem na prakticky nulovou přípravu z týmem, takže by ani neměl moc šancí ukázat, zda je lepší než Frýďa s Bořilem nebo ne. Takže asi jiná možnost než hostování není no...

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      Jožin   před 13 dny 08.07.2017 20:48 |  
      6 0

      No Holík je šikovný ale vzpomen před rokem ho Duš.Uhr. postavil podobrých výkonech v přípravě proti Adrlechtu a shořel jak papír řekl bych že má ještě čas ale uměl bych si ho představit na beku to jo.

  53. Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

    Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:24 |  
    4 7

    Z toh9 co jsem dneska videl mi prijde ze zatim by mohla hrat jedenactka : Lastuvka - Frydrych, Bilek (Jugas) , Deli , Flo - Ngadeu (Souček) - Van Buren , Hušbauer (Altintop) , Rotan (Altintop) , Danny - Škoda.
    Zatim mě Jugas npresvedcil naopak prekvapily mile Van Buren a Suk. Nezavidím to Jardovi. Těžká práce vybrat 11 hráčů. Asi bych už poslední 2 zápasy pomalu začal ladit základní 11. Souhra je důležitá a zápasů než to začne už moc nezbývá. Gl SKS

    • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

      Hanzwalter   před 13 dny 08.07.2017 20:27 |  
      2 3

      Jasmin taky moc dobry dnes

      • Re: Slavia - Krasnodar 0:1 ve 2. poločase

        Vici   před 13 dny 08.07.2017 20:29 |  
        1 4

        Souhlas. On ma dobrou zatim celou pripravu. To měl i minulou tak snad vydrzi zdravi.

  54. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Sracken   před 13 dny 08.07.2017 21:34 |  
    4 4

    Z utkání je jasné jedno: Brankář, mladý talent i když né velký talent a klaun do kabiny nestačí. Chce to spolehlivou dvojku (nebo jedničku?).

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:33 |  
      2 3

      Berkovec?

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        JS (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 23:34 |  
        1 3

        To určitě...

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Travinho   před 12 dny 09.07.2017 12:55 |  
        2 0

        Neuniklo ti slovo "spolehlivou"?

  55. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Artur (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:00 |  
    6 5

    Osobně doufám, že už s Krasnodarem hrát přípravu nebudeme, dnes to odehrál s naprosto Béčkovou sestavou a beru to jako neúctu k soupeři. Pokud se chceme konfrontovat s nejlepsim a nastavit zrcadlo nasim hracum chce to hrat s tymy v trochu více kompletnich sestavach. Krasnodaru dnes nehral: útočníci Smolov, Mamaev, dále Claeson, Granqvist, Gazinskiy, gólman Kritsyuk , obrance Pereyra atd,atd..

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      bongor   před 13 dny 08.07.2017 22:25 |  
      4 0

      Máš pravdu,je to zřetelná neúcta a podcenění.Za rok za dva dostanou bůra a ono je to přejde.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Artur (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:45 |  
        1 0

        Měli jim kluci napráskat už dneska :o)

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Kenny   před 13 dny 08.07.2017 22:32 |  
      11 2

      Oni s námi stejně už nebudou chtít hrát. Jarda vystřídal v poločase 8 lidí, to je projev neúcty jako sviň.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        budvarka   před 13 dny 09.07.2017 10:31 |  
        0 0

        Bylo děsný vedro, ta výměna v podstatě celý jedenáctky byla domluvená dopředu.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Radek097 (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:32 |  
      1 0

      Dalo se to tak trošku očekávat, když Krasnodar hrál 2.7. s Viitorulem, 5.7. s Kodaní a 6.7. s Mariborem.
      Trošku jsem byl zaražen, prudkého poklesu kurzu právě na Slavii (z 2,3 na 1,7; Krasnodaru vyletěl z 2,6 na 4,5) a až poté jsem si všiml nabitého programu Krasnodaru.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Artur (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:39 |  
        1 5

        No Kodan a Maribor jsou nasi mozni souperi, ty si zahraji s Ackem a my jen s Beckem a lavickou :o) me se to proste nelibi... nepotrebuji videt ty konkretni hrace, ale chci soupere ktery odehraje alespon polocas s hraci co za ne hraji Evropske pohary (ted absolutne pominu ze jsme mohli s tim Béčkem prohrat)

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Gino   před 13 dny 08.07.2017 22:38 |  
      2 3

      Dal jsem ti palec dolu, protoze: no a co sakra? Nam zase nehral Lastuvka, Sykora, Zmrhal.... JE TO PRIPRAVA!!!

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Artur (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:40 |  
        1 0

        Jen upozornim ze nekritizuji nase vedeni ci nase kluky ze Slavie, kritizuji Krasnodar.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Gino   před 13 dny 08.07.2017 22:40 |  
      0 0

      A ani MNN.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Artur (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 22:42 |  
        0 0

        To jsou ale vsechno vynucene absence. Pokud by byli k dispozici nastoupi zcela urcite.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          Gino   před 13 dny 09.07.2017 08:49 |  
          1 0

          Tim jen rikam, ze ani my jsme nenastoupili v nejsilnejsi sestave a ze to proste v priprave neni nic zvlastniho.

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            Artur (přítel SN)   před 13 dny 09.07.2017 09:33 |  
            0 0

            Pak je to ale v rozporu s tvrzenim JT ze se snazi sehnat klukum zvucne soupere :o) rozebiram blbost kluci si zahrali vyzkouseli polocas. Mame pred sebou posledni dva zapasy ted uz musime ladit sestavu. Btw. Dnes hraje Krasnodar proti CSKA Moskva....

  56. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    japhy   před 13 dny 08.07.2017 23:09 |  
    11 1

    Ale jo, nebylo to špatný. Suk vypadá opět ve formě, on nebo MNN, nemám problém ani s jedním. Ze svaté trojice se mi nejmíň zdá Halil, zřejmě se o místo popere s Hušbym, stejně jako on totiž zabíhá na pravého beka, což mi sice přijde přinejmenším zvláštní, ale co už. Danyho si dovedu představit jako klasickou 10, pokud ale bude fungovat spolupráce s levým bekem, může být na lajně.
    A Standa. Podle mě hrát křídlo nemůže. V lize ještě, v Evropě ne. Sice měl několik dobrých centrů, ale všechno to byly situace, kdy na něj přenesli hru a neobtěžován centroval. Není ani do tahu, ani nejde do středu, aby uvolnil prostor pro beka, nevylepšuje herní situace. Mingy i MvB byli o level jinde.
    Jugas je v bledě modrém to samé jako Lüftner minulou přípravu. Deli je král :)
    A jak se mi pořád Frydrych nelíbí pohybově, nedá se popřít, že nějak ví, jak na to.
    Kovář bohužel opět veliká nejistota :(

  57. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Maxb (přítel SN)   před 13 dny 08.07.2017 23:27 |  
    1 1

    Dotaz pro redakci: jdu si precist reakce na zapas a dle meho razeni ctu prvnich x komentaru o tom jaka by mela byt sestava atd + kde najdu stream. Vsechny komentare jsou casove pred vykopem... jejich pocet je dle dulezitosti utkani. Vim, ze si to muzu ruzne upravit, ale chtel js se zeptat, zda by neslo dle casu radit komentare... ty o sestave pred zapasem do nejakeho preview, po zapasovy jiz do clanku o zapase...

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      spravnej_jezedak   před 13 dny 08.07.2017 23:48 |  
      0 0

      A co komentare behem prubehu zapasu?:-D

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      jane (admin)   před 13 dny 09.07.2017 09:40 |  
      0 0

      To bohužel nejde, musel by být jiný článek s preview.

  58. hodnocení

    VanDel   před 13 dny 08.07.2017 23:41 |  
    11 2

    Sice "pouze" remíza, ale jinak se mi výkon líbil. Muž zápasu Deli, to je prostě pán. A po dnešku si troufnu napsat, že jak je Deli král naší defenzívy, tak Danny bude král naší ofenzívy. Hned v tomhle jeho prvním zápase bylo vidět, že to je pan fotbalista. Altintop už taky mnohem lepší výkon než proti Celticu, ten bude taky hodně platný. Sestavování, zejména záložní řady tedy Šilhavýmu vůbec nezávidim, to bude velký trenérský oříšek. K dnešku teda jenom dvě takové negativní věci - zaprvé Mingazova (ač jinak výkon slušný) bych za tu jeho trapnost ve vápně nakopal do zadku, to byla ubohost a o to víc to nechápu, že to bylo v přáteláku. A zadruhé nekonečné experimenty s Teclem už prosím ukončit, ten kluk prostě zas a znova ukazuje, že na to nemá. Takže ideálně prodat, anebo alespoň poslat někam na hostování.

  59. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    celtix   před 13 dny 09.07.2017 03:53 |  
    3 0

    Znovu jsem viděl gol krasnodaru a myslím že byl faulován Deli, takže gol neměl platit.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Kmotr (přítel SN)   před 13 dny 09.07.2017 08:53 |  
      3 0

      Souhlasim ale zaroven dokazu uverit,ze i souteznim zapase by se nam mohlo stat,ze to rozhodci necha byt.. i kdyz to byl evidentni faul..

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        celtix   před 12 dny 09.07.2017 12:59 |  
        0 0

        Samozřejmě se to stává, ale faul je faul...

  60. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    ctute   před 13 dny 09.07.2017 06:47 |  
    2 15

    tak par postrehu..dival jse se ze zaznamu na gol ktery vetsina dava za vinu Kovarovi, spis odhalil nasi chybnou defenzivni cinnost..prvotni spis necinnost naseho hrace z prava 28 ci 26...Rotan? , kdy se nechal na lajne obehrat a pak se jen z povzdali dival na centr .. strela..do vapna a neudelal krok k braneni, Kovar mic vyrazi ale nikoli pred sebe ale nekam na desitku kde je les nasich hracu co staticky sleduje celou akci soupere..., za druhe je potreba konstatovat ze jsme opravdu hrali dle soupisky proti jejich becku..a omluva ze je to jen priprava neobstoji, jsme ve fazi ladeni a sehravani pro pohar a ligu, zde uz potrebujem tezke a kvalitni pripravne zapasy, cele to nas vykon devalvuje a smerem pro tym to nas nikam neposouva, a k nasi tzv. svate trojici, dle meho nazoru mel byt rozdil ve hre daleko vetsi na tu avizovanou kvalitu co jsme privedli, je pravda ze se teprve s mancaftem poznavaji..ale dopredu uslo, braneni velky otaznik

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      sasky   před 12 dny 09.07.2017 17:53 |  
      2 0

      Sorry, ale když ti gólman nechytí míč a jen ho odrazí někde před sebe do vápna, tak to je jednoznačně jeho chyba. Že udělal někdo chybu předtím nepopírám, ale naprosto zásadní byla minela Kováře.
      K té sestavě Krasnodaru. Vždyť Slavia taky nastoupila v každém poločase s jinou jedenáctkou, co tady zas brečíte o béčku? Nemyslíte si, že kdybychom hráli třeba s Táborskem a to poslalo do každé půlky jinou sestavu, že i béčková sestava Krasnodaru bude silnější než 1. lajna Táborska? Máme domluvenou nejlepší přípravu co pamatuju (Celtic, Krasnodar, West Brom, Nice jen tak na okraj) a zase se najdou lidi, kteří budou nadávat. Je svatým právem každého trenéra postavit 11, kterou uzná za vhodné a nikdo s tím nic nenadělá.

  61. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Philliip   před 13 dny 09.07.2017 09:04 |  
    2 1

    Predevsim sestaveni zalozni rady bude pro trenera poradny orisek. Na pozici MNN hraje velice dobre Soucek. Pred nimi jsou dve mista pro nekoho z petice Rotan, Husbauer, Altintop, Scuk a Alvir. Tuto pozici by pripadne odehral i Soucek. Z pripravy zatim tezko rict, prijde mi to to dost vyrovnane. Lehke to nebude ani na krajich, byt tady situaci ulehcuji absence. Vlevo se da pocitat s Dannym, Zmrhalem, Mingazovem. Vpravo Tecl, Sykora, Van Buren, Mingazov. Opravdu tezke rozhodovani.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      mirecek1111   před 13 dny 09.07.2017 09:41 |  
      3 0

      Alvir půjde určitě hostovat, teď to konkurence pro ostatní tebou jmenované do středu hřiště fakt není. A měl by opravu jít. Může ho to posunout jako Součka. V zimě se uvidí. No a na křídlech z té "staré gardy" určitě vyčnívá Zmrhal a pokud Danny opanuje jeho původní místo, zřejmě se přesune napravo on.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Philliip   před 13 dny 09.07.2017 10:26 |  
        2 0

        Zmrhala bych rad videl v sestave, samozrejme kdyz potvrdi sve kvality. Ale jeho misto je predevsim vlevo, kde je mnohem platnejsi. Kdyby Danny mohl hrat zprava, bylo by to optimalni. Ale moznosti je vice, uvidime po Nice.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          Kmotr (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 14:14 |  
          0 0

          Tak Danny sice obounohej jako Rotan ale zakladem je predevsim pravak.. alespon podle vcerejsiho zapasu,kdy si to vzdycky pri centrech daval na pravou..

  62. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Maty22   před 13 dny 09.07.2017 10:00 |  
    5 1

    Standa je na křídle prostě marnej a Kovi mi přišel nic moc už proti Zlín

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Maty22   před 13 dny 09.07.2017 10:00 |  
      0 0


      proti Zlínu.

  63. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    zeleznik2   před 13 dny 09.07.2017 10:11 |  
    11 5

    Dobrý zápas, překvapil mile Souček, ve středu zálohy bude opravdu přetlak, no ten gól byl, ale zbytečný...Kovář jako dvojka opravdu nepřesvědčuje, Tecl na křídle opět tragický, ty dva poslední zápasy na jaře, asi opravdu byli náhodné..

  64. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Fačín   před 12 dny 09.07.2017 11:32 |  
    4 15

    Tak první poločas byla bída, byla jasně vidět těžká nesehranost všech našich hvězdných posil s neposaditelným Teclem. Na něj už se tu nadávalo dost, tak jen připomenu, že po právu. Klasický koncový hráč (každá akce u něj skončí), skoro všechny akce byly vedené k němu a on je všechny zazdil buď nepovedeným centrem, nepřesnou přihrávkou, slabou střelou nebo prostě jen neobešel hráče. Na Dannym byla vidět vysoká kvalita i sebevědomí, až se sehraje s týmem, tak to bude nejlepší hráč ligy. Altintop už taky lepší, hrál evidentně "Hušbauera", i s tím stahováním na pravého beka. Ale zase velké množství ztrát. Dnes chyboval i Rotaň, škoda té jedné pěkné střely, to mohl být gól. Inkasovaný gól byla série chyb - Rotaň ztratil balon, Bořil mu nepomohl, Kovář vyrážel střelu jen před sebe, Deli prohrál souboj a nikdo nedostoupil hráče dorážejícího do branky. Mimochodem Magomed Sulejmanov zajímavý borec, trefil pak i to břevno a naše levé beky slušně větral.

    Druhý poločas už to byla jiná písnička, nastoupila prakticky "mistrovská" sestava navíc se Ščukem a van Burenem. Okamžitě úplně jiné tempo hry, jiná sehranost, Krasnodar jsme mačkali, vytvářeli si šance. Škoda že jsme je neproměňovali, mohli jsme i vyhrát. Tahal to van Buren, který si tentokrát odpustil minely (akorát v závěru přihrál nikam a přerušil tak naší dobře rozjetou akci), dokázal přecházet hráče, centrovat a byl odměněn krásným centrem na Deliho hlavu při vyrovnávacím gólu. Líbila se mi i spolupráce Ščuka a Součka uprostřed hřiště, dokázali to dobře posouvat ze strany na stranu. Mingazov aktivní, ale ta simulace - v přáteláku, jako vážně? To to snad trénoval nebo co? Celkem slušně se snažil zapojovat do útoku i Švento, ale dozadu to bylo horší. Standard si odvedl Frydrych.

    Co nám tento zápas dal ohledně sestavy? Základ by dle mého měl pocházet spíš ze druhého poločasu. Doplnit snad jen Dannym (kdyby mohl hrát zprava, bylo by to nejlepší) a možná Rotaň místo Ščuka. Souček na defmidu, Altintop Hušbauera zatím asi neposadí. K tomu ještě někdo na druhé křídlo - to je otázka, Sýkora je zraněn, Zmrhal zatím taky nehraje, tak to asi vypadá na Mingazova (Šilhavý stejně radši postaví Tecla:)).

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Gino   před 12 dny 09.07.2017 11:50 |  
      12 0

      Me teda jako BIDA neprisel ani ten prvni polocas. Ale mozna jsem jen mene narocny...

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      vlk30 (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 11:53 |  
      6 1

      První půle do toho golu vůbec nebyla špatná,jak se se tady popisuje,ještě jsem si to pro jistotu pustil ze záznamu.Bohužel Tecl to nedával,ač se snazil a makal,mel tam sice dva,tři hodně dobrý centry,jinak dost bída.Co me zarazí je to nekopovstvii většiny našich hráčů proti těm třem posilam.Jedině Deli a Suk s nima drží krok.Jistě Deli je třída sama pro sebe.No v druhé pulce se to vytratilo,protože bylo vystřídáno a hrálo se to co na jaře.No na naší ligu by to melo stačit skoro v jakékoliv sestavě v Evropě moc netušim,asi podle toho koho dostaneme.Jinak ještě ty chyby brankáře se nám nemusí vyplatit.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      mirecek1111   před 12 dny 09.07.2017 12:06 |  
      4 0

      S tím Altintiopem bych nebyl tak skeptický, přeci jenom nepřišel někde z Trenčína ale z Bundesligy a tamní komentáře toho přesunu byly všechno možné jen ne typu "ten už to má stejně za sebou". Není přeci možné, aby zvládal základ bundesligového týmu a pak rychlostně nestačil na českou ligu.

      Je tady pár dní, určitě si to chtěl první tak trošku otestovat co si může dovolit a co ne, navíc jsou to jen přáteláky, někdo jede víc na 100% nebo míň na 100%. Tohle je prostě jiný přestup, než když tady přijde na testy nějaký mladý balkánec nebo afričan, který musí hrát od první minuty jako o život abychom si ho tady nechali :) Klíčové bude, jak se mu povede v soutěžních utkáních a to už zjistíme hodně brzo.

      Na druhou stranu nikdo nemá místo předplacené a je tady pořád Hušbauer, který byl celou minulou sezonu náš elitní hráč a teď to má vcelku nahnuté, protože evidentně někdo z trojce Rotaň/Altintop/Hušbauer hrát nebude. Já osobně věřím, že se Altintop dokáže bez problému do základu prosadit, ale když místo něj bude hrát Pepa, nemám s tím žádný problém. Pro mě osobně to byl možná náš nejlepší hráč minulé sezony.

      Já teď zálohu vidím takto: Danny - Hušbauer/Altintop - Rotaň - Zmrhal. No a pod nimi Ngadeu/Souček. Tady jsem také zvědavý kdo toho DZ vyhraje :)

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        PetCC   před 12 dny 09.07.2017 12:52 |  
        1 1

        Já třeba nevidím důvod, proč by v době, kdy se budou hrát dva zápasy týdně, se Souček a Ngadeu střídali v zápasech, hlavně podle toho, jaký bude soupeř.
        Každý z nich je jiný, takže proč to nevyužít.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          Robinator   před 12 dny 09.07.2017 13:42 |  
          0 0

          Střídání po zápasech se děje v žácích :)) ať hraje ten, kdo je lepší..

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            Mirek15   před 11 dny 10.07.2017 13:45 |  
            3 0

            Na druhou stranu, vemte si, jak točil se sestavou v sezoně třeba Zidane-opravdu hodně. Výsledkem bylo, že klíčoví hráči nebyli na konci sezony unavení a že všichni dostali rozumnou porci zápasů a nebyli moc nasraní, že furt nehrajou...pokud má tým 22 kvalitních hráčů, je potřeba je protočit, zvlášť bude-li hodně zápasů.....my jsme teď v situaci, že dostatek kvalitních hráčů máme, tak ať si zahrají-nemám moc rád odehrávání sezóny ve 14 lidech, pokud to není nezbytné...

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              Robinator   před 11 dny 10.07.2017 13:54 |  
              0 0

              taky jsem pro rozumnou rotaci samozřejmě

              • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

                Mirek15   před 10 dny 11.07.2017 12:37 |  
                0 0

                JInak mám za to, že od časů olomoucké kariéry Karla Brücknera (který celý život preferoval hodně úzký kádr skoro bez rotace) se fotbal podstatně zrychlil a je fyzicky náročnější, takže při vyšším než pouze ligovém zápřahu hrozí více než dříve jak únava, tak i zranění....krásně to bylo letos vidět zrovna v Realu na Ronaldovi-obvykle nemíval ke konci sezóny žádnou super formu, protože už těch zápasů prostě bylo moc, letos ho Zidane docela šetřil a výsledek se dostavil-klíčové zápasy ke konci sezóny zvládal fantasticky

  65. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Obr   před 12 dny 09.07.2017 12:10 |  
    6 5

    Vcera sem byl v Bad Blumau a rozhodne nelituju. Nase hra se zacina postupne zlepsovat a vubec to nevypada spatne. Z kluku me zaujal hlavne MvB - ten kluk je raketa, nejrychlejsi na place, byl by hrich jeho rychlost nevyuzit - a SUK - je na nem videt vyhranost, klid na balonu, technika, neprohraje hlavu. Myslim, ze MNN bude mit problem se pres nej dostat do sestavy, protoze hraje opravdu dobre. Jak tady nekteri tepete Ruslana za ten nafilmovanej pad. Hele, ja bych to tolik, na rozdil od nekterych, neprozival. Na tribune sme se tomu zasmali a tady se z toho dela buh vi co. Z tribuny bylo videt, ze kontakt tam byl, jak se rika, a on je proste zvyklej si pro to, holt, chodit. Jinak Mingy taky neodehral vubec spatnej mač. Hrozne toho nabeha, je porad na spickach a pro obrance soupere je prakticky porad nebezpecnej. Vubec by mi nevadilo, kdyby nase kraje hrali Ruslan a MvB. Myslim, ze jdeme dobrym smerem.

  66. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    qwertz0099   před 12 dny 09.07.2017 12:30 |  
    1 0

    Myslíte, že by mohla v záloze figurovat dvojice Ngadeu-Souček (+k nim někdo)? Já si myslím, že by se tato varianta měla vyzkoušet aspoň na 1 poločas přípravného utkání, ale myslím, že by to asi nefungovalo...

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      no-nick   před 12 dny 09.07.2017 13:27 |  
      4 0

      Já bych to nedělal. Máme nejfotbalovejsi stredni za dlouhou dobu a posadime je kvůli dvěma def...

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Dennis   před 12 dny 09.07.2017 13:59 |  
      5 0

      Spíše je otázka, proč to takto stavět? Ngadeu i Souček v záloze mají především defenzivní úkoly, moc mi není jasné, proč bychom měli hrát na dva defenzivní záložníky, když můžeme hrát standardně na jednoho a k němu naopak doplnit dva ofenzivní tvořivé záložníky, tím spíše, když jich nyní máme dost (Hušbauer, Rotaň, Altintop, Danny, Alvir). Na jaře nám pokulhávala kombinace ve středu pole, tak mi dává smysl stavět dva středové kreativní hráče, abychom dokázali víc držet balon. Neříkám, že Souček také neumí rozehrát balon, ale všichni výše jmenovaní jsou v tom lepší.

  67. Stream

    Travinho   před 12 dny 09.07.2017 12:59 |  
    0 0

    Viděl jsem jen první půli, pak mi začal haprovat net. Nevíte, kde by se dalo mrknout na záznam?

      • Re: Stream

        no-nick   před 12 dny 09.07.2017 13:26 |  
        0 1

        Ten nefunguje, to byl jen přímý přenos. Já ho hledal ráno, nenašel jsem, tak jsem si nakonec koupil O2 na den, v devět ráno to opakovali

          • Re: Stream

            no-nick   před 12 dny 09.07.2017 13:51 |  
            2 0

            No to jsem vůl:D

        • Re: Stream

          Karel1 (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 13:53 |  
          0 0

          Tak já na to opakování koukal, aniž jsem si O2 na 24 hodin koupil. V programu to mají ještě zítra ve 12 hod.

      • Re: Stream

        afro   před 12 dny 09.07.2017 14:19 |  
        0 0

        Díky moc, já to hledal včera večer na netu neúspěšně a na O2TV free to měli dávat dnes od 11.00 a místo toho vysílali automobilové závody a na netu už jsem to nezkoušel...

      • Re: Stream

        Travinho   před 12 dny 09.07.2017 14:20 |  
        0 0

        supr, díky moc...

  68. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    MIRA   před 12 dny 09.07.2017 13:49 |  
    4 4

    Zdravím všechny optimisticke slavisty
    Probehlo posíleni tymu, probiha priprava a blizi se sezona
    Muj pohled na sestavu - asi bych uz tym nechal a neposiloval - jedine top hrac

    Lastuvka / Kovar, Otahal /

    Frydrych /Boril/ Bilek /Jugas/ Deli Flo /Svento/

    Ngadeu /Soucek/

    Sykora /Mingazov/

    Husbauer /Altintop, Alvir/

    Rotan /Scuk, Hromada/

    Danny /Zmrhal/

    Skoda /Mesanovic, Tecl, Buren/

    Tedy 23 + 3

    Hrat podle me budeme 1 4 1 4 1 s alternaci 1 4 2 3 1 / do utoku 3 4 3, do obrany 5 4 1 /
    / během zapasu 4 4 2 nebo 4 3 3 /

    Posila jedine top hrac - typu van Persie

    ? Posilit - brankar / dvojka - Berkovec, Hanus - kdo by chtěl ale byt dvojka, ze /

    - pravy bek / pak Frydrych na stopera /

    - utok / jedine top hrac - a jak by to bylo se Skodou ? /

    Za me posila jedine top hrac, jinak tym nechat pohromadě jak je
    a pokud chteji něco dokázat musí se semknout jaky tym a vyuzit individuality

    Zdravim všechny slavisty, bavi me si delat sestavu podle sebe, podle soupere, menit styl na 4 4 2 nebo 4 3 3


    Tesim se na Vase komentare a budte optimisti - v zivote i ve Slavii

    Mira

  69. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    MIRA   před 12 dny 09.07.2017 14:04 |  
    1 2

    a ještě jsem zapomel kluky na hostovani

    - Holik, Chalus, Trubac, Panak, Kuchta

    - a asi Alvir

    Mira

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      sicilianbrno   před 12 dny 09.07.2017 14:38 |  
      1 0

      Chaluš a Panák už jsou ve slavii jo? Ze jsem nejak přehlidl jejich podepsani

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      mirecek1111   před 12 dny 09.07.2017 14:38 |  
      3 0

      Když už si je zmínil, nevíte někdo jestli jsou ten Panák a Chaluš už vlastně naši? Od té tiskovky jsem vlastně nic dalšího nezaznamenal. Já jen, že ten Chaluš teď hraje na tom U19.. aby ho nakonec někdo nevyfoukl.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Radek097 (přítel SN)   před 10 dny 11.07.2017 12:42 |  
        0 0

        Chaluš už je hráčem Slavie, ale zatím se s ním nepočítá a bude někam poslaný na hostování. Panák myslím podepsaný ještě není, ale na podzim by měl hostovat v Karviné a pak se uvidí.

  70. Slavia se utkala se silným ruským celkem Krasnodarem. Je v titulku pravda ?

    houston (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 14:25 |  
    0 0

    To bylo domluveno na poslední chvíli ? Jakou mohli postavit sestavu, když dneska znovu hráli a to proti CSKA Moskva ? Nemám dost informací, ale ten lepší výběr hrál sotva proti nám...

    • Re: Slavia se utkala se silným ruským celkem Krasnodarem. Je v titulku pravda ?

      mirecek1111   před 12 dny 09.07.2017 14:43 |  
      0 0

      A k čemu to je vlastně dobré řešit, když jsme tak tak zremizovali? kdybychom vyhráli 5:0 tak pak asi jo, ale takto..

  71. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Lennon80   před 12 dny 09.07.2017 15:02 |  
    1 0

    Nemá někdo zájem o vstupenku na Slavia-Nice? Bohužel nemohu nakonec jít tak vstupenku přenechám zájemci zdarma. Jde o sektor 115. Předat mohu případnému zájemci v Praze

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Artur (přítel SN)   před 12 dny 09.07.2017 15:32 |  
      1 0

      Ahoj. Listek vemu. Neco ti za nej i dam ;-) domluvime se v pm

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Lennon80   před 12 dny 09.07.2017 17:20 |  
        0 0

        Ok fajn jinak není třeba za něj nic měl jsem to v balíčku takže mě vyšel na pár korun :) Nabízím protože je škoda aby propadnul. Jinak se možná ptám blbě ale nevím co je pm :) Pam mi zpětně došlo že není třeba nikde předávat ale když mi pošleš e-mail mohu ti přeposlat a můžeš si pak vytisknout. Pro oba si myslím že to takto bude pohodlnější :)

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Lennon80   před 12 dny 09.07.2017 17:28 |  
        0 0

        Už jsem pochopil co je pm :) a napsal jsem ti zprávu

  72. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Jarinho   před 12 dny 09.07.2017 15:17 |  
    5 0

    S tím kovářem je to těžké, on je naprosto nerozchytanej, zkuste sedět rok na lavici odchytat 3 zápasy a pak najednou zářit.. nemá zápasovou vytíženost..jinak je to velmi kvalitni brankář

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Travinho   před 12 dny 09.07.2017 17:40 |  
      1 1

      Já jsem se ho i zastával, ale ta nejistota z něj přímo čiší... Nevím no, problematické je to dost, to vím z vlastní zkušenosti, ale....

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Lukavo   před 12 dny 09.07.2017 18:07 |  
        1 0

        Já se Kováře zastávat nepřestávám. Obě střely se předním odrazily o drn a jasně vyskočily víš, než měly. Místo aby skončily v jeho koši, tak se odrazily o prsa ven. S tím se nedá počítat dopředu. To by neměl ani Arconada...
        A jiný špatný zákroky jsem nezaznamenal. Nechápu proč je tak pranýřován.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          Travinho   před 12 dny 09.07.2017 19:00 |  
          1 0

          Měl tam třeba nesmyslné vyběhnutí na útočníka, který byl křižován Delim, což si říkalo o laciné přehození. Souhlasím, že to měl těžké, ale pokud si nebyl jistý, měl to vyrážet do kraje...

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            michal80   před 12 dny 09.07.2017 21:56 |  
            0 0

            jo toho jsem ve 2.půli taky všimnul, jsem si hned říkal, kam letí blázen a balon nemá, to smrdělo...

  73. Tak co???

    Hanzwalter   před 12 dny 09.07.2017 15:20 |  
    0 1

    Prijde jeste nejaky ten slibovany utocnik a nebo nekdo na beka?;-)

    • Re: Tak co???

      Maty22   před 12 dny 09.07.2017 15:34 |  
      2 2

      Já začínám věřit, že v Ačku už zůstane Libor Holík.

      • Re: Tak co???

        schnaubi   před 12 dny 09.07.2017 18:30 |  
        3 0

        Ještě minimálně rok hostovačku

  74. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Oberyn_7   před 12 dny 09.07.2017 15:44 |  
    14 1

    Zápas jsem bohužel nemohl sledovat live a tak jsem si k tomu sednul teď a po přečtení zdejší diskuze jsem se zaměřil na pár jmen.

    Přemek - to měl složité. Mě se líbí styl, když gólman hraje vysoko a snaží se pomoci obraně. Gól samozřejmě mohl chytat, ale ta střela skočila těsně před ním. To není tak jednoduché jak se zdá.

    První poločas:

    Per - výborný poločase. Je vidět, že pokud si to má dát s kým do nohy, tak je velice dobrý krajní obránce. Měl tam i pár skvělých předskočení soupeře. Čili čtení hry skvělé.

    Suk - Nádhera. Jestli zkazil 2 míče za poločas tak to je moc. V obraně také dobré. Měli jsme spoustu odražených míčů i díky jemu. Tahle si představuji, že se hráč rozehraje na hostování.

    Ruslan R. - je namočený v obdržené brance kde prohrál osobní souboj, dále to nebylo zlé, ale že by to bylo vyloženě skvělé, to také ne, takový dobrý standard. Stále se mi líbí jak chce držet míč dole. Žádné dlouhé balóny.

    Halil - po přečtení diskuze jsem čekal špatný výkon. Naopak mě se Halil velmi líbil. Měl tam třeba 2 -3 nepřesnosti, které si spousta lidí lehce pamatuje, ale jak s elegancí dokáže vybruslit, ze složitých situací je nádhera. Jeho řešení jsou neobvyklé a často vychází. Měl tam určitě více pozitivních věcí. Často byl ve vápně stejně rychle jako Muris, při centru ze stran. Tudíž on nebude ten kdo vymýšlí ty finální kolmice, on je bude zakončovat. ;) Pro mne jednoznačně posila a v těžkých chvílích mu budu určitě věřit.

    Danny - pan fotbalista. Má přehled , techniku. Očekávání jsou veliká a já věřím, že je náplní.

    Druhý poločas

    Mingy - žádné letecké dny už nechci vidět!!!!! Kdyby pokračoval tak toho obránce obejde a možná reálně mu dá kosu ten vracející se záložník! Nebo jde sám na gólmana z boku! Velice špatně a toto se musí vymýtit z fotbalu!

    Pepa: výborně kopané standardní situace, paradoxně tu gólovou obstaral Mick.

    Celkově se mi zdál první poločas herně lepší a v druhém jsme měli více otevřená vrátka vzadu, ale zase větší šance v útoku. Jdeme správným směrem. Snažíme se více o kombinaci a kontrolu míče. Což jenom podporuji.

    Včerejší zápas potvrdil, že máme dvě jedenáctky, které jsou podobně kvalitní a pokud kdokoliv vypadne, tak nastoupí někdo nový a my to ani nepoznáme. A to ještě chyběl Jarda, Míša, Syky a Jakub... wow...

    Jsem zvědavý jaký pressing budeme hrát na zvučnější soupeře. Doufám, že nezalezeme na půlku. Aktivní blok někde v 75% hřiště by byl ideální. Honit kvalitní soupeře po celém hřišti nejde celý zápas.

    Nakonec bych jenom dodal, že ten kdo si nás vytáhne v 3 předkole tak určitě šťastný nebude. :)

  75. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    afro   před 12 dny 09.07.2017 17:24 |  
    8 0

    Zápas jsem teď dokoukal a jsem spokojen, že vidím velké zlepšení oproti zápasům ve fázi přípravy, kdy se hodně dbalo na fyzičku.

    + Forma Deliho.
    + Ngadeu se bude muset hodně snažit, aby se probojoval do základní sestavy přes Součka, který hraje velmi dobře (předpokládám, že JŠVCD neupustí od hry na klasického DZ; já bych si klidně dovedl představit i bez něj...).
    + Na Dannyho se bude tzv. chodit, hned při prvních dotecích je jasně vidět, že je to pan fotbalista.
    + Výkon Hušbauera.
    + Pro mě překvapivě dobrý Flo.

    - Rozpačité zákroky Kováře, ale ty střely nebyly pro brankáře až tak jednoduché.
    - Výkon Mešanoviče.
    - Simulace Mingazova. Loni to také "zkoušel" i v přátelácích. Ale jinak hrál dobře.


    ? Zajímalo by mě, jestli se s Dannym počítá zejména na pozici levého křídla/záložníka, protože pak by při absenci Sýkory byl asi první volba na pravé křídlo JZ8, který tam ale nehraje tak dobře jako nalevo.
    ? Jsem upřímně zvědav na složení středu zálohy v prvním soutěžním zápase, protože hrají dobře skoro všichni, tedy i Ščuk a Rotaň. Očekávám Ngadeu/Souček - Hušbauer, Altintop

  76. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Fulham   před 12 dny 09.07.2017 17:36 |  
    0 0

    Danny - on může hrát i vpravo ne ?

  77. hodnocení

    Travinho   před 12 dny 09.07.2017 18:58 |  
    4 0

    Tak jsem se konečně dostal k záznamu a musím říct, že jsem tak na půl spokojen. Optimální výkon jsme určitě nepodali a na můj vkus si zatím vypracováváme málo šancí. Krasnodar byl navíc soupeř na úrovni průměru naší ligy, hlavně defenziva zálohy od nich byla špatná. Příště už by asi měla nastoupit nejsilnější sestava, protože čas na sehrávání se nám krátí.
    Krátce k některým jednotlivcům
    Kovář - Líbí se mi, když golman mluví a čte hru. Na druhou stranu z Přemka opakovaně přímo čiší nejistota. I některé výběhy jsou zbytečné. V momentu, kdy jde útočník do rychlostního souboje s Delim určitě nemusí stát na rohu vápna, tam si to přímo říká o přehození.
    Flo - Často jej kritizuju, ale tentokrát zahrál fakt dobře. Kombinačně je to velmi zdatný hráč. Otázka je, co proti rychlejším soupeřům.
    Švento - Líbil se mi stejně jako Per.
    Deli - Hraje ve velké formě, smlouva ho asi uklidnila. Ale i ostatní stopeři jsou v solidní kondici.
    Frydrych - Už jsem si toho všiml několikrát a mám strach, že na mezinárodní scéně to může být problém, jde o to, že si strašně pomáhá rukama. Včera tak udělal soupeřům nebezpečný přímák na pětadvacítce. Jinak OK.
    Rotan - Za začátku mě okouzlil, ale přijde mi, že včera se trochu hledal. Prohrává dost soubojů.
    Altintop - Rapidní zlepšení oproti Celticu, pořád se nevyvaroval nesmyslných ztrát, ale nyní už alespoň zabojoval o míč zpátky.
    Van Buren - Krásné kopnutý roh, ale opět potvrdil, že před brankou je strašně málo produktivní.
    Danny - To jeho vedení míče, na to bych se dokázal koukat do nekonečna, to je lahoda. Byla na něm vidět slabší kondice, ale dle mého hrál velice dobře.
    Ščuk, Souček, Hušbauer - Všichni hráli dle mého slušně.
    Mešanovič - Ten se hodně hledá, v přípravě mu to zatím vůbec nejde.
    Tecl - Střídal výborné momenty se slabšími, škoda, že si vůbec nedovolí jeden na jednoho.
    Mingazov - Snažil se hrát, ale že by se mu dvakrát vedlo, to bych neřekl. V přípravě zatím jeho asi nejhorší výkon.

  78. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Fulham   před 12 dny 09.07.2017 19:49 |  
    11 1

    Sousedům chcípá koza... je mi to u prdky a taky je to příprava, takže bez závěrů. S malým,,sorry" se jen musím uchichtnout nad některými příspěvky zde , které skoro vyhazujou JŠ protože není dost evropský po remíze s CG....kdyby jsme dostali čtyřku, ti dotyční by ho určitě nevyhazovali jen skoro....

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      bongor   před 12 dny 09.07.2017 21:04 |  
      17 0

      Já některý řeči na Jardu,neberu vůbec vážně.Podle mě je naše velké štěstí,že se Slavie ujal právě on.Varování,že není dost "světovej" a že v Evropě s ním neuspějeme ?Má k dispozici určité hráče a ti jsou vesměs na evropskou úroveň spíš lepší průměr,což je pro nás po letech utrpení,vlastně malý zázrak.Tak si víc važme chlapa,kterej nás pomohl vytáhnout k titulu a k bojům o LM.

  79. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Hofo78   před 12 dny 09.07.2017 19:51 |  
    11 1

    Jsem zvědavej,co budou psát na Ispartu o rumunech s kyjevem 1-4

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Sracken   před 12 dny 09.07.2017 20:14 |  
      17 0

      Posily potvrdily charakter 10/10, uzdravení hráči fanstastičtí, Stramccioniho cesta funguje. Výsledek v přípravě není důležitý, důležité je, že vytyčená cesta je správná. Aneb i cesta může být cílem.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Fačín   před 12 dny 10.07.2017 09:38 |  
        1 0

        To jsi trefil takřka přesně, co dneska pročítám isport:))

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      bongor   před 12 dny 09.07.2017 21:11 |  
      5 1

      To je ale na ty ubožáky ještě skvělej výsledek.A to uvažme,že mají některé hráče zraněné a že
      teprve nacvičují Štramákův systém a taky čas jejich zápasu nebyl vhodně zvolen,protože všichni ještě na hřišti chrápali.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        donford   před 12 dny 09.07.2017 21:38 |  
        3 0

        Tak bída a běs v obraně pod Štramákovým vedením pokračuje. Ani nová esa se jaksi neuvedla - Štetina, Vukadinovič, Plavčič ... Jen Dúbravky mi je trochu líto - za který kopyta si to zase vlezl? Štáb Spartu se asi mimořádně sešel, aby vydumal do zítřejších novin všechny polehčující okolnosti.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          smely (přítel SN)   před 12 dny 10.07.2017 09:14 |  
          8 0

          iSpart : Slavia - Krasnodar 1 : 1 "Utrapena remiza" , Toaletna - Kyjev 1 : 4 "Na vysledku nezalezi" .... :-) ... jsem rad, ze konecne uz nekoho napadlo obnovit obavanmy humoristicky tydennik Dikobraz...bohuzel mi tam chybi humor s myslenku typu Vlasdimira Rencina...

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            afro   před 12 dny 10.07.2017 09:40 |  
            2 0

            Hezký. :-) Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            lassiter   před 12 dny 10.07.2017 09:52 |  
            10 3

            Titulky dost nefér vybrané. "Na výsledku nezáleží" je citace jejich trenéra, zatímco jejich srovnatelný titulek s naší "Utrápenou remízou" byl "Na úvod přípravy velká bída".
            Někdy fakt nechápu, proč se tu tak řeší každý odstavec nějakého novináře, teď už i každý titulek. To už je skoro nemoc.

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              smely (přítel SN)   před 12 dny 10.07.2017 10:07 |  
              1 4

              trochu nadhled, priteli....

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              smely (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 16:00 |  
              1 1

              a kde presne jsem ve svem prispevku pouzil slovo "titulek" , nebo, ze cituji "titulky" , prosim ? :-))

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            ctute   před 12 dny 10.07.2017 09:56 |  
            6 6

            chtělo by to trošku víc objektivity...v i Sportu..Stramaccioni po porážce: Výsledek není podstatný, hráče poznávám..přetiskli pouze slova trenéra..a ten si muže plkat co chce..vlastní komentář denníku..Co ukázala prohra Sparty? Hře chybí režisér, Koubek je nejistý, takže celkem vyvážené hodnocení s námi, na to že oni hráli s Dynamem Kijev v plné zbroji a naši hráli s B-čkem Krasnodaru, který si proti nám neuctivě šetřil opory na další den

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              smely (přítel SN)   před 12 dny 10.07.2017 10:05 |  
              6 2

              La pardon, ja vim, ze jsem neobjektivni, uz od narozeni...mozna proto tam byl ten "smajlik", byla to takova glosa spis nez fundovany komentar, tech je tu beztak dost...myslim, ze neni potreba brat zivot neustale smrtelne vazne...:-)
              hezky den preju vsem ! ( teda krome spar-tjanu, pochopitelne )

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            Fačín   před 12 dny 10.07.2017 10:03 |  
            2 5

            Okatější případ dvojího metru už snad ani nejde vymyslet..

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              Pava1   před 12 dny 10.07.2017 10:35 |  
              3 0

              Nejlépe je když si je odstraníte a nebudete jim na ty jejich žvásty chodit a číst je,

              • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

                bongor   před 11 dny 10.07.2017 11:27 |  
                4 3

                ale když slávistu nic nepotěší víc,než když za vodou chcípá koza.

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              smely (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 15:58 |  
              2 1

              ale ja to preci nijak nehrotim, ne ? hroti to tady parta "objektivnich" ( mezi ktere se nepocitam ) a pokud jsem si to po sobe dobre precet, tak myslim, ze neco co by se podobalo slovu "titulek" jsem tam nepouzil...ale nech to plavat...

  80. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    qwertz0099   před 11 dny 10.07.2017 11:37 |  
    2 0

    Olivier Kingue se připojil k Liberci a dnes s ním odcestuje na herní soustředění. To znamená asi hostování...

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      schnaubi   před 11 dny 10.07.2017 11:41 |  
      0 0

      Tak jsem až druhý :D

  81. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    schnaubi   před 11 dny 10.07.2017 11:41 |  
    1 0

    Obránce Olivier Kingue se připojik ke Slovanu Liberec a dnes s ním odcestuje na herní soustředení. Zdroj Twitter Slávie

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Kenny   před 11 dny 10.07.2017 11:52 |  
      6 0

      Připomíná mi Deliho a není to barvou pleti.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        smely (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 12:21 |  
        1 0

        me teda docela jo...

  82. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    Fallen (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 12:40 |  
    0 0

    Netuší někdo, zda je někde na internetu záznam zápasu s Celticem a Krasnodarem?

  83. Re: Slavia - Krasnodar 1:1

    jarmik   před 11 dny 10.07.2017 14:41 |  
    9 1

    Tak jsem si to na O2 pustil, dřív nebyl čas. Výkon našich hráčů už zde byl podrobně rozebrán, tak jen dodám, že já jsem s ním spokojen. Speciálně Deli podal další luxusní výkon. To je prostě pán na hřišti. K naprosté jistotě a dominanci v soubojích přidal i nebezpečné průnikové přihrávky, své klasické dynamické vyvážení míče dopředu a gól. Těším se na středeční zápas s WBA a doufám, že už nastoupí top sestava, i když by bylo skvělé moci sledovat celý kádr ještě několik zápasů, protože JŠ opravdu má z čeho vybírat.

    A teď něco ke komentátorským výkonům v tv. Trochu off topic, ale snad neurazí. Začnu u komentátora O2 Jana "Honzy" Homolky - to je prostě pro člověka s jazykovým citem peklo. Už roky ho kritizuji (Eurosport) za neovládání výslovnosti (jako jediný Čech umí souhlásku vyslovit jako samostatnou slabiku, např. "dva me-t-ry"), komolení jmen sportovců (teď třeba "centr Pera Egila Fla byl nebezpečný", "vyřešil to Delííííí", "fan Bjůůůren" atd.) a iritující mečení v situacích, kdy ho není třeba (u skoků na lyžích to bylo nesnesitelné, nehledě na to, že běžně bystrým okem odhadoval a ohlašoval o 10 metrů jiné hodnoty pár vteřin před zveřejněním oficiálních měření). Pamatuji na zápas s Jihlavou a jeho "Ikaunieks vypálil se zavřenými... (chvilka mlčení, syntax error) oči". Ale co bylo tentokrát opravdu moc, že 50 % jeho komentáře bylo složeno z opakování faktu, že Slavia prohrává a nemůže dát gól. Dokolečka dokola ("Chybně rozehrál a Slavia tak stále prohrává!"). Proboha, když už O2 koupí práva i na naše přáteláky, tak ať to aspoň komentuje někdo jiný. Kdokoli. Uznávám, že jsem na toho člověka prostě alergický (a třeba nejsem objektivní), ale to já jsem skoro na všechny naše fotbalové(!) komentátory. Jen Bosáka mám rád, i když taky on se opakuje se svým "udělal to jinak, než by bývalo bylo záhodno" a "zakončil efektně, avšak nikoli efektivně", a tak mi taktéž občas leze na nervy. Co ale u něj musím pochválit, že vždy upozorní na to, když se fanoušci chovají jako hovada. Naprosto mě třeba vytočilo, když při pokutovém rozstřelu ve finále MOL cupu Štěpán s Němcem absolutně nic neřekli na výrazné a odporné "opičí" hučení slovenských fanoušků na hráče černé pleti ve zlínském dresu. Ti to prožívali velmi emotivně a nedivím se jim, přál jsem jim ty úspěšné pokusy. Komentátor by podle mě měl být obsahově i jazykově precizní v popisu a zároveň umět i hodnotit a nebát se toho - hodnotit hráče, funkcionáře i fanoušky, chválit i kritizovat, vše ale s citem a jen tehdy, když si je jistý tím, co říká, což by být měl... Vypnout zvuk a přijít o atmosféru je těžké, ale poslouchat některé výplody občas taky. Nejlepší je samozřejmě být na tribuně, protože komentář tam neobtěžuje a o atmosféru člověk nepřijde. Budu si holt muset najít job v Praze.

    A co vy, taky občas takto trpíte, nebo umíte různá moudra a nedostatky ignorovat? :)

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      MDCCCXCII (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 17:47 |  
      4 0

      Mě vytáčej všichni :D asi tomu nerozumim. Někdo víc, někdo míň, někdo nejvíc. Kozohorský neumí mluvit, natož moderovat. Koktá, nedá souvislou větu. Nechápu, jak může dělat v mluvených médiích. Ještě má otázky jak ve školní tv. Štěpán je supertrapnej s těma umělýma fórkama. Je mi stydno za něj, za kluka. Kalous, ach bože, to je prezentace produktu :/. Vlášek je uspávač hadů, kdysi ho někdo nazval pidlookým souchotinářem a já se toho nemůžu zbavit. Čapoun je pořešenej, jak by řekl Ivánek. Rudej klaun. Jeden na čt dobrej je, ale nevim, jak se jmenuje :DD mladej, moderuje studio, umí mluvit. Nakonec z toho vyjde nejlíp Bosák, i když už je čitelnej. Umí být pěkně arogantní ve výpadech na twitru. Prostě zasloužilý televizák. Celkově propagace fotbalu a hokeje na čt, dudy a nebe. Všichni od fotbalu jsou nepřipravení, neznalí. Asi se ten fotbal udělá sám podle nich. Respektuju Zárubu v hokeji. O2 neznám.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Dennis   před 11 dny 10.07.2017 19:56 |  
      2 0

      Komentátoři obecně jsou fakt bídní, obvykle se to nedá poslouchat, dotazy při rozhovorech to je také děs. Neumí se kloudně zeptat, totéž ve studiu. Přijde mi, že neumí ani vybrat správné hosty do studia, kolikrát si tam někoho pozvou a ten pak nic neřekne, jen opakuje nějaké nesmysly. Čapka nesnáším a nechápu, co takový člověk dělá na tom místě, kde je. Je to výsměch všem fanouškům fotbalu, že tam někdo takový pořád je.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Travinho   před 10 dny 11.07.2017 11:38 |  
      1 0

      Mně se už nelíbí ani ten Bosák, na Ligu mistrů ještě ok, ale na zápasy ligy bývá většinou absolutně nepřipravený. Od doby co trénuje golf ho nemám rád.

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Travinho   před 10 dny 11.07.2017 11:39 |  
        2 0

        *komentuje golf (Přijde mi, že fotbal je u něj na druhé koleji)

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          PetCC   před 10 dny 11.07.2017 20:03 |  
          3 1

          Vlášek, Kozohorský, Bosák, ti mi nijak moc nevadí, občas jim něco ujede, ale není to pořád dokola.
          Štěpán nic moc. Ovšem Kalous, to je pro mě záhada, jak člověk jeho inteligence může s někým dělat rozhovory.

          Samozřejmě, proti těm z O2 je to pořád krása.

          A teď překvapení, mě dost vyhovujou komentátoř na internetových streamech ligy. Já zkrátka nepotřebuju jeden vtip za druhým, nebo psudozajímavosti ze zákulisí.
          Mě stačí, když mi někdo řekne jména hráčů s jednoduchým komentářem hry. A to zvládají vcelku slušně.

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            jarmik   před 10 dny 11.07.2017 23:01 |  
            1 0

            Souhlasím. Akorát mně vtípky vůbec nevadí, jen se nesmí opakovat a nesmí být trapné.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      pevek   před 10 dny 11.07.2017 21:41 |  
      2 0

      Ja nikdy nechapu, ze se nekdo nepripravi na vyslovnosti cizich hracu - respektive u nekterych narodnosti to jde a u nekterych ne. Nizozemce vsichni ctou nemeckou vyslovnosti, pritom treba chudak Johan Cruyff se prejmenoval z Cruijff (cist jako kraeuf), aby to anglicky mluvici komentari zvladli a u nas skoro vzdycky "Krujf". Belgicany pak vsichni otrocky ctou francouzsky, pritom treba De Bruyne znamena nizozemsky "hnedy" a ma se cist "De Braun" a ne "De Brujne". To mi normalne rve usi. O prepisech jmen z arabstiny nebo jinych komplikovanejsich jazyku nemluve.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      sTizz (přítel SN)   před 11 dny 10.07.2017 17:15 |  
      0 0

      4.5m Eur,kdysi zazracne dite,poslednich par let hodnota podezrele klesla podle TM:)

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Gino   před 11 dny 10.07.2017 17:52 |  
        1 0

        Tak hlavne nevim proc bychom za nej davali 4,5, kdyz uz takovou hodnotu nema :))

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

      Kuliss9   před 11 dny 10.07.2017 20:01 |  
      0 0

      Musím se přiznat, že tohoto hráče neznám, ale co jsem koukal tak je to 91 ročník tedy v ideálním věku. Co mě ale velmi zaujalo bylo číst tweety turků, kdy ho všichni přirovnávají k D. Alvesovi a mluví o něm jako nejlepším pravym beku v Turecku. Zajímavé...

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Kuliss9   před 11 dny 10.07.2017 20:03 |  
        0 0

        No a taky je to turecký němec, takže mikrosvět k Halilovi.

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

          Kuliss9   před 11 dny 10.07.2017 20:15 |  
          1 0

          Omlouvám se za 3 příspěvek v řadě, ale je opravdu nutné se do té Evropy už dostat, zase už si nás pletou s Rudou bídou. Nadruhou stranu mě pobavilo, jak cpou do Prahy Kayu a tohohle hráče brání, že ho nikdy nemůžeme mít. Dost příspěvků ve stylu vezměte si Kayu, ale rozhodně ne nejlepšího pravého beka co máme. Mimochodem ke Kayovi se vyjádřil dost negativně i Jakub Dobiáš.

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

            honzah (přítel SN)   před 10 dny 11.07.2017 11:35 |  
            0 0

            I kdyby byl sparťanský Turek bingo, tak okolnosti přestupu svědčí o tom, že na Letné mají s beky zase nějaký problém. A od toho se potíže budou šířit dál.

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

              japhy   před 10 dny 11.07.2017 12:02 |  
              2 0

              Nějaký problém...Asi hlavně ten, že do obrany mají tak 4 lidi, z toho 2 pravý beky a M. Kadlece. To už jednoho znervózní :)

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        Kliki   před 11 dny 10.07.2017 22:37 |  
        7 0

        Myslím, že všechny ty přirovnání a dobré recenze jsou myšleny ironicky... Chtějí se ho zbavit a dělají si z něho srandu :-D

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1

        TSeguinTS   před 11 dny 11.07.2017 09:16 |  
        1 0

        Je to ironie, fanoušci gala dělají masáž a propagaci, aby se ho konečně zbavili. Tohle byla kachna, takového hráče rozhodně kupovat nebudeme.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen