Hráči Slavie

Alex Král se vrací do Slavie

Avizovaný příchod Alexe Krále z Teplic zpět do Slavie je hotový, hráč podepsal ve Slavii smlouvu do léta 2023. Nová posila A týmu již zítra odletí s týmem do Španělska na kondiční soustředění. V rámci přestupu mění své hostování Jan Kuchta, který se ze Slovácka přesouvá právě do Teplic a to hned na rok a půl.

Alex Král (ročník 1998) není pro slávisty neznámé jméno, tento talentovaný defenzivní hráč přišel do Slavie poprvé jako patnáctiletý z Brna a prošel dorosteneckými kategoriemi až do juniorky. V únoru 2017 však zvolil cestu odchodu ze Slavie, aby získal pravidelné zápasové vytížení. Jeho novým působištěm se staly Teplice. Na jaře 2017 se postupně rozkoukával v A týmu Teplic a v závěru pak nastoupil do svých prvních třech ligových zápasů. V další sezóně (17/18) pak už patřil neodmyslitelně do základní sestav Teplic, odehrál celkem 23 utkání a v domácím zápase proti Zlínu na jaře 2018 vstřelil také svou první ligovou branku. Na podzim 2018 pak chyběl jen ve dvou ligových zápasech, jedním z nich byla porážka Teplic 0:3 se Slavií.

Král je ceněný nejen pro své defenzivní schopnosti, k těm totiž přidává solidní schopnost rozehrávky a univerzálnost, je schopný nastupovat kromě postu stopera také na obou krajích obrany a na postu defenzivního záložníka. Fanoušci Slavie by se tak neměli divit, pokud jej v sešívaném dresu uvidí právě ve středu zálohy, zejména po očekávaném letním odchodu Tomáše Součka.

K přestupu Krále se vyjádřil sportovní ředitel Jan Nezmar pro oficiální web Slavie takto: „Alex patří mezi nejtalentovanější hráče své kategorie. Občas se stane, že hráč odejde ze svého mateřského klubu a po určité době se vrací. Díky působení v Teplicích měl možnost ve svém mladém věku získat obrovské množství zkušeností na úrovni první ligy. Udělal velký posun v kariéře a věříme, že u nás v Edenu udělá ještě větší.“

Spokojenost s přestupem vyjádřil také agent Alexe Krále Karol Kisel, sám bývalý kapitán Slavie: „Jsme moc šťastní, že se přestup uskutečnil. Jednání Slavie bylo ze všech nejserióznější a nejkonkrétnější. Alexovi pomohlo samozřejmě i rozhodnutí přestoupit v minulosti do Teplic, vrací se jako hotový hráč. Po rozhovorech s trenérem Jindřichem Trpišovským a sportovním ředitelem Janem Nezmarem musím říct, že ta nabídka je velmi podobná nabídce Bordeaux, a to zejména co se týče samotného herního stylu. Alex se totiž hodí pro náročný herní styl, který Slavia praktikuje. Je postaven na rozehrávce zezadu, a jelikož je velmi rychlý, tak si myslím, že mu ten styl bude maximálně sedět.“

Komentáře (254)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Alky (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:11 |  
    22 0

    Ať se ti u nás daří, Alexi! A hlavně pevné zdraví. To není ve Slavii úplná samozřejmost.

  2. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    A.Lima     před 3 měsíci 02.01.2019 16:11 |  
    10 0

    Tož Alexi vítej ! A nechť se daří !

  3. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Gillan     před 3 měsíci 02.01.2019 16:14 |  
    3 32

    Takže budeme mít asi 9 stoperů a útočníka ani jednoho?Začíná mi to lehce připomínat rok 2009, snad to bude mít šťastnější konec.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Pert     před 3 měsíci 02.01.2019 16:21 |  
      16 1

      No, já mám dojem, že útočníky máme minimálně tři, nebo snad někdo odešel?

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:33 |  
      27 1

      devět stoperů? To mezi ně počítáš každého, který se v průběhu své kariéry alespoň jednou ocitl ve vlastním malém vápně, ne?
      Abychom si to ujasnili: stoper není ani Škoda, ani Tomáš Souček.... ani Traoré, už ani Frydrych a dokonce ani Stochino není stoper...

      Na tomto postu máme teď Deliho, Ngadeua, Kúdelu, Jugase a Krále - To je pět... to je tolik kolik máš prstů na jedné ruce... tedy pokud jsi o silvestrovské noci moc neblbnul :-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:35 |  
        17 1

        No ale Ngadeu vydá za 3, Deli s Kúdelou za 2 a rázem jsme na těch devíti. :-)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 16:40 |  
          1 7

          Máš v té aritmetice hokej... Na devíti jsme až po započtení Frydrycha a Jugase…:-)

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:46 |  
            12 2

            Teda já na matiku nebyl nikdy žádnej Ejzenštejn, ale Ngadeu, Ngadeu, Ngadeu, Deli, Deli, Kúdela, Kúdela, Jugas a Král je dohromady 9 (Počítal jsem to asi šestkrát) ;-)

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 16:52 |  
              3 2

              Tak to už si rozumíme:-) Mě zmátlo, žes v předchozím textu Jugase a Krále nejmenoval, takže místo dvou jedniček jsem (ne)započetl dvě nuly...:-D

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:56 |  
                1 0

                No já vycházel z těch 5 prstů, vlastně hráčů, který napsal kjandourek. :-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        dubas     před 3 měsíci 02.01.2019 16:37 |  
        2 2

        Tak hlavně, kdyby se zranil Suk, tak nemáme DZ.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          iwanowicz     před 3 měsíci 02.01.2019 16:47 |  
          2 2

          DZ zvladne odehrat i Traore, to je podle me jeden z duvodu, proc jsme si ho nechali.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            La Tortuga     před 3 měsíci 02.01.2019 21:18 |  
            0 5

            Traore je nas nejnebezpecnejsi utocnik, jen si porad plete strany a zarizuje goly do domaci branky.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Tochal (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:45 |  
          1 0

          EDIT: Tak hlavně, kdyby se zranili Suk, *Traoré a Král*, tak nemáme DZ.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        mart     před 3 měsíci 02.01.2019 17:18 |  
        1 0

        a dokonce ani Stochino není stoper...
        :D, pekne...

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      dubas     před 3 měsíci 02.01.2019 16:35 |  
      5 0

      Muris, uzdraví se Teclík a hlavně máme legendu Slavie Milana Škodu.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        iwanowicz     před 3 měsíci 02.01.2019 16:45 |  
        8 0

        Tecl do konce roku mimo, spis se uzdravil Buren a doufam, ze nam jeste neco poradnyho ukaze..

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      futral     před 3 měsíci 02.01.2019 17:15 |  
      14 2

      Mesanovic, van Buren, Matousek, Tecl a i Skoda, ktereho nepocitas, vs. Deli, Kudela, Ngadeu, Kral, Jugas. To je 5:5. Tvou optikou 4:5. Stoperi hrajou dva, utocnik jeden. Na stopera muze i Frydrych, do utoku Olayinka, cimz se počty mění a simsalabim, je to rázem 0:9 a ty mas opet naprostou pravdu!!!

  4. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:14 |  
    9 2

    Ať se daří, Alexi. Ať jsi prospěšný a spokojený!

  5. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    golfer     před 3 měsíci 02.01.2019 16:15 |  
    7 0

    Fandím ti, tak ať se dokážeš prosadit. Ve Slavii to nyní budeš mít makačku, ale jelikož věřím JiT, tak mám za to, že on už ví, jak to s tebou provede. :D

  6. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 16:15 |  
    2 7

    Je pravda, že na stoperu nás bota tlačí nejméně a v současné době je Alex na tento post přinejlepším až čtvrtou variantou. Na krajích obrany je konkurence menší a ještě více to platí o postu defenzivního záložníka po předpokládaném odchodu Součka. Pokud by měl v plánech trenéra pro jaro figurovat jen jako záplata pro případ největší nouze, bylo by asi lepší ho nechat ještě půlrok na hostování.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      hajnej     před 3 měsíci 02.01.2019 16:39 |  
      23 0

      V tomhle absolutně věřím Nezmarovi s Trpišovským, zatím vše co dělají má hlavu a patu.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 16:48 |  
        2 2

        Ale trenéři budou postaveni před rozhodnutí koho si po zimní přípravě ponechat v kádru. Je v pořádku, že chtějí mít více variant. Já jsem jen nastínil variantu, že Alex může (ale samozřejmě taky nemusí) odejít na hostování. Pokud by s ním trenéři na jaře příliš nepočítali, je hostování ideální variantou. Takto se za půlsezónu vyhráli v minulosti Necid a Souček, aby se nám vrátili jako skuteční lídři.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Divizni (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:44 |  
      2 2

      Máš docela pravdu. Na hostování ale nejspíše půjde Jugas. Další věcí je, že neměl jenom nabídku od nás, takže je dobře, že ho máme a neposílil konkurenci. Pokud ho chce trenér do budoucna na pozici Součka, na jaře si asi moc nekopne.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      electropope     před 3 měsíci 02.01.2019 17:04 |  
      0 1

      Sázim, že do jara vyběhne v základu vedle Ngadeua. :)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        iwanowicz     před 3 měsíci 02.01.2019 17:07 |  
        3 0

        Klidne bych se vsadil ze ne. :)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:11 |  
        1 1

        Já sázím, že vedle Deliho... A Ngadeu s Kúdelou bude druhá, zcela rovnocenná dvojice :-)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          donford     před 3 měsíci 02.01.2019 20:43 |  
          0 1

          Ke Karlovi a k jeho předtuše nových stoperských dvojic - A co když budeme vzadu hrát ponovu na 3 stopery a Coufal a s Bořilem budou jezdit po lajnách?

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:01 |  
            6 0

            Tomu moc nevěřím... a víš proč? Protože to už v podstatě hrajeme: Coufal a Bořil daleko více útočí a centrují do vápna, než brání.... a my vzadu hrajeme právě na ty dva stopery... plus třetího, což plní buď Souček, nebo Hušby... To podle situace - když Suk, tak ten se zatahuje doprostřed mezi stopery a když Hušby, tak ten si sbíhá na pravého beka, odkud posílá lahůdkové pasy za obranu.. (Souček v tu chvíli maže před branku na zakončení :-) )

  7. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Lord_Edmund     před 3 měsíci 02.01.2019 16:32 |  
    10 0

    Vítej ve Slavii. Držím palce a jsem přesvědčen, že se prosadíš.

  8. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    pecka     před 3 měsíci 02.01.2019 16:38 |  
    12 0

    Co se mi na tom líbí nejvíc je, že obě strany k tomu přistoupily s čistou hlavou. Ono, každá situace má 1000 řešení, záleží jenom na tom, jestli se strany chtějí dohodnout. Pokud tehdy měla jedna nebo druhá strana pocit křivdy, je super, že se i přes to vzal rozum do hrsti a dopadlo to takhle. Respekt.

  9. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    iwanowicz     před 3 měsíci 02.01.2019 16:43 |  
    2 1

    Tak vitej, pul roku na rozkoukani se v A tymu (moc nevim, jestli ma na to vytlacit hned nekoho ze zakladni sestavy) a po odchodu Soucka za me nejlip ho nahradit jako DZ.

  10. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Marcelo10     před 3 měsíci 02.01.2019 16:43 |  
    1 0

    Nevi nekdo, jestli zitra neodlita jeste i jina posila?

  11. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    o5aradecek     před 3 měsíci 02.01.2019 16:46 |  
    8 1

    Konečně za nás bude opět nastupovat pořádný "vlasáč"! :-) Vítej doma, Alexi.

  12. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    smichov_2     před 3 měsíci 02.01.2019 16:53 |  
    2 21

    Moc tomu přestupu nerozumím, měli jsme na lavičce na podzim Jugase s Delim, což jsou top stopeři s kterýma byla max. spokojenost, teď prodáme Jugase, koupíme Krále, další 3 špičkoví tam pořad jsou (Ngadeu, Kúdela, Deli)... takže zase 4? Hlavně bych se zaměřil na střed pole, protože tam zdvojené posty v stejné kvalitě určitě nemáme, a občas se nám nedaří udržet balon a dát dohromady 5 přesných přihrávek za sebou. Zaměřil bych se tedy na hráče s nižším těžištěm a výbornou technikou. Např. v Ostravě to s přihrávkami bylo tristní. Ano, i tak jsme uhráli 49 bodů, postoupili v obou pohárech a většinou i pohlednou hrou zválcovali slabší soupeře. Jenže, tam nebyl žádný Arsenal ani Ajax. Pokud chceme na evropskou top úroveň, jakože chceme, je nutné mít maximum hráčů co umí udržet míč, hraje rychle po zemi a nebojí se někoho obejít, poradit si pod tlakem. Když odhlédnu, že nemůžeme koupit útočníky jako jsou Salah, Icardi a podobně, což je pochopitelné, a tam velkokluby vždy mají navrch, zatím prostě ani na míči při postupném útoku nejsme na úrovni evropských top mančaftů a to se dohnat musí. Prohrát se může, ale nemůžeme být s těmito mužstvy zalezlí a čekat kdy nám to tam spadne, což zatím, posledních asi 20 let, česká mužstva proti top mančaftům bohužel dělají. Ale, abych jen nekritizoval, ten mančaft je po technické stránce asi nejlepší od dob co hráli Vachoušek - Skácel - Gedeon - Piták, tehdy jsme, alespoň v Česku, přehráli každého, i když jsme třeba nevyhráli, ale to je jiný příběh (ono také tehdy ČMFS byla hodně špinavá stoka, hrálo se na Strahově, atd.). Zkrátka, za dvě pokažené lehké přihrávky v Slavii musí být střídání, a za tři přestup! A v zápasech se Spartou a Plzní nehledět jen na výsledek, tam se pozná jak jsme v technice a šikovnosti pokročili.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      o5aradecek     před 3 měsíci 02.01.2019 16:59 |  
      8 1

      Pokud tedy Jugy půjde na hostovačku, tak - Deli je víc, než často zraněný, MNN už má opět těch svých 7 žlutých (hrozba stopky hned ve dvou zápasech v úvodu jara) a najednou je tam jen Kůdela a Král... A hrajeme tři soutěže.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:01 |  
      16 0

      Já tomu rozumím, i když se můžu plést, ale podle mě se s Alexem počítá na DZ po Součkovi, kterej v létě skoro jistě odejde. Král má půl roku na aklimatizaci (což asi nebude u něj problém) a učení se od mistra.

      No, ale hlavně tomu asi rozumí JiT a JN.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      iwanowicz     před 3 měsíci 02.01.2019 17:05 |  
      16 0

      Jugase nikam neprodavame a mit 4 stopery je po nasich zkusenostech s marodkou naprosta nutnost, navic Kral je univerzal. A do zalohy jsme ted koupili Sevcika, Masopusta a Traoreho. Myslim, ze to Nezmar s Trpisovskym maji naprosto pod kontrolou.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        smichov_2     před 3 měsíci 02.01.2019 17:48 |  
        4 16

        Ohledně posil, jak moc to mají pod kontrolou Nezmar s Trpišem nebo nemají uvidíme tak do léta. Abych pravdu řekl, ani jedny z posil jsem si nevšiml, jako že by šlo o míčového kouzelníka, přijde mi, že náš největší problém, držet míč proti dobrým mančaftům, nevyřeší. Já vím, že vládne euforie a každý mi nasází mínusy, jako za Jarolíma, když každý psal KJVCD (hovno věděl co dělá), ale já to beru tak, že posilu porovnávám třeba s Poborským, u kterého každý věděl, když přijde, že bez problémů obejde 2 hráče a jednoznačně nás posune jinam. Běhat umí každý. Samozřejmě, nechci se rouhat na 1. místě tabulky a vím, že jsme ještě nedávno mohli skončit v 3. lize a ze stadionu mohly být kancelářské budovy. Abych ale Trpišovy věřil jako všichni tady bezmezně, musí hodně přidat, herně.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Kenny     před 3 měsíci 02.01.2019 18:40 |  
          7 0

          Tak on tady Trpišovi s Nezmarem každý bezmezně nevěří. Pouze je tady drtivá většina nohama na zemi a pravděpodobně si každý ( krom tebe ) uvědomuje, že hvězdu vytváří mužstvo a ne naopak. A kdo si nevšiml, že náš povedený podzim už povystrčil nahoru některé naše plejery, ten si pravděpodobně nevšimne spousty dalších důležitých věcí. Mimochodem, dej sem jméno jednoho míčového kouzelníka, kterého by měla podle tebe Slavia koupit a můžeš i přidat, kolik asi bude stát. Děkuji.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:18 |  
          7 1

          Zkus se podívat na poslední podzimní zápasy a pozorně sleduj hráče s číslem 9... zvláště utkání se Zenitem... Pokud sis ho tedy zatím nevšiml.. to je ten míčový kouzelník, který kličkou ze stoje vyřadil dva hráče Kyjeva a rozjel první gól přihrávkou na Hušbauera... a vůbec si v tom zápase z Petrohradských soupeřů dělal tréninkové kužely...

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          sasky     před 3 měsíci 03.01.2019 08:30 |  
          7 0

          My máme problém držet míč proti silným mančaftům? Jako třeba Zenit venku i doma, jako třeba doma Bordeaux, doma Plzeň a venku Jablonec? Jasně, byly i z hlediska držení míče nepovedené zápasy (Bordeaux venku, derby), ale zobecnit to tak, že máme problém proti silným mančaftům míč je IMHO hodně mimo mísu. Naopak, herně v drtivé většině zápasů dominujeme, problém občas bývá produktivita a to zejména v Evropě, kdy soustavný tlak nedokážeme přetavit v góly. Samozřejmě s případnými dalšími koly v EL přijdou těžší soupeři, než se kterými jsme se dosud potkali, ale čekat, že v českých podmínkách lze vybudovat mužstvo, které bude herně dominovat proti špičkovým týmům z top 5 zemí je utopie.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      donford     před 3 měsíci 02.01.2019 18:30 |  
      11 0

      Tak není vinou Slavie, že v naší lize není žádný Ajax a ani Arsenal. Že ty nejlepší jsme porazili 4:0 - Plzeň a Jablonec 0:2, že cizinecká legie Sparty je až tuším pátá kdesi v nedohlednu. Jisté je, že Trpiš s Nezmarem trpělivě tkají síť naší jedenáctky pro poháry. Zatím se přestupy daří a Spartě jsme teď vyfoukli hned tři hráče, na které pomýšlela také. Pořád věřím, (i když nic nevím) že i jeden útočník přijde.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:16 |  
      11 1

      No Jugase jsme na podzim rozhodně neměli na lavičce, ale na marodce... stejně jako v polovině případech Deliho... a v té chvíli už byli dva špičkoví stopeři na place a na lavičce nikdo....

      Zaměřil by ses na zálohu... na hráče s nízkým těžištěm .... slyšel jsi někdy jména jako Petr Ševčík a Lukáš Masopust? My už jsme se totiž na zálohu zaměřili a dva hráče tam přivedli...

  13. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    slaviator     před 3 měsíci 02.01.2019 16:56 |  
    10 0

    Ještě by to chtělo nějakého Císaře do útoku

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 16:58 |  
      1 0

      Klidně i Prince. Tak se jmenoval jeden můj učitel na průmce. Dědek starej to byl. :-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        hamlo1 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 18:02 |  
        0 0

        Já měl na gymplu spolužačku Princovou

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:19 |  
          0 0

          Se mnou jedna taková jezdila na tábory... krásný hnědý oči :-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Kenny     před 3 měsíci 02.01.2019 18:32 |  
        1 0

        Princ snad kdysi hrával na druhým břehu. Mám dojem, že se tenkrát zastřelil, ještě mu nebylo ani 30.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 18:38 |  
          0 1

          Tak toho nepamatuju. Ale vygůglil jsem si ho.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Karel13     před 3 měsíci 02.01.2019 20:18 |  
        3 1

        Copak nemáme prince Jaromíra ? ...

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 17:01 |  
      8 1

      Tam snad má přijít nějaký sultán z Bahrajnu...:-)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      skori (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 19:01 |  
      0 0

      Tak se hlásím, pánové, ale v mých letech, nevím nevím :-) Ale za Slávinku nechám na hřišti duši.....

  14. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    jufoun (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:09 |  
    22 1

    Mě se strašně líbí tato věta "Jednání Slavie bylo ze všech nejserióznější a nejkonkrétnější."
    Tohle a nejen tento přestup ukazuje, že to ve Slavii dělají naši pánové moc a moc dobře.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Marcelo10     před 3 měsíci 02.01.2019 17:16 |  
      4 3

      To se rika u kazdeho prestupu :)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:32 |  
      4 0

      Aby ne,když je dost dukátů,tak se dobře jedná,agenti také nepřijdou zkrátka,panuje spokojenost na všech stranách.Jen by mě čistě hypoteticky zajímalo,jak by probíhala kariera Krále kdyby u nás zůstal,no a nalijme si čistého vína při jeho odchodu se také říkalo cosi o nevděku a padala ostřejší slova na jeho adresu i když to nebylo zdaleka tak vypjaté jako u Buchy,mám dojem,že se v tom také angažoval Dovalil. Hlavně at prokáže svůj talent a daří se mu.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:23 |  
        1 1

        Taky jsem měl zafixováno, že to nebylo úplně košer... ale teď jsem si dohledal tehdejší články a vypadalo to, jako by se s Krobem celkem shodli... a to i na tom, že by se za pár let mohl vrátit...

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:43 |  
          0 0

          To tak uplně nevím,nicméně fanoušci ho nechvalili co si tak pamatuji a já také ne, abych pravdu řekl.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:55 |  
            0 0

            Já také ne, z toho, co jsem si pamatoval, jsem byl kategoricky proti... ale pak jsem začal pátrat... A v tom, co se přede dvěma lety psalo se zdá, že jsem si to pamatoval špatně...

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              Cross     před 3 měsíci 03.01.2019 02:55 |  
              1 1

              Tehdy se jeste rikalo, že stejně není pro novou Slavii dost dobrý...no, já ho tehdy jako fotbalistu neznal, ale je fakt, ze co nedávno předvedl na Letné, bylo na úrovni nejlepších borců z Ligy mistrů. Fakt dobrý výkon. Jestli takhle bude hrat běžně, tak je to kauf roku.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          postovni (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:46 |  
          0 0

          Já měl zafixováno, že je to Levák Bob (něco jako Bucha). Jsem rád, že jsem si to pamatoval blbě.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:56 |  
            0 0

            Jsem na tom úplně stejně...

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        sasky     před 3 měsíci 03.01.2019 08:34 |  
        1 0

        Já se tedy přiznám. Já ho tu tehdá celkem zdrbnul za to že je to přehypovaný frajírek. Sledoval jsem dost jeho tréninková videa - jezdil např. na individuální tréninky do tuším Třebíče + hodně pracoval na core tréninku, stabilitě apod. Myslel jsem si, že je to frajírek, který už se vidí v Barceloně, místo toho, aby šel postupně - juniorka, atd. No, tímto se mu omlouvám, přeji hodně štěstí a jsem rád, že je zpět.

  15. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Alanor (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:12 |  
    27 1

    Král nepřichází na místo, které by nás pálilo, jeho přestup ale přesto smysl dává.

    Typologicky máme jediného podobného stopera - Kúdelu. Ten byl na podzim skvělý, ale brzy mu bude 32, takže určitě není od věci přivést mu za konkurenci mladého hráče. Zvlášť když je tak perspektivní jako Král, u kterého by byla škoda nechat ho konkurenci.

    Pokorný odchází, já už s ním ani pro Slavii nepočítám. U Deliho je vždy aktuální otázka zdravotního stavu. A Jugas (pokud někdo nevykoupí Ngadeua, což považuji za nepravděpodobné) možná také hostování, přičemž je to úplně jiný typ stopera než Král. A troufnu si říct, že pro náš styl se více hodí právě rychlý stoper s přesnou rozehrávkou než bijec staroanglického typu (a místo skály ve stoperské dvojici má zarezervované Ngadeu). Takže dost možná budeme mít na soupisce 4 stopery (Frydrych se tak primárně počítat nedá, maximálně jako nouzová varianta), což je optimální počet pro jaro klubu našich ambicí.

    Alex navíc může být i potenciální letní náhradou za Součka. Takže ač si leckdo na první pohled řekne, že stoperů máme až moc, tak já v tom přestupu vidím logiku a dává mi smysl.

    Král se musí adaptovat a přečkat jaro, kdy to podle mého bude mít hodně těžké. Moc si nedokážu představit, že by posadil Kúdelu, ale třeba překvapí jako svého času Lüftner. Počítám ale, že od léta bude plnohodnotnou posilou a potenciál má na to, aby se postupem času stal opravdu platným hráčem i při boji o LM.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:37 |  
      11 0

      Na druhou stranu kdyby se Jugas nezranil,nevím jestli by Kudela dostal tolik šancí s MNN jim to klapalo velmi dobře,ale tak to prostě ve fotbale chodí a Kudela nám opravdu velmi pomohl.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 17:57 |  
        4 10

        tezko rici, na rozehravce je kudela o 100% lepsi, v braneni je zas Jugas tak o 25% lepsi jak ondra. vyhrava ta rozehravka

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:26 |  
        7 0

        V tom je právě to "kouzlo" širokého kádru.... Ten hráč, co nehraje na sobě musí makat dvakrát tolik, než hráč základu, aby byl připraven, když na něj trenér ukáže... ta šance může přijít jenom jednou a on musí ukázat, že na to má.... Kúdelu tam katapultovalo zranění Jugase a vzápětí i Deliho.. a mám dojem, že ani Pokorný nebyl pro zápas s Teplicemi k dispozici... Ondra dal gól... a i tak v dalším zápase seděl, ovšem tam Deli nevydržel ani deset minut a potom už to byla jízda ... najednou jsme viděli, že tu máme stopera par excelence... :-)

        Ale ne každý to půlroční vysedávání na lavičce unese, chce to dobrý charakter..

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      o-cab     před 3 měsíci 02.01.2019 17:46 |  
      1 1

      souhlasim s timto souhrnem, jenom pridam:

      1) co vidim na videich, tak Kral hral v Teplicich nalevo. skvele ale je, ze je obounohy - na instagramu ma sestrihy vykonu, kde to krasne posila obema nohama

      2) ja verim, ze az odejde Suk, tak zacneme hrat system zalohy a la Plzen, tedy bez typickeho DM. Trpis na TK taky mluvil o Kralovi jako o stoperovi budoucnosti. vubec tedy nepocitam s tim, ze by hral zalohu, od toho podle me prisel Sevcik

      btw kdo z MNN/Deli ma klauzuli? mel jsem dojem, ze MNN, ale proc by tedy posilal JT pozdravy do Turecka?

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 17:48 |  
        3 5

        asi ho agentura chtela uz ted. JT je poslal do haje a jeste se jim vysmal. tak ma byt.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 18:37 |  
          1 2

          Miljarda nikoho do háje posílat nemůže,kdyby turek vytopil čtyři a půl v eurech a MNN souhlasil, tak spíš by byl náš šéf v háji.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:28 |  
            7 1

            No tak zřejmě má dohodu s MNN, že se mu nikam nechce... jak jsi správně napsal, nestačí, aby Turek něco vysolil, ještě taky musí MNN někam chtít..

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 17:51 |  
        6 1

        Oba, Ngadeu ve výši 4,5M € a Deli 2,5M €.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          o-cab     před 3 měsíci 02.01.2019 18:23 |  
          0 1

          diky. a oba tedy podle prispevku Slavy nad tebou od leta az nebo jak?

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:18 |  
            0 0

            Klauzule jim platí od platnosti současné smlouvy. Pokud nějaký tým dá požadované peníze, tak už to bude jen na Delim (potažmo Ngadeuovi) zda přestoupí anebo zůstane.

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              o-cab     před 3 měsíci 03.01.2019 12:54 |  
              0 0

              to jsem si myslel ale co tedy znamena "Klub jeho uvolneni v zimnim prestupnim obdobi rozhodne neplanuje. Mnoho pozdravu do Turecka."?

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:14 |  
                0 0

                Já to chápu tak, že nižší nabídky Slavia akceptovat nebude a když dá někdo 4,5M €, tak s tím klub nic neudělá.
                Osobně si myslím, že pokud o něj neprojeví zájem nějaký anglický celek, tak u nás zůstane. Protože týmy z jiných lig za něj tolik peněz nedají.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Kenny     před 3 měsíci 02.01.2019 18:28 |  
      11 1

      Co přesně myslíš tím, že je Král typologicky podobný Kúdelovi ? Pokud jde o samotnou hru, tedy způsob řešení herních situací a způsob zakládání útoku, tak myslím, že ke Kúdelovi má naopak ze současné trojice nejdál. Alespoň si tedy nepamatuji od Ondry takové to vyvezení míče a narážečku, což je Alexova silná stránka. Herním pojetím je daleko blíž Delimu. Konstruktivní a rychlý.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Marcelo10     před 3 měsíci 02.01.2019 20:09 |  
        0 9

        Tak Deli je vsechno, jen ne konstruktivni :)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Kenny     před 3 měsíci 03.01.2019 11:54 |  
          0 0

          Takže výstavbu útoku řeší zásadně nákopem ???

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Pepino44     před 3 měsíci 03.01.2019 12:31 |  
          1 0

          Mýliti se- je lidské. Asi jsi chlapče Simona tolikrát hrát neviděl.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        bongor     před 3 měsíci 02.01.2019 21:49 |  
        1 1

        A JT má zase natolik dobrou výřečnost a plnou šrajtofli,že dokáže přesvědčit každého,koho potřebujeme,aby nikam nechodil.Nikdo nepůjde za horším.

  16. Alex Král se vrací do Slavie

    buri     před 3 měsíci 02.01.2019 17:24 |  
    4 0

    Celý den jsem čekal a dočkal se... Vítej, věřím Ti... SLAVIA

  17. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Ernie     před 3 měsíci 02.01.2019 17:25 |  
    3 3

    Nadšením neskáču, ale je to mladý Čech, který nestál nijak šílené peníze, tak co tím můžeme zkazit. Pokud by v něm JiT viděl náhradu za Součka a bylo by s ním na post DZ počítáno, byl bych moc rád.

    Co ale moc nechápu je Kuchta. Kdyby šlo o klubovou záležitost, tak to chápu, ale prý sám požádal o ukončení hostování. Co mu na Slovácku chybělo? O místo bojoval akorát se Zajícem, kterému končí smlouva a nechce podepsat novou, tudíž dost možná ještě teď odejde.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      jufoun (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 18:05 |  
      4 0

      Údajně součástí transferu je také 1,5roční hostování útočníka Jana Kuchty v Teplicích.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        carevitchando     před 3 měsíci 02.01.2019 18:38 |  
        3 0

        Už je to napsané i na oficiálkách, že jde Kuchta na hostovačku do Teplic...

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Ernie     před 3 měsíci 02.01.2019 18:40 |  
        0 3

        No vždyť já vím. Ale nechápu, co mu chybělo ve Slovácku, že chce do Teplic. Na Slovácku svoji pozici znal a nebyla špatná, víc nemůže s jeho současnými kvalitami chtít.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          hajnej     před 3 měsíci 02.01.2019 19:38 |  
          9 0

          Má to třeba blíž domů, možná přítelkyně z Prahy, důvody jsou mnohdy i mimofotbalové.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          eye     před 3 měsíci 03.01.2019 01:38 |  
          3 0

          Teplice mají jen Jindráčka a Červenku (a u druhého si nejsem jistý, zda zůstává). Skvělá šance pro mladého útočníka.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      bongor     před 3 měsíci 02.01.2019 21:51 |  
      4 0

      Teplicím odešel Vaněček,útočník se hodí.A je to blíž do Prahy.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 17:46 |  
      9 4

      peknej sestrih, na to ze hraje ligu jen 2 roky. vypada solidne dozadu a se slusnou technikou. muze udelat velkou karieru.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Stoormzender     před 3 měsíci 02.01.2019 18:47 |  
        3 1

        No, ono taky aby sám o sobě udělal sestřih, kde bude vypadat jako dřevák...osobně sestřihům nedávám naprosto žádnou váhu, ale kouknul jsem se rád :)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:30 |  
          3 0

          No tak taky máš hráče, u kterého bys do sestřihu, v němž by nevypadali jako dřeváci, neměl co dát...

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Crispo     před 3 měsíci 02.01.2019 23:13 |  
          1 0

          Pravda, Gino Van Kessel měl ze Slovenska taky krásný sestřih. Ale Král je přece jen více prověřený...

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Novi.sks     před 3 měsíci 02.01.2019 21:26 |  
      3 0

      2:10 - 2:17, to je teda hodně velká lahůdka :)

  18. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Crispo     před 3 měsíci 02.01.2019 17:38 |  
    7 0

    Když odcházel tak jsem si říkal, že už se k nám nevrátí. No nikdy neříkej nikdy...
    PS: Je těžké pochopit, že někteří fanoušci neberou v potaz, že i stopeři se mohou dělit na různé typy.

  19. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Hanzwalter     před 3 měsíci 02.01.2019 17:39 |  
    10 0

    Tak a mame dva krale... Pepička&Alexe....at se Vam obema stejne jako cele Slavii dari v roce 2019 nejvic jak to jen jde a delate nam radost! SKS Forever

  20. Re: Alex Král se vrací do Slavie

        před 3 měsíci 02.01.2019 17:41 |  
    5 14

    sice nejsem z toho uplne stajf, preci jen kupovat si zpet hrace ktere jsme si vychovali mi prijde ponekud podivne, ale je fakt ze kudelovi je 32, michel v lete stejne jako suk zmizi a pro pohary je potreba mit zapracovaneho hrace. Tak doufam, ze to Alexovi vysvetlili aby kdyz na jare bude spis na stridani, nebyl urazenej. jugas bude muse na hostovacku, takovy je fotbal, trpis jednoznacne preferuje kontruktivni hrace, i kdyz jugas je takovy vitezny typ. ted uz jen to novou trojku zapracovat do sestavy a pojedem jako blesk. jeste kvallitniho hrotoveho hrace, protoze at se mnou kdo chce nesouhlasí, superb je uz zenitem.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      jiras_     před 3 měsíci 02.01.2019 18:42 |  
      9 0

      Zase vychovali - byl tu 4 roky než šel do Teplic. Určitě se do něj něco investovalo, ale nebyl tu odmalička a nedostal šanci za chlapy, takže bych se nijak nečílil z toho "zpětného" nákupu.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 19:52 |  
        0 13

        to chápu, ale 2 roky nejsou tak dlouhá doba, aby ten potenciál v něm někdo neobjevil. a přesto ho kisel prodal za pšouk do tepláků a teď chrochtá - tohle mi vadí.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:43 |  
          6 0

          Ale to přece nebylo o tom, že by někdo nerozeznal potenciál... ten kluk sám odmítl podepsat novou smlouvu... Dá se říci, že sám odhadl, že ve Slavii se herně hned neprosadí, tak zvolil půl roku před koncem smlouvy odchod do týmu, kde by měl mít šanci hrát...

          Když si dohledám zpětně články z té doby, tak se zdá, že i Krob ho pouštěl v dobrém s přáním, aby se vyhrál a vrátil k nám jako zkušený ligový hráč...

          Ono, když někam pošleme hráče na hostování, tak se často stává, že pokud výrazně nepřevyšuje kmenové borce danného klubu, tak moc šancí nedostane... viz Třeba Chaluš...

          samozřejmě, ideální by bylo držet na takového hráče předkupní právo a to tak, jako to předvedla bída s Haškem, ale to bychom asi zase chtěli moc...

          tady je tedy důležité, že jeho odchod nebyl ve zlém, že ke Slavii stále měl dobrý vztah a chtěl se k nám vrátit... To se vždy nepovede...

          Navíc tu teď máme jiné sportovní vedení, než bylo přede dvěma roky, i to může hrát svou roli...

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 02.01.2019 21:02 |  
            3 11

            nekomentuji sportovni vedeni, to tehdejsi na tom ma nemaly podil. jak se to vyvine, nemohl nikdo tusit. takze si trvam na svem, tehda se jeho talent neodhalil, klidne by zmitel do bordeaux, takze plan ho privest urctite nebyl. to ze se to takto interpretuje, je pomalu jak erbeckovy pristup k haskovi... nechali jsem ho tam rezehrat ...to je blbost. ale hadat se nechci, mam na to zkratka jiny nazor

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              buran     před 3 měsíci 02.01.2019 21:18 |  
              2 0

              Vidím to stejně jako ty , zbytečné tanečky kolem:-(

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:31 |  
              1 0

              To je v pohodě - kdyby všichni lidi na světě měli stejný názor, tak by to byla dost nuda... ;-)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      donford     před 3 měsíci 02.01.2019 18:46 |  
      19 0

      Je vidět, že Trpiš jednoznačně sází na techniku v té nejvyšší rychlosti, což Ševčík, Masopust a Král splňují. A tak k dřívějším rychlíkům - Bořilovi, Coufalovi, Olayinkovi - se přidává další kvalita. Rychlostně se hraje i liga v Itálii, v Německu, ve Španělsku, je zřejmé, že to je cesta ...

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 19:10 |  
        1 8

        hušbymu končí smlouva, co se bude dít?

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Kábě     před 3 měsíci 02.01.2019 19:41 |  
          5 1

          Končí mu až rok, času na prodloužení je dost.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 02.01.2019 19:47 |  
            1 4

            pravda, posunul jsem se o rok dal :)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 02.01.2019 20:34 |  
        2 0

        Viděl jsi někdy v poslední době Italskou ligu? Já tedy loni trochu více sledoval Udine a přišlo mi, že je hrozně pomalá... technická, ale skoro se tam nepressuje - tedy v zápasech, které jsem viděl, tam jakmile to někdo zkusil, tak ho soupeř prostě vybagoval.... čili liga technicky zdatná, ale jako rychlostí bych jí neoznačil...

  21. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    SKSKali     před 3 měsíci 02.01.2019 18:43 |  
    6 1

    Zajímalo by mě, jak to udělali s přestupovou částkou. Pokud si dobře pamatuju, tak při odchodu Alexe do Teplic Krob řekl něco ve smyslu, že v případě jeho zlepšení a odchodu ven Slavia na tom neprodělá. Tudíž tam asi bylo nemalé procento z dalšího prodeje. Takhle, když ho koupila Slavia, by se část peněz, které na přestup vynaložila, měly teoreticky vrátit zpět do Slavie, případně by měla být přestupová cifra ponížena o tu možnou procentuální částku. Pokud to tak samozřejmě bylo.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 19:11 |  
      1 4

      já myslím že to určitě vyřešili a maj navíc kuchtu

  22. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Juventus turin     před 3 měsíci 02.01.2019 18:49 |  
    3 0

    Konečně. Vítej zpátky. Yusuf Hillál taky dobře. Ještě bych uvítal 1 útočníka pro jaro. Bakambu a pravděpodobně ani Bayo to nebudou, tak snad Sousa.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 19:50 |  
      1 5

      ronaldo na pulrocni hostovačku by se taky šikl

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Juventus turin     před 3 měsíci 03.01.2019 12:50 |  
        0 0

        Je to nějaký mladý brazilský útočník.

  23. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    zeleznik2     před 3 měsíci 02.01.2019 19:24 |  
    3 16

    Návrat ztraceného syna..Toš Alexi vítej zpět doma! Ať se ti daří..určitě správný krok od vedení, i k směrem k EL. Že by se jednou vrátili i Dočkal, Kovařík nebo Vácha?

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      jufoun (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 19:30 |  
      5 0

      Hej chlape, radši se soustreď na starší příspěvky k novým tématům. Věštění ti asi nepůjde :D

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 19:30 |  
      16 1

      Dočkal? :-))) Vácha? :-))) Rudý šlapky? Ne, to snad opravdu nehrozí.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 19:49 |  
        5 4

        tyhle šlápoty ve slávii snad neuvidíme.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 19:50 |  
      4 7

      tvl, kup si plenky, protože jsi se právě por... asi ne?

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      janko (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 21:29 |  
      11 0

      Co by u nas ty starý rumunský šlapky dělaly?

  24. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    VanDel     před 3 měsíci 02.01.2019 19:53 |  
    18 3

    Super posila ! Tenhle kluk mi prijde jako nejidealnejsi nahrada za Soucka. A to nejenom v ramci kadru Slavie, ale i cele ligy. Nenapada me v ceske lize nikdo, kdo by mohl mit vetsi sanci a hlavne vlastnosti na to, ve Slavii nahradit Souckovo pozici. Techniku ma velmi dobrou, defenzivni vlastnosti velmi slusne + rad a dobre umi podporit ofenzivu. A co se tyce rychlosti, tak tu ma lepsi nez Soucek. Ma pul roku na to, aby se na tu ulohu dostatecne pripravil....

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 19:56 |  
      5 17

      je to stoper a tam i bude hrát.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        VanDel     před 3 měsíci 02.01.2019 20:02 |  
        6 5

        Puvodni profesi je to zaloznik a na jeho hre je to taky dost videt. Pokud se nepletu, tak vylozene stopera hral jenom ted v Teplicich a i tam predvadel slusne mnozstvi, na stopera ne moc obvyklych, utocnych vypadu.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Marcelo10     před 3 měsíci 02.01.2019 20:06 |  
          8 5

          Lidi, poslechnite si rozhovr s Trpisem, sakra uz! Prichazi jako STOPER! Zadna nahrada za Suka..ostatne i Jarda Tvrdik to rikal, ze ted je ceka otazka, jak nahradit Suka.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            VanDel     před 3 měsíci 02.01.2019 20:10 |  
            6 3

            Vsadíš na to krk, že ho na té pozici nebudou zkoušet ?
            Citoval bych Jima Hackera : "Na tiskové prohlášení se nepřísahá"

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              Marcelo10     před 3 měsíci 02.01.2019 20:12 |  
              7 5

              Co bych sazel krk? Rikam Ti, ze u nas bude stoper. Trpis chce konstruktivniho a rychlyho stopera, kterej i vyveze balon, da si narazecku, precisli soupere.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                VanDel     před 3 měsíci 02.01.2019 20:16 |  
                3 2

                Tohle nerozporuju. Jenom poukazuju na to, že ten kluk má i dost časté útočné choutky.....na klasického stopera až moc. Takže jeho vynikající vyváženost co se týče ofenzívy a defenzívy + nadstandartní technika+velmi dobrá rychlost nahráva tomu, aby zaujal Součkovo pozici.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                Yh     před 3 měsíci 02.01.2019 20:55 |  
                1 1

                Já tedy doufám, že je myšlen i jako náhrada za Suka.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                Borgetti     před 3 měsíci 02.01.2019 21:24 |  
                2 5

                Tak konstruktivní a rychlý stoper je i Deli, bohužel trpí na zranění.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            La Tortuga     před 3 měsíci 02.01.2019 21:19 |  
            2 3

            Kouknete na jeho asistenci v zapase s Bohemians. To neni stoper.

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              Hesmir (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 22:55 |  
              0 0

              Tak jestli bude u nás takový stoper, máme se co těšit co uvidíme časem na DZ :))) A ten velkoklub bude, ne že ne :)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 23:40 |  
        2 0

        Řekl ten co o ničem nerozhoduje :-)

  25. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Yh     před 3 měsíci 02.01.2019 20:54 |  
    1 0

    Vítej! Ať se ti daří!

  26. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Yh     před 3 měsíci 02.01.2019 21:39 |  
    4 3

    Už nám ten kádr vypadá moc pěkně. :)

    CF - Škoda, Olayinka, Van Buren
    LM - Zmrhal, Olayinka
    CAM - Stoch, Ševčík, Sýkora, Băluţă, Traoré, Matoušek
    RM - Stoch, Masopust, Zmrhal
    CDM - Souček, Král, Traoré + Hušbauer, Ševčík
    LB - Bořil, Zelený
    CB - Kúdela, Deli, Král + Ngadeu, Jugas
    RB - Coufal, Frydrych, Bořil
    GK - Kolář

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Jachym     před 3 měsíci 02.01.2019 22:01 |  
      7 13

      Zato z té záplavy cizích zkratek by jeden blil...:-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 23:37 |  
        3 11

        sice se to da nějak rozklíčovat, ale souhlas, nedava to smysl sem mastit anglicke zkratky

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Yh     před 3 měsíci 03.01.2019 08:38 |  
        1 0

        Proč?...:-)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Steve2924 (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 09:26 |  
          4 0

          hlavně protože jsou blbě.
          CAM a CDM se opravdu nepoužívá pro výpis sestavy.
          buď je to AM a to je automaticky střední ofenzivní záložník. Pokud by hrál na kraji tak je to L/RWF nebo L/RM. Případně AM R nebo AM L. pokud tam hrají dva vedle sebe. Ale to už jsme v určení taktiky a ne ve výpise sestav.

          u DM to bije do očí ještě víc, protože opravdu neznám křídelního defenzivního záložníka. Tomu se tak nějak říká bek, anglicky wing-back WB. Pokud hraju na dva a chci je odlišit při výpisu taktiky opět použiju DM L/R

          Příště méně kreativity. Opravdu stačí vypsal AM, CM, DM a pak křídla ;o)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          dalislavista     před 3 měsíci 03.01.2019 11:22 |  
          2 3

          Jsme Češi, mluvíme česky.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      sks9     před 3 měsíci 03.01.2019 00:55 |  
      0 2

      Jugas jde hostovat do Zlína.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Yh     před 3 měsíci 03.01.2019 08:42 |  
        0 0

        To už je jistý?

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          iwanowicz     před 3 měsíci 03.01.2019 13:02 |  
          1 0

          Samozrejme ze neni, nastupuje do pripravy jako vsichni ostatni.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Steve2924 (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 09:34 |  
      1 1

      Ale mi nehrajeme "diamant"
      my hrajeme
      --- OSL - OSP ---
      KOL - DZ - KOP
      -------- SZ --------
      OZL - OZ - OZP
      ------- US --------


      tvoje rozestavení by odpovídalo
      OL - OSL - OSP - OP
      ----------DZ--------------
      ZP -------------------ZL
      ---------OZ -----------
      --------- CF ----------

      A jedna pozice ti tam chybí, respektive nevím jetli počítaš dva DZ nebo dva OZ

  27. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Snivec     před 3 měsíci 02.01.2019 22:42 |  
    1 1

    koukam na zaznam Crystal Palace vs. Chelsea a zrovna David Luiz nahral luxusne Kantemu na 0:1. Jsem rad, ze mame v tymu take takoveho vlasace :) Uz se na nej tesim. Jinak ten zapas docela nuda, to jsme v Edenu za cely podzim nevideli.

  28. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    kalex     před 3 měsíci 02.01.2019 22:59 |  
    0 0

    Koudelká, zřejmě slušný oddíl!

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      kalex     před 3 měsíci 02.01.2019 23:23 |  
      3 0

      Skočil 4. A hlavně mně zaujalo, když komentátor řekl, že fandí nám. Jen taková vsuvka. Ale i tak má člověk radost. Je to taková třešnička na přestupu Alexe. Jinak kolegové, vše nejlepší do Nového roku. Věřím, že jsme silnější a silnější. Kua, až se toho bojím.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 02.01.2019 23:35 |  
        3 7

        neboj a užívej si to. blby časy zas přijdou. vše je na sinusoidě. já si jen přeju abychom měli do vrcholu sinusoidy jeste dost daleko

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kalex     před 3 měsíci 02.01.2019 23:55 |  
          0 0

          Tak na spodku už jsme byli. Ale takové výkyvy snad už nepřijdou. Pokles se může stát, ale náš nejlepší kauf byl Jindra a Jenda. Ti ví, která bije. A ti to i s ohledem na to, že by jim Jarda koupil cokoli nedopustí. Ti nejsů pitomci. Jsem fakt šťastný i za to, že hodně mladých kluků si vybere Slavii, kde i přes tu šílenou konkurenci si vybere Slavii před Spartou a Viktorií. A to i za to, že jdou hned hostovat.

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 03.01.2019 10:34 |  
            1 4

            souhlasím ale je to jen o penězích. tak jako všude. díky současnému presidentovi a vládě to zatím je ok. když se to změní a antičínské účelové nálady ještě vzrostou, číňan se rozloučí a akorát zamává. já ty lidi celkem znám a vím co si myslí. jsou to mazaný lišky, žádný otloukánci, jak si někdo myslí, že čínan je hlupák.

  29. Podle mě dobrý

    houston (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 23:16 |  
    2 0

    Má přehled, techniku, nebojí se přejít přes soupeře, přihrávky mají směr i smysl, pasy přesnost, rychlost taky dobrá, vedení míče slušný. A hlavně, zůstat před dvěma léty u nás, co by neměl, to je praxe a otrkání v lize. A to on už po těch dvou létech zvyklý na ligu je. A na zadek si před nikým nesedne. Jen si myslím, že oproti našim stopérským věžím mu chybí několik centimetrů. To je mínus, ale nediskvalifikuje ho to z jejich pozic úplně. Však on už ho někam JiT zařadí. Good luck !

    • Re: Podle mě dobrý

      vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 23:36 |  
      0 0

      Myslím že Kudela není taky uplná věž.

      • Re: Podle mě dobrý

            před 3 měsíci 02.01.2019 23:41 |  
        0 5

        ondra má výbornou rozhrávku a není plašan. jde z něj klid. není to bourač, ale od toho tam je MNN a motorová myš Coufal. Jen má roky, sezona a půl, to ve Slavii ještě dá, apk už to bude třeba o AKčku

  30. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Obr     před 3 měsíci 02.01.2019 23:26 |  
    1 0

    Jestli se s Alexem pocita na stopera, jsem zvedavej, kdo pujde z kola ven.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 23:39 |  
      0 7

      zatím asi nikdo. v létě MNN, Kudela za rok a půl, Suk v létě, myslím že mu to vysvětlili, jinak by nepřišel

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Obr     před 3 měsíci 02.01.2019 23:44 |  
        2 0

        Nemyslim si, ze budeme mit v kadru 6 stoperu s ambicema na zaklad. Sice hrajeme 3 souteze, ale i tak je to moc. Ja bych to videl na odchod Jugyho s Pokornym. Jestli jsou tedy oba zdravi a jestli MNN ted v zime neprestoupi.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              před 3 měsíci 02.01.2019 23:48 |  
          0 6

          sorry, nejak jsem zapomenul v te sve uvaze, ze pokorny je v bohemce a jugy pujde taky na hostovacku. podle JT, ktery se vysmal tureckym agentum , MNN zustane, coz kvituju, protoze takoveho stopera, od ktereho se vsechno odrazi, nema siroko daleko nikdo. prisel za dumla, a na tom duml male bezvyznamne plus.

  31. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 02.01.2019 23:49 |  
    1 1

    Ještě bych dodal,že Král může získat celkem slušný fanklub skládající se, ze ženského pohlaví :-))

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 23:52 |  
      2 10

      to urcite, haro ma jako marcelo, jeste vyladit plet dermacolem..... ale mas pravdu, je to presne ten typek s vyzazi a jmenem. kral je fantasticky jmeno, ja bych si vsadil ze udela super karieru, rekneme si za 3 roky, esli se toho doziju

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 00:50 |  
        3 1

        To ladění pleti dermacolem bych klidně nechal Dočkalovi s Váchou.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              před 3 měsíci 03.01.2019 09:55 |  
          0 8

          Váacha to asi skrývá pod plnovousem ala Usáma, ale Počkal v obličeji problém nemá. Stále si myslím, že Alex má na čem pracovat, aby byl ten zmíněný girl-fan-club

  32. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    JaraK     před 3 měsíci 02.01.2019 23:49 |  
    3 0

    Návrat Krále - tušení nezklamalo:) A věřím, že to bude podobný trhák. O jeho aktuální pozici nebudu polemizovat, od toho jsou tu povolanější, nemluvě o vedení. Já ho na podzim viděl jen jednou na ČT, ale to jsem protrpěl hrůznou, tuším bezgólovou, holomajznu Teplic už ani nevím s kým, kde teda nevynikl vůbec nikdo.
    Navíc k jeho nesporným hráčským kvalitám a potenciálu jedna, žádnou inside informací podložená, domněnka:) On to někdo zmiňoval, tak jsem si něco málo vygooglil a myslím si, že nějakou roli hrálo i to, že, pokud UEFA nic nezmění, tak se dá zařadit na soupisku A i B pro evropské poháry také příští sezónu, což rozhodně není k zahození.
    A jen krátce ke konkurenci - překvapil mne dnešní transfer Kuzmanoviče do Baníku z Opavy, to je jako by přestoupil lídr jednoho S do druhého. Oni to asi v té Ostravě myslí s poháry vážně a rozhodně nebudou v první šestce do počtu, dokonce bych je na jaře viděl jako ten pověstný jazýček na vahách.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 02.01.2019 23:53 |  
      1 6

      kuzma nevi co si privodil za problemy, pocitam, ze mu minimalne vypali barak

  33. Hodnota kádru na začátku přestupového období

    JS (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 00:26 |  
    16 1

    Po posledním updatu tržních cen hráčů v HET lize a po přestupu tří zimních posil má Slavia na TransferMarktu hodnotu již 47,5 mil EUR. Nejdražší hráči kádru jsou nově Souček a Stoch shodně s cenovkou 4,5 mil EUR, v závěsu s triem Ngadeu (3,5), Zmrhal (3,25) a Hušbauer (3). Na 2,75 mil EUR vyšplhali Simon Deli a Peter Olayinka.

    Nejdražší hráč ligy je stále Patrik Hrošovský, který také „podražil“ o půl milionu na rovných 5 mil EUR. Miňo se Sukem svým zimním zhodnocením předběhli Stancia, který stagnuje na 4,25 mil EUR. Více:

    https://www.transfermarkt.cz/gambrinus-liga/marktwertaenderungen/wettbewerb/TS1/saison_id/2018

    • Re: Hodnota kádru na začátku přestupového období

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 00:38 |  
      10 0

      Pardon, samozřejmě FORTUNA Lize. Se ty názvy měněj tak často, že to už člověk nestíhá sledovat (a TM to taky nezměnil :D )...

      • Re: Hodnota kádru na začátku přestupového období

            před 3 měsíci 03.01.2019 09:53 |  
        2 5

        to je fakt že se to střídá často. aspoň 1x za rok, toho si leckdo ani nevšimne

  34. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 07:44 |  
    29 1

    Dobré ráno Vám všem a ještě jednou Vám všem přeji hodně zdraví.
    Jsem rád, že se to povedlo s Alexem Králem. Sice je nám vyčítáno, že nakupujeme tyto hráče jen proto, aby je nemohla koupit konkurence, ale tyhle "kydy" musíme vydržet. Pokud má být udržena výkonnost mužstva z hlediska delší než jedné nebo dvou sezón, tak tohle je dle mého názoru logická cesta ji zabezpečit. Pokud chceme hrát to, co už vidíme v podstatě po celý podzim, tak je to náročný styl fotbalu s vysokým napadáním, rychlým pohybem všech hráčů v poli a další a další moderní prvky ve hře. Pak je nutné počítat i s tím, že musíme mít hráče, kteří nastoupí a už to budou hned schopni hrát a ne se to učit. Proto už si připravujeme tyhle mladší kluky, oni tu káru převezmou a nemůžeme je kupovat až za dva roky, kdy už toho budou mít někteří současní hráči dost. Já vím, že je to smutný, ale je to prostě generační výměna, která je nutná. Jinak se Slavia na evropskou úroveň posouvat nebude. Takhle to chodí nejen ve fotbale......... A když vidím, že pan Tvrdík a jeho kolegové už dneska pracují na koncepci úrovně naší akademie, kde počítají i s trenérským fungováním současných hráčů, tak mi to dává smysl. Není nic lepšího, když tam budou působit hráči jako např. Ondra Kúdela, Pepa Hušbauer, Milan Škoda a další. Tak to dělají i v Juventusu, Mnichově, Arsenalu, a dalších velkých klubech. A navíc kluci, kteří přišli teď nově jako Matoušek, Ševčík, Masopust a Král, to jsou český kluci a to je do naší ligy velká deviza. Vždyť jsme to sami viděli u hráčů, co přišli ze zahraničí. A při vší úctě k nim se to prostě nepovedlo i proto, že naše povaha je prostě jiná. Proto taky Altintop, Rotaň a další to u nás nedali.
    O vánocích a mezi svátky jsem sledoval opakované zápasy z ligy. Třeba derby, zápas s Jabloncem a s Opavou a další. Všechny ty zápasy ukázaly, že např. Petr Olyianka udělal obrovský progres, že Král možná bude velkým konkurentem Traoremu a také třeba pomůže ulehčit i Tomášovi Součků, protože nevíme, jak to vypadá s Hromadou (taky mladý kluk). Že bohužel nebudeme moci počítat ještě tento rok se Standou Teclem (moc ho zdravím a Stando, drž se a pevně věřím, že to dáš), prostě ten náš kádr musí být silný a konkurenceschopný.
    A já jsem si taky dal jedno předsevzetí. Nebudu občas fňukat, že bylo všechno proti nám. Sice ty pocity nespravedlnosti nad rozhodčím, nad fauly soupeře a všechny ty další průsery někdy kousám těžko (jako každej fanda), ale jak řekl v jednom rozhovoru náš pan trenér:" Je lepší se zaobírat vlastní chybou a třeba i slabostí, než hledat vinu nad vlastní chybou u někoho jiného. To je cesta marná".
    Budu si přát, aby se na soustředění nikdo nezranil, aby příprava byla zvolena tak, že fotbal bude naše kluky bavit. Aby si to sedlo a ........ prostě, abychom se nad Slavií a její hrou radovali všichni společně.
    A nám všem tady na SN přeji dobrou disputaci a co nejméně hrubosti. A taky mít pevnou víru, že nám to ti naši chlapi v tom vedení dělají tak, že je to všechno děláno ke cti jména klubu Slavia a v prospěch celé slávistické obce.
    Vám všem s úctou v novém roce
    Sokrates55

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      buri     před 3 měsíci 03.01.2019 09:29 |  
      1 1

      Díky Sokrate. Pěkně napsáno. Ale toho fňukání se stejně nezbavím...

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 03.01.2019 09:51 |  
      4 18

      vedle toho, že se jedná o kvalitní příspěvek bych jen doplnil, že by se diskuse měla od-anonymizovati u minusů. jako challange pro SN - jak říkáme u nás v továrně.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 03.01.2019 11:30 |  
        3 16

        chapu ze anonymni minusari bez nazoru jsou proti :)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          ElBrody     před 3 měsíci 03.01.2019 12:36 |  
          5 0

          Ahoj, misto minusu vyjadruju a) nazor, ze challengovat SN kvuli (ne)anonymnimu minusovani je podle me naprosto zbytecne a b) domneku, ze prisnejsi cast uzivatelu mozna minusuje i to detinske zamenovani terminu "chtel bych" a "melo by se." :)

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 03.01.2019 12:55 |  
            2 9

            diky za uprimnou reakci, ad a - neverim ze je to marne a ad b - mas pravdu. jsou tu taci, a byli i na foru sks, kteri si mysli ze maji nejaky patent na posudek, co je ci neni dobry prispevek. znova opakuji, ze je lepsi nesouhlas s minusem oduvodnit, nez se schovat za anonymitu netu. admin to musi posoudit a je to neco, co souvisi se strategii teto diskuse. respektovat budu kazdy zaver, kritizovat to neprestanu.

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              ElBrody     před 3 měsíci 03.01.2019 13:10 |  
              3 0

              Nic ve zlym, ja sam bych treba ani nechtel, aby tu diskuze probihala tak, jak jsem to schvalne napsal :). Ty plusy a minusy by mely vyjadrovat, jestli s tebou nekdo (nevis kdo) souhlasi nebo nesouhlasi (nevis proc). Kdyz uz to nekdo chce sledovat, je dobre to chapat takhle a ne jako dobry vs spatny nazor. A i kdybys vedel kdo, ani po ty navrhovany uprave se nedozvis proc.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    před 3 měsíci 03.01.2019 13:29 |  
                1 8

                toto je naprosta pravda ... Ty plusy a minusy by mely vyjadrovat, jestli s tebou nekdo (nevis kdo) souhlasi nebo nesouhlasi ... realita je takova, ze jsou tu taci, kdo minusuji nehlede na obsah.

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:38 |  
                  4 1

                  A co bys - čistě teoreticky - dělal, kdybys věděl, od koho jsi dostal mínus?

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            Jachym     před 3 měsíci 03.01.2019 13:06 |  
            6 2

            Já tedy "challenguji" ten tvůj termín "challengovat"... :-)

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              ElBrody     před 3 měsíci 03.01.2019 14:05 |  
              1 0

              Ten neni muj :) A challengování challengování samozřejmě lajkuju :)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 10:56 |  
      6 1

      Hezké, hezké... až na toho "Olyianku". Doufám, že Peter čte SN a zvolí si nějaký jednoduchý pseudonym. :-D
      A kdo mi dá mínusy mě opravdu nezajímá.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        apavka     před 3 měsíci 03.01.2019 12:52 |  
        1 0

        Tak mu dáme přezdívku my, navrhuji Oly a když to budem na něj řvát z hlediště, tak se to možná ujme.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          apavka     před 3 měsíci 03.01.2019 12:53 |  
          0 0

          "Oly"

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 03.01.2019 12:58 |  
        1 4

        máš recht, diakritika není až tak úplně podstatná, ale jméno hráče by se mělo napsat správně bez komolení.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:11 |  
        6 1

        Díky příteli.
        Snad mi to Peter odpustí a vzpomněl jsem si na přítele Miga52 a jeho nápad, říkat Peterovi po zlínsku "Olin".
        A neboj se, já minus nikomu nedávám a nikdy ani nedám. A tak dávám jen plusy :-).
        S úctou k Tobě Sokrates55

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:19 |  
          3 0

          Olin je úplně ideální, snad se to ujme. :-) (S těma mínusama to bylo tak trochu rýpnutí do kolegy Slavy, který to moc řeší) :-)

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          guyincognito     před 3 měsíci 03.01.2019 14:49 |  
          0 0

          Já mu říkám Petr Olejník, ale chápu, že se to asi těžko ujme.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          mig52     před 3 měsíci 03.01.2019 18:58 |  
          1 0

          Sokrate, óóó, děkuji za vzpomínku a snad i příklon k zjednodušení pojmenování tohoto super fotbalisty. Oni ti černoušci občas mají jména, na nichž si lámeme jazyk a herci by jich mohli používat jako artikulační rozcvičení před vystoupením či natáčením.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Victory     před 3 měsíci 03.01.2019 12:30 |  
      5 0

      Vše nasvědčuje tomu, že pro naši milovanou Slavii začali konečně pracovat lidé, kteří to vážně myslí vážně :-) Přeji Vám všem a Slavii taktéž velice úspěšný rok 2019 ! Sokrates jako vždy bez chyb... :-)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Cross     před 3 měsíci 03.01.2019 12:38 |  
      8 12

      Sokratesi, nechci se Te dotknout, vím, ze jsi dobry slávista a máš nás tady vsechny rád, ale muzes se propříště, místo svých věčných a rozsáhlých pocitů, více věnovat podstate veci? Prosím.

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 03.01.2019 12:50 |  
        5 7

        nechtěl jsem se ho dotknout ale když už jsi to napsal, tak tě podpořím. mám stejný názor. omáčky je moc

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:19 |  
          10 2

          Tak kluci tu omáčku nechte.... nebo si přidejte knedlík...
          Obecně: tohle je diskuze, ne novinářská soutěž o co nejvyváženější příspěvek.... Pokud je nějaký pro Vás dlouhý a ztrácíte se v něm, tak ho prostě nečtěte... :-)

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 03.01.2019 13:22 |  
            2 10

            příteli, nečíst pokud nejsem slepý je stejné jako si myslet, že někdo může vypnout sluch. takže se omlouvám, ale tohle tvoje reakce, jakkoli máš respekt, je z kategorie novinek nebo idnes. promiň

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:37 |  
              3 2

              Počkej, opravdu si nedokážeš nepřečíst, potažmo nedočíst příspěvek, když vidíš, že tě nějak nudí, nebo nějak nevyhovuje...?

              Například na Idnesu přeskakuji celá vlákna, když vidím, že první příspěvek patří jednomu z těch našich dvou "fanoušků", co každý druhý svůj proslov končí slovy "To je realita"...

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                iwanowicz     před 3 měsíci 03.01.2019 13:52 |  
                3 0

                :) jenom takovy detail, ktery jsem tam vypozoroval, Wilkeman - Konecny je jeden clovek, obcas se zapomel prelogovat, tak uz se prozradil. Asi solidni cvok.

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  Jachym     před 3 měsíci 03.01.2019 14:45 |  
                  2 0

                  Herzlich Willkommen Konečný je tragikomická realita diskusí na iHeute...

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    před 3 měsíci 03.01.2019 14:02 |  
                0 6

                slovo "nepřečíst" je mily příteli oxymoron prakticky z definice. snad jen odpověď na otázku spíš - "ano" je podobná blbost.

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 14:08 |  
                  2 0

                  Ovšem z mluvnického hlediska je to naprosto v pořádku.... a věřím tomu, že víš, co tím chci říci: Začnu číst, po chvíli vidím, že mě text neoslovuje, tak dál nečtu, ne?

                  Tvůj příměr s tím sluchem: je přece rozdíl příspěvek vidět a číst.... Ano, coby člověk vybavený zrakem vidíš, že tam je ... ale nic tě přece nenutí jej číst do konce, když Ti nevyhovuje, ne?

                  To je podobné, jako slyšet x poslouchat... to, že jsi vybavený sluchem a něčí rozhovor slyšíš, ještě přece neznamená, že se na něj musíš soustředit, případně si slovo od slova pamatovat, co kdo říkal...

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:15 |  
        10 1

        A proč by, pro boha živýho, nemohl Sokrates nebo kdokoliv jiný psát své pocity? Snad jsou SN fanouškovský web a fanoušek a pocity, to k sobě jde, ne? Nejsme sportovní novináři ani experti ve studiu.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              před 3 měsíci 03.01.2019 13:20 |  
          2 7

          proč by přítel Cross nemohl napsat co si tom příspěvku myslí? nikdo panu Socrateovi nic nevyčítá, nezakazuje, pouze, včetně mne, hodnotí, že je to hodně zaomáčkované (pro vlka češtinské sousto :))

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:24 |  
            4 0

            Asi bych mohl napsat: "A proč bych já nemohl napsat Crossovi...", ale to bychom se zřejmě trošku zacyklili, tak to nechám být.

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  před 3 měsíci 03.01.2019 13:27 |  
              0 3

              :) vše dobré vlku

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:30 |  
                1 0

                Samozřejmě, nejsi ozzy ani tomuel. :-))

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                      před 3 měsíci 03.01.2019 13:40 |  
                  1 3

                  ozzy byl/je extrem :-) dikes lukas

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      mig52     před 3 měsíci 03.01.2019 18:53 |  
      0 0

      Sokrate, klobouček. Za komentář a nezlomnou trpělivost. Chtěl jsem mnohé napsat do písmene stejně, ale neměl jsem na tak dlouhý koment sílu. Mne těší hlavně skutečnost, že posílení má jasnou hlavu - patu, obrovskou výhodou je, že jsou to Češi, protože komunikace je jednou z klíčových věcí vzestupu klubu a její pozitivní atmosféry v týmu. Je sakra rozdíl, zda si ogaři po zápase mohou pokecat u pivka o zápase anebo se rozprchnou, protože nemá kdo s kým si co říci, jak se to vykrystalizovalo v RB. ( Tam x hráčů pleti černé, x-2 hnědé, pár bílých s převahou rumunských pasů a tradiční restaurace U tygra může místa štamgastů přepustit zahraničním turistům). Ti 1-2 Češi ze základu tam nepůjdou, protože náhradníci z lavičky, kteří se nedostali do zápasu to z nasra+osti zabalí. Jsem přesvědčen, že neschopnost komunikace mezi hráči a to nejen na hřišti je důvodem dnešního stavu RB. Proto je-li u nás v týmu perfektní parta, važme si ji a utužujme ji.

  35. Trefný koment od rudých :-)

    Borgetti     před 3 měsíci 03.01.2019 12:05 |  
    4 3

    " Kral vs. nasi stoperi:
    Takova zajimavost - on Kral resi hodne dobre osemetne situace, kdy by ho mohl presovat utocnik/utocnici soupere a vubec nedovoli, aby k pressingu doslo.
    Kdyz je utocnik na jeho urovni/pobliz, vyuziva slusnou vybusnost, udelat 5 rychlych kroku s micem do pole a utocnik je najednou za nim a tudiz ze hry. Utocnik - Kral - mic - pole.
    V podstate takovy balon ziskany zadarmo, bez hrani pod tlakem a pritom v kolonce souboje 0. To muze odpoved na tu polemiku souboje. Treba taky...
    Marne se snazim v pameti dopatrat, kdy jsem neco podobneho videl u naseho stopera. Nas prave zustane stat s micem jako vemeno, rozhlizi se/vede mic do strany a utocnik ma cas k nemu dobehnout a komplikovat mu dalsi hrani mice, cili drzi stopera s micem pred sebou. Nas stoper - mic - utocnik - pole.
    A potom uz stara pisnicka - tribuna, nakop, do lajny, nedejboze zoufala snaha o parodii kliky. "

    Taky jsem si toho u Krále všiml a to je právě to moderní, na evropské úrovni.

      • Re: Trefný koment od rudých :-)

            před 3 měsíci 03.01.2019 13:01 |  
        2 7

        pěkné... ale jde o sestřih cool věcí - co se mu nepovedlo, nikdo nesesbíral - to jen abychom nebyli na oblačku - u nás v továrně se naopak jen mluví o věcech co se nepovedly, řekněme 10 kusů, co se povedly, o těch se nemluví - třeba 150 kusů. tak to v životě je. to video je dobrý, ale nepřeceńovat.

        • Re: Trefný koment od rudých :-)

          pethead (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 13:17 |  
          8 0

          Myslím, že v tomto případě právě nejde o to, jestli se něco povedlo (zde to závěrečné vypíchnutí), nýbrž o to, čeho je schopen (zde až neuvěřitelná rychlost, "morál", zodpovědnost). Z dalších akcí v tomto sestřihu "povedeností" pak vidím, že je kromě již zmíněné rychlosti Alex opravdu nadstandardně vybavený technicky a je schopen nečekaných řešení ošemetných situací a má opravdu skvostné průnikové přihrávky. Za sebe přiznávám, že o drtivé většině těchto dovedností jsem v jeho případě nevěděl...

          • Re: Trefný koment od rudých :-)

                před 3 měsíci 03.01.2019 13:25 |  
            1 5

            já taky ne, protože jsem jej považoval za vyvrhela. vidoe je pěkné, AK vypadá solidně vzadu a konstruktivně dopředu, obounohý, solidní technika. ale opakuji se, jsou to cool věci, realita se ukáže

            • Re: Trefný koment od rudých :-)

              kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 14:12 |  
              4 1

              Zase na druhou stranu: jsou hráči u nichž bys mohl stříhat sebevíc a podobné video bys dohromady nedal...

              Ano, taky jsem jej nesledoval, zaregistroval jsem jenom tu asistenci na gól na Bohemce, takže jsem docela překvapen

    • Re: Trefný koment od rudých :-)

      sithari     před 3 měsíci 03.01.2019 12:55 |  
      10 1

      zapomněl jsi k uvozovkám dodat, že cituješ RB diskuzi a "našema" stoperama jsou myšleni ti jejich tragédi...v tom případě to porovnání sedí....

      • Re: Trefný koment od rudých :-)

        Borgetti     před 3 měsíci 03.01.2019 13:37 |  
        0 0

        Jo, to jsem napsal do nadpisu, na to cituji jsem se vykašlal, to je fakt :)

  36. Re: Alex Král se vrací do Slavie

    Victory     před 3 měsíci 03.01.2019 12:14 |  
    13 3

    Perspektivní sympatickej člověk, kterej to má v hlavě srovnaný, perfektní ! No a ta největší bomba je před vybuchnutím, protože vrabci si na střechách boleslavských švitoří, že Komličenko se z Boleslavi vypaří... :-)))

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          před 3 měsíci 03.01.2019 12:48 |  
      2 21

      nestraš

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 03.01.2019 14:03 |  
        1 24

        komu těmi mínusi prospějete?

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 14:10 |  
          12 2

          Když Ty se nad každým z nich tak roztomile rozčiluješ... to se prostě nedá... :-)

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 03.01.2019 15:35 |  
            3 12

            já to nechápu .... respektive.... snažím se to pojmout. minusy tady jsou sportem, nikoli výrazem nesouhlasu, jak bylo a je v diskusích, ale účelovým posměchem některým dikutujicím. jsem přesvdčen ,kdybych dal vedle sebe 2 krabičky zápalek, naprosto stejných, a o jedné prohlásil, že jsou moje a o druhé třeba že jsou wulfa, tak já dostanu 15 minusů a wulf 15 plusů. tak to je.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 15:52 |  
                3 3

                To je surový.... dám ti palec nahoru ;-)

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                      před 3 měsíci 03.01.2019 17:09 |  
                  1 13

                  davat palec nahoru za komentář, který absolutně neodpovídá tomu (řekněme že je lichý) , o co zde v několika příspěvcích píši , mi na admina přijde trochu neobratné

                  • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:11 |  
                    6 2

                    Promiň, ale odkaz je naprosto přesný....

                    Opravdu se chováš poněkud paranoidně.... i když tedy jak říkával jeden můj kolega: "To, že jsem paranoidní, ještě neznamená, že po mě opravdu nejdou!"

                    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                          před 3 měsíci 03.01.2019 17:15 |  
                      3 10

                      respektuji tvuj nazor. a nesouhlasim bytostne.

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    před 3 měsíci 03.01.2019 16:58 |  
                2 10

                na invektivy neni co říci, jen to že kdo je píše je ... (k dosazení)

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  Jachym     před 3 měsíci 03.01.2019 17:03 |  
                  6 2

                  Mínusář…?:-)

                  • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    p!erreCORE     před 3 měsíci 04.01.2019 17:34 |  
                    0 2

                    ja myslm,ze vsici minusari aou havrani nackove

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 15:50 |  
              7 3

              S tím naprosto souhlasím... tedy s těmi krabičkami... Ovšem zamysli se nad tím, proč tomu tak je..

              Ty sis tuhle pozici vypracoval zcela sám jenom tím, jak moc se nad každým mínusem rozčiluješ...

              Mínus je obecně nesouhlas... Já sám jsem nesmírně užvaněn a to i elektronickou formou, takže většinou nesouhlas doprovodím komentářem a čekám na další reakci... ovšem respektuji, že jsou na světě i introverti, kterým stačí nesouhlas vyjádřit palcem a jsou v pohodě...

              věřím tomu, že i u Tebe to zpočátku bylo myšleno jako nesouhlas... S čímkoliv, třeba jenom s částí příspěvku... Ovšem Tvé odmítavé reakce z toho udělaly sportovní disciplínu s názvem "kdo dá Slavovi více mínusů"...

              • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                    před 3 měsíci 03.01.2019 16:59 |  
                3 11

                takže mám pravdu, díky

                • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                  kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:07 |  
                  5 2

                  Jestli máš pravdu, to nevím... pouze ti vysvětluji, že pokud to tak je, tak je to jenom reakce, kterou jsi vyvolal svými příspěvky sám...

                  • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                        před 3 měsíci 03.01.2019 17:13 |  
                    2 12

                    tím že chci aby bylo vidět kdo dává mínusy bez jakéhokoli snahy třeba oponovat? tak to potom jo, to máš pravdu.

                    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                      kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:27 |  
                      5 2

                      A už jsem se jednou ptal: a co bys - čistě teoreticky - s tou vědomostí dělal?

                      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                            před 3 měsíci 03.01.2019 17:29 |  
                        2 8

                        nic, ono to totiž funguje i obráceně.

                        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:43 |  
                          7 0

                          Jako že bys viděl i plusy? A zase: co bys s takovou informací dělal? To se ptám naprosto vážně....

                      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                        Jachym     před 3 měsíci 03.01.2019 17:45 |  
                        9 0

                        Taková informace se hodí třeba pro paranoidní lov havranů...:-)

                        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:49 |  
                          2 1

                          No tak....

                        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                          iwanowicz     před 3 měsíci 03.01.2019 22:01 |  
                          5 0

                          Ted jsem se fakt uprime zasmal, dik :D

            • Re: Alex Král se vrací do Slavie

              Alcapone     před 3 měsíci 04.01.2019 01:41 |  
              6 0

              Neřeš mínusy nebo se z toho zblázníš. Je tu článek o naší třetí posile A.Královi drtivá většina má radost a za to, že řešíš palec dolů Ti tu taky pár přilítlo. To, že bys chtěl vědět kdo Ti mínus dal, by vedlo jen k dalším dohadům a mraky příspěvků by bylo o ničem. Jako se tu psalo než palce byly +1, x - krát pod sebou. Jinak s posilama za mě spokojenost všichni vítejte a ať se vám tu líbí a daří se vám i Slavii !!!

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          kondorr     před 2 měsíci 09.01.2019 11:14 |  
          4 1

          Lidi co tady pořád blbnete někdo sem hodí info o Komličenkovi tak jsem zvědavej a kouknu dál a tam je 30 příspěvků o plusech a mínusech a ta původní zpráva je zapomenutá začíná to tu bejt uplně o ničem .

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            Borgetti     před 2 měsíci 09.01.2019 11:23 |  
            3 0

            Už se to tady řešit nebude, jen pod hrozbou žluté karty, tak to bude zase jako dřív, toho se neboj :-)

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Kmotr (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 14:58 |  
      0 0

      Naka napoveda na zdroj?

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Ados     před 3 měsíci 03.01.2019 15:25 |  
      0 1

      Teď Komličenko, od léta Júsuf. To vypadá na výměnu útočníků.

  37. Míšo díky

    Borgetti     před 3 měsíci 03.01.2019 15:30 |  
    0 0

    Naš Gadaučík je rozumný chlapec :-)

  38. Re: Alex Král se vrací do Slavie

        před 3 měsíci 03.01.2019 17:26 |  
    1 15

    mám dvě krabičky sirek, naprosto identické krabičky. jedna je moje a ta druhá je wulfa. mínusy jsou moje a plusy wulfa. děkuji. a aby to nebylo mimo tema tak řeknu, že Alex to bude mít na jaře trochu těžké.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:32 |  
      10 3

      Hele, Lukatome, mě asi nemůžeš podezírat, že bych byl nějak proti tobě zaujatý. Víš dobře, že po nějakých sporech jsme se celkem spřátelili, takže bych ti chtěl jen poradit - neřeš furt ty mínusy, nedělej ze sebe kašpárka a normálně diskutuj. Opakuju - nejsi ozzy, ty máš na víc. S přátelským pozdravem "Sportu zdar a Slavii zvlášť" zdraví Wulf. ;-)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

            před 3 měsíci 03.01.2019 17:50 |  
        0 11

        ja to vim, jen jsem tě zvolil jako etalon diskuse, nikoli z nějakého jiného důvodu, že bychom měli spory atp. to sorry, ale jistě chápeš že pokud chceš něco demonstrovat, sdělit, ukázat, tak musíš mít právě ten etalon. tak jsem tě vybral a doufám, že ti to nevadí. to na vysvětlenou.

        • Re: Alex Král se vrací do Slavie

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 03.01.2019 17:55 |  
          8 0

          Nevadí, je mi to srdečně jedno. Každý si svůj osud vyřezává do kmene Yggdrasilu sám. ;-)

          • Re: Alex Král se vrací do Slavie

                před 3 měsíci 03.01.2019 17:59 |  
            0 11

            přesně tak.

    • Re: Alex Král se vrací do Slavie

      martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 04.01.2019 11:56 |  
      2 0

      Mas pravdu, samozrejme bych si vybral tu americkou... :)

      • Re: Alex Král se vrací do Slavie

        Jachym     před 3 měsíci 04.01.2019 12:00 |  
        2 0

        Já tedy rozhodně tu českou ze Sušice, pokud ji tam ještě vyrábí...:-)

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen