Hráči Slavie

Komentáře (109)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Rhu-rhu     před 5 lety 22.02.2019 17:46 |  
    12 0

    Hodně štěstí!

  2. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Kábě     před 5 lety 22.02.2019 17:49 |  
    23 0

    Muri má velký podíl na titulu a odehrál za nás spoustu skvělých zápasů. Jenže nyní už na Slavii prostě nemá. Přeju mu hodně štěstí v novém angažmá a hodně gólů do sítě Sparty a Plzně.

  3. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    M@rvin     před 5 lety 22.02.2019 17:52 |  
    18 0

    Díky za všechno a hodně štěstí.

  4. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Maty22     před 5 lety 22.02.2019 17:55 |  
    8 1

    Takže dohrajeme sezónu s jediným klasickým hroťákem? Vycházím li ze slov JT. Že by fakt ten Komli?

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Marcelo10     před 5 lety 22.02.2019 18:37 |  
      1 0

      Z jakych slov?

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.02.2019 18:39 |  
        6 0

        Že Olayinka a van Buren jsou pro něj primárně hráči na kraj zálohy

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Maty22     před 5 lety 22.02.2019 18:42 |  
      13 0

      Leda, že by se Standa hojil až doktoři žasnou.

      TÁHNI A SRŮSTEJ.

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        kjandourek (admin)     před 5 lety 22.02.2019 18:46 |  
        7 1

        Přetržený křížáky neurychlíš.... a jestli ano, tak je to risk jako kráva...

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          Maty22     před 5 lety 22.02.2019 18:53 |  
          4 0

          Souhlas. Ode mě to byla spíš nadsázka.

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          anty     před 5 lety 22.02.2019 22:28 |  
          0 1

          Z vlastní zkušenosti bych souhlasil, ale Milik už se 2x vrátil za 4 měsíce.

  5. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    chcippak     před 5 lety 22.02.2019 18:16 |  
    7 2

    Sbohem a díky za všechny ryby!

  6. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    ervin     před 5 lety 22.02.2019 18:38 |  
    8 2

    Pouštíme dost do Bolky že by nějakými kličkami se blížil Komličenko? Uvidíme ....

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Marcelo10     před 5 lety 22.02.2019 18:42 |  
      8 2

      Do kdy je cas? Do pulnoci? Absolutne neverim, ze do takove sezony pujdem jen s jednim utocnikem...

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 22.02.2019 18:48 |  
        4 9

        toho posilování od nás je tedy vážně dost. čekám šrapnel o půlnoci. a když ne, pak tomu jednodušše nerozumím :)

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          necich     před 5 lety 22.02.2019 20:27 |  
          6 0

          Ale, že to trvalo:)

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Rooney     před 5 lety 22.02.2019 21:04 |  
      7 0

      Koukam ze s tim Komlicenkem to tu bude kolovat, dokud ho bolka nestreli ven... Ja bych v tom nic nehledal, Muris s nima byl vicemene domluven uz v zime a kvalitniho stopera potrebujou jako sul, tak proc nevzit asi toho nejlepsiho, ktery byl k dispozici. Navic jsme jim stahli Chaluse, aby vic hral, takze to mohla byt i jejich podminka, ze jim dame jineho stopera.

  7. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    hiker42     před 5 lety 22.02.2019 19:03 |  
    17 0

    sympaťák, pohodář, pracovitej kluk, můj oblíbenec. Murisi, díky za vše a ať ti to pálí.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 22.02.2019 19:10 |  
      2 11

      bohužel to zranění bylo špatný znamení. teď přijde jusuf a máme teclíka s MvB. A uvidíme co škoďák, zda si podrží déle než na jeden zápas fazonu. Neměl by šanci se prosadit, končí mu smlouva, neprodloužil. takže klasický fotbalový život. jistě jej v edenu přivítáme !

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      bongor     před 5 lety 22.02.2019 20:35 |  
      4 1

      Jeden z mých nejoblíbenějších hráčů.Škoda,že odchází,myslím,že se do formy ještě brzy dostane.
      Murisi, želimo sve najbolje !

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        hiker42     před 5 lety 22.02.2019 22:18 |  
        1 1

        jj, koukni na tohle :) youtube.com/watch?v=Wj1RTVloLg4

  8. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Arya     před 5 lety 22.02.2019 20:03 |  
    6 2

    Hodně štěstí, Murisi (:

  9. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    A.Lima     před 5 lety 22.02.2019 20:07 |  
    10 0

    Pokřik Mešanovič mě bude chybět. Každopádně Muri, nechť se ti daří a sejmi plíseň i sraltu

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Rooney     před 5 lety 22.02.2019 20:59 |  
      14 2

      Pujdu sice proti proudu, ale mne ten pokrik prave vubec chybet nebude... Uznavam, ze byl povedeny, ale vzdycky mi prislo divne, ze u Murise a MvB to na tribunach bouri a u jinych, kteri toho pro Slavii udelali daleko vice, jen obcasne "suche" vyskandovani jmena. Prijde mi to vuci ostatnim takove neuctive... Jeste teda legenda a Mino maji svoje, ale ta sila z tribun je oproti prvnim dvema zanedbatelna.

      Jinak Murisovi samozrejme patri diky za sluzby, co tu odvedl a preju mu, at se mu v Bolce dari, vyjma zapasu s nami.

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Corfe     před 5 lety 22.02.2019 21:04 |  
        0 3

        Koho máš třeba na mysli?

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          necich     před 5 lety 22.02.2019 21:16 |  
          1 3

          Van Kessela.

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          slaviator     před 5 lety 22.02.2019 21:21 |  
          2 1

          Třeba Husbauera nebo Zmrhala...

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          Rooney     před 5 lety 22.02.2019 21:22 |  
          12 3

          Zacit muzu uz tim Skodou a Stochem, dale treba Soucek a Zmrhal, kteri jsou navic odchovanci a meli bychom na ne byt o to pysnejsi. MNN s Delim jakozto suverene nejlepsi stoperi, kteri tu v "nove" ere Slavie byli. Pred van Burena bych v klidu zaradil i Borila nebo Husbauera u ktereho ale chapu, ze ten se uplne oslavovat nebude, ikdyz uz je davno nas.

          U Murise to celkem beru, mel velky podil na titulu, ale ze by si zaslouzil daleko mohutnejsi ovace nez treba Skoda? Za me teda rozhodne ne, ale to je muj nazor. U MvB mi to uz prijde prehnane, protoze co on tu predvedl oproti vyse napsanym? Skoro nic. To neni nic proti nim, MvB toho navic hodne promarodil a nedostaval tolik prostoru, abych byl fer. Jen mi prijde divne oslavovat nahradniky a opomijet opory jen proto, ze maji vhodnejsi jmeno do skandovani...

          • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

            PetCC     před 5 lety 22.02.2019 22:20 |  
            0 0

            Kdyby jsme měli i něco trefnýho pro ostatní, tak sem s tím.
            Ono je to dost pěkný vzpružení, když se to rozjede.

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              Rooney     před 5 lety 23.02.2019 00:28 |  
              4 1

              Ja chapu, ze je to i o jmene a treba u Micka to ma opravdu grady, ale vem si, kdyby cela TS v uplne stejnem rytmu jako Mick-van-Buren vyvolavala Mi-lan-Skoda. Podle me by to nemuselo znit spatne.

              Stejne tak popevek Me-sa-no-vic je pouzitelny na vice hracu: Mi-lan-sko-da, Jar-da-zmr-hal, saj(si)-mon-de-li, hon-za-bo-ril atd.. Neni to sice uplne ono, ale rytmicky by to fungovat mohlo.

              Akorat uznavam, ze u Ngadea by to byl asi slusny orisek neco vymyslet ;)

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                martas2019     před 5 lety 23.02.2019 07:18 |  
                1 8

                milan škoda gol.... milan škoda to je žampion . to nestačí?

                • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                  Rooney     před 5 lety 23.02.2019 10:36 |  
                  1 0

                  Stacilo by, pokud by to melo stejnou intenzitu a silu jako u MvB nebo Murise. V realu mi to bohuzel prijde tak tretinove... Treba je to hloupost, ale podle me i tohle hraci vnimaji.

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                Wommi     před 5 lety 23.02.2019 10:06 |  
                2 2

                co třeba...
                Nga-de-u-u-u-Ngade_ngade-ngadeu-ngadeu-ngadeu-ngade-ngade-ngadeu

                v duchu "Já už jdu, jdu, jdu" od FR Čecha

                • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                  Rooney     před 5 lety 23.02.2019 10:44 |  
                  1 0

                  Treba by to fungovalo, ale na sborove skandovani to bude asi trochu krkolomne. On ma na to hodne specificke jmeno, navic si nejsen jisty, zda se vubec to "u" na konci vyslovuje. Nadruhou stranu lepsi nez nic :)

  10. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2019 20:27 |  
    11 1

    Naprosto logický krok. U nás by mu už asi pšenka nekvetla a v Boleslavi může ještě být hodně platný. Jestli se teda vůbec dostane na hřiště, když tam válí ten ruský geroj. Nebo že by geroj odgerojoval? :-)
    V každém případě díky, Murisi a hodně štěstí.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      necich     před 5 lety 22.02.2019 21:14 |  
      7 3

      Geroj byl viděn v mekáči ve Vršovicích, tak nevím...

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Marcelo10     před 5 lety 22.02.2019 21:20 |  
        1 1

        Opravdu?

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2019 21:28 |  
        4 1

        A kdo ho tam viděl? Ale třeba jen přijel pro Mešana a pojedou spolu do MB. :-)

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Lord     před 5 lety 22.02.2019 21:52 |  
        2 1

        Třeba měl Kolja jen hlad.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      eye     před 5 lety 22.02.2019 21:22 |  
      4 1

      Komlíč určitě v létě odejde, a navíc Muris tam bude na jaře prvním střídajícím útočníkem. Myslím, že kromě Komličenka nikoho nemají.

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2019 21:30 |  
        2 1

        No jo, ale my po odchodu Murise kromě Škoďáka taky nikoho nemáme (na hrot). Hlavně prosím nejmenovat nějakého toho "Můžetamhráta" :-)

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          PetCC     před 5 lety 22.02.2019 22:21 |  
          2 0

          Múže tam hrát Král! :-)

  11. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Silgar (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2019 21:16 |  
    6 0

    Díky za vše Murisi a hodně štěstí v novém angažmá.

  12. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    iwanowicz     před 5 lety 22.02.2019 21:43 |  
    0 0

    Tak Boleslav hodne posilila, v utoku Muris a Komlicenko, vzadu Jugas a vHajek, to bude jeste hodne velkej boj o tu prvni sestku..

  13. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Lord     před 5 lety 22.02.2019 22:17 |  
    2 0

    Ale mohl by JT aspoň naznačit, jestli mám čekat na Tsar bombu do půlnoci nebo jít spát...

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Marcelo10     před 5 lety 22.02.2019 22:32 |  
      1 8

      Prece musi nekdo prijit..

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 23.02.2019 07:19 |  
        1 6

        teď musí přijít kouzelnický um JiT

  14. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    JohnyBeGOOD     před 5 lety 23.02.2019 01:50 |  
    2 4

    Takto načasovaný odchod Mešanoviče mi přijde jako risk ze strany vedení. Před koncem pauzy jsme lanařili Doležala s tím, že máme pouze jednoho použitelného hroťáka. Od té doby nikdo nepřišel a naopak odešel jak nyní Mešanovič, tak předtím Matoušek. Očekával jsem, že Mešanovič zůstane jako náhrada za Škodu alespoň do konce sezóny. Poté co se uzdraví Tecl, přijde Yusuf a Matoušek se vrátí z hostování, už by jako náhradník byl nadbytečný. Chápu to z Murisovo strany, že jako fotbalista chce především hrát, ale ze strany vedení mi to přijde trochu jako podcenění situace ve chvíli, kdy nás čeká třeba ještě 20 zápasů.

    Znamená to tedy, že se budeme ve zbytku sezóny spoléhat na Milana Škodu. Mám ho rád, je to obrovský bojovník a srdcař, výborný hlavičkář, nicméně s produktivitou na tom v poslední sezóně nebyl nejlépe. Na střídání zbývá samozřejmě Mick Van Buren, který svou zarputilostí Murise připomíná, má však oproti němu o něco horší zakončení a je méně nebezpečný ve vápně (výběr místa, efektivita atd.). Jeho výhodou je spíš rychlost, hra 1 na 1 a celková agilita (opět připomínající Murise). Pak je tu samozřejmě Peter Olayinka, který zatím střídá lepší a horší zápasy. Jeho výhodou je také rychlost/vytrvalost, dokáže se poctivě vracet dozadu a odebírat míče, navíc je dostatečně vysoký, aby vyhrával hlavičkové souboje (narozdíl od Burena nebo třeba Tecla). Zatim měl však problém v zakončení, kdy neproměnil hned několik tutovek. I s ohledem na jeho věk (23) je to stále velký příslib do budoucnosti a tomu, že se mu nepovedl jeden zápas na hrotu (s Plzní, ve kterém dobře nehrál snad nikdo) bych nepřikládal tak velkou váhu. Sečteno, podtrženo - věřím, že i Olayinka s Burenem by dokázali Škodu nahradit při vhodně složené sestavě a větší podpoře zálohy, Snad tato taktika nakonec vyjde a nebudeme muset sahat k náhradním řešení ala Baluta na hrotu.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Markus     před 5 lety 23.02.2019 06:22 |  
      5 0

      Máme množství rychlých technicky zdatných hráčů schopných střelby, Stoch je jasnej, ale zkouší to i jiní. Třeba se chystáme si někdy zahrát 4-6-0. Základem toho systému je flexibilita, hráči si sami prohazují pozice dle situace a během chvilky najednou zaskočíme soupeře hrou na 3 útočníky. Nemohli jsme to hrát úspěšně dříve, neměli jsme na to hráče, ale teď je máme. Líbilo by se to určitě jak Alexovi tak Balutovi :D Ale vždyť i ten Suk se dostává do šancí a dává z toho góly, Masopust ukázal totéž, Ševčík, Traore, JZ8, všechno hráči schopní to hrát. Vůbec neříkám, že to tak bude, jen si umím představit, že by to šlo.

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 23.02.2019 07:16 |  
        0 7

        tak to cos popsal je trpišova filozofie že hráči s kvalifikací ve svých předem daných rolích se budou postupně menit a postupně zanikat a vše se bude směřovat k větší univerzálnosti a flexibilitě. dovedu si to představit ve formě obrana- záloha a záloha útok - už méně obrana -útok. někde to myslím popsal na jedné z tiskovek právě takto.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      urs (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 09:00 |  
      0 0

      To s tím Doležalem byla jen kachna, ne? :o

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 23.02.2019 09:22 |  
        0 6

        taková trochu unavená :)

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Rooney     před 5 lety 23.02.2019 11:07 |  
      3 0

      Jako risk se to muze zdat, nadruhou stranu Muris v priprave sanci dostal a zklamal. Neni rozehrany a navic mi prislo, ze uz je hlavou nastaveny na odchod a nemel touhu o to misto bojovat. Takoveho hrace tu dle meho nepotrebujeme a stejne by nam nepomohl, kdyby se Milan nedejboze zranil. To uz mi prijde lepsi tam vyuzivat MvB, ktereho povazuju za srovnatelneho hrace jako Murise, ale navic ma velkou chut hrat a bude mit diky tomu i vice prostoru, nez kdyby hral jen kridlo, kde je tech alternativ vice.

      Dolezala jsme lanirili az na popud Jablonce, ktery chtel Zeleneho. Nebylo to tak, ze jsme si pred startem ligy uvedomili, ze nemame utocnika a musime nejakeho sehnat, to akorat Rada z toho udelal takove pozdvizeni...

      Kdyby se Milan zranil na delsi dobu, byl by to problem, ale jinak to podle me v klidu dohrajeme s alternaci Olayinky a MvB s tim, ze v lete se prida Tecl a Jusuf. Pokud bychom naposledni chvili nekoho privedli, tak nez se tu zabydli a pochyti system, tak uz bude pomalu nadstavba a nasledny letni problem s 5 utocniky na jeden post.

  15. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    martas2019     před 5 lety 23.02.2019 07:13 |  
    1 14

    takže nic, to je celkem překvapivá informace. býval bych si vsadil, že se něco u nás peče, ale nakonec se peklo jen v bolehlavi. nu čož, musíme hrát s tím co máme, což je výborné až chvalitebné v obraně, chvalitebné v záloze a dostatečné v útoku.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      kalex     před 5 lety 23.02.2019 18:44 |  
      2 1

      Na co jsi čučel ve čtvrtek! ???

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 24.02.2019 10:42 |  
        0 3

        ve čtvrtek jsem byl v Genku gaučáku. viděl jsem po dlouhé době vydařený výkon škody. bohužel za poslední dobu je to byla výjimka, proto náš útok hodnotím dostatečně. i s ohledem, kolik zápasů nás ještě čeká.

  16. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    pehacko     před 5 lety 23.02.2019 10:53 |  
    14 1

    muris si tu svoje odehral, ziskat titul, trosku si tu zajezdil na dobrotkove rotopedu a proste nechtel byt dal nahradnik, prat se s velikou konkurenci, asi chtel i vice penez a tak sel proste dal... ja mu preji hlavne hodne zdravi a at nasazi hodne golu bolsevikum a pradelne!

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 11:27 |  
      3 7

      nemyslim ze chtel vic love. prostě chce hrát a to u nás asi není úplně reálné a pokud cítí, že se může prodat, pak jeho rozhodnutí je naprosto správné

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 23.02.2019 11:28 |  
        2 7

        život fotbalisty není dlouhý, jsem nedodal

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          pehacko     před 5 lety 23.02.2019 13:07 |  
          0 0

          do je citat micoly a nebo kaufmana?

          • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

            martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:46 |  
            1 6

            ty hráče nesleduji, oba znám a pokud toto pronesli tak s tím nelze nic dělat.

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              PetCC     před 5 lety 23.02.2019 14:04 |  
              3 2

              Neznat Mičolu, který nám sice krátce a hodně pomohl v nejhorších dobách? To je ostuda.

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:06 |  
                1 8

                čtení se učí na prvním stupni ....cituji "ty hráče nesleduji, oba znám..." .. nehledej co tam není a soustřeď se. to je základ platný obecně pro vše :)

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      donford     před 5 lety 23.02.2019 11:45 |  
      8 3

      I když i sparťani poctivě byť se vztekem uznávají, že naše lavička zejména po zápase v Genku je daleko kvalitnější než celé jejich áčko, které sice Zdenál prohlašuje za nejlepší v lize, což i jejich fandům přijde nadobyčej směšné, myslím, si, že Muris by se dnes velmi složitě dostával třeba jen na onu lavičku. Tam se dost těžce dostává např. Baluta, který dle mého je lepší než momentálně Mešanovič. Co mohl a stačil vzhledem ke zranění, si u nás Muris uhrál. Byl hodně oblíbený, ale asi sám uznal, že pokud chce hrát, a to on zřejmě chce, musí jít vandrem o nějaký ten ligový stadion dál. Pokud se s ním Slavia bude chtít rozloučit v pondělí před zápasem se Slováckem, jistě se dočká za své výkony potlesku a skandování svého jména. A zůstane i v jiném dresu náš uznávaný kamarád. Už jen za ten gól na Spartě!

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        martas2019     před 5 lety 23.02.2019 11:48 |  
        3 15

        koho zajímá nějaký rudý názor.

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          bramburek (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 13:07 |  
          9 3

          To píše zrovna ten, kterej když tady jako nick "Slava" dostal červenou kartu, tak šel sparťanům na jejich stránky lézt do zadku, a kňučet jim tam, jak jsou slávisti na něj nespravedlivý a ošklivý...

          Že ti to není ani trochu hloupý, obcházet redku, kterej si po právu dostal, když ses tu choval jako absolutní pako a smyslu zbavenej, tím že si zalozíš další účet...

          • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

            martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:44 |  
            2 10

            ?? nevím co je hloupého na příspěvcích. pokud se ti nelíbí, máš očko a můžeš si to vypnout, zbytek nekomentuji, osobní invektivy prostě do slušné společnosti nepatří.

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              kalex     před 5 lety 23.02.2019 15:05 |  
              5 2

              Dementi jako ty taky né! Zítra dostanete od chacharů trojku, ty moulo!

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                martas2019     před 5 lety 23.02.2019 15:36 |  
                0 6

                tvl ty jsi fakt ten, na které platí "blahoslaveni chudí duchem" :-D :-D. urážky jiných jsou jen tvojí vizitkou. víc se k tvé exhibici vyjadřovat nebudu. měj se

                • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                  p!erreCORE     před 5 lety 23.02.2019 17:13 |  
                  7 0

                  ja se te zeptam na ferovku,byl jsi tu pod nikem Slava? proc proste nepockas,az ti skonci trest,jako sem to udelal kdysi treba ja? a zakladas si nove ucty? neprijde ti nedustojne obchazet pravidla,ktera si porusil? ja s tebou nikdy problem nemel,prdlíky ja rad..ale toto?

                  • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                    Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 17:16 |  
                    4 0

                    Byl tu i pod nickem slava i pod nickem lukatom i pod nickem katy.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      Yester     před 5 lety 23.02.2019 11:55 |  
      1 2

      Neni ten rotoped puvodne Kaufmana?

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        bububu (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2019 12:13 |  
        1 1

        Jamese Dense :)

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          Zofreee     před 5 lety 23.02.2019 22:38 |  
          0 0

          Prostě... putovní rotoped. Teď ho větral Standa Tecl.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      necich     před 5 lety 23.02.2019 12:17 |  
      3 1

      Závod Míru jel na rotopedu Mičola...:)

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      necich     před 5 lety 23.02.2019 12:25 |  
      1 1

      Podle Nezmarovo slov se nedohodli na podmínkách nové smlouvy. Záměr tedy byl, aby zůstal do léta jako součást týmu. Muris, ale projevil přání odejít hned. Což chápu, pokud nechtěl smlouvu prodloužit tak proč plýtvat časem. Na hřiště by se u nás stejně podíval jen sporadicky..

  17. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Snivec     před 5 lety 23.02.2019 12:08 |  
    3 3

    Nic prekvapiveho od te doby, co se mluvilo o prichodu Dolezala a jeho mozne vymene za Mesanovice a Jugase. Vedeni si vyhodnotilo, jestli to na hrotu lepe odehraji van Buren a Olayinka nebo Mesanovic. Takze Muris by byl asi az ctvrty v rade, ikdyz van Burenovi a Olayinkovi sedi vice kridla. Kazdopadne pozici hrotu mame nejhure obsazenou, nedej boze, aby se zranil Skoda a tech moznosti pak moc neni.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 13:48 |  
      1 8

      ameriku objevili už poměrně dávno

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        kalex     před 5 lety 23.02.2019 14:21 |  
        5 2

        A ty nedávno.

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:22 |  
          1 7

          já byl v americe když ty jsi ještě tahal kačera a řikal ve školece učitelce soudružko :)

          • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

            kalex     před 5 lety 23.02.2019 14:23 |  
            5 2

            Z lógru, z kostí?

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              martas2019     před 5 lety 23.02.2019 14:36 |  
              1 6

              bez komentáře. nemá to smysl.

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                kalex     před 5 lety 23.02.2019 14:57 |  
                4 2

                Máš recht.

  18. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    ezechiel     před 5 lety 23.02.2019 14:56 |  
    2 3

    Je velká škoda, že neodešel po titulu za cenu 2,5M Eur, co prý na něj přišla nabídka z Itálie. Tzv. promarněná šance...

    Tak jako tak by bylo záhodno mu dát nějakou rozlučkovou akci, poslední minutu a děkovačku, přeci jen si to velmi zaslouží.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 23.02.2019 15:39 |  
      0 9

      to je obtížné posoudit v danou chvíli. navíc to bylo prý ... taky jsem to slyšel

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 5 lety 23.02.2019 17:19 |  
      2 0

      ??? Jak bys mu chtěl dát poslední minutu, když už je hráčem Bolky? A vzhledem k tomu, že v pátek končil přestupní termín, tak bys ho sotva mohl držet do pondělka...

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        necich     před 5 lety 23.02.2019 18:42 |  
        1 0

        On ezi už je takový šprýmař.

  19. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Lord_Edmund     před 5 lety 23.02.2019 15:28 |  
    4 0

    Murisovovi patří velký dík hlavně za titulovou sezónu. Velkej bojovník co šel do všeho naplno a samozřejmě i kvalitní útočník. Teď už to na Slavii není, ale i tak hodně štěstí v další kariéŕe!!! Mohla by být rozlučka v Edenu v pondělí, když Bolka hraje už dnes.

  20. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    kjandourek (admin)     před 5 lety 23.02.2019 18:07 |  
    3 0

    Méša nastupuje za Bolku... pravá záloha... proti němu Sobol... :-)

  21. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    (#58882)     před 5 lety 23.02.2019 19:00 |  
    2 1

    Na stejné straně s Méšou i Bucha.

  22. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    pcitron     před 5 lety 23.02.2019 19:02 |  
    2 2

    Dneska Muris ukázal, že je velmi platným hráčem

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      PetCC     před 5 lety 23.02.2019 20:03 |  
      3 1

      Jo, hned připomněl, proč byl tak platným hráčem. Ten ještě bude pěkně větrat obrany.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      ehad     před 5 lety 23.02.2019 21:07 |  
      1 1

      je to skoda, ale chapu ho, chce hrat ... tak at se mu dari ... smula byla to zraneni ...

  23. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Ravik     před 5 lety 24.02.2019 00:53 |  
    7 0

    Celkem zajímavý obrat, od potřebujeme Doležala, po pouštíme dva útočníky.

    Věřím sportovnímu vedení, že vše dobře promyslelo, ale s vědomím toho, že nás do konce ligy čeká až 20 zápasů (reprezentanty - áčko, U21,MNN- až 22), tak jít do toho s 19 hráči do pole, mi přijde dost riskantní. Těžkých zápasů bude více než dost - (2x Sevilla, ještě Plzeň, teoreticky až 3x Sparta, kluci z repre Anglie, Brazílie), zejména tlak na Milana v útoku, aby si udržel formu a zdraví, bude obrovský.

    Tým se jistě ještě více semkne a každý hráč bude cítit ještě větší odpovědnost a důležitost než doposud. Držím palce ať klukům drží zdraví, bude to pro ně jízda.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 24.02.2019 08:30 |  
      0 9

      jugas, sýkora a muris - on k nim přibyl ještě někdo?

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        Ravik     před 5 lety 24.02.2019 09:52 |  
        2 0

        Ještě Matoušek

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          martas2019     před 5 lety 24.02.2019 10:37 |  
          0 7

          ok, jasně, i když toho jako útočníka na hrot v hlavě nemám, spíš jako ofenzivního záložníka. dík

          • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

            MIKr.8     před 5 lety 24.02.2019 11:47 |  
            6 1

            Ty nemáš v hlavě víc věcí, Marťas :D

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2019 12:03 |  
              2 1

              :-D

            • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

              martas2019     před 5 lety 24.02.2019 14:14 |  
              0 6

              osobní invektivy přecházím , je to jen obrázek o mentální úrovni toho, kdo se snaží druhého urazit. a ta je velmi nízká. promiň

              • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

                sasky     před 5 lety 25.02.2019 09:05 |  
                1 0

                Osobní invektivy přecházíš, ale vzápětí je používáš. :D Máš to v té hlávce asi taky všelijaké, co?

  24. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    Srdcar114     před 5 lety 24.02.2019 08:02 |  
    3 0

    Včera jsem viděl zápas Boleslav Jablonec.Muris do toho vlétl podobně jako ve Slavii jako žolík.Bylo ho plné hřiště.Když jsem si pak poslechl rozhovor s trenérem Weberem,zdálo se mi,že právě kvůli němu tak chtěl jít.Lehké to ale mít nebude,je tam střelec Komličenko.Ale jakmile to trochu půjde,dostane se na hřiště.

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      martas2019     před 5 lety 24.02.2019 08:28 |  
      1 8

      včera hrál s komličenkem pospolu a celkem se neztratil. až na to zakončení. rozhodl se jak se rozhodl, určitě to vyhodnotil že MB je pro něj šancí jak se znova dostat na oči a třeba se podívat ještě ven.

      • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

        padre     před 5 lety 24.02.2019 10:48 |  
        3 0

        Však on venku hraje už od -teen věku, ne?!?

        • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

          martas2019     před 5 lety 24.02.2019 10:51 |  
          0 6

          ven - myslím ven z východního bloku do ligy typu rakouske, holandske, možná německé a nebo belgické. promiň, špatně jsem to formuloval a máš pravdu

    • Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

      donford     před 5 lety 24.02.2019 15:17 |  
      3 0

      Tak pro Komličenka Muris výhoda. Muris je rváč, dost se na něj obrany budou muset soustředit a Komličenko bude mít tím ulehčenou pozici pro vlastní zakončování. Již včera to bylo vidět - Muris hru Bolky rozhýbal,a druzí mohli zakončovat. Tentokrát Přikryl - 3 body. A Vataleju? Myslím, že ho ve Spartě na beku úplně "zabili", protože místní trenér je pitomec a Rada mu vdechl nový život na křídle, jímž on bezesporu je.

  25. Re: Muris Mešanovič přestupuje do Mladé Boleslavi

    zeleznik2     před 5 lety 25.02.2019 17:20 |  
    0 0

    Očekávané, stejně tam měl po sezoně namířeno, tak ať se ti tam Murisi daří a v 26 kole poraž Spartu!!!