Aktuality z médií

Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

Komentáře (41)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

      Ragnarok     před rokem 17.01.2023 09:07 |  
      5 21

      Je tam jeden výrok, který není šťastný. A to ten, že jsme s hráčem domluveni. Přitom jednat s hráči konkurence lze přímo až ve chvíli, kdy má méně než půl roku do konce stávající smlouvy. Jedině, že by Minář dal souhlas s jednáním Slavie a Chytila.
      S Mojmírem bych to udělal přesně jako Bělehrad s Peterem. Značka ideál. Proč? Protože Mick podle sportovní formy i podle rozhovorů vypadá v neskutečné pohodě, takže bych tohohle sympaťáka chtěl vidět a užít si, kdyby náhodou u nás skončil. Micka mám strašně rád.

      • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

        Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 09:36 |  
        21 0

        Samozřejmě, že Olomouc dala povolení k jednání s Chytilem. Jsou domluveny kluby i Slavia s hráčem. Stojí to na tom, aby Sigma našla náhradu.

        • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

          knl66 (přítel SN)     před rokem 17.01.2023 11:22 |  
          6 1

          Trochu zaráží, že o Chytilovi a jeho odchodu na jinou adresu se mluví už jak dlouho, přitom Minář nemá nikoho vyskautovaného a připraveného a teď jen čumí jak puk. Co olomoucký sportovní úsek jako čekal? Že Chytila předrží jako svoje jiné fotbalisty?

          • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

            Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 13:32 |  
            5 0

            Hele, to není úplně pravda. Měli vytipovaných asi 5 relativně reálných útočníků (mezi nimi Durosinmi, Juliš...), ale nikdo nevyšel.

            V tomhle směru je podle mě lepší to řešit dopředu. Že tušíš, že o hráče bude zájem, tak si přivedeš náhradu půl roku dopředu, než budeš chtít dotyčného pustit. My se to tak taky leckdy snažíme dělat. Protože jak jsi pod tlakem, tak to ostatní vědí a při licitování moc nechtějí couvnout. Navíc aklimatizace taky nějakou dobu trvá.


            Komentář byl uživatelem upraven (17.01.2023 13:33) . Zobrazit původní komentář

            • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

              knl66 (přítel SN)     před rokem 17.01.2023 14:28 |  
              2 1

              To jsem měl na mysli - věděli, že o Chytila je zájem a nechali to na poslední chvíli, kdy už nestíhají. Z mého pohledu jednoznačně selhání sportovního úseku, které by je mohlo pěkně finančně zamrzet.

          • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

            lukas6novak     před rokem 17.01.2023 13:39 |  
            4 0

            Hlavně má agenta Pasku a ten mi přijde že dělá dost pro dobro hráče a tím pádem je pro sigmu skoro nulová šance prodloužení smlouvy. Ale co mě zaráží mnohem víc je co od jeho setrvání sigma očekává vlastně. Záchrana i bez něj by byla úplně v klidu (kádr má slušnou kvalitu). A jako že s ním vykopou evropu je docela bláznivý pokus za tu cenu

            • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

              kalex     před rokem 17.01.2023 16:46 |  
              0 0

              Já bych sigmě tu Evropu i přál. Imho když se tam dostalo Slovácko, kterému jsem to pochopitelně taky přál,...

      • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

        lukas6novak     před rokem 17.01.2023 10:18 |  
        7 0

        Když jednáš s Olomoucí o jeho přestupu tak logicky musíš i s hráčem jestli má zájem (a jak velký) jít sem. A zároveň k čemu by ti bylo třeba měsíc jednat o ceně přestupu když by si potom hráč řekl nesmysl a přestup padl na osobních podmínkách. Což by pro obě strany byla strašná ztráta času

        • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

          Ivan     před rokem 17.01.2023 16:34 |  
          0 0

          Na to právě máš mít povolení klubu. Představuju si to tak, že jdeš za sigmou, řekneš že ho chceš, zahájíš jednání a oni ti povolí jednání s hráčem.

      • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

        p!erreCORE     před rokem 18.01.2023 09:53 |  
        3 1

        To já bych zas vypíchl tohle:

        "Teď máme Standu Tecla, Micka van Burena a Vencu Jurečku, tedy tři klasické útočníky, plus máme spoustu hráčů, kteří tam mohou alternovat jako Ondra Lingr, Peter Olayinka nebo mladý Šmiga."

        A já se ptám. A Ivan je vosk? :)

        • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

          Fačín     před rokem 18.01.2023 10:22 |  
          0 12

          A hlavní leštič schodů Tecl je opět jmenován jako útočník číslo jedna.

          • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

            Sherudan     před rokem 21.01.2023 17:33 |  
            5 0

            I když se s tebou shodnu, že Tecl je za zenitem a na ambice Slavie už výkonnost nemá, takovéhle urážky si vážně nezaslouží.

        • Re: shrnuti prestupaku od J. Trpisovskeho

          El Greco     před rokem 19.01.2023 20:56 |  
          1 0

          Ivana vidí JiT na pravé straně spíš, ne?

  1. Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

    slavistajiri     před rokem 17.01.2023 09:44 |  
    1 0

    kdo je ten hráč co odejde? masopust, aiham nebo max?

    • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

      Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 10:48 |  
      8 1

      To můžeme jen odhadovat. Podle těch informací, co tu dosud byly, bych tipl Talovjerova.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.01.2023 10:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        Slavistat     před rokem 17.01.2023 13:33 |  
        6 1

        Kéž by, tým by neoslabil a naopak by byly finance třeba na Nica (nebo cokoli jiného)

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        Mesiaš     před rokem 17.01.2023 20:03 |  
        1 5

        Doufejme

  2. Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

    Jikom33     před rokem 17.01.2023 10:00 |  
    8 3

    Tahle nabídka za Lingra je urážka.

    A i kdyby Řekové nabídli adekvátní častku, doufám, že Lingr je dost rozumnej, aby do toho Průměrákova nechodil, má rozhodně na víc

    • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

      Lunaris     před rokem 17.01.2023 10:47 |  
      6 5

      Průměrákova... je to o penězích. Jak vidíš, tak Olayinka vůbec neřešil nějakou sportovní stránku, ale hlavně peníze. Pokud by Slavia nabídla tolik co Zvezda, tak by Olayinka zřejmě neměl problém tu zůstat. Lingr je sice mladší, tak může třeba ještě preferovat nějaké vyšší sportovní ambice, ale pokud by mu Řekové nabídli lepší peníze, tak z jeho hlediska není důvod tam nejít. Sportovně si třeba nějak dramaticky nepolepší, ale rozhodně ani nepohorší. V řeckých velkoklubech hrají dražší hráči než u nás, fotbal je tam kulturně jinde.

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        Jikom33     před rokem 17.01.2023 10:55 |  
        2 1

        Ne, rozhodně to není jen o penězích.
        A i kdyby bylo, pochybuju, že mu jsou Řekové schopni nabídnout nějak zásadně víc, než by Lingrovi mohli v budoucnu nabídnout kluby ze západu.
        Proč by to dělali? Když za něj dávají takovou směšnou nabídku, asi se u něj zase tak předat nechtějí

        • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

          Lunaris     před rokem 17.01.2023 11:52 |  
          1 0

          Nabídnou mu víc než my a v budoucnu může i z toho Řecka přestoupit na západ, pokud by na to měl.

          • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

            lukas6novak     před rokem 17.01.2023 13:21 |  
            2 0

            Peníze tam podle mě bude mít o dost lepší i za předpokladu nový smlouvy u nás. Ale Lingr je hráč u kterýho mi přijde tento mezikrok úplně zbytečný (jestliže jde o to dostat se do top ligy). A i příští sezónu (minimálně) bude Slavia určitě lehčí cesta na top soutěž.

      • Ad Oli

        lubi34     před rokem 17.01.2023 11:05 |  
        16 0

        mistr Srbska postoupí přímo do základní skupiny LM myslím že to rozhodlo.

        • Re: Ad Oli

          Lunaris     před rokem 17.01.2023 11:49 |  
          3 0

          Ano, to bude další věc. Motivace si zahrát LM určitě je.

    • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

      Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 10:52 |  
      19 2

      Zkus se vžít do Lingra. On není taková hvězda, která ví, že mu přiletí laso ze západu. Kdyby se kluby dohodly, tak to podle mě vezme. Podobně silná liga, Panathinaikos je na vzestupu a je to velký klub, takže srovnatelné se Slavií, ale hlavně prostě větší prachy. Navíc krásná země a nová výzva.

      Na druhou stranu to zase není takové terno a rozdíl oproti Slavii, že by si měl přestup vynucovat nebo pak být smutný, že to nevyšlo.

      Ale čistě pragmaticky říkám, že kdyby se kluby dohodly, což nejspíš nehrozí, tak 90+ % hráčů to vezme.

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        lukas6novak     před rokem 17.01.2023 13:01 |  
        2 0

        Jasně ale máš dva pohledy. Když by Slavia souhlasila tak si samotný hráč řekne proč si nezkusit zahraničí za dobrý peníze v zajímavý destinaci a sportovně by nešel nějak extra dolů. A ten druhý jestli tam hráč chce natolik že řekne vedení ať se zkusí dohodnout nebo si řekne budu klidně rok ve Slavii a zkusím si počkat na něco lepšího. A neřekl bych povahově a věkem že je Lingr hráč co by si chtěl vydupat zahraničí za každou cenu (první pořádná nabídka a nezkusit si počkat na lepší).

        • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

          Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 13:35 |  
          1 0

          Jasně, tohle je druhý případ. Určitě to není štace, kterou si odmala vysnil a navždy by si vyčítal, že ji nevzal. Není to jako Coufal a Premier League. Navíc Lingr to má dle všeho v hlavě srovnané a určitě si nebude nic vynucovat.

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        Slávista 51     před rokem 17.01.2023 13:17 |  
        1 2

        Když ven, tak přes Francii, Německo, atd., v menším klubu výš.
        Příklady jsou !

        • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

          Alanor (admin)     před rokem 17.01.2023 13:37 |  
          3 0

          Pak je tu ale to riziko, že ti hráči půjdou cestou Olayinky. Vysněná nabídka pro Slavii nepřijde a oni pak smlouvu neprodlouží a radši si vydělají podpisovým bonusem krásné peníze v předních týmech Srbska či Řecka. A Slavia finančně ostrouhá. Není to prostě tak snadné.

          • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

            puchy     před rokem 17.01.2023 14:23 |  
            5 5

            Přestup Petera za 0 je provar no…kluk v nejlepším věku,opora,vykopal se v pohárech.Ale ne všechno se povede.

        • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

          žbl68     před rokem 18.01.2023 09:16 |  
          1 2

          klidně i holandsko belgie rakousko švédsko norsko dánsko ...

          • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

            lukas6novak     před rokem 18.01.2023 10:37 |  
            0 0

            To zas ne za mě by pro něj dávalo smysl TOP 5 liga (to u každýho). Ajestliže ne TOP 5 liga tak bych bral v potaz Holandsko, Portugalsko, Belgie. Ostatní mi přijde jako dost zbytečný krok a zpomalení kariéry.

            • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

              žbl68     před rokem 18.01.2023 13:42 |  
              0 1

              nemyslím si :-)

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        žbl68     před rokem 18.01.2023 09:04 |  
        1 0

        1.odstavec - nesouhlas - JE A BUDE ! krásná země ok ale fotbalově má na víc - povíme si za půl roku za rok ...
        2.odstavec - souhlas terno to rozhodně není - horší už je snad jen rusko a turecko (i když tam asi fotbalově ne) ...
        3.odstavec - doufám že se kluby nedohodnou a pod 150 jít pryč nemůže ...

        P.S. nemusí chodit do TOP5 lig ale existuje po evropě mnoho jiných lig kde by udělal zase krok dopředu - na jih, západ i sever ...

    • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

      LukeDo     před rokem 17.01.2023 14:40 |  
      8 0

      Když jsme u toho Panathinaikosu, tak zaznamenal někdo z vás, jak byli a jestli vůbec byli potrestáni UEFOU za chování fanoušků v našem zápase...už je to fakt dlouho, ale nějak sem nic nezaregistroval...tak se ptám...nás trestali za to, že stojíme na schodech, tak jestli je svícení lejzrem do obličeje něco víc nebo ne ? :-)

  3. Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

    Wulfstan (přítel SN)     před rokem 17.01.2023 10:33 |  
    8 2

    No, takže sen o Nicovi můžeme dosnít. I tak budeme silní, ale to Plzeň (a možná i ten další klub) taky. Nesmíme rozdávat body outsiderům snad to vyjde.

    • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

      žbl68     před rokem 18.01.2023 08:32 |  
      2 0

      asi to nebyl real .... musí to jít i bez něj jak píšeš silný kadr na titul rozhodně je

      • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 18.01.2023 09:30 |  
        1 1

        Já myslel Nica z Wuhanu. Z Realu nekoupíme nikoho, to je jasný. :-)

        • Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

          žbl68     před rokem 18.01.2023 10:09 |  
          1 2

          hele z C týmu na splatky třeba jo :-)

  4. Re: Trpišovský exkluzivně: Lingr může počkat na lepší nabídku, na Chytila počkáme

    carevitchando     před rokem 17.01.2023 11:47 |  
    6 3

    Chytil mě netrápí, když nepřišel teď, tak počkáme do léta. U Lingra to bude zajímavější. Sám Trpiš nedávno prohlásil, že je obrovský rozdíl, když ho má k dispozici a když ne. Tady si myslím bude Jindra chtít, aby Lingr prodloužil smlouvu. Ovšem máme tu i to ale, Ondra je v nejlepším možném věku, zahraniční angažmá by mu slušelo. Nabídka Panathinaikosu není adekvátní, ale třeba přichvátá někdo jiný s lepší nabídkou a donutí Slavii přemýšlet. Nedávný případ Sor budiž toho důkazem, jak se věci vyvíjí strašně rychle. První nabídku jsme neakceptovali, hráč šel potom stejně pryč a za méně. V případě Lingra podobnou chybu neuděláme a spíš teď záleží na Ondrovi samotném, jak se k věci postaví.