Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

Slavia hlásí druhou a třetí posilu v letním přestupním období. Již dříve uplatnila opci na Milana Ivanu a nyní i na Tijaniho Belaida a oba fotbalisté do Slavie přestoupili.

Tijani Belaid, který ve Slavii rok hostoval z Interu Milán a během slávistického působení se probojoval do tuniské reprezentace, podepsal ve Slavii čtyřletou smlouvu. "Ve Slavii se cítím dobře, trenér o mě stojí. Vím, že v Interu bych nehrál, takže je pro mě zajímavé zůstat ve Slavii," řekl pro náš web dvacetiletý záložník minulý týden.

Slovenský útočník Milan Ivana se Slavii upsal na dva roky. Přestupní částky nebyly zveřejněny. Podle serveru fotbal.idnes odstupné Interu Milán v případě Belaida nepřesáhlo 15 milionů korun.

Dotažený byl i již dříve avizovaný přestup obránce Ondřeje Šourka do Žiliny.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:14 |  
    0 0

    No, to možná byly poslední přestupy v létě. OZ ve foru sdělil, že do mega eur za kus při obchodech nepůjdou, takže možná ještě Cissé a Adilović... Co myslíte?

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:28 |  
      0 0

      Viděl bych to spíš od mega výše :-)

  2. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    tantalos     před 16 lety 09.07.2008 14:18 |  
    0 0

    Myslím, že by mohlo být reálné Primorace získat. Museli bychom za něj dát výměnou M. Jarolíma, Hubáčka, Abrahama a k nim J. Černého na hostování s opcí. Katrin sice namítla, že chci zničit chorvatský fotbal, ale soudím, že kdyby tenhle obchod vyšel, tak si klidně můžou toho Primorace nechat. Hlavně že bychom my ušetřili

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:27 |  
      0 0

      Tantalosi, to je nefér a rána pod pás. David Hubáček nám svého času vytrhl trn z paty a dlouhá léta odvádí kvalitní výkony a pro Slávii by se přetrhl, což o jiných (i tebou oslavovaných) nelze říci. Po éře Rychlíků a Zbončáků přinesl na levou stranu obrany kvalitu, která tam dlouho nebyla. Taky si umím představit lepší hru, ale David pro Slávii odvedl za poslední léta dost a dost a zostouzet ho takovými výroky a příspěvky je dle mého názoru urážlivé. Opravdový Slávista by se takto ke svým hráčům chovat neměl!!!

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        tantalos     před 16 lety 09.07.2008 14:59 |  
        0 0

        No jo, co je platné, že by se přetrhl, když ho na kusy roztrhá i takovej mladej Nečas.

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          quelhar (admin)     před 16 lety 09.07.2008 15:00 |  
          0 0

          Ale kdyz ubranil na Letne vsechny spartany, tak to se nam hodil, ze... To nehral zas tak zle a mam pocit, ze ho tam nikdo na kusy netrhal.

          • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 15:06 |  
            0 0

            tentokrat souhlasim, zrovna hubacek nepatri sice k elegantnim krajnim bekum utocicim po care, ale je uz nejaky rok defenzivni oporou slavie, pokud ho nekde trhal necas, povazuju to spis za vyjimku. pokud byl na levy strane obrany co se defenzivy tyce minulou sezonu pruser, tak to bylo tehdy, kdyz tam hral pudil.

            • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

              tantalos     před 16 lety 09.07.2008 15:18 |  
              0 0

              O Hubáčkově výkonu třeba při výprasku od Žižkova, jsem už psal.
              A to tohle:
              Podívejme se ale na Hubáčkovu činnost při prvním a druhém gólu Žižkova.
              Straceného stínuje Černý, ale nepřerušuje jeho akci, takže žižkovský útočník jde na Hubáčka. dělá mu kličku, Hubáček se po něm ožene nohou, netrefí ani balon, ani Straceného, a ten pokračuje dál. Úplně volný a nikým neobtěžován pak z pravého křídla hledá někoho, komu by přihrál.
              Co dělá v této chvíli Hubáček? Zůstává stát na místě, nesnaži se Straceného atakovat a zkomplikovat mu situaci. Čumí jako tele na nová vrata.
              V druhém případě dostává Kušnír přihrávku do zdánlivě ofsajdové pozice za stopery. Jenže ofsajd se nepíská, protože Hubáček "zaspal". Má sice ze všech slavistů ke Kušnírovi nejblíž a jediný je v pozici ho atakovat. Co provede Hubáček? Stojí na místě a čumí jako tele na nová vrata.
              Trenér Jarolím pak řekne, že za prohru může psychika hráčů. Ne, oba první góly zavinila lenost a nesoustředěnost hráče Hubáčka.
              Konec citátu
              Pak mě kdo napadl. že nečuměl jako tele na nová vrata, ale že už prostě nemělo smysl, aby se snažil své chyby napravit.

              • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 15:34 |  
                0 0

                zizkov - vzpominam ze kolem toho byly nejaky dohady.. uz si to ale nepamatuju a sorry - hledat to popr. hledat ukazky na fotbalzive se mi nechce - takze tezko reagovat... nejde o jeden zapas, kazdej nekdy chyboval, celkove mam z hubacka dojem jiny.

                • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                  bongor     před 16 lety 09.07.2008 15:57 |  
                  0 0

                  Hub nikdy nebyl a nebude hvězda.Už ta jeho vizáž tomu brání,mně přijde,že vypadá tak trochu ublíženě.Ale vždycky hrál naplno,dával do hry všechno,hrál i centra,kam při své postavě těžko dosahuje,prostě co bylo potřeba udělat,vždycky udělal.
                  Zaslouží si naše uznání.Ještě ho budeme potřebovat.

              • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                PetCC     před 16 lety 09.07.2008 16:56 |  
                0 0

                To s tím Žižkovem je dost dobrej vtip, teď jsem se na to kvůli tobě podíval a oboje byly hrubý chyby zálohy. Při první gólu se Hubáček pokusil zachránit zaváhání Černého, takže vyrazil proti protihráči. Jenže v tu chvíli se na jeho místo měli vrátit Černý (ten měl dva metry ztrátu), ale především Volešák, který byl rozběhnutý a na úrovni Stracenýho. Kdyby místo nesmyslnýho skluzu (přímo do Hubáčka) běžel na kraj obrany, tak by Stracený těžko přesně odcentroval.
                Při druhým gólu to byla zase chyba v záloze, Volešák ztratil míč (ani jsem nevěděl, že to byly jeho chyby, já už se po tom zápase na záznam nepodíval), Tavares byl trochu laxní a protihráče ani faulem nezastavil. To že se v takovou chvíli obrana nedokáže dokonale zformovat a nevystaví útočníka do ofsajdu, tomu se nedivím, Ale co mě opravdu překvapilo, bylo vyběhnutí Vorla. Co tím chtěl dokázat, to netuším, ale skočit nohama dopředu, to těžko mohlo skončit jinak, než faulem.
                Abych to shrnul, při obouch akcích jsem viděl "lenost a nesoustředěnost" minimálně pěti hráčů, Hubáček rozhoně neměl vyšší vinu, než další půlka týmu. A při technický a taktický kvalitě hráčů Slavie je jasný, že za podobný selhání nemůže nic jinýho než psychika (úmysl bych v tomhle případě asi vyloučil).

                • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 17:06 |  
                  0 0

                  no ja bych v tom videl jeste neco jineho... to neni psychika, ale otazka nejakych navyku, vcasne napadani, agresivity v soubojich.. spravne pises ze to neni jen problem hubacka, tohle byva casto kolektivni chyba nekolika hracu, ktery si nepokrejou svy uzemi, svy hrace.. to se nam loni stavalo dost casto a treba v LM jsme na to parkrat zle doplatili

                  • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                    tantalos     před 16 lety 09.07.2008 20:05 |  
                    0 0

                    Možná že to byla chyba i někoho jiného, podstatné ale je, že Stracený si mohl dělat v Hubově prostoru, co chtěl, a že to byl Hubáček, který narozdíl od zbytku obrany nevystavil Kušníra do ofsajdu.
                    Jenže tohle všechno je naprosto vedlejší, to byl jen protiargument proti neustálému obhajování tohoto poctivého, ale bohužel příliš často chybujícího obránce. Podstatné je něco jiného, abychom měli dost peněz na dobré hráče, musíme uvolnit i ty méně kvalitní, zvlášť když mají vysoký plat.
                    Budiž, Kalivoda si stáhl tričko, dal sice gól, ale oslabil mužstvo, a celá jeho dlouhá kariéra ve Slavii byla zapomenuta, musel proti svému přání pryč. No dobrá. Ale nemělo by ze stejného důvodu odejít dalších pár hráčů, i když jsou to trenérovi oblíbenci?

                    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                      zz     před 16 lety 09.07.2008 20:20 |  
                      0 0

                      Zdravím Tantalosi, problém je, že o Kalivodu byl zájem a dostali jsme dobré odstupné-kolem 8 mega, zatímco o Tebou citované hráče není zájem. Podívej se, jak velký problém je sehnat angažmá pro Abraháma, možná půjde jen na hostování, abychom ušetřili na jeho platu. Zájem má nějaký islandský klub. A 10 mega za něj nedostaneme, to samé za Marka Jarolíma. Tvá myšlenka je správná, sdílím stejný názor, ale někdo nejdříve musí méně kvalitní hráče chtít, a dát nám slušné peníze, abychom měli na kvalitnější hráče. Za Dočkala jsme dostali 15 mega, za Gecova 6 mega, za Kalivodu 8 mega, díky tomu můžeme uplatnit opci na Balaida a Ivanu. Je to o nabídce a poptávce, tak funguje fotbalový trh. Když o hráče není zájem, tak ho neprodáš. Suchého prodává Vandas už dva roky, a nikde žádná konkrétní, zajímavá nabídka. To je realita.

  3. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:23 |  
    0 0

    Belaid i Ivana mají shodně za sebou první rok u nás, oba ukázali, že by mohli být velkým přínosem, ale u obou také platí, že od nich my fandové i vedení čekáme více. Pevně věřím, že druhý rok bude pro oba stále ještě mladé kluky ve Slávii rokem úspěchů a ještě lepších výkonů.

    Obecně se na jejich příkladech ukazuje, že se nedá hodnotit hráč po jednom půlroce nebo roce. To platí pro odchody i příchody. Osobně se usmívám a v poslední době už vůbec nereaguji na opakované výlevy některých nad odchody Dočkala, Gecova, Dejmků a dalších a příchody Jarolíma, Černého, Toleskiho a dalších.

    Jsem připraven plakat za dva roky nad aktuálně v té době vysokou cenou Dočkala a slzet nad zoufalými výkony Černého. Ale může to být i naopak a teď nemůže mít pravdu ten ani ten názor.

    Jinak zdravím Sokrata do jižních Čech. Jsem jihočech z Vodňanska, s kořeny od Lhenic, Křemže, Krumlova, Vimperka a s chalupou na Šumavě. I to Třeboňsko, Jindřichohradecko a okolí Lužnice znám jak své botky. Tak mne jen těší, jak se Vám tam u nás líbí a daří.

    Když už po delší době píšu delší příspěvek, tak ještě dodám, že jsem to byl (možná bohužel) já, kdo vyprovokoval Karla Jarolíma k výroku o příchodu Morávka. Příznivé na tom je, že i KJ vidí nutnost příchodu opravdu konstruktivního záložníka (toho jednoznačně "chytrého"). A na tom, že takový hráč ve Slavii v poslední době hodně chybí se shodneme asi všichni.

    Jinak přeji pěkný a klidný letní den.

  4. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    jane (admin)     před 16 lety 09.07.2008 14:28 |  
    0 0

    Vyborna zprava s Belaidem, myslim, ze pokud dostane dost prostoru, tak se nam obchod za tech udajnych 15 milionu muze jen a jen vyplatit, je to perspektivni hrac.

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      tantalos     před 16 lety 09.07.2008 14:33 |  
      0 0

      Je na svých 20 let mimořádně vyzrálý, má podle mého názoru fortbalově podstatně větší předpoklady být hvězdou než ti různí Morávkové, lecjaksové a spol. Uvidíme ale, jako bude mít volní vlastnosti, jestli bude na sobě ochoten dost tvrdě pracovat.

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:49 |  
        0 0

        Souhlasím, Tijany ma na to, aby se stal velkou posilou, byt nektere vykony v minulem roce nebyly upne presvedcive, vzpominam jak jsem trochu nadaval na jeho trochu vahavou rozehravku, ale na konci roku me sam prekvapil, podrzel nas, kdyz slo o vsechno, a to se ceni. Konecne 4 goly za sezonu je velmi slusna bilance a navic prvni strelec v Edenu do slavie urcite patri. Jen to chce dostat duveru, snad nebude zas stridan po par minutach prumerne hry...

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        mart     před 16 lety 09.07.2008 14:51 |  
        0 0

        tak, tak, ...volni vlastnosti. (vic uz rict nesmim :D). Jinak se bohuzel uz zas vysmeknul trenigovemu kempu v krkonosich. Potreboval by ho jako sul... Mam pocit, ze kdyby mel poradne namakano, mohl by bejt dvakat tak dobrej.mart

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 14:53 |  
          0 0

          no jo, tak to by fakt potreboval.. tusim ale ze nekde prohlasoval, ze tam "klidne" pojede...:-)))

  5. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    KING25     před 16 lety 09.07.2008 14:48 |  
    0 0

    Super. Tijani bude naše hvězda. Na jaře už se rozehrál k velkmi dobrým výkonům a tuhle sezonu to jen potvrdí.

  6. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    wector     před 16 lety 09.07.2008 14:58 |  
    0 0

    Neměli bychom začít jednat s Tavaresem? Za rok mu končí smlouva. Sice je tam opce, ale jen na další sezónu. Nebylo by dobré zase přijít o oporu zcela zdarma.

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      Jiri1     před 16 lety 09.07.2008 15:11 |  
      0 0

      Zdravim, bohuzel nikdo zatim nerekl to hlavni, ze to byli hraci s kterymi se pocitalo a kteri neprichazeji posilit Slavii v nynejsi situaci, osobne nejsem prilis nadsen z letni prestupove politiky naseho klubu, nejvetsi problem nasi hry rychlost a defenziva zustavaji stale beze zmeny, co je platne , ze mame 3 stopery slusne urovne, kdyz nestihaji a i 1 utocnik se jevi vice nez nutnosti. Slavistickym bosum nelze vytknout snahu, meli policeno na Rajnocha, Kozaka i dalsi hrace, jenze ceny ci konkurence se ukazala pruznejsi a rychlejsi, nejvetsi prblem je samozrejme v cenach hracu , ale dalsi vetsi problem vidim v tom , ze nam chybi stika, ktera by za par supu dotahla nadejneho fotbalistu viz Ricka Kerice a pod. Pokud budeme i nadale vyutzivat sluzeb jen 2 zahranicnich manazeru bude to nadale bida a utrpeni. Jiri

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        denydzlSKS     před 16 lety 09.07.2008 15:18 |  
        0 0

        asi nejoptimističtější příspěvek od jiřího za poslední dva roky...že by se to teda ve slavii trochu zvedalo?!:-)

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      quelhar (admin)     před 16 lety 09.07.2008 17:29 |  
      0 0

      Ovsem proc mame naplanovane druhe kolo na patek 18:30 (zvlast kdyz prave v patek je v Edenu koncert Iron Maiden), to fakt nevim.

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        Viking     před 16 lety 09.07.2008 17:35 |  
        0 0

        No co by, bude se hrat na Strahove. Na to jsme preci zvykli..

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          Pedro08     před 16 lety 09.07.2008 22:11 |  
          0 0

          Jsme zvyklí, le nyní mám permanentku za nekřesťanských 3240 korun, takže chci v případě Strahova vrátit část peněz a ještě proplatit taxika. Kupoval jsem permice do Edenu a ne na Strahov.

          • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

            Pantheross     před 16 lety 10.07.2008 07:49 |  
            0 0

            já na Strahov taky seru

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        EdCable     před 16 lety 09.07.2008 19:03 |  
        0 0

        Treba to bude predehra:-)

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          Viking     před 16 lety 09.07.2008 19:15 |  
          0 0

          Mně to k smíchu rozhodně nepřipadá.. Na první zápas mohlo do Edenu přijít hodně lidí, dalo se prodat zase trochu permic z euforie a místo toho bude tradičních 1500 dřepět na Strahově. Hlavně ať se vedení nevymlouvá na přesunutí kvůli LM. Už koncert Metallicy ukázal, že několik dní po takové akci je trávník k nepoužití. Takže hrát by se v neděli stejně nedalo.

          • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

            EdCable     před 16 lety 10.07.2008 11:47 |  
            0 0

            Zatim z toho nedelam tragedii z toho prosteho duvodu, ze nikdo nic nevi.

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          Eluin (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 19:17 |  
          0 0

          Iron Maiden pro Slavii nebo Slavia pro ně? :-)

          • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

            Viking     před 16 lety 09.07.2008 19:43 |  
            0 0

            Doufám že Iron Maiden na STRAHOVĚ pro máničky!:-)

            • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 09.07.2008 20:23 |  
              0 0

              Dobrý večer přeji a když vidím, že máme hned na úvod problém se stadionem, moc mi to hlava nebere. Ach jo. Tak to se nám nepovedlo. Přitom tady máte pravdu v tom, že by přišlo lidí na zápas, podle mého snad "plnej dům". Lidi se těší, škoda, i nějaká permice navíc. Zdravím a děkuji za pozdrav Huzghimu. Tady dnes trochu poprchávalo a já sehrál několik šachových partií. To je hrůza, jak jsem to všechno zapomněl. Přitom na studiích jsem to hrával dost slušně. No čas a věk už nezastavím, a smiřuji se s mým vzorem. "Semper sunt plura deteriora bonis" - Vždycky je horšího víc, než dobrého. Tak jsem rád i za ta malá dobra. Tijany je dobrá zpráva a jinak nevím, ten frantík Cissé, viděl jsem ho jen jednou a Domažlice nejsou to pravé ořechové na prověření mužstva. Zítra mám Bongore slíbené to rybaření, mělo to být dnes, ale nevím jestli nebyl zdejší vyhlášený rybář s krásným jménem Suk varován mojí rodinou. Panu (zz) vzkaz, přemlouval jsem zdejšího hostinského, že by tu držkovou uvařil a přivezl k nám do Edenu a prodával ji tam před tím fasfoodem s těma "hambáčema". On chudák na mě chvíli koukal a pak něco řekl o bláznech a čutálistech a že když budu chtít, tak mi jí naleje trochu do bandasky. Tak jsem to vzdal, škoda, ale je opravdu jako řemen. Tak pěkný večer Vám všem a přátelé, čtou nás až v Londýně. Sokrates55

              • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                bongor     před 16 lety 09.07.2008 20:57 |  
                0 0

                Ahoj Sokrate,užij si ty rybičky,doufám že ten pan rybář je odborník a v tom případě byste měli vyrazit buď ráno od 4,30 do 7 nebo odpoledne od 17 do setmění.Hlavně nezapomeň dobře provnadit den předem.
                Djó šachy,taky jsem to hrával ovšem taky za mlada a teď bych si asi plet dámu s pindíkem.Hrával jsem za Slavoj Vinohrady,ale byl jsem slabší průměr.Teď mě baví trading,určitě víš o co jde.Co se týče kolize
                fotbal-Ironi,to mě dost mrzí,nejlepší by bylo posunout ten fotbal o den.
                U toho metalu to nejde,jedou šňůru a mají to naplánovaný půl roku dopředu.Je to skvělá kapela a navíc ocmítli hrát v T mobile areně,což
                je šlechtí.Snad to naše šlechta nějak vyřeší,abysme zase nemuseli šplhat na ten blbej Strahov.

                • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                  pumapeta     před 16 lety 09.07.2008 21:04 |  
                  0 0

                  Taktéž zdravím. Podle mě se opět a opakovaně dělá z komára velbloud .Pochybuji že se bude hrát na Strahově - tu informaci podle mě zase vypustil nějaký škarohlíd. Dle mého názoru se zcela logicky nabízí výměna pořadatelství - čili místo doma se bude hrát v Příbrami a v 16 kole místo Příbrami na Slavii. I tohle je bohužel věčná charakteristika slávistického fanouška - jakmile uslyší řeku , stahuje kalhoty i když brod zdaleka nevidí...

                  • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                    pupekd     před 16 lety 09.07.2008 21:34 |  
                    0 0

                    nechci tě strašit, ale je to na ofciálkách ČMFS a i dokonce druhý domácí zápas je také v pátek 18:30 22.8.2008!!! tohle by nám měl někdo vysvětlit

                  • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                    quelhar (admin)     před 16 lety 09.07.2008 21:50 |  
                    0 0

                    Prave proto, ze uz to vypada jako oficialni termin, si tentokrat i ja (ackoli rozhodne mezi skarohlidy nepatrim) myslim, ze s tim uz nic moc delat nepujde a kdyby byla ve hre treba zmena poradatelstvi nebo odlozeni zapasu, tak by se to zverejnilo uz zmenene.
                    Rad se necham mile prekvapit, pokud se bude hrat v Edenu, ale tentokrat se bojim, ze budeme jeste jednou muset splhat na Strahov.

                    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                      PetCC     před 16 lety 09.07.2008 23:36 |  
                      0 0

                      Jedno řešení - v Liberci by se hrálo v neděli ve 20:15, s Příbramí v Edenu ve středu (18:30 ?), to by se snad dalo časově zvládnout jak pro hráče, pro TV i pro pořádání koncertu. času na dohodu je snad zatím dost.

        • HURÁ

          edenian     před 16 lety 10.07.2008 11:10 |  
          0 0

          FŠICHNI TÁGAMA NA STRAHOV. A VLAJKY Z OKEN AŤ TO STOJÍ ZA TO!!!!!!!!!!!!!

  7. Eden x Strahov?

    ElvisPresley     před 16 lety 09.07.2008 20:35 |  
    0 0

    Bohužel se ukazuje, že má kritika ohledně postavení Slavie v Edenu byla oprávněná. Marketingové oddělení již několik týdnů takzvaně řeší otázku umístění loga na stadionu, zatím se ovšem nic neděje...Do začátku ligy necelý měsíc, klub dosud není přestěhován...Zázemí pro hráče není rovněž měsíc před ligou stoprocentní...Prodej permic drhne...Na stadionu nejsou doinstalovány turnikety, dostaveny pokladny...prodej předraženého občerstvení v taktéž nedostavěných stáncích...Klub dosud nemá podepsanou smlouvu o svém působení v Edenu... A teď ještě kauza "zápas s Příbramí", který se pravděpodobně bude hrát na Strahově..Ne nadarmo jsem se pozastavil nad nájemním vztahem Slavie v Edenu v článku pro týdeník Czech Business Weekly http://www.cbw.cz/cz/hotel-na-fotbalovem-stadionu--proc-ne--/1884.html
    Elvis

    • Re: Eden x Strahov?

      edenian     před 16 lety 09.07.2008 21:36 |  
      0 0

      Nesejčkuj skuhrale.

      • Re: Eden x Strahov?

        DrFe1     před 16 lety 09.07.2008 21:38 |  
        0 0

        Jenže on má pravdu.

        • Re: Eden x Strahov?

          edenian     před 16 lety 09.07.2008 21:41 |  
          0 0

          Eště liga nezačla a s Jabloncem se hrálo oficiálně v "novostavbě"

          • Re: Eden x Strahov?

            edenian     před 16 lety 09.07.2008 21:42 |  
            0 0

            Jo a já si vyzvedl permici normalně, nic se nedělo.

            • Re: Eden x Strahov?

              DrFe1     před 16 lety 09.07.2008 21:49 |  
              0 0

              Prodej permic na netu dodnes nefunguje, pokud je mi známo.

              • Re: Eden x Strahov?

                edenian     před 16 lety 09.07.2008 21:55 |  
                0 0

                No tak sorry, já tam byl vyměnit voucher.
                Ale to je trapný hodně, to uznávám.
                Jsme v Čechách,že jo.
                Přesto bych ještě vydržel s kritikou aspoň čtrnáct dní :-)

                • Re: Eden x Strahov?

                  ElvisPresley     před 16 lety 09.07.2008 22:28 |  
                  0 0

                  Vezměme si hypoteticky, že by nám letos los přisoudil druhé a třetí kolo doma...Přitom na tato data jsou naplánovány koncerty..Opravdu se ukazuje, že Slavia není a dlouho ještě nebude v Edenu doma..A kdyby v Edenu působil ještě jeden klub, jak se také uvažovalo, tak to si nechci ani představit...termínová listina, to by byl jeden velký guláš..pokud si zápas s Příbramí přesuneme, jsem opravdu zvědav, kolik bodů budeme mít po prvních třech kolech, když budeme hrát venku... Elvis

                  • Re: Eden x Strahov?

                    ElvisPresley     před 16 lety 09.07.2008 22:33 |  
                    0 0

                    Nemůžu pochopit, že provozovatel naplánoval oba koncerty na tato data, i když musel vědět, že tím minimálně ohrozí jeden ligový zápas.Ještě, že nám los přál a nehrajeme doma dvakrát za sebou(ironie)...Elvis

                    • Re: Eden x Strahov?

                      Ravik     před 16 lety 09.07.2008 23:50 |  
                      0 0

                      a proč se nehraje v Edenu v neděli 10.8. ... dva dny po koncertě IM?

                      • Re: Eden x Strahov?

                        ElvisPresley     před 16 lety 10.07.2008 07:55 |  
                        0 0

                        V úterý pak máš kvalifikaci o Ligu Mistrů...

  8. Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

    tantalos     před 16 lety 10.07.2008 01:08 |  
    0 0

    Tedy pánové, já se divím, proč tak šílíte kvůli pátečnímu termínu utkání s Příbramí, když pak v úterý hrajeme kvalifikaci LM. To opravdu chcete hrát v neděli, aby byl jenom den na odpočinek?

    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 07:28 |  
      0 0

      Zdravím Vás všechny a přeji hezké ráno.
      Byl jsem od 3 na těch slíbených rybách a teď jsme se vrátili. Ani jsem netušil, jak je to pěkný a Bongore, lín je nádherná ryba. Chytili (teda já jen koukal) jsme tři, dva pan Suk pustil a toho jednoho (42 cm - 2.4 kg) toho jsem si odnesl jako dar. Protože to bylo pouze pár metrů od nás, tak jsem ho všem ukázal a za tichého souhlasu i pana Suka jsem ho opět pustil do Lužnice. Byl moc rád, že jsem to udělal a tak mám i čisté svědomí i za nás, za slávisty. Tantale, nešílím to určitě ne, a ten pátek chápu, je jasné, že ten odpočinek je nutný. Spíš mám v sobě otázku právního postavení fotbalového oddílu směrem E-Side a užívacího práva ke stadionu. Elvis Presley už tu jednou tento právní problém zmínil a nějak to zapadlo ...... Rozumím, podnikatelské aktivity k uživení a unesení splácení stadionu, to je v pohodě, ale postavení Slávie jako fotbalového oddílu - jestli máme nějaké priority a práva uplatitelná vůči podobným situacím na majiteli stadionu (nebo jaké má právní postavení E Side - jestli správce? či co). Uvidíme. Věřím tomu, že si to naši generálové dostatečně ošetří a poučí se z těchto problémů nějakým dodatkovým ustanovením v nájemní smlouvě. Jinak, já jsem odkojen Led Zepellin. Vím, v té době byli Beatles, Rolling Stones, Uriah Heep, Focus, ale přátele, Robert Plant a Jimmy Page, John Paul John, John Bonham, s těmi jsem si snad i ze spaní povídal. Přeji hezký den Sokrates55

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        Pantheross     před 16 lety 10.07.2008 07:48 |  
        0 0

        Z rybařiny nejlepší muškařina, škoda jen, že na to nemám při VŠ čas :-( rybám se člověk musí věnovat, aby to nějak vypadalo, jinak je to k ničemu. Ale na línech sem vyrostl tak jsem při čtení zamáčkl slzu :-D

      • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

        bongor     před 16 lety 10.07.2008 07:56 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,jsem rád,že jsi toho línka pustil,bude z něho určitě slávista.Ty velikosti jsou na lína už docela solidní,určitě jste je dostali na žížaly,to mají nejradši,i když já jsem nějakého chytil i na těsto.Jedna naše příbuzná z Písku dělala náramný těstíčko.Já jsem na Lužnici nikdy nechytal,ani snad nebyl a představuju si,že je to pomalá řeka s mnoha zátokami.Právní postavení Slavie v Edenu by mě taky docela zajímalo,asi to bude ošetřený nějakou smlouvou o užívání.
        Ty kapely co o nich píšeš mám taky rád,ale ještě víc Ozzyho,Bee Gees/bohužel už je nikdy neuslyšíme na živo,protože ten Morice umřel/.Jinak to byla doba,která rodila samou skvělou muziku a dodnes
        to ještě nebylo překonáno.U nás bohužel není v tomto směru vůbec nic a hned tak nebude,protože ty kluci a holky se naučí tři písničky a hned jsou vyhlášeni za star.To je cesta do ničeho.I Tobě a všem přeji velmi hezký den,ale nám tady zatím prší.Slavie nade vše!

        • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

          ElvisPresley     před 16 lety 10.07.2008 08:17 |  
          0 0

          Pokud bych to měl brát jako právník (jsou prázdniny a já mám konečně i chvíli odpočinku), ale budiž. Za předpokladu nájemní smlouvy, kde je pravděpodobně zakotveno užívání stadionu Slavií a.s. na daný počet zápasů v lize - tedy maximální počet 15, tak v případě kolize s jinou akcí zde nastupuje odpovědnost druhé smluvní strany, tedy provozovatele (E-side), který (a teď se můžeme jenom domnívat, jak je to v nájemní smlouvě upraveno) má za povinnost umožnit konání utkání v jiném termínu, uhradit ušlý zisk či na vlastní náklady umožnit odehrání zápasu na jiném místě. jsem sám zvědavý, jak to dopadne. Navíc, když pravděpodobně ani žádná smlouva o nájmu zatím není podepsána..Tedy vzato striktně právně by Slavia nemusela vyvíjet žádnou činnost, ale počkat si, jak tento problém vyřeší provozovatel stadionu. Zde by se slávistický alibismus ohledně stadionu náramně hodil.Ať se v tom provozovatel pěkně vykoupe, když Slavii a.s. nebere jako rovnocenného partnera..Elvis

          • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.07.2008 08:36 |  
            0 0

            Zdravím Vás pane Elvisi. Přeji pěkné prázdniny a i ty chvíle odpočinku. Až se stydím, jak Vám tu všem popisuji své dny volna. Já si spíše lámu hlavu nad tím, v jakém je postavení Slávia jako právní subjekt vůči majiteli - zřejmě nějaké developtmenské uskupení - potažmo a to se jen mohu domnívat, už pouze pronájemní vztah k E Side, která bude zřejmě nájemcem. Máte pravdu asi v tom, že pokud je nastaven smluvní vztah na užití stadionu na x počet sehraných zápasů včetně pohárových (možná, že přáteláky budou jinde a to uvidíme), pak je míček na straně zřejmě E SIDE a ona ponese škodní odpovědnost za případné vzniklé škody a to i ty, jež poškodí např. obch. značku Slavie, pokud je vše správně zaregistrováno (autorská práva). No, mám prázdniny, nebudu to nijak rozvíjet, protože pochopitelně nevím, co kde a jak je právně ošetřeno a chytrolína ze sebe dělat nebudu. Bongore, bylo na žížalu a dle výrazu pana Suka to byl tzv. hnoják, tedy žížala vytažená z hnoje. Docela smrděla, ale já jsem se taky držel statečně, a našel jsem jich v tom hnoji asi 8. Tak pěkný den Sokrates55

            • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

              bongor     před 16 lety 10.07.2008 10:10 |  
              0 0

              Hnojáci jsou nejlepší.Hodně se pohybují a mají výraznou signální tmavě červenou barvu.A taky rybám pěkně voní,jak říkáš smrdí-ale to jen nám rozmazleným lidem.Ta barva mi připomíná sparťanský dres a další asociace se přímo nabízí.Nejvíce se ti červi vyskytují ve hnoji.
              Já myslím,že se nemáš za co stydět,že tu rozbíráme dojmy z dovolené,alespoň se to trochu odlehčí.Místa je tu myslím dost a webmaster nám nenadává,že se nedržíme tématu,tak je to myslím
              přijatelné.

              • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                edenian     před 16 lety 10.07.2008 15:53 |  
                0 0

                Tak snad rovnou začneme používat hnojáci místo rudoši,co?
                Anebo radši ne. Nebudem urážet červy.

                • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                  Jiri1     před 16 lety 10.07.2008 17:45 |  
                  0 0

                  zdravim, co napsat zdejsim znalcum Slavisticke kopane a klubu jemuz fandi radu let, na nerovny vstah mezi nami a pronajimatelem jsem upozornil nekolikrat, treba po zisku titulu, jeden se zdejsich vazenych diskuteru to oznacil za blabol, dnes resime problemy , kde tedy vlastne budeme hrat nase mistrovske zapasY v dobe kdy Eden bude obsazen, ve hre je varianta Strahov a logicky se to nekterym nelibi, ovsem myslim , ze toho stejne mnoho nezmenite, pokud totiz nekdo nabidne za pronajem 3 melouny a zaplati skody na trave a majetku je proste Eden jeho, nemusi se mi to libit , ale je to tak a i proto se treba ani nasemu vedeni nechtelo do kanclu do Edenu prilis nechtelo, protoze to je financne hodne narocne. Proste nejsme v rovnem postaveni jsme jen jeden z najemcu a takl to bude hodne dlouho a pokud nekdo rika, ze bez Slavie by Eden nebyl nicim , tak mu doporucim , aby se podival, ktery klub v dohledne dobe muze byt bez hriste a bude hned moudrejsi. Jiri

                  • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 11.07.2008 08:26 |  
                    0 0

                    Když už jsem tedy osloven, Váš tehdejší příspěvek byl opravdu s právního hlediska mimo mísu. Jinak mi nic nedoporučujte. Ušetřete mně toho. Sokrates55

                    • Re: T. Belaid a M. Ivana přestoupili do Slavie

                      Jiri1     před 16 lety 11.07.2008 14:33 |  
                      0 0

                      Zdravim , opet jste mimo misu vy, muj prispevek opravdu Vam urcen nebyl, nemam s Vami problem diskutovat, ale v posledni dobe jste to vyloucil sam, takze pekny den.