Fanoušci Slavie

Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

Ve čtvrtek od 18:00 proběhlo v boardroomu Slavie na stadionu v Edenu setkání fanoušků se zástupci Tribuny Sever. Během zhruba dvou hodin se diskutovalo o aktuálních tématech souvisejících s činností Tribuny Sever a problémech, které se vyskytly v uplynulých podzimních zápasech.

Do Edenu si ve čtvrtečním podvečeru našla cestu zhruba čtyřicítka fanoušků, drtivá většina patřila k aktivně fandícím slávistům různého věku, od náctiletých až po zasloužilé veterány fandění. Z tvrdých kritiků Tribuny Sever, kterých na internetových fórech byla celá řada, se zřejmě nedostavil nikdo. Na úvod si vzal slovo Strašák, který oznámil, že se hodlá v následujících týdnech a měsících stáhnout více do ústraní a přenechat větší prostor ostatním, jeho práci si pak rozdělí více lidí a Tribuna Sever tak nebude mít jedinou "mediální" tvář. Tento přerod probíhá již delší dobu a jedním z cílů je také zefektivnit práci TS.

Pro Slávistické noviny poskytl Strašák následující vyjádření: "Po deseti letech je načase předat hlavní úlohu na tribuně jiným slávistům. V posledních týdnech, možná měsících mi chybělo nadšení, ten drive, se kterým jsem se dříve každý den probouzel. Nemám již, bohužel, sílu ani čas se dění věnovat tolik, co dříve. Nepřestávám Slavii fandit, nepřestávám chodit na fotbal, ani jezdit na venkovní zápasy, ale rád bych se stáhnul do pozadí. Budu se starat o oblasti, ve kterých musíme zapracovat, ve kterých bych rád TS posunul. Někdy klukům na větších zápasech pomůžu třeba i na stupínku, ale v současnosti předávám pomyslné žezlo. Jsou tu kluci, kteří mají pro věc stejné nadšení, které jsem měl já. Cítím, že Slavii milují a věřím, že budou mít energii dál se věnovat práci, kterou jsme začali. Deset let je dlouhá doba a já děkuju všem, kteří se mnou tuhle cestu absolvovali. Udělal jsem spousty chyb, ale vždy jsem se snažil dělat to nejlepší pro Slavii a pro nás, pro fanoušky. To bych si přál i od svých nástupců. Slavia je věčná a já jsem přesvědčený, že Tribuna Sever již také. Uvidíme se na tribunách. Ať žije Slavia a TS!"

Po úvodním slovu se rozběhla diskuze, během které se účastníci vyjadřovali ke známým problematickým událostem uplynulých měsíců, dostalo se samozřejmě na nešťastné choreo ze zápasu se Spartou. Dalším tématem byla pyrotechnika a (ne)možnost kontroly všeho, co se během zápasu odpálí. Zajímavé pozorování je, že disciplinární komise většinou toleruje menší počet pyrotechniky odpálené například po vstřelení branky. Zda to je však pro DK pravidlem, kterým se interně řídí, nikdo pochopitelně nepotvrdí.

Smutnou realitou dnešních dnů je selektivní posuzování vulgarit delegáty zápasů a následné trestání disciplinární komisí, kdy některé kluby jsou za některé pokřiky postihovány, zatímco jinde se vulgárně skanduje beztrestně. Právě za tento prohřešek byla Slavia potrestána za zápas s Jabloncem a bylo s ní zahájeno řízení i za zápas s Českými Budějovicemi.

Slavia je asi nejčastějším klubem, který disciplinární komise trestá za různé prohřešky, a protože už DK sáhla v jednom případě i k zavření tribuny, ve vzduchu se nad Slavií vznáší hrozba zavření stadionu či nutnosti hrát domácí zápas mimo Prahu, pokud by nastal další větší problém. Jedním z témat hovoru se tak stalo také to, že TS se pokusí pro zbylé podzimní domácí zápasy nedat disciplinárce možnost Slavii dále trestat.

Po debatě o tom, zda je správné v nějakém započatém konání vytrvat, či při možném velkém postihu pro klub raději ustoupit, přišlo na řadu i téma, jak je vlastně Tribuna Sever organizována a zda by nebylo lepší toto dosud neformální uskupení nějakým způsobem zformalizovat. Drtivá většina se však přikláněla k názoru, že současný stav je lepší než jakákoli forma oficiálního sdružení. Jakýkoli člověk ochotný aktivně pomáhat s činností Tribuny Sever je vítán a má možnost dění na TS ovlivňovat.

Tribuna Sever je již delší dobu v úzkém kontaktu s vedením klubu, minimálně jednou měsíčně probíhají osobní schůzky zástupců TS s vedením, kde se aktuální situace řeší.

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    japhy     před 9 lety 31.10.2014 09:06 |  
    0 0

    Asi taky záleží na adresátech těch vulgarit. A řekl bych, že my se směrem Strahov vyjadřujeme celkem často :)

  2. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Pepino44     před 9 lety 31.10.2014 09:22 |  
    0 0

    Také nevím,proč se o nás DK stále tak pečlivě a ochotně stará,vždyť z textu zprávy jasně vyplývá,že jsme si to již ODPRACOVALI.

  3. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    bramburek (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 09:57 |  
    0 0

    Tvrdí internetový kritici se nedostavili??? Jaké to překvapení...

  4. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    houska     před 9 lety 31.10.2014 10:18 |  
    0 0

    Já bych chtěl každopádně Strašákovi poděkovat za jeho práci!!

  5. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 10:21 |  
    0 0

    Kdo mě zná, ví, že slepě neadoruji TS a nemám problém vyjádřit nesouhlas s některým jejím konáním.

    ALE kde jste byli vy všichni Edwardové a další kritici? Pod článkem ohledně TS mega diskuse, přes 300 komentů a na živo nic? Bojíte se opustit bezpečí internetu?

    To je pro mě docela zklamání, měli jste skvělou možnost si to vyříkat, probrat své názory a myslím si, že i TS by konstruktivní kritiku potřebovala. Pochlebovači nikdy nic neposunuli.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      edenian     před 9 lety 31.10.2014 10:54 |  
      0 0

      Neboj, urcite dorazi velke tiskove prohlaseni z Belgie :-)

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Fulham     před 9 lety 31.10.2014 11:14 |  
        0 0

        To jako ze se mel dostavit Barra???? Zase neblbni....dulezite je, ze nejaka reflexe (sebe) prisla a jinak to spise povazuji ze trochu generacni stret...pred 25 lety bych to asi videl taky jinak nez dnes....bylo nas taky dost...

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          edenian     před 9 lety 31.10.2014 11:42 |  
          0 0

          Fulhame, je tam smajlik.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 10:57 |  
      0 0

      Ano mas pravdu. stydim se za sebe. V mem pripade stal svatek ditete proti. snad je dost silny argument, proc jsem nemohl dorazit.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:04 |  
      0 0

      Myslím, že za během chvíle tu budeš mít několik odpovědí, že:
      a) v žádném případě nemohli dorazit
      b) nenechají si od nikoho diktovat, co mají dělat ve svém volném čase
      c) nikdo s nimi termín schůzky dopředu neprojednal
      d) kastuješ fanoušky na lepší a horší.

      Jinak je ovšem jasný, že nejlépe se kritika vyjadřuje od klávesnice PC. Pamatuji časy, kdy rudé právo na tohle mělo rubriku "Nad dopisy čtenářů", nebo tak nějak - tam se také šlo krásně popasovat s vlasatci, pankáči a podobnými nepříteli klidu v ulicích.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:25 |  
        0 0

        já po nikom nechci obhajobu, proč nebyl. Je mi to fuk.

        Ale nechápu to. Chtěl jsem pouze na tu absurditu poukázat.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:36 |  
          0 0

          Myslím, že jsem pochopil smysl tvého příspěvku. ;-) Jen jsem si zkusil zavěštit, co po něm tak asi může následovat, pod dojmem dřívějších diskusí...

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:27 |  
        0 0

        byl jsem na setkani co poradal kdysi rebicek. tusim ze byli tri. byl jsem 2x. proste nekdy to nevyjde. nekomu to nikdy nevyjde, protoze klavesnice snese vsechno. tak to proste je a je to ocekavatelne. ale je fajn, ze se hosi k tomuto odvazili a mozna by nebylo od veci to poradat pravidelne, ale asi radeji v den zapasu. pro osobu v praze nepracujici je pochopitelne proc nebude jezdit si jen pokecat s rowdies

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          slaviator     před 9 lety 31.10.2014 11:34 |  
          0 0

          Taky jsem byl dvakrát na Řebíčka, jak se psaly písemné dotazy tak jsem jeden taky připojil, Řebíček odpověděl akorát na ty servilní co mu víceméně lezly do ritniho otvoru...

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:36 |  
      0 0

      To že nesouhlasím s postoji a chováním TS neznamená, že mě zajímají takováto setkání. Mě nezajímá jejich názor na věc. Mě vadí to co na stadionu nyní často vidím. Tečka - jakákoli diskuze je z bezpředmětná.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:40 |  
        0 0

        Ty musíš mít dost jednoduchý život... Ale jsem rád, že se nemusím pohybovat v tvém okolí. Taky tečka.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 11:59 |  
          0 0

          A ty máš velmi dobrý odhad na lidi. :-) Jestli neumíš diskutovat jinak, tak na mě prosím příště nereaguj, o tvá invektiva skutečně nestojím.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Travinho     před 9 lety 31.10.2014 22:49 |  
        0 0

        Souhlasím!

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:17 |  
      0 0

      Já nevím, co jste čekali ve všední den od 18:00. Ty narážky na Barru jsou hodně laciné /včetně těch na twitteru, které proběhly už v týdnu/. Mě zabere cesta do Vršovic cca dvě hodiny, to fakt myslíš, že kvůli diskuzi nepůjdu do práce? Proč se to nemohlo konat v sobotu před zápasem, třeba někdy po poledni? Vem si, že z větší části jsou ti, kdo mají k TS výhrady, starší ročníky. Tedy zaměstnání, rodina atd. Kromě toho si v každém vyjádření přečtou, že nic se měnit nebude, protože pyro k fotbalu patří, takže o čem by se diskutovalo?

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        edenian     před 9 lety 31.10.2014 15:20 |  
        0 0

        Edwarde, socialni site nepouzivam, takze nemam o nejakych narazkach ani tuseni. A moje vtipna hlaska muze byt tezko lacinejsi nez tady to vase vecny omilani nejakych argumentu, ktere stejne jeden od druhyho ani nechcete slyset. Chcete se proste hadat, tak se hadate. A evidentne nejaky pokus o trochu odlehceni, o ktere se tady obcas pokusim, protoze to tady vypada jak na bojisti vicemene nezabira. Nekdy si vzpomenu, jak to tady vypadalo pred lety a nebojim se rici, ze diskuze na SN je pekne v prdeli. A kdopak z toho tak asi ma nejvetsi radost.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 18:20 |  
          0 0

          Poslední, o co mám zájem, je se hádat. Fakt nevím, o čem je řeč, když mluvíš o odlehčení, nebo vtipném příspěvku. Vážně si nemyslím, že to tady vypadá jako na bojišti, ale taky si v poslední době vzpomenu na někdejší diskuze. Třeba to, jestli je vhodné nosit do kotle džínovou bundu nebo hadry Thor Steiner. Po tom se mi stýská. :-)

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 12:22 |  
      0 0

      Myslim, ze je veci kazdyho, zda chce byt aktivni a jakym zpusobem, s kym se chce schazet, apod. Ze nekdo tady vyjadril nazor neznamena, ze musi nutne mit zajem si to s nekym vysvetlovat osobne. S kym se clovek chce a nechce osobne stykat, je taky ciste jeho vec. Samozrejme tzv aktivni fandove cekaji na kazdou prilezitost, jak jinym fandum sdelit, ze jsou menecenni, nebot nefandi nahlas, nezpivaji choraly, nechodi na schuzky..

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        smely (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 13:17 |  
        0 0

        presne, neprisli jste za nama kdyz jsme chteli, tak ted drzte pysk...
        skoda, ze me to uz neprekvapuje. zkuste vzit mile deti v potaz, ze nekdo muze mit na praci taky neco jinyho a ze i tento fakt mu nebre pravo na to mit vlastni nazor na veci tykajici se SKS.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:50 |  
          0 0

          :-))) Ty se vylepšuješ příspěvek od příspěvku, ty kluku. Začíná se to trochu blížit Monthy Pythonům, jen tak dál!!

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:08 |  
            0 0

            za to ty jsi prispevek od prispevku lepsi v urazkach, gratuluju.

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              slavoj71 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:45 |  
              0 0

              Proboha, a kde v tom vidíš nějakou urážku??? Zrovna ty, břitký diskutér a polemik...
              Nezlob se, ale ta vaše parta, co jste si jí tu dali tak pěkně dohromady, je strašně citlivá na jakýkoliv projev nesouhlasu, ale o to ostřeji se vymezuje vůči všemu, co jí není po chuti.
              Chodím sem čím dál méně a čím dál tím míň rád ne proto, že se zde objevují názory, se kterými nesouhlasím, ale právě kvůli tomuhle stylu jejich prezentace, jaký zde opakovaně někteří předvádí.

              • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 02:19 |  
                0 0

                Ty jsi tady pourazel dva lidi kvuli jejich nazoru, zkus se podivat nekdy do huby. Jaky styl prezentace ti vadi? To jsem tedy nepochopil.

                • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 13:07 |  
                  0 0

                  prece te nemuze tohleto rozcilit, az povyroste, treba se nekdy mihne kolem rozumu...

  6. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Kunetice     před 9 lety 31.10.2014 11:41 |  
    0 0

    Já nejsem z prahy, ale divím se tribuně sever.
    Mě by osobně dost vadilo kdyby mi to uslintaný prase a ceckakou bábou týden co týden káleli na hlavu hovna.
    Prostě bych jím k tomu nedal příležitost a přístí transparent bych roztáhl " JUDE slavia" dle ČFA vše v pořádku - co nato UEFA!!!"

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:23 |  
      0 0

      Tohle by se mi líbilo taky a bral bych to jako vtipnou a inteligentní formu protestu.

  7. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 12:09 |  
    0 0

    Ano, nedostavil jsem se, je to skoda, ale zivot je otazka priorit, mel jsem jiny program.. a taky myslim, ze bylo vse uz receno.. ale jak vidim, jsme smaznuti jako gaucaci z internetu, co nevedi, co to je fandit... ale co, patri nam to, kdyz jsme tedy neprisli..:). Takze jak to dopadlo, tim, ze nikdo z kritiku nedorazil, byly nase namitky vyhodnoceny jako kecani gaucaku a zadny jiny zaver z toho nevyplynul? :)

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:24 |  
      0 0

      Internetoví válečníci, trollové a loseři, tak jsme byli včera titulováni na twitteru. :-)

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 12:28 |  
        0 0

        Haha, myslim ze museli mit vsichni radost, ze nikdo nedorazil, ze se to tedy potvrdilo, ze jsme menecenni chudaci, coz je zrejme nejvetsi udalost te schuzky.. presto bych se tedy pritomnych rad zeptal, esli se dospelo k nejakemu reseni nebo sebereflexi TS.. ale nemusite odpovidat, nenutim..:)

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:36 |  
          0 0

          Já, jak píšu výše, bych přišel, kdyby to bylo před zápasem. Ale nic bych si od toho nesliboval, protože veškeré postoje jsou známé. Za sebe bych měl vlastně jen jednu otázku, jestli je důležitější Slavia jako klub, nebo vlastní prezentace TS.

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 12:43 |  
            0 0

            nevim, esli bych prisel, kdybych mel cas. Sel bych klidne s nekym z TS na pivo, kde bychom pokecali.... ale na hromadnou schuzku, asi nemam uplne vuli se o tom s nekym hadat a bojovat.. preci jen TS je uzavrena skupina a maji spolecnou argumentaci, v niz se navzajem utvrzujou.. takze by to podle me bylo dost na nervy a nejsem si jist, zda mam chut se do toho poustet.

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:48 |  
              0 0

              Jasně, ona by to ani nebyla žádná velká diskuze. Ale já bych chtěl znát právě odpověď na tu jedinou otázku. Položil jsem ji tady několikrát a nikdy jsem nedostal odpověď.

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              quelhar (admin)     před 9 lety 31.10.2014 12:50 |  
              0 0

              Kdybys tam vcera prisel, tak bys treba zjistil, ze TS je vsechno jen ne uzavrena skupina se spolecnou argumentaci...

              • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:02 |  
                0 0

                fajn, tak treba mam zkreslene predstavy.

                • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                  martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:29 |  
                  0 0

                  ovsem treba pokud jde o pyro nebo nacisticke choreo, spolecna argumentace se stejnymi nazory se tady opakuje jako kolovratek.

                  • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:52 |  
                    0 0

                    i tyhle věci se tam řešily, ale jak píšeš, je to o prioritách.

                  • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

                    bongor     před 9 lety 31.10.2014 18:58 |  
                    0 0

                    Nechci se vracet k "nacistickému" choreu.Třeba se kluci trochu nešikovně vyjádřili,ale já už jsem to samé říkal před možná pěti lety a přitom nacisty ale vůbec nemusím.Tam šlo čistě jen o logiku věci,jak by Slavia mohla být židovský klub,když za celých šest let té hnusné okupace neměla s nacistickou mocí žádné zvláštní problémy,nebyla persekuovaná,tím méně zakázaná?

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            quelhar (admin)     před 9 lety 31.10.2014 12:54 |  
            0 0

            Ze vcerejsi diskuze vyplynulo, ze vetsinovy nazor je: dulezitejsi je Slavia jako klub, kdyz tak trvas na zodpovezeni...

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 12:56 |  
              0 0

              OK, to jsem moc rád. Znamená to tedy, že končí veškeré jednání, které vede k pokutám a Slavii poškozuje?

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:03 |  
              0 0

              ok, diky, tak uvidime, jak to pujde dal.

  8. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    spino     před 9 lety 31.10.2014 12:54 |  
    0 0

    Navrhuji vytvořit paralelu s odchodem Vladimíra Růžičky, který šel rozdávat know-how do Chomutova. Strašák by teď mohl mít čas přijít se svými zkušenostmi se subkulturou fans udělat pořádek na hokej.

    Už je to opravdu potřeba:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10730159_875395399144880_3458507148916264200_n.jpg?oh=e7973cb7a1f3749e6cc006394b639a80&oe=54E9B984&__gda__=1420498492_05200ee7642cb1baa890ed7216b27a7b

    PS: Berte tenhle příspěvek s nadsázkou. :)))

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 13:17 |  
      0 0

      To PS jsi snad ani nemusel psát. Pochybuju, že tě někdo bere jinak, než s nadsázkou. Vosle

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        bongor     před 9 lety 31.10.2014 19:00 |  
        0 0

        Opravdu nebere.

  9. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Borris     před 9 lety 31.10.2014 13:02 |  
    0 0

    Je to těžké. Musí se respektovat že spousta těch co mají tedy nějaké výhrady k TS, třeba ani nejsou z Prahy a tím je toho hodně dané. Konalo se to ve všední den a to je pro mimopražské dost obtížné. Práce, povinnosti, někteří už mají i svoje rodiny atd. A při tom všem, se asi tězko někdo potáhne do Prahy kvůli schůzi s fanoušky. To se holt musí respektovat a zohlednit. Ale jinak palec nahoru za takovéhle schůze, je jen dobře a ku prospěchu věci, že se něco takového koná. Jen bude pro příště lepší přesně jak tu někteří psali, dát to třeba v den zápasu nebo tak. Aby to bylo více dostupné i pro ty, kteří to časově hůř zvládají. Já jinak patřím k těm, kteří TS hodně uznávají a drží jí palce. Samozřejmě ke kritikům toho co se dělo v derby a v posledních domácích zápasech atd. jednoznačně patřím a patřit budu. To se prostě vůbec nepovedlo a kor derby! Ale jak jsem už psal po derby, věřím tomu že všecko asi nejde ohlídat a těch pár 16 letých fracků co jsem je viděl jak drží ty dýmovnice, tak věřím že ani možná k TS nepatřili. A jinak já bych to nazval zhruba tak, že stejně jako mají týmy pár zápasů nepovedených, tak totéž se může přihodit i TS. Jenže zatímco TS už léta patří k velikým oporám Slavie a takovéto zaváhání a špatné období se jí přihodí jednou za čas, tak hráči na hřišti a vedení Slavie předvádí naprostou hrůzu už asi pět let vkuse nepřetržitě.

    Jinak osobně musím říct, že je mi hodně líto že Strašák se stahuje do ústraní. Vím že to neznamená, že se vším končí, ale já si přecejen neumím představit, že by v čele TS byl někdo jinčí než on. To on je pro mě symbolem toho, jak moc se za ty roky úroveň fandění zvedla. Na Strahově a pak to pokračovalo v Edenu. Za těch deset let odvedl super práci. Fakt klobouk. Už jen kvůli tomu, že všecko to dělal jen ve svém volnu a čistě jen z lásky ke Slavii. Proto musím i říct, že ho na druhou stránku docela chápu. Je mi jasné že mu asi síly museli docházet, při pohledu na to, jak se roky placáme v bahně, na hřišti hrůza a on zatím vytrvale hnal celý kotel k fandění i přes tohle všecko. A stejně tak je mi jasné, že časově náročné to muselo být fakt neskutečně. A Strašák má přece taky nějaký svůj soukromý život, nějaké svoje další zájmy a povinnosti a život přece není jen Slavia a TS. Takže tímto bych chtěl Strašákovi za vše moc poděkovat a popřát mu do budoucna hodně štěstí jak v jeho další činnosti pro TS a i v osobním životě.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Pepino44     před 9 lety 31.10.2014 13:35 |  
      0 0

      Borrisi,velmi dobře napsáno- Tak to cítím i já.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:18 |  
      0 0

      Myslim, ze by hlavne neskodilo respektovat, ze kazdej je jinej a ma jiny priority v zivote. Kazdej ma nejakou praci, konicky, necemu se rozhodne venovat vic, necemu min. Fandeni a podpora klubu muze mit ruznou podobu. Nekdo chodi na sever, dela choreo, jezdi na vyjezdy.. jinej chodi na vychod a jen kouka na fotbal, nekdo si cte o slavii knizky, jinej si povida o slavii na sn. Co je vic a co je min? Myslim, ze muzu mit pravo na nazor, aniz bych byl nejak extra aktivni a veskery volny cas travil pro slavii. To ja proste nechci, mam jine priority a nadavejte mi jak chcete, vetsi cast volnyho casu venuju jinejm vecem, ktery me naplnujou vic nez fotbal, sorry. Byt me slavie zajima a bavi, mame slavii v rodine a v krvi, vzdycky ji budu fandit, necitim potrebu byt aktivni a snazit se veci kolem slavie menit, ucastnit se podobnych debat, apod. Alespon ted ne, ackoli jsem jeden cas uvazoval, ze by me bavilo aktivneji se zapojit do sn, psat clanky, moc se mi libi prace, kterou tady redakce dela. Ale nakonec prevazily jine veci, kterym se chci venovat a kvuli kterym na slavii nemam tolik casu. Takze tak to je, necitim potrebu se omlouvat, ze jsem neprisel, necitim to jako povinnost, treba je to skoda, mohl jsem se dozvedet vic, ale vsechno se stihat neda. Bylo by fajn, kdyby to aspon par lidi respektovalo.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 14:22 |  
        0 0

        A jeste k veci. Podle reportu mi prislo, ze nejvetsi udalost a zaver debaty byla, ze se kritici nedostavili, coz zrejme bagatelizuje a znehodnocuje jejich kritiku. Je uplne jedno, kdo se dostavil, otazka, zda fanousci klubu nahodou vic neskodi nez ho podporuji, je mnohem podstatnejsi nez to, kdo prisel. Nase hlavni vytka, ze fanousek by nemel delat veci, ktere klub poskozuji, je porad stejne zavazna a kazdej, kdo ma rad slavii, ji musi brat vazne, at uz nekdo prijde nebo neprijde o tom diskutovat.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Borris     před 9 lety 31.10.2014 14:59 |  
        0 0

        Nevím jestli jsi svůj příspěvek mířil přímo na mě, ale každopádně to nebylo zapotřebí. Vždyť já to rozhodně respektuju, že každý má nějaké zájmy a v podstatě s tebou souhlasím.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 15:01 |  
          0 0

          Nene, promin, tak jsem to samo nemyslel, spis jsem doplnil tvuj pohled na vec.

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            Borris     před 9 lety 31.10.2014 15:49 |  
            0 0

            V pohodě :-) určitě tvoje doplnění je na místě a souhlasím s tím.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      bongor     před 9 lety 31.10.2014 19:05 |  
      0 0

      Přesně tak Borrisi,mám obavy,že druhý Strašák se jen tak nevylíhne a je to velká škoda.Chápu,že věnovat deset let věci Slavie,to musela být tvrdá řehole a že TS pozvedla fandění ve Slavii o několik tříd,o tom jsem nikdy ani na chvíli nezapochyboval.Hlavně díky Strašákovi,proto Ti Strašáku za sebe a za Slavii moc děkuju,přeju To,by Ti všechno v životě šlo tak dobře jako "akce TS".

  10. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    edenian     před 9 lety 31.10.2014 15:23 |  
    0 0

    pyronepyro STRASAKU DIK!!!

  11. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    steev (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 15:50 |  
    0 0

    Po těch všech komentářích co zde byli bych nečekla že nedorzí ani jeden ze všech těch co zde kririzovali TS. Škoda.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      edenian     před 9 lety 31.10.2014 16:03 |  
      0 0

      Neboj, jiste brzy vyplave belgickej manual jak prevychovat TS. A klub by to mohl vydat knizne.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        spino     před 9 lety 31.10.2014 16:10 |  
        0 0

        To by bylo delší, než Marxův Kapitál. :D

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:07 |  
        0 0

        mozna by bylo nejlepsi, kdyby sis nasel manual, jak neurazet lidi..

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          bongor     před 9 lety 31.10.2014 19:09 |  
          0 0

          Zvláště by se měl spino zdržet kritiky Barra,tomu nesaháš ani k ponožkám,jen se zbytečně znovu shazuješ.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          edenian     před 9 lety 31.10.2014 20:48 |  
          0 0

          Urazka ?!?! To je taky joke, ze jo.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      slaviator     před 9 lety 31.10.2014 16:11 |  
      0 0

      Když clovek je do sedmi v práci tak trochu nestiha...

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 16:36 |  
        0 0

        A ještě k tomu když bydlí asi 143 km od Edenu... :-(

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 18:02 |  
          0 0

          No myslím Wulfe, že tebe (a nemyslím to nijak špatně!) tam opravdu nikdo nečekal :)

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 19:11 |  
            0 0

            já vím :-)

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          slaviator     před 9 lety 31.10.2014 18:40 |  
          0 0

          To já asi 5, ale prostě po xx hodinách v práci když to clovek konečně někdy před 19 zapichne, tak je rad ze dojede k sobě a svali se do postele... Soukromej sektor je krutej :-)

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 19:12 |  
            0 0

            tě vykopli ze školy, že makáš?

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:06 |  
      0 0

      vidim, ze kolovratek pokracuje.. co kdybys radej napsal, k jakym zaverum jste dospeli, jiste by to bylo prinosnejsi.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        steev (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:18 |  
        0 0

        Jestli si reagoval na mě tak já si budu psát co chci a jestli tě to tak zajímá,čemuž se opravdu dost divim vzhledem k tvejm předešlejm komentářům tak si měl dorazit.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:21 |  
          0 0

          snazil jsem se tu vysvetlit, ze existuji i taci, ktere to zajima, ackoli se nemohli nebo nechteli dostavit osobne a aktivne se diskuse ucastnit.. zda se, ze to vysvetlovani je zbytecne a stale se tu jen omila, ze kdo nedorazil, je pitomec..

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            steev (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:31 |  
            0 0

            Tak já nikde nevidím nic ve smyslu že by byl někdo pitomec ale jak myslíš. Jestli ti nestačí článek a chtěl by si víc informací tak já určitě nebudu ten co tady bude psát nějaký report. Podivuju se nad tím že se nenašel jeden jediný kritik co by dorazil, nic víc nic mín.

            • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

              martyni (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 17:47 |  
              0 0

              tak jo, zjevne si nerozumime nebo rozumet nechceme. mne zas prijde pozoruhodny, ze jedinym zajimavym zaverem ze schuzky je, ze nekdo nedorazil.

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            bongor     před 9 lety 31.10.2014 19:14 |  
            0 0

            Já jsem se nedostavil i když TS obdivuju,nemyslím si,že se kritici někde poschovávali.každej určitě máme právo říci svůj názor,jen bych byl pro to,vždycky si pořádně rozmyslet co říkáme a co píšeme.Každá naše rozmíška je totiž živá voda pro naše úhlavní bolševické kamarády.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      pl3     před 9 lety 31.10.2014 17:47 |  
      0 0

      To já se zase divim, že tě to překvapuje, osobní setkání nejsou vhodná platforma pro internetový kritiky...:)

  12. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 18:46 |  
    0 0

    Dámy a pánové
    ANO, je to smutné, že nikdo z nás, zhůvěřilců, které zajímá jen ten fotbal a fakt jim trochu vadí to, když někdo v jménu čehokoliv našemu klubu principiálně škodí, nedorazil na schůzi. Na druhou stranu, o čem byste psali v tuto nekřes'tanskou hodinu, kdy jenom zaprděnci, jako my, sedí u počítače? Máte v ruce zbraň, kterou nás kdykoliv sestřelíte: Byl jsi na schůzi? Nebyl! Tak drž hubu! Moc se mi líbí ta tolerance k jinému názoru, to jak byl dopředu sestřelen na twitteru Barra / s nímž jsem měl mnohou kontroverzi a pravděpodobně budu mít i další, ale přesto ho považuji za velmi inteligentního člověka/,je opravdová ukázka demokratické diskuze. Ano, máte pravdu, my se vás bojíme, o diskuzi nestojíme a vymlouváme se třeba na to, že nejsme z Prahy. Stydím se za to, jaký jsem zbabělec, že jsem místo diskuze o tom, že Pyro patří k fotbalu, dal přednost zaměstnání. Hanba mi.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      bongor     před 9 lety 31.10.2014 19:16 |  
      0 0

      Až spolu Edo někdy půjdeme na pivo,vezmu si sebou pár prskavek a společně se tomu zasmějeme.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Edwardtheiron     před 9 lety 31.10.2014 19:24 |  
        0 0

        Bongore, já s tebou rád zajdu na pivo, ale mám, bohužel, obavu, že to spěje k tomu, že se velmi nezasmějeme.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 20:55 |  
      0 0

      tady ale nezaznělo, ať všici, co nebyl na debatě s TS, drží hubu. To jste si vsugerovali vy, potrefené husy.

      Nejsi jediný, kdo nerazil kvůli práci, ale alespoň tady nemusíš vyřvávat ironické nesmysly. Tím tomu dodáváš absurdní nádech. Celkově tu tvůj příspěvek vyznívá dost ukřivděně a uplakaně.

      Postavil jsi se do čela kritiků, tak bych čekal, že přijmeš odpovědnost. Pak se prostě nemůžeš divit narážkám.

      P.S. máš zvláštní představy o tom, co je demokratické.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Travinho     před 9 lety 31.10.2014 23:00 |  
        0 0

        Děláš si legraci?

        "ALE kde jste byli vy všichni Edwardové a další kritici? Pod článkem ohledně TS mega diskuse, přes 300 komentů a na živo nic? Bojíte se opustit bezpečí internetu? "

        Prvně jej tu veřejně napadáš a pak se divíš, že je ukřivděný? Kdo by na jeho místě asi nebyl?

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 07:20 |  
          0 0

          sorry, měl by to unést, měl by tohle čekat. Ale to je asi už o životním přístupu a schopnosti nést důsledky svého jednání.

          A dál už se v tomhle tématu nevrtám, za mě konec.

          • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

            Edwardtheiron     před 9 lety 01.11.2014 07:34 |  
            0 0

            Jestli to podle tebe měl čekat, tak ještě neznamená, že si to musí nechat líbit... A věta "nést důsledky svého jednání" zní dost zvláštně, když jde z mé strany o to, aby se dodržovala pravidla.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Edwardtheiron     před 9 lety 01.11.2014 07:31 |  
        0 0

        Promiň, ale tobě asi přeskočilo. Já jsem s nikam nepostavil, jen jsem napsal, co si myslím. A že absurdní nádech má spíš tvá reakce, ti vysvětlil Travinho.

  13. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    5094     před 9 lety 31.10.2014 19:21 |  
    0 0

    Já jsem se schůze zúčastnil a jsem rád, že se mi to díky volnu z práce a pochopení manželky (jela se synem na trénink místo mne) jsem v Edenu mohl být. Často se mi to nestává, díky náročné práci a velké rodině. Naprosto chápu ty, kteří z jakýchkoliv důvodů nedorazili.
    Dělení na ty, kteří přišli a kteří ne vidím spíš na netu. Na včerejší schůzi (setkání) jsem žádné nenávistné reakce nezaregistroval.
    Jsem velmi hrdý na to, že jsem členem komunity s názvem TS a dokonce jsem si její logo nechal vytetovat na ruku.
    A jsem velmi rád, že leadři TS si v poslední době uvědomili, že nejen oněch 10 - 20 velmi pracovitých kluků je TS, ale i dalších několik tisíc nás, kteří "pouze fandí, zpívají chorály a drží ty nejlepší chorea, v této republice.
    Do slávistického kotle chodím 44 let a TS je nejlepší kotel, který jsem nejen na Slavii, ale i v Čechám a předtím na Slovensku zažil.
    Každá krize je prospěšná pro budoucnost a TS nyní prochází mírnou krizí. Pravda patřím k umírněnějšímu křídlu a nejsem zastáncem pyrotechniky. Nevadí mi, pokud mi nehoří pod prdelí, což se mi několikrát stalo na výjezdech. Většina z nás ví, že dýmovnice, které přeruší zápas jsou úlet. Házení předmětů na hřiště také pravděpodobně povede k sítím na TS i když brankář Brna si velmi zasloužil vykoupat v Botiči. je to totální hovado. Já doufám, že současný vývoj TS povede k jejímu sjednocení. Že leadři si uvědomí, že nejsou jediní spasitelé Slavie a my ostatní oceníme, co pro Slavii i nás dělají.
    Podstatný výstup ze včerejsího setkání, alespoň pro mne, je, že se TS pokusí nedat FAČRU záminku k dalšímu šikanování Slavie, tedy pro zatím na podzim. Dle mého názoru se dá nesouhlas s FAČR vyjadřovat vtipně, což bývalo to, co TS zdobilo. Např. Pelta je Řepka je výstižné a nenapadnutelné. No v současné době je důležité, aby došlo ke konsolidaci celé fanouškovské základny a pochopitelně i týmu
    Snad se to podaří. Držím nám všem palce.
    A díky Strašáku za vše, byl jsi skvělý vedoucí TS a určitě tě zkušenost s ovládáním několika tisícového davu a managing týmu nadšených lidí dovede k dalším skvělým zítřkům. Vím, že příspěvky tady nečteš, včera jsi to říkal, tak aspoň symbolicky.
    P.S. velmi mile mne překvapilo, že všichni účastníci včerejší diskuse se vyjadřovali inteligentně a k věci.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      bramburek (přítel SN)     před 9 lety 31.10.2014 22:02 |  
      0 0

      Děkuji za perfektní, a myslim že velice objektivní, příspěvek, pod kterej se můžu plně podepsat.

      Má lenost mi nedovolila to napsat, tak děkuju, že si to udělal za mě, přesně tak to cítím já. A moc bych si přál, aby fandové, hráči a vlastně celá Slavia táhla za jeden provaz.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 00:03 |  
        0 0

        za jeden provaz... nojo, ale za kterej?

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      subHuman     před 9 lety 31.10.2014 22:54 |  
      0 0

      Díky za tento příspěvek. Je všeříkající a ze včera se tě pamatuji.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      edenian     před 9 lety 31.10.2014 23:24 |  
      0 0

      Jo tohle taky beru.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 02:22 |  
      0 0

      Diky, to zni velmi rozumne.

  14. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    subHuman     před 9 lety 01.11.2014 00:19 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, v jakém stylu se zde na SN v poslední době objevují komentáře, tak jsem si říkal, že zejména ohledně tohoto tématu přispívat nebudu, ale absurdita některých zdejších příspěvků mi nedává jinou možnost. Je to také můj jediný příspěvek k tomuto tématu.

    V první řadě bych chtěl jménem TS (a jelikož NIKDO jiný z aktivních lidí z TS sem nepřispívá, tak se domnívám, že si to mohu dovolit) poděkovat všem, kteří se na včerejší setkání dostavili. A to nejen z řad fanoušků, ale i vedení a zaměstnanců a bratra majitele klubu.
    Bohužel se naplnila má pesimistická předpověď, že dorazí max pár desítek lidí. Z oněch dorazivších cca 50 bylo min. 30 aktivních z TS (i toto číslo bylo pro mne zklamáním). Chápeme, že 18:00 ve všední den není ideální doba, ale doufali jsme, že na druhou stranu každý pochopí, že v den zápasu se podobnému setkání nemůže věnovat nejen nikdo z klubu (za klub byli přítomni 4 zástupci - ředitel komunikace Jiří Vrba, finanční ředitel a předseda představenstva Adam Řebíček, technický ředitel Jiří Trepeš a pracovník tiskového oddělení Michal Býček) a nebylo by možné poskytnout ZDARMA boardroom v Edenu, ale nemohl by se zúčastnit ani nikdo ze "zástupců TS", jelikož, a to možná bude pro některé z vás překvapením, zápas pro nás začíná již X hodin před výkopem - buben, stojany a další věci se jednoduše sami od sebe neudělají. Vyloženě směšně pak zní argumentace ve stylu "My na rozdíl od TS chodíme do práce, máme rodiny a jiné priority." Bude to pro mnohé překvapivé, ale i my jsme lidé z masa a kostí, máme rodiny, zaměstnání, koníčky, povinnosti. Většina z nás nemá zájem na tom, se veřejně prezentovat. Přesto, na základě veřejné poptávky, byla část z nás ochotna předstoupit před veřejnost a odpovídat na cokoli, nést zodpovědnost za masu - na Tribunu Sever chodí tisíce fanoušků. Chtěli jsme se k problému postavit čelem, nikoli pouze zpoza klávesnic - ostatně, na SN nikdo z aktivních nepíše... Chtěli jsme dát všem šanci vyčistit vzduch. Smutná pravda je, že na setkání dorazilo cca 45 účastníků, z nichž cca 30 bylo aktivních fanoušků z řad TS.
    Objevují se zde dokola nesmyslné komentáře, podsouvající ostatním, že se TS povyšuje nad ostatní, běžně se zde TS podsouvá nevyřčené "Nefandíte, nemáte právo na názor".
    Nejen ti, kdo byli na včerejší diskusi, ale i ti, kdo nás znají osobně, jistě potvrdí, že z našich úst nikdy nic takového nezaznělo. Vážíme si každého slávisty. Každého, kdo má červenobílou krev a sešívané srdce. Nerozlišujeme, kdo je víc a kdo míň slávistou. Vážíme si stejně těch, kteří naší milované Slavii fandí ze vzdálenosti stovek kilometrů a šíří její slávu ve svém okolí, stejně jako všech členů Odboru přátel po celé republice a všech dalších slávistů. Odmítáme nálepku těch, kteří chtějí slávisty kastovat. Naším cílem je jednotné, velké uskupení všech slávistických fanoušků, proto jsme se stali i odbočkou OP.
    Chci zde i zdůraznit, že jsme v pravidelném, dalo by se říci každodenním, kontaktu s vedením klubu a "problematické" otázky spolu pravidelně řešíme.
    Osobně považuji za nešťastné, když se ke včerejší schůzce vyjadřují a hodnotí ji ti, kteří na ni nebyli přítomni, a pouze si domýšlejí její průběh a výsledky. Děkuji znovu Quelharovi, který se zhostil nevděčného úkolu a ze schůzky sepsal report.

    Často se (nejen) zde zmiňují pokuty udělované Slavii. Ve většině případů se zmiňují ve spojitosti s chováním TS, většinou také oprávněně. Tolik moc už se neřeší, zda je posuzování prohřešků objektivní, a zda sami fanoušci, kteří toto chování soudí, se chovají tak, jak mají. Nejen během utkání s Jabloncem byla řada z nás jinde než obvykle - na východní tribuně, na západě. Tolik vulgarit a urážek se z celé TS snad neozve během celého zápasu. Umravňoval někdy někdo tyto sprosté křiklouny? Domnívám se, že nikoli. A domnívám se, že je neumravňoval správně. Fotbal jsou emoce. Ti, kteří argumentují "kultivovaným" prostředím v Anglii, tam zřejmě nikdy nebyli. A pokud ano, tak asi pouze na Arsenalu či Chelsea. V okolí stadionu se v Anglii dějí mnohem horší věci, než u nás. Na stadionech se skandují mnohem horší urážky (umí si snad někdo v ČR představit, že by ČR oslavovala smrt Václava Havla, tak jako je běžné v UK oslavovat smrt Margaret Thatcherové?

    Chěl bych vyzdvihnout příspěvek uživatele 5904, jehož odvahu a výstup si pamatuji již ze včerejšího večera.

    Svůj předlouhý příspěvek chci zakončit jediným - všichni jsme slávisté, pojďme hledat cesty, jak se spojit, jak společně bojovat za Slavii a přestaňme vyhledávat rozbroje a žabo-myší války. Pojďme Slavii každý podpořit tak jak umíme - někteří na tribunách, někteří zde, na anonymním internetu.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 02:41 |  
      0 0

      Dobra, mozna nikdo z aktivnich zde neprispiva, ale pisou jsem lidi, kteri se prezentuji jako soucast TS a kteri tohle kastovani delaji. Na ty se tu reaguje opravnene.

      Opet je tu zminovan stesk po tom, ze kritici neprisli. Uprimne, to preci neni prekvapeni, jak jsi poznamenal nize, nekdo proste fandi na TS, nekdo se o slavii zajima na SN, tim neni menecenny, zaroven se ale moc nepredpoklada, ze se bude ucastnit nejakych debat. Ostatne ted to vypada, jako by slo o debatu pro diskutery na SN, tak to je skoda, ze to tak nebylo nejak vyraznejsim zpusobem prezentovano. Ja jsem si informace o akci vsiml nahodou, kdyz kdosi v diskusi zminil den ci dva predtim, ze se debata bude konat a ze doufa, ze mistni kritici prijdou (mezi radky - oni jiste neprijdou).

      Kdybych vedel, jak velke rozcarovani to vseobecne vyvola, ten cas bych si udelal, jen skoda, ze jsem to nevedel s nejakym rozumnym predstihem. Osobne si ale myslim, ze nazor zdejsich "kritiku" byl vcelku jasny, nelibilo se nam choreo se spartou ze zrejmych duvodu a nelibi se nam, ze kvuli pyrotechnice klub dostava pokuty a jsou prerusovany zapasy. Tedy ve zkratce, pri vsi ucte k TS tu jsou veci, ktere poskozuji slavii a to se - svete div se - nekterym slavistum nelibi. Nejde tedy o nic, co by si zadalo nejake hlubsi vysvetlovani, je to vcelku jasny a pochopitelny nazor.

      Tedy spis bych predpokladal, ze nejdulezitejsi smysl debaty byl vnitrni vyjasneni nazoru v ramci TS, tedy zda kritiku vyslyset a prestat delat veci, za ktere slavie dostava pokuty a jakym zpusobem to pripadne zajistit. Zda se, ze se to povedlo, coz ocenuji, byt zaver prezentovany 5904, ze jde o nesmyslnou sikanu FACR a ze se TS zdrzi nekterych veci do konce podzimu, nesvedci o nejake zasadni reflexi, ale spis o docasnem sebeomezeni, se kterym se TS vnitrne neztotoznuje.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 07:17 |  
      0 0

      Pěkně napsáno, také bych tyhle žabo-myší války ukončil.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        edenian     před 9 lety 01.11.2014 10:56 |  
        0 0

        A k nekterym pasazim subova vyjadreni bych poznamenal klobouk dolu, pane.

  15. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    Barra     před 9 lety 01.11.2014 01:47 |  
    0 0

    Hezky vecer, Slaviste, kteri jste jeste vzhuru, jinak dobre rano. U nas je prislovi, ze "z ceho je srdce plne, pretekaji usta". Preklad je sice kostrbaty, nicmene jde o to, ze ti kteri radi mluvi nebo pisi u jinych, musi je mit velmi radi. Vidim, ze moje jmeno se tady dnes celkem sklonovalo, ale asi to nebude tim, ze byste me meli v srdci. O Spina mi to nevadi, horsi by bylo kdybychom nazorove tahali za jeden provaz - za to vrele dekuji. Ale uz jsem si zvyknul na to, ze Spinosaurus si musi nutne svoji polivcicku ohrat, jakmile dostane sanci si do me rypnout. Kdyz uz nema vecne argumenty, tak alespon kopnout do kotniku, vid Spino?

    Od Edeniana me jeho poznamky celkem prekvapuji, ale clovek se nemuze kazdemu zavdecit. Snazim se z toho nedelat manual, ale za to, ze se neumim v cestine strucne vyjadrit, jsem se jiz vice krat omluvil. Nektery ucastnik se tady jiz vyjadril nad tim, ze diskuse na SN se zmenila posledni leta. Ja mam spis pocit, ze za posledni mesice a tydny. Kazdy z nas vidi a vnima veci jinak, a jen hlupak si muze myslet, ze ma univerzalni pravdu. Snazim se timto hlupakem nebyt, ale jestli kritici si to o me mysli, proc by ne, na to maji pravo. Presto mam pocit, ze se tady, abych pouzil fotbalovou terminologii, nehraje na mic,


    ale tackluje se hrac. Misto aby se reagovalo na argumentaci, tak se radeji pustime do autora prispevku.

    Tak panove, lahev tomu, kdo najde pasaz kde jsem se obouval do TS jako celek. Vzdyt je ale tak snadne si najit obetniho beranka, ze? Nekritizoval jsem TS, nekritizoval jsem zpusob fandeni, nekritizuji choraly, dokonce ani moc nekritizuji choreo (ano, projevil jsem udiv nad tituly Slavie behem protektoratu, ale nehledal jsem za tim nic vic. Divil jsem se v minulosti nad choreem, kde muz v cernem vyhrozuje Uzi-samopalem s napisem ' prisel cas na vyuctovani', nebo neco takoveho).

    Takze cim jsem nektere Slavisti tady tak popudil, ze me kritizuji za to, ze jsem nebyl na setkani TS? Tim, ze jsem kritizoval hazeni predmetu na hriste, zacinaje kecupem a horcici, pres smrst na brankare Zbrojovky? Ze jsem odsuzoval dymovnice, ktere nucene vyvolaly preruseni zapasu? Ze jsem dal za pravdu Miroslavovi Berankovi, ktery ostre chovani techto fandu odsoudil? Ze jsem psal, ze tyto hlouposti JEDNOTLIVCU (a nikoliv TS jako celek)
    Slavii jen skodi? Ze jsem psal, ze podle me zavedeni fan-karty (ktere stejne prijde, a hlavne v posledni dobe zapas od zapasu tomu davaji nekteri fandove jen extra argumenty FACR) alespon bude vest k tomu, ze tito rado-by-fandove pro ktere je vlastni radeni dulezitejsi nez zajem Slavie budou vychytani a na nejaky cas se na fotbal nedostanou? Ze jsem psal ze byt majitelem Slavie, bych prioritne investoval do lepsiho kameroveho systemu, aby se tito vytrznici dali identifikovat? Ze jsem psal, ze u nas jsou fandove moc hrdi na to, aby klub musel za ne a jejich neplechy platit pokuty, misto aby tyto penize pouzil na mladez, a fandove sami veskere pokuty mezi sebou vyberou? Klidne nemusite souhlasit, zda se mi ale hloupe a smesne, ze kvuli tomu jsem prezentovan jako skalni nepritel TS. Nebo ze by vazne neslo o obsah argumentace, ale spis o to, posadit me na sve misto? Budis, s tim
    vazne nic neudelam. Ale snad mi tedy nekdo tady vysvetli jaky prinos ma pro Slavii niceni majetku Slavie nebo zarizeni na jinych stadionech, hazeni veci na hriste, nucene prerusovani zapasu v nejhorsim moznym okamziku kvuli hratkam s dymovnicemi. Rad tyto argumenty vyslechnu, mozna ze pochopim o co vlastne jde.

    Quelhar tady poznamenal, ze vetsinovy nazor vcerejsich ucastniku byl, ze nejdulezitejsi je Slavie jako klub. Fajn, alespon na necim jsme se dohodli. Nemam chut to ted vyhledavat, ale presne tento nazor jsem tady v uplynulych dnech pouzil. Jsem rad, ze padly slova, ze TS se pokusi pro zbyle domaci zapasy nedat DK moznost dal Slavii trestat. A samozrejme vim, ze TS nemuze byt zodpovedna za vsechny jednotlivce. Coz jsem nikdy netvrdil, i kdyz ti, kteri hledaji hul aby mohli psa bit, to stejne opet prehlednou.

    A jinak napadnul, nebo lepe obtezoval v tydnu behem zapasu fanda Hamburku Francka
    Ribéryho. Hamburk se mailem omluvil jak Bayernu Muenchen, tak Ribérymu samotnemu, s tim ze sankce ktery klub sam udeli tomu fandovi bude prisna. Co se tyka mne, klobouk dolu. Tak si predstavuji fair play.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 02:26 |  
      0 0

      Diky, Barro, za rozumny nazor a klidnou reakci na nesmyslne vypady vuci tobe.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      Wulfstan (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 09:11 |  
      0 0

      Hezké, Barro, hezké. Obdivuji Tvůj klid a nadhled. Jenom takovým psím exkrementem, jako je Vosel/spino bych se vůbec nezabýval

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      klimi     před 9 lety 01.11.2014 09:26 |  
      0 0

      Mě by jen zajímalo, jak chceš dokázat, aby se díky kartě fanouška dokázal pachatel lépe identifikovat, tomu moc nerozumím...Díky za odpověď.

      Upřímně chování fanoušků vůči brankáři Zbrojovky nebylo rozumné, ale svaz by se měl také zabývat spíše chováním brankáře Hladkého, který svou debilní provokací celou tuto "akci" zavinil.

      Upřímně č.2, názor Beránka vzhledem k tomu, co poslední dobou předvádí, mě už moc nezajímá...Házet vinu na fanoušky poté, co Škoda 3x z tří metrů nepromění 1000% tutovku a Zmrhal svoji 90% tutovku trefí jen do golmana je smutné. Možná by se radši měl věnovat tomu, aby Slavia hrála konečně fotbal hodný jménu našemu klubu, což se mu zatím vůbec nedaří, ba naopak a klesáme herně zase ještě níže, skoro jako za Pastoora...Tím však opět neříkám, že bylo chování fanoušků v pohodě.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Pepino44     před 9 lety 01.11.2014 09:52 |  
        0 0

        Tak s tímhle opět nemohu souhlasit, Beránkovi jde vyčítat,že třeba postavil toho a měl postavit onoho,že včas nevystřídal,nebo naopak vystřídal moc brzo a potom při zranění nebylo kým střídat,prostě věci,které se týkají vedení hry. Nelze mu však vyčítat,že Škoda nepromění x krát šanci,nebo jiný hráč za zápas zkazí x přihrávek. To jsou věci,které se hráči musí naučit v žácích,max v dorostu. Na to,aby je to trenér učil v první lize je pozdě a ani na to není čas. Trenér musí pracovat s materiálem jaký má k dispozici,když je tento materiál horší kvality,nemohou být výsledky nadprůměrné. Nejsem z těch,kteří očekávali po nástupu Beránka útok na titul nebo poháry,naopak jsem brzdil nadšení po prvních kolech,kdy jsem psal,že tyto výsledky jsou jenom shodou náhod,kdy všechno vyšlo a ne stabilním zlepšením,byl jsem několikrát okřiknut. Ale již dost,doufám,že po dnešku budeme spokojenější.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Barra     před 9 lety 01.11.2014 09:57 |  
        0 0

        Uprimne receno, abych zustal u tvych slov, vubec nechapu tvuj dotaz na fankartu. K identifikaci jsou kamery, fankarta je jako ridicsky prukaz, ktery ti muzou odebrat kdyz spachas tezke prestupky v doprave. Samozrejme ze bez ridicaku muzes klidne dal sednout za volant a dal si hrat na pirata silnic, bez fankarty se uz na fotbal nedostanes. Vazne mi unika smysl tveho dotazu.

        Ad uprimne sub 1. Ano, chovanu fandu bylo debilni, coz absolutne nevyvrati tvuj nazor ze svaz se mel venovat brankari Brna. Kdyz za volantem nekdo na tebe ukaze prostrednicek, to ti da opravnenost abys ho za to srazil z dalnice?

        Ad uprimne sub 2. Nezlob se, to je podle me hloupa poznamka. Tak trener muze za to, ze hrac nepromeni 1000% tutovku a Zmrhal tu jeho 90% napali do brankare? Je to podle me dost simplisticky nazor, ale nebudu ti v tom branit. A to podle tebe odebira pravo Berankovi, aby se vyjadril k dvojitemu preruseni nota bene dvou zapasu za sebou, kteri zavinili fandove, a to v okamziku kdy jsme dohaneli ztratu?

        A abych opet zustal u tvych slov: zajimalo by me, proc ses treba nepozastavil nad slovy Quelhara, ze sice vetsina souhlasi ze na prvnim miste prijde osud a blaho Slavie, coz znamena ze mensina ma stale dojem, ze prioritni je to co oni chteji, a ze klub prijde az na druhe misto. Dekuji za odpoved.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 12:09 |  
        0 0

        Klimi nezlob se, ale to je detinsky alibismus ve stylu "nene, to on si zacal".
        1) Svaz by se jiste mel zajimat chovanim brankare i fanousku, pochopitelne nelze rict, ze to zavinila jen jedna strana, jak rika Barra, kdyz ti nekdo v aute ukaze prostrednicek, nemuzes ho vytlacit ze silnice, tak nemuzes na fotbale hazet veci po lidech.
        2) Stejny pripad, kdyz tym nehraje dobre, nedava to pravo fanouskum udelat si pyrosou a prerusovat zapasy s tim, ze oni uz ten gol nedaji.. Gol muze padnout kdykoli behem zapasu a v obou pripadech doslo k preruseni v dobe, kdy se zapas lamal.
        Tedy citim z tveho vyjadreni, ze chyby lze videt jen a jen jinde nez u fanousku z TS, pro ktere hledas jen alibi.

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      edenian     před 9 lety 01.11.2014 11:42 |  
      0 0

      No tak asi bych mel odpovedet, ok. Poznamky k manualu atd. byl jak jsem jiz napsal pokus o odlehceni mistni diskuze ktera je v poslednich tydnech ... A pokus / asi nepovedeny, nebot nekteri ho nazyvali urazkou :-))))))) / vysel pouze z pobaveni nad nekonecnym stale stejnym opakovanim argumentu obemi stranami neposluchanych, neprijimanych, antagonistickych. Rozhovory Barry s kluky hajicimi TS takove jsou a jsou tak objemne, ze jsem z toho zacal mit srandu. I kdyz sranda mozna neni presne slovo. Protoze je to tanec na vlastnim hrobe. A kdo nechape, ze velkou radost z toho maji nasi protivnici, tezko mu vice argumentovat. Proste podle mne to tady pripomina bojiste. Edwardovi ne, budiz, me jo.

      A druha vec, kterou asi mam nejak vysvetlit se tyka me posledni diskuze s Barrou, po ktere jsem si rekl aha, tak asi konec, s timhle chlapkem bych nemel debatovat. Proto je asi chyba, ze jsem tentokrat vtipkoval na jeho ucet. Uz to delat nebudu. Pri nasi posledni diskuzi o karte fanouska a nechuti vydani osobnich udaju do database FACR atd., vsichni vite o cem mluvim, se mi od Barry dostalo ctihodneho ponauceni, ze neakceptovani Berbra atd., odpor k tyhle bande zmetku atd. je hon na carodejnice ktery vytahneme vzdycky kdyz se to hodi a ze pan Barra nema po tech letech od '89 strach o naruseni demokracie. Pominu-li tohle michani jablek a hrusek /opravdu nevim co ma asi tak spolecnyho FACR a demokracie v CR /, tak bych dodal jen to, ze s Vami nemam o cem mluvit. Aby me tady nekdo odkudsi z Belgie poucoval takovouhle aroganci, na to opravdu nemam zaludek.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Barra     před 9 lety 01.11.2014 13:06 |  
        0 0

        Nevadi, Edeniane. Jestli mas pocit, ze te poucuji a ze moje slova zavanela aroganci, budis. S tim nic neudelam. Mozna by bylo ferove, abys ale citoval presne, co padlo. Psal jsem o atmosfere pri zapase Souptampton-Sunderland, psal jsem o tom, ze gros ceskych fandu bude pri zavedeni fankarty jen muset doplatit na hloupe chovani mensiny. Jako reakci jsem od tebe dostal "Ve vedeni anglicke asociace nesedi kolaboranti / treba z II. Svetove, kdyz nemeli 20ti letou okupaci". Jedina moje reakce na to byla, ze "Od roku 1989 ubehlo 25 let. Jak dlouho se tento argument jeste bude pouzivat? Vzdy kdyz prijde vhod? Jak myslis, ze to bylo v zapadni Evrope po WW II? Samozrejme, ze vzdy na vetsine dulezitych mist zustali, az na evidentne prokazane pripady kolaborace, stejni lide. V Anglii, v Nemecku, v Italii, Francii, u nas, jen si to vypln. V 1970, tedy 25 let po konce valky, jsem uz vazne nemel pocit, ze by demokracii hrozilo nebezpeci z zneuziti".

        Jestli mas pocit ze "nekdo odkusi z Belgie te poucoval s takovouhle aroganci a ze na to vazne nemas zaludek", lituji. Netusil jsem, ze jsi tak precitlivy. Nechces se mnou debatovat, nevadi, jestli ti dela dobre presto jako vcera rozdavat tady na webu pichance na moji adresu, klidne si uzij.

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        Pepino44     před 9 lety 01.11.2014 13:16 |  
        0 0

        Nazdar edeniane, nezlob se na mne,ale celkem nechápu Tvoji zášť vůči Barrovi, přečetl jsem si jeho příspěvek ještě jednou,ale žádnou aroganci jsem tam nenašel a to ostatně v žádném jeho příspěvku,jeho příspěvky mi připadají vždy celkem slušné. I v tomto vidím jednu z příčin rozpolcenosti zdejších fandů vůči sobě. Jedná se o nepochopení toho druhého a pokud s nějakým názorem mnou vysloveným nesouhlasím,tak mu to okamžitě dám sežrat a tak to potom pokračuje dál a dál. Pokud se týče Barra a jeho názorů,tak by si všichni měli uvědomit,že Barra tady nežije a ani nežil. Pro něho jsou některé věci (třeba možnost zneužití osobních údajů Fačrem nebo některými jeho představiteli) prostě nepochopitelné,protože v zemi kde žije je asi opravdová demokracie a ne pseudodemokracie jako u nás.Prostě je zvyklý na jiný řád a to co se děje u nás nemusí tak úplně chápat,protože jak jsem napsal tady nežije a nežil. Proto bych prosil a to více méně všechny o více tolerance a pochopení a méně zášti a nepřátelství. Vždyť pokud se mi nějaký příspěvek nelíbí,nemusím s ním souhlasit a ani na něj reagovat. Doufám,že můj příspěvek pochopíte jako o snahu zmírnění toho napětí zde a ne jako nějaké poučování nebo kázání.

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          edenian     před 9 lety 01.11.2014 14:25 |  
          0 0

          Pepino ja jsem odkazoval na nasi minulou diskusi, ze ktere jsem byl zdesen. A myslim, ze jsem to jasne pojmenoval. A k tomu co rikas dale, tak ze bychom treba fandum Spartaku Moskva poradili neco jak zabranit rvackam na vyjezdu do Petrohradu :-) Hlas z Prahy :-)
          Ale o zasti bych nemluvil, takhle osobne to neprozivam. Ale jak jsem napsal, priste si to odpustim. I kdyz mi jde o princip, a tak jsem se take vyjadroval, nemuzes legitimizovat zmetka tim, ze mu prestanes davat najevo, ze je zmetek/ minen Berbr atd., aby zase nekdo nevytasil nejaky urazky atd./ Ruzni lide maji ruzne vychovani a tedy muze dojit ke sporu, ale principy ktere jsem mel na mysli jsou myslim stejne vsude na svete.
          Tak ja jdu na zahradu a vyladim se na vecer. Cau.

  16. Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 09:52 |  
    0 0

    Celkem zajímavá debata,občas vyhraněná,ale co člověk to názor,duležité je mít v srdci Slavii.Rozdílné názory mezi fanoušky jsou na slávce co tam chodím, stačí si vzpomenout na diskuzní fora po zápase za dřevěnkou.Kolikrát si tam ctihodní pánové vjeli pěkně do vlasů. :-)

    • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 12:23 |  
      0 0

      Jo, nebylo by normalni, kdyby vsichni rikali totez.. moc se mi nelibi, kdyz nekdo rika, ze bychom nemeli kritizovat a byt umele jednotni, ze toho vyuziva nepritel... to je podobny, jako kdyz se za komunistu rikalo, ze kritika je nepripustna prave proto, ze na to cekaji nasi americti nepratele..:)

      • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 01.11.2014 12:25 |  
        0 0

        Přesně tak :-)

        • Re: Proběhlo setkání fanoušků se zástupci TS

          edenian     před 9 lety 01.11.2014 13:45 |  
          0 0

          Ja hovorim pouze o tom, ze mnoho lidi, kteri nas nemaji radi / myslim obecne v obci ligovych fanousku, novinaru, FACR atd. / se raduji, kdyz vidi jak se tady hadame. Nic o nejake umele jednote jsem take nerikal. A za nekonecne hadani se povazuji soucasne debaty na SN ohledne situace mezi fanousky.