Fortuna liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:0

V rámci sedmého kola Fortuna ligy přivítala Slavia Mladou Boleslav a bez řady absentujících hráčů dokázala vyhrát 1:0 brankou Petera Olayinky. Protože doposud vedoucí tým tabulky pak večer prohrál, do čela tabulky se po sedmém kole dostala právě Slavia.

Slavia nastoupila v podobné sestavě jako proti Nice, trenérům byl k dispozici už i Nicolae Stanciu, který nahradil v sestavě Ondřeje Lingra. Jinak nastoupili všichni, kteří pozitivně překvapili v zápase Evropské ligy - Oscar, Sima i Kuchta. Protože kvůli dohodě o hostování nemohl do zápasu zasáhnout Stejskal a Kovář je aktuálně indisponován, na lavičku se posadil poprvé ve své kariéře sedmnáctiletý Matyáš Vágner, z mladíků se na lavičku dostal ještě rovněž sedmnáctiletý útočník dorostu U19 Matěj Jurásek. Hostům nechyběl nikdo a nastoupili v nejsilnější sestavě mimo jiné s Budínským a Fulnekem na křídlech a Michalem Škodou na hrotu. Slávisté první minuty drželi míč, ale nemohli se dostat ani na polovinu soupeře. V páté minutě pak přišla první šance, dlouhý nákop za obranu se dostal ke Kuchtovi, ten však ve vyložené šanci nezachoval klid a trefil jen špatně vyběhnutého Mikulce. Po rohovém kopu pak Hovorka trefil míč holení a poslal jej jen obloučkem nad bránu. V sedmé minutě už přišla radost sešívaných, Holeš vysunul za obranu Olayinku, který naopak nezaváhal a rozvlnil síť - 1:0. Jen o chvíli později krásně prokličkoval do vápna Sima, o míč jej připravil až poslední obránce. V 15. minutě Ševčík poslal do vápna míč na Simu, ten z úhlu napálil míč jen do Mikulce. O pět minut později přišla další rychlá akce Slavie, Sima našel na hranici vápna Stancia, ten ale tísněn nestihl zakončit nebezpečně a jen poslal lehký míč do náruče Mikulce. Po chybě v rozehrávce hostů se ke střele z 20 metrů dostal Stanciu, mířil však těsně nad bránu. V 30. minutě se po Stanciově přihrávce zjevil v šanci Olayinka, střílel však také jen nad bránu. O 4 minuty později průnik Olayinky vedl ke střele Stancia, Mikulec se zaskvěl parádním zákrokem a vyrazil míč na roh. Komplikace pro Slavii přišla v závěru poločasu, Hovorka šel za míčem, který kontroloval i Oscar, příliš horlivě, což vedlo ke srážce hlavami právě obou slávistů. Sám Hovorka to odnesl zraněním, které nerozchodil a musel střídat, na hřišti jej nahradil Takács. Slavii to rozhodilo a hosté se poprvé v zápase dostali soustavně s míčem na polovinu Slavie, navíc v poslední minutě základní hrací doby první půle Tataev ve vápně Slavie při hlavičkovém pokusu ramenem zboural Zimu a také druhý stoper Slavie musel být na hřišti nějakou dobu ošetřován. V nastaveném čase ještě prošel Ševčík do vápna a hledal Simu, před ním odvrátila obrana na rohový kop. V 49. minutě Tataev chyboval a poslal do tutovky Kuchtu, ten zase jen poslal míč do rukou Mikulce, do kabin se tak šlo za stavu 1:0.

Hosté o poločase dvakrát vystřídali, změnili rozestavení a vstoupili do hry o hodně aktivněji a hned v první minutě po chybě sešívaných v rozehrávce šel do šance Douděra, naštěstí jej stihl zablokovat Zima. Na druhé straně se do šance dostal Kuchta, kdo ví, jestli by se dodatečně nezkoumal ofsajd, nicméně Kuchta i tak nastřelil opět jen brankáře. Hosté však napadali slávisty daleko výše a dařilo se jim získávat míče v situacích, do kterých slávisty v první půli vůbec nedokázali dostat. Hra se tak opticky naprosto vyrovnala. Když už dostal Olayinka krásný míč od Zimy, v dobré pozici ve vápně si jej sám ukopl do autu. Obří chybu v rozehrávce udělal po hodině hry Ševčík, hosté ji naštěstí nedokázali potrestat, přestože byli ve vápně Slavie chvíli tři na dva. Dvacet minut před koncem přišli na hřiště během dvou minut hned čtyři noví hráči, v dresu Slavie Traoré s Lingrem a za hosty Dominik Mašek s Drchalem. Po těchto střídáních se slávisté dostali ve vápně Boleslavi do dvou velmi dobrých situací, ani zpětná přihrávka Oscara ani průnik Masopusta nevedly k ohrožení brány. Lingr o další minutu později hlavičkoval nad bránu. V 83. minutě kopal přímý kop z 25 metrů Masopust, trefil jen zeď. Na poslední minuty zápasu přišel na hřiště v dresu hostů také šestnáctiletý Lukáš Mašek. Slávisté pak dovedli zápas do vítězného konce, aniž by pustili hosty ke střele, a upravili tak svou ligovou bilanci na 6-1-0.

7. - Neděle 08. 11. 2020 16:00

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Peter Olayinka

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (255)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Honza_K1 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 15:21 |  
    6 0

    Ta sestava budi respekt i s tolika nemocnymi. Dneska je mi jedno, kolik vyhrajem, hlavne bez zraneni a at jsme po 20:00 v cele tabulky!

    SKS

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      zeleznik2     před 25 dny 08.11.2020 15:26 |  
      1 0

      Určitě, Plzni dnes opět tak, jako zhruba 3x za rok budu fandit. Ale Rumuni by mohli, plichtit.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 15:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        Honza_K1 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 15:33 |  
        1 0

        Taky tak a do toho jsem to olepil na buzny, je na ne hodne priznivy kurz. Samozrejme ty prachy rad prohraju. Ale uz je nutne, aby jim nekdo srazil hrebinek. I plichta by byla ok, k tomu par cervenych karet

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    hamlo1 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 15:23 |  
    5 0

    my tu ligu stejně vyhhrajem

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    zeleznik2     před 25 dny 08.11.2020 15:24 |  
    1 0

    Lavička: Vágner, Tecl, Takács, Traoré, Lingr, Musa, Jurásek.

    Boleslav není Nice, takže dnes tipnu 3:0. Sima, Kuchta a Musa.

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Fačín     před 25 dny 08.11.2020 15:32 |  
    3 5

    Škoda, že na stoperu nenastupuje Laco Takács, je zdravý, odpočatý a nažhavený. Místo chybujícího Hovorky by to určitě nebyla horší volba. Jinak prakticky totožná sestava, akorát Stanciu místo Lingra, ale pozor, Boleslav není Nice, ten zápas může vypadat úplně jinak. A bacha na Škoďáka v útoku, ten se myslím jednou prosadí po chybě Hovorky, proto tipuju výsledek 3.1, doufám, že to není příliš optimistický...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      Morb     před 25 dny 08.11.2020 15:38 |  
      0 2

      No Laco musí být na tý lavici vyloženě nadšenej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      sicilianbrno     před 25 dny 08.11.2020 15:42 |  
      3 1

      Nevšiml sem si, ze by Hovorka nejak zvlast ve ctvrtek chyboval, proto hraje...nebo se tu každemu hrači bude pripominat jeho chyby z dob pred x zapasy?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        Fačín     před 25 dny 08.11.2020 15:47 |  
        2 3

        Ne z před x zápasy, stačí z posledních 3, do kterých nastoupil...

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Fačín     před 25 dny 08.11.2020 15:42 |  
    0 2

    Hm tak bohužel O2 má tenhle zápas blokovaný na víc sledujících, nemá někdo nějakej link na stream? Na pulive to nenabízejí, na mygoaltv zatím nevím..

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    vlk30 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 15:47 |  
    0 0

    Sestava asi v pohodě,jsem zvedavý co bude výhodou zdali to že hrajeme EP a jsme dá se říct v nějakém zápasovém rytmu,nebo to že bolka bude odpočatá a mohla se sousdředit jen na zápas s námi.Ještě si myslím že to asi žádná krása nebude,protože francouz u nás chtěl hrát fotbal a to nám dá se říct vyhovuje,naproti tomu asi embéčka zalezou a budou bořit a my dobývat bránu a to nám zase tolik nevyhovuje.Chtělo by to do půlky jim dát tři kusy,ale v to moc nevěřím

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 15:47 |  
    1 0

    Sestava tedy celkem očekáváná, nebyl důvod něco měnit, kromě nažhaveného Stanciu.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    sicilianbrno     před 25 dny 08.11.2020 15:57 |  
    0 1

    zkoušel sem na mygoaltv.com pustit např hrany zapas teplice liberec a chce to po me registraci.
    Nejaký stream bez registrace a vyzkoušený? Velmi to tu oceníme

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      Fačín     před 25 dny 08.11.2020 15:58 |  
      0 2

      Taky mě to nepustí, píše mi to error... Zkurvená O2!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        sicilianbrno     před 25 dny 08.11.2020 15:59 |  
        0 1

        nemožnost jit alespon do hospody, maji to solidne podchycený kurvy...tak doufam že někdo šikovnej něco najde, kdybych si zaplatil u nich nejaky menší baliček , tak veřím že při me smule by mě to kvuli přetížení stejně nejelo

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

          Fačín     před 25 dny 08.11.2020 16:02 |  
          0 2

          Já bych si to snad i zaplatil, kdybych za a)věděl, jak se to dělá a za b)měl jistotu, že to vždycky pojede tak jak má. Sice to nejde do TV, ale aspoň na tom notebooku.

          Už vedem?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

            ehad     před 25 dny 08.11.2020 16:06 |  
            1 0

            Jo, Peter O. - 1:0.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

            knl66 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 16:59 |  
            1 0

            o2tv blokuje více sledujících na jednom účtě (sport pack za 199/měsíc) už asi rok. Ale když si připlatíš stovku za měsíc, tak se můžou dívat čtyři lidé Jen si musíš zajít někam na prodejnu o2, mít s sebou občanku a ústně uzavřeš klasickou smlouvu. Žádné dva roky, výpovědní doba asi jeden měsíc. Jen prostě na o2tv budou znát Tvoje jméno, příjmení... Tři stovky na měsíc, čtyři sledující, většinou to fachčí v HD. Ale je fakt, že při velké sledovanosti se obraz občas trhá a skáče.
            Edit: nemám jejich set-top-bo, čučím na kompu nebo na telefonu (mají vlastní aplikaci).


            Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 17:00) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

              Fačín     před 25 dny 08.11.2020 20:44 |  
              0 1

              Díky moc za radu, asi to teda zkusím, protože v současný situaci není moc jinýho vyžití, než koukat v televizi (vlastně na notebooku) na fotbal. I když teda tři sta na měsíc není úplná láce..

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

                p!erreCORE     před 24 dny 09.11.2020 09:42 |  
                0 0

                Nevim, jestli sazis.. Ale na fortune se daji sledovat stovky ruznych zapasu vcetne NHL, Fortuna ligy, tenisu.. Zdarma v dobre kvalite a nemusis mit ani na zapas vsazeno


                Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2020 09:43) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

                  Fačín     před 24 dny 09.11.2020 10:16 |  
                  0 1

                  Sázím rád, ale naživo, normálně na pobočce...

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

              japhy     před 25 dny 08.11.2020 21:35 |  
              1 0

              Nevím, jestli to zase nějak nezměnili, ale u Sportovního balíčko už nešlo doplatit kilo pro sledování na více zařízeních. Tzn. musíš normální balíček za asi 550,- a o náklady se podělit s kámošema nebo rodinou. Jo, a jdou jen tři zařízení současně.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

                knl66 (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 04:39 |  
                0 0

                Smlouvu jsem podepisoval koncem září 2020 (29.09.2020) a platil jsem 99 Kč jako aktivační poplatek. Samé devítky...
                Jinak tarif: 199 Kč + rodinné sledování 100 Kč. Měl by to být "O2 TV Air Sport Pack".
                Ale jo, máš pravdu, že jdou jen tři zařízení současně. Ta mnou uváděná čtyři zařízení nejsou pravdou, omlouvám se.
                Teď tady někdo dával akci na Nova Sport - 39 Kč/měsíc. Využil jsem to, ale kvalita Nova/o2tv neporovnatelná. Stanice o2tv jede v HD (tedy... když jede... jakože občas taky nejede...), kdežto Nova Sport byla jak z nějaké digitální prehistorie.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        Fačín     před 25 dny 08.11.2020 20:46 |  
        0 1

        Díky moc, viděl jsem to jen díky tobě. Kvalita obrazu sice jak FIFA 99, ale aspoň bez sekání a porno reklam. Díky!

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    damade     před 25 dny 08.11.2020 16:07 |  
    2 0

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    ehad     před 25 dny 08.11.2020 16:07 |  
    2 0

    Hezky, Peter!

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    kondorr     před 25 dny 08.11.2020 16:07 |  
    1 0

    goool

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 16:07 |  
    2 0

    gooooooooool

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Lord_Edmund     před 25 dny 08.11.2020 16:07 |  
    2 0

    Peteeeéérrrr!!!!!!!!

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    damade     před 25 dny 08.11.2020 16:08 |  
    1 0

    Komentátor měl z našho gólu teda velkou radost

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 16:11 |  
      1 0

      hroooozně moc velikou :-))

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Arya     před 25 dny 08.11.2020 16:08 |  
    1 0

    goooool

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    Qope     před 25 dny 08.11.2020 16:09 |  
    2 0

    Peter je borec :-) a krásná přihrávka. Jen se obávám, že toho kluka tady dlouho neudržíme ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      lubi34     před 25 dny 08.11.2020 16:16 |  
      1 0

      Diky

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

        Wulfstan (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 16:19 |  
        0 1

        Není zač.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

          Pepino44     před 25 dny 08.11.2020 18:11 |  
          1 1

          Wulf na hrad. Díky za tip. Psali, že Plzeň taky bude, tak když se Ti zadaří, tak to sem dej.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

            Wulfstan (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 12:44 |  
            0 1

            Na zápas dvou našich "oblíbenců" jsem byl už v práci. Takže, jak říkáme my mladí, sorry. ;-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

      jfunion     před 25 dny 08.11.2020 17:04 |  
      1 0

      Díky Tobě vidím milovanou Slávii :-)))

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav před zápasem

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 16:12 |  
    8 0

    Ale ta Holešova přihrávka byla taky pěkná.

  18. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Qope     před 25 dny 08.11.2020 16:18 |  
    7 0

    Připadá mi to konečně jako stará známa Slavie :-) pěkně se na to kouká, hrajeme dobře ...

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 16:18 |  
    9 4

    Sima je vyborny. Vypada to, jako by mu ten gol a skvely vykon proti Nice dodalo sebevedomi a dneska hraje uz od zacatku naprosto bez nervu, hodne si toho na hristi dovoli a pusobi skvele. Jen tak dal. V teto forme (a dle slov JiT i kvuli jeho pracovitosti) jasny clen zakladni sestavy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Pepibican     před 25 dny 08.11.2020 16:58 |  
      3 5

      Sima měl během asi 10 sekund dvě docela lehké v podstatě nevynucené ztráty uprostřed hřiště... Proti silnějšímu týmu s rychlým přechodem do ofenzívy by to mohlo být fatální. Jinak ale zatím slušné, potřebuje se vyhrát.

  20. tvl

    ehad     před 25 dny 08.11.2020 16:40 |  
    3 0

    Laco, no to budou nervy ... a k tomu rozhodci, faul na Oscara pusti a pak mu da za faul ZK ... debil ...

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 16:40 |  
    0 0

    Nucené střídání, tak Laco pojď!

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    damade     před 25 dny 08.11.2020 16:41 |  
    6 7

    Gadžimu fakt neni přáno, dneska zahrál asi nejlíp od návratu ze zranění a pak mu tam Oscar rozbije hlavu ..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 16:48 |  
      8 0

      Oscar za to samozřejmě nemůže, ten balon měl hrát primárně on...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Virgil1956     před 25 dny 08.11.2020 17:05 |  
        2 0

        Přesně tak, byl to jasně Oscarův míč, Hovorka k němu běžel ze strany zbytečně.

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 16:52 |  
    2 0

    Měli to být 3:0 a mohlo se to dohrávat v pohodě... Ale zase palime šance.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      SirCohen     před 25 dny 08.11.2020 16:53 |  
      4 0

      Mělo, i pipeho žena to říkala.

  24. Předmět

    SirCohen     před 25 dny 08.11.2020 16:52 |  
    3 4

    Hrajem pěkně, škoda Hovorky, ale to se měli domluvit. A Kuchta je nový Tecl:D

    • Re: Předmět

      Lord_Edmund     před 25 dny 08.11.2020 16:57 |  
      3 3

      Hrajeme fakt moc dobře, akorát po tom zranění Hovorky jsme trochu vypadli z role. Kuchtič tohle musí dávat. Ale opravdu se na nás pěkně dívá. A jak jsem nedávno hodně kritizoval Ševu, tak v posledních dvou zápasech je skvělej.Věŕim, že dá dnes góla.

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 16:58 |  
    2 2

    Tak to budou zase nervy.Místo aby to bylo tři nula ,protože ty šance co měl nyní Kuchta a před tím Olayinka se musí dávat.To samé se před tím vyčítalo Teclovi.Jinak na můj vkus hodně zkažených přihrávek a v obraně zmatky .Snad to nějak ukopeme ,ale chce to proměňovat šance.

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Fido22     před 25 dny 08.11.2020 17:03 |  
    0 2

    Nevíte, proč je bílou či červenou látkou přikryt prostřední díl každé sedačky na střídačkách - tedy tam, kde je sponzor, resp. majitel Slavie? Copak CITIC už se nás zbavuje? Na dresu ho máme. Tak třeba je to z nějakých korona hygienických důvodů.
    Slavia do toho!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      SirCohen     před 25 dny 08.11.2020 17:12 |  
      1 0

      Rozestupy, mají sedět Ob sedačku, tak ty neobsaditelné jsou zakryté.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      damade     před 25 dny 08.11.2020 17:12 |  
      2 1

      JT řikal, že už si prej nepřejou, abychom je tolik prezentovali a že i hledáme novýho partnera na dres.

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 17:10 |  
    6 2

    Tak už ho vystřídej, toho Kuchtu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      SirCohen     před 25 dny 08.11.2020 17:13 |  
      3 2

      Už má splněno, 3 zazděný tutovky, může jít dolů:D

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    slavistou50let     před 25 dny 08.11.2020 17:13 |  
    8 8

    Sleduji Koláře, co výkop, to má míč soupeř, hnus. A to je pravidlem v každém zápase.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 17:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kyselina1     před 24 dny 09.11.2020 08:11 |  
      0 0

      bohužel no...

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:14 |  
    4 1

    Holeš za 7 minut v druhé půli -5 míčů/5 zamrdaných

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      jose01     před 24 dny 09.11.2020 08:40 |  
      1 0

      ten vprostřed nemá co dělat

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    damade     před 25 dny 08.11.2020 17:17 |  
    4 1

    Druhá půle zatim příšerná, posledních pět minut první půle taky. Chce to druhej gol, jinak to budou nervy až do konce.

  31. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 17:18 |  
    12 3

    Holeš hraje proti nám?Jinak si to nedovedu představit.Jinak Kolář co výkop to špatně .Hrozný.

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 17:20 |  
    2 0

    Tak teď jsme v křeči, chce to impuls.

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kondorr     před 25 dny 08.11.2020 17:22 |  
    4 1

    Stanciu dolu nejde mu to

  34. a

    slavistou50let     před 25 dny 08.11.2020 17:22 |  
    1 4

    Slavia - nový systém - jako před 50 lety na louce - kde je míč, tam jsme všichni.

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:23 |  
    6 3

    Ten Holeš si snad z nás v druhý půli dělá prdel!!!!!

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 17:25 |  
    4 3

    Tam není koho vypíchnout.Hnus Olayinka dnes také strašný.

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Nosorozec     před 25 dny 08.11.2020 17:27 |  
    2 0

    Druhá půle neslaná nemastná

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:27 |  
    5 2

    Proč nestrida!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 17:29 |  
      0 0

      :-)

  39. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kondorr     před 25 dny 08.11.2020 17:27 |  
    3 2

    V přestávce si hráči asi vsadili jinak to neni možný.

  40. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    damade     před 25 dny 08.11.2020 17:27 |  
    4 1

    Tohle je naprosto příšerný, víc nepřesností než proti Leverkusenu

  41. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Carlos1     před 25 dny 08.11.2020 17:28 |  
    7 2

    Teda to, jak zakopáváme o míč a necháváme ho za sebou, je donebevolající! Fotbaloví žáčci hadr!

  42. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 17:29 |  
    2 2

    twl pískej konec!!

  43. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:29 |  
    2 4

    Kurva stridej už, dolu Kuchta, Holeš...

  44. Druhá půle

    Pepibican     před 25 dny 08.11.2020 17:30 |  
    3 4

    Druhá půle je zatím jen o tom, kdy nám to tam ta Bolehlav šoupne

  45. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 17:30 |  
    6 6

    Hnus,Hnus .Na to se nedá dívat!!!!!

  46. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kondorr     před 25 dny 08.11.2020 17:31 |  
    6 10

    Stanciu je hráč na lavičku poslední dobou je mimo

  47. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:32 |  
    5 8

    Musa asi u JT skončil...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kapitan.pisoar     před 25 dny 08.11.2020 17:41 |  
      1 20

      Asi mu ve sprse nechtel sahnout na svaba...

  48. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 17:32 |  
    13 6

    Neskutecne pomala reakce na vyvoj zapasu. My uz 25 minut druheho polocasu hrajeme naprosto hrozne, nedokazeme si dat ani jednoduchou nahravku, Boleslav nas prehrava, uz davno mohla vyrovnat a az doted jsme nestridali? Nechapu. Mame velke stesti, ze jeste vedeme.

    Edit - no, stacilo vystridat a hned to vypada o dost jinak a my jsme jak mavnutim proutku o mnoho jistejsi. Tak jsme se museli predtim tak dlouho bat, jestli Bolka vyrovna nebo ne? V situaci, kdy se muze stridat petkrat je to zkratka nepochopitelne takto vyckavat a jenom prihlizet, jak ztracime kontrolu nad zapasem.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 17:37) . Zobrazit původní komentář

  49. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheechoo1     před 25 dny 08.11.2020 17:38 |  
    1 0

    Myslíte, že dnes někdo vystřeli zpoza vápna? Jednou Stanciu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      damade     před 25 dny 08.11.2020 17:43 |  
      2 1

      leda tak Zima, kterej si tam navede míč přes celý hřiště a následně to pošle na chodbu před tribunou sever

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      ehad     před 25 dny 08.11.2020 17:58 |  
      0 0

      Holeš tam měl střelu, si myslím ...

  50. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    damade     před 25 dny 08.11.2020 17:39 |  
    7 5

    Nechápu, proč je na hřišti ještě Holeš a neni tam Musa.....

  51. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Nosorozec     před 25 dny 08.11.2020 17:47 |  
    1 0

    Ten druhý poločas je nuda jak Ordinace v růžové zahradě

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      damade     před 25 dny 08.11.2020 17:49 |  
      0 0

      nevim jestli uplně v růžové, tam připadaj k úvahu spíš jiný barvy

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      wimpy     před 25 dny 08.11.2020 17:57 |  
      1 0

      Ale napětí jak Policie Modrava. :-)

  52. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Radovan62 (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 17:54 |  
    6 0

    3 body jinak k tomu.neni co řict

  53. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 17:55 |  
    3 4

    Doporučuji, vzít si balón a na metru se sním 3 hodiny mazlit...nožičky, patičky, hlavičky, ramínko a zpět...to co někteří předvádějí je neskutečné...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Ondráš     před 25 dny 08.11.2020 18:13 |  
      3 1

      V tomhle věku už se to nedá naučit:)

  54. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 25 dny 08.11.2020 17:55 |  
    3 3

    Fotbal od 30.minuty plakal, tři body jsou super, ale slovy Pavla Dobeše "hoši zpátky do trenek!"...

  55. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 17:56 |  
    9 8

    Pámbů zapať za 3 body ! Ale zase nervy jako prase ..... zvlášť v době VARu, kdy může být penalta z čehokoliv. Díky kluci, že jste to zvládli. Ale příště radši bezpečně 3:0 prosím :-)

  56. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    vršek     před 25 dny 08.11.2020 17:57 |  
    8 16

    Tedy pane Trpišovský to si z nás děláte...Dohrávat za stavu 1 : 0 dvacet minut bez útočníka!!!!!!!!!! Nechápu!
    Kdyby to dohrával Tecl - dobrá. Ale, že Musa jde na hřiště v čase 89. 04 je velká nechuť, a myslím, že o tohohle hráče zřejmě brzy Slavia přijde!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Fačín     před 25 dny 08.11.2020 18:03 |  
      2 11

      No, než ho tady dusit a dávat na minutu, tak to bych ho radši prodal za nějakej cash, tohle jinak fakt nemá význam...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        ehad     před 25 dny 08.11.2020 18:04 |  
        8 3

        nevim, moznosti uz dostal dost, ted ji dostavaj dalsi ... zas ji dostane, je to jen na nem ...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          necich     před 25 dny 08.11.2020 18:11 |  
          10 6

          Přesně, ono to Peťanovi neuškodí. Tak jak to posledně odchodil tak to ne... Musí si uvědomit, že už není v Liberci..

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            kapitan.pisoar     před 25 dny 08.11.2020 18:25 |  
            6 5

            To je fakt v liberci byl totiz hrotovy utocnik a ve Slavii se na utocniky nehraje... Viz Jusuf, ktere jsem loni hejtil, ale ukazuje se ze problem nebyl v nem...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Fačín     před 25 dny 08.11.2020 20:41 |  
          3 3

          No to se mi právě nezdá, že by to bylo jen na něm.. Spíš na trenérovi...

          Konkrétně dneska si myslím, že by to byl zápas pro něj. Ale chápu postavení Kuchty, "vítězná sestava se nemění", i když jak vidno zpětně, některý posty se můžou vyměnit nehledě na výsledek předchozího zápasu.

  57. uff

    ehad     před 25 dny 08.11.2020 17:57 |  
    7 3

    Ale jo, 1:0 nam staci ... nebejt zraneni Hovorky po nemz se nase hra rozpadla, tak jsme asi vyhrali jasnym rozdilem ... ale i takhle je to dobry, ono zrovna tahle zmena je fakt neprijemna .... Snad bude Hovorka ok ... Ted by to chtelo aby pradelna uspela ... ale tomu moc neverim ...

    • Re: uff

      donford     před 25 dny 08.11.2020 20:55 |  
      1 0

      Nakonec i WHU včera hrál doma s Fulhamem 1:0, a to je ještě v 91. minutě zachraňoval Suk. Naši dali tu jedinou branku už v 7. minutě. :-)

  58. MB

    wimpy     před 25 dny 08.11.2020 17:58 |  
    8 0

    Tak jsme první no a có! :-)

  59. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 18:01 |  
    6 4

    Tak trosku utrpena vyhra, ale zlate 3 body.

    Ve druhem polocase naprosto otresny Holes (byt v prvnim mel paradoxni luxusni asistenci), ktery snad patnactkrat ztratil balon, coz si jako DM proste nemuze dovolit. Jeho vykonnost je hrozne nevyrovnana a myslim, ze se zas a znova ukazuje, ze zkratka na tomto postu musime posilit, i kdyby tam Tomas zustal a nevracel se na praveho beka. Dnes jsme ho i navzdory slabemu vykonu nemohli stahnout, protoze ho nebylo kym nahradit.

    Pochvalil bych snad jen Olayinku se Simou, kteri si i pri te bide ve druhe puli udrzeli velkou aktivitu, meli fajn pohyb a poctive makali dozadu.

    Pritom vetsinu prvni pule jsme hrali dobre. To se nam to uplne rozsypalo po odchodu Hovorky, kdy jsme razem nemeli zadneho kreativniho stopera s dobrou rozehravkou? Vypada to tak, protoze v tom opet nepomohl ani Kolar, ktery snad 90 % micu znovu posilal primo na soupere.

    Jak uz jsem psal o neco nize, tak se mi nelibila ani pomala reakce na vyvoj zapasu, protoze jsme si museli protrpet 25 mizernych minut ve druhe puli, nez jsme konecne vystridali. A pak se razem obraz hry zmenil a my zas meli zapas vic pod kontrolou.

    A take na muj vkus prisel Musa az moc pozde, protoze kdyz jsme si nedokazali dat tri prihravky po sobe, tak bych rad mel na hrotu nekoho, na koho aspon muzeme nakopavat, kdyz uz nam to nejde po zemi, protoze jsme potrebovali udrzet balon, o ktery jsme hrozne jednoduse prichazeli.

    Ale tri body jsou hlavni a jdeme dal.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 18:06) . Zobrazit původní komentář

  60. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    necich     před 25 dny 08.11.2020 18:02 |  
    16 7

    Dohráno s přehledem, žádné komplikace.. Držení míče 72 :28, střely na branku jednoznačné. Produktivita nás neustále sráží, ale to se zlomí. Když čtu některé komentáře tak si říkám, že jsme v roce 2100, kdy to hrají naprogramovaní roboti. Pánové jsme v roce 2020 a hrají to zatím jen chybující lidé, zaplať pán bůh....:)

  61. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Tadeáš_Janků     před 25 dny 08.11.2020 18:03 |  
    17 3

    Zápas bych rozdělil na tři části:

    1) Od začátku do zranění Hovorky: Krásně koukatelný fotbal, dominantní hra, rychlé vedení, jen škoda, že ty góly nebyly alespoň dva.

    2) Do prvního střídání ve druhé půli: Úplně jiný fotbal, hráli jsme špatně, Boleslav byla aktivnější. Nechápu, proč Tripišovský čekal na střídání tak dlouho.

    3) Zbytek zápasu: Povedlo se nám to zklidnit a pohlídat si vítězství. Boleslav jsme k ničemu vážnému nepustili.

  62. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    pcitron     před 25 dny 08.11.2020 18:03 |  
    6 3

    Nemůže být každý den posvícení. Ale šanci kterou spálil Kuchta by snad proměnil i Standa:-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:08 |  
      2 9

      Kterou z nich ?

      Edit: Třeba jsem nějákou neviděl, protože hlavně začátek jsem propásnul. Ale ten lob na konci první půle a ta šance na začátku druhý půle, to mi zase tak jasně nepřipadlo,


      Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 18:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      SirCohen     před 25 dny 08.11.2020 19:46 |  
      2 0

      Rozhoduju se co ti na to napsat, dvě varianty:
      A) zlatý voči
      B) kterou z těch tří myslíš?
      ;)

  63. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 18:03 |  
    5 17

    Jedině trochu Sima a Oscar dnes .Ostatní jedna velká bída.Jediné štěstí ,že proti strašné Boleslavi .Jinak nevím.Prosím trenéra ať je učí práci s míčem . Vždyť většině ten balon překáží.Jinak jediné co je pozitivní po té hrůze jsou tři body.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Ondráš     před 25 dny 08.11.2020 18:06 |  
      11 3

      Ty 3 body jsou jediná podstatná věc o co dneska šlo. Splněno, odmakáno, děkujeme převelice.

  64. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Ondráš     před 25 dny 08.11.2020 18:03 |  
    6 2

    Super 3 body. Kluci díky!

  65. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    kalex     před 25 dny 08.11.2020 18:07 |  
    9 1

    Ufff. Těch dvacet minut z kraje druhého poločasu jsem fakt čuměl. Absolutní výpadek. No naštěstí to dobře dopadlo, ale byly to nervy :D

  66. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    zeleznik2     před 25 dny 08.11.2020 18:08 |  
    8 0

    Žádná krása fotbalu, ale povinnost splněna, doma stále 100% bilance, třetí zápas za sebou s nulou, hvězda Peter opět naším spasitelem, jsme znovu první a doufám, že tam zůstaneme.

  67. Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Slávista 51     před 25 dny 08.11.2020 18:10 |  
    7 7

    Tak ty 3body " ubojovali ".
    Kdy je konečně odnaučí " útočit " na vlastní bránu !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 18:12 |  
      3 8

      Buď utočíme na vlastní bránu z vlastního útoku, nebo útočí přímo Koli sám, zajímavé, hlavně pro soupeře:-)

  68. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:10 |  
    11 12

    Nezapomínejme, že ve čtvrtek jsem odehráli těžký zápas a hráli jsme podruhé v poměrně neobvyklé sestavě ..... to jen pro méně radikální hodnocení negativ.

  69. Slavia - Ml,Boleslav

    lama     před 25 dny 08.11.2020 18:11 |  
    4 15

    Tak po radosti v týdnu opět chmury. Druhý poločas neskutečná bída. Podle mne Holeš neví co má hrát. Záloha hraje tak akorát na moje nervy. Proč hrají míče zpátky na Koláře, když brankář míč výkopem odevzdá soupeři. Nico si zřejmě potřebuje odpočinout, ale na to nemá JT koule. Máme dlouhotrvající rozehrávku a hlavně ve druhém poločase nepřesnou. Stále nám chybí útočník - střelec. Hodnotit dnes nebudu, není co. Za mne dnes výborní Zima, Dorley a Sima.

    • Re: Slavia - Ml,Boleslav

      Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 18:15 |  
      6 2

      Trpis koule na posazeni Stancia ma, vzdyt dneska hral poprve po 3 nebo 4 zapasech v zakladu! Ale dle tam byt musi, protoze on je z te zalohy jediny, ktery dokaze pohotove zakoncit, kdyz k tomu je prilezitost. V prvnim polocase se k nemu za vapnem odrazil mic a on ho z jednicky krasne posilal k tyci a golman skvele zasahl. Me se uz dlouhodobe vic nelibi Sevcik, ktery je takovy matny, neefektivni a navic ztraci hodne micu. A na hovno je to, ze jim odesla forma oboum, takze je oba posadit nemuzeme, protoze to by tam fakt nezbyl nikdo kreativni.

      • Re: Slavia - Ml,Boleslav

        Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:17 |  
        8 9

        Stanciu má teď doma novorozence, určitě z toho období byl vykolekjenej, a měl strach aby to dobře dopadlo, když minule o dítě přišli. Podle mě se teď uklidní a bude zase hrát líp.

  70. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    luva     před 25 dny 08.11.2020 18:11 |  
    8 0

    Tak teď by byla dobrá plichta RB s Plísní a jsme první :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Leksel     před 25 dny 08.11.2020 18:34 |  
      1 1

      A jako bonus pár pokopaných, ale samozřejmě ne nijak vážně, nejsem zase hajzl, jen aby to "cejtili". :-)

  71. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Qope     před 25 dny 08.11.2020 18:13 |  
    6 0

    Tri body super, takřka povinnost. Byli jsme doma a dle tabulky to neměl být nebezpečný souper. A první poločas tomu odpovídal. Druhý už byl o něčem jiném, více nepřesností, lehkost zmizela. Jistě svuj díl asi měla i únava, ale i tak, doufal jsem ve snažší výhru. Nejlepší z našich Olí a Oscar, dle mého. No a pak tam bych Kuchta. Šance měl, minimálně jednu měl proměnit. Škoda, věřil jsem mu, že po golech Nice se něco prolomilo. Minimálně tenhle zápas ukázal, že zatím ne ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      wimpy     před 25 dny 08.11.2020 18:15 |  
      11 1

      Já bych přivítal, kdyby jim Trpiš řekl, že když to jednou, dvakrát za zápas v tísni někam odkopnou, že je ze sestavy nevyhodí. Ty šoulačky před vlastním vápnem v posledních deseti minutách jsou fakt o nervy. :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 18:17 |  
        0 1

        A chrti kolem vyčkávaj na svoji šanci:-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Qope     před 25 dny 08.11.2020 18:17 |  
        6 1

        Bylo by odvážné tvrdit, že být tam cca 15 000 lidí, tak si to nedovolí? Přijde mi, že to hrajou jak někde na treninku. Před lidma, který by začali pískat, by hráli odvážněji. Muj názor ...


        Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2020 18:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 18:21 |  
          4 9

          Jsou podělaný až za ušima, nikdo si netroufne vzít to na sebe a to hlavně k přechodu do vápna při útočení, to je hrůzoděsný, to chce psychologa

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Qope     před 25 dny 08.11.2020 18:24 |  
            5 0

            To zase ne. Vzdyt první poločas byl opravdu koukatelný. Ve druhém ale fakt byli pasáže, jak popisuje Wimpy ...

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              kostelnivlajka     před 25 dny 08.11.2020 18:26 |  
              2 3

              Tak v první půli jenom Oskar, tam prošel bez bázně a hany...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Ondráš     před 25 dny 08.11.2020 18:16 |  
      6 1

      Třeba se zase ukopne v Nice, což nám ve výsledku může zajistit postup.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Qope     před 25 dny 08.11.2020 18:18 |  
        1 0

        Ok, nezlobil bych se :-)

  72. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Qope     před 25 dny 08.11.2020 18:22 |  
    12 0

    Mimochodem - Ondřej Kolář si proti Mladé Boleslavi připsal 50. ligové čisté konto v sešívaném dresu... :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      novimex     před 25 dny 08.11.2020 18:23 |  
      5 17

      A 50. minelu

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        necich     před 25 dny 08.11.2020 19:19 |  
        7 3

        Kdo nic nedělá nic nezkazí. Kdyby to posouval jen na stopery tak bude bez minel...:)

  73. Plzeń

    Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:26 |  
    6 11

    Plzeň gól - výborně. V tomhle zápase jim vyjímečně fandím

    • Re: Plzeń

      Pašák     před 25 dny 08.11.2020 18:30 |  
      13 1

      Nejde fandit ani jedněm, ale alespoň nějak se nám ten zmetek Bucha odvděčil :-)

      • Re: Plzeń

        Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:31 |  
        0 8

        Tak, tak.

      • Re: Plzeń

        necich     před 25 dny 08.11.2020 18:36 |  
        0 0

        Jedna vlaštovka jaro nedělá... :)

      • Re: Plzeń

        Kactus     před 25 dny 08.11.2020 18:41 |  
        7 1

        ja mam u toho zapasu takovy sen - hraci se jim poperou a oba dva tymy budou diskvalifikovany s odectem bodu :)

        • Re: Plzeń

          Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 18:43 |  
          2 10

          Taky mě to napadlo. Ale mohl by třeba Bořek někoho poflusat, částečně by se to splnit mohlo .... :-)

    • Re: Plzeń

      hiker42     před 25 dny 08.11.2020 18:32 |  
      9 9

      Dal jsem ti minus za zaplevelování diskuse o zápase SKS - MB postřehy z úplně jiného zápasu.

      • Re: Plzeń

        Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 19:08 |  
        4 9

        3:0 :-) destrukce ruďasů. :-)

        Co to musí bejt ten Celtic za tým, to nechápu ... asi tak na úrovni naší divize, když s tímhle orohrál 1:4

  74. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 18:44 |  
    13 7

    Kazdopadne doufam, ze i po uzdraveni nasich covidacku zustane v sestave Oscar, ktery se jevi skvele a perfektne si rozumi s Olayinkou. Ten uz proste musi hrat! Naopak Masopust na druhe strane casto ztraci mice a neni uplne jisty, od zacatku sezony je naprosto z formy, takze bych ho s klidnym srdcem nahradil Borilem.

    Ale ten utok je fakt zakletej, protoze pokazdy, kdyz nejakej hrotak zahraje dobre a my mame nejakou nadeji, tak nasledujici zapas zahraje bidne. A tak se to opakuje donekonecna.

  75. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 18:54 |  
    11 13

    Trpiš by se měl povinně dívat na zápas Man.City -Liverpool .Žádné přihrávky dozadu na golmana potom výkop do autu.Tak Liverpool nehraje navíc ta práce s míčem.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Pert     před 25 dny 08.11.2020 19:02 |  
      10 7

      Tak stačí maličkost. Zajisti Slavii jen asi 10% jejich rozpočtu a zázemí. Jsem si jistý, že pak by jsme hráli dle Tvého gusta. Moc Ti fandím!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        novimex     před 25 dny 08.11.2020 19:04 |  
        9 12

        Mýlíš se, styl hry nemá nic společného s rozpočtem

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Arya     před 25 dny 08.11.2020 19:22 |  
          8 4

          Jenže přeci jen se hraje jinak, když si můžeš dovolit koupit ty nejlepší fotbalisty na světě...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Pert     před 25 dny 08.11.2020 19:31 |  
          33 2

          Samozřejmě že nemá :) Proto všichni s obdivem mluví o skvělých týmech jako Vllaznia, Buducnost, Sarajevo, Linfield, Podgorica.
          Je to nepochybně chyba trenéra, který si myslí, že když dvakrát vyhrál ligu, hrál Ligu mistrů, postoupil do čtvrtfinále Evropské ligy, v posledních sezónách jeho tým nejvíc gólů nastřílel a nejméně dostal, momentálně je zase bez prohry první v tabulce, nechce hrát pohledný a živý fotbal.
          Dokonce se najdou hlupáci, kteří ho hájí, třeba pro to, že mu za poslední rok prodali 10 důležitých hráčů, že se mu tým rozpadl kvůli Covidu a že nový tým musí skládat z mladých za pochodu, že z mnoha důvodu nemá tolik prostředků na koupi rozdílových hráčů.
          A přitom je zde dokonale a jednoduché řešení - kouknout se jak hraje Liverpool! Geniální! Fantastické! Jen se bojím, aby na to nepřišel i někdo mimo Slávii :(

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            necich     před 25 dny 08.11.2020 19:58 |  
            9 3

            Velmi trefně popsáno... :)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            cunak     před 25 dny 08.11.2020 20:05 |  
            4 19

            "ONI" MU je neprodali. ON je vyhnal (alespoň řadu z nich).

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              sasky     před 24 dny 09.11.2020 15:07 |  
              0 0

              Zdroj? Jinak lžeš...

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                mudrc     před 24 dny 09.11.2020 17:22 |  
                0 1

                Zdroj? Jinak lzes, ze lze :-)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Martin 58     před 25 dny 08.11.2020 20:48 |  
            3 3

            Čéče, musel jsem se přihlásit, abych z takové brilantní shrnutí mohl dát desátý palec nahoru.
            POZN: a to kvůli svěží mysli nečtu komentáře vožené během zápasu.
            Díky.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              wimpy     před 25 dny 08.11.2020 20:49 |  
              5 0

              To já je nečtu kvůli tomu, že se dívám na fotbal. :-)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Staršina     před 24 dny 09.11.2020 00:56 |  
            6 1

            Zase jsem měl trochu problém se přihlásit. Ano . První poločas dominance, z které vzešlo pouze slabé vedení. Druhý poločas po povstání soupeře slabší, kde mně snad nejvíce zklamal Holeš. Vybojovali jsme tři body. To je teď důležité. Herní nástavba přijde v časovém horizontu. Přesto však dokáži vyhodnotit okolnosti, proč se tak stalo a smířit se s tím, aniž bych " všechny postavil ke zdi". Nejde mi o kritiku, jako takovou. Jde mi o jistou agresivitu v příspěvcích, vůči hráčům, trenérům a vedení. Proti tomu se zde dlouhodobě vymezuji. Po přečtení Vašeho příspěvku jsem se rozhodl pro přihlášení a reagovat pod Váš příspěvek. Děkuji Vám příteli, jak jste v naštvání dokázal napsat slušný příspěvek s vyhodnocením okolností, které nás všechny dennodenně ovlivňují.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      necich     před 25 dny 08.11.2020 19:55 |  
      9 2

      Tak vzhledem k tomu, že se dívá na cca 3 zápasy denně od tebe radit nepotřebuje.. :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Fačín     před 25 dny 08.11.2020 20:35 |  
        3 12

        Není za něco podobného placený (královsky)?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          sasky     před 24 dny 09.11.2020 15:07 |  
          1 1

          Ta závist je docela blbá vlastnost, ne?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Fačín     před 24 dny 09.11.2020 15:16 |  
            2 1

            Konstatování faktu nemá se závistí nic společnýho.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        o5aradecek     před 25 dny 08.11.2020 21:16 |  
        1 0

        Tři? To přidej... :-))

  76. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 18:55 |  
    3 1

    Tak zase budeme první .

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      urs (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 19:06 |  
      11 0

      Mistři vesmíru čučej jak pucí :))

  77. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    mudrc     před 25 dny 08.11.2020 18:59 |  
    5 7

    Skvele, vyhra, co vic chtit!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Slávista 51     před 25 dny 08.11.2020 19:02 |  
      14 5

      Trochu fotbalu

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        mudrc     před 25 dny 08.11.2020 19:24 |  
        8 5

        To je samozrejme prijemne, ale ja preferuji vitezstvi, takze po 3 bodech nemuzu mit zadne namitky.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Slávista 51     před 25 dny 08.11.2020 20:05 |  
          1 5

          I já jsem je prve pochválil, že to ubojovali, přes tu " kopanou ".

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Dr. Fe1     před 24 dny 09.11.2020 14:34 |  
            2 7

            Jako, výkon mohl být lepší, ale zas taková "kopaná" to nebyla, to jste si trochu zapřeháněl.

  78. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    gazza     před 25 dny 08.11.2020 19:07 |  
    10 1

    Rudoši vypadají na bůra.Tak jsme první no a co .

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Slávista 51     před 25 dny 08.11.2020 19:20 |  
      5 1

      Jo, Plzeň je vrací na zem !

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        dalislavista     před 25 dny 08.11.2020 19:26 |  
        12 2

        To musí být nějaká náhoda nebo obrovská smůla, vždyť za Spartu hraje snad nejlepší útočník všech dob Juliš a po vítězství na Celtiku všichni (sparťani a novináři) viděli Spartu už jenom vítěznou, ne???

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          bongor     před 25 dny 08.11.2020 20:08 |  
          9 2

          Jaký snad?Měj trošku respektu!Dneska psali,že překonal i Zlatana!To určitě řádí ten B i z basy,jinak to není myslitelný,že by někdo zničil i nadlidi!

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            urs (přítel SN)     před 25 dny 08.11.2020 21:47 |  
            4 0

            Bongy jedeš bomby! :))

  79. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    jose01     před 25 dny 08.11.2020 19:18 |  
    10 4

    výhra super, doufám že naši útočníci nemají potomky ženského pohlaví, škodolibí spolužáci by jim asi dali přezdívku Paličova dcera. Tecl tři góly v jednom zápase a pak v dalších zápasech řešení šancí marnost nad marnost a Kuchta ho kopíruje. To jak jsme vypadli z role v druhým poločase s podprůměrných týmem je taky na pováženou. Nevypadá, že by si tam Markovič měl moc zachytat. Takže zlatý 3 body.

  80. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    zeleznik2     před 25 dny 08.11.2020 20:19 |  
    5 4

    Tak podle předpokladů tragická Sralta padla v Plzni, nakonec bohužel jen 1:3. Obrana Plzně přestárlá a špatná, sparťanská ani neexistuje, údajně nejlepší útok ligy slaboučký. Po právu jsme znovu na prvním místě. O to mrzí více ztráta dvou bodů s Pardubicemi.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 20:23 |  
      13 9

      Dneska ideální výsledkový den a ty si i v tomhle najdeš dva měsíce starou chybu ... raduj se z toho co máme člověče, jsme první. A jestli sparta prohrála 1:3 nebo 0:5 je taky jedno ....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      wimpy     před 25 dny 08.11.2020 20:27 |  
      5 0

      1:3 je akorát, aby zase plzeňskejm moc nenarostly křídla. :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Fačín     před 25 dny 08.11.2020 20:37 |  
      4 2

      Pardubice měli systém a koule, doufám, že tak jako nás, potrápí i ostatní z čela pelotonu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Boo_SKS     před 25 dny 08.11.2020 21:02 |  
      3 3

      Takhle to nejde brat, protoze ted sice muze o to vic mrzet ztrata dvou bodu s Pardubicemi, ale zaroven o to vice tesi tri hodne stastne, az nezaslouzene body z Ostravy, nebo skutecnost, ze Slovacko trefilo asi petkrat tycku...

  81. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    pehacko     před 25 dny 08.11.2020 20:33 |  
    14 0

    Tak jsme prvni no a coooo

  82. Výkon

    pinochet     před 25 dny 08.11.2020 21:03 |  
    9 16

    Já už bych byl strašně rád kromě výsledku spokojený i s výkonem, ale už si snad ani nepamatuju, kdy to v lize naposledy bylo. Do zranění Hovorky mi přišlo, že by to dneska mohlo zase klapnout, ale druhá půle naději zhatila. Nutně potřebujeme TOP snajpra, který by třeba šance, které dneska měl Kuchta, proměnil. Nejlepší za mě Oscar, hrozně kazil Holeš, ale i Olímu kolikrát utekl míč a z výkopů Koláře mám osypky.

    • Re: Výkon

      kjandourek (admin)     před 25 dny 08.11.2020 21:09 |  
      16 3

      To je tedy hodně špatná paměť: 1. Kolo ČB 6:0; 2. kolo Příbram 3:0; 4.kolo Teplice 5:1; 5.kolo Slovácko 3:0.... můžeš si vybrat....

      • Re: Výkon

        o5aradecek     před 25 dny 08.11.2020 21:22 |  
        9 0

        Luxusní byly ty Budějky na úvod. To byla demolice, demonstrace síly. :-) Ono je to většinou jen o tom, jestli proměníme šance a kolik. Herně na nás v lize nemá nikdo.

        • Re: Výkon

          kjandourek (admin)     před 25 dny 08.11.2020 21:24 |  
          11 0

          tak i dneska to bylo 72:28 na držení míče, 7:0 na střely na branku... Ano, nepřidali jsme druhý gól, situace před brankou jsme neřešili dobře.... ale takových zápasů jsme za 40 let fandění zažil.... :-)

          • Re: Výkon

            Dr. Fe1     před 25 dny 08.11.2020 21:56 |  
            6 12

            Tak něják. Taky jsem zažil dost takových, které jsme i přes drtivou převahu ztratili. Proto si vítězství vážím. A nezatracuji ani ten výkon, který nebyl zas tak špatný a je potřeba si uvědomit, že máme v nohách těžký zápas ze čtvrtka .....

          • Re: Výkon

            jose01     před 24 dny 09.11.2020 08:26 |  
            5 4

            jenže bohužel pro nás se fotbal stále hraje na góly. Hrát na držení míče(nezaměňovat za nebezpečnost) a počet přihrávek za zápas brankářovi, tak vyhrajeme snad i ligu mistrů. A k formě útočníkú-no nechci se dožít ,až je ve formě mít nebudeme, to bude asi utrpení.

            • Re: Výkon

              kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 08:56 |  
              5 1

              To je sice hrozně hezké, ale stále platí ta úměra, že pokud máš v držení míč, nemůžeš dostat gól... pokud s ním tedy nenaložíš jako Plechatý.... No a jak jsi právě sám bystře poznamenal, hraje se na góly... nejenom na ty vstřelené, ale i na ty (ne)inkasované...

              • Re: Výkon

                SirCohen     před 24 dny 09.11.2020 09:00 |  
                4 0

                Případně pokud soupeř nevystřelí na bránu (jako včera MB), taky gól dá jen s obtížemi.

              • Re: Výkon

                Dr. Fe1     před 24 dny 09.11.2020 14:25 |  
                1 6

                Bohužel nelze držet míč ze 100 procent, jedině tak by platilo to co píšete. Jak správně sám píšete o kousek níže, tak k tomu dostat gól stačí velmi málo. Zvlášť teď v době VARu. Stačí jeden blbej závar ve vlastním vápně a neštěstí může být hotovo.
                Mimochodem s francouzi jsme například kontrolovali závěr zápasu velmi dobře. Hodně jsme drželi míč, do ničeho je moc nepouštěli. A přesto stačila jedna chyba - nebo spíš řetězec chyb a gól jsme dostali ....

                • Re: Výkon

                  kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 15:18 |  
                  3 0

                  No já si myslím, že právě tenhle gól byla ta chyba, kdy někdo místo míče "na jistotu" a "obehrání dozadu přes gólmana"... zkusil něco riskantnějšího a hned byl problém.....

                  Já přece neříkám přestat útočit, ale musí to mít hlavu a patu, musí tam být vybalancovaná míra rizika.... nemá smysl snažit se z každého kontaktu s míčem za každou cenu udělat zakončení.... v takových chvílích se právě často stává, že riskantní přihrávka, nebo nepřipravený centr skončí ztrátou, protiútokem a gólem ve vlastní síti.... dokážu ocenit hráče, který si to uvědomuje a nehrne to dopředu za každou cenu, nýbrž - když nevidí možnost na jistý balón dopředu - raději zvolí jisté řešení směrem dozadu....


                  Hraje se mnou fotbal kluk - hráč od pánaboha, s lepším jsem ještě nehrál - pravidelně sebere balón a začne kličkovat mezi soupeři... většinou je obejde, jednoho, dva i tři najednou dokáže vymotat.... a dělá to pořád, dává spousty gólů, hlavně ze začátku zápasů, ale také občas o ten balón přijde.... většinou to má tak, že za zápas pět gólů zařídí.... a zhruba podobný počet branek zaviní zbytečnou ztrátou míče.... před lety to bývalo tak 7:3, takže mu to každý rád opustil, s postupujícím věkem se ten poměr začíná otáčet....

                  Hrajeme to pro srandu, takže mu to lidi tak nevyčítají, já po jeho akcích dávám góly, takže jsem za takovéhle pojetí i rád, ale nevím jestli bych takového hráče chtěl ve Slavii ... kdyby šlo o peníze, o poháry a on se najednou začal točit na vápně do tří presujících útočníků.... co na tom, že mu to pětkrát vyšlo a rozehrál, když po šesté a po sedmé o balón přišel a prohráváme 0:2....

                  • Re: Výkon

                    Dr. Fe1     před 23 dny 10.11.2020 00:44 |  
                    0 7

                    Tak to jsme se asi vzájemně nepochopili. Já si taky myslím, že ten aut - obzvlášť v této fázi zápasu . měl jít jednoznačně na jistotu po lajně. Byla velká chyba házet směrem do středu hřiště, to jsme tomu následnému řetězci chyb šli naproti ..... Chtěl jsem jen říct, že při vedení o gól je to ošidné až do konce a nelze spoléhat na to, že držíme míč většinu času, stačí jedna blbá chyba .... vy jste si to asi vyložil něják jinak. Nevadí. Je potřeba hrát na jistotu, my to někdy přeháníme - viz ta situace s gólem.

                    Jinak to jak popisujete svého spoluhráče, tak vím o čem mluvíte. Tohle je častá "nemoc" některých fotbalistů, kteří individuální technikou převyšují ostatní, ale přehání to s individualismem. Často mají talent od přírody, ale zapomínají, že fotbal je kolektivní sport ....Velmi těžko se to odnaučují, většinou to skoro nejde :-) Alespoň tedy na té nižší úrovni. Trpišovský by to z nich možná vytloukl, ale v hanspaulce nebo v okresním přeboru nad nimi nikdo nestojí .... Taky jsem se s několika takovými hráči setkal. A i když se to z nich trenér snažil různě vytlouct (kdysi , když jsem hrál jako kluk v mládeži) tak to bylo stejně marný :-)

    • Re: Výkon

      kapitan.pisoar     před 24 dny 09.11.2020 00:17 |  
      5 12

      Snajpra nepotrebujem, jak trener po zapase rekl, Kuchta je ve forme! :D

      Takze ja uz se ohledne naseho utoku nedivim vubec nicemu...

      • Re: Výkon

        gazza     před 24 dny 09.11.2020 01:29 |  
        11 19

        Trpisovsky dokonce rekl ,ze v utoku je konkurence obrovska.Dokonce pretlak .Parada.Kuchta ma vynikajici formu atd.Ani jedine slovo k jeho reseni stoprocentni sance ,kde to resil otresne .Nepodrzel jediny mic ,proste nic .Doufam, ze ty jeho simulace minule se mu take libily.Takze mame super utocniky podle nej.Super.Jeho pozapasove rozhovory drive a dnes se nedaji srovnavat.

        • Re: Výkon

          Boo_SKS     před 24 dny 09.11.2020 09:26 |  
          6 6

          Tak tezko bude rikat, ze mame v utoku samy drevaky, kteri nam to akorat kazi, zejo. Tim by je akorat dorazil a oni by se uplne polozili, protoze treba takovy Petar uz je ocividne psychicky a ted uz i sportovne dost "nacatej". Myslim, ze zrovna on doplaci na to, ze nasi treneri maji pevne dany styl a kazdy, i sebetalentovanejsi hrac, se mu musi prizpusobit, ale nikdy (pokud by neslo o Ronalda, jak jednou rikal v rozhovoru Kostl) tomu neni a ani nebude naopak.

          A takze po Stanciovi, Balutovi, Oscarovi a dalsich zkousime totalne predelat dalsiho hrace. U nekoho to vyslo, u nekoho ne a ja se zacinam obavat, ze v pripade Petara to bude jen oddalovani nevyhnutelneho, protoze on se na rozdil od Baluty opravdu snazi a chce na svych navycich zamakat, ale nema somatotyp "trhace obran", nedisponuje takovou rychlosti jako napriklad Haaland a kdyz bude zkouset poctive presovat, tak bude chybet ve vapne, kde je nejnebezpecnejsi.

          Trpis sice rika, ze nikdy nevidel lepsiho zakoncovatele, ale zaroven to neni jeho kun. On si ho nevybral, neprisel za jeho ery a typogicky se mu nehodi do jeho fotbalu, ale kdyz nas mlady utocnik zaril v dresu Liberce, zatimco ti nasi se dlouhodobe trapili, tak ho zkratka "chte nechte" musel vzit a zkusit zapracovat, ale zda se, ze to probiha az moc na silu.

          Kdyz vidim, jak najednou v Liberci ozil Yusuf, ktery tam jak lusknutim prstu vypada jako super fotbalista, tak nepochybuju o tom, ze i Petar by tam znovu zaril. A zacinam si myslet, ze bychom si zkratka meli pripustit, ze ne kazdeho hrace muzeme zcela predelat k obrazu svemu, abychom vyuzili jeho aktualni prednosti, ale zaroven by hral uplne jinak, nez doted. Proto se pomalu klonim k tomu, abychom Petara prodali, pokud za nej opet prijde nabidka kolem 6 milionu euro a radeji se snazili sprintery naucit lepsimu zakoncovani nez zkouseli z typickych utocniku do vapna udelat trhace obran, protoze ta druha varianta je asi daleko tezsi. A jako "pokusny kralik" (coz nemyslim ve zlem) pro tu naprostou premenu nam tady muze zustat Yusuf, u ktereho ten experiment, na rozdil od Petara, nemuze ohrozit slibne rozjetou karieru.

          • Re: Výkon

            JS (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 09:56 |  
            9 7

            Ted jsi to popsal hodne dobre. Ja v Petarovi vidim druheho mladeho Necida, a velmi me mrzi, ze jej Slavia nedokaze dobre vyuzit. Hned reknu proc:

            Na rozdil od Tebe si nemyslim, ze bychom jej meli prodavat. My totiz umime hrat JEN na „trhace obran“, ale jsou zapasy, kdy to extremne nefunguje. A ne jen zapasy, muze jit i o zmenu rozestaveni soupere apod. A v takovem pripade proste MUSIME mit v zaloze nejakou variabilitu abychom mohli reagovat bud na typologii zapasu nebo na vyvoj utkani.

            Problem je v tom, ze reakce na vyvoj utkani neznamena poslat tam Musu a cekat, co se stane. Hraci na hristi musi vedet, ze „aha, prichazi Petar, prepiname“ a misto snahy o neustaly kolmice a obloucky stredem pres obranu by meli prepnout na rychlou hru po kridlech, centry do vapna a lepsi doplnovani Musy v utoku. A to neumime.

            My hrajeme pod Trpisem furt to jeho, maximalne v Evropsky lize reagujeme na silnejsiho soupere jinak vytvorenou defenzivou. Ale dopredu nemame vic stylu, coz je skoda. A podle me hlavne potreba. Uz jsme letos zazili spoustu zapasu, ve kterych kdyby reakce na vyvoj byla okamzitejsi a komplexnejsi, nemusely dopadnout tak, jak dopadly.

            • Re: Výkon

              Boo_SKS     před 24 dny 09.11.2020 10:44 |  
              2 5

              Ano, v takovem pripade by opravdu davalo smysl si ho tady nechat, byt by treba v zakladu zacinal kazdy treti zapas a jinak chodil spis z lavicky, jenze pokud bychom stali hrali furt to same nehlede na to, zda je na hrotu Musa nebo Kuchta/Tecl (na coz to vypada a nevim, proc by se to melo razem zmenit) tak ho tady fakt nema drzet a radeji bych ho prodat, nez mu ta cena klesne jeste niz. Na to, ze to neni Trpisuv kun a asi ani nikdy nebude, by bylo skvele na nem vydelat 100+ milionu.

        • Re: Výkon

          necich     před 23 dny 10.11.2020 10:16 |  
          2 1

          Což se o tvých příspěvcích říci nedá, ty jsou ve stejném negativistickém duchu.. :)

    • Re: Výkon

      Merlinus (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 00:24 |  
      18 3

      Mně už ten kolovrátek o TOP útočníkovi nebaví.... To, že by bylo skvělé mít TOP snajpra je jasné a ví to samozřejmě i na klubu. Ale kde ho vzít? V Česku nikoho takového běhat nevidím a někoho v cizině, kdo by byl TOP útočník těžko seženeme. Kdyby byl TOP tak bude za prvé strašně drahý a za druhé bude chtít hrát v top ligäch, ne v ČR. Takže si musíme TOP útočníka vychovat a vypiplat. Jestli to bufe Musa, Kuchta, Sima nebo někdo jiný uvidíme. Ale sehnat hned TOP útočníka ve formě je prostě nereálné.

      • Re: Výkon

        gazza     před 24 dny 09.11.2020 01:32 |  
        6 13

        Musu jiz zacina odepisovat .Stejne jak to delal dlouho v pripade Skody,nez mu to zhnusil.

      • Re: Výkon

        kapitan.pisoar     před 24 dny 09.11.2020 01:41 |  
        5 15

        Ale my uz jednoho TOP utocnika mame, dokonce je to kral strelcu. Jen namisto toho aby hral ve vapne, tak ho nutime behat u stredoveho kruhu... S takovou by se u nas nechytal ani Ibrahimovic...

        • Re: Výkon

          Fačín     před 24 dny 09.11.2020 07:59 |  
          7 13

          Útočníci přece u nás dávat góly nemusej. Stačí když běhaj.

          • Re: Výkon

            kapitan.pisoar     před 24 dny 09.11.2020 18:25 |  
            4 10

            Klidne minusujte :D Vloni jsme se jeste mohli chlacholit ze tento system funguje, protoze dostavme malo golu a hresili jsme na to, ze vzdycky nekdo (krom utocnika) ten gol da.
            Letos dostavame golu hromadu a vsechny ty kteri byli schopni neco vymyslet a gol dat jsme uspesne vypudili..

            A to ze nedokazeme vyuzit individualni prednosti nasich hracu a to ze realizacni tym neni schopen souziti s osobnostmi a individualitami je nase nejvetsi slabina.

            Prave jsem koukal na rozhovor Patricka Viery a Roye Keana "Best of Enemies". Kde Viera mluvi o Piresovi "super hrac dopredu, ale doadu nic moc. Ale Arsene vedel ze ten jeho prinos utoku je tak veliky, ze mu stacilo kdyz si odbranil potrebne minimum" Jasne ted mi budete namitat, ze to bylo pred dvaceti lety, ale dobry kouc dokaze vyuzit prednosti svych hracu, ne je deptat a plytvat jejich talentem na neco k cemu nemaji predpoklady.

            Jinak Roy Keane by ve Slavii pod JT nevydrzel ani mesic, jenomze prave takove hrace potrebujete pokud chcete vyhravat trofeje...

            • Re: Výkon

              hajnej     před 24 dny 09.11.2020 18:51 |  
              7 3

              Máme v lize po sedmi kolech skóre 20:2!!!

              • Re: Výkon

                kapitan.pisoar     před 24 dny 09.11.2020 19:18 |  
                4 6

                A v Evrope 6:9, navic jsme diky rezignaci na utok prisli o LM....

                • Re: Výkon

                  wimpy     před 24 dny 09.11.2020 19:24 |  
                  2 0

                  Docela zvláštní je, že z těch devíti jsme šest dostali v posledních deseti minutách zápasů.

      • Re: Výkon

        bongor     před 24 dny 09.11.2020 11:03 |  
        4 4

        No od Tebe to sedí.Tak ho přece vykouzli!Nebo jsi ztratil hůlku?

  83. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    fps     před 24 dny 09.11.2020 08:27 |  
    4 0

    tak je to snad už zase při starém, my hrajeme dobře a vyhráváme, sralta hraje špatně a prohrává, jen tak dále

  84. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    SirCohen     před 24 dny 09.11.2020 08:29 |  
    4 1

    Místy to drhlo, ale místy to byl červenobílý válec. I přesto, že výkon nebyl optimální, hráči MB si připravili právě 0 (slovy nula) střel na branku a 1 (jeden) rohový kop. A brankář soupeře opět brankářem kola, to nepochybuji:)

    Až se nám pořeší situace na pravé straně (představuji si ji ve složení Bořil, Masopust), může se zkusit Sima v útoku, přece jen je to hlavně útočník, je sebevědomý a třeba bude mít vyrovnanější výkony než Tecl/Kuchta/Musa.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      bongor     před 24 dny 09.11.2020 11:01 |  
      2 0

      Ale na i spartu píšou,že jsme se v závěru museli klepat/a těm přece věříme ,ne?Tak jak to bylo/viděl jsem jen první poločas/?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        zila     před 24 dny 09.11.2020 11:42 |  
        2 0

        Po změně stran Boleslav vyrovnala hru a my se kopali za uši. Byly z toho v podstatě dva nějaké náznaky šancí (opravdu náznaky, žádné tutovky) a to je všechno. Asi největší škody ten výpadek nadělal na očích slávistických fanoušků u obrazovek. Opravdu se na to nedalo koukat. Po vystřídání Nica jsme začali hrát rychleji nahoru a Boleslav jsme zase zatlačili. Posledních dvacet minut neměli zhola nic a mohli být rádi, že nedostali další. Dohrávalo se naprosto v klidu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 11:57 |  
          3 0

          No, v klidu.... když vedeme jenom o gól tak to nikdy není "v klidu"... stačí jeden nešťastný odraz nebo zaškobrtnutí, balón se ti ve vápně otře o ruku a je zle... jednou tam ve vápně poskakoval tak divně, že to VAR chvilku řešil... Já byl tedy pěkně nervózní ještě ve druhé nastavené minutě, kdy po Lingrově faulu kopali Boleslavští trestňák z půlky a před vápno se do toho chumlu vytáhnul i gólman... naštěstí tam Budínský pořádně ani nedokopnul :-)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            zila     před 24 dny 09.11.2020 12:19 |  
            3 1

            Já jsem teda celkem nervózní človek, kór u fotbalu, ale včera jsem byl v závěru úplně klidný. Nevím, možná zorvna přecházela nějaká sluneční skvrna přes Brno, ale ten závěr mi přišel úplně pod kontrolou. I přes to, že náhoda umí být blbec:)

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 13:59 |  
              4 0

              No tak já jsme při zápasech SKS nervózní jak sáňky v létě.... kopu kolem sebe, jak se snažím ten balón do brány dostat spolu s hráčema, mluvit se na mě nesmí.... a teď si vezmi, že jsme včera měli rodinnou oslavu, takže fotbal šel v TV na pozadí beze zvuku... a všude okolo mně jely rodinné historky... :-)

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                zila     před 24 dny 09.11.2020 14:16 |  
                0 0

                Mám to podobně. Právě proto se, když hraje Slávia a náhodou to koliduje s nějakou návštěvou a podobně, odklízím na zápas většinou pryč. Ostatní to kvitují s povděkem, protože mě u toho aspoň nemusí poslouchat. Ani moje žena by se myslím neodvážila naznačit, že bych se třeba na ten fotbal nedíval a družil se s rodinou. Jednak bych byl asi hodně protivný, a jednak bych na to stejně nepřistoupil:)

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                Dr. Fe1     před 24 dny 09.11.2020 14:28 |  
                3 8

                Tak to mám dost podobně. jsem nervozní až moc, až chorobně. Pak lekám rodinu, když zařvu, když třeba řvu, že má jít obránce proti atd. takhle já diriguju obranu. :-) Manželka mi pak zbytečně říká, že mě prý stejně ten hráč neslyší :-)

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                jose01     před 24 dny 09.11.2020 17:11 |  
                1 1

                jak rodinná oslava? my jelikož oslavy nesnášíme, ale okolí je očekává(kulatý naroz, naroz dětí atd), tak jsme v rámci výmluvy na covid všechno zrušili a máme svatej klid...

  85. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 09:39 |  
    15 0

    Opět na levém beku skvělý Oscar, což potvrdil v pozápasovém rozhovoru i Trpišovský:

    „Myslím si, že kdybych měl vybírat hráče zápasu, tak bych váhal mezi Olayinkou a Oscarem. On hrál skvěle s Nice a proti Boleslavi ještě líp. Do defenzivy stoprocentní, skvěle se vracel a četl prostor. Díky jeho dynamice je skvělý v situacích které jsou pro nás složité, dokáže je vyřešit. Postupem času mu roste sebevědomí. V našem stylu je pro něj daleko lepší hrát na lajně. Má skvělé vedení míče, dynamiku a na lajně má lepší orientaci než na středu. Většinou hrajeme pod tlakem, jsme napadáni a je potřeba se s míčem otáčet. V tom ho limituje pravá noha, kterou vůbec nepoužívá a hraje nám pak do jedné strany. Naopak na té lajně řeší situace jeden na jednoho i dva na dva. Je to skvělé mít na pozici obránce hráče, který neztratí míč a dokáže hrát dopředu. Strašně hezky se na něj dívá. Postupem času zlepšil mentální i defenzivní stránku a komunikaci na hřišti. Byl jsem z něj unešený, protože jeho výkon byl po všech stránkách v absolutní top úrovni.“

    Věřím, že Oscar bude na levém beku již stabilně první volba, má pro tento post obrovské předpoklady. Honzu Bořila bych přesunul na pravého beka (alespoň nebude hrát přes nohu, i když se na tuto pozici adaptoval velmi dobře) a Masopust ať se popere se Simou a Malinským o pravé křídlo (přičemž Simu si umím představit i v útoku, což je post, na který jsme ho nejspíše přiváděli primárně).

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Divizni (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 09:47 |  
      0 0

      Takhle to vidím i já. Uvidíme co tréňa. Hezký den všem i když tady na jihu je hrozná mlha.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      japhy     před 24 dny 09.11.2020 13:51 |  
      0 0

      S tím Oscarem, ne že bych se tu chtěl vytahovat, že jsem přesně tohle říkal, to vůbec. Ale čte se mi to dobře, to zas jo :)))


      Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2020 13:51) . Zobrazit původní komentář

  86. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 10:27 |  
    2 0

    Zdarec, díky za 3 body! Kdo se mi líbil byl Sima, ten kluk má 19 a hraje skoro bez chyby! Paráda. Vůbec ti naši mlaďoši, SZimovi jsou top! U nás je to bez nápadu, taková obehrávaná ala včera arsenal, jen my vzadu nedělali chyby. Ono je to těžké, když Nico je tak trochu z formy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      SirCohen     před 24 dny 09.11.2020 10:29 |  
      5 0

      Z formy ale jen střelecké. Přihrávky mu jdou pěkně.

  87. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Ragnarok     před 24 dny 09.11.2020 11:35 |  
    1 15

    Na DZ Filip Kaloč a na křidýlko oživit Žitného, když už omlazujeme. Oba něco odkopali a jsou mladí.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Ragnarok     před 24 dny 09.11.2020 14:46 |  
      3 15

      Dobré mínusování, jako u návrhu na Ševčíka, Coufala nebo Krále z Teplic. Gratuluji.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        kapitan.pisoar     před 24 dny 09.11.2020 18:10 |  
        6 13

        Minusy tady uz davno beru jako plusy, ono se to tady s tim si navzajem pochlebubjicim stadem ovecek ani jinak neda...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          JS (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 21:17 |  
          2 2

          Sakra, právě jsem Ti dal plus.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          SirCohen     před 23 dny 10.11.2020 15:50 |  
          3 0

          Máš ode mě plus ;)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Leksel     před 23 dny 10.11.2020 16:05 |  
          3 0

          Tak, kamaráde, aby sis nemyslel, že každej den svítí sluníčko, dávám ti potupný plus!

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            obiwan     před 23 dny 10.11.2020 18:44 |  
            3 0

            :)))

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        pf     před 24 dny 09.11.2020 19:25 |  
        8 0

        Třeba jsi ty mínusy schytal za toho Žitného. Srovnávat ho s jmenovanými hráči mi přijde dost mimo, protože ti prokazovali skvělou výkonnost dávno před přestupem k nám. Co ukázal Žitný, že si zaslouží srovnání s Ševčíkem? Ten chlapec nedokáže udržet konstantní výkonnost ve slabých Teplicích a my bychom mu měli dávat prostor pro oživení, protože se mu jednou za půl roku vydařil zápas?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      cunak     před 24 dny 09.11.2020 15:09 |  
      4 14

      Určitě by to dávalo větší smysl, než Malínský a Karafiát.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        JS (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 15:22 |  
        4 10

        Teď jsem to chtěl napsat.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 15:28 |  
        8 5

        To opravdu dává velký smysl.... vzít kluka, co letos za Baník nastoupil už dvakrát v základu.... Naposledy byl v Příbrami, kde hrál Baník celý zápas proti deseti, střídán po poločase za stavu 0:0...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          jose01     před 24 dny 09.11.2020 17:07 |  
          5 4

          no tak to má cca stejně startů co měl Zima v Sigmě, kde je teda problém?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            kjandourek (admin)     před 24 dny 09.11.2020 18:23 |  
            6 3

            V tom, že Zimu si vybral trenér... ten nepřicházel na doporučení z fóra...

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              jose01     před 24 dny 09.11.2020 20:34 |  
              2 2

              to byla řečnická otázka...

  88. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    ColinSKS     před 24 dny 09.11.2020 12:12 |  
    7 4

    včera byl na poměry krásný den. celé odpoledne u bedny, venku hnusně, tedy bez výčitek - bež s dětmi ven a nečum furt na fotbal.
    s bolkou se mi zápas líbil, protože mne zaujala - konečně - schopnost vykombinovat se z presingu, který boleslav hrála (co jiného by jim weber mohl poradit). škoda těch šancí ale to je oblikátní. Oli ukázal, jak se zakončuje 1:1 - naprosto precizně. pak už se mu tolik nedařilo, zas mu to odskakovalo nebo se chtěl prosadit sám. Kuchta je momentálně lepší jak Teclík i Musa, až tedy opět na to zakončení, ale na druhou stranu, byl už příliš blízko a šanci si svým napadáním taky vyrobil sám. Sima/Zima - to bych dal za 8, ještě 20 těžkých zápasů a jsou to opory. překvapil mne Oscar, i když si stále myslím, že to není hráč na beka, zejména proti silovějšímu soupeři. Masopust, Ševčík a Nico se mi líbili míň, Nicovi to tam nějak ne a ne spadnout. paradoxně po vystrídání jeho a Masopusta jsme hráli líp. Kolář bez práce, těžko hodnotit. Hráčem zápasu by dal Simu, měl vícero pěkných momentů a na to že mu je 19 let, tak se toho chopil až moc dobře.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      pinochet     před 24 dny 09.11.2020 14:29 |  
      2 5

      Mě u „hráče zápasu" nezajímá věk, ale výkon na hřišti.

  89. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    martyni (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 12:36 |  
    8 3

    Ja tomu tak nerozumim, ale myslim si, ze tezko dostaneme 6 mil. za utocnika, kterej bude jen zakoncovatelem ve vapne. Jo pred 20 - 30 lety mozna. Ale nemyslete si, ze Trpis je tady jedinej kdo chce od utocnika pracovitost a pohyb. Pokud ma Petar jit nekam za dobry penize, kde je uroven fotbalu stejna nebo vyssi, budou to po nem chtit taky. Nebo mate v top ligach priklady utocniku - zakoncovatelu do vapna, co se jinak po hristi jen plouzi? Ja nevim, takovej prehled nemam.. sem s nimi. Jo a taky si myslim, ze Petar na to pohybove ma, ale musi nabrat fyzicku a musi se k tomu presvedcit.

    Jinak Kuchta ma predpoklady pro vsecko, co Trpis po utocnikovi chce, rychlej, doternej, dobre hraje zady k brance, ma dobrej vyber mista. Samozrejme, musi to ale dokazovat na hristi a nesmi spalovat sance tak jako vcera. A to neni jen tak, Petar urcite zas sanci dostane.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Dr. Fe1     před 24 dny 09.11.2020 14:32 |  
      2 11

      Určitě. Petar dostával do šancí před tím a úplně jí nevyužil. Takže teď to byla taková trochu lekce pro něj, že musí víc makat, ale určitě zase po pauze šanci dostane. On taky Trpiš říkal v rozhovoru, že kdybychom nevedli, tak dostal větší šanci už nyní. Není důvod teď někoho z útočníků prodávat. Teď doufejme budou mít jak Kuchtič, tak Petar dost možností si zahrát a dostat se do formy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      La Tortuga     před 24 dny 09.11.2020 16:09 |  
      1 3

      Krome promenovani sanci.

  90. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    smichov_2     před 24 dny 09.11.2020 13:38 |  
    3 9

    Mě se líbí jak Trpišovský v rozhovorech ke všemu přistupuje vědecký, ke každému hráči, ke každé okolnosti. Jeho je škoda ve fotbale, měl být teoretický fyzik. :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      rak (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 13:52 |  
      7 0

      No, jak vidím vcelku zblízka, teoretických fyziků generuje UK vzhledem k potřebám vcelku dostatek. Jen, ať pěkně zůstane u fotbalu. Takových trenérů moc není :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      martyni (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 14:30 |  
      5 0

      Nerozumim.. naopak ocenuju, jak o fotbale premysli, jak jsou jeho toerie logicky, a hlavne, jak v praxi na hristi fungujou jak je dokaze hracum predat a komunikovat s nimi.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Dr. Fe1     před 24 dny 09.11.2020 14:35 |  
        7 11

        No, ale vždyť smichov_2 říká jinými slovy totéž co vy, ne ? Alespoň mi to tak připadá. takže rozumíte, ne že ne :-)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          smichov_2     před 24 dny 09.11.2020 15:06 |  
          4 3

          Přesně tak doktore.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            martyni (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 15:40 |  
            0 0

            ok, jsem si nebyl jistej, jak to myslis..

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              necich     před 23 dny 10.11.2020 07:18 |  
              3 1

              Dle poslední věty, to kolega Smíchov nejspíše myslel jinak než to napsal. V tom máš pravdu. Označení teoretický fyzik se spíše hodí na Czaplára, Karocha pod., to jsou teoretici, kteří v praxi své myšlenky neprokázali. JT umí skvěle o fotbale vyprávět, přemýšlet, vyvozvat logické závěry a hlavně !!!!!! v praxi prokazuje, že jeho logické závěry a úvahy fungují......

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                martyni (přítel SN)     před 23 dny 10.11.2020 16:53 |  
                3 0

                ha no ja i trochu pochybuju, zda za tema kecama csaplara a karocha jsou nejaky velky teorie.. Trpis je jina liga nejen v praxi, ale i v tom, jak o fotbale premejsli a jak o nem mluvi.

  91. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 24 dny 09.11.2020 17:30 |  
    21 3

    Dobrý podvečer přeji.
    Znovu jsem si pustil celý zápas a prohlédl si některé situace v zápase.
    Je mi jasné, že úplně objektivní asi nebudu, protože jsem prostě slávista:-)).
    První poločas jsme odehráli ve velmi dobrém tempu. Měli jsme herní převahu a i kvalita výkonů našich hráčů byla na slušné úrovni. Dokonce si myslím, že to byl snad nejlepší poločas, co se týká kombinací a přehrávání soupeře. Možná i lepší než první poločas s NICE.
    Náš výkon v zápase a vstup do druhého poločasu byl ovlivněn zraněním Hovorky po srážce s Oscarem na konci prvního poločasu (nevím do jaké míry ovlivnilo tuto srážku jemné přistrčení Oscara Škodou). A také hned následně ještě další srážka Tatajeva se Zimou. Nejprve jsem si myslel, že je to faul. Ale asi ne, i když to rameno tam bylo.
    Trochu jsme se rozklepali a 20 minut druhého poločasu to nebylo nic moc. Trochu nám odešel střed hřiště, kde jsme byli nepřesní a začali jsme ztrácet míče. Trochu se vytratil Stanciu a taky přestal napadat Kuchta.
    Traoré a Lingr za to vzali dobře a tak jsme opět dostali MB tam, kde měli být.
    Dobré zjištění je, že nám zase začínají fungovat kraje a jak Sima - Masopust, tak Olayinka - Oscar začínají fungovat tak, že dostávají soupeře ze stran pod tlak. Pevně věřím, že se i naše středová trojka polepší a dostane se do formy.
    Hledání útočníka bude opravdu ještě oříšek.
    Třeba se díky většímu hernímu zatížení dostane do formy jak Musa, tak i Kuchta.
    Standu Tecla mám moc rád, ale nevím..... Lingr je podobným typem a je to mladý běhavý kluk.
    Ale tohle nechám na JiT, protože je vidí každý den tréninku a má větší možnost srovnání.
    Rozhodně si však nemyslím, že by on někoho odepisoval, nebo někomu stranil.
    Četl jsem pozorně jeho vyjádření a články a také rozhovory hráčů, co pod ním hráli.
    Nikdo ani náznakem neřekl (tím myslím i mezi řádky!!!!), že by JiT někomu nadržoval nebo někoho nějak "psychicky tejral" :-)).
    Ještě se musím pousmát nad nářkem "Bořka Plivala", že jim ubližují rozhodčí.
    Koukal jsem se na zápas rudých s Plzní. Plzeň je srovnal jak vítr pastoušku.
    To, že Plechatý nedostal červenou za ten zákrok ve stylu kung fu na Buchu, to asi i VAR radši koukal jinam, že.
    Ale o tom, není nikde ani zmínka a ani Plival se o tom nezmínil.
    Dlouho jsme měli nálepku "ubulenců".
    Teď už opravdu dlouhodobě od doby "kabelek" tu fňuká a bulí jen rudá bída.
    Hezký večer.
    Sokrates55



    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2020 18:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      rakusan     před 24 dny 09.11.2020 20:26 |  
      3 2

      Ano, je to řečeno zcela přesně. Díky.

SN na Facebooku

Oficiální Facebook žen