Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 35. kolo

Slavia dovršila fiasko v nadstavbě, když v závěrečném kole prohrála doma se Spartou.

I když už z pohledu tabulky v závěrečném kole o nic nešlo, tak jsem věřil, že si v derby slávisté alespoň trochu spraví chuť ze zpackaného finále soutěže. K optimismu mě přivádělo i domácí prostředí s vyprodanými tribunami a rozklížený soupeř, který ostudně prohrál v Plzni i naposledy doma se Slováckem. Po zveřejnění sestav ale bylo patrné, že nás nic lehkého nečeká. Sparta nastoupila v plné síle, ale to nebylo až tak překvapivé a prozatimní trenér Horňák to ostatně dopředu avizoval. Horší to bylo s naší slepovanou sestavou, z níž zase vypadli další marodi. A Bah, Provod, Sor, Schranz či Olayinka jsou hráči do základu. A při dalších absencích naše sestava na papíře nepůsobila zrovna přesvědčivě - na pravé straně vynucená kombinace stopera Ousoua s levým bekem Oscarem. V základu pak i na jaře slaboučký Samek.

Náš výkon podle toho vypadal a více ho rozebírat je zbytečné. Za sebe řeknu, že prohrát se současnou marnou Spartou gólem, kdy je v oslabení, je ostuda! Jen se tím podtrhla naše omílaná neschopnost urvat zápasy v závěru. Nezvládáme to ani proti oslabenému soupeři a včera jsme v takové situaci dokonce inkasovali. Stejným evergreenem je naše bída při standardních situacích. Na rohy jsme vyhráli 10:1, na góly z nich prohráli 0:1. Nechci tím výrazem nikoho urážet, ale z hlediska profesionálního fotbalu je naše mužstvo prostě trpasličí a nese za to následky. Jen na jaře - dvě prohraná derby (obě doma!) a ztracené vítězství v Plzni. I doma jsme s Viktorií ztratili zápas v posledních minutách po dvou prohraných hlavičkových soubojích.

Jinak mohu souhlasit s hodnocením zápasu od trenéra Trpišovského, ve kterém mluvil o propadáku a velkém zklamání. Jen bych ovšem dodal, že on je za to zodpovědný (stejně jako mu patřila sláva za získané 3 tituly a úspěchy v Evropě) jako člověk, co vládne v klubu absolutní sportovní mocí. Chápu, že nás tento rok postihly citelné prodeje opor do zahraničí, ale jde o 4 hráče, když se přitom předtím tehdejší opory předržovaly a za celé přestupní období jsme nepustili nikoho. O to víc je zarážející, k jak významnému výkonnostnímu sešupu teď došlo. Slavia do značné míry vyklidila pozice na domácí scéně a na pořadu dne je spíš než návrat k hegemonii otázka, aby nás to stejné nepostihlo v náročné letní kvalifikaci do evropských pohárů.

Samozřejmě se nedá vítězit pořád, ale můj dojem je takový, že nemusí jít o ojedinělý výkyv, ale že jsme minimálně lehce sešli ze správné stezky. A samotného mě překvapilo, jak snadno se nám vše rozpadlo a na jak hliněných nohou jsme stáli. Při nemoci nejvyššího muže Slavie Jaroslava Tvrdíka (kterému tímto přeji rychlé a plné zotavení) se ukázalo, že se nemáme až tak o koho opřít. Chybí totiž silný generální i sportovní ředitel. Tvrdík je po odchodu Kroba (jeho konec po konfliktech nerozporuji, jen konstatuji) jedinou silnou osobností v managementu a jeho absence je tak mimořádně znát. Stejně tak chybí oponentura trenéru Trpišovskému, který najednou působil v závěru ročníku bezradně. Jiřího Bílka, jakkoliv může být v zadaných úkolech, jako je jednání o smlouvách a přestupech, schopný, lze brát jen jako trenérovu prodlouženou ruku a podřízeného. Lze pak spekulovat, jestli neomezená vláda jednoho muže sportovnímu úseku svědčí. Dopustil by silný sportovní ředitel šarádu s Musou a Krmenčíkem, kdy pak většinu jarní části v lize odehraje dlouhodobě jalový Tecl? Nechal by výšku týmu dojít do této fáze, kdy jsou standardky naší jasnou slabinou? Připustil by veletoče u brankářů a stoperů bez jasně dané hierarchie a kostry týmu? Otázek je hodně a uspokojivě je vyřešit do letní kvalifikace nebude vůbec snadné...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - V první půli nás nadvakrát podržel. S inkasovanými góly podle mne mnoho dělat nemohl. Při té první z rohu neměl vůbec šanci zasáhnout, u Hložkovy vítězné trefy šel sice míč na jeho stranu, ale když je to takováto rána těsně za vápnem a přímo do šibenice, tak se podle vytěsnit skoro nedá. Lepší pětka.

Aiham Ousou - 4 - Potvrdilo se, že na beku jde o nouzovou variantu. Herně to občas nebylo zlé, ale oproti klasickému krajnímu obránci bylo vidět, že to náběhově ani kombinačně na tuto úroveň nestačí. Ousou nezachytil ani Čvančaru u prvního gólu, i když tam šlo podle mě o výborně zahraný roh, který se v konečné fázi brání jen velmi těžko. Co se týče jara celkově, tak Ousouovy výkony považuji po nadějném podzimu za rozpačité.

Ondřej Kúdela - 4 - Za mě byl ze stoperů lepší Kúdela, i když ani od něj to nebylo ideální. Po zranění je na něm znát hlavně rychlostní deficit. V jeden moment ho drtivě přesprintoval Čvančara a ten rozdíl ve sprintu tam byl propastný. I z toho pohledu je otázkou, jaká je Ondrova zdravotní i výkonnostní prognóza a jestli ho vůbec prodlužovat. V jeho případě se to sešlo blbě, že mu končí smlouva v momentě, kdy je jeho fotbalová budoucnost s velkým otazníkem.

David Hovorka - 4 - Já to řeknu natvrdo, ale pro mě Hovorka není stoperem, na kterém bychom měli stavět budoucnost Slavie. Se zdravotními problémy zmizela i jeho výkonnost, kterou zaujal v prvním půlroce angažmá v Edenu. Teď opakovaně chybuje, navíc právě na místě stoperů se nejsnáze a nejúčelněji doženou chybějící centimetry v kádru. Proti Spartě zahrál podprůměrně a v soubojích nestačil. Špatné je i jeho vyhodnocování situací, kdy jde často do situací všechno, nebo nic. A nejednou je z toho právě nic, což je u jednoho z posledních hráčů před brankářem neúměrný risk. Horší čtyřka.

David Jurásek - 4 - Nebylo to z jeho strany úplně ono. Přišlo mi, že měl i nějaké nedoléčené šrámy, protože musel být ošetřován, přestože na něj tvrdší zákroky nebyly. Dopředu zaujal fantastickým zpracováním nebo krásně zakrouceným centrem, ve finále z toho ale nebylo nic. Dozadu měl naopak okénka, která se nakonec vyřešila stáhnutím Oscara na post levého beka.

Oscar Dorley - 5 - V poli byl spolu s Traorém naším nejlepším hráčem. Nejlépe kombinoval či držel míč. Na druhou stranu by měl být výraznější i směrem k pokutovému území, což je jeho dlouhodobá slabina.

Tomáš Holeš - 5 - V závěru sezóny působí unaveně, vyčpěle a zapadá do průměru. A při jeho vytížení se asi zas tak není co divit. Náročný program se letos projevuje třeba i na Součkovi, který je na tom fyzicky ještě lépe než Holeš. Tomáš si v zápasech nadále své odvede, ale výraznější a rozdílový jako loňské jaro minimálně směrem dopředu není.

Daniel Samek - 3 - Jak byl na podzim velmi příjemným překvapením, tak je teď na jaře zklamáním. Během něj nepředvedl vůbec nic a trvale se utápěl v bahně podprůměru. To stejné se opakovalo proti Spartě. Snažil se sice hrát a technicky s míčem nevypadal špatně, ale nedokázal se prosadit ani rychlostí, ani důrazem.

Ibrahim Traoré - 5 - O úpadku naší kvality dost vypovídá, že podstatnou část jara byl skoro nejlepším hráčem Traoré, který přitom dosud patřil spíš k širšímu kádru a jednou nohou už byl v důchodu. Nijak tím nechci snižovat dobré výkony Ibry, který chytil druhou mízu, ale pro ostatní hráče v kádru to není dobré vysvědčení. Včerejší derby toto rozložení sil potvrdilo a Traoré byl jedním z mála hráčů, na kterých byl vidět zápal, touha zvítězit, i jistá fotbalová kvalita. Škoda jen faulu před Hložkovým vítězným gólem, i když i tam se situace neměla nechat dojít tak daleko. Lepší pětka.

Petr Ševčík - 5 - Je vidět, že když už se dostane k zakončení ve vápně, tak dokáže upotřebit nadstadardní techniku i přehled. Včera z toho byl pěkný gól. Bohužel se do takových situací Ševčík dostává sporadicky a málokdy to takříkajíc "bere na sebe", což mu vyčítám dlouhodobě. V poli patřil mezi naše lepší hráče, ale i z jeho strany to byl spíš sotva průměrný výkon.

Stanislav Tecl - 4 - Zápas odmakal, ale jenom to je málo. Proti Hanckovi s Vitíkem nestačil a nebyl lepší ani rychlostně, ani soubojově. Na jaře si svou práci odvedl s přihlédnutím k jeho předchozím výkonům až nadstandardně, ani tak to ale na místo prvního či druhého útočníka u týmu s ambicemi Slavie nestačí a stačít nemůže.

Srdjan Plavšič - 2 - Herně nám nijak výrazně nepomohl. Nepatřil k těm horším, na druhou stranu není typem, který by dokázal strhnout mužstvo. Zapadl tak do šedi podprůměru. Sezónu pak symbolicky ze svého i slávistického pohledu završil šíleným zkratem, kdy po faulu napadl protihráče. Nic takového na hřiště nepatří a pokud se nedokáže kontrolovat, tak na něj nepatří ani Plavšič.

Daniel Fila - 4 - Neprůrazný a nevýrazný výkon, který charakterizoval Filovo jarní působení ve Slavii. Třeba v 65. minutě na něj mířil velmi zajímavý míč a on se ani není schopný dostat do souboje tělem s Vitíkem, který byl v těžké pozici. Pořád je mladý a vše má před sebou, faktem ale je, že na jaře byl jeho přínos minimální.

Ondřej Lingr - 4 - Znovu se nedokázal výrazněji prosadit. Koncovka ročníku bohužel ukázala, že vyloženou hvězdou a tahounem týmu není, i když by tomu čísla mohla napovídat. Z celkového pohledu ale prožil povedenou osobní sezonu a místo v kádru má.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

N5 - Neděle 15. 05. 2022 17:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
1 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

39. Petr Ševčík

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

21. Čvančara
83. Hložek

Komentáře (130)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    domácí     před rokem 16.05.2022 13:59 |  
    1 6

    Chápu, frustrace z konce sezony je velká. Ale snad to nebude tak hrozné jak se rozepisuješ, doufám...

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      první rytíř     před rokem 16.05.2022 14:07 |  
      18 2

      Obávám se, že to tak hrozné být může. Optimismus bere i vyjádření JiT po zápase směrem k možným posilám. Bez rozdílového doplnění hotovými hráči se nemůžeme vrátit k zamýšlené "totální" hře a klidně se zařadíme do šedého průměru let dávno zapomenutých. K samotnému hodnocení snad jen zvedám obočí nad dvojkou pro Plavčiče. Neomlouvám jeho reakci, jen se ji snažím pochopit. Nejen v tomto zápase, ale i v jiných je okopáván jako řepa a včera v tom byla jistě i flustrace z výkonu svého i spoluhráčů. Mimochodem to by dvojku měl dostat i JiT, který před lávkou vztekle kopal do balonů. Velikou pravdou ovšem je, že momentální Slavia se rozsypala a bez někoho, kdo její vedení vezme zase tvrdě do ruky, to lepší nebude!

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SKSKali     před rokem 16.05.2022 15:34 |  
        9 1

        Pak taky nastává otázka, jestliže číňani chtěji Slavii pouze "udržovat", zda není lepší, aby ji prodali, respektive prodali aspoň tu polovinu, když je o ní zájem. Aby tomu třeba dali nový drajv. Mně se ma podzim zdálo, že JT byl docela i zklamaný, když CITIC stopl ty američany.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 14:09 |  
      16 1

      Snad ne. Ale zase není důvod k nějakému přehnanému optimismu.

      Jarda Tvrdík válčí se zákeřnou nemocí, výsledek těžko předjímat. Občas sice byl neřízenou střelou, teď se ale při jeho absenci o to víc ukazuje, nakolik na něm nová Slavia stála. Neříkám, že management pracuje špatně, chybí tomu ale ta hlava, která to všechno zastřeší, dá tomu rámec, odprezentuje to fanouškům a zastoupí nás ve strategických jednáních.

      A sportovní stránka se taky sama od sebe neotočí. Snad by nám měla pomoci alespoň pauza se zraněními, i když třeba Sparta se v tom babrá už roky. Snad to nebude náš případ. Ale jen pauza mezi ročníky nevyřeší nevyjasněnou pozici v brankovišti, nejistotu se stopery, situaci v útoku či chybějící výšku. To jsou vše náročné úkoly, které nebude lehké rozlousknout. Jestli tedy vůbec bude vůle to řešit, protože třeba ten útok a branka se nechaly pěkně vyhnít za dozoru trenérů...

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        MUDRa     před rokem 17.05.2022 20:51 |  
        0 0

        Osud chatry nam nehrozi, ti se v tom babraji protoze to maji v systemu. Kretinsky do toho nahodne saha, jejich vedeni vubec netahne za jeden provaz. To je podle me absolutne nesrovnatelne. Navic uplne usekli prestupy zahranicnich hracu. My naopak pracujeme s cizinci skvele.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    mis3     před rokem 16.05.2022 14:03 |  
    12 0

    ad David Jurásek - já nevím, na jakou tribunu chodíte, ale Juráska tam naremploval nejdřív Pešek po odehrání míče, což rozbíhal David celkem dlouho a v zápětí na stejné místo zaútočil i Wiesner. Nepřekvapilo, že střídal.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.05.2022 10:29) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    červenobílý     před rokem 16.05.2022 14:06 |  
    12 4

    Myslím, že ta kritika je sice správná, ale příliš zdrcující. S hráči je potřeba pracovat. Při lavině zranění a zásadních odchodů - odešel především zásadní tvůrce hry (Nico) a rozdílový player (Sima) a gólostorj (Kuchta) - to prostě nějaký vliv nechá. Ty hráči, co tu jsou, se potřebují ve Slavii trochu "zaseknout". Pokud tým vhodně doplníme (stačí 2 kvalitní hráči) a více se sehrajeme, bude lépe. Vždyť jsme vítězili kompaktním teamworkem s agresivním pojetím. Pamatuji si, jak spousta lidí kroutila po půl roce hlavou nad Holešem a dnes je to náš nejdůležitější hráč. Tým příští sezónu potáhne Hovorka, Holeš a Provod. Situace se stabilizuje. A za mě - Slavia nepotřebuje oponenta alá Sparta, kdy Hřebík podráží Rosu a Rosa podráží trenéra. Plzeň to urvala na efektivitu s tím, že hraje hnusfotbal. My se chceme posunout a díky tomu jsme s to postoupit přes Fenerbahce, Union Berlín a hrát otevřenou partii s Feyenoordem. Prostě jsme mančaft z menší země, který až na řídké výjimky kupuje hráče za 1 mil. Euro, aby je za 5 mil. Euro prodal. Přesto něco dokázal a teď se musí snažit v těžším období udržet nasazenou laťku, aby jí mohl brzo zase posunout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 14:12 |  
      6 1

      Je to možné, že je to psáno až příliš optikou katastrofálního závěru ročníku. Rád se budu mýlit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      1zippo1     před rokem 16.05.2022 23:52 |  
      1 0

      Tak trochu jsi mi připomněl projev Gustáva Husáka. Taky mluvil dlouho a neřekl nic. Že odešli Kuchta a Nico všichni víme, jen nevíme proč. Že je potřeba se sehrát taky asi není novinka, ale pak asi nechápeme ty kolotoče. Proč? No a jestli nám budou stačit dva kvalitní hráči, tak sežeru svou čepici. Už teď potřebujeme čtyři a Bah prý udělá pápá. Znovu chci odpověď.Proč? Promiň, nic osobního. Jen chci otevřenou odpověď vedení, jestli s námi má majitel nějaká sportovní očekávání, nebo v příštích letech pojedeme údržbový systém. S obojím budu umět žít, ale rád vím, na čem jsem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        červenobílý     před rokem 17.05.2022 07:15 |  
        2 0

        To je v pořádku, vždyť diskutujeme. Nico odešel proto, že si chtěl vydělat on sám, Prodanová i Slavia. Kuchta chtěl do Moskvy, poněvadž mu byla Slavia sportovně už malá a přestupová částka odpovídala představě SKS. Oba pro Slavii něco odvedli. Co je na tom zvláštního? Hráči přicházejí a odcházejí. Majitel bude jistě chtít, abychom vyhráli titul a byli úspěšní v Evropě. O nastavení financování mluvil ještě nedávno tvrdík v podcastu Davida Ocetníka. Rozpočet je pokrytý a stabilní. Fakta jsou tato: Slavia se pohybovala celou dobu ligy na špici tabulky, aby se v samém závěru dostavil sportovní neúspěch. Oproti soupeři odehrála skoro o polovinu zápasů více, a to s evropskými soupeři, navíc většinou v postupovém módu "do or die". Plzeň nemusela nic, Slavii v závéru došel benzín. Já jednoduše nevidím celkovou situaci tak hrozně. Když jsme přejeli Sevillu, měli jsme kádr no-namů. Nebyl Nico a náš nejdražší "kup" na place byl titán Míša. Pokud seženeme 1 kvalitního stopera a 1 playmakera, bude líp. V útoku by měli dostat příležitost Sor s Filou.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    dauby     před rokem 16.05.2022 14:09 |  
    8 8

    Lepší než minule, ovšem vzhledem k tomu, že jsme hráli úplně pět, pořád hrozbě vysoké hodnocení. Ousou u mě za 2, byl tam úplně k ničemu. Hovorka u mě za 2,El být vyloučen. Tecl za 4? Výsměch, efektivita 0. A nasazení téměř všech hráčů (výjimkou byl asi jen Traoré) zoufalé. Včera to bylo hodně špatný.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Myšák     před rokem 16.05.2022 14:14 |  
    7 0

    Všechno přesně popsal Alanor.Já zatím nemám na nic náladu.Čas všechno zahojí.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Pedro50     před rokem 16.05.2022 14:16 |  
    16 1

    Souhlas. Až na jednu ne nepodstatnou věc a to reakce na pana Plavšiće: je smutné že až bývalý sparťan se ohradi a nenechá se okopavat a všichni slavisti to hrají bez zájmu. Mě to udělat Padaslín tak mu ji regulérně natáhnu. Až teda na Kudyho ten tu sedmičku ve vápně pěkně složil....

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      rak (přítel SN)     před rokem 16.05.2022 14:35 |  
      6 1

      Pokud si pamatuji, tak tam nejvíc vlítl Max, který pak dostal žlutou a už podruhé v podobné situaci. Schytává tady kritiku, ale je jasné, že mu to není jedno.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        japoko     před rokem 16.05.2022 17:59 |  
        3 4

        Ten by spíš měl zkusit hrát fotbal!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Ondráš     před rokem 16.05.2022 14:17 |  
    1 0

    Když soupeři vyloučí hráče, jdou na mě normálně mrákoty:)
    Někdo už to tady psal, že máme v "přesilovce" záporné skóre. Pamatuju, že nám dal 2 góly v oslabení Baník, taky Feyenoord, v lize tuším ještě někdo a včera to dovršil Rumun. Ani nevím, jestli se někdy povedlo skórovat nám.
    Plavčík chtěl pravděpodobně tým nakopnout, aby se počet vyrovnal a my se tolik netrápili:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 14:22 |  
      7 0

      Baník nám dal 2 góly, když jsme byli v oslabení my. Ale obecně ty přesilové situace máme špatné. Když jsme vyloučeni, tak neudržíme nic (Legia, Baník). Když máme přesilovku, tak ještě spíš góla dostaneme, než dáme. To je ostuda a podle mě to velmi úzce souvisí s chybějícími centimetry a fyzickou silou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Ondráš     před rokem 16.05.2022 14:32 |  
        4 0

        Ne, já myslím ten zápas, jak vyloučili Baroše. Ono už je to tak 3 roky. Skoro celý zápas hráli v oslabení a vyhráli:) Pro Slezsko to byl legendární zápas. My vůbec takhle rádi děláme ostatním radost, naposled jsme to udělali hezké pro Hložkovo loučení.
        Zato když my hrajem v oslabení, tak to vždycky vypukne chaos a smrdí to gólem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 14:40 |  
          2 0

          Aha, ten zápas si pamatuju. Zároveň bych ale řekl, že to nijak nesouvisí s tím současným trápením. Tehdy jsme koncovky spíš zvládali, viz třeba otočka s Jabloncem v nadstavbě tady v Edenu, Sevilla atd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        HolyDday     před rokem 16.05.2022 14:42 |  
        3 1

        Že máme hráče nižšího vzrůstu vnímám jako problém dlouhodobě, nemáme ani žádného skvělého hlavičkáře. V první půlce sezony to zas tolik nevadilo, to jsme měli aspoň technického Nica, teď tam žádného rozdílového hráče nevidím a nevím, jestli bude vůle investovat 50-100 mega za jednu individualitu jako v minulosti :-/

  8. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Honza_K1 (přítel SN)     před rokem 16.05.2022 14:21 |  
    27 7

    Přečtu následně. Sezóna obrovský zklamání a včerejšek trapná třešnička na dortu.

    Začnu Plavsicem. Chápu, že přišel ze Sparty a zadarmo, ale to je asi tak všechno. Krome jednoho náhodného gólů zoufale neefektivní, papírovej a včera ukázal, že i labilní. Jakkoli jeho zkrat chápu, tak z ostatních úhlu pohledu je to na pokutu.

    Zbytek jde za realizační týmem.

    Z mého pohledu hloupé točení brankářů jsem kritizoval mnohokrát, nikdo mi nevymluvi, že nejednat se o Kolare, tak prostě Mandouse po jednom špatném utkání z branky trenér nevynda.

    Dale točení stoperu, pokud zrovna nebylo vynucené, také strašná hloupost, viz třeba zápas v Hradci.

    No a můžeme se ptát. Je Mandous, nebo kterýkoli brankář na hostování horší než současný Kolář? Je opravdu Madsen horší než Hromada, nebo Samek? Je kterýkoli útočník horší než Tecl, respektive je kterykoli útočník lepší než Musa?

    Realizační tým, to je kapitola sama o sobě. Kdyby se na konci zápasu s Plzni chovali jak lidi a koncentrovali se na zápas a ne na zakopavani balónu, mohlo to dopadnout jinak. Chápu, že je to těžký, ale musí ukocirovat emoce.

    Podle mě musí dojít k nějaké léčbě šokem nejen napříč kadrem, ale i realizakem. Nesmíme zapomínat i na donedávna totální mediální preslapy našeho vedení. Za pozvání hráčů Hradce by měl někdo letět.

    Nemůžeme se pak divit, že v cele česke kopané marně hledáme spojence a dostáváme v médiích pravidelně naloženo.

    Co se kádru týče. Podepsat Kudelu. Hráči pro základ podle mě nejsou: Kolář, Ousou, Talovjerov, Plavsic, Samek, Hromada, Tecl. Zda je pustit zadarmo poslat hostovat, nebo nechat na lavičce si netroufám hodnotit.

    Bezpodmínečně na předkola stabilizovat golmana a stopery, přivést útočníka a tvůrce.

    I tak sezónu nepovažuji za nějaký naprostý vybuch, sešlo se hodně zraněných a posily nefungovaly.

    Nezapomínejme, že může být výrazně hůř. Nevím, kdo máte jaké zprávy, ale já se za pana Tvrdíka už několikrát pomodlil, protože bez něj se to sesype jako domeček z karet a na druhé místo budeme rádi vzpomínat.

    PS: i přes následně mínusy si neodpustím okomentovat včerejší počínání tribuny sever. Krome popálení několika jedinců to bude stoprocentně zavřená tribuna na domácí zápasy. Za mne vrchol demence.

    Jsem rád, že sezóna skončila, bylo to po psychické stránce náročné. Poměrně brtmzy bylo jasné, že největší naší slabinou byl brankář a útočník, tedy přesně dva pošty, které v Plzni měli na jedničku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      japoko     před rokem 16.05.2022 17:52 |  
      7 2

      + Přesné ve všech bodech!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Steevee     před rokem 16.05.2022 14:22 |  
    33 0

    U hodnocení není moc s čím nesouhlasit. Jenom tak ještě mírně off topic. On důležitý bod nebyl ani tak ve VÝSLEDCÍCH letních předkol, ale zpětně se ukazuje jako velice nešťastné letní doplnění kádru.

    Zatímco v předchozích letech přišli Olayinka, Masopust a Ševčík, kdy třeba takový Masopust za uváděných 600 tisíc euro byl vyloženě majstrštyk (troufnu si říct, že tito tři do velké míry vykryli přešlapy v podobě Matouška s Balutou), další rok to byl Stanciu, Holeš, Oscar, Hovorka (Takács), kdy se prakticky nad očekávání podařilo zalepit odchody Součka, Krále nebo Ngadeua, následoval odnikud vytažený tehdy bezejmenný Provod, Bah za Coufala, Zima, o Simovi ani nemluvit. Prostě se rok co rok objevily naprosté terna, co se přestupů týká. A byl de facto zázrak, že navzdory faktu, že jsme za čtyři nebo pět protočili od oka možná tří základní jedenáctky, pořád jsme fungovali dost podobně. A byla jenom otázka času, kdy nedoplníme dle potřeb. No a přišlo to loňské léto.

    Když vidíte v kolonce odchodů Zimu, Simu, Nica, Kuchtiče (a Musu) a opačným směrem Krmenčíka, Plavšiše, Filu a Kačarabu, tak nemusíte už ani moc pátrat po dalších problémech (a i ty samozřejmě byly, viz. naše zdravotní problémy). Jak jsem už napsal, problémů bylo moc, ale naším katem byl ve finále vlastně nepřímo Krmenčík. To jemu musel úplně absurdně vyklidit místo Musa, který byl dneska nominovaný do áčkové repre Chorvatska.

    JiT se v Krmenčíkovi zhlídnul. Jenom si vzpomeňte, jak o něm básnil. Jak jenom musí dohnat tréninkové manko a potom to bude šílenej stroj. No, Jindro, nebyl. Dokonce si myslím, že to mohl třeba být i významný bod Kuchtičovy touhy odejít. A jako výsledek všech těchhle těžko pochopitelných pochybení, jsme se holt nakonec museli dívat, jak nás má k titulu donést Tecl. A "překvapivě" nedonesl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 14:28 |  
      45 2

      Ten tah s Krmenčíkem a Musou, kdy nakonec jaro v lize z většiny odehrál Tecl, byla tak přesná střela do vlastní nohy, že by se za ni nestyděl ani Jarolím v "nejlepší" formě, bohužel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      demokrat     před rokem 16.05.2022 15:37 |  
      6 1

      Většinu našich nejlepších přestupů tvořili hráči, které trenéři trénovali v předchozích angažmá. Jenže tito hráči dochází a jak vidět, skauting není úplně naše nejlepší stránka. Byť například Bah byl kauf. Myslím, že budeme mít velký problém.
      Jak včera Jindra říkal, cizinci k nám prostě nechtějí (kdo by se jim divil za těchto podmínek). Dále naše mládež je slušná, ale žádný talent typu Hložka či Karabce tam není. A jelikož je celá liga v útlumu, není v lize téměř žádný hotový hráč typu Coufal, Ševčík či Masopust.
      Vidím naší blízkou budoucnost spíše pesimisticky. Naštěstí naši hlavní rivalové na tom nebudou lépe.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    rak (přítel SN)     před rokem 16.05.2022 14:29 |  
    13 1

    Moje hodnocení se liší minimálně. Výsledek mě včera neničil. O ten moc nešlo. Ale ten herní projev v závěru ligy opravdu nebyl dobrý. Souhlasím s tím, že stavět do budoucna na dvojici Kúdela-Hovorka opravdu nemůžeme. Oba si prošli velmi těžkým obdobím, zkušenosti mají, ale perspektivu v tom nevidím. Pokud má Ondra nějakou slušnou nabídku, tak bych ho nedržel. Velmi nestíhal už třeba s Plzní. Asi tady moc souhlasu nesklidím, ale vrátil bych se ke dvojici Kacharaba-Ousou. Ti naopak zkušenosti potřebují, takže to také není stoprocentní, u Aiahama může být problém psychika, ale podle mně byli zejména ke konci podzimu výborní. Tarase hodně rozhodilo zranění, to ale snad všechny zraněné - Kúdela, Hovorka, Provod, Holeš, Samek, Ševčík a další. Ta častá zranění jsou pro nás velkým problémem.
    Traoré byl teď velmi výrazný, takový tahoun. No, možná také začal hrát o novou smlouvu. Není to ale typ hráče, který by vysloveně tvořil hru a mužstvo se soustředilo kolem něj. Občas udělá kiksy, vypustí souboj (Ostrava), či zbytečný faul (včera). Lingr teď neviditelný. Úplně nevím, jaká by měla být jeho pozice. Tvůrce hry to není. Fila se mně zatím nelíbil snad nikdy, ale má čas. Standa může být trochu lídrem mužstva, ale nemá na to už úplně herně. Stavět to na něm nelze. Ten Nico chybí hrozně, ale asi nešlo ho držet.

  11. Nico Stanciu

    asanin     před rokem 16.05.2022 14:32 |  
    25 0

    Nechci se rýpat ve včerejším výkonu, který jsem dosud nevydýchal.

    Je jedna věc, co dosud nechápu. A to je prodej Nica... Proč jsme se ho zbavovali v zimě, když Čínská liga ještě dosud nezačala? My ho prodali a on si od té doby nekopnul do balonu... Opravdu ho nešlo třeba prodat a ponechat si ho na jaro na hostování??? Zabýval se tím v managementu někdo??? Trpišovský o něm x krát mluvil jako o hráči, který byl nezastupitelný do zápasů, kdy se nám herně nedaří... Měl spousty předfinálních a finálních přihrávek... Všichni věděli, že do ligových zápasů bude jeho absence problém... Podle mě se tohle obrovsky podcenilo...

    • Re: Nico Stanciu

      Pert     před rokem 16.05.2022 17:10 |  
      5 0

      Čínská liga už začít měla, kvůli Covidu
      ale začátek několikrát odložili. Ovšem chyba to očividně byla - teď už to víme všichni :)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Ivan     před rokem 16.05.2022 15:02 |  
    11 1

    Díky za hodnocení.

    Já bych jednak vyzdvihl Mandouse. S góly nic dělat nemohl a nějaké zákroky měl. Celkově je jeho angažování výborný tah kvůli jeho spolehlivosti i když nás bohužel s Feyenoordem nepodržel. Škoda jen, že se nám nepodařilo Ondru střelit, ale Mandy je rozhodně pozitivum letošní sezony.

    Samek - Je mu 18 let, na něm to stát nemůže. I Fila je o rok a půl starší. U takových mladíků je to nejlepší v co doufám, aby zapadly do týmu a nevyčnívali. A to Samek "zvládá". Na podzim zapadl do našich výborných výkonů, teď zas do naší šedi. K jeho kritice bych se pustil až kdyby nám to vyloženě kazil. Pro mě je to pořád výborný a perspektivní mladík.

    Ibra - výborný, škoda toho faulu. Spolu s Mandym a Sorem to pro mě bude Slávista jara.

    Hovorka - není spolehlivý, to ano, ale za poslední 3 roky byl prakticky pořád zraněný. Já mu věřím že to v sobě má do budoucna. Teď si nejsem jistý jestli bych na něm chtěl stavět na podzim, ale když příští sezonu odehraje celou (klidně na hostovačce), věřím že by se do toho dostal.

    Plavšič - Myslím že je to hodnocení nefér vůči němu ze všech stran. Tohle není "napadení", tohle je haraslínova simulace (a já tam tu červenou opravdu nevidím, zatažení za rameno jednou rukou, ač sebesilnější přece není červená...) a výsledek toho že ho prasí bez povšimnutí. Jasně, neměl si to vůbec dovolit, ale stejně mi víc vadí rozhodčí a haraslín, kteří ho k tomu vyprovokovali a k tomu komentář od Trpišovského ve světle toho jak se chová náš realizák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      demokrat     před rokem 16.05.2022 15:29 |  
      5 4

      Hovorka je hráč, kde vzhledem k jeho historii již nepřipadá hostování v úvahu. Buď A nebo B, nic mezi tím.
      Každé oplácení je červená, tak to je a bude, žádná žlutá zde nepřicházela vůbec v úvahu. Tady mne spíše mrzí, že mu jí fakt nenatáhnul, když už, tak už.
      Ps.: Haraslína si dávám na seznam nových oblíbenců. Zejména díky nehorázným provokacím na sektor 116 a 115.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Ivan     před rokem 16.05.2022 16:03 |  
        1 0

        no právěže já to neberu jako oplácení, přece když chceš oplácat tak nezatáhneš za rameno... Plavšič si to s ním chtěl evidentně vyříkat, ale haraslín mu odcházel, tak si ho chtěl přitáhnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SirCohen     před rokem 16.05.2022 16:10 |  
        3 0

        "Každé oplácení je červená" jsem v pravidlech bohužel nikde nenašel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          Ivan     před rokem 16.05.2022 16:21 |  
          5 0

          pravda, podíval jsem se do pravidel a přijde mi, že jediné za co Plavšič mohl dostat červenou je:

          Hráč se dopustí hrubého nesportovního chování, pokud použije nebo se
          pokusí použít nepřiměřenou sílu nebo brutalitu vůči soupeři mimo boj o míč,
          nebo vůči spoluhráči, členovi realizačního týmu, rozhodčímu, divákovi nebo
          jiné osobě, bez ohledu na to, zda dojde nebo nedojde ke kontaktu.

          Ale teda nevšiml jsem si té nepřiměřené síly no, co už.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 06:48 |  
      0 1

      Hovorkovi je v srpnu 29 let. Jak jako do budoucna? Důvěra v něj nás sráží stejně jako důvěra v Koláře anebo Talovierova, aneb když je na hřišti, je to znát.
      Má rok do konce smlouvy, prodlužovat za mě nedává absolutně smysl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 12:53 |  
      1 0

      No Mandous nás nepodržel nejen proti Feynoordu, ale i v Linzi. Popravdě aktuálně ani z jednoho z našich brankářů jistota moc nečiší.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    lantsmit     před rokem 16.05.2022 15:05 |  
    4 17

    Takže si shrňme situaci se stopery, dle Alanora na Hovorkovi do budoucna stavět nemůžeme, Kúdela má čím dál tím větší problémy s rychlostí a i proto je otázkou, jaká je Ondrova zdravotní i výkonnostní prognóza a jestli ho vůbec prodlužovat. Ousouovy výkony pak Alanor považuje po nadějném podzimu za rozpačité. Kačarabovy výkony jsou občas bohužel jako na houpačce, přičemž Alanor neříká, že na Slavii nemá, když podle něj za podzim dokázal, že alespoň třetím stoperem být může (viz hodnocení zápasu "v" Hradci). Opravdu chceme obměňovat kádr tahle výrazně? Chceme se v tomhle přiblížit "každoroční" Spartě? Není na místě spíše stabilizace, vhodné poděkování a rozloučení (Kúdela) a trpělivá práce s těmi, kteří už v minulosti dokázali odehrát špičkové zápasy a vysoce pravděpodobně pouze vinou zranění momentálně nepředvádějí žádné zázračné výkony. To vše navíc v situaci, kdy je nepředvádějí ani ti bez prodělaných zranění, když jsme celkově zdecimovaní náročným programem, celkovou únavou, a proto tak nějako "pod dekou"? Můj pohled na stopery je takový, že do budoucna lze stavět na Hovorkovi a Kačarabovi jako na stoperech 1.-2., Ousouvi jako na stoperovi 3.-4 s jeho případným využíváním na beku, kde má zajímavé především fyzické, ale i fotbalové předpoklady s tím, že ty jeho blbý ztráty nebudou na křídle bolet tolik jako uprostřed. K tomu je potřeba přivést někoho perspektivního (Tijany, Prebsl, někdo jiný), kdo se může v relativně krátkém čase vytáhnout na pozici 1.-2., v případě zranění či odchodu někoho z dvojice Hovorka, Taras.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2022 15:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      slavistou50let     před rokem 16.05.2022 15:13 |  
      21 2

      Pokud lze stavět na Hovorkovi a Kačarabovi, tak asi jsem viděl jinou Slavii. To snad není možný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        demokrat     před rokem 16.05.2022 15:24 |  
        6 1

        Poslední zápasy byly tak hrozné, že už ani nevím, na kom se dá stavět, když byli na stoperu všichni mizerní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        lantsmit     před rokem 16.05.2022 16:18 |  
        5 9

        takže rozpustit to celý, v emocích, po špatně odehraný nadstavbě, ve který hořeli i Holeš, Hromada, Ševčík, Samek, Lingr a další... Smysl mého příspěvku byl právě v tom, abychom budoucnost našeho týmu nestavěli na těch posledních zápasech, kdy jsme byli rozbitý celý jako tým, ale na zkušenostech s jednotlivými hráči z dřívějšího období, kdy byli zdraví, tým šlapal atd. Pokud nemám indicie o tom, že by u nás Hovorka, Ševčík a další nechtěli být, že by nebyli dostatečně hladoví, že to jsou nenapravitelní / nepoužitelní marodi, tak proč bych neměl pracovat na tom, abych je dostal zpátky do TOPu?

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          Alanor (admin)     před rokem 16.05.2022 17:33 |  
          7 3

          Nikdo neříkal rozpustit všechny stopery. Pokud máme peníze, tak na stopera potřebujeme ideálně posilu rovnou do základu. Typu Sinyana. Ousoua si nechat jako perspektivního, Kačarabu si nechat, protože jako hráč na pomezí základu je v naší situaci ok. A má výšku. Stáhnout můžeme Tijaniho, můžeme zkusit Talovjerova na jeho postu, kde by to nemělo být zdaleka tak špatné jako v záloze. Kúdela asi konec, pokud bychom museli konkurovat finančně zajímavé nabídce ze zahraničí. Hovorka nemá kvalitu ani perspektivu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            o-cab     před rokem 16.05.2022 19:01 |  
            7 2

            Maxi na stoperu vzdy vypadal jako perspektivni a kvalitni hrac, bohuzel se treneri rozhodli ho topit a trapit cele jaro v zaloze, a tu naopak jeste vice oslabovat zasouvanim Holese dozadu

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            Marek3     před rokem 16.05.2022 20:42 |  
            0 0

            Za mne pokud nesezeneme posilu ze zahranici tak Tijany, Kacaraba, Santos a Ousou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            lantsmit     před rokem 16.05.2022 21:02 |  
            2 4

            Peníze na Sinyana jsme neměli ani před naději výdělku v LM, teď nemáme ani tu. Čili nesmysl. Za 500K až 1M, tedy v rozmezí, ve kterém se můžeme ve stropu pohybovat, nepřivedeme lepší hráče, než je Hovorka, to ti garantuju. Navíc bude každej takovej hráč u nás neprověřenej. Principiálně pak vůbec nechápu myšlenku, že vyzkoušíme toho anebo tamtoho, namísto toho, abychom rozehrál naše prověřený hráče, kteří už vysoký kvality prokázali. Zajímalo by mě, která vlastnost třeba Hovorkovi aktuálně chybí, kromě určitý rozehranosti? Rychlost, síla, bránění, podpora útoku, vudcovstvi, sebevědomí? To všechny tyhle vlastnosti od doby před a po prvním zraněním u nás ztratil? Takže zkusíme Makse, ztratíme pár zápasů, pak zkusíme Tijanyho, ztratíme pár zápasů a pak tam dáme zase Ousoua.... A budem znovu tam, kde jsme dnes. Chápu, že nemáš Hovorku rád a spolu s tebou asi velká skupina zdejších fans. Ale zbavit se ho teď by byl obří nesmysl, potom, co jsme do něj v uplynulym roce podruhý investovali a teď čekáme, že se nám ta investice vrátí. Před dvěma měsícema všichni žasli, jak zvládnul derby. Pak mu nevyšel Hradec a teď druhý derby, oba zápasy přitom nevyšly nikomu, ale podle tebe ten Hovorkovo vzorek v těchhle zápasech ukázal, že na to jistojistě už mít nikdy nebude. Slušný


            Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2022 21:03) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

              Marek3     před rokem 16.05.2022 22:33 |  
              3 0

              Hele prodej Kuchty, Stancia, Musy, Baha a pripadne dalsich hracu. Na jednoho top stopera by snad finance meli...

              • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

                wimpy     před rokem 16.05.2022 22:38 |  
                0 0

                On myslel na plat. Nemůžeme dávat nikomu nesmyslné peníze, už jen kvůli kabině.

            • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

              Slawek     před rokem 16.05.2022 23:13 |  
              1 0

              Problém Hovorky je především zdraví. Nevím, jak je na tom po neděli, ale optimisticky to zrovna nevypadalo. Bez Kúdely a jeho schopnosti organizovat hru obrany, bude třeba zformovat novou obrannou koncepci. Hráči, které jsme přivedli prokázali své možnosti jen někdy a vždy v jiných dvojicích. A z nejlepší obrany je chaos. A ještě něco: Obranu nemůže řídit cizinec, i to jsme si už ověřili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          1zippo1     před rokem 16.05.2022 23:17 |  
          1 0

          Chtít poděkovat Kúdymu a stavět stopery na Hovorkovi a Kačarabovi je pro mě nepředstavitelné. Nic proti Gadžimu, ale já třeba ho bral ve dvojici s Ondrou jako dvojku. Velmi slušnou dvojku, ale ten řád tam vždy vnášel Ondra. A doufám, že tady ještě rok zůstane a bude mu sloužit zdraví, aby mohl něco ze svého přehledu a ladnosti předat Ousouovi, ve kterém vidím obrovský potenciál. Je to jen můj názor, ale byl bych tomu moc rád.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před rokem 16.05.2022 15:29 |  
    13 1

    Mandy by měl podle mě dostat alespoň 6. Neudělal chybu, podržel nás. Prohra vůbec nešla za ním.

    Plavšič ano zkrat ale i tak toho za tu chvíli předvedl víc než třeba Tecl... A já ten jeho zkrat asi chápu. Ono 4 zápas, kdy po něm jdou jak slepice po flusu a to je jen to co vidíme, kdo ví co všechno si musel vyslechnout (viz jeho výměna názorů s IQ37 po tom vyloučení). Na to, že je to horkokrevnej balkánec spíš "oceňuji" že to vydržel až na konec sezony :D ale dal bych mu alespoň 4. A nebo Plavšič a Tecl za 3 protože to byla tragedie od obou, i když od každého jinak.

    S celkovým hodnocením souhlas. Jen nesouhlasím s tím, že by sportovní manažer měl trenérům zasahovat nějak moc do výběru sestavy k zápasu. To je zodpovědnost trenéra. Takže pokud trenér chce točit gólmany, asi by to tak bylo tak jako tak.

    A za tohle derby beru zpět svoje hodnocení sezóny, byl jsem moc mírnej a něchtěl hned propadat depresi. Ale když jsem viděl tu bojovnost na hřišti tak teď už ji trochu propadám... neúspěch, prohra, to je jedna věc. Ale odchozené derby je něco neodpustitelného.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Petr9608     před rokem 16.05.2022 15:36 |  
    3 3

    Může hrozit, že by se nastavil směr, že EKL by neměl žádnou velkou prioritu, načež by se vše soustředilo na ligu a to až do formy nějakého "řízeného nepostupu" a výpadku třeba ve 3. pk, nebyl-li by úplně triviální los (v téhle sezoně bychom mohli ve 3. pk EKL hrát třeba s týmy jako Vitesse, Elfsborg, Ol. Lublaň, Aberdeen, Hibenrian, Trabzonspor, Osijek, Sivasspor), což by byly týmy se kterými by se vypadnout dalo, přičemž by létaly vzduchem spíše slova jako "zklamání" než "ostuda" nebo i "blamáž"? Pro mne by nehrání skupiny pohárů na podzim bylo neskutečné zklamání. Nebudu kecat - Evropu prostě mám výše než ligu. Baví mne na ty zápasy o dost více chodit a koukat. Vlastně na domácí ligu se v TV prakticky nekoukám (částečně i averze či spíše nenávist vůči O2TV, částečně pocit viny, že jsem nejel na výjezd). Aby tak potichu nebyla dána za příklad letošní Plzeň, která by dost možná s dalšími šesti podzimními zápasy tu a tam mohla něco neurvat. Případně i na jaře, kdy postup z 1. koše (a proti méně těžkým týmům co my) by asi dala.

    Aby nakonec "pomocí" opravdu nebyl fakt případného domácíhp finále, kdy prostě asi nemůžeme avizovat, že domácí finále není relevantní, protože postup do něj není v reálné rovině.

    Nicméně tedy na druhou stranu - Můžeme se tedy o tom před sezónou bavit jako o VELKÉM, ale veskrze REÁLNÉM snu? Pokud bychom kalkulovali, že do skupiny postoupíme a losovací smůlu jsme si už vybrali, tak by postup ze skupiny mohl ...MĚL!!! být skutečnost i ne třeba s dokonale vypilovaným kádrem, který by třeba bylo reálné pak v zimě posílit a tak....

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Slavistat     před rokem 17.05.2022 00:44 |  
      3 0

      Ekonomicky si vlastně nemůžeš dovolit jakoukoli Evropu vypustit, naopak, musí se hrát naplno co to jde, pokud to jde.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Cross     před rokem 16.05.2022 15:36 |  
    18 5

    Dost mě rozčiluje, že 5 let děláme český koeficient a kvalifikaci o Ligu mistrů si zahraje nakonec Plzeň, která pro české číslo neudělala nic - respektive ho se Spartou jen pomohla v posledních letech shodit.

    Málo si také všímáme, že Slavie stále více připomíná lazaret a vybrakovaný tým v jednom. Loni v létě byla cena našeho kádru dle odborného serveru Transfermarkt přes 90 miliónů eur. Teď máme podle nich papírově 65 (Sparta 54, bez Hložka pak jen 35, a Plzeň 22). Ale co na tom papíru je: Sportovně vyřízený Kolář za 6 mil. eur (podle mě jeho neochota jít do soubojů o centry i trapné statování při střelách po zemi souvisí zejména s jeho problémy se zády - což je pro jeho brankářskou budoucnost i cenu fatální), dále odcházející Bah (rovněž 6 miliónů), unavený Holeš (7miliónů), zřejmě rovněž odcházející Olayjinka (7 miliónů) a rok nemocný Provod (5 miliónů). Je docela pravděpodobné, že letní ohodnocení Plzně zůstane na 22, Sparta klesne na nějakých 30-35 a my spadneme až někam ke 45 miliónům.

    Kde nás bota tlačí nejvíc: Kolář se nás bude držet jako klíště, a Mandous, při vší úctě, sice patří k tomu lepšímu v lize, ale není to na Slavii málo? Staněk k nám v dané konstelaci určitě nepůjde. Dále: Určitě potřebujeme ještě jednoho vysokého stopera. Ale ne kopyto typu Talovierov, který na běžícím pásu prohrává i hlavičkové souboje. Ještě dále: Tvůrce hry sice máme dva, Ševčíka a Provoda, u obou se ovšem evidentně nedá spoléhat na jejich zdraví. Provod se loni na jaře složil, neatakován, při běžném fotbalovém pohybu, Ševčík je zase zraněný permanentně a nemá čísla. Kde schopného středopolaře ale vzít a nekrást? A nakonec: Útočník do vápna: Nic neřešící lazar a skleněnka Půlkrab zadarmo? Anebo drahý Almási? Bral bych jednoznačně druhého, ale chtěl by k nám teď vůbec jít? Snad nás zachrání skutečnost, že Plzeň nemá peníze a Sparta má typologicky podobného Čvančaru. Může se ale objevit na Almásiho pěkná nabídka ze třetí země, třeba z Polska, nebo z Beneluxu a končíme. Snad v létě vykopeme aspoň tu Konferenční ligu, loňské kvalifikační výkony k tomu ale asi nebudou stačit. A rozpočet tak jako tak se bude překlápět do ztráty.
    Celkově, myslím, pořád udržíme ligovou špičku, můžeme zas vyhrát. Naše mezinárodní i domáci image ale klesá. Hlavně souhlasím s Alanorem, že Tvrdík jako vyjednavač a tmelič vedení je nepostradatelný. Kdo vlastně teďka mluví s Číňanem? Kdo se s ním baví o koncepci investic, nákupů/prodejů a sportovních výsledků/cílů na příští rok? Obávám se, nikdo. A proto taky Číňan nepustí do nákupů (nad rámec rozpočtu) asi ani chlup.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2022 15:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Ivan     před rokem 16.05.2022 16:08 |  
      13 12

      S tou plzní a koeficienty jsi směšný. Byla to Plzeň na které stojí koeficient ze kterého jsme do teď "těžili" a měli jsme před pár lety šanci hrát o přímý postup.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        o-cab     před rokem 16.05.2022 18:58 |  
        5 11

        presne tak, stejne jako je ostudny a smesny ten narek na to, ze Plzen dobre brani, ma malo fanousku, vyhrava jenom o gol, urcite neudela uspech v Evrope atd. Plzen si titul naprosto zaslouzila za svou konzistenci, skvelou organizaci hry a obdivuhodnou odolnost vzhledem k jejich problemum s majiteli. my si muzeme stezovat jenom na sebe. nic ubozejsiho nez ten plac na titul v jejich rukou z rad slavistu dlouho nepamatuju.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Cross     před rokem 16.05.2022 19:04 |  
        7 0



        Koeficient 16/17 17/18 18/19 19/20 20/21 21/22
        Plzeň 5 13 11 2 2,5 cca 2 celkem cca 35,5
        Slavia 1,5 6 14 6 16 cca 14 celkem cca 57
        Sparta 9 1 1,5 2 4 cca 9 celkem cca 26,5


        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          o-cab     před rokem 16.05.2022 19:09 |  
          2 9

          pointa ale nebyla o koeficientu 19/20 az 21/22, naopak

  17. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    damade     před rokem 16.05.2022 15:42 |  
    17 2

    Plavšič si za včerejšek dvojku nezaslouží. Herně byl jeden z nejlepších. Jeho zkrat chápu. Sparťani ho už několik derby za sebou okopávaj, v únoru ho dokonce zranili. Když ho v tom nechávaj rozhodčí, tak je potřeba se sám za sebe postavit. Druhá věc je, že šel Haraslín na zem šíleně ochotně. Plavšič na něj sotva položil ruce.

    K zápasu i celý sezóně řeknu jediný: bude líp. Musíme ale v létě posílit.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2022 15:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      krumicek     před rokem 16.05.2022 16:10 |  
      9 0

      Plavšič to myslel dobře. Věděl, že v přesilovce jsme marný, a že jediná šance je srovnat síly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      o-cab     před rokem 16.05.2022 18:55 |  
      2 9

      lol Haraslin by proste dostal zlutou tak jak si zaslouzil. po Nicovi taky sli, ale ten se jako spravny lidr a psychocky odolny hrac proste soustrdil na zapas a na vitezstvi. Plavsic nas jednoduse pripravil svym ublizenim o sanci na body a mel by byt klubem tvrde potrestan.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Sherudan     před rokem 17.05.2022 07:20 |  
      5 0

      Ten Harampád měl dostat červenou. Nejprve (zbytečný) faul na žlutou a pak nepřehlédnutelý loket o břicha, a nakonec divadlo jak u ochotníků ze Zábrdovic, sotva se ho Srki dotkl.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Petr9608     před rokem 16.05.2022 15:45 |  
    1 0

    Neví někdo, co Vlašim, kdyby postoupila? Kurzově je to tak 65/35 pro Tepláky, takže její postup není unreal. Hodilo by to vidle do koncepce? Pokud by se dokonce ve F:L uchytila, nezesílila by se tužba dostat béčko do F:NL?

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      demokrat     před rokem 16.05.2022 15:53 |  
      2 13

      Myslím, že nikdo včetně Vlašimi, nechce Vlašim v lize.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Petr9608     před rokem 16.05.2022 15:56 |  
        2 0

        Tak ale neměli pak zvolnit, aby si to Líšeň už pohlídala?

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 16.05.2022 17:13 |  
        10 0

        Stačilo se na to dívat, jak vypadá tým včetně všech kolem, co nechce do ligy :)). Myslím, že tam Vlašim chce jednoznačně.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Amos Kl     před rokem 16.05.2022 15:55 |  
    7 4

    Když si shrneme hráč, je jasné, že Bah odejde. Možná i Kolář. Samka bych poslal někam hostovat - třeba mu to pomůže jako onehdá Součkovi. Kačaraba, Talovjerov, Hovorka - to je marnost a na Slávii nemají. Tecl už je také za zenitem. V souhrnu, musíme sehnat dva vysoké stopery, Kudelu bych nechal. Jeho organizace hry nám v lize pomůže. Potřebujeme i posílit pravou stranu, někoho místo Nica či Hušbyho a dva útočníky. Ou ou... Ale věřím, že zase bude dobře. :)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Virgil1956     před rokem 16.05.2022 16:05 |  
    13 0

    Jen technická poznámka: Jurásek dostal tvrdě naloženo po drsném skluzu brzy po začátku zápasu, od toho se pak odvíjely jeho zdravotní problémy.

  21. Komentář k zápasu.

    rybarmirek     před rokem 16.05.2022 17:11 |  
    14 1

    Naprosto souhlasím s tvojim hodnocením a zvláště výstižné je i zhodnocení v článku před hodnocením hráčů.Naprosty souhlas,je třeba si nalít čistého vína! Porážku jsme s kamarády vydychali přímo na stadiónu,pořád vyhrávat nebudeme.Hlavne ať se uzdraví pan Tvrdík,domnívám se, že od jeho onemocnění jde vše........!

  22. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Cygnus     před rokem 16.05.2022 18:15 |  
    22 5

    Možná že jsem to špatně viděl, ale podle mne se Plavšić vůbec nerevanšoval za předchozí faul Haraslína, ale za jeho následující zákeřný úder loktem/pěsti do břicha. Stejně tak se stalo v čtvrtfinále poháru v únoru. Tehdy měl být Wiesner vyloučený, tentokrát podle mne jasná redka pro Haraslína. Na Plavšiće vyhlásila Sparta lov jako na divokou zvěř. Faulů je na něho bezpočet, když je to v boji o míč tak to ještě beru. Ale toto byl jednoduše zákeřný úder. Beru že rozhodčí to nemusel vidět, ale VAR měl zasáhnout. Já se tedy Plavšićovi vůbec nedivím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      o-cab     před rokem 16.05.2022 18:53 |  
      5 19

      Haraslin presne vedel co dela, daval to najevo i tribunam behem zapasu i po zapase. to ale absolutne neomlouva zcela idiotskou reakci Plavisce, ktery tym pripravil o sanci srovnat, a ktery by si zaslouzil pokutu jednoho toho svyho absurdniho platu. ublizeni jednotlivce neni dulezitejsi nez tym, a nechapu nikoho, kdo se Plavsicovi nedivi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Slavistat     před rokem 17.05.2022 00:54 |  
        2 1

        No po Oscarovi se trenéři v zimě pěkně vozili za tu červenou s Baníkem, to je velký rozdíl proti Plavšičovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          El Greco     před rokem 17.05.2022 16:04 |  
          0 0

          No to bych se nebál, že mu to nedal JiT sežrat. Komentoval to i na tiskovce.
          To co Plavšič udělal je tak z Hanspaulky, u profesionalá čirej nesmysl.

          Co jste řekl Srdjanu Plavšićovi po vyloučení?
          „Řekl jsem něco celému týmu dohromady. Je to hloupost a nedisciplinovanost, která se nám nestávala v podstatě celou sezonu, ani v těch předchozích. Je to věc, která se nesmí opakovat, byl to klasický úkaz našeho nastavení a výkonnosti v nadstavbě. Touhle ‚parádou‘ jsme to zakončili.“

  23. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    provit     před rokem 16.05.2022 18:34 |  
    12 0

    Pokud by někoho po včerejším gólu zajímala statistika naší hry při přesilovce/oslabení, tak:
    - tuto sezónu jsme hráli přesilovku cca 468 minut se skóre 7:3 a oslabení cca 270 minut se skórem 3:8
    - v sezóně 20/21 jsme měli výhodu jednoho muže 343 minut a skóre bylo 9:2, my jsme pak byli v početní nevýhodě 112 minut s kladným skóre 1:0
    v sezoně 19/20 to pak bylo 268 minut výhody pro nás při bilanci 10:2, soupeři jsme poté nabídli výhodu pouze na 68 minut a gól nepadl.

    Z toho jasně plyne, že ačkoliv máme přesilovku čím dál častěji, tak naše produktivita (relativní i absolutní) klesá. A naopak. Jsme čím dál méně disciplinovaní a naše bilance při oslabení je horší a horší.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2022 18:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      hiker42     před rokem 17.05.2022 08:35 |  
      0 0

      Skvělý postřeh a dobrá práce, tohle je myslím hodně důležitý střípek do letošní mozaiky. Bylo by zajímavé zjistit, pod kolika góly při přesliovkách je podepsaný Nico.. Tipuju, že to bude víc než 50 %, a to se nepočítají 2. přihrávky..

  24. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    o-cab     před rokem 16.05.2022 18:50 |  
    15 5

    diky za hodnoceni jak posledniho zapasu tak cele sezony. bohuzel musim souhlasit predevsim s dost rozpacitym vedenim celeho klubu/tymu jiz od zimniho prestupniho obdobi. dobra pointa o predrzovani urcitych hracu, na druhou stranu podle me na svete neexistuje klub, hrajici o titul, ktery by uprostred souteze prodal sve dva nejproduktivnejsi a nejdulezitejsi hrace a vubec nijak je nenahradil.

    dale co se prestupu tyce, tak uz myslim muzeme rict, ze udelat z Plavsice jednoho z nejlepe placenych hracu v lize bylo trapne rozhodnuti. co by u nas mel delat Pulkrab taky netusim, o hru na podobnou 9 jsme se pod Trpisovskym pokouseli opakovane, nikdy to nefungovalo. Kuchtovi se typove nejvice blizi Jurecka, takze doufam, ze vyuzijeme konce jeho smlouvy. nutne potrebujeme nekoho kreativniho do stredu pole. potvrzuje se, ze Nica proste nahradit nelze, a meli jsme mu klidne platit absurdni penize, aby zustal. bohate by se to vratilo. mohl dostavat plat Plavsice a Kolare a byli bychom bez nich ale s nim mistri doma a konkurenceshopni v Evrope ve hre o stamiliony navic z LM/EL.

    bohuzel Trpisovsky zakoncil sezonu stejnymi nesmysly co se toceni postu tyce, kterymi ji zacal. tehdy to byl Masopust na levem baku, Bah na kridlech atp., nyni je to cpani Holese na stopera a Maxiho do zalohy. oba hraci na techto pozicich trpi a s nimi tym, oba hraji daleko lepe na svych origalnich postech, trener to vi, rika to na tiskovkach, ale dela to neustale dokola. vrcholem byla vcerejsi sestava, ktera se sypala pred ocima, jak hraci gravitovali na sve prirozene posty. z tohohle hlediska tedy nesouhlasim s hodnocenim Holesova jara, protoze ten hrac za to nemuze.

    do toho se deji fiaska jako ta kauza z VIP prostor, a musim rict, ze se mi vubec nelibi nejenom fakt, ze se musi dokola resit chovani naseho realizacniho tymu, ale strasne mi vadi, ze TS jede cim dal tim vetsi negativitu, zvlaste ten primat, co tam obcas zaskakuje za speakera. proste celkove toto jaro myslim prinasi dost varovnych signalu ze vsech smeru a doufam, ze klub/kadr pres leto projde celkove nejakym ozdravnym procesem.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Gordo     před rokem 16.05.2022 19:29 |  
    12 2

    Můj názor, že hodně chyběl Bora a to nejen na hřišti,ale hlavně v kabině a na hřišti by některá košťata soupeřů rozpůlil. A ta jeho bojovnost hodně chyběla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      gr—pla     před rokem 16.05.2022 20:59 |  
      18 3

      Upřímně - proč si pořád spousta lidí myslí, že by Bořil něco na hřišti zvrátil tím, že by to tam začal mlátit? Čtu to skoro po každém zápase a rozhodně si nemyslím, že by něčemu pomohlo, aby Bořil v každém zápase dostal červenou.
      To, co nám vadí a je bohužel často tolerováno rozhodčími, je trvalá hra soupeřů na hranici (dle konkrétního rozhodčího i za hranicí) pravidel. A to nevyřeší jeden, dva výstupy Bořila. Naopak - soupeř s tím bude počítat a Bořil bude snadným cílem k vytočení.
      Toto se změní pouze tím, že se od toho bude chtít liga oprostit a začne se tady normálně pískat. Naivní řešení, já vím :-(

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SirCohen     před rokem 17.05.2022 08:57 |  
        4 0

        Kolik těch červených Béřa v sešívaném v lize viděl? A kolik jich viděl v dresu Bolky a Žižkova? Nemusíš přesně, stačí přibližně...

        ...ale co, odpovím si sám: 0 (slovy NULA)!

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      cunak     před rokem 17.05.2022 06:45 |  
      2 2

      Nejde o to, že by Bořil měl prasit na hřišti. Jde o to, že by primadonám neprošlo v kabině takto vypustit zápas. A pokud že Slávie odejde Standa Tecl, nezbude tam už vůbec nikdo, kdo to pohlídal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SirCohen     před rokem 17.05.2022 08:54 |  
        2 0

        Standa odcházet nemusí, může být jako Přema Kovář, ale v útoku :) málokdy v nominaci, sporadicky na lavičce, na hřišti jednou za sezonu ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          cunak     před rokem 17.05.2022 16:05 |  
          0 1

          Souhlas. Nebo by se s Přémou mohli posunout na asistenty, místo těch nevychovanců, co tam jsou teď.


          Komentář byl uživatelem upraven (17.05.2022 16:06) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Lunaris     před rokem 16.05.2022 21:12 |  
    5 0

    Čtu tady všelijaké analýzy, ale nejradši bych viděl, kolik kilometrů a v jaké rychlosti jsme v nadstavbových zápasech v porovnání se soupeři naběhali. Asi to bude někde na stránkách ligy, ale jsem líný to hledat. Na první dobrou ale vidím hlavní problém v tomhle, tj. nedostatečnému běhání, což nás vždycky zdobilo a i na konci základní části jsme měli v tomhle často nejlepší čísla, což jsem zaznamenal na twitteru. Je to škoda, že tým takhle na konci úplně odešel.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    pinochet     před rokem 16.05.2022 21:24 |  
    15 4

    Musím se zastat Srdjana, z opakovaných záběrů bylo zřejmé, že nikoho nenapadl, rozhodčí byl strašný, o parník přísnější na naše hráče, což samozřejmě nijak neomlouvá náš slabý výkon...

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Slawek     před rokem 16.05.2022 22:33 |  
      4 1

      Z opakovaných záběrů je zřejmé, že za pokládku Haraslína by se nemusel stydět ani Lukáš Krpálek. Fotbal moc dobře nehrál, to hraje jenom chvilkama, ale 2, tu si nezasloužil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      o-cab     před rokem 17.05.2022 01:20 |  
      2 8

      vy tu vidíte červenobíle, to je jako až fanaticky groteskní zastávat se Plavšiče a vidět chybu v rozhodčím. kdyby tohle udělal Krejčí tak tu týden píšete o bezmozkovi a trestu na x zápasů. Plavšič hrubě a naprosto stupidně poškodil tým a musí být potrestán klubem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        pehacko     před rokem 17.05.2022 06:39 |  
        7 2

        Problém je ten, ze kdyby to udelal zmdrci mladsi, tak kartu rozhodne nedostane…

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          Sherudan     před rokem 17.05.2022 07:10 |  
          3 0

          Nejsem si teď jistý, kdo to byl, a nechce se mi kvůli tomu si tu hrůzu přehrávat. Ale někdy kolem 60. minuty srazil sparťan našeho hráče v plném běhu oběma rukama do zad a neviděl ani žlutou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            pehacko     před rokem 17.05.2022 07:13 |  
            8 3

            Pravidla jsou proste dvoji… jako metr sudich. To za co dostal Plavsic redku dela vizner, žába aspol. Neustale a nic se nedeje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          o-cab     před rokem 17.05.2022 15:14 |  
          0 1

          proto byl vylouceny predminuly kolo za daleko min

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            pehacko     před rokem 17.05.2022 15:46 |  
            1 0

            V plzni…

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SirCohen     před rokem 17.05.2022 08:53 |  
        2 0

        Spíš než zastávání se tu vidím obecně vyjádření pochopení ruku v ruce s odsouzením. Stejně jako jsme chápali Kedela, ale dělat to taky neměl.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Betynka58     před rokem 16.05.2022 22:33 |  
    17 1

    Nedá mi, abych se nezmínil o jedné katastrofální jarní statistice. Zatímco když Slavia dala první gól, ve třech případech z toho byla remíza, tak všech pět zápasů, kdy naopak první inkasovala, prohrála! To přece není normální a svědčí to o zoufalém psychickém stavu mužstva.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      jose01     před rokem 16.05.2022 22:46 |  
      15 0

      ono to svědčí o dvou věcech, naprosto tragická obranná hra a za druhé že soupeřům se stačí zatáhnout a my s tím nic moc nevymyslíme, sice máme v zápasech držení míče 70% , ale jsme v nich kolikrát neškodní

  29. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Aladinus     před rokem 16.05.2022 22:42 |  
    9 8

    Tak dost už blití a frustrace ne? Tak jsme druhý, no a co? Finiš jsme z více důvodů nezvládli, derby odflákli ale za rok ten pohár vrátíme do Edenu! Tady už řada "expertů" odstřelila půlku týmu a čekám, kdy se pustí do JT. Předpokládám, že někteří místní komentátoři měli lístek na derby a pak účast vzdali, protože "o nic" nešlo nebo z něj utekli před děkovačkou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Slávista 51     před rokem 16.05.2022 23:04 |  
      1 0

      No, JT zřejmě ve Slavii 25let nevydrží, ale pár let snad ano.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    jose01     před rokem 16.05.2022 22:50 |  
    6 9

    jenom k Mandousovi, neměl by tu střelu minimálně každej druhej ligovej brankář chytit? sice rána, ale na jeho stranu navíc ne úplně pod břevno. Je tu nějakej brankář co k tomu něco řekne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      SKEP     před rokem 17.05.2022 09:02 |  
      5 0

      Tak byla to výstavní žíně, to se musí nechat.
      Ovšem úplně dokonale opět nezapracovala zeď.
      Sice dle posledních nejnovějších světových trendů jistí ležící hráč případnou přízemní střelu, ale co je to platné, když první člen zdi před míčem uhýbá? Netvrdím, že gól jde za špatně postavenou zdi či individuální chybou IBT (tuším, že tam stál on). Ale zodpovědný, křemičitý chlap by to té šlupky svou hlavu strčil...
      Z toho plyne ponaučení, že příště začít stavět zeď od někoho, kdo se balónu nebojí a na nějaký ten šrám nehledí. Škoda, že patrně odejde Krmenčík, to je základní stavební kámen neprůstřelné zdi podle mého gusta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      mis3     před rokem 17.05.2022 10:26 |  
      1 2

      chytat se to nedalo, ale byla blbě postavená zeď....

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        SirCohen     před rokem 17.05.2022 12:30 |  
        1 1

        To jsem si ani nevšiml napoprvé... ale pravda, Traoré ZASE uhnul.

  31. JO

    Slávista 51     před rokem 16.05.2022 23:48 |  
    0 0

    TO BERU.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    roygrey     před rokem 17.05.2022 07:17 |  
    10 0

    Poslední neděle se fakt nepovedla...zápas jsem protrpěl v té výhni na východní tribuně. Permici nemám, většinou jsem sám, takže se vždycky někam vmáčknu. Bohužel jsem vedle sebe nafasoval týpka, který celý zápas nadával na všechno a na všechny. Po matném výkonu porážka od zoufalé Sparty, což mě fakt ranilo. A když jsem se pozdě v noci vrátil do Plzně, potkával jsem maníky v modro červeném, kteří ochraptělými hlasy volali: "Titúl!" nebo "Mistříí!"
    Fakt už tohle nechci zažít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      houston (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 08:44 |  
      1 0

      To už scházelo jenom se bičovat jako mniši, aby to bylo dokonalý...

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      pehacko     před rokem 17.05.2022 09:50 |  
      1 0

      Musis si rikat, ze je to jejich posledni radost… a ono bylo “libovych” ted vic vikendu… to bylo od pruseru k pruseru. Jeste ze je liga u konce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      pcitron     před rokem 20.05.2022 14:19 |  
      0 0

      Inu, východní tribuna:-) Tam se nadává....

  33. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Monarchie     před rokem 17.05.2022 08:02 |  
    9 6

    Jindra je z toho velmi špatný. Výkon a zranění holt proti nám. Dnes se píše, že Daněk a Zelený jdou do Sparty. Doufám, že z té cesty mladých hráčů necukneme a přivedeme mladé pušky. Vlkanova skoro 28 let a 169 cm mi do budoucnosti naší slávky nepasuje. Čeká nás perné léto, ale Jindra to zvládne!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Slávista 51     před rokem 17.05.2022 11:12 |  
      0 1

      Výjimky potvrzují pravidlo, takže případně Vlkanova - nevadí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Martin 58     před rokem 17.05.2022 11:25 |  
      5 2

      Vlkanova je typologicky dokonalá náhrada za Stanciua, který je o rok starší a možná o centimetr vyšší. U Vlkanovy nehrozí, že by měl za agenta Prodanovou a každou chvíli odcházel, naopak bychom měli hráče s perspektivou 4-5 let na vrcholové úrovni.
      Pokud by se dokázal prosadit tak, že by měl nakonec odejít do zahraničí, znamenalo by to, že by byl pro Slavii obrovským přínosem.
      On by byl tou výškovou vyjímkou. Výšku a fotbalovoukvalitu bych rád posílil Eduardem Santosem, který je zjevně schopný hrát alternativně i pravého beka a případně ještě Almásim (za Tecla), pokud bychom měli lovit v české lize.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        Ivan     před rokem 17.05.2022 12:22 |  
        3 3

        On Stanciu odcházet nechtěl, to my jsme chtěli aby šel a on se "nebránil".

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          Monarchie     před rokem 17.05.2022 12:55 |  
          3 0

          Těchto nákupů už máme opravdu hodně, Blecha, Beran a další do party Vlkanova? Srovnávat Nica s Adamem, to si netroufnu.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    houston (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 08:50 |  
    7 0

    Bylo by zajímavý udělat mezi hráči anonymní anketu a zeptat se jich na jejich pocity z letošní sezóny. Po stránce fyzické, psychické a o jejich vnímání nálad v kabině. To bychom věděli, kde je zakopanej pes.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    Droosy     před rokem 17.05.2022 09:09 |  
    9 20

    Plzeň kromě boguela udrží současný kádr a Sparta přivede kvalitu. Éra naší dominance končí a budeme rádi za třetí místo a já po nástupu Číňanů myslel, že budeme nahánět Spartu v historických statistikách

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      fleder     před rokem 17.05.2022 09:43 |  
      7 3

      Plzeň kromě Beaugela kádr moc neudrží. Sýkory, Santos jsou hostovačky, ani na jednoho (doufejme) nebude mít Šádek prachy. Už ostatní posily, co dělal celý rok byly vyloženě lowcost. Jakože by za Santose vysázel Karviné 30 míčů?
      Staněk prohlásil, že se chce posunout a jít ven. Tu samou touhu budou mít hráči jako Čermák, Kalvach, Havel, co jsou v Plísni už dlouho. O peněžní prostitutce Bezmozkerovi, který jde vždy za lepší nabídkou, ani nemluvě. Takže jim to budou držet donekonečna starý chlapi jako Kopic, Řezník, Hejda? Nebo jako jim tituly vykopou Pernicové, Trusové a spol?
      Sparta bere naděje /Daněk - co se moc nepředvádí, Ševčíka z 2 ligy/ , půlroční "kometu" Mejdra /kterého jsme zcela jistě chtěli taky/ a Zeleného, co se u nás neprosadil, protože....nejspíš nezvládl tlak. Kdo je u nich na odchodu? Hložek, co jim dával nebo měl prsty v půlce golů? Hancko, co jim drží obranu, taky chce jít ven /měl aktivovat klauzuli/. Takže stoperská dvojice Zelený-Panák? Nebo Zelený-Vitík? Z golmanů jim zbyde nejhorší - Heča. Nitu odstřelili, Holce taky nejspíš pustí. IQ37 chtěl jít ven už na podzim, to mu zatrhli, co šly zprávy, byl dost nasranej. Padaslín je na hostovačce, vyplatí ho z ní?
      Oslabovat budou oba naši konkurenti, Plíseň to nenahradí /Pacient vs Beaugel je fakt jiná liga/ - otázka, jak u nás přijdou posily za hráče jako Bah a /nejspíše ještě někoho/. Ale jak Plzen, tak hlavně Sparta budou muset kádry přebudovat ještě víc, jak my.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        pcitron     před rokem 20.05.2022 14:15 |  
        0 0

        Podle mě je škoda, že jsme se Sýkorky zabavili. V současné situaci by se hodil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      pehacko     před rokem 17.05.2022 09:49 |  
      3 1

      Zajíci se pocitaji az po honu a v pripade posil bych to upravil jeste az na pekaci… podle chutě. Ono na toaletnou muze dojit pet hracu a vsichni tam postupne vyhori… jako se dolu po pul sezone Pešek ci Padaslin. Tam je vse spatne od zakladu a jestli si privede ultra mega giga veleuspesny manazer rosicky sveho německého kamarada za trenera… tak to teprve bude jizda. To se bude muset chudak krula zacit jeste vic snazit… aby byl bolsevik aspon do pátého mista.

  36. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    japhy     před rokem 17.05.2022 09:57 |  
    18 0

    Tak jen abych dokončil svoje sledování sestav...
    Pro 54 zápasů dokázal JiT "vykouzlit" 50 různých sestav (min. sezony to bylo 40, 30, 30)! Z toho následně vyplývá, že jen 4 varianty se na hřišti potkaly 2x. A to 2 z nich bych nazval spíš nouzové.
    Na podzim jsme, byť z donucení, drželi alespoň stopery, to se ale na jaře totálně rozbilo.
    Na samém konci se nám totálně rozsypala celá pravá strana, levá částečně.
    A jako kyselou třešinku tu máme fakt, že Teclík, kterej by podle mě měl být tak max. 3. útočníkem, odehrál na jaře skoro polovinu zápasů.
    A situace kolem brankářů taky nebyla ideální.
    Můžeme tu donekonečna rozebírat každýho jednoho hráče, ale bez osy to nepůjde. Na Maxe jsem tu vysazenej prakticky od jeho prvního zápasu, ale mít kolem sebe sehranej tým, tak si toho ani nemusíme všimnout. Vždyť ale ten chudák, když byl v březnu 4x po sobě v základu, tak měl pokaždý jiný pr. křídlo a pokaždý jinýho podhrota.

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      Lunaris     před rokem 17.05.2022 12:41 |  
      3 1

      50 různých sestav vypadá sice hrozně, ale pokud se v 30 případech z toho měnil pouze jeden či dva hráči, tak by to zase mělo jinou hodnotu. To ale neuvádíš, tudíž těžko si z toho vzít nějaký relevantní poznatek. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        japhy     před rokem 17.05.2022 20:19 |  
        0 0

        Dodám, až se k tomu dostanu, ale pokud mě paměť neklame, tak průměrný počet změn mezi zápasy je 3. Což teda není vůbec málo, bych řekl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        japhy     před rokem 18.05.2022 09:50 |  
        1 0

        1 změna 4x
        2 změny 11x
        3 změny 20x
        4 změny 11x
        5 změn 6x

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        japhy     před rokem 19.05.2022 11:56 |  
        0 0

        Tvl, se omlouvám, ale koukám, že jsem nedodal jeden podstatnej detail.
        Nejedná se o celou sestavu, takhle sleduju JEN zálohu. Což celý posouvá o level vejš :)

  37. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    bububu (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 11:16 |  
    22 2

    Jestli mám přispět svou troškou do mlýna, tak za mě je hlavní problém v uvažování realizačního týmu. Primárně ne v hráčích. Je jasné, že ne každý odchod se povede adekvátně nahradit, ale hráčský materiál, který tu teď máme, je za mě dostatečně kvalitní na to, aby uhrál v lize titul. Nejhorší, co bychom mohli v létě udělat, je panic buy nějakých dalších neprověřených hráčů. Což asi naštěstí vzhledem k naší finanční situaci ani nehrozí...

    Problém je, že zjevně nakupujeme za velmi vysoké částky hráče, se kterými realizační tým nechce/nedokáže pracovat. Těch příkladů je za poslední roky celá řada, za všechny: Matoušek, Beran, Hellebrand, teď aktuálně Fila. Já dokážu pochopit, že Fila je talentovaný mladík, který má na všechno ještě čas, ale proč nehrál třeba v derby místo Tecla, když už o "nic" fakticky nešlo, to nedokážu pochopit.

    Za mě musíme v létě vyprofilovat jasnou a neměnnou kostru mužstva. Musíme mít stabilní brankářskou jedničku (Koláře ideálně poslat někam hostovat s opcí, to je asi jediný způsob, jak se ho zbavit) a stabilní stoperskou dvojici, kdy se do ní bude sahat pouze v případě zranění/vykartování. Musíme také stabilizovat střed zálohy, kdy zejména na pozici tvořivého záložníka bychom měli vybraného hráče pár zápasů podržet. Dtto útok. Podle mě v něm máme hráčů dost, i s nejrůznější typologií. Může tam hrát Fila, Sor, rovněž Schranz nebo Lingr, kteří jsou oba góloví a v mezihře je jejich přínos prakticky nulový.

    A jestliže to takto nepůjde? Tak pak musí realizační tým změnit herní systém. Musíme se zkrátka naučit pracovat s kádrem, který tu je a který si současný realizák sám poskládal. Jestliže to nedokážeme, není chyba ve hráčích, ale v realizáku. Opravdu bych velmi nerad viděl, že budeme nadále nakupovat hráče jak ožralí milionáři, abychom následně zjistili, že nám nepasují do systému. To je totiž nejlepší cesta zpět do období 2009-2015...

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      o-cab     před rokem 17.05.2022 13:32 |  
      1 7

      se spoustou souhlasim, ale Lingr je jeden z nejlepsich hracu do mezihry v lize (pokud mezihrou nemyslime drzeni balonu)

    • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

      červenobílý     před rokem 17.05.2022 13:46 |  
      21 1

      Jsem rád, že to říkáš. Musím uvést, že to vidím stejně. Mám Eden pár minut od domu, takže se jdu tu a tam podívat na trénink. To pak člověk pochopí a vidí širší souvislosti. Tak nějak se nemůžu zbavit dojmu, že racionální úsudek a chování Jindry a Jaroslava negativně ovlivňuje vystupování a chování Pavla Řeháka a ve vleku i Zdeňka Houšteckého. Už Jiří Epstein druhdy poukazoval na to, že Pavlovi "výlevy" jsou hodné buďto prken Národního divadla nebo bohnické léčebny - to podle subjektivního vidění. Já vím, je to ikona, ale to z něj ještě nedělá dobrého asistenta. Zdá se mi, že náš realizák čím dál tím více podléhá při zápasech hysterii. Bohužel. Člověk si nemůže nevšimnout určitých prvků na tréninku. Třeba Houšťa pravidelně odvádí "svojí" skvadru čutat balon na čáru (na závěr tréninku, dlužno dodat), což je jistě fajn zábava, ale říkám si, jestli by nebylo lepší trénovat rohy. Přišlo mi, že Nico a Maso tomu dávali maximum. První je pryč, druhý je zraněný. Skutečným dříčem, který mi připadal z jiného vesmíru, byl Abdalah Sima. Ten dotrénoval společný trénink a pak nepřerušeně trénoval sám dál přímo na místě. Klobouček. Suma sumárum, možná by nebylo od věci Pavlovi poděkovat, přesunout jej na jiné místo ve Slavii a pustit do realizáku svěží větřík v podobě menší personální obměny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        houston (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 15:50 |  
        10 2

        Pravdu díš ! Myslet si, že kluky na hřišti kdovíjak povzbuzuje a jejich výkon zvedá Řehákův a Houšteckého šílený výstup, a hlavně že nám to pomáhá, ten je vedle. A že JiT trapně tvrdil že o ničem neví a zajímá ho jen hřiště, to už je úplně zbytečný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

        El Greco     před rokem 17.05.2022 15:52 |  
        11 2

        Legenda nelegenda - (pro mě tedy nildy ne) - nemá tam co dělat, dělá ostudu, kazí atmosféru, odbornost nula. Jen uřvaný tělocvikář.

        • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

          rak (přítel SN)     před rokem 17.05.2022 17:35 |  
          7 2

          Já jsem nikdy nepochopil, že tam vůbec byl zařazen. Žádná legenda to není. V podstatě průměrný hráč, který proslul hlavně svojí nenávistí vůči Spartě. Já pamatuji už dost desetiletí a spoustu hráčů, na které si rád vzpomenu. Od dob bratří Herdů a Franty Veselého až po dnešek. Patří tam třeba i Zelenka, Segmüller i Ríša Dostálek, mnoho dalších ale Řehák mně nikdy nijak jako hráč zvlášť nezaujal. Nevím, proč z něj dělat legendu. Tou je na lavičce třeba Standa Vlček i Radek Černý.

          • Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

            pcitron     před rokem 20.05.2022 14:11 |  
            0 0

            Muselo být zajímavé, jak zvládal svůj temperament v korektním Japonsku:-)

  38. dohráno

    Bicanovský7     před rokem 17.05.2022 14:43 |  
    15 0

    V DOHRÁNU se k lig.závěru a titulu (v rámci rozumné diskuze) vyjadřovali 3lidé= dva servilní "ČTsporťáci"- kt chtějí ve fotbal.prostředí s každým vycházet atd.- opěvovali úspěch Plzně a talent Šádka (radaktůrek a L. Zelenka) a jeden nebojácný, jenž dlouhodobě kritizuje stav CZ fotbal. rybníčku ( M.Luhový).

    Bohužel, běžně (většinou) se v CZ mediích objevují různí alibističtí Zelenkové... a jen výjimečně zvou "problematické osobnosti"- přemýšlivé neústupné kritiky typu Luhového...

    • Re: dohráno

      krumicek     před rokem 17.05.2022 16:42 |  
      8 1

      Šádka bych opěvoval, až sežene majitele co zalepí ty dluhy. Zatím akorát ve své tvrdohlavé (byť nakonec úspěšné) honbě za titulem zadlužil klub a hrozí, že když se majitel nenajde, tak bude muset prodat všechno co umí kopnout do balonu. Kdybychom to takhle jeli my, tak se novináři předhání ve článcích o nezodpovědném Tvrdíkovi, slávistickém hazardu apod...

      • Re: dohráno

        SKEP     před rokem 17.05.2022 18:21 |  
        5 2

        Šádek je klasický funkcionář za staré školy. Jakoukoliv nepravost, která vás napadne, jistě už někde zrealizoval...
        Ale co mu nelze vyčítat je malá pracovitost nebo dokonce nečinnost. Domnívám se, že pro svůj klub dře 24/7, přesně ví, kolik stojí kilogram trávníkového hnojiva, kdy se má v sekačce vyměnit olej, co měl kustod k obědu, jak vysoká byla poslední faktura za elektřinu, či jaké kalhotky nosí sekretářka nejraději. Na svůj klub myslí dokonce i na golfu!

  39. Re: Hodnocení slávistů - 35. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 18.05.2022 17:21 |  
    2 1

    Tentokráte nebylo co hodnotit, jak říkám všechno špatně.

  40. Gratulace SLOVÁCKU...

    Bicanovský7     před rokem 18.05.2022 19:12 |  
    4 0

    Nám se závěr ligy nepovedl... Věřím, že NÁS v roce 2023 čekají úspěchy= TROFEJE!!! Dnes gratuluji Slovácku= s přehledem přejeli trapnou RUDOU BÍDU...