O Slavii

Karel Jarolím ve Slavii končí!

Na dnešní tiskové konferenci Petr Doležal oznámil, že Karel Jarolím končí ve funkci hlavního trenéra Slavie. Na pozici hlavního trenéra sezónu dokončí František Cipro a asistenti Řehák, Vrabec a Přibyl zůstávají. Slavia zároveň podá protest proti rozhodování sudího Jecha.

Na dnešní tiskové konferenci hovořil Petr Doležal.

"Očekávání jsme měli úplně jiná, nepodařilo se splnit nic ani dílčím způsobem. Rád bych vás požádal, abychom se nevraceli k tomu, co se stalo. Všichni jsme dělali chyby a konečné účtování chceme udělat až po sezóně."

"Dnes jsme s trenérem Jarolímem diskutovali až do 14 hodin, konečné rozhodnutí padlo až před půl hodinou. Trenér Jarolím je velmi psychicky unavený a je to jeho rozhodnutí, my jsme mu nabídli možnost pokračovat," prohlásil Petr Doležal, čímž dal najevo, že konečné rozhodnutí bylo na Karlu Jarolímovi. 

Ohledně asistentů Petr Doležal prohlásil: "Všech jsem se zeptal, jestli mají chuť pracovat dál a všichni projevili chuť, proto zůstávají."

"Tento realizační tým povede Slavii do konce sezóny, co bude v létě teď nevím. Myslím, že žádný trenér zvenčí by nyní Slavii nepomohl a proto jsme se rozhodli pro tuto variantu. Je samozřejmě možné, že František Cipro zůstane na pozici hlavního trenéra i dále, nevylučujeme nic."

Doležal chce být blíže týmu, ale v jaké formě nespecifikoval. "Pracoval jsem u mládežnických reprezentací a mám také svůj pohled na fotbal. Takže nějakou formou se budu snažit pomoci realizačního týmu, ale spíše v rovině morální podpory."

"Použijeme všechny možnosti a zkušenosti k tomu, abychom tým nastartovali. Myslím, že je to především otázka psychiky a myslím, že tady v té oblasti je pan Cipro velmi zkušený."

Přišla řeč také na ultimátum, které v neděli dalo vedení trenéru Jarolímovi. "Ultimátum byla jen jedna z chyb, kterých jsme se dopustili. My jsme se snažili tým takto nabudit, nicméně samotné utkání nebylo příliš fér a proto jsme to nebrali úplně za bernou minci."

Dvaašedesátiletý František Cipro se zapsal do paměti všech slávistických příznivců zejména v sezóně 1995/96, kdy společně s Josefem Pešicem byli trenéry mistrovského týmu, který došel až do semifinále Poháru UEFA. Po angažmá v Tirolu Innsbruck se vrátil do Slavie jako trenér na více než rok v sezóně 1999/2000, kdy na pozici hlavního trenéra přešel z funkce sportovního ředitele Slavie. Poté opět odešel trénovat do Rakouska Linz. Jako trenér ještě vedl Plzeň, Teplice a České Budějovice, kde působil i ve funkci sportovního ředitele. Naposledy trénoval SV Freistadt. Nikdy se netajil tím, že je slávista a že ke Slavii má velmi blízko. V červnu 2009 se stal vedoucím slávistického skautinku.

Komentáře (142)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Jakubisko     před 14 lety 30.03.2010 15:12 |  
    0 0

    no, a to bylo keců

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 30.03.2010 15:15 |  
      0 0

      Cipra jsem se jako malej kluk bál. :))

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        edenian     před 14 lety 30.03.2010 19:53 |  
        0 0

        A ja se ho bojim ted.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 20:18 |  
          0 0

          :-))

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            edenian     před 14 lety 30.03.2010 21:04 |  
            0 0

            Doktore ale vazne, ja to vidim hur nez s KJ. Sem normalne malomyslnej.
            Pudu ted na Spartu a pocitam ze dostanem ctyrku.

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 21:09 |  
              0 0

              Já věřím, že už jenom díky tomu, že by to mělo z hráčů trochu spadnout, by to mohlo být lepší. A sparťani nejsou žádní zázraci. V Edenu zatím uspěli s totálním betonem, pokud s tím přijdou zase tak nám 4 góly rozhodně nedají. No a pokud zkusí hrát fotbal, tak to bude zase šance pro naše útočníky. Musíme doufat.

              • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                edenian     před 14 lety 30.03.2010 21:29 |  
                0 0

                Kez byste mel pravdu. Tak ve ctvrtek pambu pomahej.

  2. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 15:16 |  
    0 0

    To je fakt guláš, končí nekončí končí, místo něj Janů a nakonec místo něj František Cipro, to by mě zajímalo kdo povedet skautské oddělení ted

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 30.03.2010 15:17 |  
      0 0

      KJ

  3. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    venator     před 14 lety 30.03.2010 15:17 |  
    0 0

    No tak prosáknulo ven jak to bylo v neděli, že to Janů odmítnul jen dokončit ročník a pak se vrátit k B-týmu. Psal jsem to tady,že mě to přijde jako jediný logický důvod těch veletočů...navíc je s KJ kámoš což asi taky hrálo roli. Proč jinak by nebyl na zápase B-týmu, kdyby nebyl KJ v tu chvíli odvolán.
    Nakonec to vezme do konce sezony ten jedinej možnej v tuhle chvíli což je Cipro.

  4. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:19 |  
    0 0

    Zaplať pámbů za ty dary !!! Teď můžeme Spartu v klidu porazit rozdílem třídy !

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      korwin     před 14 lety 30.03.2010 15:37 |  
      0 0

      Haha. Blbej vtip..

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 15:56 |  
      0 0

      Něco mi říká, že týhle věty budeš litovat. Mimochodem Spartu jsem rozdílem třídy porazili za dlouhá léta pouze pod KJ, pokud mě paměť neklame..

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:22 |  
        0 0

        Čeho bych měl litovat ? :-o

        Jistě si poznal nadsázku. Ale domnívám se, že teď máme proti Spartě větší šanci než s Jarolímem. Už jen tím, že se trochu pročistí atmosféra. To ale neznamená, že to dopadne dobře, tak naivní nejsem.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          edenian     před 14 lety 30.03.2010 19:55 |  
          0 0

          S Ciprem mame tak akorat vetsi velky kulovy.

  5. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    mirecek1111     před 14 lety 30.03.2010 15:19 |  
    0 0

    No a to jsem s tím panem Ciprem před pár dny vtipkoval, a on skutečně trenérem je. Ten Janů mě ale překvapil, potom nevím jaké má trenérské ambice, leda že se mu zdá, že ten tým je tak rozbrabraný, že by to uškodilo jeho jménu. Nechápu ho.
    Nejhorší je ale že pokračují ti dva asistenti.
    No tak at se daří pan Cipro, jsem opravdu zvědavý na vaši sestavu za dva dny.

    A k panu Jarolímovi, to asi ani nejde napsat v jednom příspěvku. Děkuju za vše, fandím Slavii od doby, co jsem zjistil co je to fotbal a teprve s vámi mi začala naše Slavie dělat dlouhodobě radost.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Wommi     před 14 lety 30.03.2010 15:33 |  
      0 0

      ..a to Ti ani nevadí, že práce KJ si přived do týmu Trubilu???(-

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        mirecek1111     před 14 lety 30.03.2010 15:42 |  
        0 0

        však tito hráči stojí za jeho pádem. Na to jsem tu upozornoval už od podzimu, že to ani jinak nedopadne, pokud je bude pořád dokola stavět. A on je pořád dokola stavěl.
        Jako s takovou kvalitou kterou do týmu pan trenér v létě přivedl hrát jinak ani nešlo. Možná že tohle stojí i za tím, že to Janů odmítl.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:58 |  
        0 0

        :-)))

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Gordon (host)     před 14 lety 30.03.2010 16:32 |  
      0 0

      Peved si pozici trenera janu na sebe: delas v nejake fimre co ma dve oddeleni, jsi sef jednoho ne tolik podstatneho oddeleni, odvlaji toho druheho sefa z lepsiho oddeleni, protoze nesplnuje jejich pozaadavky, a zeptaji se te, jestli by si jim delal sefa toho druhyho oddeleni, ale jen na dva mesice, potom se zase vratis zpatky k tomu svemu.... nevim, me by to neprislo jako karierni postup...

  6. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Viking     před 14 lety 30.03.2010 15:19 |  
    0 0

    To je hrozný, ten Doležal není schopnej dát dohromady jednu souvislou větu.

    Proč pokračují asistenti?

    "Protože nám řekli, že dále mají chuť pracovat ve Slavii". No ty vole...

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Wommi     před 14 lety 30.03.2010 15:35 |  
      0 0

      ..si bude posilat KJ maly velky domu pres v(b)rabce:)

  7. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    tantalos     před 14 lety 30.03.2010 15:19 |  
    0 0

    No, konečně

  8. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    japhy     před 14 lety 30.03.2010 15:21 |  
    0 0

    Ačkoliv Cipro nikdy nebyl mým oblíbencem, tak po všech těch komediích jsem nakonec rád, že to takto dopadlo. Daleko horších scénářů se nabízelo hned několik. Pořád si ale myslím, že by nového trenéra měli angažovat co nejdříve a nečekat na konec ligy. Téměř vše je ztraceno a měl by před sebou extrémně dlouhou přípravu, kdy by nebyl pod tlakem výsledků

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Nax     před 14 lety 30.03.2010 15:22 |  
      0 0

      Ono jich ted na trhu volnych moc nebeha a museli bychom nekoho vyplatit z kontraktu.

  9. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Viking     před 14 lety 30.03.2010 15:21 |  
    0 0

    Každopádně Karle DÍKY, STÁLO TO ZA TO!!!

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      bongor     před 14 lety 30.03.2010 15:32 |  
      0 0

      Skončil nejúspěšnější trenér dějin Slavie. Jestliže sám řek končím,tak to beru,i když je to pro nás velká ztráta.Ale v současné situaci nic není
      dobře,jenom špatně a ještě hůř.Je to situace,kdy se opět rodí nová verze kaprligy,stačí důkazy Jech s Ostravou,disciplinárka stížnost Teplice,sralta-Olomouc a dál nemá cenu pokračovat,všichni to vidíme.
      Dokud se tato situace,která umožňuje podvody,likvidaci kvalitních hráčů a výsměch fotbalu nezmění,je takových lidí jako KJ pro český fotbal škoda.Přeju Ti Karle hodně úspěchů a štěstí v profesi i v životě a věřím,že se zase setkáme v Edenu.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:39 |  
        0 0

        No vidíš a nastupuje místo něj trenér možná ještě úspěšnejší. Získal titul a hráli jsme semifinále poháru UEFA. Podle mě větší úspěch než co dokázal Jarolím. Měli byste hýkat nadšením, když to posuzujete takhle, podle úspěchů v minulosti :-/

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          Viking     před 14 lety 30.03.2010 15:49 |  
          0 0

          S tím mužstvem co měl Cipro by titul a UEFU udělal i Horst Siegl.

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:57 |  
            0 0

            :-)) Takhle můžeš relativizovat všechno. Třeba že ten tým co hrál na podzim 2008 není zásluha Jarolíma, ale že i kdybych trénoval já, že by to "jelo" stejně. Já si ale nemyslím, že to takhle je. Podle mě na tom mají trenéři svojí zásluhu.

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              Wommi     před 14 lety 30.03.2010 16:05 |  
              0 0

              ..to je pravda, ale uz tenkrat se rikalo, ze se svezl s tim, ze ten tym slapal, byl sehranej a ta vykonost gradoval, bez ohledu na cipra...

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 16:10 |  
          0 0

          Jak může být titul víc než dva tituly? A to beru, že postup do LM a následný "přestup" do EL je stejné jako ono semifinále poháru UEFA..

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:54 |  
            0 0

            Já mluvím o tom semifinále UEFA, které je z hlediska sportovního úspěchu podle mě jednoznačně významnější úspěch než postup do základní skupiny LM a následné EL.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          urs (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 16:58 |  
          0 0

          doktore vždyť má pravdu, taková fotbalová generace jaká tu byla roku 96 se nám tu pěkně dlouho neurodí..
          tak pozor s tou revitalizací ;)

          urs

  10. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Gino     před 14 lety 30.03.2010 15:24 |  
    0 0

    Je mi to moc líto.

    Teď tu bude pár nadšenců, co si Karlovu hlavu přáli snad déle než si pamatuji... všichni z nějakého důvodu očekávají, že najednou to začne klapat jako mávnutím kouzelné hůlky. Škoda. Po jedné zpackané sezóně... no už o tom bylo řečeno dost.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 15:30 |  
      0 0

      Taky mi to je líto víc než bych čekal, škoda.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:36 |  
      0 0

      Kdyby byla nějáká perspektiva, nějáká koncepce, nějáké světlo na konci tunelu, tak by se i ta jeden a půl zpackaná sezona dala přežít. Když je to ale čím dál tím horší a perspektiva není, tak nezbývá než ho odvolat. Takže to není o tom, že to bez KJ najednou začne klapat, ale o tom že pod KJ už to klapat prostě nemohlo.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Jakubisko     před 14 lety 30.03.2010 15:38 |  
        0 0

        dočkal ses svýho doktore, tak už prosimtě sklapni...

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:44 |  
          0 0

          To je to o čem jsme se dnes bavili na jiné diskuzi, o tom jak hloupě tady někteří reagují na názory, které se jim nelíbí. Smiř se s tím, že různí lidé mají různé názory. Já ti za tvůj názor na fotbal nikdy nadávat nebudu, i když s ním třeba vůbec nebudu souhlasit, ani ti nebudu říkat abys držel hubu. Zkus to taky, nechovej se jako blb.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Gino     před 14 lety 30.03.2010 15:39 |  
        0 0

        Doktore, promiň... ale bež teď v klidu s tantalem oslavovat a nech nás se tu trošku politovat.
        Já jsem byl na Slávii nejhrdějí za celou dobu právě za éry KJ, protože TO BYL FOTBAL panečku, že mi ho i sparťanští kamarádi záviděli. A pěkný fotbal naše Slavia hrála i v této sezóně. Ono to na ten podzim tak zlé nebylo - že nepadali góly, to je věc jiná.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          YsoEz     před 14 lety 30.03.2010 15:45 |  
          0 0

          lol dyt se na to nedalo koukat, nekomu staci malo...

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            Gino     před 14 lety 30.03.2010 15:53 |  
            0 0

            Nedalo se na to koukat? Nesouhlasím... a nemyslím jenom zápasy v EL s Valencii, v Lille a doma s Janovem, ale i posledni zapasy podzimu v lize, kdy jsme hráli opravdu dobře. Ale jak už tu někdo někde napsal - lidi rychle zapomínaj.

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:01 |  
              0 0

              Lidi rychle zapomínají, to je fakt. Někteří zapomenou ztěch 90 procent neúspěchů a pamatujou si těch 10 procent světlých chvilek :-)

              • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                Gino     před 14 lety 30.03.2010 16:03 |  
                0 0

                Ok, snížím se k tomu, k čemu se snížil i jakubisko.... SKLAPNI (děkuju)

                • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                  DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:10 |  
                  0 0

                  Nemáš zač. Budu tě i nadále učit naslouchat cizím názorům. Já to taky nemám jednoduché, číst tady ty oslavné ódy, a přesto to vydržím a nikomu tady nezakazuju je psát. Člověk by měl skoro pocit, že ten poslední rok chodil na jiný fotbal, když to tady čte jak to bylo všechno nádherné a krásné. Jako bych seděl na jinym Tiraspolu, Lille, Spartě, Olomouci, Plzni, Liberci atd.

                  • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                    Gino     před 14 lety 30.03.2010 16:13 |  
                    0 0

                    Uč si svoje děti a tady si na učitele správňáckýho nehrej. Ale já tě chápu, chceš si po dvou letech konečně zakřičet "já to říkal, já to říkal". Zabránit ti v tom, bohužel, nemohu.

                    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                      DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:19 |  
                      0 0

                      Učíme se všichni navzájem ať chceme nebo nechceme, to není o žádném učitelství. Všichni jsme učitelé a žáci zároveň.
                      Co se týče toho křičení, tak je tomu právě naopak. Já jsem křičel až dodneška, že to s Jarolímem bohužel nepůjde dál. Teď jsem rád, že má Slávia novou šanci

                      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                        edenian     před 14 lety 30.03.2010 20:03 |  
                        0 0

                        No to budes cumet jak to Frantovi bude klapat, to si teprve zarves.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 15:49 |  
          0 0

          Vždyť si ale prvním příspěvkem tu reakci přímo vyprovokoval. Když píšeš o lidech co si přáli odchod Jarolíma a zpochybňuješ jejich důvody ......

          Jinak mě by ho bylo líto taky, kdyby se za poslední rok nechoval tak neuvěřitelně zpupně.

  11. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    harry     před 14 lety 30.03.2010 15:26 |  
    0 0

    Krátkodobé řešení-s JuDr. Ciprem,jež je ve své trenérské kariéře za zenitem to na nějakou dlouhodobou perspektivu fakt nevidím...

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      edenian     před 14 lety 30.03.2010 20:06 |  
      0 0

      No to nejsi sam, tvrdim ze je to horsi, nez si zatim umime predstavit.
      Je to mrtvej trener.

  12. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    rekodlak     před 14 lety 30.03.2010 15:41 |  
    0 0

    Chtěl jsem aby KJ odešel už před sezónou, protože fotbal jsme fakt nehráli dobrej. Navíc by oodešel jako král, a byl by u repre..
    ..takhle je mi to ale hrozně líto, tak daleko to fakt nemělo dojít. Jsem rád, že nakonec odchází, ale měl odcházet s mamfárama a ne, že ho, jako včera na konci zápasu, obstoupí dvacet fotografů a doufá, že se složí :-((

    Takže díky za všechno trenére! A třeba to příště vyjde ještě líp..

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Gino     před 14 lety 30.03.2010 15:44 |  
      0 0

      Máš pravdu - možná si teď říká "že já tu repre nevzal", ale on chtěl dál bojovat za nás. Asi ale nebylo vše tak uplně ideální, když se rozhodl skončit sám...

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:24 |  
        0 0

        No ideální to nebylo .... to tedy opravdu ne. Asi vyšťáral někde zbytky soudnosti a odpovědnosti k týmu a fanouškům, když už to nebyli schopni vyřešit pánové R a D.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 15:45 |  
      0 0

      Zdravim, proste se sehnaly prachy na jeho odstupne , tohle neni opravdu dobre reseni, ponechat stejne asistenty a nasadit provizorniho trenera je sice impulz pred derby , ale naprostonekoncepcni tah, jehoz cilem je jednak usetrit, Franta v podstate nedostane ani korunu navic na zakladu a uklidnit kabinu, ktera v posledni dobe prilis neladila.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        denydzlSKS     před 14 lety 30.03.2010 15:47 |  
        0 0

        KJ snad skončil sám, ne?? tak tady asi nejde o odstupný...

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        EdCable     před 14 lety 30.03.2010 15:48 |  
        0 0

        Chci se jenom zeptat, kdy naposledy ta kabina podle tebe ladila? Co ja pamatuju, tak sem vecne pises o rozhadane kabine:-)

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 15:55 |  
          0 0

          Zdravim po prichodu Karla a jeho asistentu se hodne zmenilo klima , nastal cas vzajemneho bonzovani a zastrasovani hlavne mladsich hracu, v poslednich dvou letech se to zmenilo ve vynucene ochody lidi, kteri nemlceli nebo jeste hure v likvidaci nepohodlnych fotbalistu, kteri treba v nejakych vecech jednali nezavisle na nasem bossovi. Vliv KJ nekonci, konci jen jeho ucinkovani v kabine , to je nutne si uvedomit, docela by mne zajimalo, co zpusobilo ten obrat vedeni , jestli jen finance.....,

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            Khadgar     před 14 lety 30.03.2010 15:58 |  
            0 0

            Já beru, když napíšeš něco, co ti někdo řekne. Ale sám bys přemýšlet neměl...

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 16:17 |  
              0 0

              Ty moc dobre vis , ze to tak bylo, hodne mi prekvapuje prave dalsi ucast hlavne u Rehaka, ten udelal hodne velkou paseku a doufam, ze hraci o tom sami promluvi.

  13. Diky za vse

    korwin     před 14 lety 30.03.2010 15:46 |  
    0 0

    At je to jak chce, odchazi nejuspesnejsi slavisticky trener poslednich nekolika desitek let. Narozdil od nekolika ubozaku,kteri si do nej jeste radi kopnou, ja bych mu rad podekoval za to,co pro Slavii udelal. A klidne priznam, ze za jeho pusobeni jsem byl na Slavii hrdy a nekolikrat jsem si i pobrecel radosti :-)

  14. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 15:49 |  
    0 0

    No je to takove kostrbate... nabidli, odmitl.. janu asi taky odmitl.. asistenti maji chut... rozhodne si nemyslim, ze tahle zmena nas muze spasit, problemy jsou hlubsi a dlouhodobejsi, zmeny budou muset byt zasadnejsi. Karlovi je treba podekovat za to, co se slavii dokazal. Bohuzel proste nedokazal ty uspechy vyuzit tak, jak by bylo treba, vysledkem je velka krize, ktera zacla uz loni na jare, tahne se to pres rok, proto odvolani trenera neni unahleny krok, ale logicky dusledek. Nicmene sam o sobe nepomuze, to zasadni se bude muset stat v lete. Snad vedeni vymysli neco, co slavii vrati tam, kde bychom ji radi videli. Zda se Ciprovi podari tym zvednout, tot otazka, asi ma o neco vetsi sanci nez Jarolim, ale lehke to mit nebude.

  15. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    zibi     před 14 lety 30.03.2010 15:50 |  
    0 0

    Zdravím Vás,

    těžko hledám slova - takto to nemělo skončit.
    S KJ jsem zažil nejlepší slávistické roky - prostě díky díky díky!!!

    Bohužel tuším, že Slavia se zase nadlouho nevrátí tam, kam ji Pan Trenér minulé sezony dostal. Lidi rychle zapomínají.

    Ať se Vám pane Jarolíme daří!

  16. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    beebop     před 14 lety 30.03.2010 15:51 |  
    0 0

    Doležal se měl vyhodit sám,všechno prodá a adekvátní náhrada žádná.Vyhození KJ je demence a dojedem na to.Fuck off Doležal

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      lassiter     před 14 lety 30.03.2010 15:54 |  
      0 0

      já nevím, ale já tam čtu, že Doležal s Rosenem nabízeli Jarolímovi ať zůstane, ale KJ se rozhod skončit...

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 15:57 |  
        0 0

        jo, kdo se na nej dival videl ze potrebuje odpocinek , taky mi pride fer ze Dolezal aspon rekl ze to posrali, no je treba zacit znovu.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:06 |  
          0 0

          Taky to tam teď čtu, před chvílí to tam ještě nebylo. Alespoň že to Doležal přiznal. Mimochodem tohle je to co u KJ celou dobu chybělo, přiznat chybu. Jedině tak se dá začít znova a líp.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 15:57 |  
        0 0

        Okolo 11 hodiny sla informace primo z vedeni takova , kterou pises , asi nikdo necekal, ze to zabali sam , ale zadarmo to nebude , to je jasne

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          lassiter     před 14 lety 30.03.2010 16:07 |  
          0 0

          ty už si těma penězma uplně posedlej

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      denydzlSKS     před 14 lety 30.03.2010 15:57 |  
      0 0

      příště si alespoň přečti článek, o kterým "diskutuješ"!!

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      beebop     před 14 lety 30.03.2010 16:06 |  
      0 0

      že odstoupil sám?a co měl dělat když mu to tak pěkně nalinkovali

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Wommi     před 14 lety 30.03.2010 16:10 |  
      0 0

      ..bohuzel je treba videt i financni stranku veci a pokud zde byl dluh nejakych 300-400mio,..tak je jasny ze se proste nejaky penize musi davat i tam nejen do hracu,...nakonec jak jsem uz psal, pokud by to vse aspon spelo k tomu, ze slavia bude na 0 a bez dluhu,..tak to smysl melo...

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 16:23 |  
        0 0

        Nejsme v Ceske lize jedini , kdo ma takovy dluh, to neni jen o dluhu to je proste o jednani vedeni klubu,protoze stredni manazment ma Slavia zlaty , snad bych vyfakoval jeste Drzmiska a postelovou legendu, ale v zasade lide jako Sramek, Jira a dalsi jsou klubisti. Asi bych zuzil pocet asistentu a mozna bych ubral i par lidi z marketinku a zrejme bych lepe vyuzil maseru a pod.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          Gordon (host)     před 14 lety 30.03.2010 16:41 |  
          0 0

          Slavie ma marketing? hahaha

  17. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    buri     před 14 lety 30.03.2010 16:03 |  
    0 0

    Karle díky za krásné i když šťastné dva tituli. Jako hráče jsem Tě zbožňoval, jako trenéra už míň, jelikož jsem Ti nerozuměl... Přeji Ti vše nej v dalším životě.Vlastik

  18. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    jnnxx     před 14 lety 30.03.2010 16:24 |  
    0 0

    Karle díky za těch pět let, někdy bych Tě přetrhnul vzteky, jindy nosil na ramenou. Konec jsi si zasloužil lepší, ale to už je život...

    Ještě jednou díky

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Viking     před 14 lety 30.03.2010 16:25 |  
      0 0

      Přesně napsáno.

  19. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Viking     před 14 lety 30.03.2010 16:25 |  
    0 0

    Pokud bude Cipro trenérem jenom do léta a mezitím budeme shánět adekvátní náhradu, potom OK, dobré řešení. Jenom ti asistenti mi tam nesedí, jsou navázání na Karla a v tomhle případě je vždycky lepší řešení léčba šokem a kompletně "zamést" s celým realizačním týmem.

  20. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 16:40 |  
    0 0

    Tak doufám, že máte všichni co jste chtěli... Teď budem zase 15 let pozorovat rotace trenéru, každého s jinou koncepcí... než zase získáme titul

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 16:56 |  
      0 0

      Jsou i jiné možnosti než jenom ode zdi ke zdi.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        edenian     před 14 lety 30.03.2010 20:12 |  
        0 0

        No tak Cipro je uz za zdi.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 20:17 |  
          0 0

          Uvidíme, horší než za KJ to být těžko může, třeba tě pozitivně překvapí.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      jnnxx     před 14 lety 30.03.2010 16:57 |  
      0 0

      Tomu nevěřím. Myslím si, že současná sezona lidi ve vedení dostatečně poučila. Pokud nejsou úplně na hlavu a já věřím, že ne, tak nějaká zpětná reflexe musí přijít. Doufám, že výběr trenéra dostatečně uváží a poučí se z chyb které spolu s Karlem také nadělali. Pokud to co Doležal říkal i tak myslel, tak mne to naplňuje optimismem, i když je mi jasný, že do konce sezony to bude ještě bolet.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 17:08 |  
        0 0

        Taky doufám, že to tak bude a vyberou někoho s dlouhodobou perspektivou a při prvních problémech ho neodstřelí. Považuji za málo pravděpodobné, že by teď šli přesně opačnou cestou než doteď, jak naznačuje pan Fallen. Spíš snad konečně najdou nějáký rozumný kompromis mezi tím tj. ani neměnit trenéra hned, ale ani mu nedávat šanci desetkrát, když to nejde.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          zibi     před 14 lety 30.03.2010 17:24 |  
          0 0

          To je pořádná porce demagogie - dávat šanci 10x!
          1 nepovedená sezona po dvou titulech a LM mi nepřipadá jako deset šancí, navíc jak jsme na tom byli, když KJ přišel......

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 19:28 |  
            0 0

            Žádná demagogie to není, pokud tedy nebereš těch deset kusů doslovně, tak to nebylo míněno. Tým hraje už sezonu a půl špatně, všude jinde by byl trenér za těchto podmínek už dávno vyhozen.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 17:09 |  
      0 0

      Mozna... KJ tym dovedl nejen k tem uspechum, ale i k tomu, kde je tym ted, rok trvajici herni bida, slaby kadr, malo penez, koncepce zadna.. jeho konec nespadl z nebe.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        Jiri1     před 14 lety 30.03.2010 17:25 |  
        0 0

        Heledte Martyni pojdte se spise zamyslet nad pripavou pred derby, snad by se mohli vratit nejaci zraneni ci nemocni hraci a klicova otazka , kdo by mel chytat.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          YsoEz     před 14 lety 30.03.2010 17:46 |  
          0 0

          treba se zazracne uzdravi i Belaid :x

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 18:06 |  
          0 0

          to by bylo vskutku zajimave, kdyby se nekdo zazracne uzdravil, ale nevim...mas snad nejaky tip? ja zadny informace nemam, netusim, jaky meli hraci vztah s KJ, zda se nekomu ulevi, nebo se spis moc nezmeni, protoze je malo kvalitnich hracu a neni forma (coz je samozrejme z dlouhodobeho hlediska odpovednost trenera).
          Do brany podle me Vaniak, ale co delat s obranou? uf, to teda netusim, to je hroznej pruser..

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 19:26 |  
            0 0

            Jakožeby Belaidovi dýchací potíže záhadně zmizely :-) a Belaid mohl proti Spartě hrát. To by mu asi neprošlo ani u nového trenéra.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      jiras     před 14 lety 30.03.2010 19:31 |  
      0 0

      Vedení chce přece pokračovat v letní koncepci, takže 15 let je ještě optimistický odhad.

  21. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    lassiter     před 14 lety 30.03.2010 17:47 |  
    0 0

    Vedení situaci posledních dnů dle mého velmi nezvládlo. Fakt, že Jarolíma podle všeho odvolalo, aby ho následně "neodvolalo" a pouze dalo ultimátum (jakkoli to p. Rosen z nějakého důvodu tímto slovem nechtěl nazvýat), které pak opět nehodlalo dodržet a naopak chtělo KJ udržet i dál, mě nenaplňuje jistotou, že pánové Doležal s Rosenem jsou muži na svém místě. To vše samozřejmě s výhradou, že jsou to skutečně oni, kdo rozhoduje.

    Jsem moc rád, jak se nakonec KJ rozhodl zachovat. Pro mě je to známka charakteru, tj. toho, že i když mu byla taková možnost nabídnuta, on nebyl ochoten "nerezignovat" v okamžiku, kdy to již veřejně ohlásil. Vedení evidentně bylo ochotno tuhle řeku znovu zptáky přebrodit, ale KJ již ne, za což má u mě uznání.

    Pan Cipro je logická varianta a já osobně bych se nebránil tomu, kdyby to bylo i řešení dlouhodobé. Myslím, že model podobný tomu, který mají na Spartě, by mohl fungovat. Takže jsem pro variantu třeba Cipro - Kozel / Kuka / Bejbl / Janů / Suchopárek - Vaniak.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 18:09 |  
      0 0

      To by mozna slo - Cipro - spis jako osobnost, manazer, k nemu treneri byvali slavisti.. Rehak s Vrabcem se obavam, ze mu moc nepomuzou...

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        bongor     před 14 lety 30.03.2010 18:38 |  
        0 0

        Ve Slavii je asi nejlepší podpořit především klubisty,pochopitelně schopné.Franta byl ve své době určitě kvalitní trenér a taky měl špičkový kádr,teď však je otázka,jestli se ještě dokáže znovu vyhecovat a dát se do toho.Ten skauting je psychicky daleko přijatelnější pozice a určitě si nepolepší,že vzal mužstvo.Taky to sám říká,že nebýt to Slávka,tak by to nikdy nebral.Nevím co provedl Pavel Řehák,to ví jenom naše šatnové sluchátko pan Jiří1,ale vím,že je to klubista non plus ultra,zvaný sparťanobijce.Už tím je mi sympatický.
        Další kandidát Kozel se mi nezdá jako osobnost a ten Janů to je začátečník,ale třeba by zrovna překvapil.Každopádně kdo získá KJ,ten si bude pískat.V 9,30 jsem slyšel strašnou ránu.To sralťanům spadnul kámen ze srdce,že se ho zbavili.Teď nám to sice opravdu jde jako psovi pastva,ale až se dá kádr zdravotně do pořádku,případně se někdo přikoupí,tak se zase bolševik bude dlouho dívat,jaký máme
        pěkný záda.Ovšem teď hodně bude záležet na tom,kdo u nás bude trénovat a to je jejich naděje.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          jnnxx     před 14 lety 30.03.2010 18:52 |  
          0 0

          Všiml jsi si Bongore co jich zase vylezlo z kanálů. Spousta kolegů který věří v nepravého Boha a kteří se vymlouvali poslední dva roky, že na fotbal nemají čas (rodina, děti, barák a podobný vytáčky) má najednou starost a se škodolibým úsměvem ve tváři se zajímají, co se to u nás děje. A nejvíc mne na tom se*e, že jsme se do té situace dostali vlastně sami....

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            ivos8     před 14 lety 31.03.2010 12:17 |  
            0 0

            Vylezlo jich daleko min, nez slavistu o sezone snu, kteri ted zase zelezli zpatky, to je bohuzel stinna stranka ceska, vetsina fandi jen kdyz se dari. Ale ja sam za nas tabor musim rict ze za obdobi krize me nas tabor fanousku mile, hodne mile prekvapil...

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Barlblog     před 14 lety 30.03.2010 18:23 |  
      0 0

      Předně bych chtěl poděkovat Karlovi Jarolímovy za všechno co pro nás udělal. Takovou taškařici si nezasloužil. Pánové Rosen s Doležalem by se měli nad sebou zamyslet.

      Pokud bychom měli hovořit o nástupcích/y, pak si dovolím oponovat. Pan Cipro byl jistě kvalitním trenérem, ale věk nezastavíš a myslím, že pro něj je ideální pozice ve skautingu. Na tohle oddělení bych kladl větší důraz a právě zkušený fotbalový odborník, tomu může dát určitý směr.

      Opičit se po Spartě není dobré, oni to vedou trochu jinými prostředky...

      Jak už jsem tu psal a ostatně, zmínil to i Kuka při utkání s Ostravou. Ve Slavii je nutné začít od podlahy. Lidé jako Vrabec, Řehák, Držmíšek a i Přibyl, nesou kolektivní vinu na tom, kde teď jsme. Neustále se opakující chyby, špatná příprava, neochota vystoupit s vlastním názorem a chovat se jako typická "podržtažka". To se musí změnit.

      Na místo sportovního vedoucího(řiditele), bych dosadil klubistu a člověka, který má kontakty. Ano, tady bych využil Bejbla. Nemá takové závazky jinde, jako Kuka a taky hrál v zemi, která je nám dosti blízko. Francie.

      Suchopárka bych se snažil přetáhnout k mládeži, nebo B-týmu, podle toho, jak to bude vypadat s Miroslavem Janů. Tady uznávám, že je spíš záležitost léta.

      Mnozí diskutující zapomínají, že Kozel je trenérem Dukly. Je tam pod smlouvou a má pevnou pozici. Nemyslím si, že by jen tak odešel do Slavie jako asistent, protože na hlavního trenéra JEŠTĚ nemá.

      Do konce sezony bych do realizačního týmu nesahal. Pak bych udělal změny výše zmíněné a dosadil nového hlavního kouče.
      Ten by měl výhodu v tom, že nemusí hledat trenéra golmanů. Vaniak by byl ideální volbou.

      Koho na místo hlavního kouče? Po sezoně/ách v evropě bude jasno. Je pár adeptů, kteří by to křeslo zvládli. Levý, Uhrin ml., Marko (ano ten z Příbrami). Určitě bych nechtěl kouče, který je nějak výrazně spojen se Spartou. No, uvidíme, začíná nám nová etapa, snad bude uspěšná.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        quelhar (admin)     před 14 lety 30.03.2010 19:14 |  
        0 0

        Jen k tomu Kozlovi a Dukle - do Dukly odeslo vice lidi ze Slavie a mozna prave proto chteji s Kozlem zacit novou eru a mit ho tam dlouho. Takze jeho navrat do Slavie je asi nerealny. Plus to, co pises ty - Kozel je uz delsi dobu hlavni trener a delat asistenta by pro nej uz nejspis bylo malo. A na hlavniho trenera ve Slavii to taky zatim nevidim.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          lassiter     před 14 lety 30.03.2010 23:37 |  
          0 0

          Tak delší dobu, nepočítam-li béčko, tak devět zápasů v Jablonci a teď kousek podzimu v Dukle. S tou nepostoupí a já si myslim, že pokud by dostal nabídku na pozici ve Slavii jakou má Hašek ve Spartě, tak by zájem měl. Jestli by ho pustili za rozumných podmínek je otázka jiná.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        EdCable     před 14 lety 30.03.2010 20:49 |  
        0 0

        Suchoparka prosim ne, jeho praci na Kladne muzu sledovat s potmesilym sklebem jenom diky tomu, ze to mesto nemam rad.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        lassiter     před 14 lety 31.03.2010 00:18 |  
        0 0

        Tak já nevim jakými jinými prostředky to na Spartě vedou, ale mě prostě tenhle model nepřijde špatnej. Ciprovi je šedesát tři, jsou i starší trenéři a nikdo po něm nechce, aby hráčům ukazoval jak se běhaj rovinky nebo aby lítal po hřišti v teplákovce s kuželama. Má jiný přednosti. Z trenérů co zmiňuješ by na Slavii měl možná Uhrin, u Marka si po půl roce v Příbrami nejsem jistej, u Levýho jsem si jistej, že ne. Uhrin je však zřejmě ještě míň dostupnej než ten Kozel.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      edenian     před 14 lety 30.03.2010 20:10 |  
      0 0

      No mozna by Slavii mohl trenovat trener, co? Z tech tvych adeptu /vyjimaje Janu/ zadnyho nevidim a Cipro, to je tutova smrt. Na to vem jed.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      jnnxx     před 14 lety 30.03.2010 18:46 |  
      0 0

      Byly to krásné časy...

  22. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    vavicek     před 14 lety 30.03.2010 18:40 |  
    0 0

    Obávám se, že s Ciprem to bude ještě horší. Cipro je dobrý trenér pro tým, který ma kvalitu. Dnešní Slavia kvalitu bohužel postrádá. Janů prokázal charakter. Je dobře že ve Slavii jsou lidé jako je Janů.

    Bohužel končí trenér, který po neuvěřitelných třiceti letech ukončil hegemonii Sparty. Nebojím se tvrdit, že je to nejlepší klubový treněr v rámci České a Československé ligy. Zasloužil by si aspoň dokončt sezonu. Karle díky!

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      urs (přítel SN)     před 14 lety 30.03.2010 19:33 |  
      0 0

      upřímně.., bylo toho na Karla moc.. odpočinek mu určitě prospěje a on se pak co nevidět vrátí v plné síle.. nedokážu odhadnou kam, ale určitě ne k nám, to by tu ta diskuze srovnala serwer se zemí :-)

      urs

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        vavicek     před 14 lety 30.03.2010 20:28 |  
        0 0

        Asi jo, ale ten způsob jak ho víceméně vyhnali je naprosto ponižující. A to ani nemluvim o jeho nastupci, který už je prostě za zenitem a nedokázal se vypořádat s nastupem zonového bránění. Měli zkusit po vzoru Dortmundu oslovit Brucknera s tím, že by dokončil sezonu. Bruckner by je minimálně naučil bránit standartky a celkově zlepšil obranou hru, což byl dlouhodobě náš problém.

  23. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    taximan     před 14 lety 30.03.2010 19:20 |  
    0 0

    Jsem rád, že se tak stalo. Čím dřív se ten ozdravný krok stal, tím lépe. Snad se vedení poučí a v létě dá šanci nějakého mladšímu trenérovy z nastupující generace. Jeho úspěch bude dost záležet na tom, jaké mu dají podmínky. Kdybych si mohl někoho přát, tak je to Marko. Taxi

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      mart     před 14 lety 30.03.2010 19:42 |  
      0 0

      Taxi, taxi :), mlady trener muze tak trenovat u vas v Liberci :). Slavia (a priznejme i Sparta) je trochu jine kafe. Ale vim, ze to myslis dobre. zdravi mart

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 30.03.2010 20:21 |  
        0 0

        A cože třeba Barcelonu mladý trenér trénovat může a Slávii ne ?

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          mart     před 14 lety 31.03.2010 12:13 |  
          0 0

          nevnucujte se clovece porad, ..... vzdyt i Vam musi snad byt trapne. .... no, nebo mozna ne, ja nevim. Ale zas tak moc me to nezajima.mart

  24. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Max1     před 14 lety 30.03.2010 20:09 |  
    0 0

    Sbohem Karle, jsi nejlepší, za to, že hráči na to dlabou nemůžeš.

  25. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    Kactus     před 14 lety 30.03.2010 20:25 |  
    0 0

    Nejde o to ze konci, kazdy trener jednou skonci, ale takovym hrozne nedustojnym zpusobem? To tem lidem co Slavii vedou chybi alespon zaklady slusneho chovani. Karel pro nas hrozne moc vykonal, i kdyz pak to smeroval od desiti k peti - proc, to vi jen on sam.
    Ale co, mozna si odpocine do leta, pujde na staz k Pepemu do Barcelony (tam je hezky) a v lete jako na koni ho tu mame zas ! :))

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      Kactus     před 14 lety 30.03.2010 20:26 |  
      0 0

      no, malem jsem zapomel - Karle dekujem ! snad mu kotel neco hezkyho pripravi na nejblizsi zapas.

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        tantalos     před 14 lety 30.03.2010 20:32 |  
        0 0

        Vidíš, a Šmíca musel jít taky bez děkujem

  26. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    jesus76     před 14 lety 30.03.2010 20:54 |  
    0 0

    Karel si zaslouží velkej respekt a hlubokou poklonu za to co pro Slavii za těch 5 let udělal, díky!

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      whitesnake01     před 14 lety 30.03.2010 21:55 |  
      0 0

      přesně tak, škoda toho konce, ale nakopat si zaslouží naše vední za ten tyátr a za Cipra, vedoucí skautingu snad ma rozdelanou nejakou praci a ne ze z nej udelaji najedou trenere, to je fakt koncepce jak prase

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        tantalos     před 14 lety 30.03.2010 22:23 |  
        0 0

        Poděkujme mu za to, že díky své koncepční práci dosáhl toho, že dnes je na tom Slavia tak špatně jako někdy před 30 lety. Že má dva kvalitní hráče - Hlouška a Vaniaka - a obrovské množství hráčů úprůměrných a podprůměrných.
        Poděkujme mu za to, že když je nějaký mladý šikovný kluk na prodej, tak jde třeba do Ostravy, zatímco my kupujeme různé Vasiljeviče a Dense.
        Poděkujme mu za to, že kromě Hlouška už nemáme jediného hráče, který by se dal trochu výhiodně prodat.
        Poděkujme mu za dluhy Brabcovi Abrahamovi a dalším.
        Poděkujme mu za to, že Slavia poprvgé snad od roku 1965, není schopna porážet týmy jako Tiraspol.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          vavicek     před 14 lety 30.03.2010 22:31 |  
          0 0

          Lepší být dvakrát první a jednou desátý než třikrát druhý. Před třiceti lety jsme rozhodně nebyli dvakrát za sebou mistři. Po celou dobu co tady Jarolím by tak zkoušl a bral hráče co byli zadarmo. Jestliže mu vyčítáš Vasiljeviče, tak mu musíš stejným způsobem vyčitat i Tavarese.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          bongor     před 14 lety 30.03.2010 23:00 |  
          0 0

          tantale,ty jsi tedy dogmatik,že tě pusa nebolí a prsty nepálí.
          -Za Karla mluví dva tituly a první účast Slavie v LM
          -že vyhodil Abrahama za kopání do koše v šatně-dobře udělal
          a jestli jsou smlouvy s hráči napsaný tak hloupě,že i v případě
          že jsou vyhozený za hrubou nekázeň mají právo na plný plat
          tak mu to odpusť,že ty smlouvy nepsal místo právníků.
          -to samý Brabec,ten sice nekopal do koše,ale do Slavie
          Za Karla mluví,že ho chtěli tak vehementně k repre,on ale zůstal u nás
          protože je to slávista.Určitě nečekal,že tolik z nás bude postihnuto ztrátou paměti a za rok z něj udělá škůdce Slavie.
          Karel neprodal Tavarese,Necida,Šventa,Čelůstku,Suchého a další,to ho tak akorát muselo strašně štvát.
          Karel nezranil třetinu kádru,aby se belhali kolem hřiště ,místo aby
          hájili naše červenobílé barvy.
          Karel není viníkem ekonomického marastu celé naší slavné republiky,ani toho že jsou na tom dneska finančně líp i Moldavci,Azerbajdžánci a jiný nýmandi.
          jedině se mu dá dávat za vinu,že neumí tisknout peníze.Třeba se to časem taky naučí.

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            tantalos     před 14 lety 30.03.2010 23:33 |  
            0 0

            Hloupě si vymýšlíš a demagogicky to zkresluješ, Bongore.
            A možná za ty první dva tituly vděčíme ještě víc Křetínskému, Řepkovi a Pučkovi, díky němuž nás sudí tak nepotápěli. Možná za ty dva tituly vděčíme Šmícovi, protože kde je Šmíca, jsou i tituly. A když byl Šmíca vyštípán. ztratilo se i štěstí. Možná za ně vděčíme Neckovi, Tavaresovi a vaniakovi.
            - Kopnutído koše není hrubá nekázeň, kdyby se vyhazovalo za každo kopnutí do koše nebo do dveří, to by nám za chvíli nezůstal nikdo. Abraham letěl proto, že se náš hrdinný trenér bál, že mu Abraham dá přes hubu.
            - Já nevěřím, že Brabec prodával utkání, jak se tady pár desinformátorů ho pokouší špinit. Ostatně když Brabec pohrozil, že začne mluvit o odchodu ze Slavie, naši páni generálové se honem pokakali. Proč asi?
            To, že KJ neodešel k repre, byla otázka peněz. Tady mohl uplatňovat hráče sličné agentky a inkasovat provize, to by v nároďáku neměl. A i na platu by si pohoršil.
            KJ navíc na nároďak nemá. Co dokázal vymyslet za systém? nic - jen pořád stejné 4 - 4 - 2, kde jsou všichni naši hráči profláknutí jako falešná pětka a naše hra nepřekvapí už ani dorostence.
            A nejhorší je tvé vymlouvání na peníze. To si opravdu myslíš, že v Podněsterské republice, nebo jak se to tam jmenuje, je víc peněz? Prdlajz. Jenom je to tam líp vedené než u nás. Peněz ve Slavii bylo až až, ale jeho nákupní politika je rozfofrovala

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              EdCable     před 14 lety 31.03.2010 08:49 |  
              0 0

              tantalost obvinuje nekoho z demagogie, no tady je dneska veselo:-)))

              • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

                jiras     před 14 lety 31.03.2010 12:06 |  
                0 0

                Splnil se mu sem - jsme ve sračkách, to si celou dobu přál.

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            Mac     před 14 lety 30.03.2010 23:35 |  
            0 0

            Bongore, to je marná snaha. Nechme Tantala, Dr.Fe a spol. slavit, konečně se dočkali toho, po čem tak dlouho toužili. Jejich radost je veliká, mnohem větší než při oslavách titulů nebo jiných úspěchů Slavie. Přejme jim to, zasvětili hanění KJ hodně času na všech možných diskusích, stálo je to spoustu práce a roky života a nyní se jim splnil sen - Slavia bez Jarolímů!

            Nyní si můžou chvilku odpočinout a v létě je čeká další fuška - vrátí se Lukáš Jarolím. :-)

            • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

              DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 00:21 |  
              0 0

              Nepodsouvej mi svoje představy. Ano, jsem rád, že je KJ konečně pryč, protože v tom svém posledním tažení, které nebyl s to důstojně ukončit, skutečně už jenom škodil. Ale že by to pro mě bylo víc než titul, to vskutku ne. Lukáš Jarolím je pro mě hráč jako jakýkoliv jiný, pokud bude Slávii prospívat, tak budu rád když přijde, pokud ne, tak rád nebudu :-) Jsem přísný, ale spravedlivý :-)

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          pajka     před 14 lety 31.03.2010 10:52 |  
          0 0

          Já nevěřim tomu, co tady čtu. Tohle už hraničí s posedlostí a ztátou sebekontroly... Takhle vypadá skutečná demagogie. Respektuju, že má každý právo na vyjádření názoru, o tom žádná, ale toto? Já mám pocit, že snad nejsem ani na slávistickém webu... Tak přeju hezkou oslavu a ať vás z ní nebolí hlava.

  27. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    slaviator     před 14 lety 31.03.2010 01:00 |  
    0 0

    02.06.2008

    Karel Jarolím. V posledních týdnech nejspíše nejpropíranější osoba mezi členy národa slávistického. Jedni by mu dávali donekonečna šanci a omlouvali jeho minely, druzí by jej odvolali.

    Kde je pravda? Pravda je relativní a nikdo nikdy se ji nedozví. Trenér zůstane a tým skončí druhý - co kdyby se ale trenér zavčas změnil? Je už pozdě, nikdo se nikdy nedoví, zda by tým skončil první či třetí. A totéž v obráceném gardu. Nový trenér by skončil s týmem druhý - ale co kdyby zůstal předešlý? Jarolím? Obhájil by titul či ne? Nikdo by se to už neměl šanci dozvědět.

    Inter Milán po třech titulech za sebou odvolal trenéra Manciniho. Je to snad neúspěšný trenér? Ne, Inter pouze zjistil, že s Mancinim by v Lize mistrů asi neměl šanci zvítězit. Je to ze strany vedení FC Internazionale podlé? Zákeřné? Soudě podle toho, že se Mancini obrátil ke svým právníkům s tím, aby celé jeho odvolání prošetřili, se zdá, že ano. Já si myslím, že ne. Pokud si vedení klubu myslí, že může sehnat ještě lepšího trenéra, který by vyhrál nejen Serii A, ale i Ligu mistrů, bylo by hloupé, kdyby nezačlo jednat a neudělalo příslušné kroky.

    Podobně vidím situaci ve Slavii. Trenér Jarolím vyhrál po dvanácti letech titul s klubem, poprvé dostal Slavii do prestižní Ligy mistrů. Ovšem je proto nedotknutelný? Nikoliv. Nechme stranou, zda dosáhl těchto úspěchů s obrovskou vlnou až tsunami štěstí v zádech, na rozdíl od předešlých trenérů. Za Cipra proti Doněcku jsme pár minut před koncem odvetného zápasu sahali po postupu, ovšem štěstí se k nám tehdy obrátilo zády. Za trenéra Beránka bylo takřka nemožné vyhrát ligu, všichni víme proč. Praktiky cinklého jara se staly folkorem, odposlechy tehdejšího člena letenského užšího vedení Pelty se staly zdrojem pobavení nejen zainteresovaných.

    Trenér Hřebík tvrdí, že v Česku se nenosí analyzovat úspěch. Soudě podle příspěvků v diskuzních fórech s ním musím souhlasit. Pěkně se to totiž vyjímá, ligový titul. Po dvanácti letech... Jenže proč? Proč jsme ho vyhráli? Přehráli jsme na jaře soupeře? Ne. Proti sestoupivší Bohemians 1905 si vstřelil soupeř vlastní gól. A pokud by Ivan Hašek mladší lépe vyhodnotil situaci a místo střely by zvolil přihrávku, mohl svoji chybu dokonale odčinit. V konečném zúčtování třetí Ostravu, respektive čtvrté Brno jsme taktéž nepřehráli. Jenže zatímco zde by se to dalo pochopit, horší už byly zápasy s devátou Plzní či desátým Žižkovem. Pravda, Sparta měla také své vlastní problémy, jenže to je právě ono. Díky tomu, že se Řepka nechal během sezony dvakrát zbytečně vyloučit, ztratila Sparta několik bodů. Během posledních tří kol inkasovala osm gólů, na což u ní také nejsme zvyklí. A ani na to, aby prohrála tři ligová utkání v řadě.

    Během příští sezony se to, co se stalo letos, nebude opakovat. Během letní přípravy musí trenér Jarolím zanalyzovat, co se mu během sezony nepovedlo, ale také i to, co udělal dobře. Slavia by si podle mě ale měla vypracovat i svoji vlastní analýzu, nezávisle na trenérovi. Umím si představit, že jedním z bodů trenérovy analýzy by bylo, že za nepovedené zápasy mohou žurnalisté. Copak Arsenal je pod menším mediálním tlakem? Stěžuje si snad Arsene Wenger na to, že byl na jeho hráče pořádán mediální hon?

    Během jara tvrdil trenér Jarolím, že v zimní přestávce přivedl hráče i s výhledem do dalších sezon. Jsem zvědav, jak se jim tedy už na podzim povede. Zdali Goce Toleski naváže na konec jara, zdali Jarda Černý naváže naopak na začátek jarní půlsezony či zda Martin Abraham naváže na své působení v Liberci...

    Čas ukáže, kdo má pravdu. Zda ti, kdo tvrdí, že Karel Jarolím sice možná chyboval, ale umí se ze svých chyb poučit - nebo ti, kteří tvrdí, že je nepoučitelný. Čas dá jedné skupině za pravdu, jako dal za pravdu v průběhu jara těm, kdo tvrdili, že zimní posily až na pár čestných výjimek (Toleski, možná Černý) nejsou skutečně plnohodnotnými posilami pro Slavii v boji o titul.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      slaviator     před 14 lety 31.03.2010 01:03 |  
      0 0

      03.05 2008

      "... Jenže i kdyby se to povedlo, nezmění se jiná věc. Rozhádanost kabiny. A také to, že si trenér proti sobě dokázal popudit i největší hvězdu současné Slavie, Šmicera. ..."

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      slaviator     před 14 lety 31.03.2010 01:06 |  
      0 0

      Re: K. Jarolím - střet fanoušků (Hodnocení: 0)
      Od: Anonym - Pondělí, 02.06. 2008 - 12:39:41
      Tantalos,slaviator,jane a ještě tak 3 další jedinci=jděte s neustálou kritikou čehokoliv už do prdele!

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        mart     před 14 lety 31.03.2010 14:27 |  
        0 0

        Prrrrr, to je ale hodne hloupy prispevek.
        Navic jako anonym, znamena to, ze je to nekdo primo ze SN?
        Docela by me zajimalo Richiho stanovisko.
        Ja vim, ze Lukas neni u par lidi prilis popularni, ale pro me je to jeden z tradicnich a dlouhodobych prispevovatelu.( tak nejak inventar - mysleno v dobrem) Netvrdim, ze s nim vzdycky souhlasim, ale vzdycky, VZDYCKY se snim da mluvit.
        Urcite bych ho nedaval do stejneho pytle jako Tantala. To je jiny kalibr :). Na jeho obranu musim ale rict, ze uz se delsi dobu(alespon me se tak zda) neukaji v osobnich invektivach a to je jiste dobre. Sem mu za to vdecny.mart

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          (host)     před 14 lety 31.03.2010 17:46 |  
          0 0

          Nevim kdo byl ten anonym, každopádně si teď nejsem jist, od kdy je nutná registrace k zasílání příspěvků, jelikož je to rok a půl zpátky, tak myslím že v té době bylo povolené anonymní přispívání.

          RICHI (přihlášen jen jako admin)

          • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

            mart     před 14 lety 01.04.2010 08:17 |  
            0 0

            Omlouvam se Richi, jsem slepo-blbej. Nepostrehl sem, ze i komentar k slaviatorove prispevku je vlastne kopie prispevku z Cervna 2008. To vite, stara hlava je obcas blbou hlavou - podobne jako ten Barack na fotbale :), .... navic sem to zene ohlasil jak tutovku :). Necham ji pri tom. Aspon budu mit priste vymluvu. A dik za odpoved.mart

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      slaviator     před 14 lety 31.03.2010 01:07 |  
      0 0

      Re: K. Jarolím - střet fanoušků (Hodnocení: 0)
      Od: Anonym - Pondělí, 02.06. 2008 - 13:12:13
      no tohle je těžká demence, bohužel typicky česká vlastnost neustále se hrabat v minulosti a přemýšlet a hledat kde by se na někoho dala vytáhnout špína. Autor článku by zasloužil dostat pořádně přes hubu a stejně tak ostatní podobně smýšlející, aby si uvědomili co je důležité a když už začnou s kritikou, tak ať to dělají laskavě u sebe a možná si uvědomí že tímhle nejsou absolutně nikomu prospěšní a naopak to spíše vypadá jako kdyby se pokoušeli rozvracet morálku.

      a kam se poděla logika ?

      • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

        DrFe1     před 14 lety 31.03.2010 01:18 |  
        0 0

        Já jsem byl pro odvoláni KJ už tenkrát, především kvlli tomu, že si nebyl schopen poradit s každoročním jarním psychickým kolapsem Slávie, což mimochodem nedokázal ani v dalších dvou sezonách (loňské a letošní). Na začátku jara jsme měli získání titulu ve svých rukou nebo spíš nohou, ale Sparta nás předběhla ač jsme měli značný náskok (jak už mnohokrát). Hrát dobře jsme začali teprve tehdy, kdy už to vypadalo, že je všechno ztraceno a nakonec jen díky tomu že Sparta v závěru sezony selhala ještě víc jsme titul získali. Sním o tom, že se dožiju toho, až se najde trenér, který si s touhle naší psychickou labilitou poradí. Jarolím to nedokázal ani v jednom roce svého působení. Pokaždé ta krize přišla, a pořádná.


        Trochu z jiného soudku. Koukal jsem na web ČT a ten Neuwirth hrál v té desáté minutě rukou ve vápně - měla to být penalrta. Je to v čase 9:34. Doufám, že do protestu zahrnou i tenhle okažik. Bylo to sice těsné, ale je skutečně s podivem, že se všechny takto sporné okažiky rozhodly v náš neprospěch. Tuhle sezonu až příliš často.

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          slaviator     před 14 lety 31.03.2010 01:30 |  
          0 0

          To těžko říct, ale tohle asi bude českou mentalitou, jako když vedeš v lepším případě 2:0, v horším 1:0... a začneš hrát "ze zabezpečené obrany". Přitom nejlepší obranou je útok, obzvláště pro týmy jako je Slavie... Neumíme hrát pod tlakem. A to byla taky chyba v Ostravě, že jsme chtěli hrát zezadu "z bloku", přičemž to neumíme, místo toho aby Jarolím vsadil vše na jednu kartu třeba jako Psotka loni v Olomouci proti Brnu - a Sigma to Brno přejela tehdá 5:0 a nastartovala se...

        • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

          quelhar (admin)     před 14 lety 31.03.2010 13:44 |  
          0 0

          V te sezone jsme na zacatku jara meli 5 bodu naskok. Po sedmi jarnich kolech jsme meli naskok 2 body, po dalsich dvou kolech jsme byli nastejno s vyhodou lepsiho vzajemneho zapasu. Pak jsme dvakrat v rade prohrali a pak trikrat v rade prohrala Sparta. V prubehu toho jara jsme prohrali v Brne (se kterym v 28. kole prohrala Sparta doma), remizovali v Ostrave (se kterou v 29. kole prohrala Sparta doma) a porazili doma Liberec (se kterym v 30. kole prohrala Sparta venku). To, ze Sparta mela los takovy, ze hrala se tremi silnymi souperi az v zaverecnych trech kolech bych tezko nazval jejim selhanim.

          A jestli myslis, ze prijde trener, ktery se Slavii vyhraje titul bez jedine krize za celou sezonu a ziska 70 bodu, tak se asi hodne dlouho nacekas.

    • Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

      EdCable     před 14 lety 31.03.2010 08:53 |  
      0 0

      Ze jsi to sem nepostoval po podzimu 2008?

  28. Re: Karel Jarolím ve Slavii končí!

    kickme     před 14 lety 31.03.2010 01:22 |  
    0 0

    k permanentce jsem dostal slavisticke vino a rikal jsem si, ze ho otevru, az budu chtit pripit na nejaky letosni slavisticky uspech, ale ten neprisel...takze ho otviram dnes a pripijim na Karla, diky za vsechno!

    asi je skoda, ze k tomu nedoslo uz v zimni prestavce, vedeni mohlo najit trenera, ktery by mel pul sezony na rozkoukani...

    v pohar porad doufam, ale bude to nesmirne tezke, hraci by si meli uvedomit, jaky dres oblekaji a zamakat na 120 procent, pak snad prijde uspech a my se do Evropy dostaneme, jinak by to byla strasna ostuda.