B-Tým

B tým: Slavia - Líšeň 2:1

Slávisté zvládli poslední domácí utkání probíhajícího ročníku Fortuna:národní ligy, když dokázali porazit Líšeň 2:1.

Kromě již tradiční jarní posily z A týmu v podobě Jana Bořila se v předposledním ligovém kole představil v dresu sešívané rezervy také Peter Olayinka. A byla to právě střela nigerijského ofenzivního univerzála, která se v 6. minutě šťastně odrazila ke kopačkám Kričfalušiho, jenž zblízka otevřel skóre – 1:0. Vzápětí z brejku zahrozili hosté. Stejskal centrovaný míč pouze vyrazil k Otrísalovi. S následnou dorážkou slovenského krajního obránce si ale již bravurně poradil. O pět minut později bylo srovnáno, když Sokol natáhl z úctyhodné vzdálenosti, vymetl pravou šibenici a nedal Stejskalovi sebemenší šanci – 1:1. Sešívaní nechtěli se svou odpovědí dlouho čekat. V další příležitosti se nejprve šikovným prvním dotykem uvolnil Olayinka, následně ale v dobré pozici vysoko přestřelil. V 38. minutě se musel opět činit brankář Slavie proti nebezpečné střele Čermáka z volného přímého kopu. A když na druhé straně dobrou střelou Pech orazítkoval pouze tyč, šlo se do kabin za vyrovnaného stavu 1:1.

Trenér Marek Jarolím udělal do druhého poločasu jednu změnu, kdy Kopáčka vystřídal Hronek. Úvod patřil červenobílým barvám a hosté se vyjma průniku Vandase k ničemu nedostali. Územní převaha nicméně k žádnému výraznějšímu ohrožení branky Líšně nevedla. Největší emoce tak vzbudila situace z 62. minuty, kdy tečovaná střela zpoza vápna sice skončila za zády brankáře Vajnera, jenže branka nemohla být pro ofsajd uznána. V 78. minutě pálil nebezpečně z 20 metrů Šmiga. Jeho střela skončila však jen těsně mimo levé tyče. Už vzápětí se ale slávisté po soustavném tlaku přeci jen radovali ze vstřelené branky. Olayinka vyslal do úniku Berana, který tváří v tvář brankáři Líšně zakončil přesně k tyči a svou letošní jedenáctou ligovou brankou posunul domácí do vedení! Hned v 85. minutě ale mohlo být srovnáno. Po sérii odrazů ve vápně Slavie se dostali hosté k centru, hlavička Zikla nicméně jen těsně minula branku. V nastaveném čase se po rohovém kopu ve vápně červenobílých svalil na zem Weber, ale hosté se jen marně dožadovali u sudího Kvítka pokutového kopu. Do konce zápasu se už nic významného nestalo a tři body tak zůstaly na Xaverově.

Ve 30. kole odcestují sešívaní k důležitému záchranářskému duelu do Prostějova. Utkání je na programu 28. 5. od 17.00.

29. kolo - Středa 24. 05. 2023 17:00

Fortuna národní liga, 2022/2023
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Ondřej Kričfaluši
79. Štěpán Beran

SK Líšeň
SK Líšeň

15. Sokol

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

    jenusp     před 11 měsíci 24.05.2023 21:52 |  
    20 0

    Tak je to dobře! Oli před svým odchodem ještě pomůže Béčku k záchraně!

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      pcitron     před 11 měsíci 24.05.2023 21:59 |  
      31 0

      Olil je velký frajer a velký slávista. doufám, že v sobotu proběhne důstojné rozloučení - ten borec si to strašně moc zaslouží (i když při jeho rozhazování rukama jsem se kolikrát fakt naštval:-)

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        Karel1 (přítel SN)     před 11 měsíci 24.05.2023 22:46 |  
        30 0

        Oli zanechal ve Slavii velkou stopu a dnes to znovu dokazoval. V 90 minutě se sprintem vracel a pomáhal zastavit útok soupeře a hned na to znovu (doslova z posledních sil) vyrážel do útoku, tak to člověk musí smeknout.

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        mig52     před 11 měsíci 25.05.2023 05:33 |  
        5 1

        V časech příštích nám to bude chybět. :)

  2. Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

    Lantenac     před 11 měsíci 24.05.2023 22:57 |  
    3 0

    Může někdo z diváků napsat nějaké detailnější informace o výkonu jednotlivých hráčů? Bohužel jsem to dneska nemohl sledovat.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      mudrc     před 11 měsíci 25.05.2023 06:47 |  
      6 4

      Priserny Svec, ktery spatne branil, rozehraval na par metru nejblizsimu hraci, pripadne nakopem odevzdaval mic souperi, vedle nej vypada Konecny jako zkusenny mazak, vycnival Beran, grotesku predvedl Hronek, ktery po ztrate mice u lajny prisel k pomeznimu a zacal na nej rvat, zatimco zbytek tymu upaloval hasit brejk Lisne. Proc sel o puli dolu Kopacek mi bylo nejasne. Smiga s micem ma tah na branku, ale bez nej vypadal dost bezdradne, proto na nej neustale nekdo z realizaku rval, kam se ma posouvat.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      provit     před 11 měsíci 25.05.2023 08:13 |  
      9 0

      Stejskal chytal dobře, za gól nemohl a pár dalších chytil. Z obranné trojice Bořil - Švec - Konečný byl určitě Švec nejslabší, a to jak v soubojích, tak rozehrávce. Ze zálohy se mi nejvíc líbil Kričfaluši, který kromě gólu vyhrál i dost soubojů a měl několik zajímavých přihrávek. Vedle něj odehrál první poločas Kopáček a druhý Hronek, oba herně nevýrazní. Mírný nadstandard odehráli na kraji Pech i Labík, prvně jmenovaný měl několik pěkných individuálních akci, ale jeho hloupá ztráta předcházela gólů Líšně. Na hrotu byla znát kvalita Olieho, každý jeho dotyk kolem vápna zaváněl šancí, ale bohužel ho trochu srážely nepřesnosti ve finální fázi. Dobře zahrál i Beran na útočném křídle, který byl velmi často v náběhu a s balonem si docela rozuměl. Byl taky výrazně více vidět než Šubert na opačné straně, který naopak moc ve hře nebyl.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      Sherudan     před 11 měsíci 25.05.2023 07:36 |  
      35 0

      Někdo má holt charakter a někdo slepice.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      vršek     před 11 měsíci 25.05.2023 14:55 |  
      14 0

      Jsem přesvědčen o tom, že nejen svými skvělými výkony v posledních letech a to i v soubojích z nejkvalitnějšími týmy Evropy prokázal, že je výjimečným hráčem.
      To, jak se však prezentuje ve chvíli, kdy je již na odchodu do jiného týmu a hlavně do kvalitnější soutěže, je pro mne známka naprosté oddanosti našemu týmu. Nastupovat v naší hnusné, tvrdé, soubojové lize (viz příklady zranění Mezsarosze a Matouška v posledních zápasech Sparty a Fortelného úmyslné šlápnutí na ležícího Oscara v sobotu...) i ve chvílích, kdy jej čeká boj o místo v novém a kvalitním týmu je neuvěřitelné!
      To, že ani po nechutném zářezu v Liberci - neuznaném gólu, neodpískané penaltě a hlavně ve srovnání s Fortelným dvojnásobném trestu za stejný prohřešek stojí za jeho oslavování....mohl to ukončit a zhnusen odejít....
      Nic na tom nemění fakt, že podepsal smlouvu jinde, za lepších finančních podmínek a v jednoznačně lepší soutěži - Slavia není schopna ekonomicky udržet hráče evropské úrovně jak je tomu právě u něj a bylo tomu podobně i u Simona Deliho - bohužel.
      To, že je ochoten nastoupit v rozhodujícím zápase za náš "topící" se B tým a pomáhat mu k záchraně je už naprosto neuvěřitelné.
      Ano, podepsal jinde (jak mi bylo vytýkáno jinde), ale podle mého je to doklad dnes opravdu ojedinělého vztahu
      ke svému, tedy vlastně již bývalému klubu, i za cenu možného zranění, které by mohlo jeho karieru výrazně ovlivnit!
      Peter Olayinka se tím vším v mých očích a v mém slavistickém srdci zařadil k legendám našeho klubu.
      VIVAT OLAYINKA!

  3. Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

    Ferguss     před 11 měsíci 25.05.2023 06:33 |  
    2 1

    Hele nepřišli vám předzápasový kurzy trochu podivný? Na to, že hrál celek ze špičky s celkem co je na padáka.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      pehacko     před 11 měsíci 25.05.2023 08:04 |  
      12 4

      Cely konec ligy je zumpa… ale zase jsem vyhral devet litru na tom, ze vyhraji Pardubice a Zlin. Vcera Bohemka… Tahle nadstavba je promyšlené zumpa a moznost si na konci sezony hezky přivydělat a ovlivnit poradi dle skutečných prani vrchních

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 11 měsíci 25.05.2023 16:39 |  
        0 0

        Všechno je to otázka motivace a když ji někdo má a jiný ji nemá, tak to většinou dopadně pro toho namotivovaného ... A často v tom nic jiného není, jenom když nemusíš, tak se prostě nepřinutíš jít absolutně nadoraz ... (tím ovšem netvrdím, že tam občas ještě není i něco dalšího ...)


        Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2023 16:40) . Zobrazit původní komentář

        • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

          pehacko     před 11 měsíci 25.05.2023 17:16 |  
          2 3

          Ja bych oponoval prikladem hradce, ktery chtel vzdy proti nam nejvic a jindy si sam potrestal hrace. V nasi lize je tam vzdy i neco jineho

          • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

            Ladislav (přítel SN)     před 11 měsíci 25.05.2023 21:19 |  
            0 1

            Já nerozporuju, co jsi napsal, tedy až na to slovo vždy ...

  4. King Olie !!!

    weetek     před 11 měsíci 25.05.2023 08:21 |  
    44 2

    Klobouk dolů před tímhle borcem! Na samém konci svého úspěšného působení, už jednou nohou v jiném klubu, po zranění, které mu mělo podle původního odhadu jaro ukončit ... a ten frajer jde hrát za rezervu a je jedním z klíčových chlapů na place! Neuvěřitelná třída, takhle se chová klubová ikona!
    A pár borců z áčka, co se během jara v rezervě objevili, ale byli víc slyšet, než vidět, by se mohlo chytit za frňák.

    • Re: King Olie !!!

      amon     před 11 měsíci 25.05.2023 09:32 |  
      10 12

      nemám rád kdyby, ale kdyby si Olyie nenechal dát tu redku v Libe, titul byl náš. V Libe by to bylo za 3b a věřím, že i s Bolkou a RB by to nebyly remízy. Chyběl moc a taková stupidní redka ve chvílích, kdy jsme ho tolik potřebovali..

      • Re: King Olie !!!

        soudek82 (přítel SN)     před 11 měsíci 25.05.2023 09:41 |  
        10 5

        ...kdyby hovno bylo sladký, tak si ho sypeme do čaje... :-)

        • Re: King Olie !!!

          Wulfstan (přítel SN)     před 11 měsíci 25.05.2023 10:57 |  
          4 3

          Já ne, já mám rád hořký čaj. I kafe. I pivo.

        • Re: King Olie !!!

          pehacko     před 11 měsíci 25.05.2023 13:26 |  
          5 1

          Ja teda rozhodne ani tak ne…

      • Re: King Olie !!!

        vršek     před 11 měsíci 25.05.2023 15:08 |  
        8 0

        Ten zápas a naši bodovou ztrátu nerozhodl jeho zkrat! Ano, velký zkrat a velká chyba....
        Rozhodlo neodpískání jasné penalty na Olayinku před jeho zkratem a nevyloučení Varfolomějeva v nastavení za stavu 2 : 1 pro nás. Myslíte si, že k jeho zkratu nepřispěl i jeho skandálně neuznaný gól? O naší ztrátě nerozhodl Olayinka, ale p. Zelinka a VAR! Hnus a špína v přímém přenosu a rozhodující zářez v boji o titul! Tuhle špínu poté potvrdili opět všichni rozhodčí v zápase Sparty v Liberci v posledním kole ligy.
        Bez takového "pískání" a "vstupů" rozhodčích do těchto dvou zápasů bychom byli po 30, kole první my!

      • Re: King Olie !!!

        vršek     před 11 měsíci 25.05.2023 15:13 |  
        6 0

        Je s podivem, že Olayinkovi připočtete k tíži i jeho nepřítomnost na hřišti při dalších ztrátách.
        Sakra, Ten "hlupák" , to všechno si měl hned uvědomit když "filmoval" přišlápnutí a je mu taktně Ndefem vysvětlováno, že je podvodník.....

        • Re: King Olie !!!

          amon     před 11 měsíci 25.05.2023 16:12 |  
          2 0

          Klid, to bylo jen povzdechnuti, ze nam tenhle valecnik strasne chybel

  5. Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

    IJS     před 11 měsíci 25.05.2023 13:14 |  
    13 1

    Zdravím, na zápasy Béčka nechodím, jen sleduji v tisku, ale můžete mi prosím, někdo informovaný napsat, kam se ze sestavy vytratili dvojčata Pudilové? Před 2-mi roky hráli evropské poháry za Slavii a dnes , kdy je jim 19 nemají na Béčko? To by nebylo dobré vysvědčení pro Jarolíma a nebo pro ně samotné....

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      žbl68     před 11 měsíci 25.05.2023 15:33 |  
      1 1

      vzpomněl jsem si na dobu minulou a Dejmky :-( .... snad Pudilové neskončí někde jinde :-/
      on zmizel i šmiga koukám

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      lukas6novak     před 11 měsíci 25.05.2023 19:26 |  
      2 0

      7.4 jim bylo 18 takže mají ještě čas. Jinak Adam Pudil naskočil za béčko do 25 zápasů (cca 1100 minut) a má 2+4. Miloš Pudil v Béčku jen 35 minut a upřímně nižší kategorie nesleduji takže u něj vůbec netuším

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        IJS     před 11 měsíci 25.05.2023 20:51 |  
        1 4

        Děkuji za informaci i když nevím, zda mě potěšila. Fakt jsem v nich viděl velkou perspektivu a spíše to vypadá, že je čeká osud všech našich odchovanců. Snad s výjimkou Matěje Juráska, ale ten také nemá zdaleka vyhráno...

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      Kábě     před 11 měsíci 25.05.2023 20:58 |  
      3 0

      Adam hrál hlavně na podzim dost pravidelně, na jaře ale ztratil formu a potýká se se zraněními. Miloš je prakticky celou sezónu zraněný. Oba jsou ročník 2005, tudíž jim letos bylo teprve 18.

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      kjandourek (admin)     před 11 měsíci 26.05.2023 09:58 |  
      7 3

      A nebo je to naopak.... přeskočili je jiní... Štěpán Beran, Martin Šubert, Albert Labík.... ti všichni teď vypadají, že budou mít příští sezónu na ligu.....

      Ale upřímně řečeno je to spíše tím, že mladí kluci mají obrovské výkonnostní výkyvy. Fakt, že oba Pudilové zahráli slušně jedno utkání v EP proti Linci neznamená, že za rok musí nutně vyletět .... Takových jmen najdu hodně: V prvních zápasech na podzim jsem viděl velkou naději v Matěji Zachovalovi, ten se v průběhu podzimu úplně vytratil, skvěle do druhé ligy vletěl David Planka, když jsme viděl, jak v každém zápase diriguje ze středu zálohy, chodí si pro míče, distribuuje je dál a v i těžké situaci proti dvěma protihráčům se nebojí vzít na sebe zodpovědnost a vyřešit to, tak jsem ho do roka viděl v áčku.... Honza Trédl na podzim zaskakoval na beku, během zimní přípravy, kdy se do béčka zapojil Bořil, se přesunul na křídlo a zase to vypadalo, že máme v kádru super univerzála... ze stoperů vypadal dobře Ondřej Kričfaluši, potom ho v zápasech začal zastiňovat Eric Hunal, teď se zdá, že největším příslibem bude nejmladší z nich - Mikuláš Konečný... a tak bychom mohli pokračovat...

      Kluci se prostě musí naučit výkonnost si udržet... Není umění zazářit v jednom zápase, kdy se všechno sejde a všechno v hlavě funguje... umění je dokázat zahrát dobře zápas, co zápas...

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        RiderJ     před 11 měsíci 26.05.2023 10:34 |  
        3 0

        Tady je dobrý si uvědomit, že tři tebou zmínění stabilnější hráči jsou přeci jenom o dost zkušenější, v béčku hrají druhým rokem, Šubertovi bude 21 let. Je ale pravda, že zejména Labík s Beranem si výkonnost drží delší dobu i ve druhé lize a říkají si o posun do ligy. Ostatní kluci jsou mladí a většina z nich bude příští rok stále ještě v dorosteneckém věku, to je potřeba říct - nestálost výkonů v kvalitní chlapský soutěži je pochopitelná. Matěj Zachoval měl těžší zranění a teprve na jaře začíná naskakovat v dorostu, bratři Pudilové sice naskočili do zápasu s LASK, ale kdo je má na očích, tak ví, že mají ještě čas. Adam ale neměl letos špatné momenty.

        Obecně si myslím, že z této generace hráčů bude Slavia výrazně profitovat. A doufejme, že třeba už příští sezonu :)...


        Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2023 10:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

          Ragnarok     před 11 měsíci 26.05.2023 13:03 |  
          2 2

          Díky za super shrnutí.
          Já přemýšlel o tom, jestli nené špatné hráče systematicky posouvat do vyšší kategorie a došel jsem k tomu, že je lepší to dělat individuálně, tak kde sedne hlava, fyzická vyspělost a výkonnost - Hložek, Samek, Jurásek... To co my děláme systémově a třeba Sigma nedělá a drží hráče v jejich kategorii umožní těm hráčům zažít vítězství, dominovat a to my potřebujeme. Posouváním kategorie o level výš sice možná někdo zrychlí přechod do profi fotbalu o rok, ale neustále se jen honí jak nadmutá koza, protože fyzicky je na tom hůř. Na našem béčku je to mnohdy vidět, že kluci jedou fyzicky dost na hranu.
          Z dorostu by si přinesli zážitek, že vyhráli titul, poráželi všechny ty Sigmy, Baníky, Slovácka, Hradce a že je drtili. Tohle nastavení v hlavě potřebujeme. Vrátil bych se k tomu a od U17 a U19 chtěl titul.

      • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

        žbl68     před 11 měsíci 26.05.2023 12:09 |  
        2 0

        zahráli slušně jedno utkání ? ...

        • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

          kjandourek (admin)     před 11 měsíci 26.05.2023 12:11 |  
          0 3

          S LASKem hráli slušně, ne?

          • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

            Filda14     před 11 měsíci 26.05.2023 12:23 |  
            7 2

            Nic proti nim, můžou být jednou výborní, ale v tom zápase na to vůbec neměli

            • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

              kjandourek (admin)     před 11 měsíci 26.05.2023 12:50 |  
              3 2

              Ale nebyl to úplně propadák, nestávalo se, že by přes ně chodili jako přes průchoďák...

              Ale zase je to celé o tom, že když je ti šestnáct a někdo Tě takhle hodí do vody, tak adrenalin udělá své a ty ten nějak slušný výkon dáš, zvlášť proto, že se od Tebe nic neočekává a ty můžeš jenom překvapit... ale když to máš opakovat týden, co týden a v zápasech, kde se od Tebe očekává, že budeš lídr a ta atmoška není tak bouřlivá... každej si na tebe dává majzla, protože jsi ten, co už hrál v pohárech, je to daleko těžší...

              • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

                žbl68     před 11 měsíci 26.05.2023 14:00 |  
                1 0

                taky si myslím ...

              • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

                mig52     před 11 měsíci 27.05.2023 08:03 |  
                0 3

                Zase obhajuješ věci těžko obhajitelné, přestože nepochybuji, že mnohým se jejich vzletnost či jásavost může líbit. Tady žádné hození do vody neplatí, na takový zápas mezinárodní úrovně musíš být trochu připravený nejen z předzápasových tréninků. Smysl by to mělo, pokud by v týmu řádila infekce. Takové hození může dát jistý adrenalin a zápas nějak zvládnout, ale pokud hráč cítí, že vyhořel, může ho to na drahnou dobu zabít.


                Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2023 08:16) . Zobrazit původní komentář

          • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

            Ragnarok     před 11 měsíci 26.05.2023 12:57 |  
            7 1

            Karle, pusť si to. S LASKem hráli hrozně, kdybys na ně měl měřítka jako na hráče, co byli v tom týmu. Vůbec nic tam nebyli schopni udělat.
            Je otázka, zda na ně mít v takovém měřítko, že jim je 16, nebo naopak stejné jako třeba na Olayinku.
            Já jsem spíš příznivcem toho, že od všech hráčů chci výkon jako od toho nejlepšího. Není to výkonostní, ale profesionální vrcholový sport a ten má být zcela nelítostný, jinak je to špatně.

            • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

              kjandourek (admin)     před 11 měsíci 26.05.2023 13:05 |  
              6 5

              To je asi hlavní rozdíl mezi mnou některými diskutéry..... Nevidím důvod proč být "nelítostný"... Vždyť je to sport, má to být zábava, show, adrenalin..... ne něco nelítostné, nemilosrdné a zdrcující

              takže nevidím důvod, proč bych měl od šestnáctiletého kluka vyžadovat výkon jako od ostříleného mazáka... proč bych neměl na něj koukat zcela střízlivě jako na šestnáctiletého kluka, který hraje své první minuty v dospělém fotbale a proč bych měl zcela nereálně ho hodnotit podle stejných kritérií jako třicetiletého trojnásobného mistra republiky


              když jsme tehdy kráčel na stadion a zjistil, že v základu je šestnáctiletý dorostenec, říkal jsme si, že jsme evidentně pod dojmem vysoké marodky na další postup rezignovali... o to větší šok pro mě byl, že v samotném zápase se vyhrálo 4:1 a nezávislý pozorovatel by stěží mohl na první dobrou říct, který tým hrál v plné palbě a který nasadil debutanta, chodícího do prváku na střední....

              • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

                Ragnarok     před 11 měsíci 26.05.2023 13:56 |  
                8 1

                Nelítostný nebudu od U6 po B tým. A tým je natolik nákladná věc, že tam si nemůžeš podle mého názoru téměř žádné sociální myšlení a musíš neustále performovat. Máš na to/nemáš na to. Ti hráči jsou podle toho placeni a je to součást balíčku být pod smlouvou ve velkém klubu. Když hrají blbě, tak si taky neřeknou: Hraju fakt hovno, je mi skoro stydno si nechat těch 800k, co mi přistálo na účet.
                Já když jsem šel na stadion, tak jsem byl zvědavý, jak to zvládnou. Vůbec mne nepřekvapili. Odpovídalo to kvalitním U17, ne supertalentům. A U17 v jarní části EKL je náročná mise.

              • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

                mig52     před 11 měsíci 27.05.2023 07:56 |  
                1 1

                Tak ono dávat čichnout tak "starým" ogárkům v takovém zápase je hezký trenérský úlet. Zapracovávat je potřeba v utkáních trošku nižšího levelu.

            • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

              žbl68     před 11 měsíci 26.05.2023 13:59 |  
              0 1

              ale tyse mýlíš .... "hrozně" opravdu nehráli ... jinak souhlas s tím že metr by měl být pro všechny stejný ... žádný yard coule míle palec stopa inch ... prostě METR ... a není to o nelítostnosti - profi tým vyžaduje profi výkon :-)

              • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

                wimpy     před 11 měsíci 26.05.2023 14:03 |  
                1 1

                Je to ale trošku složitější, mladýmu musíš dát čuchnout, pomalu ho implementovat do sestavy, takže mu musíš dávat a přidávat herní minuty, aniž bys na něj přirozeně mohl klást takové nároky, jako na zkušeného mazáka. :-)

            • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

              mig52     před 11 měsíci 27.05.2023 07:52 |  
              1 1

              Mám stejný názor. Nehráli dobře, jen každou povedenou věc komentátoři, jistě kvůli věku, zveličovali.


              Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2023 07:52) . Zobrazit původní komentář

          • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

            žbl68     před 11 měsíci 26.05.2023 13:55 |  
            0 0

            jenom s LASKEM ? pokud je v tom "jenom" zranění chápu že nehrajou ale jinak ? mimochodem proč vlastně nehraje šmiga ?

    • Re: B tým: Slavia - Líšeň 2:1

      mig52     před 11 měsíci 27.05.2023 08:20 |  
      0 1

      Mám dojem, že před časem hrával jeden z nich (Adam?) a Miloš naskakoval z lávky. Ale moc těch zápasů nebylo.