O Slavii

Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

Disciplinární komise ČMFS vznesla tresty v souvislosti s pohárovým zápasem Slavia - Olomouc. Slavia svazu zaplatí 750 tisíc a nejbližší tři domácí utkání odehraje bez diváků.

Slavia si tak trest přenese i do příštího ročníku, dva zápasy (pondělní proti Příbrami a v posledním kole proti Bohemians) si odbyde v této sezóně a bez diváků také odehraje první zápas nové sezóny.

"Snažili jsme se objektivně posoudit, jestli Slavia udělala co mohla, aby situaci zabránila. Snažili jsme se také vycházet z podobného rozhodnutí v případu Opava - Ostrava, kdy utkání bylo přerušeno na 15 minut. Tehdy jsme udělili trest na 2 utkání, poté bylo jedno zmírněno na podmínečné. Pokuta byla tehdy 300 tisíc. Nyní jsme museli být přísnější. Zároveň si jsme vědomi, že klub má v takových případech jen omezené možnosti, jak situaci zabránit," řekl předseda svazu Jiří Golda. Mluvčí svazu jej pak doplnil, že tři zápasy jsou horní hranicí, po kterou může být stadion uzavřen.

Výši pokuty okomentoval Golda následujícím způsobem: "Považovali jsme přestupek Slavie za nedbalostní a ne úmyslný, proto je pokuta nižší než v jiných případech, kdy se kluby provinily úmyslně."

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

    PetCC     před 13 lety 12.05.2011 17:16 |  
    0 0

    Tak mě napadlo, že dostala 3, aby se to při odvolání snížilo na 2.
    Ale stejně to nejvíc odnesou ti, co za to nejmíň můžou. To se ale dalo očekávat, tak svět běžně funguje.

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

      capi (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 17:20 |  
      0 0

      Přesně tak to Platil chtěl...

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

      Ferguss     před 13 lety 12.05.2011 17:32 |  
      0 0

      Dost silně pochybuju, že se Platil odvolá. Ten si ještě řekne o nášup.

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

        capi (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 17:33 |  
        0 0

        Nášup by dostat každopádně měl :-)

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

      slaviator     před 13 lety 12.05.2011 17:47 |  
      0 0

      No jo, DK nám opravdu strašně ublížila... ;)))

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

        PetCC     před 13 lety 12.05.2011 18:00 |  
        0 0

        Já nic o DK nepsal, ta zápas nepřerušila.

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zavřený stadion

          slaviator     před 13 lety 12.05.2011 18:04 |  
          0 0

          Tak to jsem blbě pochopil, sorry... Oni za to ale nemohou ani fanoušci, chyba je na obou stranách.

  2. Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

    Stahler     před 13 lety 12.05.2011 18:09 |  
    0 0

    Ta pokuta je nižší než jsem čekal,tam jsem čekal pokutu určitě v řádech několika milionů.
    Co se týče toho zavřeného stadionu na tři zápasy tak to je obrovská tragédie pro fanoušky.Třeba já jsem naposledy chyběl na domácím zápase Slavie někdy tuším v roce 2005 a vůbec nevím jak to psychicky zkousnu že po letech nebudu na domácím zápase.Byl bych radši kdybychom hráli někde kdekoliv v republice nebo i v zahraničí jen aby to bylo s fanoušky.Já chápu že tahle varianta bez diváků je levnější než si pronajímat jiný stadion,ale...
    Zkrátka tohle rozhodnutí disciplinárky je proti fanouškům a pro koho se teda ten fotbal hraje ? Navíc Martin Vaniak bude mít velice smutnou rozlučku s kariérou a to mě moc mrzí že mu nemohu naposledy zatleskat a poděkovat za skvělé výkony co pro Slavii odváděl.

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

      PetCC     před 13 lety 12.05.2011 18:53 |  
      0 0

      Já nechyběl na domácím zápase od roku 1993 :-)
      A kdyby si mě na krátkou dobu v roce 93 nepovolala armáda, tak bych to odhadl, že jsem byl na všech domácích zápasech za posledních 20 let.

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

        Stahler     před 13 lety 12.05.2011 19:03 |  
        0 0

        Tak to smekám chlape ! Evidentně jsi další kdo tohle velice těžce skousne.Jsem z toho uzavření stadionu velice smutný.

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

          Wommi     před 13 lety 12.05.2011 19:11 |  
          0 0

          ..bohuzel tezko ns mohou politovat a zadnou sankci neprijmout:(

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

          PetCC     před 13 lety 12.05.2011 20:18 |  
          0 0

          Měl jsem štěstí, že většinou jsem chřipky dokázal zvládnout mimo zápasy. Dvakrát se mi stalo, že jsem měl horečku 39 dva dny před zápasem, ale povedlo se mi to ještě zvládnout se snesitelnými 37 :-)
          Taky si všecko plánuju podle toho, kdy Slavie doma hraje :-)
          Samozřejmě jsem z toho uzavření taky smutný, ale tak nějak jsem s tím počítal už od té chvíle, co jsem se dozvěděl o protestech na ploše. Tušil jsem, že se to klidně může zvrhnout a bohužel se to i tak stalo :-(

  3. Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 18:20 |  
    0 0

    3 ZÁPASY je nehoráznost. Ten incident měl hluboké příčiny. Nebyl to jen nějaký zkrat, Navíc pokud 3 zápasy, tak ve stejné soutěži ( Ondrášovce) a ne v jiných GL, ČFL atp

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

      slaviator     před 13 lety 12.05.2011 18:25 |  
      0 0

      V ČFL to určitě platit nebude (pokud sestoupíme), protože ČFL spadá pod jinou DK... Takže, teoreticky, se může stát, že teď si odbudeme dva zápasy z toho trestu, nedostaneme licenci, spadneme do neprofesionální soutěže... a budeme mít ten třetí trest v ČFL... když spadneme do takovýho pralesu, že budeme hrát jen předkolo Ondrášovka Cupu, a pak nějakým zázrakem vyletíme do I. nebo II. ligy, tak si ten třetí zápas můžeme klidně odpykat i po pár letech, čistě teoreticky

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

        Stahler     před 13 lety 12.05.2011 18:42 |  
        0 0

        Když požádáme o prominutí zbytku trestu tak ten třetí zápas bez diváků by nám myslím odpustili.Bylo by to od disciplinárky takové gesto aby se neřeklo že nás chce zničit a nechápu proč to neplatí na soutěž kde se tenhle celý incident stal,tedy na tři zápasy Ondrášovka Cupu bez diváků a bylo by to vyřešené myslím férověji než to nakonec vyřešili.

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

          slaviator     před 13 lety 12.05.2011 18:58 |  
          0 0

          tresty za karty taky neplatí jenom v lize nebo jenom v poháru...

          • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

            Stahler     před 13 lety 12.05.2011 19:05 |  
            0 0

            To je sice samozřejmě pravda,ale ohledně stadionů by se mělo postupovat určitě jinak.

          • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

            quelhar (admin)     před 13 lety 12.05.2011 19:36 |  
            0 0

            Jak za ktere, zlute karty se pocitaji pro kazdou soutez zvlast.

            • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

              slaviator     před 13 lety 12.05.2011 20:07 |  
              0 0

              jj, myslel jsem čk - i když mám pocit, že v minulosti si někdo trest za 8 žk odseděl i v poháru...?

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

      Markus     před 13 lety 12.05.2011 19:06 |  
      0 0

      Co je na tom za nehoráznost? Za blbost se platí, v tomto případě draze. Ve výsledku jí nejvíce neodnesou ti, co jsou za špatný stav klubu zodpovědní, ale fanoušci a hráči, co budou hrát zápasy pro prázdné ochozy. Chtěli jsme mít stadion, kde nebude muset být mezi hřištěm a diváky plot. Hmm, tak teď aby udělali vodní příkop ...

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

        Alfabet     před 13 lety 12.05.2011 19:53 |  
        0 0

        Strašáku, teď bys měl být takový frajer jako když jsi obhajoval vaši akci a měl své organizační schopnosti napřít na vybrání té pokuty mezi vámi!

    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

      Wommi     před 13 lety 12.05.2011 19:08 |  
      0 0

      zkrat to sice nebyl, ale nejaka pravidla jsou pravidla,....a ty se chte nechte musi dodrzovat.

      To ze vedeni jsou c....i, to je jedna vec, to ze tam v polocase nikdo nemel delat tu rotiku vc druha a bohuzel pro svaz vec relevantni.
      Skoda, ze se nerozlpoucime s Vaniakem, to mi opravdu mrzi. Ironii osudu je to, ze kotel, ktery Vaniakovi fandil a on toto opetoval, ho nakonec pripravil o vrele rozlouceni.

      Sice to pozdejsi rozlouceni (viz Smicer) muze taky byt dobry, ale takovyto aktualni, dokud jsi plnej dojmu, to to uz neni:(

      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 19:41 |  
        0 0

        Hale mě se líbí jak jsou všichni až k slzám dojatí z (ne)rozlučky Vaňouse, přitom měl skončit už v zimě a to po něm neštěkl ani pes. Navíc my máme ňákýho golmana co chytá alespoň stejně dobře jako Vaniak? Když dokáže chytat teď proč by to nedokázal za 3 měsíce, aby se mohl rozloučit před "plným" hledištěm? Kdepak, občas se fakt nedivím, proč nám říkají uplakánci..

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

          japhy     před 13 lety 12.05.2011 19:54 |  
          0 0

          Tak on by to asi i dokázal, ale už nějakou dobu dopředu říká, že chce skončit. A aby před novou sezonou trénoval jen kvůli rozlučce...

        • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

          PetCC     před 13 lety 12.05.2011 20:23 |  
          0 0

          Já byl třeba v zimě hodně rád, že ho ještě vzali zpátky, protože patří k těm hráčům, kterých si velice vážím a těšil jsem se na krásné rozloučení v ligovém zápase. Třeba právě v zápase s Bohemkou, který sliboval dobrou atmosféru.

          • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 20:32 |  
            0 0

            No ale to je o čem mluvím. Byl jsi rád, že ho vzali zpátky, to já taky. Ale před tím než se to stalo jsi byl smířenej, s tím, že skončil a to bez rozlučky. A trhal jsi si tím vlasy? Ne. Nikdo se o tom ani nebavil. Ale teď je to pro lidi velkej problém, paradoxně v době, kdy máme úplně jiný starosti než jsme měli v zimě.. takže fakt už přestaňte brečet, hoďte to za hlavu a berte to jako chlapi.. Pokud to dobře dopadne je před námi všemi úkol dokázat, že jsme ti nejlepší fanoušci v týhle "zkorumpovaný" republice. Pobrečet si můžete doma..

            • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

              eomer (přítel SN)     před 13 lety 12.05.2011 20:34 |  
              0 0

              Souhlas

              • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 08:30 |  
                0 0

                Na pár minut si může jít zahrát i na podzim. Jinak v zimě to prostě brali všichni tak, že končí a ňáká rozlučka nikoho nezajímala, tak si to pamatuji já, ale možná je to skleróza..

            • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

              Wommi     před 13 lety 12.05.2011 22:52 |  
              0 0

              ..pokud vim, tak se uplakanci pouziva v souvislosti s tim, ze brecime nad tim co nam zpusobili treti osoby,...ne co jsme si zpusobili sami!

              • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                YsoEz     před 13 lety 12.05.2011 23:18 |  
                0 0

                tvl tebe bych chtel mit doma... fnuk fnuk

                • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                  Wommi     před 13 lety 13.05.2011 00:12 |  
                  0 0

                  ...no pis si ze ja tebe taky,....nakopat do prdele je te malo! Takovydle alibisticky h......, ale presne to zapada do toho, ze u kazdyho tymu jsou proste dementi!

              • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 08:36 |  
                0 0

                Tak to víš špatně. Uplakánci se nám řiká proto, že brečíme nad vším a ty jsi toho přesným důkazem.. nic proti tobě ale je to fakt do očí bijící. Prostě nemá cenu se tu spolu hádat nad rozlitým mlékem a je čas připravit se zase táhnout za jeden provaz..

                • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                  Wommi     před 13 lety 13.05.2011 10:16 |  
                  0 0

                  ..ze si myslim, ze je to jinak, je jedna vec, Tvuj nazor Ti brat nebudu..

                  ..tezko ale pujde tahnout za jeden provaz, kdyz se nazory lidi stretavaji a to je videt i zde,..ja mam nejaky a ty taky, nekdy se sejdem a nekdy ne. A bohuzel jak je videt, tak nekdy je to v docela podstatnych otazkach. Samozrejme cas to vse vezme za sve a pak mozna zase prevazi to, ze mame v srdci Slavii.

                  • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 11:28 |  
                    0 0

                    Pokud chceš táhnout za jeden provaz vždycky je to o tom, že to každý uvidí podle svého, ale aby jsi dosáhl cíle hodíš to za hlavu a nemusíš si na ostatní pořád dokola stěžovat.. Pokud si vezmeš co všechno se s naším klubem děje i největší pacifista musí mít alespoň trošku pochopení.
                    Každý říká, jak tam byli zakuklenci co se Slavií ani nemají nic společného, já říkám, že tam bylo 80% lidí, co jsou každý zápas v kotli a těm Slavia není ukradená. Pochybuji, že tři sezónu celou dobu v klidu jenom čekali až se budou moci vybít. I proto pro ně mám pochopení, za ty roky co dělali skvělou atmosféru a za ty zápas kdy jsem jel do Edenu jenom kvůli nim, protože fotbalisty bych za jejich (ne)výkony musel nakopat do gulí..
                    Ale už dost, zkrátka odpusťme, poučme se a s pokorou do dalších "bojů"..

                • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 10:20 |  
                  0 0

                  sebekritika neni ubrecenost! ovsem s druhou vetou souhlasim.

                  • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                    Wommi     před 13 lety 13.05.2011 10:31 |  
                    0 0

                    ..doufam, ze spis se treti, ne?:))

                    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 10:33 |  
                      0 0

                      a jo, se treti...:-))))

                      • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                        Wommi     před 13 lety 13.05.2011 10:34 |  
                        0 0

                        ..dekuju, uz jsem zase malem brecel.)

                    • Re: Tresty pro Slavii: Pokuta i zápasy bez diváků

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.05.2011 10:33 |  
                      0 0

                      jsem te jen zkousel, jestli si toho vsimnes, pochopitelne..:-))