O Slavii

Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

Slavia má už jasno, kdo ji povede v příští sezóně. Po výborném závěru sezóny dostal Michal Petrouš možnost u A týmu pokračovat.

Michala Petrouše přivedl do Slavie jako svého asistenta Karel Jarolím v létě 2010. Po prvních deseti kolech sezóny, ve kterých Slavia uhrála jen deset bodů, však Jarolím ve Slavii skončil a jeho místo převzal právě Petrouš. Ten nakonec v obtížných jarních podmínkách dovedl Slavii k zisku 40 bodů, což znamenalo deváté místo v tabulce. Začátek další sezóny se však Slavii vůbec nepovedl, získala jen devět bodů v devíti zápasech, Michal Petrouš byl odvolán a nahrazen Františkem Strakou. Petrouš však ve Slavii neskončil úplně, nýbrž převzal vedení B týmu, ze kterého se po další sezóně stala juniorka. Té se letos vedlo výtečně, což jistě přispělo k tomu, že po odvolání Petra Rady od A týmu sáhlo vedení Slavie opět pro Michala Petrouše. Ten získal v posledních pěti zápasech sezóny 12 bodů včetně cenného skalpu pozdějšího mistra ligy Plzně na jeho hřišti. Není proto velkým překvapením, že Michal Petrouš dostal nabídku k pokračování u A týmu.

Žádné další detaily Slavia nezveřejnila, lze však očekávat, že asistentem Petrouše zůstane Ivo Knoflíček. Kompletní realizační tým bude představen na začátku přípravy, která začíná 17. června.

"Ohromně si toho vážím. Po tak krátkém období mám tu čest podruhé trénovat Slavii," uvedl staronový trenér Slavie Michal Petrouš pro oficiální web. "Musím říct, že je to také obrovská zodpovědnost. Slavia čeká delší dobu na úspěch, moc bych si přál, abych u něj mohl být. Abychom to spolu s klukama pro Slavii vybojovali," dodal Michal Petrouš. "Musím se přiznat, že mě hrozně nabilo posledních pět kol ligy. Kádr nemáme špatný, věřím, že budeme úspěšní," pokračoval trenér, podle něhož je cíl do další sezony jasný: "Pokusíme se prát o příčky nejvyšší," zakončil odhodlaně své prohlášení pro oficiální webové stránky klubu.

Komentáře (49)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    Petr9608     před 11 lety 12.06.2013 11:07 |  
    0 0

    PRVNÍ!!!!! :-)))

  2. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    vojtechusv     před 11 lety 12.06.2013 11:14 |  
    0 0

    Koncepce jak hrom. Kusý/Kubík/Rada všichni vyměněni.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      subHuman     před 11 lety 12.06.2013 11:18 |  
      0 0

      Vidím to na stabilizační sezonu! :-D

      Zřejmě Řebíček usoudil, že Kusému, Kubíkovi i Radovi je Česko malé již po roce, nač tedy čekat na dva...

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        Matlafous     před 11 lety 12.06.2013 11:30 |  
        0 0

        :))

  3. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 11:51 |  
    0 0

    Tak hodně štěstí, pane Petrouš. Snad se po několika (de)stabilizačních sezónách konečně dočkáme boje o pohárové příčky.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      Markus     před 11 lety 12.06.2013 12:55 |  
      0 0

      Michal Petrouš předvedl v roli kouče A-týmu velkou odvahu. Na rozdíl od většiny zdejších trenérů nespoléhal na alibistickou opatrnou hru, dal hráčům co chtěli a ti se mu s pomocí paní štěstěny odvděčili fantastickými výkony. Zamlouvá se mi těsnější integrace trenéra s týmem a věřím, že nám to přinese mnoho dobrého. Tým by měl být odolnější a lépe se přizpůsobovat změnám situace, ale zda to bude fungovat v praxi ukáže až čas. Za velmi pozitivní signál považuji fakt, že si Michal Petrouš své další působení vybojoval svými výsledky. Tak je to správně, tak to má být :)

  4. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    Borris     před 11 lety 12.06.2013 12:08 |  
    0 0

    Jsem rád že Michal Petrouš pokračuje i nadále. Doufám že se povede navázat na konec jarní části a to jak výsledkově, tak i herně. Protože v této sezoně už nic jiného, než útok na evropské poháry nepřipadá v úvahu!

    A jinak na odchodu z Hradce je Harba, který chce odejít protože nechce hrát druhou ligu. Jak už jsem tu před časem psal, ten by mi k nám ohromně pasoval!

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 12:09 |  
      0 0

      viděl sem několik zápasů Hradce, ale Harba mě vůbec nepřesvědčil, ale třeba se pletu..... to už bych tu radši i přes nepovedené jaro viděl Holeše

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        Borris     před 11 lety 12.06.2013 12:19 |  
        0 0

        také jsem viděl několik zápasů Hradce a mě naopak Harba přesvědčil. K nám by se mi hodil. Ale uvidíme jaké budou posily. Určitě by se mi u nás líbil i Fillo o kterém se spekuluje.

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          Kezba     před 11 lety 12.06.2013 13:46 |  
          0 0

          Já bych bral z Hradce Koubka..reprezentant do 21 let by mohl chytat po Čontoj a Rakovana poslat zpět na Slovensko...

          • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 14:19 |  
            0 0

            Koubek je sparťan. To bych radši přivedl našeho odchovance Diviše z Prešova, Berkovce na hostování do Bohemky a postupně už připravoval na ligu duo Hrubeš, Malina.

            Z hradce by přicházeli v úvahu Holeš, Zelený, Harba a Zec.

            • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

              quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 14:27 |  
              0 0

              Na Zeleneho jsem si myslel pred rokem, ale tuto sezonu toho moc neodehral ani v Hradci, takze ted uz fakt ne...
              Kazdopadne souhlasim s tim, ze z Hradce by se nekdo privest mohl a co se ke mne dostalo, tak to dokonce opravdu muze byt ve hre... Ale pocitam, ze Slavia ma rozjeto jednani na mnoha frontach a je otazka, co se nakonec podari dotahnout.

              • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

                Borris     před 11 lety 12.06.2013 14:33 |  
                0 0

                tak v úvahu může přidat i Štěpán který je z Hradce taktéž na odchodu. Líbil by se mi tu, ale radši bych tu viděl toho Filla.

            • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

              Borris     před 11 lety 12.06.2013 14:35 |  
              0 0

              tak Diviše bych bral také, ale je otázka jestli by se mu sem chtělo jít dělat dvojku.

            • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

              Kezba     před 11 lety 12.06.2013 15:39 |  
              0 0

              To sem nevěděl, že je to sparťan, ale ten Zelený,Harba i Holeš by za za stáli a Štěpán je rychlej jak sračka ten by taky nebyl k zahození za Kotala na něj Hradec hodně hrál, protože ho málokdo doběhnul...

            • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

              Pepino44     před 11 lety 12.06.2013 17:37 |  
              0 0

              Tak ten Zec-no nevím,viděl jsem jej na juniorce a zvlášť jsem se na něho zaměřil,protože na podzim dal naší juniorce snad 4 goly,na jaře však na hřišti nebyl vůbec vidět. I když se o něho naši kluci po předchozím zápase dost starali ale že by měl být posilou,to se mi nezdá.

  5. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    janko (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 12:21 |  
    0 0

    Quelhare zeptáte se na tiskovce na jak dlouho má smlouvu? Docela by mne to zajímalo. Díky

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 12:24 |  
      0 0

      Ja tam sice nepujdu, ale muze to Alanor zkusit, nicmene se bojim, ze kdyz to Slavia nezverejnila v tiskove zprave, tak to nerekne ani na tiskovce.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        subHuman     před 11 lety 12.06.2013 12:33 |  
        0 0

        To zase bude nějaká "tajná" kulišárna jako s Juharem...

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 12:40 |  
          0 0

          Tak nejak... Nezverejneni delky smlouvy z meho pohledu vzdycky tak trochu smrdi.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      sasky     před 11 lety 12.06.2013 19:32 |  
      0 0

      Podle rozhovoru s novým GŘ má on i Petrouš smlouvu na dobu neurčitou :)

  6. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    zeleznik2     před 11 lety 12.06.2013 12:24 |  
    0 0

    Logický krok, potom co hráči pod jeho vedením předváděli na hřišti krom zápasu s Jihlavou, úplně něco jiného než pod pane Petrouši hodně štěstí a ať se Vám daří. Jsem zvědavý na posílení hráčského kádru, je zřejmé, že bude trenér dávat šanci hodně odchovancům a zvučných jmen tolik nepříjde. Odchody očekávám u Hubáčka, možná Skácela, Berkovec na hostovačku do Bohemky, uvidíme co bude s Feninem, Dobrotka vyřazen na několik měsíců, tak by to chtělo někoho do obrany, času moc není, liga začíná už za ca měsíc.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      Borris     před 11 lety 12.06.2013 13:10 |  
      0 0

      Tak u Fenina je to poměrně jasné. Už před časem Petrouš někde psal, že pokud by pokračoval jako trenér, tak s ním po uzdravení normálně počítá do přípravy. Mě spíš zajímá jak to bude s Honzou Vošahlíkem. Zájem je ze strany jeho i ze strany Slávky, ale těžko říct co na to ten prasopes Pelta.... Obávám se že nás pořádně osolí a buď cenu za něj pořádně namastí a nebo ho nepustí vůbec.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        Viking     před 11 lety 12.06.2013 13:18 |  
        0 0

        Myslím si že bude hodně záležet na tom, jestli Prasopes prodá Kopice, potom by si Vošahlíka asi stáhnul.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        subHuman     před 11 lety 12.06.2013 13:21 |  
        0 0

        Tím Feninem bych si být Vámi tak jistý nebyl :)

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          Borris     před 11 lety 12.06.2013 13:26 |  
          0 0

          Tak já nevím, jestli víš něco víc tak sem s tím :-) já si jen pamatuju jak Petrouš mluvil o tom, že v případě svého setrvání s ním počítá do přípravy. Tedy jak jsem koupil, tak prodávám :-)

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          no-nick     před 11 lety 12.06.2013 16:02 |  
          0 0

          Vážně? Asi budu v menšině, ale ten by mě dost mrzel. Moc šancí (i vinou zranění) něco předvést nedostal, stále věřím, že by mohl být opravdovým přínosem.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      Arutha     před 11 lety 12.06.2013 15:10 |  
      0 0

      Neměl být Dobrotka mimo 6 týdnů?

  7. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    Philliip     před 11 lety 12.06.2013 13:15 |  
    0 0

    Petrouš si smlouvu rozhodně zasloužil. Mužstvo během krátké doby povznesl jak herně, výsledkově, tak psychicky. Kéž by to konečně bylo koncepční řešení trenérského postu. Trénéra máme a to je důležitý krok. Teď to chce vytipovat vhodné posily, aby zapadli do herního systému, který chce Petrouš praktikovat.

    Současné mužstvo má velký potenciál, ale pořád to ještě není na boj o nejvyšší příčky. Plzeň a Sparta jsou zatím někde jinde a my se musíme kvalitou vyrovnat Liberci, Jablonci a Olomouci. Jako prioritu vidím získat kvalitního stopera. Hodil by se i krajní pravý bek. I když počítám, že Petrouš bude spokojený s dvojící Nitrianský, Dostál. V záloze máme kvalitu, zkušenost i mládí. Pokud by měl někdo přijít, tak vyloženě do základní sestavy. Největší problém stále vidím v útoku. Škoda umí zahrát, ale nemá potenciál 15 gólů za sezonu. Škutka zatím nepřesvědčil, ale něco v něm snad je, nechal bych ho v mužstvu. Nepřesvšdčil mně Fenin, byť jsem mu fandil, bohužel. Taky doufám, že příprava na sezonu bude daleko víc herní, po čem třeba volal i sám Kisel. Fyzička se nabere kdekoliv, ale práce s míčem se nevylepší někde v lese.

    Za úplně nejdůležitější považuju práci s mladými hráč. Jak v A mužstvu, tak v juniorce. Máme v nich velký potenciál, poslední roky se nám příliš nedařilo ho naplňovat. Mužstvo jako Slavia musí být schopno vychovávat kvalitní hráče pro první ligu, případně zahraniční soutěže a reprezentace. Nehledě na to, že výchova kvalitních hráčů je potenciál i výrazného finančního zisku.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      Borris     před 11 lety 12.06.2013 13:21 |  
      0 0

      kvalitou se Liberci, Jablonci a Olomouci rozhodně rovnáme. Tyto týmy rozhodně nemají kvalitnější mančafty než my! A navíc..... Jablonec je odchodem Kovaříka a Lafaty uplně v řiti, Liberci teď odešel Štajner a následovat ho bude možná i Kelič a Olomouc přijde pravděpodobně o Hořavu a promptně možná i o Pospíšila. Ale i kdyby tito hráči všichni zůstali, tak Jablonec, Liberec ani Sigma rozhodně nemají kvalitnější mančafty než my! Spíš bych koukal na to, aby jsme je kvalitativně přeskočili!

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        bongor     před 11 lety 12.06.2013 23:37 |  
        0 0

        To si myslím i já,v současné době nás přečnívá jen ta Plzeň.A rumun?
        Je vidět,že mediální masáž funguje bezvadně,když i někteří docela rozumní slávisté těm bludům věří.Kdyby ti hoši rumunští hráli z poloviny tak dobře jak o nich píší spřátelené plátky,tak by z nich byli vítězové LM.Asi jsem se špatně díval,ale pro mě to je jen soubor nadhodnocených primadon.Slavia je určitě na tom hráčsky lépe.

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          Pepino44     před 11 lety 13.06.2013 12:12 |  
          0 0

          Já si myslím,že v tomhle nemáš pravdu.Určitě špatný kádr nemáme,ale,že by dosahoval kvality rumunů nebo byl lepší je blbost.

  8. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 14:34 |  
    0 0

    No s těmi změnami kádru bych to viděl takto, odchod Hubáčka, Skácel neprodlouží smlouvu, Berkovec půjde na hostování.

    S Vošahlíkem je to těžký, v některých zápase se mi líbil, jindy byl zase nejhorší na hřišti. Záleží na tom, jestli o něj bude mít Petrouš zájem a za kolik nám ho případně Pelta nechá, v úvahu by přicházel jenom trvalý přestup, další hostování by byla kravina.
    V dalším případě mě napadá na jeho pozici Masopust, Kopic nebo Navrátil. Olomouc ani Jihlava na tom nejsou zase až tak dobře finančně a za určitou částku (10+ mil.) by se tomu nebránili. U Kopice by to bylo asi kvůli Peltovi složitější.

    Jako brankářskou dvojku bych radši v týmu viděl Jakubu Diviše, než Rakovana.

    Určitě potřebujeme nového stopera, který by byl schopný rovnou naskočit do základu. Dobrotka je mimo, Hubáček pravděpodobně odchází. Šance už by měl dostávat Kolařík, který už nyní věkem přesahuje juniorku.

    Na pravém beku, pokud se opět dostane do formy Nitrianský, tak by tam neměl být problém, společně s Mikulou (případně Dostálem) by to mělo být OK.

    Na levém beku hraje výborně Čonka, snad neodejde, protože to by znamenalo nutnost přivést novou posilu. Juhar tam není až tak jistý a další na řadě už je Sudek, který letos hostoval ve Vlašimi. Herc z juniorky na to nemá ani náhodou.

    Do zálohy jednoho kreativního záložníka. Do útoku hráče který se schopný dát min 10 gólů za sezónu.

    Petrouš určitě bude dávat šanci mladým, jako je Šimeček, Červenka, Čepelák atd..

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 15:06 |  
      0 0

      Tak Vosahlik pry ma zacit pripravu s Jabloncem, coz samozrejme nemusi znamenat, ze nakonec preci jen neskonci u nas, ale minimalne to svedci o tom, ze zadna dohoda zatim neni.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 17:55 |  
        0 0

        Tak ono to totiž smrdí tím, že Kopic půjde do Plzně, už tam byl na takových no, řekněme testech, a teď se tak nějak čeká až se Plzeň rozhoupe. Ta totiž si myslim, že zase čeká na Petrželu, takže pak se ten řetězec rozjede.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        bongor     před 11 lety 12.06.2013 23:43 |  
        0 0

        Já bych řek,že je to normální obchodnický tah,že bude Voša trénovat s Jabloncem.Pelta chce jeho cenu vyšroubovat a to on umí.Jinak Voša
        není marnej,bral bych ho na stálo.Prosím nepoužívat pro Peltu nick prasopes.Moji psi se proti tomu hodně bouří a mají pravdu.Pes je nejlepší přítel člověka a to se tedy o P. dá říct jen těžko

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          Borris     před 11 lety 13.06.2013 00:04 |  
          0 0

          máš pravdu Bongore, náš yorkshire Max na mě také doma koukal docela dotčeně :-) takže odvolávám prasopsa.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      subHuman     před 11 lety 12.06.2013 15:28 |  
      0 0

      Velká část ze jmenovaných juniorů by měla mířit na hostování...

      Pokud se potvrdí příchod Rakovana, tak je Diviš pasé.

      Souhlasím, že Sudek je v tuto chvíli vyhranější než Herc, ale na základ ve Slavii (a plnohodnotnou náhradu za Čonku) to dle mne také není.

  9. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    spino     před 11 lety 12.06.2013 15:02 |  
    0 0

    Hlavně ať ho Řebíček v době krize (třeba prohra, remíza, prohra) podrží a nepřivede místo něj dalšího amatéra. Bohužel mi připadá, že Řebíček je voluntarista, který není myšlenkově schopen vést klub koncepčně.

  10. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 15:23 |  
    0 0

    Takze Petrous ma smlouvu na dobu neurcitou a Seterle jeho setrvani podporoval, doufejme, ze to je pravda a bude jej podporovat i v sezone.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      Borris     před 11 lety 12.06.2013 15:28 |  
      0 0

      Takže ta tiskovka už proběhla quelhare?

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        quelhar (admin)     před 11 lety 12.06.2013 15:37 |  
        0 0

        Neslo ani tak o tiskovku, jako spis o prostor pro rozhovory s novinari. Mame tam Alanora, info o smlouve je z Twitteru Michala Petraka (Denik Sport).

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 16:58 |  
      0 0

      to samý Milan Černý, smlouvu má sice ještě na rok, ale letos odehrál jen 5 zápasů v lize a jeden v poháru.

      • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

        Kezba     před 11 lety 12.06.2013 17:21 |  
        0 0

        Nevim no ten Milan byl zase pořád zraněný sem četl, ale určitě by to stálo za to ho zkusit..třeba mu vrátit formu..

        • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

          vojtechusv     před 11 lety 13.06.2013 15:51 |  
          0 0

          Nic proti Milanovi, ale žádnej zázrak nikdy nebyl.

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      JS (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 20:52 |  
      0 0

      Rajnocha všema dvaceti!

  11. Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 12.06.2013 17:25 |  
    0 0

    Je to logicky krok, preju, at se dari a at ho neopousti odvaha, se kterou se pustil do prace na ty posledni zapasy tyhle sezony, az treba prijde krize nebo dostanem nekde sisku, bude te odvahy k utocnemu fotbalu dvojnasob. Ale jine cesty neni, jinak bychom se vratili zpet k predpotopnimu fotbalu za Rady..

    • Re: Michal Petrouš povede A tým i v nové sezóně!

      bongor     před 11 lety 12.06.2013 23:48 |  
      0 0

      Jinak Petroušovi přeju hodně úspěchů a štěstí,doufám,že ho nepotká osud mnoha dalších trenérů,až se okouká,a že jeho úspěšnost je skutečná a ne náhodná.