O Slavii

Plán letní přípravy

Již příští týden začíná letní příprava A týmu. Vzhledem k brzkému startu ligy ho letos fanoušci neuvidí na tradičních turnajích v Čelákovicích ani v Nové Včelnici.

Hned po úvodním srazu 17. června čekají hráče tolik oblíbené fyzické testy na FTVS, následujících 6 dní se pak budou připravovat v Edenu. 23. června odjíždí tým na soustředění do Zell am See, kde sehraje tři přípravná utkání s Neftchi Baku, Krasnodarem a Fürthem. 

Po návratu do České republiky jsou v plánu přáteláky s Pardubicemi, Hradcem Králové a nakonec generálka s Mostem 13. července. Liga začíná o víkendu 20. července, ale ještě není jasné, zda Slavia začne doma nebo venku. Vzhledem ke dvěma koncertům v Edenu by asi byl logičtější začátek v domácím prostředí, ale to jsou jen spekulace.

Příští týden bude také známo přesné složení realizačního týmu, který bude s koučem Michalem Petroušem spolupracovat.

Přípravná utkání:

24. 6. Slavia - Neftchi Baku

27. 6. Slavia - Krasnodar

30. 6. Fürth

3. 7. Pardubice - Slavia, 17:00

6. 7. Slavia - Hradec Králové, 17:00, Xaverov

13. 7. Slavia - Most, 17:00

20. 7. první ligové kolo

Komentáře (105)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plán letní přípravy

    no-nick     před 11 lety 13.06.2013 08:25 |  
    0 0

    Mně se soupeři líbí. Bohužel si asi můžeme skrtnout Vita Benese. Jestli byl na našem seznamu posil nevím, jen si myslím, ale prý po něm jde Sparta:-(

    • Re: Plán letní přípravy

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 08:29 |  
      0 0

      Já o tom nevím, že bychom se o něj snažili, protože je objektivně mimo náš dosah. Navíc bych tedy neřekl, že obrana Jablonce působila na jaře nějak jistě. Hráč to je určitě dobrý, ale podle mě trochu přeceňovaný.

      • Re: Plán letní přípravy

        petrjir     před 11 lety 13.06.2013 09:11 |  
        0 0

        Ptal jsi se Alanore nebo nevis, zda si nechce Seterle nekoho noveho privezt do realizacniho tymu?

        • Re: Plán letní přípravy

          Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 10:05 |  
          0 0

          Tím realizačním týmem myslíš co? Management nebo trenéry?

          • Re: Plán letní přípravy

            petrjir     před 11 lety 13.06.2013 10:09 |  
            0 0

            V podstate oboje. Jestli sem chce dotahnout nekoho svyho ci treba vytvorit nejaky post (skaut) a obsadit ho nekym novym

            • Re: Plán letní přípravy

              Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 10:11 |  
              0 0

              Hele, v podstatě všechny jeho odpovědi jsou přepsaný v tom rozhovoru. Co se týče managementu, tak říkal, že se nejdřív seznámí s lidmi. Je možný, že si časem někoho přivede, ale nic takového jako hotovou věc neprezentoval. U trenérů to asi nepřichází v úvahu, mělo by to být trio Petrouš, Knoflíček a možná nový trenér brankářů.

      • Re: Plán letní přípravy

        no-nick     před 11 lety 13.06.2013 09:30 |  
        0 0

        Pro mě to byl adept č. 1, jestli i pro vedení, těžko říct. Relativně mladý a zároveň zkušený, že se obraně Peltonce moc nedařilo je pravda, ale jeho kvality to nesnižuje. Že je pro nás mimo dosah je dost možná fakt. To víš, já jen spekuluju, nemám narozdíl třeba od Mirose info od zasvěcených, o koho se snažíme;)

    • Re: Plán letní přípravy

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 14:00 |  
      0 0

      mě by se stejně víc líbil Rajnoch, má zkušenosti ze zahraničí, z repre. Umí zahrát na stoperu i na DZ. A byl by zadarmo.

      • Re: Plán letní přípravy

        mart     před 11 lety 13.06.2013 14:14 |  
        0 0

        Rajnoch by asi byl dobrej, .... o jeho prestupu do Slavie se uz v minulostu nekolikrat hovorilo. V jednom pripade byl, pokud vim, uz vlastne jednou nohou u nas. .... pak to nejak nevyslo.
        Stejne tak bych znovu otevrel pripad Kazenga Lua-Lua, tradicni evergreen, zminovany v souvislosti se Slavii prakticky v kazdem prestupovem obdobi :D
        Navic Kazenga by mel tu vuhodu, ze od te doby co jsme jeho jmeno slyseli poprve, dozajista nabral pomerne znacne mnozstvi zkusenosti :-)
        mart

        • Re: Plán letní přípravy

          slaviator     před 11 lety 14.06.2013 11:13 |  
          0 0

          Navíc Rajnoch bydlí dvě zastávky tramvaje od Edenu, takže by šel "domů" :-D

  2. Re: Plán letní přípravy

    PetCC     před 11 lety 13.06.2013 10:26 |  
    0 0

    Nevím, co je na to startu brzkého. Je to o týden dřív, než to většinou bývá a já bych klidně hrál v červenci 3 kola. Ale večer, tak od sedmi.

    • Re: Plán letní přípravy

      edenian     před 11 lety 13.06.2013 14:02 |  
      0 0

      Nikdy bych nehral driv nez v sedm. 1. ligu.

  3. Re: Plán letní přípravy

    klimi     před 11 lety 13.06.2013 11:01 |  
    0 0

    Nevíte, kdy se objeví také něco "pro fandy juniorky"?
    Tím myslím kádr, přípravu, atd, ale na to je ještě asi moc brzy co? :)

    • Re: Plán letní přípravy

      quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 11:11 |  
      0 0

      Taky na to cekam, ale teprve pred par dny jim skoncila sezona... :o) Pocitam, ze zacnou minimalne o tyden pozdeji nez acko.

      • Re: Plán letní přípravy

        klimi     před 11 lety 13.06.2013 11:43 |  
        0 0

        Díky, jsem zvědav hlavně na složení kádru, ale to bude taky asi záviset na to, koho si vezme Petrouš do Áčka...

        Věkově by už měli končit Malina, Zákostelský, Kolařík, Smolák, Veselý, Mikula, Žák a Červenka. (pokud někdo chybí, prosím o doplnění).

        S Kolaříkem, Červenkou a Mikulou počítám do přípravy s Áčkem, Zákostelskýho bych se nezbavoval, ostatní mě nějak nepřesvědčili...

        • Re: Plán letní přípravy

          quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 11:58 |  
          0 0

          Co bude s Kolarikem netusim, Cervenkovi a Mikulovi se pry shani hostovani a dokonce by to mohlo byt i v 1. lize. Z ostatnich pocitam, ze nebude ve Slavii pokracovat asi nikdo, i kdyz si dokazu predstavit, ze by Zakostelsky mohl po svem uzdraveni v juniorce plnit pristi podzim stejnou roli jako Kolarik tuto sezonu. Na druhou stranu to je rocnik 91, tudiz by byl uz o dva roky starsi nez ostatni.

          • Re: Plán letní přípravy

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 14:02 |  
            0 0

            Takže Veselý taky podle tebe končí? to je docela škoda, ale zase je pravda že šel hodně dolů po tom co mu nevyšlo to hostování v příbrami. Na hostování bych určitě poslal Mikulu, Kolaříka, Červenku, Veselého i Zákostelského.

            • Re: Plán letní přípravy

              quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 15:45 |  
              0 0

              Vzhledem k tomu, ze Vesely mel problem se vubec dostat do sestavy juniorky, tak by me dost prekvapilo, kdyby ve Slavii zustal. Bohuzel, slavne jmeno neni vse.
              Ale osobne jsem juniorku na jare videl snad jen jednou nebo dvakrat, takze hodnotit aktualni formu nemuzu, jen vychazim z toho, jak juniorka na jare nastupovala.

        • Re: Plán letní přípravy

          subHuman     před 11 lety 13.06.2013 12:26 |  
          0 0

          U Mikuly se mluví o Jihlavě. Hostování by mělo čekat Berkovce, Červenku, Tusjaka a další. Určitě končí i Žák. Kádr se výrazně obmění.

          • Re: Plán letní přípravy

            klimi     před 11 lety 13.06.2013 12:45 |  
            0 0

            Tak to je jedině dobře, snad to vše bude bez opce, ale jsme ve Slavii, takže bych se nedivil nějaké opičárně...

          • Re: Plán letní přípravy

            nejdlj     před 11 lety 13.06.2013 13:13 |  
            0 0

            Jen aby Mikula nebyl vyměněn za Masopusta o kterého údajně máme zájem (Šakal - Superslavia.com). Masopusta bych tu sice viděl moc rád, ale nerad bych abychom na tomhle obchodu tratili.

            • Re: Plán letní přípravy

              quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 13:45 |  
              0 0

              Myslim, ze na trejdu Mikula - Masopust bychom netratili, ale je to jen muj nazor. Na druhou stranu zalozniku mame hromadu a krajnich beku pomerne malo. Je otazka, jestli si nas sportovni usek mysli, ze Masopust vsechny nase hrace prevysuje.

              • Re: Plán letní přípravy

                nejdlj     před 11 lety 13.06.2013 13:54 |  
                0 0

                Tak z dostupných informací, se předpokládá, že odejde Vosa a Rudy. Takže těch krajních záložníků zas tolik nebude.

          • Re: Plán letní přípravy

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 13:50 |  
            0 0

            U toho Mikuly je to doufám hostování

          • Re: Plán letní přípravy

            Pepino44     před 11 lety 14.06.2013 19:13 |  
            0 0

            Tak Žáka není vůbec škoda,byl napodzim na hostování ve Štěchovicích a nedostal se tam do základu. Tak co potom s ním ?

        • Re: Plán letní přípravy

          zeleznik2     před 11 lety 13.06.2013 15:05 |  
          0 0

          Zákostelský se vrací po vleklém zranění, otázka v jaké bude formě, souhlas Kolaříka do obrany stejně jako Mikulu bych se nezbavoval, zvláště, když by odešel Hubáček, Dobrotka je vyřazen, zbyl by tady pouze jeden stoper Bortel a to žalostně málo.

    • Re: Plán letní přípravy

      jane (admin)     před 11 lety 13.06.2013 21:16 |  
      0 0

      Příprava začíná na začátku července, zatím není jasný ani nový trenér - bude se to řešit příští týden. Předpokládám, že kádr bude hodně odlišný...

      • Re: Plán letní přípravy

        Tomski     před 11 lety 13.06.2013 22:52 |  
        0 0

        někdo psal, že jím má být Šimurka...

  4. Re: Plán letní přípravy

    no-nick     před 11 lety 13.06.2013 13:28 |  
    0 0

    Jestli Plzeň urve Horavu (jako že asi určitě), copa se pokusit o Hanouska? Horvi zůstane, kdyby neodesel Kolář ani Darida, měli by tam slusnej přetlak. Ikdyz by se ho Plzeň dost nerada asi zbavovala:-(

    • Re: Plán letní přípravy

      Borris     před 11 lety 13.06.2013 13:48 |  
      0 0

      no fakt je že Hanousek je po zranění, takže by i jeho cena mohla být relativně přijatelná. A vzhledem k tomu že odchody se v Plzni asi konat nebudou, tak bude na jeho post docela konkurence.

    • Re: Plán letní přípravy

      quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 13:49 |  
      0 0

      Ja jsem si zase rikal, ze jestli Plzen urve Rabusice, co se pokusit o Tecla na hostovani s opci :o)

      • Re: Plán letní přípravy

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 13:56 |  
        0 0

        to není úplně blbej nápad, kdyby se jim ten Rabušic podařil, tak by byl Tecl rázem útočníkem č.3. Plzeň by na to hostování klidně mohla přistoupit, přece jenom je stál dost peněz a moc by si nezahrál. U nás by to byl útočník č.1.
        Necháme se překvapit co se povede, já osobně doufám v toho Masopusta, to je podle mě lepší hráč na křídlo než Vošahlík.

      • Re: Plán letní přípravy

        no-nick     před 11 lety 13.06.2013 13:56 |  
        0 0

        Ou:-) Pěkný nápad:-) Tak vysoko jsem ani nemířil.

    • Re: Plán letní přípravy

      birkin     před 11 lety 13.06.2013 15:33 |  
      0 0

      Hanouska si Vrba hodne chvali, evidentne prvni volba na misto Horvatha...a pokud bude Horvathova vykonost stejna jako na jare, Hanousek je za chvili v zakladu Plzne. Horavu podle me kupujou spis na Daridovo misto, az jim v zime odejde...

      • Re: Plán letní přípravy

        Kornovo     před 11 lety 13.06.2013 16:27 |  
        0 0

        to by bylo docela smesne kdyby nam pustili tecla,kdyz za nej dali takove prachy.jako realnejsiho vidim wagnera

        • Re: Plán letní přípravy

          Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 19:56 |  
          0 0

          Jojo, tady mohu s Kornovem výjimečně souhlasit. :) Tecl je utopie, to spíše ten Wagner, o kterého jsme už měli zájem, než šel do Plzně.

  5. Re: Plán letní přípravy

    Borris     před 11 lety 13.06.2013 13:49 |  
    0 0

    neskutečně mě sejří že letos nebudou Čelákovice! Letos jsem se těšil že se tam konečně vypravím a nic :-( doufám že za rok už tam zase budeme normálně hrát.

  6. Re: Plán letní přípravy

    zeleznik2     před 11 lety 13.06.2013 15:00 |  
    0 0

    Čelakovic je fakt škoda, loni jsme tam vyhráli, bylo by pěkné to zopakovat, navíc to mám kousek z domova, tak snad za rok.
    Zde je zajímavý článek o Šetrlem: http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/486579-slavia-musi-zpatky-do-evropy-vyhlasil-seterle-zatim-prijdou-na-radu-skacel-fenin-a-spol.html#hp-sez

    Podle vyjádření manažéra, budeme čekat na návrat trenéra Petrouše z dovolené a pak se bude řešit kádr. Odchody: Fenin, Vošahlík, Hubáček, Nitrianský, Petrák, hostovačka Berkovec, Mikula, Veselý, Červenka, Tusjak, Veselý to by nám tam mnoho hráčů nezbylo, hlavně v obraně nás bude zase tlačit pata. Co se týče posil Rajnoch v první řadě zkušený obránce, vedle Bortela jako druhý stoper, Čonka a Dostál(pokud odejde Nitri) na krajích. Jinak tam máme jen Kolaříka, Dobrotka zraněný asi nebude hrát několik měsíců, tak možná ještě dalšího krajního obránce, Mikuli bych se nezbavoval, pokud by nebyla adekvátní náhrada. Záloha tak tam máme hodně hráčů: Gecov, Mičola, Zmrhal, Kisel, Šimeček, a další, navíc má přijit Matějovský, ikdyž možná jsou to jen spekulace, ale i tak v záloze budeme silní, takže si můžeme dovolit luxus poslat pár hráčů, kteří nehrají stabilně na hostovačku Tusjak atd. Útok pokud skončí Fenin, zbývají jen Škutka a Škoda, pak bysme zase hráli jen asi na jednoho útočníka, s dvěma podhroty, ale větší konkurence není na škodu. Padají zde zajímavá jména Masopust, Vít Beneš necháme se překvapit, jak to nakonec dopadne.

    • Re: Plán letní přípravy

      klimi     před 11 lety 13.06.2013 16:01 |  
      0 0

      Můžu se zeptat, zda ty jména, která jsi výše uvedl, jsou z nějakého zdroje nebo je to jen souhrn místní diskuze?
      Jinak Rajnoch by byl určitě fajn.
      Nevím, kdo by měl nyní o Nitriho zájem, jeho výkonnost pod Radou byla tragická, tak uvidíme.

      Důležitý je zase neshánět posily na poslední chvíli, jako tomu bylo poslední dobou...

    • Re: Plán letní přípravy

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 16:05 |  
      0 0

      tohle je podle mě dost přitažené za vlasy. Máš to nějak podložené, nebo spekuluješ?

      Odchod Nitráka by mi nevadil, Petráka by asi byla škoda, moc velkou částku bychom nedostali. Ale zase by si asi moc nezahrál.
      Fenina bych nevyhazoval a pokud by chtěl Rudi zůstat, tak bych ho také prodloužil, byť moc slavně nehrál, když už šanci dostal. Ale fans ho mají rádi.

      S posilami bychom se měli probrat. Beneš? Kde na něj vezmeme? Ten by byl hodně drahý, min 15M, to je mimo možnosti SKS, si myslím. Ale jinak by se mi tu líbil.
      Masopust si myslím, že by taky byl drahý, toho bude chtít asi Jihlava vyexportovat ven. Ani nevím, jestli je posila na kraj nějak extra potřeba. Líbil by se mi prav bek, kor pokud odejde Nitri a Mikula půjde hostovat.
      A hráči z Plzně jsou podle mě taky utopie:) Plzeň je nekupovala za málo, to by byla drahá sranda a už bych se nepoustěl do hostovaček bez opce, je to nekoncepční viz Vošahlík.

      Takže s posilami bych se snažil víc vrátit do reality:) škoda třeba Rosy, ten šel do Bolky po skončení smlouvy, to by byla solidní posila na stopera, může hrát i kraj..

      • Re: Plán letní přípravy

        klimi     před 11 lety 13.06.2013 16:16 |  
        0 0

        Benešovi, pokud se nemýlím, končí k 30.6. smlouva u Jablek.

        • Re: Plán letní přípravy

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 16:23 |  
          0 0

          fakt? Já myslel, že má ještě rok. To bych se divil, kdyby si to Peltič neohlídal..

          No líbil by se mi, ale spíš ho vidím u bolševíka. Ikdyž není on slávista?

          • Re: Plán letní přípravy

            klimi     před 11 lety 13.06.2013 16:37 |  
            0 0

            Tvrdil to o sobě, ale to Vácha taky... :)

            • Re: Plán letní přípravy

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 16:49 |  
              0 0

              no, Vácha asi je, jen to holt bere jen jako job, srdce stranou. Což je smutné..

              • Re: Plán letní přípravy

                quelhar (admin)     před 11 lety 13.06.2013 17:09 |  
                0 0

                Ty jsi nevidel, jak se Vacha posledni pul rok ve Sparte choval? Ten clovek nemuze mit slavisticke srdce, pro me to je proste jen pozer.

                • Re: Plán letní přípravy

                  Kornovo     před 11 lety 13.06.2013 17:19 |  
                  0 0

                  vacha je traged,ale do tomika pekharta mu jeste chybi dost

                • Re: Plán letní přípravy

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 17:25 |  
                  0 0

                  tak pozér by nebyl pouze v tomto, ale i v mnoha dalších věcech:-)

                  Podle mě spíš byl ve slávistické víře vychovaný, táta je velký slávista, ale jemu to je holt u zadku, hlavně, že vypadá jako nej víc stylovej borec s megasluchátkama na hlavě:-)

                  Tyhle lidi bych moc neřešil, prostě produkt dnešní doby a společnosti.

    • Re: Plán letní přípravy

      bongor     před 11 lety 13.06.2013 21:32 |  
      0 0

      Beneš jde k soudruhům,tak ten těžko.Toho Masopusta nějak moc neznám.

  7. Re: Plán letní přípravy

    RaDDa521     před 11 lety 13.06.2013 15:33 |  
    0 0

    Hodně tady čtu o zranění Dobrotky, má někdo nějaké info, co mu vlastně je a na jak dlouho bude mimo? cca

    • Re: Plán letní přípravy

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 15:35 |  
      0 0

      Zlomená zánártní kůstka tuším. Bylo to na 6 týdnů nejméně, tedy asi ještě 3 týdny, tuším.

      • Re: Plán letní přípravy

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 16:07 |  
        0 0

        to je taky děsnej smolík. Přitom si myslím, že jinak to je skvělej stoper. Snad ho to opustí, byla by škoda, kdyby dopadl jako Kauf..

  8. Re: Plán letní přípravy

    Betynka58     před 11 lety 13.06.2013 19:49 |  
    0 0

    Jen taková další otázka do diskuse - myslíte, že by se nám mohl hodit Hubník, když ho už údajně v Hertě Berlín nechtějí?

    • Re: Plán letní přípravy

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.06.2013 19:54 |  
      0 0

      Než odcházel, tak byl výborný. Určitě by byl i lepší než Hubáček. Ale vysněná posila asi ne, v poslední době nebyl nic extra. Viděl bych ho na podobné úrovni jako Rajnocha. Navíc si nemyslím, že by sem ani jeden z nich chtěl jít.

      • Re: Plán letní přípravy

        Betynka58     před 11 lety 13.06.2013 20:16 |  
        0 0

        No já mprávě bych taky byl na vážkách, v posledních dvou letech šel hodně dolů. Na druhou stranu fotbal nemohl zapomenout, jen asi nutně potřebuje impuls v podobě změny působiště. Je to sice jen hypotetické, protože taky nevěřím, že by chtěl jít do Edenu, ale přiznám se, že je jedním z mála bývalých sparťanů, který by mi v sešívaném dresu nevadil, přijde mi jako slušný kluk, bez nějakých excesů.

    • Re: Plán letní přípravy

      RaDDa521     před 11 lety 13.06.2013 20:38 |  
      0 0

      Hubník šel hodně dolů a pokud se vrátí do ČR, tak bych spíše řekl, že do Sparty a nebo do Olomouce, která údajně má v plánu přivést zkušeného obránce, který hrál v Olomouci a končí mu smlouva. Ale to taky může být Rozehnal, případně i Ujfaluši.

    • Re: Plán letní přípravy

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 22:59 |  
      0 0

      Hubník? to snad nemyslíte vážně......

  9. Re: Plán letní přípravy

    Philliip     před 11 lety 13.06.2013 20:29 |  
    0 0

    Pokud mluvíme o posilách, co Fořt? Přiznám se, že ani nevím jakou měl sezonu, ale měl by být volný. I když podobné útočníky máme vlastně tři.

    • Re: Plán letní přípravy

      RaDDa521     před 11 lety 13.06.2013 20:31 |  
      0 0

      prej je na testech ve Slovanu Bratislava, jeho sezona byla taková, že toho moc neodehrál

      • Re: Plán letní přípravy

        janko (přítel SN)     před 11 lety 13.06.2013 21:02 |  
        0 0

        drazdany jsem pomerne sledoval, neb to mam za kopcem. Trojan vetsinou ci spise stale v zakladu, Fort povetsinou na lavce, na plac se dostaval tak okolo 60.minuty a nekdy ani to ne. Co se mne tyce tak tyhle restarty po neuspechu venku popripade na dohrani kariery mne dost vadi, nevim co si od toho kluby slibuji. Na jednoho borce co to zvedne mraky tech po kterych zustane pachut. Takze za mne, ani Rajnoch, ani Ford, a uz vubec ne Hubnik.

        • Re: Plán letní přípravy

          jarodo57     před 11 lety 13.06.2013 21:18 |  
          0 0

          Tak je to správné.Máš můj souhlas

        • Re: Plán letní přípravy

          Tomski     před 11 lety 13.06.2013 23:23 |  
          0 0

          Rajnochovi bych se nebránil...smlouva na rok s opcí není pro dvaatřicetilého stopera tak moc a co já si pamatuji, tak býval top hráč v lize, ale taky velká škodovka a jak nás, tak rudochy odmítl víckrát...ale o něm tady spekulujeme jen v souvislosti s koncem smlouvy a Šeterlém nebo někdo má nějaké info ??? Fořt je otázka. Mám ho, jako ostatní bývalé opory, rád, ale nechtěl bych, aby dopadl jako Rudi, i když u Skácela bych s hodnocením nebyl tak příkrý. Kromě zápasu s Budějovicemi, který jsem neviděl, mi přišel jako nejfotbalovější na hřišti, také podle mě bojoval...jen byl fyzicky dole a doplatil i Radovo střídání, kdy Rada střídal podle stavu výsledku a ne podle stavu hračů na hříšti. Přikladem zápas v Teplicích, kdy místo toho aby jsme předposlední tým tabulky zadupali, tak hráče stáhl za vlastní půlku a posiloval defenzívu. A jak to dopadlo víme všichni. Hubníka určitě ne. To jsme měli přivést v zimě radši Kováče. U Trojana visí otazník. Málokdo ho viděl a tu druhou ligu hraje už dlouho, ale kdo by nehrál před takovým publikem. Jak se Trojan jeví ??? Zajímám se o to spíš ve smyslu jeho kvalit jako odchovance, protože já o něm slyšel jako o tvůrci hry a ty ve Slavii nikdy moc nerostli. Díky za odpovědi.

  10. Off topic

    sasky     před 11 lety 13.06.2013 21:05 |  
    0 0

    Off topic: Výňatek z rozhovoru s předsedou představenstva FK Pardubice Vladimírem Pitterem, který je (světe div se) i spolumajitelem HC Slavia Praha :)
    "Ano, měl by přijít. Máme nějakou spolupráci nastavenou s Duklou Praha a něco podobného je možné i se Slavii. Druhá liga je docela vhodná, aby se tady kluci, kteří jsou na hraně kádru, otrkali a ukázali. Tomáš Pospíšil z Dukly tohle u nás na jaře splnil dokonale. Prospělo mu to."
    Tak jsem zvědavý, jestli někdo z mladíků nedorazí na hostovačku do Pardubic...

    • Re: Off topic

      Borris     před 11 lety 14.06.2013 00:05 |  
      0 0

      no super, aspoň bych naše mlaďáky měl coby Pardubák pěkně na očích :-) a musím říct že pro naše mlaďáky by Pardubky byli dobrá volba! Pardubky vyznávají svižný útočný kombinační fotbal. Který pokračoval teď i po tom, co Svědík podepsal Baníku. První Znojmo si teď v posledním kole v Pardubkách ani neškrtlo! Mimochodem sám jsem zvědaví co teď Svědík s Baníkem předvede. Je to hodně progresivní trenér, vyznávající takový ten fotbal co byl Slávce vždy vlastní. Jsem zvědaví jestli se mu povede ho vtisknout i Baníku. Ale bojím se že v Baníku to nebude mít lehké, tam jsou teď uplně jiné starosti...

      • Re: Off topic

        Euforak (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 07:17 |  
        0 0

        Kámo, moc Tě prosím, ačkoliv to skoro nikdy nedělám... Zvědavýý jako mladýý.. Sorry, ale to šíleně mlátí do očí, když pominu to ostatní :)

      • Re: Off topic

        sasky     před 11 lety 14.06.2013 10:43 |  
        0 0

        Taky bych byl rád, kdyby tady nějaká spolupráce byla. Svědíka bych si dokázal představit i jako trenéra Slavie (teď asi ne, ale do budoucna určitě). Jinak se těším na 3.7. na Vinici :)

        • Re: Off topic

          Borris     před 11 lety 14.06.2013 14:41 |  
          0 0

          jojo já taky, mám to 15 minut od baráku :-)

  11. Re: Plán letní přípravy

    Petr9608     před 11 lety 14.06.2013 04:30 |  
    0 0

    Trochu jsem si porjížděl ty sezony a skutečně - Baníku / Jablonci před třemi lety, Plzni předloni ani Liberci loni se příliš (nebo spíš skoro) vůbec nedůvěřovalo. Ten titul je reálnej.

    • Re: Plán letní přípravy

      subHuman     před 11 lety 14.06.2013 07:06 |  
      0 0

      Blueflashi, s tim titulem to nemyslis vazne, ze ne?

      • Re: Plán letní přípravy

        klimi     před 11 lety 14.06.2013 07:50 |  
        0 0

        Ono je možný úplně všechno, ještě nevíme, kdo příjde/odejde a jak se to vlastně celý vyvine. Když se z prvních 6 kol udělá třeba 14 bodů, tak je to ještě reálné.
        Proč být za každou cenu pesimistou? :)) Slavia mě výsledkově asi už více zklamat nemůže (klep, klep).

    • Re: Plán letní přípravy

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 12:45 |  
      0 0

      Titul ne, ale postup do pohárů ano. Máme na boj o 3. místo, snad také neodflákneme domácí pohár. Nicméně vyčkejme přestupů, není třeba žádných akcí Kulový blesk.

  12. Re: Plán letní přípravy

    Petr9608     před 11 lety 14.06.2013 07:03 |  
    0 0

    Ještě jedna věc - z 1. kola doma bych moc nadšen nebyl. Je větší, pokud vám první kolo nesedne, tak ztratit doma 2-3 body než to ztratit venku. Tedy, resp.: je nemnoho soupeřů se kterými by se venkovní nevýhra dala počítat (bez ohledu na vývoj zápasu) jako ztráta, stejně jako je memnoho soupeřů, se kterými by se domácí nevýhra nemusela považovat za ztrátu.

    Ztratíš v 1. kole venku, věříš, že doma to ve druhym kole hned opravíš. Ztratíš v 1. kole doma a moc to v druhym na tři body z venku nevidíš -> Pod dvou kolech 0-2 body místo třeba 3-4 bodů a hned je tam jistý manko.

    Jako příklad naše loňská sezóna. Jakoby tehdy v tom prvním kola byla JASNÁ ZTRÁTA dvou bodů s Jihlavou zastíněna tím vyrovnáním na 3:3...
    (Ano, vim, že Jihlava byla pak nejdéle neporaženym týmem, ale to nás neomlouvalo)

    Nejlepší by bylo začínat někde v Příbrami, Brně. Ostravě....

    • Re: Plán letní přípravy

      mirros     před 11 lety 14.06.2013 08:16 |  
      0 0

      začínáme doma s Bohemkou....

      • Re: Plán letní přípravy

        no-nick     před 11 lety 14.06.2013 08:33 |  
        0 0

        To asi Petrovi vadí:) Mně teda moc ne:)

      • Re: Plán letní přípravy

        Kornovo     před 11 lety 14.06.2013 09:57 |  
        0 0

        kde je k dipozici rozlosovani,prosim?

        • Re: Plán letní přípravy

          mirros     před 11 lety 14.06.2013 10:05 |  
          0 0

          ještě není k dispozici

          • Re: Plán letní přípravy

            Kornovo     před 11 lety 14.06.2013 10:17 |  
            0 0

            tak jak to teda vis?

            • Re: Plán letní přípravy

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 10:29 |  
              0 0

              já ti to objasním. Mirros subHuman a možná další NĚCO ví. Ale jsou hrozně důležiťácký a asi chtějí abychom je prosili, aby nám svá tajemství a spekulace milostivě sdělili.

              Mně to přijde trošku po úroveň, takže si ty svá tajemství nechte, pokud je takový problém se o ně podělit s ostatními. Ty náznaky jsou jsou trapnější, než neříkat nic.

              • Re: Plán letní přípravy

                Kornovo     před 11 lety 14.06.2013 10:39 |  
                0 0

                ja vim ze : NĚCO ví.ale nejde mi do hlavy jak vi prvni zapas bez rozlosovani.mozna to bude podobne jak v roce, kdyz hrali klokani v edenu a derby byva taky ve stejnem terminu uz leta,ze jo?

                • Re: Plán letní přípravy

                  birkin     před 11 lety 14.06.2013 11:03 |  
                  0 0

                  tak ono je to svazany tolika limitama (napriklad regionalnima), ze se vlastne o losovani v pravym slova smyslu nejedna...mam na mysli narpiklad to, ze soucasne nema hrat doma Slavie a Sparta, Slavie a Bohemka atd., takze ti ve vysledku vyleze jediny mozny "rozlosovani"

                  • Re: Plán letní přípravy

                    slaviator     před 11 lety 14.06.2013 11:27 |  
                    0 0

                    moc omezení tam není...

                    Nesmí hrát Sparta a Slavia o jeden víkend doma...
                    Derby kolem 9. a 25. kola...
                    Slavia a Bohemka ne o jednom víkendu oba doma...
                    Případně další hrající na jednom stadionu (Brno a Znojmo) o jednom víkendu spolu doma...
                    A střídá se pořadatelství derby - jednu sezonu se podzimní hraje na Letné a jarní v Edenu, příští sezonu naopak...


                    A jestli to vychází správně, první kolo bychom měli hrát se Znojmem v Brně...

              • Re: Plán letní přípravy

                subHuman     před 11 lety 14.06.2013 11:29 |  
                0 0

                Dokážete pochopit, že když Vám něco řekne např. člen realiz. týmu a Vy to hned naplno propálíte do této diskuse, kterou čtou i redaktoři plátků typu Sport, kteří z toho hned druhý den udělají senzační článek a dotyčným volají, tak už Vám nikdo nic neřekne?

                Pak je samozřejmě možné to co píšete, nepsat sem nic a nechat ostatní ať si spekulují o věcech, které nemají s realitou nic společného.

                • Re: Plán letní přípravy

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 13:37 |  
                  0 0

                  promiň, ale ty vaše polo-informace mají stejnou hodnotu jako spekulace.

                  Buď neříkat nic a nenaznačovat, nebo to říct na férovku.

              • Re: Plán letní přípravy

                honzah (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 12:38 |  
                0 0

                Vzhledem k tomu, že ,,los´´ probíhá pomocí přidělení čísel a následného rozhození do předpřipravené tabulky, kde se některá čísla rozdělují zákulisním jednáním, je pravděpodobné, že v nadcházející sezóně bude opět platit většina z těchto pravidel:

                1) Hraje-li Sparta doma, hraje zpravidla (ne vždy) Bohemka také doma a Slavia s Duklou hrají venku.
                2) Bohemka začíná dvakrát venku.
                3) Hraje-li Brno doma, hraje (vždy) Znojmo venku.
                4) Derby se hraje v 9. a 23. kole, na podzim se bude hrát spíše na Letné.
                5) Hraje-li Jablonec doma, hraje Liberec zpravidla venku.
                6) Pokud někdy budou hrát LIB i JAB venku, bude to jedině v 17. kole.
                7) S Plzní hrajeme mezi 11. a 15. kolem, pravděpodobně doma.
                8) Hrajeme-li doma s Libercem, jede souběžně Sparta do Jablonce. A naopak.
                9) Plzeň se nepotká s Libercem mezi 5. a 12. kolem.
                10) Příbram odehraje v prvních 5 kolech přinejmenším 1 zápas s pražským S.

                Myslím, že pozorným přečtením starších ,,losů´´ se dají odvodit i další zásady.

                • Re: Plán letní přípravy

                  honzah (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 12:42 |  
                  0 0

                  Asi bych změkčil 6) Pokud někdy budou hrát LIB i JAB souběžně venku, bude to také v 17. kole. (Z toho plyne vysoká pravděpodobnost souběžného domácího zápasu ve 3. kole.)

                  Poznámka: Nenastane-li tato situace, pak velmi pravděpodobně kvůli opětovné dohodě na vzájemném zápase ve 3. a 17. kole.

        • Re: Plán letní přípravy

          slaviator     před 11 lety 14.06.2013 11:23 |  
          0 0

          teprve se bude losovat

    • Re: Plán letní přípravy

      Barra     před 11 lety 14.06.2013 08:33 |  
      0 0

      Tak na to zase já moc nevěřím. Osobně mi je jedno, jestli se začne doma nebo na cizím hřišti, každý zápas se musí hrát. Navíc, už nejsme ta Slavia která jde soupeře na cizím hřišti ´potrápit´ (tenhle výraz Rady u mě definitivně něco zlomil), ale musíme vycházet z vlastní síly a chtít vyhrát - a to platí o to více když se hraje doma.

      A jinak bych Příbram-Baník-Brno na jejich hřišti vůbec nepodceňoval. Slavia se naopak umí vytáhnout proti soupeřům se zvučným jménem.

      • Re: Plán letní přípravy

        slaviator     před 11 lety 14.06.2013 11:28 |  
        0 0

        Nejhorší by bylo hrát se Znojmem v Brně, o první kolo...

        • Re: Plán letní přípravy

          subHuman     před 11 lety 14.06.2013 11:34 |  
          0 0

          Jen to ne! Modlím se, abychom Znojmo měli venku až na jaře, tam by byl super výjezd.

          • Re: Plán letní přípravy

            Betynka58     před 11 lety 14.06.2013 11:55 |  
            0 0

            Já bych tomu rozlosování zas takovou důležitost nepřikládal, buď Slavia na boj o poháry mít bude, nebo nebude, a je celkem jedno, v jakém pořadí jednotlivé zápasy sehraje. Je sice obecně pravda, že zahajovat na hřišti nováčka je trochu složitější, ale jinak mi to je celkem putna.

          • Re: Plán letní přípravy

            slaviator     před 11 lety 14.06.2013 12:19 |  
            0 0

            Za poslední sezony byly první soupeři tito:
            05/06 Jihlava, 06/07 Ostrava, 07/08 Jablonec, 08/09 Libe, 09/10 Bolka, 09/10 a 10/11 Bohemians 1905, 11/12 Jihlava..) a střídá se to většinou doma-venku (s Bohemkou jsme ale začínali obě sezony "venku").
            Z osmi posledních sezon jsme začínali třikrát s vítězem druhé ligy (dvakrát Jihlava, jednou Bohemians 1905)

            • Re: Plán letní přípravy

              slaviator     před 11 lety 14.06.2013 12:24 |  
              0 0

              * 10/11 a 11/12 Bohemians 1905, 12/13 Jihlava, samozřejmě!

          • Re: Plán letní přípravy

            slaviator     před 11 lety 14.06.2013 12:20 |  
            0 0

            Jinak Znojmo na jaře chceš proto, že by mělo hrát už ve Znojmě a ne v Brně? :-)

    • Re: Plán letní přípravy

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 12:44 |  
      0 0

      Jednoznačně lepší je začínat venku, ale druhé kolo už je potřeba hrát doma. Pro klubového pokladníka je to ale naopak :-)

  13. Re: Plán letní přípravy

    Alanor (admin)     před 11 lety 14.06.2013 12:59 |  
    0 0

    Na internetu se objevila první dvě konkrétní jména s tím, že se o ně Slavia zajímá.

    Šisler je defenzivní záložník, ale dal tuto sezónu za Hradec 6 branek. Já jsem počítal, že by přišel jako náhrada za Petráka, ale možná by se s ním mohlo počítat jako s konkurencí pro Zmrhala.

    Jan ŠISLER - 7
    Z pohledu Hradce hráč sezony. Z pozice defenzivního plejera nastřílel společně s Uškovičem nejvíce branek z týmu. Celkem šest. Je výtečný v defenzivně, umí vyjet do útoku, chlubí se brutálně tvrdou střelou. Výtka? Osm žlutých a jedna červená karta. To je příliš! Zájemci o jeho služby stojí ve frontě. Hradec ho však nechce pustit za žádnou cenu.

    Masopust by byl skvělý. Přesně můj oblíbený typ hráče, vždy, když jsem ho viděl, se mi moc líbil (ne že bych měl Jihlavu nakoukanou, šlo jen o její zápasy v TV) a i jinak na něj jsou jen dobré reference. Mladý, rychlý, technicky vybavený. Ale asi dost drahý, těžok říct, nakolik by byl reálný. Z jeho pohledu by ale Slavia byla super destinace, v Plzni a Spartě by asi prostor nedostal.

    • Re: Plán letní přípravy

      Matlafous     před 11 lety 14.06.2013 13:11 |  
      0 0

      Oba hráče bych uvítal.

    • Re: Plán letní přípravy

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 13:35 |  
      0 0

      Masopust dobrý, Šišler úplně zbytečný hráč. Radši dát šanci Čepelákovi.

      To mi připomíná, jak se prodával Švec, protože KJ chtěl, ať hraje Abrahám. Jak to dopadlo všichni víme.

      Pokud odejde Petrák, tak bych nikoho nekupoval, nahradil bych ho z vlastních řad.

      • Re: Plán letní přípravy

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 18:23 |  
        0 0

        Souhlasím, Čepelák na svoji šanci čeká už poměrně dlouho (i když se musím přiznat, že podrobně zmapovanou hru tohoto plejera nemám).

        • Re: Plán letní přípravy

          Pepino44     před 11 lety 14.06.2013 19:30 |  
          0 0

          Tak Čepeláka mám zmapovaného vcelku dobře,je to makáč,bojovník,v juniorce vcelku dobrej,ale bojím se,že na ligu bohužel nemá.

          • Re: Plán letní přípravy

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.06.2013 23:07 |  
            0 0

            Šanci by dostat mohl, ale jak píšeš, také na mě (z té trochy zápasů co jsem měl tu možnost vidět) tak nějak působil.

  14. Re: Plán letní přípravy

    Matlafous     před 11 lety 14.06.2013 13:09 |  
    0 0

    Tak s Fořtem jsem se seknul, omlouvám se za šíření poplašné zprávy. My mistake.

    • Re: Plán letní přípravy

      petrjir     před 11 lety 14.06.2013 13:16 |  
      0 0

      A to jsi pouze spekuloval nebo se s nim skutecne jednalo?

      • Re: Plán letní přípravy

        mirros     před 11 lety 14.06.2013 22:04 |  
        0 0

        nejednalo se s ním...

    • Re: Plán letní přípravy

      tantalos     před 11 lety 14.06.2013 14:40 |  
      0 0

      Jestli se opravdu provalí propojení Prazdroje na plzeňskou mafii, tak se k tomu určitě přidá.