O Slavii

Statistické okénko - podzim 2013

Pravidelná statistická okénka sice během podzimu chyběla, pojďme se však alespoň nyní podívat na to, jak se Slavii na podzim vedlo očima čísel.

Jak už se stalo poslední roky smutnou tradicí, očekávání většiny fanoušků se ukázala během podzimu jako přehnaná. Slavia se ani v roce 2013 nezvedla z bahna, ve kterém se plácá už pátý rok v řadě. Ba právě naopak, na podzim si uřízla takovou ostudu, jakou historie nepamatuje. Až se nabízí otázka, zda je tedy toto už opravdu ono dno, od kterého se klub odrazí zpět na výsluní. I kdyby tomu tak opravdu bylo, cesta zpět do české špičky bude zřejmě trnitější, než se v létě mohlo zdát. Pojďme se tedy podívat, co se Slavii na podzim povedlo.

Slavia zakončila podzim s bilancí 4-4-8, tedy polovinu svých zápasů prohrála, čtvrtinu vyhrála a ve čtvrtině případů brala bod. Pozitivní může být alespoň to, že se snad konečně Slavia zbavila traumatu ze zápasů venku. Venkovní bilance 2-2-4 není vůbec špatná, řadí sice Slavii až na 10. místo v tabulce venkovních zápasů, ale třeba oba severočeské týmy Jablonec a Liberec uhrály venku jen o dva body více a jsou přitom na 4. a 5. místě této poměrně vyrovnané tabulky. Netřeba snad přitom pozorným fanouškům připomínat, že za celý rok 2012 nevyhrála Slavia ani jeden ligový zápas venku.

Ucházející bilance v zápasech venku byla však na podzim 2013 vykoupena hrozivou domácí bilancí: také 2-2-4. Vzhledem k tomu, že má Slavia lepší skóre venku než doma, řadí se tak po bok Plzně a Dukly - jedině tyto tři týmy mají venku bilanci lepší než doma. Fakt, že Slavia v Edenu vítězila na podzim jen v každém čtvrtém ligovém zápase, považuji za naprosto děsivý a pevně věřím, že se už nebude opakovat. Taková statistika by pro klub velikosti Slavie měla být naprosto nepřípustná. Slavia navíc zažila doma největší potupu, když během jednoho měsíce dostala sedmičku od Teplic a čtyřku od Mladé Boleslavi. Slavia především vinou těchto debaklů inkasovala doma na podzim celkem 18 branek. To je víc, než doma inkasovala v posledních 11 letech za celé sezóny, až v ročníku 2001/02 najdeme v bilanci domácích zápasů u Slavie skóre s 18 inkasovanými brankami.

Nedůstojná je nejenom bilance inkasovaných branek, ale také počet branek vstřelených. Dvanáct branek v 16 odehraných zápasech řadí Slavii na absolutně poslední příčku v produktivitě a je rozhodně dalším námětem k zamyšlení jak pro ofenzivní hráče Slavie, tak pro sportovní vedení klubu, které tyto hráče do Slavie přivedlo. Ostatně výmluvný je samotný fakt, že podzim dohrával v útoku hráč původně přivedený na post levého záložníka případně levého beka - prostě proto, že v kádru byl po přeřazení Škody do obrany jediný další útočník Škutka. Počítat za plnohodnotného člena kádru A týmu Martina Fenina snad na podzim 2013 ani nelze, přestože odehrál 163 minut, tedy ekvivalent téměř dvou celých utkání. 

Slavia vstřelila na podzim doma branku jen v polovině zápasů, ve čtyřech z osmi. Přitom loni vyšla za celou sezónu doma naprázdno jen třikrát, předloni pětkrát, tři roky zpět opět třikrát. V lize nalezneme v současnosti jen dva týmy se záporným skóre z domácích zápasů. Jedním je Baník se skóre 10:11 (tedy -1) a druhým Slavia se skóre 6:18 (tedy -12). Pokud nějaký statistický ukazatel dokumentuje bídu domácích zápasů Slavie na podzim 2013, je to právě tento.

Pojďme se krátce podívat také na osobní statistiky, začněme u trenérů. Michal Petrouš opustil A tým Slavie po osmi odehraných kolech s bilancí 2-1-5 a skóre 7:19. Miroslav Koubek výrazně zlepšil defenzivu, avšak produktivita se také propadla a nasbíral jen o dva body více: 2-2-3 se skóre 5:9.

Pokud jde o hráče, tak největší počet minut odehrál Ondřej Petrák - 1189. Přes tisíc minut se pak dostali ještě Jaromír Zmrhal, Martin Dostál a Martin Juhar. Jediným hráčem, který nechyběl ani minutu v zápasech pod Michalem Petroušem je Jaromír Zmrhal. Pod Miroslavem Koubkem však Zmrhal nastoupil v základní sestavě jen pětkrát z osmi zápasů. Plný počet odehraných minut pod vedením Koubka mají Martin Juhar a Matej Rakovan, ten přitom pod Petroušem odchytal jen poločas a zřejmě měl pro trenéra status čtvrtého brankáře, protože přednost před ním dostali Čontofalský, Černý i Hrubeš. Juhar pak pod Petroušem nastoupil v základní sestavě jen pětkrát.

A perlička na závěr - slávisté nasbírali na podzim tři červené karty, což je o jednu víc, než za posledních pět ligových sezón dohromady. Pokud bychom šli zpět časem a hledali červené karty před touto sezónou, narazíme nejprve na Juharovu červenou kartu v Plzni letos na jaře, Paprčiakovu podivnou červenou kartu v závěru domácího zápasu s Olomoucí - a pak velmi dlouhý úsek bez červené karty v ligovém zápase, který ukončí až vyloučení brankáře Vorla v památném strahovském zápase proti Žižkovu (0:3) v mistrovské sezóně 2007/08.

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    spino     před 10 lety 14.12.2013 18:48 |  
    0 0

    Nějaké nové zákulisní info? Vlastnictví, A tým, mládež?

  2. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Kornovo     před 10 lety 15.12.2013 08:44 |  
    0 0

    zajimavy clanek.pro me je prekvapenim,ze mezi stalice podzimu patri i dostal.asi zas tak spatny nebude jak tady ctu po kazdem utkani

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      klimi     před 10 lety 15.12.2013 09:29 |  
      0 0

      Ono zase jde o to, že nikoho jiného na jeho místo nemáme...

      Pokud se chceme posunout dále, tak Dostál takhle opravdu hrát nemůže.

  3. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    hulk     před 10 lety 15.12.2013 09:03 |  
    0 0

    Tak jak to vypadá s tím Rambem, a co jiné posily? Co třeba Nešpor?

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      klimi     před 10 lety 15.12.2013 09:30 |  
      0 0

      Pošli hned peníze a budou i posily. Dokud nebude nic dotaženo, tak těžko někdo takový přijde.

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      petrjir     před 10 lety 15.12.2013 09:40 |  
      0 0

      Pamatuju si, že v době, kdy přicházel Škoda jsme měli zájem i o Nešpora a to bylo komentářů, že bychom sem tahali kopyto, že Škoda je mnohokrát lepší. No a teď máme srovnání.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2013 10:40 |  
        0 0

        Škoda je očividně vynikající obránce

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        spino     před 10 lety 15.12.2013 11:15 |  
        0 0

        Oba jsou špatní.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          bongor     před 10 lety 15.12.2013 14:49 |  
          0 0

          není nad odborné hodnocení.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Barra     před 10 lety 15.12.2013 15:19 |  
            0 0

            :-)

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Kornovo     před 10 lety 15.12.2013 12:17 |  
      0 0

      rambo je urcite supr utocnik,ale kdyz uz hrace liberce,tak pepu surala

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Dresco     před 10 lety 15.12.2013 14:15 |  
        0 0

        Já bych teda řekl, že Rabušic je o level lepší než Šural...sice občas dává pěkný goly, ale ve hře dost kazí.

  4. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Retos     před 10 lety 15.12.2013 19:05 |  
    0 0

    "Pravidelná statistická okénka sice během podzimu chyběla.."
    A PROČ VLASTNĚ?
    r.

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      quelhar (admin)     před 10 lety 15.12.2013 19:22 |  
      0 0

      Nebyl cas a nebyla nalada, vice mene pul na pul... Psat o historickych debaklech me fakt nebavi a tak nemam vetsi motivaci si najit cas o nich psat. Treba se na jare zase statisticka okenka vrati, ale rozhodne predem nic neslibuju.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Retos     před 10 lety 15.12.2013 19:27 |  
        0 0

        Tušil jsem TO, užsto jednou - vloni udělal...
        Není TO nic, čím by ses moch teda chlubit..,
        ale aspoň TO přiznáš...
        -
        DDS.ko se zase vysral na Superslavii.com a zavřel ji...
        -
        Jiní "Experti" zase napadnou hráče při výstupu z autobusu..
        -
        Návštěvnost v Edenu je kapitola sama o sobě..
        -
        Čímž chci říct, že i Slavističtí Fanoušci si mohou po této půlsezoně
        SAMI HRÁBOUT DO SVĚDOMÍ
        ..
        zda ten Všeobecný Slavistický Marast nezasáhl i je.. :-(
        R.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          quelhar (admin)     před 10 lety 15.12.2013 19:40 |  
          0 0

          Taky se s tim nikde chlubit nehodlam...

          Mam predsevzeti se Slavii od noveho roku venovat vic nez letos, kdy to i z objektivnich duvodu proste neslo na 100%, tak uvidime, jestli a jak to vyjde.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Retos     před 10 lety 15.12.2013 19:41 |  
            0 0

            DRŽÍM PALCE!
            SLAVII i TOBĚ !!!
            R.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 15.12.2013 21:26 |  
          0 0

          mimochodem máš zajímavej styl psaní :))

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Markus     před 10 lety 16.12.2013 08:09 |  
            0 0

            Neortodoxní syntax a přesto přehledné, zvýraznění zdůraznilo emoce, oddělovače zas oddělily co měly, mě se to líbí, pěkný originální styl :)

  5. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 08:29 |  
    0 0

    Zdravím slávisty,

    jen pro zajímavost - ve Sportu vychází tento týden TOP 50 českých juniorů. Nechci hodnotit objektivitu a kvalitu této ankety, asi to nebude žádná sláva, ale jen mi to přišlo zajímavé, tak to sem píšu, aby bylo téma k diskusi..

    Mj. Oskar Fotr byl 49., sice beru, že je to ročník 96 a v anketě jsou i ročníky 94, ale čekal bych, že bude výš..

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      spino     před 10 lety 16.12.2013 08:42 |  
      0 0

      Oskar Fotr by měl být samozřejmě na prvním místě. :)

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      subHuman     před 10 lety 16.12.2013 10:51 |  
      0 0

      Dnesni vydani?

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2013 10:56 |  
        0 0

        V minulosti si s tim vzdy vystacili na cely tyden, v pondeli 50.-41. misto, atd. az v patek 10.-1. misto.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Jiri1     před 10 lety 16.12.2013 11:17 |  
          0 0

          Na rtřoho Fotra ead zareaguji, on je samozrejme jeden z nejvice cenenych hracu, ale bohuzel neni zatim takova superhvezda , jak je obcas zminovano, jini na jeho miste uz hraji pravidelne ligu, nebo alespon jsou v uzsim kadru ligoveho tymu, navic jeho vykony nejsou zatim stabilni to je jedna rovina.
          Druha rovina je v tom, ze jde jen o anketu a ta je vzdycky subjektivni qa subjektivni zustane, bohuzel to taky ukazuje , ze zatimco treneri vychovavaji slusne hrace , nedokazeme je ani financne zhodnotit , ale ani jinak vyuzit.
          Ptal -li se nekdo na drby , vsechno bude zalezet na tom, jestli bude Kisel nakonec jmenovan manazerem pro dospele, pak by mladez vedl jeden z jeho solupracovniku, nejake velke presuny u mladeze se cekat nedaji , snad je tam nejaky zajem o nektere trenery , mozna i o hrace, hodne se mluvi o tom , ze by nekteri hraci z Juniorky mohli byt pouziti jako soucast transferu za Vosahlika , ale zatim nic neni vyreseno, mluvi se o tom, ze by Vaniak mohl zamirit na rodnou hroudu na Moravu , ve hre na Slavii je odchod az 5 hracu hlavne Slovenske narodnosti a hlasite se mluvi i o dvou scenarich 1 pokracovani soucasneho stavu a 2 oziveni s prichodem investoru, kde , ale zatim stoji v ceste mimo jine i resty okolo hospodareni klubu.
          Zajimava je situace okolo Koubka , nektere infa ukazuji, ze by v pripade zmeny majitele nemusel zustat trenerem naseho klubu.
          Rabusic je zatim velmi vzdalene tema , i v jeho pripade se shani a snad i objevuji ruzne nabidky z venku treba Nemecko a bude hodne zalezet na jeho financnich narocich, nicmene bez zmeny soucasneho stavu si ho Slavia zatim dovolit nemuze.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            quelhar (admin)     před 10 lety 16.12.2013 11:34 |  
            0 0

            Souhlasim, ze Fort neni takova superhvezda, jakou se z nej snazi spino delat. Ale opravdu neni pravda, ze jini na jeho miste hraji pravidelne ligu nebo jsou v uzsim kadru ligoveho tymu. Dle soupisek na idnesu jsem nasel presne 3 hrace rocniku 96, kteri se dostali alespon v jednom zapase na lavicku ligoveho tymu (zadny z nich ale nenastoupil ani na minutu): spartanska brankarska trojka Stanek (3 zapasy na lavicce), zaloznik Baniku Matej (1 zapas na lavicce) a utocnik Znojma Kirschner (1 zapas na lavicce). Jinymi slovy - i ty nejvetsi hvezdy rocniku 96 maji do ligy jeste docela daleko.

            • Re: Statistické okénko - podzim 2013

              Jiri1     před 10 lety 16.12.2013 11:54 |  
              0 0

              Ta anketa a ani muj prispevek neni o rocniku 96 , je tam treba hodne hracu z rocniku 94, musime to brat kompaktne , takze je to pravda co pisi , ani Ja jsem nezminoval rocnik , ale anketu.
              A cbohuzel i na JEHO POSTU , JAK UVIDIME V DALSICH DNECH TAM PROSTE KONKURENCE JE.
              PROSTE , POKUD SE CHCE HRAC PRODAIT MUSI BYT O TY DVA ROCNIKY MINIMALNE LEPSI

              • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                klimi     před 10 lety 16.12.2013 12:02 |  
                0 0

                Jiří, já Vám občas nerozumím...Vy nejprve řeknete, že "jini na jeho miste uz hraji pravidelne ligu", ale pak říkáte, že nemluvíte o ročníku 96...To je jak kdybyste porovnával jablka s hruškami...

            • Re: Statistické okénko - podzim 2013

              Barra     před 10 lety 16.12.2013 13:22 |  
              0 0

              Minuly tyden Spino tad tvrdil, ze na zapasy mladeze vubec nechodi. Takze jeho vyroky je zapotrebi brat s velkou rezervou.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Edwardtheiron     před 10 lety 17.12.2013 08:14 |  
            0 0

            Tak tohle bych nevymyslel! "Hlasitě se mluví o dvou scénářích...
            Buď se něco stane nebo se nestane nic."
            Já nevím, proč se ty musíš dělat za každou cenu zajímavým.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            slaviator     před 10 lety 17.12.2013 10:01 |  
            0 0

            Vaniak se narodil v Ústí nad Labem, tak jakto že jeho rodnou hrodou má býti Morava?

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          SaperVodicka (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 11:56 |  
          0 0

          Vaniakovou "rodnou hroudou", je Ústí n. L.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 13:27 |  
            0 0

            Pravda, Jiří ale asi myslel Moravu (Olmík?).

            • Re: Statistické okénko - podzim 2013

              bongor     před 10 lety 16.12.2013 14:34 |  
              0 0

              Ovšem přijít o Vaňouse,to by nebylo dobré,už ten dopad na PR.
              My bychom si takových lidí měli maximálně vážit a myslím,že by jim
              slušely nějaké dobré trafiky,když už jako třeba v případě Čaroděje
              nevyšlo to místo na lavičce.
              Jinak zprávy od Jirky jsou tentokrát zřejmě věrohodné,nelíbilo by se mi ale,kdyby měl být odejit Míra Koubek,to by si určitě nezasloužil a ani nevidím nějaký rozumný důvod.

              • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 15:02 |  
                0 0

                Případ Koubek: třeba vztahy s některými hráči?

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 15:08 |  
        0 0

        ano, vychází to od pondělí do pátku, každý den 10 hráčů vzestupně.

  6. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Petr9608     před 10 lety 16.12.2013 15:54 |  
    0 0

    OT: Co říkáte na los EL? Vzpomněli jste si při oznámení soupeře Plzně na srpen 2000? :-)

    Každopádně je fajn, že jsou v jarní části EL dva naše kluby a to dokonce bez rumunů.

    Bohužel, když to člověk srovná s dobou před 5 lety (tj. 2008/09), tak to pro nás nevyznívá příznivě. Jestli se dá vymluvit na prazvláštní systém skupin po 5 bez doma/venku. Nicméně porazit Vaslui + Žilina se tehdy měla, načež vyvstává otázka, zda jsme byli tehdy skutečně tak dobří nebo ostatní tak špatní (v pohárové sezoně 2008/09 vyhrála z našich klubů jen sparta v 2. pk LM se soupeřem, jenž se nám stal osudným.)

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      denydzlSKS     před 10 lety 16.12.2013 19:59 |  
      0 0

      Vorobey a Atělkin..nebo jak byla ta dvojka co tam s náma cvičila..?!

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Kornovo     před 10 lety 16.12.2013 21:08 |  
          0 0

          to je trapas,kreteni.jeden z nejpamatnejsich zapasu

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Borris     před 10 lety 17.12.2013 04:07 |  
        0 0

        Jo správně Vorobjev a Atělkin. Vzadu pak třeba tehdy tvrdil muziku Tymoščuk a úplně nejvíc se mi tehdy ze Shakhtaru líbil střední záložník Zubov. To byl takovej podobnej typ jako Ivo Ulich. Malý tvořivý záložník, co to uměl rozdat. To právě on byl mozkem všech útočných akcí Doněcku, z čehož těžili právě Vorobjev a Atělkin.

  7. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Petr9608     před 10 lety 16.12.2013 16:21 |  
    0 0

    A mimochodem, 2014/15 bude poslední rok, co bysme mohli ještě těžit z bodů z účasti 09/10, pak tedy již finito?

    Nicméně tuším, že by to stejně ani na nasazení ve 3. pk nestačilo a nasazení ve 2. pk by nás neminulo tak jako tak.

    Já vim, že 14 dní po tom, co jsme se štěstím unikli přezimování na 16.příčce, je to stejné jako na potápějícím Titaniku leštit křišťálový lustr, ale prostě zase na druhou stranu přeci my všichni nějak věříme (nebo alespoň věřit chceme). že se to konečně s definitivní platností zlomí a půjdem opět nahoru, přičemž návrat do pohárů bude potvrzením tohoto trendu. Je otázka kdy, ale věřím, že opětovný postup do pohárů bude pro nás velkou radostí, na rozdíl od doby mezi lety 1997-2007, kdy to pro nás byla samozřejmost, která příliš nepřebila frustraci nad tím, že jsme opět nedokázali (dostatečně) promluvit do bitvy o titul, jenž ke konci tohoto období už i přestával být neotřesitelnou doménou Sparty. Ovšem, ten případný návrat do pohárů musí být pochopitelně jen cílem dlčím. Konečným cílem MUSÍ být jen a jen titul. Bude do roku 2020?

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Fulham     před 10 lety 16.12.2013 16:57 |  
      0 0

      Tak třeba pro mě je účast v základní skupině byť třeba EL víc než titul. A díky našemu koeficientu to bude v následujících letech kurevsky složitý....návrat do poháru během dvou let beru jako ten nejhlavnější sportovní cíl - a nejlépe už teď z pošty...jinak to Pilsni a Libe přeju - těžší to dle mého bude mít Libe, ale oba mají šanci. Pilsen by mohla následovat muj nick před čtyřmi lety - Šachtar,Juve,Wolfsburg a finále AM...ale jen jako doba čekací až tam budem my. A my tam budem! Howg

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Petr9608     před 10 lety 16.12.2013 17:09 |  
        0 0

        No, ono se spíš věří tomu Liberci...

        Pozitivem je to, že případná osmifinále by byla pro oba týmy (vzhledem k fázi EL) poměrně schůdná - Genk, Anži, Oděsa a i Lyon by se daly...

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Dresco     před 10 lety 16.12.2013 17:31 |  
          0 0

          No asi všechny 4 týmy v eventuelním příštím kole jsou schůdnější než Doněck a Alkmaar...

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Petr9608     před 10 lety 16.12.2013 18:16 |  
            0 0

            Než Doněck ano, ale AZ bude tak na úrovni těch dalších soupeřů nebo i horší (Lyon)

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Fulham     před 10 lety 16.12.2013 18:25 |  
            0 0

            Tak AZ je už delší dobu hodně úzká špička Holandské ligy i když letos jim to až tak nejde ,ale o to víc budou chtít v EL - Šachtar bude mít pauzu stejně jako Pilsen a podstatně větši pravděpodobnost syndromu ,,ohrnutého nosu ,, nad ,,jenom,,EL...i když pauzu - oni se nepochybně prosoustředí celou zimní přestávku teplem...

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          bongor     před 10 lety 16.12.2013 19:12 |  
          0 0

          Machačkala je úplně v řiti,bohatý majitel se na ni vykašlal.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        bongor     před 10 lety 16.12.2013 19:11 |  
        0 0

        Já jim taky přeju,aby postoupili,i když to Plíseň bude mít hodně těžký.Samozřejmě ,že my tam budem a to do tří let.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Kactus     před 10 lety 16.12.2013 21:13 |  
        0 0

        ahoj
        byl jsem na to Fulhamu se Spurs, jako dobry :)
        trosku o necem jinem, i kdyz prohrali a stadion je takovy starsi.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Fulham     před 10 lety 16.12.2013 21:45 |  
          0 0

          Zavist....:-)

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Kornovo     před 10 lety 16.12.2013 21:11 |  
      0 0

      pokud tam nezmrznou tak je sachtar rozseka

  8. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Petr9608     před 10 lety 16.12.2013 22:59 |  
    0 0

    Ještě jedna věc - jak třeba by Slavii pomohlo, kdyby i ve slabších časech měla třeba průměr 17 000 / zápas? O kolik % vyšší by pak byly zájmy sponzorů apod.?

    Samozřejmě, tohle je trochu SCI-FI. I v těch nejzlatějších časech podzimu 2008 byly návštěvy kolem 10 000 lidí. I šest dní po legendárním zápase na Letné nepřišlo (v ideální nedělní termín!) více než 11 300 lidí. A to vstupenky byly od 100 Kč. Co na tom, že to bylo Kladno. Nejlepší návštěva podzimu pak byla 2.11. na Brno (16 000), kdy byla fotbalovo-hokejová akce "neděle patří Slavii"

    Neměl jsme se odvděčit vyprodaným stadionem "na Slavii"? (Nikoliv na Aston Villu?)

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      eomer (přítel SN)     před 10 lety 16.12.2013 23:21 |  
      0 0

      No slavisti nejsou schopni vyprodat stadion ani na druhou korunovaci mistra..... Co dodat, nebo když se otevírá po desítkách let čekání nový stadion... Na derby bylo plno jen 1x atd.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        bongor     před 10 lety 17.12.2013 07:48 |  
        0 0

        Před válkou nás bylo stejně jako rumunů,ale od války ,hlavně od osmačtyřicátého jsme ubývali ,hlavně z důvodu systematické diskreditace.Politicky jsme byli nepřijatelní a plno lidí se i bálo přiznat,že fandí Slavii,aby nebyli považováni za "inteligenty".To byla
        tehdy docela sprostá nadávka.A Slavia měla právě mezi inteligencí velkou přesilu.Teď je nás tak polovina,co bolševiků.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Edwardtheiron     před 10 lety 17.12.2013 08:11 |  
          0 0

          Ona ta převaha sparťanů spočívá hodně v tom, že se k ní hlásí i lidé, kteří o fotbale nic moc nevědí, jen někde slyšeli, že Sparta je slavná. Tohle si pamatuju už od školy, třeba v době, kdy šel do kin film Proč? i ti největší pitomci, kteří si o fotbale mysleli, že se hraje na ledě, křičeli, že fandí Spartě.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Tugarin     před 10 lety 17.12.2013 08:32 |  
            0 0

            Já bych doplnil ještě jednu, Slavia nemá pevné fanouškovské jádro. Spousta fanoušků Slavie to mělo založeno na principu - nemám rád Spartu, tak fandím Slavii, ale bez nějaké podpory či zájmu. Prostě jsem byly protiváhou nejsilnějšího a nejprotěžovanějšího klubu. Ve chvíli, kdy Slavia není protiváhou či konkurentem, tahle část fanoušků, spojená s rivalitou a úspěchy přirozeně odpadá.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        podol (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 09:10 |  
        0 0

        Ano , to je pravda . Dokonce bych řekl , že v té "prvorepublikové" době
        bylo Slávistů více . Pamatuji se na vyprávění tatínka i dědy . Na dnešním stavu se podepsala éra totality , ale i ta delší doba neúspěchů a nejistoty . Faktem je , že úspěšná mužstva mají více příznivců , čím déle úspěch , tím jich je více . S tím nic nenaděláme , to je přirozené . Ztratit fanoušky lze rychle , získat je těžší a delší . A můj osobní názor je , že částečně na tom má podíl i vztah vedení k příznivcům , otevřenost
        a umění komunikace . Tam jsou velké rezervy , je hodně těch , kteří proto na Slávii přestali chodit . Třeba i taková maličkost , jako jsou ony
        diskutované mimovíkendové termíny . Nejsem statistik , ale
        Slávia zcela jistě vede v počtu těchto utkání . Nějak jsem přehlédl
        reakci vedení , či vysvětlení , mimo to , že Slávia musí respektovat dohody s televizemi.
        Na závěr ještě musím znovu ocenit TS . Za těchto okolností je TS
        hlavním reprezentantem nás Slávistů všech věkových skupin a
        zárukou toho , že v budoucnosti snad náš stadion zaplníme.
        Přiznejme si ,kdyby TS nebylo , kolik by nás v ochozech zbylo a jak hlasité by bylo povzbuzování . Děkuji !!
        Podol

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          eomer (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 09:33 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím. Co se týká pevného jádra- to bylo vidět na Strahově a je to těch cca 2,5 tis. S polohou Edenu k tomu přibylo dalších 2 tis. lidí. Víc to není. Aby byl vzestzup potřebujeme "nějaký příběh" na který se ti "sváteční" chytí.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            edenian     před 10 lety 17.12.2013 12:37 |  
            0 0

            Tak tak. A jeste bych rekl, ze mnohym z tech, ktere nazyvas svatecni se docela hodi ten straslivy spolecensky kredit bratru Rebicku, protoze maji jakysi duvod se valet u TV a jeste si pripadat " vysoce mravne ". Ja to sice castecne chapu, i ja s tim mam porad velke vnitrni problemy, ale presto mam pocit, ze vetsine tehle lidi se hodi, ze nemusi chodit na fotbal klubu, ktery proste nevyhrava, tudiz druhy den v praci nemaji o cem mluvit. Ja temhle chlapcum rikam ze byli slavisti kdyz to bylo "cool" a ted jsou zase sraci jako predtim. Taky takovy znam. Permice ze strahova si schovavam, abych jim je pripadne ukazal az zase vylezou :-) Ale ne, to uz je sranda samozrejme, proste vic nas nebude, no.

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 10:01 |  
      0 0

      no offense, ale to jsou takové naivní představy, že my fans, můžeme v současné Slavii něco změnit. Nemůžeme.

      Sám Doležal kdysi říkal, že prodej lístků a suvenýrů dělá max 20% rozpočtu.

      Ono i kdyby bylo co zápas vyprodáno (což nebývalo ani v dobách titulů), tak ten klub povedou pořád stejní, nekvalifikovaní lid.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        podol (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 10:22 |  
        0 0

        Souhlasím,nepřesdstavuji si,že jen více fanoušků může spasit Slávii.
        Pokud se nezmění styl vedení,jejich kvalifikace,pocit sounáležitosti ale i poslání,potom toho mnoho nezmůžeme.I výrok p.Doležala byl asi pravdivý.Ale to uvedl jen příjem z prodeje.Čím větší návštěvnost,
        tím je i větší zájem o reklamu,sponzoring a větší příjmy pro klub.
        Podol

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      spino     před 10 lety 17.12.2013 10:20 |  
      0 0

      A proč bychom do Edenu měli chodit za současného stavu? Já tam byl od derby jen jednou na rozlučce Karola Kisela, ale jinak bych tam taky nešel. Peníze budu Slavii dávat jen tehdy, kdy to bude mít nějaký smysl a ne když se budou peníze vyhazovat komínem za placené dovolené Fenina, Čontofalského a spol.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        edenian     před 10 lety 17.12.2013 12:38 |  
        0 0

        Skoro hrdinsky kousek.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Pepino44     před 10 lety 17.12.2013 14:28 |  
        0 0

        No ale na to,že jak sám uvádíš chodíš na fotbal (Slávii) velmi zřídka,tak diskutuješ jako by si chodil nejenom na ligu,juniorku,ale i na treninky. Nic ve zlém,ale to jsou ti praví diskutéři. Někde něco přečíst,případně něco vyslechnout a hurá do zasvěcené diskuse.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          spino     před 10 lety 17.12.2013 14:50 |  
          0 0

          Na juniorku jsem chodil první rok. Teď už na to nemám čas. Na dorostu jsem byl letos jednou s Bohemkou. Byl jsem na všech domácích přípravných zápasech. Na áčko jsem chodil pravidelně do zápasu s Bolkou. Pak jen na Spartu a Liberec.

  9. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    qazwerty     před 10 lety 17.12.2013 10:07 |  
    0 0

    Tak by dle všeho měl odejít Čonka...Vypadá to, že se počítá na "jeho" místo s Tusjakem...Ale třeba se nakonec vše změní až do Slavie vstoupí nový investor...

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      spino     před 10 lety 17.12.2013 10:18 |  
      0 0

      Čtvrtek bude rozhodně klíčový den. Zaprvé má proběhnout očekávaná valná hromada a v poledne navíc skládám zkoušku z MV, tak snad to všechno dobře dopadne a nedostanu ten den hned dvě kudly do zad. :D

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        podol (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 10:26 |  
        0 0

        V obou případech držím palce.Podol

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          spino     před 10 lety 17.12.2013 10:28 |  
          0 0

          Dík moc. :)

          Nicméně důležitější je asi ta VH, na zkoušku mám tři pokusy, ve Slavii se už musí začít něco dít. :(

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:52 |  
        0 0

        MV - mezinár. vztahy?
        Hodně štěstí u zk.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Kornovo     před 10 lety 17.12.2013 15:26 |  
          0 0

          dobry clanek o kosmonautice libore

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 16:55 |  
            0 0

            Díky:)

  10. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    Jiri1     před 10 lety 17.12.2013 11:07 |  
    0 0

    Nejprve reakci na Vase vcerejsi prispevky
    Fotr
    Reakce byla naprosto jasna, tady uz se nehraje na rocniky ,anketa je jasne urcena , pokud v ni hrac je vyhodnocen je zcela jasne , ze se to bere timto meritkem rocnikove to lze vzit mozna v zacich, v dorostu top povazuji za nesmysl
    K Vaniakovi
    Vaniak se doma citi na Morave , nekolikrat to jasne rekl , myslim i na ofiko webu, takze jestli se narodil v Usti , tak tam urcite ani jeho dalsi kroky newsmeruji, proste rika jasne Morava
    Scenare
    Furt se zapomina na treti scenar , upadek , konec profesionalnich soutezi, ono to zase neni tak zazehnano, stejne jako fakt , ze by Eden mohl patrit nekomu jinemu nez jen nastrcenym, figuram a ten nekdo by tam mohl mit i jine zajmy nez Slavii, jen poznamka , sami funkcionari Slavie nepovazuji smlouvu o pronajmu za dobrou a to ani cenove., snad se to podari cvyresit ......
    Ostatni
    Verte jen tomu co sami vidite , ne to co tady nekdo napise., treba o te ucasti na zapasech mladeze, nehlede na to nemate pravdu.

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Jiri1     před 10 lety 17.12.2013 11:24 |  
      0 0

      jeste jednu reakci klimi k Vam
      Stalo se uz dobrym zvykem, ze zpochybnuji lide s jinym nazorem, nekolikrat jsem se ptal treba , proc tedy t nase zazraky nejsou v priprave s ackem, odpoved i treneru byla jasna , jsou mladi jeste rok a pod, za rok byl hrac samozrejme uz jinde treba v Italii a za dalsi rok uz tam hral ligu, takze tady to vadi tam ne.

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        travel (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 12:40 |  
        0 0

        Jiří ,ohledně stadionu a s tím spojeného dalšího osudu Slavie bych řekl,že z nás všech,co sem píšem ,nejvíce vědí Navar,piero a Socrates 55.Tak doufám až budou vědět něco nového (třeba po VH),tak sem v rámci možností napíšou.Samozřejmě doufám,že to budou dobré zprávy.

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 12:36 |  
      0 0

      Jiří, Jiří :-) Slavia má na stadionu tak výhodnou smlouvu, že mě to až vzhledem k tehdejším poměrům překvapuje. Bez souhlasu Slavie si majitel stadionu ani neupr... a neuspořádá ani turnaj v kuličkách :-) I finančně je výhodná. Skoro mám nutkání z ní zacitovat :-)

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        edenian     před 10 lety 17.12.2013 12:42 |  
        0 0

        Navare, vitr vane z vychodu ?

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:02 |  
          0 0

          Jeden mrazivý vítr z východu, který by byl pohromou. ale taky jeden přívětivý vánek z... :-)

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Haala (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:23 |  
            0 0

            Navare, Tvůj optimismus mě naplňuje nadějí, děkuji alespoň za to. I když takhle naplněn jsem byl už tenkrát, kdy jsi naznačoval (pokud jsi to nebyl Ty, tak se omlouvám), že do Slavie má přijít p. Kellner.
            Snad se tentokrát místo vichru dočkáme svěžího, zklidňujícího vánku.

            • Re: Statistické okénko - podzim 2013

              Navar (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:31 |  
              0 0

              Nepsal jsem, že do Slavie PPF vstoupí, ale že ten záměr zvažovala. bohužel, ten majetkový "sajgon" ve Slavii nebyla ochotna riskovat.

              • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                Haala (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:50 |  
                0 0

                Tak asi někdo jiný se k tomu vyjadřoval optimističtěji :)
                Jsem zvědav, k čemu to povede letos, myslíš, že by mohly být nějaké závěry už po VH?

                • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:57 |  
                  0 0

                  Haale,na tohle už jsem se ptal Navara minulý týden a odpověď zněla,že může.

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            th     před 10 lety 17.12.2013 14:18 |  
            0 0

            Ty teda víš, jak člověku zlepšit předvánoční náladu. :-))

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        subHuman     před 10 lety 17.12.2013 12:49 |  
        0 0

        Asi ohledne jak ceho - na vlastni usi jsem od managementu slysel, ze v rade pripadu je Slavia v Edenu na obtiz a ne ve vsem vlastnik stadionu vychazi vstric. A nekdy jsou to i zalezitosti, ktere vypadaji vylozene "na truc".

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 12:59 |  
          0 0

          Ano natruc. Slavia má v základních parametrem tak dobrou smlouvu, že majiteli stadionu v podstatě znemožňuje vydělávat. K tomu by totiž musel ve velkém pronajímat stadion ke koncertům, společenským akcím, nebo já nevím třeba tržnici či rekreačnímu fotbálku. Z toho důvodu jsou majitelé stadionu po Řebíčkovi a chtějí dostat jeho akcie. Třeba prostřednictvím konkurzu Falkonidy či drobnými naschvály na stadionu. Snad jednání s novým majitelem dopadnou dobře a stadion a Slavia se spojí. Jen tak to dává ekonomický smysl, protože Slavia bez stadionu je problém a stadion bez Slavie taky.

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 17.12.2013 13:06 |  
          0 0

          Zkusím to napsat ještě jednou, stručně a jasně: Slavia je samozřejmě majiteli stadionu na obtíž, protože má právě tak výhodnou smlouvu...

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            subHuman     před 10 lety 17.12.2013 13:19 |  
            0 0

            To zni hodne logicky ;)

          • Re: Statistické okénko - podzim 2013

            Gino     před 10 lety 17.12.2013 19:06 |  
            0 0

            Navare, je tajemstvím co ve Slavii děláte, nebo co pro ni děláte?

            • Re: Statistické okénko - podzim 2013

              edenian     před 10 lety 17.12.2013 21:36 |  
              0 0

              Nemyslis tu otazku vazne, ze jo?

              • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                Gino     před 10 lety 17.12.2013 21:59 |  
                0 0

                edeniane - proč bych ji nemohl myslet vážně? Je v ní něco špatného?
                Navar tu píše zajímavé info a mě jen zajímá, zda je to z pozice v klubu, nebo jinak. Slušně jsem se zeptal, jestli je to tajemstvím.

                • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                  piero (přítel SN)     před 10 lety 18.12.2013 07:40 |  
                  0 0

                  Milý Gino, pokusím se ti odpovědět za kolegu Navara. Buď rád, že zde občas pustí něco ze svých informací, které rozhodně nejsou spekulacemi a pokud někdy nevyjdou na 100 % je to z toho důvodu, že situace není vůbec jednoduchá a protože se vedou stále různá jednání, dnes může být situace dost rozdílná od včerejška. Tolik k Navarovi a pokud mohu poradit tobě, protože na tento web chodí novináři ze sportovních rubrik, je od tebe dost nezodpovědné se ptát na totožnost nebo roli Navara v klubu. Pokud jsi slávistou delší dobu, měl bys být již zvyklý na trpělivost a věřit v lepší zítřek. Jinak nic ve zlém.
                  Piero

                  • Re: Statistické okénko - podzim 2013

                    Gino     před 10 lety 18.12.2013 10:12 |  
                    0 0

                    Pánové... (nebo bych měl také sarkasticky napsal: milý piero?) ani jeden z vás není Navar, tak nechápu, že z toho děláte takové drama. Vaše zhrzené reakce bych chápal ve chvíli, pokud bych Navara znal a jeho funkci, pokud by byla tajná, bych tu prozradil. Já však Navara neznám a protože dává zajímavé informace, ptám se jej odkud je má. Ptám se jeho a ptám se slušně. Odpovědět nemusí, nebo může s tím, že nemůže :D Případně jste tak mohli učinit vy, pokud to tu již někdy v minulosti rpoběhlo, bez zbytečných prupovídek a ťukání si na čelo.

  11. Re: Statistické okénko - podzim 2013

    spino     před 10 lety 17.12.2013 14:12 |  
    0 0

    Good bye, Fenin!

    • Re: Statistické okénko - podzim 2013

      th     před 10 lety 17.12.2013 14:16 |  
      0 0

      Optimismus? Aby to nedopadlo s Feninem stejně jako s Frejlachem, na kterého se taky někdo Šeterleho ptal. :-D

      • Re: Statistické okénko - podzim 2013

        Tomski     před 10 lety 17.12.2013 14:21 |  
        0 0

        přesně...jestli tady má smlouvu, tak se zbavíme těžko...ideální by bylo ho udat na hostování nebo mu dát šanci a doufat, že se chytí a pak ho prodat např. do Rakouska...

        • Re: Statistické okénko - podzim 2013

          spino     před 10 lety 17.12.2013 17:05 |  
          0 0

          Musíme doufat, že ho zavřou za loupež. Přál bych mu to za ten jeho pokřivený charakter.

          Parazitovat na klubu, který mu dal šanci to ano, ale snažit se mu pomoct svými výkony, to ne. Nehledě na chování k fanouškům.