O Slavii

Proběhla řádná valná hromada

V Iris hotelu v Edenu dnes proběhla řádná valná hromada společnosti SK Slavia Praha - fotbal, a.s.

Hlavním bodem programu valné hromady bylo podřízení společnosti zákonu č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech, jako celku (zákon o obchodních korporacích). S tím byla spojena také nutná změna Stanov společnosti. Asi nejzajímavější změnou ve Stanovách je snížení počtu členů dozorčí rady společnosti ze tří na jednoho. Jediným členem dozorčí rady Slavie byl na valné hromadě zvolen Kamil Kocurek, který byl členem dozorčí rady i doposud.

Připomeňme, že představenstvo společnosti má tři členy, v současnosti je však pouze dvoučlenné (Adam Řebíček, Karol Kisel), k 15. březnu totiž rezignoval Jaromír Šeterle a jeho místo dosud nebylo obsazeno. Na valné hromadě však bylo uvedeno, že na výběru třetího člena představenstva se pracuje a na další valné hromadě, která bude schvalovat účetní uzávěrku (a bude muset tedy být do konce roku 2014), by již mělo dojít k dovolení třetího člena představenstva.

Byl také schválen (staro)nový řád odměňování členů orgánů společnosti, odměny členů představenstva však zůstávají na podobné nebo úplně stejné výši, jako před změnou stanov. Předseda představenstva tedy bude odměňován částkou 120 tisíc Kč měsíčně, místopředseda představenstva částkou 80 tisíc Kč měsíčně a člen představenstva částkou 60 tisíc Kč měsíčně. Člen dozorčí rady za svou činnost nepobírá od společnosti odměny.

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhla řádná valná hromada

    slaviator     před 10 lety 23.09.2014 10:50 |  
    0 0

    Snížení poctu členů dozorci rady se mi moc nelíbí

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      spino     před 10 lety 23.09.2014 10:59 |  
      0 0

      Stejně to byly většinou Řebíčkovy loutky - Hodač, Přeček atd.

  2. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Corfe     před 10 lety 23.09.2014 10:55 |  
    0 0

    Řešilo se nějak dlouhodobé neobsazení pozice generálního ředitele nebo tu funkci de facto vykonává Karol Kisel?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Barra     před 10 lety 23.09.2014 11:50 |  
      0 0

      Myslim, ze to neni vec ktera se resi na valne hromade, ze jde o vnitrni zalezitost klubu.

  3. Re: Proběhla řádná valná hromada

    spino     před 10 lety 23.09.2014 13:20 |  
    0 0

    https://www.facebook.com/131405206882684/photos/a.188571604499377.39029.131405206882684/794840650539133/?type=1&theater

    Včera také proběhlo setkání slávistů a bohemáků za Desítku pro domácí. Nadcházející volby budou pro osud obou klubů velice důležité.

    Pokud byste nám chtěli pomoci s roznášením letáků, vyvěšováním našich vlajek, nebo čímkoliv jiným, napište prosím do tohoto formuláře: http://desitkaprodomaci.cz/cz/kontakt

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      AlesJa     před 10 lety 23.09.2014 14:30 |  
      0 0

      přijde mi to jako Desítka pro bohemku :-/

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 10 lety 23.09.2014 14:49 |  
        0 0

        Předseda hnutí je slávista Jirka Vrba - ředitel komunikace ve Slavii, který je zároveň jedničkou na kandidátce. Na třetím místě je další slávista Lukáš Vala (Strašák), dále například Petr Pína - ředitel občanského sdružení Slavie (stará se o plavecký bazén a halové sporty), potom Daniel Kolman, ředitel futsalové Slavie, ale i řada dalších slávistů, kteří nejsou příliš známí. Je to víceméně vyvážené s tím, že hnutí aktuálně předsedá slávista Vrba.

        Pro Slavii je krom takových těch cílů s širším dopadem (příspěvky na mládež, sportovní koncepce Prahy 10) důležité, že Bohemka se nepřestěhuje do Edenu, že se bude dohlížet na machinace s Edenem a chátrající kulturní dům se promění v rodinný areál, jehož součástí bude slávistická síň slávy, po které tu už řadu let voláme.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Mac     před 10 lety 23.09.2014 14:55 |  
          0 0

          Až po napsání příspěvku níže jsem si přečetl tento. Taková kandidátka se mi samozřejmě líbí, ale ta minulá byla spíš Bohemácká. Bohužel nejsem z P10, jinak bych ji volil.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            spino     před 10 lety 23.09.2014 15:03 |  
            0 0

            To je dobře, že ti přijde dobrá. Tak na to nezapomeň upozornit kamarády z Prahy 10. Hlavně ať si vzpomenou, kdo s těmito tématy (záchrana Ďolíčku - a tím samotná Slavia v Edenu, příspěvky na sport atd.) přišel jako první, protože nyní před volbami se k tomu drze hlásí skoro všechny strany. Nejvíce mě zarazilo, když jsem si včera cestou do Edenu přečetl leták TOP09 a tam stálo, že chtějí zachránit Ďolíček! Ačkoliv v předchozích letech (vlastně i měsících) dělali všechno proto, aby byl zbourán a Bohemka hrála v Edenu.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Mac     před 10 lety 23.09.2014 14:50 |  
        0 0

        Souhlas. Nějak si nevzpomínám na nic, co by udělala pro Slavii.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 10 lety 23.09.2014 14:54 |  
          0 0

          Zvýšila příspěvky na mládež o statisíce!!!

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Mac     před 10 lety 23.09.2014 15:00 |  
            0 0

            To si vybavuju z hokeje, HC Slavia si to pochvalovala. Že to platí i na fotbal jsem nevěděl a už vůbec ne o tom, že to prosadila Desítka.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 10 lety 23.09.2014 15:05 |  
              0 0

              Hokejové Slavii to pomohlo asi nejvíce, protože není dlouhodobě v dobré finanční kondici a díky tomuhle mohla získat statut Akademie ČLSH (nikoliv díky panu Zoufalíkovi, který opět jen efektně zapózoval před fotografem s šekem).

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 10 lety 23.09.2014 14:58 |  
          0 0

          Mimochodem, zrovna nedávno mělo dojít k dalšímu kroku pro Slavii - zrušení poplatků ze vstupného http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=12246

          Ale Zoufalík, Richter a jejich spojenci to nakonec v rámci předvolebního vyřizování si účtů smetli ze stolu (navzdory prohlášení v koaliční smlouvě).

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Matysek     před 10 lety 23.09.2014 21:21 |  
      0 0

      Nevím nač podporovat DPD, když spolupracuje s gaunerem typu Passer a jeho hnutí Pro Prahu

      levná reklama typu dresy slaviaxhajduk pouze pro občany prahy 10, co platila radnice - to mi přišlo tak ubohé, jako reklama magistrátu na Hudečka... Kupovat si hlasy za erár, to by šlo všem...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 10 lety 23.09.2014 21:37 |  
        0 0

        Desítka pro domácí nemá na kandidátce jediného člena Passerova hnutí a nenechala si od něj nadiktovat nic z jeho programu!

        Ta spolupráce vznikla z toho důvodu, že peníze na sport z městských částí míří na magistrát a zpět se vrací jen zlomek. Desítka chce větší pravomoci pro jednotlivé městské části, aby mohla lépe užívat peníze pro své stanovené priority, ale nemá sílu rozjet celopražskou kampaň a kandidovat na magistrát, kde by tohle mohla změnit. Proto se musela spojit s Passerem, jehož hnutí jako jediné tohle slibuje ve svém programu.

        Navíc tím, že se dohodli DPD a Pro Prahu na spolupráci, odpadla na Praze 10 velká konkurence, protože milionové srdíčkové kampani by těžko Desítka pro domácí mohla konkurovat. ;)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 10 lety 23.09.2014 21:42 |  
        0 0

        K té reklamě - nevím, nebyl jsem tam, DPD k tomu vydala prohlášení, že jde o pomluvu. Nicméně jako pomstu se rozhodli někteří zastupitelé z řad koalice zablokovat vrácení ticketovného pro kluby, čímž třeba fotbalová Slavie přišla o několik milionů, tak si o tom udělej obrázek sám.

        Bohužel, jestli si někdo kupuje hlasy za erár, tak je to Zoufalík, který veškeré městské dary vztahuje na svou osobu (poslední příklad u hokejové Slavie). :(

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Matysek     před 10 lety 24.09.2014 03:09 |  
          0 0

          Začnu od konce, o jakou jde pomluvu? Dresy se rozdávaly na zápase SlaviexHajduk, znak prahy 10 tam jasně byl vidět a omezení pouze pro občany prahy 10 bylo známo. Dresy se dávaly ve fanshopu a tuším na facbooku TS bylo psáno že to je vše díky DPD...

          Ohledně spojení s Passerem... Výmluvy můžou být jaký chceš, ale prostředky poskytnuté na kampaň jsou jsou velmi lákavé. A pokud víš kolik to je (což nechci publikovat), myslím že sám přiznáš, že to hraje velkou roli. Pokud si četl celý jejich program jsou to všechno líbivá hesla bez reálného základu. Některé věty v programu Passerova Hnutí se dokonce negují ve dvou řádcích. Podle mého jsou to takové druhé VV s ještě větším populistickým nádechem... To že se s nimi DPD zapletla beru jako velkou chybu.

          To radši aby hrála Slávia na Strahově než mít zastavěnou Vidouli nebo Prokopák...

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            spino     před 10 lety 24.09.2014 09:53 |  
            0 0

            Desítka má transparentní účet, kde jsou finanční toky jasně ukázány.

            http://www.rb.cz/firemni-finance/transparentni-ucty/?tr_acc=vypis&account_number=1905189201

            Od Passerova hnutí tam žádný příspěvek není! DPD si hradí všechno sama od svých členů a sympatizantů. Jediná pomoc v kampani od Passera jsou asi 3-4 velké billboardy Hnutí Pro Prahu s Passerem a Vrbou (jako jedničkou DPD na Praze 10), ale tím to hasne.

            Program pana Passera jsem nečetl, protože je volit asi ze stejného důvodu jako ty nebudu, nicméně ty důvody toho řekněme "sňatku z rozumu" jsou podle mě logické. Hnutí pro Prahu tak nekandiduje na Praze 10, čímž DPD odpadla velká konkurence a DPD zase nemusí vynaložit miliony na kampaň na magistrát.

  4. Re: Proběhla řádná valná hromada

    jira123     před 10 lety 23.09.2014 15:48 |  
    0 0

    Je možný že lupeny na derby jsou skoro fuč ??Nebo do internetu neuvolnily skoro nic moc .Chtěl jsem někam do kotle a všude obsazeno

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      bedva (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 15:58 |  
      0 0

      Sever je už prej od včera vyprodanej. Ale jestli to, co je na Ticketportalu, je všechno, co je aktuálně v prodeji, nevim. Nějak chybí info.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        jira123     před 10 lety 23.09.2014 16:19 |  
        0 0

        Mně to přijde nějaké americké :) .Neřekl bych že bude už tolik prodáno .Asi nepustily vše do oběhu (doufám)

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 16:25 |  
          0 0

          mělo by to být tak jak píše kolega bedva nademnou

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            jira123     před 10 lety 23.09.2014 16:54 |  
            0 0

            Dostal jsem tuto odpověď :Sever je momentálně uplně plný. Je možné že se v příštích dnech uvolní
            nějaké rezervace klientů.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              bedva (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 17:18 |  
              0 0

              Na facebooku SKS se před chvílí objevila tahle zpráva: Na sobotní ‪#‎derby‬ zbývá posledních pár stovek vstupenek! Doporučujeme nákup ještě dnes! 282. #derby bude vyprodané!

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                alois_veliky (admin)     před 10 lety 23.09.2014 17:22 |  
                0 0

                To je bomba, moc se těším :) navíc beru poprvé na zápas přítelkyni, tak doufám, že atmosféra i předvedená hra dostatečně zapůsobí :)

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  bedva (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 17:29 |  
                  0 0

                  Taky se těšim a doufám že na Severu bude "párty" celejch 90 minut. :) Jen by mě zajmalo, jak to bylo s distribucí lístků na jih- prodávali se i pro nás Slávisty nebo to bylo celý pro tu rudou spodinu?

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 17:36 |  
                    0 0

                    Já se kluci hlavně obávám že tý rudý chátry bude mimo serveru na všech tribunách víc než dost. Vycejtili příležitost, takže musíme na 110% od první minuty na hřišti i v hledišti! A ono jim sklapne.

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      bedva (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 17:42 |  
                      0 0

                      Proto doufám, že se třeba nehledě na výsledek bude fandit furt až do konce, abysme neodevzdali vítězství v hledišti. Co se stane na hřišti je už pak na hráčích.

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 18:03 |  
                      0 0

                      Koupil jsem 15 lístku všechny prodám slávistům víc proto nemohu udělat :-)

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        hrros     před 10 lety 23.09.2014 19:04 |  
                        0 0

                        Kam je máš? Jeden bych koupil, pokud je volnej :-)

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        jira123     před 10 lety 23.09.2014 21:05 |  
                        0 0

                        čau , potřebuji dva lístky (Kam je máš ?? a co za ně )

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        jira123     před 10 lety 23.09.2014 21:07 |  
                        0 0

                        tel na mne je 606094989 , dva bych koupil .

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    bongor     před 10 lety 23.09.2014 20:22 |  
                    0 0

                    dneska se mě ptal jeden bezďák,jestli taky fandím sraltě.Zklamal jsem ho a tak
                    ode mě nechtěl ani tu pětku.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Eluin (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 20:18 |  
                  0 0

                  Nápodobně :). My jdeme do 228, tam jsem ještě nikdy nebyl (kupoval jsem až dnes...).

  5. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 16:28 |  
    0 0

    Možná někoho naštvu, ale mě je úplně ukradená Praha 10 a Desítka pro domácí! Fandím Slavii a mám docela velké výhrady k tomu, že si ji někdo bere jako berličku k politické kariéře! Vadí mi, že jsem v posledních týdnech četl víc rozhovorů se Strašákem, než z jakýmkoliv hráčem, trenérem nebo funkcionářem Slavie. A jsem toho názoru, že by si měl nejdřív udělat pořádek doma, t.j. na Tribuně Sever, kvůli níž má momentálně Slavia problémy. S trochou jízlivosti dodávám, že pro politické soupeře bude velmi snadné, poukázat na to, že do zastupitelstva chce člověk, který vede "chuligány" .
    Pro úplnost konstatuji, že nesnáším politiky napříč celým spektrem a tudíž s žádnou stranou nebo hnutím nesympatizuji. Jde mi jen o to, aby do předvolebních taškařic nebyla zatahována Slavia. A mohli byste si to odpustit i zde.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      spino     před 10 lety 23.09.2014 16:34 |  
      0 0

      Čekal jsem, že se ozveš v podobném duchu zrovna ty. Víc to komentovat nebudu.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 17:12 |  
        0 0

        To je dobře, že jsi to čekal. Tvé komentáře mi rozhodně chybět nebudou.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 17:32 |  
          0 0

          Můžeš mi prosim tě poslat odkazy na ty rozhovory se strašákem? Rád bych si je přečetl,díky.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 17:49 |  
            0 0

            To bohužel nemůžu, to by sis musel koupit noviny.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 18:26 |  
              0 0

              To je škoda,tak kdyby si zas nákej objevil tak dej kdyžtak vědět určitě jich bude ted před volbama víc než dost.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 18:33 |  
                0 0

                Očekáváš snad, že budu všechno skladovat týdny doma, aby sis to ty mohl někdy v budoucnu přečíst, nebo se snažíš o něco jiného, např. osočit mě ze lži? Čti denní tisk a dostaneš se k tomu sám. Jak pravil klasik: Nečteš a nevíš.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 18:51 |  
                  0 0

                  Nečil se pořád,jestli nechápeš co jsem psal tak budeš muset asi číst víc. Myslim že pro průměrně inteligentního člověka to srozumitelný bylo.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 18:58 |  
                    0 0

                    Pro mne to bylo docela srozumitelné, napsal jsem "v posledních týdnech" , takže moc nechápu, že po mě chce "průměrně inteligentní člověk" nějaké odkazy. "Průměrně inteligentnímu člověku" dojde, že není obvyklé něco takového skladovat. Ale dobrá, v Poločase k zápasu s Hajdukem jsou se Strašákem dokonce dva/!/ rozhovory, ten druhý je zcela jasné předvolební PR. V tisku si to ale opravdu budeš muset najít sám.

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 19:07 |  
                      0 0

                      Ten poločas mám přečtenej díky. Normálně jsem tě požádal jestli nemáš odkazy na ty rozhovory.Někdy si prostě člověk vybaví kde něco čet. Uplně stačilo říct nemám,nemusíš za vším hledat něco co tam není.

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 19:12 |  
                        0 0

                        OK, tak až něco najdu, ofotím to a dám to sem.

                        • Re: Proběhla řádná valná hromada

                          steev (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 19:15 |  
                          0 0

                          To budeš hodnej,díky.

                          • Re: Proběhla řádná valná hromada

                            spino     před 10 lety 23.09.2014 19:22 |  
                            0 0

                            Hlavně aby to nebyl rozhovor se Strašákem v nějakém konkurenčním plátku, který, jak už jsem nedávno upozornil, je schopen mírnix týrnix zveřejnit imaginární rozhovor o neexistujícím problému. ;)

                            PS: Pořád nevím, co se s tím Strašákem snaží Edward dokázat, ale jak už jsem uvedl, radši s ním o tomhle už diskutovat nebudu.

                            • Re: Proběhla řádná valná hromada

                              Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 19:25 |  
                              0 0

                              Nic se nesnažím dokázat, nejde primárně o Strašáka a kdyby to byl třeba Šmíca, tak to napíšu taky. Mám averzi vůči politice, je to absolutně nejhorší svinstvo a vadí mi, že někdo využívá Slavii k tomu, aby se prosadil v politice. Tím "Někým" nemám na mysli pouze Strašáka, ale všechny, kdo v předvolební kampani použili jméno Slavie.

                              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                spino     před 10 lety 23.09.2014 19:31 |  
                                0 0

                                Dej mi nějaký soukromý email, nebo jinou poštu, a já ti to vysvětlím, ať tím tady nezamoříme diskuzi.

                                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                  Edwardtheiron     před 10 lety 23.09.2014 19:35 |  
                                  0 0

                                  Promiň, ale já opravdu nestojím o žádné vysvětlení od tebe. To fakt ne. :-) A prosím, nevysvětluj to ani tady na stránkách.

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      bongor     před 10 lety 23.09.2014 20:18 |  
                      0 0

                      politika mě sere,většinou do ní lezou ti,co nechtějí pracovat ,nebo na něco smysluplnějšího nemají hlavu.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 18:01 |  
        0 0

        Tak hele v podstatě,ale má pravdu.Například ted zkorumpovaný politici se začali předhánět o to kdo a jak pomůže Čochtanovi s klokandírou nebejt před volbama tak neštěkne ani pes.No a strašák taky neví do čeho všeho by se sral,ač to co dokázal s TS je celkem obdivuhodné a nikdy v minulosti to tady nebylo.Jen si myslím, že mu to trochu stoupá do hlavy.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 10 lety 23.09.2014 18:10 |  
          0 0

          "zkorumpovaný politici se začali předhánět o to kdo a jak pomůže Čochtanovi s klokandírou nebejt před volbama tak neštěkne ani pes"

          No ale o tom to právě je! Z toho důvodu je potřeba tyto strany (mezi které Desítka pro domácí nepatří, protože ta chce pomoci Ďolíčku a Slavii už od začátku svého působení) ve volbách nevolit.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            slaviator     před 10 lety 23.09.2014 22:10 |  
            0 0

            Otázkou - tvrdou, ale pravdivou - je ale to, proč kurva kupovat za 120 milionu stadion pro pět tisíc diváků, za 150 mega ho muset zrekonstruovat a potom dvacet let pronajímat za jednu korunu s tím, ze opravy budou porad na majiteli?

            Co s tím maji co společného fanoušci Slavie? A co s tím maji co společného ti co fotbal nesledujou vůbec? A Praha 10 na to samozřejmě dostane peníze skrze pražský magistrát, Praha dostává na hlavu nejvíce peněz v republice - takže větší podíl než člověk z Prahy 10 na tom ma (při stejným příjmu a stejných odpocitatelnych polozkach) člověk z nějakého malého města někde v prdelakove..

            To ma Praha 10 tolik přebytečných prachu?

            Stejně jako u toho systému PROTI fanouškům co chce zavést FACR se pták i tady, to nejsou jiný věci, kam by ty peníze šly utopit? Co základní školy? Co hospic? Co oprava chodníku?

            Bohemka mela dost času na to třeba založit sbírku a stadion vykoupit svépomocí, mohli se složit fanousci, kdokoli... Nestalo se, tak holt zavřít krám a stěhovat se.

            Bohemka na tom místě není od začátku, stejně tak jako Sparta nezacinala na Letny nebo Slavie v Edenu... Ve světě je běžný, ze kluby jdou o kus dal. Baník Ostrava taky místo ve Slezské Ostravě bude hrát ve Vítkovich... Holt když Bohemka a její fanoušci se nedokazali slozit na vykoupeni stadionu sami, tak holt můžou jít do Štěrbohol na novej stadion nebo do nájmu na Žižkov nebo jinam.

            Městská část by vybrané daně mela rozhodne utrácet efektivněji než takto jak zamýšlí...

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 10 lety 23.09.2014 22:37 |  
              0 0

              1) Pokud by se někam měla Bohemka stěhovat, bylo by to jedině do Edenu. Řeči o Žižkovu jsou jen předvolební strašení. Jiný vyhovující stadion Bohemce postaven nebude a jediná varianta v tomto ohledu je Eden, zvlášť pod současnými majiteli, kteří by klidně nabídli jakoukoliv smlouvu, hlavně aby tam hrál ještě jeden klub a stadion tak neprodělával. A já se nechci dočkat opět toho, že budu v Edenu uzavřen na severu jako host, že bude slávistický sektor polepen a posprejován motivy konkurenčních klubů a že vnitřní prostory arény se budou přemalovávat na zeleno.

              2) Já osobně s Bohemkou soucítím, protože v Ďolíčku má zázemí, fanoušky, mládež atd. Pokud by se měl stadion zbourat, muselo by se vyřešit i tohle a kam s tím? Fanoušci nebudou chodit na Strahov, mládež nebude dojíždět přes celou Prahu bůh ví kam (už takhle část dojíždí do Uhříněvsi), a v momentě, kdy přijde i o svoje historické zázemí, přijde o svoji identitu.

              My jsme taky mohli zůstat na Strahově, z materiálního hlediska nám tam nic nechybělo. Přesto dala městská část značné peníze na výstavbu Edenu. Bohemka by si měla zasloužit stejnou šanci a tentokrát bez chyb (podvody KI).

              3) Já si myslím, že v současnosti už není pro sportovní fanoušky ve volbách téma rekonstrukce Ďolíčku - ANO/NE, protože pro Ďolíček jsou dneska skoro všechny strany. Je to smutné, ale je to tak. Jediná strana, o které vím, že stojí proti Ďolíčku je hnutí ANO pod vedením Radmily Kleslové, která mimochodem zrovna dneska na aktualne.cz úplně v klidu přiznala, že pracovala pro StB, takže tím by pro mě bylo ANO na Praze 10 nevolitelné. Důležité bude se rozhodnout, jestli budou zájemci o sport volit hnutí, které podporu Ďolíčku a další výhody v podobě milionových příspěvků pro Slavii požaduje od začátku své existence, nebo ostatní strany, které téma Ďolíček a sport vytáhnou pouze před volbami, jinak pro to nedělají nic.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                slaviator     před 10 lety 23.09.2014 22:52 |  
                0 0

                Pokud je pro Bohemku Dolicek důležitý, proč teda neusporadali mezi fanouskama sbírku? Me se vážně tohle dávání peněz do soukromých klubu nelíbí - a je jedno zda jde o Spartu, Bohemku nebo Slavii. Peníze z veřejného rozpočtu by měly jít do mládeže, ale rozhodne žádné kupování stadionu, žádné dotování A týmu a podobně...

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  spino     před 10 lety 23.09.2014 23:06 |  
                  0 0

                  Copak mohou fanoušci dát dohromady 100 milionů korun???

                  Naopak, fanoušci Bohemky dělají pro Ďolíček první poslední. Pořádají brigády, díky kterým opravují stadion a mimochodem udělali právě sbírku na vyhřívaný trávník, aby mohli hrát první ligu, což taky něco stálo. Určitě toho je víc, ale nejsem žádný expert na Bohémku, to se musíš zeptat někoho jiného.

                  Mně se taky financování sportu z veřejných peněz nelíbí, KROMĚ dvou výjimek. Tou první jsou peníze na mládež (proti tomu snad nelze nic namítat) a tou druhou vlastnictví stadionu, které jednak nemůžou kluby vlastnit díky složitým majetkovým vztahům někdy sahající až do hluboké minulosti, ale hlavně je potřeba říct, že stadion ve vlastnictví města může i městu vydělávat, protože se tam dají pořádat i jiné věci, než fotbal, včetně komerčních prostor atd.

                  Na co bychom se měli zaměřit a skoncovat s tím je spoluvlastnictví/podpora akciových sportovních společností. Třeba hokejové Kladno, které dostává od města 20 mega na A tým. Takže za veřejné peníze Jágr lanaří kvalitní profíky. Tohle už je hodně přes čáru. Zůstal bych u té mládeže a stadionů.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 23:13 |  
                    0 0

                    Je rozdil pokud pokud mesto do stadionu vstoupi (za symbolickou castku) a pak ho opravi a pokud do nejmusi investovat desitky milionu jenom na koupi..
                    Dale pak ano mesto na nem muze vydelat poradanim ruznych akci ale deje se tak skutecne? A i pokud se tak nekde deje musi mit nejdriv nejakou studii nebo podobne dokumenty kterou prokazou jestli a za jakych okolnosti je tato investice vyhodna a nestane se jen cernou dirou na penize. Jako se delaji treba u dopravnich stave studie proveditelnosti. Pokud vyjde ze staci usporadat tri akce rocne ktere se tam budou konat pak ok. Pokud se zjisti ze jich je potreba 20 a realnych je jich 7 tak je to problem. A pokud se neco takoveho vubec neudela tak je to zlocin..

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      spino     před 10 lety 24.09.2014 00:00 |  
                      0 0

                      Njn, ale bohužel v dnešní době už neznám příklad, kdy byl stadion velkoklubu věnován městu za symbolickou částku k opravení. Však jsi viděl, co se dělo s Bazaly, což je ještě horší příklad, protože Baník má kde hrát - ve Vítkovicích, kde se za městské peníze ten stadion staví. Bohemka nemá kde hrát.

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        Thane (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 00:06 |  
                        0 0

                        A to je prave absurdni..nevidim tedy nejmensi duvod proc ty penize do toho investovat..

                        • Re: Proběhla řádná valná hromada

                          spino     před 10 lety 24.09.2014 00:20 |  
                          0 0

                          Každý už zde uvedl logické argumenty pro a proti a je jen na nás, na jakou stranu se přikloníme.

                          Jen chci zopakovat to nejdůležitější - záchranu Ďolíčku má ve svém programu většina velkých stran a ta menšina je z různých důvodů, které jsem tady uvedl, obtížně volitelná, takže se nebavme o Ďolíčku, ale o tom, která strana si zaslouží naší podporu, i třeba vzhledem kvůli dalším tématům, jako je rekonstrukce chátrajícího kulturáku na dům pro rodiny se slávistickou síní slávy.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.09.2014 22:54 |  
                0 0

                Ja souhlasim se Slaviatorem. Obecne nechapu proc by mely mesta/mestske casti/kraje apod. podporovat profesionalni kluby. Jak psal Ludek Madl. Jak pomuze detem vybudovani vyhrivanyho hriste a osvetleni na hlavnim stadionu? Jsem fanda fotbalu, ale dokazu se presne vzit do kuze lidi co je fotbal nezajima nebo proste jen nechapou proc by ze svych penez meli platit takovou dardu a podporovat soukromy subjekt. Navic i vzhledem k tomu ze je pred volbama tak bych se velmi zajimal o castku za jakou se to ma udelat a jestli je skutecne adekvatni nebo neni..
                Jedninou podporu profesionalnich klubu vidim v podpore mladeze ktera stoji nemale penize..
                Opravte me jestli se pletu ale Praha 10 na stavbu stadionu v Edenu nedala vubec nic. Sverila penize KEy investements a ty za ne nekoupili dluhopisy E-side. Nepodporovala tedy stavbu stadionu i kdyz se nakonec muze stat (nechtene) jeho majitelem.
                Nechci aby se Bohemka presunula k nam, ale jsem pomerne zasadne i proti tomu aby se za verejne penize (obrovske) koupil stadion pro Bohemku. Jestli se nepletu tak pozemky vedle stadionu (v soucasnosti jakesi parkoviste) je prahy. Pokud chce investor neco postavit misto stadionu urcite mu to lze zakazat (pokud to tak neni) v uzemnim planu a nastroji s tim souvisejicimi. Maximalne bych tedy pozemky vymenil maximalne protoze hodnota stadionu je jaka pokud se na nem nebude moc hrat liga?

  6. jak koupit akcie?

    rudahvjezda     před 10 lety 23.09.2014 23:07 |  
    0 0

    Mel bych velky zajem koupit alespon jednu akcii SKS. Nevite prosim nekdo o tom, jak si tento sen splnit? Neprodavate nekdo...? :-) Moc diky za tipy.

    • Re: jak koupit akcie?

      Matysek     před 10 lety 24.09.2014 03:13 |  
      0 0

      takových nás je více... :)

  7. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Edwardtheiron     před 10 lety 24.09.2014 06:40 |  
    0 0

    UFFF !!!
    Tři dny před derby a tady se řeší politika a Klokandíra! Kde to jsme???
    Ze čtyřiašedesáti příspěvků, které tu v tuto chvíli jsou, je jich sedmnáct od Vocela, ovšem na vlákně, kde je řeč výhradně o derby, není od něj ani jeden.
    K politice už jsem se vyjádřil, teď krátce k Díře: Můžou si za to sami. Tihle nejchytřejší fanoušci, jak o sobě rádi mluví, skočili na špek lidem, kteří jim tvrdili, že jim Kapr krade stadion a sežrali to i s navijákem. Kapr, ať je jaký je, se Střížkovem ukázal, že chce dělat fotbal, na rozdíl od těch, co přišli před ním "zachránit" Bohemku. Teď se diví, že jim "zachránci" chtějí stadion zbourat. Dobře jim tak!
    Ale fakt už bychom se tady mohli věnovat Slavii a nadcházejícímu derby...

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      travel (přítel SN)     před 10 lety 24.09.2014 08:35 |  
      0 0

      Edwardtheirone,plně Tě chápu,ale já si myslím,že se nejedná jen o Bohemku,a to nejenom proto,že tam figuruje Jiří Vrba.Dokonce souhlasím se spinem,že Bohemka je na tom dobře,protože ať už vyhraje volby kdokoli (kromě ANO),tak Ďolíček zachrání.Takže by nás slávisty mělo zajímat,jak to na P 10 dopadne.Já pro to moc udělat nemohu ,protože tam nebydlím ,,ale zajímá mě to,promiň.
      A co se týče derby,neumím odhadnout,zda naši budou hrát jako proti plzni,nebo Bohemce.Zato mám dost velkou obavu z rozhodčích.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 10 lety 24.09.2014 09:59 |  
        0 0

        Jenže problém je právě ten, že ANO je největší favorit na vítězství ve volbách. A pokud si někde poslechneš názory Radmily Kleslové, tak nevím co chce podporovat, ale fotbal (jak na Slavii, tak na Bohemce) to určitě nebude. :(