O Slavii

Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

Oficiální web Slavie dnes zveřejnil informaci, podle které na klub přišlo oznámení Ministerstva vnitra ČR o zahájení správního řízení ve věci rozhodnutí o tom, že se domácí zápasy uskuteční bez účasti diváků.

"Důvodem je porušení zákona 115/2001 Sb. O podpoře sportu, § 7b ve spojení §10 zákona 500/2004 Sb. Správní řád v platném znění.

Slavii hrozí uzavření stadionu až na jeden rok

Usnesení se opírá o zprávu Policie ČR z derby, kde došlo k masivnímu odpálení pyrotechniky, jenž vedlo v 75. minutě k přerušení utkání. Zpráva ministerstva vnitra rovněž zmiňuje zapálení několika šál a vlajky se symboly AC Sparta Praha a opírá se i o předchozí tresty, udělené Slavii disciplinární komisí FAČR za divácké přestupky v předchozích zápasech této sezóny. Klubu hrozí uzavření hlediště stadionu na jeden zápas až jeden rok.

"Už delší dobu pozorujeme přísnější trend přístupu státních orgánů a orgánů FAČR k diváckým přestupkům na fotbalových stadionech, bohužel jsme to my, kdo dal k takovému podnětu nejvíc záminek, přestože na toto riziko fanoušky opakovaně upozorňujeme," říká ředitel komunikace Jiří Vrba.

"Na správní řízení se dobře připravíme a pro obhajobu Slavie uděláme maximum. Současně ale každému musí být jasné, že každý další přestupek v ochozech uvrhne Slavii do pekla. Nejbližší budoucnost klubu mají ve svých rukou fanoušci, těch problémů se nashromáždilo už příliš," doplňuje předseda představenstva Slavie Adam Řebíček."

Komentáře (158)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:10 |  
    0 0

    To je jednoznačně odveta Policie za to, jak jsme se mediálně ozvali za ten masakr na Čechově mostě.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:28 |  
      0 0

      Z mého pohledu je tvůj názor chybný.

  2. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Barra     před 10 lety 15.10.2014 17:17 |  
    0 0

    Cast fandu by si konecne mel vzit na vedomi slova Jiriho Vrby. Nebo ze by ten snad take brousil proti zajmum Slavie? Nekdy se mi zda, ze se prave umyslne provokuje ve snaze docilit toho, aby Slavie byla maximalne potrestana.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Tomski     před 10 lety 15.10.2014 17:22 |  
      0 0

      doufám, že si kotel tu pyrotechniku už odpustí...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 01:23 |  
        0 0

        To je zajimave, ze organum na svazu i u policajtu vadi jen Slavie...ze by zaujatost a zast, ze mame nejvetsi kotel v republice a moderni stadion? Zajimave, ze u jinych klubu se nic podobneho neresi...ze by pomsta za Pelta ven a pinda Damkova? Vzdyt je to pravda, je to korupcni dobytek, ktery skodi fotbalu, jdou krasne i s Berbrem ve stopach Kostala, vsechno jedna spartansko plzenska banda zlocincu fotbalu!

  3. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:26 |  
    0 0

    Tady je pro zájemce text zákona, o který se opírají. Netušil jsem, že taková pravomoc vůbec existuje:

    ZÁKON 115/2001 Sb. ze dne 28. února 2001 - o podpoře sportu

    § 7a - Povinnosti vlastníka nebo provozovatele sportovního zařízení

    (1) Vlastník sportovního zařízení (dále jen „vlastník“) nebo osoba oprávněná vlastníkem využít sportovní zařízení k uspořádání sportovního podniku (dále jen „provozovatel“) jsou povinni, je-li to nezbytné pro bezpečnost osob a majetku ve sportovním zařízení, přijmout potřebná opatření k zajištění pořádku v průběhu sportovního podniku a vydat a zveřejnit návštěvní řád, ve kterém podle místních podmínek stanoví zejména pravidla pro vstup návštěvníků a osob bezprostředně vykonávajících pořadatelskou službu ve sportovním zařízení.

    (2) Pokud je bezpečnost osob nebo majetku ve sportovním zařízení ohrožena závažným způsobem a přes veškerá opatření učiněná vlastníkem nebo provozovatelem nedojde k obnovení pokojného stavu, jsou vlastník a provozovatel povinni dát podnět k přerušení nebo k ukončení probíhajícího sportovního podniku a bez zbytečného odkladu požádat o spolupráci Policii České republiky.

    (3) Pokud ve sportovním zařízení dojde k závažnému ohrožení bezpečnosti osob nebo majetku v důsledku toho, že vlastník nebo provozovatel neučinil veškerá opatření a pokojný stav je nucena obnovit Policie České republiky, náleží Policii České republiky náhrada vynaložených nákladů.

    § 7b - Oprávnění Ministerstva vnitra

    (1) Pokud vlastník nebo provozovatel závažným způsobem poruší povinnost podle § 7a, může Ministerstvo vnitra na základě oznámení obecního úřadu nebo z vlastního podnětu rozhodnout o tom, že konkrétní sportovní podnik se uskuteční bez účasti návštěvníků, a to až na dobu 1 roku.

    (2) Na základě žádosti vlastníka nebo provozovatele může Ministerstvo vnitra rozhodnout o zkrácení doby podle odstavce 1, pokud vlastník nebo provozovatel prokáže, že přijal odpovídající opatření k zajištění bezpečnosti osob nebo majetku ve sportovním zařízení.

    § 7c - Kontrola

    (1) Ministerstvo vnitra vykonává kontrolu nad dodržováním podmínek stanovených v rozhodnutí vydaném podle § 7b.

    (2) Obecní úřad vykonává v přenesené působnosti kontrolu nad dodržováním povinností vlastníka nebo provozovatele podle § 7a.


    ZÁKON č. 500/2004 Sb. ze dne 24. června 2004 - správní řád

    § 10 - Věcná příslušnost

    Správní orgány jsou věcně příslušné jednat a rozhodovat ve věcech, které jim byly svěřeny zákonem nebo na základě zákona.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:37 |  
      0 0

      Vypadá to na konec pyrotechniky v ochozech, ale taky to může být takové velké BUBUBU od Policie. Myslím si, že to může být poměrně zajímavý právní proces.

      V textu zákona se píše, že Slavia jako pořadatel je povinna, je-li to nezbytné pro bezpečnost osob a majetku ve sportovním zařízení, přijmout potřebná opatření k zajištění pořádku v průběhu sportovního podniku a vydat a zveřejnit návštěvní řád.

      Tak návštěvní řád vydala a zveřejnila. Tady OK.

      Pak je otázkou, zda pyrotechnika ohrožuje bezpečnost osob a majetku...

      A ta podstatná, zda Slavia přijala potřebná opatření k zajištění pořádku... Co to přesně znamená? Jak se to hodnotí? Kdo to hodnotí?

      Myslím, že ten text zákona je dost vágní...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:41 |  
        0 0

        Nemluvě o tom, že v §7b se píše "Pokud vlastník nebo provozovatel závažným způsobem poruší povinnost podle § 7a". Dost pochybuji, že by se při derby dělo něco, kde by Slavia porušila svoje povinnosti "závažným způsobem"...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Slawek     před 10 lety 16.10.2014 09:40 |  
        0 0

        Konec pyrotechniky - já nechápu proč stále diskutujeme o pyrotechnice. Je zakázaná, tečka. Chodíte do ochozů kvůli několika čmoudíkům nebo ohýńkům ? Anebo kvůli fotbalu a Slávii ? Byl jsem na mnoha evropských stadionech a nikde, opakuji nikde jsem pyrotechnickou produkci neviděl. Ať už to bylo v Německu, v Anglii, ve Španělsku, prostě nikde. Snad jednou na AS Řím. Nikde nebyla touha po pyrotechnice větší než po fotbale. Čím to asi bude ? Stále existuje řada těch, kteří by Slávii nejraději zadupali do země. Její existence jim pije krev. A tihle lidé využijí každé záminky ke krokům, vedoucím k postupné likvidaci Slavie. A někteří nepoučitelní "bojovníci" jim v tom ještě bezděky pomáhají. Jsme vůbec schopni se nad tím zamyslet ?

  4. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    galapetr     před 10 lety 15.10.2014 17:32 |  
    0 0

    Bože můj to je vtip???Ministerstvo vnitra řeší přerušené derby,kvůli dýmu na Slavii??Hrozí rok bez diváků?Že neřešilo ministerstvo Ostravu?Tam by se podle toho nemělo hrát tak deset let,ne?Kdy se na Slavii stalo něco jako při zápase Ovy se Spartou?????A vůbec Adame, myslím si,že budoucnost Slavie má v rukou hlavně váš bratr a rozhodně né fanoušci,kteří několik let trpí a kvůli kterým rozhodně nehrozila Slavii druhá liga!!A vůbec ACAB!!!!

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      podol (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:43 |  
      0 0

      Ano, to je pravda. Kde řešilo MV zdemolované tribuny, krvavé rvačky, poškozené vlaky, rasistické urážky, zranění lidé..... u dalších klubů? Z fotbalu a FAČRu to prorůstá i jinam. Domnívám se, že je to pomsta za ty pokřiky. Ale to nic nemění na tom, že jsme jim
      jako příznivci Slavie dali hloupě záminku. Ač to bylo hodně lidem jasné. Teď snad jediné - už to neopakovat, jinak zlikvidují Slavii.
      Podol

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:43 |  
      0 0

      Přesně. Celou budoucnost Slavie má v rukou Řebíček.

      Už jen to, že se Slavií si vytírají zadnici všechny média, FAČR, disciplinárka, teď už i MV...

      K tomu děsné výsledky, hra...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        steev (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 17:51 |  
        0 0

        A co když to odpálí kotel hostů,to je přece uplně stejný. A nebo co když se pyro bude odpalovat jen venku,to postupně zavřou všechny stadiony? To bude lepší než Anglie,stadiony bez fanoušků to tu ještě nebylo.Proč neřešej jiný kluby? To je neskutečný!

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Tomski     před 10 lety 15.10.2014 18:05 |  
          0 0

          tak ideální bude, když nikdo už nic odpalovat nikde nebude !!!

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            steev (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:09 |  
            0 0

            No jasně :)

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Slawek     před 10 lety 16.10.2014 09:24 |  
        0 0

        Tak Řebíčkovi poraďte co by podle vás měl teď udělat. Jsem zvědav, co z vás vypadne. Teď je opravdu každá rada drahá. Řebíček sem ty idioty, kteří se o dnešní problémy zasloužili rozhodně nevodí. To spíš ten Platil....

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Travinho     před 10 lety 15.10.2014 22:07 |  
      0 0

      Ale to je mýlka, protože Baník se právě od té doby řeší.

  5. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    bramburek (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:05 |  
    0 0

    co se do toho serou i tyhle čůráci... fakt nemám slov

    jinak klub udělal nakonec rozumný řešení a permanentkáři ze severu budou mít na Jablonec na jižní tribunu vstup zdarma

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Slawek     před 10 lety 16.10.2014 09:19 |  
      0 0

      Tohle "rozumné řešení" bude disciplinárka považovat za výsměch a znovu přitvrdí. To nazvou znevážením trestu - pouhou
      výměnu severu za jih. Dráždíme hada bosou nohou. Všichni víme jak jsou lidé na těchto místech zákeřní a hlavně Slávii opravdově nenávidí.

  6. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    1rytir     před 10 lety 15.10.2014 18:06 |  
    0 0

    Je to tak nějak o něčem jiném, ale slavista byl v tom zapojen rovněž (viz hráče č.19):
    http://rusvesna.su/news/1413333065

  7. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:06 |  
    0 0

    Je to jen další bezprecedentní útok zkorumpovaných sráčů počínaje prasopsem konče nejmenovanými složkami na Slavii.Těžce to smrdi komunisticko-fašistickými metodami.Co udělali fanoušci chátry a chacharů za stovky průserů během let a v podstatě nic se nedělo.Pálení vlajek a šál našeho týmu jsem na cizích stadionech viděl desítky, mohl bych pokračovat s dýmem atd.Jen Slavii se vyhrožuje ročním zavřením stadionu.Napadaní fanoušků před jarním derby také nemá u nás obdoby.Když se ničil stadion u chacharů tak fízlové pomalu zdrhli s plnejma katatama.Viděl někdy někdo, že by fans chátry od policajtů takovou čočku jako my na tom mostě, já teda ne.Je to hnus velebnosti.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:15 |  
      0 0

      Je to výsledek toho, kam až jsme za Řebíčka nejen sportovně klesli. Dokážete si představit, že by si něco takového dovolili řešit s Křetínským (Sparta) nebo Pavlíkem (Plzeň)...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:34 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím,ale Aldu bych až tolik nevinil.Kdyby to tady neposrali po těch dvou titulech již tolikrát zminovaní lidé a my pokracovali v získávání titulů a účastí v LM tak by si to prostě ke Slavii nikdo nedovolil.Takto do nás kope kde který zkorumpovaný prase.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      bongor     před 10 lety 15.10.2014 23:19 |  
      0 0

      Co se nepovedlo bolševikům,to se nyní má podařit bolševikům ve všelijakých převlecích.Slavia je jim trnem v oku šedesát let.Tohle je jasná odveta za to,že jsme se ozvali po tom bezprecedentním zákroku před jarním derby a taky je to pod režií našeho milovaného cinklouše.Jenomže pane režisere,viděl jste určitě záběry ze stadionu Slovanu B.V nich byla i je odpověď pro takové jako jste vy.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Slawek     před 10 lety 16.10.2014 09:12 |  
        0 0

        Přesné !!!

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Kactus     před 10 lety 16.10.2014 19:31 |  
        0 0

        jo, je to jenom policejni sikana. uz jim nestaci honit kazdeho radniho, nebo ridice za 55km/h, musi ukazat moc i tady. a na koho jineho nez na nas?

  8. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    PetCC     před 10 lety 15.10.2014 18:12 |  
    0 0

    Hlavně si tu zase hezky postěžujte, jak nám všichni ubližujou.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:24 |  
      0 0

      +1
      Děláme bordel, ale za všechny trable můžou jiní, ať už je to Pelta, FAČR, Řebíček, atd. atd. Děláme bordel, ale ostatní dělají bordel ještě větší, takže jsme vlastně v právu a koneckonců, Řebíček si to zaslouží. To jsou teda názory. Ach jo, kam jsme se to dostali??? :(

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:26 |  
        0 0

        No vy dva jste se teda hledali, až jste se našli...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:40 |  
        0 0

        Kecáš kraviny ,spíš se bavíme o tom že se všem neměří stejným metrem, jak říkám chátra a chachar by měli mít stadiony zavřený imrvére.My jsme si nikdy například málem nepřizabili vlastního sběrače míčů dělobuchem.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          LordEdmund     před 10 lety 15.10.2014 18:46 |  
          0 0

          Trošku s nadsázkou :-))Co čekat od skupiny odborníků, kde to řídí člověk který se jmenuje Chovanec, studoval práva v Plzni a radí mu sparťanský policajt Platil :-))

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            galapetr     před 10 lety 15.10.2014 18:52 |  
            0 0

            -))))))))

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:52 |  
          0 0

          vlk30: tohle nezpochybňuji. Vím, že se neměří stejným metrem a vím, že Sparta i Ostrava jsou na tom ještě hůř a zdaleka jsme se jim nepřiblížili. Osobně si taky myslím, že MV potřebuje ukázat, že s pyrotechnikou, dýmovnicemi a občasnými excesy na stadionech už konečně chce něco dělat. Předpokládám, že je to víceméně na společenskou a mediální objednávku a Slavia si prostě naběhla jako první. :/
          Ale přece nemůžu porušovat pravidla jen proto, že je porušuje i někdo jiný, byť závažnějším způsobem.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:13 |  
            0 0

            Mimo poslední není tedy mezi námi sporu.No a ještě si MV bude honit politické body s tím jak tvrdě postupují proti těm chuligánům.Kdyby stejně tak postupovali proti těm lidem kteří žijí v Monacu nebo u moře v Jugošce či bývalým politikům kteří se nám smějí do držky a žijou si jak prasata v žitě.Je prostě jednoduší si honit triko a své mindráky na Slavii.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:26 |  
              0 0

              Ale to se shodneme, o tom žádná. Tedy... až na to poslední. A už se těším, až zavřou toaLetnou.
              Jinak nemůžeš míchat ministerstvo vnitra, Policii ČR, Správu kriminální policie a vyšetřování, PMJ a různé další specializované útvary. Vím, že to v očích mnoha lidí je to samé, ale každý má jiné kompetence - takže Rittiga míchat se Slavií dost dobře není možné.

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                slaviator     před 10 lety 15.10.2014 20:55 |  
                0 0

                Podpis a razitko... 100% souhlas

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 22:20 |  
                0 0

                Patří to pod MV ? Prostě jedna pakáž zkorumpovaná,jinak je jasný že to řeší jiné a jiné složky.

                • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                  slaviator     před 10 lety 15.10.2014 23:04 |  
                  0 0

                  Hovno zkorumpovana pakaz, podekuj panu Platilovi který toto inicioval...!

  9. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 18:21 |  
    0 0

    Zjevně Policii nestačí vysvětlené, že to bylo špatně načasované...

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      LordEdmund     před 10 lety 15.10.2014 18:32 |  
      0 0

      Policii a Ministerstvu Vnitra to bylo vždycky jedno. Tohle bude nějaká špinavá hra kolem prodeje Slavie a stadionu. Snad se naše vedení konečně pohne a začne na základě záznamů z kamer trestat konkrétní viníky a ne nesmyslně všechny fanoušky.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      slaviator     před 10 lety 15.10.2014 21:38 |  
      0 0

      Stezuj si panu Platilovi...

  10. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Lunaris     před 10 lety 15.10.2014 18:24 |  
    0 0

    Je to samozřejmě celé přehnané, bohužel ale trend je teď takový. Ani bych se nedivil, kdyby tomu předcházelo nějaké udání, tudíž MV prostě musí začít konat. Až bude do kotle chodit tolik lidí, co v Příbrami, tak nám bude hej.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Tomski     před 10 lety 15.10.2014 18:28 |  
      0 0

      kdo má Slávii rád, ten k tomu nepotřebuje pyrotechniku...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Kontrapunkt     před 10 lety 15.10.2014 18:31 |  
        0 0

        Taky nejsem příznivcem podobných projevů. Na druhou stranu, jak už tu někdo psal, vůči Křetinského Spartě by si toto lidi z MV asi nedovolili.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        steev (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:32 |  
        0 0

        No jistě!!! :D

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Tomski     před 10 lety 15.10.2014 18:36 |  
          0 0

          ty máš rád pyrotechniku a používáš jí v Edenu ?

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            steev (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:57 |  
            0 0

            To víš že mám pyro rád,ty ne? Ale od dob Strahova už nic neodpaluju,navíc už nejsem nejmladší tak by to možná vypadalo trochu divně.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              Tomski     před 10 lety 16.10.2014 00:48 |  
              0 0

              nikoho nesoudím...když jsem chodil na Strahov do kotle, tak jsem k tomu vůbec netíhl...v Edenu mi to vadí čím dál tím víc...já i když hrajeme špatně, tak tam chodím kvůli fotbalu...

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                steev (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 08:22 |  
                0 0

                To je dobre.

  11. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    spino     před 10 lety 15.10.2014 18:30 |  
    0 0

    Utužování policejního režimu na fotbalových stadionech pod vedením triumvirátu Chovanec-Chládek-Platil pokračuje.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 18:36 |  
      0 0

      Když si sami nabíháme na vidle, tak čemu se pořád divíš? Nebo máš snad jiný návrh, mladý pane?

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Barra     před 10 lety 15.10.2014 20:12 |  
        0 0

        Samozrejme souhlas.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 10:27 |  
      0 0

      Konečně.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 19:32 |  
      0 0

      Jj, je to funkční :(((
      30.min - 2-0 pro Barcelonu

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 19:41 |  
        0 0

        Hm, taky koukám. Škoda...

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 19:48 |  
          0 0

          Holkám to dneska moc nejde, samá nepřesnost, škoda.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 20:07 |  
            0 0

            Nejde, ale nevadí, ostudu neudělaly. Ovšem teď koukám, že sparťanky dovedly zápas s Lotyškami do prodloužení. S kurzem 1.07 na výhru to asi celkem ostuda je.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 20:15 |  
              0 0

              Taková slávistická klasika, máme dvě velké šance a výsledkem je gól v naší síti. :-(

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:15 |  
              0 0

              57.min 3-0
              Sparťankám přeju postup, snad to nejsou všechno holky Švejdíkovy

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 20:28 |  
                0 0

                Ničemu co se jmenuje Sparta postup nepřeju. :-)

                • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                  knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:33 |  
                  0 0

                  Copak ty nejsi Edward - Červenobílý gentleman? :)
                  Holky asi nedají ani ten jeden :(

                  • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                    Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 20:46 |  
                    0 0

                    Jak jde o Spartu, odhazuji masku gentlemana. :-) A končí! V páté sérii nedala Lotyška, ale sparťanka taky ne. Hned následující zase nedaly a Lotyška jo.

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:33 |  
                0 0

                Tak to jsi asi na špatným webu... :D

                • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                  knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 21:00 |  
                  0 0

                  No, na sparťanský web nepůjdu :))

  12. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Borris     před 10 lety 15.10.2014 20:25 |  
    0 0

    Takže to vypadá na pěknou rejži. Vlastně stačí jeden ten dementní čmoudík nebo jakýkoliv sebemenší problém a jdeme ke dnu. A bohužel nevěřím že se to uhlidá. Stačí jeden blbeček a je vymalováno. Zrovna teď nedávno jsem si vzpomněl na to, jak potom co se otevřel Eden, tak se na TS vůbec žádná pyrotechnika během domácích zápasů pěkně dlouho nepoužívala a pískalo se na všechny fanoušky hostů, kteří v Edenu pyrotechniku vytáhli. Kde asi nastal ten zlom. Každopádně tenhle nůž co teď máme na krku, to není moc dobrý.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Nosorozec     před 10 lety 15.10.2014 21:37 |  
      0 0

      Docela se obávám, aby nepřišel nějakej rudej zapálit do Edenu dýmovnice, aby nám zavařil...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 23:06 |  
        0 0

        Není třeba, však on to ochotně udělá nějaký slávista

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Nosorozec     před 10 lety 15.10.2014 23:57 |  
          0 0

          Jsem každopádně zvědavej jak to dopadne. Nedokážu si představit, že by nám na půl roku zavřeli stadion...

  13. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 20:25 |  
    0 0

    Tak tohle není jen tak, tady se někomu muselo provést něco hodně zlého aby se přerušeným zápasem kvůli pyrotechnice zabývalo MV a hrozilo takto drastickýma sankcema. Je to na popud policie, tady vydím souvislost s tím co se dělo na Čechově mostě a hlavně tím, že Slavia se za své fans postavila a fans teď vedou proti policii soudní při.
    Ale jistě největší zásluhu na tomhle má pan Platil a jeho dostaveníčka s panem ministrem... myslím, že Salvia nezůstane sama v této šikaně. Jen si trofuám říct, že dopadne určitě hůř než Sparta nebo Plzeň. Ovšem Ostravíků je mi líto už teď ti to schytaj s náme nejvíc to je mi jasný...
    Ale to že je SKS první, tam mi nikdo souvislost s tím, že Platil nás (fanoušky Slavie) fakt nemá rád a policie jakbysmet, rozhodně bude.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 21:16 |  
      0 0

      Steve, promiň, ale trochu mi to připomíná ten známý aforismus, něco ve smyslu "Každá složitá situace má na první pohled velmi jednoduché vysvětlení. A většinou špatné."
      Myslím, že třeba na fačru si řekli "a dost!", ještě jeden případ a řízneme do toho. Možná o tom věděly i kluby, možná ne. A pak se prostě čekalo, kdo bude první. Možná by to o víkendu potkalo další stadiony. A jsem zvědavý, co se stane, když se někde objeví další pyrotechnika.
      Osobně si myslím, že celá záležitost vyprchá uděláním BUBUBU a je to naposledy nebo uzavřením Edenu na max.1-2 zápasy. ALe s tím, že příště to už fakt bude radikální řez, třeba na 3-5 zápasů.
      Fotbal potřebuje zlepšit image, málokomu se chce spojovat svoje jméno s bordelem a dýmovnicemi. Můžeme si tady notovat, kdo vlastně ku.wí "dobré jméno fotbalu a Synot ligy", ale nic s tím nezměníme.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 07:31 |  
        0 0

        to se neomlouvej, je to jen muj pohled na věc. Netvrdím, že je to absolutní pravda. Třeba jsem uplně mimo, třeba tam nějaký vliv byl. Každopádně první a zatím jediná vyšetřovaná na MV je Slavia. A fanoušci Slavie nejsou oblíbení u PČR a jak podotkl slaviator ani u Platila. A teď se objevila příležitost jak jim to a celkově klubu osladit. Jasně nemusí to být ten důvod ale alespoň pár procent tak třeba roli hraje :)

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 07:32 |  
        0 0

        A nebo je to třeba extra simply. Chovanec našel zalíbení v železné lady a derby bylo jen první a další budou následovat. Třeba hned příští týden budou vyšetřovat Slovácko....

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      slaviator     před 10 lety 15.10.2014 21:27 |  
      0 0

      Ne, tím Cechovym mostem to není, pokud vim tak si to i par policajtů diky GIBSu odskakalo (takoví ti pěšáci co to někdy hodně prehnali), ale tohle je na popud našeho milovaného pana Platila...

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 12:06 |  
        0 0

        No tak tim spíš ne? My do nich oni zase uskodej nam. Zpravu psala policie takže je mi jasné že vyzněla tak, že se tam delo příšerný peklo a bez zranění to skončil jen nneuvěřitelnou náhodou. Nejak mi prostě nejde do hlavy aby vnitro resilo par dymovnic na stadionu. Ještě jsem chapal tu Ostravu na jaře ale to bylo něco jiného tam se to fak pioralo a byl kolem toho prisernej humbuk v médiích. Tam bylo treba ukázat ze se neco dělá. Ale pi derby byl humbuk jen na naší diskusi a z ni vycucanej článek na isportu. To vše.
        Platil si jistě taky prisadil a jeste prusadi. Jeho laska k fans a zejmena k tem našim je jasná...

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Slawek     před 10 lety 16.10.2014 09:06 |  
      0 0

      Konečně trefa !!!

  14. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    tantalos     před 10 lety 15.10.2014 21:07 |  
    0 0

    Ministerstvo vnitra vede Plzeňák a socdemák Chovanec. Je charakteristické, že "plzeňský fotbalový zázrak" se odehrál v době, kdy tam Chovanec dělal hejtmana. Bylo by zajímavé rozkrýt vazby mezi kamarády z oposmlouvy Paclíkem a Chovancem - například ochotu Chovance podporovat Paclíkovy stavební ambice při modernizaci Štruncových sadů. Jaké jsou asi vazby mezi socdemáckým ministrem a Berbrem?
    Mám takový pocit, že tady socdemáčtí soudruzi podnikají cosi hodně smradlavého - viz socdemácká předvolební kampaň proti Edenu.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      tantalos     před 10 lety 15.10.2014 21:09 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že by si Slavia měla stěžovat u soudů, včetně mezinárodních na to, jak české vnitro ignoruje antisemitské výpady proti Slavii. Že by Sobotka vyhlásil válku Židům?

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        slaviator     před 10 lety 15.10.2014 21:35 |  
        0 0

        Jaka aktivní legitimace umožňuje si stezovat u mezinárodních soudu? A u jakých?

        A jaká aktivní legitimace to umožňuje Slavii jako právnické osobě si stěžovat (!?!?) u vnitrostátních soudu? Jestli mas pocit ze je porušován trestní zákoník tak klidně můžeš podat trestní oznámení....

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 21:49 |  
      0 0

      Tohle je teda děsný hnuj, raději se dvakrát zamyslet,než napsat podobný shit.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        tantalos     před 10 lety 15.10.2014 22:45 |  
        0 0

        Není to shit. Uvědom si, že zatímco ministerstvo vnitra zcela ignoruje páchání trestného činu - a to rasistická hesla sparťanů jsou - zabývá se použitím pyrotechniky zcela běžné například při oslavách Silvestra. Jaký zákon zakazuje pyrotechniku? Rasismus zakazuje Ústava ČR
        Fakt je, že Chovanec se na utkáních Plzně profiloval a bylo by zajímavé zjistit, zda opravdu seděl v jedné lóži s Berbrem. O původu Paclíkova bohatství ví každý.
        Navíc se Sobotka a socdemáci vůbec před volbami naváželi do Slavie. Závěr, že zatímco antisemitismus je tolerován špičkovým politikem soc-dem, konkrétní důkazy toho, že AŘ chystá něco špinavého Sobotka nepřinesl.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          slaviator     před 10 lety 15.10.2014 23:07 |  
          0 0

          Pletes si rasismus a antisemitismus, to za a)... A za b) na Silvestra je co se týče delobuchu výjimka, jinak odpalování je během roku zakazeane... A za c) tohle řeší úplně jine předpisy a pyro je na stadionech zakázané

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          bongor     před 10 lety 15.10.2014 23:29 |  
          0 0

          Tantal má pravdu,ať už věci nazývá právnickou terminologií nebo ne,každý nemá právnické vzdělání a ani se to od běžných občanů nevyžaduje.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          travel (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 07:21 |  
          0 0

          Nevím tantalosi,možná mi něco uniklo,ale pokud vím ,tak Sobotka řekl,že snahou soc. dom. bude,aby sportovní areál v Edenu zůstal a že nebudou podporovat developery.Dovolím si jednu úvahu. Zatím jsem tu četl ,co se týče MV pouze jméno min. Chovance.Ale co takhle policejní president T. Tuhý. Někdo psal,že se Baník řeší,ale co když chce ,aby se pozornost soustředila na Slavii.Pokud vím,tak vystudoval Filosofickou fakultu Ostravské university.Kdo mu je bližší Baník,či Slavia?No nic,to byla jen taková úvaha.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 07:45 |  
            0 0

            Tebou jmenovaný je taky pěknej prezent,stačilo mě pár jeho vyjádření v TV,bohužel mě připomíná arogantníno socialistického fízla.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Kactus     před 10 lety 16.10.2014 20:15 |  
          0 0

          pyrotechnika se muze odpalovat "beztrestne" pouze na silvestra, jinak to musis ohlasit myslim na prislusnem mestskem urade kde to chces odpalovat.

  15. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    quelhar (admin)     před 10 lety 15.10.2014 21:50 |  
    0 0

    Diskuze o trestu smrti byla výživná, bohatá a také časově omezená... Díky za pochopení.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Edwardtheiron     před 10 lety 15.10.2014 21:51 |  
      0 0

      Rovněž děkuji. :-)

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 22:26 |  
      0 0

      Požaduji trest smrti pro fačr a proto chci jeho obnovebí :-)))))

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 22:27 |  
      0 0

      a já se do ní zrovna chtěl mohutně zapojit, sbíral jsem po netu informace - a co teď s nimi? .-)

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 10:31 |  
      0 0

      ..a já to nečetl. Škoda, to zas muselo být peklo.

  16. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Barra     před 10 lety 15.10.2014 22:48 |  
    0 0

    OT Pri zapase Bosna-Herzegovina proti Belgii jeceli oba tabory fandu jako o zivot, po zapase si navzajem s respektem zatleskali, a pak vyuzili sluzby security aby si vymenili saly jako suveniry. Jako rozdil s Srbskem-Albanii. Uefa se bude pripadem zabyvat 23 rijna, doufam ze mozny trest pro Bekima Balaje, ktery by celkem aktivni, nebude mit vliv na Slavii.

    http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2090364/2014/10/15/Fans-Duivels-tonen-hoe-het-wel-moet-sjaals-wisselen-met-Bosniers.dhtml

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 23:04 |  
      0 0

      myslím, že jakýkoliv možný trest pro Bekima Balaje vliv na Slavii mít nebude, protože Bekim Balaj je ve Slavii v podstatě nulový ;-)

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Woltaire     před 10 lety 15.10.2014 23:12 |  
        0 0

        Tak nemůžeš srovnávat nesrovnatelné, tam nešlo vůbec o fotbal Barro... :( Z toho incidentu mi bylo smutno.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Barra     před 10 lety 15.10.2014 23:21 |  
          0 0

          Mas samozrejme pravdu, co zacalo fotbalem koncilo ostudne. Hruza a des. Jinak poznamenal Platini, ze na tom dronu visela nastesti jen vlajka, mohl prinest take bombu do stadionu a mit pri odpaleni tisice obeti.

          Ale presto se mi akce fandu Bosny a Belgie libi. Mozna jsem stara skola, ale tak si predstavuji fandeni.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            jesperx     před 10 lety 16.10.2014 07:40 |  
            0 0

            Máslo na hlavě mají obě strany, ale nápad s dronem nesoucím vlajku Velké Albánie nemůže pocházet z hlavy zdravého člověka...

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            Dobi     před 10 lety 16.10.2014 07:41 |  
            0 0

            Jako jugofil musím uznat, jak se BiH zvedla fotbalově. Je to jednotící prvek mezi 3 etnickými skupinami (muslimští Bošnjaci, Chorvati a Srbové)! A co se týká incidentu s Albánci? Zase jen politika a její nevhodná aplikace!
            Kde byli všichni ti humanitárové, když Arkanovy velkosrbské soldatesky vyvražďovaly Vukovar (třeba vytáhli nemocnici a na Ovčaře je postříleli), nemluvě o Srebrenici či Goražde? Ale když šlo o Kosovo, hned startovala letadla. A odnášeli to prostí lidé, i ti slušní Srbové, kterých je naprostá většina - viděl jsem třeba zničené mosty v Novem Sadu nebo škody v Bělehradě! Hold humanita naruby!

  17. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 15.10.2014 23:13 |  
    0 0

    Stejně mi to přijde všechno nějaké divné. Je absurdní, aby Ministerstvo vnitra řešilo nějaké čmoudíky na stadionu. Pochopil bych, kdyby se to každý víkend na stadionu řezalo, spoustu zraněných, zničený majetek a oni museli každý víkend na stadionu zasahovat. Ale kvůli pyrotechnice mi to přijde směšné. Tohle bude nějaká vyšší hra nebo mediální groteska, jak se bojuje proti chuligánům... Z právního hlediska to nemůžou myslet vážně a má to jen chabou oporu. Vždyť i v tom zákoně se píše o ZÁVAŽNÉM ohrožení majetku nebo bezpečnosti osob, což je pyrotechnika stěží, navíc by mělo jít prakticky o situaci, kdy by měla zasahovat Policie na stadionu, což taky vůbec neodpovídá skutkům, o které by se mělo jednat. Podle mě jde o mediální prezentaci boje proti fanouškům. Takové mediální bububu a honění trika. Je zcela směšné, že by třeba zakázali vstup diváků na půlku sezóny. Myslím si, že by se Slavie odvolala a při soudním sporu stěží prohrála. Tady opravdu o žádná závažná porušení povinností nejde. Bohužel jde o získání politických bodů a k tomu je jim Slavia dobrá.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      bongor     před 10 lety 15.10.2014 23:34 |  
      0 0

      Nemáme opory na těch správných místech a tohle všechno jsou důsledky.Když se chce někdo ukázat,tak ukazuje jak zatočil se Slavií.To jsou všechno plusové body,protože potěší většinu,jsme v defenzivě to nikoliv pouze na hřišti.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Barra     před 10 lety 15.10.2014 23:45 |  
        0 0

        Ahoj Bongore. Presto bych konstatovaji a varovani Jiriho Vrby nebral na lehkou vahu. Az moc casto se Slavie posledni dobu objevuje v negativnim svetle. Kdyz uz i trener dva krat za sebou se postavi proti fandum, nebude asi vse v poradku.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          bongor     před 10 lety 16.10.2014 21:41 |  
          0 0

          Ahoj Barro,samozřejmě tohle chápu,ale přečti si jestli můžeš dnešní teletext tv prima.Tam to pan redaktor,jeden z mála,který to námi myslí dobře píše, jako by mi to opisoval z mých poznámek.Napíšu to volně:Slavia nemá ve FaČR odpovídající lobby tak si z ní tihle nazdárkové udělali onuci.Samozřejmě,že nějaké hlouposti z naší strany eviduji,ale je to čajíček ve srovnání třeba s rudochy,ale i dalšími fandy.
          Sice vždy platilo,co je dovoleno pánovi,není dovoleno oslovi.Ale já se necítím být oslem.Nevidím důvod proč za něco co je naprosto běžné na jiných stadionech bychom my měli být trestáni,dokonce zavřením hřiště.Vím,že bohužel jsme bezprávním státem,setkávám se s tím často,ale taková masa lidí jakou jsme my,slávisti by si tohle nemusela dát beztrestně líbit.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        golux     před 10 lety 16.10.2014 00:00 |  
        0 0

        Ano, nemáme oporu na těch "správných" místech. A když se tu před volbami řešila podpora strany lobbující za zájmy Slavie, tak se "moralisté" mohli zbláznit. Nicméně, dýmovnice a petardy na stadion nepatří a za to rozhodně nemůže Řebíček, ale někdo úplně jiný. A brečet tady, že kdyby byl u vesla někdo jako Křetínský, tak že by si to nikdo vůči Slavii nedovolil, to by mělo naše pseudomoralisty také nadzdvihnout. Čím asi by tento pán zajistil tuto beztrestnost? Penězi, kontakty?

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      honza1947     před 10 lety 16.10.2014 00:35 |  
      0 0

      No, MartineH, když máš pocit, že použití pyrotechniky v davu není ohrožením zdraví, tak bys měl vědět, že při hoření světelné pyrotechniky vzniká teplota až 1.000 stupňů Celsia. Případný takový oharek Ti vypálí díru do těla až na kost, vypálí oko, a pod. O možných materiálních škodách v tom srovnání ani nemá cenu hovořit.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 07:38 |  
        0 0

        ohárek vypálí díru do těla až na kost? CO? Při Hajduku jsem stál do půl těla a padaly na mě desítky ohárků od vedlejšího bengálu a žádnou díru v těle nemám....

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        wimpy     před 10 lety 16.10.2014 10:15 |  
        0 0

        Potom nepochopím, jak je možné, že je určitý druh pyrotechniky volně v prodeji, když je tak nebezpečný. :-)

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Barra     před 10 lety 16.10.2014 10:37 |  
          0 0

          Benzin a zapalky, strychnin, noze a dyky a sto a jedna jinych nebezpecnych latek/predmetu jsou take volne prodejne. Jsem v tech vecich laik, ale predpokladam ze volny prodej neni meritko k tomu, aby se dalo rict jestli neco je nebezpecne, ci nikoliv. Nasel jsem vyhlasku 174 Ceskeho banskeho uradu ze dne 16.brezna 1992 o pyrotechnickych vyrobcich, podle ktere dymovnice, bengalske ohne, rimske svice atd se nesmi pouzivat v blizkosti nemocnic, detskych zarizeni, skol a pri sportovnich akci. Proc? Jen aby nastvaly fandy fotbalu? Anebo ma to svoji opravnenou logiku?

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            wimpy     před 10 lety 16.10.2014 10:45 |  
            0 0

            Míra té logiky je samozřejmě věcí diskuze. Když mluvíme o v ruce drženém a neházeném pyru, chybí mi ty důkazy o nebezpečnosti, totiž ty zástupy zraněných. Osobně se mi podobné efekty na fotbale líbí, ale netvrdím, že jsou pro atmosféru nutné. Nicméně zátahy proti němu považuji za přehnané a směřující k takovému zakonem pojatému fandění, o které nestojím. Pokud k tomu budeme přistupouvat, jak tu bylo několikrát zmíněno, totiž "pyro je zakázáno a dost", co bude následovat? Budeme v sektorech povinně sedět? Vždyť je to přece jasné, máme tam sedačky a lístky přece jsou na místa k sezení...

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              doctorex (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 11:09 |  
              0 0

              Já nevím, co je na tom přehnaného. Mluví se o tom roky, roky se to řeší, roky je to zakázané a teď se někdo diví, že už ministerstvu došla trpělivost? Jako nemyslím si, že by nám zavřeli stadion nebo něco podobného, ale že je to spíš taková poslední výstraha.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 11:30 |  
              0 0

              správně, wimpy, zákony, které ti nevoní, není třeba dodržovat... au

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                wimpy     před 10 lety 16.10.2014 14:10 |  
                0 0

                Věř mi, že jsem zkoušel i tu "správnou cestu" (v jiných případech), totiž oslovovat své poslance, aby hloupé zákony změnili. Nefunguje to, dokonce ani tehdy, když mi dávají za pravdu.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 12:09 |  
              0 0

              To jsem rád, že sis taky našel cestu sem. Už mi tady někdo, kdo všechno ví, všude byl a od všeho má klíče, chyběl. :-)
              Zaujala mě ta věta, že :budeme povinně sedět." Ano, budeme. Když budou chtít a když jim k tomu dáme záminku. Zatím nám to nikdo nezakazuje, ale každý další malér přispěje k tomu, že budeme povinně sedět, že bude adresný ticketing a že třeba budeme odevzdávat biometrické údaje. A nestraš tím, že v takovém případě nebudeš chodit. Budou chodit jiní. V Anglii byly problémy nesrovnatelné s našimi ohníčkovími blbinkami, proto to tam vypadá, jak to vypadá. Ale dokázali dostat ze stadionů opravdu problémovou skupinu lidí a i dnes mají stadiony plné. Myslíš, že u nás to nedokážou? Zvlášť, když tady návštěvy nikdy nebyly bůhví jaké? Uvědom si, že oni jsou ti, kdo určují pravidla! Když budeš někde na plácku pořádat hospodský turnaj, určíš si pravidla ty, tady jsou to oni a nedá se nad tím diskutovat. A protože jim, o tom jsem přesvědčen, nejde o bezpečnost na stadionech, ale o vlastní moc a kontrolu fanoušků, tak neexistuje ani žádná možnost dohody. S každým dalším malérem utáhnou šrouby, protože vědí, že pořád existuje a bude existovat daleko víc lidí, kteří /v našem případě/ fandí Slavii, než těch, kteří chtějí odpalovat prskavky.
              Problém je, že určitá část lidí to staví tak, že buď budou prskavky, nebo bude ticho. Ty sám píšeš, že ohně nejsou pro atmosféru nutné, já si to myslím taky, ale určitá skupina ne. A strůjci těch "opatření" vědí, že když zaútočí na klub, získají podporu i těch, kteří je jinak nemají rádi, ale mají rádi svůj klub. Tudíž je to boj, který se nedá vyhrát a ve kterém fanoušci hrají jen o to, co jim bude povoleno. Zatím nezakazují ani fandit, ani malovat chorea, ani stát. To všechno ale může přijít. A že v takovém případě část lidí /všimni si : lidí, ne fanoušků/ odejde? No a co. Myslíš že je to bude trápit? Časem přijdou jiní, kteří jsou dnes velmi mladí a až vyrostou tak budou ta jejich pravidla považovat za normální. Tak jako v té Anglii.

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                Wulfstan (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 13:07 |  
                0 0

                Edo, ty kdybys nebyl takovej cholerik, tak bych ti napsal, že do puntíčku souhlasíma že mi mluvíš z duše. Ale takto se bojím, že mě odpálíš na gauč, nebo tak něco :-)

                • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                  Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 13:25 |  
                  0 0

                  Já myslím, že tebe jsem nikdy na gauč neodpaloval. Koneckonců, Ve vlastních názorech se shodnu s každým. :-) /Pro neznalé, to je název knihy Ivana Krause/

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                wimpy     před 10 lety 16.10.2014 14:08 |  
                0 0

                Otázka je, jestli hledají záminku a přitvrděj nebo jestli neustálé se tahání o pyro naopak zabraňuje tomu, aby šli dál. Obávám se, že pokud nebudou cítit odpor, ten zavedou svá opatření rychleji a důsledněji.

                • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                  Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 14:12 |  
                  0 0

                  Tak to promiň, ale jestli si fakt myslíš, že tenhle "odpor" jim v čemkoliv zabrání, tak jsi naivní. Představa, kterak Platil na Strahově pláče vzteky, neboť mu několik slávistických fanoušků kazí záměry, je mírně řečeno úsměvná. :-)))

                  • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                    wimpy     před 10 lety 16.10.2014 14:14 |  
                    0 0

                    Nicméně tahanice o pyro trvají desítky let. A kupříkladu odpor k přerušování utkání kvůli peltování je donutil přestat přerušovat.

                    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                      Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 14:17 |  
                      0 0

                      Jistě, trvají už léta, ale až teď profízlovaná FAČR kuje plány na totální kontrolu fanoušků a jak je vidět, ohníčky k tomu využije. A protože má na své straně téměř všechna média /mediální partnery/ , má i podstatnou část veřejného mínění. Výsledek je předem daný, jde jen o to, kdy.

                      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                        wimpy     před 10 lety 16.10.2014 14:19 |  
                        0 0

                        Uvidíme. Za sebe říkám, já pyro neprovozuji, jsem ochoten přispívat na pokuty za něj.
                        A teď musím do práce, čaje se samy neuvařej :-)

                        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                          Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 14:19 |  
                          0 0

                          To jsme na tom stejně, taky jdu zkontrolovat svůj ropný vrt. :-)

                    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                      Slawek     před 10 lety 16.10.2014 15:27 |  
                      0 0

                      Ale o to více a citelněji pokutují.

              • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

                Kactus     před 10 lety 16.10.2014 20:30 |  
                0 0

                stadiony meli plne i pred tim, ted tam chodi uplne jiny lidi nez tehdy.
                u nas to povede jen k tomu, ze budou vsude navstevy jak na dukle.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Mijk     před 10 lety 16.10.2014 12:47 |  
        0 0

        Nepleteš si to s bílým fosforem?? :-)

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Barra     před 10 lety 16.10.2014 11:49 |  
      0 0

      No vida, zastancum konspiracnich teorii jsme odebrali vitr z plachet.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 12:09 |  
        0 0

        Srovnávat zápas kde se to porvalo jako uz dlouho v cr ne a nasledoval příšerný mediální humbuk. Se zápasem kde se odpalilo par dymovnic a ohňů. A humbuk byl jen v místní diskusi zejmena zasluhou jednoho cholerickeho grafomana. To bych úplně nedělal.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 12:15 |  
          0 0

          Ano! A je to právě ten cholerický grafoman, kvůli němuž zahájilo Ministerstvo vnitra se Slavií správní řízení! Hanba mu!

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 19:21 |  
            0 0

            Ne potrefená huso, nemám tě rád. Ale zase si tak nefandi :) Jestli nejsi pan Platil, fízl nebo jsi osobně nepodal MV podnět tak s tím fakt nemáš nic společnýho ;o)

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          doctorex (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 13:40 |  
          0 0

          Znám chlapíka, který celé roky tvrdil, že chlap, který vztahne ruku na ženskou není chlap a neexistuje omluva. Asi tak dva roky zpátky svou manželku profackoval a prohodil skleněnou vitrinou. Dodnes je přesvědčeny o tom, že neudělal nic špatného a že nejde srovnávat to, co udělal s tím, proti čemu bojuje.
          Tohle je podle mě podobný případ. Každý slávista je v tuhle chvíli zaujatý. Taky se mi zdá, že to na Baníku bylo mnohem horší. Ale to ještě neznamená, že z objektivního hlediska nejsou ty případy podobné. A zjevně si na ministerstvu myslí, že to byl fakt průser. A nemyslím si, že by za tím byla nějaká konspirace.
          Ps.: baníku myslím hrozil ještě větší trest než nám

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            edenian     před 10 lety 16.10.2014 15:58 |  
            0 0

            Ja se treba ani necitim zaujaty, me je to uplne jedno.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 19:19 |  
            0 0

            Já jsem se snažil objektivně porovnat ty dva případy z několika hledisek.
            1. jaká se po tom zvedla mediální bublina, která samozřejmě ovlivňuje veřejné mínění, které nutí politiky alespoň předstírat, že se něco děje (správní řízení bylo s Baníkem zahájeno ale stejně to bylo je bububu my na ministerstvu něco děláme, tohle si myslím bude podobné) - tady je případ Baníku naprosto jasným "vítězem" a nepotřebuju k tomu nějakou zaujatost.

            2. nebezpečnost - Po derby nebyl nikdo ošetřován z důvodu, že by byl poraňen pyrotechnikou nebo hořící vlajkou. K žádným jiným výtržnostem na stadionu, např fyzická konfrontace nebo ničení stadionu se nestala. Policie nemusela vůbec na stadionu zasahovat. Po Baníků nějaká zranění byla. Stadion byl poničen a policie zasahovala. Opět objektivně je případ Baníku úplně někde jinde.

            Ano moje názory jsou zaujaté, jsem Slávista a pyrotechnika podle mě na stadion patří a rád bych tu měl norský model místo anglického. Ale proto abych porovnal tyto dva případy ani žádnou zaujatost nepotřebuju, tady jsou fakta daná.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        travel (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 12:44 |  
        0 0

        Děkuji,že jste mou úvahu nazval konspirační teorií.Moc si toho vážím,o to víc,že je od odborníka na kolektivbní vinu.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Barra     před 10 lety 16.10.2014 15:26 |  
          0 0

          Vazne mas pocit, ze svet se toci jen kolem tebe? Jakou "tvoji uvahu"? Nebyl jsi snad sam, kdo tady tak reagoval, a uprimne receno jsem si te uz ani vubec nevybavoval. Jinak jsem se nikdy neprezentoval jako odbornik na kolektivni vinu, a ocividne ses vubec ani nesnazil pochopit co jsem tady psal. Nevadi, ale to neni muj problem. Jinak se jedna o opet stejny a hloupy blabol, jako kdyz Spino tady opakovane a lzive tvrdil, ze jsem proti hokeji. Na otazku kdy a kde jsem nikdy nedostal odpoved. Skoda, mam pocit ze zcela zbytecne se rada Slavistu citi podraznena, kdyz zazni jiny nazor nez jejich, a pak rada se snazi ostatni zesmesnit. Tvoje poznamka o 'odbornikovi' mi pripada vice nez hloupa a nechapu proc mas zapotrebi se takhle snizovat.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        bongor     před 10 lety 16.10.2014 21:51 |  
        0 0

        Já bych řek že ne Barro,oni totiž Bníkovci jsou na tom stejně jako my,čili víceméně jsme to duo fackovacích panáků.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      afro     před 10 lety 16.10.2014 13:39 |  
      0 0

      Tohle vlákno má ambice stát se nejjedovatějším v historii webu. :-)

      Rozdíl ve stupni ohrožení "spořádaných občanů" je mezi těmito dvěma případy více než patrná (osvalený polský alkoholik vs. hořící kus hadru), a i v tom prvním případě šlo především o selhání policie.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        afro     před 10 lety 16.10.2014 13:40 |  
        0 0

        *patrný

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        doctorex (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 13:45 |  
        0 0

        Taky Baníku hrozil ještě větší trest než nám... Ale není to tak, že bychom byli první, koho kdy řešilo ministerstvo. A v poslední době se mi zdá, že těch pruseru bylo docela dost, asi se to sčítá. Jen za tím prostě nevidím žádné spiknutí proti Slavii.

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 13:54 |  
          0 0

          Já si taky myslím, že si bohužel, nemáme na co stěžovat, i když si nejsem jist, že by se Vnitro mělo zabývat zrovna fotbalovými fanoušky. Ale třeba mají všechno důležitější vyřešeno...:-)

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            doctorex (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 13:57 |  
            0 0

            Spíš se nějaký aktivní debil snaží si snadno nahnat politické body. A my jim k tomu dali pár pěkných zaminek.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 14:04 |  
              0 0

              Jojo.

            • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

              afro     před 10 lety 16.10.2014 14:06 |  
              0 0

              Mám na to podobný názor. Když si vzpomenu na zásah na Čechově mostě a slastné pomlaskávání veřejnosti, musel mít tehdy Tuhý a Chovanec pocit dobře vykonané práce resp. snadno nahoněných politických bodů. To, že tomu jdeme naproti je ale taky pravda.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Edwardtheiron     před 10 lety 16.10.2014 14:00 |  
      0 0

      Ona je to pravda, ovšem bohužel, jediný, kdo ji hlásá, je Procházka. Možná je chyba, že nikdo ze Slavie nevystupuje stejně hlasitě.
      Ale nějak si nepamatuji, že bychom žádali o odklad poháru. Ví o tom někdo něco?

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Rodion     před 10 lety 16.10.2014 15:39 |  
        0 0

        Nejsem si stoprocentně jist, ale tuším, že pohár jsme měli v původním termínu hrát právě v sobotu, a kvůli zápasu s Hajdukem byl zápas přeložen. A svaz druhé přeložení už nepovolil.

        Každopádně myslím, že pohár nikoho moc nezajímá. Spíš se mohl Procházka zaměřit na to, aby se měřilo všem stejným metrem, ale nechci radit.

  18. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Tugarin     před 10 lety 16.10.2014 15:43 |  
    0 0

    Jednak si nemyslím, že toto opravdu hrozí, neboť se jedná o krajní možnost, která se s oblibou cituje. Je to to samé, kdy noviny napíší, že někomu hrozí až 4 roky vězení, i když dle judikatury je zřejmé, že bude uložena podmínka.
    Co se týká konstrukcí o spiknutí, mstě, konspiraci atd., tak si myslím, že jsou nesmyslné. Slavia má jako jedna z mála bezbariérový stadion, kde je zvýšené nebezpečí problematického chování. Pokud by v budoucnosti došlo k nějaké tragédii, zranění či něčemu horšímu, tak by samozřejmě státní úřady byly jedny z těch, kteří by byli obviněni z nečinnosti, jak to, že věc nebyla řešena, když zde byla recidiva, větší rizika atd...
    Tak prostě byly učiněny základní správní kroky k tomu, aby se ve věci jednalo. Současně je nutné upozornit, že k postihu pyrotechniky na veřejných shromáždění, zavazují i směrnice EU (tuším od července tohoto roku), čímž spíše můžeme čekat zvýšenou pozornost.
    A v tomto krátkém časovém období si bohužel díky opakovaným excesům tu pozornost momentálně zasloužíme právě my.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      Barra     před 10 lety 16.10.2014 15:52 |  
      0 0

      Ahoj Tugarine. Na 100% souhlas s tvym velice dobre fundovanym prispevkem. Jinak, jestli si dobre pamatuji, tak zavreni stadionu muze byt od jednoho zapasu az maximalne jeden rok.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        Tugarin     před 10 lety 16.10.2014 16:13 |  
        0 0

        Díky za pochvalu. A doplním ještě jednu kacířskou myšlenku, pokud mohu.
        Jestli by někdo nestál o uzavření Edenu správním úřadem, tak to bude především ČMFS. Znamenalo by to těžkou marketingovou ránu a souběžně s tím i oslabení pozice v rámci UEFA, kdy by musel vysvětlovat selhání bezpečnosti na stadiónech do té míry, že musely zasáhnout státní orgány.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      edenian     před 10 lety 16.10.2014 16:03 |  
      0 0

      U Janouska jsme si taky vsichni mysleli, ze bude podminka a jeste mu umejou auto :-)

  19. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    Kontrapunkt     před 10 lety 16.10.2014 16:00 |  
    0 0

    Nerad bych se uchyloval k nějakým spekulacím, ale to načasování takové zprávy je hodně podezřelé. Že by Pelta potřeboval rozhodit soupeře před nadcházejícím zápasem Slavia - Jablonec?

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      1rytir     před 10 lety 16.10.2014 16:30 |  
      0 0

      Konečně se vracíme k fotbalu .-)) Docela mě bude zajimat, co se za tu přestavku udělo v A-týmu, tedy kromě vyhazova Gecova, aby se neopakovala tragedie posledních zápasů. to je podle mého názoru podstatnější, než všechny ty věty o stadionu a dění v jeho ochozech.

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        edenian     před 10 lety 16.10.2014 17:10 |  
        0 0

        Tomu nevěř ! :-)

        • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

          Jiri1     před 10 lety 16.10.2014 17:52 |  
          0 0

          Ono to neni idealni ani v mandaftu, ted uz vubec ne , nalada v kabine neni nejlepsi, marodka se jako kazdy rok v rijnu uspsne plni a vedeni nedokazalo na posledni vysledky zareagovat jinak nez vyhruzkou pokut , pritom by stacilo , aby prisel jeden dva novi hraci amateri, aby slovo sportovni manazer melo konecne smysl a nekdo pochopil , ze nosna je jeho prace pro acko.
          Jinak ono Vas to rizeni zacne zajimat , az nebudete smet do Edenu, nebo az nekdo Slavii neudeli licenci. Bohuzel se naplnuji scenatre o kterych jsem hovoril jiz pred rokem, ky mnozi chteli policii trestat a pod.
          Misto spoluprace pri pochodech , vice sekurity na vchodech na dukladnejsi prohlidky se zacne opet probirat , jak je nam krivdeno a pod.
          Vrele bych vsem doporucil , aby jsme si udelali poradek v Edenu , aby klub umel lepe reagovat na momentalni situaci a aby konecne nasel Strasak a spol. podporu i u jinych skupim tzv. hools.

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 18:22 |  
            0 0

            jojo někdo jako Roger Eschmann by se hodil

          • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

            steev (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 19:34 |  
            0 0

            Pánové Jíří 1, to že se podle vás naplňuje scénář o kterém jste mluvil není divu,ve vašem podání jich totiž bylo tolik že bych se velice divil kdyby jeden nevyšel. Voláte po příchodu amatéra? Nebo jsem to špatně pochopil a je to myšleno ironicky?
            Tím co píšete o spolupráci na pochodech zřejmě myslíte poslední pochod a incident na Čechově mostě,jestli si myslíte že se s policií nespolupracovalo tak jste na místě nebyl a nevíte o čem mluvíte!
            Doporučujete lidem aby si udělali pořádek v Edenu? Tak můžete začít.Jen bych rád podotknul že od toho je na stadionu placená security.

    • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 16.10.2014 18:20 |  
      0 0

      myslim že nás ani rozhodit nepotřebuje :)

      • Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

        edenian     před 10 lety 16.10.2014 20:01 |  
        0 0

        No to je hodne ujeta teorie o snaze rozhodit dnesni Slavii :-) tohle teda zvladame spolehlive i bez berbra a spol.

  20. Dotaz pro diskutující

    Mike     před 10 lety 16.10.2014 20:33 |  
    0 0

    Na permanentce mám napsáno Tribuna sever, ale sektor mám 111.
    A dočetl jsem se, že budou zavřeny sektory 106-110. Nevíte, jak to bude s tou mojí 111 ? Děkuji.

    • Re: Dotaz pro diskutující

      Navyseals     před 10 lety 16.10.2014 20:34 |  
      0 0

      logika a matematika se vyjadřují jasně, bych řekl :-)

  21. Re: Porušení pravidel v Edenu řeší Ministerstvo vnitra

    wotlemburg     před 10 lety 17.10.2014 13:18 |  
    0 0

    Tady se většinou všichni cítí obětí všelijakých spiknutí někdy až bizarních (Pelta a Jablonec), ale furt mi uniká proč se neřeší kdo jsou ti debilové co mají potřebu něco metat na hřiště. Vždyť ti co stojí okolo je vidí, mnozí je i znají, tak proč se proti nim nějak nevymezí? Nyní není zápas aby se něco takového nesemlelo, jak to že roky před tím se to nedělo? Já mám vůbec pocit že se na Slavii v poslední době nabalili lidi kteří by se mi typově hodili spíše na Spartu. Stačí si zajít o přestávce nebo před zápasem do ochozu za TS a prohlédnout si ty typy. To je Děs.