Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Opožděný vstup do ligových bojů přinesl fanouškům v Edenu zklamání, když Slavia podala vyloženě slabý výkon proti Zlínu. Jediným plusem může být alespoň zachráněný bod v posledních vteřinách.

Je asi zbytečné nějak více plýtvat slovy na popsání první půle. Od červenobílých to byla naprostá tragédie, kdy se na jejich hru nejen nedalo dívat, ale i chyběla elementární bojovnost a snaha jít za vítězstvím. Velice dobře hrající Zlín tak do druhého dějství vstupoval se zcela zaslouženým dvougólovým náskokem. Když už přijmeme tu neakceptovatelnou premisu odfláklého poločasu, tak druhou půli musím přeci jen hodnotit kladně. Pořád je lepší vypustit půlku zápasu než zápas celý a získat bod za remízu než žádný za porážku. Celkově to byl ale velice nepovedený večer, což dali Slavii oprávněně pocítit i fanoušci. A jen připomínám, že jsme v sezoně zatím viděli tři průměrné výkony a dva vyloženě nepovedené. Kdy přijde skutečně povedené představení Uhrinova výběru?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 5 - Několik středně nebezpečných střel dobře chytil, podržel zejména proti Hubáčkově pumelici ze závěru zápasu. Na druhou stranu si nepočínal dobře při úvodní brance zápasu. Poznar trefil míč přímo doprostřed a kdyby Pavlenka zůstal stát, tak ho musel chytit. On místo toho zkoušel skočit naslepo k tyči, což je podle mě nesmysl. Ale to už byl jen důsledek větších chyb jiných hráčů, těžko vinit za ten gól primárně Pavlenku.

Jan Mikula - 3 - Hodně slabý výkon. Několikrát nechal svou stranu odkrytou a vracel se až na poslední chvíli. Dopředu situaci neřešil dobře, což názorně ilustrovalo napálení míče na tribunu v situaci, kdy mohl v klidu rozehrát míč spoluhráči. Dolů šel kvůli zdravotnímu stavu, ale stejně tak mohl být střídán i pro špatný výkon.

Jiří Bílek - 3 - Jak po svém brzkém návratu do základní sestavy působil jako jistota, tak tentokrát hořel i on. V obraně jsme udělali spoustu chyb, Bílek si moc nevěděl rady s dobře hrajícím Poznarem. Rozehrávka taky hodně vázla.

Simon Deli - 3 - U první inkasované branky předvedl asi nejvíc viditelnou chybu, byť pravděpodobně hasil situaci za Bořila. Jak už ale zaznělo v diskusi, tak ji hasil velice špatně, když projel na saních naprázdno a pustil Vukadinoviče vstříc naší brance. V zápase by se daly najít i další závažnější chyba naší obrany, rozehrávka také trvala příliš dlouho a byla bez nápadu.

Jan Bořil - 3 - Přihrávka na úvodní branku přišla z jeho prostoru, kde chyběl a kde ho nedokázal zastoupit Deli. Ani jinak neprožil vůbec povedený večer. Příliš se mu nedařilo ani dopředu, ani dozadu. Rozehrávka u něj často končila, i když z toho bych ho úplně nevinil, protože stopeři mu přihráli bez nápadu a Bořil byl pak většinou uzavřený hráči soupeře.

Jaroslav Mihalík - 3 - Dopředu to od něj nebylo až tak špatné, když se snažil o samostatné průniky a dva hráči Zlína po faulu na něj dostali žlutou kartu. Několikrát ale v oblasti půlky hloupě ztratil míč a dozadu se nestíhal vracet ani on, ani Mikula. Proto šel také dle slov trenéra Uhrina dolů.

Tomáš Souček - 2 - Další mizerný výkon. Souček je skutečně v úvodu sezony jen svým stínem. Situace je o to problematičtější, že se opět zranil Ščuk. Jeho výkon byl plný nepřesností i nedobré hry směrem dozadu. Dobře to ilustruje druhá branka v naší síti, kdy Souček běží mezi přihrávajícím hráčem i střelcem a vlastně tak nemá vůbec nikoho. Jeho přínos pro rozehrávku se pak blížil nule, když dával míče buď jen dozadu, nebo do jasných přihrávek na pár metrů, které nám nepřinesly žádný užitek. Jediný výrazně lepší moment měl na začátku nastaveného času, když přihrál na Mešanoviče se Škodou, kteří trefili břevno.

Josef Hušbauer - 4 - Hušbauer s Keniou byli v úvodních 60 minutách asi jediní hráči, kteří snesli alespoň nějaké měřítko. Jasně, že to nebyl zdaleka ideální výkon, ale alespoň byla na Hušbauerovi patrná snaha se zápasem něco dělat. V závěru rychlým centrem do vápna nastartoval akci, která vedla k vyrovnání.

Levan Kenia - 4 - Viz hodnocení Hušbauera. Kenia byl jeden z mála, od kterého první hodina hry nevypadala jako vypuštěná. Snažil se, byť se mu také příliš nedařilo. Ve druhé půli si připsal vynikající přihrávku, kterou vyslal Škodu do samostatného úniku.

Gino van Kessel - 4 - Momentů, při nichž působil až tragikomicky, měl hodně. Na druhou stranu měla Slavia v první půli jedinou lepší příležitost, a to právě když van Kessel parádně obešel několik protihráčů a pálil jen těsně vedle šibenice. A když už se k němu dostal míč ve vápně, tak ho chladnokrevně poslal s pomocí tyče do sítě. Takže herně je to celkem bída, ale produktivita je na jeho straně, na což by se nemělo zapomínat.

Milan Škoda - 3 - V první půli jako by na hřišti nebyl. Zapojoval se minimálně, ani příliš nepodstupoval vzdušné souboje. Ve druhé půli přeci jen s narůstajícím tlakem Slavie ožil a nakonec při našich brankách to byl on, kdo prodlužoval míč do vápna. V zakončení se mu ale nedařilo. Zvláště bezhlavé napálení brankáře v samostatném úniku bylo vyloženě nepovedené, a tak jsem se nakonec v součtu se Škodovým tristním výkonem v první půli přiklonil k výrazněji podprůměrné známce.

Muris Mešanovič - 6 - Jeho nasazení nám určitě pomohlo, protože na něm byla vidět touha ukázat se a bojovat. Nedá se sice říci, že by hrál vyloženě skvělý zápas, kdy by se mu vše dařilo, ale včera jeho zaujetí pro hru a nasazení stačilo a přineslo ovoce. Štěstěna mu byla nakloněna, když si důrazem ve vápně připsal nejprve přihrávku a pak i branku. A to se počítá. Ostatně Mešanovič zatím odehrál zápas a půl a hokejovou terminologií si připsal 2+1.

Dušan Švento - 5 - Polovinu svého času na hřišti se spíše rozkoukával, když nebyl výrazný a když ho jednou vyškolil velice dobře hrající Vukadinovič. S postupujícím časem se ale rozehrál a byl platným hráčem. Nebál se udělat dopředu něco navíc, když už se dostal k centru, tak ho kopl dobře. Jeho výkon byl příslibem, snad bude po zranění kondičně připraven lépe a lépe.

Jaromír Zmrhal není hodnocen, protože hrál krátce, ale v závěru hru oživil a po jeho centru se nakonec odrazil míč k Mešanovičovi, který vyrovnal.

2. kolo - Pondělí 08. 08. 2016 18:00

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
2 - 2
0 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

71. Gino Ronald van Kessel
90. Muris Mešanovič

FC Zlín
FC Zlín

18. Poznar
30. Holík

Komentáře (194)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:01 |  
    0 0

    Se slovnim hodnocenim opet souhlasim. Jestli dostal nekdo takovou nebo makovou znamku je v zasede jedno..hlavne ze jsou nizky. Souhlasim s nejnizsi znamkou pro Soucka protoze i podle me byl uplne nejhorsi na hristi.
    Jenom sam nevim jak hodnotit ten Pavlenkuv zakrok u prvniho golu. Komentatori rikali ze nevidel a me prislo ze tomu ten zakrok i odpovidal..Poznar ho trefil ale pritom jsem u Pavlenky nezaznamenal reakci ze by se to treba snazil vykopnout nebo neco..treba to vazne nevidel..

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:03 |  
      1 0

      I když ten míč nevidím, tak mi přijde divný skočit nazdařbůh. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:10 |  
        2 0

        Muzem se na to divat i opacne. Nic nevidim tak co budu tam stat jak tvrdy y nebo zkusim nejakou stranu? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        no-nick     před 8 lety 09.08.2016 12:15 |  
        0 0

        Mně přišlo, že se rychle presouval a dostal to do protipohybu, ale zákrok to byl zvláštní...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:07 |  
      1 2

      Naprosto přesné hodnocení, díky.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:07 |  
    19 2

    Schoval jsem si komentář k zápasu až na dnešek. S hodnocením se tentokrát zcela ztotožňuji.

    Nemůžu si pomoct, ale včera jsem asi definitivně zlomil hůl nad Uhrinem. Remizovat doma se Zlínem, budiž. Takových zápasů jsme zažili mraky (nevím proč mi včera vytanul na mysli zápas ze sezony 2005/2006 doma s Jabloncem, kde se nám ale nakonec povedlo otočit z 0:2 na 3:2). Navíc v prvním domácím zápase se nám nedařilo snad nikdy.

    Mnohem horší je ovšem hra, kterou jsme se včera prezentovali a která je pro mě zkrátka naprosto neomluvitelná. Říkal jsem to už na jaře, po pohárových zápasech a říkám to opět: nevidím jakýkoliv herní systém! Kdyby se mě někdo zeptal, jakým stylem Slavia hraje, tak bych mu prostě nebyl schopný odpovědět, protože to zkrátka nevím. Mnohem horší ovšem je, že to, zdá se, neví ani Uhrin.

    Včera (a bohužel nejen včera) jsem viděl naprosto dezorganizovaný soubor 11 individualit, z nichž naprostá většina je pozičce zcela mimo (vynikal v tom zejména Souček) a vůbec neví, co a kde má hrát. Hrajeme totálně na náhodu. Nechápu, proč se kupovali hráči za 100+ milionů, když vrchol naší kreativity je stejně dlouhý míč od stoperů na osamoceného Škodu. Kdyby se srovnal obraz včerejší hry s libovolným zápasem pod Petroušem, Pastoorem nebo Beránkem, tak minimálně já bych neviděl rozdíl.

    Zajímavé je, že vloni na podzim a ještě i v zimní přípravě byl zřetelně vidět Uhrinův rukopis. Člověk byl schopen pojmenovat, co se snažíme hrát, a to jsme měli podstatně méně kvalitní kádr. Katastrofální práce trenéra se pak zejména projevuje na naprosto zoufalém a neoriginálním zahrávání standardních situací, ze kterých nejsme ani minimálně nebezpeční (srovnejte si, kolik gólů jsme dali z rohů vloni na podzim). Pomyslnou korunu tomu Uhrin nasadil v pozápasovém hodnocení. Může mi tedy někdo vysvětlit, na co se kupovali všichni Van Bureni, Frydrychové, Baráci a další, když stejně hrajeme všechno s 15 hráči? Jestliže byl tým zasažen virózou, proč Uhrin nepostavil zdravé náhradníky? Nevěří jim nebo co? Proč jsme je tedy potom přivedli?

    Největší záhadou pro mě je, proč Uhrin dokázal tým vcelku rozumně připravit v loňském podzimu, kdy měl k dispozici o třídu horší kádr a proč toho není schopen teď, když si vlastně s neomezenými finančními možnostmi postavil tým podle vlastního gusta. Možná na to zkrátka nemá.

    Absolutně nevím, koho místo něj (snad Kozla?), ani vlastně nevím, jestli by bylo rozumné ho odvolávat hned. Straší mě ale, že místo herního progresu vidím od jara setrvalý degres, mužstvo působí čím dál tím rozloženějším dojmem. Po včerejšku jsem definitivně ztratil naději, že nás dokáže Uhrin vyvést ze současného stavu, kterého je z velké části viníkem. Čím dřív skončí, tím lépe pro nás.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:16 |  
      7 0

      Mne prislo ze dlouhy balony naopak na Zlin platily. Teda hlavne poslednich minut kdyz uz byl Zlin hodne zatazenej. Jinak jsme taky mohi kombinovat jako Rio Ave ktery neposlalo snad jedinej vysokej balon na utocnika a nemelo ani zavar..

      JInak s tebou dost souhlasim. Psal jsem to ted pod minulej clanek a podle me je zasadni problem v nefungujicim stredu zalohy kdy Soucek je absolutne mimo formu Husbauer hraje neco na co nema prepoklady a halvne si absolutne nevyhovujou spolu a podle me ani s Keniou..
      A dokud Uhrin nerozbije tenhle blok Soucek Husbauer (Kenia) tak se nase hra nezlepsi a bude hrat porad takhle mizerne..

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:22 |  
        8 1

        Podle mě je problém nefunkčního středu zálohy v tom, že hráči hrají individuálně podle toho, na jakou pozici je DU přidělil a víc jim neřekne. Neuvěřitelná mi přijde statičnost hry, ale nejen od středu zálohy. Jediný, kdo se hýbe, je hráč s míčem a zbytek se posouvá jako blok doleva nebo doprava. Náběhy? Ne. Narážečky? Ne. Nečekaná výměna postů? Přišla až se Šventem.
        Já bych jim naordinoval měsíc tréninku rotace zálohy, nabízení se, trojúhelníků, zrychlení, přihrávek do prostoru a dalších věcí, bez kterých se fotbal na špičkové úrovni nedělá, a nedělá se ani na těch nižších. Jenže teď už je na takový drill pozdě, uprostřed sezony. Naprosto nechápu, co dělali na herním soustředění. Posouvali si blok a přihrávali staticky?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:27 |  
          5 0

          Ja tomu kdovi jak nerozumim ale ze jim chybi pohyb mi prijde taky. Navic pokud si hrac chodi pro balon pred stopery tak moc nevim co tim chce ziskat. Pokud neni schopnej ten balon vzit a vyvest tak jsme podle me akorat ztratili hrace pro kombinaci a souper ma ve stredu hriste akorat vetsi presilu. A pokud prijde nahravka na prvniho zaloznika za obrancem tak ho musi akorat nahrat zpatky protoze h onema komu jinymu dat. Tady mi taky prijde jako by nikdy netrenovali zakladani utoku..

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:30 |  
            4 2

            Přesně tak, stáhne se Hušbauer, Souček do kombinace není, a najednou nemáme střed hřiště obsazený a není komu dát míč. Jedině na stranu. Tam je ale buď Mikula s Kesselem, kteří kombinují a dokáží vytvořit útok asi jako přípravka U10, anebo na Zmrhala (Mihalíka), kterým zase nezbývá nic jiného, než podržet, protože zase nemají s kým do toho útoku jít, když je rozehravač akce vzadu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Kenny     před 8 lety 09.08.2016 15:32 |  
              2 3

              Tomuto Hušbyho přívrženci říkají že řídí naši hru! Jaký rozdíl oproti hře středu zálohy v přípravě když spolu hrál Barák a Hrubý!

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 16:26 |  
                3 2

                Jenže on se k tomu Hušbauer jinak nedostane, protože kdyby zůstal před Součkem, ten mu míč nepošle... A když obránci nejsou schopni rozehrát po stranách, je on jedinej, kdo s tím jde něco udělat. Dost smutná situace.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Kenny     před 8 lety 10.08.2016 21:24 |  
                  0 0

                  Jenže Suk hraje štít a když se Pepa stáhne není možnost kombinace na středu Suk nebude nikdy tvořivej ten může jen rozbíjet. Tvořit by měl Pepa jenže na úrovni stoperů to nemá ten efekt.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:09 |  
                0 0

                Tam je chyba Souček a ne JH10. Dej Hrubého nebo Baráka k Hušbauerovi a bude to klapat líp. Minimálně proti Zlínu jsem opravdu doufal, že bude Suk sedět i když se Jasmin obnovil zranění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      lucky-pilda     před 8 lety 09.08.2016 12:19 |  
      2 4

      Zase bych to tak nepřeháněl - hra za Pastoora byla přeci jen horší. Mně už před rokem přišla jako obrovská chyba vyhazovat Beránka. Na to, že měl k dispozici většinou tak 12 (pod)průměrných hráčů a Škodu, tak hrál v rámci možností dobře. Další ročník by jistě ukázal progres, obzvláště s vyprazdňující se marodkou a ozdravováním klubu. Ostatně DUVCD první část podzimu jednoznačně těžil z Beránkovy předchozí práce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 14:42 |  
        3 1

        Toto je přesně muj dlouhodobý názor. Zkraje podzimu jsm tu psal,ze nejlépe hrají hráči,které si vybral již Beránek.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 18:37 |  
        0 0

        Asi si nepamatuješ, jak jsme na tom byli za Beránka kondičně co? Vyhráli jsme většinou první půlku a druhou půli jsme úplně odpadli. Takže s tímhle názorem bych trošku brzdil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Joba     před 8 lety 12.08.2016 14:21 |  
      1 0

      Velmi výstižné!! A samozřejmě i pravdivé. Škoda, že někteří pravdu zkrátka vidět nechtějí, to mě mrzí :(

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lucky-pilda     před 8 lety 09.08.2016 12:09 |  
    6 0

    Po delší době téměř ve všem souhlasím. Možná jen Mikulovi bych dal spíš 4, kdy sice třeba jeho zahození míče na tribunu bylo nepochopitelné a dobrý zápas neodehrál, ale až tak špatný výkon to nebyl. Nehledě na to, že narozdíl od jiných se (ostatně jako vždy) snažil.
    Rád se podívám na záznam, ale byl jsem jediný, kdo viděl druhý gól jako jednoznačnou chybu Deliho, kde u vápna nebo ve vápně nepochopitelně před soupeřem couval, čímž mu umožnil v klidu vystřelit? Byl jsem na druhé straně, tak jsem to třeba jen špatně viděl, ale přišlo mi, že to byl hlavně jeho gól ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kjandourek (admin)     před 8 lety 09.08.2016 13:17 |  
      1 0

      Nejste jediný - já to viděl úplně stejně - když si záznam na isportu zastavím na času plus mínus 1:40 tak tam je jasně vidět, že každý hráč mám nějak na dosah jednoho soupeře, ale mezi střelcem a Delim a je obrovská mezera...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      heftyje (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 17:16 |  
      0 0

      přesně! Na stadionu jsem říkal: Proboha proč na něj ten Deli jen čumí???

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 18:38 |  
      0 0

      Souhlas, Deli měl jednoznačně vystoupit.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    1rytir     před 8 lety 09.08.2016 12:14 |  
    0 0

    Tentokrát souhlasím do puntíku! Průměr a nízký nadprůměr jen u střádajících Mešanoviče a Šventa. Zbytek podprůměr.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:16 |  
      1 0

      Trochu mi přijde, že po každém nevítězném zápase by lidi chtěli vidět co nejpřísnější hodnocení, aby souhlasili. :) Ale tentokrát jsou nízké známky zcela oprávněné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Slawek     před 8 lety 10.08.2016 12:32 |  
        0 0

        Až na Pavlenku Alanore, nebýt jeho, dostali bychom bůra!

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          honza_sl     před 8 lety 10.08.2016 14:41 |  
          0 0

          Já nechci rejpat, není to nic proti Pavlenkovi, ale mohl bych vědět, co byly ty tři další ložené šance Zlína?

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:14 |  
    3 1

    "Vostrý" hodnocení, nic jiného si také nezaslouží. Snad jen Dušanovi bych odpustil těch prvních 15 minut v novém dresu a soustředil se na zbytek poločasu, kdy byl nejlepší na hřišti a dal mu 6tku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 20:15 |  
      0 1

      Souhlas, protože Dušan nastoupil nečekaně po zranění a v průběhu zápasu, a hrál podle mě fakt dobře.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:14 |  
    3 1

    Docela rád bych si přečetl droptovy postřehy, návrhy a možná domněnky, proč to nefunguje. :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Jachym     před 8 lety 09.08.2016 12:20 |  
    0 0

    Jen jeden postřeh. Muris hru bezpochyby oživil a výrazně přispěl k bodu, ale ten jeho teatrální pád v šestnáctce jsem měl z rodinné tribuny jako na talíři. Hušbauer dostal totéž při hodnocení zápasu s Rio Ave důkladně "sežrat"...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:28 |  
      0 0

      Já si teda vybavuju ten moment, jak byli zády k míči, Mešanovič si na soupeře lehnul, ten ucuknul a Muris se svalil, jako kdyby ho stáhnul. Ale na nic teatrálnějšího si teď opravdu nemohu vzpomenout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:34 |  
      0 0

      Mne to v realu taky tak pripadalo ale v opakovanym zaberu bylo videt ze tam nic takovyho nebylo..puvodne to vypadalo ze snad i vyskocil ale on jen spadnul :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Jachym     před 8 lety 09.08.2016 12:38 |  
        0 0

        OK. V tom případě to tentokrát beru zpět. Ale pokud zase někdo v šestnáctce raději nesmyslně padne místo aby se snažil zakončit, tak budu zlej a sprostej :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          afro     před 8 lety 09.08.2016 13:11 |  
          0 0

          Podle mě to bylo taky teatrální a mocně jsem se za něj zastyděl. ;-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    tolsimir     před 8 lety 09.08.2016 12:21 |  
    0 1

    S šestkou pro Mešanoviče souhlasím, ale vzhledem k hodnocení GvK proti Tallinu si myslím, že by měl dostat také sedmičku (resp. já bych dal GvK za Levadii 5 a Mešanovičovi za včerejšek 6). A Šventovi bych dal 6, jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:26 |  
      0 0

      Tak s Levadií se vyhrálo a postoupilo se, takže ten pohled je asi i částečně ovlivněn tímhle.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    edenian     před 8 lety 09.08.2016 12:32 |  
    2 5

    Je to teda psychicky docela narocny po tom nasem fotbalu si to jeste probirat. Nejak zmizely i sebemensi positivni stopy. Vcera dost otresnej vecer. Vcetne dalsich veci v Edenu. Toho tupone co tam ted rve na lidi... no ani nebudu psat co bych s nim proved. Vypada to tam ted jak na nejakym cinskym armadnim cvicaku. Primitivni masirka na bliti. Jak rika sef, disciplina, harmonie. Kruta sranda, ze jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:41 |  
      2 0

      Myslím, že je to dlouholetý slávistický komentátor, minimálně z hokeje. Jeho ukřičený styl mi teda taky moc neseděl, ale dávat to do souvislosti s čínským armádním cvičením a komunismem mi přijde opravdu idiotské.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:53 |  
        0 1

        Mluvíte o Martinu Cihlářovi? To je dlouholetý moderátor Evropy 2. :)
        Když jsme u těch „pánů s mikrofonem“, snad nejvíc to bilo do očí při Riu. Soupisku čte strašák, pak tam máme vlastního dlouholetého moderátora, který už byl snad na Strahově (jak se ten pán jmenuje?) a poločasový program obstarával právě Martin. Je to takové... Rozhárané. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:56 |  
          0 0

          Ano, o něm. Vím, že se ten kluk kolem Slavie pohybuje delší dobu, ale někdo si je schopen jeho osobu vysvětlovat skrze čínskou propagandu. Zírám.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 13:00 |  
            1 1

            Přestože Martina znám osobně, tak mi přijde trochu líto, že ten náš „strahovský“ moderátor nedostává více prostoru. Přijde mi, že jeho hlas ke Slavii patří naprosto nerozlučně, asi díky tomu, že už ho posloucháme tak strašně dlouho. Vlastně jsem nikdy nepátral po tom, kdo to je a jak se jmenuje, ale byla to vždy taková jistota.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              edenian     před 8 lety 09.08.2016 17:56 |  
              0 0

              Jo, kouknul jsem na to, nakej Cihlar.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 15:05 |  
        1 0

        není myšlen Krasoň? to byasi sedělo víc

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 16:10 |  
          0 0

          Ano, nejspíš to bylo mířeno na Krasoně. Ale to na hlouposti toho srovnání s čínským armádním cvičákem nic neubírá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            edenian     před 8 lety 09.08.2016 16:28 |  
            1 1

            Protoze jsi mladoch, mozna ani netusis kolik spolecnych rysu tenhle zpusob manipulace s lidmi ma, vsimni si, kdyz se lide na Slavii radovali spontanne, tak nikdo tyhle figle nezkousel. Veskera radost sla z lidi samotnych a to na tom taky bylo krasny. Mimoto, i TS / nebo alespon jeji silna cast / vcera dala najevo, ze od toho tam teda neni. Nejak se to seslo, ze jo. Ale v tom jsem jen pozorovatel. Mozna si vykladam jinak. At tak nebo onak, me je to, jak na me ten clovek rve a co po me chce, abych delal odporny a urazi me to.
            Jinak porad cekam odpoved na muj dotaz nize.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Nosorozec     před 8 lety 09.08.2016 16:38 |  
              2 0

              Edeniane, nepochopil jsem přesně, co se stalo. Vadí ti, že Krasoň burcuje lidi k fandění? Nebo, že okřikuje ty, co dostatečně nefandí? Do kotle se chodí převážně fandit. Není to sektor, kde by si člověk sedl a pouze sledoval fotbal, je to sektor, kde se aktivně povzbuzuje náš tým a hráči jsou za toto povzbuzování vděční. I proto je do tohoto sektoru nejlevnější vstupné. Aby to fandění nějak znělo, je třeba, aby se na něm podílelo co nejvíc lidí v kotli. A když někdo fandí málo, tak je třeba ho k tomu fandění nějak vyhecovat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                edenian     před 8 lety 09.08.2016 17:51 |  
                0 3

                Myslim toho cloveka kterej se prochazi po hristi a hulaka jmena hracu pred utkanim a chce pro me abych hulakal taky, to vse 3x v ruznem provedeni. A pak po golu rve zase kdo dal gol atd. Nemyslim rozervavace z TS. Tak to ma vypadat, jasne, vzdycky si toho kdo dal gol zarvala TS s odpovedi ostatnich. Ted na me rve ten magor /jeste je to trapny cim hur hrajeme / a potom TS. Nejsme cviceny vopice, mam kotel v mladi za sebou, kdyby me chteli dirigovat naky hlasatele...
                A ted nejsem v kotli, to pro toho chlapika nize.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 18:34 |  
                  4 0

                  Aha, tak do třetice je to nakonec správně - tím najatým čínským generálem je Strašák! :))

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    edenian     před 8 lety 09.08.2016 20:19 |  
                    0 2

                    Tohle muzu klidne povazovat za vtipny, ale stale jsi mi neodpovedel na muj dotaz nize.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Nosorozec     před 8 lety 09.08.2016 19:09 |  
                  0 0

                  Aha :) Pokud jde čistě o tohle, tak Strašák nikoho nenutí aby s ním skandoval "GINO VAN KESSEL! GI-NO-VAN-KES-SEL!" To je pro ty, co to skandovat chtějí. Pokud ti to vadí, tak to můžeš klidně ignorovat. V návštěvnim řádu není, že kdo nebude skandovat jména střelců branek, tak bude vyveden ze stadionu. :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    Karel13     před 8 lety 09.08.2016 19:20 |  
                    2 0

                    Vyvolávání a skandování hráčů mi naprosto nevadí. Naopak. Ale vadí mi šílená hlasitost z reproduktorů (nejen při vyvolávání sestav), kdy vlastně kvůli tomu není pořádně rozumět a rve to uši ( a to jsem podle manželky nedoslýchavý).

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              bramburek (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 17:36 |  
              1 1

              ty seš dobrej moula... jestli ti tak hrozně vadí, že ti někdo říká, abys fandil, tak asi nechoď do kotle, jednoduchá rada...

              jinak navážet se do lidí, kteří pro Slavii žijou a věnujou jí spoustu svýho volnýho času i financí, je hodně prostoduchý, zamysli se trochu nad sebou, než tu začneš něco smolit, ty čínskej aparátčíku...

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                edenian     před 8 lety 09.08.2016 17:58 |  
                0 0

                Clovece chlape precti si co jsem psal este jednou.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  bramburek (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 19:38 |  
                  0 0

                  dobrý, omluva... ale příště to popiš nějak pořádně, koho teda myslíš... a asi si posledních 12 let na fotbal moc nechodil, když neznáš Strašáka...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    edenian     před 8 lety 09.08.2016 20:17 |  
                    0 0

                    Me se to zdalo jasny, nikdo jinej tam na me nerval. Omluva netreba, v pohode.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 16:24 |  
          0 1

          Já právě netušil, o kom je řeč. Zdali se bavíme o oficiálních moderátorech nebo kotli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 8 lety 09.08.2016 15:49 |  
        0 0

        Alanore, kdo je ten idiot / ktery asi dela neco idiotskeho / davajici do souvislosti toho speakra s komunismem ? A hlavne kde ? Jiste chapes, ze bych si to rad precetl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 21:24 |  
          1 0

          Já jsem o nikom nepsal, že je idiot. Jen jsem označil za idiotskou myšlenku, že Strašák v Edenu provádí čínské armádní cvičení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            edenian     před 8 lety 09.08.2016 21:41 |  
            0 1

            "...ale dávat to do souvislosti s čínským armádním cvičením a komunismem mi přijde opravdu idiotské"
            Za prve slo o primer, idiotsky?, budiz, ale o komunismu jsem nic nepsal.
            Mel jsem te za vetsiho frajera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 18:53 |  
      5 0

      vám pane vadí, že se fandí a že někdo to fandění podporuje. no každý jsme nějaký že.
      já si pamatuju, jak ve starym Edénu roztleskával dav tón z repráků třeba při rohu :D no to byla vskutku trapnost a s ještě trapnější, čti slabou, odezvou. ne ne, fandění opravdu není současný problém Slavie a já se tedy velmi divím, že má někdo potřebu ho kritizovat za přílišný aktivismus. co já se tu nedočtu :DD D
      PS ono to rozeřvávání je mířeno na ty, kteří řvát chtějí, tak si to neberte osobně

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 8 lety 09.08.2016 21:58 |  
        0 0

        Fandim, na vychode nekdy docela osamocena snaha :-) , casto se chytam fandeni TS, rad si zpivam hymnu, Na nebi hvezda...,je krasna, vybornej text, jedina nase hymna, ktera ma opravdu obsah, tu jsem ve 114 neslysel zpivat snad nikdy nikoho, ani se neodvazuju tipnout, jestli tam nekdo umi text. Takze fandeni mi asi nevadi, ze.
        Forma, kterou me manipuluji a organizuji, ta mi vadi, Strasak nestarasak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 22:21 |  
          0 0

          já vám to neberu. já zas jsem nesmírně rád, že to organizuje Strašák než hlasatel s nahrávkou tleskání ..

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            edenian     před 8 lety 09.08.2016 22:53 |  
            0 0

            No, pisete, ze mi vadi fandeni...
            Nejak je tady normalni prekrucovat jak se komu zlibi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:58 |  
              1 0

              vyvolávání sestavy je podle mne fandění. já nerozlišuji fandění a "buzerování na čínskym armádním cvičáku" (nebo tak nějak)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 12:36 |  
    6 3

    Ještě bych rád vypíchl jednu věc, která mě včera rozlítila a které jsem nerozuměl, a to bylo střídání Mihalíka, který snad jediný s Keniou dokázal vyvézt míč, narozdíl od jiných ho podržet dobře a ještě tak, že se na něm vyfauval soupeř. Následně přišlo naprosto nezasloužené slovní sundání od DU, který mu vyčetl ztráty míče. Solidní kartáč, po kterém bych se, být Jarem, cítil pěkně ukřivděný. Trenér si na něj uplně zasedl nebo co. Že by takto sjel svého protekčního Součka nebo Zmrhala za zbytečné ztráty míče někdy?
    Podle mě je Mihalík jeden z mála, co se nebojí míče a individuálních akcí a rozhýbání útoku. A za to dostane pojeb. Teď jak to tu píšu, tak mě necitlivost DU a jeho s promimutím kurvení hráčů zase začíná rozpalovat, tak už raději konec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 12:38 |  
      3 0

      Těch ztrát na půlce tam měl několik a byly dost nebezpečné. A Uhrin říkal, že speciálně tohle mu kladl na srdce před zápasem. Myslím si, že jeho stažení bylo ok, i když stejně tak mohlo jít dolů x dalších hráčů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mirek15     před 8 lety 09.08.2016 12:55 |  
      7 0

      Mám za to, že střídání Mihalíka bylo v pořádku, a to zhruba z následujících důvodů:

      1) bylo třeba udělat nějakou změnu, takže obecně to, že DU střídal, vnímám pozitivně - rovněž dobrou volbou byl příchod Mešanoviče-druhý útočník, schopný hrát i z kraje.

      2) Mešanovič mohl přijít buď místo MIlana na hrot, nebo místo některého z krajů na takové hodně vysunuté křídlo a příležitostný druhý hrot nebo místo některého ze středních záložníků. První varianta by byla špatná, protože Milan (byť mu to včera příliš nešlo, je pořád hodně platný a gólový hráč, který se nestřídá, pokud potřebujeme dát dva góly). Kdyby Muris přišel místo někoho ze středové trojice (a hrál druhého hrota), hráli bychom jenom na dva střední záložníky, což se na jaře velmi neosvědčilo a hrozilo by, že bychom zcela vyklidili střed pole (na který bohužel při absenci ščuka a baráka nebylo koho ofenzivnějšího střídat a vyměnit Součka za Michaela by útoku asi moc nepomohlo). Zbývala tedy možnost nahradit Murisem jednoho z křídelních hráčů. V takovém případě bylo určitě lepší stáhnout Mihalíka než van Kessela, a to ani ne tolik pro ty Jarovy ztráty míče, ale především proto, že van Kessel je hodně produktivní hráč a je u něj vysoká šance, že se ke gólu nebo asistenci dostane (letos měl podíl na 4 z 5 branek, co jsme s ním na hřišti dali) - což se nakonec stalo, když právě Gino dal kontaktní gól.

      Takže jakkoliv Mihalík nebyl určitě jediný, kdo by za prvních 30 minut zasloužil vystřídat, to, že byl stažen právě on, mi s ohledem na výše uvedené přijde logické DU bych za to pochválil a rozhodně mu to nevyčítal.

      Na okraj-jediné, co mě trochu mrzí je, že místo Levana nepřišel Mick van Buren, ale Jarda - ne, že by Jarda hrál těch pár minut špatně, to ne-pár slušných akcí tam měl - jenom bych chtěl vidět Micka v ostrém zápase, protože jsem z přípravy nabyl dojmu, že by mohl být dost platný - bohužel mu uškodilo to, že Milan nakonec nikam neodešel - uvidíme, jestli vůbec dostane pořádnou šanci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Fridleifsson     před 8 lety 09.08.2016 14:52 |  
      6 2

      Já měl hned na stadionu se střídáním Mihalíka jeden konkrétní problém, a to ten, že když už nahradit křídelního hráče Mešanovičem, tak rozhodně spíš Gina a to jednoduchou logikou - Gino hrál prostě hůř než Mihalík. A tím, že DU střídal Mihalíka a ne Gina, jen dokázal, že se neměří všem stejným metrem a Gino má prostě vzhledem k okolnostem (32 míčům) protekci. Já v Ginovi vidí potenciál a věřím, že bude dobrej, ale v tomhle zápase prostě měl jít z placu po půlhodině. A to už vůbec nemluvím o tom, že nejlepší by bylo stáhnout Součka, s nímž hrajeme tuto sezonu pravidelně o deseti, ale to je naprostá utopie, to DU nikdy neudělá...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 15:42 |  
        0 1

        Tak jsem to právě viděl také.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          honza_sl     před 8 lety 10.08.2016 14:42 |  
          0 0

          No vidíš, a já bych to nazval šťastným rozhodnutím, protože GvK snižoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            JS (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 14:46 |  
            1 1

            GvK byl zralej na ručník a Mihalík hrál daleko lépe, než on. Samozřejmě, že snížil, což byla jeho jediná povedená akce v celém zápase v 36. minutě nikdo nemohl vědět, že sníží. Pokud není DU jasnovidec, tak to vypadá, že se nerozhoduje podle současného vývoje hry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Karel13     před 8 lety 09.08.2016 19:22 |  
        1 0

        Kdyby šel z placu po půlhodině, tak jsme zřejmě neměli ani ten bod !

  11. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Vici     před 8 lety 09.08.2016 12:49 |  
    3 3

    Pekny hodnoceni alanore. 2 veci: za1) soucek je out uz od pripravy. Kde bylo jasne videt ze je jasmin na jeho pozoci lepsi. Bohuzel je zranenej. Ale michael jasne suka prekral s rio ave a presto ma suk svy misto. Nepochopim. 2) skodak mel kratsi pripravu. Sance ma ale nedokaze je promenovat. Kdyz spocitam sance v poharech a ted v lize tak jsme nekde u 20 ti a gol jeden. Na to kolik dostal balonu. A na to kolik gino je produktivita jednoznacne na ginove strane. Z toho pohledu si minimalne 5 gino zaslouzi. Ano. Jako kridlo a v mezihre moc citit gino neni ale je to dany tim co tady hraje a kolik balonu dostane a do jakejch prostoru. Meli by jsme se proste odprostit od taktiky vse na Skodu to je tak pruhledny. Jinak hodnoceni po zapase ze ma pulka muzstva zdravotni problemy? No to se mi ani komentovat nechce. Je to snad vtip. Zdvojovali jsme pozice a presto postavim hrace co maji sracku a zvraci? Wtf? Tohle nemohl myslet vubec vazne. Do ted jsem se Uhrina malinko zastaval a chtel mu nechat cas. Ale tohle byla asi posledni kapka. Ad minula sezona. Hrat prumer s podcenovanejma hracema chce schopnyho trenera. Ale nemusi byt top. Dal bych mu mozna jeste par zapasu cas. Ale vypada to ze na to hrat o titul nema. Nevidim progress a hlavne si pamatuju jeho slova ze v rumunsku mu menily pulku kadru kazdou sezonu a ze to sehrat zvladne. Evidentne ne. Zatim to proste neslape. A obavam se aby to zase neslapalo posledni 3 kola. Sakra proc to tomu Trpisovskymu jde od zacatku a to mu meni Liberec opravdu pulku kadru kazdou sezonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Slawek     před 8 lety 10.08.2016 12:51 |  
      0 0

      Tak Trpišovskému to zatím moc nejde. První zápas 0:3, s Jihlavou 1:1, to je jako my se Zlínem. Výhra nad slaboučkou Admirou Vídeň nebyla nic světoborného. Jak mu to jde, to se uvidí časem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        honza_sl     před 8 lety 10.08.2016 14:47 |  
        0 0

        Koukám, že Trpišovský je tu teď stejná mantra, jako byl před cca rokem Kozel.

        Podle mě je nesrovnatelná pozice trenéra v SKS či ACS (případně nyní i v Plzni) s jinými týmy. Vezměte si výsledky Liberce - prohra o třídu 0:3 a teď remíza. A v novinách - nic, pohoda, to se stává. To kdyby se stalo u nás, tak je o tom asi tak 13 162 až 13 167 článků, blogů, komentářů atd.

        Mám obrovský respekt k tomu, jak Libe dělá fotbal i k tomu, co s tím týmem zvládá Trpišovský. Ale není to vůbec záruka toho, že by mu to u nás šlo.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    dauby     před 8 lety 09.08.2016 12:58 |  
    4 0

    Dobre hodnoceni. I ja souhlasim s tim, ze daleko nejhorsi hrac na hristi byl Suk. Jelikoz hral mizerne uz paty zapas po sobe, musim se ptat: jak dlouho jeste? Sventovi bych ale dal 6, hral dobre, i kdyz i on kazil. Ale je to snad jediny hrac, ktery vi do ktereho prostoru si ma nabihat

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dauby     před 8 lety 09.08.2016 13:03 |  
      5 1

      A jeste se mi docela libil Zmrhal, ktery hru ozivil, byt na chvili. Souhra Svento-Zmrhal na leve strane by mohla byt prislibem do budoucna. A Ginovi bych dal 5. Protoze i kdyz mu to moc neslo, makal, nenechal se otravit a zase dal gol. Takovy utocnik je platnejsi nez hrac, ktery sice hraje dobre, ale vsechny sance zazdi. Priste uz by nemeli hrat Soucek a Deli, ten je taky z formy, dela hrozne minely.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lassiter     před 8 lety 09.08.2016 13:00 |  
    3 1

    Myslím, že celý problém je stále v tom, že velmi málo hráčů chce míč, a pokud ano, tak vždycky velmi nekoordinovaně, kdy najednou jdou dva hráči do náběhu a žádný proti a podobně. Od útočníků není v podstatě vidět seběh směrem proti míči, když ho vyváží krajní bek nebo střední záložník. Pouze čekají a koukají, případně se v lepším případě snaží nabíhat dopředu (Mešanovič). Přitom právě tohle odkrývá prostor pro jiné hráče ze středu, a proto v podstatě nemáme situace pro střely ze střední vzdálenosti. Kombinace ven vede víceméně vždy přes krajní beky, kteří se brzy dostanou do problémů, protože od lajny je těch možností přihrát ještě míň. Střední záložníci hrají často daleko od sebe a aboslutně nemají možnost spolu kombinovat. Nákopy na Škodu jsou pak víceméně nejefektivnějším způsobem, jak se dostat k bráně, jinak je to čirá improvizace a náhoda.

    Na GvK jsem byl před jeho příchodem velmi zvědavý, z toho co jsem měl možnost vidět je technicky a herní inteligencí někde na úrovni divize. Netušil jsem že nejlepší slovenský ligový střelec používá jako jedinou zbraň ve hře jeden na jednoho kopnutí do míče "skrz hráče" doufajíc, že to nějak projde... Pokud nezmění své zaujetí pro hru a nezačne častěji využívat svou pohříchu jedinou silnou stránku rychlost, pak si nedokážu představit, že se může v sestavě dlouhodobě udržet. Je sice pravda, že góly dává, případně se na nich podílí, s tímhle je však otázka, jak dlouho. Každý se na něj nevykašle stejně, jako to udělal ten záložník, který ho hlídal před jeho gólem.

    Pevně doufám, že Ščuk není vážně zraněný, podle mě je to ten, kdo by mohl záloze hodně pomoct.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 13:03 |  
    5 0

    Zdarec, více méně s hodnocením souhlasím, Pavlenka míč vidět nemohl, risknul to, kolikráte si divíme, že brankáři stojí jak přilepení na čáře, on to zkusil... van Kessel je fakt kolikráte k smíchu, je fakt pravdou, že je to střelec, já se modlil ať jej vystřídá, dá tam někoho jiného, ale nakonec dal záchytný gol, no dobře, ale na zpracování, technice musí zapracovat, otázkou je jestli to půjde. Mihalík se mi ještě jakž takž líbil a moc jsem nechápal jeho střídání, ale budiž, tam jich včera na ručník bylo dost. Součka mám rád je to nenamyšlený odchovanec, ale za včerejšek fakt 2 plným právem, já jej skoro nezaznamenal na hřišti, úspěšně se vyhýbal hře. A nakonec Uhrin, pozitivum, že dokázal reagovat na situaci. Negativ je více, jak to že tam dal nemocné hráče, když má plnou lavičku dobrých náhradníků, přeci jsme kupovali kvalitu a ne jen nějaké béčko!!!! Další věc je systém, opravdu jsem DU nechtěl hanit, dával sem mu čas ať zapracuje na systému s novými hráči, ale to co tam bylo včera bylo všechno jiné než jen systémová hra. Nechci stále rotovat s trenéry, myslí, že jsme si toho už užili dost, ale tady není vidět posun vpřed, naopak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dauby     před 8 lety 09.08.2016 13:18 |  
      7 0

      Jo jo, taky bych se uplne neunahloval, co se tyce trenera, ale Uhrin na to fakt asi nema a pokud nenastane nejaky zasadni posun, doufam, ze skonci nejpozdeji v zimni prestavce! Kdyby hraci takhle odflakli prvni polocas u Jarolima, tak by je sedrel z kuze. Ale DU to misto toho svede na virozu. Uz je fakt trapnej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Jachym     před 8 lety 09.08.2016 15:18 |  
        2 0

        Myslím, že ani Dušan je o půli nepochválil. Budu se rád mýlit, ale Jarolím s reprezentací těžko svede něco více než jeho předchůdci vzhledem k materiálu, se kterým bude pracovat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    celtix     před 8 lety 09.08.2016 13:20 |  
    6 0

    Příští zápas musí jednoznačně přijít změny v sestavě. Vždyť hráči co nehrajou budou mít velkou chuť se ukázat a zabojovat o sestavu. Frydrych, van Buren atd. si ještě nezahráli. Rozhodně se musí něco udělat se Součkem, který je úplně mimo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Tchue22     před 8 lety 09.08.2016 13:35 |  
      0 0

      Ano, rozhodně by mu neuškodilo si na zápas, dva sednout, aby se trochu srovnal.
      Van Burena s Frydrychem bych v sestavě viděl též moc rád, ale myslím si, že momentálně moc šancí dostávat nebudou a jejich šance přijde spíše až v MOL cupu. Nicméně bych se rád mýlil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        donford     před 8 lety 09.08.2016 16:40 |  
        5 0

        Představte si, že by nastoupil skutečně Frydrych, třeba místo Bílka a najednou by byl lepší! Co by se pak stalo? Já bych ho klidně v Jihlavě postavil. Byl s Baránkem oporou obrany Ostravy. Škoda, že nehraje.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Robinator     před 8 lety 09.08.2016 13:49 |  
    1 0

    s hodnocením souhlasím do puntíku, díky za něj :) Nevíte, jak vážné je to se Sčukem?

  17. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    vyseptala_analni_sbijecka     před 8 lety 09.08.2016 13:52 |  
    3 0

    jen drobná připomínka - dle mého skromného názoru je zase nesmysl napsat, že si Pavlenka nepočínal dobře při úvodní brance zápasu :-) ovšem víc bych to nerozebíral, neb nemá nejmenší význam, aby z toho eventuálně vznikla nějaká pře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 14:50 |  
      0 1

      Konec hokeje zda se byt dokonan, ted jen cekam az zbouraji garaz a postavi tak nejake komerne administrativni centrum..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    1rytir     před 8 lety 09.08.2016 14:11 |  
    6 0

    Ještě jednou k té organizaci hry. Budu kacíř, ale DU neví co hrát protože mu v sestavě zůstal Škoda. Viděl jsem prakticky všechna videa z letních přípravných zápasů. Tam bylo vidět, že se hrál úplně jiný styl přechodu do útoku a mezihra dopředu nechyběla. Potom najednou Škoda nikam nešel, k tomu přišel GvK a neví se, jak hrát. Vše na Škodu ničí GvK, dokonce i Keniu, střed zálohy nic nenutí pohout se dopředu, spíše naopak, protože musí být připravena zachytit protiútok po odraženém centru. Probém také je, že všechny manšafty od šumavy k tatrám už přece vědí, že v Edenu postačí, když na začátku vysunou presing hodně vysoko a my jste tím zaskočení. DU musí prostě zvolit systém, kde kvality našich hráčů vyniknou a také se musí zapracovat na zahájení domácích zápasů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      malan (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 14:52 |  
      1 0

      nez mu neco takoveho dojde,tak ho driv vyhodi

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Vici     před 8 lety 09.08.2016 16:56 |  
      1 0

      Trefny. Je to jak reprezentace bez Rosickyho. Ac nejlepsi hrac repre s nim hraje hur. Protoze se alibisticky zbavujou mice tim ze mu ho daji. Stejne tak jako my se Skodou. Bohuzel. U nas to neni podle porekadla "nevis co z balonem vystrel ale nevis co s balonem nakopni ho na Milana"

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Slawek     před 8 lety 10.08.2016 12:58 |  
      1 0

      Myslïm, že pod tento příspěvek se lze podepsat.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 14:18 |  
    4 0

    Alanore nechceš k tomu svému hodnocení zařadit taky Uhrina, jakou známku si zaslouží za zvládnutí zápasu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 14:23 |  
      2 2

      Také jsem o tom uvažoval, hodnotit trenéra dle herního obrazu, reakce na hru skrze střídání... Hráčům se včera chtělo kakat, tak je omluvte. Zajímavé je, že Messimu, Ronaldovi a spol se ty střevní problémy vyhýbají, zatímco mnozí hráči a týmy v české lize je mají pořád.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 14:20 |  
    3 0

    S hodnocením téměř souhlasím a koupil jsem si lístek do Jihlavy a na Anderlecht. Tak to tak také udělejte, hlavně na Anderlecht. Třeba se stane zázrak, bude to super a dáme Anderlechtu 3:0.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Fridleifsson     před 8 lety 09.08.2016 14:43 |  
    2 1

    Myslím, že včerejšek jasně ukázal, že Dušan patří na kraj zálohy a ne obrany. Byl skoro jediný, kdo dokázal přejít jeden na jednoho a směrem dopředu v podstatě nekazil, zatímco v obranné fázi nebyl tak jistej jako Mikula, kterej je v obraně jeden proti jednomu hodně dobrej, ale prostě si absolutně nerozumí s míčem, což je ve fotbale trochu problém. Švento má podle mě potenciál být možná nejlepším krajním záložníkem ligy a vzhledem k tomu, jak se naše křídla teď trápí bych se vůbec nebál ho začít stavět na kraj zálohy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      afro     před 8 lety 09.08.2016 14:59 |  
      3 0

      Podle mě nás stejně spíše pálí post jednoho krajního obránce. Od Mikuly je podpora útoku žalostná a včera bylo krásně vidět, jak moc platný Švento z pozice beka v podpoře útoku na křídle byl. Měl tam a to máš pravdu jeden moment, kdy si ho pěkně "udělal" jeden Zlíňák ale i tak věřím, že si svoje Švento v budoucnu odbrání a přidá to, co už je pro krajního beka aktuálně nutnost - útočení a přesné centry. Jablonský hrál minulou sezónu převážně dobře, ale ne výborně a teď nevíme, jak na tom vlastně je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        tantalos     před 8 lety 09.08.2016 15:45 |  
        5 0

        Také nechápu, proč nehrál Jablonský. Loni patřil mezi velmi dobře hodnocené hráče, teď byl zřejmě odsunut. Velmi potřebné byly jeho schopnosti dobře nacentrovat, podpořit útok a kopnout standardky. Dnes seděl, i když Mikula byl evidentně tak zdravotně indisponovaný, že měl zůstat doma v posteli. Rád bych věděl, proč se Jablonský náhle ocitl v nemilosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          bongor     před 8 lety 09.08.2016 18:50 |  
          1 0

          Jabko taky nechápu.Není to top hráč,ale rozhodně není na odpis.Je to jako s Latym,oba by si ještě svoje v pohodě odehráli

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 19:52 |  
          0 0

          Tantale, chci se zeptat, kam zmizela vaše přísnost z doby před 6-10 lety?

  22. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Philliip     před 8 lety 09.08.2016 14:58 |  
    3 0

    Individuální výkony hráčů byli povětšinou podprůměrné, ale tyto výkony byly výrazně ovlivněni mizernou týmovou a taktickou prací celého týmu, včetně trenéra.

    1. taktika - Většina z nás asi čekala, že na Zlín vlítneme, prokážeme vyšší kvalitu, rozehranost i sebevědomí po postupu přes Rio Ave. Jenomže nic z toho se neukázalo. Zlín nás předčil v bojovnosti, jednoduchosti a narozdíl od Slavie věděl, co chce hrát. Vůbec se naše středová řada nedostávala do hry. Hráči si nepomáhají, nejdou si pro balon, nemají vžité automatismy z tréninků. Když získáme balon ve středu pole, tak se ostatní hráči rozutečou do křídel nebo mezi stopery a není s kým hrát. Hře chybí klid a přesnost. Hrát doma se Zlínem je jiné než když nastoupíme třeba v Bruselu proti Andrlechtu. V takovém zápase je potřeba tvořit hru, dominovat na míči a trpělivě vyčkávat na nějaký prostor k zakončení nebo centru. Tohle je především zodpovědnost trenéra. Nejen že to musí po hráčích vyžadovat, ale musí se tomu věnovat i při tréninku. Zda tom tak bylo posoudit nemůžu, ale na hřišti to nefungovalo.

    2. nasazení - Neodvažuji se tvrdit, že hráči něco vypustili, ale rozhodně do zápasu nenastoupili se 100% koncentrovaností a správným zápalem. Přes 60 minut byla hra mizerná a ani nebyla vidět vůle hráčů utkání zvrátit. Převahu jsme získali až v poslední půlhodině a z velké části to bylo dané zatažením hostů ke svému vápnu.

    3. poziční hra - Souvisí s taktickou přípravou a rozestavením. Hráči si drží své pozici, na kterých nastupují, ale nedokáží si navzájem vypomoci. V některých fázích zápasu potřebujeme jít více do bloku a udržet balon. Mnohdy mi připadá naše přechodová hra jako "splašená" bez nějakého systému. Souček je na jedné z nejdůležitějších pozic úplně z formy a musí se k němu stahovat Hušbauer, který pak chybí na své pozici, ve který by měl hrát a ve které je nejplatnější.

    4. Psychika a osobnost - Pro slávisty asi věčné téma. Zakřiknutá hra většiny hráčů na hřišti. Spousta alibistických přihrávek a náběhů. Dostaneme gól a vůbec nevíme co hrát. Nikdo z hráčů, kdo by vyhecoval ostatní. Věřím tomu, že na tréninku hráči umí předvádět pěkné akce, kličky, kombinace, atd. Ale v zápase to hlava nedovolí.

    Vina za předvedený výkon stojí jak na hráčích, tak na trenérovi. Pokud by se podobné výkony měli opakovat, tak je potřeba vyvodit důsledky. Současná Slavia musí být ve všech ohledech, které byly k vidění v zápase se Zlínem lepší.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    tantalos     před 8 lety 09.08.2016 15:04 |  
    7 4

    Doslova mě vyděsil výkon van Kessela. Za prvních 70 minut snad neměl jedinou povedenou akci, chyběla mu technika a byl o tři třídy horší než na druhé straně Vuky - takže GvK bych dal trojku - jedničku za výkon na pravé lajně plus dva body za gól a asistenci.
    Pokud jde o Mikulu, nechápu jak ho mohl Uhrin stavět, když nebyl fit. Navíc Mikula nebývá dobrý, když hrajeme proti týmu,, který brání a jen občas chodí do brejku. Jeho ofenzivní kvalita je jen sotva ligová, i když ubránit dokáže hodně.
    Nechápu ani, proč DU kritizoval Keniju, připadal mi naprosto nejlepší a nejsnaživější na hřišti.
    Myslím, že zatím by bylo předčasné Uhrina odvolávat, ale jestli bude mančaft častěji podávat tak otřesné výkony jako proti Tallinu a včera, nevidím jiné řešení.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    (#58882)     před 8 lety 09.08.2016 15:45 |  
    3 1

    Zklamání příjdou ještě další.To není pesimismus,ale realita,kterou ukazuje čas.Řeší se tu věci,které se nevyřeší,poněvadž se musí řešit v treninku,na hřišti a v managementu.Výměna trenéra?Názory pro( vypadá to,že většina),ale i názory proti.Tak který je správný?Samozřejmě toho,kdo sedí na vyšší židli.A pan Tvrdík se vyslovil jednoznačně.Zasvěceně.Myslím si,že s hráči,kteří ve Slavii jsou,by trenér měl chtít válčit o mistrovský titul i když by to nemusel vytrubovat.Že nejsou a nebudou všichni dokonalí je zcela normální,ale každý kromě nedostatků má i své přednosti a z toho je třeba vycházet,na tom stavět a vytvářet tým.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 16:21 |  
    2 0

    Hra pod Uhrinem je prostě na náhodu, žádný nacvičené akce, signály apod. ve hře vůbec nejsou , tvořivá záloha(která se nebojí vystřelit ze vzdálenosti) taky neexistuje , utopenej Škoda není superman aby všechno dával a Van Kessel pokud nedostane pěknou příhrávku do běhu, tak to většinou zkazí jak je vidět, on umí perfektně zakončovat, to už bylo vidět z videií z Trenčína.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Eskaes     před 8 lety 09.08.2016 17:05 |  
    4 0

    Prý mužstvo nemá žádnou tvář.

    Ale má už asi půl roku a docela zřetelnou s ofinkou střiženou podle kastrůlku. Osobnost "trenéra" se ve hře promítá docela jasně.

    Nedávno se ptali hokejisty Martina Procházky na vzopomínku na Nagano, moment pro něj jako pro hráče. Řekl, že to byl Hlinka, který se snažil vždy z hráčů na lavičce sundat tlak, když viděl, že je zle.

    Takhle se totiž chová skutečný lídr kolektivu. DU jím není a asi už nikdy nebude.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Vici     před 8 lety 09.08.2016 17:10 |  
    4 1

    Docela me zarazil pozapasovy rozhovor s Dusanem Sventem. Na otazku "jaka byla konkretne tvoje role kdyz te trener poslal na hriste " odpoved : "nebyl na to ani cas". (Zvlastni vyraz v obliceji proste nemel co rict. Takze hrac jde na plac za stavu 0:2 bez konkretnich pokynu. Obavam se ze takhle to vypada s taktikou u vsech hracu. Jakej to rozdil kdyz stridajici hrac vbehne na hriste a rozdava pokyny ostatnim. My to asi nepotrebujeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      TSeguinTS     před 8 lety 09.08.2016 18:25 |  
      2 1

      Těžko soudit, takový závěr bych hned nevyvodil. Několik minut byl určitě teplej fén od uhrina. A jestli po něm šel Miky na záchod a řekl, že nemůže pokračovat někdy v průběhu přestávky, moc času na to třeba opravdu nebylo. Navíc Švento má tolik zkušeností, že sdělovat nějaké taktické pokyny pouze jemu by byla ztráta času, ani bych se nedivil, kdyby DU strávil nejvíce minut sdělováním taktických pokynů našim ofenzivním hráčům, než našemu nejzkušenějšímu hráči.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 19:49 |  
        1 0

        Nesmysl, hned jak slezli z placu, tak se Švento rozcvičoval sám směrem k příchodu na trávník, zatímco ostatní si tam čutali atp.

  28. ne DU...Souček VEN!!

    T(r)enky     před 8 lety 09.08.2016 17:14 |  
    5 1

    Nebudu se vyjadřovat k celkově slabému výkonu a budu se soustředit pouze na klíčovou slabinu týmu.
    A tou je zatím v letošním ročníku zcela jednoznačně a neoddiskutovatelně Tomáš Souček...viděl jsem zatím všechny naše zápasy a ve všech byl nejen nejslabší, ale snižoval tím především hru celého týmu a to je neomluvitelné!
    Včera to bylo až do očí bijící...nenabídne se do kombinace nikomu z obrany, takže se musí stáhnout pro balon Hušby, kterému se souček opět nenabídne, tudíž musí buď individuální akcí vpřed, nebo hrát na náhodu do křídla...zbyteční jsou najednou všichni střední záložníci.
    Směrem dozadu to bylo ještě horší, protože byl efektně -1 hráč SKS všude, nedostupoval na křídle na pomoc bekům, ani se nesnažil čistit prostor před stopery, byl nedůrazný, bez pohybu či snahy a jen korunoval výkony z předchozích zápasů.
    Souček teď musí zcela bezpodmínečně ze hřiště!! Pokud není zdraví Ščuk, ať hraje Ngadeu, buď DZ, nebo stopera a Django jde na DZ (pokud mě paměť neklame tak tqm hrál v Příbrami).
    Je mi ho líto, neb na jaře byl fenomenální...ale letos je zatím Tomáš Souček největším sabotérem útočných i obranných snah SKS.

    • Re: ne DU...Souček VEN!!

      Travinho     před 8 lety 09.08.2016 18:12 |  
      0 0

      Simona na DZ prosím už ne.

      • Re: ne DU...Souček VEN!!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 18:39 |  
        0 0

        A já bych to právě takhle zkusil. Frydrycha na stopera, Deliho - protože má i dobrou rozehrávku dejme na DZ.

        • Re: ne DU...Souček VEN!!

          Travinho     před 8 lety 09.08.2016 21:20 |  
          0 0

          Pamatuješ si jeho výkony tam?

        • Re: ne DU...Souček VEN!!

          Kenny     před 8 lety 10.08.2016 21:13 |  
          0 0

          To už tady bylo a byl to nesmysl

      • Re: ne DU...Souček VEN!!

        T(r)enky     před 8 lety 11.08.2016 01:03 |  
        0 0

        Vím velmi dobře jak tam hrával...ale horší než současná forma Součka by to bylo jen velmi těžko, to byla moje hlavní myšlenka...ne že by tam měl být na stálo...masochista nejsem (alespoň ne více než všichni příznivci SKS :D )

    • Re: ne DU...Souček VEN!!

      zeleznik2     před 8 lety 10.08.2016 16:22 |  
      0 0

      Krásný příspěvek, bohužel Souček na lavičce asi jen zbožním přání. Ščuk je pro mne rovněž volba č.1, bohužel je stále zraněný, Ngadeu je dobrá alternativa v EL nebo proti silnějším soupeřům, ale proti Zlínu, bych jej asi tak nepostavil, ikdyž, jak se Zlín prezentoval na hřišti, tak mohl být platným hráčem. Uvidíme, jak to DU postaví v Jihlavě, ale žádné velké změny nečekám, určitě zase budeme hrát stále stejný systém. Bože máme na lavičce dva útočníky a ani doma je téměř nevyužijeme...

    • Re: ne DU...Souček VEN!!

      vršek     před 8 lety 10.08.2016 21:04 |  
      1 0

      Součka a jeho současnou formu neobhajuji, není jak, ale nelíbí se mi zatracování jednoho hráče, když nehrají dobře ani ostatní! Zvlášť v zápase se Zlínem a v druhé půli v Rio Ave byl výkon vlastně všech hráčů základní sestavy tristní. Není spíš zarážející kde je forma většiny hráčů týmu? Kde je alespoň nějaká herní pohoda hráčů i týmu?

      • Re: ne DU...Souček VEN!!

        T(r)enky     před 8 lety 11.08.2016 01:01 |  
        0 0

        Určitě neříkám že je to jen jeho vina...to ani náhodou a ani být nemůže (píši v začátku příspěvku že výkon byl celkově slabý).
        Nicméně u něj je to prostě nejvíc vidět už od začátku sezóny, navíc (opět, jak píšu) bohužel hraje na pozici, kde je slabý výkon vidět asi ze všeho nejvíc při naší hře a proto je šíleně vidět, že jeho katastrofální výkony ještě sráží už tak přinejlepším podprůměrné (s vyjímkou domácího zápasu 3. předkola), spíše však špatné představení celého mužstva.
        Všichni hrají tak nějak sakum prdum tužku...ale zatímco Gino si svoje odběhá na lajně a nachomýtne se ke gólům, Škoda bojuje na hrotu, Hušby maká vpřed a vzad, Levan tvoří, Mikula svoje odbrání atd, tak za Sukem bohužel letos není vidět vůbec nic

  29. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Petr9608     před 8 lety 09.08.2016 17:32 |  
    1 5

    Co zkusit v Jihlavě zase Berkyho?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 17:39 |  
      5 4

      K čemu proboha? Aby si zažvejkal? Pavlenka neudělal jediný velký kiks zatím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Travinho     před 8 lety 09.08.2016 18:12 |  
        0 5

        Taky mě ta jeho žvýkačka neskutečně irituje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:42 |  
          0 0

          Žvejka je cool! To věděl už SAF! Nic to ale nemění na tom že Pavlenka je lepší a tak ač je Berky muj oblibenec, jsem rád za to kdo chytá...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      afro     před 8 lety 09.08.2016 17:46 |  
      4 0

      Osobne jsem klidnejsi, kdyz chyta Pavlenka. Ale tim nechci rici, ze je Berkovac nejakej prusvih. Post brankare mame dobre vyresen.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 17:48 |  
      6 0

      Proč? Ať chytá Pavlenka, který je lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Petr9608     před 8 lety 09.08.2016 18:20 |  
        1 1

        A co ta střela před golem Rio Ave a první gól Zlína? Bylo to oboje nechytatelné, resp. nedala se ta střela ve čtvrtek pořádně vyrazit či chytit do ruky?

        Já myslím, že (ne)pravidelná rotace by špatná nebyla.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 18:33 |  
          1 0

          Ale jasně, že to z mého pohledu alespoň částečné chyby byly, však to píšu i v hodnocení. I tak si myslím, že by měl mít brankář spíše důvěru, než že by se tam s Berkovcem měli střídat po každé chybě. A Pavlenka je po jaru z mého pohledu zkrátka lepší.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    mpik     před 8 lety 09.08.2016 17:47 |  
    0 13

    ad GvK: hráč za více než 30 mio by měl umět hrát fotbal. Tenhle kluk neumí zpracovat míč, neumí kličku, neumí obejít protihráče, většinu přihrávek odevzdá soupeři a o míč jsem ho neviděl bojovat ani jednou. Nejdříve jsem nadával, ale nyní už se jeho tragickým představením chechtám. Jinak to ani nejde. S ním v sestavě hrajeme o deseti. A radovat se, že dal gól? Být na jeho místě jiný záložník, dává gólů víc celý tým. No, ve Spartě byl Paixao, u nás Kessel. Ne vždy to asi ten počítač dobře vybere.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Vici     před 8 lety 09.08.2016 18:08 |  
      5 0

      Pokud jsi ho nevidel bojovat ani jednou tak se podivej na odvetu s rio ave kde po jeho vybojovani balonu padnul nas postupovej gol. Nechci se ho zastavat. Ma velky rezervy v nasazeni. Ale zase se nechci bavit demagogicky ze ani jednou nezabojoval. Ten priklad nepisu proto ze by byl jedinnej. Ale proto ze ho lehce dohledas. Urcite musi pridat. Ale na druhou stranu nechci aby tady z nej delali neco co neni. Nekdo tu psal. Ze je treba vyuzit prednosti co nasi hraci maji. Podivat se v cem jsou dobry a usit pro ne na miru system. Pokud je zacneme predelavat. Je to na mesice. Ne-li roky a s nejistym koncem. Pokud nam nesedi do systemu tak proc je proboha kupovat a nevzit jiny hrace?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      donford     před 8 lety 09.08.2016 19:02 |  
      12 0

      Nelíbí se mi, že se pořád vytahujou peníze za GvK. Z našich kapes to nešlo. Kdyby za něj dali 60, zase nám do toho nic není. Na nějaké besedě JT řekl, že uvažované peníze na posily nevyčerpali. Kessel proti Paixaovi už pár gólů dal. A taky je mohli dávat ze zálohy jiní. V tom ji GvK nebránil, to je demagogie. Určitě trenéři věděli, co je jeho přednost a co neumí. A z Trenčína se už ozvali (byl o tom 1 příspěvek), že my neumíme jeho přednosti využívat. Kolik za zápas dostal přihrávek mezi obránce do běhu? Myslím si, že je v něm hodně gólového, jen se naučit ho využít. A ne ho ztrapňovat někde na levém křídle.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        lassiter     před 8 lety 09.08.2016 19:10 |  
        0 6

        Otázka je, kolikrát si tam pohybem ve sprintu naběhl, aby tam tu přihrávku mohl dostat. Kam ho má jako DU postavit, na hrota vedle Škody? Pokud by tam k tomu přistoupil stejně "aktivně" jako včera, vypadalo by to zcela totožně. Ztrapňoval se občas zatím jen sám nezvládnutými základními fotbalovými dovednostmi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          donford     před 8 lety 09.08.2016 19:50 |  
          4 0

          Neumí přecházet kličkou přes jednoho, ale včera zase uprostřed útoku z ničeho nic udělal 2 kličky defenzivě a uvolnil se, šel sám na branku. Bohužel střela mu nevyšla. Stále mi překvapuje, jak specielně GvK je zde negativně rozebírán. Jako nějaká černá ovce Slavie. Myslím si, páni kritici, že skrz miliony za něj vydané, vidíte náhle příliš rudě. Spíše musejí trenéři rozebrat, proč v Trenčíně byl nejlepším střelcem ligy a ani u nás ho snad chuť po gólech nepřešla. Je to nefér říkat a srovnávat, ale mometálně dal víc branek než Škoda. A zároveň se pro toto srovnání hned Milanovi omlouvám a děkuji fotbalovému bohovi, že ho máme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Noddik     před 8 lety 09.08.2016 20:06 |  
            2 0

            přesně tak. Dost lidí, se po GvK vozí, kvuli tomu za kolik přišel. Já jsem rád. Jen čekám, že prostě je toho na něj moc, nové prostředí, hráči atd.. Dle mě dejme mu stále čas. Mě přijde, že tady každej myslí, že když přišel cca 30mio, že hnedka bude sázet goly atd.. Ano zatím to není ono, ale proč ho někteří už odsuzují to mi hlava nebere

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:47 |  
              4 0

              Jenže on ty góly sází, vždyť má za 3 zápasy 2+2! Problém spíš je, že lidi čekali hráče ala CR7 a vono prd. On je to běžec po šaratici co má perfektně umístěnou střelu a musí dostat průnikové balony, které se u nás nehrají, protože to by smrdělo už nějakým herním návykem a systémem :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dauby     před 8 lety 09.08.2016 20:12 |  
      7 0

      GvK nehral moc dobre, ale sorry, to ze nebojoval, proste neni pravda. Naopak, jeho pristup je.prikladny - i kdyz zkazi 4 prihravky.po sobe, maka dal a.zkousi to. Pro me Gino velky prislib a aspon se snazi, coz ovsem nemohu.po vcerejsku rict o mnoha nasich hracich...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dupy77     před 8 lety 09.08.2016 20:25 |  
      0 1

      Gino není záložník ale hrot bohužel to Dušan nechápe tak ho nech na pokoji díky

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:49 |  
        0 0

        Je to lajnový hráč, křídlo do 4-3-3, sám říkal že na hrotu nahrál snad 7 zápasů před odchodem z Trenčína a to nedal ani gola...

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          dropt     před 8 lety 10.08.2016 00:26 |  
          2 0

          V posledních 5 zápasech za Trenčín dal 9 branek...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 11.08.2016 07:48 |  
            0 0

            Díky za vyvrácení, já měl za to, že sem někde četl že se mu ke konci v Trenčínu nedařilo ani na tom hrotu... Každopádně co si sem jistý, že na hrotu hrál až na konci angažmá, jinak má většinu zápasů z křídla, ale v 4-3-3 čili stále utočník a ne lajnový záložník...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 19:02 |  
      0 0

      ještě neokusili náš beton :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 19:33 |  
      1 2

      Však já se jdu do Edenu podívat na krásný kombinační útočný fotbal a povedené individuální akce. :) Akorát po Zlínu je jasné, že to nebude z naší strany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 8 lety 09.08.2016 23:04 |  
        0 0

        Kazdej gol jinej hrac !!!

  31. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Travinho     před 8 lety 09.08.2016 18:10 |  
    0 0

    Pavlenka - Za branku mohou primárně bránící hráči, kteří místo toho, aby střelu blokovali, tak stáli jako jeli mezi střelou a míčem, tudíž přes ně Jirka neviděl. Tohle přesně nesnáším. I tak tu situaci, ale mohl řešit lépe. Se známkou, ale souhlasím.
    Jinak si obecně myslím, že jsi mohl hodnotit trochu lépe, zhruba čtyřem až pěti lidem bych zvedl známku o bod, ale vesměs se vším co je zde psáno souhlasím. Včera to byl nepovedený večer.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      lassiter     před 8 lety 09.08.2016 19:04 |  
      0 0

      Tak byli tam dva proti třem a tuším Bílkovi to vystřelil do protipohybu, těžko to mohl nějak zblokovat, pokud ho to z takové blízkosti netrefí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Travinho     před 8 lety 09.08.2016 21:27 |  
        0 0

        Ale měl jít jednoznačně blíž k hráči. Když stojí na půli cesty, tak golman může pak už jen těžko reagovat, když se míč vynoří 7 metrů před ním.

  32. Holík

    Travinho     před 8 lety 09.08.2016 18:18 |  
    4 0

    Ještě mimo hodnocení utkání. Také vám případá, že bylo po Tallinnu naprosto nesmyslně zameteno s Holíkem? Proč jej nepostaví a dává tam nemocného Mikulu?

    • Re: Holík

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 18:55 |  
      2 0

      myslíš, že by nám teď Holík pomoh? to spíš Bořila vpravo a Jablo vlevo

      • Re: Holík

        Travinho     před 8 lety 09.08.2016 21:21 |  
        1 0

        Odepsání Jablonského je druhá věc, která mi nejde do hlavy.

        • Re: Holík

          vršek     před 8 lety 10.08.2016 20:53 |  
          0 0

          Co kdyby se ukázalo, že si toho levého beka obstará lépe než Bořil, bude třeba platnější do ofenzivy a při našich standardkách. Sakra to by byl další mazec v sestavě, no, spíš v hlavě pana Uhrina!

      • Re: Holík

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 22:01 |  
        1 0

        Spíš je k zamýšlené, že upřednostní hráče, který má zdravotní problémy před hráčem, který je fit.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 20:02 |  
    1 0

    Přátelé, mám zájem si koupit balíček na skupinovou fázi Evropské ligy, protože skupina Man Utd (z 1 koše případně Inter - je to blízko na výjezd), AS Monaco a Feyenoord je super. Zhruba takhle si to představuji po losu skupinové fáze. Moc si přeji, abychom se tam dostali. Ten kádr na to má, jsem o tom přesvědčen, Ale nesmí se hrát se stolicí v trenkách, to je cesta do pekla se soupeřem typu Anderlecht, přes bílé trenky je ta stolice strašně vidět a soupeř toho využije.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 21:08 |  
    0 2

    Trochu jsem se zamyslel v situaci jaká nastává zápas od zápasu, kdy nejsme schopni odehrát kvalitní zápas, kdo by připadal v úvahu na lavičku Slavie...muselo by jít o opravdovou posilu a kvalitního trenéra, žádný pokus omyl si dovolit nemůžeme, z naší ligy mi po důkladném rozboru vypadly dvě jména...Jarolím, který jde k repre a není dostupný a Hřebík. Jaký je váš názor na Hřebíka? Dle mě by dokázali oba tým srovnat a vtisknout mu systém a styl...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 8 lety 09.08.2016 21:16 |  
      5 0

      Hřebík nezvládá svoje emoce, neumí jednat s lidmi a do dospělého fotbalu se nehodí. Jeho vynikající fotbalová odbornost dobře vynikne u mládeže, kde mladí kluci ještě nemají takové ego a on s nimi může šachovat jako s figurkami.

      Navíc je to zbytečná debata, protože má vysoké postavení ve Spartě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:19 |  
        0 0

        Byl to jen nápad, působí na mě že ví o čem mluví a umí vtisknout týmu styl, trvá na svém a pozici sice má, ale jen u mládeže...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pedro08     před 8 lety 09.08.2016 21:20 |  
      0 0

      Fotbal jsme pod ním hráli skvělý, ale s nejhorším výsledkem za všechna léta okolo a tak byl vyhozen. Už asi trénovat nebude. Já bych chtěl toho pána co si tyká se Sacchim, Capellem atd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 8 lety 09.08.2016 22:05 |  
        0 0

        Me se taky libilo jak jsme pod nim hrali. Docela si to pamatuju. Ale on je asi nepouzitelnej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Travinho     před 8 lety 09.08.2016 21:26 |  
      3 0

      Jako jasná jednička by pro mě byl pan Ševela z Trenčína, umí neuvěřitelně pracovat s hráči a navíc chce hrát ofenzivní kopanou. Momentálně jej láká Slovan, ale byl by to podle mého zásah do černého. Druhá alternativa by pak byl pan Látal. Nicméně ještě bych dal panu Uhrinovi šanci, ale rozhodně bych mu jich nedával tisíc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 00:00 |  
        0 0

        Přijde mi, že DU měl vizi a věděl kde má koule dokud měl nůž na krku a musel... teď vyčichnul. Nevím proč. Vždyt z toho co naše Áčko předvádělo v zimní přípravě jsme byli všichni paf. Upřímně liga i naši dosavadní pohároví soupeři by z toho byli pěkně na kolotoči. To by pak přezdívka Cirkus Eden měla lepší zvuk! Prostě bych DU zdupal, a dal mu čas. Jinak Ševelu neznám, ale Látala jsem zmiňoval už pod zápasy v EL. A druhou volbu jsem psal Svědíka. Trpišovský se jeví super, ale 1) Plzeň byla větší lákadlo jak my (odmítl) a 2) neumí/ nechce dělat s cizinci (dost omezuje výběr hráčů, což je vidět na stagnaci Plzně, která nemá moc kam šáhnout).

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 00:05 |  
          0 0

          Jo a vzpomněl sem si, ... on ten Páník ve Zlíně neodvádí taky špatnou práci. Hrají dobrý fotbal, ale je mu skoro 60 a je teď na prvním "pořádným" angažmá ač ho chválí i Hřebík...?

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Travinho     před 8 lety 10.08.2016 09:18 |  
            1 0

            Páník je super hlavně v tom, že dokáže přesně hráčům vysvětlit, co po nich chce. Ale Zlínské jaro je trochu memento, na druhou stranu tam měli v některých utkáních kopec smůly. Má taky dost náročný herní systém, na což Zlín někdy doplácí v posledních minutách, jako tomu bylo proti nám, kdy už nemohli. Jinak Ševela trénuje už několik let Trenčín, kde ač mu co půl rok prodají x - lidí, pořád je schopen s nimi hrát krásný fotbal.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 09:42 |  
              0 0

              No, v současnosti je Trenčín solidně mimo. V LM to ještě šlo, ale v lize vyloženě propadák; ze 4 utkání mají 3 body, v posledním kole prohráli doma s Podbrezovou. Podle ohlasů fanoušků Trenčína na eurofotbalu hrají naprosto tragicky, což je ovšem údajně dáno masivním výprodejem a nedoplněním kádru.

              Navíc, i na Ginovi se opětovně ukazuje, že slovenská liga není absolutně žádné měřítko.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Travinho     před 8 lety 10.08.2016 12:22 |  
                1 0

                Jasně, že je mimo. Když v létě odešlo 7 hráčů ze základu nebo hrany základní sestavy a přišla jen jedna kvalitní posila. V Lize mistrů hráli výborně a byli víc než vyrovnaným soupeřem proti Legii, ale de facto to vše táhli v 11 lidech. V lize pak hráli i borci z lavičky, kteří na to zatím absolutně nemají.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    japhy     před 8 lety 09.08.2016 22:52 |  
    5 0

    Pokusím se to zkrátit.
    GvK - špatně se na něj kouká, to je pravda. Ale zatím bych se ho spíš zastal. Je tu nový a hraje na pro něj nesmyslný pozici. Ta lajna ho jednou zabije. A přesto se podílel na 4 brankách z 5. Za něj tu lajnu prostě musí brousit obránce.
    DU - považuju za majstrštyk, že za celý zápas nešáhl do nefungujícího středu zálohy.
    Hra - první to nakousl Frenky a já se k němu přidávám. Schválně, kdo budete mít chuť, podívejte se, jak jsme byli postavení před druhým gólem, resp. před ztrátou míče. 6 chlapů téměř v lajně na hranici vápna a 4 obránci zhruba na kruhu hlídali 1,5 soupeře. Po ztrátě jsme začali zběsile couvat a zepředu se se svým hráčem vrátil jen Souček. To posouvání obrany musí buď řídit rovnou Bílek nebo je do tohu musí nutit trenér. A první gól? Ve zkratce ztráta a stínování. Jedinej opravdovej souboj podstoupil až Deli! Stoper! Bohužel mu to nevyšlo. No a my takhle hrajeme pořád a já to pořád opakuju. Jsme moc daleko od soupeře, tudíž při pokusu o napadání propadáme anebo to odcouváme a proto může soupeř skoro krokem a neatakován projít až k našemu vápnu. A tohle je jednoznačně věcí trenéra. Už jsem to psal pod minulým článkem. Pod Uhrinem jsme takto odehráli celou sezonu, je tedy těžké hned chtít něco jiného. Záleží, jestli je to ve fázi učení nebo se to nikomu jako problém nejeví.
    Ten tým prošel za rok velikými změnami, přesto taktika zůstává stejná. Bych brečel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Mirek15     před 8 lety 10.08.2016 09:09 |  
      1 0

      jenom poznámka - do nefungujícího středu zálohy nebylo moc jak sáhnout.....na soupisce máme Součka, Ščuka, Hušbauera, Baráka a Keniu + tam může hrát Ngadeu. Jelikož Barák a Ščuk nemohli nastoupit, zůstal na lavičce jenom Ngadeu, což je vyloženě defenzivní hráč-a střídat defenzivní záložníky, pokuď prohráváte 2:0, je ztráta jednoho střídání.......takže si myslím, že v tomhle zápase tam zkrátka DU neměl koho poslat-ještě se teoreticky nabízel Zmrhal, ale ten uprostřed zálohy nikdy dvakrát nezářil, navíc by se tak defenzivním záložníkem stal Hušbauer, což by asi taky nebylo ok.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 09:39 |  
        4 0

        Souček měl jít nejpozději o půli dolů, protože tam byl stejně k ničemu. Střed měl zůstat Hušbauer - Kenia a místo Součka mohl jít na plac Zmrhal nebo klidně i Van Buren.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          zeleznik2     před 8 lety 10.08.2016 16:15 |  
          0 0

          Přesně tak, střídání č.1 mělo být Souček, nikoliv Mihalík, na plac klidně mohl jít Zmrhal a Van Kessel by se posunul vedle Škody. Bohužel, tento hráč je zřejmě DU oblíbencem, takže jej na place uvidíme stále.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vršek     před 8 lety 10.08.2016 20:14 |  
        0 0

        Já bych naopak řekl, že je to jeho post a možná by Slavia měla v záloze hráče s dobrou přihrávkou i střelou. Vám nepřipadá, že jsou jeho výkony na kraji stále horší a horší, že se mu snad ani pořádně hrát nechce? Přestože jej na ten kraj staví vlastně všichni trenéři, myslím si však, že jen proto, že je to levák. Je to podobné jako snažit se dělat z Keniji krajního hráče jen proto,že je levák. Jsem přesvědčen,že by levého halva měl hrát Švento, on není bek, a i v zápase se Zlínem nebylo jeho bránění dobré. Byl to první zápas, pravda, ale já si myslím, že základní a nejdůležitější herní činností beka je defenziva, pokud se dopracuje k takové útočné fázi jakou měl v nejlepší formě třeba Matej Krajčík, je to samozřejmě to co si všichni od hry beka slibují. Ony i výborné výkony Gebreho vychází z výborného bránění. A ten Hušbauer snad Uhrinovi v Rio Ave ukázal, kde je jeho místo, a kde by byl opravdu Slavii nejprospěšnější. Trenér by měl vědět jak a kde hráče správně využít!

  36. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    adams89 (přítel SN)     před 8 lety 09.08.2016 23:35 |  
    1 0

    Ještě poznámka k trenérovi. Já měl vždy tendenci Dušana obhajovat. Nejsem příznivcem častých změn (a také za koho?). Zápasem se Zlínem a vyjádřením na tiskovce mě ale věru nepotěšil. To jeho slovní spojení "v podstatě", které použije v devíti větách z deseti mi často přišlo úsměvné, avšak už na to začínám být alergický. Ty výmluvy mi trochu připomínají KJ z posledních týdnů působění ve Slavii. Také to už nebyl ten starý dobrý pedant a naopak se po zápasech vyjadřoval bezkrevně až bázlivě. Snad nás Dušan vyvede z omylu duelem s Jihlavou. Upřímně se toho však docela obávám. Na Vysočině nám to zase tak úplně nejde a trochu se bojím další usmolené plichty... A jestli tomu tak bude, s Andrlechtem očekávám totální nasazení a konečně nějaký náznak progresu. Nic jiného na zaplněném stadionu nechci vidět. SKS vpřed!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      japhy     před 8 lety 10.08.2016 00:04 |  
      3 0

      V zimní přípravě si DU liboval, že má konečně dost lidí do středu a když bude potřeba, může v zápase nahradit Součka někým ofenzivnějším. Asi to už zapomněl...
      Taky říkal, že nemá cenu Rio presovat, kvůli jejich technice s míčem. Takže buď je Zlín samej Brazilec anebo taktická příprava funguje stylem copy paste.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vršek     před 8 lety 10.08.2016 20:17 |  
        0 0

        V tom případě vyhodnotil trenér Paník fotbalisty Slavie jako bandu "nekopů", kterou porazí právě naprostým a důrazným presinkem. A ono to kupodivu docela fungovalo!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pedro08     před 8 lety 10.08.2016 07:23 |  
      0 1

      Jo, trošku připomína Edvarda Beneše v 48.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 09:36 |  
      3 1

      Mě docela straší Uhrinovy předzápasové rozhovory. Cítím z jeho odpovědí jistou apatii a bohorovnost (např. zde: http://fotbal.idnes.cz/fotbal-evropska-liga-slavia-rio-ave-uhrin-pred-zapasem-ppm-/fot_pohary.aspx?c=A160727_170647_fot_pohary_elv).

      Také se mi moc nelíbí, že o sestavě rozhoduje Uhrin na poslední chvíli, respektuji ale, že to věc každého trenéra. Většinou ovšem hráči vědí, že budou hrát, den dva předem. Je to totiž logické; sestavu by měl trenér určovat nejenom podle aktuální formy, ale i podle soupeře a zvolené taktiky. Možná jsem naivní, ale představuji si to tak, že trenér by měl mít jasno o taktice několik dní před zápasem a tomu uzpůsobit treninky a výběr základní jedenáctky. Jestliže se to u nás děje až chvíli před zápasem, tak mi to přijde trošku divné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        heftyje (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 11:15 |  
        2 0

        Možná se Uhrin bojí, že mu to Tvrdík vyzvoní na Twitter.. Tak proto s tím dělá tajnosti :))

  37. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Kajula     před 8 lety 10.08.2016 13:50 |  
    3 0

    Chtěl jsem si dát odstup od pondělka, jeden den, nakonec jsou to dva. Slovní hodnocení OK, asi bych to netrefil lépe. Zastal bych se Pavlenky, protože jeho v tom obrana nechala dvakrát vykoupat... A mohlo být ještě hůř.
    Myslím, že kritiky padlo už docela dost, přesto bych rád něco doplnil (možná zopakoval):

    1.) už po odvetě s Rio Ave jsem tu psal, že se na hru v druhém poločase nedalo koukat, že záložní řada společně s útočníky není schopná podržet balon, zbytečně jej nakopávají, nebo si nejsou schopni nahrát na 3 metry.
    Reakce o tom, jak fotbal není krasobruslení apod. považuji doteď za komické (při vzpomínce např. na Barcelonu, jejíž trenéři mají ve smlouvě, že musí hrát ofenzivní fotbal). Ale budiž, přijmu-li je jako premisu, pak teď neskuhrejme, že se na naší hru nedá dívat, protože po průběhu zápasu máme jeden zlatý bod. A ten jediný se počítá - v lize se hraje na body, ne na krásu.
    2.) V nové sezoně jsme odehráli 5 soutěžních zápasů: 2x jsme udrželi čisté konto, 1x jsme dostali 1 gol, 1x 2 (všechny tyto v původním složení obrany z jara), 1x3 goly (z poloviny nová obrana): to je 6 gólů dohromady, a to v 5 zápasech - tzn. 1,2 gólu na zápas, což tedy rozhodně není známka nějak výtečné defenzivy. A zdůrazňuji - obrana byla ve většině zápasů složená jako na jaře (včetně Součka na štítu).
    3. na hře není znát jakýkoliv progres oproti jaru. Už tu zaznělo mnohokrát - těžko hledat ve hře systém - jestli chceme hrát středem přes narážečky, přes křídla, nebo jen nákopy na Škodu. (osobně se kloním k třetí variantě + mi přijde, že když máme tvořivé hráče - Levan, Tonda, Pepa - že jim dáme balon dopředu a oni něco třeba vymyslí). K tomu ještě dodávám, že zdaleka nejvíce nebezpečí z naší strany přinášely pokusy o hru na křídle - jedna, dvě narážečky a centr (třeba proti Rio Ave superšance, kterou Škodovi vychytal golman).
    4.) Strašně mi chybí sportovní vize - styl hry, který chceme praktikovat. To se blíží k budu 3. Opakuji - zajímalo by mě, zda existuje analýza, jaký systém chce Slavia hrát od žáčků po A-tým. A zda do této vize skutečně nakupujeme hráče. zatím se mi zdá, dle zkušenosti s GvK, že nám jsou všechny statistiky na nic, když nedokážeme najít vhodné místo v sestavě (nebo ještě lépe - koupit hráče na post, kde mu to sedí a který mi takhle typově potřebujem obsadit)....

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      JS (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 14:42 |  
      1 1

      Podle mě naprosto přesné hodnocení. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      vršek     před 8 lety 10.08.2016 20:39 |  
      0 0

      Nejhorší je, že když sledujete nasazování nových hráčů do hry vůbec nezjistíte proč jsme je do týmu kupovali. Na jaký post, do jakého herního schématu. Opět nakupujeme další a další hráče-to, co se odehrálo pod novým majitelem, přitom se ani nedovíme, jak by vlastně hráli na postech, které hráli v předchozích klubech a nebojím se říct, že většina z nich velmi dobře. Trenér má k dispozici výborný kádr, ale není schopen využít hráčů v případě problémů (zranění,střídaní v zápase..,teď opět viróza.....). Jak se může objevit Ščuk nebo Kenija na místě krajního halva, proč, tam je jejich místo? Je strašné slyšet blekotat trenéra, že 8 hráčů mělo virózu, dokonce i některým trenérům bylo šoufl...a co zbytek našeho kádru? Vlastně tím naznačuje, že ostatní ani nelze použít. teď přijde další útočník, asi, s ním budeme hrát na dva útočníky nebo si Škoda sedne na lavičku? A ten Van Kessel bude hrát? No, jen ať máme co nejširší kádr, oni od trenéra Uhrina určitě šanci dostanou, určitě, možná 10min. na konci zápasu!

  38. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    zeleznik2     před 8 lety 10.08.2016 16:11 |  
    0 0

    Po zásluze nízké známky, střídající Švento a Mešanovič nejlepší naši hráči. Pavlenka si asi mohl počínat líp před druhým gólem, ale to je kdyby. Deli zklamal, už v přípravě to nebylo ono, snad jeho výkony půjdou zase nahoru. Škoda 3 za tu zahozenou šanci, to se musí proměňovat.

    Hodnocení Spartu:

    Pavlenka 6
    Mikula 4 - Bílek 5! - Deli 4 - Bořil 5!
    Hušbauer 4 - Souček 3
    Mihalík 2 - Kenija 6 - Van Kessel 5!
    Škoda 5!

    Mešanovič 7, Švento 5, Zmrhal nehodnocen

    střely 9:6, do tyče 1:0, rohy: 5:6, liga fanoušků: 6:1

  39. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    samop     před 8 lety 10.08.2016 16:14 |  
    2 0

    Jsem velmi zklamaný.......fotbal, který produkujeme i po velkém posílení manšaftu je k nekoukání ! Neustále výmluvy mi připadají velmi alibistické a nehodné Slávie ! 60 let fandím milované Slávii a stále se nemohu dočkat standartního kvalitního fotbalu ! Přijde vůbec někdy ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      zeleznik2     před 8 lety 10.08.2016 16:24 |  
      0 0

      Pod DU asi ne. Za pana Korbela se také hojně nakupovalo, ale ti hráči makali. To byla radost koukat na Biniče, Tatarčuka a spol. Tihle borci neporazí ani Zlín.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vršek     před 8 lety 10.08.2016 20:45 |  
        0 0

        Tady se pořád mluví o potřebě sehranosti nově budovaného týmu - jak je možné, že ten "Korbelův, Ježkův a Jarabinského tým" šlapal hned a jen díky zákulisním tahům Sparty a SLovanu Bratislava nezískal titul. A hlavně hrál krásný fotbal!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Jachym     před 8 lety 10.08.2016 16:28 |  
      0 0

      Třeba od 90. let v podstatě až do titulu v roce 2009 to byl v podstatě (na české poměry!) nepřetržitě pěkný fotbal. Trvale Jsme hráli evropské poháry. To pamatuji i já, i když jsem přece jen o dost mladší :-) A zase bude lépe. Věřím, že ještě v této sezóně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 10.08.2016 19:17 |  
        0 1

        Vzhledem k tomu kam se fotbal ubírá,se nějakého hezkého fotbalu už nedočkáme

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Mirek15     před 8 lety 11.08.2016 15:22 |  
          1 0

          uvidíme, ale vypadá to tak.......

          1) už jsou definitivně pryč doby, kdy se slabšímu týmu dalo "bůra" nebo i něco většího - letošní Euro bylo krásnou ukázkou.

          2) opět letošní Euro ukázalo, že defenzivní pojetí fotbalu má v současnosti navrch - a nejen Euro-platí to jak pro Premier League, tak i pro některé další soutěže-všimněme si, že Real, který vyhrál ligu mistrů se výsledkově zvedl v okamžiku, kdy Zidane začal důsledně stavět klasického defenzivního záložníka (Casemira) a hrát i s realem mnohem více odzadu - o Atleticu netřeba mluvit......

          ono se to nejspíš časem zase změní, ale momentálně jsme ve fotbalu ve fázi, kdy obrany vítězí...

  40. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    oboj     před 8 lety 10.08.2016 17:12 |  
    2 0

    Strašně se mi libí kombinace nadpisu na idnes "Slávisté v euforii" a místní diskuze :)

  41. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Philliip     před 8 lety 11.08.2016 10:49 |  
    0 0

    Jsem přesvědčený, že nyní máme ve Slavii hráče, ze kterých by měl schopný trenér postavit kvalitní tým. Největší nedostatky vidím ve hře středové řady, kde chybí nějaký systém. Hráči si málo vypomáhají, ztrácíme balony, nedaří se kombinace, držení balonu. Nemyslím si ale, že by to bylo nekvalitou našich hráčů.

    Máme v záloze jedny z nejlepších ofenzivních hráčů slovenské ligy Mihalíka a van Kessela. Hušbauer je kvalitní hráč s dobrým zakončením i přihrávkou a nyní se prokazuje i dobrou prací do defenzivy. Keniu mnozí vidí (včetně Uhrina) jako jednoho z nejlepších ofenzivních hráčů lize. Souček měl výbornou minulou sezonu, očekává se u něho progres, ale nyní je úplně z formy. Barákovi se vydařil závěr minulé sezony a i u něho je vidět velký potenciál. Ze Zmrhala měl být jeden z klíčových hráčů, ale jeho výkyvy formy jsou značné, navíc spadá do průměru. Bohužel se zatím příliš nemohli ukázat posily Šcuk, Mingazov a Švento. Švento za jeden poločas ukázal, že může být důležitým hráčem. Hodně si slibuji od Ščuka až bude zdravotně v pořádku. Mingazov by asi nebyl horší než se zatím prezentje Mihalík nebo Zmrhal.

    Takhle nabitou zálohu jsme už spoustu let neměli a to musí být znát na hřišti. Nyní je to Dušan Uhrin, který ma tu největší zodpovědnost a měl by sestavit lepší kádr, než který se prezentoval proti Zlínu, Tallinu a v určitých fázích i proti Rio Ave. Pokud je hráč z formy a kazí jednoduché věci, nebo nestačí fyzicky, tak je to věc hráče, ale ve Slavii nefunguje systém celého týmu. DU dokázal se slabším týmem uhrát solidní páté místo, ale nyní má k dispozici lepší kádr a musí ukázat, že je tím správným trenérem pro Slavii, které patří do boje o ligový titul.

  42. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    donford     před 8 lety 11.08.2016 14:37 |  
    1 0

    Víte, co mi pořád moc vadí? Máme plno vynikajících střelců - Mešanovič nejlepší střelec v Jihlavě, Škoda skoro nejlepší střelec v lize (před rokem 2. nejlepší), Hušbauer snad před 2 roky vůbec nejlepší, GvK - nejlepší střelec slovenské ligy, Mihalík jeden z nejlepších, Železník nejlepší střelec Zlína.(vím, teď je zraněný) - ale to jsem uvedl 6 jmen - proč se nemůžou pořádně strefit letos za Slavii? Ano, soutěž teprve začíná, jsou tu ale i 4 mistráky v předkolech EL, ale není těch branek nějak málo? Na to jakou máme mít papírově potenci? Takové pistolníky jsme řadu, opravdu řadu let v takovém počtu neměli! V čem je chyba? V kom je chyba? Zapomněli, zpohodlněli, spoléhají se jeden na druhého? Sakra, v čem to je? Takovou střeleckou výbavu žádné jiné ligové mužstvo u nás v současnosti přece nemá!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Bukovina     před 8 lety 11.08.2016 15:57 |  
      0 0

      Nehraje nám střed zálohy, dokud se tohle nezlepší..tak nikdy naplno nevyužijeme náš potenciál..Souček je katastrofa, Levan prozatím nic zázračného taky nepředvedl..nějaká ta nadstavba..dobrý kolmice a tak podobně..Pepa je utopenej v bránění..v záloze se musí něco změnit..pokud to bude stále bez nápadu,,tak na to dojedeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dropt     před 8 lety 11.08.2016 15:58 |  
      2 0

      Proč nedávají góly? Třeba proto, že chybí mezihra, která by k těm gólům vedla. A také nemáme vrchního nahravače.

      Mešanovič v Jihlavě těžil z brejků/rychlého přechodu do útoku a ze hry všechno na něj.
      Škoda těží ze hry všechno na něj, což zvyšuje jeho čísla, ale snižuje celkové čísla týmu, protože to jde často na úkor větší rozmanitosti hry a tudíž schopnosti dostávat se do většího množství šancí či vyloženějších šancí.
      Hušbauer těžil z obrovské ofenzivní síly Sparty (čti mezihry) a z toho, že byl druhá vlna (to hrál de facto pouze s Rio Ave).
      GvK těžil ze své rychlosti a velké podpory útoku v Trenčíně. Zároveň měl vrchního nahravače Matúše Bera.
      Mihalík těžil z kombinační hry Žiliny (čti mezihry) s velkým počtem hráčů zapojených do ofenzívy.
      GvK a Mihalík navíc těžili z výrazně horší obranné činnosti slovenských mužstev.
      Železník těžil z kompaktního pojetí hry Zlína.

      Co z toho, co jsem vyjmenoval Slavie má? Mezihra - ne, kompaktnost směrem dopředu - ne, vrchní nahravač - ne, brejky/rychlý přechod do útoku - ne. Tak třeba proto.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 11.08.2016 16:34 |  
        0 0

        Je stará fotbalová pravda,že mužstvo složené z výborných střelců nemusí být vůbec úspešné,spíš je to o tom jak složit tým z vhodných typů hráčů, aby byl úspěšný.To je hlavně věc trenéra a lidí okolo něj, aby ten tým byl dobře složen,DU a spol. má takové možnosti myslím finanční, které u nás v lize nemá skoro žádný tým.Jestliže se mu to nepovede je to jeho či jejich neschopnost.My musíme jenom doufat, že čínští majitele budou mít trpělivost a otevřenou kapsu minimálně tak dlouho, jako má pan kabela s chátrou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          dropt     před 8 lety 11.08.2016 16:48 |  
          0 0

          Souhlasím a nemusí jít pouze o výborné střelce, ale i výborné fotbalisty obecně (viz svého času Real Madrid). Ano, skladba týmu a sestavy je hlavní kompetencí trenéra a většina mé kritiky vůči DU jde právě tímto směrem, jelikož se domnívám, že se mu to nevede již od zimy.

          Strach z odchodu čínských majitelů nemám. Slavie je pro ně zanedbatelnou investicí a jen jednou z investic v ČR a střední Evropě. Dokud zde budou investovat a vlastnit firmy, budou potřebovat marketingový nástroj a tím Slavia vždycky bude. Pro velký byznys je dnes téměř nezbytností vlastnit nějaký sportovní klub. Otázka tedy spíše zní, jak dlouho bude mít Tvrdík trpělivost s DU a případně jak dlouho budou mít Číňani trpělivost s JT :-).

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 11.08.2016 17:00 |  
            0 0

            Ja s tou sestavou taky kolikrat nesouhlasim ale myslim si by se to mohlo pomerne zasadne zmenit s jedinou zmenou v sestave. A to posazeni Husbauera nebo jeho posunuti na vyssi pozici jako hral treba v portugalsku. Myslim si ze znacne zlepseni by mohlo prijit i pokud by zustal Soucek ovsem urcite ne v jeho soucasne neforme..

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              dropt     před 8 lety 11.08.2016 17:26 |  
              2 0

              Já bych v prvé řadě chtěl ve středu Baráka, zadruhé Ščuka místo Součka a do třetice, aby střed hrál v rozestavení A místo V s dvěma box-to-box hráči (Ščuk by držel výhradně střed) a s podhrotem. BEZ výhradně defenzivního záložníka, který je v dnešní době přežitkem.

              Nejvíce si slibuji od středových trojic:
              Barák, Ščuk - Mihalík
              Barák, Ščuk - Hušbauer