O Slavii

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    Alanor (admin)     před 7 lety 27.08.2017 21:48 |  
    11 0

    Já Ringo Čecha nemusím, ale tenhle rozhovor je moc pěkný. Víc takových v českých médiích!

  2. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    center25     před 7 lety 27.08.2017 22:30 |  
    21 27

    Ringo je kokot

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      Travinho     před 7 lety 28.08.2017 12:28 |  
      7 2

      Veleba tady má 16 účtů?

  3. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    Alcapone     před 7 lety 27.08.2017 22:54 |  
    15 0

    Ne bejvá s ním sranda jako s každým jen bohužel co člobrda to specifickej humor a někdy to lidi pochopěj až po čase. V jednom ale se s FRČ neshodnem když jsme nedávno byli v těch největších srajdách kolega z práce mi řekl teď zkrachujete pojď fandit Spartě. A já na to Slavii budu fandit i v pražským přeboru nebo co by nejnižšího hrála,protože zradit svůj klub je jako zradit svý dítě. Pěknej vítěznej večer přeju a neberte ten fotbal tak vážně jak by řekl Barra. ;-)

  4. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    Mr.Purple     před 7 lety 27.08.2017 23:22 |  
    3 0

    Takových hezkých povídání víc! :) A to taky nejsem zrovna Ringův fanoušek ..

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      Maryman     před 7 lety 28.08.2017 00:48 |  
      6 1

      Jako obecně mi, i kdyz slávista, jako divný člověk. Trochu zapšklý. Ale tenhle rozhovor, proč ne. Se spoustou věcí palec nahoru.

  5. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    jarmik     před 7 lety 28.08.2017 08:00 |  
    20 13

    Ano, pěkný rozhovor, ale pěkný rozhovor můžete udělat i s Ortelem, když bude třeba o cestování a neprojeví se v něm, co je to za člověka. Tady to Ringo jen naznačil tím svým "středem střední třídy". Možná Slavii miluje a složil zajímavý chorál, ale to nemůže změnit, co je zač.

      • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 28.08.2017 12:34 |  
        3 0

        Pan Ortel ale přece není nacista, minimálně to o sobě tvrdí - přece by nelhal:-).

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      Jachym     před 7 lety 28.08.2017 12:29 |  
      5 12

      Zajímavé je, žes jako příklad neuvedl např. výtvarníka "performera" Černého, hudebníka Kollera, zpěvačku Dusilovou atd. :-D

      • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

        CyWilly     před 7 lety 28.08.2017 13:30 |  
        9 9

        No a nebude to tím, že ani jeden ze jmenovaných nepropaguje něco tak ohavného, jako je rasismus, xenofobie, neonacismus a podobně?

        • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

          Jachym     před 7 lety 28.08.2017 14:06 |  
          4 10

          Abys měl výčet multikompletní (zatím schovaný za tím "a podobně), ještě ti tam chybí šovinismus, sexismus, pravicový (sic!) extrémismus, antievropanství, homofóbie a proruský aktivismus... :-))

          • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

            CyWilly     před 7 lety 28.08.2017 14:17 |  
            9 3

            Pokud ti všechny tyto společenské jevy, které mi podsouváš, připadaji v pořádku a jsi šťastný, protože jsi použil slovo multi jako ironickou narážku, pak je všechno v pořádku, jsem rád, že jsem ti udělal radost. Vzhledem k tomu, že je to ale OT, nebudu to dál řešit. Naštěstí tady nejsem v diskuzi na Novinkách ani na jiném, podobně obskurním místě, a nehodlám se tím dál zabývat.

            • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

              Jachym     před 7 lety 28.08.2017 14:33 |  
              8 6

              Ano, udělals mi upřímně velkou radost a ano, předponu multi jsem použil škodolibě a ironicky:-) A pokud sis nevšiml, tak s jakýmkoli "nálepkováním" jsi tady začal ty a já jsem tě jen kolegiálně podpořil v tvém zanícení. A ani jsem sem nezavlekl naprosto nesouvisející téma nějaké tuctové kapely produkující podprůměrnou hudbu a podprůměrnými texty nicméně sloužící jako ideální fackovací panák pro nejrůznější moralisty mající sami nejvíce másla na hlavě. Takže souhlasím, že teď, když jsme společně vyčerpali všechny vhodné nálepky, tak můžeme nad celou diskusí opravdu vynést konečný ORTEL:-))

              • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

                martyni (přítel SN)     před 7 lety 28.08.2017 15:28 |  
                5 0

                A ta podprumerna kapela se stala známou tim, ze dostala nalepku nebo tim, ze se sama přiživila na soucasny vlne nenavisti / strachu ? Ale to je jedno a nepatri to sem.. JInak rozhovor je to pekny, ale pokud Ringo, tak jedine Starr.. jo to kdyby byl slavista, to by bylo něco! :)

                • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

                  CyWilly     před 7 lety 28.08.2017 15:42 |  
                  5 2

                  Nazvat nácka náckem je dneska prostě nálepkování. Aspoň Mluvčáček to tvrdí. Škoda slov...

                • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

                  Jachym     před 7 lety 28.08.2017 15:44 |  
                  4 4

                  Tak samozřejmě platí obojí, kapela se stala "slavnou" z důvodu invaze a terroru v západní Evropě. Jinak není třeba plakat na rozlitým mlékem, respektive velkohubým Ringem. Toho Beatlesáka nechme Liverpoolu. Jak tady bylo správně poznamenáno, slávistickou rodinu si člověk nevybírá. Skladatel a textař je dobrej a i já bych si rád poslechl to dílo, o kterém mluví. Moc nechápu, proč nekomunikuje oficiálně se Slavií, ale jak si vysvětluji, s Tribunou Sever. Jeho politické názory mi nevadí, ale programově se chová jako šašek a tak svému oblíbenci a idolu zároveň udělá spíše medvědí službu. Více mi vadí jeho okázalá chlípnost (některé jeho spolupracovnice by mohly vyprávět), která z něj čiší...:-)

                  • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

                    bongor     před 7 lety 28.08.2017 20:49 |  
                    0 0

                    Mně nevadí,jsem taky chlípník,přiznávám se.

      • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

        jarmik     před 7 lety 28.08.2017 20:51 |  
        7 5

        Ringo nesahá Kollerovi, Dusilové, ale ani tomu Černému ani po kotníky. Je to hulvát, který podlézá druhému hulvátovi, který podlézá vládám Ruska a Číny, odkud mu a jeho poskokům tečou prachy, a vše ostatní mu je u zadku. Co dokázal Ringo, že za to má státní vyznamenání? Stvořil hru Na Brusel! z kategorie odpad a na Parlamentních listech se předhání s druhým slávistou Novotným v tom, kdo bude vulgárnější. Pro mě je to ostuda Slavie, která pro mě znamená diametrálně odlišné hodnoty - čistotu, čest, spravedlnost, víru, než jaké představují Ringo a jeho pán - a ti představují lži, ješitnost a nenávist. ;-)

        • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

          Jožin     před 7 lety 28.08.2017 21:19 |  
          1 5

          Jestli toho Cˇerného máš za vzor tak nevím ale nechtěl bych s tebou chodit na pivo

          • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

            jarmik     před 7 lety 29.08.2017 09:45 |  
            4 3

            Za vzor fakt ne, ale proti růžovému tanku, prostředníčku a dalším jeho dílům opravdu nic nenamítám. Já bych nechtěl chodit na pivo s Ringem, to totiž můžu vlézt do jakéhokoli nejhoršího pajzlu a budu poslouchat totéž. "Merkelová je ku*va, EU jsou svině, v Rusku je aspoň pořádek a Zeman je náš demokraticky zvolený prezident, a tak si může dělat, co chce..." Ne, díky. Já mám za vzory slušné a vzdělané lidi, kteří něco dokázali, ne hospodské povaleče, kteří vlezli do správného zadku jen a jen kvůli sobě. :)

  6. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    afro     před 7 lety 28.08.2017 08:39 |  
    10 0

    Fajn rozhovor a i když není RČ zrovna moje krevní skupina, tak je nutno připomenout, že rodinu a slávistickou rodinu (ostatní fanoušky) si člověk nevybírá. ;-)
    #spolujsmesilnejsi

  7. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    icek66     před 7 lety 28.08.2017 14:01 |  
    5 11

    center25 je kokot

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      Robinator     před 7 lety 28.08.2017 14:17 |  
      6 0

      koukám, že se tady docela "zvedá" úroveň diskuze..na první komentář slušná práce... :)

      • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

        Jachym     před 7 lety 28.08.2017 14:44 |  
        4 1

        Ne, že bych to jakkoli obhajoval, ale první použil tento příměr právě Center25 na začátku diskuse... Ale jak vidím, jeden je automaticky kokot, a když se proti tomu někdo postaví, je bezpochyby volič nějaké podivné strany seniorů (jak vydedukoval Travinho, zdejší Messany z Policejní akademie), kdežto pro druhého je to automaticky urážka a znevážení místní diskuse?:-))

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      Maty22     před 7 lety 28.08.2017 14:41 |  
      3 0

      Bodaj aj mi by zme maly takých kokotou.

  8. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    Kuliss9     před 7 lety 28.08.2017 14:48 |  
    17 0

    Ať je Ringo jakýkoliv člověk, taky to není zcela moje skupina, tak občas se u něj opravdu pěkně zasměju. Mě spíše zaujala ta část o chorálu? Zajímalo by mě proč s ním nikdo nekomunikuje? Pokud něco nabízí zdarma, tak bych minimálně byl rád, kdyby si ho TS vyslechla, bylo by hezké nám to na TS oživit, přeci jen ať je jakýkoliv, tak s tím, že texty psát umí se musí souhlasit. Rád bych, kdyby tomu dal někdo šanci.

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      bongor     před 7 lety 28.08.2017 20:46 |  
      5 0

      Já mám podobné zkušenosti,před mnoha lety jsem psal Strašákovi,poslal jsem mu text a hodlal jsem chorál naučit TS.Taky z toho sešlo i když mi napsal,že se mu to moc líbí.Teď to samé bylo s Krasoňem,napsal jsem text na přivítanou s mistrem Afriky na píseň Ajax win the Eurocup,ale taky z toho nic nebylo.Asi kluci nemají čas,mají jiné starosti.Každopádně jsem ochoten nějakou spolupráci s TS navázat,mám teď dvě docela schopné věci.A Ringo určitě taky.Chce to trošku oživit repertoár.

      • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

        Citrus (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 11:23 |  
        1 0

        Tak ono by podle mě nemuselo ani jít o chorál, který budou fanoušci zpívat. Byl bych moc rád, kdyby vznikali i písničky o Slavii. Třeba náš nedávný soupeř Celtic Glasgow má na youtube velké množství oslavných písní. V tomhle by si muzikálně nadaní slávisté mohli vzít inspiraci.

        • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

          Jachym     před 7 lety 29.08.2017 11:43 |  
          0 0

          Jedno dvojité CD s písničkami Celticu mám dokonce doma. Jsou tam opravdu krásné věci, nikoli klasické rockové vypalovačky. Je tam také hodně variací na irské lidovky, protože klub byl založen irskými katolickými přístěhovalci a irská linie je tam dodnes velmi silná. Nejvíc se mi líbí verze Pochodu svatých: When The Celts Go Marching In: https://www.youtube.com/watch?v=7aExixrpmz0

          • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

            Citrus (přítel SN)     před 7 lety 29.08.2017 11:56 |  
            0 0

            Jo, mně se tenhle styl líbí. :) I když konkrétně tuhle písničku jsem tedy ani neznal. Já mám od Celticu rád hlavně Four Leaf Clover: https://www.youtube.com/watch?v=DD-1HRBi1mY A od rivala Rangers zas miluju písničku Paisley Road West: https://www.youtube.com/watch?v=tFeRZC7PDkE Jak jde táta se synem poprvé na fotbal...takové krásné a dojemné. Mít něco podobného o Slavii, to by byla nádhera.

  9. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 28.08.2017 16:40 |  
    4 5

    Ringo jsi výbornej, ten nadhled, vnášíš do fotbalu umění a to je dobře! Půjdu na Tebe do divadla a na ten dres se těším:)

  10. Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.08.2017 18:34 |  
    5 0

    Čecha znám spoustu let a v soukromí je v pohodě a dost jiný,než v mediich.No a tento rozhovor se mě moc líbí a to o tom opouštění je obvzlášt povedené.

    • Re: Ringo Čech: Chlap opustí rodinu, děti, manželku, vlast. Ale Slavii? Nikdy!

      bongor     před 7 lety 29.08.2017 10:44 |  
      0 0

      Kdo se chce pobavit,doporučuji přečíst si na teletextu Primy,jak Talián napálil Křetínskýho.Ale ani doktor se svým zbožím nezůstal pozadu.Zase vyniká pohádka,jak Italové na letišti v Římě šílí nad českým zbožím za miliardu,to jsem si přečet na webu Seznam a čumím,jak se může někdo nechat takhle oblbnout.Kdo někdy viděl to "zboží" v akci,ví o čem je řeč.Zkrátka ten chlápek se vyzná,to se mu musí nechat.A proto je miliardář a my blbci počítáme jestli máme na jedno nebo na dvě piva.