Aktuality z médií

Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

Komentáře (28)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 11:19 |  
    20 2

    Myslím, že je čas trošku zavzpomínat. ;) Po několika prvních jarních kolech se tu začala šířit chvílemi až hysterie, jaký že to je Trpišovský netrenér a Nezmar sportovní neředitel a že teď to vidíme a že máme, co jsme chtěli a že snad měli dost času s týmem něco udělat a že měli kádr úplně překopat a posílit kdo ví, co ještě...

    Podle počtu komentářů nás tu tehdy byla spíše menšina, kdo jsme to viděli trochu jinak. Mluvím-li za sebe, napsal jsem tehdy něco ve smyslu, že novému realizačnímu týmu a jeho filozofii naprosto důvěřuji a že je nesmysl hodnotit nastoupenou cestu dříve, než skončí jaro. A ideálně pak až po letní přípravě, kdy už budou mít pánové jasnou představu, s kým mohou počítat a s kým ne, kdy budou moci posílit tam, kde cítí problémy apod. A především, kdy budou mít za sebou dostatek času k tomu, aby našim hráčům dostali pod kůži styl, kterým chtějí Slavii prezentovat.

    Dnes již je myslím jasné i většině tehdejších "škarohlídů", že cesta, na které se necházíme, vede tím jediným správným směrem. Směrem k modernímu celoplošnému fyzicky náročnému fotbalu, o němž mluví v tomto rozhovoru Hušby a jehož svědkem na začátku ligy všichni jsme. Slavia hraje opět atraktivně, každý hráč maká na maximum svého potenciálu, týmový duch z kluků přímo srší, stále častěji vidíme narážečky naslepo, automatismy, náběhy za obrannou linii apod.

    Nepíšu to tu proto, abych "cejchoval" ty, kteří se tehdy (podle mého názoru) mýlili. Doufám totiž, že mají stejnou radost, že nedošlo na jejich černé scénáře, jako máme my radost, že jsme tu pravdu měli a že "jsme vám to přece říkali". :) Vždyť nakonec všichni chceme to samé a pro škodolibost není myslím žádný důvod.

    Bude se nám takhle dařit stále? Samozřejmě že ne. Opět nejednou zažijeme smutky z porážek či nepovedených výkonů jednotlivců či celého týmu. Alespoň já se ovšem s těmito negativními emocemi, které k fotbalu neodmyslitelně patří, budu vyrovnávat mnohem snadněji, když vidím, kolik lidí zase pro Slavii žije a poctivě pro ni pracuje...

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 11:35 |  
      9 1

      Také jsem si na to nedávno vzpomněl. Pravověrných nás byla opravdu menšina. Jasně jsem deklaroval, že je předčasné dělat jakékoliv závěry před koncem jarní části a že nastoupené cestě naprosto věřím, ač může být chvílemi kostrbatá.

      Jsem rád, že Trpišovský mou důvěru začíná splácet a rovněž se přiznám, že mám lehounký pocit zadostiučinění z toho, že jsem měl narozdíl od mnoha zdejších "odborníků", kteří měli často jasno po jednom zápase, zase jednou pravdu :D

      • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

        witty13     před 6 lety 31.07.2018 12:31 |  
        3 3

        Já jsem také kritizoval Trpišovského, hlavně za rozboření silné obrany. A dával jsem k diskuzi názor, zda bychom třeba neuhráli pod JŠ titul, vzhledem k bídnému jaru Plzňe.

        Zároveň jsem ho chválil za taktické schopnosti, a moderní pojetí.

        Zpetně mohu okomentovat to, že jak by to bylo na jaře a dnes s JŠ nikdo neví a nikdy nedokáže. A Trpiš se v obraně vrátil k tomu co fungovalo (ano Deli byl zraněný, ale Míšu dlouho ignoroval).

        První dobré posily se libereckému duu povedly až v léťe, a o Pokorném a Kudelovi se dnes radši mlčí.

        Takže za mě - jaro pod Trpišem má pořád stejný obraz, na hodnocení progresu bych počkal na konec podzimu, jak si poradíme v evropě, i celém zbytku ligy.

        Radost samozřejmě mám, v moderní pojetí pod Trpišem jsem věřil a díky Delimu se nám i zlepšila obrana, takže hlavní mínus vypadá odstraňen.

        • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

          mis3     před 6 lety 31.07.2018 13:01 |  
          5 1

          Pokorný s Kúdelou přišli jako reakce na to, že byl zájem o MNN a zejména Jugase. Oba přišli jako hráči, kteří už znali styl, který chce JiT hrát. MNN a Jugy zůstali, nové posily nestáli mnoho a (zatím se neprosadili), teď při zranění Jugase ale můžem být rádi za silnou lavičku.

          • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

            witty13     před 6 lety 31.07.2018 13:19 |  
            2 2

            Ano, částečně máš určitě pravdu, ale nezapomínejme, že MNN si prvních pár zápasů nekopl... a obrana v té době nebyla vůbec jistá...

            • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 13:37 |  
              6 1

              Nikdo přece neříká, že JiTr vůbec nedělá žádné chyby... taky je to jenom člověk...

              • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                witty13     před 6 lety 31.07.2018 13:42 |  
                3 4

                No spise jsem reagoval na ty nadsene komentare typu “mel jsem pravdu a vy ne”. Protoze mi to prijde detinske a porad trochu ukvapene. V sobotu na zapase sem mel samozrejme taky radost, ale porad mam, nekde vzadu za tou vsi euforii, zbytky kritickeho mysleni, a vim, ze nidko ani JiT jak pises neni neomylny... a zajici se pocitaji az po honu. Napriklad loni jsme prvnich 10 zapasu neprohrali a udelali 22 bodu... uvidime kam se dostane JiT. Budu jen rad pokud to bude vic, a pokud moje kriticke mysleni bude cim dal tim vic zaslapavano euforii z dobrych vykonu :)

                • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 13:51 |  
                  11 1

                  No tak já bych připomněl, že loni jsme z prvních deseti zápasů čtyři venku plichtili, z toho třikrát atraktivních 0:0... doma jsme porazili Teplice gólem z neexistující penalty (pravda, pokud by existovalo video, asi by tuhle odvolalo a přisoudilo nám jinou za faul na Altintopa)... a výsledkem vyšším, než 2:0 jsme porazili jenom Bolku....

                  takový ten pocit, že se dvacet minut před koncem už prostě nemůže nic stát jsme neměli ani jednou...

                  ten první příspěvek byl spíše adresován těm, kteří naši hru charakterizovali jako "Hurá fotbal" a žádali co nejrychlejší ukončení "Libereckého experimentu" ...

                  přitom kroky Trpišovského i sportovního ředitele dávají jednoznačně smysl a ukazují, že vědí, kam chtějí jít...

                  Jde jenom o to chtít ty prvky vidět a ne jenom kritizovat...

                  Třeba v zápase s Bohemkou, což byl druhý zápas na jaře a obecně považovaný za nepovedený, bylo vidět několik prvků, které charakterizují náš fotbal i teď... akorát že tehdy jich bylo málo a pro spoustu lidí, kteří trenérovi nevěřily zanikly v ostatním chaosu...

                  • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                    Maeden (přítel SN)     před 6 lety 01.08.2018 19:59 |  
                    5 0

                    Ad Kúdela - drahý asi nebyl, tudíž nechápu časté zdejší řeči o nepovedeném nákupu. Nepřicházel ani jako hráč do základu, ale jako defenzivní univerzál na lávku, což splňuje.
                    V zápase se Slovanem byl z mého pohledu asi nejlepší na hřišti, vypadal dobře i v předchozí přípravě, ale neviděl jsem vše. Ani si nepamatuju, že by v těch pár odkopaných mistrácích na jaře někdy zahrál špatně, pokud hrál průměrně, tak zdaleka nebyl v týmu sám a našli se vždy i o dost horší. Viz úvodní gól v Jihlavě: byl částečně jeho, ale tam hráli tužku i Deli, MNN a Škoda - a Mingazov a Frydrych připomněli neblahé časy Dostála a Štěpána.
                    Jestli se JT rozhodne v pátek někoho pošetřit na Dynamo a OK se dostane na hřiště, řekl bych, že se jeho výkon poveze na na naší současné vlně.

                    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 01.08.2018 20:27 |  
                      3 0

                      Ondra se svezl s tím, že první příchozí byli buď z Liberce, nebo jím prošli...

                      Kritici Trpišovského a Nezmara jej s oblibou používali jako ukázku zbytečného nákupu... Ovšem i já si myslím, že svou roli plní a třeba v zápase s Bohemou byl z obrany nejlepší...

                      Vysloveně se mu nepovedl jenom zápas se Zlínem, který byl obecně od nás špatný a on jej odehrál z části na DZ a z části na pravém beku... ...

                • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                  pethead (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 14:06 |  
                  10 5

                  OK, sice jsem už na tohle nechtěl znovu reagovat, ale bohužel musím. Ano, měli jsme pravdu, když jsme říkali, že příchod Pokorného s Kúdelou byl naprosto logicky vysvětlen jako řešení situace, která byla vedením nastíněna nově příchozím JiT a JN jako více než pravděpodobná. Tedy že mohou v zimě odejít 1–2 hráči z trojice Jugas, Deli a MNN. Proto vzhledem k nedostatku času sáhli po dvou stoperech, s nimiž mají dlouhodobé dobré zkušenosti jak po herní tak po osobnostní stránce a kteří znají jejich filozofii, styl práce a nároky. Kde v tomto uvažování vidíš ty a tobě podobní chybu, to mi opravdu hlava nebere!

                  A to, že zpočátku nehrál MNN, jsme tu už také probrali stokrát. Důvody, proč ho JiT nestavil, neznáme. Mohl se mu nelíbit jeho přístup k práci na tréninku, mohlo se mu nelíbit třeba ignorování některých pokynů v přípravných zápasech, mohl mít nějaké zranění... prostě nevíme. Miňo také nebyl ihned základní stavební kámen, že? Podstatné je ale jen jedno, a sice to že nový realizační tým měl plné právo poznat hráče a vybrat si ty, na nichž budou chtít postavit tým, který bude hrát stylem, jímž hrát chtějí. A pozor: tento styl, který jsme mohli vidět v několika zápasech ke konci jara a který vidíme dnes, je NAPROSTO odlišný od stylu, který jsme praktikovali pod JŠ. No a na poznání hráčů a "přeučení" stylu prostě potřebuješ delší čas, než je jedno zimní přípravné období. Proto i tady nechápu, kde vidíš chybu. JiT prostě vyzkoušel různá rozestavení a došel k tomu, že s MNN je to v defenzivě nejlepší. To, že jste to vy experti (kteří jste s velkou pravděpodobností neviděli ani jeden trénink) "věděli už dávno" a trenér se vás tedy mohl v klidu "zeptat a neexperimentovat", je spíše úsměvné, než jakkoli relevantní...

                  • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                    witty13     před 6 lety 31.07.2018 14:24 |  
                    4 5

                    Tvůj příspěvek mi přijde zbytečně útočný. Do interních věcí opravdu nevidíme. Třeba měl JiT oprávněné důvody. Třeba ne, ale výkonostní propad u něj nebyl. To my dva, ani nikdo jiný asi nevyřešíme.
                    Pravda je, že pokud byl odchod stoperů v jednání, dalo se to řešit třeba i hostovačkou s opcí. Myslím, že u Pokorného by to šlo, ale kdo ví.

                    A hlavně, podívej se, jaké hráče do toho nového systému zařadil. Jsou to vesměs ti stejní co hráli pod JŠ, a coufala pokud vím už chtěl také JŠ.

                    Aby bylo jasno, já ho zde nekritizuji. Jen dávám k diskuzi alternativní názor. Ptž mi přijde scestné, a zárověn vtipné kritizovat někoho za ukvapené soudy po pár zápasech na jaře a vynášet nové , po dvou zápasech na podzim, kde jsme hráli s prekvapenim lonskeho roku, ktere muze dopadnout jakkoli, a proti tymu ktery se zachranil v lonskem roce.

                    A ke kjandourkovi - ano, herni proje nebyl loni idealni, byly tam nudne remizy, ale nakonec se scitaji body - plzen na jare by mohla vypravet...

                    I proto rikam, ano, je to ted dobre, to co jsme o JiT vedeli pozitivniho se projevuje, a v dobrem, ale pojdme pockat jak to bude vypadat 20.12. Az nam skonci podzim, kde budem v porovnani se souperi a s lonskym, pripadne mistrovskym rokem... porad je brzo na relevantni hodnoceni.

                    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                      pethead (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 14:53 |  
                      6 1

                      Za "útočnost" se omlouvám... nebyla úmyslná. Jen je frustrující tu číst donekonečna se opakující a stokrát vyvrácená tvrzení vynášená bez jakýchkoli skutečných argumentů či empirií a navíc vydávaná za "pravdu, kterou musí každý vidět".

                      A pokud jde o jásání či donebesvynášení pod dvou zápasech, nic takového v mém příspěvku opravdu nenajdeš. Já jsem prostě spokojen s CESTOU, po které jdeme, a to je velký rozdíl.

                      Mimochodem, já byl poměrně "militantní" zastánce setrvání trenéra Šilhavého, a to až do zápasu v Plzni. Poté už jsem byl nahlodán a následně po Astaně přesvědčen, že tudy ona vysněná cesta bohužel nepovede...

                      • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                        witty13     před 6 lety 31.07.2018 15:09 |  
                        1 3

                        Tak ja si myslim, ze nazor mame podobny, to nadseni asi neslo uplne od tebe.

                        Nechci nic vydavat za pravdu, kterou misu kazdy videt, ale spis ze je potreba se koukat na cele pusobeni libereckeho dua a pokusit se ho videt v realnem svetle, ne jen ve svetle poslednich dvou zapasu :)

                        Jak rikam, ja si myslim, ze jaro mohlo vypadat uplne jinak, treba taky hure.

                        Ale s trenery jsme proste smireny, protoze je neovlivnim. U Trpise vidim od zacatku snahu o moderni pojeti, to se konecne vice projevuje (videt bylo i na jare) a popasoval se dobre s obranou, ktera mu na jare haprovala.

                        Takze ano, za me dobry, cesta nastolena dobre, ale dulezite bude sledovat jak se popasuje s pohary, tocenim sestavou, pripadnymi absencemi atd.

                        Takze jak jsem psal vyse, prevlada euforie, ale kriticke mysleni ceka na konec podzimu :)

                        • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

                          bongor     před 6 lety 31.07.2018 16:19 |  
                          6 0

                          Z Vás obou vidím lásku ke Slavii,proto jsem rád,že tu jsou takoví kluci.Já osobně jsem měl a dosud mám velmi rád Jardu Š.Líbila se mi jeho skromnost a ani trenérské řemeslo neplakalo.Nelíbilo se mi,jak s ním bylo zameteno,to podle mě nemělo styl Slavie a ze začátku to opravdu pod trpišem mělo daleko k mojí radosti.
                          Nyní se mi zdá,že to nabírá ten správný směr a my se můžeme radovat.Nikdo z nás si nemyslí,že je to zlepšení na věky.Můžou přijít ztráty formy,zranění,vyloučení,odchody hráčů.Ale ta naše sešívaná láska k vlastním barvám,ta by měla mezi námi zůstávat a kvést.My jsme ti,co na Vás kluci naši slávistický,nebudeme lít pivo ani když vám to zrovna nepůjde.A ty příteli,ano mluvím k tobě,co jsi málem zmrzačil Míňu dělobuchem,Ty se kroť,tímhle naší Slavii rozhodně neprospíváš.

            • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

              mis3     před 6 lety 31.07.2018 14:04 |  
              2 1

              Ano nekopl, ale nikdo z nás (počítám) nebyl na tréninku, nevěděl jak rychle MNN vstřebával nový styl hry. A samozřejmě nikdo není neomylný, důležité je, že pokud to byla chyba (nemusela být - viz první věta), pak byla odstraněna.

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      mis3     před 6 lety 31.07.2018 12:29 |  
      10 0

      Naprostý souhlas. Nejlepší trenér na světě Pep Guardiola říká, že k plnému vstřebání systému potřebuje tým jednu sezónu. JiT je tu půl...

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      Boss82     před 6 lety 31.07.2018 14:27 |  
      8 4

      Příspěvek podepisuji a hrdě se hlásím do skupiny, která volala po větší trpělivosti a důvěře ve dvojici Nezmar-Trpišovský.

      Myslím, že až na naprosté výjimky (nerad bych jim křivdil, ale podezřívám hlavně Fačína, JS a Japoka), mají i ti škarohlídi nyní ze současné Slavie radost a jsou svým způsobem rádi, že se mýlili.

      • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

        Fačín     před 6 lety 31.07.2018 17:32 |  
        4 5

        Z našich výsledků mám samozřejmě radost, ale byly to jen 2 zápasy s provinčními celky z Moravy, z nichž především Karviná bude mít letos velké starosti se záchranou. Takže na nějaké hodnocení a věty typu "já vám to říkal, že Trpišovský je nejlepší trenér na světě a Nezmar je taky nejlepší" je opravdu brzo. Čeká nás ještě 33 zápasů v lize, minimálně 8 v Evropě plus NamolCup. Mimochodem ani páteční zápas s Opavou nám nic nového neprozradí, ta se bude taky zachraňovat horko těžko.

        Co rozhodně můžu přičíst k dobru trenérovi je odvaha dát konečně Deliho ke Ngadeuovi. Ale zase bych se mohl zeptat, proč mu to trvalo půl roku?

        • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 17:48 |  
          5 0

          A mohu se zeptat, kdo tady "já vám to říkal, že Trpišovský je nejlepší trenér na světě a Nezmar je taky nejlepší" napsal? Klidně i něco alespoň trošičku se tomuhle výkřiku blížícího. Cokoli. Kdekoli. Kdykoli.

        • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

          Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 19:24 |  
          9 0

          A pak nás čeká provinční klub z Ukrajiny. Chápu. Už zbývá jen "my jsme Slavia, kdo je víc", že? Přesně tyhle pindy nesnáším u rudé bídy, znevažování síly soupeře, který nám nesahá ani po kotníky. No, provinční klub z Olomouce bude hrát EL, vyhrát na jeho hřišti, kde neprohrál víc jak rok, to je povinnost pro nás, co jsme Slavia a nikdo není víc. Karviná nás tady v Edenu prakticky ve stejné sestavě ještě na jaře rozebírala jak Lego a horkotěžko jsme ji porazili. Hrála teď tak špatně, protože zapomněla za půl roku hrát fotbal, nebo jsme jí prostě nic víc nedovolili?

        • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

          Boss82     před 6 lety 31.07.2018 23:27 |  
          3 5

          Přečetl jsem si jen první dvě věty a stačilo. Ztráta času zabývat se diskuzí s tebou.

  2. Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 14:01 |  
    7 8

    Jo pánové jen se tu placejte do stehen,já jsem byl proti odvolání šilhavky,chtěl jsem ho tu minimálně do léta, nicméně jsem respektoval vůli vedení,že chce progresivnejšího trenéra.Je celkem jasne ze musí dostat jistý čas na sestavení týmu a jeho sehrání.Dovolím si upozornit, že jasat po dvou kolech je směsné i když jsem také spokojen,ale budou stlačit dva,tři nepovedené matche a bude se brecet a pomalu vyhazovat trenér.Proto je důležité se nepodelat po výhrách ani po případných prohrách, které si samozřejmě neprejeme.Jsme opravdu jen na začátku nové cesty.

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      witty13     před 6 lety 31.07.2018 14:11 |  
      3 3

      Jsem rád, že nás to víc vidí stejně.

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      iwanowicz     před 6 lety 31.07.2018 14:27 |  
      6 3

      Aha, tak jasat nad takovym skvelym vstupem do ligy je smesne.. Tak ja bych prosim rad jasal aspon v duchu. To mohu? Nebo to se taky nehodi?

      • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 15:32 |  
        4 4

        Jasej si jak chceš, pro mě je to po dvou kolech předčasné,napsal bych to samé ale v opačném gardu kdyby ted třeba byl na našem kontě jen jeden jeden bod.Neplakal bych kvůli tomu.

    • Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

      Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 19:15 |  
      7 0

      Myslím, že většina lidí to vidí rozumně a má prostě normální lidskou radost ze dvou vydařených zápasů. Jistě, přijdou i nějaké porážky, ale pokud zůstane tento styl hry, pokud budou kluci 90 minut makat na doraz, nabízet se, dřít dopředu i dozadu, hrát kombinační fotbal plný náběhů, tak kde je problém? Je to sport, mohou přijít ztráty, ale pokud bude Slavia hrát tak, jak se teď prezentuje, nevím, proč bych měl chtít vyhazovat trenéra. Máš pravdu, jsme na začátku cesty a jen idiot by si myslel, že vyhrajeme 36 zápasů v lize a dostaneme se do finále LM :)

  3. Re: Daří se nám. Všichni se hýbou a chtějí hrát, říká záložník Slavie Hušbauer.

    Laduk     před 6 lety 31.07.2018 21:50 |  
    4 1

    Jsem rád, že jsou mezi námi lidé, kteří Trpišovi věřili a neopomenuli to zde, když se daří, zdůraznit