O Slavii

Jiří Vrba novým marketingovým ředitelem

Novým slávistickým ředitelem marketingu se stává manažer pro komunikaci Jiří Vrba, který tak bude zastávat dvě funkce. Dosavadní maketingový ředitel Karel Mařík odchází k poslednímu červencovému dni.


Do sobotního poledne můžete v komentářích k tomuto článku Jiřímu Vrbovi položit otázky, na které byste rádi znali odpověď. My je předáme a budou součástí většího rozhovoru, který by se měl na webu objevit začátkem příštího týdne.

Komentáře (4)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jiří Vrba novým marketingovým ředitelem

    (host)     před 21 lety 24.07.2003 18:27 |  
    0 0

    ja bych tu mel par bodu, ke kterym by se pan Vrba mel vyjadrit:
    - Nová hymna-uz dlouho slibovana
    - uroven naseho webu: sekce download, screensavery, wallpapery, internetovy obchod,stadion..
    - fanclub s vyhodama pro cleny,prihlaska na webu
    dekuji. Michal Šubrt

    • Re: Jiří Vrba novým marketingovým ředitelem

      (host)     před 21 lety 26.07.2003 21:24 |  
      0 0

      a jeste par blbinek by me zajimalo..
      -Proč už není ja jižní tribunu mini světelná tabule s udanim času? myslim ze by tam mela byt
      -diky za změnu webu
      -nuvazujete o nejakem baru podobnem tomu jako ma Sparta? pravdepodobne to bude az v Edenu, ze ano

  2. Re: Jiří Vrba novým marketingovým ředitelem

    Raz     před 21 lety 24.07.2003 20:07 |  
    0 0

    Zdravím Tě, Jiříku, a doufám, že náš marketing pokropíš živou vodou. Mám pár nápadů, snad budou vyslyšeny.
    1) Na ofic. webu 'zveřejnit' foto mančaftu před sezonou. (určitě nejsem jediný, kdo by si ho rád stáhnul)
    2) Zavést sekci 'Stadion Pepiho Bicana' a průběžně informovat, jak pokračuje (ech) výstavba našeho svatostánku
    3) Nebylo by rovněž od věci uvádět u hráčů jména jejich manažerů
    4) Tuším, že před rokem V.Leška sliboval maskota, hymnu, atd. Kde jsou? Vidět před zápasem ve středovém kruhu slávistu mávajícího skutečně obří klubovou vlajkou na teleskopické tyči by se mi taktéž moc líbilo.
    5) Určitě jsi si již vyslechl své ohledně ishopu se suvenýry, tudíž Ti to nebudu znovu otloukat o hlavu.
    6) Nevím, do jaké míry jsi seznán s úrovní stánků s klubovími předměty. Např. trička Slavie jsou k dostání pouze ve velikosti XL a XXL. Ne všichni máme parametry T. Šilhavého. Prodejna Calcio také není zásobena zrovna výborně. Bylo by záhodno výše zmíněné zlepšit.
    Tak to jsou mé momentální připomínky, další tu jistě vyjádří ostatní. Hodně síly na postu ředitele marketingu a pevnou ruku! SLAVIA NAVŽDY!

  3. Re: Jiří Vrba novým marketingovým ředitelem

    (host)     před 21 lety 24.07.2003 21:29 |  
    0 0

    Většinu problému jsem už popsal v článku Slavia a fanoušek,ale znovu to zhrnu:

    1) Zjednodušení přístupu fanoušků z celé republiky k suvenýrům. Což vyřeší minimálně ishop. Dalším a možná lepším řešením je nabízet zboží v některém řetězci obchodů po celé republice (např. Carefourre).

    2) Zlevnění originálních dresů nebo replik (HODNě DůLEŽITÉ!). Optimální cena by byla 500-600, maximální 900 Kč. Cena 1500 zcela diskvalifikuje Slavii z jakéhokoliv většího prodeje, protože absolutně neodpovídá kupní síle lidí.

    3) Zavedení fanklubu se všemi výhodami a možnostmi, které to přináší. A hlavně pro fanoušky z celé republiky! Nesmí to být jen šité na míru fandům, kteří chodí na každý zápas. Každý nebydlí tak blízko, aby mohl jezdit na zápas vždy, přesto s klubem žije a rád by byl členem fanklubu. Faklub nejen jako klub výhod, ale také jako možnost stotožnění s klubem.

    4) Zatraktivnit návštěvnost zápasů. Např. ve Zlíně nabízejí ke každé pernamentce dres zdarma! A to už stojí za to, ne? V Baníku zase mají tzv. balíčky (zlatá karta, stříbrná...), kde si člověk se slevou koupí pernamentku, dres atd. Tuším, že se tomu říká marketingové produkty. A Slavia má tyto produkty na úrovni hlubokého komunismu, bohužel.

    P.S.: Doufám, že se pod Vaším novým vedením podaří plno problémů v dohledné době vyřešit. Nejsem naivní, abych věřil, že slavistické suvenýry zaplaví sportovní prodejny po celé republice, ale aspoň by shánění suvenýrů pro mimopražské nemuselo být pátrací akcí.

    Sešívaný