Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

Prohra v Římě s favorizovaným AS není nečekaná, fanoušky spíše víc mrzí způsob, jakým k ní došlo.

Prohrát s AS Řím na jeho půdě? Těžko může někdo mluvit o překvapení. Italové mají dle Transfermarktu 9x hodnotnější soupisku a v podstatě jen Lukaku má hodnotu jako celý náš kádr. Že utkání skončí porážkou bylo nejpravděpodobnější vyústění zápasu i dle sázkových kanceláří. Tím úvodem chci jen říct, že včerejší porážka mi nevadí jako taková. Výrazně víc mi vadí způsob, jakým se k ní dospělo. Šlo o jeden z mála zápasů, kdy jsme mohli jen získat, mohli hrát uvolněně a snažit se favorita alespoň zaskočit. Realita? Slavia góly soupeři sama lacině darovala v úvodu a pokud po zbytek zápasu nebyla odevzdaná, tak určitě byla nedostatečně kvalitní.

Sešívaní s giganty (logicky) prohrávali i v nedávné zlaté éře, ale dojem z takových měření sil byl diametrálně odlišný. Chelsea, Barcelona, Dortmund, Inter nebo Arsenal (všichni měli navíc v té době silnější týmy než současné AS) byly při těch konfrontacích donuceni k maximálnímu výkonu a Slavia mohla být na svůj výkon hrdá. A když už jsme doma padli s Arsenalem jednoznačně 0:4, tak to bylo v situaci přepětí kádru, který jel na doraz a vypadlo mu několik opor. Tentokrát jsme toho v Římě mnoho nepředvedli a jen potvrdili výkonnostní sešup za poslední roky. AS si zkrátka došlo pro výhru s trochou nadsázky v suchém triku a pošetřilo síly na víkendový šlágr s Interem Milán.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - První gól chytat nemohl, u druhého podle mě mohl zůstat stát déle, ale byla to těžká situace. Lukaku byl blízko a kdyby zakončoval na zadní tyč, tak se tam Mandous nedostane. Takže za mě si tam mohl počínat lépe, nešlo ale o gól brankáře - Lukaku sice nebyl v úplné tutovce, šance to ale byla a on ji zakončil velmi dobře. Spíš bych Mandousovi vyčítal pokaženou rozehrávku, kde ho zachránil Ogbu. V závěru nás pak podržel při šanci Belottiho a hlavně ještě předtím tutovce Cristanteho.

Tomáš Holeš - 2 - Nepovedený výkon jde hlavně za ním. Zápas pokazil velkou hrubkou v 1. minutě - technická nekvalita se stát může, i když na tuhle úroveň nepatří, každopádně se pak ještě nechal naivně obrat o míč. Největší podíl má i u druhé branky, i když tam šlo i o trochu nešťastný odraz. V daný moment se ale projevila i jeho horší rychlost, které si v poslední době všímám (příliš mnoho svalů?). Opět se nabízí otázka, jestli na něm jako přeučeném stoperovi lpět jako na základním stavebním kameni. I slabé výkony z reprezentace spíš ukazují na to, že má nejlepší část kariéry za sebou.

Igoh Ogbu - 5 - Základně obstál. Chyby by se sice našly, ale zároveň nás zachránil skvělým zákrokem při špatné rozehrávce Mandouse. Celkově si ale nemyslím, že si tímto výkonem nějak více řekl o přestup do top 5 lig. Obecně mi na jaře připadal výraznější a v lepší formě, i když kvalitou pořád patří k tahounům.

Tomáš Vlček - 5 - Jakž takž zvládl dosud největší zápas své kariéry. Poziční chyby tam občas byly, v závěru se přes něj lacině dostal Belotti. U mladého hráče získávajícího zkušenosti se to ale dá chápat mnohem víc než u zkušeného Holeše, na kterém to má stát a který má přitom na evropské úrovni v poslední době větší potíže. Pro Vlčka horší pětka - výrazněji nezaujal, ale nevyhořel, nemá se za co stydět a může se od toho výkonu odrazit.

David Douděra - 4 - Jak ho jinak na podzim za výkony kritizuji, tak tentokrát jsem jeho nasazení chápal. Douděra je rychlostnější typ než Tomič a proti Slovácku se mu zápas celkem podařil. Po Holešově hrubce v úvodu jsme ale na brejky stejně nehráli a Douděra teď prostě kvalitu na postupné dobývání takového soupeře nemá.

Oscar Dorley - 6 - Asi jediný náš hráč, který se soupeři vyrovnal technickou kvalitou při práci s míčem i přehledem ve hře. Snažil se být aktivní směrem dopředu - sám se dostal k zakončení ve vápně, před půlí nabíjel Van Burenovi. Aby Slavia mohla AS ohrozit, tak by takových výkonů potřebovala mnohem víc než jen u Oscara a střídajícího Juráska.

Christos Zafeiris - 5 - Přirovnání ke stoperovi Ogbuovi je u úplně rozdílného Zafeirise netradiční, ale tady bych ho použil. Co se týče kvality, tak se včera určitě výkonem neprodal, ale ani nevyhořel a udržel si vyšší standard než většina jeho spoluhráčů. Byl při zápase i dost pokopán, tak doufám, že to neohrozí jeho připravenost na nedělní malé derby s Bohemians.

Andres Dumitrescu - 4 - Jak v Ženevě zaujal, tak teď ukázal opačnou tvář. Moc se mu nedařilo a včera na úroveň nastavenou AS Řím nestačil. Pokazil pár centrů z nadějných pozic, na své straně nebyl vidět. Horší čtyřka.

Lukáš Masopust - 4 - I on je zkušeným hráčem, na kterém trenér staví. Bohužel i u něj se dá říct, že jakkoliv je nadále platný i univerzální, tak nikdy nebyl hráčem, který by českou ligu vyloženě přerostl a navíc má taktéž své nejlepší roky (i kvůli tomu, že jeho největší devízou byla rychlost, která se po třicítce ztrácí) za sebou. V Římě ukázal, že na tuto úroveň už spíš nestačí.

Mick van Buren - 3 - Nepovedený výkon. Zvláště jeho technická nekvalita bila v porovnání se soupeřem do očí. Van Buren spíš jen ztrácel míče a bylo s podivem, že na hřišti vydržel tak dlouho. Čekal bych od něj i lepší práci bez míče ve smyslu dotěrnosti na soupeře.

Ivan Schranz - 4 - Další z hráčů jádra týmu, které je slabší než v minulosti. Schranz je na ligu velmi dobrý hráč, ne ale hvězda, která ji přerostla. A kvůli věku už pochopitelně ani nebude. Dřív jsme těch rozdílových hráčů měli víc a v současnosti se zdá, že jich má víc i Sparta. Ivan má slova v Římě zahozenou jedinou tutovkou Slavie, která ještě mohla zápas zdramatizovat, určitě nevyvrátil.

Matěj Jurásek - 6 - Ano, takový výkon bych čekal od celé Slavie. Jurásek sice zdaleka nezahrál dokonale nebo skvěle, ale nebál se, chtěl se porvat a něco předvést. Výbornou akcí, při které předvedl techniku (klička) i houževnatost (dohrání situace v pádu), vybojoval pro Schranze jedinou naši gólovku v zápase. Asi bych se přikláněl k tomu, aby času na hřišti i místa v základu dostával víc. Má sice výkyvy, ale na rozdíl od některých starších hráčů, má pořád velkou možnost zlepšení se.

Lukáš Provod - 5 - Zápas už se v závěru jen dohrával. Provod nijak výrazněji nezaujal, ale za takového stavu a našeho výkonu by bylo asi zbytečně přísné mu za necelou půlhodinu snižovat známku. Pět minus.

Conrad Wallem - 5 - Platí pro něj to, co pro Provoda. Nezaujal, ale času měl málo a zápas se spíš dohrával. Pětka s minusem.

Mojmír Chytil a Václav Jurečka nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

3. - Čtvrtek 26. 10. 2023 21:00

Evropská liga, 2023/2024
2 - 0
2 - 0
AS Řím
AS Řím

1. Bove
17. Lukaku

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (134)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Do_it     před 7 měsíci 27.10.2023 11:32 |  
    7 21

    lol, znamky jsou jak u prohry s plzni, trochu se proberte panove a uvedomte si s kym jsme hrali

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 11:41 |  
      25 3

      Já si stojím za tím, že mírně podprůměrné (4,5) hodnocení odpovídá. Katastrofa vypadá jinak (třeba prohra 0:7 s Teplicemi apod.), ale AS stačilo předvést fakt dost málo, aby v klidu vyhrálo.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Do_it     před 7 měsíci 27.10.2023 12:24 |  
        4 20

        jaka katastrofa? hrali jsme dost dustojne, az na dve debilni chyby.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:05 |  
          12 2

          důstojně... :DDD
          Vždyť nám nic nedovolili. Při prvním pohledu je důstojný leda náš výsledek, rozhodně ne výkon.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            Flame     před 7 měsíci 27.10.2023 15:41 |  
            3 5

            Zdravím všechny,

            připodotkl bych, že AS je špičkové mužstvo s daleko lepší výkoností než mnozí účastníci LM!

            Prohrát sním na jejich hřišti 2:0 není žádná ostuda! Pokud se podíváte na jména a na skvěle postavenou taktiku, nemůžeme se divit že nám mnoho nedovolili a myslím, že úplně jaloví jsme nebyli(kromě MvB, toho fakt už nepochopím).
            V úvodu zápasu mě překvapily kaluže vody, které určitě ovlivnily odskok balonu před první brankou. Myslím, že rozhodčí pískal dobře, ale souboj Holeše před první brankou mohl odpískat jako faul a Holeš s tím asi počítal. Stejné zákroky Dumitresca a Ogbua na "italy" písknul jako faul.

            A Tijani by měl od rána do večera sledovat hru Lukaka. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

              1zippo1     před 7 měsíci 28.10.2023 02:09 |  
              1 1

              Pominu-li ostatní (jako bulení nad hřištěm, rozhodčím), tak proč si bereš do huby Tijaniho????? Ten díky JiTvcd celou dobu leštil lavičku (a třeba by zahrál jako Lukaku)

              • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

                p!erreCORE     před 7 měsíci 28.10.2023 20:32 |  
                1 0

                Myslím, že si ho vzal do huby, protože je velkej a černej.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      ervin     před 7 měsíci 27.10.2023 11:48 |  
      19 4

      Naprostý souhlas se známkami, není to o tom kým ale jak jsme hráli! A přestaňte se pořád litovat a utěšovat! Hráli špatně ,podle toho vypadá hodnocení. Prohrát ano ale jak .Za mě ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mudrc     před 7 měsíci 27.10.2023 16:16 |  
      2 3

      Neni nejake znamkovani uplne burt? Jeste vyzyvat, necht si ti, co se s tim delaji, at se proberou…
      Vzdyt je to total egal. Budme radi, ze je zde clanek.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Myšák     před 7 měsíci 27.10.2023 17:44 |  
      2 1

      Nejde o to, s kým, ale jak jsme hráli.

  2. Tak mnozí hráči Slavie na zápasy EL nestačí.

    Slávista 51     před 7 měsíci 27.10.2023 12:08 |  
    0 24

    Autore a ty na hodnocení hráčů Slavie stačíš, co !

  3. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Ivan     před 7 měsíci 27.10.2023 12:11 |  
    43 1

    Podle mě se ukázalo že nám "ujíždí vlak". Jsou to skoro 2 roky co jsme hráli s opravdu kvalitním týmem (Panathinaikos a Rakow za ně nepočítám). Ve střetnutích v letech 2019-2021 mně napadne jen pár zápasů kde jsme byli opravdu výrazně horší (napadá mě druhý zápas s Arsenalem, druhý s Leverkusenem a první zápas s Feyenoordem) oproti spoustě kde jsme byli lepší, nebo alespoň důstojným soupeřem.

    Tak včera byl Řím úplně jinde a ani chvílemi jsem necítil jakoukoli šanci na lepší výsledek a bohužel, nepřišlo mi že by naši hráči zahráli hůře než bych od nich čekal a naděje na lepší výsledek v odvetě je pro mě jenom kdyby to Řím vypustil. Stejnětak v našem týmu moc nevidím příležitost pro růst. Nechci být negativní, ale Provod, Schranz, Mick, Maso, Holeš (z těch co včera něco odehráli) už asi lepší nebudou a jediné v čem vyčnívají je dle mého to, že je trenér může dát na jakoukoli pozici.

    Ač před 2 lety JT ohlásil, že plán Slavie je nakupovat hráče do 22 let, tak teď máme druhý nejstarší tým od roku 2001. Starší tým jsme měli jenom v sezoně, kdy jsme posílily Rotaněm, Altintopem, Laštůvkou a Danym když všem bylo asi 35. Podle Transfermarktu nemá náš tým ani polovinu hodnoty co před 2 lety a na přestupech jsme ty peníze nedostali, spoustu hráčů jsme předželi.

    Nechci říct že někdo ve vedení dělá práci špatně - to bych si nedovolil s informacemi co mám a ani si to nemyslím - ale když pořád slýchám jak máme nejlepší tým co jsme kdy měli a že bude jen lepší a lepší, že budeme hrát s mladými hráči a že Slavia má hráče 2 roky zlepšovat než se posune do nejlepších lig, tak mi přijde že to nesouhlasí s tím co se ve skutečnosti děje.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Do_it     před 7 měsíci 27.10.2023 12:23 |  
      15 14

      uroven Rima snad nejde srovnavat s Leverkusenem ani Feyenordem preci.
      Lidi jestli cekate pokazdy vyhru nad Arsenalem a maximalne remizu v Rime tak se prosim probudte, nase uroven je jinde. A jina nebude, protoze bezedny mesec nemame a mit nebudem, takze kazdy rok jeden dva clenove sestavy se prodaj.

      Dulezity je hlavne dojit do jara evropskych poharu a udrzet koeficient k dosahu ligy mistru, to je nase jedina cesta jak udrzet tym dva tri roky jako v pripade tymu kolem soucka. To by ale sparta nesmela ovladat facr a zasahovat do prace rozhodcich.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:01 |  
        22 0

        AS Řím je právě výkonnostní level jako Sevilla, Leverkusen, Feyenoord. Tedy ta garnitura velkých klubů za těmi největšími. Ostatně se koukni na umístění za poslední roky v lize - 6., 6., 5., 7. Hrát se s nimi dá, dobře o tom vypovídá třeba náš dvojzápas s Leverkusenem nebo Plzně právě s AS (venku nakládačky, ale doma výhry, třeba se to bude opakovat i teď).

        Barcelona, Chelsea (tehdejší), Inter, Dortmund, Arsenal jsou giganti, kteří jsou ještě o úroveň výš a my jsme s nimi hráli mnohem lepší zápasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Steevee     před 7 měsíci 27.10.2023 13:03 |  
        10 5

        Prosím? Úroveň Říma nejde srovnávat s Leverkusenem a Feyenoordem? Jako pokud je to myšleno tak, že současné AS Řím je znatelně horší, tak souhlasím...

        A teď úplně vážně. Samozřejmě to srovnávat jde. A nejen, že to jde srovnávat, ale AS ve dvojzápase momentálně nebude favorit proti ani jednomu. AS Řím má velice starý kádr, průměr 27,3 , papírově levnější než Leverkusen asi o 200 milionů euro s tím, že ještě asi 7 z 12 nejdražších hráčů AS je momentálně zraněných. Asi tolik k AS. Ale to je zbytečně moc informací. Pointa je, zrovna AS, Leverkusen a Feyenoord je super srovnání. Výkonnostně velice, velice podobné kluby.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Ivan     před 7 měsíci 27.10.2023 13:45 |  
        16 0

        Já souhlasím s tím, že tyto týmy jsou možnostmi jinde (a ŘÍm je pro mě opravdu trošku za Leverkusenem a Feyenoordem), ale dříve jsme v zápasech s takovými tými hráli minimálně důstojnou roli, včera jsme byli komparz.

        Před 5 lety bych si taky myslel že je nemožné se s takovými kluby měřit, jenomže se ukázalo že to jde a od trenérů jdou hlasy, že ten tým "je dál" než dřív a že do Říma jedeme vyhrát a toto jednoznačně zůstalo nenaplněno.

        Kdyby z kluby šly hlasy jako "jó, byly dobrý časy, ale teď jsme na tom finančně hůř, nemůžeme si dovolit mít lepší hráče než teď a chceme mít půlku týmu třicátníky kteří ani nejsou výrazně lepší než mládí a s top týmy budeme absolutně bez šance", tak si řeknu že je to škoda, ale odraz reality a chápu to. Takhle mám zřejmě přehnané očekávání od Slavie, ale to protože čekám to, co mi její vedení říká.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 13:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Steevee     před 7 měsíci 27.10.2023 12:23 |  
      8 3

      Tak ono to vypuštění, nebo minimálně výrazné prostřídání, se v odvetě ze strany AS vyloženě nabízí. Postup už de facto v kapse, po zápase s náma mají o víkendu Lazio, spousta zraněných, tady asi dostane šanci poměrně dost náhradníků. Otázka je ta, jestli to je vlastně to, co chceme. Třeba u nás seknout jejich lavičku a plácat se falešně po zádech, jak to je u nás vlastně super (protože objektivně vzato fakt není). Dilema.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        kalex     před 7 měsíci 27.10.2023 17:57 |  
        1 2

        Já s tebou souhlasím, ale i s náhradníky to bude pořád AS, ikdyby se tupé lopaty z Letné posraly. Když skavia vypadla s poloamatérama, či amatérama z divize v poháru, každý nám to omlátil o hlavu, byť jsme se skoro třetí garniturou.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Steevee     před 7 měsíci 27.10.2023 18:03 |  
          1 1

          Minimálně z budoucího historického pohledu bez debat. Historie se neptá:-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    jose01     před 7 měsíci 27.10.2023 12:16 |  
    16 0

    No co dodat, Holeš těžce z formy, někteří taky formou neoplývaji. Království za hráče co dá dva dobrý centry po sobě. Jinak to byl zápas v takovým poklidu,v podstatě od té první minuty bylo jasný jak to dopadne. Hlavní rozdíl jsem viděl v tom, že naši hráči většinou v dulezitejch chvílích udělali přesně opačnou véc, než co bylo potřeba, jak v obraně, tak v útoku.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 12:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Lord_Edmund     před 7 měsíci 27.10.2023 12:31 |  
      24 0

      njn z formy, ale můžeme si za to sami. Z nejlepšího ligového defenzivního záložnika, jsme udělali průměrného ligového stopera a už jsme ho tam nechali. Ano bylo období, kdy to bylo z perzonálních důvodů nutné a zvládl to, ale teď bych ho vrátil do zálohy . Tam odehrál za Slavii i repre spousty vynikajících zápasů.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:51 |  
        7 2

        JiT měl představu, že z Holeše udělá druhého Kúdelu. (Též přicházel jako pravý bek). Ale to se hrubě nedaří.

  5. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Ontko     před 7 měsíci 27.10.2023 12:33 |  
    4 1

    Souhlasím v hodnocení naprosto s Alanorem, jen Masopusta bych se chtěl malinko zastat. Opět nehrál na svém tradičním postu, ale jinde. Trenéři s ním pořád točí. To se pak podávají těžko kvalitní výkony. Ale zase má kupu zkušeností, který neprodal. Takže se známkou souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:48 |  
      4 4

      Volal mi kamarád z Phy, prý trenér počítá o víkendu s Masopustem do brány.:))))

  6. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Marek3     před 7 měsíci 27.10.2023 12:34 |  
    9 22

    Trener se vyjadril ze za dva tydny budeme lepsi. Nebudeme. Takovyto vykon je nasim stropem a nase obrovske fotbalove a rychlostni nedostatky se nedaji nicim kompenzovat. Nase hra je skutecne tristni a nema s modernim fotbalem NIC spolecneho. Je mi az zle kdyz si uvedomim ze I ti kokoti hraji atraktivnejsi fotbal nez mi. Co se stalo treba s Holesem fakt nevim. Provod nasadi trojcicku a cele to tam odklusa. Schranz pokud neskoruje tak neni zadnym prinos. Kazdy chvali Oscarq a urcite ma nekolik silnych stranek, ale konstruktivni hra nebo zakonceni fakt tragedie. Vsechny jeho prihravky jsou na par metrech a pokusy prihravek na delsi vzdalenost jsou vetsinou spatne. Mne osobne by nevadila vetsi prestavba tymu a vetsi vyuzivani mladych hracu, samozrejme pod novym vedenim. Za mne titul letos nebude a pristi rok take ne tak bychom meli vychovat nove, mlade muzstvo a stavet na hracich jako Jurasek, Vlcek, Stejskal,Zafeiris, Oscar.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 12:47 |  
      18 1

      Ale no tak, no tak... Zase až tak zle bych to neviděl. Ano včera jsme se připosrali, ale příště věřím že to bude lepší. Ano přestavbu to chce, ale nedělejme zase z toho tragédii. Jsem pro ať hrají mladí, proč ligu nehraje Vlček a Jurásek nechápu ale zase vše vyhodit a jen nadávat to zase prrrr

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Lord_Edmund     před 7 měsíci 27.10.2023 13:08 |  
        5 3

        Taky věřim, že to bude doma herně mnohem lepší. Jindra má šanci něco vymyslet a použít bolestivé zkušenosti z prvního zápasu. Navíc domácí prostředí klukům pomůže už samo o sobě. Netvrdím, že vyhrajeme, ale bude to mnohem vyrovnanější.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:07 |  
      19 1

      To je zas ode zdi ke zdi psát, že náš fotbal nemá s tím moderním nic společného. Kvalita šla dolů, zpomalili jsme, ale pořád si udržujeme standard odpovídající skupinovým fázím EL a EKL.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Marek3     před 7 měsíci 27.10.2023 13:38 |  
        12 11

        Nesouhlasim. Tento rok jsme se kvalifikovali do nasi souteze pouze diky lehkemu losu a I tak to byl pomerne boj a nekolik nedustojnych zapasu (Ukrajina venku). Troufnu si spekulovat ze v kvalifikaci rudych bychom se do poharu asi vubec nedostali. Take minuly rok byla zakladni skupina naprosty propadak. My nejsme schopni predvest jedinou moderni akci. Vcera snad jediny naznak rychla pata Masopusta. Rim neni souper v top forme - Evropske nadprumer- ale jsem presvedcen se nam mohli dat bura kdyby neprestali hrat. Bez vetsich zmen SE budeme placat v nastavenem trendu pomaleho upadku a o titulu a podobnych trofejich si muzeme nechat pouze zdat.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:49 |  
          11 2

          Sparta měla skupinu jistou, tak fakt nevím, jak by se nám mohlo podařit nedostat se do pohárů, kdybychom měli mít její kvalifikaci. :) Některé naše výkony v Evropě byly dosti slabé, na druhou stranu několik jich bylo i výborných - doma Dnipro, Tiraspol a venku Ženeva.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            marvan5     před 7 měsíci 27.10.2023 17:13 |  
            3 2

            Ti soupeři, proti kterým jsme podle vás zahráli výborně, byli ale fakt dost marní. V zápasech s náma vypadli ještě hůř, než my včera. A bohužel si nemyslím, že to bylo naší až tak vynikající hrou.

            • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

              necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:55 |  
              5 3

              Přesně tak, koho porazíme my je marnej, kdo porazí nás je ještě marnější...:))

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          marvan5     před 7 měsíci 27.10.2023 17:04 |  
          5 6

          Naprosto přesný popis naší situace, rozhodně to už ani nevypadá, že by trenérský tým hráče zlepšoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:53 |  
            3 4

            :)))))))))))))))) Tak ono není podstatné jak to vypadá či nevypadá, nebo jak to vidí nějaký fanoušek.. Podstatná je realita.
            Za kolik, že to k nám přišel Jurásek a Lingr? Za kolik, že tito hráči odešli, Uvádím je ty nejčerstvější. Takže z naprosto přesného popisu situace jak uvádíš se stává jen blábol.. A to od pseudofanouška, který dlouhodobě vyhazuje trenéra, o kterém se s respektem vyjadřuje nejen Mourek...

            • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

              marvan5     před 7 měsíci 27.10.2023 19:53 |  
              7 2

              Tak nevím, jak se pozná pseudofanoušek (podle toho, že má i kritický názor?). Na slušně vedené debatě o výměně trenéra po posledních dvou sezónách, kdy jsme soupeřům titul vlastně darovali a přišli o možnost hrát v lize mistrů, resp. o více peněz z pohárů, což nepochybně zvyšuje potřebu je nahradit prodejem hráčů, a rovněž negativně (to jen předpokládám) motivaci vyhlédnutých posil k nám jit, nevidím nic špatného. To, že na to máte jiný názor, je vaše věc a já to respektuji. Na druhou stranu to očekávám i od vás. Na druhou stranu jsem si již zvykli na to, že dneska už se diskuze moc nepěstuje, spíš jen utvrzování ve svých názorech s obdobně smýšlejícími lidmi a urážení oponentů.

            • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

              1zippo1     před 7 měsíci 28.10.2023 01:52 |  
              4 5

              Byť třeba za žlutou kartu, musím to říct... Jdi už Necichu do prdele!!! Jak si dovoluješ někoho kádrovat, jestli je fanoušek? My jsme snad fabrika, abychom hodnotili úspěchy podle toho, koho jsme za kolik prodali? Možná Ti uniká, že třeba neprodat okamžitě, nepromrdat koncovku a vyhrát ligu a tím pádem hrát o lepší evropu by přineslo větší ekonomický prospěch a sportovní úspěchy, než každý půlrok začínat odznova.

              • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

                necich     před 7 měsíci 28.10.2023 07:58 |  
                3 2

                Tak já hlavně nikoho nekádruji, jen vyjadřuji svůj názor. Pokud někdo dlouhodobě vyhazuje trenéra, kritizuje sestavu ještě před začátkem zápasu tak je pro mne prostě pseudofanoušek.. Nikde netvrdím, že máme hodnotit úspěchy podle prodejů, ale jsme normální akciová společnost, která si na sebe musí vydělat. Kdo se o Slavii zajímá tak musí vědět, že prodeje hráčů jsou pro nás klíčové. V tomto bodě jsem jen reagoval na kolegu a jeho zmínku, že JiT už hráče nezlepšuje. Což jsem vyvrátil příkladem Juráska a Lingra. Nic víc a nic míň.
                Ano, vyhrát ligu by znamenalo hrát o lepší Evropu, ale to je jen teorie. Na vlastním i na příkladu Sparty se ukázalo jak to visí vysoko. Takže jediná jistota je zlepšování a prodej hráčů a na tom je postavena filosofie a finanční stabilita současné Slavie..
                Do prdele tě nepošlu neboť je mi jedno co si tady kdo píše. Jen se z dovolením dle svého uvážení k tomu případně vyjádřím..

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:44 |  
      3 3

      Nj., jenže do půldruhého roku o polovinu těch mladých přijdeme, tak jak to chceš na nich stavět a budovat?!

  7. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Ontko     před 7 měsíci 27.10.2023 12:37 |  
    14 0

    A ještě jedna poznámka. Zdálo se to jenom mě nebo jsem viděl včera naše mužstvo, který se ze soupeře úplně sesypalo? V podstatě si neuměli zpracovat míč z první a o přesných přihrávkách ani nepíšu, páč jsem za celý zápas viděl asi 4... Tristní. Před takovými zápasy by měl s mužstvem zřejmě mluvit psycholog a ne Houšťa.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:42 |  
      5 4

      K poslední větě :))))), jeden podpis a tři razítka.

  8. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    cheechoo1     před 7 měsíci 27.10.2023 13:04 |  
    7 2

    Nejhorší byl bezpochyby Tomáš Holeš, ty hrubky někdy působí až komicky. Ztráta rychlosti určitě nesouvisí se svaly (stačí se podívat na sprintery), ale spíš s věkem...

  9. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    japhy     před 7 měsíci 27.10.2023 13:23 |  
    17 1

    Tak já nevím, přátelé. Sice beru, že proti nám stál soupeř mimo naše možnosti, ale i tak z toho nemám dobrej pocit. AS nás nijak extra nepresoval, takže jsme se z toho docela často hezky dostali nahoru, ale nic z toho.
    Přijde mi, že to hrajeme jak stará garda, všechno do nohy. Totální fotbal a intenzita jsou ty tam. Možná fitness data pořád vycházejí dobře, ale dřív se nám tu motali Škoďák, Hušby, Miňo, Traoré apod., kteří už nesplňovali nové požadavky, ale hra s nima prostě bývala fičák. Teď jsem jen smutně koukal, jak někdy ve druhý půli jsme získali míč, asi ve 4 se hnali nahoru a do záběru se postupně dostávali jen vracející se Italové.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      marvan5     před 7 měsíci 27.10.2023 17:29 |  
      10 0

      Krásným, resp. odstrašujícím příkladem pomalosti naší hry a nekvality, jak v řešení herních situací, tak v práci s míčem, byl ten útok před koncem prvního poločasu, kdy jsme šli 4 na 3 a MVB to úplně zadrbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        japhy     před 7 měsíci 27.10.2023 18:23 |  
        2 0

        Jj, přesně, to jsem i já, jinak Mickův fanda, hledal průvan, do kterýho bych ho pověsil :)

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:39 |  
          1 0

          Za koule?

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            japhy     před 7 měsíci 27.10.2023 19:41 |  
            1 0

            Si piš :)

  10. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:41 |  
    29 6

    No, je dost smutné, jak jdou občas některé věci a události takovým divným směrem.
    Kolář v nejlepších letech prý poptáván asi za 8 milionů eur (?). Provod po Leicesteru a postupu do čtvrtfinále? Ševčík po Chelsea a dvou gólech? Pamatujete causa Ousou? - realizák tvrdil, jak to bude nová hvězda, dneska na prapodivném hostování ve svojí domovině. Nevím, zda někdy přišla nabídka na Masopusta. Nová smlouva pro MvB? - Proboha, proč?!? MvB je ohromný sympaťák, fajn, klidně ho v Edenu vyvolávejme, ale tohle nikdy nebyl špičkový hráč, šel k nám v časech bídy, kdy k nám nikdo nechtěl a jeho nasazení včera někdo pochopil? Hlavu nezvedne, nerozhlédne se, jen vrazí hlavu mezi ramena, kouká do země a utíká, až o míč přijde, protože nenahraje. Holeš přišel jako excelentní pravý bek, pak OK defenzivní záložník, pořád s ním šoupeme sem tam, tam sem - jako na jakou pozici ho kdo koupí, stejně jako Masopusta? Masopust, Ševčík, Holeš, Kolář - kdo je dneska koupí? Nakonec skončí jako Standa Tecl coby nějací ambasadoři nadace DONOR anebo se vytvoří další pracovní místa, nějaké spojky mezi áčkem, béčkem, dorostem, U17 atd.
    Proč jsme kupovali Kačarabu, průměrného stopera - za ty prachy bych to na lavičce odseděl taky. Z Talovierova, stopera, jsme chtěli udělat DZ - a když na to neměl, tak ho pošleme na hostování. Traoré . zdálo se nám, že už na nás nemá, že už je to starý dědek - a jak najednou válí v Plzni - nevím, kde je chyba...
    Univerzálnost, adaptabilita - fajn, ale tady už fakt jen schází, aby se někteří hráči objevili jako brankáři. S naším stávajícím přístupem budeme Zafeirise (před pár měsíci zjevení ligy!) pouštět na hostování do Budějic k Podroužkovi, Douděra se vrátí zpátky na hostování do Bolky... atd atd atd.
    Našim klukům rozhodně nevyčítám včerejší výsledek, ačkoliv jsem si přál aspoň remízu. Ale Holeš a pak celkový připosraný výkon mě fakt dostal.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 13:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:46 |  
      2 0

      Ale možná, že jsem jen nasranej z toho včerejšího výkonu a nakonec mi kucííí vytřou zrak, protože JiTVCD.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:53 |  
      13 0

      Jen poznámka k tomu Traorému - v Plzni je na hraně základu, jednou je v něm, jednou střídá. Své si odvede, ale nijak zvlášť neválí a jejich fanoušci z něj nijak odvaření nejsou. Jeho konec tady je asi poslední věc ke kritice, naopak to byl za mě dobrý krok a jeho dosavadní angažmá v Plzni to určitě nerozporuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 14:01 |  
        7 0

        OK, sleduji hlavně Slavii, Plzeň jen okrajově a viděl jsem Traorého shodou okolností v nějakém zápase, kde celkem zahrál. Ale fajn, mezi těmi všemi jmény jsem ho uvádět nemusel, neválel ani u nás. Jen, že se zase uvádělo, že bude jednou "styčným důstojníkem" mezi klubem a hráči z Afriky.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:39 |  
          3 2

          Ale tak vzhledem k Seville i Feyenordu je superman, na kterého nikdy nezapomeneš (nezapomeneme).


          Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 14:40) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            knl66 (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 16:01 |  
            1 0

            ...pardon, omyl... sypu si popel na hlavu a mažu, díky za pochopení.


            Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 16:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      kalex     před 7 měsíci 27.10.2023 17:33 |  
      1 0

      Z větší části souhlasím a souhlasím i s burákem. Ale není pravda, že by došel v době bídy. Změna majitele přišla v září 2015 a Buren přišel až sezónu na to.

  11. Ogbu

    dauby     před 7 měsíci 27.10.2023 13:42 |  
    11 16

    Ogbu určitě méně než 5, při druhém gólu totálně zaspal. Holeš je poslední dobou úplně zoufalý a na základ nemá. Ukazuje se, že stoperů máme málo s dobře nehraje ani jeden. Navic Bořil a Masopust nejsou stopeři. Proč tedy pořád hrajeme na tři stopery? Proč pořád hrajeme ten blbej systém 3-4-3? Proč, když nám nejde, zatímco systém 4-5-1 nám vycházel? Podle mě máme hrát na 4 obránce. Napravo máme Masopusta, nalevo Dumitresca, nebo i Bořila. A proč trenéři nemají žádnou osu týmu a pokaždé postaví někoho jiného?

    Prostě náš trenérský tým uz třetí rok tápe. Už minimálně jeden rok jsme měli mít jiné trenéry. Tihle nás už nikam vpřed neposunou. Před rokem bych řekl: děkujeme, odejděte. Teď už jen odejděte


    Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 13:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ogbu

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 13:58 |  
      12 6

      To je za mě přespříliš přísné až neuctivé k Trpišovskému a spol. Ale je pravda, že v Liberci zvládal zaskočit o třídu bohatší týmy i v Evropě a ve Slavii to pak ještě povýšil na vyšší úroveň. Posledního 2,5 roku tu ale odvádí už jen standard vzhledem k možnostem a pravomocím. Ale i tak je hodně diskutabilní, jestli bychom našli někoho lepšího (můj názor je takový, že Svědík by tohle zvládl taky a byl by to nový vítr s motivací vrcholu kariéry, navíc by se i Trpiš mohl zkusit posunout do zahraničí, protože teď tu dost stagnuje...).

      • Re: Ogbu

        belmis (přítel SN)     před 7 měsíci 27.10.2023 15:13 |  
        17 2

        Tím, že přivádí hráče, pak se tu zlepší natolik, že se prodají za x násobek, odvádí velice nadstandardní práci, kvůli které můžeme být fungující klub bez toho, aby nám vlastník lil peníze horem dolem. To, že taková situace jako na začátku účinkování Trpišovského ve Slavii, kdy jsme nemuseli každou půl sezónu prodat dva nebo tři nejžádanější hráče, není, to je bohužel ten největší rozdíl. Myslím, že v plnohodnotném zastoupení Trpišovského různými českými trenéry, se velmi mýlíš. Takový trenér, jako je Trpišovský, v česku u žádného týmu není. Ani Priske ani nikdo jiný.

        • Re: Ogbu

          necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:37 |  
          4 3

          Podejte mi husí brk a kalamář... Jak by řekl nebožtík brambůrek.. :) Já říkám : svatá pravda..

        • Re: Ogbu

          Boss82     před 7 měsíci 28.10.2023 09:49 |  
          4 0

          Zase nerad, ale zase s tebou musím souhlasit. Vyhodit Trpišovského, ať už by ho nahradil kdokoliv, by byla naprosto fatální chyba vedení. Důvod poklesu výkonnosti jsi také popsal velice přesně. Není Trpišovského chyba, že mu každý rok prodají 2-3 klíčové hráče (naposledy např. D. Jurásek, O. Lingr, P. Olayinka), a je naprosto logické, že plnohodnotně nahradit takové hráče trvá velmi dlouho a než se to podaří, tak to výkonnost týmu ovlivní směrem dolů.

            • Re: Ogbu

              Boss82     před 6 měsíci 08.11.2023 13:01 |  
              0 0

              Tak máme tady spolu nějakou historii, v některých věcech máme na fotbal dosti odlišný pohled (což by samo o sobě ještě nevadilo), a to, cos tady předváděl za éry Hušbyho a Škoďáka, bylo podle mě vyloženě toxické chování (což mi naopak velmi vadilo). Proto je pro mě těžké najít s tebou společnou řeč. Nicméně i tak nemám problém zde podpořit tvůj názor, když s ním souhlasím.

      • Re: Ogbu

        chrobak     před 7 měsíci 27.10.2023 16:15 |  
        9 1

        Změnily se měřítka. Co bychom dříve vnímali jako úspěch, dnes bereme za standard. Přitom ekonomicky jsme na tom hůř, protože nežijeme na dluh. A tým je neustále ždímaný. Pokud někdo se dostane do naprůměru, odchází. Takže výkyvy mezi sezónami budou. A druhá věc je, že bych nesoudil podle jednoho zápasu. Na to je tu DS.

    • Re: Ogbu

      Ardaj     před 7 měsíci 27.10.2023 15:15 |  
      4 14

      Naprosto správně. Realizační tým je jalový , spíš průserový . Včetně pána Tvrdíka.

  12. Dresy

    Karel13     před 7 měsíci 27.10.2023 13:46 |  
    10 9

    Nevím zda si toho někdo všiml, ale připadá mi, že ta šílená hra venku má souvislost s těmi příšernými venkovními dresy, ve kterých často hrajeme, i když bychom asi nemuseli. Chtělo by je okamžitě změnit, jako se to udělalo s trávníkem ...

    • Re: Dresy

      Fačín     před 7 měsíci 27.10.2023 13:58 |  
      15 4

      To je konečně správnej point! Ty dresy jsou fakt extrémně ošklivý, se vůbec nedivím, že to kluky bije do očí a pak si pořádně ani nepřihrajou...

    • Re: Dresy

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:32 |  
      3 11

      Jo, narvat na sebe černé, abychom se srovnali s TS. A prvními triky Ave žumpa odpady. Sis musel dát slušný matroš...:))

      • Re: Dresy

        Fačín     před 7 měsíci 27.10.2023 15:47 |  
        9 1

        Náhodou, zrovna naše venkovní černý dresy z nějaký sezony tak 3 roky zpátky, přesně si to nepamatuju, s tím vodoznakem Prahy a orloje, co byly sešívaný černý/světle černý, ty byly náhodou parádní.

        • Re: Dresy

          Karel13     před 7 měsíci 27.10.2023 16:03 |  
          1 1

          Klidně bych se vrátil, tuším ještě to bylo UMBRO, k lehce sešívaným modrá - světle modrá ...

  13. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    JohnyBeGOOD     před 7 měsíci 27.10.2023 14:00 |  
    21 0

    Kolik skvělých hráčů, kteří za nás zazářili v pohárech jsme za poslední roky prodali? Souček, Coufal, Bah, Musa, Jurásek, Král, Sima, Sor, Zima, Kuchta, Ngadeu, Deli, Stanciu, Olayinka a to jsem možná ještě na někoho zapomněl. Kdo ze současného kádru má podobnou kvalitu a je prodejný? Oscar, Zafeiris a Jurásek. Možná ještě Ogbu, když přestane dělat kiksy v nejdůležitějších zápasech.
    Mimochodem skoro všechny hráče z toho seznamu jsme koupili a velkou většinu z české ligy. Takže je třeba opět přivést podobnou kvalitu a to obzvlášť na kraje hřiště, kde jsme za poslední sezóny výrazně oslabili. Pro Spartu je to aktuálně jejich nejvyšší síla a Haraslín s Birmančevičem jim dokáží udělat sami zápas. Zatímco my nemáme náhradu za Olayinku, Simu, Baha ani Juráska. Pustit naše nejlepší útočné křídlo zadarmo byl prostě úlet. Proč jsme asi přestávali dávát góly?

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 14:27 |  
      10 2

      Souhlasím s tebou. Jenže tebou navrhované řešení má háček, spíš hák. Už v jiném vláknu jsem napsal, že na to už nejsme tak ekonomicky silní. Ano, fungujeme solidně, hráči mají slušné smlouvy, peníze jim chodí na účet pravidelně, nějaké hráče přivedeme, občas i takové, jako je Zafi, ale ukazuje se, že to nestačí. Prostě dříve jsme Cufa nahradili Bahem, Baha už jsme takovým bourákem nahradit nedokázali. Musel stačit Doudĕra. A podobně je to na více postech, takže kvalita týmu jde dolů. Trenérský úsek to jistě vidí, ale co s tím?! Oni to nahlas říct nemohou, ale je to o ekonomické síle, která není tak velká jak před časem, neboť majitel trvá na soběstačnosti. Možná je to správně, nedopadneme tak, jako před časem, ale na úroveň z let minulých můžeme zatím jen vzpomínat.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 14:34 |  
        25 1

        Tak Bah stál 40-50 milionů. Neřekl bych, že na takové hráče už nemáme. Jen letos přišel Zafeiris za 50-60, Ogbu za 40-50, Wallem 35-40, Tijani přes 30... Nemůžeme si už dovolit kupovat Stancia za 100, Olayinku za 90 nebo Trézegueta za 130.

        Ale hodně nás stojí provoz. Mzdy šly sice trochu dolů, ale když Kolář, Ševčík, Masopust, Provod, Holeš, Schranz patří k těm nejlépe placeným hráčům v lize, tak si myslím, že to úplně neodpovídá tomu, že by byli vyloženě rozdíloví jako Haraslín, Birmančevič, Panák nebo od nás Zafeiris, Ogbu, Oscar. A aby měli dvojnásobné platy než třeba tahouni Plzně.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 14:35) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          _karlik_     před 7 měsíci 28.10.2023 11:40 |  
          2 0

          ano, krátce řečeno: peníze získané za hráče zpeněžitelní spotřebovávají (ponejvíc) hráči (již) nezpeněžitelní. a přidal bych tam i "nově" angažované jako např. van buren či tecl.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Pedro50     před 7 měsíci 27.10.2023 23:25 |  
      2 0

      Problém je že Padaslín a Birmančević právě z český ligy nejsou

  14. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    damade     před 7 měsíci 27.10.2023 14:00 |  
    36 2

    Nelíbí se mi ten systém se třema obráncema. Prostě na to nemáme hráče. Sparta má Panáka, kterej se vysouvá do zálohy a tim řeší to podčíslení, pak leváka Krejčího (nám tam hraje vždy pravák a to nám děsně limituje rozehrávku) a kreativní křídla, který vypomáhaj záloze. My nemáme nic z toho a naši dva nejlepší hráči Zafeiris a Oscar pak musej víc běhat než tvořit. Buď přivedeme ideální profily a nebo musíme zpět do 4-5-1. Hráli jsme to pět let a to velmi úspěšně, teď už navíc máme levý beky, který to uplně v pohodě zahrajou.

    Další věc je, že v útoku chybí jakákoliv konzistence. Máme asi 8 hráčů a furt hraje někdo jinej. Ty hráči si na sebe nemaj šanci zvyknout, neustále hrajou jiný pozice a je z toho chaos. Oceňuju, že už se tolik neprotáčí obrana a záloha, ale chce to najít tři borce, kterejm dát na několik zápasů dopředu důvěru a nechat je se sehrát. Ať je to třeba Schranz, Jurečka a Jurásek. A nebo třeba Chytil, ale hlavní je to chvíli neměnit. Ale toho už se asi nedožiju, protože timhle způsobem Trpiš točí sestavou (bez většího úspěchu) už druhym rokem a nezdá se, že by to kdokoliv chtěl řešit.

  15. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    IJS     před 7 měsíci 27.10.2023 14:11 |  
    11 2

    S hodnocením Alanora tentokrát bezezbytku souhlasím! A to jak se slovním hodnocením, tak se známkami. Chvíli před tím jsem četl hodnocení na ISPORT.CZ , ovšem to je naprosto jiné! K nejlepším do SPORTu patřil Mick a Zafi... Vůbec role a hodnocení Zafiho je předmětem diskuzi i tady na fóru. Z mého pohledu hru brzdí a jeho kličky jsou neúčelné. Chybí mu střela a hlavně nahrávka do běhu. Ovšem maká a dře. To mu nelze vzít! Rád bych věděl, zda je s jeho současným stylem hry a vlivem na hru mužstva spokojen Jindra. Nový Stanciu to rozhodně není! V neděli na Bohemce to bude mít těžké...

  16. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    SLAVIESTA     před 7 měsíci 27.10.2023 14:34 |  
    10 11

    4 pro Dumitresca velice laskavé. Na zápas neměl ani dost odehráno ani prostě nic . Zařazení do základní sestavy, hrubá chyba trenéra. Pro Trpišovského 2, chyb udělal mnohem víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Karel13     před 7 měsíci 27.10.2023 15:51 |  
      13 4

      Kdyby ho nezařadil, tak bys držkoval, že tam není ...

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        SLAVIESTA     před 7 měsíci 27.10.2023 16:10 |  
        3 5

        Velmi vtipné. Od Tebe se spokojím s palcem dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      domácí     před 7 měsíci 27.10.2023 17:25 |  
      7 3

      Dumitrescu byl strašnej!

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        hiker42     před 7 měsíci 27.10.2023 20:36 |  
        3 0

        Bohužel, včera jasně nejhorší hráč na place. Ale o takovej parník, že jsem nechápal.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        Myšák     před 7 měsíci 28.10.2023 09:22 |  
        2 0

        Strašní byli úplně všichni!!!

  17. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    wimpy     před 7 měsíci 27.10.2023 14:37 |  
    3 3

    Zajímalo by mě, jestli bys byl k Vlčkovi tak přísnej, jako k Holešovi, kdyby ta jeho naivní chyba přišla dřív a rozhodla?

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 14:41 |  
      13 0

      Známkou pochopitelně ano. V textu bych byl asi smířlivější, protože je to mladý hráč, pro kterého to byla první zkušenost s fotbalem na této úrovni.

      Pro výkony Holeše z poslední doby je jediná polehčující okolnost, že ho trenéři zase dávají na jinou pozici. Ale odehráno na stoperu už toho má hodně, litovat ho člověk mohl tak po Arsenalu, když tam musel nuceně zaskakovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2023 14:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        wimpy     před 7 měsíci 27.10.2023 14:55 |  
        8 0

        Já ho nelituju, fakt je z formy. Ale oceňuju, že se nesesypal.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        necich     před 7 měsíci 27.10.2023 14:56 |  
        3 2

        A kde paradoxně zahrál skvěle a svůj výkon korunoval vyrovnavací brankou..

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 27.10.2023 14:59 |  
          7 0

          Já myslím samozřejmě tu domácí odvetu, kde už nestíhal a bylo to 0:4. V Londýně byl za hrdinu.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:34 |  
            1 1

            OK, dlužno ovšem dodat, že v domácí odvetě nestíhal nikdo..:)

  18. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    lantsmit     před 7 měsíci 27.10.2023 15:00 |  
    16 23

    Zajímala by mě hodnocení, kdybychom dostali dardu a přitom se nedostali na půlku soupeře. Ani k jednomu včera nedošlo. Tohle hodnocení je za dobu, co to tady sleduju, bezprecedentní úlet.

    Prohrát 2:0 ve vyrovnaném zápase na půdě AS Řím, který hrál v plné síle a nasazení, po vcelku smolných, individuálních, byť soupeřovou aktivní hrou vynucených chybách, se statistikou xG 0,81 ku 0,71, zasluhuje zcela jiné známky. Ne průměrných 4,5 na hráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Lunaris     před 7 měsíci 27.10.2023 15:23 |  
      19 1

      Když si vezmeš dlouhodobý styl hry týmů trenéra The Special one, tak víš, a zaznělo to i během zápasu od komentátorů, že oni kolikrát v pohárech nepřelezou držení míče 35%. V mezihře je dávala Monza a nevím kdo další. Tím spíše, že po čtvrthodině bylo hotovo a jim stačilo pozorně bránit, což jsme jim v zásadě kvůli technickým nedostatkům nijak neztěžovali. Můžeme říct, že v 2. poločase jsme hráli o něco lépe, ale ve finále Řím odehrál, co potřeboval a my předvedli spíš nepřesnosti než cokoliv jiného. Podobné nepřesnosti, jaké umíme předvést i v lize a kdy taky dostaneme hodnocení 4,5. Mourinho nás načetl, věděl, že do plných to nepůjde a my mu šli ještě na ruku tím, že jsme hned dostali dva fíky. Ze začátku nás presovali víc, po dvou gólech už to dohrávali dle taktiky pana Mourinha a s výhledem těžkého zápasu s černomodrými.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        lantsmit     před 7 měsíci 27.10.2023 15:34 |  
        4 10

        Sorry, jak psal tuhle steevee.. někdo se na fotbal dívá a někdo ho vidí... já se ho budu dál snažit vidět

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Lunaris     před 7 měsíci 27.10.2023 16:05 |  
          12 0

          No ok, podle mě tenhle zápas ukázal klasické slabiny našeho týmu, jak se tu o nich bavíme již nějakou dobu, akorát soupeř byl silnější. Asi bych na základě toho nezvyšoval známky, nicméně beru, že je to vždy subjektivní a že to vidíš jinak než někdo jiný.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Ivan     před 7 měsíci 27.10.2023 17:32 |  
          3 1

          Pokud bychom včera bodovali, asi bych souhlasil, ale je něco jiného - mít balón v době kdy prohráváš a je na tobě něco udělat - a v době kdy vedeš a kontroluješ hru. To římské nasazení a xg bych nepřeceňoval. Z mého pohledu bylo za 15 minut po zápase a pak oni jen čekali na konec a my jim to ani neznepříjemnili.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            lantsmit     před 7 měsíci 27.10.2023 17:50 |  
            5 6

            Jenže my ho ve druhý půli nejenom měli, ale působili jsme jím i problémy, skutečně to soupeři znepříjemnili. Vyvrcholením byla tutovka Schranze, ale byly tam i další náznaky. AS toho měl v závěru viditelně dost. Tohle žádný klidný dohrání nebylo.

            • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

              necich     před 7 měsíci 27.10.2023 18:23 |  
              3 2

              Po dlouhé době s tebou rád souhlasím..

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 19:42 |  
        11 5

        Chlapi, už jednou pochopte a smiřte se s tím, že je to důsledek toho, že většinu fotbalistů přivádíme dle bĕhavosti a ne fotbalovosti. Čím asi je ta kupa nepřesností a nevynucených chyb??!! Vždyť je to zápas co zápas. V lize a s evropským (pod)průměrem to nějak zvládáme, vyšší level je problém. Ale mnozí o tomto problému nechtějí slyšet a považují ho za hejtování. Ale hru neokouříš, pravda leží na hřišti.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          lantsmit     před 7 měsíci 27.10.2023 19:57 |  
          5 6

          Abychom se dostali soupeřům jako je AS na kobylku přes tu fotbalovou techniku, namísto běhavosti, navrhuju pro začátek přivést El Shaarawyho a z Feyenoordu třeba Stengse. Co na tom, že by k nám nikdy nešli… Všechno pod jejich levelem už je přitom úroveň našich Chytilů, Jurečků nebo předtím Lingrů.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Sníža     před 7 měsíci 27.10.2023 20:17 |  
          15 0

          Ano souhlasím, pokud si neuvědomíme, že fotbal se hraje s míčem a ne se stopkami tak posun čekat nemůžeme. Včera byl vidět obrovský rozdíl v technice a práci s balónem. Českému fotbalu celkově chybí základ. My víc kecáme než hrajeme. Místo fotbalistů vychováváme atlety a to se někde musí projevit.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 27.10.2023 19:35 |  
      1 6

      O takové hodnocení se nemůžeš zajímat, protože kdyby.....

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      1zippo1     před 7 měsíci 28.10.2023 01:17 |  
      1 7

      Na tak "duchaplný" příspěvek se nedá neodpovědět otázkou. Proč hrál AS před zápasem s Interem ( ne Bratislava) v plné síle a nasazení a my se šetřili na zápas s "rozjetou" Bohemkou? Už se probuď, člověče...

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      _karlik_     před 7 měsíci 28.10.2023 12:00 |  
      4 3

      my jsme prohráli 2:0 jen a pouze z toho důvodu, že když po cca čtvrthodině vedli dvougólovým rozdílem, silně ubrali plyn a zápas již jen kontrolovali (asi se šetřili na ligu). takže dělat z toho nějaké dalekosáhlé závěry bych opravdu nedoporučoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Sníža     před 7 měsíci 28.10.2023 16:19 |  
      2 0

      Vyrovnaný zápas vypadá jinak.

  19. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    lantsmit     před 7 měsíci 27.10.2023 19:48 |  
    3 3

    Mimochodem ty v pohodě a na půl plynu od 15. minuty dohrávající giallorossi dostali v italskejch médiích nadprůměrný šestky a sedmičky.

  20. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Cross     před 7 měsíci 27.10.2023 23:09 |  
    10 9

    Když samotný kapitán týmu předvede takovou čučku, takovou bídu, tak je výsledek i zpúsob hry ostatních ještě zlatý. Za mě to nebylo tak špatné, protože s podělaným, pomalým a dezorientovaným kapitánem se hrát prostě nedá. Tomàš Holeš je hrajîcî filozof, spíš, než fotbalista, výbornou akci předvedl naposledy v zápase se Skotskem, jinak kupí chyby a je pomalý. Na stoperu je horší, než jako defenzivní záložník. Ztratil jiskru. Vypadá ale spokojeně.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      IJS     před 7 měsíci 28.10.2023 18:14 |  
      3 1

      Ano zápas se Tomášovi vůbec nepovedl, ale Tvoje kritika je nevhodná a urážlivá! Holeš je jeden z nejlepších českých hráčů v lize a to dlouhodobě. To, že měl pár výpadků je sice fakt, ale když si např. vrátíme na zápas do Ženevy, tam byl naprosto brilantní. Všechny míče měj, předbíhal hráče a pozičně bez chyby. To se prostě ve fotbale stává, že nejsi stále na vrcholu! Určitě mu na klidu nepřidává, že mění 3 posty v obraně a teď možná půjde zase na DZ... Další věc, která ho svazuje je podle mně kapitánská páska. Osobně Tomáše neznám, ale nepřipadá mi povahově jako lídr! Je to týmový hráč, ale především se soustředí na sebe. Ono je vůbec problém ukázal v sestavě na někoho o kom bychom mohli říci, že je lídr mužstva! Určit Bořil, ale kdo další...

  21. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    rak (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 00:52 |  
    7 1

    Jen pro zajímavost. Hodnocení na whoscored

    https://www.whoscored.com/Matches/1775744/Live/Europe-Europa-League-2023-2024-Roma-Slavia-Prague

    Všichni naši hráči kolem 6. Nejlepší Ogbu 6.6, za ním Mandous, Provod a Mick, kterého tady všichni vyhazují. Pod šestkou Masopust, Dumitrescu, Vlček, Schranz a Chytil. Rozdíly jsou ale malé.
    Z AS jasně nejvíc Shaarawy, 8.7. Lukaku 7.2. Prakticky všichni výše než my.
    Třeba Sparta má o něco vyšší známky než my, ale zase ne nějak výrazně. Z Rangers nejvíc Sima, 7.9


    Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2023 01:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Slávista 51     před 7 měsíci 28.10.2023 04:55 |  
      1 0

      NO JO NO,
      holt to jsou amatéři a fanděj Slavii !

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      pehacko     před 7 měsíci 28.10.2023 08:16 |  
      8 1

      Jo s tim Mickem, taky mi takhle na stadionu prisel dobrej a jako jeden z mala se porad nabizel, coz asi v tv neni tak videt. To ze nedostal moc balonu je bohuzel uz jiny pribeh. Ale je zase fakt, ze fotbal clovek mohl sledovat jen mezi tou silenou spartakiadou nalévánou nackama formou noriberskych trychtyru.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      lantsmit     před 7 měsíci 28.10.2023 09:00 |  
      7 8

      Všichni snad víme, jak ten jejich algoritmus vyflusává známky. O Mickově běhání a počtu dotyků s míčem v relaci k ostatním hráčům, a to v každém zápase, ten v Římě nevyjímaje, tady myslím nikdo nepochybuje. Ale co s tím míčem dělá, jak není pro soupeře gólově nebezpečný, to ten whoscored naprosto nezohledňuje. Ale referenčně by k jeho hodnocení v tomhle pro útočníka klíčovém aspektu může sloužit třeba jeho statistika v Evropě za Slavii. Za 25 zápasů 1+1. Abychom si rozuměli úplně, tak připomínám bilanci Tecla, za 32 zápasů 0+0. U něj přitom taky spousta lidí psala, jak je super, že je furt v náběhu / nabídce. Nikam to ale nevedlo ani tehdy, co se týká produkce gólů. Osud Micka je a bude stejný. Je jen otázkou času, kdy se to překlopí tak, že ho už od určitýho okamžiku v podstatě přestaneme na trávníku vídat. Do té doby budeme hrát dlouhé pasáže zápasů bez útoku, doslova bez možnosti vstřelit kvalitní postavené obraně gól

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        rak (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 09:38 |  
        5 1

        Já se tam dívám na hodnocení více zápasů,nejen Slávie, a přijde mně většinou dost adekvátní.Slavisticky pohled resp. spíše ještě pohled řady diskutujících tady není často moc objektivní.Nekteri hráči se dostanou na "černou" listinu a pak to schytávaji ze všech stran.

  22. Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Myšák     před 7 měsíci 28.10.2023 09:50 |  
    8 2

    Ani mi tolik nevadí, že jsme prohráli, ale strašně mi vadí, jak jsme prohráli!!! Ty posraní makaroni si z nás dělají a vyloženě srandu.Tohle klukům těžko odpustím, že jsme je víc nepotrápili a byli jsme za kašpárky, a my na to máme je porazit. Doma jim musíme ukázat, že umíme hrát fotbal, a že se s námi musí počítat! Výsledek ať vezme čert, tady jde o pověst.

  23. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 11:19 |  
    16 0

    Hodnocení asi v pohodě. Já to vidím jednoduše, prostě kvalita týmu proti tomu co tady byla za Suka a spol teď tu není. Ať se JT snaží sebevíc. Důvody jsou jednoduché, každoroční výprodej těch nejlepších plejerů, protože to je ekonomická nutnost. Stačí s vzpomenout na nedávné vyjádření Trpiše, že jeho sen by byl, aby Jurásek a Bah hráli spolu na becích. Takhle můžeme pokračovat ve výčtu hráčů které jsme prodali. To půjde dle mého pořád dokola,protože i při nákupu hráčů jsme limitováni financemi. Myslím, že by stačilo občas koupit Trpisem vybraného hráče, který by stál třeba kolem sto milionů korun.

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Snivec     před 7 měsíci 28.10.2023 12:06 |  
      13 3

      Ja bych k tomu dopnil, ze pokud chceme prodat kazdy rok napr dva nejlepsi hrace, tak v takovem fungovani klubu je zasadni uspesnost prestupu dovnitr. Samozrejme si nemyslim, ze kazdy prestup bude uspesny, ale podle me tu uspesnost nemame nijak velikou. A argument, ze tenhle uspesny prichod zaplatil ty ctyri neuspesne je spatny, protoze kdyz odejde ten uspesny, tak proste neni kde brat. A argument, ze ten hrac prisel zadarmo tak nevadi ze nehral, je take spatny, protoze pouze zabira misto, nema to zadnou perspektivu a misto neho mohl dostat sanci nejaky mlady hrac. Dalsi nesmysl je, ze budes do tymu vodit hrace pouze do 23 let, aby si je zpenezil. Na tom se neda sravet uspesny klub. Proste obcas musi prijit hrac, ktereho uz nezpenezis, ale je to hotovy hrac v nejlepsich letech a potencionalni posila. Uvidime, ale do budoucna to zadny valec u nas nevidim. Dva nejlepsi hraci opet odejdou a pak tam mame nekolik tricatniku na postech, kde by to chtelo obmenu, v souctu to je docela dost hracu a ja u nas zatim nevidim hrace, kteri by je nahradili, takze to vypada na poradnou obmenu


      Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2023 12:10) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        první rytíř     před 7 měsíci 28.10.2023 12:44 |  
        7 1

        Rád bych ještě upozornil na jednu věc, která nepomáhá našemu hernímu projevu. Odchody a jejich ne vždy úspěšné "náhrady", které s houfem dalších získaných a ne vždy perspektivních hráčů, končících na hostování, způsobují podle mého příliš široký kádr a i z toho plynoucí rotace. Ty jsou zase jen podle mého nepřesvědčivé zdůvodňovány tu typem soupeře, tu nezbytností herního vytížení a tomu podobně. Jak má potom tedy vypadat naše hra? Proč vázne souhra? Proč se nedaří rychlé kombinaci? Proč zjevně chybí automatizmy? No proto, že na rozdíl od skutečně dobrých evropských klubů nemáme ostřílenou základní sestavu, ve které jeden ví o druhém, zná jeho pohyb na hřišti, ví kam kdo v které fázi nabíhá a tedy kam mu poslat míč. To v našem systému neexistuje, zvláště když při rotaci stavíme hráče i na jiné posty, než které jsou "jeho". Myslím si, že si to JiT uvědomuje, ale proti nastoupené filozofii klubu mnoho dělat nemůže. Tu je třeba změnit a Snivec má pravdu. Jak? Třeba neustávat v hledání dalšího movitého sponzora...

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          necich     před 7 měsíci 28.10.2023 16:46 |  
          2 0

          Žádnej sponzor ti nebude dávat stovky milionů ročně. Muselo by jít o spolupodílnictví v klubu, ale to Číňan shodil ze stolu. Navíc by to nejspíše dopadlo jako u Smart Wings.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 23:22 |  
          2 0

          Hledá se to i to a myslím boss letěl nebo poletí do Číny, aby to probral s majiteli. Rozhodně se nesedí s rukama v klíně.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        wimpy     před 7 měsíci 28.10.2023 12:48 |  
        2 2

        Argument, že úspěšný příchod zaplatil čtyři neúspěšné je samozřejmě dobrý, pokud si nepředstavuješ, že bude každý přestup úspěšný, jiná cesta asi není. :-)
        Dále je třeba definovat úspěšnost, úplně jasná je u hráče, kterého se podaří s vysokým ziskem prodat. Ale za úspěšnej se dá považovat i přestup, kdy hráče nezpeněžíme, ale hodně toho tady odvede.
        Když někdo přijde zadarmo, je to takové "co kdyby". Taky to nemám rád, ale když nehraje, tak moc místa nezabírá.
        Souhlasím s tím, že je třeba mísit mládí se zkušenostmi. Ale je tu dost hráčů, kteří se kupovali jako perspektivní, ale z nějakého důvodu nepřestoupili, takže zkušeností celkem oplýváme. Pokud bychom měli kupovat hráče staršího, bez perspektivy prodeje, měl by to být někdo vyloženě nadstandardní, jako třeba Stanciu. Je celkem pochopitelné, že takové nákupy budou naprosto ojedinělé a nepůjdeme touhle strategií.

        • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

          Snivec     před 7 měsíci 28.10.2023 13:23 |  
          2 1

          Myslel jsem, ze to je jasne, ale uspesny prestup je samozrejme hrac, ktery hraje, je casto v zakladu a uspesny je, ikdyz se dal neproda, ale je dlouhodobe soucasti sestavy. Bylo by zajimave udelat takovou inventuru od doby odchodu Stancia, to beru takove zlomove. Kdo k nam prisel, kde nyni je, kolik toho odehral a za kolik odesel. Zaradit si ho do skupiny uspesne nebo neuspesne. Mozna se vecer do toho pustim, holky budou koukat na stardance, tak bude klid :)

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            wimpy     před 7 měsíci 28.10.2023 13:56 |  
            2 1

            Pusť, to pak budou diskuze! :-)
            Jen pro příklad, z mého pohledu nebyl neúspěšný například Ekpai, přišel zadarmo, něco tu odehrál, řekněme přiměřeně platu, díru do světa tu neudělal a pokud se pamatuju, odešel jako hráčská kompenzace.

          • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

            Kulajs     před 7 měsíci 28.10.2023 16:05 |  
            5 1

            Stardance je mimořádně až zítra! Tak to musíš přesunout na neděli po Bohemce.

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 23:32 |  
        5 1

        Já ještě dodám že Tvrdík SKS a my fandové můžeme líbat Trpišovi prdel, že umí ty hráče tak zhodnotit a přes prodej klíčovych hráčů hraje ještě Evropu a dodává tím další peníze. Protože být tu někdo jiný, tak jsme po krachu CEFC a takřka uzavřením penezovodu mohli pomalu dopadnout jako po průseru s Tiraspolem.

  24. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 28.10.2023 15:22 |  
    3 2

    V prvním zápase to byla hra kočky s myší. Můžeme být rádi, že ASR se nechtělo hnát za lepším výsledkem, jako třeba my proti Sheriffu, a vystačili si s vedením 2:0. Abychom takový tým porazili, musí se sejít spousta věcí, což se ve čtvrtek nestalo.
    Jsem velice zvědav na ''odvetu'' za dva týdny. Jelikož ASR po zápase v Edenu čeká venkovní derby s Laziem, možná by mohli některé hráče pošetřit právě na ligu a my bychom tak mohli mít větší šanci bodovat.

  25. UŽ TOTO NECHME,

    Slávista 51     před 7 měsíci 28.10.2023 15:35 |  
    6 5

    zítra je na řadě Bohemka a tu je potřeba porazit, že !

    • Re: UŽ TOTO NECHME,

      Slávista 51     před 7 měsíci 28.10.2023 16:23 |  
      2 9

      Zase mínus -
      takže má Slavia prohrát, aby tady měl někdo a Sparta radost, co !

      • Re: UŽ TOTO NECHME,

        SLAVIESTA     před 7 měsíci 28.10.2023 17:13 |  
        7 4

        Nevím, jestli sis přečetl moji minulou poznámku k těm minus. Ignoruj to. Napiš třeba - Slavia je věčná, nebo
        2 + 2= 4 a rozhodně se najde několik kreténu, kteří Ti to minus dají(mám to vyzkoušené). Idioti se vyskytují
        v každé lidské množině, tedy zákonitě i mezi slávisty(i když je to smutné a neradi si to připouštíme)

        • Re: UŽ TOTO NECHME,

          Kenny     před 7 měsíci 29.10.2023 10:12 |  
          2 1

          A musí to být nutně idioti? Není třeba možný, že někdo dává minus proto, že s tím nesouhlasí? Co když si myslím, že klokana neporazíme? Mám mu dát palec hore?

      • Re: UŽ TOTO NECHME,

        Karel13     před 7 měsíci 28.10.2023 19:52 |  
        5 3

        Chtěl jsem ti dát minus za to, že ty svoje výpotky dáváš kam tě napadne. Co má společného Bohemka s hodnocením hráčů proti AS Řím, ale nechci prudit, protože bych, vzhledem k inteligenci některých jedinců, toho chtěl asi moc ...

        • Re: UŽ TOTO NECHME,

          Slávista 51     před 7 měsíci 28.10.2023 21:36 |  
          1 4

          Kvůli výpotkům, se musíš trefovat do těch, co mají násobky příspěvků.

  26. zpracování a 1. dotyk s míčem + šance a proměňování

    jenusp     před 7 měsíci 28.10.2023 16:31 |  
    8 0

    ahoj všem,
    k zápasu jen krátce.

    Byly tam 2 zásadní věci, které o zápasu rozhodly

    1.kvalita zpracování -1. dotek s míčem - nám neustále odskakoval, jako by tam používali úplně jiné míče. Zatímco soupeř i při souboji 1x1 se dokázal s míčem obtočit a získal výhodu v přečíslení směrem k naší brance.

    2. využívání šancí - 1. rána krásný gól zpoza 16ky a Lukaku řacha po břevno - tam Mandous přiznal, že čekal ránu na vzdálenější tyč tak šel pohybem dopředu
    versus
    jediná naše zato 100ní šance Ivana Schranze - v takovýchto zápasech prostě tyto akce musíme proměnit.

    Jinak zcela upřímně nás soupeř k ničemu nepustil a dotaz našeho moderátora, když se ptal Vlčka na náš závěrečný tlak jsem nepochopil - žádný nebyl.

    Na druhé straně nedělal bych z toho kovbojku - soupeř byl lepší - nejzkušenejší kouč světa nás měl výborně přečtenýho - Trpišovského překvapil 1 hroťák a 2 podhroťáci a než jsme se na to předělali bylo 2:0.

    Upřímně jediné, z čeho jsme mohli hrozit byly centry, ale Tijani nedostal čuchnout. Tak asi půjde od začátku na Bohemku.

    Za 14 dní uvidíme, snad nám naše míče budou lépe lepit než ty co nám tak šíleně v Římě odskakovali.

    SLAVIE DO TOHO!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2023 16:31) . Zobrazit původní komentář

  27. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    coogee     před 7 měsíci 29.10.2023 00:59 |  
    3 0

    Přiznám se, že to byl v mém životě první zápas, od kterého jsem odešel po 45 vteřinách. :-)
    Po uklidnění cigaretou a panákem jsem se vrátil k tv a do minuty dali druhej! Oba, to víme, padly po našich pro mě nepochopitelných a úplně zbytečných chybách. A bylo hotovo.
    Nicméně, po zápase jsem si říkal, že je to AS, které nehraje každý týden s Teplicema, Hradcem, Zlínem či Karvinou, ale nastupuje proti Neapoli, AC, Interu, Juventusu nebo Fiorentině. Takže vlastně nemůžu čekat, že bychom s nimi měli hrát vyrovnané zápasy. Rozdíl v kvalitě soupeřů, a tedy i v kvalitě hráčů AS být musí a taky je.
    Jenže v poslední době to AS zdaleka nejde tak, jako kdysi, když za ně hrál třeba Salah a trenérem byl Spalletti. Ale pořád jsou, ve srovnání s námi, o tolik moc fotbalovější, že pokud jim nabídneme svými chybami šance, oni je využijí. A přesně to se ve čtvrtek v Římě stalo. Hodně jsme jim to usnadnili, ale je to pryč.
    Čeká nás odveta v Edenu a já si, možná naivně, myslím, že je v našich silách AS ne přehrát, ale porazit ano. Nejsou to zase takové extratřídy, které jsme z nich nechtěně našim výkonem za prvních 20 minut zápasu v Římě udělali my!
    Proto se těším, že odveta v plném Edenu pro nás dopadne dobře, že neuděláme zbytečné chyby, snad párkrát vystřelíme ze střední vzdálenosti, občas budeme nahrávat i směrem k brance soupeře, že někdo třeba vymyslí něco kreativního a pokud proměníme aspoň polovinu šancí (pár si jich snad vytvoříme) věřím, že můžeme i vyhrát.
    Uvidíme se v Edenu, Sešívaní drží spolu!

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      mig52     před 7 měsíci 29.10.2023 08:37 |  
      2 3

      Tak to jsi i ty, kdo v poločase kouří v koridorech Edenu? :))))

      • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

        coogee     před 7 měsíci 29.10.2023 12:06 |  
        0 0

        Kdapak, udělali totiž pro nás, pandemické tabakisty, air zóny i s občerstvením u dvou vstupů, což je výborný počin. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

      Myšák     před 7 měsíci 29.10.2023 10:24 |  
      0 0

      Italský tisk si z nás dělá prdel, musíme je u nás hodně potrápit. Nejsou to takoví borci jak ze sebe dělají a jsou k poražení, na 100% nás podcení.

  28. Re: Hodnocení slávistů - AS Řím - Slavia 2:0

    Ferguss     před 7 měsíci 29.10.2023 08:31 |  
    5 0

    Já vidím problém v tom, že stále experimentujeme v obraně. Podle mého názoru by měla obrana hrát v ustáleném složení, pokud je to možné. A jak mám Holeše rád, tak on prostě spolehlivý stoper není, těch kiksů je hodně a udělat je někdo jiný tak už je dávno na hostování v Pardubicích nebo Brazílii.