Domácí pohár

Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

Slavii čeká 309. derby pražských „S“. Ve čtvrtfinále Českého poháru vyzve Spartu. Zápas odstartuje zítra v 18 hodin, přímým přenosem ho odvysílá stanice ČT Sport.

Zítřejšího soupeře sešívaných si podrobněji představíme před nedělním ligovým derby, zaměřme se tedy na vzájemnou bilanci pražských rivalů v pohárových zápasech posledních let. Všichni slávisté jistě mají v živé paměti loňské finále, kdy Slavia zvítězila na Letné 2:0. Stejným výsledkem naopak dokázala nedávno zvítězit Sparta v Edenu – konkrétně ve čtvrtfinále z února 2022. Květen 2021 pak zase patřil Slavii, když dokázala na Letné zvítězit, mimo jiné díky dvěma gólům Jana Kuchty, 3:0. Stejným rozdílem sešívaní deklasovali Spartu i doma o dva roky dříve. Pro další pohárové derby bychom se museli vrátit až do dubna 2010. Tehdy ještě o postupujícím rozhodoval dvojzápas. Slavia dvakrát vyhrála 1:0 a postoupila přes svého odvěkého rivala do semifinále.

A jak bude vypadat zítřejší pohárové derby? To do velké míry určí sestavy, které oba trenéři vyšlou do boje. Nás pochopitelně zajímá především ta slávistická. Už teď víme, že v ní nebudou zranění Jurásek, Pech, Staněk a nejspíš ani Zafeiris. Karetní trest pak ještě nepustí do hry Jurečku. V posledním ligovém zápase nenastoupili v základní sestavě dva zkušení „derby harcovníci“ Holeš s Bořilem a dá se předpokládat, že alespoň jeden z nich zítra naskočí od začátku. Dobrá produktivita v zápasech se Spartou by také mohla trenéry přesvědčit k nasazení Ivana Schranze. Lze očekávat, že trenéři příliš nebudou kalkulovat s tím, že za pár dní čeká Slavii další derby a nasadí do zápasu to nejlepší, co bude k dispozici.

Zda to bude stačit na výhru a postup se začne vyjevovat zítra v 18 hodin, na kdy je naplánován výkop zápasu. Přímý přenos nabídne ČT sport a derby jako hlavní rozhodčí premiérově odřídí Karel Rouček.

Tip na sestavu: Mandous – Holeš, Ogbu, Zima – Douděra, Oscar, Ševčík, Bořil – Provod – Schranz, Chytil

Kurzy: 2,03 – 3,5 – 3,55

čtvrtfinále - Středa 28. 02. 2024 18:00

MOL Cup, 2023/2024
2 - 3
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

39. Ivan Schranz
48. El Hadji Malick Diouf

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

56. a 70. Olatunji
114. Karabec (pen.)

Komentáře (154)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Joeker44     před 3 měsíci 27.02.2024 16:42 |  
    63 10

    Hlasování o vítězi čtvrtfinále

    Vyhraje Slavia - palec nahoru
    Vyhraje Sparta - palec dolů

  2. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    damade     před 3 měsíci 27.02.2024 17:02 |  
    2 0

    Myslim, že vedle Chytila bude Tijani. Hlavně kvůli obranejm standardkám.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2024 17:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      damade     před 3 měsíci 27.02.2024 17:03 |  
      1 0

      obrannejm, samozřejmě.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        necich     před 3 měsíci 27.02.2024 18:34 |  
        4 0

        Zkus to ještě potřetí..:)

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          damade     před 3 měsíci 27.02.2024 20:55 |  
          2 0

          vzdávám se

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      wimpy     před 3 měsíci 27.02.2024 17:12 |  
      4 2

      A Mick opráší pozici žolíka :-)

  3. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Hlavis     před 3 měsíci 27.02.2024 17:30 |  
    1 3

    Myslíte, ze je šance na Holeše v záloze? Při zranění Zafeirise, jedine ze by tam šel Masopust jak proti Pardubicím. Jsem zvědavý, problémy s kolenem má i Ogbu… tohle s výhledem na neděli nevypadá vůbec dobre…

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      lubi34     před 3 měsíci 27.02.2024 18:00 |  
      10 0

      Není, Tomáš 2020 až 2022 není Tomáš 2024, ztratil na rychlosti a to je v záloze problém.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2024 18:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        mig52     před 3 měsíci 27.02.2024 19:37 |  
        2 4

        To je na takové úrovni problém všude!!!


        Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2024 19:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Radek097 (přítel SN)     před 3 měsíci 27.02.2024 18:43 |  
      3 0

      Před pár dny Trpišovský řekl, že střed zálohy a Holeš je uzavřená kapitola.

  4. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    dm52     před 3 měsíci 27.02.2024 18:49 |  
    7 0

    Zítra jako hlavní rozhodčí Rouček. Tak snad to udrží pevně v rukou.

  5. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Juventus turin     před 3 měsíci 27.02.2024 19:03 |  
    3 1

    Moje sestava - Mandous - Vlček, Ogbu, Zima - Douděra, Ševčík, Oscar, Diouf - MVB, Tijani, Chytil

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      hiker42     před 3 měsíci 27.02.2024 19:17 |  
      2 1

      Udělal bych 2 zmeny: místo MvB Schranzik, místo Tijaniho bych dal Bolka.

  6. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    mig52     před 3 měsíci 27.02.2024 19:35 |  
    1 2

    Tak Holeše a Bořila někdy příště, ale když si vzpomenu, jak jsi nedávno trefil nečekanou obranu.....:)))


    Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2024 19:35) . Zobrazit původní komentář

  7. tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

    jenusp     před 3 měsíci 27.02.2024 19:41 |  
    2 0

    zdravím všechny Slavisty a mám dotaz, zda-li se v tipovačce uvádí konečný výsledek ve smyslu po 90 minutách nebo včetně prodloužení nebo dokonce penalt?

    díky moc


    Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2024 19:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

      ervin     před 3 měsíci 27.02.2024 20:01 |  
      5 0

      Žádný prodloužení nebude ,vítězství 2-0 a odchod!

    • Re: tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 27.02.2024 20:13 |  
      5 3

      Von si to tam kanďourek dělá jak chce...

    • Re: tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

      Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 21:07 |  
      1 0

      Každý zvlášť.
      Na postup by se mělo sázet !

    • Re: tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

      Leksel     před 3 měsíci 28.02.2024 00:59 |  
      1 0

      Tipuju se stav po základní hrací době, tedy po dvou poločasech, ne konečný stav po případném prodloužení 2 x 15 min. Je to divný, ale je to tak.

      • Re: tipovačka po 90 minutách nebo včetně prodloužení a penalt?

        p!erreCORE     před 3 měsíci 28.02.2024 09:40 |  
        2 0

        Není to divný, je to stejně jako u sázkovek. Prostě když je remíza, tak je remíza :)

  8. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Wolfmur     před 3 měsíci 27.02.2024 20:24 |  
    1 0

    Staněk prý trénuje už individuálně a dnes jsem ho viděl na videu jak už dělal nějaké cvičení s ostatními brankáři, myslíte si že by to mohlo být překvapení? A když už ne zítra tak například v neděli?

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 27.02.2024 20:29 |  
      2 1

      Jako když v edenu nastoupil trenér hostu jožka chovanec?

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Seveřan     před 3 měsíci 27.02.2024 20:36 |  
        8 0

        Moje insider informace říkají, že tentokrát Chovanec nečekaně nenastoupí.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          kostelnivlajka     před 3 měsíci 27.02.2024 20:40 |  
          2 1

          tak to nám nedá goal ani v 90 minutě medě béďa, to je fajn!

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          Ragnarok     před 3 měsíci 27.02.2024 21:36 |  
          2 1

          Chovanes vyvede Spartu z toho podzemního tunelu, co dřív byl. Jen tam už není ten poklop.

  9. TAK SNAD SE TO NEBUDE

    Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 21:06 |  
    1 0

    odkládat, jako dneska v Jablonci/kdyby vydrželi max hodinu, tak mohli hrát.
    Derby hraje Slavia doma, tak by měla ukázat, kdo je tady pánem, že !
    Hlavně klid/vydržet ty jejich provokace.

    • Re: TAK SNAD SE TO NEBUDE

      Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 21:12 |  
      2 0

      A jak jsem už psal -
      kdo bude na hřišti, musí ukázat, že si ten dres Slávie - zaslouží !

      • Re: TAK SNAD SE TO NEBUDE

        Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 21:26 |  
        5 0

        A vše nejlepší JT k narozeninám.

  10. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 27.02.2024 21:30 |  
    4 4

    Já jsem před zítřkem nějaký klidný. Říkám si, že Sparta je sice teď v laufu, ale my jsme fotbal taky nezapomněli hrát. Favorit derby nevyhrává, navíc hrajeme doma, Sparta to podle mého navíc lehce podcení. Já to vidím optimisticky.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      wimpy     před 3 měsíci 27.02.2024 21:52 |  
      7 0

      Fakt si myslíš, že nás podceněj? :-)

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 02:26 |  
        4 3

        Já bych neřekl podceněj, ale přílišnému (neopodstatněnému) sebevědomí až aroganci bych se nedivil.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 11:02 |  
        1 0

        Nás ne, ale ten zápas. Pro ně je jasná priorita ten nedělní zápas. Dnes teoreticky "nemusí". Nějaký druhořadý pohár je nemusí zajímat. Pokud vyhrajou v neděli, tak mají prakticky hotovo. Takže trošku očekávám, že na dnešek nebudou úplně 100% koncentrovaní.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          wimpy     před 3 měsíci 28.02.2024 11:10 |  
          2 0

          To je pro nás naprosto stejná situace. Pohár je sice trofej, ale vzhledem k Evropě ji nepotřebujeme, stejně jako oni. Stěžejní je i pro nás neděle, navíc my fakt potřebujeme v neděli vyhrát, pro ně se plichtou nic zásadního nemění, my to po případné plichtě už nebudeme mít ve svých rukou.

          • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

            Dennis     před 3 měsíci 28.02.2024 11:19 |  
            0 2

            Jenže si nejsem jistý, jestli to takhle všichni opravdu vnímají. I tady se objevilo dost názorů, jak je pohár důležitý apod. Ani náhodou. Klíčové je nedělní derby. Oni podle mě dnes i pošetří některé hráče, moc nevěřím tomu, že nastoupí v nejsilnější sestavě. U nás si tím, že někoho budeme šetřit, moc jistý nejsem. Očekávám Oscara, Ševčíka i Chytila v základu. Pokud bude Ogbu ok, postaví i jeho. Mám prostě pocit, že my tomu poháru přidáváme větší váhu než oni, a to se dnes asi projeví. V neděli to ale je mnohem důležitější zápas a byl bych radši, kdybychom některé hráče na neděli pošetřili. Osobně tipuji dnešní výhru, ale v neděli z toho bude jen plichta a to je pro nás málo...

            • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

              wimpy     před 3 měsíci 28.02.2024 12:06 |  
              2 0

              Říkám si ale, že když je dnes seknem, hlavně fotbalově, budou to mít v neděli v hlavách.

              • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

                Dennis     před 3 měsíci 28.02.2024 12:31 |  
                2 0

                Můžou, ale já nevěřím tomu, že je porazíme dvakrát za sebou ve čtyřech dnech. Tím spíš s nakloněnou rovinou, kterou uvidíme v neděli. Jako všichni si to tady přejeme, ale buďme trochu realisti.

                • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

                  wimpy     před 3 měsíci 28.02.2024 14:24 |  
                  1 0

                  Ale bylo by to hezký. :-)

                  Jen se obávám, že kdybychom je opravdu dvakrát porazili, začaly by se pak dít věci.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      p!erreCORE     před 3 měsíci 27.02.2024 23:55 |  
      3 0

      Já zas dodám, že podle sázkovek jsme favoriti my.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      mig52     před 3 měsíci 28.02.2024 08:54 |  
      1 2

      Nepodcení!

  11. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    kostelnivlajka     před 3 měsíci 27.02.2024 21:43 |  
    5 7

    Nemám dobrý pocit, viděl jsem video, kde majitel navštívil trpiše..a ten se mi zdál poněkud neklidný....

  12. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    ElvisPresley     před 3 měsíci 27.02.2024 22:07 |  
    2 13

    Zitřejší zápas je jedinou nadějí, abychom neodešli z této sezony bez trofeje. Liga už je rozhodnutá. Jsem klidný, zítra postoupíme.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 22:26 |  
      2 0

      NO
      a konec ligy daleko na to, aby se stahovaly kalhoty/házela flinta do žita !

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 02:25 |  
      9 4

      Když ztrácíme čtyři body a hraje se ještě o 39 bodů, tak je rozhodnuté akorát to, že jsi jako fanoušek úplně k ničemu.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        ElvisPresley     před 3 měsíci 28.02.2024 07:36 |  
        3 2

        Tak jsem realista a vyslovuji názor, že dnešní zápas je o tom, zda letos můžeme pohár obhájit či nikoliv. No a v lize mně ukaž zápasy, kde Sparta může ztratit. Bohužel je to stejná situace jako loni a předloni. Naše ztráta se od začátku jarní části nezmenšila, tj. 4b i po dohrávce ve Zlíně.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          witty13     před 3 měsíci 28.02.2024 09:35 |  
          2 0

          Ligu mame pouze ve svych rukou. Mame sanci nasimi vykony nahrat vice bodu nez sparta (dva vzajemne zapasy). Neni duvod plakat

  13. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Joe-L     před 3 měsíci 27.02.2024 22:19 |  
    2 0

    Ahoj, mám dva lístky na zítřejší derby. Měl by někdo zájem?

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Smidak1     před 3 měsíci 28.02.2024 10:39 |  
      1 0

      Ahoj, ještě je to aktuální?

  14. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    záplata     před 3 měsíci 27.02.2024 23:31 |  
    6 4

    Ogbu, Ševčík kvůli zdraví a Chytil kvůli únavě by měli být zítra na lávce, ať jsou použitelní v neděli, bukvice by bylo potřeba pořádně proběhnout až budou plést nohama, taky kvůli neděli, my to prostě musíme zkusit ještě zlomit. Pohár je v našich končinách béčková trofej, pro tu si můžeme dojet do Žirovnice, taky pohár a dokonce Perleťovej.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Slávista 51     před 3 měsíci 27.02.2024 23:35 |  
      1 1

      Ševčík, Chytil,
      jako žolíci na doražení !

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        záplata     před 3 měsíci 27.02.2024 23:45 |  
        2 1

        Chytil na posledních 20 minut, Ševčík ani na krok, doma bude.

  15. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    IJS     před 3 měsíci 27.02.2024 23:42 |  
    4 2

    Ta předpokládaná sestava vypadá velmi realisticky. I s tím Bóřou na halvu! Jen bych asi upřednostnil Vlčka, ale zase posadit na lávku Holeše...
    Každopádně pro Spartu má mnohem větší důležitost nedělní zápas. Pokud odskočí o 7 bodů, tak už asi bude rozhodnuto! Když to tak sleduji, tak Sparta většinu zápasů soupeře přehrává a když ne, tak prostě jsou rozhodčí "slepí" ( Viesner, Ryneš ) a nebo se bojí. Jindy dokáže VAR najít kontakt a potvrdí penaltu atd.
    Ale asi do toho derby můžeme jít s tím, že nemáme co ztratit. Favorité tentokrát nejsme ani náhodou.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 02:22 |  
      0 6

      Já bych klidně místo Vlčka posadil Zimu.
      Co mě děsí, je absence Christose. Uvidíme co Šéva s Oscarem co se vůbec nejmenuje Oscar.

      Můj tip je, že vyhrajeme ve středu a nevyhrajeme v neděli.

  16. PŘEDEVŠÍM BYCH RÁD

    Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 06:02 |  
    3 2

    viděl fotbal, né kopanou a doufám, že k tomu přispěje především mužstvo Slavie i rozhodčí.

  17. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    dalislavista     před 3 měsíci 28.02.2024 06:48 |  
    4 8

    Chce to vyprovokovat IQ37, oba redku a derby v neděli bude hratelnější.
    Nejlépe by ho měl vyprovokovat někdo, kdo má do základní sestavy daleko a obětuje se na pár zápasů. A taky vyprovokovat slepičáka by nevadilo.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      necich     před 3 měsíci 28.02.2024 07:18 |  
      10 1

      Já bych nasadil naše "B", vyprovokoval celý manšaft bukvic a v neděli na pohodu...:)

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        cunak     před 3 měsíci 28.02.2024 07:24 |  
        11 2

        Já bych hrál fotbal. V tom jsme dobří.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 10:02 |  
      7 0

      Naopak, rád bych se bavil (naším) fotbalem. Jak dneska, tak v neděli.
      Chci vidět fotbal, ne nějaké zápasy gladiátorů, držení pod krkem, cloumání sem tam, šílené fauly, provokace. Až budu chtít vidět zápasy ve volném stylu, půjdu jinam.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        dalislavista     před 3 měsíci 28.02.2024 10:40 |  
        4 2

        Na fotbal musejí být dva.
        A ten druhej minulé prasil za hranou. S benevolencí rozhodčího.
        Myslíte, že dnes bude Bubeneč hrát fotbal?
        Jenom doufám, že nám někoho klíčového nezrakví.

  18. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    žbl68     před 3 měsíci 28.02.2024 07:07 |  
    4 0

    výhra a postup ... a v lize to samé :-)

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 28.02.2024 07:26 |  
      4 1

      Tak jest! Dnes uspořádám vítězný metalový pátek!

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        žbl68     před 3 měsíci 28.02.2024 12:21 |  
        1 0

        pakliže vynecháš kožené slipy Manowar , rád se zůčastním :-)
        P.S. a jestli mi chceš udělat radost dej do setlistu - In Flames, Kalmah, Parkway Drive, Amon Amarth, Mushroomheads, Soilwork, něco z Kavalerie - nikoliv plechové ... m.j. tedy

  19. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    LukeDo     před 3 měsíci 28.02.2024 07:07 |  
    11 0

    Čaute slávisti, tak dneska se na derby těším, i když po minulých derby sem řekl, že příště už se dívat nebudu, protože to většinou je kopaná a né fotbal a je to strašně nervózní...ale v neděli derby neuvídím, tak aspon zítra uvidím, jak jsme na tom...
    Sestava ? Pokud chceme uspět, tak potřebujeme rychlé hráče na krajích, abychom vymazali jejich křídla, že takže promiň Béřo a Tome, ale dneska fakt ne...a ještě bych nenasazoval ,,nervní" hráče, kde patří Douděra a právě Béřa..
    Potřebujeme se soustředit na fotbal
    Za mě určitě tak:
    Mandous
    Vlček-Ogbu-Zima
    Masopust-Oscar-Ševčík-Wallem(Provod)-Diouf
    Chytil-Schranz (lepší varianta než Tijany, daří se mu gólově proti Spartě)

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      necich     před 3 měsíci 28.02.2024 07:17 |  
      1 1

      Opatrně, těšínská jablíčka bývají velmi často kyselá... :)

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        LukeDo     před 3 měsíci 28.02.2024 07:31 |  
        2 0

        Však já vím :-)

  20. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    pehacko     před 3 měsíci 28.02.2024 07:18 |  
    29 1

    Dnes bude dulezite (mimo vykonu sudiho Roučka, z ktereho mam radost a verim mu) vubec se nepoustet do konfliktu s tema smejdama a bezmozkama. Ani tuk. At si vypatlana slepice vyskakuje deset metru vysoko. Nezajem nic. Nedivat se na nej a neresit ho. Totalni ignorance. At si iq37 nebo kolik to ma, prska a jeci a vyhrozuje… nevidim ho, neresim ho. Delam to co se ma. Hraju fotbal a makam! At si vizner prasi, proste vstanu a jdu dal bojovat a jsem válečník co neco snese! Jsem neznicitelny válečník a neuhnu. Tohle nam jedine vyhraje zapas. A my v hledišti musime povzbuzovat nase kluky k vykonu a ani jednou neskandovat to hnusne slovo. Neexistuji! Nejsou! Je jen nase SLAVIA!!!

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 28.02.2024 07:23 |  
      9 2

      Tak jebat spartu bude repertoar 80 procent ts,... oni budou běhat a my je chytat, tudíž se těžko vyvarujeme hrubostí a faulů, snad se brzo nezačervená...

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      mart83     před 3 měsíci 28.02.2024 08:13 |  
      5 0

      Tohle by byla krása, taky bych si to přál. Ale myslíš že třeba Douděra nebo Bořil jsou něčeho takového schopní? Jak bude vypadat fandění je nám asi taky jasné... nicméně přestože na derby nechodím rád, dnes se ani nevím proč celkem těším a jsem v klidu. A doufám že rozhodne Oscar :)

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      witty13     před 3 měsíci 28.02.2024 09:05 |  
      8 1

      Za me je potreba hrat tvrde, ale ciste. Na spartu to vzdy platilo. A Roucek to ma rad. Nerikam zakernosti typu slepicak, ale do kazdeho soubone zpevnene telo, neuhnout, jit do vseho na 100%.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        joecole7     před 3 měsíci 28.02.2024 11:49 |  
        1 0

        Yes, naprostej souhlas, to jsou přesně ty mikrofauly, které Rouček pouští a kdy je intenzita pro útlocitné Dalibory Černý a jím podobné přílišná a Bubeneč získával míče zadarmo. Může tudy vést cesta, RB se bude mstít a budou zas hromadně plakat nad karetním mariášem na jejich straně.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:13 |  
          0 1

          A bude mariáš? A budou před nedělním derby o titul vyloučení? A kdy či hlavně koho si sudí vyberou - viz Slovácko...

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:10 |  
        0 1

        Ano, přesně tak, avšak není vše tak jednoduché jak se to jeví......

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:08 |  
      5 1

      Vy všichni, kteří píšete o tom, jak je důležité udržet nervy na uzdě byste si měli uvědomit, že většina hráčů na hřišti využívá toho, co je pro úspěch týmu povoleno. Proč si myslíte, že hráči přihrávají fauly, proč se vztekají na hřišti či dokonce křičí na rozhodčí, a to i v případech kdy evidentně obhajují neobhajitelné..... Pokud si rozhodčí nesjedná během první cca čtvrthodiny pořádek a nepotrestá ostré zákroky a nesportovní chování na obě strany sledujeme podobné scénky. Jenže i tyto nesportovní výstupy mají jeden cíl - dát najevo, že svým rozhodnutím sudí tým poškodil.
      Tým, který podobné chování neužije se dostává do pozice, že i v případě chybného rozhodnutí či nedostatečného potrestání ,bylo vlastně vše OK - no, vždyť oni jsou v pohodě a tak je vše v pořádku. Proč se hráči sparty hádají či dokonce řvou na rozhodčí - právě tím, se snaží ovlivnit posuzování situací na hřišti a pokud rozhodčí netrestá - proč bychom v tom nepokračovali?? Teď jsem v opakovačce viděl brutus faul Chlumeckého na Douděru v zápase s Pardubicemi, rozhodčí píská, ale žlutá nikde - a kde jsou naši ? Kde je náš kapitán? Ne my jsme hodní a tak se to v pohodě obejde bez karty a faulující může pokračovat v "plném nasazení" proti našim "odolným, hodným hochům....
      Něco podobného již i z tohoto důvodu předvádí sparťanská lavička, tady nejde jen o vztek či úroveň lidí, ten princip s nátlakem na sudí je stejný. A kupodivu jde o soudržnost a ne o "sprostotu" Řeháka či Houšteckého....
      Píšete o tom, že je třeba se obrnit a držet nervy na uzdě i po prasečině. No, jde jen o to aby právě takové blahosklonné přijetí prasečin soupeře nemohlo ve výsledku znamenat následné zranění onoho Vámi popisovaného hrdého a opravdu nezničitelného? válečníka po dalším podobném zákroku.....
      Myslím, že zrovna v posledních dvou zápasech Sparty se hráči Zlína a Slovácka snažili vyvarovat reakcí na první žluté fauly Peška a Ryneše no, výsledek známe všichni..... Pokud se budeme chovat jak píšete a rozhodčí se bude chovat k hráčům sparty tak, jako v minulém derby a ve zmíněných zápasech, bude to bráno jen jako naše slabost a nesoudržnost. Přesně tak jak jsou hráči Sparty vynášeni do nebes za svou neutuchající bojovnost a nasazení a Krejčí "obdivován" jako ten nej nej srdcař a kapitán. Oni mohou a tak dělají co je jim umožněno a dodatečné uhlazující kecy o tom, že měl být vyloučen Preciado, Krejčí, Wiesner, Pešek, Ryneš či Vydra.... jsou jen kecy bez následků!

  21. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Osma     před 3 měsíci 28.02.2024 07:34 |  
    5 0

    Kdyby měl někdo lupen navíc, rád se ho ujmu

  22. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Kunetice     před 3 měsíci 28.02.2024 07:45 |  
    13 5

    No jestli nastoupí Holeš na straně kde bude hrát ten slovenskej letec tak je po nás!

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Martin 58     před 3 měsíci 28.02.2024 11:21 |  
      4 1

      Proti AS Roma byl Holeš v obraně, proti němu hráli mj. Lukaku, Belotti a později Dybala. Píská to Rouček, tomu hra na tělo nevadí a na filmování není zvědavý. Zdá se mi, že poslední dobou začala být nějaká móda, navážet se do Holiho..

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Novi.sks     před 3 měsíci 28.02.2024 11:33 |  
        1 0

        Tak on Holeš od startu jara není úplně v TOPu, z toho možná pramení ty všeobecné obavy. Když už, tak bych ho viděl jako středního obránce a pošetřit nakopaného Ogbua pro neděli. Vedle nějk pak Vlček a Zima.

  23. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Ferguss     před 3 měsíci 28.02.2024 08:00 |  
    13 2

    Moje představa o derby - 3:0 v první poločase, góly 2x Mojma, jeden TJ. Konečný stav 6:0, oba dva zkompletují hattrick. Červené karty: IQ37, Slepičák, Wiesner, Ryneš.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      witty13     před 3 měsíci 28.02.2024 09:04 |  
      2 1

      Mam pocit, ze pokud by dostaly (zamerne s y, protoze jsou to rude devky) 4 cervene, zapas by byl kontumovan na 3:0. Nebo ne?

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        kjandourek (admin)     před 3 měsíci 28.02.2024 09:44 |  
        2 0

        Mám dojem, že pravidla umožňují dohrát zápas v sedmi lidech...

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          witty13     před 3 měsíci 28.02.2024 09:50 |  
          2 1

          Ja si porad nepamatuji jestli 4. nebo 5. cervena znamena konec :-)

          • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

            kostelnivlajka     před 3 měsíci 28.02.2024 10:57 |  
            1 1

            To se jeví jako docela dobrej plán!

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Janča     před 3 měsíci 28.02.2024 09:53 |  
        4 0

        Minimální počet hráčů jednoho týmu tak aby se mohl zápas dohrát je 7

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 10:07 |  
      1 0

      ONA BY STAČILA
      i jedna červená a pokud možno hned na začátku, že !

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 10:08 |  
        2 0

        IQ 37 by bylo nejlepší.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      SLAVIESTA     před 3 měsíci 28.02.2024 10:26 |  
      2 1

      Taky se mi někdy něco hezkého zdá.

  24. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Altona     před 3 měsíci 28.02.2024 08:53 |  
    7 0

    Hokejisti hrajou dneska od 16:00 s Třebíčí, kdyby se někdo před fotbalem nudil...Jako hokej teda nic moc, no ale ke cti jim slouží, že se zvedli, utekli hrobníkovi z lopaty a dokonce můžou ještě dosáhnout na předkolo PF.

  25. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    smichov_2     před 3 měsíci 28.02.2024 09:09 |  
    2 5

    Nehrajeme nějaký super-fotbal, ale na žebrotu to bude bohatě stačit.

  26. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    sicilianbrno     před 3 měsíci 28.02.2024 10:50 |  
    12 2

    Honza Bořilu je srdcař a fajn kluk, ale na jeho pozici mame momentalně kvalitnějši hrače, navic nekdy misto přemyšleni, zbytečně dohrava souboj, viz ve Zline, kdy po jeho zbytečnem dohrani z nasledke standartky nam dali gol.
    Navic bych tentokrat rád videl fotbal a ne bitvu, dudiž za mě radeji bez Bořila....

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      denydzlSKS     před 3 měsíci 28.02.2024 11:03 |  
      7 0

      Tady bych souhlasil.

      Svyho casu si pamatuju, ze v Římě kralovali Totti s De Rossim, ale derby s Laziem nehrávali. Fanousci a mozna i hraci to tezce nesli, ale trener(myslim ze to byl Spalletti) to obhajoval, ze on potrebuje hrat fotbal a hrat a dohrat zapas v jedenacti lidech..

  27. Darování vstupenky

    Karel1 (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 11:02 |  
    1 0

    Psal jsem ráno na off-topic, ale protože jsem zatím radu nedostal, píši raději i sem. Dá se darovat vstupenka na jedno utkání z aplikace? Je to někde pro méně gramotné popsáno?

    • Re: Darování vstupenky

      ondrejcik     před 3 měsíci 28.02.2024 11:12 |  
      1 0

      Aha,jednorázovou...


      Komentář byl uživatelem upraven (28.02.2024 11:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Darování vstupenky

      Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 11:17 |  
      1 0

      Hele, jak darovat zápas z permici vím. Ale jestli a jak darovat jednorázovou vstupenku netuším... Spíš si myslím, že to nejde. Jedině poslat někomu ten QR kód, ale ten dotyčný nemá jistotu, že ho nepoužije někdo jiný. Kdyžtak zkus poslat dotaz na: vstupenky@slavia.cz

    • Re: Darování vstupenky

      Kulajs     před 3 měsíci 28.02.2024 12:06 |  
      1 0

      Při rezervaci vstupenky z aplikace přijde i e-mail se vstupenkou. Tu je pak možné přeposlat někomu jinému nebo vytisknout a předat jiné osobě.

  28. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    pf     před 3 měsíci 28.02.2024 11:07 |  
    6 0

    Věřím, že dnes dokážeme využít té jejich děravé obrany a na rozdíl od Turků se takticky připravíme na ty jejich rychlé přechody do protiútoku. Všichni vnímáme, co je momentálně zdobí, takže to snad dokážeme dokonale eliminovat. Věřím našemu trenérskému štábu, hru Smetiště mají dokonale nastudovanou. Ve hře bych rád viděl Ivana Schranze, který se na derby dokázal vždy plně koncentrovat a střílel důležité góly.

  29. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 11:32 |  
    13 3

    Tak včera jsem zde nazval již druhý rok trvající vítězné "tažení" sparty Rudou totalitou.
    Že tomu tak je, potvrzuje dnešní vydání "tištěného" rudého zpravodaje.
    Po včerejší "usmiřující" scéně kdy se pánové Tvrdík a Čupr pomalu objímají a všem jde o prospěch českého fotbalu a čestný sportovní boj máme dnes pokračování "usmíření" - nadpis titulní strany Jiné derby, nadpis hlavního článku Derby týden - Jinak než na podzim, pánové!" No, sláva všichni si uvědomují, že to bylo přes čáru a udělejme tustou čáru, konečně vysvitlo slunce a vše bude zahaleno oparem blaha respektem a fair play.... no, s tím by se snad dalo souhlasit - no, tlustá čára.... jak jednoduché!
    Jenže v onom hlavním článku na str. 03 jsou dva odstavce - jeden jak šéfové obou S vědí jak na to, a teď aby se přidali i trenéři a hráči na hřišti.... správně, tak tomu musí být! A pokračuje se -
    "v minulém derby rozhodčí Sziskay mírně povolil metr a už zápas nechytil zpět do rukou".
    A následuje - " hráči na hřišti to ihned rozpoznali, a už to jelo. Preciado měl jít ven za faul na Provoda.
    A "Jan Bořil na hned začátku zápasu vlétl do Jana Kuchty."

    No, udělejme tlustou čáru vše jsme si vyříkali takové zákroky jako Preciado a Bořil už na hřišti tento týden neuvidíme! Bylo by to jistě krásné a to slunce na fotbalovém nebi by zářilo jako nikdy!
    Má to ale jeden podstatný háček!!!!
    Tím, kdo ve druhé minutě vlétl jak utržený vagon do protihráče po odehrání balonu nebyl Bořil ale Kuchta!!!!!!!
    Naprostá LEŽ a doklad toho co tvrdím - tlak a ovlivňování v mediálním prostoru. Nyní už i nejen překrucování věcí a situací, jejich zlehčování, nyní již naprostá a zcela úmyslná lež! Skvělá novinářská práce p. Fejgla!
    To je doklad sparťanského respektu a oné totality v podání AC Svinstvo Praha!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.02.2024 12:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      japhy     před 3 měsíci 28.02.2024 11:43 |  
      10 0

      Píšeš to dost zmatečně, ale po dešifrování souhlasím.
      Z posledního Derby z toho prostě mediálně vycházíme jako rabiáti jednoznačně my, protože Chytil vletěl do brankáře a pak se zatmělo Bořilovi. A pak si stačí pustit první půlhodinku a člověk vidí, že realita byla ouplně odlišná. A, mmch, do Mandouse zajeli v první půli dvakrát bez větší odezvy.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:23 |  
        5 1

        Píšu zmatečně, ale princip jste pochopil přesně, a je to tak - Olatunji a jeho dva srovnatelné zákroky na Mandouse v první půli - kupodivu žádná vřava nevznikla. Ta vznikla až po zakleknutí Wiesnera na ležícího Chytila, kterého se běžel "sparťansky" bránit Bořil!
        Kupodivu sparťanští hrdinové jsou hrdinové zatímco Bořil je dle Priskeho a médií nepříčetný blázen.
        Problém je v tom, že Tvrdík chce nastolit jednotný metr, ale Sparta jej "nepotřebuje" a naše média využijí Tvrdíkovu naivitu jako doznání viny za minulé derby a jeho závěr.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      joecole7     před 3 měsíci 28.02.2024 11:56 |  
      7 1

      Počkej, to jako vážně napsali? To prasácký dohrání Bořila plnou silou bez snahy hrát míč, který slepičák oslavil s kotlem? (Mimochodem, co musíš být za lobotoma s píšťalkou, abys za to nedal kartu? I když bys dejme tomu odpustil kartu za tvrdší faul, tak oslavit ho s kotlem je přece provokace úplně do vitríny příkladů nesportovního chování ne? Nojo, Xixao) To bych si myslel, že snad ani deník Spart není takový lži schopen, nerad tě zpochybňuju, ale seš si jistej?

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:33 |  
        5 1

        To je proč sem píšu.... jistě, jsem plačka, pesimista a snílek - jsem přesvědčen o tom, že je třeba o špíně mluvit a ne všechno nechat vyšumět.... a zapomínání je rychlé....
        Možná jsem svůj příspěvek ve své snaze argumentovat napsal zmatečně avšak to co je podstatou snad lze pochopit - čekat od sparty respekt k soupeři, o kterém Čupr mluví je jen blábolení pro veřejnost. Právě tato LEŽ o Bořilovi v úvodu derby je dokladem sparťanské špíny. A že to mohou napsat zcela tím popřít realitu je právě tím, že nedošlo k dostatečnému potrestání a zdokumentování, a kdo si vlastně vzpomene jak to bylo????
        No, vše přece začal Bořil ve druhé minutě náběhem do Kuchty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          joecole7     před 3 měsíci 28.02.2024 13:18 |  
          4 0

          Tak to je absolutní šílenost... Hooodně za hranou jakýkoli novinářský etiky. No, díky za info. A POJĎME JE SEKNOUT!

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Mijk     před 3 měsíci 28.02.2024 12:29 |  
      6 2

      Hlavně se nezapomeňte zase pan Fejgla zastat, až mu někdo napíše, že je to tlustý prase, jakej to je férovej chlap a bezva novinář.

  30. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Novi.sks     před 3 měsíci 28.02.2024 11:56 |  
    5 2

    Jako na každé derby, tak i na tohle se moc netěším (ale do Edenu jo, schíza). Už aby byla neděle večer a měli jsme to obojí za sebou. Pak ještě 14 dní medmrdek a snad bude zase jakýstakýs klid.

    V sestavě je tolik možností, tolik hráčů může nastoupit na tolika postech, že o tom dopředu snad ani nechci přemýšlet. Nechám se překvapit a budu věřit JT, že nevymyslí nějakou volovinu.

    Ideálně musíme ty bukvice zdemolovat tak, aby se ještě v neděli báli vylézt na hřiště. Ligová "odveta" by pak pro nás mohla být snažší, potřebujeme jim nahlodat sebevědomí. Jestli dáme dvě výhry, tak věřím, že to s nima může zamávat. Po nás jim naloží Liverpool a před venkovní odvetou hrajou v Plzni... Vypůjčím si na to "oblíbenou" Covidovou větu: "Následující tři týdny rozhodnou." :-)

  31. Pohár? Liga?

    JS (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 12:01 |  
    4 14

    Očekávám klasickou okopávanou v podání dua Trpišovský x Priske, kde sice oba neustále tvrdí, že chtějí hrát fotbal, ale ve výsledku jde o neustále kouskovanou bitvu.

    Sparta je v laufu a moc nevěřím, že je sekneme dvakrát za sebou. Přestože chci titul, vzhledem k 4bodovému náskoku rudých to je v tuto chvíli matematicky nepříliš pravděpodobné. Lehce důležitější mi proto přijde dnešní zápas.

    Na žebříčku důležitosti všech tří soutěží, ve kterých v tuto chvíli startujeme, je za mě nejdůležitější jít dál v Evropě. I vzhledem k příštímu týdnu a zápasu v Milánu bych proto dnes postavil to nejsilnější, co máme, v neděli naopak klíčové plejery spíše šetřil, aby mohli nastoupit v plné síle na San Siru.

    • NO, SAMOZŘEJMĚ ŽE

      Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 12:16 |  
      4 0

      bude záležet na tom, co všechno dovolí a nechá si líbit rozhodčí, že !

    • Re: Pohár? Liga?

      Krystof     před 3 měsíci 28.02.2024 12:38 |  
      21 0

      "Klasická okopávaná" tohoto dua trenérů zatím vypadala takto:
      - Derby loni na podzim, tam ani nestihnul nikdo nikoho okopat a bylo to 4:0.
      - Derby v ZČ v Mordoru: otevřený fotbal, 3:3
      - Finále MOL Cupu: poměrně slušný fotbal, ve kterém jsme byli lepší a zaslouženě vyhráli 2:0
      - Derby v nadstavbě - první náznak hnusu, zejména ze strany Priskeho, který se po předchozích "fotbalových" zkušenostech rozhodl nepokrytě betonovat.
      - Derby na podzim - dotažení dánského hnusu, kdy sparťani zcela úmyslně prasili celou první půlhodinu a vinou slabého rozhodčího se derby následně zcela rozpadlo.
      Tudíž - rozhodně nejde v poměřování těchto dvou trenérů říct, že by byla okopávaná tradicí. Trend posledních 2 derby je ale jasný a je také jasný jeho viník.

      • Re: Pohár? Liga?

        vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:45 |  
        11 2

        Chválím. Vám je jasno. Stejně jako mně. Však naším sportovním novinářům jasno není a vina je přisouzena oběma týmům. Avšak v dnešním "spartu" již nepokrytě vina přiřčena nám a Bořilovi.....S těmi prasečinami přece začala Slavia a Bořil..... Neskutečný hnus po nádherném splynutí duší včera.....

      • Re: Pohár? Liga?

        Mijk     před 3 měsíci 28.02.2024 13:37 |  
        4 0

        Ještě bych doplnil, že derby 3:3 bylo v totálně poslepované sestavě. Třeba se ukáže, že se úplně mýlím, nicméně Sparta ukázala, že vítězí (mimo jiné) nasazením a běhavostí a fakt si nemyslím, že v těchhle atributech jsou před námi, takže jsem celkem optimista. Nebo se ukáže, že už nás dotáhli i tady.

    • Re: Pohár? Liga?

      Novi.sks     před 3 měsíci 28.02.2024 12:38 |  
      7 0

      Matematicky nepříliš pravděpodobné? Vždyť pokud je porazíme v neděli, tak je to o bod. Tedy o jediné ztrátě, stačí pak jejich remíza s Plzní a můžeme být naopak v plusu.
      Dopředu se omlouvám, ale vzdávat ligu (dávat ji v prioritách na poslední místo) kvůli čtyřbodové ztrátě po třech jarních kolech, to mi přijde jako nehorázný srabáctví a doufám, že v klubu takhle nikdo neuvažuje.

      • Re: Pohár? Liga?

        bongor     před 3 měsíci 28.02.2024 17:33 |  
        1 0

        Já Vás hoši teda rozsoudím.Chce to dneska postoupit,v neděli taky vyhrát a v Evropě už konečně taky vyhrát nějakej pohár.Ta Mitropa už je dost stará.

    • Re: Pohár? Liga?

      Dennis     před 3 měsíci 28.02.2024 12:39 |  
      15 0

      A můžu se zeptat, co si za ten pohár koupíme? Do LM má snadnější cestu mistr, úspěšnost klubů se vždycky měřila a měřit bude počtem titulů, pohár je cena útěchy, reálně nemá žádnou velkou váhu. A v létě nám cestu do Evropy nijak neusnadní. Nerozumím tedy, proč bychom měli vzdávat boj o titul, když v neděli můžeme mít ztrátu na první místo 1 bod, a místo toho se soustředit na dnešní zápas kvůli vítězství v poháru.

      Když si vypůjčím tvé srovnání důležitosti tří soutěží, podle mě musí být priorita titul, pak postup v Evropě (peníze, zhodnocení hráčů, body do koeficientu) a pak teprve výhra v Mol Cupu. Fakt teda nevím, proč je důležitější dnešní zápas...

      • Re: Pohár? Liga?

        JS (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 12:42 |  
        6 9

        Pohár je vedlejší produkt. Nejdůležitější by měla být kvalitní příprava na Milan.
        Do Ligy mistrů vedou první dvě místa v lize. Navíc, nerad to říkám, ale sparta je v laufu, který my nyní nemáme.

        • Re: Pohár? Liga?

          Dennis     před 3 měsíci 28.02.2024 12:45 |  
          4 0

          By mě zajímalo, kdy naposledy a kolikrát se nějaký český tým dostal do LM z druhého místa. Tipnul bych si, že naposledy jsme to byli my přes Ajax, ale to se to ještě hrálo jinak, než teď a je to víc než patnáct let... Z druhého místa cesta do LM spíše nevede...


          Komentář byl uživatelem upraven (28.02.2024 12:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Pohár? Liga?

          padre     před 3 měsíci 28.02.2024 14:29 |  
          4 0

          Do LM vede vítězství v EL.

    • Re: Pohár? Liga?

      Fačín     před 3 měsíci 28.02.2024 13:53 |  
      4 7

      Naprostý souhlas se všemi třemi odstavci!

      Fotbal pod Trpišovským je nekoukatelný a plný faulů.

      Liga už je prakticky rozhodnutá kvůli našim hloupým ztrátám (a jako správný konspirátor řeknu, že je to pořešený ještě na tento rok od legendární návštěvy Křetínského u rozhodčích). Navíc na vítězství v poháru nám stačí jen 3 vítězství, čili je to výrazně snazší, než otáčet průběh ligy.

      A ano, protože mám ligu za "pořešenou"a pohár za "nepříliš zajímavý", je pro mě nejdůležitější výkon a výsledek v Evropě. Evropské zápasy mě ostatně i nejvíc baví.

    • Re: Pohár? Liga?

      martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 28.02.2024 14:49 |  
      2 0

      Rezignovat na ligu, když titul by za určitých okolností mohl znamenat přímý postup do LM, to mi nepřijde chytrý..

  32. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    coogee     před 3 měsíci 28.02.2024 12:06 |  
    8 0

    Napíšu čirou spekulaci.
    Křivák se bude soustředit na pro něj asi důležitější nedělní derby, to nechce prohrát. Proto dnes máme větší šanci postoupit my.
    Podle mě to bude s minimem karet, bez červené, nikdo nechce přijít o hráče pro druhé derby.
    Ale co je jisté? Klasik říká, že jisté je jen jedno, že totiž jisté není nic. Takže uvidíme, snad to dopadne líp pro nás.

  33. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    VS     před 3 měsíci 28.02.2024 12:25 |  
    2 0

    Nechce někdo uvolnit 2 permice na dnešní derby?

  34. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    polpik     před 3 měsíci 28.02.2024 12:29 |  
    3 1

    Pokud mám správné informace sparta by dnes měla nastoupit v dost osekane sestavě s tím, že prioritou pro ně je neděle?

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Novi.sks     před 3 měsíci 28.02.2024 12:43 |  
      19 3

      Ano ano, podle nominace VARu šetří Adámkovou až na neděli ;-)

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        bongor     před 3 měsíci 28.02.2024 17:24 |  
        0 0

        Taky šetřej Daníka,dneska za nikým nejde.On se sral do Francie a tam to prohrál,už tam chtěl pomalu migrovat,ale nějaký kapitalisti se na něj vyspali a ten kšeft mu vyfoukli před nosem.Nevím co to bylo,snad nějaký vydavatelství.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      vršek     před 3 měsíci 28.02.2024 12:51 |  
      3 0

      No, je s podivem jaké jsou kurzy sázkových kanceláří. A po tom co píšete to asi může být právě tím.
      Již včera jsem psal o tom, co je pro úspěch v nedělním derby nejpodstatnější - nastoupit v plné síle bez potrestaných či zraněných hráčů. Pokud Sparta nastoupí s Wiesnerem, Vydrou či Rynešem máme se nač těšit!

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      necich     před 3 měsíci 28.02.2024 12:57 |  
      10 4

      Možná je hloupé co napíšu, ale dvakrát těsně po sobě nevyhrajeme, respektive je velmi malá pravděpodobnost. Rovněž bych proto dnes postavil tzv. "Béčkovou sestavu" a vsadil bych to na neděli a pokusil se ten titul urvat, respektive se držet v boji o něj.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        hajnej     před 3 měsíci 28.02.2024 13:17 |  
        19 1

        My žádnou "béčkovou" sestavu nemáme. Máme jen áčkové, takže je dvakrát porazíme jedno s kým. :-)

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          bongor     před 3 měsíci 28.02.2024 17:18 |  
          0 0

          Byly doby,kdy jsme na ně stavěli jen céčko.To není žádnej hec,ale holá pravda.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      kostelnivlajka     před 3 měsíci 28.02.2024 13:34 |  
      2 2

      totálni blbost

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 13:27 |  
      3 3

      NEMUSÍME BÝT
      hulváti, jako jsou ti za Stalinem, že !

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 14:07 |  
        3 17

        Připadáš si nějak morálně větší člověk když tohle napíšeš? Mám pro tebe překvapivou informaci, nikdo nechce aby spartě shořel stadion a nikdo neplánuje žádnýho sparťana bodnout. Ani lidi co ten chorál kdysi napsali se nechystali nikoho bodnout. Mám pro tebe takovej dotazník, když ho vyplníš, možná pochopíš některé věci. Možná ne.

        anketa pro širokou fotbalovou veřejnost. U každé odpovědi vyberte pouze jednu ze tří odpovědí. Na závěr sečtěte body a podle dosaženého skóre zjištěte jaký typ člověka jste.
        1. Chorál "Franta Straka nemá čůráka, jeho žena klitoris a jeho děti stejně zabijem" zpíváme protože
        a) jsme chuligáni hovadský (1 bod)
        b) je to černý humor a nadsázka vzhledem k tomu, že Straka pravděpodobně má penis, jeho žena klitoris a oba dohromady nemají děti, nýbrž jednu dospělou dceru (2 body)
        c) jsme přesvědčení o fyzickém postižení Strakových a hodláme zabít jejich neexistující děti (3 body)
        2. Chorál "Budem bodat kudly do dětí a do těhotnejch žen a zase do dětí" vyjadřuje
        a) že jsme chuligáni hovadský (1 bod)
        b) parodii a výsměch tomu, že média vykreslují fanoušky jako bandu primitivů a násilníků (2 body)
        c) že hodláme bodat ženy a děti (3 body)
        3. Pokřik "Dětský porno - legalizace" znamená
        a) že jsme chuligáni hovadský (1 bod)
        b) černý humor díky zjevné absurditě požadavku (2 body)
        c) že požadujeme legalizaci dětského porna (3 body)
        4. Pokřik "Smrt spartě" vyjadřuje
        a) že jsme chuligáni hovadský (1 bod)
        b) naši historickou nenávist k největšímu rivalovi (2 body)
        c) že si přejeme smrt všech sparťanů (3 body)
        5, Bonusová otázka: Pokřikem "Kdo neskáče fandí spartě"
        a) dáváme najevo, že jsme chuligáni hovadský (1 bod)
        b) chceme docílit toho, aby celý stadion skákal a bouřil (2 body)
        c) vyjadřujeme domněnku, že každý, kdo v daný moment neskáče, je fanouškem klubu AC sparta praha (3 body)
        Vyhodnocení:
        5 bodů: Jste typ bafuňář. Pravděpodobně pracujete na svazu nebo v řadách policie. Každý fotbalový fanoušek je pro vás chuligán, primitiv, problémový a zaostalý jedinec, kterému je třeba zatnout tipec.
        10 bodů: Jste typ asociál. Pravděpodobně používáte mozek, chápete nadsázku a vtip, vnímáte kontext a máte rádi černý humor. V kolektivu budete spíše neoblíbení. Máte tendenci se sdružovat do velkých skupin, skoro až davů na fotbalových stadionech a podporovat z plných sil svůj tým. Vaše zaměstnání, vzdělání či společenské postavení mohou být libovolné.
        15 bodů: Jste přemýšlivý typ. Pravděpodobně pracujete jako novinář, hlídač obecné morálky nebo v některé z etických komisí. Každý verbální projev pečlivě analyzujete a v případě odhalení jeho škodlivosti ihned jednáte a vytváříte novinové titulky případně žhavíte klávesnici v internetových diskusích. Kontext verbálního vyjádření je pro vás podružností, se kterou v rámci svého tažení na obranu společenské morálky neztrácíte čas.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 14:58 |  
          1 0

          Jsem slávista/r. 1951 a vidlák, podle pražáků.

          • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

            Papol     před 3 měsíci 28.02.2024 16:29 |  
            1 1

            No jo, protože Pražáci jsou náplavy z Brna :_)

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          wimpy     před 3 měsíci 28.02.2024 14:59 |  
          3 0

          On taky železobeton nehoří.

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          žbl68     před 3 měsíci 28.02.2024 15:22 |  
          6 0

          1d
          2d
          3d
          4d
          5d

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          pehacko     před 3 měsíci 28.02.2024 15:49 |  
          5 0

          Ani jedna odpoved neni spravna. Jsem bez bodu.

          • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

            pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 15:58 |  
            1 8

            To že ty seš bez bodu víme

            • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

              Matěj51     před 3 měsíci 28.02.2024 16:27 |  
              3 2

              Vy jste s někým z nás pásl husy?

              • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

                pehacko     před 3 měsíci 28.02.2024 16:40 |  
                2 0

                Tak se mnou bydlel na jednom sidlisti a dokonce provozoval jednu vinarnu kam jsem moc nechodil, protoze byla draha a ja mam radsi pivo. A i kdyz se tu chova nekdy jako curak, tak je vlastne v pohode a hodny kluk. Jen ten gulas by uz nemusel pripalovat, jak na nej zjistil a zapsal do sanonu neboztik ozzyk.

              • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

                pipe1980     před 3 měsíci 28.02.2024 17:41 |  
                0 2

                Jo, s většinou. Proč se ptáš?

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          SLAVIESTA     před 3 měsíci 28.02.2024 16:58 |  
          2 4

          Tvůj test není zdařilý. Přiznávám, že ničemu se tak nenasměju jako dobrýmu, sprostýmu třebas vulgárnímu vtipu. Ale zvolání v Tvém testu(body 1 až 3) jsou jen odporný, jakýkoliv vtip zcela chybí. Musel je vymyslet někdo, komu zcela chybí věc, které se říká mozek. Bohužel ještě si říká slávista. Promiň, ale ani citovat bych je nedokázal.

  35. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Martin Platil     před 3 měsíci 28.02.2024 13:42 |  
    12 0

    Hele, Spartu je potřeba porazit vždy. I když to letos bude extrémně těžké.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Slávista 51     před 3 měsíci 28.02.2024 14:56 |  
      2 0

      TAK JEST !

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      dm52     před 3 měsíci 28.02.2024 15:34 |  
      3 0

      Pravdu máš, hochu.

  36. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    p!erreCORE     před 3 měsíci 28.02.2024 14:05 |  
    5 2

    Jestli bude rozhodčí pískat kvalitně, tak věřím, že budeme mít pentli a oni redku. Gól dá Provod a Zima.

  37. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    sicilianbrno     před 3 měsíci 28.02.2024 14:21 |  
    5 4

    Ale jak tu pišou někteři, dokažeme je porazit fotbalovosti. Oni jsou skvěly v ofenzivě, my se zlepšili v defenzivě, naopak oni jsou zranitelni vzadu, pokud bude od nas skvěle dostupovani a povolena agresivita, tak věřim že v obraně v čele s lobotomem, udělaji chyby a my to potrestame...hlavne fotbal, ne oboustranny boj...

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      SLAVIESTA     před 3 měsíci 28.02.2024 15:28 |  
      9 2

      Podle mého vidění to říkáš přesně. V současné době oni hrají líp a jsou na koni, ale v obranné činnosti jsme lepší, oni jsou v ní zranitelnější a to se pokusme využít. Chce to ale odvahu a správné stanovení taktiky, žádné opatrné vyčkávání, to je cesta do pekel. Jsme doma, tak hrajme a útočme my. Možná to nevyjde, ale zkusme to!
      Vyhrajeme-li dá nám to křídla na neděli, žádné béčko dnes, dvakrát to nejsilnější, co budeme mít k dispozici, pokud dnes nevyhrajeme, je i výhled na neděli podle mě, špatný.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Papol     před 3 měsíci 28.02.2024 16:26 |  
        2 1

        Hlavně, aby nastoupil Vlček - Ogbu - Zima....

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      bongor     před 3 měsíci 28.02.2024 17:14 |  
      0 1

      Co je na nich skvělýho?Vzpamatuj se.

  38. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    o5aradecek     před 3 měsíci 28.02.2024 16:21 |  
    13 0

    V dnešním zápase nepůjde jen o prestiž a postup do semifinále MOL Cupu, ale především o sebevědomí. Sebevědomí do nedělního ligového derby i zbytku jara. Výhra nás může neuvěřitelně nakopnout a jim naopak trochu srazit hřebínek. Můžou znejistět. Tak pojďme pro výhru! Věřím!

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      bongor     před 3 měsíci 28.02.2024 17:12 |  
      3 1

      Ti potřebujou hřebínek nutně srazit.To už není hřebínek,ale hřeben,ten´´mají to od tý doby co vylezli z kanálů,
      Tak kluci koukejte je tam zase nahnat,jinam nepatřej.Ten smrad už se tady šíří všude,kdo to má čuchat?

  39. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    Deda10     před 3 měsíci 28.02.2024 16:26 |  
    3 0

    Pokud někdo shání lístek mám jeden k dispozici-čestná vstupenka. Předání před stadionem.

    • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

      Howard     před 3 měsíci 28.02.2024 16:36 |  
      1 0

      Ahoj moc rád bych šel. Jsem z Vršovic.

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Deda10     před 3 měsíci 28.02.2024 16:53 |  
        1 0

        Vstup 2, kdy tu budeš? Jsem před vstupem

        • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

          Howard     před 3 měsíci 28.02.2024 16:59 |  
          1 0

          Za 10 minut. Číslo jsem posílal. Dík

      • Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

        Deda10     před 3 měsíci 28.02.2024 16:53 |  
        1 0

        Posli cislo a zavolame si

  40. Re: Slavia ve čtvrtfinále poháru vyzve Spartu

    slavanda     před 3 měsíci 28.02.2024 16:53 |  
    5 3

    Až na křídla máme na všech postech (možná golman) větší kvalitu, navzdory tomu co píšou všude medmrdky a "experti". Doufám, že Jindra to ladil na úsek ode dneška na příští dva měsíce.
    Dneska je dáme i s naším "širším kádrem", v neděli s jeho druhou půlku a na ACM jdeme s nejlepšími z těchto dvou zápasů. To vyjde!