Fortuna liga

Slavia – Opava 1:0

Slávisté v dalším ligovém kole na domácím hřišti vydřeli tři body s Opavou, která byla rovnocenným soupeřem.

Sestava Slavie: černý - Došek, Latka, Holeňák, Rychlík - Piták, Stibůrek (78. Hrdlička), Sedláček (66. Adauto), Zbončák - Vlček, Fořt (90. Chleboun)

Gól Slavie: 41. Zbončák

Lavička Slavie: Kozáčik, Hrdlička, Adauto, Chleboun

Slavii dnes na Strahově čekalo důležité utkání. Do Prahy přijela Opava, která by se v případě výhry bodově dotáhla na domácí mužstvo. Bodovat jsme prostě již museli, jinak by to bylo hodně špatné. Pomoci k tomu měla oslabená sestava, ve které chyběl Kuka, Bejbl a Adauto. Kuka se bohužel zranil, Bejbl měl stop za čtvrtou žlutou kartu a Adauto se posadil jen na lavičku. Jejich místa zaujali z béčka povolaný Stibůrek na místě defenzivního záložníka a dvojice útočníků Fořt, Vlček. Během utkání se dokonce do hry dostala celá lavička kromě náhradního gólmana.

Od začátku bylo vidět, že Opava rozhodně nebude snadným soupeřem. Naopak od začátku se prezentovala kvalitním výkonem a zvláště Brazilec Batista dělal slávistům velké problémy. Naštěstí jen hladce přecházel přes Holeňáka a spol., ale nikoliv přes Radka černého, který dnes svůj tým velmi podržel a ukázal se jako správný kapitán. Postupem času se k zakončení dostávali i slávisté, ale na gól jsme si museli počkat až do 41. minuty, kdy Sedláček rozehrál rohový kop na nohu Zbončákovi, který nádherně levačkou rozvlnil sí?.

Do druhého poločasu vstoupila lépe Slavia a všichni jsme čekali na druhý gól, který by nám dodal trochu toho klidu, který jsme na Strahově dlouho nezažili. Bohužel se tak již tradičně nestalo a navíc hosté se opět začínali dostávat do hry. Sešívaní několikrát měli šanci srazit je na zem, ale zvláště jinak dobře hrající Fořt to odmítal. Napodobil ho samozřejmě i Vlček a když i Piták nádherně přes hlavu trefil břevno a o chvíli později orazítkoval tyč, tak jsme se museli obávat o výsledek až do poslední sekundy. Naštěstí tři důležité body zůstaly doma, nebylo to vůbec lehké.

Komentáře (22)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia – Opava 1:0

    (host)     před 20 lety 23.10.2004 23:07 |  
    0 0

    proc proboha "kotel" neustale podporoval nekoho kdo malem zabil jihlavskyho fanouska?! jsou opravdu vsichni kotelnici naprosti vypatlanci?!

    • Re: Slavia – Opava 1:0

      (host)     před 20 lety 23.10.2004 23:13 |  
      0 0

      vypatlanci? ani bych nerekl... kazdopadne podpora T.R. !!! Pete

      • Re: Slavia – Opava 1:0

        Richi (admin)     před 20 lety 23.10.2004 23:19 |  
        0 0

        Ja si myslim, ze by se z neho nemela delat hvezda, ale taky neodsuzovat, protoze to byla nehoda.

        • Re: Slavia – Opava 1:0

          (host)     před 20 lety 24.10.2004 11:14 |  
          0 0

          My jsme z nej nedelali hvezdu, ale chteli jsme se ho zastat.

          • Re: Slavia – Opava 1:0

            Richi (admin)     před 20 lety 24.10.2004 11:23 |  
            0 0

            Jenze to nevim, zda vykrikovani je to prave. Lidem to prijde jako ze je proste skvelej, jako ze dobre ze to udelal, proste tak to vypadalo.

        • Re: Slavia – Opava 1:0

          (host)     před 20 lety 24.10.2004 17:51 |  
          0 0

          Nehoda??? Dát někomu do zubů tak, že upadne a těžce se zraní je nehoda - bez ohledu na to, co tomu předcházelo? Vážně?

          • Re: Slavia – Opava 1:0

            (host)     před 20 lety 24.10.2004 21:25 |  
            0 0

            do zubů by si potřeboval ty.. frajer dostal facku a padl na zem .. tohle se ti může přihodit v hospodě. na totata
            a za to co tam křičel si nic jinýho než průplesk nezasloužil..

            • Re: Slavia – Opava 1:0

              (host)     před 20 lety 24.10.2004 21:28 |  
              0 0

              apropos.. jaký jihlavský fanoušek.. ??? to byl rudoch až za hrob..

            • Re: Slavia – Opava 1:0

              (host)     před 20 lety 24.10.2004 22:34 |  
              0 0

              Jestli argumenty nahrazuješ údery do zubů, tak jsi ubožák, na to nebudu odpovídat. Trvám na tom, že by se člověk neměl snížit k tomu, aby řešil spory násilím.
              ... a že to byl Spar?an? Nevím, viděl jsem fotku, na které měl šálu pod hlavou, ale četl i výpověď někoho, kdo říká, že ten fanoušek měl šálu Jihlavy. Ale a? spa?an nebo ne, nehoda není, že někomu způsobím těžké zranění ohrožující život.
              Ale netrap se tím, ty to stejně nejsi schopen pochopit.

              • Re: Slavia – Opava 1:0

                Richi (admin)     před 20 lety 24.10.2004 22:49 |  
                0 0

                Ano, nema se to resit nasilim, to souhlasim. Na druhou stranu kdyz dal ranu, tak urcite nechtel, aby spadl a aby se mu toto stalo. Kdyby nebyl opilej, tak ba vubec nespadl. Je to nestastna nahoda, ze tak blbe spadnul, proto rikam, ze to je nehoda. Nebyl umysl ho vazne zranit.

                • Re: Slavia – Opava 1:0

                  Marrak     před 20 lety 25.10.2004 18:37 |  
                  0 0

                  No, kdyz sem videl TR primo po cinu, tak bylo videt ze toho hodne lituje...

              • Re: Slavia – Opava 1:0

                (host)     před 20 lety 25.10.2004 18:39 |  
                0 0

                ehm on přál slávistům že meli na derby dostat ještě vice než dostali sorry kdyby dostali více než dostali tak skončí jako on takže se mu to vlasně vymstilo.. já doufám že to pochopí a nebude tam za rok stát znova s podobnými připomínkami..

                a kdybys mě znal věděl by jsi že já zase nejsem žádnej psychopat ale určité věci nesnáším..

  2. Re: Slavia – Opava 1:0

    KADE     před 20 lety 24.10.2004 10:36 |  
    0 0

    Včera bylo poprve, kdy jsem z kotle na jizni odesel. Fakt mi z toho bylo zle. Sice nas tam bylo par, ale lidi co jste byli na jizni v kotli aspon trochu se zamyslelete nez zacnete rvat nejakou kravinu!

    • Re: Slavia – Opava 1:0

      LukySKS     před 20 lety 24.10.2004 10:53 |  
      0 0

      Začíná se z nás stávat to co jsem viděl jen u spartanů a baníkovců,slavističtí fanoušci to začínají přehánět...stávájí se z nás největší hovada pod sluncem-stydim se:(

      • Re: Slavia – Opava 1:0

        KADE     před 20 lety 24.10.2004 16:11 |  
        0 0

        Ja doufam, ze tomu tak neni a ze vcera jen normalni fandove neprisli.

  3. Re: Slavia – Opava 1:0

    Marrak     před 20 lety 24.10.2004 21:16 |  
    0 0

    co se tam rvalo? :o)

    • Re: Slavia – Opava 1:0

      (host)     před 20 lety 25.10.2004 14:58 |  
      0 0

      Křičelo se tam: "Tomáš Rálek", "Svobodu Rálkovi", "Pus?te Rálka ven" na jeho podporu. Je pravda, že asi dvakrát část lidí křičela i "Smrt Jihlavě", což jediné považuji za ne zrovna nejlepší, protože a? už to bylo, jakkoliv, tak smrt tomu klukovi nepřeje asi nikdo.

  4. Re: Slavia – Opava 1:0

    (host)     před 20 lety 25.10.2004 08:28 |  
    0 0

    Nechápu podrážděné reakce některých Slávistů na mohutnouj podporu T.R. Jde o to, že bude má teď sakra těžké období, kvůli jednomu ožralému provokatérovi. T.R. se nás všech zastal, když ten Jihlavák (nebo Spar?an) nechutně urážel všechno a všechny kolem Slávie. Navíc tam přišel s úmyslem urážet a něco vyprovokovat. Pak dostal běžnou facku, kterých se dnes a denně rozdají na diskotékách, zábavách, fotbalech, v hospodách, atd. desítky, ale protože byl "nachcanej, jak mraky" tak si rozbil dost nepříjemně hlavu. Samozřejmě mu nepřeju, to co se mu stalo, ale na druhou stranu chci v tomhle podpořit T.R., protože kvůli takovémuto tuctovému případu bude zřejmě na dlouhou dobu ve vězení. Na závěr jeden postřeh: kdyby tam ten Jihlavák (nebo Spar?an, to už není tak podstatné) nešel s cílem provokovat, tak se vůbec nic nestalo. Může si za to, jen a jen sám.

    • Re: Slavia – Opava 1:0

      (host)     před 20 lety 25.10.2004 22:21 |  
      0 0

      Souhlas.. Pete

    • Re: Slavia – Opava 1:0

      (host)     před 20 lety 26.10.2004 18:02 |  
      0 0

      Ty jsi opravdu dokonalý demagog.
      "dostal běžnou facku, kterých se dnes a denně rozdají na diskotékách, zábavách, fotbalech, v hospodách, atd. desítky" - to chceš tvrdit, že dnes a denně skončí desítky lidí na JIP?
      člověk se musí umět chovat odpovědně, pokud strčím do člověka opilého, musím si být vědom následků. TR nepřeju nic zlého - pocit, že jsem někomu ublížil musí být hrozný - ale následky za zranění nést musí.

  5. Re: Slavia – Opava 1:0

    (host)     před 20 lety 26.10.2004 20:44 |  
    0 0

    Tak rozhodně to nebylo vydřené vítězství, ale zasloužené a jednoznačné, ba co víc mohli jsme soupeři dát pět góly a on nám jenom dva.

  6. Re: Slavia – Opava 1:0

    (host)     před 20 lety 28.10.2004 19:34 |  
    0 0

    Pan T.R. byl člověk, který se dlouho podílel na choreografii, kterou Slávie předváděla. Ti z vás, kdo byli na derby, znají T.R. osobně – byl to ten hubenej kluk s megafonem. Vzpomínáte si? Vypadal snad jako Rambo, někdo kdo zabije člověka úderem ruky? T.R. byl znechucen situací ve Slávii, přesto obětoval čas a jel do Jihlavy…tam přišel místní opilec, a přes plot provokoval a sprostě urážel místní Slávisty…ochranka nezasáhla (proč také, jsou místní, co jim je do nějakej pražáků). T.R. ruply nervy a přeskočil ten plot, hrdinnému provokátorovi dal FACKU…znovu říkám, vy kdo jste byli na derby, toho kluka s megafonnem si jistě pamatujete, a spousta z vás se mu smála, když tam přišel a začal dirigovat fandění…právě proto, že vypadal jako neškodné dítě, kterým také byl. Jihlavský opilec upadl hlavou na schod, stejně tak mohl zakopnout a co se dělo dál? T.R. ten krvežíznivý fanatik se sklonil a snažil se mu pomoct aby se probral…vzápětí ho náhle akční ochranka zatkla…načež TV Nova, vděčná jakéhokoliv skandálu, z T.R. udělala vraha první kategorie. Co se týče skandování na stadionu, mě vadil spíše pokřik „Smrt Jihlavě!“ který byl podle mě neadekvátní, protože smrt toho jihlaváka si nikdo nepřeje. Pokřiky vyjadřující podporu T.R. mě naopak těšili. Ano, trest si bohužel zaslouží, toho chlapa těžce zranil. Ale shrňme si to, 19letej kluk, jehož choreografii jste mnohdy tleskali, za jednu facku člověkovi, který ho deset minut provokoval dostane až 5 let, + odškodnění zraněnému + po něm jihlava bude vymáhat zřejmě pokutu co dostala od čMFS + náklady na utkání hrané 100 km od Jihlavy…
    Ano, zranil člověka…ale neštastnou náhodou…a podle mě, vyjádřit mu podporu skandováním na stadionu bylo to nejmenší, co jsme pro něj mohli udělat. Sám osobně bych tomu jihlavákovi tak jednu vrazil, kdybych tam byl (až na to, že já bych přes ten plot nelezl, jsem na to línej). T.R. je spíše obět, ve svých 19 letech, a nyní s nedodělanou školou (už nyní je ve vazbě, navíc pravděpodobně dostane tvrdej trest.)
    Chtěl bych poděkovat všem, kdo na zápase skandovali jeho jméno, a také všem, kteří přispěli na zápase penězi…ty půjdou z části panu T.R. na vazbu…
    Chtěl bych něco říci na závěr, znal jsem T.R. osobně, a žádný můj kamarád to nebyl, neměl jsem ho moc rád. Přesto je mi velmi líto, co se stalo.Dávat mu facku nemusel, ale myslím si, že hodně lidí by se neudrželo…nicméně, omluva to není.
    Je mi líto, že jsem do diskuse přispěl až teď, ale dříve jsem si ji nevšiml. A jestli jsem kvůli skandování jména T.R. podle Deníku Sport lůza společnosti, tak budiž.
    P.S. – Včera na Nově byl T.R. označen za recidivistu…nevím kde to TV Nova vzala, T.R. dostal maximálně někdy pokutu, jinak nic. Recidivista je u mě, alespoň podle obecného výkladu slovníku, někdo, kdo již seděl, respektive kdo opakovaně páchal trestnou činnost. Ale TV Nově se evidentně toto slovo líbí.
    Nemusíte se mnou souhlasit…ale…kvůli jedné facce má zkaženej život…
    Eliman