Fortuna liga

Slavia - České Budějovice 3:2

Fotbalisté Slavie vyhráli i ve druhém jarním kole, tentokrát na domácím hřišti porazili v divoké přestřelce České Budějovice 3:2. 400stý zápas odehrál kapitán Stanislav Vlček, který vstřelil dokonce dvě branky. Jednu přidal Petr Janda. Prohlédněte si 21 fotografií.

V pondělí slávisty čekalo tradičně u fanoušků oblíbené televizní utkání. Do Edenu přijel slabý soupeř z Českých Budějovic. Tři body měly být jasnou záležitostí.

Radost vypukla již v prvních minutách. Dnešní oslavenec Vlček poslal Slavii do vedení, ale nutno říci, že měl snadnou úlohu. Hubáček parádně nacentroval za obranu na nabíhajícího Naumova, míč se odrazil k sešívanému kapitánovi, před kterým stála již jen prázdná branka. O chvíli později opět Hubáček posadil míč na hlavu Naumova, ale dvougólové vedení nepřišlo. V první čtvrthodině stačili sešívaní spálit i další šance. Vlček běžel sám na gólmana, půlka stadionu se již radovala, ale míč se odrazil od tyče zpět do hřiště. Grajciar s Krajčíkem v dorážce ale selhali. V hledišti byla skvělá atmosféra, ačkoliv k vyprodanému stadionu bylo daleko. Ticho nastalo v šestadvacáté minutě, to se prosadil soupeř dalekonosnou střelou. Senecký letěl vzduchem marně. Vzápětí mohlo být vyrovnáno, ale Naumovova hlavička byla skvěle zneškodněna. Vedení vrátil domácím Janda, v třiatřicáté minutě parádně z hranice vápna hlavičkoval Trubila, když využil špatného postavení gólmana. Odražený míč se dostal k Jandovi a i druhý slávistický střelec měl snadnou roli. O pět minut později se řítil Naumov sám na gólmana, ale v koncovce vyhořel. V další minutě vyhořela i domácí obrana a po laciné střele bylo opět vyrovnáno. Senecký tentokrát jistý zákrok bohužel nepředvedl. Před poločasem naštěstí stihl hlavou vyrovnat kapitán Vlček. Štěstí neměl Janda, pro kterého utkání v první části skončilo po tvrdém zákroku Horejše, který nepochopitelně dostal jen žlutou kartu. Pár minut předtím byl druhé karty ušetřen i jeho spoluhráč.

Druhý poločas probíhal celkově v klidu. Fotbal moc kvalitní nebyl, viděli jsme opět spoustu nakopávaných míčů. Hosté často zvláště v defenzivě působili velmi odevzdaným dojmem, ale domácí mužstvu se vstřelit uklidňující gól nedařilo. Blízko hattricku byl opět Vlček, ale neprosadil se. Do posledních minut jsme se tak museli za nepříjemné zimy strachovat o výsledek. Tři body ale nakonec zůstaly v Edenu a pohled na tabulku je zas o něco lepší.


Slavia - České Budějovice 3:2 (3:2)
Slavia:
Senecký - Krajčík, Lafrance, Kopic, Hubáček - Grajciar, Trapp, Janda (46. M.Černý), Trubila - Vlček (86. Ivanovski), Naumov (88. Šenkeřík)
Branky: 2. a 44. Vlček, 33. Janda - 26. Černák, 39. Ondrášek
Diváci: 7334

Komentáře (134)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    slaviator     před 14 lety 08.03.2010 19:39 |  
    0 0

    Vlček oslavil čtyřstý zápas ... :)

  2. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    Konraad     před 14 lety 08.03.2010 19:42 |  
    0 0

    Ten faul na Jandu byla standardní likvidační prasárna. Očekávám, že si Janda půl roku nezahraje, zatímco Horejš vesele nakluše už do příštího zápasu, kde předvede něco podobného někomu jinému... K zvracení.

    • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

      Kocour_mike     před 14 lety 08.03.2010 19:48 |  
      0 0

      Myslím si, že neměl dohrát Hořejš za tenhle faul a pak minimálně Stráský - jednu žlutou dostal, druhou měl dostat po faulu, bylo k tomu hned několik příležitostí - nevím jestli rozhodčí vždycky čeká, jestli dotyčný nepředvede ještě něco horšího, nebo co ? Jinak docela závidím těm, kdo tam dneska byli, ten první poločas byl velmi koukatelný.

  3. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    edenian     před 14 lety 08.03.2010 20:11 |  
    0 0

    Jandův gol je Trubily. To co tam předvedl, to je na hráče měsíce. Snad mu to vydrží. To jsem si užil. Ale vydržíme hrát oba poločasy :-)

    • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

      madlenka     před 14 lety 08.03.2010 21:16 |  
      0 0

      Určitě vydržíme, ale evidentně se kluci už nikam nehnali a soustředili se na to, aby neudělali zbytečnou chybu. Pokud se nepletu, tak se to povedlo, protože ČB snad v 2. pol. už neměly ani jednu střelu na bránu. Takže spokojenost-))

  4. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    Alfabet     před 14 lety 08.03.2010 20:11 |  
    0 0

    Nevím, proč KJ odstavil Romanovse, ale takové kiksy jaké dneska předvedl Senecký jsem od slávistických brankářů hodně dlouho neviděl.

  5. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    Alfabet     před 14 lety 08.03.2010 20:11 |  
    0 0

    Nevím, proč KJ odstavil Romanovse, ale takové kiksy jaké dneska předvedl Senecký jsem od slávistických brankářů hodně dlouho neviděl.

    • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

      jiras     před 14 lety 08.03.2010 21:22 |  
      0 0

      To chce obklad a jít si lehnout.

  6. Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

    Viking     před 14 lety 08.03.2010 20:24 |  
    0 0

    Na place jasně nejlepší Hubáček.

    • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

      Jakubisko     před 14 lety 08.03.2010 20:43 |  
      0 0

      Přesně tak. Dneska jsem se nestačil divit...

    • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

      slaviator     před 14 lety 08.03.2010 20:57 |  
      0 0

      To céčko mu slušelo :)

      • Re: Slavia - České Bubějovice 3:2

        slaviator     před 14 lety 08.03.2010 20:57 |  
        0 0

        (když šel dolů Stanley)

  7. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    lassiter     před 14 lety 08.03.2010 20:39 |  
    0 0

    no první poločas moc pěkný, druhej už míň, ale šancí jak máku. nečekal jsem, že tam dá naumova, ale dobře udělal kája, hrál asi nejlepší zápas co je u nás, neprohrál snad jedinou hlavu, podržel míč, jen ten gól tam chyběl.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.03.2010 20:52 |  
      0 0

      Nadherna asistence u prvni branky to napravila :o)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        lassiter     před 14 lety 08.03.2010 20:54 |  
        0 0

        ano, nebál bych se říct geniální :-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Lukavo     před 14 lety 08.03.2010 21:04 |  
        0 0

        Nevím, proč si z něj děláš srandu. Aktivním pohybem dostal Hunala pod tlak, obral ho o balon, prohlédl si situaci kolem sebe a nakonec nahrál zcela volnému Vlčákovi. S takovým přehledem, co má, to mohl zakončit sám, ale všem dokázal, že hraje pro mančaft!

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          urs (přítel SN)     před 14 lety 08.03.2010 21:30 |  
          0 0

          :-))))))))

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Stahler     před 14 lety 08.03.2010 23:08 |  
          0 0

          Risteho musím pochválit,patřil k nejlepším hráčům na hřišti,chyběl tomu jen ten gól z brejku ale dát gól Kučerovi není jen tak,patří k nejlepším brankářům ligy a ne náhodou o něj měla Slavie zájem.Riste opravdu bojoval,po faulech na něj jsme měli nějaké trestné kopy,vybojoval i nějaké rohy a auty a rozdal docela dost přesných přihrávek,víc než někteří záložníci a tu hlavičku mu Kučera chytil jen tak tak,o trochu horší gólman by kapituloval.Navíc u prvního gólu má Riste zřejmě asistenci,jestli jsem to z tribuny dobře viděl a myslím si že dvojice Vlček-Naumov by měla pokračovat v dalších zápasech spolu.Podle mého názoru zahráli nejlépe Vlček,Naumov,Hubáček,Lafrance a snad i Janda.Zápas bohužel nevyšel Seneckému a hodně nepřesností předvedli i Krajčík s Trubilou,obvykle hrají lépe,připadali mi nějak nervózní a hlavně Matěj mi přišel navíc zbrklý při centrech.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            venator     před 14 lety 09.03.2010 09:43 |  
            0 0

            Samozřejmě Naumov hrál velmi dobře, jeho mezihra v kombinaci je o třídu lepší než např. Šenkyho (ikdyž ho mám rád tak to prostě drbe) a Naumov 4 z 5 balonu většinou odkopnutých podrží a včera přesně i předával do křídel a bylo z toho dost dobrých útoků.
            Ten break jsme mu přál proměnit (ikdyž i kdyby to dal tak by pro některý z vás byl stejně tragickej),ale tak jednoduché to nebylo jak to vypadalo. Málokdo z vás si uvědomuje co to je lobovat golmana v plnem sprintu a navic Kučera není žádnej nazdárek tzn. dobře mu zmenšil úhel....kdyby šel do kličky tak v takové rychlosti by pravděpodobně skončil v autu. To se můžeme bavit stejně o tom proč Standa promění jednu ze tří a více tutovek. Naumov měl jednu a nedal, no. Kdyby dával každou tak není v SKS.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 11:59 |  
            0 0

            Lafrance teda v žádném případě, za první poločas jsem mu napočítal snad 5 kiksů, byl děsně nejistej,vždy když měl řešit ošemetnější situaci tak mi trnulo, jediny co byla jeho výhoda byly hlavičkové souboje,ale jde na něm poznat že je nezkušený. V druhý puli už se zlepšil

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            EdCable     před 14 lety 09.03.2010 18:28 |  
            0 0

            Kucera chyboval u druheho i tretiho golu, dalsi gol malem dostal po Naumove hlavicce opet jenom diky svemu spatnemu postaveni.

  8. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    martin08     před 14 lety 08.03.2010 20:53 |  
    0 0

    Zajimavej zapas a hlavne zaslouzeny vitezstvi - CB nahodnej gol plus kiks, nam zase darovali 1.gol..
    Jinak osobne bych podrzel Seneckyho - mel zapas blbec, to se stane, a dalsi golmaskou aferu fakt nepotrebujeme. Pri tom golu hlavne byl Cernak uplne sam a mel dostatek casu.. do jisty miry to golmana asi bylo, ale to bych to musel videt jeste vickrat, zpomalne.. pravda je ze sla doprostred brany.. jinak dneska byl z krajich beku "agilnejsi":) Hub, ale obrana zahrala spolehlive. Trappiho se trochu trapi zda se mi, ale Trubila s Grajciarem a Vlcakem zahrali moc dobre. Naumov tragickej, tym ho opet dostal do lozene golove sance a on opet nedal - povest strelce zabijaka opravdu neukazuje, o polocase mel jit Senky, nebo konecne zkusit Ivanovskiho. No a Janda? Sice dal gol, ale prisel k nemu jak slepej k houslim, uz se Stizkovem byl neviditelnej, priste uz snad konecne bude hrat nekdo jiny (i kdyz zraneni mu nepreju - a doufam ze to nejsou ''nase' slavy vazy..) co se tyce toho zakroku, byl opravdu hranicni s cervenou kartou, a kdyby neskoncilo takto asi tolik emoci nevyvola.. hlavne pul minuty asi mel rozhodci vyloucit Starnskeho..
    Jsem zvedavej jestli zase bude ticho po pesine..

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      martin08     před 14 lety 08.03.2010 20:55 |  
      0 0

      posledni myslenka neni dokonecena bo nemam cas:)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      jack09     před 14 lety 08.03.2010 20:57 |  
      0 0

      golmanskou aferu rozjede zitra Spart, uz vidim ty titulky na hlavni strane :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      slimak     před 14 lety 08.03.2010 21:00 |  
      0 0

      naumov tragickej?! to jsi asi koukal na uplne jinej zapas..ja fakt nechapu, proc si na nej tolik lidi zasedla. budme prosim spravedlivější..naumov předvedl vynikajici, aktivni vykon. podrzel balon, mel hlavicky, jednou predvedl prunik po leve strane a byla z toho sance grajciara..nase hra dopredu byla neporovnatelne nebezpecnejsi nez minuly zapas a svoji zasluhu na tom ma i naumov..

      ta nepromenena sance byla samozrejme skoda a melo by se to davat, ale standa takove nepromenil dve..

      jinak, nerikali v Tv jak to vypada s Jandou?

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        slaviator     před 14 lety 08.03.2010 21:13 |  
        0 0

        prej má v háji druhý koleno než to, jak s ním rok a půl marodil...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          bongor     před 14 lety 08.03.2010 21:22 |  
          0 0

          Ty zákroky na naše hráče,které nám ve dvou kolech vyřadily dva lidi z nejlepších už volají po nějaké akci.Nebo tady v té praselize bude nekompromisně vyřazen ze hry každý,kdo něco umí a ti černí pohřebáci to budou ještě nezúčastněně pozorovat.Je to úmysl,nebo jen nebetyčná slepota a přiblblost?

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            slaviator     před 14 lety 08.03.2010 21:29 |  
            0 0

            Spartě chybí tři čtyři hráči a je to důvod, že remizujou s Příbramí. My ty marody pořádně ani nemůžeme nikdy spočítat, jeden se uzdraví a dva přibudou... Jak hlavy (sedmihlavé) saně, jednu jí usekneš a dvě jí narostou. Ale nad tím se nikdo ve Spartu nepozastaví, že máme tolik marodů a hlavně PROČ

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              bongor     před 14 lety 08.03.2010 21:38 |  
              0 0

              Faktem je,že sporta má míň zraněnejch než my,ale stejně je to něco podobnýho,jenom v míň tragický podobe.Rudoši mají přece jen
              těch hráčů o kterých se dá tvrdit,že umí kopanou míň než my a navíc
              ti černí muži je víc hlídají,aby náhodou neslízli kritiku od spartu.
              Výsledkem je 12-4 v náš prospěch v evidenci zraněných/není to výpočet,jenom odhad,ale daleko od pravdy to nebude./

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

                slaviator     před 14 lety 08.03.2010 22:30 |  
                0 0

                ...jeidný štěstí, že žádná manželka našeho hráče není zrovna těhotná a nemá rýmu... :)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Corfe     před 14 lety 08.03.2010 21:43 |  
        0 0

        Tolik lidí si na něj zasedlo prostě a jednoduše proto, že hraje tragicky a dneska tomu nebylo jinak. Tomu, co předvedl dneska říkáš vynikající aktivní výkon? Prakticky celou druhou půli jen vyklusával na polovině soupeře, když jsme odkopli míč z obrany, Naumov se přiblížil k obránci soupeře max. na dva metry, aby se neřeklo, ale napadat soupeře ho ani nenapadlo. Balon opravdu nepodržel, v 70% případů, kdy převzal míč se zastavil a jen čekal, kdy ho o něj soupeř obere, uznávám vyhrál asi 50% hlaviček, které měl. Kopic s Lafrancem skoro všechny, stejně tak trpaslík Trubila, který navíc svou hlavičkou zařídil 2. gól.
        Říkám, že Naumov je to nejhorší, co Slavii za hodně dlouhou dobu potkalo. Jak tenhle "útočník" spálil tutovku, když šel sám na gólmana, o tom ani nemluvím, to bude asi ten jeho instinkt zabijáka. A neříkejte, že Standa taky dvě šance nedal. Sice ne, jenže dal dva jiné góly a další regulérní gól mu neuznali proti Střížkovu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          whip     před 14 lety 08.03.2010 22:00 |  
          0 0

          dneska snad poprve co je Naumov u nas se mi jeho vykon libil. Zaridil 1. gol, vyhraval hlavicky na utocny pulce, jen zazdil ten najezd, to je urcite skoda. Tebou nize zminovanyho Senkyho sme videli minulej tejden a byl hroznej a zaslouzene byl dnes na lavce.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            edenian     před 14 lety 08.03.2010 22:29 |  
            0 0

            Naumov byl dneska prostě solidní, to je bez diskuse.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Stahler     před 14 lety 08.03.2010 23:15 |  
        0 0

        Souhlasím Slimáku,výkon Naumova jsem popsal o pár příspěvků výše,mě se Riste také líbil.Bojovnost,přesné přihrávky,asistence na gól,aktivní pohyb,souboje a pěkná hlavička s kterou měl Kučera plno práce.Škoda že nedal ten brejk ale to se stane i lepším hráčům a ti co na Risteho nadávají a píší že je to nejhorší útočník všech dob asi neviděli hrát třeba Adippeho,Jeffersona,Otočku,Munstera,Černocha,Chlebouna a jistě bych mohl napsat o dalších nekopech...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Corfe     před 14 lety 09.03.2010 13:10 |  
          0 0

          Tak kromě Adippeho jsem je viděl hrát všechny, takže můžu srovnávat. Je nefér srovnávat hrotového útočníka Naumova se záložníky Jeffersonem a Otočkou nebo stoperem Chlebounem. Nebyla jejich vina, že je trenéři dávali do útoku.
          Ale to HLAVNÍ. Pravděpodobně ani všichni tito hráči dohromady (kromě Adippeho, u něj opravdu nevím) nestáli tolik co Naumov. Všichni přišli za hubičku, kopli si pár minut a zase odešli. Na rozdíl od "střelce" Naumova.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            Stahler     před 14 lety 10.03.2010 00:19 |  
            0 0

            Corfe,třeba Chleboun hrál v útoku i po odchodu ze Slavie,až pak z něj v Hradci udělali stopera.Adippe stál co jsem slyšel 12 milionů v době kdy to bylo asi jako dnešních 14 nebo i víc milionů,nechce se mi to teď přepočítávat ale drahý co jsem slyšel byl dost.Otočka s Jeffersonem byli především útočníci,Otočku jsem navíc vídal hrát i za béčko a nepamatuji si že by ho v áčku nebo béčku cpali do zálohy,možná někdy z nouze.Ten kluk nebyl zadarmo a horko těžko jsme se ho zbavovali.Navíc Naumov stál 7 mega a není tak starý aby se ještě nedal někdy prodat a navíc pár gólů dal,a ten ve Valencii přinesl bod v evropském poháru a za ten UEFA dává něco přes milion tak to si klidně z ceny Naumova odečti,tím se trochu splatil a navíc dal tři ligové góly a připsal si asi čtyři asistence.Z ostatních útočníků nemá nikdo o moc lepší bilanci,Šenkeřík dal sice v lize góly čtyři ale nebýt toho hattricku tak je to bída.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              tantalos     před 14 lety 10.03.2010 10:31 |  
              0 0

              Chleboun byl kupovaný jako stoper a do útoku ho dávali proto, že jsme žádného koncového hráče vyšší postavy neměli a Chlebounovi to tam několikrát spadlo. Slavia ho brala jako jednoho z nejnadějnějších dorosteneckých reprezentantů, ale určitě ne jako koncového hráče..
              To, že ho pár rádobyexpertů odepisovalo poté, co ve Slavii odehrál všeho všudy v lize dohromady necelou půlhodinu ( http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?hrac=3003965) , byl projev nekritických antipatií, dokonce bych řekl, nenávisti.
              Jinak kdybych měl dnes rozmýšlet, jestli postavím do středu naší obrany teď už 24 nebo 25letého Chlebouna nebo 20letého Lafrance, dost bych váhal.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      urs (přítel SN)     před 14 lety 08.03.2010 21:35 |  
      0 0

      golmanskou aferu uz rozjeli na idnesu tušim, kdy dali seňovi už v titulku pěkně na prdel :-!
      myslim si, že to nebyly až takový kiksy.., ten první to byla střela jako z jiný planety - takle už to ten kluk nikdy netrefí, to bych brankáři nepřipisoval a ten druhej? když teď na to koukam ze záznamu, tak je to jak sem si myslel.., chyba Kevina, kterej nedohrál souboj do konce a nechal útočníka vystřelit.. u Seneckýho škoda, podle mě den blbec, nic víc :-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Ravik     před 14 lety 08.03.2010 22:48 |  
        0 0

        vidim to podobně! první střela plavala, druhy nedůslednost obránců, i kdyz v náruči to měl. Ale jsem rád že ho máme. Daleko větší chybu udělal myslim Kučera při hlavičce Trubili a pak ještě před třetím golem, kdy ten centr prostě musel mít.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          slaviator     před 14 lety 09.03.2010 00:19 |  
          0 0

          Ta hlavička Trubily, Kučera blbě stál, takhle to mít asi těžko mohl... ale zase kdo v těhle situacích stojí na čáře a očekává podobnej lob hlavičkou? :)

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            venator     před 14 lety 09.03.2010 09:39 |  
            0 0

            No jasně, to není chyba golmana proboha když je odvrácenej roh na velké vápno tak nemůže být na lajně,protože je pravděpodobná střela zpátky na bránu a na lajně by ji neměl šanci chytit...tohle bylo výborné řešení Trubily. A ten centr při golu Vlčáka na 3:2 taky není jeho chyba, centr od Grajciara (mimochodem stejně jako pas za obranu při solu Naumova) byl vynikajici na zadni tyč, tam to musí odehrat obranci to golman nemuze stihnout krom asi 3 na světě:)

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              urs (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 11:54 |  
              0 0

              správně, od Vitaliho výborně vyřešeno (i efektně bo tam hodil rybičku jak se do toho celej položil, heh.. nejen na efekt, ale i efektivně), ale podle mě mu zápas moc nevyšel pozičně, kdy porád lítal jako utrženej z řetězu a ta levá záložka mu nic moc neříkala i když pár dobrejch momentů tam měl + je dobře, že všechno řeší v rychlosti.. doufám ale, že se to s přibývajícími zápasy zlepší a trošku se vyklidní co se protoru týká :-)
              fyzicky na to má běhat všude, ale přeci jen by měl ctít tu lajnu o trochu víc ;)

              urs

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              slaviator     před 14 lety 09.03.2010 12:02 |  
              0 0

              Tak ten centr... to bylo fakt o zlomku vteřiny, zda by to měl či neměl... Ale ten Jandův gól jeho chyba rozhodně nebyla

  9. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    Lukavo     před 14 lety 08.03.2010 21:25 |  
    0 0

    Ani za jeden gól se na Seneckýho nezlobím. Při obou balón hodně zaplaval. Stejně tak dopadl Kučera, při centru Grajciara na třetí flastr od Standy. Vyběhl dobře, ale ta mičuda si řekla, že prostě nepude dolu, tak jak je zvykem. Více mě štve ten nedůraz, při obou situacích. Při prvním se tam ten jihočech úplně bál, jak tam byl sám a tak do toho plácnul a je z něho aspirant na gól roku. A při druhým Lafrance odblokuje útočníka a přiběhnuvší záložka (myslím, že to byl Grajciar) má balon na noze a daruje ho okamžitě zpět.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      Kocour_mike     před 14 lety 08.03.2010 21:41 |  
      0 0

      Byl to Grco a ten gól je jednoznačně jeho, Ondráškovi ten balon zastavil a pokračoval dál, jako kdyby chtěl hrát patičkou pryč, což mu nevyšlo. Jinak Lafrance s přehledem, na to, jakej je zajíc. Krajčík se mi moc nelíbil, Kopic to střídal - měl velmi slušné okamžiky, ale někdy jsem zas trnul. Hub výborně (ten hoch se ještě naučí centrovat). Senecký těžko hodnotit, ale tragedii bych z toho nedělal, při prvním v trajektorii míče přeběhl myslím asi zase Grco a z jednoho záběru to dokonce vypadalo na teč, každopádně od toho okamžiku balon zaplaval cca o 1m vlevo. Záloha - Trubila místy geniální, místy strašně splašenej, ale o levýho záložníka nemám strach, Trapíno nic moc (proč nehraje Ragued, nevím, myslím že defenzivu má o něco lepší a střílet neumějí oba), Janda napadal, ale na kreativní zálohu to není, Grco napravil přihrávkama, to co zpackal vzadu, velmi dobře a roste. Vlček bez diskuze dneska asi nejlepší, pohyb, důraz, bohužel občas klasická splašenka, ale myslím, že to bude zas ten starej Standa. Naumov důraznej, ale osobně mi k srdci nepřirostl, zkusil bych Ivanovskiho. Míňa podobně jako Trubila - slalom mezi hráčema ČB geniální, ale občas je splašenej, Ivanovskiho a Šenkyho těžko hodnotit, byli moc krátce. Nicméně, a to závěrem, hodnoceno pouze od počítače, po několikerém shlédnutí některých okamžiků, Eden jsem nestíhal. Jinak ČB měli dohrávat už první poločas o devíti a jesli se Jandysovi s tím kolenem stalo něco vážnějšího, tak už je to na žalobu. Když tohleto liga nezačne trestat, nevím, kde skončíme.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        bongor     před 14 lety 08.03.2010 21:59 |  
        0 0

        Hlavně,že se vyhlašovalo,jak tvrdě bude disciplinárka hlídat nefér hru.
        To bylo řečí a aféra kolem výskoku a doteku loktem ,že to vypadalo,že každej zápas dohrajou tak 3-4 hráči.A najednou ticho po pěšině.
        Jen si kopněte hoši,Slávka má ještě pár zdravých,tak si poslužte.
        To vážně nemáme v mužstvu nikoho,kdo by tyhlety likvidační zákroky pořádně potrestal?
        Až bude ligu za Slavii hrát půl béčka,tak zřejmě zase disciplinárka zpřísní a s vážnou tváří bude vyhlašovat boj proti nečisté hře.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Kocour_mike     před 14 lety 08.03.2010 22:07 |  
          0 0

          Kopic vypadá, že si nenechá srát na hlavu a docela se těším třeba na duely Kopic - Řepka, nicméně si nemyslím, že mstít tyhle zákroky by měl někdo z mužstva. To je fakt na disciplinárku. A neviděl bych to jako hon na Slavii, ten problém je tu obecně, počkal bych, až bude hrát třeba Ostrava s Bohemkou (a jedno kterou) - bude to to samý. U těch slabších mužstev je to prostě tak - když nestíháš, tak přeruš. A jedno za jakou cenu. Důraz a nasazení si bohužel představuje každý jinak - někde jsou to zákroky na vidle, někde je to tvrdá hra tělem - jak dneska Míňa do Otepky - ten snad pět vteřin ved míč, najednou něco přiletělo a než se "pan fotbalista" nadál, tak si to čtyři naši štrádovali na branku ... Červenobílí, to se mi líbí ...

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            edenian     před 14 lety 08.03.2010 22:28 |  
            0 0

            No musim říct, že Černý mě dneska překvapil tvrdostí, dycky se mi zdá, že ho jednoduše přetlačej když na něj nemaj, ale dneska *****

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            Viking     před 14 lety 08.03.2010 22:52 |  
            0 0

            Červenobílí, to se mi líbí... Ad nová šála?:-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        urs (přítel SN)     před 14 lety 08.03.2010 23:57 |  
        0 0

        mě přijde, že ten Kopic zas tak dobrej neni :-( má postavu, to jo, ale fotbalově to teda zatim neni v klajdu, oba zápasy se mi nelíbil.. raději vomajdu ke kevinovi, ten rozhodně kopice předčil..

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        urs (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 11:56 |  
        0 0

        nesouhlasím..
        Grco jen hasil za ostatní.., v první řadě to bylo Kevina, kterej parádně odstavil hráče, ale měl to ještě DOHRÁT a ne si myslet, že je to hotový a nemůže se nic stát..

        urs

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Kocour_mike     před 14 lety 09.03.2010 12:11 |  
          0 0

          Nevím, z mého pohledu Lafrance odstavil hráče tělem dobře, ale Grco místo aby prostě napral míč pryč, tak se pokoušel něco vymyslet a nevyšlo to. A tím, jak tam vletěl, tak zablokoval Lafrance, který se už nestihl ke Grcem parádně zastavenému míči vrátit. Každopádně to vypadalo trochu jako pokus o kličku Zidanovku, ale bez kličky - jak kdysi na ČT2 - Proveďte průlet :-) Ale vyhrálo se a zápas to byl velmi dobrej (škoda, že jsem neviděl Ostravu, jinak asi nejlepší z kola).

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            urs (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 15:00 |  
            0 0

            grco tma byl pozdě a navíc tam měl hasit někdo uplne jinej a ne pravej halv.. Kevin ten souboj nedohrál, za tim si stojim, pořád na to koukam ze záznamu a udělal jen půlku práce :) doufám že mu KJ domluví.. byla to nedůslednost v obranné hře v naší šestnáctce..

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              urs (přítel SN)     před 14 lety 10.03.2010 00:03 |  
              0 0

              něco na tom bude, ale ve vápně se přeci nemůžeš spoléhat na výpomoc ať už odkuďkoli.., nejlepší řešení je udělat to všecko sám a pořádně :) ale ot je jedno - jaxi napsal, vyhrálo se a to je hlavní, chyby se rozeberou v klidu po utkání a příště už třebas nebudem trnou proč je tam ten Kevin na všecko úpně sám a bez odpovídajícího zajištění (na druhous tranu je to pro něj škola jako hrom :-D)

              urs

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

                Kocour_mike     před 14 lety 10.03.2010 19:30 |  
                0 0

                Tak teď jsem to ještě jednou zkouknul a je to tak napůl - Lafrance blokoval tělem před vápnem a další hráči dobíhali, ale hráč se dostal za něj, pak už by to s ohledem na Kevinovy parametry asi zavánělo penaltou (musel by se pokusit o skluz, nebo Ondráška chytit). Grco dobíhal, napřáhl, ale míč se při odkopu zastavil o špičku Ondráškovy kopačky a Grco přeběhl. Takže Lafrance nedostatek zkušenosti a Grco smůla plus se možná před tím o fous déle rozhodoval, co udělat a ta chvilka stačila. Pravda je, že záloha by měla obranu v tomhle případě asi doplňovat, nebo tam měl být v první řadě Krajčík (šlo to z jeho strany a Lafrance šel na stopera na můj vkus poměrně dost zleva). Příště věřím, že se to už nestane a ten kluk bude dobrej, je mladej a má kam růst. A nějak mi nevychází tip na Tepláky s Plzní, budem jim muset dát v sobotu nášup, aby to bylo pořád o šest. Od Pilsnerů jsem teda čekal víc.

  10. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    Viking     před 14 lety 08.03.2010 22:42 |  
    0 0

    Jinak nesdílím všeobecné nadšení z Lafranceho - jeden výborný zákrok střídá jiný příšerný.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      PetCC     před 14 lety 08.03.2010 23:16 |  
      0 0

      Pokud bych ho měl hodnotit samostatně, tak to bylo opravdu jednou velmi dobře, podruhé nic moc. Jenže problém byl, že byl často sám na celé pravé straně (Krajčík nikde, žádný záložník taky nepomohl) a musel tak řešit hodně složité situace. Podle mě má dobrou perspektivu, musí ale nejdřív nasbírat zkušenosti. A určitě můžeme čekat, že občas nějakou chybu udělá.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      slimak     před 14 lety 09.03.2010 08:55 |  
      0 0

      já osobně se také divim nadseni z jeho vcerejsího vykonu. Videl jsem ho predtim 3x a vzdycky se mi libil, vcera bohuzel uz tolik ne..obcas mu chybel důraz (nechtel zbytecne faulovat) a rychlost, nejistych zakroku bylo na slavii az dost...take je ale pravda to, co rika kolega pode mnou, ze na tu pravou stranu byl dost casto sam...
      nic to ovsem nemeni na tom, ze je velice talentovany a na to kolik mu je a ze hral jenom druhou ligu to je vynikajici a ten kluk má budoucnost...

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        urs (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 12:01 |  
        0 0

        jes, ale chce to stmelit celou obranu, aby když to jeden podělá, druhej mu pomohl.. podle mě ale neni chyba tak úplně v obranný čtyřce, ale v záloze, kde se hlavně teda defenzivní záložník ale i kraje když je potřeba, nijak nepřetrhli.. :-! nechi tím nijak zatracovat Trapína, ale u mě vede jednoznačně ve hře dozadu Ragued.. škoda jen, že je taková kláda - doufam, že je to jedinej důvod proč nehrál :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      tantalos     před 14 lety 10.03.2010 10:14 |  
      0 0

      Z Kevina nadšený nejsem, ale líbí se mi jako vysoký silový hráč s dobrou hlavou. Při jeho věku je perspektiva, že se rozkouká a půjde nahoru, a tak bych mu dal šanci už s ohledem na to, že Zieris ani Čmoud nevypadají o moc líp.
      Zatím se mi zdá, že jeho nejslabší stránkou je nedostatek sebejistoty, a to je věc, která odejde sama, když bude cítit, že má důvěru.
      Trapp je pracovitý hráč, ale zmatkuje, je netaktický, ze snahy, kterou mu nemůže nikdo upírat, se dopouští zbytečných chyb.
      Ragued je vyzrálejší, fotbalově o třídu lepší, jenomže zřejmě mu chybí trénovanost, neboť v létě radši cestoval po Africe, než aby běham na běžkách.

  11. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    Viking     před 14 lety 08.03.2010 22:46 |  
    0 0

    Senecký 4 - Krajčík 5, Kopic 6, Lafrance 5, Hubáček 8 - Grajciar 6, Trapp 6, Janda 5, Trubila 5 - Vlček 7, Naumov 6

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 12:42 |  
      0 0

      Senecký x (oba goly sem mel asi kilometr daleko) - Krajčík 3, Kopic 5, Lafrance 6, Hubáček x ( moc sem ho nevidel ) - Grajciar 5, Trapp 4, Janda 5, Trubila 6 - Vlček 7, Naumov 6

  12. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    jiras     před 14 lety 08.03.2010 22:57 |  
    0 0

    Trochu mě mrzí, že Jarolím nepodržel před novináři Seneckého. První gól řekněme napůl jeho, druhej chyba, to se stává. Ale KJ měl jasně říct, že se to stává, že by se to řešilo při opakovanejch chybách. Teď budou mít novináři kecy a naše jednička nebude mít klid minimálně do příštího zápasu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      EdCable     před 14 lety 08.03.2010 23:07 |  
      0 0

      „Pro nás jsou dnes důležité tři body, vítězství mohlo být ale přesvědčivější. Štefan Senecký si dnes sice vybral slabší chvilku, ale je důležité, že jsme zápas vyhráli. V minulém zápase zachytal výborně, na Bohemians nám zachránil vítězství,“
      Tak ja nevim, me prijde, ze ho docela podrzel

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        DrFe1     před 14 lety 08.03.2010 23:09 |  
        0 0

        "Kdo bude chytat příště? Máme tady další dva gólmany, nechte se překvapit," podotkl slávistický kouč.


        Tak tohle je zbytečná podpásovka.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        jiras     před 14 lety 08.03.2010 23:28 |  
        0 0

        Myslim právě ten druhej zde uvedenej. Novináři zase pořádají hon a my jim to zbytečně ulehčujeme. On už přenos byl zajímavej s těmi neustálými záběry Vaniaka a Čapoun to zazdil už úplně otázkou na toho druhého ve studiu, prý jestli si myslí, že o poločase vystřídáme gólmana...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          slaviator     před 14 lety 09.03.2010 00:22 |  
          0 0

          To nevíš, že když se vede ve fotbale 3:2 po poločase, tak se střídaj brankáři? :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      DrFe1     před 14 lety 08.03.2010 23:08 |  
      0 0

      Z těch Jarolímovejch keců to vypadá jakože bude příště chytat Vaniak nebo dokonce Hanuš. Nechápu proč ty gólmany tak sráží namísto, aby je podržel. Samo o sobě je to nápor na psychiku a on si ještě přisadí :-o

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        PetCC     před 14 lety 08.03.2010 23:18 |  
        0 0

        Tak nevím, ale mě přišlo, že Jarolím o nějaké změně vůbec neuvažoval a ty otázky mu přišli naivní.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        jiras     před 14 lety 08.03.2010 23:31 |  
        0 0

        Hanuš je na hostování v Hlučíně, zase nemusíme tu kritiku Jarolíma přehánět...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          DrFe1     před 14 lety 09.03.2010 00:17 |  
          0 0

          Tak to je fakt, tak bude chytat Berkovec :-o Vážně nevím proč není trochu loajálnější k brankáři, kterému dalk důvěru být jedničkou. Na jaře takhle "zaříznul" Vaňouse po jedné chybě, bojím se jestli teď nedojde i na Seneckýho.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            quelhar (admin)     před 14 lety 09.03.2010 08:13 |  
            0 0

            Jarolim malokdy rekne natvrdo, kdo bude hrat pristi zapas a jen pridava mlhu. Dulezite neni, co rekne do novin, ale co rekne primo Stefanu Seneckemu.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              venator     před 14 lety 09.03.2010 09:52 |  
              0 0

              Je to jednoduchý KJ nemá empatii natož aby to byl trenér-psycholog,pak pouští takové podpásovky,které ničemu nepomůžou

  13. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.03.2010 23:38 |  
    0 0

    Mně se moc líbila první půle. Ta druhá, to už byl špatný fotbal, málo pohybu.
    Z hráčů bych vyzdvihl Trubilu, Grajciara a Míňu s Hubáčkem.
    Ta zima byla fakt hrozná, oproti svému zvyku jsem vynechal pivo a dal si 2x čaj :-).

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      DrFe1     před 14 lety 09.03.2010 00:49 |  
      0 0

      Já se jdu podívat ještě jednou, na ČT 4 právě začíná záznam :-)

  14. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    venator     před 14 lety 09.03.2010 10:02 |  
    0 0

    Senecký - doufám,že ho KJ podrží,protože další bordel s brankáři už snad KJ nezopakuje snad viděl na podzim k čemu to vedlo. První gol nevím asi zaplaval, třeba letěl na tribunu a pak se "zalomil" pod břevno a Senecky už ho nestihnul vytáhnout, nevím neviděl jsem tv přenos,ale tak to vypadalo na stadionu. Druhý gol asi mohl mít,ale pozor bylo to ze 2-3kroků po zemi! Stejný podíl na golu ma obrana...jednak nedůraz LaFrance (dobře nechtěl faulovat bylo to v pokutovem uzemi) a někoho druhého (Kopice nebo Trappa?) kdo mohl míč odkopnout.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      DrFe1     před 14 lety 09.03.2010 10:22 |  
      0 0

      Taky doufám. Já bych ocenil, že Senecký v druhý půli neudělal žádnou chybu, přestože se ta první půle musela na jeho sebevědomí hodně podpepsat. Je fakt že Budějovice toho už moc nepředvedly, ale i tak je pozitivní že to zvládnul.
      U druhého gólu byl Grajciar a má na tom zhruba stejný podíl jako Lafrance. Měl to ukopnout do autu

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        lassiter     před 14 lety 09.03.2010 10:29 |  
        0 0

        no tak vzhledem k tomu, že v druhý půli ho nejvíc ohrožoval lafrance svými přihrávkami domů, zas tolik co oceňovat neni :-) na druhou stranu konečně brankář, u kterýho se člověk nemusí bát, když mu jde míč na nohu

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      lassiter     před 14 lety 09.03.2010 10:25 |  
      0 0

      Myslim, že mohl a měl mít oba dva, první nijak výrazně neplaval a druhej nebyl ze dvou kroků. Ale KJ ho určitě doufám snad nevyndá :-)

      Každopádně jak to tak čtu, tak ten zápas každej vidí uplně jinak, což je zajímavý. Dokonce i redaktor deníku sport, který výkon Petra Jandy ohodnotil známkou 8 a dal ho do sestavy kola.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        quelhar (admin)     před 14 lety 09.03.2010 13:17 |  
        0 0

        Urcite doufam snad :o)))

        Osmicka pro Jandu me taky prekvapila, ja bych mu dal asi sedmicku, stejne jako Grajciarovi a Trubilovi - pro oba podle me naprosto zaslouzena. Spis nechapu, co dela v sestave kola Zofcak, ktery (stejne jako cela Sparta) hral naprosto zoufale. Asi na to proste staci dat gol z penalty Kladnu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          lassiter     před 14 lety 09.03.2010 13:58 |  
          0 0

          pravda no, asi tam místo něj měla být jeho manželka

  15. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 11:10 |  
    0 0

    Mozna nekoho prekvapim, ale mne se zapas libil. Tohle tesne vitezstvi je proste uplne jine nez se strizkovem. Cely zapas jsme kontrolovali hru, goly budejovic byly vicemene z niceho, zatimco my meli plno dalsich sanci, bylo to docela zive, durazne, po vyrovnani se tym vzdy dal dohromady a pritlacil soupere, zaver jsme si pohlidali. Konecne jsme hrali s utokem, standa, ale prekvapive i Naumov (hlavne v prvni puli) hrali velmi slusne, Grajciar je jasny reziser hry, ostatni zaloznici ho solidne doplnovali, ve druhe puli mel pekny akce Cerny. Obrana asi neni uplne idealni, ale vcera to nebyl pruser, uvidime, jak bude stacit na silnejsi soupere. Prijde mi, ze stoperi hrajou dost daleko od sebe. Seneckymu se zapas nepovedl, doufam, ze ho KJ neKJovsky podrzi, aby se neopakovala chyba ze zacatku podzimu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      Viking     před 14 lety 09.03.2010 11:35 |  
      0 0

      Ta obrana smrdí jako cyp, tohle stačit na Teplice a ostatní nebude... Dopředu OK, zdá se mi že hrajeme víc přímočařeji než na podzim a je to ku prospěchu věci.

      Největší srandu jsem měl včera z Kučery, pokaždé když Budějovice srovnaly tak začal okamžitě odkopávat balon od brány dvě minuty.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        mirecek1111     před 14 lety 09.03.2010 12:08 |  
        0 0

        tak dostali jsme takové divné dva goly, a chyba se stala zřejmě jen při tom prvním. Já bych neřekl, že by obrana byla takový problém. To se ale samozřejmě uvidí v následujících zápasech, jak na tom v defenzivě jsme.

        No jinak to asi od některých schytám, protože některým hodnocením se skutečně nestačím divit. Prvně bych chtěl upozornit na to, že to že tady už v celku pravidelně určité hráče kritizuju vůbec neznamená, že proti nim osobně něco mám, vždycky vycházím čistě z výkonů na hřišti.
        A nezlobte se na mě ale Trubila a Naumov, to byla včera znova jedna velká katastrofa.

        Začnu Naumovem. Opravdu se nestačím divit jeho chválám. Jako uvědomte si, že jsme klub který má nějaké ambice, a jestli to hráč dopracuje z naprosto šílených výkonů k tomu, že začne aspon většinou navíc pro nikoho vyhrávat hlavičky a vy si najednou lebedíte, tak to opravu nevím.. Naumov neměl včera pro naši Slavii přínost opět zcela žádný. Mluvit o tom, že připravil branku pro Standu je směšné, podívejte se na opakování té akce. Vyhrával nějaké počet hlaviček v útoku ale co z toho bylo? dvakrát vypalil Grajciar, jinak nic.
        A ten jeho samostatný nájez to je kapitola sama pro sebe. Jako dobrý útočník by měl tohle nemilosrdně trestat, ale uznávám, že sem tam se to nepovede. Hráč chce třeba na jisotu vystřelit k tyči a prostě se ukopne a utne to. Nebo chce parádičkou lobovat a zase to třeba přepískne s razancí a míč přeletí branku. Nebo prostě vypumí do šibenice a jde to nad. Všechno se někdy stane, ale to co předvedl Naumov. K samostatnému nájezdu se postaví tak, že doběhne na metr před brankáře a vypumí mu to do hrudníku. Existuje vůbec šílenější případ naprosto zadrbané šance? Já už opravdu začínám pochybovat že on vůbec někdy nějaký kanonýr vůbec byl, protože ted nemá střelce v krvi ani omylem.
        A proti Standovi to včera bylo jako den a noc.

        A Trubila. Jako jestli se vám nelibí Belaid a spol protože se na hřišti ani nepohybují a pak tam vidíte nějakého splašeného šílence v našem dresu a přijde vám tak, že byl jeden z nejlepších.. Já seděl ve třetí řadě u jeho lajny ve druhém poločase a za to co tam předváděl, bych mu teda pěkně vyčinil. Možná se pohybem dobře uvolnoval a tak mohl dostávat přihrávky ale co s něma udělal? Každý míč co měl na kopačce ztratil, uplně každý balon mu po pár sekundát ti neštastníci z budějovic sebrali a několikrát běželi do rychlého protiúoku. Jako tohle se nám v těžších zápasech už vymstí.
        Já nevím, možná že Naumov skutečně dobrý útočník býval a to co předvádí ve Slavii je i pro něj taková osobní tragedie ale Trubila je naprosto průměrný hráč, který se k nám dostal naprostým omylem a jestli bude dál nastupovat tak se nám to už skutečně vymstí. Doufám jen, že se dá rychle do kupy mladý Koreš.

        Jinak doufám, že pan trenér nebude vymýšlet kraviny a na postu brankáře se nic měnit nebude. Začátek konce letošní sezony nastal po nesmyslém vyřazení Martina ze sestavy po zápase s MB. Navíc za tu branku tenkrát mohl ze 70% Vomáčka.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 12:51 |  
          0 0

          No neco na tom je, co rikas, ale nemuzu zcela souhlasit. Ano, je pravda, ze Naumov nepredvedl nic moc, spis vzhledem k jeho predchozim vykonum to byl ale posun - byl konecne aspon v prvni puli aktivni, neztracel balony a byl na hristi citit...jasne, ze je to minimum, co po utocnikovi pozadovat... na podzim byl problem v tom, ze utocnici nezahrali ani to.. Ze zazdil sanci, no.. ja jsem si dosud nevsiml, ze by to byl typ kanonyra, jak tvrdi jini..:-).

          Trubila hraje jiste prumer (ostatne jako plno dalsich nasich hracu). Jeho problem jsou osobni souboje, casto se nechava odstrcit a ztraci mice. Jeho prednosti je presing, start na balon, diky tomu je na hristi uzitecny. Konecne jeho pozice hrace, kterej ceka na odrazeny balony z vapna, se taky vyplatila.. pri golu to nebylo poprve, co byl u odrazenyho mice prvni. Takze ani tragedie, ani super vykon, ma silny i slaby stranky, samozrejme se musi zlepsovat.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Viking     před 14 lety 09.03.2010 13:04 |  
          0 0

          Obrana problém byl - hned několikrát se dostal balon k našemu vápnu a tam se odehrával souboj jeden na jednoho, žádné zajišťování, stopeři dvacet metrů od sebe. Krajčík dozadu neexistoval. A to i při jednoduchých odkopech Budějovic, najednou balon všechny přelétl a člověk musel trnout, jak to Lafrance vyřeší.

          Trubila hrál slušně první půlku. Druhou ale úplně odešel, prohrál navíc každý osobní souboj. A ta jeho patička v 89. minutě na půlce, za to bych ho snad příště nepostavil.

          Všechny tyhle věci lepší soupeř potrestá!

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            mirecek1111     před 14 lety 09.03.2010 14:06 |  
            0 0

            Tak já se měl přesněji vyjádřit. Nemluvil jsme o obraně jako celek ale o stoperech. Máš pravdu že hráli nějak divně daleko od sebe. Ted jsme se zrovna na to díval v televizi ale jinak.. Jako každý branka ve fotbale se dá rozebrat jako něčí chyba. Mě přijde, že máme na toho našeho nového jak někdo trefně zmínal airfrance zbytečně přísné měřítko. Jako kdybychom za každou cenu chtěli najít důvody proč by se tu neměl prosadit. Na to že je nový, že je mu 20cet, že hraje prvně ligu mi prostě nepřije, že by to v těch dvou zápasech bylo tak špatné. Mám z něj prostě trošku jiný pocit, než když vidím jak hraje Trubila nebo třeba jak hrál Cissé.
            Já nevím jestli se ve Slavii dlouhodobě prosadí, to napoví další zápasy ale rozhodně na ligu má.

            A u kritiky Trubily vycházím hlavně z toho druhého poločasu, v prvním jsem ho moc nepozoroval a když se ted dívám na záznam a třeba na tu hlavičku tak možná i rozumím proč některým přijde, že to nebylo tak špatné ale jak říkám. Mě přišlo, že tam jenom běhal jak splašený a povětšinou každý kontak s míčem skončil ztrátou balonu a někdy žel i rychlým protiútokem soupeře. A jen se ptám jak by to dopadlo kdyby to nebylyo zrovna Budějovice. Prostě se mi ten kluk nezdá.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 13:21 |  
          0 0

          Jako já s tebou vesměs souhlasím, jenom si myslím, že si prostě neuvědomuješ realitu - tu fotbalovou, konkrétně českou a ještě konkrétněji tu Slávistickou. U nás v lize prostě nejsou útočníci. A když jo, tak jsou to mladý kluci - Vydra nebo Pekhart - který mají potenciál ale stojí na Slavii hodně. Vzhledem k tomu, že Slavia koupila v létě Hlouška nemůže si dovolit koupit další půlrok dalšího hráče za podobnou sumu. I když se to všem může zdát jako ten nejlepší, nejkoncepčnější krok a dobrá investice. Ale zaprvé ty peníze prostě nejsou a za druhé je to pořád riziko. Podívej se třeba na Hlouška, může se mu stát to co Jandovi.

          Další cesta je v podobě Ivanosvkiho ale třeba i v případě Džeka, je vidět, že tyhle kluci se musí "aklimatizovat". Skoutingové oddělení má za sebou první půlrok. No a do tý doby prostě ty útočníky musíš někde vzít. Naumov se na žižkově jevil jako vhodný nákup. Už aklimatizovaný a 10 branek. Další faktorem je co KJ předváděl na podzim s celým mužstvem. Neustále točení hráčů i útočníků, všichni v prdeli z Tiraspolu atd.

          Včerejší první půle od Naumova dobrá, takhle může hrát a Slavii to bude přinášet ovoce dokud nebudou peníze na někoho lepšího (buď maldýho z ligy nebo ze zahraničí). Měl dvě dobré šance hlavou. Vyhrával souboje v poli, zapojil se do kombinace. V prvním gólu měl samozřejmě prsty i kdyby to byla sebevětší haluz, prostě tam byl a to mnohdy stačí. Vhodný do kombinace s útočníkem typu Vlčáka. V druhý půli odešel dá se říct stejně jako celej tým. Hra útočníku prostě závisí na hře celého mužstva, pokud mužstvo šlape a cpe se dopředu, těží z toho útočníci. Navíc hra v druhé půli více vyhovuje typu Vlčka, brejky, rychlé náběhy za obranu. Být tam Ivanovski, tak podle mě ještě ňákej gól přidáme.

          No a ta jeho šance? Hrál si někdy fotbal? To je prostě úplně normální po celém světě, kromě pár top útočníků, který to promění s více jak 50% úspěšností. Jeno malej rozbor: balon dopadl na hranici velkého vápna, Riste si to stehnem zpracoval, v tu chvíli už se nacházel pře malým vápnem kde vybíhal golman. Riste měl dvě správné možnosti jak tuhle situaci vyřešit. Buď vystřelit levačkou hned po tom zpracování (to znamená v plném běhu a slabší nohou). to by zvládl s šancí na úspěch tak Roony atd. Druhou možností bylo obejít Kučeru a zasunout pohodlně do prázdné branky ale hrozilo, že by mu Kučera skočil pod nohy a balon získal. Riste se rozhodl pro tu nemastnou neslanou verzi - tedy až dostal balon pod kontrolu zkusil prostřelit Kučeru zblízka s tím, že s tim balonem se pak může dít cokoliv ale těžko ho Kučera chytí tak aby ho měl pod kontrolou. Balon se tak odrazil ke Grajciarovi či komu, kterýho mohl uklidit do branky a pak vlastně i Krajčík. No a pak tu byl prostě ještě dobrej golman, o tom není pochyb. Stejnou šanci nedal i Vlček v druhém poločase.
          Já nechci Risteho omlouvat ale myslím si, že za první půli mu minimálně křivdíš a hlavně po něm asi chceš něco na co prostě útočníci v naší lize nemaj.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

            bongor     před 14 lety 09.03.2010 14:33 |  
            0 0

            To se zase vracím k Arsenalu a sedmi tutovkám Bendtnera.nedal ani jednu,ale lidi ho podpořili obrovským potleskem.Ono na tom hrotu se všechno musí udělat dvojnásobně rychleji,než na jiném postu a z toho pramení spousta nevyužitých"jasných"šancí.Ale spíš mluvím o Standovi,ten Naumov se mi zatím vůbec nelíbí.Na Žižkově válel,prostě mu asi sedělo,že byl za hvězdu.Ale podívejte se třeba na toho Keriče,to byl vloni ďábel a letos ztratil úplně glanc,já vím,že si Karl rve vlasy,že ho neprodal,dokud byl čas.Jinak se trochu smráká kolem koštěte,audit odhalil pěkný malý domů a vyhazování svazových financí z okna.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

              Wommi     před 14 lety 09.03.2010 15:15 |  
              0 0

              keric nepatri liberci, uz jsem to tu parkrat zminoval

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          bongor     před 14 lety 09.03.2010 14:39 |  
          0 0

          No ten Trubka,to je zatím plašan se vším všudy,ale neřek bych,že není použitelnej.My vůbec máme teď spoustu hráčů ani moc dobrých,ani moc špatných,je to takové nečitelné klubko.Občas někdo trochu vynikne a příště to o to víc zmrší/viz Senecký/.Ti stabilně dobří už odešli a běda jak někdo trochu vynikne,půjde taky za lepším.To je holt jako s celou naší republikou,ti kdo vyniknou v čemkoliv,tak koukají vypadnout ven.A bude hůř.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 11:46 |  
      0 0

      Musím se připomenout, že ty Grajciarovi režisérské schopnosti jsem mu předvídal. Jen je otázkou jestli hrát takhle - tedy Grajciar jakože vpravo ale přitom ve středu, Janda pod útočníkama a Krajčík celou volnou lajnu. Problém je totiž v tom, že Krajčík už se nestíhá vracet. Možná by nebylo špatný, kdyby Grajciar hrál klasicky ve středu a napravo Janda, Černý, Kysela, Šenkeřík nebo Ivanovski pomáhali Krajčíkovi. Možná by jsme ale přišli o tu "nečitelnost", kterou falešné křídlo v podobě Krajčíka přináší..

      Jinak Míňa na můj vkus ztrácel dost míčů, stejně jako v druhé půli Trubila, tomu Karel zase dá, za ten brejk co založil asi v 89 minutě ;-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 12:28 |  
        0 0

        tezko rict, esli by to grajciarovi ze stredu slo. On toho stredniho kreativniho zaloznika umi skutecne malokdo.. zatimco i jinde tihle tvorivy hraci hrajou ze strany. kazdopadne ocenuju, ze umi strilet, centrovat, ale i dat finalni prihravku standovi mezi obrance. Pravda je, ze Krajcik se moc nevraci, proti silnejsim souperum by mel trochu zabrat dozadu, lafrance pak za nej zaskakuje a v obrane vznikaji diry.

        Mina rekl bych ztracel o dost mene nez proti strizkovu, on a grajciar se mi libili v druhe puli, skoda ze nekteri dalsi odpadli, Trubila, Naumov..

        Jeste bych dodal, ze jeden z nejlepsich na hristi byl Hubacek..:-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

          bongor     před 14 lety 09.03.2010 14:26 |  
          0 0

          Huba oceníme,až přestoupí do Zlína,nebo na jinou vesnici.Pro mě je to se Standou ten nejpoctivější a jeden z nejlepších kopáčů.Jenom to neumí takzvaně "mediálně prodat".Není to typ" jsem hvězda,to čumíš co umím",ale typ pro mužstvo "pan nenápadný"Jeho výkonnost je úplně nejstabilnější.Zahraje vpravo,vlevo,uprostřed,vsadím se,že kdyby mu Karel řekl běž na hrot,tak tam taky ukope svoje.

  16. Ota Černý

    slaviator     před 14 lety 09.03.2010 12:52 |  
    0 0

    Dobrý den vážený pane, milý diváku.

    Složit přímé přenosy není jen o obsahu ale také o ekonomice.
    Baník - Jablonec jsme nemohli vysílat proto, že Ostravský PŘENOSOVÝ vůz BYL TEN DEN V Ostravě zaměstnám jinými aktivitami a nemohl být použitý pro fotbalový přenos. A použít pražský znamenalo 700 000 kč navíc(mýtné, diety, noclehy) a proto Slávii - ČB. Mimochodem výborný zápas.
    Máte pravdu, že nasazování Slavie bylo v začátku jara mimořádné. Ale jsou i jiné, než fotbalové důvody.
    Otakar.Cerny@ceskatelevize.cz
    šéfredaktor RS ČT

    • Re: Ota Černý

      Wommi     před 14 lety 09.03.2010 14:04 |  
      0 0

      to by mi ty důvody zajiímaly!!!..co to je?...snaha o to, aby slavia neměla takové tržby z návštěv!...snaha o to, aby slavia hrála v pondělí a byla tak pod větším tlakem v případě, že ostatní kluby o víkendu uspějí,..apod!!!

      ps. ted jsem viděl na slovíčko s tímhle blbem a šéfem olymp. výboru, šéfem lyžování,..a náměstkem..jeho neustálá snaha rýpat, za každou cenu hledat senzaci a strefovat se do lidí,..to je opravdu dech beroucí.
      Doufám, že ho opravdu vykopnou!!
      M.

    • Re: Ota Černý

      tantalos     před 14 lety 09.03.2010 14:32 |  
      0 0

      Velice poučný mail,
      tzn. že vzhledem k tomu, že mýtné a předpisové diety by se daly zvládnout zhruba za pět tisíc, za noclehy platí televize 695 000 korun. Navíc jde o noclehy nepotřebné, protože přenosový vůz, který byl na Slavii, mohl jet do Ostravy ráno a večer se vrátit.
      Pokud něco za něco takového tedy ČT platí 700 tisíc, ukazuje to, jak se v Janečkově TV zachází s penězi.
      Domnívám se, Slaviatore, že by ses měl teď obrátit na Radu ČT, dát jim k dispozici tento mail a požádat její členy, aby vysvětlili, proč se tak darebně zachází s penězi vymačkanými z plátců daní, tedy nás všech.
      Tady jde bezpochyby o tunelování organizované O. Černým, nebopli Blekotou.

      • Re: Ota Černý

        slaviator     před 14 lety 09.03.2010 15:26 |  
        0 0

        Podle Oty je mýtné půl milionu, nevím nevím, také mi vychází cca pět tisíc... A je tam pěkná díra. Když jsem mu napsal, že mýtné je při vzdálenosti Kavčí hory - Vítkovice necelých 370 km, zakrouhleně tam a zpět 800 km, nejdražší možné mýtné je 5,30 kč/km, teda cca pět tisíc... Tak už neodpověděl. Ono pět tisíc, půl milionu, to je jedno, když to není z jeho kapsy, že

      • Re: Ota Černý

        bongor     před 14 lety 09.03.2010 16:00 |  
        0 0

        Naprostý souhlas s Tantalem.Tenhle způsob utrácení peněz daňových poplatníků je ale rozšířen vesměs a všude ve státních organizacích.Například ČMFS za soudruha koštěte si z našich peněz žil
        doslova jako na zámku,jak ukázal právě dokončený audit.Ale jsou ještě drsnější příklady třeba ředitel ČEZ za výborné hospodářské výsledky,ke kterým dospěl díky absolutní moci v určování cen el.energie dostal odměnu 500 milionů Kč.To je jako tříletý rozpočet Slavie.Generál drah má 500 tisíc měsíčně,určitě také za skvělé hospodářské výsledky,které jsou vyjádřeny miliardovou roční dotací drahám.A moh bych pokračovat ještě hodinu,ale nechce se mi tak dlouho psát.Jsme to zkrátka národ blbců.

        • Re: Ota Černý

          slaviator     před 14 lety 09.03.2010 16:12 |  
          0 0

          No, nám by už 500 milionů na tři roky nevydrželo, jsme se trochu rozežrali.. :-)

    • Re: Ota Černý

      Wommi     před 14 lety 09.03.2010 14:34 |  
      0 0

      posli to do rady ct a rady pro rozhlas. a tel. vysilani a do spartu a saiverovi:) uvidime jak se s tim poperou!!:)

      • Re: Ota Černý

        Viking     před 14 lety 09.03.2010 15:09 |  
        0 0

        Diety dle zákona v České televizi? To by se ti Dekoj a kluci ve spacákách vysmáli, tam vládne tvrdá odborářova ruka:-)

        • Re: Ota Černý

          Wommi     před 14 lety 09.03.2010 15:18 |  
          0 0

          ..myslis dekojova?...:)
          chlap je to dobrej ale odborář..!:(

          • Re: Ota Černý

            Ravik     před 14 lety 09.03.2010 15:20 |  
            0 0

            kalkulace výjezdu pražského přenosového vozu do Ovy za 700 tis je nějaká Bémovina ne?

            • Re: Ota Černý

              slaviator     před 14 lety 09.03.2010 15:30 |  
              0 0

              Podle Oty je mýtné pro jejich, jak napsal, "enormně těžký PP" půl milionu, pak se nedivme, že dvěstě tisíc počítá na nocleh a diety... Nevím, mám pocit, že i s případným noclehem (který je vesměs v pondělí stejně zbytečný) by se vešel do padesáti tisíc... Včetně mýtného, včetně nafty, včetně diet?

              • Re: Ota Černý

                Wommi     před 14 lety 09.03.2010 16:00 |  
                0 0

                tak bohuzel je to prenosovej vuz, kameramani, rezie, strih, komentator, ridici, technici.

                Navic pak jsou to odbory a jejich pozadavky, kdy se tezko pujde pres frekvenci,..apod...takze asi by to vyslo na dost, pokud do toho budes pocitat posledni petnik..

                Smutny je, ze treba na nove se vzdycky vyjezdy resili v jednom busu, zatimco v CT se vzdycky jezdi deseti dodavkama

                • Re: Ota Černý

                  bongor     před 14 lety 09.03.2010 16:03 |  
                  0 0

                  Jak píšu výše,jsme to ale blbci.Ovšem to nás zase Otík podceňuje moc,když nám sugeruje,že výjezd jednoho přenosového vozu do Ostravy stojí 700 tisíc.Tady se tak lže,lže a zase lže,až tomu nikdo nevěří.

                • Re: Ota Černý

                  slaviator     před 14 lety 09.03.2010 16:10 |  
                  0 0

                  No dejme tomu, že těch dvěstě tisíc na ty diety a případnej, ale zbytečnej, nocleh sedí. Ale to mýtné, to by se jim přece vyplatilo v případě, že by mýtné bylo půl milionu, to naložit na vlak... Mýtné určitě nemůže ani řádově být ve statisicích, natož půl milionu :-o

      • Re: Ota Černý

        slaviator     před 14 lety 09.03.2010 15:28 |  
        0 0

        Posílal jsem to, i když RRTV s tímhle konkrétně nemá co do činění, to spíše Rada pro ČT, RRTV může akorát se zajímat o 231/2001, paragraf 31 článek 4 o nevýváženosti TV vysílání, a toto jsem k tomu uvedl jako zcestné argumenty Oty Černého, že nemůže vysílat z"objektivních důvodů" Baník-jablonec apod

      • Re: Ota Černý

        slaviator     před 14 lety 09.03.2010 15:31 |  
        0 0

        Vážená paní,
        Vážený pane,

        Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání byl doručen Váš e-mail, který bude předložen Radě na nejbližším možném zasedání, kde Rada rozhodne o dalším postupu. Pokud Rada rozhodne o zpracování analýzy pořadu, proti kterému směřují Vaše výtky, najdete o tom informaci v rámci tiskové zprávy ze zasedání Rady. Tiskové zprávy z jednotlivých zasedání Rady jsou
        zveřejňovány s minimálním odstupem po skončení zasedání na internetové stránce Rady na adrese http://www.rrtv.cz/.

        Za Vaši zprávu děkujeme.

        • Re: Ota Černý

          Wommi     před 14 lety 09.03.2010 15:57 |  
          0 0

          jeste to posli do tech medií,..to vzdycky bohuzel nejvic zabira!

          • Re: Ota Černý

            slaviator     před 14 lety 09.03.2010 16:01 |  
            0 0

            Jak jsem to posílal RRTV, tak jsem kopii poslal médiím. Jak říkáš, to bohužel nejvíc zabírá...

            btw jak tak na to koukám, RRTV měla třetí letošní zasedání 2.2-3.2, čtvrté měla 16.2., páté měla 2.3., takže další, na kterém se touhle stížností budou zabývat, by mělo být 16.3...

        • Re: Ota Černý

          Viking     před 14 lety 09.03.2010 16:03 |  
          0 0

          Mýtné se platí obecně u aut těžších jak 3,5 tuny a nějaká "enormně těžká" skupina tam není, stojí cca 5 korun od kilometru (tudíž 800 x 5 plus nafta...).

          • Re: Ota Černý

            slaviator     před 14 lety 09.03.2010 16:07 |  
            0 0

            Ne tak zcela, mrkni na http://kamionaci.cz/autodoprava/ceny-mytneho-od-unora-2010 . Je to podle počtu náprav a podle emisní třídy. Tzn mýtné může být 1,67 Kč/km pro vozy nad 3,5 tuny s dvěma nápravama emisní třídy EURO III a vyšší až po náklaďáky se čtyřma a více nápravama a v emisní třídě Euro II, kde to je pak 5,30 kč/km... Takže jsem počítal s tím, že maj čtyři a více náprav a spadaj to té nevýhodné emisní třídy Euro II, kdyby spadali do III, je to místo 5,30 kč/km při opět čtyř nápravách 4,12...

            • Re: Ota Černý

              Viking     před 14 lety 09.03.2010 16:27 |  
              0 0

              Nafta 15 tisíc
              Mýtné 4 tisíce
              Diety dle zákona 3 tisíce
              Zbytečný nocleh 15 tisíc

              (vše počítáno pro cca 15 lidí)

              Sumasumárum cca 40 tisíc. KDEPAK SE NÁM ZATOULALO TĚCH 660 BLEKOTO???

              • Re: Ota Černý

                slaviator     před 14 lety 09.03.2010 16:35 |  
                0 0

                Jak říkám, měl by se vejít do padesáti tisíc se vším všudy :)

                • Re: Ota Černý

                  Kocour_mike     před 14 lety 09.03.2010 19:04 |  
                  0 0

                  Najděte někdo, když jsme se s ČT hádali o UEFU, kolik Oťas dával sumy za výrobu přenosu - v citacích by to mělo být dohledatelné, předpokládám, že mezinárodní přenos bude mít ještě trochu jinší parametry, než česká liga. K tomu dopočtěte cestu a ty ostatní věci, kterejma se zaklíná a podle mě se výš, jak na 300 tisíc nedostanete. Pokud by to mělo být 700 tisíc, pak se tedy ČT divím, že ligu vůbec vysílá, to by asi sponzoři neuplatili ... Nebo by bylo možná taky dobré nalézt, kolik stojí balík vysílání LV, nebo UEFY (Evr.ligy). Je to prostě trošku balamut, ten náš Otík. Btw.choreo s Otíkem a Turkem super !!!

                  • Re: Ota Černý

                    quelhar (admin)     před 14 lety 09.03.2010 19:21 |  
                    0 0

                    To si pamatuju, tehdy mluvil o 200 tisicich za vyrobu prenosu.

                    • Re: Ota Černý

                      Viking     před 14 lety 09.03.2010 20:34 |  
                      0 0

                      Podle mě do toho započítává mzdové náklady a třeba amortizaci zařízení, jinak to není možné.

                      • Re: Ota Černý

                        slaviator     před 14 lety 09.03.2010 20:56 |  
                        0 0

                        Počítá 500.000 mýtné a 200.000 na diety a nocleh... Jo, čéče, asi jsme se minuli povoláním... Pětkrát jsem na to koukal, zda se nesplet v cifrách, mýtné stonásobně vyšší uvádí než je realita... A 200.000 nocleh a diety je taky imho nesmysl, ať to počítám jak to počítám, celkově by se měli vejít do 50.000 Kč a ne 700.000... Takže ten přenosovej vůz klidně vyslat mohl. Jo, kdyby to odůvodnil, že nemohl tam vyslat pražskej PV, protože ten pak musel být v akci v Praze ve 20 hodin... nebo tak něco, nebo že musel bejt v záloze v Praze, protože druhej PV v Praze byl v akci, tak člověk do toho nezačne tak rejpat, jako když řekne, že by to stálo 700.000 korun... Jestli TAKHLE hospodaří vůbec celkově nebo podepisuje pak faktury, dvě nuly sem dvě nuly tam, mě je to jedno, ukaž, já to podepíšu... Tak pak se nejde divit, že je "nucen" vysílat na sportovním kanálu dvacet let staré záznamy golfového turnaje nebo přímej přenos turnaje v kuličkách...

                        Ono ale je slyšet třeba od baskeťáků docela nářek taky, že ČT jim vlastně moc neplatí, takže Ota Černý a spol promr..aj prachy na stonásobném mýtném, tka se ani nedivím

                  • Re: Ota Černý

                    slaviator     před 14 lety 09.03.2010 20:51 |  
                    0 0

                    Počkej, on sedmset tisíc myslel jako náklady navíc způsobené tím, že by tam musel poslat přenosovej vůz z Prahy, protože ostravskej měl něco jiného na práci...

                    Ale vyhledal jsem si starší článek na digitalne.cz schválně, a vidíš to, před MS světa v Liberci ČT koupila jeden (slovy JEDEN) přenosovej vůz za dvě stě milionů korun (1 VŮZ ZA 200.000.000 Kč), pak se asi není divit, že 1 cesta přenosového vozu Praha - Ostrava - Praha by na mýtném stála půl milionu :-D

                    • Re: Ota Černý

                      tantalos     před 14 lety 10.03.2010 10:00 |  
                      0 0

                      Jestli myslíš, že se auto cestováním nějak znehodnocuje, asi se mýlíš. Obyčejně se počítají odpisy, nejsem si jistý, ale předpokládám, že se takové auto odepíše za tři roky, tedy zhruba za tisíc dní. Potom takové auto zdrácí denně na ceně 200 tisíc, ať už stojí nebo jede. Tím, žeč auto stojí, se odepisování neruší.
                      Kdyby chtěl Blekota namlouvat, že se přenos z Ostravy zdraží o odpisovanou část pořizovací ceny, tak by prostě blbě blekotal.

                      • Re: Ota Černý

                        Wommi     před 14 lety 10.03.2010 10:13 |  
                        0 0

                        ..no dle clanku ve sportu . to vypada ze cerny vse hazi jen na slavii a jeste priklada, ze se vsemi je mozne se domluvit pouze se slavii ne!!!At uz si myslim o vedeni slavie cokoliv,..musim rict ze on je opravdu hajzl a co mi merzi, ze se nikde treba neobjevil ten mail co poslal slaviatorovi, a tvrde do nej, kde vzal 700tis, a proc apod......at to vysvetli!!!

                        • Re: Ota Černý

                          tantalos     před 14 lety 10.03.2010 11:41 |  
                          0 0

                          V dané situaci by asi bylo nejlepší se obrátit na Janečka, jak to, že tak mrhá s penězi vydřenými z daňových poplatníků, a kopii poslat na kontrolní úřad a případně příšlušné komisi do Sněmovny

                        • Re: Ota Černý

                          slaviator     před 14 lety 10.03.2010 13:13 |  
                          0 0

                          Rada by se tim mela zabyvat 16.-17.brezna.

  17. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    Viking     před 14 lety 09.03.2010 15:12 |  
    0 0

    A co střídání včera? Nám se zdálo, že Naumov posledních dvacet minut už byl zatavenej a útok šel oživit Mirkem nebo Šenkym rozhodně dřív....

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      venator     před 14 lety 09.03.2010 15:39 |  
      0 0

      No přesně to jsem chtěl taky napsat. Od 60min. to chtělo oživit, ale snad jedinej KJ to neviděl. Jednak byly oba útočníci unavený a odříznutý od zbytku. Druhá věc je co si KJ slibuje od střídání v 85min. obou útočníků,když bráníme výsledek? Mě se tohle vůbec nelíbí, měl to prostřídat už mezi 60-70min. měli jsme jim dát další dva fíky a bavit diváky jako přední mužstva svých lig na západě. Než aby jsme je dorazili a hráli pro diváky tak radši bráníme doma 3:2 proti ČB!!!

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Viking     před 14 lety 09.03.2010 16:21 |  
        0 0

        No IMHO střídat útočníky pět minut do konce je úplně největší blbost. Tenhle čas se stejně přidá v nastavení a navíc pokud bráníme výsledek, málokterý útočník se vůbec dostane do zápasu a jenom statuje mezi obránci, hraješ potom v deseti lidech.

        Útočník ať chodí na hřiště v druhé minutě nastavení a střídaný hráč může klidně ukázat slavnou Bonnyho běhochůzi, nebo ať střídá dvacet minut do konce a má šanci se aspoň prosadit.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.03.2010 17:22 |  
      0 0

      Souhlasím, chtělo to dříve.
      Otázka mimo. Jak to vypadá s Belaidem? Nastoupí za nás ještě někdy?

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

        Viking     před 14 lety 09.03.2010 17:41 |  
        0 0

        Karel říkal příští rok na podzim až dožene fyzičku..:-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:2

      denydzlSKS     před 14 lety 09.03.2010 19:37 |  
      0 0

      a nemohlo to být tím, že jsme někdy okolo 60. - 70. minuty(možná i dřív) začali hrát na jedinýho útočníka naumova??
      jinak naumov už ke konci nehrál tak dobře to jo asi měl bejt střídanej dřív, ale markantnější mi to přišlo u trubili...ten šel docela dost do kytek v závěru

  18. Re: Slavia - České Budějovice 3:2

    JSat (přítel SN)     před 14 lety 10.03.2010 11:50 |  
    0 0

    Lidičky, jestli jste na facebooku, zde je skupina o pondělních přenosech, doufám, že se za chvilku rozhoří diskuze a budou tam přibývat lidi, pak bychom mohli argumentovat čísly příznivců a oslovit jak Otu tak ČMFS: http://www.facebook.com/group.php?gid=390493317505

    Ota, pořád tvrdí, že diváci jsou spokojeni, tak mu pojďme ukázat že ne...

    JM