O Slavii

Karel Jarolím má podmínku!

Trenér Karel Jarolím povede Slavii ještě v utkání v Ostravě, pokud však neuspěje, sám rezignuje! To dnes oznámil ředitel klubu Petr Doležal na mimořádné tiskové konferenci.

"Důvodem dnešního setkání je situace v klubu. Nepostoupili jsme do Ligy mistrů, ale odehráli jsme dobré zápasy v evropské lize. Máme před sebou čtvrtfinále se Spartou. Všichni hledáme řešení, jak z toho ven. Závěr je takový, že trenér Jarolím povede utkání v Ostravě a pokud v Ostravě prohraje, tak s celým realizačním týmem rezignuje," prohlásil Petr Doležal. "Pokud utkání v Ostravě zvládnou, tzn. vyhrají či remizují, tak dokončí celou sezonu," doplnil. V případě, že bychom v Ostravě prohráli, tak by Slavii převzali Miroslav Janů s Michalem Šrámkem!

"Pořád chceme uspět v Ondrášovka Cupu a dostat se do Evropy. Pořád si myslíme, že jsme schopni to s trenérem zvládnout. Jak naše mužstvo má kvality, tak i trenér má své kvality," řekl Tomáš Rosen.

"Je to trošku nestandardní situace, ale každopádně si myslím, že jak my v realizačním týmu, tak i hráči udělají vše proto, abychom v Ostravě uspěli. Myslím, že právě takový zápas může všechno otočit. Může to být dobrý impuls, jedeme k týmu, který je nad námi," uvedl Karel Jarolím. "Určitě nás neuspokojí jen úspěch v Ostravě, ale mělo by jít o impuls pro další utkání. Je to 90 minut pro nás pod větším tlakem než jindy, ale věřím, že to hráče bude motivovat. Nechci, aby hráči hráli za mě, ale měli by hrát za sebe a za klub. I v minulosti jsme odehráli několik zápasů pod podobným tlakem, jen k tomu nebyla tisková konference, tomu se nevyhne asi žádný trenér," doplnil.

Poznámka:
Je to opravdu nestandardní řešení. Osud trenéra se postaví na jediném utkání, které v podstatě neřeší naši situaci v sezoně. Zvlášť když stačí remíza a Jarolím tak dokončí sezonu, přitom máme před sebou klíčové boje v Ondrášovce. Celá věc však vypadá tak, že Rosen se snaží Jarolíma podržet za každou cenu, naopak Doležal by ho odvolal, proto nakonec došlo k takovému kompromisnímu řešení. A pokud bychom prohráli, tak je otázkou, zda trenérská dvojice Janů (trenér B týmu) - Šrámek (současný sportovní ředitel klubu) by bylo vhodným řešením.

Komentáře (248)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:02 |  
    0 0

    Co to je za pitomost ? To je teda řešení. Takže je to výzva hráčům aby bojkotovali utkání v Ostravě. Výborný nápad :-/

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      mart     před 14 lety 28.03.2010 12:46 |  
      0 0

      Hmmm, tak tentokrat s Vami budu muset souhlasit.
      Tohle je hodne, ale hodne spatne reseni. Nedustojne Slavie.
      Hodne by me zajimalo kdo takovouhle ptakovinu vymyslel.
      ? Kockopes? Vztekovka!
      At se na to koukam z kterekoliv strany, je to spatny, ... je to spatny, je to hodne spatny.mart

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:50 |  
        0 0

        Asi to bude tak, jakl naznačuje autor článku. Rosen zřejmě Jarolíma "miluje" a nechce ho odvolat za žádnou cenu, Doležal je naopak pro odvolání. No a jako kompromis z toho vzniknul takovejhle nesmysl. Je to trošku antireklama na to, aby klub vedli dva lidi a ne jenom jeden.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          mart     před 14 lety 28.03.2010 12:56 |  
          0 0

          Tiskovku jsem nevidel, ale jestli se R a D nepohodnou, .... to by mohla byt nakonec pozitivni zprava. Jeden z nich by mohl odejit. Je asi celkem jasne kdo by zustal, ... a to je u me dobra.mart

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:59 |  
            0 0

            A kdo by podle vás zůstal ? Já se přiznám, že netuším, protože do těhle věcí moc nevidím.

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              mart     před 14 lety 28.03.2010 13:02 |  
              0 0

              Necham si svou domneku pro sebe. Nejak se mi dost dari neco logickyho prokecnout a .... ono je to pak presne naopak. Budu doufat, ... a hlavne se snazit to nezakriknout :).

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                Gordon (host)     před 14 lety 28.03.2010 18:41 |  
                0 0

                rosen ma penize, rosen zustane,v to mi prijde logicke...

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              slimak     před 14 lety 28.03.2010 13:06 |  
              0 0

              zůstal by určitě Rosen...

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 28.03.2010 13:34 |  
        0 0

        Marte, často s Vámi souhlasím, ale dnes bohužel nemůžu. Není to špatné řešení.
        V zásadě máme (co se týče kvality hráčů) tým, který v Ostravě "nemůže" prohrát. Teď jde o to, jestli hráči chtějí pod Jarolímem hrát i nadále nebo ne. Pokud hráči odmítají pod Jarolímem hrát, tím pádem v Ostravě prohrají, Jarolím nemá ve Slavii co dělat. Pokud hráči zabojují a vyhrají, tak tím dají jasný signál, že jim práce Jarolíma vyhovuje.
        Za druhé: pokud byl už KJ v noci vyhozen, ale žádný z oslovených trenérů nekývl na nabídku Slavie, tak je dnes provedené řešení stoprocentně nejelegantnější - představte si jak trapné by bylo oznámení typu: V noci jsme ukončili s KJ spolupráci, ale ani Beránek ani Komňacký nám na naší nadstandardní nabídku nekývli, takže se KJ vrací zpět k mužstvu dokud nekývne někdo jiný.
        A za třetí si musíme uvědomit, že Slavie splácí dluhy jako o závod. Nejdřív musíme odčinit hříchy předchůdců, až pak myslet dál - bohatý mecenáš na obzoru není - jiná cesta neexistuje.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          mart     před 14 lety 28.03.2010 13:44 |  
          0 0

          No, nevim. Na jenu stranu dava smysl to co rikate (vsechny 3 body), na druhou stranu, a tady se opravdu snazim cist mezi radky, si myslim, ze tady o hrace ani o Jarolima nejde.
          Mozna se pletu, ale pripada mi, ze se to odehrava ve vyssich patrech. Brrr, az je mi z toho zima.
          Uplne zz jine strany, ... ano, ted uz je to asi nejspis aktualni, se nejspis zacnou jeste vice sklonovat jmena jarolimovych nastupcu.
          Pro me je tam (zatim) jen jedno jmeno, mozna (se zavrenyma ocima) dve.
          Prvni je Petrzela, druhy Standa Levy. Ale ted uz se poustim na nezvykle tenky led, ... a jako obvykle to muze byt presne "uplne jinak". mart

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            spojka     před 14 lety 28.03.2010 13:58 |  
            0 0

            Tak jako spoustu lidí zaráží, kde se bere obdiv k Zemanovi, tak mě udivuje totéž vůči Levýmu. Co tenhle klokan kdy dokázal? Ano, relativně úspěšnej v nižších soutěžích v Německu, ale jinak? Nic se mi nevybavuje, snad kromě neuvěřitelnejch módních kreací, který předvádí v TV.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          tt     před 14 lety 28.03.2010 13:45 |  
          0 0

          Prosím zkontrolujte si aktuální soupisku. Ta co držíte v ruce je z loňské sezony. Máme tým, který tam může prohrát naprosto bez problémů.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 28.03.2010 17:37 |  
            0 0

            pokud vezmeme jména tak je sestava nabitá k prasknutí. Teď jde o jejich vztah s trenérem, mezi sebou a o vůli dávat góly a vyhrávat.

            Senecký - Krajčík, Kopic, Trapp Hubáček - Grajciar, Ragued, Janda, M. Černý - Ivanovski, Vlček

            - to je velmi silná sestava.

            rozhodně kvalitnější než ta ostravská.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 28.03.2010 13:57 |  
          0 0

          Já bych spíš řekl, že tenhle tým plný Trubilů, Trappů nebo Šenkeříků v Ostravě nemůže vyhrát, resp. ani bodovat. Za současných okolností určitě ne.

          Na druhou stranu je třeba říct, že si tenhle tým postavil sám Karel. Že mu v zimě pár hráčů prodali byl až důsledek toho, že v létě za hodně peněz sestavil kádr, kterej se nechal vyřadit Tiraspolem.

  2. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:04 |  
    0 0

    To má o obsazení klíčový pozice v klubu rozhodnout jeden bezvýznamnej zápas?

    A když tam ukopeme bod, tak jedeme dál. Bez ohledu na další výsledky.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:06 |  
      0 0

      taky nechapu, co je to za pitomost..

  3. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:09 |  
    0 0

    Tak tomu říkám schizofrénní situace. V pondělí budou muset lidi co chtějí pro Slávii lepší budoucnost fandit proti Slávii.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:11 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že v případě prohry se na lavičku dostane třeba i Šrámek (jakou má k tomu kvalifikaci?), si přeju aspoň tu remízu.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:18 |  
        0 0

        to snad ne? spis bych cekal neco jako cipro, kozel, janu..

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:19 |  
          0 0

          Vždyť to Doležal řekl: Pokud prohrajem v Ostravě, nastupuje dvojice Janů - Šrámek.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:24 |  
            0 0

            aha, pardon, jsem si to neprecet.. to je taky zvlastni..

  4. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    AdJap     před 14 lety 28.03.2010 12:10 |  
    0 0

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Tak na tohle jsme všichni netrpělivě čekali jo? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Tzn. vyhrajeme či !!! REMIZUJEME !!! v naší situaci je remíza skutečně spasující výsledek...no, tak to mě pobavilo toto...škoda jen, že jsem nepochopil smysl této tiskové konference...

  5. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    slimak     před 14 lety 28.03.2010 12:15 |  
    0 0

    tak smysl tohoto postupu mi celkem uniká..1. hraci budou pod velkym tlakem a tahle sestava na to nema aby ho prekonala
    2. hraci pokud budou chtit KJ potopit, tak to udelaji
    3. takze staci remiza a pak kdyz dostanem od Sparty bůra a prohrajem dalsich x zapasu, tak KJ zustane????

    nevim, budto to chtelo radikalni řez nebo naopak zadnou tiskovku nesvolavat a pockat dalsi dva zapasy...

    fakt se tam vsichni asi zblaznili.ach jo

  6. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Ravik     před 14 lety 28.03.2010 12:20 |  
    0 0

    Nechápu proč kvůli tomuto prohlášení svolali tiskovku... měli si to říct interně a ne se takto dostávat pod tlak medií a veřejnosti.

    Fakt jsem zvědav jakou KJ zvolí základní sestavu... tentokrát to asi postaví opravdu dle kvality a ne dle přání manažerů a dalších "kritérií" dle kterých to dosud stavěl ;-)

    Příklad: Upachtěná remíza na Baníku a následný tři prohry s antikristem a vše je ok a jedeme dál? Tak to tedy děkuju.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      denydzlSKS     před 14 lety 28.03.2010 12:25 |  
      0 0

      očekával jsem radikální řešení-> KJ zůstává nebo končí. nebo, že KJovi alespoň vymění asistenty či tak něco(ačkoli je to taky blbost), ale tohle mě vážně nenapadlo:-))

      Ostrava - Slavia 1-1 (93. Hubáček z pen.) a jedem dál:-/

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:44 |  
        0 0

        David je slušnej člověk a proto bude mířit 3 metry vedle. Je ale fakt, že v jeho případě se možná omylem trefí přesně k tyči :-)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          EdCable     před 14 lety 28.03.2010 14:09 |  
          0 0

          David je slusnej clovek a tak ho ani nenapadne chtit prohrat zapas.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 14:27 |  
            0 0

            Na druhou stranu, ale určitě nechce škodit Slávii, takže to bude mít těžký. Jak jsem psal už výše, v tomto případě je to schizofrenie.

  7. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    pc115     před 14 lety 28.03.2010 12:28 |  
    0 0

    Přestávám tomu rozumět ,dvakrát mistři vše šlape jak má a pak najednou :trenér dělá jednu pitomost za druhou a teď už i vedení.Myslel jsem že máme konečně trenéra a vedení kterým můžeme konečně věřit. Ale asi se opět vracíme do stavu kdy to tady vedl Leška.

  8. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    skman     před 14 lety 28.03.2010 12:32 |  
    0 0

    asi zkouska zda hraci nechteji odstrelit trenera, jinak nechapacka

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      jack09     před 14 lety 28.03.2010 12:54 |  
      0 0

      taky bych rekl, nebo jak nekdo pise tak zmenili na posledni chvili rozhodnuti...

  9. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:36 |  
    0 0

    tak tohle bych teda fakt nevymyslel , ted mi to pride ze pro nas neni vhodna zadna situace, to jest odejde jarolim a nastoupi Janů a šrámek (proboha) nebo upachtíme remízu a zůstane tragickej Jarolím , no to mě poser , to jako rozhodovali jaký nejhorší řešení zvolit, tohle se jim teda povedlo, a pak že nemůže bejt hůř , a já naivka si myslel že se v klidu odvolá trenér , nastoupí novej co bude mít čas na práci a všechno bude tak nějak plynule v klidu, ted je to zase slavistickej guláš, co tam jako bude dělat Janů se Šrámkem, čkat až seženem normálního trenéra nebo se bude zkoušet pokus jestli na to Janů má, opravdu pánové tohle ste jako vymysleli hlavou ????

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Ravik     před 14 lety 28.03.2010 12:43 |  
      0 0

      Proč myslíš, že je Janů špatný trenér? V kombinaci s Lubošem Kozlem by mi to přišlo jako vhodné řešení.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:46 |  
        0 0

        Kozel je pod smlouvou v Dukle.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Ravik     před 14 lety 28.03.2010 12:47 |  
          0 0

          No a co? :-)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:48 |  
          0 0

          tak kdyby byl Kozel jako hlavní tak by to bylo super ale to v článku není

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            Gordon (host)     před 14 lety 28.03.2010 18:45 |  
            0 0

            Ja nevim, mate nejake vysledky kozlovi prace? Ja jen vim ze od liberce vyletel dosti rychle. To ze ho mame radi jeste neznamena ze je dobry trener stejne jako suchoparek, tihle "mladici" maj jeste cas na to aby trenovali slavii-....takze jednou snad, ale zatim to nevidim realne

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              (host)     před 14 lety 28.03.2010 19:57 |  
              0 0

              Na Kozla zapomente, z Dukly do Slavie skutecne nepujde. Jane

  10. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:41 |  
    0 0

    Tohle je smutná ukázka neschopnosti našeho vedení ! ! ! Z každé manažerské přípravky by za takovéto rozhodnutí / nerozhodnutí případného adepta na nějákou funkci nekompromisně vyrazili. Protože takováto neschopnost včas se jasně rozhodnout je cesta do pekel. Generuje to absurdní situace jaká teď nastane kolem utkání v Ostravě. Pánové R a D by se měli nad sebou zamyslet, protože s tímto přístupem to dotáhnou do ještě větší prdele než kde jsme teď.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:49 |  
      0 0

      Bohužel z toho vylezlo tohle. I podle chování na tiskovce bylo vidět, kdo má jakej názor - Doležal by asi Karla vyrazil hned (působil dost nas*aně), zatímco Rosen neustále opakoval, že je trenér kvalitní a že věří, že Ostravu zvládneme... no a z těhle dvou postojů asi holt vylezlo tohle řešení, který je asi nejhorší možný. To už bych fakt radši slyšel, že to Karel podepsal do 2014...

  11. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    iTom     před 14 lety 28.03.2010 12:42 |  
    0 0

    No remíza 0:0 po tragickým výkonu bude impuls jako kráva :-)))

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      jack09     před 14 lety 28.03.2010 12:50 |  
      0 0

      a co treba prohra 4:3 po skvelym vykonu a smolnem golu v nastaveni? :)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        iTom     před 14 lety 28.03.2010 13:24 |  
        0 0

        vzhledem k tomu že my ani 3x nevystřelíme na bránu tak mě tahle verze ani nenapadla :-)

  12. Vedení ven!!!

    tantalos     před 14 lety 28.03.2010 12:43 |  
    0 0

    Opět polovičatost. Pan jarolím má dost peněz na to, aby utkání koupil. Ostatně Slavia v Ostravě neprohrává už dlouhé roky.
    A my pak bude muset třikrát za sebou snášet, jak nám Sparta dává vejprask.
    Neschopný šéf týmu, který si nedokáže v podniku udělat pořádek, je horší než idiot.

    • Re: Vedení ven!!!

      mart     před 14 lety 28.03.2010 12:49 |  
      0 0

      ... a i s Vami Tantale (musim souhlasit).mart

      • Re: Vedení ven!!!

        mart     před 14 lety 28.03.2010 13:00 |  
        0 0

        ...tedy souhlasit s Vasi posledni vetou.

    • Re: Vedení ven!!!

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 12:50 |  
      0 0

      když člověk myslí že už to horší nemůže bejt tak zasáhne vedení a předvede nám jak se to dělá :D :D :D

    • Re: Vedení ven!!!

      spojka     před 14 lety 28.03.2010 12:53 |  
      0 0

      Ostrava přece bude těžko něco prodávat v době, kdy reálně hraje o poháry, možná i o titul. Navíc Jarolím práci sežene, tohle mu za to nestojí.

      Každopádně aby o obsazení postu trenéra rozhodoval v podstatě "pouťák", to je vrchol...

      • Re: Vedení ven!!!

        DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:57 |  
        0 0

        Mě vůbec to kupování přijde přitažený za vlasy. Do zákulisí nevidím, ale tohle mi přijde jako příliš.

    • Re: Vedení ven!!!

      Tonda     před 14 lety 28.03.2010 13:02 |  
      0 0

      no podlemě ta sparta nám výprask nedá, protože na to jednoduše nemá. bude to bránit, tak jak to předvádí zatím vkaždém letošním zápase. Zápasy budou hodně sledované, takže ani rozhodčí jim nebude moct tolik pomáhat...

  13. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    lassiter     před 14 lety 28.03.2010 12:48 |  
    0 0

    Tohle je velmi zajímavý nesmysl. Nechápu ultimata, nerozumím, k čemu je to dobrý. Buď mám nějaký názor a odvolám trenéra a nebo za ním stojím a nechám ho tam. Když už chci dávat ultimata, řeknu to trenérovi a nesvolávám tiskovku. Když zítra uhaluzíme bod, tak je najednou všechno dobře a jdeme správným směrem?

    Myslím ale, že původní záměr byl jiný a nakonec se změnil. Dneska béčko nevedl Janů. Nemyslím si, že důvod by ten, že existuje jakási potenciální šance, že by v týdnu převzal A tým. Spíš myslím, že KJ byl určitou dobu již odvolán, ale následně se to celé z nějakého důvodu změnilo do tohoto směšného "řešení".

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 12:54 |  
      0 0

      Je to antireklama na to, aby klub vedli dva lidi. Když mají radikálně rozdílé názory na nějáký problém, pak z toho jako kompromis vyleze takovýto paskvil.

      Taky si myslím, že tiskovka měla být o odvolání a teprve pak se to změnilo.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 13:03 |  
      0 0

      Ono to asi skutecne bude tim, ze se nasi sefove nemuzou dohodnout.. jedem chce odvolat, druhy podrzet.. to je ale spatne, to si radej meli strihnout nebo hodit korunou, z hlediska nahody by to bylo totez a aspon by to nepusobilo tak amatersky.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        bongor     před 14 lety 28.03.2010 13:24 |  
        0 0

        Je to asi nejhorší rozhodnutí,jaké mohli udělat.Pokud je KJ na hráče takovej pes,tak ho s radostí potopěj,aby se ho zbavili.Podle mě ale na úspěšný výsledek v Ově momentálně nemáme,mužstvo je rozložené,navíc to píská Jech,takže nezbude než použít Drobisze s Kaprem,ty už to mají natrénovaný.
        Za téhle konstelace bych na Karlově místě ani nechtěl u mužstva v další sezoně pokračovat ,i kdybychom tam zítra náhodou něco uhráli.
        Dotrénoval bych tenhle ročník a nazdar.Myslím,že s uplatněním nemůže mít problém.Zato my budeme mít problém,koho na lavici.
        To navrhované duo to podle mě dělat nemůže.Kozlík zatím nikde moc neuspěl,i když bych mu to přál,neměl by patřičný respekt u hráčů.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        MarHud     před 14 lety 28.03.2010 13:34 |  
        0 0

        Dejte to paní Zikový.Ta by jim nadzvedla mandle:-))).Ať žije ACS aneb s Kadelem Jábulímem na věčné časy.Je to přeci český Fergasn ne:-))).

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 28.03.2010 13:42 |  
          0 0

          I paní Zíková by to vedla líp, než ten rudej rodák z Dolných Kočkovců s práskačem za zády :-)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          bongor     před 14 lety 28.03.2010 16:07 |  
          0 0

          A Ty jsi Mar Hude zase novej Kecal.Měl by ses přihlásit do Národního divadla,že to tam vezmeš .

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      quelhar (admin)     před 14 lety 28.03.2010 13:29 |  
      0 0

      Hele, to me dneska zajimalo uplne nejvic, jestli Janu na becku bude nebo ne. Ja tam mel puvodne jit, ale kvuli tiskovce jsem tam nakonec nesel. Btw, jak ti pripadala hra becka dneska, kdo se libil, kdo ne a tak...?

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        lassiter     před 14 lety 28.03.2010 13:43 |  
        0 0

        Janů tam nebyl a co jsem tak vyslech, tak se tam o jeho "povýšení" mluvilo jako o hotové věci. Zvláštní. Co se hry týče, první poločas vyrovnanej, ale téměř bez šancí. Druhá půlka z naší strany špatná, Ústí bylo lepší. Jestli se mi někdo líbil, tak Mikula. Hrál defenzivního záložníka, je rychlej, pohyblivej, tvrdej, trošku mi tam připomínal Gedeona :-) naše góly už jsem neviděl, pač zima a vítr :-)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          (host)     před 14 lety 28.03.2010 20:01 |  
          0 0

          Tak podle me ta tiskovka byla jasne svolana za ucelem predstavit Janu jako noveho hlavniho trenera, proto nebyl na becku. Ovsem tohle rozhodnuti se muselo zmenit tesne pred tiskovkou, jinak by prece stihnul na Strahov dojet. Jane

  14. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    PUMAKING     před 14 lety 28.03.2010 13:40 |  
    0 0

    Souhlasím s tou poznámkou a jinak to vidím asi takto :
    Jen další trapárna vedení SKS
    Ač skalní slávista tak musím potvrdit, že tato tiskovka a následné rozhodnutí plně zapadá do špatných řešení, hlouposti ve vyjadřování a k trapárnám co předvádíme resp. naše vedení od zisku loňského titulu Kdo tam má možná ještě trochu rozum tak je Doležal a pár lidí okolo, ale ti se bojí a musí mlčet. Kdo se nebál mlčet tak byl odejít nebo odešel sám. Hodně mi to bohužel připomíná stav u jednoho z našich sponzorů a mrzí mne to u obou těchto společností. Arogance, namyšlenost a diktátorství nemůže přinést dlouhodobý úspěch a bez toho, aby jste poslouchali i názory lidí v opozici a skutečné odborníky, nemá žádná firma či klub šanci

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Mike     před 14 lety 28.03.2010 13:42 |  
      0 0

      Jen odbočka- Marek Suchý vstřelil branku v 11.minutě dnešního ligového utkání, Spartak zatím vede 2-1.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        denydzlSKS     před 14 lety 28.03.2010 13:49 |  
        0 0

        a včera poprvé nastoupil ondra čelůstka...v 76. minutě!

  15. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    KING25     před 14 lety 28.03.2010 13:46 |  
    0 0

    Tak to už by opravdu bylo lepší hned vyhodit toho Jarolíma. Tohle prostě jen utvrzuje v tom, že něco nezdravého je v národe slávistickém. Cesta k úspěchu vede tažením za jeden provaz celým kolektivem. Prostě to už je lepší cestou s Ostravy se zastavit v nějakým vinním sklípku a tam si všichny pořádne ožrat a myslím, že by to mělo lepší efekt, než tenhle názor s tiskovky!

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DKNL     před 14 lety 28.03.2010 14:09 |  
      0 0

      Pro tohle nahnali fůru lidí v neděli do Edenu ?

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Ravik     před 14 lety 28.03.2010 14:56 |  
        0 0

        asi fakt bylo dohodnutý, že KJ skončí a Janů to převezme... proto ta tiskovka... Jsme za hlupáky!

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Wommi     před 14 lety 28.03.2010 14:59 |  
          0 0

          ..myslim, ze za hlupaky jsou spise oni,..takovy vyjadreni..to je dobrej propadak. a jeste clanek na idnes, kde to ospravedlnuje dolezal,..zapas s ostravou, zapas sezony:)..to je dobrej for..proc ho neudelali ze zapasu s teplicemi, se slovackem nebo libercem...no je to opravdu sranda.

  16. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    vlchan     před 14 lety 28.03.2010 14:41 |  
    0 0

    Slavii fandím celý život a fandit vždy budu a to nejen fotbalové, ale všem oddílum ve Slavii. Otec fandil Slavii já ve Slavii dělal atletiku asi dvanáct let, mé děti fandí slavii. Slavii přeji to nejlepši a skoro snad trpím když se mé milované SLÁVCE nedaří. V pondělí 29. mi poprvé v životě nebude mrzet její neúspěch ! ˇProsím nezlobte se na mne. Děkuji. Ať žije krásná naše Slavie!

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      MarHud     před 14 lety 28.03.2010 15:43 |  
      0 0

      Že Ty nechceš,aby dál ve své funkci pokračoval KJVHCD?Ale to by nás sparťany velice mrzelo:-)))).

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        vlchan     před 14 lety 28.03.2010 21:02 |  
        0 0

        Zalez do svý smradlavý letenský žumpy !

  17. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 15:58 |  
    0 0

    Karlovi děkuji za to pro Slávii udělal, ale už je čas....
    Zitra ze mě bude na 2 hodiny baníkovec :) Baník Pičo

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      bongor     před 14 lety 28.03.2010 16:15 |  
      0 0

      No hoši myslím si,že Karel by si zasloužil lepší rozloučení.Když nám to šlo,MarHud byl zalezlej v kanále a měli tam s ostatníma sparťanama trvalý bydliště,tak jsme ho nosili na ramenou.Teď mu prodali nejlepší hráče,pár nám jich za nadšeného souhlasu disciplinárky pokopali a
      už je málem vyvrhel.Přesně podle modelu sralta letná.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 28.03.2010 16:25 |  
        0 0

        ..nevim, ma a mel nejvetsi pravomoci ve sportovni poblasti a asi dost volnoou ruku, jak to nejak dopada vidime,...
        ..jinak postup jeho a vedeni spartu pripomina ve vsem, ne jen v tom co pises!!!!..
        ..a nakonec myslim, ze nema smysl hledat porad neco ve sparte,..to budeme opravdu porad vecne druhy ubulenci!!!..jsme slavia..a resime si svoje radosti a starosti!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 16:31 |  
        0 0

        určitě by si ho zaloužil, třeba taková děkovačka kotle pokud by se prohrálo s Ostravou by vůbec neškodila
        Jarolím je 5 let u týmu a najednou nemáme obránce, nemáme brankáře, nemáme útočníka a střed zálohy je taky špatný, sestava se furt mění, standartky jsou děsivé, dokonec nemáme ani vysokého útočníka, to je težký s těma pravomocema co má neukázat na něj, vždyť ti hráči si vůbec nevěří...
        pokud se prodají Suchý s Čelůstkou tak bych byl rád kdyby si nové hráče vybíral už nový tréňa
        podle mě dobrý výběr: Zeman, Vrba, Dovadil, Soukup

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Ravik     před 14 lety 28.03.2010 16:32 |  
        0 0

        Bongore ale přece takhle černobílé to není.

        Kvalitu trenéra dělá dle mě toto: výsledky, předvedená hra, sestavení týmu, psychologie, umění hráčům vysvětlit co po nich chci a najít ten správný styl dle toho co mám hráčsky k dispozici a reagování na dění na hřišti. Za posledních 12 měsíců, bych dal Karlovi za všechno tak 4 a to je na Slavii málo.

        Milovník statistik Quelhar by nám možná potvrdil můj dojem, že posledních 12 měsíců bylo ze strany Slavie možná nejhorších v české lize.

        Ale fandit zítra Ostravě je i tak myslím zvrácenost

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 16:46 |  
          0 0

          zvrácenost je to co udělalo vedení, Jarolím stejně odejde a chci aby nový trenér měl co nejvíc času na to poznat tým
          samozřejme radost z toho že, vyhraje Ostrava mít nebudu

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            Wommi     před 14 lety 28.03.2010 16:47 |  
            0 0

            ..leda v kontextu s tim, ze by ji to pomohlo byt mistrem ligy:)))

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 16:49 |  
              0 0

              jo, to je další věc, kdokoliv lepší než Rudá Špína a taky me je sympaticky trener Koubek

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        spojka     před 14 lety 28.03.2010 16:34 |  
        0 0

        Zítra budu fandit Slavii, jako vždy. Ale jak už se píše níž, model sparty Karel začal následovat hned po prvním titulu, kdy začalo skupování všeho, co párkrát v lize koplo slušně do míče (např. jeho synovec, Trapp, Trubila, Střihavka, Naumov, Vomáčka atd.). K tomu přišly nepochpitelný nákupy typu Vasiljevič, průsery jako Abraham, ignorování hráčů jako Dočkal, doteď nevysvětlenej vyhazov Brabce (o němž Jarolím mluvil už v době, kdy Doležal o ničem nevěděl - jak to asi na Doležala působí, když se jako ředitel o tomhle dovídá z novin?). Prostě si za to z velký části Karel může sám.

        Mluvil jsem o tom s fandou jiného klubu - sám říkal, že nejlepší českej trenér byl Jarolím. Než se zbláznil. Takhle to působí na lidi, který Slavii sledujou zvenku. Něco na tom bude.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 16:52 |  
          0 0

          souhlas! s uspechem jsme nalozili jako tehdy sparta, proto nejen ze jsme se na vrcholu neudrzeli nebo nezlepsovali, ale nasleduje poradnej propad, jako u sparty. A ze to takhle vidi lidi z venku, to je pravda. Driv i vazili prace KJ a vubec slavie za to, ze jeji budovani tymu dava smysl, ted jsou zklamani z toho, ze jsme tu cestu opustili.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            Wommi     před 14 lety 28.03.2010 16:57 |  
            0 0

            ..tak pravdou je ze slova Dolezala o novy ere slavie vzaly rychle za svy!!!...jediny co bych asi chapal, pokud by se aspon za vsechny utrzeny penize podarilo splatit vsechny dluhy, pak bych jim vnitrne "odpustil" protoze by to melo alespon nejakej smysl!!!

            ..mozna by to chtelo ted udelat tu analyzu a promyslet postup do budoucna, protoze je videt, ze se opravdu akce milion nakupu za "par supu" nevyplaci, je nadeje ze se povede jeden dva (viz tavares,..)..ale nakonec ze se jak ze sportovniho hlediska tak financniho vyplati budovat vlastni lihen (necid, suchy,..) a neo dat drazsi peniz (hlousek, celustka,..)

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 17:21 |  
              0 0

              to teda vzaly.. ve skutecnosti vedeni se vse nechalo na KJ a ted vlastne nikdo moc nevi, jak by ta nova era mela vypadat.. ja tedy zitra fandim slavii, jako vzdy. Odvolani trenera ve chvili, kdy vedeni stejne nema zadnou pripravenou variantu a nechava cešlou vec zasade "osudu", postrada smysl. Jsem pro odvolani, ale s tim, ze by se reklo, co bylo spatne a ze by prisel nekdo, kdo bude mit nejakou jasnou predstavu, kam by mela slavie smerovat. Je v zasade jedno, jestli to bude behem sezony nebo az po ni. Tj. at je KJ odvolan bez ohledu na vysledek zitrejsiho zapasu a bez ohledu na vysledek sezony! Ale az tehdy, kdyz bude jasne, co dal.

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 17:34 |  
                0 0

                co sem pochopil já: když odvolají Jarolíma tak bude trénovat Janů a bude se hledat nový trenér a každý trenér potřebuje nějaký čas aby se seznámil s týmem, vedení určitě nějakou představu má, ale nebude ji přece říkat když nic není jěště stoprocetní
                ja bych byl nejradši kdyby se vyhrálo, Sparta porazila v poháru, uhrálo se třeba třetí místo, ale na pohádky nevěřím a rád bych příšti rok videl Slavii aspon v UEFE

                • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                  Wommi     před 14 lety 28.03.2010 18:05 |  
                  0 0

                  ..ja bych si to pral taky, ale mel bych pak jednu obavu, a to, aby se zase neopakovalo zase uz po x-te co nyni, minuly rok, rok predtim, atd...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 16:39 |  
      0 0

      Já tedy budu fandit Slavii...

  18. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    slimak     před 14 lety 28.03.2010 16:47 |  
    0 0

    Fandit zitra baniku je opravdu hodne zvraceny. lidi probudte se!! porad jsme slavia...

    i kdyz souhlas, ze lepsi nez bidně ukopana plichta by byla prohra (i vzhledem k rudejm)

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 18:59 |  
      0 0

      Právě i vzhledem k rudejm nezbyde než si přát naší prohru v Ostravě. Mluvím zejména o našich 3 zápasech se Spartou, s Jarolímem je to prakticky jistota fiaska a mě tedy každá prohra se Spartou štve desetkrát víc než prohra s Baníkem. S novým trenérem máme proti Spartě šanci, s Jarolímem bysme si vytrpěli až příliš mnoho a mě už to tuhle sezonu stačilo i bez dalších 3 proher se Spartou !!!!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        slimak     před 14 lety 28.03.2010 19:05 |  
        0 0

        mno jo, ale kde beres tu jistotu ze zrovna s Janu to bude lepsi..byt to nejaky trener velkeho jmena, souhlasil bych...

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 19:09 |  
          0 0

          Jediná jistota je v tom, že pod Jarolímem to dopadne špatně. O tom jsem pevně přesvědčen. Všechno je lepší než ten jarolímův nehybný močál.

  19. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 18:54 |  
    0 0

    Já mám Slávii rád a chci aby dělala co nejlepší výsledky do budoucna a proto mi nezbývá než v pondělí fandit Ostravě. Můžu jen "poděkovat" našemu vedení, že takhle absurdní situaci vytvořilo, že pro dobro Slávie je, aby prohrála .....

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Tonda     před 14 lety 28.03.2010 18:59 |  
      0 0

      no fuj, ty nejsi fanda svýho klubu.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 19:03 |  
        0 0

        Právě že jsem, akorát že před jednorázovým úspěchem v jednom málo významném zápase preferuji úspěch v dalších několika mnohem důležitějších zápasech.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 28.03.2010 19:23 |  
          0 0

          S hráčema jako Trapp, Trubila, Šenkeřík, Starý, Vomáčka nebo Naumov neudělá žádnej výsledek ani Guardiola. Samozřejmě, že průser Jarolíma spočívá v tom, že si tyhle hráče sám přivedl a stavěl (staví) je. Ale výměna trenéra nic zásadního nevyřeší, pokud nebudou peníze na to, vyměnit třetinu kádru. To je z mýho pohledu klíčová věc pro léto. Odchod Jarolíma bude plus jen v tom, že by mohly tyhle přestupový nesmysly a kšefty skončit, neby by jich aspoň nemuselo bejt tolik.

  20. Já to chápu jasně

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 19:11 |  
    0 0

    Názor Rosena: Jarolím je geniální kouč s jednou nepovedenou sezónou.

    Názor Doležala: Jarolím je nenáviděný dráb s rozhádanou kabinou, kterého by se hráči nejraději zbavili.

    Resumé: Tak si názor hráčů otestujeme!

    Prý to nedává logiku. Já to ale chápu moc dobře.

    Takže ruce nahoru, kdo zítra fandí Ostravě! Já asi ano - aby Sparta měla těžší cestu za titulem a naši měli aspoň malou šanci v poháru. Nejhůř se jeví remíza, to byl výsledek absolutně na ***** a Sparta by se radovala.

    • Re: Já to chápu jasně

      spojka     před 14 lety 28.03.2010 19:30 |  
      0 0

      Hráči nemají právo na názor. Ty mají jen jednou týdně hrát naplno fotbal.

      Každopádně v tom dnešním "řešení" mi absolutně chybí jakákoliv hrozba nebo ultimatum směrem k hráčům. Přece není normální, aby denně trénovali, a pak předvedli něco jako proti Liberci. Když si uvědomíš, že třeba Trapp se Šenkeříkem jsou za to, co ve čtvrtek předvedli, normálně placení, a doteď nepřišly žádný sankce, tak to je naprostá šílenost...

      • Re: Já to chápu jasně

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 28.03.2010 20:01 |  
        0 0

        V zásadě máš s tou povinností ,,nemluvit a hrát" svatou pravdu, jenže realita našeho ligového fotbalu je bohužel jiná a smutný konec Hřebíka ve Spartě to ukazuje. (Mimochodem, ten aktuální dlouhodobej džob u český juniorský reprezentace může ukázat, zda opravdu Hřebík umí, či nikoliv. Ale to je jiná debata.)

        Sankce vůči hráčům by bezpochyby měly přijít, nějak se vytratila motivace.

        Máš pravdu, že dlouhé měsíce nic, a teď najednou buď-anebo, to není žádná koncepce, spíše je to antikoncepce.

        • Re: Já to chápu jasně

          Gordon (host)     před 14 lety 29.03.2010 01:39 |  
          0 0

          Nemyslim ze hrebikovy kvality proveri par zapasu v repre, to si ani vetsinou nestihne zapamatovat jejich jmena.,..

  21. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Wommi     před 14 lety 28.03.2010 19:16 |  
    0 0

    ..muze mi nekdo rict, pro ta ceska liga je tak naprd,..proc tu tym jako je sparta muze hrat prim (pominme prosim pripadny nadrzovani), proc klub kterej hraje takovy hov.., je prvni a evidentne zase vyhraje ligu?...ja bych necek, kdyby vsechny prejeli o tridu, hrali krasnej fotbal,..ale toto.a nikdo se jim nevyrovna!

    ..jeste nam bude trvat hodne dlouho nez to tu na fotbale bude vypadat jako na zapade

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DrFe1     před 14 lety 28.03.2010 19:27 |  
      0 0

      Nevím jak je to možný, ale oni mají stále zprdelekliku a v těch zápasech ve kterých herně nemají na vítězství stejně většinou ušmudlaně vyhrají (a to i bez té pomoci). Viz teď na jaře třeba Kladno a Mladá Boleslav. Jenom vyjímečně se jim to zaslouženě nepovede jako v prvním jarním kole s Příbramí. Mají v tomto daleko lepší bilanci než my.

      Jinak upřímně řečeno, když někdo nezaujatý sledoval ligu před rokem a výkony tehdejší Slávie, taky si taky musel říkat jak je možný že tenhle tým vede a zřejmě i vyhraje ligu ...... Prostě úroveň naší ligy v posledních letech hodně upadla. Poslední okamžik kdy nějáké mužstvo vyčnívalo výrazněji nad ostatní byla naše Slávia na podzim 2008.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 28.03.2010 19:29 |  
        0 0

        ...to mas pravdu,..ale i kdyz jsem slavista,..a samozrejme si hreju vlastni polivku, myslim ze kazdy musel uznat ze ta hra byla proste pekna,..akce, narazecky, kombinace, proste peknej fotbal.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 28.03.2010 20:04 |  
        0 0

        ..kazdopadne v kontextu cele te situace v lize myslim ze je opravdu velka skoda ze se slavce nepodarilo v tech dvou zapasech vyhrat, protoze pokud nyni vidime tabulku, slavka by mela 37 bodu a zitra vyhrat v ostave, tak je v podstate zpet v boji o pohary a skoro o titul-no nic, pozde bycha honiti a plakat nad rozlitym mlekem.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      MarHud     před 14 lety 28.03.2010 19:31 |  
      0 0

      Takže hoši 3:0,náááádhera.Jsem na Vás zítra velmi zvědav,ale jak jsem si přečetl většina z Vás bude fandit Baníku.V tom bude asi mezi námi ten největší rozdíl,viď Bongore.K tomuhle by se žádnej fanda Sparty nikdy nesnížil.Ať žije ACS!!!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        spojka     před 14 lety 28.03.2010 19:42 |  
        0 0

        fanda sp*rty se už ani nemá snížit kam, Štrougale

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        whitesnake01     před 14 lety 28.03.2010 20:54 |  
        0 0

        to ne, vy radsi napadnete vlastni autobus, podpalite stadion nebo pocmarate trenerovi barak.... rumunske zpusoby sou nam tu vsem velice dobre zname

  22. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Viking     před 14 lety 28.03.2010 20:17 |  
    0 0

    Co je tohle za řešení? Celou dobu deklarují, že sázejí na dlouhodobou spolupráci a Jarolímovi věří a potom dávají ultimátum jako Lojza z Horní Dolní. Tak buď uznám, že hrajeme poslední 1,5 roku hovno a nějakej zápas v Ostravě na to nemá žádnej vliv a propustím trenéra, nebo když už tohle chci řešit, tak proč na to svolávám tiskovku a vytvářím na mužstvo ještě větší tlak. To mohl vědět jenom Jarolím a tiskovka byla zbytečná.

    Mně to ale přijde hlavně zcela zfušované a nedivil bych se, kdyby byli ještě po sobotě dohodnutí na odvolání Jarolíma okamžitě (čemuž by odpovídala neúčast Janů na dopolední zápase) a v neděli dopoledne upekli tohodle kočkopsa.

    Nikomu nepomohli. Ale co, blbce hlavně udělali sami ze sebe. A Standa bude mít v pondělí hlavu zaraženou mezi ramenama ještě víc než obvykle...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 28.03.2010 20:26 |  
      0 0

      Opravdu to vypadá, že Doležal v sobotu v podstatě Jarolíma už odvolal, ale po návratu Rosena v noci se jako kompromis dohodlo tohle. Odpovídalo by tomu i chování obou pánů na tiskovce - Doležal už mluví o nástupcích, o tom, že i přes případnej úspěch v Ostravě Jarolím zůstane "do konce sezony". Rosen na tiskovce v podstatě žádnej Jarolímův konec nepřipouštěl a jakmile někdo řek ultimátum, tak ho utnul.

      Nevím, nerozumím, nechápu... když vedu takovej klub, tak přece musím mít nějakej podloženej názor na to, jestli je to dobrý, nebo špatný. Nemůžu se rozhodovat podle jednoho bezvýznamnýho zápasu. Když už mu chtěli dávat ultimatum, tak měl dostat za úkol vykopat Evropu - z poháru nebo z ligy, to už je jedno.

      Každopádně jestliže Doležal tvrdí, že kádr má svojí kvalitu, tak už nemá moc cenu trenéra řešit. S tímhle kádrem příští rok nikdo nebude hrát o moc líp.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 28.03.2010 20:40 |  
        0 0

        ..NO TAK TREBA POCITAJ S TIM, ZE se vrati dosestavy kaufmann, cerny, pozdeji i hlousek,..pak by mohly prijit penize za nprestupy celustky a suchyho,..a s tim by se treba dalo zahrat lip a spolehaji ze pujde zahrat a tedy ze by jarolim s tim zase mohl neco udelat...
        samozrejme pak to ale neni o trenerovi, ale o hracich!

  23. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Gordon (host)     před 14 lety 28.03.2010 22:00 |  
    0 0

    Padaji tady navrhy na trenery a co treba takovej horst siegel? Kvalitni trener s velkym respektem, ja bych ho bral hned. A takovej hrajici asistent repa k tomu? proc ne... ja myslim ze by to slo...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 28.03.2010 22:26 |  
      0 0

      Siegl Horst, Hajlující sysel a Řepka olejka - to by bylo skvělé trenérské trio :))

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        tantalos     před 14 lety 29.03.2010 01:03 |  
        0 0

        Z Horviho jednou možná trenér bude. Ostatně Kj taky býval "problémový hráč".

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 09:33 |  
          0 0

          Tohle je vůbec zajímavá věc, on totiž KJ jako hráč žádnej velkej dříč nebyl a teď po hráčích právě tu dřinu a disciplínu tvrdě vyžaduje. Něco podobnýho v tomto směru je Vláďa Růžička v hokeji, jako hráč neudělal krok navíc (zejména ke konci kariéry to bylo velmi markantní, to jenom stál na červený a čekal na přihrávku) a jako trenér si přitom taky zakládá na fyzickém stylu. Jakoby ty největší flákači dopřávali hráčům ten nejtvrdší dril.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      bongor     před 14 lety 29.03.2010 12:16 |  
      0 0

      Dobrej nápad je Horst Siegel,potom ještě tady vidím Frýdka,nebo
      třeba Němýho,ten snad má nějakou kvalifikaci a když ne,tak si to udělá při práci ve Slavii.A protože bychom se tak mohli stát béčkem sralty,tak nakonec by nebyl nejhorší tah ,že by trénoval Chovaněc oba kluby,dost by se ušetřilo.Nastane velké usmíření,slávisti se budou objímat se sparťanama.
      Všichni si budu pochvalovat,jak se zbavili toho nenáviděnýho KJ,zkrátka happy end jak v americkým filmu.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Gordon (host)     před 14 lety 29.03.2010 16:37 |  
        0 0

        Jmeno klubu by bylo Spavia a sponzor by byli oplatky Opavia...

  24. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    fiki     před 14 lety 28.03.2010 23:42 |  
    0 0

    Mezi vyhlášením tiskovky a jejím konání uběhlo 12 hodin, a škoda že se nedozvíme co všechno se během této doby stalo a s kým se jednalo, že se nakonec naši tři králové D+R+J rozhodli vydat trapné nic neřešící prohlášení ve stylu "chytré horákyně". Co tím chtěli říct, jaký je stav Slavie ?, no to se můžeme podívat na ligovou tabulku. Toto má být manažerské rozhodnutí nové Slavie, slibovaná nová koncepce? Za dnešní stav nemůže jen Jarolím, za chyby které se staly nese odpovědnost celé vedení.
    Podmínka zisku bodu v Ostravě je nesmysl - co je pro koncepci hry Slavie a pro přípravu na derby která Slavii čekají lepší - ubetonovat jeden bod nebo hrát dobrý kombinační fotbal, přehrát Baník a nakonec třeba prohrát smolným gólem?
    Jarolím má své chyby, ale pořád patří mezi české Top trenéry, a měl by být nahrazený zase jen trenérem této kategorie. Nahradit ho trenerém béčka ( to není nic proti němu osobně ) to je jen v pokus v nouzi který ve fotbale málokdy vyjde. Pokud se Doležal a Rosen nakonec neshodli na odvolání Jarolíma, měli tiskovku zrušit. Ale měli by pomalu ale jistě mít jasnou představu o tom co bude po sezoně. Jestli mu prodlouží smlouvu, nebo přivedou někoho jiného. Protože ke změně - pokud nastane - musí dojít hned po skončení letošního ročníku , a to je už za sedm týdnů.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      mirecek1111     před 14 lety 28.03.2010 23:56 |  
      0 0

      Být trenérem "béčka" bohužel u řady fanoušku takového člověka trenérsky devalvuje, ale to je nesmysl. Kolik toho a kde odtrénoval třeba Guardiola než nastoupil na lavičku Barcelony? Nebo Klinsmann, než převzal Německo a tak dále a tak dále.
      Každý někde musí začít. A to, že by měla být první velká štace pana Janů zrovna na lavičce Slavie, proč ne, pokud v něj mají důvěru, že to zvládne.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        tantalos     před 14 lety 29.03.2010 01:01 |  
        0 0

        Petržela začínal u nás a taky rovnou a naostro. Janů má určitou praxi i v cizině.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 01:40 |  
      0 0

      Už se několikrát stalo, že trenérskou taktovku u nás převzal asistent nebo trenér béčka a nikdy to k ničemu dobrému nevedlo.... Pokud nám jde o Slavii, tak k ní musíme chtít špičkového trenéra, který je špičkový už teď a ne že Slavie pro něj bude první štace v dospělé lize a bude se na našem klubu zaučovat!!!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        vavicek     před 14 lety 29.03.2010 08:54 |  
        0 0

        Nikdy? Naposled to vyneslo druhé místo a předkolo LM.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          fiki     před 14 lety 29.03.2010 09:37 |  
          0 0

          Vedení Slavie ale nemluví jen o změně trenéra, ale o odvolání celého realizačního týmu, tedy minimálně trenér + dva asistenti. Nahradí je Janů a Šrámek. Jak to bude probíhat pokud mužstvo v Ostravě prohraje? Dnes večer rezignace, zítra dopoledne představení nového trenéra hráčům s tím že den po zápase asi žádný vážně míněný trénink nebude. Ve středu jediný den na to aby nový trenér hráčům něco řekl + lehký předzápasový trénink a ve čtvrtek "zápas jara" o bytí a nebytí v evropských pohárech. To přece není koncepční řešení, to je jen zoufalý pokus honem jako něco udělat, a předat svůj díl odpovědnost na někoho jiného.

  25. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Barlblog     před 14 lety 29.03.2010 01:12 |  
    0 0

    Polovičatá řešení bývají zřídkakdy dobrá. Už jsme tu diskutovali o nástupcích, problémech, hráčích, o vedení. Všechno to bylo s menší či věčí dávkou naivity. Nechme hráče a realizační pány pracovat. Pokud se tak rozhodli, dejme tomu čas. Ať Karel Jarolím ukáže, že dokáže pozvednout červenobílé tam, kde 2 roky byli.

    Mě bylo vždy uplně jedno, jestli jsme prohráli, nebo vyhráli, pokud jsem viděl, že hráči makají naplno, není jim to jedno a vědí co mají dělat a na 100% se to i snaží dělat. To bych chtěl po hráčích Slavie, protože právě tohle je SLAVIE!

    Buď věřím trenérovi, kterého jsem tu držel a budu se snažit tým motivovat, nebo trenérovi nevěřím a atributy zmíněné výše, musí týmu vtisknout někdo jiný. Je to prosté, žádná zrada v tom není. Je jasné, že se Slavie musí bez ohledu na výsledek sezony změnit. Musíme realizovat změny směrem k západnímu stylu vedení sportovního klubu. Začít všechno budovat a případně měnit od základů. Je nutná kooperace, souhra a hlavně si každý musí uvědomit, že fotbal není hrou jednoho mistra Yody. Fotbal je týmová záležitost. Myslím, že tohle je nejdůležitější věc, kterou si KJ musí uvědomit. Má jedinečnou šanci. Uchopí-li následující zápasy jako výzvu a vezme-li ji za správný konec, dostaneme nejlepšího trenéra v lize. Pokud se nepoučí z vlastních chyb. Nemá význám, aby tady zůstával. Tohle se však nepozná v Ostravě. To by se poznalo v zápasech o všechno (Bohemka + 3xSparta). Takhle ta podmínka postavená není. Bohužel...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 01:51 |  
      0 0

      Rosen asi vyzkoušel podobnou praxi u hokeje, kde když se Růžičkovi nedařilo, pustili do světa info, že hráči hrajou za něj a visí nad ním Damoklův meč a skončilo to cestou snad až do finále. Jen u toho tehdy nebyla tiskovka. Nemusí to být nutně výraz neshody a časové i názorové disharmonie, může to být nějaký nápad, jak dát poslední impuls týmu. Osobně jsem proti názoru, že se KJ týmu okoukal, protože většina hráčů současného mančaftu zná KJ z televize a z několika málo tréninků. Ze základu chybí tolik hráčů, že kdyby podobnou marodku měl Baník, Jablonec, Teplice, Sparta, tak budou vyřazeni ze soutěže pro nedostatek hráčů. Už několikrát jsem zde psal, že dle mého mínění byl nejhorší fotbal za časů Jardy Hřebíka, ale i kdyby tento pán znovu přišel, nebudu fandit jinému týmu. Těm, co fandí proti Slavii, jen obtížně věřím, že někdy Slavii vůbec fandili. Představa, že těm 11 klukům na hřišti "v červenobílém" nepřeji jen proto, že nemám rád jednoho člověka na lavičce, je pro mne nepochopitelná, ale každý to bereme holt jinak a někteří si mohou myslet že "pomáhají dobré věci". KJ budu dál podporovat, ale s tím zdecimovaným týmem zítra na Bazalech to bude ukrutně těžké. No, když tam vyhráli České Budějovice, tak to zcela nereálné zase nebude. Zítra večer budeme moudřejší.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 02:02 |  
        0 0

        ti kdo fandí proti Slavii jsou jen náplavka z posledních dvou let, co si řeší svoje komplexy.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          whitesnake01     před 14 lety 29.03.2010 07:21 |  
          0 0

          mysli si co chces, ja se na ten zapas nebudu ani divat, hlavne se modlim aby nebyla usmolena remiza...

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            DKNL     před 14 lety 29.03.2010 08:38 |  
            0 0

            Fandit proti svému týmu, to je ale síla !!!!!!!! Ať jsou důvody jakékoli.
            To je zvrácenost.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 09:39 |  
          0 0

          Ale govno, já fandím Slávii od dětství, to znamená asi 25 let, celou tu dobu chodím na fotbal a chci pro Slávii to nejlepší. Proto jsem schopen uvažovat tak, že je lepší prohrát jeden bezvýznamný zápas s Ostravou než prohrát 3x s nenáviděnou Spartou. Bohužel to naše vedení postavilo takto, že pokud chceme nemít ostudu se Spartou tak nezbývá než se smířit s porážkou v Ostravě. Radost z toho ani trochu nemám. Takže to není o tom, že by někdo nefandil Slávii kvůli Jarolímovi, ale o tom, že chci aby Slávie vyhrávala ty důležitější zápasy a to s Jarolímem na 99 procent nepůjde.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 10:13 |  
        0 0

        Ze soucasny stav je zpusobeny velkou marodkou, to je jen alibismus KJ, na ktery muzes pristoupit snad jen ty.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Wommi     před 14 lety 29.03.2010 10:23 |  
          0 0

          ..to si nemyslim, muj nazor je, ze zde doslo ke kombinaci bohuzel velkeho poctu zranenych (u tech, kteri alespon trochu hrali)..a pak se proste naplno projevila politika prestupu a odchodu v tymu,..vzdyt v nem uz v podstate snad krom hubacka neni trvalym hracem sestavy nikdo, kdo tu posledni dva roky hral,..takhkle ta koncepce proste nefunguje (bohuzel pak je proti tomu druha vec a to je to, ze slavia ma dluhy a jedinym způsobem, jak je dlouhodobe splacet je prodavat hrace)..a tedy tu koncepci neni uplne lehke drzet....

          ..samozrejme to ale neomlouva KJ v tom, co si prived za hrace a jak s nimi pracoval, protoze penez urcite malo, malo! nemel!

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 10:49 |  
            0 0

            Samozrejme ze pricin je vic, nicmene pokud trener vidi jen jednu a jeste ne tu rozhodujici, ve ktere si hleda alibi, je videt, ze situaci nezvlada lidsky ani profesne. Nepamatuju uz ani dobu, kdy jsme nemeli plno zranenych. J.Cerny samozrejme chybi, ale ani on nebyval stabilni oporou s vyrovnanymi vykony. Hlousek je velky talent, ale s nim v sestave jsme hrali mizerne i na podzim. U tehle hracu navic jde pouze o jeden post. Vomacka byl na pomezi zakladni sestavy a lavicky.

            Zminuje-li Huzgi Ruzicku, tak se obavam, ze to nesedi, Ruzicka je jiny format, alibi obvykle nehleda... je mi lito, ale tohle nesedi.

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              Wommi     před 14 lety 29.03.2010 11:12 |  
              0 0

              ..bohuzel tu neni zadnej miliardar, kterej by proste dokazal udrzet nejakou oporu,..popr. privest dalsi a ne, aby vzdy kdyz nekdo hraje dobre, tak hned odesel,...to je bohuzel jedna z objektivnich skutecnosti
              ..na druhe strane mas pravdu, ze KJ asi nemel pracovat na principu, okej odchazi necid a tak ja koupim 5 utocniku a uvidime,...tady bych spis fungoval na principu ..jeden hlousek lepsi nez 5 polovicatejch na jedno misto...samozrejme je otazkou, jakou roli v tom hrali KJ zajmy ..provize a kamaradickovani,...kazdopadne asi promeskal moznost opravdu se nekam odrazit..

              ..nakonec jak uz jsem psal vyse,..pokud by celej vystup tydle ery aspon byl ten, ze se dluhy minimalizovaly,..tak budu rad a muzeme to zkouset znovu...

              btw..docela dobrej clanek je v sportu...jak experti se vyjadrujou ke slavii...a pak tamtez k pravdepodobnymu postupu veci v kauze tiskovka:)

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 11:52 |  
                0 0

                no jasne ze to neni jednoduchy, vlacime jeste za sebou minulost a dluhy vuci enicu, prodavat se musi.. i kdyz mozna dost veci mohlo byt jinak, kdyby se postoupilo pres Tiraspol..

                Necid odesel, za nej prisla v ramci moznosti solidni nahrada - Pekhart - Fort, Pekhart tu mohl zustat.. neni to az takova hvezda, ale je to talentovanej hrac, ma vysku, rychlost, dalo by se s nim pracovat, hrac takovyho typu ted hrozne chybi.. jen maly priklad..

                • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 12:16 |  
                  0 0

                  Pekhart nebyl náš, musel by se koupit a stál 20 milionů.

                  • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 12:36 |  
                    0 0

                    aha, tak o te cene nevim.. prijde mi to az nerealne, ze by Pelta tolik vysolil.. ale jestli je to pravda, tak to je jina.. spis jsem pocital s tim, ze kdyz si ho mohl dovollit jablonec, tak tolik stat nemohl..

                • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                  Wommi     před 14 lety 29.03.2010 12:28 |  
                  0 0

                  ..trochu bych varoval pred tim tiraspolem, kde je psano, ze bychom sli pres 4. kolo!

                  ..jinak samozrejme, pokud by se proslo do LM, asi by to byla jina pisnicka..i kdyz se trochu bojim, ze drive nebo pozdeji bychom stejne prisli do stejne situace.

                  ..No a nakonec bych varoval i pred Pekhartem:))..nejak si nemuzu pomoct, ale tedle fotbalista mi tedy zatim neprescedcil o svych (mega) kvalitach..bohuzel zatim spis zazdi co muze.

  26. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    whiplash     před 14 lety 29.03.2010 08:46 |  
    0 0

    ....kdyby tak slo dat podminku vedeni ....

  27. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    LordEdmund     před 14 lety 29.03.2010 08:59 |  
    0 0

    Posledních pár kroků našeho vedení ve mě vzbuzuje obavu, že se jedná opravdu jen o sdružení naprostých amatérů. Co je tohle za ultimatum? Neprohrát v ostravě ,kde jsme už neprohráli v GL nevim pŕesně, ale snad 12 let?Proč prostě neřeknou, KJ neodejde a basta, nebo proć ho prostě nevyhoděj, nebo proć neřeknou,necháme mu doběhnout smlouvu. Nejlogičtější by bylo, kdyby ŕekli že KJ zůstane jen v pŕípadě, že zajistí evr. poháry, jinak konec.
    Když tam ubráníme nic neřešící remízu a pak prohrajeme s bolševikem a třeba zbytek GL, tak KJ zůstane? Jediné co to má za přinos je to, že uvidíme, komu s hráćů se chce ještě pod KJ hrát.Pak je jen otázka, jestli dokáźeme ve 3-4 hráčích držet s Ostravou krok. Snažit se bude možná Janda, Hub,Vlčák a snad i Matej...Ostatním je osud KJ naprosto u ři tí. Fakt taky nevim co si přát a věřte, źe nejsem naplavenina..ale nejhorší by asi byla zrovna ta remíza. :-(

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Gordon (host)     před 14 lety 29.03.2010 12:54 |  
      0 0

      bylo by zabavne, kdyby byla remiza a nejaky hrac ucelove dal vlastni gol.... :D to by byla nadherna poprava :D.....

  28. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Gordon (host)     před 14 lety 29.03.2010 11:10 |  
    0 0

    Mno tak podle dnesniho vyjadreni Jarolima to vypada, ze to v ostrave zabetonuje jako nikdy, aby uhral aspon bod: "Otázkou ovšem je, zda současná situace vašeho týmu nevyžaduje nějaký radikální impuls či změny. Bude asi pohledny fotbalek.. :D

    Musíme mužstvo zvednout, připouštím, že něco rozhodně změnit musíme. Třeba v rozestavení, třeba v systému a organizaci hry Chci totiž v Ostravě uspět."

  29. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 12:17 |  
    0 0

    Poslední trenér, který se Slavií v Ostravě prohrál byl Jarda Hřebík a byla to docela rychta, snad 5:0 nebo podobně. Uvidíme, jak to dopadne dnes. :-)

  30. Slavia? kdež..

    jesus76     před 14 lety 29.03.2010 12:24 |  
    0 0

    Kádr současné Slavie je dosti průměrný. Bohužel je to smutná pravda,vždyť hledám-li hráče který je v lize obecně lepší než ostatní na jeho postu, vychází mi z toho pouze Adam Hloušek a Hocine Ragued, snad obstáli by Míňa Černý a Petr Janda.
    Celkově mužstvo nemá sebevědomí, nevěří si a ani nevidím nikoho, za kým by ostatní šli a měl takovej přirozenej respekt jako třeba Pavlík v Jablonci nebo Řepka ve Spartě. Na hřišti pak po sobě akorát koukaj a čekaj kdo zavelí a vezme to na sebe. Kvalita se rozmělnila.....

  31. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    venator     před 14 lety 29.03.2010 13:57 |  
    0 0

    Z vývoje situace směrem k médiím a okolností ohledně p. Janů apod. si myslím, že se na odvoláním dohodli v sobotu večer R+D, ale na následném jednání s KJ se změnila situace, když jim KJ nabídnul ať ho ve funkci nechají na zápas s Baníkem ať se ukáže jestli výkony hráčů v posledních zápase jsou opravdu úmyslně "vlažné". Podle mě jim KJ nabídl,že když se tam neuspěje tak sám rezignuje což by bylo pro klub zadarmo a úspora možná několika milionů je v současné situaci pádný argument.
    Myslím si, že Janů by tam stejně jen dokončil sezonu a získal by se čas na jednání resp. hledání jiného trenéra.
    R+D prostě nechtěli odvolávat tiskovku na poslední chvíli což by bylo ještě horší tak to "zaonačili" takhle "šalamounsky". Rozhodně ale měli dát ultimátum na dvojzápas v poháru ve smyslu, když KJ nepostoupí tak nesplnil základní cíl sezony tzn. evrop. poháry a podá rezignaci.
    Nevěřím, že důvodem této situace je, že by se nedohodnuli na podmínkách a formě spolupráce s p.Janů, ale je to kámoš KJ a jestli ho R+D postavili do jasné situace "jen to dotrénuješ do června a vrátíš se k B" tak je možné,že se jim na to vykašlal.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      japhy     před 14 lety 29.03.2010 14:38 |  
      0 0

      Taky mi přijde, že jestli v tom jejich rozhodnutí hledat logiku, tak jen tu, že to poslouží k otestování loajality hráčů vůči KJ.
      Fandit proti Slavii samozřejmě nebudu, případnou prohru mi ale vyváží z toho plynoucí pozitiva :)
      Pokud vyměnit trenéra, tak určitě ještě v probíhajícím ročníku, kdy by měl dokonalý klid na práci - žádná očekávání - a vše by směřovalo k přípravnému období. Jenže pochybuji, že tam Janů nechali déle, než do konce ročníku.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        bongor     před 14 lety 29.03.2010 16:02 |  
        0 0

        Jaký je vlastně Janů trenér nevíme asi nikdo,jedině snad pan Jiří1.
        V každém případě je současný kádr taková šedá hmota,někdo může časem vyniknout/a být okamžitě prodán/,ale co vidím na hřišti,to je
        slabý jako už to dlouho nebylo.Takže ani renomovanější trenér než
        on s tím nenadělá velkou parádu.Je to takový danajský dar.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 17:26 |  
          0 0

          s tm karlem je legrace, nerikal zhruba pred dvema dny, ze vaniak uz chytat nebude? :-)). nejdriv je senecky jednicka, pak romanovs, ted zas romanovs ani na lavce..

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            lassiter     před 14 lety 29.03.2010 17:29 |  
            0 0

            myslím, že neříkal. říkal, že vaniak v létě končí, což není to samé. pravda je, že ve stejné době vaniak v rozhovoru na oficiálních stránkách řekl, že by chtěl prodloužit ještě o rok...

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 17:49 |  
            0 0

            Romanovs je zraneny a Senecky ztratil duveru.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          (host)     před 14 lety 29.03.2010 17:29 |  
          0 0

          Tak krome trenovani becka se da na to, jaky je trener, usuzovat jedine snad podle zahranicnich angazma, a v Indonesii si udelal jmeno, hral asijskou Ligu mistru... coz samozrejme nechci srovnavat s ceskou ligou, ale jen tak pro obrazek. Jane

  32. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    spojka     před 14 lety 29.03.2010 17:40 |  
    0 0

    Hubáček je blázen. Balon hrát nechtěl, prostě jen tak do Kopice vrazil, neuvěřitelný...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Wommi     před 14 lety 29.03.2010 17:42 |  
      0 0

      tak koukam, ze jech hraje s nama:)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 29.03.2010 17:49 |  
        0 0

        ..aha,..takze KJ se chce zbavit Hub a Kevin:)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        EdCable     před 14 lety 29.03.2010 18:20 |  
        0 0

        Tak to bych nerekl...

  33. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 17:46 |  
    0 0

    Skoro bych řekl, že to David udělal schválně. Asi už má jarolíma opravdu dost.

  34. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 17:46 |  
    0 0

    Skoro bych řekl, že to David udělal schválně. Asi už má jarolíma opravdu dost.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      lassiter     před 14 lety 29.03.2010 17:47 |  
      0 0

      jasně doktore

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 17:50 |  
        0 0

        A LaFrance ho asi taky nemá rád, je to zvláštní za tak krátkou chvíli .....

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      jack09     před 14 lety 29.03.2010 17:49 |  
      0 0

      no uz to tak skoro vypada ze to delaj schvalne :)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 17:54 |  
        0 0

        Vaniak zkušeně ten centr nechal. No vyprovokovali je k tomu pánové R+D sami ........ je to fraška

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          lassiter     před 14 lety 29.03.2010 17:56 |  
          0 0

          doktore ty si fraška. vaniak už takhle nechal desítky centrů. protože vybíhat neumí. proč chytil stoprocentní šanci varadimu?

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 17:56 |  
          0 0

          Vaniak pri rozich nikdy na centry nevybihal.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 17:57 |  
          0 0

          doufam ze to nikdo schvalne nedela.. amaterismus pri braneni standardky je tradicni.. ale bylo to hnusny...

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 29.03.2010 17:57 |  
          0 0

          To byl Lafrancův gól. Bolfa hlídal on, ale po rozehrání se na něj vykašlal...

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 18:08 |  
            0 0

            Bolfa hlídal Trapp

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              EdCable     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
              0 0

              Hlidal ho LaFrance, jak se tam srazili, tak ho ztratil

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          EdCable     před 14 lety 29.03.2010 18:07 |  
          0 0

          Trap to zkusene nechal, co, ten musi KJ strasne nenavidet...

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 17:55 |  
        0 0

        Mne je normalne KJ líto, prootze to co tam obranci predvadej, to se jen tak nevidi,za tohle KJ fakt nemuze

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          EdCable     před 14 lety 29.03.2010 17:56 |  
          0 0

          Myslim, ze s Karlem by se meli pakovat i nekteri hraci.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 17:58 |  
            0 0

            Jo, to co predvadi Lafrance to neni ani na b-tým a on nebyl nejjistejsi ani proti Budejovicim

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:02 |  
          0 0

          Jasně, KJ je plně zodpovědný za úspěchy ale za neúspěchy zásadně nemůže. Neúspěchy způsobují zranění, počasí, rozhodčí atd. KJ nikdy !!! :-)

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:04 |  
            0 0

            Tak třeba s tím, co provedl Hubáček, prostě trenér nenadělá nic. Když je hráč naprostej debil, tak se můžeš stavět na hlavu. Druhá věc je, že si už dávno nepřivedl na levýho beka někoho, kdo aspoň minimální kvalitu má.

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:07 |  
              0 0

              Trenér je zodpovědný za výběr hráčů, kromě toho tohle co se děje je dle mého názoru způsobeno i atmosférou v týmu, za kterou je trenér zodpovědný taky. Hubáček nikdy takovýhle krávoviny nedělal, až teď a na Slovácku.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Wommi     před 14 lety 29.03.2010 17:55 |  
      0 0

      ..no a myslim ze je hotovo:(

      ..skoda, zas tak spatne ted nehrajou, ale je to taky dany asi tim, ze banik hraje a nestoji v deseti pred vlastni sestnactkou

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        spojka     před 14 lety 29.03.2010 17:58 |  
        0 0

        No podle me hrajou hrozne, stejne jako posledni mesice. Zoufala obrana, nakopavani, nula udrzenejch micu vepredu, neschopnost ohrozit branu. Obranci po sobe cumej jak telata, zatimco souper hraje.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Wommi     před 14 lety 29.03.2010 18:07 |  
          0 0

          ..obrana jo,..ale prijde mi, ze zbytek, aspon tedy nekteri se nejak snazi..
          jinak ted trapp peknej gol:)..aspon ze tak

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:09 |  
            0 0

            Gol peknej, ale my nejsme schopny sehrat nakou akci... gol dame jen takhle z nahodny rany na branu :-(

  35. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 17:58 |  
    0 0

    Zas mě o pořádnej kus víc sere, co to ten R a D vymysleli za neuvěřitelnou krávovinu !!! Vypadá to že jsme svědky nejhorší frašky v novodobých dějinách Slávie. Hráči už toho Jarolíma mají tak dost, že už to ani moc nemaskují. Je to ostuda, kterou jsme si mohli ušetřit nebýt té idotské "podmínky" pro odchod Jarolíma :-((

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 29.03.2010 17:59 |  
      0 0

      Neblázni. Tohle není sabotáž. Jsou to regulérní lemplové, Hubáček tyhle nesmysly dělá relativně často, vždycky někam přiběhne a čumí, jak tele. Lafrance není žádnej technik, balon se mu mezi nohama zaseknul už x-krát.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      EdCable     před 14 lety 29.03.2010 18:00 |  
      0 0

      Pokud mas pravdu, tak at ti hraci tahnou s Jarolimem

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Wommi     před 14 lety 29.03.2010 18:08 |  
      0 0

      trapp hraje za KJ:)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:11 |  
        0 0

        To není pravda, on mířil 5 metrů nad. Zatímco kdyby mířil pod břevno, tak to dopadlo naopak :-)

  36. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:10 |  
    0 0

    A sakra jestli tohle skončí 2:2 tak si užijeme jarolímovskou hořkost až do dna.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:12 |  
      0 0

      Podívej se na ty hráče... Hubáček, Trubila, Lafrance, Šenkeřík, Vomáčka, Naumov a další. Tu hořkost si budeme "užívat" ještě dlouho bez ohledu na to, kdo tam bude sedět.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      bongor     před 14 lety 29.03.2010 18:24 |  
      0 0

      Teď jsem vydržel dívat se do druhé branky Ostravy.Takovej výkon obrany,to jsem neviděl ani u nás na vesnici ve 4.třídě.Určitě jste si poslechli předzápasové povídání s Pavlem Kukou.Sedm hráčů těžce zraněných by těžko překousávaly i špičkové evropské kluby.A k tomu prodeje Sucháče/ s tím nešlo nic dělat/ a Čelustky/největší hovadina posledních tří roků/,o tom ještě nic neřek.Potom Pavel ještě zmínil krátkou paměť lidí v české dolině a jak se tady stává z hrdiny škůdce prakticky přes noc.Potom přidal pan Koubek,že to,co vymysleli ve Slavii je degradace trenérského řemesla.A má pravdu.Karla je mi hodně líto.
      pro mě je to nejlepší trenér,spolu s Mírou Beránkem,co v posledním desetiletí vedl Slavii.A dlouho takového neseženeme.Hlavně hoši nade mnou,že si tak notujete,paráda,jen do toho a toho Jarolíma rozcupujte na kousky,za to co tady provedl za hrůzy si to zaslouží!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:27 |  
        0 0

        Karel si to ale zavinil sám neschopností včas odejít, kromě toho byl zřejmě jedním ze tří, kteří tu nesmyslnou ostravskou podmínku "upekli".

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 18:28 |  
        0 0

        mě je ho líto tak napůl, kdyby postoupil přes tiraspol celustka a suchy mohli zustat , zraneny hrace mame tradicne kazdou sezonu , hrace a to i nahradniky si privedl KJ nicmene pres to vsechno ja nezapominam a pride mi ponizujici vyhodit trenera po zapase jako dnes kdy to posiraj individualni chyby, nase vedeni to proste cely pohnojilo , me by prislo jako nejlepsi reseni snizeni pravomoci KJ a Janu jako asistenta se silnym slovem napriklad, tohle ulitmatum a vsechny kolotoce okolo toho sou fraškou pro nas fanousky i pro hrače.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
        0 0

        Souhlasim. Hlavne misto KJ neni kdo, vsichni kvfalitni treneri jsou pod smlouvama.

  37. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:21 |  
    0 0

    Teď ke konci začali hrát kluci nevídaně dobře, oni mají nakonec toho Karla rádi. Ale Jech, ten ho rád nemá.

  38. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 18:21 |  
    0 0

    Nedokážu pochopit jak rozhodčí kterej je do situace max 3metry nevidi evidentni faul na trappa,to nepochopim.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 18:25 |  
      0 0

      Nj, nekde se pentle piskaji i bez kontaktu a nekde nestaci ani tak evidentni faul jako tenhle.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:26 |  
      0 0

      Tohle vidět musel, když na něco koukáš, tak to prostě vidíš. Je to parta grázlů vedená rudym lampasákem Macelou. Když to srovnáš s tím, za co se kopou penalty v tý bolševický rezervaci... (viz včera).

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:29 |  
        0 0

        Pro Spartu by bylo výhodnější, kdyby Slávia dneska bodovala (a obrala tak Baník o body a navíc si ponechala KJ), takže tu bych do toho netahal. Takže v tom je něco jiného.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
          0 0

          Já neříkám, že dnešní Jech je práce sparty. Vzhledem k tomu, co už tenhle grázl má na triku je těch možností spousta. Klidně i ta, že je prostě pos*anej písknout takovouhle penaltu proti domácím.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        jack09     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
        0 0

        ale je to paradoxni ze kdyz vyhraje banik tak to sparte opravdu moc nepomuze...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      bongor     před 14 lety 29.03.2010 18:27 |  
      0 0

      Ráno jsem to tady napsal,.....a píská to Jech ,tak to je hotový.Je to místopředseda fanklubu sralta,number 2,hned po Krávovcovi.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
        0 0

        Píšu to výše, pro Spartu je výhodný, aby Slávia bodovala, takže protentokrát tohle opravdu neplatí.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          bongor     před 14 lety 29.03.2010 18:58 |  
          0 0

          A co třeba ten trestňák co kopal Grco nadvakrát?Ten první kop,Neuwirth zvednul ruku a udělal z fotbalu volejbal a ten magor nic.
          Ten holt má v sobě ty rumunský geny tak zadřený,že si v tu chvíli
          neuvědomil,že vlastně pro rudou bídu by to byla výhra,kdyby Baník ztratil.Potom se mu rozsvítilo a nechal to kopat ještě jednou.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 18:27 |  
      0 0

      A nebylo to poprvý ... Tak nevím, mě se ten fotbal dopředu celkem začal líbit, proč to Karel takhle nepostavil od začátku a proč posraně čekáme na první ránu dovazu ... Nervy jsou sviň, přesto, takhle by měla Slavia hrát a pokud to jde na Baníku, tak nechápu proč to nejde na Slovácku, nebo proti Liberci.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 18:30 |  
        0 0

        no aby se jeste neupeklo nejaky prohlaseni , ze za zapas muzou individualni chyby a nepiskla penalta a D+R nerekli ze Jarolima "podrzej" dalsi zapas, to by byla teprve fraška , nicmene KJ nepreju potupny vyhazov po takovým zápasu , to je jeden velkej trapas.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:31 |  
          0 0

          To mě taky napadlo a docela se toho bojím.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          spojka     před 14 lety 29.03.2010 18:32 |  
          0 0

          Tak dlouho si tam Hubáčka nechával, ačkoliv už x let máme nalevo problém, až ho sám Hubáček popravil...

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            bongor     před 14 lety 29.03.2010 19:00 |  
            0 0

            prosím Tě zase neblbni s Hubem,dneska to posral,ale v tý obraně je už dlouho nejlepší./I když to teď není tak velkej problém/.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 18:32 |  
      0 0

      A CT pro jistotu neukaze ani ten faul ani ruku pri standardce Grajciara, ktera taky nejspis byla ve vapne.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        harry     před 14 lety 29.03.2010 18:58 |  
        0 0

        že by "náhoda"???

  39. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 18:55 |  
    0 0

    Střed obrany Jarolíma nechce

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 18:57 |  
      0 0

      Nejvic nechce Jarolima Jech, jinak by mel Neuwirth cervenou a kopali jsme dve nebo tri penalty.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 18:59 |  
        0 0

        Jinak kdyby si Kopic mohl dovolit zbourat Varadiho stejne jako Neuwirth Trappa, tak by to udelal a gol by nebyl. Jenze Kopic se snazil hrat ciste a takhle to dopadlo.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:02 |  
          0 0

          Takovejhle výkon rozhodčího, to muselo stát Doležala spoustu peněz :-o A Rosen možná ani nic nepozná. (pozor vtip !)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          pajuch     před 14 lety 29.03.2010 19:05 |  
          0 0

          Taky by mě zajímal rozbor možnýho ofsajdu Nevese před prvním gólem, bylo to minimálně na hraně. Jech je šílenej a jak se usmívá, neuvěřitelný...

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 19:00 |  
        0 0

        To co dneska Jech předvádí to nemá obdoby, ale vsadim se že podle DK to všechno byly jen běžné souboje

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        YsoEz     před 14 lety 29.03.2010 19:01 |  
        0 0

        lol quelhare, uz pripravujou nejakou stavnatou apologii proc to nevyslo, a dopln to nejakou vyzivnou statistikou

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 19:04 |  
          0 0

          Nicméně, objektivně, prohrát se může, ale Jech z toho dělá skutečně šílenou bramboračku - stejný faul Nevese a Ivanovskiho - žlutá jen pro Slavii. Penalta minimálně 2x. Baník hraje dobře, chyby v naší obraně góly zasloužily, ale koukám že pravidla lze neuvěřitelně ohnout. Statistika, nestatistika ...

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          EdCable     před 14 lety 29.03.2010 19:05 |  
          0 0

          Vzdyt ma pravdu, dve penalty byly jasne a ze Neves nebo Neuwirth jeste stale nemaji kartu je neobhajitelne. Ne ze by to byl argument pro setrvani KJ, ale Jech to piska kokotsky

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            pajuch     před 14 lety 29.03.2010 19:07 |  
            0 0

            Neuwirth má kartu, takže jeho faul na Trappa v pokuťáku by byla druhá a šel by před půlkou ven, ale to by se musela pískat rovina...

  40. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 19:01 |  
    0 0

    Doufám, že všichni lidé, kteří na tomto webu přáli Slavii dnes porážku jsou spokojeni. Já bohužel spokojen nejsem.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:02 |  
      0 0

      To já nejsem spokojen s celou sezonou, ale doufejme že se to ode dneška začne v dobré obracet.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        spojka     před 14 lety 29.03.2010 19:04 |  
        0 0

        Jako v čem? Že Jechovi seberou píšťalku? Že se v Macelovi probudí svědomí a odtáhne zpátky na spartakiádní stadion?

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:06 |  
          0 0

          Hra Slávie

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      YsoEz     před 14 lety 29.03.2010 19:06 |  
      0 0

      zase se nasi hraci nedostali za 75min dostat do zadne poradne sance, gol od Trappa beru jako nahodnej. To Ostrava mela sanci... tak trochu nechapu co tu vsichni breci, hra stoji za hovno jako posledni rok, "kopaná" bez sanci (vyjimkou byly doma Budejovice). Je čas udělat KJVCD pápá

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        quelhar (admin)     před 14 lety 29.03.2010 19:10 |  
        0 0

        Nikdo nerika, ze hra je vyborna. Ale podstatne jsou branky a jestlize Banik vede o dva goly a Slavia mela kopat dve penalty (a jeste porad jsem nevidel tu ruku, jestli byla ve vapne nebo ne), tak je dost dobre mozne, ze by skore touto dobou bylo vyrovnane. Ale jen to zapada do vykonu sudich proti Slavii prakticky celou sezonu (Liberec, Olomouc, Sparta, Strizkov, ted Banik)

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:14 |  
          0 0

          Je prava, že to vypadá, že tuhle sezonu nás začali opravdu něják "řezat". Začalo to už v derby.

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      whitesnake01     před 14 lety 29.03.2010 19:06 |  
      0 0

      kazda porazka Slavie boli, ale dneska usnu s ocekvanim lepsich zitrku, mozna sem naivni :)

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:09 |  
        0 0

        Kdyby se tohle co dneska odehrálo ve "strandardním" zápase, kdy jde Slávii o výsledek a boj o čelo tabulky, tak bych se asi pos.al. Ale takhle mi to ani zas tak nevadí. Zvláštní pocit.

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          EdCable     před 14 lety 29.03.2010 19:11 |  
          0 0

          Ja vam panove zavidim, me totiz tahle porazka sere uplne stejne jako jakakoliv jina. Chceme zacit vyhravat tim, ze si prejeme prohry???

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:11 |  
            0 0

            Ano

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 19:11 |  
          0 0

          mě to teda sere pokaždý stejně

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:15 |  
            0 0

            Já tedy když hrajeme o titul a jde nám o každý bod, tak to prožívám úplně jinak. Až nezdravě hodně se tím nervuju.

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 19:19 |  
              0 0

              Ještě, že ten hokej hrajeme dobře ... Jinak je mi Vás líto, ten postoj fakt nechápu ...

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:21 |  
                0 0

                Proč líto ? Co je na tom, že chci aby Slávia v budoucnu uspěla za důvod k lítosti ?

                • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                  Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 19:30 |  
                  0 0

                  Protože upřímně fakt nevidím moc nikoho jiného, kdo by Slavii přivedl k úspěchu. Ne, že by Jarolím byl nepostradatelnej, jenže od Cipra 12 roků nikdo titul nepřinesl, on má 2, ligu mistrů atd. Klidně bych mu omezil pravomoce, pokusil se mu najít schopný asistenty, ale odvolání nic neřeší a nahradit ho před 3 derby relativně nezkušeným nováčkem dle mě nevěstí nic dobrého. Nemyslím si, že s někým reálně dostupným bude Slavia v blízké budoucnosti úspěšná.
                  A pak je mi Vás líto, protože si nedokážu představit, že bych měl fandit proti vlastním, abych si udělal dobře, že mám pravdu, trochu pohonil ego. Jednak si myslím, že pravdu nemáte a za druhé mi takový postoj moje srdce fakt nedovolí. Táta by mi za to nafackoval :-)

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                harry     před 14 lety 29.03.2010 19:27 |  
                0 0

                hokej je zcela nepodstatná záležitost...

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              whitesnake01     před 14 lety 29.03.2010 19:21 |  
              0 0

              me je jedno jestli hrajem o titul, ale neni me jedno ze hrajem rok a pul totalni holomajznu a vyhazujem prachy za hrace kteri si ani nekopnou

              • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                YsoEz     před 14 lety 29.03.2010 19:28 |  
                0 0

                presne tak, slavii uz fandim asi 13 let, protoze vzdy hrala nejpohlednejsi, technicky fotbal plny sanci. Ale za posledni rok hrajem hur nez rudosi...

                • Re: Karel Jarolím má podmínku!

                  Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 19:36 |  
                  0 0

                  Slavii fandím už asi 25 let, ale něco takového by mě fakt nenapadlo. Možná proto nefandím proti vlastním ...

  41. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:11 |  
    0 0

    Jinak ten Neuwirth udělal to co Řepka při derby na Milana Černého, taky to tenkrát měla bejt penalta. A celá sezona se možná mohla vyvýjet úplně jinak. Ale to je coby kdyby ......

  42. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Wommi     před 14 lety 29.03.2010 19:19 |  
    0 0

    ..jeste ze toho vanouse mame:)..skoda ze ho vzdycky KJ odstrelil:(

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      spojka     před 14 lety 29.03.2010 19:21 |  
      0 0

      Jj, na jednu stranu je mi takovýho konce KJ líto, ale právě to, co prováděl s Vaniakem je jeden z důvodů, proč asi musí jít pryč.

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        Wommi     před 14 lety 29.03.2010 19:27 |  
        0 0

        ..no jo to mas recht..kdyz bohuzel se nedokazala ta slavka poradne sehrat..i pres zraneni,...

        ..jinak musim rict, ze by mi na hrani fotbalu strasne arala jedna vec a to je frustrace kvuli rozhodcim,...muzes se snazit, cokoliv delat..a presto te nejak dokaze ten rozhodci zariznout..bohuzel je to lidskej faktor,...

  43. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 19:19 |  
    0 0

    Jsem pro přemluvit Vaniaka, aby hrál ještě rok a dělal jedničku. Pod jiným trenérem by byl třeba ochoten.

  44. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    harry     před 14 lety 29.03.2010 19:29 |  
    0 0

    Tak první zákrok jasná penalta,druhá byla v podtatě to samé za co kopala Sparta proti Olomouci-opravdu radši nekomentuji...

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      Wommi     před 14 lety 29.03.2010 19:30 |  
      0 0

      ..presne tak..faul toho neuwirta..to je ukazkovy pripad toho jak nehrat balon, ale hrace....!..co uz vic by mel byt zakrok v rozporu s pravidly,...!!!

      • Re: Karel Jarolím má podmínku!

        YsoEz     před 14 lety 29.03.2010 19:39 |  
        0 0

        béé penalta bééé, proč nikdo nedebatuje o bídné hře bez šancí? (na to si už asi každej zvykl) dobre, 1 penaltu mohl pisknout, ale i tak by Baník zapl a dal vitezny gol... dyt to bylo jako kocka s mysi

        • Re: Karel Jarolím má podmínku!

          Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 19:45 |  
          0 0

          Jenže to je pořád dokola, víme ?? Pokud je k tomu tenhle přístup, doopravdy radši běžte fandit na Letnou - Slavia mohla dát ze dvou jasných penalt dva regulérní góly - a bavili bychom se o remíze (protože Baník své šance neproměnil). Obdobně jako u dvou neuznaných regulérních gólů Střížkovu - nebavili bychom se o těsně ubráněné výhře, ale o rozstřílení soupeře. Takže znovu, dnes jsme si sice pořádně nevypracovali šanci, nicméně i zmaření šance ve vápně nedovoleným způsobem šancí zůstává a pravidla platí stejně pro všechny - mimochodem obdobně jako u tvrdé hry.

          • Re: Karel Jarolím má podmínku!

            YsoEz     před 14 lety 29.03.2010 19:57 |  
            0 0

            lol ty si myslis ze by nekdo piskl 2 penalty za takovy zakroky, piskl by jednu a 2. zakrok bud by nebyl nebo by jej nepiskl, prober se! zas tak hrozny zakroky penaltovy zakroky v sancich to nebyli jak pises... a bez si fandit na letnou sam Kocoure. Ja si radej pustim kvalitni fotbal z Anglie nebo Spanelska

            • Re: Karel Jarolím má podmínku!

              Kocour_mike     před 14 lety 29.03.2010 20:05 |  
              0 0

              I tak by to tedy bylo 2:2 a kdo ví, jak by se to vyvíjelo dál. Nicméně si myslím, že pokud by to bylo obráceně, nebo nedejbože někde jinde, tak by klidně ty dvě penalty písknul ... Když už jsme u hrůzných zákroků, pamatuju jednoho itala, kterej na mezinárodním poli pískal i za míň ... Obecně, oba zákroky byly jasným porušením pravidel a penaltové byly, myslím, že by Vám klidně někdo našel i citaci. Kvalitní fotbal si klidně pusťte, jen jsem reagoval na Vaše béé penalta - takhle se to bere na Spartě, protože proti ní se takovýhle penalty nepískaj - viz Jech a situace Černý - Řepka v minulém derby ...

  45. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.03.2010 19:29 |  
    0 0

    Tak asi konec KJ no, nicméně žluté karty 1:3 je fakt výsměch

  46. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    Wommi     před 14 lety 29.03.2010 19:38 |  
    0 0

    ..ajéjé...takze ortel bude zítra..DrFe..pozor....KJ zustava!!!

    • Re: Karel Jarolím má podmínku!

      DrFe1     před 14 lety 29.03.2010 20:37 |  
      0 0

      Jsou to neuvěřitelný kašpaři

  47. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    venator     před 14 lety 29.03.2010 20:29 |  
    0 0

    To víš, to je jasné. Zítra řeknou, že podmínka/výhrůžka účel splnila, že výkon a přístup týmu byl o třídu lepší a že o osudu KJ rozhodne dvojzápas v poháru proti Spartě resp. případnym vypadnutím by nesplnil KJ základní cíl a podal by rezignaci.

  48. Re: Karel Jarolím má podmínku!

    venator     před 14 lety 29.03.2010 20:29 |  
    0 0

    To víš, to je jasné. Zítra řeknou, že podmínka/výhrůžka účel splnila, že výkon a přístup týmu byl o třídu lepší a že o osudu KJ rozhodne dvojzápas v poháru proti Spartě resp. případnym vypadnutím by nesplnil KJ základní cíl a podal by rezignaci.