O Slavii

Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

Trenér Karel Jarolím zatím zůstává ve Slavii. Vedení klubu se rozhodlo rezignaci zatím nepřijmout. Situace se však každým dnem může změnit...

Vedení klubu se bude současnou situací zabývat zřejmě až v reprezentační pauze, jak bylo původně plánováno před zápasem se Slováckem.

"Čeká nás v pátek další utkání proti silnému soupeři, na které se tým musí připravit, nechtěli jsme ho nepromyšleným rozhodnutím vystavit ještě většímu tlaku. Situaci a dosavadní výsledky podrobně vyhodnotíme v reprezentační pauze," uvedl generální ředitel Miroslav Platil. "Stanovili jsme nové cíle pro budování týmu, mezi něž patří zapracování mladých odchovanců. Hodnocení a závěry dosavadních výsledků nechceme dělat unáhleně, stejně jako případné personální změny v realizačním týmu," dodal generální ředitel Slavie.

Podle zákulisních informací by se situace v klubu mohla změnit ještě před utkáním s Plzní, kdy by byl vedením zápasu pověřen asistent Michal Petrouš. Změna pro tuto chvíli nenastala z toho důvodu, že není žádná náhrada a ukvapené hledání nového trenéra by nemuselo být ideální. Je však zřejmé, že ke změně v nejbližších dnech stejně nakonec dojde.

Komentáře (63)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    tolsimir     před 14 lety 26.09.2010 10:13 |  
    0 0

    Rozumim tomu dobre tak, ze pokud se ted Jarolim vyhodi, tak ale jiz bude mit narok na odstupne, protoze nepujde o rezignaci, ale o vyhazov podobny tomu na jare? Paneboze jako by to nemohl prevzit treba ten Cipro kdyz nechteji delat unahlene rozhodnuti

  2. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    smely (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 10:15 |  
    0 0

    mladej uhrin se na to prej celej trese, vyhodilili ho z limasolu...ale ja nevim, pratele, tech rozumnejch variant tady moc neni....

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      tantalos     před 14 lety 26.09.2010 10:21 |  
      0 0

      Vše ale naznačuje, že Uhrin není blbej. Jasně si dal podmínku, že záleží na řešení problémů uvnitř Slavie.

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        smely (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 10:28 |  
        0 0

        tak na to nemusi bejt zase dvakrat chytrej, to by napadlo mozna i nasho krecka...

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          bongor     před 14 lety 26.09.2010 12:27 |  
          0 0

          Tvůj křeček je vyhlášenej inteligent,ale myslím,že se o tomhle samém bavíme už nějakou dobu,že totiž samotné odstoupení KJ bez dalších kroků ,čili změn ve vedení SKS nemá valnou cenu.Taková hesla ,jako zapracování mladých odchovanců,může pronést jenom člověk.který buď nemá ponětí o tom,kolik mladých odchovanců opustilo v posledních letech Slavii,nebo si z nás prostě dělá legraci.Béčko bylo do posledního kola poslední,takže těmito mladými odchovanci musí být míněni jedině dorostenci,což je práce na několik let,není to žádné aktuální řešení-

  3. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    tolsimir     před 14 lety 26.09.2010 10:21 |  
    0 0

    a buh vi jestli tu rezignaci vubec nabidnul a tohle cely neni jen saskarna pro media

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      AdJap     před 14 lety 26.09.2010 10:29 |  
      0 0

      Přesně to mě taky napadlo. K Jarolímovi se určitě donesly všechny ty narážky na rezignace, tak aby si uchoval tvář, tak se to prostě takle naklaunovalo (odpovídala by tomu i jeho nedávná prohlášení, že o rezignaci vůbec neuvažuje), vedení to zamítlo, Jarolím je opět za charaktera a jede se dál. Jsou to ale spekulace, jasně.

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        quelhar (admin)     před 14 lety 26.09.2010 10:36 |  
        0 0

        Ctete jen nadpis, nebo i to, co je v clanku?

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          slaviator     před 14 lety 26.09.2010 12:20 |  
          0 0

          To neznamena, ze to nemusi byt habadura na fanousky, stejne jako odvolani/rezignace Jarolima na jare... kdyz sam se pak prokec, ze to byla dovolena...

  4. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    skman     před 14 lety 26.09.2010 10:43 |  
    0 0

    furt jen kecy jak maji dostavat sanci mladi odchovanci, a nevidim ze by hral na levo misto huba palko ani ze by ho stridal, nechapu proc celustka nehraje stopera pred odchodem ho hral vice nez slusne a na pravo by se mohl zapracovavat dalsi mlady odchovanec ktery jiz do A kdysi nakoukl Mikula... nejvic co me stve jak KJ vystrida Dembeleho kterej aspon z dalky strili za tRagueda, toho chlapce co nejdriv prodat

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      bongor     před 14 lety 26.09.2010 12:31 |  
      0 0

      No těžko očekávat,že borci kteří hoří i ve 3 .soutěži ,můžou najednou udělat díru do světa v kaprlize.Jinak Ragued se prodat musí,na něj nemáme fondy.Neboj se ,už se hlásí zájemci z Prahy,ne nadarmo se HR zastával po derby Řepky.

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        skman     před 14 lety 26.09.2010 15:58 |  
        0 0

        to ano ale v konecnem dusledku je jedno jestli ted prohrajem 2:0 nebo 4:0, Ti mladi maji dravost a potencial k rustu treba podzim by byl zabity ale jaro by se zvladlo, nerikam ze vsichni 30 jsou spatni, JC ma svetly momenty Kisel tez, ale u Rageuda se mi nelibi ty prihravky, slusna defenziva ale ty prihravky

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          polivka     před 14 lety 27.09.2010 10:38 |  
          0 0

          přihrávky už si zlepšil už nepřihrává protihráčům jako minulou sezonu

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            dalislavista     před 14 lety 28.09.2010 20:37 |  
            0 0

            Nechte toho, hlavně že synáček přihrává dobře! Ragued je výbornej, ale někdo to prostě vidět nechce. Ono je ovšem taky rozdíl, jestli cítí důvěru trenéra, nebo ho tam postaví nerozehranýho na 15 min.

  5. Jaké ukvapené rozhodnutí...

    Kunetice     před 14 lety 26.09.2010 10:43 |  
    0 0

    ... nebo snad vedení o novém trenérovi uvažovalo až po udajné rezignaci JK.

    Pane platil serete si do sparťanské dršky!!!

  6. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    DrFe1     před 14 lety 26.09.2010 11:34 |  
    0 0

    Tohle je velice pěkný námět na nekonečnou tragikomickou telenovelu. Nezbývá než se modlit, aby odešel Jarolím úplně z klubu a jako trenér přišel Uhrin. Z variant co se nabízí je to nejlepší.
    A Platila by měli poslat na zdravotní dovolenou nebo ještě líp společně s Jarolímem někam do prdele. To jeho blábolení o jarolímově budování týmu založeného na odchovancích je výplod chorého mozku a s realitou nemá nic společného.

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      bongor     před 14 lety 26.09.2010 12:33 |  
      0 0

      To není chorým mozkem.Co bys dělal,kdyby Tě potkalo to neštěstí a udělali Tě ředitelem Sparty?To samý.

  7. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    Viking     před 14 lety 26.09.2010 11:37 |  
    0 0

    Modleme se zas a znova, ať to není Petr Rada...

  8. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    jiras     před 14 lety 26.09.2010 11:43 |  
    0 0

    Oni se radí (radujou?) celý večer a pak z nich vypadne, že nechtějí dělat unáhlená rozhodnutí. Jsou ti chlapi úplní debilové komplet všichni? To nedokážou vymyslet lepší výmluvu? Podíval se někdo z nich třeba na tabulku? Tak ať řeknou na rovinu, že KJ má zlatej padák i když rezignuje, všechno tomu napovídá. Jestli opravdu dojde ke změně ještě v týdnu, tak zase budeme všem pro smích, odstoupím, neodvoláme, odvoláme... Ale jestli je napadne Rada, jako že nikdo není tak blbej jako on, aby do toho svinstva šel, tak max. do konce podzimu a pak komplet vše změnit.

    Nakonec nejvtipnější Platilova vsivka o osmi třicátnících - to jste si všiml brzo.

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      slaviator     před 14 lety 26.09.2010 12:27 |  
      0 0

      To vis, to je ta nova novokoncepce - Jarolim: chlapi, ja rezignuju, ale musite mi dat co mi dluzite v zime se vratim... Rosen: jak chces, Karle. Platil: ale az po Plzni, ted jsme jeste devati, to je v klidu, ja zatim promluvim s Robertem Zakem....

      Takhle nejak to treba bylo. A mame na vyber - Rada (bez angazma) nebo Zak (ted v diviznim Litvinove), kterej zatim s kazdym tymem sestoupil? Pribram, Budejky, Most a uspesne nacal i loni Strizkov... Ale tak vis co, jednou to zlomit musi a spokoji se se tricitkou mesicne pro sebe a dvacitkou pro asistenta Kopace...

  9. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 11:44 |  
    0 0

    no mě to jen potvrzuje můn názor že dokud se nezmění majitel tak je úplně fuk kdo týhle šaškárně bude šéfovat.

  10. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    slaviator     před 14 lety 26.09.2010 12:17 |  
    0 0

    Cirkus Eden, sapito SynotTipArena... tak rozdejte fanouskum rovnou saskovske cepicky s rolnickama a klaunovske nosy (samozrejme vstupne kvuli tomu zvysit o priplatek 500 korun...), stejne jsme cely republice pro smich. A nezapomente dat na Budejky Z3, vzdyt s nima a dalsima sedmi tymy hrajem o zachranu... sice jsme ted jeste devati, ale po konci kola muzem byt klidne na 14.miste!

  11. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    fanfaron     před 14 lety 26.09.2010 12:24 |  
    0 0

    Pokud podepíšou Radu, tak jen potvrdí, že si z nás dělaj srandu a o Slavii jim vůbec nejde.

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      slaviator     před 14 lety 26.09.2010 12:29 |  
      0 0

      Tak jestli je libo radsi treba Robert Zak...? :)

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        Viking     před 14 lety 26.09.2010 12:54 |  
        0 0

        Robert Žák, Petr Uličný, Petr Rada, František Kopač, Pavel Řehák:)

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          bongor     před 14 lety 26.09.2010 12:59 |  
          0 0

          To je teda hororová sestava Vikingu

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          slaviator     před 14 lety 26.09.2010 14:59 |  
          0 0

          to je jasný: Žák hlavní trenér A týmu, Kopač asistent, Uličný sportovní ředitel, Rada šéf scoatingu a Řehák zůstane u béčka. Prosím, prosím....

  12. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    japhy     před 14 lety 26.09.2010 12:55 |  
    0 0

    Ne, že by mě to potěšilo, ale dá se to pochopit. Tedy v případě, že už teď hledaj náhradu a hned po Plzni KJ vyhoděj. Hrozím se dvou věcí. Buď, že dotánou nějakýho "sympaťáka s progresivním přístupem"(Rada, Žák,....) anebo KJ vyhoděj, 14 dní budou někoho marně shánět a pak to nechaj Vrabcovi. Variantu, že by KJ pokračoval i po Plzni, si ani nepřipouštím.

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      bongor     před 14 lety 26.09.2010 13:02 |  
      0 0

      Názor Kisela je to tedy víc v hráčích nebo trenérovi?
      osobně si myslím, že problém je v hráčích. Nemyslím si, že sem přijde nový trenér, mávne kouzelnou hůlkou a všechno bude hned jiné. Takhle to nefunguje.“

      To je i můj názor,ale beze zmeny trenéra to taky půjde těžko-No a hlavně to nešťastný vedení.........

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        DrFe1     před 14 lety 26.09.2010 13:33 |  
        0 0

        No tak především ptát se na názor hráče, klterý stále ještě pracuje pod tímto trenérem je zbytečný. Nebo si myslíš, že by řekl třeba "myslím si, že je to hlavně vina trenéra ..." i kdyby si to myslel ? Asi těžko, viď.

  13. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    podol (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 13:58 |  
    0 0

    přátelé,komentář,který s odchodem-neodchodem K.Jarolíma zdánlivě nesouvisí.Čím dál častěji navštěvuji utkání naší mládeže,
    protože tam,na rozdíl od našeho A mužstva a až na dnešní
    zápas B mužstva jsou ve velké většině vítězství,pěkně výkony,
    plné nasazení,obětavost,umění a hrdost hráčů,že jsou Slávisté.
    Podívejte se na videogóly na www.skslavia1998.cz z utkání
    proti Mladé Boleslavi.Stojí to za to.Podol

  14. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 14:04 |  
    0 0

    Pozoruji, že pánové u vesla posunuli termín "vrchol trapnosti" zase o stupínek výš. To by jeden neřekl, co ta Slavia všechno snese..:( Kyrie eleison.

  15. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 15:56 |  
    0 0

    Co na to rici, zly sen pokracuje, pokud se realne uvazuje o jmenech jako Rada, tak je jasne, ze soucasne vedeni slavie nema jiny zajem nez klub vytunelovat.. radej setrvani jarolima nez rada, to je proste hruza. Vubec nemam chut to sledovat..

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      opicemag     před 14 lety 26.09.2010 17:05 |  
      0 0

      Klub je jejich (alespoň to tak tvrdí, je-li to pravda, je věc druhá). Takže si s ním můžou dělat co chtějí...
      A chtějí-li, aby zkrachoval (asi ano), tak mi s tím bohužel nic nenaděláme...
      I když to o nich vypovídá hodně.

  16. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    DrFe1     před 14 lety 26.09.2010 19:16 |  
    0 0

    Alespoň že ta Plzeň vyhrála a v příštím zápase doufejme taky vyhraje. I naše vedení dělá všechno pro to, aby to tak bylo.

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      slaviator     před 14 lety 26.09.2010 19:42 |  
      0 0

      hehe, prča bude, že je 1:0 porazíme, Plzeň nakonec o bod skončí za Spartou a my na skvělém 9.místě se 37 body a KJ na lávce... :D

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        japhy     před 14 lety 26.09.2010 20:36 |  
        0 0

        Ty woe, Slaviatore, poslední týden je tu od tebe tak 3/4 příspěvků silně sarkastickejch. Ještě tak quelhar a to už bude úplněj konec. No jo no, sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli. A nám už fakt zůstává jen černej humor. Až i ten nás opustí, budiž vedení země lehká :)

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          slaviator     před 14 lety 26.09.2010 21:50 |  
          0 0

          ty woe, Japhy, já jsem byl vždycky fatalista, tohle je pokrok jako... Poslední rok mi to je tak nějak u řitního otvoru, protože KJ (a vedení) to sral(i) i v mistrovskejch sezonách, tam se to tehdy ale ztratilo... loni Tiraspol, podzim... ani toho Jarolíma se nepodařilo střelit na aukru po tý Plzni. Vidíš, na podzim po zápase s Plzní v Edenu mohl Jarolím odejít někam do okresu, byla na něj nabídka za jedenáct korun, teď po Plzni v SynotTipAréně ho vedení vyhodí a dá mu zlatej padák... No, není to k smíchu?

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            jiras     před 14 lety 26.09.2010 22:33 |  
            0 0

            Nedali ti ban, takže to můžeš zkusit znovu. Nebo ho tam může dát Platil, vyvolávací cena -1 mil. Kč. Pořád se to vyplatí. Taková sekce Ostatní › Zvláštnosti › Úplně mimo by seděla :D

            • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

              slaviator     před 14 lety 26.09.2010 23:00 |  
              0 0

              ban mi nedali, ale stejně, to byla stejně jen recese, byť z nasranosti... ale Platil tam nebo na eBay může dát Ragueda, resp smlouvu - kdo převezme jeho smlouvu, její plnění, se vším všudy, ...? Vyvolávací cena 1 Kč. A Ragued přestoupí s velkou pompou do... FC Desná? :D

              • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

                bongor     před 14 lety 27.09.2010 09:55 |  
                0 0

                spíš do AC Děsná

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 26.09.2010 21:45 |  
        0 0

        Slaviatore, to se klidně může stát. Plzeň se už teď dost nadřela a nevěřím tomu, že by takhle hladce prošla celou ligou.

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          slaviator     před 14 lety 26.09.2010 21:52 |  
          0 0

          No, Pířbram brání pěkně... bohužel my, co jsme ještě před dvěma lety na podzim s Tavaresem, Necidem apod v sestavě válcovali ligu jako Plzeň letos... tak teď na podzim dva roky poté máme herně i výsledkově spíše blíž k tý Příbrami :-/

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        martin08     před 14 lety 27.09.2010 14:59 |  
        0 0

        porad jeste muzem nejakou nahodou vyhrat pohar, sparta skonci 2 a budem na tom paradoxne lip nez rudy:)

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          quelhar (admin)     před 14 lety 27.09.2010 15:35 |  
          0 0

          S tim poharem to ani nemusi byt takova nahoda. Ted vyradit doma v jednom zapase Usti (koho jineho z ligy porazit, nez doma Usti?), pak postoupit v dvojzapase pres Zizkov a protoze je pohar rozlosovany tentokrat az do finale, tak se daji vycist i ocekavane zapasy v dalsich kolech - ve ctvrtfinale Teplice, v semifinale Olomouc nebo Jablonec a ve finale Sparta nebo Plzen...

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 00:02 |  
            0 0

            tak finále už by mohlo být jen formalita protože bud sparta nebo plzen bude mít prvního fleka, když by se chytli ty teplice a pak jablonec nebo olomouc tak by se pres to melo jit zvlast kdyt bude absolutni prijorita a liga se bude moct vypoustet.

  17. Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

    podol (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 11:33 |  
    0 0

    Ač jsem již nechtěl k rezignaci nic psát,přeci jen mi to nedá.
    Vysvětlení vedení,proč není přijata rezignace,to je fraška,za kterou
    lze tušit levárnu.Ač mám jen 3 semestry psychologie,vím zcela jistě,že odchod trenéra v této situaci musí přinést prospěch,
    nehledě na mediální tlak,ať již by byl trenér dočasný,z družstev
    B,dorostu,i žáků.Ten stávající,ať má vzdělání,praxi,jakoukoli,má již
    punc "smolaře",s takovou šňůrou neúspěchů,že tým pod jeho vedením nemůže vyhrát,ani hrát,i při té své bídě třeba jen průměr.
    Také štěstí se vždy odvrátí,znáte to přísloví o čertu a jeho hromadě.Když již vedení,po tolikahodinové poradě tuto situaci
    nechápe,potom by měl trenér odstoupit sám.Pokud je to racionálně uvažující,slušný člověk,kterému alespoň trochu záleží
    na Slávii.Zažil jsem se Slávií již hodně,2.ligu,kousek od likvidace
    klubu,ale vždy si Slávia zachovala důstojnost,úctu k historii semknutost hráčů,vedení,příznivců.Dnes je Slávie pro smích,
    taková satira na mužstvo,jen si přečtěte komentáře v dnešním
    tisku.To je to nejhorší,co se mi nejhůře dotýká,co nejvíce
    vytýkám vedení a majitelům,nehledě na finanční problémy.
    Byly doby,kdy mne funkcionář minulého režimu ve fabrice
    upozornil na to,že jako technik bych neměl veřejně dávat
    nošením odznaku Slávie obdiv k buržoasnímu klubu,také bych to
    mohl dostat do hodnocení.A podívejme se dnes,kam jsme
    se Slávií dospěli.Jen si přeji,aby nebylo ještě hůř.
    PODOL

    • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

      DrFe1     před 14 lety 27.09.2010 12:02 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Nejenže to zachování KJ pro zápas s Plzní nedává smysl z hlediska sportovního ani jiného, ale navíc tím z nás naše vedení dělá zase neskutečné kašpary, jako už v tomto roce poněkolikáté. Jakoby nestačila všechna příkoří se stadionem, špatnou hrou, postavením v tabulce, prohrou v derby atd. tak musíme snášet ještě tyhle trapné rozhodnutí / nerozhodnutí. Zdá se že se Rosen nepoučil na jaře s tím veletrapným (ne)odvoláváním KJ a pokračuje v estrádě, které se smějí všichni kromě nás .....

      Jenom mě to utvrzuje v tom, že tohle vedení to prostě neumí. Neumí komunikovat s fanoušky ani s médii, neumí se rozhodovat, neví kdy už je čas odvolat trenéra, nerozumí fotbalu ... prostě amatérismus nejhrubšího zrna na všech frontách.

      Co mě taky zaráží je, že už tady k tomu ani téměř nikdo nediskutuje. Těmi trapnostmi se už vedení povedlo dostat většinu fanoušků do rezignační apatie

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        opicemag     před 14 lety 27.09.2010 12:23 |  
        0 0

        Co k tomu taky říct více, že.
        A i kdyby se diskutovalo sebevíc, vedení to k nějaké změně nedonutí. To vypadá, že je spokojené.

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        Tonda     před 14 lety 27.09.2010 12:31 |  
        0 0

        Rezignacni apatie - to je ono. Presne takhle to vnimam. V patek jsem k onlinu prisel ve chvili kdy sme uz prohravali.. ale hra byla porad stejne jalova a proste uboha.... po hristi behali chudaci co nevedeli co hrat, jak se dostat kombinaci a rychlym pohybem do prilezitosti... Musim se priznat ze jsem se uz jen smal kdyz sme dostali druhy i treti gol. nijak me to uz ani nerozcililo. Na derby se spartou me to taky nechalo v klidu... sam bych tomu neveril, ale kdyz wilfried daval gola, bylo mi to jedno. Protoze proste nemam ze hry slavie zadnou radost. a ze soucasneho kadru mi prijde 6-8 hracu ze tam nepatri. Vcetne trenera mimochodem.
        Proste podle me uz minuly podzim bylo ze hry videt ze to hraci lajdaji - tezko rict jestli schvalne nebo ze na to nemaji... To mel byt impuls pro trenera.. a co se stalo? nic, vratil se a so sestavy pritahl dalsi 3 tricatniky.. jeho odpoved na pomalou hru. Vinu ale nevidim jen v hracich a trenerovi- je mi jasne ze platil je loutka - na toho snad ani nema cenu se nejak zlobit stejne jenom tlumoci rozhodnuti jinych. Je to pro slavisty momentalne tezka zkouska fanouskovstvi.

        Jeste bych se zeptal ostatnich fanousku jestli prijdou na plzen. Me osone se ani moc na ten zapas nechce. Sel bych jenom kdybych vedel ze se chysta skandovani ve smyslu jarolim ven. ikdyz je to stejne jedno. Vedeni se nerozhoduje dle prani fanousku...

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          lassiter     před 14 lety 27.09.2010 12:48 |  
          0 0

          já přijdu!

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          DrFe1     před 14 lety 27.09.2010 13:06 |  
          0 0

          Já už taky ty zápasy prožívám úplně jinak než dřív resp. spíš je moc neprožívám. Akorát u té Sparty je to jiné, tam mě každá porážka bolí. Ale to že jsme prohráli se Slováckem v soutěži, která už je pro tuto sezonu stejně ztracená, mi už bylo skoro jedno .....

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            bongor     před 14 lety 27.09.2010 15:04 |  
            0 0

            Já se v současné době soustředím na radost z neúspěchů sralty.Takové vyřazení Žilinou,remíza s MB,i když měla Bolka vyhrát to mi udělá obrovskou radost.Slavia mi teď připadá jako něco cizího,něco co naši Slavii ani nepřipomíná.Je to naprd mladá paní.

            • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

              DrFe1     před 14 lety 27.09.2010 22:31 |  
              0 0

              Mám to podobně. Akorát mě štve, že ty sparťanský kurvy vždycky v posledních minutách ještě zachrání body. Mohli už na Plzeň ztrácet klidně 12-14 bodů, ale i těch 9 bodů je pěkných :-)

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 15:36 |  
          0 0

          Ja se priznam k hrozny veci.. ze je zapas uz v patek, mi nejak uniklo.. mel jsem prijemnejsi veci na praci a v sobotu jsem se dozvedel, ze jsme prohrali.. ano, mate pravdu, jsem fanousek na hovno. Jenze v situaci, kdy vedeni, trenerovi a mnoha hracum jedno, jak zapasy dopadnou, se fandi fakt tezko.. a hraci, kterym to jedno neni - napr. Ragued, ktery driv jako jeden z mala prikladne bojoval, nebo Trapp, ktery si dovolil servat LJ za jeho laxni pristup, jsou jeste trestani, Ragued kvuli smlouve, kterou mu vedeni samo nabidlo, Trapp - kdo vi, zda je zraneny, nebo si dovolil prilis.. opravdu znechucujici.. pokud jde o Plzen, jsem na ni zvedav vic, nez na vykon slavie, vcera jsem se chvili koukal a i kdyz se jim zas tolik nedarilo, porad to byl celkem zajimavy fotbal.

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            DrFe1     před 14 lety 27.09.2010 22:29 |  
            0 0

            Trapp seřval LJ ? Odkud máš tuhle informaci?

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        podol (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 12:45 |  
        0 0

        Pane doktore,ještě dodatek,je vedení SKS jasné,jakému mediálnímu tlaku jsou vystaveni hráči,vystaveni posměchu,tisku,
        televize,veřejnosti,přátel i soupeřů?Jaký asi může mít stáv.trenér u nich respekt a oni vůli po vítězství?Takové zdůvodnění a zde se
        mi dere na jazyk daleko hrubší hodnocení,to je prostě satira.
        S reakcí slávistů na diskusním foru,take se mi nelíbí,většina z nás
        asi propadla uváděné apatii.Ale hovory v diskuzi nic nevyřeší,když
        bude příspěvek hodně nepříjemný,tak se vymaže.Mne spíše zaráží
        apatie těch,kteří by svou vahou,známostí,vlivem mohli pomoci něco změnit.Kde jsou OP,FK,bývalí slavní hráči,mediální hvězdy,
        veřejně známé osoby všech oborů?Také cítí apatii?Vzpomínám
        na doby v totalitě,kdy Martin Růžek a řada dalších neváhali
        bojovat za Slávii všemi dostupnými prostředky,při nepřízni
        režimu,šikaně veřejné i skryté a dosáhli úspěchu.Dnes máme
        svobodu,nehrozí snad žádná persekuce,přesto se nikdo,mimo
        pár diskutujících na foru,neozve.A to mne mrzí nejvíce.
        Podol

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          DrFe1     před 14 lety 27.09.2010 13:03 |  
          0 0

          Máte pravdu, je vidět, že to cítíme velmi podobně. Trefně jste taky připoměl, že už nazrál čas k tomu, aby vystoupil někdo kdo má ve slávistickém světě váhu a řekl: "Tak dost ! Takhle nám tu Slávii zničíte.". Takový morální apel by mohl lidi probrat a snad by i pohnul s někým ve vedení případě i s někým z tajemných vlastníků.

      • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

        whiplash     před 14 lety 27.09.2010 13:05 |  
        0 0

        A o cem jako diskutovat? Kazdy, krome vedeni a KJ vi, co je treba udelat.
        Oni vsak neposlouchaji a maji na vec jiny nazor. Doufam, ze v patek Plzen vyhraje tak 8:0, protoze jinak se zase nic dit nebude.

        Je to uz opravdu trapne a smesne, co predvadi. Evidentne sportovni vysledky jsou na vedlejsi koleji a do tech jejich kseftiku nevidime.

        Tak o cem diskutovat. Muzeme se maximalne rozcilovat, ale to nema stejne zadny smysl.

        • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

          Jiri1     před 14 lety 27.09.2010 15:22 |  
          0 0

          Zdravim, nechtel jsem v hodne ponure nalade vynaset ukvapene soudy . Vite situace neni jednoducha , nejde jen o KJ ani Rosena , ve vzduhu visi jine problemy , cast hracu a oznacme ji vetsi uz 2 az 3 mesice nebere temer zadne penize, dalsi cast neni pry ve snaze usetrit stavena a samozrejme u treneru je to podobne , takze klidne lze rict, ze Jarolim a spol. stejne zadne odstupne nedotanou.O tom je v posledni dobe hlavni rec s vedenim, tentokrat NEJDE O CHYBU JAROLIMA , ALE O POKUS JAK SE ZBAVIT DRAHYCH HRACU , VZPOMENME JEN ROZHOVOR S DOLEZALEM, KTERY LONI TVRDIL , ZE JDE O POZITIVNI NATLAK. Navic je hodne divne , ze klub opustili tzv. srdcari sponzori , kteri lili do klubu, ktery byl leta ve srackach sve penize a neslo o drobne. Nedavno jsem se na to ptal sponzora , ktery daval hodne a ten rekl, ze proste neni doba , kdyz by mu to neco dalo........A pracovat s rozpoctem ve kterem Vam chybi treba desitky milionu oproti minulemu roku a navic jeste muzou Vase prachy spadnout do kapsy nekomu uplne jinemu nez jste je daroval. Proste vedeni Slavie zije opravdu ve svem svete , nedavno pry nabizelo klub za pouhych 450 milionu korun samozrejme bez podilu za stadion , kde Rosen vlastni nejakych 20 a 30 procent.

          • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 16:42 |  
            0 0

            Z toho mi plyne, že seasi budou muset nějak dohodnout s Enicem- návrat k majoritě.

            • Re: Vedení nepřijalo rezignaci K.Jarolíma

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 19:01 |  
              0 0

              no pane Jiri pokud se uz aspon na prodeji pracuje tak mame aspon nejakou naději, uz drive sem tu naznacil ze pro nas momentalne plati cekající doba kdy nejak muzem slavii vypustit z hlavy a nesoustredit se na ni , protoze to není důležité. Verim ze se hneme smerem dopredu ale jeste chvili to holt bude trvat, momentalne at si tam delaji co chteji, jen me stve ze ty jejich kroky sou tak trapne ze sme k smichu uz snad vsem vcetne budejovic a usti nad labem.