O Slavii

Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

Zatímco áčku se opět nedařilo, díky výsledkům ostatních týmů lze víkend označit za úspěšný. Například prvoligové dorosty zvítězily v přestřelkách v Jihlavě.

A tým
Slovácko - Slavia 3:0

Áčko utrpělo na Slovácku debakl, ačkoli výkon nebyl až tak strašidelný, jak napovídá výsledek. Situaci A týmu v tabulce všichni dobře známe.

B tým
Slavia B - Česká Lípa 3:1

Béčko konečně zase bodovalo a připsalo si vítězství nad Arsenalem Českou Lípou, ke kterému výrazně pomohli hráči áčka - golman Zlámal, záložník Koreš a útočník Hora. Béčko má po devíti kolech jen šest bodů, už však není poslední, o bod za sebou nechalo rezervu Jablonce a jen dva body ztrácí na Karlovy Vary a rezervu Žižkova, se kterou se utká v příštím kole.

A + C dorost
Jihlava A - Slavia A 4:5
Jihlava C - Slavia C 2:3

A dorost sehrál parádní zápas v Jihlavě, potvrdil svou velkou ofenzivní sílu a přes čtyři inkasované branky zvítězil. Vítěznou branku a svou druhou v zápase zaznamenal záložník Liridon Krasniqi v 92. minutě z přímého volného kopu (stejně se trefil také ve vítězném zápase proti Spartě (5:1)), brankově se prosadil také další cizinec José Diego Alvaréz Peréz. C dorost rovněž připisuje cenné tři body, dvakrát se prosadil Hudeczek a jednou kanonýr Liška. Výkony a výsledky obou prvoligových dorostů jsou jednou z mála dobrých zpráv pro slávistické fanoušky v těchto dnech a mohou být světélkem na konci tunelu, ve kterém se nyní klub nachází. Po osmi zápasech je starší dorost stále o dva body druhý za vedoucím Brnem a podobně je na tom C dorost o dva body za Teplicemi.

B + D dorost
Slavia B - Kladno A 5:1
Slavia D - Kladno C 2:1

B dorost porazil dosud poměrně úspěšný A dorost Kladna vysoko 5:1 a posunul se na sedmou příčku tabulky s bilancí 4-1-3. D dorost zvítězil v osmém kole už posedmé, na druhém místě ztrácí tři body na dosud suverénní C dorost Příbrami.

A + C žáci
Slavia A - Ml. Boleslav A 5:1
Slavia C - Ml. Boleslav C 2:0

A žáci zvítězili nad Mladou Boleslaví a díky ztrátě Sparty se dostali zpět na první místo tabulky. Mladší žáci rovněž bodovali naplno a zůstávají druzí.

B + D žáci
Svitavy A - Slavia B 0:3
Svitavy C - Slavia D 0:3

B žáci se po výhře ve Svitavách posunuli na čtvrté místo s bilancí 4-2-1. D žáci podobně jako D dorost zatím ztratili body jen jednou porážkou a jsou druzí za Náchodem, který neztratil ani bod.


Ženy A + dorost
Sparta A - Slavia A 3:0
Sparta (dor.) - Slavia (dor.) 4:0

Jak jste se dočetli v samostatném článku, ženské áčko nestačilo na Spartu a stejně se vedlo i dorostenkám.

Ženy - žákyně
Mělník (st.ž.) - Slavia (st.ž.) 2:4
Mělník (ml.ž.) - Slavia (ml.ž.) 1:4

Žákyně vezou šest bodů z Mělníka, ty starší se díky tomu posunuly před svého soupeře na třetí místo tabulky. Mladší žákyně potom s bilancí 2-0-2 zůstávají ve středu tabulky.

Hlučín
Hlučín - Sezimovo Ústí 1:3

Hlučínu se narozdíl od béčka Slavie nepodařilo přerušit nepříznivou sérii a opět odešel poražen, navíc v duelu s jedním z kandidátů sestupu. V základu se objevili jen dva slávisté - Mareš a Zahálka. Už po půlhodině hry se na hřiště dostal také Gulajev a v závěru zápasu rovněž Vaněk s Hoškem. Hlučín zůstává se třemi body poslední.

Tabulky soutěží najdete jako obvykle na stránkách svazu zde.

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    madlenka     před 14 lety 27.09.2010 12:39 |  
    0 0

    Díky Quelhare za další přehledy, dovolím si ještě zmínit neuvěřitelné zápasy naší 8A přípravky, která ve třech zápasech nastřílela neuvěřitelných 172 gólů:

    1) Slavia – Viktoria Žižkov 54:4
    Branky: Štěpnička 7, Douděra 7, Hrubeš 7, Melíšek 7, Sirotník 5, Švestka 5, Petrach 5, Heliman 4, Šmíd 3, Křišťan 3, Bezděka

    2) Dukla – Slavia 4:35
    Branky: Žížala 8, Douděra 5, Linhart 5, Kadlec 5, Šmíd 3, Štěpnička 3, Sirotník 2, Heliman 2, Švestka, Melíšek

    3) Slavia – Háje SOS 83:2
    Branky: Linhart 12, Sirotník 12, Petrach 9, Douděra 9, Šmíd 7, Švestka 7, Štěpnička 6, Melíšek 5, Heliman 5, Kadlec 5, Hrubeš 4, Podrápský 2.

    Já se snad na ně půjdu podívat, abych si užil ten vítězný orgasmus, když se A-týmu nevede. Netušíš kolikátý jsou v tabulce, nikde jsem to nenašel:-))

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 27.09.2010 12:49 |  
      0 0

      Ani nevim, jestli se v techto kategoriich vubec hraji nejake souteze ligoveho typu. V kazdem pripade si myslim, ze se tu uz aplikovaly avizovane zmeny ve vychove mladeze a pripravky tak nehraji 11 na 11 na jednom velkem hristi, ale hraje se paralelne na nekolika mensich hristich bud 4 na 4 nebo 5 na 5, se mensim micem. Cilem je samozrejme dosahnout toho, at si co nejvic zahraji vsechny deti a pak z toho jsou takove vysledky.
      Samozrejme to nevim presne, ale pokud se treba hraje na 4 hristich soucasne a na kazdem 4 na 4 pul hodiny a pak se to vsechno secte, tak asi neni divu, ze z toho jsou takove vysledky :o)

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      bongor     před 14 lety 27.09.2010 15:14 |  
      0 0

      to je skvělý.A je to důkaz,že Slavia bude vždycky jednička,navzdory tunelářům co rozebírají naše áčko kousek po kousku,nehledě na různé dosazené cizí elementy,co škodí,ale nezničí.Protože Slavia je věčná.To by chtělo,abysme na ně šli tento víkend všichni v,v čele s kotelníky.Víte co by to pro ty kluky znamenalo.kdyby na ně přišla tisícovka lidí s vlajkami,hesly a šálami?Nikdy by je ani nenapadlo přestoupit mezi ubožáky rumuny.AŤ žije SKS!

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        urs (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 12:03 |  
        0 0

        jen dodám :)

        "má pravdu ten chlapec"

        urs

  2. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    lassiter     před 14 lety 27.09.2010 12:40 |  
    0 0

    no pěknej víkend, jen ti muži, jen ti muži...

    jak se tak přihodí, že se José Diego Alvaréz Peréz objeví v dorostu Slavie?

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      whitesnake01     před 14 lety 27.09.2010 13:26 |  
      0 0

      treba nam konecne zacal fungovat skauting :) jeste trenera, ktery bude umet pracovat s mladochama a bude to....

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 14 lety 27.09.2010 13:29 |  
      0 0

      Tezko rict, ale za posledni pulrok tech cizincu do dorostu prislo vic - uz v zime prave Krasniqi do B dorostu, ktery se ted jevi jako velmi solidni opora, stejne tak Wisniewski prisel do B dorostu uz v zime, ted je v A dorostu spis nahradnikem na kraj obrany. K tomu ted v lete Maric a Alvarez... Fakt nevim, jestli to je nahoda a nebo produkty prace Franty Cipra a jeho skautingoveho tymu.

      Uvidime, co se bude dit v zime, ale fakt bych se nebal vzit par kluku z A dorostu na zkousku rovnou do acka - je neco jineho brat z tymu, ktery v te soutezi hraje kolem pateho mista (jako loni, kdy se v zime zkusili Duranski a pozdeji Mikula) a neco jineho brat z tymu, ktery hraje absolutni spicku, je vyrazne nejproduktivnejsi v cele soutezi a Spartu porazil na jejim hristi 5:1. Tech adeptu by tam mohlo byt hned nekolik.

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        bongor     před 14 lety 27.09.2010 15:21 |  
        0 0

        Hned by si to kluci mohle zopakovat na jaře.Ale teď vážně.Zakomponovat dorostence do áčka je určitě možnost,ale musí jít o mimořádně fyzicky vyspělé kluky a jde to tak maximálně do počtu dvou na zápas.A ti třicátníci co se z nich tady snažíme udělat dědečky nas hrobem,ti by zase museli být natolik vyspělý povahově,aby jim pomáhali a radili jim a ne je shazovali za každou chybu.

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      slaviator     před 14 lety 27.09.2010 15:22 |  
      0 0

      celkem bych věřil tomu i, že to jsou produkty scoatingu...

  3. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    japhy     před 14 lety 27.09.2010 13:54 |  
    0 0

    OT-poslední článek na iDnesu mi to zase připomněl. S gustem jsem se díval na Spa-MBL. Fotbal svižnej, celkem se na to dalo koukat, jen ten rozhodčí mi přišel "nějakej divnej" :) Wilfried si v šestnáctce mohl dělat co chtěl, po všech hrabal rukama a sudí nic. Na obránce Sparty se ale důrazněji hrát nedalo. Vrcholem byl protiútok Bolky, kdy Kulič hezky posouval spoluhráči do sóla na Blažka, ale pomezní to zatrhl. Bosák se domáhal replaye, ten se ale nekonal, tak jsem si to zpětně pustil sám, a o ofsajd se nejednalo ani omylem. Jenže pak se po tomhle momentu slehla zem a já přemýšlím, jestli se mi to jen nezdálo :))

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      lassiter     před 14 lety 27.09.2010 14:41 |  
      0 0

      nezdálo, taky jsem byl na to opakování zvědavej, protože na první pohled to vypadalo celkem jasně, ale zřejmě se nenašla žádná vhodná příležitost v tom hektickém fotbale nahoru dolu

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        lassiter     před 14 lety 27.09.2010 14:45 |  
        0 0

        a stejně tak nova sport měla kameru přímo na lajně velkýho vápna a neukázala ruku Koubskýho, což teda moc nechápu, zvlášť když tam mají toho experta na sporné situace...asi mu to nechtěli ulehčovat :-)

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          Jiri1     před 14 lety 27.09.2010 14:56 |  
          0 0

          Zdraviim, myslim ze to mohl piskat , ale vim, ze rozhodci maji od letoska pokyn tyto situace poustet pokud nejde o umysl a to rozhodnše neslo. Zas si nedelejme zadny iluz , Adam nas nemusi, nejde jn o ligu , zazil jsem jeho piskn i na drostech kde jinak klidny trenerA dorostu trhal ppir rval jak pominty. Navic mam velmi neprijeny poci , ze vypareni pane Pucka i dalsi alergie nekterych sudi nemusi by jen momentalni zalezitosti.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 15:26 |  
            0 0

            Tak myslim, ze penaltu si obhaji, Koubskyho ruka sla trochu proti balonu, byt by mu ji nastrelil i tak, ale nejakej pohyb tam byl..

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            quelhar (admin)     před 14 lety 27.09.2010 15:28 |  
            0 0

            Jak s Jirim casto nesouhlasim, tak ohledne Adama davam jednoznacne za pravdu, taky jsem ho videl piskat dorosty a vypadalo to na hristi opravdu vselijak.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            bongor     před 14 lety 27.09.2010 15:29 |  
            0 0

            A kdo nás musí Jirko?Zkrátka platí:Kdo maže,ten jede.
            A taky nikdo nechce dopadnout jako Jílek.

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      bongor     před 14 lety 27.09.2010 15:27 |  
      0 0

      To se Ti Japhy muselo zdát,přece sralta a podvody to vůbec nejde dohromady.Já jsem tam viděl čistej pětimetrovej ofsajd.Taky sis určitě všimnul komentáře Kuliče k tomu jeho golu ve 4.minutě:"Kdybych tohle dal ve Spartě ,tak by to určitě nebyl ofsajd".K tomu Bonymu,ten tam měl jeden útočný faul/no jeden,on jich tam měl nejmíň pět/.
      Ale tohle bylo ukázkový.A ten soudruh s píšťalkou-nic.Zkrátka co je dovoleno pánovi,není dovoleno oslovi,jak by řekl Sokrates 55.

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 15:41 |  
        0 0

        Co se týká ruky Koubského, tak si ji překvapivě snadno obhájil rozhodčí jak okamžitě před komentátory, tak před všemy médii. Co je ale třeba říct na druhou stranu, tak podobnou ruku (na hranici vápna, zřejmě neúmyslnou, nic neřešící, nebránící žádné nebezpečné akci atd.) jsem v české lize neviděl a už vůbec si neumím představit, že by podobnou situaci jako penaltu někdo někdy písk proti Spartě. Bohužel jsme v situaci, kdy nás podobný verdikt rozhodčího totálně srazí k zemi. Z toho se tým musí co nejdříve vyhrabat.

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          japhy     před 14 lety 27.09.2010 15:50 |  
          0 0

          Já mám při těhle momentech pořád před očima ty dvě ruce při Lib-Slavia, když to pískala Dáša. To jsem ji opravdu neměl rád, ale říkal si, když takový bude trend, OK, jenže jak vidno, pořád si to každý hvízdá jak se mu zachce a obhájí si skoro vše.

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        japhy     před 14 lety 27.09.2010 15:46 |  
        0 0

        Jsem si to myslel :) Zaráží mě ale, jak se debatuje o ruce Koubskýho, o prvním golu Sparty v derby, kde se pravidl. experti opírají o přiklánění se k útočícímu týmu a zde je ticho po pěšině. Je prostě vidět, že když to někdo neřekne naplno, dokážou být novináři slepí, hluší.

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        slaviator     před 14 lety 27.09.2010 16:42 |  
        0 0

        Sokrates55 by řek "Quod licet Iovi, non licet bovi" (co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi) :)

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          MarHud     před 14 lety 27.09.2010 22:21 |  
          0 0

          Nazdar bongore,Ty jeden osle.Měl bys už konečně přestat fnukat,stejně tu druhou ligu neodvrátíte:-)))))).At žije ACS!!!!

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.09.2010 22:44 |  
            0 0

            Ale tak,...druhou ligu snad ještě jo :-).

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            bongor     před 14 lety 27.09.2010 23:37 |  
            0 0

            Copak ty hovado sralťanský,už sem zase lezeš?Nevadí ti,že se tady s tebou kromě mě vůbec nikdo nebaví?

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              MarHud     před 14 lety 29.09.2010 08:02 |  
              0 0

              Ne:-)))))).

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 28.09.2010 08:49 |  
            0 0

            Chtelo by to trochu pokory. Jo, jsme sice momentalne v prdeli, to ale vy taky, akorat vam to drzi vzadu Repka a vepredu Wilfried. Jinak je to horsi jak u nas. Hlavne superposila Matejovsky za dvacet milionu a desetimilionovej rocni plat je vazne superplatna "posrila" a ne posila... Az v zime odejde loketnik Wilfried do Turecka a cholerik Repka se pri jednom svym tahu ozere tak, ze to pak nabori autem do zdi a budou ho rok davat dohromady, tak pak uvidime, kdo je ve vetsi prdeli. Spolehat na cholerika a loketnika, to je vazne.....

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          bongor     před 14 lety 27.09.2010 23:34 |  
          0 0

          jo máš pravdu,to by řek přesně.

  4. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    lassiter     před 14 lety 28.09.2010 11:12 |  
    0 0

    tak příbram je bez trenéra, by se KJ moh vrátit tam, kde začínal...

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      DrFe1     před 14 lety 28.09.2010 11:45 |  
      0 0

      Jarolím se Slávii získal o bod víc než Hřídel s Příbramí a tak je na rozíl od Hřídela pořád ve funkci :-o

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        slaviator     před 14 lety 28.09.2010 12:31 |  
        0 0

        tak podle Platila chceme hrát v klidným středu... jo, jasný... ono hrát o osmej flek není neúspěch... :) a bejt po třetině ligy sice na dvanáctým místě, ale bod od posledního fleku taky není vlastně špatný. Předváděná hra dává šanci na zlepšení a až se dostane do hry Adam Hloušek, tak Kááárel Jarolííím bude na startovní čáře a bude moc začínat od znova... A když se to nepovede a sestoupí se, tak bude moc budovat mladej kádr klidně ve druhý lize, proč by ne

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          DrFe1     před 14 lety 28.09.2010 13:21 |  
          0 0

          V případě Jarolíma je uplatňována teorie tzv. permanentní startovní čáry. Ačkoliv je v klubu 5,5 roku, tak neustále buduje novou sestavu. V minulých obdobích to bylo rozděleno po půlrocích, když vždycky obměnil cca třetinu kádru a začínalo se vždycky nanovo. Nyní Platil přinesl další inovaci, že se to může měnit i kdykoliv v průběhu sezony. Takže nyní s naším gerontským kádrem, který si tak sám KJ sestavil, budujeme mladý tým. Prostě hotová Slávia Kocourkov.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 14:23 |  
            0 0

            ono je jedno kdo tuhle srandu povede, se současným vedením to stejně nemá valný význam , na slavia.cz mi na otazku zda li vedeni uvazuje o prodeji klubu odpovedel O.Zlamal takto:

            Hlavně se musí vyřešit závazek vůči ENICu, když mi dovolíte takovou odpověď.

            tak nějak přesně nevím co si ztoho mám vzít , nicméně pro mě až případný prodej bude mít symbol nové startovací čáry, sice se dozvíme nejspíš nepěkná fakta ale aspon je už budeme vědět.

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              slaviator     před 14 lety 28.09.2010 17:02 |  
              0 0

              bez vyřešení závazků vůči ENICu do toho nikdo nepůjde... nikdo nekoupí podíl současnejch majitelů s tím, že konečná instance soudu v ČR dá zapravdu ENICu ohledně napadení VH z 2008...

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              DrFe1     před 14 lety 28.09.2010 21:19 |  
              0 0

              No já bych si to vyložil tak, že to prodat chtějí. Což je asi dobře.

  5. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    Barlblog     před 14 lety 28.09.2010 13:19 |  
    0 0

    Dobrý den,

    Vidím, že MarHud, či jak se důležitý element tohoto webu jmenuje nás/vás vyvádí z míry. :-)

    Chtěl bych jen připomenout, že to není zásluha jeho jistě obdivuhodných schopností, ale bohužel záležitost neschopnosti nás, rozeznat chyby v SKS dríve a hlavně vedení, které povýšilo výraz "šití horkou jehlou" na strategický směr vedení klubu. To jen k naší společné depre...

    Přínos KJ je dle mého názoru nulový. Nejpozději po Plzni (Tipuji remízu). By měl být odvolán, respektive přijata jeho rezignace. Odejít by měli i Držmíšek, Vrabec, Přibyl, hodně bych uvažoval nad Řehákem. Osud Petrouše bych nechal v rukách nového Hl. trenéra.

    Tím by měl být někdo odpovědný, zkušenější a hlavně člověk, který se vzdělává a zná moderní trendy, tak jako Hřebík, Jarolím, atd.

    Byl bych pro Levého, nebo Beránka. Ostatní řešení bych považoval za nesmyslná v naší situaci. Toť můj názor.

    A chce to optimismus... Však se to nějak zaonačí. :-)

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      fingal     před 14 lety 28.09.2010 13:25 |  
      0 0

      Barblogu! Člověk, který se vzdělává a zná moderní trendy - a Jarolím?

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 14:26 |  
        0 0

        Barlogu upřímě nevěřím že nový trenér momentálně něco napraví, maximálně se umaže tady v té špíně co ted ve slavii panuje, jediná možnost je kompletní výměna celého vedení , poté má smysl hledat trenéra , narozdíl od vašich jmen bych pak já volil trenéra "novátorského" mladého (cca kolem 40 let ) nejlépe pak nějakého slavistu, nechtěl bych už dalšího přestarlého trenéra ze setaré školy který akorát ví že to není jeho chyba že se mužstvu nedaří a používá stále stejné fráze a metody.

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          Barlblog     před 14 lety 28.09.2010 14:47 |  
          0 0

          Nejdříve. Ano Myslím si, že KJ se snaží pracovat moderně. Nemusíme z něj udělat nejhoršího člověka a trenéra světa. To dělají lidé omezení a je to bohužel velmi moderní.

          Novátor může být člověk kolem čtyřicítky, ale i šedesátník před důchodem. Mám dost známých, kteří prošli mládežemi Kladna, Žižkova, SKS a Sparty. Jejich humorné popisování taktiky mladších trenérů jako Grigy, Hřídela, Šilhavého, mě baví dodnes.

          Ostatně stačí se podívat na trenérské semináře, "kdo že to tam učí?"

          Hřebík, aplikující celkem jasný fotbalový, španělský polygon. Někdo to zjednodušuje na čtverec. :-) Levý, který aplikuje zas německý 1-2-6-2 při ofenzivě a 4-5-1 při defenzivě. a další... Progrese není záležitost mládí, jak se nám dnešní svět snaží namluvit, ale záležitost schopností a inteligence. Tu má i KJ, bohužel se řídil svými jinými vlastnostmi.

          Dle mého názoru je teď čas pro odborníka, který naváže na práci KJ ve sportovní stránce a zlepší chod SKS po lidské a psychologické stránce. Dle mého jsou Beránek i Levý schopni obého. :-) Dovalil může být genius, ale trénovat U21 a SKS se 7 fotbalisty nad 30 let, kteří mají hlavní slovo je rozdíl. Můžu se plést. Ale kdybych byl já ředitelem SKS oslovil bych tyhle 2 kandidáty.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            dejva     před 14 lety 28.09.2010 15:52 |  
            0 0

            Ono je to vlastně jedno zda tu bude Beránek, Dovalil, nebo Kloppo. Pokud mu vedení bude kecat do toho, koho má postavit při mistráku bez ohledu na jeho práci v tréninku, tzn. podle nastavené smlouvy, bude hra Slavie vypadat tak jako vypadala v první třetině ligy. Pročítám staré články Garyho, Jiřího nebo Tantalose a musím říci, že pokud nejsou či nebyli zaměstnanci klubu pak jsou to Vizionáři s velkým V.

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          quelhar (admin)     před 14 lety 28.09.2010 15:20 |  
          0 0

          Neni dulezite, co trener rika do novin, ale co pouziva v treninku a to nikdo z nas stejne nevidi...

          Typicky priklad je pro me Chovanec, ktery krome bezneho brekotu nad tim, kolik ma zranenych hracu (pulka z nich je stejne zranena jen virtualne a nastupuji) se snazi po zapasech obcas pouzit adresnou kritiku, coz muze byt pro mnoho lidi zajimavym osvezenim. Ovsem neni potreba prilis dlouho zkoumat, ze kritizovani jsou vzdy jen mladi (a tedy postradatelni) hraci a nikdy "opory". Kuprikladu posledni ligove kolo - Chovanec natrel Jeslinka a myslim ze i pod dojmem jeho kritiky dostal dotycny hrac ve Sportu znamku 1, pritom stejne spatne, mozna jeste hur hral uz ponekolikate v rade Matejovsky, ktery ve stejnem deniku dostal znamku 5. Jenze Matejovsky je draha posila berouci astronomicky plat a proto se kolem nej musi chodit po spickach a nelze ho zkritizovat verejne, rozhodne ne tolik jako nahradnika Jeslinka.

          Tim se dostavam k tomu, ze ve Sparte to podle me nemuze dopadnout dobre, protoze skupina nedotknutelnych hracu se hodne rozrostla (a na to mimochodem dojeli v kvalde na LM) - Blazek, Repka, Brabec, Sionko, Matejovsky. Ale to je uz hodne mimo puvodni tema :o)

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 15:44 |  
            0 0

            ano , maji podobny problem jako my, velke mnozstvi starsich hracu ktery umí zatlacit na trenera proto to jakemukoliv Jarolimovo nastupci nemuze nikdo zavidet.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 28.09.2010 17:06 |  
            0 0

            no, jenže dosaď si tam Jarolíma (Lukáše), Vlčka nebo J.Černýho, Hubáčka a je to na tom podobný u nás... Huba mám rád, je poctivej, nikdy nic nevypustil, ale už na to prostě nemá.

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              quelhar (admin)     před 14 lety 29.09.2010 00:26 |  
              0 0

              U nas to je podle me neco jineho. Nevim, jak se ti hraci chovaji v kabine, ale na hristi zadny z nasich starsich hracu nepusobi tak arogantne a s pocitem nedotknutelnosti jako zminena petice ve Sparte.

    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

      slaviator     před 14 lety 28.09.2010 17:00 |  
      0 0

      no, ono i když tu někdo na konkrétní chyby Jarolíma a vedení například ohledně přestupů (šílený točení kádrem, tehdy příchody např. Abrahama na poslední chvíli, vyhazov odchovanců, ...) už v době prvomistrovského titulu, většina se plácala po ramenou, že je to dobrý... to samý při druhým titulu. Přitom ty chyby byly už tehdy, akorát díky titulům to tak jasně nevyniklo. Ale bylo relativně dost lidí, kteří na to poukazovali už tehdy, kromě tantalose, zz, mne třeba i jane a další. Jenže všechno bylo dobrý, tak co...

      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 20:25 |  
        0 0

        Hm, tak podle tebe by bylo lepší, kdyby ty tituly nebyly a vzpomínali jsme stále na čtyřicátá léta. Víš, tobě, který na Slavii stejně nechodíš, by to bylo u těch onlinů nejspíš jedno, ale já a spousta mých známých jsme si ty dva tituly docela užili. :-)

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          Jakubisko     před 14 lety 28.09.2010 21:03 |  
          0 0

          No, je otázkou co by bylo lepší, jestli být 2x druhý a teď zase druhý, nebo 2x vyhrát titul a teď bejt dvanáctý...

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 28.09.2010 21:15 |  
            0 0

            Kdyby to dvanáctý místo bylo proto, že najednou je dvacet hráčů typu Hlouška a M.Černého (tedy hráč na pomezí seniorské repre) a pak takovejch těch ligovejch nadprůměrů, tak by se to dalo pochopit a nevadilo by to tak... Jenže my jsme vyhráli dva tituly, pak jsme byli osmí, teď se plácáme ještě níž a ani příští rok určitě o poháry tímhle stylem hrát nebudeme... To bych byl vážně radši pětkrát druhej a pětkrát hrál EL...

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              quelhar (admin)     před 14 lety 29.09.2010 00:28 |  
              0 0

              Ty ses jeste porad nepoucil, jak rychle se v CR meni situace, ze uz vis, ze ani pristi sezonu nebudeme hrat o pohary? Za rok muzeme byt zase v uplne jine situaci nez dnes.

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 21:29 |  
            0 0

            No Jakubisko, to u mne vůbec žádné dilema není. Můj táta čekal na titul celý život a dočkal se jen jednou. Druhé místo vůbec nic neznamená. Počítají se jen a jen tituly!!!!!

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 28.09.2010 21:10 |  
          0 0

          když myslíš, že na Slavii nechodím... loni jsem byl na podzim na všech zápasech kromě dvou ligovejch - takže jsem byl třeba i na poháru s Karvinou... Na jaře to podobný. Předloni a dřív jsem to měl ztížený dost dojížděním, i tak jsem býval na třetině až polovině zápasů. I na Strahově. Jo, letos jsem nebyl ještě ani na jednom a nebudu do doby, než vedení Slavie nedostane rozum...

        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 28.09.2010 21:12 |  
          0 0

          a neříkám, že by bylo lepší, kdyby ty tituly nebyly. Říkám, že díky těm titulům se "skryly" chyby vedení. Ono to nezačalo všechno Tiraspolem, jak se nám třeba Sport nebo mezi řádky i Platil snaží podsunout. Že všechny problémy prý začaly až kvůli nepostupu do LM přes Tiraspol.. Ony ty problémy tu už byly, akorát to nebylo díky titulům vidět. A teď máme stavět třeba na odchovancích, když před měsícem a půl - dvěma měsíci přišli další třicátníci? Vedení je neponaučitelné...

          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 21:27 |  
            0 0

            Ono je to možná taky tak, že ty dva tituly ukryly, že máme "holou prdel". Za Enicu jsme na tom finančně dobře nebyli (Leškův termín nekomfortní situace nebo tak nějak), po převzetí novými majiteli pochybuji, že nějaké větší finanční injekce nastaly, samé arbitráže, dluhy ze všech stran. Kádr na první titul byl bez finančně nákladných posil, brali se jen hráči zadarmo po ukončení smluv jinde a vlastní odchovanci.

            A přestupy, které se nepovedly byly vždy (a nejen u nás), to už k fotbalu patří: drahý Švancara, Lukeš neschopný předvést to, co se čekalo, Rychlík, Koloušek a další a další...

            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 21:35 |  
              0 0

              o to víc zaráží že klub co na tom není "extra" dobře když příde k prachům tak je rozpráší bez ostychu za "posily" místo aby šetřil , například takové Burnley když loni postoupilo do premier league tak vedení udělalo dvě věci, za prvé všem pernamentkářům tuším dali pernamentky za stejnou cenu nebo snad i zadarmo ( netusim jak to bylo přesně ) a za druhé jasně řekli že nebudou utrácet jen aby se v lize udrželi, dopadli tak že sice sestoupili ale je to velice ekonomicky zdravý klub narozdíl od jiných který postup a následný sestup položil na mizinu. Jenže to se nám to radí s křížkem po funuse.

              • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 21:39 |  
                0 0

                Já do těch financí nevidím a těžko říct, jestli nás ta jedna základní skupina Ligy mistrů finančně oddlužila a přivedla do kladných čísel. Jestli teda fakt bylo co rozkrást jak tady všich fabulují.

                Co se týká permanentky, tak když jsem si letos koupil víceletou, tak mi na rok vyšla o 400 levněji než loni. A to já o to ani nestojím a klidně bych platil víc, kdyby to klubu mělo pomoci.

                • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 22:39 |  
                  0 0

                  to je ovšem už silná demagogie, nicméně stále platí to co píšu , pokud dluhy byly a stále i jsou proč se neřešili , místo toho chodili často předražení hráči , to je jednoznačně chyba, i tak ale peněz bylo dost, Necid , Tavares, Suchý ,Svec a dalsi hodili peknou sumu, penize za evropske pohary a velke navstevy za ne uplne levne vstupenky taky hodily dost penez , to ze ty penize ted proste nejsou a nikdo momentalne neni schopen vysvetlit proc je fakt.

                  • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 22:46 |  
                    0 0

                    Co je jako demagogie?? :-) To že do financí nevidím nebo že mi vyšla roční permice levněji než loni?? Fakt si myslíš, že do financí Slavie vidím???

                    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 23:02 |  
                      0 0

                      každý si dokáže přeci odvodit kolik zhruba peněz slavia získala, z rozhovorů se pak dá vyčíst zda a jak velký slavia měla dluh , tudíž argument že nás jedna LM nemohla oddlužit tudíž pokulhává protože peníze byly i za jiné věci než LM a vedení se rozhodně nechovalo jako že primární pro ně je smazat dluh

                      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 23:08 |  
                        0 0

                        To, co ty nazýváš jako argument, jsem ve svém příspěvku psal evidentně jako svou pochybnost a nijak jsem tím neargumentoval.

                        Píšeš, že každý si dovede odvodit a vyčíst a vidíš, celý život se zabývam matematikou a nic takového neumím.

                        Zrovna tak obecnou kvantifikaci: Každý si dokáže ... považuji za v tomto případě nedokazatelnou.

                        Ale i tak mi to celé nedává význam demagogie, za tu považuji úplně něco jiného :-)

                    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                      Viking     před 14 lety 28.09.2010 23:04 |  
                      0 0

                      Do financí Slavie z nás nevidí nikdo a nikdo ani vidět nebude, i když by viděl třeba výroční zprávu. Je trochu rozdíl pracovat s rozpočtem a jeho "překlopením" do finančních výkazů, prostě je to jedna velká účetní ekvilibristika. Proto se můžeme jenom dohadovat, kam ta půlmiliarda zmizela...

                      • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 23:21 |  
                        0 0

                        Stejně jako asi nevidíš do financí Sparty, Plzně, Chelsea atd. Přijde mi, že obecně vzývaný fakt v této diskuzi (že Slavie v Rosenově, Doležalově a Jarolímově období vydělala neskutečné prachy, za které klub oddlužila a zbytek jmenovaní rozkradli a úmyslně chtějí Slavii zničit) je jen obecně přijímaná víra přispěvatelů ve špatnost lidských povah jako takových :-)

                        • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                          Viking     před 14 lety 28.09.2010 23:39 |  
                          0 0

                          To že sem přišla půlmiliarda je fakt. To že za tu dobu se snížil dluh vůči Enicu jenom o necelých 100 milionů je také skutečnost. Tak buď máme totálně ekonomicky nevzdělané vedení, nebo si ty prachy z klubu vytahali.

                          Já třeba zastávám názor, že Rosen plus někdo další si na koupi Slavie půjčili a ten dluh uhradili penězma ze Slavie.

                          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 28.09.2010 23:58 |  
                            0 0

                            do financí spary atd. taky nevidíš , to je fakt, ovšem aspon víš kdo je jejím vlastníkem tudíž nemusíš mít pochybnosti , u nás nevíme kdo nás vlastní , jediné co víme je že sme vydělali nějaké peníze , neschodnem se budiž na částce ale něco sme vydělali, to je fakt, víme že dluh k enicu stále máme, to je další fakt , a následně víme že nemáme v současné době ani na útočníka ani na odvolání trenéra, pokud i přesto někdo zastává názor že všechny peníze šli na umazání dluhu a Rosen Doležal a Jarolím se chovali ekonomicky moudře budiž.

                            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.09.2010 00:15 |  
                              0 0

                              Špatně čteš, nic takového nezastávám. Jen prostě nevím, nejsem si jist. V době převzetí od Enicu tu byly určité arbitráže, nezaplacené dluhy vůči starým trenérům a hráčům. Nevím jak se daní příjmy z pohárů, příjmy z prodejů, kolik zaměstnanců Slavie má, jak se financuje mládež, dorost, ženy, jak se klub podílel na financování stadionu, nevím, jaké byly prémie a pro koho za tituly, za poháry, kolik stály zraněný hráči atd. atd. Nevím, jak se vyplácí majitelé. Pro mne je tu tolik neznámých parametrů, že mne ani nenapadne si to kalkulovat. A protože nemám žádné zákulisní zprávy, je pro mne stejně pravděpodobné to, že ty příjmy nemusely stačit, i to, že tu nějaký zisk byl. Na druhé straně já vstupovat jako majitel do nějakého podobného rizikového podniku, tak určitě jen s vidinou zisku. Zadarmo už dnes nehrabe ani to kuře.

                              Co určitě nebylo dobře (podle mne) byly drahé nákupy s vidinou LM po druhém titulu. Vždy jsem tu psal, že Slavie má stavět tým na ligu a čekat na souhru okolností, že za české peníze v české ekonomice a s českými hráči se stejně tým na Ligu mistrů postavit nedá. Osobně bych hráče nad 10 milionů prostě nebral.

                              • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                                slaviator     před 14 lety 29.09.2010 01:02 |  
                                0 0

                                to je blbost, nebrat hráče nad deset milionů, když to bude Hloušek třeba... Jinak těch přestupů nad 10 milionů bylo za Rosena s Doležalem pár - Abraham, Šenkeřík, Hloušek. Nikdo víc... Ale na podobnou částku vyšel nakonec Tavares nebo Ragued, byť přišli zadarmo, zase měli větší plat. A těch 5-6 mil za sezonu to dá taky. Ale za kvalitu se musí platit! Než přivést deset Smejkalů, Liborů Došků apod, kus za dva tři miliony, tak je lepší přivést tři plejery po 15 mil...

                                • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.09.2010 01:07 |  
                                  0 0

                                  V minulosti se nám právě ty nejdražší přestupy dost nevyplatily: Švancara, Koloušek, Hloušek - ten je tady druhým rokem a právě to je to období, kdy to jde ke dnu. Samozřejmě to není jeho vina, ale my, když koupíme tak drahého hráče, potom se musíme na dalších nákupech dlouho uskrovňovat, a když se takový kluk zraní nebo se mu u nás nedaří, tak je to velký zářez ...

                                  • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                                    slaviator     před 14 lety 29.09.2010 01:22 |  
                                    0 0

                                    Koloušek byl teda sakra pech, Hloušek se ještě vyplatí... a vůbec, oni se nepovedly ani ty "levné", tj. do deseti milionů - Trubila 5, Cissé, jestli pamatuješ ty různé Granovski (snad ani start v lize), Bianco (přišel s velkou pompou a pak hrál jen v béčku a po snad měsíci nebo dvou s odůvodněním, že je jeho otec těžce marod se vrátil do Brazílie), Šeliga (dnes slovinská repre trojka), Aračić, Cesaro Victorino (tak nějak mexickej reprezentant, Jarolím mu dával sodu, vrátil se pozdě ze zimní přípravy a byla s ním rozvávána smlouva) a další, co se nepovedly... A naopak, zadarmo přišel Švancara a poved se, za těžký prachy přišel Vachoušek, Piták nebo Skácel a vyplatili se... Nejde paušalizovat, že ti co přijdou (skoro) zadarmo se vyplácí a ti co za těžký prachy ne. Akorát si člověk snadněji vzpomene na Tavarese, co přišel zadarmo a odešel za padesát milionů a byl to asi nejlepší cizinec co kdy v český lize běhal, nebo si vzpomene na Šventa, kterej přišel "jen" za osm milionů (i když před těma pěti šesti lety co přišel mělo osm milionů větší reálnou hodnotu než dnes deset...) a ne ty Granovski, Victoriny, Aračiće a Šeligy a spol si nevzpomene - a u těch drahých přestupů je to přesně naopak: ty drahé povedené (Vachoušek, Skácel) snadno zapomene a ty nepodařené (Koloušek ne vlastní vinou, Švancara) si vzpomene hned... Ale upřímně, tým hrající (o) poháry nejde vystavět na hráčích co berou padesát tisíc měsíčně a přišli za pět milionů z Příbrami, Baník je toho důkazem....

                                    • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                                      tantalos     před 14 lety 29.09.2010 14:21 |  
                                      0 0

                                      Koloušek nebyl žádný pech. Byl to poslední hráč Slavie, který dokázal přesně kopnout standardku. V tehdejší formě by se hodil ještě dnes Jenomže KJ potřeboval odstranit lepšího konkurenta svého milovaného synáčka, a proto Kolouška vyštval.

                          • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                            slaviator     před 14 lety 29.09.2010 00:02 |  
                            0 0

                            kdyby o 100, ono to bylo o nějakejch "směšnejch" 30 milionů...

                            • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                              Viking     před 14 lety 29.09.2010 09:51 |  
                              0 0

                              A splatil se nájem na 50 let dopředu, my máme krátkodobé dluhy kam se podíváme a tady vyletěly desítky milionů komínem.

                              • Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

                                slaviator     před 14 lety 29.09.2010 10:35 |  
                                0 0

                                no to byl největší podvod a nedivím se, že to zaplacení Ondra Zlámal popírá, i když je to docela zřejmé, že tomu tak opravdu bylo... pamatuju totiž, že se na začátku mluvilo o tom, že doba splatnosti Edenu je cca 15 let, beru že je krize a bral bych teda třeba 25 nebo 30 let... a mluvilo se o tom, že E Side po splacení Edenu převede stadion na Slavii a pak zanikne... ale jestliže jsme zaplatili pronájem na padesát let, tak se to stane těžko a padesát let budeme v Edenu v pronájmu...?

  6. Re: Slávistický víkend (25. - 26. 9.) - výsledky

    Navar (přítel SN)     před 14 lety 29.09.2010 13:27 |  
    0 0

    Viděli jste nominaci na kvalifikaci U21? Mě je fakt do smíchu a zároveň k pláči, když slyším toho blba Platila mluvit o nobvé koncepci zaměřené na mladé hráče.
    brankáři: Jan Hanuš (Hradec Králové),
    obránci: Ondřej Čelůstka (Slavia), Jan Hošek (Teplice), Radek Dejmek (Liberec), chybí ještě Marek Suchý (Spartak)
    záložníci: Bořek Dočkal (Konyaspor), Marcel Gecov (Liberec), Jan Kovařík (Jablonec), Lukáš Vácha (Liberec), Milan Černý (Slavia).
    útočníci: Tomáš Pekhart (Jablonec)