O Slavii

Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

Úspěšný víkend zažila Slavia, ve všech třech víkendových soutěžních zápasech zvítězily sešívané týmy s celkovým skóre 7:0!

A tým
Liberec - Slavia 0:2

Většina fanoušků asi nečekala, že se v sobotu budou radovat ze tří bodů, které slávistické áčko vybojuje v Liberci. Domácím se zápas nepovedl, slávisté toho dokázali využít a poskočili ze 14. na 11. místo, pokud Baník vyhraje v Olomouci, spadnou ještě o příčku níž.

B tým
Slavia B - Litvínov 0:0

Generálku na soutěžní zápasy nelze z pohledu béčka hodnotit úplně pozitivně, remíza s divizním Litvínovem není příliš přesvědčivý výsledek. V zápase se ještě protočilo dost hráčů, několik z nich patří do kádru áčka.

Dorosty U19 + U17
Teplice U19 - Slavia U19 0:4
Teplice U17 - Slavia U17 0:1

I s úroky vrátila slávistická U19 Teplicím porážku z posledního podzimního kola. Domácí inkasovali čtyřikrát a slávisté ukázali, že i bez podzimních opor můžou hrát produktivní fotbal, dvakrát se prosadili Červenka (bratr hokejového exslávisty a hvězdy KHL Romana Červenky) s Jílkem, prvně jmenovaný se trefil na podzim pětkrát, druhý dvakrát. U19 se vrátila na první místo, protože zápas Hradce byl odložen. Sedmnáctka veze rovněž tři body a poskočila na třetí místo v tabulce.

Dorosty U18 + U16
O rok mladší dorostenecké týmy vstoupí do jara zápasy proti Teplicím až o týden později.

Žáci U15 + U13
Také ligoví žáci vstoupí do jara až později, ve středu 16.3. proti Liberci.

Žáci U14 + U12
Divizní žákovské týmy začnou hrát soutěžní zápasy až za dva týdny.

Ženy A + dorost
Ženské áčko i dorost vstoupí do jarní části své sezóny také za dva týdny.

Ženy - žákyně
Žákyním po podzimu zbývá odehrát jen tři kola, která se odehrají v dubnu.

Komentáře (90)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 10:57 |  
    0 0

    Tak to vypadá, že téma změny majitele se minulý týden zcela vyčerpalo. A řekněme si na rovinu, že to byl náročný týden. Zcela jsem si ochodil klávesku F5. Přitom jsem tedy přdpokládal, že něco se bude dít právě tento týden... I pro noviny už je to nezajímavé. Má někdo něco nového, nebo se s tím už nikdo nechce otravovat.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      quelhar (admin)     před 13 lety 07.03.2011 11:07 |  
      0 0

      Byl sportem naprosto presyceny vikend - Davis Cup, HME v atletice, MS v lyzovani, liga s plzenskym skandalnim neofsajdem, playoff v hokeji - neni divu, ze nove zpravy o majiteli prakticky nebyly. Krom toho o vikendu malokdo pracuje a nepredpokladam, ze by se vedla nejaka nova jednani o Slavii. Presto se v sobotu objevila informace, ze Kuka je reditelem ESide.

      Myslim, ze behem dneska se zaplava sportovnich informaci omezi (budou dozvuky vikendu, rozhovory, atd...) a od uterka do patku bude zase v mediich prostor resit majitele Slavie, predpokladam, ze ani skutecna jednani neskoncila, takze se treba zase neco dozvime i neoficialnimi kanaly :o)

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Wommi     před 13 lety 07.03.2011 11:20 |  
        0 0

        ...jeste bylo MS v biatlonu:)

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          quelhar (admin)     před 13 lety 07.03.2011 11:26 |  
          0 0

          Pravda, ovsem to bylo vzhledem k tem ostatnim akcim tak malo sledovane, ze to ani nestalo za rec :o)

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Viking     před 13 lety 07.03.2011 11:55 |  
            0 0

            Hrozný víkend až na SKS a HCS. Davis Cup bylo hrozný pinkání (nechápu že nějaký přiblblý tenis s Rusákem má přednost před ME v atletice) lyžování nuda (aneb dívej se dvě hodiny na třicet chlapů a užij si dvě minuty finiše) a místo MS v biatlonu dávají nějaký pouťák v házené, na kterou chodí u nás 100- 200 diváků.

            Korunu tomu nasadili večer, kdy vrcholil zápas v Třinci a oni místo toho dají nějakou lezeckou stěnu ze záznamu.

            Otaprase zase nezklamal. Ještěže ty konc. poplatky neplatím.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              slaviator     před 13 lety 07.03.2011 12:03 |  
              0 0

              Přiblblý tenis? Proč přiblblý? Já se na tenis kouknu radši než na atletiku nebo na lyžování. A ČT by měla dávat prostor všem sportům. Spíše mě štvou záznamy golfovejch turnajů, kde nehraje nejužší světová špička á la Tiger Woods a které dává ČT ze záznamu místo toho, aby dala přednost PP třeba pohárového zápasu českého týmu v Evropě.

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                bongor     před 13 lety 07.03.2011 14:59 |  
                0 0

                Já tenis můžu,ale tentokrát to od nás byla opravdu nuda.Jak tam není Radek,aby to rozpumpoval,tak ten Berdych hraje jako chcíplotinka.Špatný a prohrát s béčkem Ruska je ostuda jak prase.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              mirecek1111     před 13 lety 07.03.2011 12:05 |  
              0 0

              Já sice tu házenou nesledoval, ale pokud to byla naše liga tak vrcholí základní část a na špičce je to dost nadupané, Lovosice, Karviná a naše Zubří, takže je to dost drama, navíc to už je věc názoru, co je zajimavější, jestli to lyžování s puškama nebo házená.. Mě by teda daleko zajimavější přišla ta házená a mimo jiné argumentuju tou tvou větou v závorce..

              Hlavně si musíte uvědomit, že čt musí pokrýt aspoň minimálně většinu sportu a ta házená teda v televizi tak často nebývý.

              Na druhou stranu je pravda, že ty špičkové sporty jako je fotbal nebo hokej by měly mít vždycky přednost, a proto ten hokej taky nechápu, ještě když je play off.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 12:21 |  
              0 0

              Vysvetleni bude proste.. prenosy typu Davis Cup, hazena, porady o lezecke stene, jakasi trapna RWE akce okrajove se tykajici lyzovani, jsou veci vyrabeny CT a na jejich vyrobu prispivaji sponzori.. takze maji prednost, je v tom reklama.. trochu mi tedy nehraje, ze tolik na frak dostal hokej, zrejme tam vse bezi prilis standardnim zpusobem bez nejakych postranich ksefticku, tezko rict... velke svetove akce jako MS v lyzovani, biatlonu nebo ME v atletice pak dostanou na frak..

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              PetCC     před 13 lety 07.03.2011 12:45 |  
              0 0

              A že všechno běželo online na internetu jsi si nevšimnul? Já měl atletiku puštěnou na počítači skoro pořád. V sobotu jsem to proložil fotbalem v Liberci. A v neděli jsem tenis na tv a atletiku na desktopu doplnil tou padesátkou na notebooku. :-)

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                Ravik     před 13 lety 07.03.2011 13:45 |  
                0 0

                Venku bylo celkem hezky... :-)

                • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                  PetCC     před 13 lety 07.03.2011 14:39 |  
                  0 0

                  Mám zánět dutin, takže jsem se šetřil na příští víkend :-)

                  • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                    edenian     před 13 lety 07.03.2011 15:26 |  
                    0 0

                    Ja mit pusteny tri televize najednou tak zhebnu do polocasu. Nejakej zanet dutin by mi pripadal jak dovolena :-)

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      slaviator     před 13 lety 07.03.2011 11:59 |  
      0 0

      Možná buď rád, že se o tom přestalo mluvit.

      Ono to třeba taky může nakonec být tak, že Kellner zatím do toho nechce jít pod svým jménem proto, že se přece jen počítá s bankrotem Slavie. "Nový majitel", za něho se vyhlásí bankrot, uspokojí se částečně věřitelé a pak přijde Kellner. Kdo ví. Osobně tomu teda nevěřím, to by si snad nelajznul toto, ale je to obchodník, takže kdo ví...

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        mirecek1111     před 13 lety 07.03.2011 12:09 |  
        0 0

        No nevím, kdo ví jak to vůbec celé je. Kdyby neplácl Platil těch pár vět v posledních týdnech tak bych skoro řekl, že se vlastně vůbec nic neděje a nechystá.
        Při vší úctě k našim kolegům co tady sem tam něco napíšou..pořád to všechno můžou být jen kecy..
        Navíc mi přijde, že zdroje pro to o čem se píše v mediích jsou právě v takových diskuzích co tady vedeme my.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          slaviator     před 13 lety 07.03.2011 12:35 |  
          0 0

          S těma médii jsi trefil hřebíček na hlavičku, i když, jsou média, která mají pořád velmi slušné zdroje, třeba ČRo, ovšem otázkou pak pro ně, že nemají prostor informovat o každém "šumu" a že informují jen o to, co se stalo nebo určitě stalo a mají to ověřené ze dvou či tří zdrojů. Zatímco média jako Nova, Sport, Blesk či Aha si mohou dovolit uveřejnit i něco, co si přečtou někde v diskuzi

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            PetCC     před 13 lety 07.03.2011 12:46 |  
            0 0

            Taky pak mají "vysokou" důvěryhodnost :-)

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              slaviator     před 13 lety 07.03.2011 12:51 |  
              0 0

              Jasný no, na druhou stranu mohou uveřejnit opravdu i to, co jim "zdroj blízký klubu" řekne, to by si v seriozním plátku dovolit neměli. Takže já bych sportovní bulvár a priori neodsuzoval - seriozní tisk by měl uveřejnit dvakrát ověřenou zprávu, což ve sportu kolikrát nejde... A pokud ty zdroje nemaj tak, že si projedou diskuze, tak proč ne?

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                bongor     před 13 lety 07.03.2011 15:03 |  
                0 0

                O neseriozní kopané se těžko bude psát seriozně.Takže klidně lze psát co koho zrovna napadne.

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 13:23 |  
            0 0

            Třeba na tajná politická jednání má dobrý čuch Právo, informace o sestavování úřednické vlády měly nejlepší. Ale už jsem si tento deník dlouho nekoupil.

            Deník Sport je spíše bulvár - jeden víkend namíchají koktejl dvou pozitivních článků, druhý zase koktejl dvou negativních. Kdyby to dávkovali 1:1, nikdo to nečte.

            Dobré rozhovory s lidmi v našem klubu občas bývají na Hospodářských novinách, občas tam mrknu na web. Ale zase jinak tam mají sport na prd.

            Lidové noviny sport odpískaly skoro úplně, to už jsou lepší bolševické Haló noviny, kde sportovní a kulturní rubriku dělají nadšení komsomolci.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              slaviator     před 13 lety 07.03.2011 13:45 |  
              0 0

              Já si koupil tištěný noviny teď v sobotu, asi po půl roce. Sport, kvůli tomu, že psali o Slavii. No, měl jsem si počkat, až to bude na netu... Ale to je problém, že se třeba liší úroveň MF Dnes a iDnesu.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              bongor     před 13 lety 07.03.2011 15:05 |  
              0 0

              Nadšení komsomolci?Máš tím na mysli naše přátele sparťany?

  2. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 14:18 |  
    0 0

    Fallene, já jsem sice nic zásadního nezaslechl, ale to se dalo v této fázi celkem i čekat. Mám však informaci i z jiných zdrojů, že PPF opravdu hledal firmu, která by pro ně na přechodnou dobu převzala Slavii. Konzultoval jsem to s jedním ekon.znalcem a závěr je jednoznačný – Kellner musel udělat strategické rozhodnutí o koupi Slavie. Proto byl taky najat Platil, aby Slavii očistil, jak jen to jde zeštíhlil a splatil dluhy (samozřejmě bez Enicu). Podle tohoto ekonomického odborníka je otázka dluhu Enicu svázána s prodejem jejich akcií. Jinak řečeno – pokud Enic prodal svých 16 % akcií, znamená to, že došlo i k dohodě o dluhu více jak 100 mil. Podle tohoto znalce však spol. tohoto kalibru vše pečlivě zkoumají týmem profesionálních odborníků a tak není překvapení, že má vše určitý „skluz“. Oni nikam nepospíchají, mají čas. S kterou firmou se dohodli, jsem z něho nedostal (prý neví).

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      golux     před 13 lety 07.03.2011 14:54 |  
      0 0

      Nechci krotit optimismus, ale před 14 dny se opravdu říkalo, že do toho Kellner jde, ovšem od té doby se to nějak zadrhlo... říká se, že byla dohoda o shromáždění a předání akcií novému majiteli pro odkup, což provedl Rosen, ovšem už ne Sisák, takže to opravdu spíše vypadá na konkurz, bohužel...

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 15:15 |  
        0 0

        To jsem taky zaslechl, ale konkurzem současní majitelé nic nezískají, právě naopak, jen prodělají ...

  3. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    mart     před 13 lety 07.03.2011 16:25 |  
    0 0

    Dneska sem teda makal......
    Precetl sem snad vsechny cesky noviny. Hruza.
    Jediny dve zajimavy veci.
    1. Nedved (hokej , ... t.c Liberec), slaviste breci, a to se nesmi! Brecet muzu jen ja.
    2. V nejakym diskusnim bloku..... charakteristika Carragherova zakroku na Nani..... (skoda, ze namam hacky) "dvojnoznan napredson!", ... ale i tak to vypada pomerne pekne.
    Krasne se mi po tom usinalo, hlavne po komentari sira zvykacky :D

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      mart     před 13 lety 07.03.2011 16:28 |  
      0 0

      pardon, ted to vypada, ze schvaluju ten zakrok na Nani....ne, to urcite ne, jasna cervena (tmave cervena), ale je zvlastni, ze tak strasne brecej, kdyz minulej tejden Rooney amputoval souperi loktem ucho, .... tak to bylo naprosto vporedku. Mel sem na mysli jen ten technicky termin "Dvojnoznan Napredson", ... vystizne :)

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 16:42 |  
        0 0

        Tak řezalo se to pěkně, mě ale nejvíc zaujala "geniální" přihrávka Naniho na druhý gól. Kdyby hrál Nani ve Slavii pod Jarolímem, tak už by si nekop.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          mart     před 13 lety 07.03.2011 16:51 |  
          0 0

          na, ja si myslim, ze se proste uplne po.rali jako my po golu brna. Kdyby hrali proti poradnymu manchaftu (ne proti L'poolu v rekonstrukci), tak dostanou do pulky jeste 3 dalsi goly. I tak je to krasny :)

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 17:14 |  
            0 0

            S tím souhlasím, něco podobnýho se stalo Omsku v rozhodujícím 7 zápase play-off, když Nižněkamsk snížil na 3-2. Byli absolutně mimo a zachránila je až siréna první třetiny (po přestávce se dali do kupy). Ale je fakt, že u Manchesteru bych to nečekal, dost jim ale vzadu chyběl Vidič a jsem zvědavej na Fergusona, kdy začne do médií masírovat klasicky sudí.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              Gino     před 13 lety 07.03.2011 17:17 |  
              0 0

              Pánové, teď se chováte jako sparťani :-p

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 17:23 |  
                0 0

                Proč ? V jakém smyslu ?

                • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                  Gino     před 13 lety 07.03.2011 17:25 |  
                  0 0

                  :-)
                  speciálně věta typu "jsem zvědavej na Fergusona, kdy začne do médií masírovat klasicky sudí." je přímo sparťanská na adresu slávie... to už je takovej jejich folklor

                  • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                    Khadgar     před 13 lety 07.03.2011 17:33 |  
                    0 0

                    No, jenže Ferguson to dělá skoro pořád. Už je to takovej kolorit premier league.

                    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                      mart     před 13 lety 07.03.2011 21:52 |  
                      0 0

                      .....bez toho skoro. Jinak souhlas.

                  • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                    mart     před 13 lety 07.03.2011 17:37 |  
                    0 0

                    mistr zvejkacka nic jinyho nedela nez nadavani, bud na rozhodci, nebo na tisk. Este sem ho nevidel (a neslysel) rict neco rozumnyho. Nerikam, ze je to kreten, ponevadz ho neznam, ale pusobi na me trochu takovym dojmem. (uznavam, ze je to asi nejuspesnejsi trener, .... to asi kazdej) .... presto se toho dojmu nejak nemuzu zbavit. Nechapu co to ma spolecneho se Spartou????

                    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                      Gino     před 13 lety 07.03.2011 17:43 |  
                      0 0

                      marte, já to asi napsal nejjasněji, jak jsem mohl - viz výše příspěvek na který reaguješ. A netřeba čtyřech otazníků :-)

                      Důležité je, že Ferguson trénuje dobře a ManU pod jeho vedením sbírá trofeje. Jeho orální výjevy jsou jeho problém.

                      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                        mart     před 13 lety 07.03.2011 21:50 |  
                        0 0

                        Dobra, vec nazoru. Muj nazor je proste jiny. Jeho verbalni projev je nastesti zridkavy (posila na tiskovky Mika Phelana), ale pokud se preci objevi jsou to jen urazky, breceni, breceni a breceni. Chova se jako kreten.
                        Ze jsou vysledky dulezite, to nepopiram. Jen snad kdyz uz sme u tech vysledku, tak ty ma Pepa z Kockoviec taky, a Ty si myslis, ze je to snad nejakej genius? No, ... mozna ano.
                        Co se tyce "trenovani", staci se podivat na Liverpool v letosni sezone. Prece mi nechces tvrdit ze Roy Hodgson neumi "trenovat". Tezko by nekdo vytahnul Fulham tam, kam ho on dostal za dve sezony, a jak vypadal v L'poolu. Kdyby vetsina mych znamych nebyla uplne vydesena, tak by se mu smala. Ted prijde Kenny, .... to jako myslis ze King Kenny je lepsi "trener" nez Mr. Hodgson? Blbost. Kenny je Man Manager, na trenovani (od taktiky pres standadky po individual skills ma Steva Clarka ( to je tak trochu superhvezda v mych ocich, ne pan divadlo, ale odbornik), a najednou to jde.
                        Shrnul bych to pomerne kratce, Pan Ferguson ma vysledky. Tecka. Pripada mi, ze je to kreten. Tecka. Predpokladam, ze mu to nevadi. mart

                  • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 17:45 |  
                    0 0

                    Manchester má určitě výborný mužstvo a je naprosto ojedinělý a vyjímečný jak dlouho dokáže Ferguson tvořit stále nový a nový mužstvo, který je pořád na vrcholu Premier League. Ale na druhé straně jen slepý nevidí, že jim většinou přejí rozhodčí (a ani to nepotřebují, protože jsou dobrý) a pokud ne, okamžitě je Ferguson napadne v mediích. Vzpomínám si, že v době kdy tam hrál Poborský, poskytl rozhovor novináři a ještě neuměl dobře anglicky. Novinář toho využil a přibarvil rozhovor, jak je tam nešťastný a že prožívá peklo. Ferguson byl dost vytočenej, když to Poborský vysvětlil, zakázali mu dávat rozhovory a sir Alex prohlasil: "S tím navinářem si to vyřídím jinak ..." Pokud fandíš MU, tak OK, ale sundej růžové brýle (to samé v Itálii AC Milan, v Portugalsku FC Porto, v Nizozemí Eindhoven atd).

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                mart     před 13 lety 07.03.2011 17:24 |  
                0 0

                ?????

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      Gino     před 13 lety 07.03.2011 17:12 |  
      0 0

      Z tebe ta nenávist vůči ManU uplně pryští, marte!
      Styď se... :-) Ještě, že alespoň tu Slávii spolu sdílíme.. :o)

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        mart     před 13 lety 07.03.2011 17:24 |  
        0 0

        souhlasim, ... a nestydim se za to :)

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          Gino     před 13 lety 07.03.2011 17:27 |  
          0 0

          Já mám k ManU srdeční vztah z doby mého působení v Manchesteru :) Jinak jsem nikdy premiele league nesledoval (předtím), takže jsem netrpěl žádným návykem na jiný klub.. :)

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          urs (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 19:07 |  
          0 0

          ManWho??

          ARSENAL!! :))

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 20:29 |  
            0 0

            ale tfuj, jedině SPURS :))

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      Khadgar     před 13 lety 07.03.2011 17:32 |  
      0 0

      Jak jsem to viděl, tak jsem si říkal: vrací se jim to i s úrokama... Ten zákrok samozřejmě na červenou byl, i když třeba v naší lize je zvykem za tohle karty nedávat vůbec...
      Nicméně Nani mi opět dokázal, že nemít ho rád je správné :) Po faulu lehnout na zem jako trpící mrtvola, pak vyskočit jak na pérku a sprintem se rozeběhnout k rozhodčímu a po žalování se zase skácet... Ne, tohle nebude můj oblíbený hráč. V herectví překonal i C. Ronalda, což se zdálo jako nemožné :) Naopak Suaréz na tohle alespoň včera zapoměl a ač ve stínu Kuyta, tak to přece jenom byla jeho show. Jak to říct...no prostě je vidět, že mu to fotbalově neskutečně myslí... Carrol se bude muset hodně snažit, aby se mu vyrovnal.
      Mimochodem, moc se mi líbilo, jak si rozhodčí při těch dvou strkanicích stoupnul pět metrů mimo, založil ruce a čekal až se to vyhádá.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 18:37 |  
        0 0

        jo Phil Dowd je muj oblíbenej rozhodčí i když na něj nadává skoro každej :), Nani to potřeboval jako sůl , nepřeju nikomu nic špatnýho ale za to jeho neskutečný neustálý simulování a aroganci to prostě muselo přijít nehledě na to že Rafael asi o pět minut později předvedl ukázkový sáně který byly taky na červenou, Sir žvejkačka to nezvládl a neposkytl rozhovor takže doufám že FA bude trestat protože co oni si dovoluje je výsměch, pláče vždy jak želva, s Wengerem by si měli podat ruce, Suarezovo gol byl podle mě gol sezony , takle zešměšnit celou obranu sem hodně dlouho neviděl , Carroll bude hodně dobrej když ho zmáknou, strašne sem si toho hráče přál do tottenhamu , silovej tvrdej anglickej hrot.

  4. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    Ravik     před 13 lety 07.03.2011 18:47 |  
    0 0

    Dnes jsem mluvil s jedním známým. Bratr jednoho českého významného fotbalového trenéra, jehož syn hraje v jednom zahraničním prvoligovém klubu s jedním naším bývalým fotbalistou. Modří už vědí asi o koho se jedná :-)

    Ale k věci. Na jasný dotaz kdo chce koupit Slavii odpověděl, že zájem mají dva subjekty. PPF a SYNOT. Jednání se nyní prý velmi zadrhla a vypadá to, že ztroskotají na tom, že oba dva měli zájem koupit i s klubem celý stadion. ESIDE ale nechce prodat... prý se stále jedná, ale zatím to prý na dohodu nevypadá.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      mirecek1111     před 13 lety 07.03.2011 19:21 |  
      0 0

      Už je toho opravdu moc. Nedávno tady někdo psal, že se prý měl nový majitel představit už na předsezoní tiskovce a prý se to až na poslední chvíli ještě odložilo. No asi se nebude majitel chtít představovat, kdyby nebyly dohodnuty tak zásadní věci jako prodej stadionu.
      Nikomu neberu jeho "info", nakonec to tady vždycky každý ocení, ale už bylo tolik rozdílných verzí, že by ty informace co tu sem tam někdo pustí neměly mít takovou váhu, abychom si z toho měli dělat těžkou hlavu.
      Veřmě, že to všechno nakonec dobře dopadne a za pár týdnů se těm našim spekulacím budeme už jen smát.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      spojka     před 13 lety 07.03.2011 20:41 |  
      0 0

      Zajímavé. Já jsem koncem minulého týdne dostal trochu jinou informaci přímo od člověka z klubu. Podle ní má být Synot pasé už dávno, naopak potvrzuje to, co tu nedávno psali Navar a Ladislav. A nemělo by to trvat až tak dlouho. Nakolik je to pravda, to nejsem schopen posoudit. Holt počkáme a uvidíme.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        travel (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 20:52 |  
        0 0

        Zdravím Vás Spojko,kéž by to byla pravda(stejně tak info Ladislav a Navara).

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          spojka     před 13 lety 07.03.2011 21:10 |  
          0 0

          Také zdravím a samozřejmě si přeji totéž. Na druhou stranu těch informací (mnohdy protichůdných) a termínů už bylo tolik, že člověk opravdu neví, čemu věřit.

          Jakkoliv si o "novinářích" ze Sportu myslím svoje (a není to nic hezkého), tak se mi nezdá, že pokud by se opravdu k něčemu pozitivnímu schylovalo, neměli by naprosto žádné info. Naopak když si člověk přečte jejich články z posledního týdne, kde nás s jistotou posílají do konkurzu a jakékoliv zvěsti o vstupu Kellnera posměšně vyvracejí, tak pokud by to opravdu dopadlo pro nás dobře, byli by za totální diletanty. I když v minulosti už to několikrát dokázali...

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            travel (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 21:37 |  
            0 0

            Já k těm informacím radši přistupuji s určitou obezřetností,aby pak to případné zklamání tolik "nebolelo".Je,ale zajímavé,že Navar,Ladislav a Vy jste se v průběhu pár dnů dozvěděli v podstatě to samé.Pak snad zase začnu věřit,že by to mohla být s Kellnerem pravda!

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              Wommi     před 13 lety 07.03.2011 22:20 |  
              0 0

              .jinak posledni clanek na sportu ohledne slavky a konkurzu je opravdu usmevnej, at uz je to pravda ci nikoliv, tak mi prijde, jak to tu uz lidi x-krat psali, ze novinar vleze sem na SN a prepise info, ktery tu nekdo psal,...uprimne receno, pokud si tu prectem komentare, at uz jen o kellnerovi nebo naposled zminena moznost totalniho vycisteni skrze konkurz a pak novy majitel,..:) uvidime, at tak ci jinak, slavii fandim porad a uz se tesim v nedeli na teplaky!!!

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                slaviator     před 13 lety 07.03.2011 22:36 |  
                0 0

                Dneska jsem se bavil s Platilem, kupuje nás Kaddáfí. Zadrhlo se to na nějakejch pár protestantech ve vesnicích v Libyi, takže až tam hodí na ně napalm, tak to podepíše a představí se u nás na tiskovce. Mějte strpění!

                /A doufám, pane Harmane, že se to zítra neobjeví ve Sportu/

                :))

                • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                  Wommi     před 13 lety 07.03.2011 22:52 |  
                  0 0

                  ..tak je pravda ze muhamad nemuze bejt vsude ze, a preci jen, jak se rika, nejdriv si udelej poradek doma, ze jo!...

                  O slavii se dozvedel tak, ze ten jeho syn, kterej hraj fotbal, tak si slavii oblibil pri prvni ucasti v LM. Pry se mu lYbila rymovacka - SLavie - LYbie!

                  A tak starej muhamad premyslel a premyslel a rikal si jeden klub mam dole v italii no tak proc klukovi neporidit jeden klub v srdci evropy, v tom ceskoslovensku nasem spratelenym, teda ted uz je to ceska republika, ale vemt to cert, stovezata praha a ta slavie, to je terno!!!

                  • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                    slaviator     před 13 lety 07.03.2011 22:56 |  
                    0 0

                    no právě, musí si udělat pořádek doma a pak teprve rozjíždět kšefty... ale ten jeho syn tu bude hrát prej... ;) myslím, že hrál v serii A? nebo jenom v serii B?...

                    to jo ale málem vybral bohemku, říkal - zelený dresy, my máme zelenou vlajku... no ale pak pochopil symboliku barev Slavie a řek, to je ončo, to koupím... tak si vytáh peníze z libyjské centrální banky a za ty šušňáky ji koupil

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                travel (přítel SN)     před 13 lety 07.03.2011 23:04 |  
                0 0

                Taky jdu a doufám,že vyhrajem.

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            bongor     před 13 lety 07.03.2011 22:33 |  
            0 0

            Tou poslední větou jsi to uvedl na správnou míru.Větší diletanti a rudí vlezdořiťové v Čechách neexistují.Název "deník spart "jim sedí jako máloco jiného

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      slaviator     před 13 lety 07.03.2011 22:23 |  
      0 0

      No teda, MB jako významný fotbalový trenér? :))

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Ravik     před 13 lety 07.03.2011 23:14 |  
        0 0

        svým současným angažmá Ti přijde nevýznamný? :-)

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          slaviator     před 13 lety 08.03.2011 00:51 |  
          0 0

          Ale ne... Ale když tam byl na jeho postu F.S., tak byl taky jeden z nejvýznamnějších českých trenérů? :) Já si pod tím než na jakém postu je představuju, že určuje nějakej trend - to znamená v současné době asi Dovalil, Vrba, Psotka..

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      venator     před 13 lety 08.03.2011 09:38 |  
      0 0

      Dík

  5. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    vojtechusv     před 13 lety 08.03.2011 09:34 |  
    0 0

    Sestava 19. kola podle serveru eFotbal.cz:

    Filipko (Slovácko) – Janotka (Olomouc), Hubáček (Slavia), Jablonský (Jablonec) – Koreš (Slavia), Procházka (Mladá Boleslav), Čajič (Teplice), Zeman (Sparta) – Kulič (Mladá Boleslav), Vondrášek (Teplice), Chramosta (Mladá Boleslav).

    :D

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      opicemag     před 13 lety 08.03.2011 10:00 |  
      0 0

      ??? Pravda, neviděl jsem jiný než náš zápas a část zápasu Plzně a Olomouce, ale copak se nenašel nikdy lepší než Koreš? To bych se hodně divil...

  6. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    lassiter     před 13 lety 08.03.2011 09:45 |  
    0 0

    Já teda nevím jak vy, ale já tomu angažmá Kuky moc nerozumím. Říká že primárně půjde o komunikaci se Slavií a s Bohemkou, ale na druhý straně říká, že jsou tam nastaveny nájemní smlouvy, takže k ničemu mimořádnému nedojde, tudíž práce spíš pro sekretářku... A co se repre týče, tak v úvahu stejně připadá tak maximálně jeden zápas za rok, který se tam stejně hraje i bez Kuky. 'E Side má za partnery fotbalové kluby' a proto je na místě, že z E Side bude taky fotbalový klub? Já tam nějakou zvláštní logiku teda nevidím. Celé je to takové zajímavé. Mimochodem E Side změnilo minulý týden v Londýně sídlo, sice jen asi o čtyři ulice, ale aspoň už nesídlí na stejné adrese jako SKS Ltd. :-)

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      Jiri1     před 13 lety 08.03.2011 10:26 |  
      0 0

      Zdravim, Kuka by lpuvodne angazovan pro nejaky spolecny konglomerat, ktery mel vzniknout , behem casu i po provedenm auditu vsak pripadny kupec Slavie stanovil jiste podminky , ktere spolecny podnik vyloucily.I proto ma Kuka dnes v pozici reditle dodat E -Side zdani pruhlednoti, byt duveryhodnou figurou pro vselijaky sponzorin/viz rodina Valentova/, ma do Edenu privest nove zajimave akce a zlepsit komunikaci s CMFS. Bohuzel v druhe veci je muj optimizmus o hodne mensi. Nekolik pripadnych zajemcu vyzaduje tzv. financne cistou Slavii, tak se pomalu a jiste zacina naplnovat scenar ala Platil o konkurzu, ktery ale vubec nemusi dopadnout podle predstav soucasneho vedeni. Paradoxne se ociste brani hlavne soucasni majitele , nede jen o ekonomiku, ale treba i o fakt, ze cele hospodareni za posledni leta musi byt predano spravci konkurzu a bude zrejme znovu kontrolovano a to by se mohlo dotknout nekterych nestadartnosti/nazveme to takto/. Dokonce pry exstuje varianta, ze se ceka na nejaky vetsi penize , ktere by se do Slavie vlozili......Paradoxne, pokud Slaviste zachrani ligu a treba vyhraji pohar muze to znamenat pro prodej dalsi problemy, protoze licencni komise svazu je zatim velm nespokojena s predlozenym materialy naseho klubu.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 10:33 |  
      0 0

      Nema.. jsou to reci...ja to chapu asi tak, ze to odrazi ty dve varianty shora naznacene.. bud e-side nechce nekdo (Rosen a spol.?) prodat PPF a Kuku nastavuje jako stit s nejakym vzkazem zajmcum o slavii..jakym? no tezko rict, asi ze e-side bude mit lidskou tvar.. nebo je druha varianta, ze uz je to dohodnuto PPF koupi e-side a slavii, e-side treba uz patri nejaky spolecnosti z PPF, ale s tim zatim nikdo nechce vyjit na svetlo.. mohou se zvazovat dalsi varianty, zda se treba pak ve finale kuka nestane i sefem slavie

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        bongor     před 13 lety 08.03.2011 11:06 |  
        0 0

        Ať je to tak nebo onak,je jasné,že nás nadále někdo "tahá za fusekle".Jediný fakt,který z prezentace budoucího majitele můžeme
        akceptovat je,že všechno bude vyřízeno do konce týdne.To tedy stoprocentně bude a na nás je,abychom přemýšleli,který týden měl básník na mysli.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 13:17 |  
          0 0

          Nemyslím si, že nás nový majitel tahá za fusekle. Když budete mít perfektně fungující podnik, který Vám výborně šlape, tak si sakra pohlídáte, aby Vaše nová investice to nenarušila. A co si budeme povídat, současná Slavia nemá dobrou pověst a to už ani nemluvím o mediální politice Slavie.

  7. Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 10:22 |  
    0 0

    Podle mého názoru je už všechno zásadní dojednáno, Slavia je prodána novému majiteli (minimálně je podepsána smlouva o smlouvě budoucí). Jenom přemýšlejte se mnou. Když Roseň předal akcie a položil představenstvo, muselo dojít k dohodě. Tak to nefunguje, že jednáte a dopředu to položíte. To je blbost. Většinou se uvádí, že Roseň měl majoritu, já si spíš myslím, že obě dvě skupiny vlastnící Slavii (to je ta majorita) se domluvily s novým majitelem. Obě dvě skupiny vlastnily Slavii nějaký pátek, musely spolu nějaký čas spolupracovat., připadá mi to logické. Dokonce si myslím, že Kellner kupuje i stadion, minimálně ten podíl, který držely majoritní vlastníci Slavie. Ale chce to čas, než se ty dílčí věci zrealizují. A že se všechno opožďuje, mají hlavně bulvární novináři pré …

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 10:43 |  
      0 0

      presne, to by mi prislo tez divne, kdyby Rosen odstupoval driv nez dojde k prodeji.. v tom nevidim logiku.. novy vlastnik muze spis resit radu dalsich problemu nebo to, ktera spolecnost slavii nakonec prevezme

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 10:48 |  
        0 0

        Přesně tak, navíc do sebe zapadá další věc. Platil povídal, že mu bylo řečeno, že Slavii převezme česká firma, ale neřekli mu jaká.
        No, pokud tu firmu hledali, tak mu namohli řízt její jméno.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

      travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 10:51 |  
      0 0

      Ladislave,to co píšete vypadá opravdu logicky,ale odporuje to v určitých věcech Kukovi.Minimálně v tom,že by přece Kuka musel znát nového vlastníka.Neberte to tak,že Vám chci vyvracet Váš názor,to opravdu ne,toto tema není moje "parketa",ale dovolil jsem si napsat ,co mi tam nehraje.Navíc mám obavu,že i to ,co vypadá logicky,v současné Slavii ještě neznamená,že to tak je,protože současný stav je neuklizený chlív(omlouvám se za ten výraz).

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:00 |  
        0 0

        Tak já mluvím hlavně, že byla prodána Slavia. Ten stadion jsem tam jen přidal jako svůj názor. To může být pravda, ale i nemusí.
        A s novým majitelem Slavie Kuka nejspíš nepřišel do styku, popř. o tom ví a zachovává loajalitu. Je to inteligentní člověk.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:02 |  
          0 0

          tak jsem druhej...:-)

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 14:03 |  
            0 0

            Bronzová medaile, to je krásný.
            I když jsem zažil (už je to dávno), kdy kamarád byl na nějakých závodech, když se vrátil, říkam jak dopadl, byl jsem druhý, říkám no perfektní a kolik startovalo lidí, jen tak zakoulil očkama a řekl dva.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 14:04 |  
              0 0

              Pardon, samozřejmě stříbrná, už taky blbnu.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:15 |  
          0 0

          Já Vám rozumím,ale právě to vlastnictví stadionu mě také znervozňuje.Mám totiž obavu,zda by někdo v současnosti koupil Slavii a stadion vlastnil někdo jiný.A o Kellnerovi to platí,podle mě ,dvojnásob.Ale to jsou jen spekulace,nepodložené fakty a to nemám rád,tak radši už si přestanu vymýšlet i když mě ze všeho toto (nový vlastník)zajímá nejvíc,protože od toho se bude odvíjet situace jakým směrem Slavia půjde,jak bude silná,atd.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:02 |  
        0 0

        Tak on to bud nevi nebo ma zadani, ze to zatim nesmi rict, protoze treba novy majitel nechce jeste dat najevo, ze koupil e-side i slavii.

        Ovsem je tu mala moznost jakesi Rosenovy spiklenecke varianty, ktera me ted napadla.. ze chce prodat slavii, demonstrativne zmizi z predstavenstva, aby se zbavil tlaku, ale chce si ponechat e-side a venovat se projektu haly v edenu... snad ne, zni to silene

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:09 |  
          0 0

          Ohledně haly v Edenu už jsem psal,že od mého zdroje mám info,že v dohledný době o to Slavia nestojí.Což v podstatě Kuka potvrdil,když řekl,že to je pouze vize.

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:29 |  
            0 0

            Tak mě by spíš překvapilo, kdyby Roseň položil i hokejisty. Předpokládal jsem, že po předání fotbalu se soustředí na hokej.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:32 |  
              0 0

              Počkám jestli se tento týden objeví nějaká info ve sdělovacích prostředcích.Pokud ne,pokusím se svůj zdroj kontaktovat na fotbale s Teplicemi.

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:36 |  
            0 0

            Tak vize je to určitě, ale pokud Slavii vlastní takový kolos jako Kellner, tak si pište, že už uvažují jak areál maximálně využít. A co si budeme povídat rezervy jsou všude a ve Slavii obzvlášť ...

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 11:42 |  
              0 0

              Jo pokud by to byl Kellner,tak věřím,že by Slavia svůj postoj přehodnotila.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

          martynko     před 13 lety 08.03.2011 17:50 |  
          0 0

          Vidim to podobně, jak známe Rosena, tak určitě ze Slavie neodejde se svěšenou hlavou někam do ústraní pečovat o zahrádku.
          Díky tomu, že má podíl v E-side (otázka je jak velký), má ve svých rukách značnou moc, ať už chce stadion novému vlastníkovi prodat nebo ne.
          Je možné, že je to od začátku podnikatelský plán Rosena & spol., postavit stadion na dluh, na splácení ždímat Slavii co to dá až na hranici bankrotu (viz nájem na desítky let dopředu, zapíraný přestup Suchého atd.), a ve chvíli, když už nebude z čeho, Slavie se zbaví a stadion jí a Bohemce bude vesele pronajímat dál.
          Že by jednání zadrhla na tom, že se obě strany nedokáží shodnout na tom, kolik už Slavie poslala do E-sidu za pronájem (ono to totiž ve skutečnosti zřejmě bude o dost více než by vám byl p. Rosen ochoten potvrdit), případně jakou sazbu by si pan Rosen představoval za pronájem stadionu pro nového vlastníka Slavie?

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

            spojka     před 13 lety 08.03.2011 18:16 |  
            0 0

            Pokud by chtel Rosen dal zdimat Slavii formou pronajmu stadionu, neverim, ze by na post reditele dosadil Kuku. Tam bych spis cekal nekoho mene napadneho a vsehoschopneho (pokud je tedy Rosen v pozici, kdy o tom vubec muze rozhodovat).

            Nicmene vsechno tohle jsou jen nase teorie. Fakta zatim zadna. Jediny fakt je vlastne to, ze Platil opet lhal, kdyz 24.2. vyhlasil, ze zacatkem pristiho tydne bude svolana valna hromada. Uplynuly temer dva tydny a nic z toho, co slibil, se nestalo.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

              travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 20:11 |  
              0 0

              V podstatě souhlas Spojko,jen si myslím,že se všeobecně současná role Rosena přeceňuje.Jsem zvědav ,jestli Navar tento týden sem přispěje informací,trochu se obávám,zda ho Jiří nemístnou informací (o něm) neodratil.No uvidímel,byla by to škoda.

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6. 3.) - výsledky

                travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2011 20:11 |  
                0 0

                Pardon,neodradil.