O Slavii

Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

Dvojnásobný vítěz českého poháru se Slavií Ivo Ulich je patronem nedělního zápasu s Teplicemi. Šestatřicetiletý záložník hájil červenobílé barvy v letech 1996 až 2001. V dresu Slavie odehrál 266 zápasů, z toho 137 ligových. Po osmi letech si červenobílý dres navlékl znovu, když začal hrát za futsalový tým Slavie Praha.

Na roky strávené ve fotbalové Slavii vzpomíná moc rád. "Sportovních radostí byla spousta, moc jsme se s klukama těšili na zápasy v Poháru UEFA, hráli jsme i Pohár vítězů pohárů. Tam jsme si to vždycky moc užili, pro nás hráče to byl fotbalový svátek. Tyto zápasy se musely líbit i divákům," vzpomíná Ivo Ulich.

Ivo Ulich

Červenobílé barvy hájil například v zápasech proti týmům jako FC Valencia, FC Luzern, OGC Nice, VfB Stuttgart, Schalke 04, FC Bologna, Grasshoppers Curych, Steaua Bukurešť, Udinese Calcio, Šachťor Doněck, OFI Kréta či 1. FC Kaiserslautern.

"Těch zápasů bylo dost, ale asi nejvíce mi v hlavě utkvělo čtvrtfinále Poháru UEFA, když jsme na Strahově porazili Leeds 2:1, myslím si, že od té doby se žádnému českému klubu porazit doma anglické mužstvo nepodařilo. Velká škoda byla, že jsme předtím v Leedsu prohráli vysoko 0:3, protože doma jsme odehráli výborné utkání," zavzpomínal Ivo Ulich, který ve zmíněném zápase na Strahově 23. března 2000 vstřelil obě slávistické branky.

Do Slavie přišel Ivo Ulich v létě 1996 z Hradce Králové. "Spousta lidí mi ze začátku nevěřila, že bych se tady mohl prosadit. Ale mně to naopak dodávalo sílu, protože jsem jim chtěl ukázat, že na to mám a že jsem schopný se ve Slavii prosadit. I když tenkrát to nebylo jednoduché období, protože Slavia udělala titul, po kterém hodně hráčů ze Slavie odešlo a my jsme je měli nahradit. Ze strany fanoušků i vedení tam bylo směrem k nám velké očekávání. Titul se nám sice získat nepodařilo, ale myslím si, že jsme si to během těch pěti let vynahradili právě v pohárových zápasech, kde jsme ukázali, že jsme byli dobrý tým," dodal Ivo Ulich, který vyhrál se Slavií v sezonách 1996/97 a 1998/99 Pohár ČMFS.

"Moc mě tyto úspěchy těší, ale zároveň mě také mrzí, že domácí pohár je u nás stále nedoceněný. V Evropě je to přitom naopak, na zápasy domácího poháru chodí spousta lidí a v některých zemích je vítězství v poháru srovnatelné s titulem," dodal bývalý slávistický záložník.

Ivo Ulich s velkou nostalgií také vzpomíná na zápasy a tréninky ve starém Edenu. "Měl jsem to do Edenu nejblíž ze všech spoluhráčů. Bydlel jsem totiž přímo naproti stadionu v ulici U Slavie, ale po nějaké době mě v tomto ohledu překonal Tomáš Došek, který se nastěhoval o vchod blíž," přiznal s úsměvem Ivo Ulich.

Slavii přeje do jarních bojů hodně štěstí. Proto pro ni přichystal originální dárek. "Slavie bude potřebovat také kliku, zkrátka trochu toho štěstí. Vzhledem k tomu, že se moje firma zabývá výrobou dveřního kování, což jsou kliky ke dveřím, tak jsem se rozhodl jednu kliku do Edenu přinést. Aby kluci měli kliku i na hřišti a získali potřebné body," uzavřel Ivo Ulich.

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

    PetCC     před 13 lety 09.03.2011 11:45 |  
    0 0

    Předevčírem byla pěkná reportáž o firmě Ivo Ulicha v Ekonomika+ na ČT24.

    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

      antygl     před 13 lety 09.03.2011 12:20 |  
      0 0

      btw: přepis dnešní MF Dnes - Spojení nejbohatšího Čecha s možná nejchudším klubem fotbalové ligy se asi konat nebude. Dva na sobě nezávislé zdroje MF DNES potvrdily, že není pravděpodobné, že miliardář Petr Kellner bude novým vlastníkem Slavie. Jednání mezi Slavií a Kellnerem přitom skutečně probíhala, bohatý muž ale v současnosti podle všeho od myšlenek na Slavii upustí...

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 13:40 |  
        0 0

        Budu se opakovat, ale Slavia je už prodaná novému majiteli. A že novináři jen vytahují negativní zprávy, to je známá věc, jsou pro čtenáře "zajímavější".

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          quelhar (admin)     před 13 lety 09.03.2011 13:42 |  
          0 0

          Pokud by Slavia opravdu uz byla prodana, tak proc by se majitel nechtel predstavit verejnosti a proc zrejme Slavii stale nepomaha?

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Jiri1     před 13 lety 09.03.2011 13:46 |  
            0 0

            Ano mas pravdu, zacinaji zase byt problemy s financemi, dokonce realna hrozba konkurzu se opet priblizila a nenechte se mylit nejakymi prohlasenimi, ze vlastne nikomu nic nedluzime, je to nesmysl, Ja klidne priznam, ze zadne zpravy o jednani nemam a ze se rad budu mylit.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              lassiter     před 13 lety 09.03.2011 13:50 |  
              0 0

              Tak taková prohlášení jsem zatím nikde nezaznamenal, vy ano?

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              slaviator     před 13 lety 09.03.2011 13:53 |  
              0 0

              včera jsem slyšel od jednoho bývalého bafíka na svazu, že Slavie do konkursu určitě půjde, a cíl je zřejmý...

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 14:16 |  
            0 0

            Vycházím z toho, že Roseň (resp. jeho skupina) předal akcie novému majiteli a odstoupil z představenstva. Pokud je toto pravda, tak muselo dojíd k dohodě a máme nového majetele.
            Pokud by to byla jen kamufláš (ten Roseň), tak by to byla jedna velká bouda. Ale to si nemyslím.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              EdCable     před 13 lety 09.03.2011 19:28 |  
              0 0

              Jak vlastne vis, ze Rosen predal akcie nekomu jinemu? V oficialnich zpravach jsem o tom nikde necetl, vicemene vzdy jenom od tebe..

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 11:04 |  
                0 0

                Tvrdil to někde Platil, navíc říkal, že za symbolickou jednu korunu (vzhledem k dluhům Slavie).

                • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                  EdCable     před 13 lety 10.03.2011 15:24 |  
                  0 0

                  Nepamatuji si na to, nikde to nemuzu dohledat, v clancich z TK se objevuje vzdy akorat, ze odstoupil...

                  • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.03.2011 13:10 |  
                    0 0

                    EdCable, možná má pravdu quelhar (o trochu níže), tam Platil řekl, že Roseň akcie dá (a ne dal). Ale ono je to v podstatě všechno o (ne)důvěře v Platila. O tom, že Roseň abdikoval z představenstva, víme taky jen od Platila a pokud vím, tak se to nikomu nepodařilo ověřit z jiného zdroje.

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        travel (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 14:22 |  
        0 0

        U toho článku je ještš jedna věta od O. Zlámala:Složitá jednání stále probíhají.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 14:29 |  
          0 0

          Nevím jaký článek myslíte ? Ale v tom případě kecá Platil, že Roseň předal akcie za jednu korunu. Ale stejně tam nehraje to odstoupení Roseně z představenstva - to se dělá minimálně po podpisu smlouvy o smlouvě budoucí.

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            quelhar (admin)     před 13 lety 09.03.2011 14:41 |  
            0 0

            Platil nikdy nerekl, ze se tak uz stalo. Pokud si na tu tiskovku dobre vzpominam, tak tam bylo receno, ze Rosen da svuj balik akcii k dispozici za nejakou symbolickou castku a penize, ktere by za to utrzil, ma novy majitel misto Rosenovi dat do Slavie.

            Tehdy to opravdu vypadalo, ze brzy bude hotovo. Od te doby uplynuly dva tydny a ted to spis vypada, ze soucasny stav je horsi nez byl tehdy. Valna hromada svolana stale neni a navic se stale casteji objevuji hlasy, ze to s Kellnerem nevyslo.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 15:53 |  
              0 0

              Díky travele, my a nejchudší klub fotbalové ligy, novináři jsou idioti.

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                travel (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 16:04 |  
                0 0

                Rádo se stalo Ladislave. Navare,napište sem,prosím,co víte nového!Dopředu díky!

                • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 11:53 |  
                  0 0

                  Myslím Travele, že Navar napsal víc než dost. Stačí se nad tím jen zamyslet a taky znát jak velké a hlavně úspěšné společnosti fungují. Jen otázku, myslíte si, že Roseň najednou sám od sebe najal Platila nebo že nový majitel si dal podmínku, že Slavia musí být očištěna, oddlužena a zbavena přebytečných zaměstnanců a nejspíše Platila doporučil sám ?

                  • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                    travel (přítel SN)     před 13 lety 11.03.2011 10:05 |  
                    0 0

                    Ladislave,když přišel Platil,tak se ještě zdaleka s novým případným majitelem nejednalo.A co se týče Navara,tak jeho info,kterou popisuje už je "stará" 3 týdny(3.3. píše,že ještě před 14 dny PPF jednala...),proto bych byl rád ,jestli ví co je nového,ať nás informuje.

                    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.03.2011 11:21 |  
                      0 0

                      Travele, tak já mám informaci, že už se vesele jednalo nějaký pátek před příchodem Platila. A navíc se jedná pořád o jeden a tentýž subjekt (tzv. velký strategický partner). Jen se zamyslete, jak jsou ty naši novináři líný nebo neschopný - "na západě" už by to tzv. investigativní novináři měli dávno vyřešené.

                      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                        travel (přítel SN)     před 13 lety 11.03.2011 12:20 |  
                        0 0

                        Jestli to tak skutečně je,pak je to OK.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          LordEdmund     před 13 lety 09.03.2011 14:31 |  
          0 0

          Tak Ondra takové věty střílí od boku dle potřeby bez hlubšího smyslu:-(.Já akorát nevim, jestli to s tim konkurzem má nějakou šanci na úspěch.Přece již nežijeme dva roky po revoluci,ale stát a právo se někam muselo od té doby posunout a tunelování nemůže nikomu procházet tak snadno jako dříve. Dost pochybuji, že Enic jsou takový jelimani, aby tuto boudu "počesku" neprokoukli.

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            slaviator     před 13 lety 09.03.2011 14:35 |  
            0 0

            tak jestli vlastníkem bude nějaká Key Investements zase, tak těžko si na nich něco vezmou...

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              LordEdmund     před 13 lety 09.03.2011 16:15 |  
              0 0

              to mi neřikej, źe se s tim Enic smíŕí. Ti to dají k soudu a ten bude chtít vidět přísluśné dokumenty, na základě kterých byli vyvedení hráći a řekněme néjaká aktiva převedena na "novou " spolećnost. Nevěřim tomu, že projde nechat starou SKS krachnout i s dluhy a začít s čistým štítem.Enic je silnej protivník a nenechá ze sebe dělat b l bce a výsledkem bude žaloba na soućasný management"porušování povinností při správě ..atd". Tohle projít nemůže a jestli jo, tak jsme po stránce práva na úrovni Albánie.Navíc nevěřim, źe si ČMFS laisne novou "bohemáckou" kauzu, kdyby se náhodou ten starý subjekt nechal živořit o chlebu a vodě..

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Jiri1     před 13 lety 09.03.2011 14:32 |  
          0 0

          Zdravim, ale taky se objevuji nazory , ze jde o kourovou clonu jedinym cilem pripravit vstup stavajicich vlastniku, jen po urcite kosmeticke kure.To, ze tapeme my je v podstate jasny , to ze tape tiskovy mluvci klubu je napovazenou, ono tedy chybi informace pomalu vsem , kdyz nepocitam takove ty senzacni, ze v pondeli uz nemel byt v cele hokeje Rosen, nebo ze Tomasova uz s nami nebude mit nic spolecneho, nebo ze Platil nezna pripadne zajemce o Slavii.Chybi proste seriozni a prubezne informace o stavu klubu, coz bych v teto situaci povazoval za samozrejme a ze strany stavajiciho manazmentu i poctive i kdyby meli stokrat za sebou napsat, ze nic noveho neni. Takhe se naplnuji predpoklady , ktere nejen Lukasovi, mne , ale spouste dalsich Slavistu tvrdi nejruznejsi bafici Peltou pocinaje a Dolezalem konce.

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Nax     před 13 lety 09.03.2011 15:00 |  
            0 0

            Uvidime. Prodaval jsem jednu firmu a zadne informace nebyly poskytovane do ukonceni procesu, protoze si to strany nepraly. Nemel je ani vrcholovy management prodavaneho subjektu natoz tiskovy mluvci. Nedostatek informaci muze tedy mit vice vyznamu.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              Jiri1     před 13 lety 09.03.2011 15:24 |  
              0 0

              Ja vim, ale tady uz probehly takove protichudne deje, ze je treba vnest urcite svetlo do cele veci , aby nedochazelo k urcitym spekulacim treba i v rozhodujicich mediich coz poskozuje Slavii i ekonomicky, viz vyjadreni Valenty , nebo chovani letitych sponzoru Slavie treba Vika , fi. Roto, Vekra a pod. Nehlede na to, ze vedeni Slavie zivi tyto spekulace svym vyjadrenimi nemajice hlavu ani patu , ktere potom blizky pritel jednoho z nasich lidru oznaci jen jako medialni tah. Povim ti takov drb , ktery jsem nedavno zaslechl od zamestncu Valenty Po nejakem jednani ve velmi spatne nalade , vztekly a velmi nspokojeny py rekl , jo tak prachy chtej ale nejsou schopny pro nas udelat ani h......, ja uz jim nedam ani korunu.....a s timto nazorem udajne vypovedela sponzorske smlouvy vetsina firem. To co je dnes videt v Edenu, jsou reklamni plakaty firem , ktere za to zaplati cca 3000 Kc. za sezonu a to jeste diky jedne firme , ktere nikdo nechtel v Edenu prijit na jmeno hodne dlouho.

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 16:23 |  
                0 0

                Tak v tomto případě se Jiří mýlíte. Když jednáte s kupcem, tak ho nesmíte v žádném případě naštvat jakoukoli neloajalitou a to už ani nemluvím o porušení již uzavřených dohod (embargo informací médiím). Prostě uzavření prodeje je na prvním místě a vše ostatní musí jít dočasně stranou. Jinak to nejde.

                • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                  dejva     před 13 lety 09.03.2011 18:47 |  
                  0 0

                  Co se týče prohlášení z nitra Slavie, osobně tomu nepřikládám žádnou hodnotu.O tom, že Zlámal lže jako když tiskne už snad všichni víme a Platil v "lepším případě" snad opravdu nic neví.

                  Jestli se pan Kellner o Slavii zajímá, (což ale vůbec nemusí nic znamenat) je jasné, že pokud by nezískal s klubem i stadión pak ho v Edenu neuvidíme. (Tato investice by pro něj neměla žádný smysl. On si nepotřebuje zvyšovat image vlastnictvím fotbalového klubu. Je to investor.)

                  V tisku proběhla informace, která se při záplavě spekulací, kdo bude novým vlastníkem úplně ztratila. Stálo v ní, že ve Slavii má skutečně Sisák a jeho rodina určitou moc. Na základě toho nevidím jiné směřování dalších kroků našeho klubu jinam, než-li do stavu insolvence.
                  Bohužel.

                  V posledních dnech se zde vyrojilo mnoho lidí, kteří dávají do placu "zaručené" informace. Doufám, že nás jen nevodí za nos a nehoní si zde své ego.

                  • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 18:52 |  
                    0 0

                    tak nakonec můžem jak se zdá být rádi že dlužíme právě ENICU a ne nějakýmu troubovi co by to nechal plavat nebo by na to neměl sílu, vtomhle případě ta inslovence nebude aspon tak jednoduchá, tomu se říka paradox.

                  • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 11:09 |  
                    0 0

                    Tak já bych to vyloženě nenazval, že Zlámal lže, prostě mu něco nařídí a on to musí udělat. Jeho práci bych určitě nechtěl dělat, má to složitý.

                    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                      dejva     před 13 lety 10.03.2011 12:27 |  
                      0 0

                      Ladislave asi jsem měl napsat, vedení Slavie lže fanoušků prostřednictvím svého tiskového mluvčího. A to již pěkně dlouho. Na druhou stranu jak je vidět, pan Zlámal nemá s vypouštěním jasně nepravdivých zpráv žádné problémy. Věřím, že charakterní člověk by se na takovouhle práci dávno vykašlal. Postupem času prosakují na světlo věci, které jasně ukazují, že se ve Slavii stala LOUPEŽ STOLETÍ. A chtě nechtě, pan Zlámal v ní hrál svou roli a bude s ní spojen.

                      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 13:19 |  
                        0 0

                        To máte pravdu, na tuhle práci musíte mít sakra dobrej žaludek.

                      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                        Sapfa     před 13 lety 10.03.2011 17:00 |  
                        0 0

                        Já bych se být tebou do Ondry moc nenavážel. On by mohl někde dělat za trojnásobný prachy, než co dostává ve Slavii, ale přesto tam pořád je, protože je to srdcař. On není fanoušek, on je v první řadě zaměstnanec a i když máš někdy opačný názor než tvůj zaměstnavatel, bohužel musíš dělat to, co chce on.

                        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 17:52 |  
                          0 0

                          Sapfo, já se do Ondry Zlámala nenavážím, naopak píšu to co ty, jen o čtyři příspěvky výš (opakuji - co mu nařídí, musí zveřejnit).

                          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                            dejva     před 13 lety 10.03.2011 19:07 |  
                            0 0

                            Ten příspěvek byl asi směřován na mě.

                            Nevím kolik pan Zlámal ve Slavii bere a abych pravdu řekl, ani mě to nezajímá. Že by někde mohl brát třikrát víc je věc názoru. Pokud by byl opravdový srdcař, nenapomáhal by těm různým Sisákům, Doležalům a dalším zlodějům v likvidaci nejstaršího českého klubu jehož fanoušci, opravdoví srdcaři, vyznávají čistotu a čestnost.

  2. Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

    edenian     před 13 lety 09.03.2011 21:48 |  
    0 0

    1. Ja ten zapas s Leedsem beru taky jako nejlepsi kterej jsem se Slavii videl.

    2. Taky jsem rad ze uz se snad vylecite vsichni z toho Kellnera. Dost lidi se tady chovalo jak maly deti.

  3. Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

    DrFe1     před 13 lety 09.03.2011 23:18 |  
    0 0

    Probuďte mě prosím až se situace s vlastníky vyjasní. Už jsem se v tom přestal orientovat a ze samých speulací mi jde hlava kolem :-o To je hotová absurdní fraška, jak nikdo nic neví, ale zároveň jedna fáma navazuje na druhou, není jasný co je pravda co výmysl, co kdo řekl a neřekl a jak to myslel, jedno tvrzení vyvrací druhý a všechno je to tak zamotaný a nesmyslný. Rostou z toho pak ty nejbizarnější příběhy, pověsti a báje. A kde je pravda nikdo netuší. Je to unavující a už mě to nebaví.
    Snad alespoň ty Teplice porazíme, to je kus reálného světa. Ze světa imaginárních zákulisních vlastníků je mi už blivno.

    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

      Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2011 23:54 |  
      0 0

      Doktore, naprosto souhlasím a pod toto se podepisuju...

    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

      slaviator     před 13 lety 10.03.2011 08:36 |  
      0 0

      Ožije vážně jen při vzpomínkách na Slavii. Třeba při povídání o svérázném srbském spoluhráči Dragišovi Biničovi. „Na tréninky nosil pistoli, nechával si ji u masérů.“

      Nebo při otázce na Karla Jarolíma, se kterým si snad jako s jediným ze slávistů vůbec nerozuměl. „Nevím, jestli ve mně viděl konkurenta, ale choval se sobecky, namyšleně. Jednou mi v posilovně začal vytýkat, že prý něco šídím. Povídám: Hele, kamaráde, hleď si svého, já už si nějak poradím.“

    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

      lassiter     před 13 lety 10.03.2011 09:18 |  
      0 0

      no ovšem to video v tom článku, to je krása! :-)))

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 11:15 |  
        0 0

        Zdravim ,ten hrac byl obrovskym prinosem, kdyz se u nas objevil , v te dobe to bylo velmi nezvykle, byl mezi fandy velmi obliben a svoji zarputilosti i svymi pasy byl jedinecny. Navic nemel v tymu zadne problemy i Cesti hraci ho uznavali. Po konci Korbelizmu se vytratil a protoze nepatril prilis k manazerskym neo trenerskym typum nezbyvalo mu po navratu domu se zivit jako delnik.

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 11:23 |  
        0 0

        To video je nádherný, Kuka, Berger, Šmicer a ty narážečky.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 11:37 |  
          0 0

          Zdravim , taky jsem se koukal ,abych si pripomemul tuhle eru, Slavia hrala v te dobe nadherny fotbal, pro mne byl obrat k lepsimu derby na Sparte ,kdy jsme poprve nastoupili s Rusnakem a uzasle clapce z Letne porazili 2:0. V te dobe to bylo neco neskutecneho a predvedena hra byla super, jen si neumim predstavit takovyho Kobela do soucasnych podminek, asi by nemel vubc sanci.

  4. Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

    lassiter     před 13 lety 10.03.2011 12:55 |  
    0 0

    se možná zachráníme dřív, než jsme čekali :-)


    "Fotbalistům Brna hrozí kontumace utkání na Slavii (1:1), pokud se prokáže, že jejich hráč Matijas Pejič hrál s neplatným registračním průkazem."

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        thc     před 13 lety 10.03.2011 13:16 |  
        0 0

        Kéž by : D ale nám by to mělo být fuk pokud uděláme v neděli teplice tak věřim že už žádný starosti se setupem nebudou protože týmy jako příbram hradec brno nikdy venku vyhrávat nebudou kolikrát ani doma ne.. Btw kdy začíná pohár čmfs a už se losovalo ???

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          quelhar (admin)     před 13 lety 10.03.2011 13:18 |  
          0 0

          Pohar je vylosovany uz od zacatku az do finale. Ve ctvrtfinale hrajeme s Teplicemi, v pripade postupu proti vitezi Olomouc/Jablonec. Terminy ctvrtfinale jsou 13. a 20. dubna.

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 13:18 |  
        0 0

        To je fakt zajimavy, pri normalnich okolnostech by to melo znamenat kontumaci, ted jde o to zda-li to nekdo z registracniho useku nevezme na sebe , Hrac Pejic ma radnou profesionalni smlouvu , ma i dalsi veci nutne k hrani profesionalniho fotbalu v CR, ale presto by tato formalni chyba mohla zamenat i kontumaci. Slavii pry na podivnou rgistraci upozornil nekdo ze svazu/rozhodci, delegat, kdo , ale z logickych duvodu nechce byt do cele kauzy zatahnut , i rozhodcim by v pripade prokazani cele veci hrozil docela velky flastr , ze ho pripustili ke hre. Jenze pozor registracni usek svazu uz v minulosti dokazal kouzla , znamym i za malou pozornost treba i o statnim svatku , kdy je registrace uzavrena, takze to jeste bude zajimave.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Viking     před 13 lety 10.03.2011 13:50 |  
          0 0

          Nebyl tím čtvrtým rozhodčím Kocourek? Ten, co přišel jednou na druhou ligu na Žižkov ožralý jako prase že i delegát ho na hřiště nepustil? Všechno se pak zametlo pod koberec a ten čurák píská, jak vrchnost potřebuje...

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 14:08 |  
            0 0

            Nebyl, s tim Kocourkem souhlas, docela jsem zvedavej na Matejka v nedeli.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              SKS70     před 13 lety 10.03.2011 14:14 |  
              0 0

              Dobrý den,

              nemáte alespoň trochu pozitivní zprávy ohledně nového majitele? Děje se něco?

              díky

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 14:25 |  
                0 0

                Zdravim,nic pozitivniho alespon prozatim Vam nemohu napsat, penize na provoz jsou pry do konce dubna , nejvetsi problem celeho jednani jsou udajne naroky soucasnych majitelu, zprava ohledne nove haly je take pry ve stadiu dlouhodobeho zameru, nedavno mi jeden z pratel Rosena rekl, odesel jsem proto abych se moh vratit, to pry vyjadruje soucasny stav veci ,vyvazani se vlastnicvi byl pry pro Rosena spise osobni zalezitosti tykajici se jeho majetku.

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 14:25 |  
                0 0

                Zdravim,nic pozitivniho alespon prozatim Vam nemohu napsat, penize na provoz jsou pry do konce dubna , nejvetsi problem celeho jednani jsou udajne naroky soucasnych majitelu, zprava ohledne nove haly je take pry ve stadiu dlouhodobeho zameru, nedavno mi jeden z pratel Rosena rekl, odesel jsem proto abych se moh vratit, to pry vyjadruje soucasny stav veci ,vyvazani se vlastnicvi byl pry pro Rosena spise osobni zalezitosti tykajici se jeho majetku.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 10.03.2011 14:19 |  
          0 0

          Tahle kontumace by byla plivnutim do tváře fotbalu , naši hraci to měli dokazat na hřišti . Za takovou vyhru bych se styděl!

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Viking     před 13 lety 10.03.2011 14:22 |  
            0 0

            Taky nesouhlasím s Platilovým krokem tuhle věc napráskat na svaz. Holt fízl se nezapře.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              Jiri1     před 13 lety 10.03.2011 14:30 |  
              0 0

              Spis bych za tim hledal Drzmiska , registrace jsou jeho parketa nezapomente na Kubicka a jeho absolutni aversi vuci Brnu.A tady bych si dovolil otazku, nevytahlo by Brno tutez zbran , odpovim Vam se znalosti veci i pomeru v Brne a to neni nic vuci Slavii, oni proti nam jinak nic nemaji, ze by udelali asi totez.

          • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

            Ferguss     před 13 lety 10.03.2011 15:38 |  
            0 0

            Souhlas, za tohle je člověku fakt stydno.

            • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

              bongor     před 13 lety 10.03.2011 16:20 |  
              0 0

              Musím přiznat,že se mi takováto prkotina jako důvod kontumace nezdá hodná jména Slavie.Že by to samé třeba udělalo i Brno,to je pravděpodobné.Že by to udělala sparta je jisté.Ale čest je to poslední,co nám momemtálně ještě zbývá-Tak si ji hlídejme.

              • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                Wommi     před 13 lety 10.03.2011 18:08 |  
                0 0

                ..nechapu jak muzes v souvislosti se slavii jeste vubec mluvit o nejake cti,....(bohuzel...)

                • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

                  bongor     před 13 lety 10.03.2011 19:19 |  
                  0 0

                  Pleteš si Slavii s jejím podvodným vedením,ti pánové co ji obrali pochopitelně čest nemají.

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          slaviator     před 13 lety 10.03.2011 17:02 |  
          0 0

          co jsem slyšel, tak na to upozornila Boleslav???

    • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

      quelhar (admin)     před 13 lety 10.03.2011 14:36 |  
      0 0

      To mi prijde jako dost jiny pripad... U te Pribrami evidentne hrac vedome nastupoval dva mesice bez jakekoli registrace. V soucasnem pripade Brna to spis vypada na to, ze hrac je zaregistrovany dobre (aspon to tvrdi Brno) a jen z nejakeho duvodu ma spatnou karticku, kterou predlozil v Edenu (tam to proslo) a v Boleslavi (kde uz to rozhodci zaznamenali a start mu zatrhli).

      Ted jde o to, jestli prokazovani se spatnou kartickou je duvod ke kontumaci...

      • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

        slaviator     před 13 lety 10.03.2011 19:11 |  
        0 0

        a co případ, kdy před třema lety nastupoval hráč Příbrami "B" na registračku FK Marila Příbram, i když se to jmenovalo už 1.FK Příbram... a béčku tak potom odečetli 17 bodů za sedm zápasů, do kterých ten útočník nastoupil..? to je docela podobný případ si myslím

        • Re: Patronem zápasu Slavie s Teplicemi je Ivo Ulich

          Viking     před 13 lety 10.03.2011 22:38 |  
          0 0

          No dyt na to je ten odkaz - hráč Příbram odešel hrát na Slovensko, tudíž mu zůstala ta původní registračka. Mezitím změnili začali hrát v Příbrami ligu pod úplně jinou společností a on po návratu nastupoval na registračku vystavenou na "starou" společnost.

          U Brna jde o to, že se jenom změnil název klubu, společnost zůstala stejná. Každopádně tak jako tak hráč hrál na neplatnou registračku (čímž neříkám, že jsem pro kontumaci).